O Slavii

Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

Dnes došlo ke změně na postu tiskového mluvčího Slavie a ředitele komunikace - Soňu Nouzákovou, která odchází na mateřskou dovolenou, střídá ve funkci Jiří Vrba.

Soňa Nouzáková působila v oddělení komunikace externě od roku 2006, od roku 2007 se stala oficiálním členem oddělení komunikace. V říjnu 2011 pak převzala po Ondřeji Zlámalovi funkci ředitelky komunikace a tiskové mluvčí. Nyní po šesti letech Slavii opouští kvůli odchodu na mateřskou dovolenou.

Jiřího Vrbu netřeba dlouze představovat, ve Slavii působil ve funkci tiskového mluvčího a marketingového ředitele ještě za éry Vladimíra Lešky v letech 2002 až 2006. Poté vystřídal několik projektů a do fotbalového prostředí se vrátil v roce 2007, kdy zakotvil coby obchodní ředitele Viktorie Žižkov, kde pracoval až do současnosti. Vedle toho ho všichni známe jako dlouholetého fotbalového reportéra a komentátora z České televize a posléze Primy.

Komentáře (120)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

      winter (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 11:37 |  
      0 0

      Všechno co říká zní moc hezky, otázkou je zda je to všechno pravda anebo nám jen maže med kolem huby?

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        SKS70     před 10 lety 04.03.2014 11:37 |  
        0 0

        Po setkání jsem byl pozván na utkání Slavie. Zápas měl nevalnou kvalitu, návštěva byla mizerná. Ale líbilo se mi, jak domácí kotel podporoval svůj tým. Závěrečná děkovačka mě však ohromila. Procestoval jsem půlku Evropy, ale nic tak úchvatného jsem neviděl. Aby hráči poklekli před fanoušky a vzdali jim hold za vřelou podporu. A aby fanoušci slíbili věrnost svému mužstvu za všech okolností, po výhře i po prohře. To mě fakt trefilo. Pocítil jsem, že chci být součásti tohoto klubu. Řekl jsem si, že udělám všechno, aby na zápasy Slavie chodil plný stadion.
        Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/fotbal-igor-kornejev-rozhovor-o-slavii-d9n-/fotbal.aspx?c=A140304_111022_fotbal_tru

        • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

          winter (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 11:40 |  
          0 0

          Jo zrovna tohle zní až neuvěřitelně hezky :)

        • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

          quimi (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 12:04 |  
          0 0

          Vzhledem k té ohromující děkovačce to asi nebyl zápas Slavia : Teplice, že? :-D

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        honzah (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 12:53 |  
        0 0

        Ty zmínky o fanoušcích jsou nádherné, takže PR oddělení si určitě dalo práci :-)

    • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

      JS (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 11:37 |  
      0 0

      Upoutaly mě tři věci:
      Zaprvé tohle: "Bohužel, zatím neukázali všechno, co v nich je. Nebo přesněji, ani neměli šanci to ukázat." Vždycky jsem si myslel, že je v tom cosi shnilého. Je vidět, že předchozí trenéři Slavie prostě s Juniory pracovat neuměli nebo nechtěli.
      Zadruhé se shoduje popis Pastoora od Kornějeva a Čmovše, což mne naplňuje optimismem.
      Zatřetí mlží o majitelech. Nevěřím, že fízl Adam Řebíček má dost pák na to, aby sám o sobě kontaktoval Kornějeva, a přiměl ho ke spolupráci s provinčním východoevropským klubem. Tipuju, že Adam Řebíček ještě před rokem nevěděl, kdo Igor Kornějev je.

      Celkově je to podle rozhovoru muž na správném místě. Držím novému (sportovnímu) vedení palce.

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 12:39 |  
        0 0

        přesně tak, vidím to stejně.

    • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

      quimi (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 11:38 |  
      0 0

      Takže s tím vlivem porážky v Olomouci na Koubkovo odvolání je pravda.

      Akorát s tou poslední otázkou nevím, jestli mlží nebo nic neví...

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 11:44 |  
        0 0

        Tady dle mě slušne mlží. Kdo by ho asi tak platil i s celým tím dalším aparátem kolem Van Doop, Pastoor na to nemáme fondy.

    • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

      PetCC     před 10 lety 04.03.2014 11:41 |  
      0 0

      No, já si o tom myslím, že nebýt Strašáka a kotle, tak tu Kornějev není.

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        winter (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 11:46 |  
        0 0

        Jen jestli to ale neřiká jen proto že si ve vedení všimli převážně negativní odezvy na odovolání Koubka v řadách fanoušků Slavie.. ať už na SN, fb nebo jinde a snaží se tak dostat nás fanoušky na svou stranu.. i když bych byl samozřejmě moc rád aby to co řekl byla pravda

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 12:38 |  
        0 0

        hlavní je najít viníka :-)

    • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

      Kunetice     před 10 lety 04.03.2014 11:44 |  
      0 0

      Já mám stoho jen dobré pocity a už vidím jak se rumuni třesou !!!

    • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 11:48 |  
      0 0

      Mě to přijde, jako by s tady načetl diskusi a odpovědi si připravil (nebo mu s tím někdo pomohl) tak aby se to líbilo většině :)

      Pohádce o tom, jak ho uchávtila děkovačka a proto přišel dělat za mrzký peníz (když udajně o novém investorovi nic neví) do Slavie aby potěšil fanoušky. Na to už jsme asi starej...

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        honzah (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 12:54 |  
        0 0

        Jj, PR rozhovor. Taky je to poprvé, co se na idnesu objevil novinář jménem Vladimír Raush :-)

    • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

      honzah (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 12:52 |  
      0 0

      Sám o sobě to nemusí být špatný chlapík, ale je tu otázka kontextu.

      Bude to dál vlastnit Řebíček? Pak mu těžko Kornějev poradí: ,,Nejlepší, co pro klub můžeš udělat, je jít do Prčic.´´

      Zastupuje nějaké Rusy? Pak ,,mlží´´, ale je naděje, že se majitel po všech stránkách ztotožní s jeho vizí.

      V každém případě - on jako ambiciózní poradce sportovního úseku samozřejmě má povinnost Kiselovi říci: ,,Hele, ten Koubek, to je takový provinční udržovací trenér, zkusil bych změnu.´´ (pokud to tak cítí), ale Kisel nese odpovědnost a musí vyjít z konsekvencí, že se v Česku nějakým způsobem jedná s lidmi, i když přijde nový majitel.

  1. Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

    nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 11:30 |  
    0 0

    Tak tohle je bezesporu pozitivní zpráva, když už musí Soňa na tu mateřskou, tak Vrbič je asi nejlepší možné řešení. Na tom se doufám shodnem všici.

    • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

      PetCC     před 10 lety 04.03.2014 11:40 |  
      0 0

      Kdyby jsme byli co k čemu, tak byla na mateřské už před pár lety. Tady bylo pořád keců, ale skutek utek, co? :-)

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        quimi (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 11:41 |  
        0 0

        :-)

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        edenian     před 10 lety 04.03.2014 12:30 |  
        0 0

        Hlavne ze se nekdo nasel...

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        naplavnik     před 10 lety 04.03.2014 12:50 |  
        0 0

        Ale dyť to Kornějev říká, mladým se nedával prostor ;-)

  2. Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

    JS (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 11:31 |  
    0 0

    To jsou zprávy! Jen houšť a větší kapky.. Koubek pryč, Soňa pryč.. Teď ještě vyrazit Držmíška, a pak něco udělat s otřesným marketingovým oddělením. A nakonec se rozloučit Řebíčky. To by byl konečně happyend téhle mizérie.

    • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

      Jiri1     před 10 lety 04.03.2014 11:42 |  
      0 0

      Neda mi to zareagovat na Nouzakovou, nemusel jsem ji, propagace klubu byla silena, pracovnici useku rozdavali informace vsem okolo , ale na ofice webu slo malo co zajimaveho dohledat, nektere slibovane veci tykajici se mladeze se objevovaly vsude okolo jen ne na hlavnim webu.
      Ptesto bych ji chtel podekovat treba za jeji prispevek k organizaci zalozeni Slavie , za to ze klub v silene situaci dokazala tzv. prodat i kdyz ne casto, ze se snazila zachovat dekorum i v situacich , kdy pred ni stali daleko lepe informovani bulvarni novinari, nemela to lehke, vsichni vime treba o zakazu informovani o vnitrnich vecech okolo Rebicku, ovlivnovani jeji pozice Seterlem a dalsi.
      Vrba je bezesporu profikem, ale z meho hlediska uz ne srdcarem, nebudu zapirat , ze jsem cekal spise personu, jakou byli Kliment ci Zlamal, ale chapu , ze jsou dnes oba v jinych pracovnich pozicich urcite i lepe placenych.

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        piero (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 12:14 |  
        0 0

        Nemůžu si pomoc zase já a musím na tebe Jiří1 reagovat. Nevím jak jsi starý, či mladý a jak si pamatuješ Jirku Vrbu ve Slávii, ale jeho práce do roku 2006 vysoko čněla nad působením jeho následovatelů. Saša Kliment byl rozhodně o minimálně 2 stupně pod ním a také Ondra Zlámal, možná že to na něj spadlo v blbou dobu, se Vrbovi také nemohl rovnat. A Soňa, ta tam byla jen do počtu, nebo lépe řečeno na okrasu, v té době marketink vůbec nefungoval s výjimku oslav klubu. Tím ale nemohu prohlásit, že vím dopředu, že bude Vrba tím, správným a zavděčí se všem.
        Piero
        P.S. Zdravím travela a myslím, že konečně začíná docházet na můj dřívější optimismus, ještě dotáhnout stadion a odtajnit majitele. Mimoxchodem mám dojem, že se zde většina diskutujících mýlí, že to zřejmě nebude Rus. :-)

        • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

          travel (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 12:29 |  
          0 0

          Děkuji piero za reakci na moje příspěvky i když hlavně směřovaly na Navara a Sokratese.Jsem moc zvědav,kdo bude ten nový, zatím pro mě tajemný majitel.Doufám,že se to vyřeší i se stadionem ,protože se Sisákem a spol. se o spolupráci v zájmu fotbalu a Slavie nedá opravdu uvažovat.Věřím,že se potom dozvíme i toho nového majitele.Troufneš si tipnout,kdy by se to mohlo se stadionem ,přibližně ,dotáhnout do konce (v řádu měsíců)?

        • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 12:32 |  
          0 0

          Zdravim piero, diky za optimisticky prispevek, uz jsme tu na nej nejakou dobu cekali.. :).

          • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

            Jiri1     před 10 lety 04.03.2014 12:40 |  
            0 0

            Pamatuju Jirku na Slavii, pamatuji zel i hodnoceni jeho prace nadrizenymi, pozdeji i ve Viktorce.

        • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

          Thane (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 12:41 |  
          0 0

          pokud by to skutecne nebyl rus tak by to dobra zprava vskutku byla :D
          Ohledne majitele myslis ze to je otazka mesicu nebo treba vice nez roku jeste?

          • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

            piero (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 12:56 |  
            0 0

            Podle mých informací se celé zemětřesení děje již se souhlasem nového majitele-investora, nebo možná ne se souhlasem, ale na jeho přání. Je ale otázkou, zda bude mít zájem a hlavně kdy se bude chtít prezentovat.

            • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

              travel (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 13:01 |  
              0 0

              Díky piero,ale já jsem tu otázku (časovou) směřoval na stadion.

            • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

              spino     před 10 lety 04.03.2014 13:13 |  
              0 0

              Že majitel nebude tím, čím se zdá vím už pár měsíců.

              • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

                kobo (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 13:54 |  
                0 0

                Ty jsi exot, ty menis nazory i behem dne:
                Od: spino - Úterý, 04.03. 2014 - 08:46:48
                (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
                Pořád doufám, že majitelem je někdo jiný, než se zdá. Rusáky těžko zkousnu.

                • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

                  spino     před 10 lety 04.03.2014 15:04 |  
                  0 0

                  To si nijak neodporuje.

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        Slawek     před 10 lety 04.03.2014 14:38 |  
        0 0

        Pane Jiří, teď jste opravdu uhodil hřebíček na hlavičku : Saša Kliment, to by byla vskutku posila. Prokázal jste v tomto směru velkou neznalost.

  3. Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

    Kunetice     před 10 lety 04.03.2014 11:34 |  
    0 0

    No a to je pro mě zase záruka že to jde správným směrem protože si myslím že Vrba není žádný blb a ani nemá zapotřebí někomu lézt do prdele.
    Jen tak dál ať se konečně vyhrabeme z toho čtyřletého marastu.

    • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

      denydzlSKS     před 10 lety 04.03.2014 11:45 |  
      0 0

      Ředitel komunikace a jiné podobné pozice maj však tu nevýhodu, že i když mají ti lidé srdce na správném místě, tak stejně musí tlumočit i případné lži, které jim budou vedením sděleny..

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        Kunetice     před 10 lety 04.03.2014 11:48 |  
        0 0

        Já jen chtěl vyjádřit přesvědčení že si myslím že by to Vrba nevzal kdyby měl jen náznaky podvodu !?

        • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

          Jiri1     před 10 lety 04.03.2014 11:57 |  
          0 0

          Vrba je ted rad za kazdou praci, to by jste mel rict take , externisti v CT pomalu , ale jiste mizi, Prima to ma taky s fotbalem nahnute a novy model placenych kanalu jde spis za byvalym mistopredsedou svazu a s tim se Vrba mnemusi, jeho dalsi aktivity byly hlavne v posledni dobe spise narazove.

          • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

            Kunetice     před 10 lety 04.03.2014 11:59 |  
            0 0

            To jako že si rus vytáhl z pracáku ???

          • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

            Tomski     před 10 lety 04.03.2014 12:01 |  
            0 0

            tak ono to s tím uplně nesouvisí...důležité je, že tady bude profík, který umí mluvit a s fanoušky je v kontaktu...proč by neměl být srdcař ? kvůli angažma na Viktorce ? každý ví, že je to slávista...už když pracoval v ČT tak se to o něm vědělo...

            • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

              Jiri1     před 10 lety 04.03.2014 12:06 |  
              0 0

              V CT pracuji i dnes Slaviste, jenze asi vite , ze to nesmeji davat najevo, ano bezesporu profikem je , jen si myslim, ze to chtelo nekoho mladsiho dravejsiho, ktery by tomu dal urcitou svou tvar .

              • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

                Tomski     před 10 lety 04.03.2014 12:07 |  
                0 0

                samozřejmě...ale řekl bych, že Vrba je ideální...

              • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

                Kunetice     před 10 lety 04.03.2014 12:08 |  
                0 0

                Jiří mladšího a dravějšího - no to si mě dostal (končím)

              • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

                naplavnik     před 10 lety 04.03.2014 12:55 |  
                0 0

                V tom případě nevím, proč mě Řebíček neoslovil...

            • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

              mats     před 10 lety 04.03.2014 12:08 |  
              0 0

              Tak to, že je Jirka slávista, můžu potvrdit, párkrát jsme si i proti sobě fotbal zahráli (v rámci různých turnajů či "pouťáků") a měl jsem tu možnost s ním trochu promluvit... Na tom asi žádný angažmá jinde (Žižkov) moc nezmění...

            • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

              (host)     před 10 lety 04.03.2014 12:08 |  
              0 0

              Neni srdcar, protoze to tvrdi Jiri1, ktery vsechny zna, vsude byl, je to takovy renesancni clovek v zasade. Ma prehled o internim deni v CT, vi, kolik ma plat Kliment a kolik Zlamal, proste zadna informace mu neunikne. jane

              • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

                Kunetice     před 10 lety 04.03.2014 12:13 |  
                0 0

                Tak že takový brouk pytlík

                • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

                  edenian     před 10 lety 04.03.2014 12:46 |  
                  0 0

                  No, to ze je Jirka V. mirny hoch, to je pravda, tady panu Jirimu rozumim to o te "dravosti" ale u tiskovyho mluvciho to snad neni rozhodujici, uvidime. Me se libi, ze je to slusnej chlapik s vystupovanim atd. Kdyz si vzpomenu na fotky Rebicku a pani Nouzakove, to uz byla trochu moc exotika.

              • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

                Jiri1     před 10 lety 04.03.2014 12:17 |  
                0 0

                Nekdo holt j tady z toho delat predvolebni sou pro stranu, ktera za posledni leta nic pro sport neudelala, nekdo ma sve nazory zrovna na Jirku, nesedim v Edenu, nedfelam si s prateli prcu z lidi na internetu .

                • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

                  Euforak (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 12:25 |  
                  0 0

                  Chlape, měl by ses jít léčit.. Myslím to vážně, možná se Ti ještě dá pomoct. Každopádně si někam zajdi, ono se to časem bude jen zhoršovat, nikoliv zlepšovat, když se na to vysereš...

                  • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

                    Tomski     před 10 lety 04.03.2014 12:32 |  
                    0 0

                    tentokrát byl Jiri celkem v pohodě...

                  • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

                    edenian     před 10 lety 04.03.2014 12:33 |  
                    0 0

                    Mam pocit, ze Jiriho nick uz pouziva vice nez jeden kamarad.

                  • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

                    Jiri1     před 10 lety 04.03.2014 12:33 |  
                    0 0

                    Diky za vase rady , mam takovy pocit , ze uz jste mi je tady za tech par let par udelil, clovek by netusil , kam az muze takova naivni debata o jmenovani noveho tiskaca zajit.
                    O tom , ze treba Jane patri mezi propaghatory Vrby jsme s ni vedli prvni debatu tak pred sesty lety , to neni nic noveho.

                    • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

                      Euforak (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 12:41 |  
                      0 0

                      A jak s radami naložíte?

                    • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

                      jane (admin)     před 10 lety 04.03.2014 12:51 |  
                      0 0

                      No mozna to bude tim, ze Vrba dal jane v roce 2002 sanci pracovat ve Slavii :) A to, ze ho vidim ve funkci reditele komunikace radeji, nez nejake nezavisle novinare, to nezastiram :)

                      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

                        quelhar (admin)     před 10 lety 04.03.2014 13:00 |  
                        0 0

                        Takže jsi jasně uplacená a k tématu se prosím dále nevyjadřuj a běž se stydět do kouta, protože k nezávislosti máš daleko! Raději si nastuduj platové výměry Ondry Zlámala, Saši Klimenta a Soni Nouzákové :o))

                        • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

                          Jiri1     před 10 lety 04.03.2014 13:06 |  
                          0 0

                          A pan matematik take dorazil, proc by se nemohla vyjadrit, co zas prozivate nejakou matematickou dovolenou placenou Vasim ustavem.............
                          Jinak se opravdu nestydim a neni za co, debata se rozjela o Vrbovi nic vic nic min, asi kazdemu je jasne , ze platy ktere se od dob Platila nemenily byly opravdu nizsi nez treba v CSOV, navic to tady nekdo dokonce snad blizky redakci pred par dny napsal.

                          • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

                            quelhar (admin)     před 10 lety 04.03.2014 13:14 |  
                            0 0

                            Hehe, matematická dovolená placená ústavem, to si musím zapamatovat, to je skvělý výraz :o))

                          • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

                            fredydj (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 13:17 |  
                            0 0

                            pan Jiří opět baví publikum :)

                        • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

                          jane (admin)     před 10 lety 04.03.2014 13:13 |  
                          0 0

                          Tak samozrejme, hned prvni, co JV po nastupu do funkce udelal, bylo, ze zvednul telefon a nabidnul mi velice pekny budget, kdyz o nem budem hezky psat. Kyvla jsem na to, jinak bych uz do clanku samozrejme napsala, ze Slavii zradil, kdyz prijal praci ve Viktorce a ze to neni slavista.

                          • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

                            Jiri1     před 10 lety 04.03.2014 13:21 |  
                            0 0

                            Co pisete je vase vec, narozdil od nekterych necenzuruji , neupracvuji ani necitim potrebu komentovat vase poneklud zmatene komentare na tema Jiri Vrba, abych se priznal je mi uplne jedno , ze jste neco pro nej delala nebo budete delat.
                            Dokomnce vam klidne sdelim, ze bych mel alespon pocit, ze pro klub pracuji srdcari , ale je mi jedno co pan vedec a myslim, ze dobry vedec a Vy hodlate delat. Nasim tematem byl Jiri Vrba co by tiskovy mluvci , ja rikam ne , vy ano tot vse.

                      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

                        Jiri1     před 10 lety 04.03.2014 13:11 |  
                        0 0

                        Je to proste Vas nazor , OK , ja mam jiny misto Vrby bych tady treba videl treba Zlamala nebo nove koste , Slavistu mame mezi novinari vic nez dost a verim, ze by tuhle praci vzali.

                  • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

                    travel (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 12:38 |  
                    0 0

                    Sice Vrbu neznám,ale že to je slávista nepochybuji.Stál v čele Sešívaní drží spolu.Když jsme hráli ten "slavný " pohárový zápas s Olomoucí a vběhlo se na hřiště a pak proběhla diskuse s Platilem,byl jsem náhodou vedle něj.Byl tam ještě s někým,mně neznámým,bavili se spolu,takže jsem si vyslechl jeho názory.Myslím si,že on nebo Zlámal je v tomto případě nejlepší volba.

                    • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

                      Kunetice     před 10 lety 04.03.2014 12:40 |  
                      0 0

                      Naprostý souhlas!!!

    • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

      honzah (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 13:25 |  
      0 0

      I lidé, kteří nemají zapotřebí lézt někomu do prdele, musí zaplatit složenky.

  4. Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

    judy     před 10 lety 04.03.2014 12:07 |  
    0 0

    nevíte kdy a v kolik bude tiskovka a pokud ano bude Hagnout ? děkuji za odpověď.

    • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 12:32 |  
      0 0

      U nás se prostě dělá vše v obráceném pořadí. Nejdříve se vše vykecá a pak až se to oficiálně oznámí. Jsem zvědav na trenéry U19 a také jak dopadnou pánové Vlček, Koubek, Knoflíček a Šeterle.

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        Jiri1     před 10 lety 04.03.2014 12:36 |  
        0 0

        A proc tiskovku i kdyz tady nekdo psal, ze snad dnes v poledne , co by jste jako chteli furt probirat , to je prece normalni, ze se nekomu ukonci smlouva , kdyz to nejde.
        A ze je nekdo Slavista a vzpomel sio na to az kdyz brecel o nejakou praci, to by asi nemelo hrat zadnou roli, navic si myslim, ze az na jednoho hrave neco sezenou.

        • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

          Heretic (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 12:52 |  
          0 0

          Tiskovku, tiskovou zprávu, článek na webu. Cokoli shrnujícího a oficiálního.

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 12:39 |  
        0 0

        Jestli jsem dobře pochopil vyjádření "Trener Pastoor asistenti Poustka a Pařízek, zbytek realizačního týmů zůstává." Tak Vlček je dál ve své funkci.

        • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

          Jiri1     před 10 lety 04.03.2014 12:42 |  
          0 0

          Ano taky bych to tak chapal.ale defakto si myslim, ze jde spis o rozkoukani noveho kauce a pak muzou prijit zmeny treba posileni maseru nebo spoluprace s dalsimi fyzioterapeuty.

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        judy     před 10 lety 04.03.2014 12:43 |  
        0 0

        Tak takovejhle maras by se neutajil, mam takový pocit že tam bude odvolán i pan Šeterle a chtěl jsem se o tom přesvědčit v přímém přenosu, je jasné že o tom Šeterle nevěděl jelikož Koubek je jeho "kůň" a tohle by nedovolil, no je mi vážně líto Iva, Miroslava tohle se prostě nedělá !! Měl jsem rád rozhovory s panem Koubkem a teď budem poslouchat chrochtání... no paráda

  5. Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

    edenian     před 10 lety 04.03.2014 12:37 |  
    0 0

    Ten rozhovor s Korneevem vypada, jakoby ho uz psal Jirka Vrba jako prvni praci pro SKS.

  6. Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 12:42 |  
    0 0

    Tak je to, zdá se, úplně přesně tak, jak jsem včera psal. Musím říct, že o to víc klidně tuto změnu vnímám a jsem rád, že mám konečně na věci stejný názor jako sportovní úsek, po Kornějevova slova bbych se podepsal.


    Co byl zlomový bod při odvolání Miroslava Koubka?
    Ponižující porážka v Olomouci 1:5. Pochopili jsme, že je situaci třeba řešit a začali přemýšlet o náhradě. Není možné, abychom dostávali takový příděl od týmu, který rovněž bojuje o záchranu v lize. Nechtěli jsme se unáhlit a odvolat trenéra před důležitým utkáním proti Dukle. Teď už je situace jiná, nový kouč má víc prostoru pro přípravu mužstva.

    Ale během zimní přestávky ten prostor byl ještě větší. Proč Slavia nevystřídala trenéra v té době?
    Chtěli jsme předchozímu realizačnímu týmu nechat čas pro systematickou práci. Bohužel, už výsledky přípravných zápasů byly jiné, než jsme čekali. Korunu tomu všemu nasadila ostuda v Olomouci. A upachtěná výhra nad Duklou jenom potvrdila správnost našeho rozhodnutí. Vím, že fanoušci nebyli spokojení s předvedenou hrou a plně je chápu

    • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

      LukySKS     před 10 lety 04.03.2014 12:46 |  
      0 0

      Jo Jiří Vrba!!! To je velmi dobrá zpráva!!! Změny ve Slavii mozná nebudou az tak špatné! :))

    • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

      edenian     před 10 lety 04.03.2014 12:59 |  
      0 0

      A ja bych jeste rekl, ze / at je to jak to je v pozadi, o tom nic nevim / to tady kritizovany nacasovani beru spise jako velkou odvahu a prave naopak jako vcasnou reakci. Samozrejme neumi odhadnout, do jaky miry chapou ti novacci, ceho jsou nasi hraci doopravdy schopni, jake hry myslim.

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 13:02 |  
        0 0

        jak už jsem psal Jane, forma byla hodně špatná.

        Ale podle mě lze vidět pozitiva i v tom, že je to jasný signál všem, že když se nezlepší, dopadne stejně, žádné sr... A to si myslím Nitrákovi a kol velmi prospěje.

    • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

      Markus     před 10 lety 04.03.2014 13:02 |  
      0 0

      Tak uvidíme, jak se podaří mávnout kouzelným proutkem a předvádět jiné výkony. Petroušovi se jaro povedlo náramně, hráči odehráli těch pár utkání zcela odlišně než mizérii většiny sezony pod Radou. Koubek dle aktuálních informací o změně nevěděl, připomělo mi to první konec Petrouše v roce 2011. Ještě více je mi líto Knoflíčka, pořád doufám, že to není jak se píše, došlo k nějakému nedoroumnění a chlapci se dohodnou na nějaké pro obě strany prospěšné spolupráci. Na druhou stranu, trenéra z ciziny vítám a těším se na ten útočný styl, co chce razit, bude potřebovat hodně odvahy s trpělivosti. Kornějev ať si povídá co chce, řekneme si po výkonech týmu na hřišti. Z čeho mám velkou radost je návrat Jirky Vrby do Slavie, to je pro mě skoro jako kdyby se vrátil Ondra Zlámal a taky další působení Martina Poustky, který si pořád myslím že má pro manažerskou budoucnost ve Slavii velký potenciál.

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        Markus     před 10 lety 04.03.2014 13:05 |  
        0 0

        Jo a mimochodem, nemotá se přece jen kolem Slavie i Kellner?

        • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

          quimi (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 13:41 |  
          0 0

          Tak Knoflíček bude aspoň asistovat Petroušovi u U19.

          • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

            Markus     před 10 lety 04.03.2014 14:14 |  
            0 0

            Jo, je to tak, jsem rád, že v klubu zůstanou. Atmosféru bylo třeba provětrat, tak uvidíme, co to vlastně přinese a co se bude na chodu klubu měnit.

          • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

            leoneig     před 10 lety 04.03.2014 14:30 |  
            0 0

            Což mě docela pobavilo :D Jsem rád, že klub našel důstojnou roli pro Iva, zaslouží si to

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        bongor     před 10 lety 04.03.2014 20:21 |  
        0 0

        S takovými slávisty jakým je Knofla,by se mělo zacházet s větším citem.Nelíbí se mi jeho odstavení.V tomhle případě určitě nelze mluvit o tom ,že si nový trenér vybírá své spolupracovníky sám.Určitě ani jednoho z nich neznal a dokonce asi ni nikdy neviděl.

  7. Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

    Barra     před 10 lety 04.03.2014 13:11 |  
    0 0

    Nečetl jsem dnešní příspěvky, možná to tady už padlo, ale Alex Pastoor podepsal na 4 (čtyři) měsíce - tedy 12 zápasů plus eventuálně pohárové zápasy - a pak chce opět trénovat v Holandsku.

    Tak tomu říkám koncepční práce. Teď už ničemu nerozumím.

    Děkuji Quimi za odkaz:
    http://www.voetbalkn.nl/nieuws/buitenlands/pastoor-ik-wil-de-cultuur-begrijpen/

    • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

      Tomski     před 10 lety 04.03.2014 13:15 |  
      0 0

      tak uvidíme jestli se k tomu někdo zmíní...jinak by to dávalo smysl v tom, že nastaví systém a předá to někomu jinému...

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        honzah (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 13:17 |  
        0 0

        Kolik let tady ještě budeme nastavovat systém?

        • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

          Tomski     před 10 lety 04.03.2014 13:18 |  
          0 0

          řekl bych, že do doby než tady ten systém začne fungovat...

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        Barra     před 10 lety 04.03.2014 13:20 |  
        0 0

        Ale Tomski, že by během 12 týdnů nastavil systém a že by to pak někdo přebral? Jestli tohle je pravda, tak vůbec nechápu že Koubek se musel zbalit a nenechali ho dohrát tuto sezónu.

        V tom článku se říká že Pastoor už kouká dál než jen na Slavii a že chce po ukončení sezóny opět trénovat doma. Jak jsem ale včera psal, šušká se, že Louis van Gaal po světovým šampionátu skončí jako trenér národního mužstva (má ho vystřídat Guus Hiddink). Jestliže by van Gaal přišel k nám, byla by to bomba, ale moc tomu nevěřím.

        • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

          Tomski     před 10 lety 04.03.2014 13:27 |  
          0 0

          je možné že to bude tak jak říkáš ty...že po sezoně příjde větší jméno...van Gaal by byl určitě zajímavý, ale to je asi mimo realitu...uvidíme jaké budou výstupy z tiskovky a jak to je s novým investorem/majitelem...zatím ztoho mám smíšené pocity...je mi líto Koubka, co bude s Šeterlem, co s Van Dopem, otázek je mnoho a mám trochu strach, že mlžení ještě neskončilo...nadruhou stranu je tam i očekávání...

          • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

            naplavnik     před 10 lety 04.03.2014 13:38 |  
            0 0

            Slovy pana knížete, pravděpodobné, že bude Slavii trénovat van Gaal je asi taková, že se mi v posteli ocitne Miss ČR... A pokud by skutečně měl Pastoor skončit po sezóně, tak to považuju za velký zmar. Spíše tomu rozumím, že dostal slušnou smlouvu (kdo ji platí je zatím tajem) na dobu určitou a po vyhodnocení sezony se mu prodlouží.

        • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

          Tomis68 (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 13:30 |  
          0 0

          Barro, Van Gaal je dle meho i na spekulace uz moc velke sousto :-). To uz nam chybi jen Van Buyten na stopera. Ta informace o 4 mesicich je ale zajimava. Doplneno o Pierovo info, jsem hodne zvedavy na nejblizsi dny, tydny, mesice...

          • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

            Barra     před 10 lety 04.03.2014 14:05 |  
            0 0

            Však van Gaal také van Buytena trénoval u Bayernu, proč by si ho nedonesl sebou :-)

            Rychle ale všechny srandy stranou, než jistý pan J. nepochopí že se jedná o vtip a bude mi to následující měsíce servírovat na stůl. Van Gaal určitě ne, něco mi ale říká že zůstanou u holandských trenérů. Musím říct že těch změn je za posledních 24 hod tolik, že mě to znervozňuje. Podstata je se co nejrychleji zachránit, jinak ať se děje vůle Boží - stejně už to nemáme v rukách.

            • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

              Staal11     před 10 lety 04.03.2014 20:08 |  
              0 0

              Uffff,pane Barra,chvilku jsem si fakt myslel,ze to s tim van Gaalem myslite vazne :-D

        • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

          leoneig     před 10 lety 04.03.2014 14:44 |  
          0 0

          Barra, Jako že by Pastoor uhladil cestu pro Luis van Gaala?
          Víš kolik bral v Bayernu? Ti to řeknu, 5,2 Mio E ročně.
          Jako být to pravda, docela se na nového majitele těším :-)

        • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

          bongor     před 10 lety 04.03.2014 20:25 |  
          0 0

          Ahoj Barro.Všechno teď je závislé na novém majiteli,kdo to bude a především jaký to bude finanční borec.jestli by to byl někdo z ranku
          naftových baronů,tak bych ani toho van Gaala nevylučoval.

    • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

      quimi (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 13:17 |  
      0 0

      Aha, tak ty 2 věty jsem nějak přehlédl. Koncepce, koncepce, koncepce...

    • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

      RaDDa521     před 10 lety 04.03.2014 13:32 |  
      0 0

      No včera jsem četl, že se o něm uvažovalo jako o náhradě Van Bastena, který v létě končí v Heerenveenu.

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        Barra     před 10 lety 04.03.2014 13:37 |  
        0 0

        Ano, más pravdu. Vedle Heerenveen padá také jméno AZ. Fandové spekulují, že už podepsal u jednoho z těch 2 klubů, a že jen ´Zwischendurch´ si odskočil na 4 měsíce do Prahy.

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        Barra     před 10 lety 04.03.2014 13:39 |  
        0 0

        Že by si s Marco van Basten přehodili kluby a van Basten mířil k nám?

        • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

          Ravik     před 10 lety 04.03.2014 13:46 |  
          0 0

          proč by někdo chodil někam jen na 4 měsíce , když ví, že už má zajištěný jiný džob? Nevěnoval by spíše ten čas přípravě na nové angažmá, sledování týmu a posil atd? Že by v tom byly finance?

          • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

            Barra     před 10 lety 04.03.2014 13:59 |  
            0 0

            Slavia je přece klub, který se neodmítá :-) Jinak jsou tam určitě osobní vazby, Korneev a Pastoor hráli 2 sezóny spolu v Heerenveen.

            • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

              dubas     před 10 lety 04.03.2014 14:41 |  
              0 0

              Barra, ale pokud by nový investor byl na tom tak, že by dotlačil van Bastena, tak bych se tomu ale moc zase nebránil, to by mohli nastat velmi zajímavé časy :-)

              • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

                Barra     před 10 lety 04.03.2014 14:44 |  
                0 0

                Pro mě nejelegantnější útočník, kterého jsem kdy viděl. Škoda že zranění mu dopřálo jen krátkou kariéru.

                Milovník útočného fotbalu - bral bych ho všemi desíti.

                • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

                  dubas     před 10 lety 04.03.2014 15:00 |  
                  0 0

                  A kdo by nechtěl, ale hlavně pokud by nový investor měl peníze na to ho zaplatit (krásný sen, že nás někdo takový koupí), tak by mohli nastat i podobné změny v kádru. Ale rozhodně kdybychom se vydali Holanskou cestou a hráli na tři útočníky, tak se bránit nebudu, takže pokud tedy nevyjde Marco, tak může být i někdo o něco horší :-)

            • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

              leoneig     před 10 lety 04.03.2014 14:48 |  
              0 0

              Přesně tak. A Marco van Basten přece nění žádnej blbec.

  8. Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

    Kunetice     před 10 lety 04.03.2014 13:28 |  
    0 0

    Mě je to jedno nějaká koncepce!!!
    Já chci konečně zažívat radost z fotbalu Slavie a je mi jedno jak to chtějí Rusové docílit.
    Já tomu chci věřit po těch 4 letech sraček - asi tak.

  9. Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

    Euforak (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 13:47 |  
    0 0

    M. Petrouš k U19 )) A Knoflajz s ním :))

  10. Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

    tolsimir     před 10 lety 04.03.2014 13:54 |  
    0 0

    clanek bude nahozen zhruba do hodiny, diky za pochopeni

    • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

      Ravik     před 10 lety 04.03.2014 14:13 |  
      0 0

      tak to vypadá na ty 4 měsíce...

      jinak si myslím, jestli byli rozhodnuti Koubka vyhodit po Dukle tak jako tak to měli udělat ještě minulý týden. Lépe by si to obhájili a venkovní vstup v Teplicích je hodně obtížný. I když pak budou doma dva lehké zápasy...

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 04.03.2014 14:18 |  
        0 0

        No v naší situaci nebude žádný zápas lehký...

        • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

          leoneig     před 10 lety 04.03.2014 14:54 |  
          0 0

          No viděl jsem Plzeň se Znojmem a jestli ty vokurkáře jen trochu podceníme, bude zle, není to úplně easy soupeř, jak se zdá.

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        Markus     před 10 lety 04.03.2014 14:18 |  
        0 0

        Nebudu litovat, když ještě nevím čeho. Třeba si trenér s hráči sedne tak dobře, že u nás bude pokračovat i dál. Věhlasné ligy jsou jedna věc, šance být u velkého vzestupu a hrát mezinárodní poháry věc druhá.

      • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

        Jiri1     před 10 lety 04.03.2014 14:19 |  
        0 0

        Vzdyt je to jedno, hlavne , ze konecne nekdo nasel tui silu a okamzite ten bordel vyresil. I 4 mesice mohou udelat hodne.
        Jinak ta informovanost svedci o naproste profesuionalite pana Vrby, vetsi maglajz by v tom nikdo neudelal, aneb informovanost fanousku predevsim.

  11. Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

    5094     před 10 lety 04.03.2014 14:45 |  
    0 0

    No, tak se taky přidám do diskuse i když už tady bylo napsáno skoro vše. Je mi líto pana Koubka a především Ivoše. Ale, protože jsem viděl oba naše jarní zápasy na vlastní oči, tak jsem za ty změny rád. Skutečně jsem nejel do Olomouce, po celkem slušné zimní přípravě, 300km tam a 300 zpátky jen pro to, abych dostal "na držku" od policajtů a od pravděpodobně celkem slabé Sigmy bůra. No a s Duklou to upřímně také moc ke koukání nebylo a tu zazdívačku po vyloučení Vošahlíka jsem vůbec nepochopil. Kdyby se hrálo ještě 10 minut, tak jsme prohráli jasně vyhraný zápas. Jinak přeji paní Nouzákové klidný porod a ať se toho nebojí a velmi záhy si pořídí druhé mimčo a velký dík tomu, kdo se o její těhotenství postaral. Těším se na Martina Poustku a Jiřího Vrbu. Nejsem sice přehnaný optimista, ale do Tepláků rád, v pondělí, pojedu

    • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

      Matlafous     před 10 lety 04.03.2014 20:41 |  
      0 0

      Ecce homo. Díky za jeden z prvních lidských příspěvků, které jsou nad věcí.

      Mě je toho líto víc, ale počkejme si, co nám budoucnost přinese.Nejdete náhodou zítra někdo na repre? Těším se na vyprodaný Eden :))

  12. Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

    zeleznik2     před 10 lety 04.03.2014 17:02 |  
    0 0

    Dobrý krok, Jirka Vrba je velký slávista, takže tuto změnu vítám, snad tam zůstane aspoň ty tři roky.

    • Re: Novým ředitelem komunikace Jiří Vrba

      bongor     před 10 lety 04.03.2014 20:29 |  
      0 0

      To ne,asi taky jen 4 měsíce.To je teď náš nový módní výstřelek.