Rozhovory

D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

Daniel Šmejkal koučoval v letošní sezóně tým, který byl nejlepší v juniorské lize jak v ofenzívě, tak i defenzívě. Titul je ve správných rukách."Jsem na kluky moc pyšný."

Zvládli jste poslední zápas sezóny, máte titul, takže asi bude radost až do rána?

Dneska se budeme radovat všichni dohromady (smích).

Pomohlo vám, že Brno už své utkání odehrálo a věděli jste, co musíte uhrát?

Teď můžeme říkat, že to byla výhoda, ale i kdyby se hrálo ve stejný čas, tak bychom věděli, že bod nám stačí. Věděli jsme, o co hrajeme. Jsem rád za poslední zápasy, protože na hráče byl vytvořen určitý tlak, ví, co musí uhrát. I dnes to v závěru prvního poločasu bylo trochu vidět, že jsme podlehli nervozitě.

Je pro hráče těžší bojovat o sestup, jako před týdnem áčko, anebo právě o titul?


Těžko říct, když jsem hrál o titul jako hráč, tak jsme venku prohráli a soupeř prohrál taky, takže jsme si to úplně nevybojovali přímo na hřišti. Na psychiku je ale asi horší sestup, titul je obrovská vidina, ale když to nezvládnete, relativně se tolik nestane. Se sestupem je to složitější.

Je letošní první místo zadostiučiněním za loňský ročník, kdy juniorka skončila druhá?


Dá se říct, že jsme pobrali zkušenosti a letos jsme to zvládli, ponaučili jsme se z loňska, kdy jsme doma nezvládli zápas proti relativně slabšímu soupeři a byli jsme hodně nervózní. Letos jsme zvládli souboj v Brně i další těžké zápasy, to byl klíč k úspěchu.

Před sezónou jste říkal, že cílem není získat titul, ale vychovat hráče pro A tým. Jak to vidíte dnes?


Není priorita být první, ale každý zápas chceme vyhrát. Hráči to vnímají, cítí to. Dá se říct, že to není nejdůležitější, ale když to máte na dosah, tak to chcete.

Jak moc jste spokojený s tímto úspěchem?


Mám obrovskou radost. Bylo to čtyřicet zápasů, měli jsme velké výkyvy, což k tomu patří. Povedl se nám závěr, kdy jsme vyhráli sedm zápasů. Jsem na kluky pyšný. Beru to jako svůj zatím největší trenérsky úspěch.

Loni i letos skončili na prvních dvou místech Slavia a Brno, čím si to vysvětlujete?


Juniorská liga je dvousečná, některé kluby k ní přistupují zodpovědně, některé ne. Ze čtyřiceti zápasů jsme sehráli tak 25 kvalitních. Brno hraje na hlavním stadionu, berou soutěž vážně, proto jsou nahoře.

Není to i tím, že máte v zápasech starší hráče než soupeři?

Pořád to slýchávám, ale dělám si analýzy a zase taková pravda to není. Už jednou jsme se o tom v rozhovoru bavili, dnes byl třeba soupeřův tým mladší, ale když se podívám na další zápasy v průběhu sezóny, tak jsme hráli i proti starším týmům. Například Teplice, které proti nám posílily, ale byli jsme za to i rádi. Patřili jsme do horní poloviny, co se týče věku hráčů, kdy jsme měli dva nebo tři starší hráče. Můj názor je ale ten, že takto to má vypadat, jinak soutěž nemá smysl. Když bude nastupovat půlka dorostenců, klukům to tolik nedá.

Vy jste však v závěru nechali hrát i dorostence, nehráli jste jen se staršími hráči, abyste si titul pojistili.


Souhlasím. Zase se na to musíme podívat tak, že když se týmu daří a jede, tak se mladí hráči zapojí a daří se jim také. Ukáže se až v nové sezóně, jestli jsou skutečně takoví, jací se nám jevili. Bude na ně opět trošku tlak a budou muset potvrdit výkonnost, kterou naznačili. Doteď byli těmi, kdo se trošku vezl, ale od nové sezóny budou muset být těmi tahouny mužstva oni.

Můžete z vašeho pohledu porovnat dvě dosavadní sezóny Slavie v juniorské lize?


Minulou sezónu jsem samozřejmě sledoval, ale prožít si čtyřicet zápasů na lavičce je jiné, než prožít dvacet zápasů na tribuně. Musíte řešit spoustu věcí, pak cítíte, jak to plyne. Ať si každý říká, co chce, já říkám, že juniorská liga má smysl. Myslím, že hrajeme kvalitní zápasy, vidím, že kluci se pořád učí, v plno věcech se zlepšují. Když jsou pod tlakem, dokáží bojovat a ukáží svou sílu. To, že se nehraje o sestup, pro mě není vůbec žádný argument.

Nyní budete mít dovolenou, kdy začínáte přípravu a jak to vypadá s pohybem hráčů z dorostu k vám a naopak do A týmu?


Začínáme 1. července, zatím jsme se ale ještě se sportovním úsekem nesešli, takže zatím k posunům z dorostu nemůžu nic říct. To samé se týká přesunu do áčka nebo hráčů, kteří by mohli odejít na hostování, nic o tom v tuhle chvíli nevím, bude se to asi řešit v průběhu dovolené.

Jak bude vypadat plán letní přípravy?

Od 14. července bychom měli mít pětidenní soustředění v Ústí nad Orlicí, které ještě není potvrzené, anebo se budeme připravovat čtyři týdny v domácích podmínkách.
  

Komentáře (39)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

    Pepino44     před 10 lety 06.06.2014 12:54 |  
    0 0

    Dane,děláš to dobře.Často sedávám nad střídačkou a rád poslouchám Tvoje komentáře k situacím na hřišti. Nejenom vytýkáš chyby,ale dovedeš i pochválit. To je v případě mladých hráčů velmi potřebné. Díky za odvedenou práci. Udělali jste nám velkou radost.

  2. Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

    carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 06.06.2014 14:13 |  
    0 0

    K áčku: Skoro tejden pryč a nic, vedení pořád hodnotí sezónu ? :D

    • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

      spino     před 10 lety 06.06.2014 14:16 |  
      0 0

      Spíše než áčko mě zneklidňuje majetkové ticho. Nevíte prosím (piero, navare, sube) jestli se už v tomhle směru něco pohnulo správným směrem, tzn. k prodeji?

    • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

      PetCC     před 10 lety 06.06.2014 14:27 |  
      0 0

      To, že tady mají všechno jasný okamžitě, neznamená, že to zhodnotili nějak moc dobře. Já bych naopak, kvůli všem emocím, o tom začal v klidu přemýšlet klidně ještě za pár dní.
      On totiž hlavní problém Slavie letos byl, že se nejdřív konalo a pak teprve přemýšlelo. Takže vedení doporučuju všechno alespoň 3x zvážit a teprve pak přijímat rozhodnutí.

      • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

        Alanor (admin)     před 10 lety 06.06.2014 14:31 |  
        0 0

        Obzvláště Šeterle byl v tom konání přes letní pauzu neobvykle činný, že...

        • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

          Barra     před 10 lety 06.06.2014 14:44 |  
          0 0

          Mas pravdu. Stejne tak jsme na tom byli s Kusym, ktery ihned na mesic odjel na studijni dovolenou do Ameriky.

          • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

            Alanor (admin)     před 10 lety 06.06.2014 14:46 |  
            0 0

            Tyhlety prostoje, kdy se rozebere nejlepší zboží na trhu, jsou základním kamenem pro jednu zpackanou sezónu za druhou.

            • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

              spino     před 10 lety 06.06.2014 14:57 |  
              0 0

              Pokud vím, tak tady někdo nedávno psal, že Kornějev už vytipoval nějaké hráče z bundesligy. ;) Pro začátek by stačil Latka.

            • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

              Betynka58     před 10 lety 06.06.2014 15:59 |  
              0 0

              Já se přiznám, že za dané situace mi to protahování až tak nevadí. Znamená to snad, že jednání o prodeji by mohly už spět do finální fáze.Pro mne je teď otázka prodeje absolutně prvořadá, více než to, aby se přivedlo x nových posil.

    • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

      jira123     před 10 lety 06.06.2014 14:50 |  
      0 0

      Já si nemohu pomoc , ale přijde mi to že věci jsou již v běhu a do úplného vyřešení nebude nic nového ani žádné vyjádření či konání .To je hrozný jak je člověk na trní co bude a jak :(

    • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

      bongor     před 10 lety 07.06.2014 05:04 |  
      0 0

      a přitom je hodnocení minulého ročníku zcela jednoduché.Průser,průser a ještě jednou
      průser

  3. Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

    spino     před 10 lety 06.06.2014 15:47 |  
    0 0

    http://www.efotbal.cz/clanek-131683-Hippa-Slavii-%E2%80%9Eukradl%E2%80%9B-Slovan ,-takze-Hapal,-Kozel,-ci-Habanec-Na-seznamu-i-Jarolim.html

    Tak tohle mi přijde opravdu komické. Řebíček hledá stůj co stůj trenéra, ale zároveň pořád jedná (díky bohu) s ruským investorem. Další schůzku mají 9. června.

    Takže pokud by se mu třeba ten Hapal povedl, tak si za dva týdny plácne s Rusáky a ti ho za měsíc vyhodí, protože když tady nechtěli Koubka, který je hodně kvalitní, tak tady těžko budou trpět jména jako Hapal, Csaplár a další. Trošku schizofrenní situace.

    • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

      lassiter     před 10 lety 06.06.2014 16:06 |  
      0 0

      To je článek jak od pana Jiřího.

      • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

        spino     před 10 lety 06.06.2014 16:13 |  
        0 0

        Ten článek je od šéfredaktora pana Procházky, který o zákulisí Slavie ví hodně a díky tomu mu věřím.

        • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

          lassiter     před 10 lety 06.06.2014 16:23 |  
          0 0

          Já vím od koho je. Vždyť je to samé pravděpodobně, údajně, nejspíš, pokud by.

          • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

            spino     před 10 lety 06.06.2014 16:24 |  
            0 0

            Uváděl někdy něco o Slavii chybně pan Procházka?

            • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

              lassiter     před 10 lety 06.06.2014 16:38 |  
              0 0

              Nevím, nevedu si evidenci. Používá-li údajně, pravděpodobně, možná, pak je těžké něco uvést chybně... Mám rád jeho komentáře, spolu s Mádlem a občas Kaloušem jsou jediné, které stojí za to přečíst. Ale články tohoto typu jsou ztráta času. On má jednu novou informaci a napíše o tom balast na dvě normostrany.

              • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

                spino     před 10 lety 06.06.2014 16:57 |  
                0 0

                Tak samozřejmě, že ěkteré varianty jsou nesmyslné (Jarolím),beru to jako širší výběr, kde na prvních místech jsou ti nejpravděpodobnější. Důležitou informací je, že další jednání mezi Alešem a zájemci je v pondělí. Tak snad se v pondělí něco posune dál, protože si myslím, že by bylo lepší s novým trenérem počkat na nového majitele. Přípravu může začít třeba Poustka.

                • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

                  Heretic (přítel SN)     před 10 lety 06.06.2014 18:02 |  
                  0 0

                  Netřeba si číst profily trenéru, tam jsou již fantastické odhady. Nicméně jsem skoro až nadšen, že se a investorem jedná. Aktuální pocit mi říká, že bude dobrý kdokoli z jmenovaných. Hlavně ať už je to bez Řebíčka (popisek u pana Levého mi připomněl kvality řízení našeho kudrnáče).

            • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

              PetCC     před 10 lety 06.06.2014 17:56 |  
              0 0

              Jo, počkat, to je ten komik, co píše absurdní články na eFotbal. Tak to je jiná! :-)

  4. Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

    Borris     před 10 lety 06.06.2014 20:16 |  
    0 0

    Tak přátelé moji drazí, právě jsem dočetl ten článek na efotbal.cz ohledně toho, kdo by mohl být náš budoucí trenér. A nedá mi abych sem po hodně dlouhé době nenapsal pár slov. Začátkem musím říci, že je podle mě zatím předčasné spekulovat o trénérovi, když ještě ani není jasné kdo nás bude vlastnit. Protože pokud nás převezmou rusáci, jsem si téměř jistý, že na naší lavičce bude opět zahraniční trenér. A další věc. Zajímalo by mě, jestli ty jména v tom článku, mají alespoň nějaký reálný základ, nebo jestli to je jen nějaké tlachání a spekulace. Samozřejmě při vší úctě k panu Procházkovi, kterého já mám jinak docela rád. Jinak zmiňovat Jarolíma či Habance je podle mě zbytečné. Oba mají dobře rozdělanou práci ve svých klubech a pochybuju že se jim bude chtít odcházet od dobře rozdělané práce a dobrovolně dávat hlavu na špalek v současné Slavii. A ta další jména? Kozel, Hapal či Levý by se mi líbily, ale jak říkám do současné Slavie se nikdo nepohrne. A nepřebije to podle mě ani Kozlíkovo sešívané srdce. A po tom co se nechutně zametlo s Koubkem, si to každý hodně rozmyslí. Ano je to tak, ve Slavii teď panuje tak velký chaos, nejistota a bordel, že ať už vezme trenérskou pozici kdokoliv, má můj neskonalej obdiv. Jinak Hoftycha bych k nám moc neviděl a Dan Šmejkal má ještě na áčko čas, rozhodně bych ho nechal ještě u juniorky, protože jak je vidět tahle práce mu momentálně svědčí. Pana Cipra už bych spíš viděl na jinou práci v klubu ( např. skaut ) než jako trenéra. To samé pan Pešice. A pokud jde o pana Beránka, tak dlouho nebyl na očích, takže těžko říct co čekat. A pan Koubek? Po tom jak se s ním zametlo, byla by veliká drzost ho oslovit. Já být na jeho místě, jen bych se tomu zasmál a poslal nás do háje.

    Jinak mě vcelku zaráží to, že se zatím u nás nic neděje. Jiné kluby už dávno posilují a zbrojí na novou sezonu a my? Na to, že my jsme klub, kde by se mělo vzhledem k tragické minulé sezoně pracovat na změnách nejpilněji, tak zatím tichoučko po pěšině. No jo, jenže jak můžeme přivádet posily, když není trenér? A jak můžeme podepsat nějakého trenéra, když se ani neví kdo bude majitel Slavie? To jde prostě všecko ruku v ruce. Mám toho amatérismu a diletantismu ve Slavii už plné zuby. Řebíček je tragéd který fotbalu absolutně nerozumí a vůbec neví co má dělat. Kdyby aspoň pod sebou měl nějakého odborníka který fotbalu rozumí, tak prosím. Ale když on rozhoduje o sportovních věcech, nedopadá to dobře. Snad jednání s rusama dopadne zdárně, horší už to stejně snad být nemůže.
    A co závěrem? Radil bych aby se urychleně začalo něco dít. Pokud jednaní s rusama protahuje Řebíček, tak pokud mu na Slavii skutečně aspoň trochu záleží, tak ať už konečně uzná že jeho působení u nás bylo jedno velké fiasko, přestane jednání komplikovat a přenechá už Slavii rusům. Za dva týdny začne příprava, času je zoufale málo a už se musí začít urychleně něco dít. Už před týdnem bylo pozdě. Pokud se nic nezmění, sestup už nás v příští sezoně určitě nemine.

    • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

      Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 06.06.2014 22:45 |  
      0 0

      Ono se těžko rozhoduje podle srdíčka, když jsou ve hře takové peníze. A navíc si nemyslím, že by AŘ byl zrovna největším slávistou :) ale jinak hezky napsáno, se vším souhlasím.

    • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

      Barra     před 10 lety 06.06.2014 22:58 |  
      0 0

      Zdravim te po dlouhe dobe, Borrisi! Nejsem si uplne jisty, jestli AR protahuje, nebo jestli se jedna o taktiku Rusa. V kazdem pripade je soudni rozhodnuti (schvaleni) ve veci Falkonida ani ne 3 tydny stare, do te doby by zadne investor ktery by nebyl padly na hlavu ani s Rebickem nejednal,rotoze by se mohlo stat ze by koupil prazdnou skorapku. A je tomu teprve 2 tydny, co FACR posvetil nase odvolani ve veci licence.

      Myslim ze nikdo z nas presne nevi, jak jednani probiha a kdo ma/nema realistickou predstavu o cene a podminkach. Muzeme sice davat vinu Rebickovi, ale je samozrejme take mozne, ze potencionalni investor hraje s nim hru s ucelem prodejni cenu minimalizovat. A ver mi, ze jestlize nekdo umi jednat o cene, tak jsou to Holandane, a Korneva beru jako polovicniho Holandana. My rikame o Holandanem ze jsou lakomi, oni sami tvrdi ze jsou setrni. Vse ma svoji cenu, a je mozne ze AR az moc spekuluje, je ale take perfektne mozne, ze protistrana nabizi smesne malo, a byt na miste AR bych je take nekam poslal. Kdo vi, jak veci doopravdy jsou, at to povi. Proc po 3 letech od jeho vstupu do Slavie nedari je jina vec, ale to je na jinou diskusi.

      Ja jeste nepanikarim, myslim ze muzstvo jak bylo k dispozici ma na vic, prvni 'posilu' uz mame navratem Berkovce. Jako zasadni vidi aby se kandidatovi treneru dala zaruka, ze se nebude panikarit a ze nebude dle zvyku Slavie po 10, 15 zapasech propusten. To nevede nikam. Jmena ktere padly mi jsou celkem sympaticke (a i kdyz je mi Cipro samozrejme take blizky, nenabidnul bych mu trenerstvi) , ja osobne bych se nepustil do dalsich experimentu s trenerem cizincem. Dejme trenerovi duveru a jistotu, ze se mu nebude kecat do jeho prace, ze se nebude panikarit kdyz se par zapasu za sebou nevyhraje. V tom je Slavie celem machr, a priklady s Libercem, Teplicemi, Duklou atd kde se nepodlehlo panice jsem uz tady kdysi daval.

      Mas ale pravdu, ze cas strasne leti, za 7 tydnu zacne sezone 2014-15!

      • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

        Kactus     před 10 lety 06.06.2014 23:24 |  
        0 0

        no nevim s kym si kdy obchodoval, ale kdyz chces druhou stranu poradne zmacknout, posles armena :)
        kazdopadne, bez noveho majitele jsou vsechno jenom takove tlachy. a kdyby.
        a vsichni vime ze na kdyby se nehraje. hraje se na goly. a my jsme tak uspesni ze si je nekolik let strilime sami.

        navic, zahranicniho trenera bych nezatracoval. kdyz nic jineho, alespon umi vystupovat a chovat se profesionalne. ze hraci na to serou je jina story. tema bych pak zacal, tak 80% bych okamzite vyhodil.

        • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

          Barra     před 10 lety 07.06.2014 06:55 |  
          0 0

          Zahranicni treneri umi vystupovat a chovat se profesionalne? Myslim, ze se delas zbytecne falesne iluze, myslim ze o tom celkem muz mluvia porovnavat . Nekteri ano, nekteri ne, a to plati take pro ceske trenery. Vazne si myslis ze napriklad Leos Kalvoda ktery vypada jako dedek a beha v teplakach, je horsi trener nez Alex Pastoor? Ano, ten umi urcite lepe vystupovat a se lepe prodavat, ale to je dukaz profesionalismu? Na trenery typu Huub Stevens, Guus Hiddink a spol samozrejme nemame, ale ani oni neumi varit jen z vody.

          Meli bychom byt skromni a neocekavat ihned zazraky. A vyhodit 80% hracu? To me vzdy fascinuje. Nemysim si, ze vstupem noveho investora budeme plavat v penezich a koupime nove hvezdne muzstvo. A nepoustel bych se do nakupu 20 hracu na urovni Keegana Ritchie, to nas nespasi. Muze mizi nimi byt nejaka vlastovka, ale jinak by slo presne o to, ceho se bojim. Spekhlovat s levnymi transfery ze zahranici s nadeji ze se vydelaji rychle pvenize, a to na ukor Slavie.

          • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

            Barra     před 10 lety 07.06.2014 06:58 |  
            0 0

            ..., myslim ze o tom celkem muzu mluvit a porovnat...

          • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

            Pepino44     před 10 lety 09.06.2014 12:41 |  
            0 0

            Nazdar Barro, tak ono to nemusí být s levnýmy zahraničnímy transfery tak beznadějné, ono je asi co vybírat,ale musí tomu někdo rozumět. Nevím,zda si měl možnost sledovat náš poslední zápas s Ostravou,jak nás tam vodili celkem neznámí zahraniční hráči,kteréOstrava koupila. A vzhledem k finanční situaci Baníku si nemyslím,že by byli drazí. Ono je to opravdu o tom,mít přehled a dobře vybrat. Když srovnáš ty naše zahraniční posily (vyjma Budejmaai) tak je to o nějakou tu třídu jinde. Jinak v dnešních zprávách bylo o krupobití a vichru v Belgii a o velkých škodách,tak doufám,že oblast kde bydlíš to nepostihlo.

            • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

              Barra     před 10 lety 09.06.2014 13:37 |  
              0 0

              Ahoj Pepine, zdravim te. To vis ze jsem zapas s Bynikem videl (alespon v televizi), a urcite jsem takoveho de Azevedo a spol zavidel. Mas pravdu, ze v zahranici se daji najit vynikajicia relativne levne posily. Uz jsem vice krat psal, jak Beerschot byl casto uspesny v Latinske Americe. De Azevedo nebyl pred 4 lety nikdy napojen na nejaky klub, hral jen poulicni fotbal, jako desitky milionu jinych Brazilcu. Brazilie ma 200 mil obyvatel, kazdy kluk tam hraje fotbal, jsem si jisty ze tisice dalsich de Azevedo's doufaji, zd se nekdy dostanou do Evropy a budou se zivit fotbalem.

              Stejne Damien Boudjemaa a Francie, Mickael Tavares a spol: hrali v ctvrte lize (!) kdyz opuszili Francii. Takova Francie, Spanelsko, africke zeme, Latinska Ametika jsou urcite neomezene moznosti. Boudjemaa byl, i kdyz toho moc nenahral, trefa do cerneho. S Ritchiem a da Costou uz mam vetsi otazniky, stejne jako s Eschmannem: jedna se o hrace, kteri byli dokonci i rezerviste u svych klubu. Tady podle me spravna cesta nevede.

              Kdyz uz nemame skouting, zamestnal bych hrace, aby provedli prvni selekci: Licka a Micola by meli umet pomoci s Francii a s nizsimi ligami, na internetu se da moc najit. Plati to take pro Nevese, co se tyka Francii, ale urcite Portugalska a Brazilie. Radek Bejbl a Spanelsko, kde je, jak bylo behem pripravy vyhledano, v treti a ctvrte lize desitek klubu, jinak cela Jizni Amerika kde se mluvi Spanelsky, az na Brazilii, kde zase by se mohl s portugalstinou uplatnit Neves. A ze se v Ghane, Nigerii, Kongu, v Pobrezni Slonovine atd da najit perly, vime posledni leta i z Gamrinusligy. Sparta a Albansko s Bekimem Balajem, Plzen a Armensko s Malakjanem, atd. Vcera byla zprava, ze Anderlecht transferoval 16-
              letehohrace z Nepalu, ktery byl delsi dobu tam na testovani. A proc bychom i mi se nemohli tam podivat? O moznostech bliz k nam ani nemluvim - republiky byvale Jugoslavie nabizi tolik moznoszi, jak se tady opakovane prokazalo.

              Takze absolutne souhladim s tebou, jen me Igor Korneev jeho volbou az na Damiena moc nepotesil.

              • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

                Pepino44     před 10 lety 09.06.2014 15:09 |  
                0 0

                To máš naprostou pravdu,ty naše posily jsou opravdu na nic, s jednou vyjímkou.Po Ritchiem a da Costovi se nějak slehla zem,není o nich nic slyšet, Mensah a Eschmann nestačí ani na juniorku (střídající hráči),tak jsem zvědav,jestli další nákup bude v obdobném směru ( 4 nýmandi a jeden podařený),nebo se snad již něco povede. Ten skautink je mizerný,spíš žádný.

    • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

      bongor     před 10 lety 07.06.2014 05:01 |  
      0 0

      Ahoj Borrisi,taky se docela strachuju,když vidím,jak hlavně Kapřík
      posiluje.Strachuju se z toho důvodu,že náš rybníček je malý je tam zoufale málo alespoň trochu kvalitních rybek a tak budeme doufám lovit a to co nejdřív v zahraničních nádržích.Je nám každému zcela jasné,že bez ujasnění majitele se nehneme.Máš pravdu A.Ř.fotbalu vůbec nerozumí,ale ani by nemusel,kdyby měl k sobě nějakého kvalitního fotbaloznalce.Šmíca,ten se na takové věci zřejmě nehodí a Kisel zase nemá žádné zkušenosti s bafuňařinou.
      Zatím to všechno na mě nedělá ten nejlepší dojem.

  5. Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

    Kactus     před 10 lety 06.06.2014 23:25 |  
    0 0

    navic, VELKA GRATULACE!
    jednou i Acko Vam trenere takhle pogratulujem.

  6. Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

    Tugarin     před 10 lety 07.06.2014 15:15 |  
    0 0

    Ohledně prodeje nemusel být problém pouze s akciemi Falkonidy. Tam to bylo transparentní, resp. se o tom, že ohledně nich mělo probíhat řízení. Problémem údajně na jaře mělo být to, že těch, kterým se mělo platit mohlo být více než Řebíček. Tj. údajně se objevili další subjekty, kteří chtěli rovněž peníze za prodej. Moc jsem tomu nevěřil, ale nedávno jsem zase zaslechl informaci z fotbalové prostředí (opět upozorňuji, že se jedná jen o pražský mládežnický fotbal, tudíž nic co bych označil za ověřené, ale hodně věcí má reálný základ). Je otázka, zda byla cena za akcie skutečně zaplacená, či zda tam váznou dluhy, mohou tam být zajišťení atd. Nikdo nekoupí akcie s tím, že by se o ně musel případně soudit atd.
    Já bych tomu i věřil, protože o Řebíčkově vlastnictví, podnikatelském záměru, koncepci atd. mám pochybnosti pořád.

    • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

      carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 08.06.2014 10:17 |  
      0 0

      Aha, zřejmě se jedná pouze o to zimní oťukávání, kdoví jestli teď o něj máme zájem

    • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

      Travinho     před 10 lety 08.06.2014 17:47 |  
      0 0

      Doufám, že ne. Už je rychlostně za zenitem, není lepší než naši stopeři a to laťka není příliš vysoko...

      • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

        mats     před 10 lety 08.06.2014 18:32 |  
        0 0

        To si myslím, že je záležitost zimní pauzy, kdy se sháněl stoper, kde se dalo, a nakonec přišel na hostovačku Smejkal... Jinak to snad aktuální není, ne?

        • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

          Alanor (admin)     před 10 lety 09.06.2014 10:02 |  
          0 0

          Také myslím, že jde o tu zimní záležitost. Ledaže by to Řebíček neprodal a Smejkal tu nezůstal.

  7. Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

    jira123     před 10 lety 09.06.2014 13:40 |  
    0 0

    Ahoj lidi , myslíte že se dnes něco dozvíme ??Snad si už Alda plácne nebo začnem bejt činný a začnem navenek pracovat .

    • Re: D. Šmejkal: Můj největší trenérský úspěch

      Pepino44     před 10 lety 09.06.2014 15:12 |  
      0 0

      Tak zatím jsem se dozvěděl,že snad Dan Šmejkal odchází ze Slávie trénovat Sokolov. Byla by to škoda,ale přeji mu to.