Rozhovory

Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

Milan Škoda po zápase předstoupil před novináře jako asi nejlepší hráč zápasu. Sám si ale nemyslel, že to byl jeho nejlepší výkon ve Slavii a řekl, že Slavia ještě má co vylepšovat.

Milane, jak si užíváte, že jste v čele tabulky?

Hlavně jsme rádi, že jsme dnes vyhráli. Jestli jsme teď první nebo ne, to je úplně jedno, důležitá byla ta výhra.

Má toto mužstvo na to, aby se tam udrželo i nadále?

Myslím, že na to má, ale určitě nás čeká ještě spousta práce a máme co vylepšovat. Říkal jsem to i minule a platí to i dnes, musíme se zlepšovat a předvádět lepší výkony.

I trenér Beránek po zápase na Slovácku přiznal, že to bylo šťastné vítězství, dnes jste si to zasloužili?

Myslím, že ano. Měli jsme dobré příležitosti. Sice nás Baník po gólu na 2:0 trošku zatlačil, možná jsme měli v podvědomí trochu myšlenky na to, abychom nedostali gól. Sice jsme inkasovali, ale pak přišel důležitý gól Martina Latky a ten nás uklidnil.

Vy jste jeden gól dal a na další přihrál, byl to váš nejlepší výkon ve Slavii?

Nemyslím si, že to byl můj nejlepší výkon, ale samozřejmě jsem spokojený, že jsem dal gól a že jsme vyhráli.

Hraje se vám v útoku lépe než v obraně?

Určitě se mi hraje lépe, ale hlavně je tam dobrá spolupráce s Bekimem, i záloha a obrana hraje super a doplňují nás. Nejsem tam sám na tom hrotu, zatím to šlape.

Dva zápasy, dva góly. Kam byste to chtěl střelecky dotáhnout?

Nějaký cíl jsem si dal, ale ten říkat nebudu. Ještě prostě chci dát nějaké góly.

Je v kabině vidět změna atmosféry oproti tomu nepovedenému jaru?

Určitě je to vidět, je tam jiný, pozitivní přístup. Změnil se realizační tým, přenáší na nás pozitivní náladu.

Na jaře jste se po zápase s Ostravou tak tak zachránili a odjížděli jste jako zpráskaní psi. Co se za tu dobu tak zásadně změnilo?

Změnilo se vlastně skoro všechno, realizační tým, trochu vedení, i tým se změnil.

Je důležité, že vám to tam padá hned od začátku sezóny?

Určitě je to důležité. Góly teď dáváme, nechci to zakřiknout, doufám, že je budeme dávat i nadále.

Komentáře (165)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

    bongor     před 10 lety 02.08.2014 12:11 |  
    0 0

    To si piš Milane,že budete goĺy dávat i nadále.Hlavně to nepřežeňte,ať Vám zůstanou nějaké i pro bídu.
    Něco mimo téma.Nevíš Barro ,co je se Socratem?Divím se,že ještě po druhém vítězství nic nenapsal.No možná čeká do příště,až to
    zkompletujeme na tři kusy.

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      Barra     před 10 lety 03.08.2014 15:20 |  
      0 0

      Ahoj Bongore, prave jsem ve vratil po kratkem vyletu s manzelkou. Vubec nevim, co se od soboty stalo ve svete, byt bez wifi pripojeni ma nekdy take sve kouzlo. Videl jsem jen, ze pan Hrdlicka zemrel po sve mozkove prihode. Je mi ho lito, byl mi sympaticky, navic ve veku 57 let. Bude chybet Teplicim, bude chybet jako protestujici hlas u svazu.

      S Sokratem je zajiste vse OK, nejakych 2 dny pred zapasem na Slovacku tu psal, ze bude chvili mimo (dovolena?). Jsem si jisty, ze si vitezstvi Slavie uziva!

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        Dobi     před 10 lety 03.08.2014 20:00 |  
        0 0

        Socrates se vrátil a objevil. A já děkuji za soustrast s panem Hrdličkou, už mi (nám)pár lidí ze Severu děkovalo, že jsme reagovali.

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      Artur (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 12:30 |  
      0 0

      Ty góly dobrý, jinak mi to přijde hrozný :-)

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        JS (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 13:26 |  
        0 0

        Mně to taky přijde jako naprosto pitomě sestříhané nic neříkající video - to jsou záběry, co nešly použít do oficiálních reportáží, ne? Fakt děs..

        • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

          PetCC     před 10 lety 02.08.2014 16:17 |  
          0 0

          Někomu to něco řekne, někomu ne. To se nedá nic dělat :-)

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      Helmic     před 10 lety 02.08.2014 23:17 |  
      0 0

      Je to jinej pohled na to utkani, proto me to zaujalo :)

  2. Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

    mike-k (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 13:54 |  
    0 0

    OT: Hrdlička umřel. :( Upřímnou soustrast celé jeho rodině.

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      Borris     před 10 lety 02.08.2014 14:46 |  
      0 0

      Taky je mi to docela líto, pan Hrdlička mi vždy přišel jako jeden z mála fotbalových bafuňářů poctivý a bez špíny. Teplice jsou stabilním a fungujícím klubem hlavně díky němu. Jeho rodině a blízkým upřímnou soustrast a hodně síly a Teplice ať dělají čest jeho památce i nadále.

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        bongor     před 10 lety 02.08.2014 15:32 |  
        0 0

        Na úmrtí pana Hrdličky těžko něco říci.Mladej kluk a jak říká Borris jeden z těch nejčestnějších funkcionářů,škoda je ho.Já vzpomínám na Teplice v dobrém,půl roku jsem tam hrál,ovšem muziku.Ale zahrál jsem si i na zábavě klubu v modrožlutém dresu s číslem 7 a toho zážitku si dodnes vážím.Pane Hrdličko,pozdravujte v nebi,vždyť Vy víte,koho tam pozdravovat od Slávistů.Čest Vaší památce.

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        honza_sl     před 10 lety 02.08.2014 15:35 |  
        0 0

        Tak Hrdlicky je mi lito lidsky, jako chlapa, co zapalene delal svoj praci a zil tim, ale o jeho cistote bych si nedelal iluze. Teplice obcas hodne podivne prohravaly dulezite zapasy, nemyslim, ze by to primo prodali, ale asi bylo obcas hracum naznaceno, kdy maji ubrat. Mozna ne primo od Hrdlicky, ale podle me o tom musel alespon tusit.

        • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

          Dobi     před 10 lety 02.08.2014 19:59 |  
          0 0

          Je pravdou, že Teplice někdy vystupovali jako "Jánošíci" - i letos. Ale chce někdo říci, že jim to někdo nařídil? A k tomu pan Hrdlička? Pamatuji, že pomohly i zachraňující se Slavii začátkem 70.let a i sraltě v památném roce 1975. To v posledním kole prohrály na toaLetné 0:4. Ale tehdy rozhodoval POMĚR a Rumuni špatně počítali, zato Bohemka Třinec dobře...
          Ale i nám se to vymstilo v "nováčkovské" sezóně 1966, kdy to bylo perfekt rozehrané. Prohra na staré teplické Drožďárně 1:2 se nečekala, ale horší byla prohra na dalším zachraňujícím se manšaftu, na Baníku 0:5. Tam to ze strany některých slávistů prý nebylo vůbec čisté. A hlavně - zkazilo to POMĚR! A slavia nakonec skončila o skore třetí... A určitě to neorganizoval Hanuš, Šulc nebo Martin Růžek. Tak je to. Pan Hrdlička možná musel s vlky zavýti, ale to je určitě vše R.I.P., Ruhe sanft!

          • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

            honza_sl     před 10 lety 02.08.2014 23:54 |  
            0 0

            Ahoj Dobi, ja si nemyslim, ze by to Hrdlicka vylozene organizoval, ale opravdu myslim, ze o nekterych krivarnach musel vedet. Taky ho povazuju za jednoho z vyrazne slusnejsich bafiku. Ale uplne cistej podle me nebyl, to v ceskym fotbale nemuzebyt nikdo.

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      Kornovo     před 10 lety 02.08.2014 19:31 |  
      0 0

      pro cely cesky fotbal udelal moc, dukazem je krasny stadion, jeden z nejhezcich u nas

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      jiri     před 10 lety 02.08.2014 17:41 |  
      0 0

      Karel Kratochvíl v Kolíně O:)

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      jiri     před 10 lety 02.08.2014 17:42 |  
      0 0

      Karel Kratochvíl v Kolíně O:)

  3. Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

    Pepino44     před 10 lety 02.08.2014 16:43 |  
    0 0

    Tak v několika příspěvcích a i v médiích jsem se dočetl,že Škoda dal šťastný gol.Vůbec tomu nerozumím,proč to takhle někdo píše. Šťastný gol by to byl,kdyby střela Škodu nějak náhodně tečovala a změnila směr do protipohybu brankáře,ale z těch videozáznamů je jasně zřetelné,že Škoda tam tu hlavu dával zcela záměrně a balon hlavou usměrňoval záměrně. Nevím proto proč by to měl být šťastný gol. Byl to pěkný gol. Šťastný snad jedině proto,že jej dala Slávia a to dost brzo,takže se mančaft uklidnil. Takže proč upírat Milanovi jeho umění a svádět to na náhodu.

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      Borris     před 10 lety 02.08.2014 19:58 |  
      0 0

      Tak ono to na první pohled a i z pár pohledů v opakovaných záběrech opravdu nejdřív vypadalo, jak kdyby to byla klika jak od stodoly:-) ale Škoďák to tečoval opravdu šikovně a byl z toho veledůležitý gól, díky kterému musel Baník hrát a ne spoléhat na bednění. A minimálně v první půli bylo hodně vidět, jak Baníku nesvědčí když musí tvořit.

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      bongor     před 10 lety 02.08.2014 21:01 |  
      0 0

      O našich gólech na Slovácku napsali na i dnes,že Slavia vyhrála "dvěma slepenými góly".Přitom třeba Milanova hlavička byla přímo výstavní a i druhý gól byl vypracovaný.Prostě na tohle je nutno si zvyknout a spíš se tomu zasmát.Všechno sleduje velký bratr Taškář,zrakem ostřížím.

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        Rottax (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 21:03 |  
        0 0

        Pokud napíšou "slepenými góly" , tak je tím myšleno, že ty góly padly rychle za sebou. Hanlivé to není! ;)

        • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

          bongor     před 10 lety 03.08.2014 08:52 |  
          0 0

          To se mýlíš Rottaxi.Slepený gól,to je výraz pro takové góly,kdy třeba
          se míč všelijak odráží,potom do něj někdo kopne a on skončí náhodou v síti.

          • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

            Navyseals     před 10 lety 03.08.2014 09:00 |  
            0 0

            kdepak, kolega má pravdu, slepené góly znamenají dva rychle po sobě padlé góly

            • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

              Kara (přítel SN)     před 10 lety 03.08.2014 10:59 |  
              0 0

              Je to tak, "slepené góly" jsou opravdu za sebou rychle padlé...naopak nehezké góly jsou obvykle "upachtěné", "ukopané", "ušmudlané" a podobně.

          • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

            slaviator     před 10 lety 03.08.2014 16:21 |  
            0 0

            To je "haluzák", "náhoďák" a podobně... Slepený gól naopak nemůže být nikdy jediný ( :-) ), vždy se vyskytuje ve větším množství, a jde o góly které padnou v krátkém časovém úseku za sebou... Používá se to v hokeji i ve fotbale a není to skutečně nic hanlivého... Viz třeba http://www.hokej.cz/cz/tipsport-extraliga/plzen-vysla-na-domaci-pude-strelecky-naprazdno-zlin-si-obrat-v-serii-zajistil-dvema-slepenymi-goly/

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        biggris (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 21:10 |  
        0 0

        Vis co znamena pojem "slepene goly"?

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      PetCC     před 10 lety 02.08.2014 22:27 |  
      0 0

      Šťastný bylo, že ten míč šel přímo na něj. Pokud ale Baez chtěl, tak to nebylo štěstí, ale genialita :-)

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        Pepino44     před 10 lety 03.08.2014 09:52 |  
        0 0

        Ale Baez to určitě nehrál na teč,cpal to prostě na bránu,tu střelu by možná brankář chytil,ale po Škoďákově hlavě tam stál s otevřenou hubou.

        • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

          PetCC     před 10 lety 03.08.2014 13:16 |  
          0 0

          Vždyť jsem to tak napsal, že to byla náhoda :-)

  4. Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

    Petr9608     před 10 lety 03.08.2014 01:14 |  
    0 0

    A teď upřímně - kdo už myslí na poháry?

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      biggris (přítel SN)     před 10 lety 03.08.2014 02:30 |  
      0 0

      Ja bych prosil jeden ovocnej se slehackou:-)

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        Dobi     před 10 lety 03.08.2014 07:15 |  
        0 0

        Já stále myslím zatím na jeden - pohár hořkosti do dna, jehož jsme zatím ušetřeni... Jinak včera sralta až do gólu byla darebná, ale o tom žumpa nepíše.. Hold "vládci Prahy"..

        • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

          bongor     před 10 lety 03.08.2014 09:02 |  
          0 0

          Už jsi viděl v žumpě něco čistýho,co nesmrdí ?Já ne Dobíku.
          Sralta je darebná i nadále,jenže všichni ostatní včetně nás jsou bohužel ještě darebnější,alespoň po stránce sportovní.V zákulisí na ně nikdo nemá. A tak se to vládne,nafukuje,opovrhuje,vytahuje.
          Škoda té autentické Sparty Vlasty Buriana a jiných velikánů českého fotbalu.Výsledkem toho vývoje. je fakt,že každým rokem ubývá českých fotbalistů na západě a ve špičkových klubech jsou vlastně jenom dva

          • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

            Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 03.08.2014 10:44 |  
            0 0

            Ahojky Bongore a všichni ostatní přátelé.
            Člověk odjede na dovolenou, nechá Vás tady pár dní bez dozoru :), a ono se tady zatím pomalu zvrhne v přerod naší Slávie doufám k úplně jinému mužstvu. Oba zápasy jsem měl možnost sledovat a tak mohu říci, že velká změna nastala hlavně v tom, že o ty body opravdu bojujeme. Samozřejmě má Míra Beránek pravdu a sám upozorňuje, abychom byli pokorní a makali pořád dál, teprve si to sedá a on sám pořád hledá tu optimální variantu. Také jeho vyjádření má hlavu a patu a hlavně soudnost. Nevymýšlí a řekne to tak, že jsme měli i kus potřebného štěstí. Tak to cítím i já a věřím mu. Je vidět, že nám přišel opravdový trenér a A.Ř. to už vnímá také velmi silně. Senegalec je ten Barro, o kterém jsme mluvili asi před měsícem, že má přijít jeden útočník. Co jsem měl možnost slyšet, je to prý docela "kousek" na svůj věk, asi by ho M. Beránek jinak nebral. Jak vypadá to zranění Dobrotky? Damien je už prý připraven a jsem zvědav jak to Míra namíchá na Liberec.
            Jak jste měli možnost zaznamenat, do Jablonce jde k Peltovi náš bývalý velký slávista Doležal jako generální ředitel (teď je to velký příznivec jabloneckého projektu). Nechci se pouštět do spekulací, ale někde odkudsi někam jinam tečou peníze, které by měli být asi někde jinde a pro někoho jiného. Pokud si vzpomenu na osudy všech našich předsedů, nějak začínám tušit zase průser.
            Tak příjemnou neděli, dobrou chuť k obědu a přání o obrodě naší Slávie.
            Docela by bylo pěkné, kdyby se nás v Edenu v neděli sešla pořádná hromada:).......
            Sokrates55

            • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

              bongor     před 10 lety 03.08.2014 11:13 |  
              0 0

              Ahoj Sokrate,už jsem měl o Tebe obavy,to víš je nás málo a tak člověk počítá všechny ovečky.Zvláště když se jedná o ty starší kusy,tak mám vždycky starost,co je.Míra na mě působí neskutečně
              výborným dojmem.Mluví klidně,ví co chce říci,je na něm vidět i to
              proslulé kouzlo osobnosti,které dokáže ostatní přinutit myslet stejně.Doležal jde do Galactikos.Už sám název je příšerný,snad se nám tady nerodí další velikáni evropské kopané?
              Ještě umět přičarovat nějaké diváky a rozšířit stadion na těch 90 tisíc
              a je to v suchu.
              Tak doufám,že jsi si na dovolené pořádně užil a teď nás,odpočatý, zahrneš příspěvky.Měla by to vesměs být hodnocení vyhraných zápasů.SKS navždy!

              • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

                davy     před 10 lety 03.08.2014 11:41 |  
                0 0

                Název Galacticos bude brzy nahrazen jiným. Jablonečtí výhledově angažují Chucka Norrise a budou se jmenovat Pelta Force. :-)

                • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

                  Kornovo     před 10 lety 03.08.2014 14:25 |  
                  0 0

                  ten nazev je trapny, jestli tohle opravdu vymyslel pelta pro media, tak je fakt curak

                  • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

                    spino     před 10 lety 03.08.2014 14:29 |  
                    0 0

                    Pelta ten název vymyslel pro Deník Sport, pravděpodobně za to i zaplatil a od Deníku Sport to začali přejímat ostatní média.

                    Když pominu šance Slavie, tak z ostatních adeptů na titul budu přát titul Jablonci, protože pokud by titul vyhrál Jablonec, tak si můžete mít jistí, že média a (ze závisti) fotbaloví činovníci Peltu ugrilují za střet zájmů.

                    Navíc jablonečtí fanoušci by byli v případě zisku titulu naprosto neškodní. Ti jsou na rozdíl od Prahy a početné Plzně všem ukradení.

                    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

                      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 03.08.2014 15:13 |  
                      0 0

                      Vzhledem ke "kreativitě" redaktorů deníku Sport, kterou každý den předvádějí ve svých titulcích a na Twitteru, jsem přesvědčen, že ten název vymysleli sami a z vlastní iniciativi a byť je to sebeblbější tak oni jsou na to náležitě hrdí...

                    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

                      Edwardtheiron     před 10 lety 03.08.2014 15:58 |  
                      0 0

                      Panebože, Voceli, Pelta ten název zcela určitě nevymyslel /jeho původ si někde najdi/ a určitě za něj neplatí. Dokonce jsem přesvědčen, že mu to vůbec není po chuti. Ten název naráží /tak to stálo minulý týden ve Sportu, včetně poznámky, že by Pelta měl vysvětlit, jak to financuje/ na tu tvorbu mužstva, která připomíná politiku Realu Madrid. Nevěřím, že se komukoliv v Jablonci tenhle název zamlouvá, protože všichni vědí, že jim to při prvním neúspěchu okamžitě každý omlátí o hlavu.

            • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

              spino     před 10 lety 03.08.2014 12:22 |  
              0 0

              Hlavně aby se Aleš Řebíček postaral o další věci, když už první tým máme díky Beránkovi stabilizovaný. Čím více budeme úspěšní, tím více po nás půjdou různí zákulisní hráči, takže na tohle je potřeba se také připravit.

            • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

              naplavnik     před 10 lety 03.08.2014 15:03 |  
              0 0

              Doležal své schopnosti prokázal,a to myslím bez ironie.Pelta mysli ten svůj projekt vážně a cítí hlavně jistě šance v Evropě.Ohledně nás by asi nemělo zcela zapadnout,že za oponou nás "podporuje" asi ještě větší čáp,o kterém se tady již mluvilo.Bez neformální podpory to prostě v té naší lize prostě nejde.Uvidíme,co si tím vysloužil,zda jen hezké kožené křeslo,nebo jsou ambice vyšší.

              • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

                Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 03.08.2014 15:09 |  
                0 0

                No Doležal podle mě je velimi chopnej. Je zaměřenej tvrdě na ekonomiku klubu. A co jsem tak pochopil, třeba to rozfrcání peněz Jarolímem mu vůbec nebylo po chuti, byl jedinej kdo se přiznal k tomu, že to byla chyba. I když to Jarolímovi povolil hlavně Rosen. Myslím, že to byl i důvod proč se ze Slavie stáhnul.
                Na druhou stranu, je to právník a myslím, že podvod na ENIC, který nás nakonec málem stál existenci byl hlavně jeho zásluha...
                No uvidíme, co Peltaven chystá v Jablonci, když tam chce právě Doležala...

                • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

                  slaviator     před 10 lety 03.08.2014 16:28 |  
                  0 0

                  Tak on je i Péťa Sisák JUDrem.. :-) A rozhodně není nejspíše typ z plzeňských práv za půl roku...

            • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

              Barra     před 10 lety 03.08.2014 15:25 |  
              0 0

              No vida, spechal jsem odpovedet Bongorovi, ktery si delal starosti, a uz jsi tady -:) nauci me to predem prolistovat ostatni prispevky.

            • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

              slaviator     před 10 lety 03.08.2014 16:25 |  
              0 0

              Pelta má prachy jako lokální politik (třeba jablonecká teplárna), jako lokální takypodnikatel (spekulace s pozemky) a taky mu (a hrstce dalším vyvoleným, kteří si to mezi sebou pak rozdělují) kluby odevzdávají desátek z dotací... Holt když někdo chce dostat dotaci (i na mládež), tak musí odevzdat desátek, jinak nedostane vůbec nic... V Ústeckém kraji s tím jede taktéž jeden člen VV a zároveň politik...

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      quelhar (admin)     před 10 lety 03.08.2014 10:43 |  
      0 0

      Nepokrytě se přiznávám, že já ano. Rozdíl mezi osmým místem (na které jsem nás tipoval) a pátým (ze kterého se může jít do EL) bude jen pár bodů a my jsme nahráli už minimálně tři nad plán, navíc nad jedním z největších konkurentů o to páté místo - Slováckem.

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        edenian     před 10 lety 03.08.2014 11:06 |  
        0 0

        Teda Quelhare, kdyz si vzpomenu na tvou deklarovanou opatrnou skepsi pred obema zapasy, zda se mi, ze na tebe vysledky zapusobily jako transfuze :-)

        • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

          quelhar (admin)     před 10 lety 03.08.2014 11:21 |  
          0 0

          Trošku jo. Snažím se být opatrný, ale jde to těžko. V předsezónním plánu, kde jsem měl na podzim 23 bodů (se kterými by šlo zaútočit na jaře na 5. místo), jsem měl během prvních 6 kol jen 5 bodů. Teď máme 6 a dle mého hodně reálnou šanci mít po dalším kole 9 a to už by bylo hodně nadějné pro zbytek podzimu. Samozřejmě v tom dalším trojboji Teplice, Plzeň, Boleslav se asi nedá čekat, že bychom toho uhráli nějak moc, ale s tím se počítá. Hlavně chci věřit, že postupem času se tým opravdu sehraje a až narazíme v závěru podzimu na týmy z dolní části tabulky, tak už budeme schopni vyhrávat i solidní hrou a ne jen bojovností a štěstím jako doposud.

          • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

            Kornovo     před 10 lety 03.08.2014 11:28 |  
            0 0

            hodne predcasne, ale asi mas k tomu nejaky duvod :)

          • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

            bongor     před 10 lety 03.08.2014 14:24 |  
            0 0

            V tom trojboji budeme rádi,když uděláme 7 bodů,na víc to netipuju.
            To máš pravdu,že to nebude lehký.

            • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

              biggris (přítel SN)     před 10 lety 03.08.2014 18:44 |  
              0 0

              I tech 7 bodu by bylo si myslim 100% nad plan

          • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

            Kara (přítel SN)     před 10 lety 03.08.2014 14:27 |  
            0 0

            Myslím, že klíčem je porážet soupeře ze středu tabulky a případně chytat body i u týmů z čela. Pak se můžeme rvát klidně i o poháry a nejen ty se zmrzlinou a šlehačkou ;) A samozřejmě trocha té twitterové magie (avatarem k vítězství) neškodí :)

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        franeb     před 10 lety 03.08.2014 11:21 |  
        0 0

        Nechval dne před večerem.....
        :-)

        • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

          quelhar (admin)     před 10 lety 03.08.2014 11:35 |  
          0 0

          Ale jo, jestli se k tomu dostanu, tak v týdnu napíšu nějaký názor, kde sám sebe usměrním :o)

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      hamlo1 (přítel SN)     před 10 lety 03.08.2014 12:46 |  
      0 0

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      slaviator     před 10 lety 03.08.2014 16:33 |  
      0 0

      Já jsem si celou cestu po zápase z Prahy do Mostu pokřičel v autě že "My tu ligu letos stejně vyhrajem", tak asi tak... :))

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        Dobi     před 10 lety 03.08.2014 19:54 |  
        0 0

        Stejně to bylo fajn, když se v Brüxu neboli v Mostě hrála liga. Pokud to nebylo v neděli, měl jsem kratičké soustředěné U Divocha na chrámeckém vínečku pana Váni

        • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

          slaviator     před 10 lety 03.08.2014 23:38 |  
          0 0

          No jo, ale když ono se to tu tak trochu vytunelovalo...

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        mart     před 10 lety 04.08.2014 09:48 |  
        0 0

        .... ja bych docela bral prizvisko vecne druhy :-).
        Teda somozrejme jen tak na rok na dva (... vecne)
        :D

  5. Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

    PetCC     před 10 lety 03.08.2014 13:17 |  
    0 0

    Bazal hrál za Žižkov dneska celý zápas proti Olomouci.

  6. Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

    Borris     před 10 lety 03.08.2014 15:44 |  
    0 0

    Jen teda doufám, že se co nevidět vrátí do sestavy Damien. Takový playmaker přece nesmí být na lávce, ten musí být v základu. Můžeme být rádi že jsme ho udrželi, tak teď přece nebude sedět. S ním naše palebná síla ještě mnohonásobně vzroste. Snad už je fit a proti Libe ho doufám uvidíme v základu.

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      Dresco     před 10 lety 03.08.2014 15:47 |  
      0 0

      do základu po takový pauze asi nepůjde, ale na poslední půlhodinku už bych ho rád viděl...

  7. Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

    mart01     před 10 lety 03.08.2014 16:02 |  
    0 0

    Nevíte prosím někdo na jak dlouho u nás podepsal Míňa Černý smlouvu?

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      Tomski     před 10 lety 03.08.2014 16:34 |  
      0 0

      rok + opce

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        mart01     před 10 lety 03.08.2014 16:40 |  
        0 0

        Díky.

  8. Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

    Edwardtheiron     před 10 lety 03.08.2014 16:10 |  
    0 0

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2014-15/210883/video-anketa-uroda-golu-slavie-jaky-se-vam-libi-nejvic.html
    Tak nevím, zdá se to jenom mě, že se na těch stránkách začalo nějak víc psát o Slavii? Tohle přece není úplně normální, aby se udělala "hitparáda" pouze z gólů Slavie. K tomu to video o "Červenobílém ráji", každou chvíli rozhovor s někým... Přišel snad někdo ve Slavii na to, že mediální obraz je třeba vylepšovat? Jsem jediný, kdo zatím cítí někdejšího vládce Strahova? :-)

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      Navyseals     před 10 lety 03.08.2014 16:16 |  
      0 0

      něco se říkalo, prej má prsty i posilách a příchodu Beránka

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        Edwardtheiron     před 10 lety 03.08.2014 16:19 |  
        0 0

        Ale to jo, to chápu, ovšem to, že se Sport najednou může přetrhnout, aby napsal něco o Slavii, a dokonce to ani není nic negativního, to mi po těch letech připadá zvláštní. Ale samozřejmě je to dobře, tady se na to léta kašlalo.

        • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

          slaviator     před 10 lety 03.08.2014 16:31 |  
          0 0

          někdo pustil pár chectáků na zlepšení mediálního obrazu... A Aleš Řebíček ze své kapsy (a ani kapsy svých dětí) to nebyl...

          • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

            Pepino44     před 10 lety 03.08.2014 16:43 |  
            0 0

            Já jsem zase zvědav,jestli za juniorku se Znojmem nastoupí Dame Diop,bylo by dobré jej vyzkoušet co je to za kouska.

          • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

            Lukavo     před 10 lety 04.08.2014 16:00 |  
            0 0

            Já si myslím, že deník spart si začal uvědomovat, že většina slávistů si je nekupuje, kvůli tomu jak o Slavii referujou. Tak se snažej teď zavděčit...

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      Kara (přítel SN)     před 10 lety 04.08.2014 10:00 |  
      0 0

      Tak ono to částečně může být i tím, že je to prostě zajímavý příběh - ze dna přes obměnu kádru až k možným výšinám. Plus - nic proti Plzni - ale dost možná v tom bude trochu pragocentrismu, přece jen bitvy "pražských S" jsou tak nějak historicky zakotvená záležitost, je klidně možné, že se na ně redakce těší.

  9. Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

    mart01     před 10 lety 03.08.2014 17:51 |  
    0 0

    Koukám na Liberec - Příbram. Řeknu Vám, že je celkem reálné s nimi v příštím kole urvat 3 body.

  10. Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

    DKNL     před 10 lety 03.08.2014 17:55 |  
    0 0

    Zdravím, potřeboval bych vědět, na které web stránce se dá živě dívat na ligu. Před sezonou jsem to četl, ale zapomněl. Díky za zprávu.

  11. Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

    tolsimir     před 10 lety 03.08.2014 18:31 |  
    0 0

    koukam na Bolku a rikam si, co na leveho beka koupit Hanouska z Dukly? Mlady, rychly, technicky. Navic castecny odchovanec. Ale asi by byl moc drahy

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      Edwardtheiron     před 10 lety 03.08.2014 18:38 |  
      0 0

      Já koukám na Bolku a říkám si "Zaplaťpánbů, že mají KJ tam!" . :-)

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        fredydj (přítel SN)     před 10 lety 03.08.2014 21:12 |  
        0 0

        A Ales nam tu staci taky jen jeden :)

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      petrjir     před 10 lety 03.08.2014 21:24 |  
      0 0

      Ja jen doufam, ze nejakej univerzal na kraj obrany jeste dorazi. Beranek pri prevzeti muzstva mluvil o tom, ze kraje obrany jsou nutnost posilit a zatim bohuzel nikdo neprisel.

  12. Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

    lassiter     před 10 lety 03.08.2014 18:58 |  
    0 0

    Já vím, že už je asi lepší se k tomu nevracet, ale stejně jsem se chtěl redakce zeptat, zda budou zveřejněny výsledky ankety slávista jara? :-)

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      Edwardtheiron     před 10 lety 03.08.2014 19:02 |  
      0 0

      Ne. Vyhrál Vocel, tak byla celá soutěž anulována! :-D

  13. Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

    Marcelo10     před 10 lety 03.08.2014 20:38 |  
    0 0

    Nevíte někdo kde ted hraje Ondřej Vrzal? Na soupisce Dukle a ani JAblonce není.

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        spino     před 10 lety 03.08.2014 21:26 |  
        0 0

        Toho bych bral okamžitě. Kvalitní obránce + slávista.

        • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

          Fallen (přítel SN)     před 10 lety 03.08.2014 21:46 |  
          0 0

          Vrzal byl součástí toho transferu s Hlouškem, nebo po skončení smlouvy do Peltonce zdrhnul?

          • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

            klimi     před 10 lety 03.08.2014 21:53 |  
            0 0

            Odešel do Plzně výměnou myslím za Čmovše. Pak hostoval na Dukle a tam také z Plzně přestoupil.

          • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

            petrjir     před 10 lety 03.08.2014 21:54 |  
            0 0

            Ne, soucasti toho transferu byl Jablonsky a Kovarik. Vrzal tam sel z Dukly.

            • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

              Fallen (přítel SN)     před 10 lety 03.08.2014 22:17 |  
              0 0

              Nebyl jsem si jistý, ale neodešel do Jablonce napoprvé taky mladý gólman? Vaněk, nebo tak nějak?

              • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

                quelhar (admin)     před 10 lety 03.08.2014 22:25 |  
                0 0

                Na transakcích s Hlouškem a Jabloncem jsme tratili celkem 4 hráče. Napoprvé Kovaříka s Jablonským a napodruhé Valeše s Vaňkem, Valeš je ten golman, na kterého se ptáš.

                • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

                  Navyseals     před 10 lety 03.08.2014 22:27 |  
                  0 0

                  Pelta na Hlouškovi vydělal přes 100 milionů

                  • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

                    petrjir     před 10 lety 03.08.2014 22:37 |  
                    0 0

                    To je moc, to urcite ne. Ale malo to taky nebylo.

                    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

                      Navyseals     před 10 lety 03.08.2014 22:48 |  
                      0 0

                      25 mil. a Kovařík s Jablonským(Kovařík prodán do Plzně za 15 mil.), při našich fin. potížích Vaněk, Valeš, Hloušek za 10 mil. (Vaněk prodán do Turecka za 35 mil. a Hloušek prodán do Německa za 40 mil.) = 105 mil.

        • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

          petrjir     před 10 lety 03.08.2014 22:43 |  
          0 0

          Jak Spino vis, ze to je slavista?

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        Tomski     před 10 lety 03.08.2014 22:00 |  
        0 0

        v Dukle nebyl vůbec špatný...nebránil bych se ho vzít na zkoušku...

  14. Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

    SPAMD     před 10 lety 03.08.2014 21:59 |  
    0 0

    Dnes jsem se byl podívat na zápas Žižkov - Olomouc, náš hráč Bazal odehrál celý zápas, u prvního gólu pěkná klička, nahrávka na gól, u druhého byl taky, po faulu na něj kopaná standardka a gól, dobrý mlaďochu, jen tak dál.

  15. Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

    lukas8 (admin)     před 10 lety 03.08.2014 22:08 |  
    0 0

    Krásný nedělní večer, pánové a dámy. Co takhle poslat klubu informaci o zákroku Narha na Baéze v prvním poločase? Nevidím nikde, že by mělo býti ohledně této situace jakkoliv konáno, přestože si myslím, že zákrok to byl velmi nesportovní a hráč Baníku by za takový přečin měl jistě pykat.

  16. Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

    Petr9608     před 10 lety 03.08.2014 22:35 |  
    0 0

    Při pohledu na tabulku mne přepadá nostalgie. :o)

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      smichov_1     před 10 lety 03.08.2014 23:43 |  
      0 0

      zaplaťpámbu, že jsme se toho šmejda zbavili...

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 04.08.2014 04:29 |  
        0 0

        Za doby ENICu ve Slavii jsem sledoval fotbal a o ničem jiným jsem neměl šajn, ani bych tomu nerozuměl, tak nevím, proč Levyho nazýváš šmejdem, ale cca posledních 5 let sleduju hodně Tottenham. Ten článek je k smíchu. Daniel Levy je nejlepší obchodník z Premier League, dokonale pasuje k židovskému klubu. Jeho poslední obchod vyvolal celkem pozdvižení a pokud čteš i jiné články, tak sis mohl všimnout, že se vžil termín "to be Levy´d". ( http://www.sporting.pt/English/News/newsfut_eng_futdiersale_310714_130178.asp)

        • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

          Edwardtheiron     před 10 lety 04.08.2014 07:05 |  
          0 0

          Tohohle misantropa vůbec nemá cenu řešit. Nějaký čas dal pokoj /jestli byl někde na léčení, nevím/, ale teď se zase vrátil v dokonalé formě. Stačí si přečíst jeho příspěvky okolo zápasu na Slovácku a zjistíš, s kým máš tu čest.

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      spino     před 10 lety 04.08.2014 08:04 |  
      0 0

      Pana Levého vůbec neznám, můžete mi prosím přiblížit, o koho jde?

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        Edwardtheiron     před 10 lety 04.08.2014 08:10 |  
        0 0

        Abys měl zase na koho nadávat? A není to Levý, ale Levy, použij internet, studente.

        • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

          spino     před 10 lety 04.08.2014 08:48 |  
          0 0

          Nemíním se s jeho vyhledáváním zdržovat. Hlavně když se Slavií už nemá nic společného. Snad se nejedná o stejně nebezpečného šílence, jako je Bican.

          • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

            Edwardtheiron     před 10 lety 04.08.2014 08:55 |  
            0 0

            To buď klidný, ten člověk má, na rozdíl od tebe, do šílenství hodně daleko.

            • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

              spino     před 10 lety 04.08.2014 08:59 |  
              0 0

              Mohu se teda zeptat, co psal ohledně zápasu se Slováckem?

              • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

                Edwardtheiron     před 10 lety 04.08.2014 10:16 |  
                0 0

                Muzes, nic. Ta poznamka nebyla o nem, ale o autorovi prispevku.

                • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

                  spino     před 10 lety 04.08.2014 10:22 |  
                  0 0

                  Aha. Já myslel, že tady démonizujete toho pana Levyho. Tak se omlouvám.

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      Markus     před 10 lety 04.08.2014 09:46 |  
      0 0

      Koukám, že negativní PR je populární i v UK :) Za těch posledních 15 let odvedl ENIC v Tottenham Hotspur spoustu práce, výsledkově to bylo a je jedno z nejlepších období historie klubu a ohledně budoucnosti není důvod být skeptický, stačí se podívat jak mladý tým mají ... více o kádru třeba zde : http://www.whoscored.com/Teams/30

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        Romino     před 10 lety 04.08.2014 12:46 |  
        0 0

        Dík Markusi za objektivní komentář, Spurs fandím už desítky let, skoro stejně dlouho jako Slavii a proto jsem byl spokojený v době našeho propojení. Anglické vedení bylo dle mého poslední seriozní vedení ať se Vám to líbí nebo ne, vedou Spurs postupně dopředu bez ekonomických otřesů, ani oni nemohli tušit, co je v Česku čeká a jak to u nás chodí (i ve fotbale).

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        smichov_1     před 10 lety 04.08.2014 16:28 |  
        0 0

        To byste se děti měli podívat na články a diskuze na tomto webu z roku 2006, po asi 5 letech působení šmejda Levyho s jeho Leškou. Slavia prodávala nejlepší hráče, ředitelem Slavie byl absolutně neschopný houslista Leška, dlouhá léta bez jakéhokoli poháru v slaboučké české lize. A bez Stadionu, na rozpadající se větrné hůrce, všem pro smích.
        Posledním krokem neschopného šmejda Levyho byla výstavba Edenu tak, že Slavia nebyla majitelem!
        Takže, to co nám Levy s Leškou navařili jsme si ještě ZDALEKA nevyžrali až do dna. Cesta k návratu Edenu do vlastnictví Slavie bude ještě hodně dlouhá a složitá.
        Právě D. Levy převedl Slavii na firmu sídlící na fiktivní adrese v Anglii a otevřel cestu všem pozdějším tunelům, na které, pravda, sám nakonec doplatil.

        • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

          Edwardtheiron     před 10 lety 05.08.2014 07:53 |  
          0 0

          Napsal jsi tak neuvěřitelnou snůšku blbostí, že na to nemá cenu ani reagovat.

          • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

            Romino     před 10 lety 05.08.2014 13:45 |  
            0 0

            Přesně tak, to jsou neuvěřitelné hovadiny, nemá cenu se tím zabývat.

  17. Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

    Petr9608     před 10 lety 03.08.2014 23:44 |  
    0 0

    Ovšem Liberec musíme za týden BEZPODMÍNEČNĚ porazit. My už jsme si celej víkend mohli válet šunky, oni v neděli zápas s Příbramí a pak ještě ve čtvrtek poháry. Budou plést nohama. Pokud je dáme, budeme mít po třech kolech kolech o bod více, než jsme měli loni po jedenácti kolech.

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      Euforak (přítel SN)     před 10 lety 04.08.2014 08:00 |  
      0 0

      Navíc dostane rychtu od rumunů ještě jednou, zraněnej Pavelka, Jarolím a Karišik.. Máme velkou šanci na třetí body za sebou..

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        Markus     před 10 lety 04.08.2014 09:52 |  
        0 0

        Ano, musíme opět intenzivně bojovat, svou aktivitou mít hru pod kontrolou. Nebojím se Liberce, bojím se uspokojení a poklesu aktivity u nás, tohle jsme si prožili po změnách (většinou trenéra) už několikrát. Věřím, že teď tam má Beránek bojovníky, kteří už nic nic podobného nepřipustí, nesmí! Hlavně nic nekalkulujme dopředu a opravdu se více než na to s kým zrovna hrajeme a jaké jsou naše šance papírově soustřeďme na náš tým, aby se snažil každé utkání vyhrát.

        • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 04.08.2014 11:11 |  
          0 0

          Na jak dlouho je zraněný Pavelka? Proti nám ještě hrát nebude? Jinak si myslím, že bychom měli Liberec porazit za každých okolností, měl by to být lehčí soupeř než třeba Baník.

  18. Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 04.08.2014 10:35 |  
    0 0

    po dlouhe dobe jsem z edenu odchazel velice spokojeny. bojovny vykon, vyborna kulisa a tri body. i si clovek zazpival "tak jsme prvni no a co" :)
    v kazdem pripade, si ovsem musime priznat, ze pri nas stalo stesti. prvni gol, ac to tak chtel trefit tak preci jen dost stastny. cely zapas jsme hrali dost zatazeni a banik mel vice ze hry. my vice sanci. kolikrat jsem si rikal, ze cekame az dostanem gol. stoji pri nas stesti a i rozhodci piskaj rovinu i mozna trochu nam pomahaji. v kazdem pripade libi se mi nasazeni nasich hracu. tak nepolevit. ted ceka liberec a sam se urcite neporazi.

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      Dresco     před 10 lety 04.08.2014 11:16 |  
      0 0

      Je to idealni, ze ted v zacatku nam preje stestena a sudi se tvari celkem jako kamosi...az nas treba stestena za mesic opusti a sudi si reknou, ze uz toho bylo dost, tak uz budeme v takovym laufu, ze nam to bude jedno...

  19. Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

    travel (přítel SN)     před 10 lety 04.08.2014 11:24 |  
    0 0

    Tak jsem se o víkendu díval na Slovaksportu2 na záznam utkání a komentátor mě několikrát potěšil,když mluvil ,že utkání se hraje v Eden aréně.Škoda,že to tak není i ve skutečnosti,ale když stadion údajně vlastní ta "slavná " pětka podvodníků,tak co můžem čekat.

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 04.08.2014 12:03 |  
      0 0

      Jj, s edenem asi zatim blby, ale stejne si moc uzivam atmosferu ve slavii. I kdyz posledni sezony byly radou omylu, stejne se snad v klubu pomalu zacalo neco hybat k lepsimu, je tu trener slavista, kteryho jsme si vsichni prali a k nemuz muzem mit duveru.. doufam, ze atmosfera vydrzi i pres nejaky prohry, ktery nutne prijdou, neni mozny, aby tym ze dne na den hral misto bahna spicku. Ja jsem nadsenej hlavne z toho, ze muzem mit viru v to, ze jsme na nejaky dobry ceste. O poharech bych se bavil az nekdy v pulce jara, pokud by to bylo aktualni:).

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        travel (přítel SN)     před 10 lety 04.08.2014 12:49 |  
        0 0

        Taky si užívám tu změnu(y) k lepšímu,co ve Slavii nastaly.Bohužel mám ,ale stále obavu,že dokud budou stadion vlastnit ti "slavní podnikatelé podvodníci" ,tak se těžko najde nějaký pracháč,který bude mít zájem do Slavie investovat větší peníze.A je to vcelku logický,těžko investovat do mužstva,které hraje na stadionu,který vlastní podvodníci a nevíte,co od nich můžete čekat za podrazy.A pak těžko budem konkurovat spartě a Plzni. Důležité je,že máme konečně generálního sponzora Fortunu.Ještě k těm změnám ve Slavii,nevěřím tomu,že by to bylo od Řebíčka,stejně tak posilování má hlavu a patu a dokonce i rozhodčí zatím pískají rovinu.Už se těším na utkání s Libercem a věřím ve 3 body a dobrý fotbal.MBVCD!

        • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 04.08.2014 13:59 |  
          0 0

          Pokud bude slavie fungovat jako firma, muze mit solidni vysledky i bez vetsich investic, verim, ze pak muze byt zajimava pro radu investoru a vse se muze obracet k lepsimu treba i s tim stadionem.

        • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

          mart     před 10 lety 04.08.2014 14:31 |  
          0 0

          ? Chmel Blsany

  20. Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 04.08.2014 12:23 |  
    0 0

    Teď jsem se dovíval na celý zápas Slavia - Baník a všiml jsem si takové zajímavosti :) po tom našem prvním gólů, který dal Škoda, se všichni hráči radovali na vlastní půlce kousek od postranní čáry. Teoreticky by rozhodčí mohl Baník rozehrát, protože byli Slávisti na svojí půlce, stejně jako se to stalo nedávno ve Slovenské lize. Jediný Baéz si toho všiml a "zatáhl" pár hráčů zpět na půlku soupeře :)

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      mart01     před 10 lety 04.08.2014 12:38 |  
      0 0

      Teď jsem si to ještě jednou pustil a před tím jsem si toho ani nevšiml, tak díky za tenhle postřeh!

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      biggris (přítel SN)     před 10 lety 04.08.2014 12:44 |  
      0 0

      A pak ze se hrac se zkusenostma ze slovensky ligy nehodi:D

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 04.08.2014 13:11 |  
        0 0

        Dobrý den přeji Vám všem.
        Taky jsem si toho po opakovaném shlédnutí všiml. Několikrát jsem si pouštěl i ten zákrok Narha na Baéze (podle mne úmyslný faul - udeření rukou) a i zákrok toho samého hráče na našeho obránce u té tyče, kdy pak byl pro zranění náš hráč střídán (taky to byl podle mého názoru faul). Ale také se mohu mýlit.
        No, každopádně na Liberec to musí být ještě soustředěnější a bojovnější, Liberci už trochu teče do bot a nevěřím, že přes rumuny postoupí. Proto asi do Edenu přijedou "nahecovaný".
        Snad pomůže i naše podpora (mám představu tak okolo 12 -13 tis.). To by byl "masakr".
        Hlavně, aby náš trenér trefil a namíchal ten správný "drink".
        "Odvážní musí mít svou hlavu, čím by pak později zaplatili?"
        Sokrates55

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      Marasks     před 10 lety 04.08.2014 17:13 |  
      0 0

      Je někdo online záznam? Díky:)

  21. Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

    Navar (přítel SN)     před 10 lety 04.08.2014 13:47 |  
    0 0

    Ahoj pratele, patecni vecer jsem si v Edenu strasne uzil. Tradicne jsem odmitl nabidky skyboxu a sedl jsem si s kamadem, zastupcem puvodniho zajemce o Slavii, na vychod a dobre jsme udelali. To byla atmosfera! "Vychod na nohy, vychod na nohy!" Vzpominal jsem na leta ve starem Edenu i na Strahove, kde jsme se s prateli pravifelne schazeli na jihu dole, v sektoru C.
    Ale zpet k tomu, co chci napsat. Kdyz zde procitam komentare, opousti me nadseni a zacina jimat strach. Kdyz ctu prispevky o tom, ze MUSIME BEZPODMINECNE porazit Libe, ze je darebny, ze neexistuje nic nez vitezstvi, uvedomuji si, ze jsme nepoucitelni.
    Takze pratele: nemusime vyhrat. Dokonce mozna ani nevyhrajeme. Nase kvalita nas k nejakemu prehnamu optikiu nevybizi. Libe ma docela dobry tym, dobreho trenera, je sehrany, takze nas ceka tezky zapas, v nemz nejsme favority. Pokud zvitezime, super, ale nepocitam bych s tim a byl pri zemi.

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      CarlBruno     před 10 lety 04.08.2014 13:52 |  
      0 0

      Díky za koment. Mluvíte mi z duše. Když jsem ted četl rozhovor s Latkou na oficiálkách, tak mi přišlo, že už té neopodstatněné euforii podlehájí trochu i sami hráči.

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        Navar (přítel SN)     před 10 lety 04.08.2014 14:01 |  
        0 0

        Ta euforie je logicka a prave proto tak nebezpecna

        • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

          naplavnik     před 10 lety 04.08.2014 14:14 |  
          0 0

          Navare, myslím si, že hráči tak nějak zhruba vědí, na co mají, a že aktuální druhý flek je dílem shody okolností. Ale vždy je lepší pokoušet se o to udržet druhé místo, než se strachovat z pádu na místo předposlední. Pokud té euforii propadli někteří fanoušci, tak to je mi jich líto, protože se jistě brzy dočkají vystřízlivění, ale s tím se musí v naší situaci počítat. Já jsem za nynější umístění a vítěznou "šňůru" rád, ale dlouhodobě předpokládám pohyb někde kolem 7. místa... Cokoliv navíc bude úspěch, cokoliv horšího bych považoval za zklamání.

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        naplavnik     před 10 lety 04.08.2014 14:07 |  
        0 0

        Může být, ale myslím, že Beránek je příliš zkušený trenér, aby hráčům potenciální namistrovanost vyhnal z hlav. Na druhé straně, realistické přesvědčení o svých schopnostech a úspěších je předpokladem úspěchů budoucích, aneb zdravé sebevědomí neškodí, je naopak předpokladem úspěchu. Připosr.ní uspějeme jen omylem. Liberec nebude snadný soupeř, ale to neznamená, že bychom měli stáhnout ocas a strachovat se, odkud rána přijde.

        • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

          Navar (přítel SN)     před 10 lety 04.08.2014 14:20 |  
          0 0

          V tom mas samozrejme recht. Stale mam ale na pameti, ze je tenoulinka hranice mezi zdravym sebevedomim a neposlozenou euforii. Ale to rozsoudi jen cas

        • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

          Navar (přítel SN)     před 10 lety 04.08.2014 14:21 |  
          0 0

          V tom mas samozrejme recht. Stale mam ale na pameti, ze je tenoulinka hranice mezi zdravym sebevedomim a neposlozenou euforii. Ale to rozsoudi jen cas

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 04.08.2014 14:00 |  
      0 0

      Ano, přesně, někteří začali po 2 kláních létat až moc vysoko v oblacích. Nicméně si přesto myslím, že s Libercem možná mírným favoritem budeme. Ten tým rozhodně úplně v pohodě není.
      Hlavně ale doufám v dobré utkání a ještě početnější diváckou návštěvu (tentokrát nenechám nic na náhodě a lístky si zajistím už předem).

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        Navar (přítel SN)     před 10 lety 04.08.2014 14:05 |  
        0 0

        Ano, Libe proziva tezke obdobi a my naopak euforii, ale presto nebo mozna prave proto tvrdim, ze to bude extremne tezke utkani, v nemz spise mirne verim Liberci. Ale slibuji, ze fandit a rvat budu ze vsech sil. Vychod na nohy, vychod na nohy :D

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      Navyseals     před 10 lety 04.08.2014 14:02 |  
      0 0

      S tvými názory se ve většině případů shodnu, ale teď nemůžu. To, že je Slovák dobrý trenér, je nesmysl. Že jsou sehraní? Ani omylem Budějovice i Příbram je přehrávali a navíc mají zraněné klíčové hráče. Navíc budou mít v nohách poháry a budou pod tlakem, protože mají jen dva body. Netvrdím, že je výhra povinnost, pouze jen, že takhle slabý Liberec už dlouho nebyl a proto ve výhru věřím. Takové Slovácko má o mnoho lepší tým i trenéra.

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        Navar (přítel SN)     před 10 lety 04.08.2014 14:13 |  
        0 0

        Nemusis souhlasit, ja taky pomerne casto nemivam pravdu, jako sazkar stojim za starou belu.
        Taky nemam tolik casu sledovat bedlive vsechny tymy ligy, davat pozor na pocty jejich zraneni, atd. V tom je vetsina z vas dal.
        Ja se snazim dat na svou zkusenost a osobni dojem ze Slavie. A veli mi byt opatrny. Ten tym ma strasne moc rezerv a slabin a az cas ukaze, zda prvni dve utkani nebyla nahodna. Libe bude tezky souper.

        • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

          Navyseals     před 10 lety 04.08.2014 14:19 |  
          0 0

          V pohodě, stát se může všechno. Já Libe viděl ve všech 5 soutěžních zápasech a ve všech tahali za kratší konec a v obraně hořeli jasným plamenem. Maj úzkej kádr a nahradit Pavelku, Jarolíma nebo Karišika prostě nemůžou. Za poslední rok se zbavili Kováře, Kováče, Kušníra, Rybalky nebo Rabušice. A venku bývají poloviční.

          • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

            Navar (přítel SN)     před 10 lety 04.08.2014 14:24 |  
            0 0

            Fajn, ja mam dojem, ty mas tvrde argumenty, takze musim pritakat. Ale definitivne nas rozsoudi az nedele :)

          • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

            naplavnik     před 10 lety 04.08.2014 14:25 |  
            0 0

            Taky mám pocit, že obávat bychom se měli jiných týmů, Liberec po těch odchodech hrůzu vyloženě nenahání. Myslím, že na neděli je to zcela otevřené. Ale ani s evidentně silnějšími tými jako s Letnou, Pilsnerem, MB nebo Jabloní bychom neměli stahovat gatě předem, i když to pro nás nemusí dopadnout nejlépe.

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        bububu (přítel SN)     před 10 lety 04.08.2014 14:30 |  
        0 0

        Souhlasím, troufnu si tipovat, že Slovák bude první trenér, který v tomto ročníku padne. Proti Liberci se nám doma tradičně daří a teď je navíc Liberec totálně mimo...

        • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

          jarodo57     před 10 lety 04.08.2014 14:38 |  
          0 0

          Nestahujte gatě ,ale stůjte prosím na zemi.Není to tak dlouho Slávia-Liberec 0:3.

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      Khadgar     před 10 lety 04.08.2014 14:38 |  
      0 0

      Nadšení tu je hlavně kvůli tomu, že takhle nadějná perspektiva tu už dlouho nebyla.
      Vystřízlivění určitě přijde, trojboj Teplice, Plzeň a Boleslav bude velmi těžký a nemusíme z něho mít ani bod. Proto by bylo fajn se na Liberec nabudit a porazit je, protože rozhodně nejsou v ideální situaci.
      Zatím jsme měli docela kliku, proti Slovácku dokonce extrémní kliku, a toho by se mělo využít a přetavit tu pozitivní náladu v kvalitnější výkony.

  22. Liberec

    Mike     před 10 lety 04.08.2014 15:51 |  
    0 0

    Vážení, pročítám diskuzi, která je v současné době- a právem- velmi
    optimisticky naladěna. A výše už jsou rozbory našeho dalšího utkání- a to s nevyzpytatelným soupeřem- Libercem. Přikláním se k názorům, že bychom měli být mírným favoritem. Liberečtí před novou sezonou kádr určitě oslabili, o tom nikdo pochybovat nemůže. V kádru zůstalo sice určitě několik schopných fotbalistů- Rajnoch, Fleišman, Šural, Delarge, Sackey, Pavelka, Jarolím. Tato jména by měla být zárukou jak herní kvality, v pohodě stačící na úroveň Synot ligy, tak solidního umístění v horní polovině tabulky.
    Vidím ale 3 současné stěžejní momenty u Liberce, pro které nás mírně favorizuji.
    1/tým po několika změnách ještě není sehraný- stejný problém jako u nás.
    2/Klíčoví hráči- Jarolím a Pavelka- jsou zraněni- pokud nebudou hrát, je to jednoznačné oslabení.
    3/V úvodu soutěže díky předkolům Evropské ligy náročnější program
    než máme my.
    Výsledkově Liberec spíše tápe, nehrál kromě s Astrou s bůhvíjakými soupeři, a herně je to spíše slabší. Budějovice a Příbram byly lepší,
    Košice doma také- a to se jedná o poslední tým slovenské ligy. Tyto týmy si proti Liberci vytvořily i množství šancí, o Rumunech dle novinových a internetových článků ani nemluvě.
    Tudíž si troufám napsat, že díky výše uvedeným faktům narazíme na Liberec pro nás v nejvhodnější okamžik.
    Ale samozřejmě každý zápas je jiný. Stačí na úvod náhodná branka,nebo
    vyloučení a všechny teorie jsou na padrť.
    Někdo výše psal, že pokud Liberec porazíme, budeme mít po 3 kolech o jeden bod více, než jsme měli vloni po 11 /!/ kolech. Nechtěl jsem tomu věřit, musel jsem se podívat na loňské výsledky a je to pravda.
    Já budu skromný- před začátkem soutěže bych byl po prvních 3 kolech spokojen se 4 body. Teď budu spokojen se 7 body.
    Na boj o záchranu nás letos samozřejmě nevidím, ale jak říká můj kamarád, o záchranu se hraje na podzim, na jaře už také může být pozdě. A zatím máme našlápnuto mnohem výše.

    • Re: Liberec

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 04.08.2014 16:41 |  
      0 0

      Se všemi argumenty pro i proti se dá souhlasit a to i s těmi které uvádí Navar a další.Dost let Slavii a vůbec fotbal sleduji a mnohokrát se stalo,že když všechny okolnosti nasvědčují tomu jak soupeře přejedem, tak to dopadne katastrofálně,ale bývá to i naopak.Opravdu bych radil držet se hodně při zemi,stačí dvě tři prohry a bude zle i když letos přece jenom k tomu snad nedojde.

    • Re: Liberec

      zeleznik2     před 10 lety 04.08.2014 18:04 |  
      0 0

      Ano, výsledky hovoří o tom, že jsme favoritem, protože Liberci se momentálně nedaří, tak snad se u nás nechytí, pokud na ně vlítneme a dáme rychle dva góly bude hotovo. Ale opatrnost neškodí.

  23. Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

    rihy10 (přítel SN)     před 10 lety 04.08.2014 16:46 |  
    0 0

    Za sebe jsem velmi zvědav, jak trenér Beránek naloží s uzdravujícím se/uzdraveným Damijenem Boudjemaou. Osobně ho proti Liberci ještě v základní XI neočekávám, nicméně 30 minut už se čekat dá. Tak jako tak je otázka, kam s ním v sestavě vzhledem k výkonům Černého, Škody a Vukadinoviče, za předpokladu, že zopakují v neděli to, co předvedli v pátek.
    V zásadě jsou možné tři varianty. 1) Místo Milana Škody na podhrotu, což by asi DB mohlo vyhovovat nejvíc, nicméně v současnosti je naše útočné snažení v podstatě založeno na tom, že Škoda vyhraje "hlavu" a hráči kolem se poperou o odražený míč.
    2) Místo jednoho z dua Černý, Vukadinovič, přičemž oba si ale zároveň důrazně o základní sestavu řekli.
    3) Místo J. Zmrhala, kdy by DB hrál ze zataženější pozice, to by ale mělo výrazný dopad na defenzivní činnost záložní řady.

    Jak říkám, jsem zvědav..

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      LordEdmund     před 10 lety 04.08.2014 17:07 |  
      0 0

      Jsou to ale pro trenéra velice příjemné starosti :-) Za sebe mohu říct, že bych ho viděl rád vedle Baéze . Jardu Zmrhala v sestavě nějak nutně nepotřebujeme i když se určitě zlepšíl, makal do konce a navíc dal veledůležitý gól.
      Ostatně záloha mě netrápí, tam je dost možností i počet slušných hráčů na střídání. Trochu mi dělají starosti kraje obrany.Tam je možností málo a všechny jsou špatné, nebo přesněji "neideální". Mikula je strašně opatrný a vlastně se nezapojuje do útočení, což je nevýhoda oproti týmům, jako je Plzeň, nebo rudá špína, kterým ty kraje většinou fungují.Juhár je zas zabraný do ofenzívy a pak nestíhá dobíhat útoky soupeře, ani pozičně nehraje moc jistě.Má sice jiné pŕednosti, ale ty v obraně neuplatní. No a Nitro, to je kapitola sama pro sebe.Takový výkonnostní propad, jsem dlouho neviděl. Možná je to v hlavě, ale pak by potřeboval psychologa.
      Jinak souhlasím se zdejším optimismem. :-))je jedno jestli je opodstatněný, ale určitě si to po těch loňských sra čkách jako fandové zasloužíme. Hráče při zemi udrží určitě trenér,který má moji důvěru.
      Co ten nový útočník , bude hrát za juniorku?

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      Borris     před 10 lety 04.08.2014 17:46 |  
      0 0

      No asi takhle, jen co se Damien uzdraví, musí se vrátit do základu. Protože s ním naše útočná síla mnohonásobně vzroste a fotbalově je to náš jednoznačně nejlepší hráč. Je fakt že také nevím na čí úkor by se měl vrátit do sestavy. Ale faktem je, že Damien do základu jednoznačně patří. Můžeme být rádi že se nám povedlo ho udržet, tak teď přece nebude jen sedět.

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 04.08.2014 17:50 |  
        0 0

        Dle mého názoru určitě místo Zmrhala, dva deff štíty dle mého názoru nepotřebujeme. Ve středu zálohy je pak i neskutečná díra. Jinak vše ostatní celkem funguje a mohly by jsme začít hrát i kombinačněji a více držet míč. Co se týká toho senegalce, tak za juniorku, která již dnes hraje nenastoupí zcela určitě neboť není ani na lávce. Dle všeho jej asi není třeba zkoušet a měl by to být další žolík do ofenzivy.

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      zeleznik2     před 10 lety 04.08.2014 18:02 |  
      0 0

      Tak tak, narozdíl od ostatních trenérů za poslední čtyři roky Míra může řešit příjemné starosti, až se uzdraví i Mičola tak bude mít na každém postu nejméně dva hráče

      osobně bych momentální rozložení mužstva neměnil, Škoda na podhrotu hraje nejlepší výkony, co je ve Slavii, křídla se mi taky líbí M. Černý a Vukadinovič. Takže zbývá pozice DZ vedle Baéze. Navíc je tedy ještě Karel Piták, který by taky mohl tento post hrát no dilema,

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        Ravik     před 10 lety 04.08.2014 18:27 |  
        0 0

        u Míňi je škoda, že moc moc chybí efektivita. Při řešení finálových situací těsně kolem šestnáctky moc kazí. Přijde pak vniveč jeho nesmírná bojovnost a obětavost.

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        franeb     před 10 lety 05.08.2014 07:43 |  
        0 0

        Myslím, že jsou zdvojené všechny posty kromě levého obránce (když je Tusjak na hostování a Nitranského napravo naopak jako zdvojení beru)

        • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

          franeb     před 10 lety 05.08.2014 07:47 |  
          0 0

          Když jsme u levého obránce : kam se ztratil Bejbl? Na soupiskách ho nevidím. Prospal jsem nějaké info?

          • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

            jarodo57     před 10 lety 05.08.2014 08:30 |  
            0 0

            Včera hrál za juniorku

            • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

              franeb     před 10 lety 05.08.2014 17:34 |  
              0 0

              Oops, díky za korekci

  24. Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 05.08.2014 09:32 |  
    0 0

    ja favorizuju Liberec 60% a zde jsou me duvody:
    - mame 6 bodu coz nikdo necekal a tedy prijde uspokojeni a bude nam chybet ten potrebny krucek navic.
    - Liberci se moc nedari. prehrali sice Kosice, ale tim to konci. v lize tapou, maji zranene "klicove" hrace, budou mit v nohach tezkou odvetu s rumunama a tedy je to souper, kde se bude vseobecne predpokladat, unava a samozrejme zklamani z vyrazeni a tak v hlavach nekterych hracu se muze snadno najit myslenka, ze to pujde samo
    - prave proto, ze maji jen dva body a ze velice pravdepodobne vypadnou (pokud vyhraji tak cekam tak max. o jeden gol) budou se chtit odrazit v lize na hristi tymu, kde nikdo moc neceka ze vyhrajou - tedy jako ze nebudou mit co ztratit a daji do toho to "srdicko"
    - tipoval jsem, ze liberec porazime a zatim mi ani jeden tip nevysel :)

    ja budu rad za bod. mame zkusene hrace, kteri vedi ze slevit z nasazeni je cesta do spodnich pater, takze je tu nadeje. Musime makat!

    • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

      Borris     před 10 lety 05.08.2014 14:25 |  
      0 0

      Netroufám si nás označovat jako favorita, ale vím naprosto jistě že Liberec favoritem není ani omylem. A ty tebou zmiňované důvody.

      - vůbec nemám strach že by nastalo uspokojení. A utvrzují mě v tom rozhovory s Latym a panem Beránkem. Z těch je jasně cítit že stojí pevně nohama na zemi a dobře vědí že je to teprve jen začátek. A nepochybuju o tom, že právě pan Beránek a Laty jako jeho prodloužená ruka, už si důrazně pohlídají aby nikdo nenosil hlavu v oblacích.

      - a s tím souvisí i tvůj druhý důvod. Vůbec se nebojím že bychom je podcenili. Stačí se podívat kde skončil v minulé sezóně Liberec a kde my. Vyhráli jsme jen dva zápasy a na zakladě toho těžko můžeme kohokoliv podceňovat. Opět nepochybuju že si to pan Beránek a Laty na place ohlídají. I když nemyslím že by to bylo třeba, protože nevěřím že je podceníme.

      - i tenhle důvod značně kulhá. Týmy co hráli v týdnu pohár se pak v drtivé většině nezvládnou přeorientovat na ligu. Navíc Liberec schytal těžké KO které se jestě umocní až vypadnou. A sám víš ještě z dob kdy jsme poháry hráli, jak vždycky vypadnutí z pohárů pak týmem dokázalo otřást a v lize to bylo negativně znát. Ale nebojím se že by na to hráči spoléhali a podle mě k tomu přistoupí zodpovědně.

      Jediným strašákem tak zůstává tebou zmiňovaný poslední bod, na ten už bohužel argument nemám:-) snad jen přání, že každá série jednou končí:-)

      • Re: Milan Škoda: Pořád máme co vylepšovat

        slamacek (přítel SN)     před 10 lety 05.08.2014 14:48 |  
        0 0

        jsem vedel ze alespon na jeden bod se argument nenajde :)