Ženský fotbal

S Fanklubem do Lyonu!

Slávistické holky nám v této sezoně dělají obrovskou radost, když v ženské Lize mistrů postoupily do jarních bojů, kde se ve čtvrtfinále střetnou s francouzským Lyonem. Tento historický úspěch by neměl zůstat bez povšimnutí slávistických fanoušků, pro které jsme připravili výjezd k úvodnímu zápasu, k němuž přinášíme první informace.

Cena: 2.200,- Kč pro členy FK/TS/OP, 2.500,- Kč pro nečleny (možnost speciálního balíčku otec + dítě)
Oficiální přihlašování: Probíhá do čtvrtka 10. března 2016, na základě potvrzené přihlášky proveďte úhradu vkladem či převodem na účet Fanklubu. Přihlásit se můžete na emailu vyjezdy@slavista.cz (do předmětu zprávy napište Lyon) nebo osobně v našem sekretariátu (zde můžete výjezd rovnou zaplatit). Pro každou přihlašovanou osobu uveďte tyto údaje: jméno a příjmení, číslo mobilního telefonu, datum narození a zda jste či nejste členem FK/OP/TS (uvítáme i číslo členské kartičky, členství bude ověřeno).

Hrát se bude 23. či 24. března, odjezd bude den před zápasem ve večerních hodinách, návrat den po zápase v dopoledních hodinách.

Pojeďte povzbudit holky, které si to zaslouží. Navíc je to generálka na evropské poháry!

Podrobnosti se dozvíte na webu www.slavista.cz.

Komentáře (84)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: S Fanklubem do Lyonu!

    Divizni (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2016 21:21 |  
    0 0

    Holky samozřejmě sledujeme, ale s posilami pro áčko to nějak drhne....

    • Re: S Fanklubem do Lyonu!

      Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2016 23:30 |  
      0 0

      Ja budu mit dlouhou noc a jeste delsi dopoledne. Snad to utece. Je mi pomerne jedno kdo prijde, verim soucasnemu vedeni, ze vi co dela.

      Ps: Ikdyz, Navare jak to vidis? Muzeme/Mame se tesit?

    • Re: S Fanklubem do Lyonu!

      Grindery     před 8 lety 07.01.2016 00:28 |  
      0 0

      Přišly čtyři posily, další jsou v jednání. Ale s posilami pro áčko to nějak drhne. Aha.

      • Re: S Fanklubem do Lyonu!

        Divizni (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2016 06:33 |  
        0 0

        Na doplnění mužstva jsou to hráči dobří, ale vzhledem k tomu, že v podstatě bojujeme o 3 místo, to prostě posily nejsou. Na úplnou špičku ligy tihle kluci prostě zatím nemají. Snad kromě Hušbauera. Takovou kvalitu kupoval i Řebíček!

        • Re: S Fanklubem do Lyonu!

          Barra     před 8 lety 07.01.2016 07:22 |  
          0 0

          Nekupoval, nemel penize. Meli jsme jen hrace koncem smlouvy (Bortel, Cicman a spol) nebo na dluh (Juhar).

        • Re: S Fanklubem do Lyonu!

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2016 09:35 |  
          0 0

          Je vidět, že tomu hodně rozumíš a máš zmapovanou ligu. Hušbauer není žádná záruka super nákupu, je to spíš otazník, zda se mu podaří navázat na úspěšné sezony. Pochybnej je i Linhart, ale i třeba on se chytne, uvidíme. Bořil je jeden z nejlepších beků u nás a Barák se mi moc líbil proti nám a i v dalších zápasech ukázal kvalitu. Součka taky do základu nikdo netipoval a jaká se z něj vyvinula stálice, tak proč ne Barák?

  2. Re: S Fanklubem do Lyonu!

    navzdyslavia     před 8 lety 06.01.2016 21:39 |  
    0 0

    Tak k nam prichazi Mesanovic.

    • Re: S Fanklubem do Lyonu!

      pinochet     před 8 lety 06.01.2016 21:58 |  
      0 0

      Zdroj?

      • Re: S Fanklubem do Lyonu!

        navzdyslavia     před 8 lety 06.01.2016 22:03 |  
        0 0

        Jsou to jen dohady. Cetl jsem to na diskuse Fk Liberce.

        • Re: S Fanklubem do Lyonu!

          Boss82     před 8 lety 07.01.2016 07:53 |  
          0 0

          Tak sem dohady z diskuzních fór nevkládej jako nějakou zaručenou informaci!

  3. Re: S Fanklubem do Lyonu!

    steev (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2016 21:40 |  
    0 0

    Jedu,ale zvazuju spis auto. Doufam ze nas bude slusnej pocet.

  4. Re: S Fanklubem do Lyonu!

    Heretic (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2016 22:35 |  
    0 0

    Dnešek mé, dá se říci, vrátil zpátky na zem co se týká nejbližší budoucnosti Slavie. Může za to střízlivý rozhovor s Dušanem Uhrinem ml, kde se mimo jiné dozvíte,že ne se všemi posilami souhlasil, pak kauza Dovalil a v neposlední řadě rohovor s Tvrdikem na Idnes, kde je vidět, že nejenom my fanoušci létame vysoko v oblacích. Není nic tak růžové,jak si malujeme. Bohužel i Jirka má ve své špíné někdy alespoň náznakem pravdu. Těch 5 let aktuálního prokletí, bojím se, mávnutím kouzelného proutku majitele za jedno prestupové období nezmizí. Jaro bude muset být ještě úspěšnější než podzim, aby se dostálo vyřčených cílů.

    • Re: S Fanklubem do Lyonu!

      spino     před 8 lety 06.01.2016 22:37 |  
      0 0

      A to buďte rád, že jste nečetl dnešní Blesk. To by váš pesimismus ještě trochu vybičovalo.

      • Re: S Fanklubem do Lyonu!

        Navar (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2016 22:43 |  
        0 0

        Dnešní Blesk byla obrovská prasárna.

        • Re: S Fanklubem do Lyonu!

          spino     před 8 lety 06.01.2016 22:52 |  
          0 0

          Věřím vám. ;)

        • Re: S Fanklubem do Lyonu!

          Navyseals     před 8 lety 06.01.2016 22:52 |  
          0 0

          To, co předvádějí od převzetí nového majitele, je ubohost. Takovouhle kampaň nepamatuju.

          • Re: S Fanklubem do Lyonu!

            spino     před 8 lety 06.01.2016 23:03 |  
            0 0

            Po kampani proti Růžovi či nakydání špíny na Latku před derby jsem už připraven na všechno.

      • Re: S Fanklubem do Lyonu!

        bedy     před 8 lety 06.01.2016 22:48 |  
        0 0

        Co tam psali?

      • Re: S Fanklubem do Lyonu!

        janko (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2016 05:40 |  
        0 0

        Spino o tam psali?

    • Re: S Fanklubem do Lyonu!

      spojka     před 8 lety 06.01.2016 22:45 |  
      0 0

      Každý, kdo je schopen trochu reálně uvažovat, snad nebyl potřeba vracet ničím na zem. Kór tím, co se zveřejnilo dnes. Na dnešních informacích nevidím nic negativního. Snad jen ten Dovalil, ale to je "selhání" jednotlivce, který bral evidentně práci ve Slavii jako nějakou výplň času, než mu někdo přihraje post trenéra bez většího rizika, což se mu díky kamarádovi Haškovi splnilo stoprocentně.

      Uhrin píše, že se neshodli cca v polovině hráčů, nikoliv v polovině příchozích posil. Seznam potenciálních příchodů byl pravděpodobně mnohem širší a proběhla tam nějaká selekce. Pochopil jsem to tak, že na kom se neshodli, ten nepřichází.

      A Jiří opravdu ani náznakem pravdu nemá. To se ti možná zdá, protože není schopen srozumitelně zformulovat ani holou větu, takže si to každý vykládá po svém. Vždyť si ty jeho lži třeba jen za poslední dva dny pročti. Jeho žvásty o 100 mio na posily, o Šuralovi, kdy už samozřejmě na konkrétní dotazy ani neodpověděl atd. atd.

      • Re: S Fanklubem do Lyonu!

        winter (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2016 22:52 |  
        0 0

        Přesně tak, rozumím tomu stejně, byla nějaká široká paleta hráčů o kterých se uvažovalo, na polovině z nich se všichni neshodli a ti tak nepřijdou, přichází borci z té druhé půlky na které se všichni, včetně Uhrina, shodli.

      • Re: S Fanklubem do Lyonu!

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2016 22:58 |  
        0 0

        s čistým svědomím nemůžu Dovalila odsuzovat. Peníze má rád každý a nejsem v jeho situaci

        • Re: S Fanklubem do Lyonu!

          spojka     před 8 lety 06.01.2016 23:03 |  
          0 0

          Z pozice fanouška si ten luxus odsoudit ho dovolit můžu.

          Kdyby to odvedl rok dva dobré práce, neměl bych s tím problém. Ale takhle mi to připadá minimálně nesolidní.

          • Re: S Fanklubem do Lyonu!

            MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2016 23:26 |  
            0 0

            mi přijde, že se příliš často kritizuje pro kritiku
            a nic víc

            • Re: S Fanklubem do Lyonu!

              Barra     před 8 lety 07.01.2016 07:23 |  
              0 0

              + 1.

      • Re: S Fanklubem do Lyonu!

        Navar (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2016 23:04 |  
        0 0

        Dobrý večer, hráči, ktedří přichází, jsou po stoprocentní shodě dvojice Uhrin - Jinoch. Oni dva mají ne jen hlavní, ale dokonce dominantní slovo při výběru posil. Dnes jsem byl na poradě, kde pan doktor Šimáně přišel se jménem útočníka a pan Uhrin řekl "v žádném případě". Pan doktor Šimáně to nechal na něm. Sporotvnímu úseku rozhodně nikdo nikoho nevnucuje.

        • Re: S Fanklubem do Lyonu!

          Navyseals     před 8 lety 06.01.2016 23:07 |  
          0 0

          tak to jméno by mě zajímalo :-)

          • Re: S Fanklubem do Lyonu!

            lukas8 (admin)     před 8 lety 06.01.2016 23:11 |  
            0 0

            Mě taky :) toto bys Navare možná mohl říct

            • Re: S Fanklubem do Lyonu!

              Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2016 23:17 |  
              0 0

              Myslim, ze to nepujde. Spart ma zvedy vsude. To by byl clanek. Dalsi vec je, ted ne, ale v budoucnu nikdo nevi.

              • Re: S Fanklubem do Lyonu!

                lukas8 (admin)     před 8 lety 06.01.2016 23:23 |  
                0 0

                Máte pravdu. Ty hyeny jsou všude a v posledních měsících své útoky stupňují.

        • Re: S Fanklubem do Lyonu!

          mirecek1111     před 8 lety 06.01.2016 23:20 |  
          0 0

          tuhle prihodu ale radeji nikde nesirte...to potom pro sirokou verejnost fakt vypada jako by jste ty posily tahali jak kraliky z klobouku. ja mel za to ze existuje sirsi seznam vyhlednutych hracu a je vasi kolegove probiraji horem dolem uz nekolik tydnu a dnes se Uhrin dozvi o utocnikovi?...

          • Re: S Fanklubem do Lyonu!

            Navar (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2016 23:31 |  
            0 0

            Přesně tak to je. Ale promiňte: to nikdo nemůže přijít se jménem hráče v průběhu? Chtěl jsem tím ukázat, že panu trenérovi nikdo nic v klubu nediktuje.

            • Re: S Fanklubem do Lyonu!

              Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2016 23:37 |  
              0 0

              Urcite muze. Spis jde o to jak si Vas prispevek kdo vylozi, me by to vubec nenapadlo v kontextu Mirecek111

            • Re: S Fanklubem do Lyonu!

              mirecek1111     před 8 lety 06.01.2016 23:48 |  
              0 0

              Takto to neni, ja patrim mezi fanousky kteri maji v praci nasich novych chlapu ve vedeni absolutni duveru a to vcetne Tvrdika. Ostatne jsem nedavno vybizel k vetsimu respektu vuci jeho osobe. Myslel jsem to v kontextu poslednich clanku v mediich, ktere se do nas zacinaji timto smerem pekne trefovat.

              • Re: S Fanklubem do Lyonu!

                Navar (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2016 23:54 |  
                0 0

                Máte pravdu a strašně mě to trápí. Poprvé zažívám na vlastní kůži, jak snadné je někoho pomluvit.

                • Re: S Fanklubem do Lyonu!

                  vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2016 00:18 |  
                  0 0

                  Myslím,že si budeš muset zvykat,navíc když Slavie bude uspěšná.Uspěch se totiž v čechách neodpouští.

                • Re: S Fanklubem do Lyonu!

                  Barra     před 8 lety 07.01.2016 08:05 |  
                  0 0

                  Samozrejme ze kazdy z nas se citi vyvoleny a zavidi ti tve misto - a urcite bychom vse zvladli lepe, nasli lepsi posily a to rychleji a levneji nez kdokoliv z vedeji Slavie a jeji sportovni rady -:)

        • Re: S Fanklubem do Lyonu!

          Heretic (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2016 08:29 |  
          0 0

          Děkuji za upřesnění. Takováto rychlá komunikace je úplně boží. Nicméně tato část textu je prostě zavádějící: "..v polovině hráčů jsme se neshodli, ale nebudu konkrétní. Jestli se pak něco uzavře, to už je na někom jiném, to je otázka pro vedení. Vždycky mají poslední slovo šéfové.“ V tomto rozhovoru mi šlo spíše o takovou střízlivost až příkrost v určitých detailech, která v porovnání s rozhovorem s druhým zmíněným panem Tvrdíkem byla docela kontrastní.

      • Re: S Fanklubem do Lyonu!

        Heretic (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2016 08:41 |  
        0 0

        Já tedy dle Vás nebudu reálně uvažující a na zem potřebuji občas vracet. Minimálně v tom, co jsem se snažil naznačit, že práce vedení není bezchybná, věcí k řešení je mnoho a ne vše se podaří napoprvé. O spekulovaných posilách jsem nemluvil vůbec, to je pro mne spíše zábava, ty zdejší extrémní útraty viz zeleznik2.

        V některých směrech zde vzniká aureola, že naše vedení je perfektní a proto nic něž 100% důvěra není správným názorem. Čemuž jsem také, alespoň částečně podlehl. Nu a dnes (teď již včera) jsem si všiml, že minimálně skrze PR/rozhovory atd. vše růžové nebude.

        U Jirky jsem měl na mysli jeho vždy dopolední(či zkraje jeho jednodenních akcí) napadání, jak všechno dělají všichni blbě, takové to co nejde potvrdit ani vyvrátit. Rozhodně ne jeho 100% lži, které zmiňujete.

        • Re: S Fanklubem do Lyonu!

          Heretic (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2016 08:44 |  
          0 0

          Jo a pak mě ještě dorazil názor, že symbolika našich barev již není aktuální. Což se dá také vyložit, že již není platná. Pak ty barvy ani nemusíme nosit.

          • Re: S Fanklubem do Lyonu!

            Heretic (přítel SN)     před 8 lety 08.01.2016 09:28 |  
            0 0

            Nu a jak se ta nálada za 24h změnila :-)))

  5. Re: S Fanklubem do Lyonu!

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2016 23:33 |  
    0 0

    nechce se mi věřit, že by Zlín vycouval z prodeje Ž, když se řeší už měsíc. Víc za něj v budoucnu nedostane a hráč bude po tom všem zklamán ...
    Vidim to zítra na Ž, Mešanoviče a překvapivě Šventa. Moc se mi tomu nechtělo věřit, ale "nad Tatrou sa blýska", sázka JT na Slováka a teĎ info, že Köln omlazuje

    za mě super a hurá na přípravu!! se těšim na sobotní match

    • Re: S Fanklubem do Lyonu!

      Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 06.01.2016 23:38 |  
      0 0

      Taky si to myslim, pokud to vyjde jsem nadsen.

    • Re: S Fanklubem do Lyonu!

      spojka     před 8 lety 06.01.2016 23:38 |  
      0 0

      Vidím to podobně, i když ani Železníka ani Mešanoviče nepovažuji za snajpry, takže konkrétně z nich nadšením neskáču. Železníka bych tu nemusel vůbec. Prostě jsou to klasičtí ligoví útočníci, kteří dají sem tam gól. Ale v lize není kde brát, na posily ze zahraničí není dost času ani prostředků, takže tuhle volbu chápu.

      • Re: S Fanklubem do Lyonu!

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2016 01:38 |  
        0 0

        Prostě jsou to klasičtí ligoví útočníci, kteří dají sem tam gól. To je vtip, ne ? Železník dal 8 branek a navíc má 3 asistence a Mešanovič dal taky 8 gólů a navíc jednu asistenci. Náhodně můžeš jeden gól dát, ale osm, to už musíš něco umět a hlavně být gólovej, tzn. "mít čich na góly" a to se nedá naučit.

        • Re: S Fanklubem do Lyonu!

          Boss82     před 8 lety 07.01.2016 07:59 |  
          0 0

          Přesně tak! Taky mi tohle ohrnování nosu nad hráčem, který dal za půl sezony v lize 8 gólů a velmi dobrou formu si udržuje už 3 roky, leze těžce na nervy!

          Někteří diskutující (spojka, ale MNOZÍ další) zcela ztrácejí pokoru a soudnost. Zřejmě čekali, že vedení sem dotáhne Suaréze a Neymara v jednom balíčku nebo fakt nevím....

          • Re: S Fanklubem do Lyonu!

            spojka     před 8 lety 07.01.2016 08:06 |  
            0 0

            Jestli vám něco leze na nervy, tak je to čistě váš problém. Nevím, kde jste přišel na Suaréze nebo Neymara, několikrát jsem psal, že jsem nadmíru spokojený s tím, co se teď ve Slavii děje, ani v nejmenším jsem v to ještě na podzim nedoufal a jsem vděčný za příchod každého kvalitního hráče. Stejně tak jsem psal, že chápu, že na posily do útoku ze zahraničí není v tuhle chvíli čas a peníze.

            Buďte si jistý tím, že pokory a soudnosti mám narozdíl od některých tady dost. Právě proto tady neskáču do vzduchu z toho, že přijde hráč, kterému se v lize v 25ti letech povedl první půlrok (ano, vím, že podobné množství gólů dával i předtím ve druhé lize). Ale speciálně pro vás opakuji, že jeho volbu chápu a rád se nechám překvapit.

            • Re: S Fanklubem do Lyonu!

              Boss82     před 8 lety 07.01.2016 08:54 |  
              0 0

              Ale ano, s Vašimi názory obvykle souhlasím, třeba Vaše reakce na Heretica o několik příspěvků výše, je velmi racionální (na rozdíl od jeho zcela neracionálního názoru).

              Nicméně sám vidíte, že soudnost a pokora se z tohoto fóra velmi rychle vytratila, a někteří fanoušci skutečně létají hlavou v oblacích, přičemž velmi rychle zapomínají, kde jsme byli ještě před čtyřmi měsíci.

              Váš příspěvek na téma Železník a Mešanovič mi toho jaksi zapadl, protože si nemyslím, že jsou to jen "klasičtí ligoví útočníci". Nechme se překvapit, jestli nám pomohou, věřím, že ano.

              • Re: S Fanklubem do Lyonu!

                Boss82     před 8 lety 07.01.2016 08:55 |  
                0 0

                ....do toho jaksi zapadl...

        • Re: S Fanklubem do Lyonu!

          spojka     před 8 lety 07.01.2016 08:27 |  
          0 0

          V pohodě, mně zas přijde vtipná ta logika, že dal 8 gólů a na 3 přihřál, takže něco "musí umět" a rychle s ním do Slavie. Ale to je věc názoru. Já bych prostě Železníka z mnoha důvodů oželel.

      • Re: S Fanklubem do Lyonu!

        Barra     před 8 lety 07.01.2016 07:26 |  
        0 0

        -:((

    • Re: S Fanklubem do Lyonu!

      mirecek1111     před 8 lety 06.01.2016 23:53 |  
      0 0

      btw. jak je na strankach deniku sport ta zminka o prestupu Mesanovice k nam a je tam fotka....je to na ni vubec ten Mesanovic? :D

      • Re: S Fanklubem do Lyonu!

        lukas8 (admin)     před 8 lety 07.01.2016 00:30 |  
        0 0

        Jestli myslíš ten rozhovor s Hippem, tak to Mešanovič je.

        • Re: S Fanklubem do Lyonu!

          mirecek1111     před 8 lety 07.01.2016 06:54 |  
          0 0

          Ja myslel fotka na tech tweet infech o prestupech, ale to je jedno :)

          v deniku sport se jinak dnes pise o Mesanovicovi, pry za 5 milionu a nejake bonusy. Do jihlavy pujde od nas nejaky utocnik jako nahrada. Tvrdik osobne vetoval prichod Pekharta a naopak bude osobne dojednavat nejaky konkretni prestup, dle naznaku z Jablonce. Jinak nic noveho, o Suralovi nebo Sventovi tam zadne naznaky nejsou.

    • Re: S Fanklubem do Lyonu!

      smely (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2016 07:58 |  
      0 0

      z rozovoru vyplyva, ze se JT bude osobne angazovat v jednom prestupu ( a mlzi ohledne zahr. posil) ...dejte na me , bude to Wu Lei (shanime pravy brko) ! Jinak to tedy vypada na Mesanovic, Zeleznik, Svento - to by bylo myslim skvely a hlavne dostatecny posileni...

      • Re: S Fanklubem do Lyonu!

        janko (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2016 08:07 |  
        0 0

        Na mne ten rozhovor dělá dojem, že chceme z Jablonce Greguše a z pozice síly to bude řešit p.Tvrdík. Asi je nutné Čápovi připomenout kdo mu platí repre....

        • Re: S Fanklubem do Lyonu!

          smely (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2016 08:14 |  
          0 0

          no ja nevim, stredovejch zalozniku uz mame pomerne dost...

          • Re: S Fanklubem do Lyonu!

            Rottax (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2016 08:23 |  
            0 0

            Mám dojem,že Greguš je ale pravý záložník.

            • Re: S Fanklubem do Lyonu!

              Borris     před 8 lety 07.01.2016 08:26 |  
              0 0

              Nene kámo, Greguš je typický střeďák, DZ. Ten by byl konkurencí pro Tomáše Součka.

              • Re: S Fanklubem do Lyonu!

                smely (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2016 08:38 |  
                0 0

                no prave, kdyby kvuli nemu sel TS na lavici, tak by me to docela mrzelo, na druhou stranu TS ma , tusim , ze 6xZK takze je velmi pravdepodobny, ze na jare bude 2x stat...

              • Re: S Fanklubem do Lyonu!

                Navyseals     před 8 lety 07.01.2016 08:59 |  
                0 0

                Greguš není DZ, on je spíš ten box-to-box záložník, mezi DZ a špílmachrem.

                • Re: S Fanklubem do Lyonu!

                  AlesJa     před 8 lety 07.01.2016 09:21 |  
                  0 0

                  přesně tak může hrát společně se Součkem

                • Re: S Fanklubem do Lyonu!

                  Borris     před 8 lety 07.01.2016 09:40 |  
                  0 0

                  Já osobně ho teda vždy viděl spíš jako klasické DZ

                • Re: S Fanklubem do Lyonu!

                  Travinho     před 8 lety 07.01.2016 10:27 |  
                  0 0

                  Přesně tak, Greguš je střední záložník něco mezi štítem a špílmachrem, ale jeho hlavní doména je neskutečná kondice a je i docela rychlý, tudíž poměrně vhodný typ pro hru na dva střední záložníky, kterou chce Uhrin hrát. Rozhodně mi zde sedí víc, než běžec typu Hušbauer.

          • Re: S Fanklubem do Lyonu!

            Borris     před 8 lety 07.01.2016 08:25 |  
            0 0

            Jo no, já osobně bych z Jablonce radši Pospíšila nebo Masopusta a nebo klidně i toho Tecla.

          • Re: S Fanklubem do Lyonu!

            koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2016 08:37 |  
            0 0

            Z pohledu kvality: Souček, Hušbauer a ? Keniju schválně nezmiňuji, jelikož toho odkopal opravdu málo.

    • Re: S Fanklubem do Lyonu!

      honzah (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2016 09:20 |  
      0 0

      Mimochodem, Jarda se dočkal revoluce už 21 letech, ale do KSČ stihl vstoupit. Je to holt rychlý hoch :-)

    • Re: S Fanklubem do Lyonu!

      Ernie     před 8 lety 07.01.2016 09:24 |  
      0 0

      Mě osobně zaujala jedna část.

      "V tomto směru zcela důvěřuji Jiřímu Šimáněmu a sportovní radě klubu. Pilířem rozhodování je trenér Uhrin, za vyhledávání a akvizice nových hráčů pak odpovídá Josef Jinoch, Jakub Dovalil a Jiří Plíšek. Při posuzování adekvátnosti částky za jednotlivé hráče pak zcela spoléhám na Jiřího."

      A to jsme se tu nedávno od Jiřího dozvěděli, že ceny jsou neadekvátní, že by je byl schopný dostat na polovinu :))

      • Re: S Fanklubem do Lyonu!

        smely (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2016 09:46 |  
        0 0

        no tohle je z rozhovoru s DU..taky docela slusny : Po Evropě se potuluje Damien Boudjemaa, jenž má ve Slavii stále platnou smlouvu…„Ten mě nezajímá, takových hráčů je, bylo a bude a někde se motá.“

        • Re: S Fanklubem do Lyonu!

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2016 11:00 |  
          0 0

          se zahraničními žoldáky, byť skvělými hráči, to může být ošemetné. nikdo z nás s nima není v kabině, abychom mohli hodnotit chování, takže mi z toho vychází, že správně dáváme přednost co nejvíc hráčům ochotným se za Slavii na hřišti porvat.
          v minulosti se nám vždy osvědčil model sestavy postavené na několika pilířích odchovancích, kvalitních českých hráčích, doplněné o skvělého cizince do ofenzivy (Adauto, Tavares, možná Kenia ...)

          • Re: S Fanklubem do Lyonu!

            TSeguinTS     před 8 lety 07.01.2016 11:11 |  
            0 0

            Však tak to i bude.) Jen ne hned

          • Re: S Fanklubem do Lyonu!

            JS (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2016 11:27 |  
            0 0

            No a přesně ten skvělý cizinec do ofenzivy je Boudjemaa. Tato Uhrinova odpověď mě také zaskočila.

            • Re: S Fanklubem do Lyonu!

              malan (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2016 11:45 |  
              0 0

              asi zase tak skvělý není, což ostatně prokázal na hřišti...

            • Re: S Fanklubem do Lyonu!

              MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2016 15:54 |  
              0 0

              fotbalista dobrý, ale právě nevíme mimofotbalové nebo osobností vlastnosti. nezbývá než důvěřovat DU. čas ukáže

              chci říct, že takové to fanouškovské prosazování toho a toho do sestavy, je vzdáleno realitě. nevíme o jejich práci v tréninku, dodržováni taktiky, chování v kabině nic ...

              podle budoucích výsledků můžeme měřit

          • Re: S Fanklubem do Lyonu!

            Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2016 11:43 |  
            0 0

            Taky me to s tim "Budjemou" prekvapilo, nicmene my s nim v kabine nebyli. Snad ma DU pravdu a privede jeste nekoho lepsiho. (nemusi to byt hned - pro skarohlidy).

  6. Re: S Fanklubem do Lyonu!

    honzah (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2016 09:06 |  
    0 0

    Zatím tedy...

    A-sestava
    Berkovec - Bořil, Latka, Deli, Jablonský - Štohanzl, Souček, Hušbauer, Zmrhal - Škoda, Voltr.

    B-sestava
    Řehák - Mikula, Bílek, Frydrych, Švec - M. Vukadinovič, Kenia, Hrubý, Bazal - Diop, Kuchta.

    Někdy by to ještě chtělo doplnit. Útok (klidně 2x), pravé křídlo, asi druhý brankář, možná levý univerzál. Snad další posily sednou :-)

    • Re: S Fanklubem do Lyonu!

      Ernie     před 8 lety 07.01.2016 10:40 |  
      0 0

      Jelikož je to poslední post prozatím a zmiňuje se zde sestava, zeptám se tedy tady..

      Hra na dva útočníky už se bere za hotovou věc, v klasickém rozestavení 4-4-2 se tím ale úplně zabije například Kenia. Co byste říkali na hru bez křídel? Mně se nějak zvlášť nezamlouvá, ale protože je Kenia jednoduše rozdílový hráč (a spolu s ním například potenciálně příchozí Pospíšil), nerad bych hrál i bez středního ofenzivního záložníka. Nahrává tomu i náš nedostatek křídel. Mluvím tedy o rozestavení 4-1-2-1-2 (diamant) a následná sestava :

      Berkovec - Bořil, Latka, Deli, Jablonský - Souček - Hušbauer, Zmrhal - Kenia - Mešanovič, Škoda

      • Re: S Fanklubem do Lyonu!

        japhy     před 8 lety 07.01.2016 11:12 |  
        0 0

        Rozebírat sestavu před tiskovkou mi přijde zbytečně, ale co už. Mě tedy rozdíl mezi tvým diamantem a klasikou 4-4-2 přijde minimální. Stejně se musí křídlo trochu cuknout, aby tam mohl bek a Souček bude krýt záda Keniovi.
        Spíš by bylo zajímavější, kdybychom hráli na dva hroty a na křídle byl např. Šural. A rázem by z toho bylo nedobrovolné 4-3-3 :)

    • Re: pokud to to ještě nebylo

      malan (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2016 11:32 |  
      0 0

      Ti novináři jsou totálně marní:-D Každý den jiné info, je vidět, že nemají žádné kanály, místo toho používají tweety fandů:-D

      • Re: pokud to to ještě nebylo

        Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2016 11:46 |  
        0 0

        To je opravdu clanek o nicem. Mrzi me, ze jsem si to precetl a maji o klik navic :-).

        • Re: pokud to to ještě nebylo

          Barra     před 8 lety 07.01.2016 11:53 |  
          0 0

          Citace prispevku subhumana ze se budeme hodne divit me jinak pekne drazdi -:)

          • Re: pokud to to ještě nebylo

            Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 07.01.2016 12:21 |  
            0 0

            To asi jo, ale to jsem cetl na twitteru.