O Slavii

Míří van Kessel do Slavie?

Žhavým tématem posledních hodin je potenciální příchod nizozenského útočníka Gina van Kessela. Stane se novou posilou nebo to jsou jen spekulace?

Gino van Kessel hraje za slovenský AS Trenčín a v loňské sezoně se stal nejlepším střelem ligy se 17 zásahy. Naposledy jsme jej mohli vidět v přátelském zápase proti Spartě, kdy se dvakrát prosadil.

Slavia o van Kesssela má zájem, cena se však pohybuje kolem 1 mil. EUR a pokud nedopadne odchod Milana Škody, tak je otázkou, zda by se tento příchod opravdu zrealizoval. Jasno by mohlo být v následujících dnech, buď do Slavie přijde nebo nikoliv. Zájem mají i jiné kluby a důležité bude rozhodnutí hráče.

Komentáře (204)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Re: Martin Latka končí ve Slavii

      Lovver     před 8 lety 11.07.2016 21:00 |  
      0 0

      Čerpají jen z RTVS, kde bylo údajně zmíněno, že máme zájem. Nikoli, že se je přestup hotový.

      • Re: Re: Re: Martin Latka končí ve Slavii

        mirecek1111     před 8 lety 11.07.2016 21:15 |  
        0 0

        žeby je prostě jen žeby :) ne, že je zítra tiskovka s dresem :) Kdo ví, jak to je, ale takovými články do začíná :) A je to příjemná spekulace :) A třeba to vyjde. S ním, Škodou ve formě a ještě Šventem....hmm, to už bychom měli tu sestavu zřejmě na větší akce než sejmout v lize MB na třetím místě :)

        • Re: Re: Re: Re: Martin Latka končí ve Slavii

          Lovver     před 8 lety 11.07.2016 21:21 |  
          0 0

          Já vím, reagoval jsem částečně i na komentář pod tím tvým, ale připojil jsem to k tvému, protože ten byl dřívější. Ale bylo by to hodně úspěšný přestupový období. Gino je vedle Bera největší hvězdou slovenský ligy. Ščuk už se předvedl v přípravě. O Šventovi netřeba mluvit, Mingy bude podle mě taky dobrej, je šikovnej a rychlej, jen vydržet celý zápas, ale myslím, že to si Uhrin pohlídá. A pak ještě van Buren, to uvidíme no.

          • Re: Re: Re: Re: Re: Martin Latka končí ve Slavii

            Ravik     před 8 lety 11.07.2016 21:36 |  
            0 0

            Líbí se mi jak van Kessela vidí většina jako obrovskou posilu, i když ho neviděli nikdy hrát :-) Ale byl bych taky nadšený, kdyby se to povedlo, mám rád tyto exotické hráče. A i kamarád ze Slovenska říkal, že to je jeden z mála toho lákavého co Slovenská liga nabízí (ještě hlavně Benesz a Žrelák). Předpokládám, že van Kessel je občan EU i když reprezentuje to Curaccao. Máme už hodně hráčů mimo EU (Kenia, Bosňáci, Mingazov, Deli, Michael) a jestli si dobře pamatuji co říkal Uhrin, tak limit na soupisce pro ligu je 5 hráčů mimo EU. Tzn. že vždy jeden z této šestice nebude ani na lavičce...

            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Martin Latka končí ve Slavii

              Lovver     před 8 lety 11.07.2016 21:51 |  
              0 0

              Všude je psán jako Holanďan, i když reprezentuje Curacao. Z toho bych chápal, že má i holandské občanství a je tedy občanem EU. :)

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Martin Latka končí ve Slavii

                Kara (přítel SN)     před 8 lety 11.07.2016 21:56 |  
                1 0

                V Nizozemí je možné mít za určitých podmínek dvojí občanství, je možné, že Van Kessel je právě ten případ.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Martin Latka končí ve Slavii

                  dubas     před 8 lety 11.07.2016 22:15 |  
                  0 0

                  Má dvoje občanství.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Martin Latka končí ve Slavii

                red_dwarf19     před 8 lety 12.07.2016 09:18 |  
                0 0

                Tak hlavně Curacao není samostatný stát, ale je administrativní součástí Nizozemí. Takže NL občanství se dá předpokládat. To je jako kdyby byl z Walesu. Taky má občanství UK. Ikdyž tady bůh ví jak dlouho ;-)

            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Martin Latka končí ve Slavii

              Guly (přítel SN)     před 8 lety 11.07.2016 21:59 |  
              0 0

              Koukal jsem na soupisku pro EL, ale Mešanovič má český občanství.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Martin Latka končí ve Slavii

                Kara (přítel SN)     před 8 lety 11.07.2016 22:13 |  
                0 0

                To bude spíš omyl nebo přepis, nechce se mu věřit, že by se o tom nevědělo. Navíc získat české občanství je prý dost komplikované.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Martin Latka končí ve Slavii

                  Guly (přítel SN)     před 8 lety 11.07.2016 22:26 |  
                  0 0

                  Podle mě ne. Protože kdyby neměl český občanství, tak bychom měli 6 hráčů mimo EU.

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Martin Latka končí ve Slavii

                    Kara (přítel SN)     před 8 lety 11.07.2016 22:51 |  
                    2 0

                    "V kádru máte hodně cizinců ze zemí mimo EU, jak plánujete tuto situaci řešit?

                    Máme jich šest a v nominaci na zápas jich může být jen pět. Já myslím, že s tím nebudu mít problém, chci postoupit dál v Evropské lize a tam to omezení není, někteří tedy budou hrát v poháru a někteří v lize, dvě tři změny vždy v sestavě budou." (zdroj: http://www.slavistickenoviny.cz/clanek/8291-D-Uhrin-Postavili-jsme-dve-silne-jedenactky)

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Martin Latka končí ve Slavii

                      Guly (přítel SN)     před 8 lety 11.07.2016 22:53 |  
                      0 0

                      Aha, díky za informaci.

                      • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Martin Latka končí ve Slavii

                        Kara (přítel SN)     před 8 lety 11.07.2016 22:54 |  
                        0 0

                        6 je ještě v pohodě, kdyby jich ale bylo nějak zásadně víc, asi už by to mohl být problém

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Martin Latka končí ve Slavii

                      Veta (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 11:26 |  
                      0 0

                      Máte to všichni porád pomotaný. V rozpisu soutěží je vždy upřesnění a ke kandidátským zemím se každý rok přistupovalo z pohledu cizinců jako k občanům EU. Bosna dala přihlášku až teď v únoru, je logický předpoklad, že se dostane na seznam výjimek. Takže bych rozhodně nepanikařil, ale spíše se více orientoval ve fotbalových regulích a politice.

                      • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Martin Latka končí ve Slavii

                        Kara (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 13:28 |  
                        1 0

                        Jenže ta přistoupení do EU je proces s mnoha mezistupni, vyjednáváními a uzavíráními dílčích smluv, který trvá léta. Takže samotné zařazení mezi potenciální kandidátské země nic neznamená.

                        • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Martin Latka končí ve Slavii

                          Tochal (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 13:39 |  
                          1 0

                          Ale ano, znamená. Srbsko, Turecko, Makedonie, Černá Hora a Island také nejsou členskými státy, o vstup ale usilují jakožto oficiální kandidáti (až na Island, který o vstup usiloval, status mu ale zůstal), a z hlediska fotbalových předpisů se tak mezi nim a řádnými členy EU rozdíl nedělá. Dá se předpokládat, že Bosna na tom letos bude stejně tak.

                          • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Martin Latka končí ve Slavii

                            Dankys     před 8 lety 12.07.2016 14:44 |  
                            0 0

                            Pokud se nepletu, tak Island přihlášku vzal zpět. Samotný proces je dlouhý a není to jen ze dne na den.

                        • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Martin Latka končí ve Slavii

                          Kara (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 13:39 |  
                          0 0

                          Taková Albánie získala status kandidátské země až po asi pěti letech od podání přihlášky.

  1. Re: Martin Latka končí ve Slavii

    bedy     před 8 lety 11.07.2016 20:59 |  
    0 0

    OT: Van Kessel míří do Slavie. :-)

    • Re: Re: Martin Latka končí ve Slavii

      carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 11.07.2016 21:08 |  
      0 0

      Máme zájem, nikde není, že míří...

    • Re: Re: Martin Latka končí ve Slavii

      Hermód     před 8 lety 11.07.2016 21:09 |  
      0 0

      Už je to hotová věc ? Zatím se mluví jen o tom že má Slavia zájem...

      • Re: Re: Re: Martin Latka končí ve Slavii

        bedy     před 8 lety 11.07.2016 21:14 |  
        0 0

        Píšou,že k nám má jít, ale čerpají jen z RTVS.

  2. Van Kessell

    haon     před 8 lety 11.07.2016 21:20 |  
    4 0

    Z diskuze AS Trenčín:

    Podľa RR (Robert Rybníček - gen. manažer ) jeden z dvojice Bero/Kessel nebude hrať v stredu LM, každý si domyslí že nebude hrat Gino kvôli tej Slavii...

    Tak na prestupovej sume sa dohodli, už len doladiť detaily, zajtra by to malo byť oficiálne.

  3. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    Kara (přítel SN)     před 8 lety 11.07.2016 21:39 |  
    8 0

    Dokud to nebude červené na bílém, neuvěřím :)

    • Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

      Borgetti     před 8 lety 11.07.2016 21:59 |  
      1 0

      to je dobrý :)

    • Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 11.07.2016 22:02 |  
      1 0

      Stejný odkaz je už zde hodinu...

  4. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    navzdyslavia     před 8 lety 11.07.2016 22:08 |  
    2 0

    Byla by pecka,kdyz by k nam prisel a zase by dal rudy bide 2 goly jako v pripravce za Trencin.

  5. Janko

    GRASIT     před 8 lety 11.07.2016 22:16 |  
    6 0

    Jankto, nejspíš poputuje do Leedsu, případně někam do Ruska. Jinak můj první komentář tak Vás chci všechny pozdravit. Tyto stránky, ale navštěvuji již delší dobu. A jsem rád že tu jsou.

  6. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    Hanzwalter     před 8 lety 11.07.2016 22:31 |  
    1 0

    Osobne jsem ho nikdy nevidel hrat, ale Sparte dal 2 goly... nejlepsi strelec Slovenske ligy a krouzi kolem neco zapadni muzstva. Takze asi by to mohla byt zajimava posila. Skodaka neudrzime dle meho nazoru;-(

  7. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    jufoun (přítel SN)     před 8 lety 11.07.2016 22:37 |  
    0 0

    Tak hlavně on je jiný typ forwarda než Superb.
    Musel by se změnit herní systém, ale to není novina :)

    • Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

      Hanzwalter     před 8 lety 11.07.2016 22:40 |  
      0 0

      Proti zmene stylu hry nemam vubec nic. Nelibi se mne styl nakopu na vysokeho utocnika jako vzdy hrala Sparta na Doska, Lokvence ci Kolera... naopak mam rad hru po zemi a borce co si dovoli jeden na jednoho a je rychlej... Van Buren a Mesanovic zrovna turba nejsou:-(

      • Re: Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 11.07.2016 22:55 |  
        2 0

        Zrovna Mešanovič má rychlost jako svou hlavní zbraň. Ukázal to jak v lize, tak v poslední přípravě, kdy šel 2x sám na bránu, kdy utekl obraně.

        • Re: Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

          jufoun (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 10:13 |  
          0 0

          Přesně tak, je rychlý, důrazný a věřím, že až se zklidní tak klidně 10-12 gólu dávat může.

  8. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    JS (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 01:16 |  
    0 1

    Pánové, co se omezení "mimo EU" hráčů týče, na hřišti může být max. 5 cizinců, ale na lavičce jich může sedět kolik chce.

    • Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

      madlenka     před 8 lety 12.07.2016 06:40 |  
      2 0

      Myslím, že ne, pochopil jsem to tak, že nominováni k zápasu (tedy i sedět na lavičce) může max 5 hráčů mimo EU

      • Re: Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

        Kara (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 08:30 |  
        0 0

        Jj, týká se to nominace na zápas.

        • Re: Re: Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

          JS (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 17:14 |  
          0 1

          Aha, v tom případě to má Football Manager blbě nastavený. :)

  9. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    umit83     před 8 lety 12.07.2016 06:55 |  
    0 0

    Dotaz mimo...nebude ted nekdy pred zacatkem poharove sezony tiskovka?nove dresy apod....

    • Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

      jane (admin)     před 8 lety 12.07.2016 07:59 |  
      0 0

      To těžko, když zítra tým odlétá do Tallinnu a na dnešek nic plánovaného není. Asi bude až před ligou.

  10. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    milujemebekovky.cz     před 8 lety 12.07.2016 08:33 |  
    0 0

    proč ne, v nejhorším se dráž prodá

  11. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    navzdyslavia     před 8 lety 12.07.2016 08:38 |  
    0 0

    Mohla by zas dneska byt akce: Jedemeproposilu.

    • Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

      bedva (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 09:38 |  
      0 0

      Ač se mně akce #proposilu velice líbila a doufám, že se někdy zase zopakuje, tak bych přeci jenom s ní trochu šetřil - ztrácelo by to kouzlo.:)

  12. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    petrjir     před 8 lety 12.07.2016 09:05 |  
    0 0

    Kdyz Latka na jisto odesel, tak by mel byt jiste, ze Deli zustane? Nevite, zda prodlouzil nebo jak to s nim je? Diky.

    • Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

      Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 09:16 |  
      0 0

      Taky me zajima jak je to s Delim, jestli ma novou smlouvu nebo zustava na zaklade stavajici, kde je ta vystupni dolozka. Co se tyce Skodaka, myslim, ze nakonec odejde, tudiz dalsiho hrotaka asi budem potrebovat. Jestli to bude Van Kessel to uz je otazka :-).

    • Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

      jarmik     před 8 lety 12.07.2016 09:16 |  
      0 0

      Deli má smlouvu ještě na 2 roky, tedy do léta 2018.

      • Re: Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

        Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 12:41 |  
        0 0

        Díky, ale to víme. Jde o to, že se mluvilo o tom, že tato smlouva je včetně výkupní klauzule, která je směšná (mio eur?). Tzn. stačí, aby se kdokoliv ozval den před koncem přestupního okna Delimu, plácli si, a mi sme v den zavření přestupů bez stopera i možnosti adekvátně reagovat...

  13. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    jarmik     před 8 lety 12.07.2016 09:19 |  
    0 0

    Jen pokud ještě někdo neviděl, tady je sestřih Sparta - Trenčín 1:3 se dvěma góly Van Kessela. Jen pozor, na začátku ten hnusnej znak nepřeskakujte moc daleko, protože hned přijde krásný gól právě VK. ;)

    https://youtu.be/dewuCLfsiDo

    • Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 10:55 |  
      0 0

      Tak ještě, že tak. :-)

    • Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

      knl66 (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 12:59 |  
      2 0

      Ať je to, jak je to, všechno se uvidí, snad ho máme "zmáknutého" i po téhle stránce.
      Ale upřímně, k tvému odkazu, fakt si dokážeš představit jinou odpověď? Už vidím, jak profisportovec otevřeně a bezelstně na sebe práská do novin: "No, prvně do sebe hodím pár škopků, pak vyžahneme zelenou sedumkrát dokola, prokládám dalšíma škopkama, pak co teče a slivovica na konec. A úplně zdunění naházíme prémie do bedny." Podobné vyjádření a přiznání jsem snad ještě nečetl (vždycky až zpětně, po ukončení kariéry).

      • Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

        Lovver     před 8 lety 12.07.2016 21:35 |  
        0 0

        Zmáknutého bychom ho mít měli. Proč by ale říkal, že když jsou týmové oslavy, tak že pije džus? I sportovci slaví a je naprosto přirozené, že si přihnou po výhře titulu. Proč by říkal, že mu alkohol nechutná? Každý by normálně řekl, že přes rok nepije, ale že si při oslavě trochu dá.

    • Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

      naplavnik     před 8 lety 12.07.2016 10:43 |  
      1 0

      Tak to se už úspěšně posunulo ze stavu spekulace do stadia realizace :-) Výhodou je, že může asi hrát i na pravém křídle, tedy s Murim nebo (a asi nepravděpodobně) Škoďákem v sestavě.

    • Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 11:14 |  
      0 0

      Tohle tedy není pořád ta původní zpráva? No vypadá to nadějně, snad to dopadne :)

      • Re: Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

        Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 11:49 |  
        0 0

        tohle neni ta puvodni zprava. Ikdyz RTVS asi bude vychazet ze stejneho zdroje. Ten chlapek je sportovni reditel AS Trencin. No uvidime.

        • Re: Re: Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 12:38 |  
          0 0

          Právě díky vyjádření ředitele AS Trenčín mi to přijde opravdu velmi pravděpodobné. Teď už je to asi čistě jen na hráči. Docela by mě zajímalo, na kolik nás GvK vyjde, pochybuji totiž, že by ho Trenčín pouštěl za míň než milion eur.

          • Re: Re: Re: Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

            Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 13:04 |  
            0 0

            Asi mas pravdu, cena bude taky zajimava, myslim, ze tam bude dost zalezet na bonusovych polozkach. Myslim, ze vic jak 1 mil Eur nedame + teda neco za pripadneho dalsiho prestupu.

  14. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    lassiter     před 8 lety 12.07.2016 11:10 |  
    1 0

    No, pokud to dopadne, tak to bude zřejmě největší transfer Slavie od Vachouška...

    • Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

      Hanzwalter     před 8 lety 12.07.2016 11:59 |  
      0 0

      No pokud to vedení AS Trenčín už bere skoro jako hotovou věc a adekvátní náhradu dle jejich tiskovky už mají tak je to podle mě otázka pár hodin. A de facto jsou na všem domluvený.... takže souhlas a jeden z TOP transferu od dob Vachouška, možná bych to dal i nad Šventa (vím, že přišel zadarmo, myslím tím v kvalitě hráče).

  15. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    lukas8 (admin)     před 8 lety 12.07.2016 12:18 |  
    0 0

    Co jsem tak měl možnost zjistit si o GvK za informace, tak se jedná o ofenzivního univerzála, primárně se však jedná o křídlo - na hrotu útoku je poté poloviční. Je to hráč s nesmírnou rychlostí a technikou. Nevýhodou u něj ale prý je velká náladovost. Pokud má den, převyšuje slovenskou ligu o parník, pokud se mu zrovna nechce nebo mu soupeř zápas znechutí, pak zápas odchodí.
    Informace mám od fanoušků Trenčína.
    Já osobně jsem za jeho příchod rád. Věřím sportovní radě a doufám, že ho DU, v případě nedostatečné motivace, dokáže nabudit, aby své skvělé výkony předváděl v každém zápase.

    • Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

      Hanzwalter     před 8 lety 12.07.2016 12:20 |  
      0 0

      Přeci jen je Česká liga naštěstí lepší než Slovenská a má větší šanci se odtud dostat třeba do Německa a to je pro něj asi největší motivace, takže si myslím, že se bude chtít ukázat:-) Doufám teda:-)

    • Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

      lukas8 (admin)     před 8 lety 12.07.2016 12:20 |  
      0 0

      *samozřejmě pokud by se přestup dotáhl

  16. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    navzdyslavia     před 8 lety 12.07.2016 12:31 |  
    0 0

    Tak ocekavam tiskovku,i kdyz je pry p.Tvrdik v Asii. Snad uz nas nebudou dlouho napinat s oznámením noveho hrace GvK.

  17. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    Jachym     před 8 lety 12.07.2016 14:08 |  
    5 0

    Zcela souhlasím s hlavní myšlenkou článku "Buď do Slavie přijde nebo nikoliv." :-))

    • Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

      Robinator     před 8 lety 12.07.2016 14:13 |  
      0 0

      :D :D

    • Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

      Kara (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 15:15 |  
      4 0

      Schrödingerův van Kessel :))

  18. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    honzah (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 14:36 |  
    2 0

    Na Sparta Forever už závist narůstá. Snad to nedopadne jako s Čůralem. Van Kessela bych bral bez ohledu na (ne)odchod Škody, v záloze 1 - 2 místa ještě uživíme - zejména na pravém kraji, což je pro něj hlavní pozice. Kdo to asi poněkud odnese, bude v konečném důsledku Jarda Zmrhal.

    • Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

      Dankys     před 8 lety 12.07.2016 14:46 |  
      0 2

      Pokud se nepletu, tak je GvK OSZ, popřípadě útočník, nikoliv křídlo.

      • Re: Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

        Jachym     před 8 lety 12.07.2016 14:55 |  
        2 0

        Co tě vede k návštěvě takových stránek, to je mi záhadou...

        • Re: Re: Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

          Kara (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 15:13 |  
          2 0

          Pasení se na závisti RB, případně jejich neovládání českého jazyka...to je jasný ;)

        • Re: Re: Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

          Borgetti     před 8 lety 12.07.2016 15:55 |  
          1 0

          Co by se tam nepodíval. Vždyť celých 7 let jenom rudí řvali: "Vaše bída, naše radost" Tak že potěší vidět závistivé rumuny :-) Taky tuší, že titul se jim ještě víc vzdaluje.

      • Re: Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 15:07 |  
        1 0

        Právě, že primárně je křídlo. Dokáže samozřejmě zahrát i na hrotu, podle fanoušků Trenčína je tam ale podstatně míň platný než na křídle.

        • Re: Re: Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

          Heretic (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 15:11 |  
          0 0

          Křídlo s 16 góly,tak to bude nářez. Začínáme mít docela dost hráčů. Pokud tedy přijde. Snad jen kraje obrany..

          • Re: Re: Re: Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

            Makii     před 8 lety 12.07.2016 15:15 |  
            0 0

            Křídelníků máme taky už docela dost. Je fakt, že většina nových posil přišla "zadarmo", takže jsme ušetřili, ale i tak by to byl za toho GvK docela ranec, se mi zdá.. :-/ Jestli to dopadne, tak se nám to snad vyplatí :) Uvidíme taky, jestli nakonec odejde Škoda.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

              GRASIT     před 8 lety 12.07.2016 16:47 |  
              0 0

              Třeba na Libe foru, jsou taky zklamaní možná a taky hodně závidí. Což potěší. Uvidíme do zítra. To hraje Trenčín předkolo LM, jestli bude hrát tak by nemohl hrát poháry u nás?

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

                Slavista_Raf     před 8 lety 12.07.2016 17:06 |  
                0 0

                Pokud by nastoupil do předkola LM, tak podle mě pak může hrát i EL. Nesměl by se účastnit stejné soutěže.

  19. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    Gino     před 8 lety 12.07.2016 15:41 |  
    1 0

    Kridla GvK a Mihalik..... no... to by mohlo byt zajimave (Svento muze hrat obranu).

    • Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

      Borgetti     před 8 lety 12.07.2016 15:50 |  
      0 0

      To může hrát Švento obranu, ale aby se někdo vracel :D Jinak Nguede, Deli a Souček to vzadu zvládnou.

      • Re: Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 15:58 |  
        0 0

        Tak budou výsledky 7:3, 6:5... :-)

    • Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 16:32 |  
      1 0

      Ta obraná hra na Slovensku je opravdu žalostná. Z kolika úprků Gino vstřelil branek je až zarážející.

      • Re: Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

        haon     před 8 lety 12.07.2016 16:41 |  
        0 0

        To ano, ale je vidět, že je rychlý umí pravou, levou i hlavou, umí nacentrovat a jde mu to jak na pravém i levém křídlem, ale i na hrotu, s balonem si rozumí a nepadá při každé příležitosti

      • Re: Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

        Fallen (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 18:12 |  
        0 0

        Tady be se celkem hodila statistika toho, z kolika pokusů o střelu ten hráč trefí v zápase bránu. Z toho sestřihu vypadá že míří docela slušně. Na druhou stranu to tempo hry je tak o polovinu pomalejší, než česká liga.

        • Re: Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

          haon     před 8 lety 12.07.2016 19:59 |  
          1 0

          Ale na Sraltu to zjevně stačí

          • Re: Re: Re: Míří van Kessel do Slavie?

            koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 08:51 |  
            0 0

            Trenčín je v danou chvíli uplně jinde, než celá slovenská liga.

  20. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    JS (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 17:21 |  
    0 1

    Jestli přijde, bude to samozřejmě bomba a pecka, ale přeci jen se mi zdá, že kraje zálohy už máme pořešené víc než dost. (Vlastně celou zálohu). Kde bude hrát Mingazov, když budeme mít např. vlevo Šventa a vpravo Mihalíka? A do toho van Kessel, který prostě hrát bude. Naopak máme strašné nedostatky na krajích obrany. I pokud bude vlevo Švento a vpravo Bořil, není tu alternativa. Jablonského a Mikulu prostě nemůžeme stavět v Evropě nebo v boji o titul.

    • Re: Míří van Kessel do Slavie?

      xavi     před 8 lety 12.07.2016 18:58 |  
      0 0

      gólových hráčů není nikdy dost,jestli odejde Škoďák tak by jsme byly na dvou útočnících a to je dost málo.Kraje obrany si myslím máme pořešeny solidně

      • Re: Míří van Kessel do Slavie?

        JS (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 19:04 |  
        0 1

        Nemyslím si. Vlevo Švento, Jablonský a Bořil, vpravo jen Bořil a Mikula. Z toho Jablonský a Mikula nemají na boj o poháry, tuplem ne na Evropu.

        • Re: Míří van Kessel do Slavie?

          lassiter     před 8 lety 12.07.2016 19:25 |  
          0 0

          Holík, ten je myslím v pořadí už před Mikulou.

        • Re: Míří van Kessel do Slavie?

          afro     před 8 lety 12.07.2016 19:27 |  
          0 0

          Treba bude Holik raketa nastavajici sezony...

          • Re: Míří van Kessel do Slavie?

            afro     před 8 lety 12.07.2016 19:27 |  
            0 0

            Ehm, pozde...

        • Re: Míří van Kessel do Slavie?

          xavi     před 8 lety 12.07.2016 19:27 |  
          0 0

          s Mikulou souhlas,ale Jablonský si svoje odehraje,vpravo může hrát Frydrych plus Holík

          • Re: Míří van Kessel do Slavie?

            afro     před 8 lety 12.07.2016 19:28 |  
            0 0

            Jasne, Frydrych to nejak odkope, kdyz je nejhur, ale do moderniho beka ma sakra daleko.

            • Re: Míří van Kessel do Slavie?

              xavi     před 8 lety 12.07.2016 19:40 |  
              0 0

              v první řadě je to stoper to je jasný,ale krajního obránce odehraje solidně

              • Re: Míří van Kessel do Slavie?

                afro     před 8 lety 12.07.2016 20:31 |  
                0 0

                Jsme v souladu... ;-)

        • Re: Míří van Kessel do Slavie?

          Boss82     před 8 lety 12.07.2016 19:30 |  
          0 0

          Dovolil bych si poznamenat, že s Jablonským a Mikulou, kteří údajně nemají na boj o poháry, jsme se do těch pohárů dostali, takže Ti to malinko hapruje, nemyslíš? Jako alternativa za Šventa a Bořila jsou to zcela dostačující hráči. A to ještě zapomínáš na Holíka, případně Frydrycha.

          • Re: Míří van Kessel do Slavie?

            JS (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 19:34 |  
            0 1

            Sice dostali, ale s pořádnou dávkou štěstí. Nebo Ty si snad dovedeš představit mít v nadupaném kádru najednou hráče, který si absolutně nerozumí s míčem (Mikula), a skončej u něj všechny akce po pravé straně, kdy se k němu balon dostane? Anebo naopak vlevo Jablonského, který sice umí přihrát a zpracovat, ale zároveň je to docela průchoďák?
            Na Holíka jsem zapomněl, no.

            • Re: Míří van Kessel do Slavie?

              Vici     před 8 lety 12.07.2016 20:05 |  
              4 0

              Vubec si nemyslim že by nás tlačila bota na kraji obrany. Ať prvni volba (Bořil, Švento) tak ti za nima ( Holík , Jablonský , Mikula popř. Frydrych ). Pišeš že jsme se dostali do pohárů se štěstím. To je pravda. Ale nesouhlasím že to byl problém obrany. Ta patřila k nejlepším v lize. Problém byla hra dopředu a tam jsme posílily víc než dobˇre. A pokud dorazí jeste GvK tak skvěle. Jak se zvedla na konci jara hra zálohy hra vypadala jinak. Myslim že vedeni moc dobře ví kde jsme měli rezervy a ty myslim výborne posílily. Teď už je to na Dušanovi. Aby z hračů poskládal team a partu.

              • Re: Míří van Kessel do Slavie?

                koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 08:57 |  
                0 0

                V dnešní době spousta branek padá po křídelní akci obránce. A ta z pohledu Mikuli byla nulová. Pokud se zraní nedejbože Švento, nedovedu si představit, že by jej měl nahradit Mikula nebo Jablonský v boji o titul nebo snad základní skupinu Evropské ligy. Jsou to naši odchovanci, mám je rád, zvláště Jabko, ale po kvalitní stránce ..

                • Re: Míří van Kessel do Slavie?

                  Boss82     před 8 lety 13.07.2016 11:22 |  
                  0 0

                  Nesmysl. Viz má odpověď JS.

                  • Re: Míří van Kessel do Slavie?

                    JS (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 12:36 |  
                    0 1

                    Nesmysl, ze Mikula neumí hrát dopředu? Proboha! Viděl jsi někdy nějaký zápas Slavie s Mikulou v sestavě?!

                    • Re: Míří van Kessel do Slavie?

                      Boss82     před 8 lety 13.07.2016 12:46 |  
                      0 0

                      Ano, viděl jsem všechny. Neříkám, že je to nějaký D. Alves, ale jako spolehlivá alternativa je dostačující.

                      • Re: Míří van Kessel do Slavie?

                        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 14:41 |  
                        0 0

                        Věc názoru, já si to nemyslím :-)

              • Re: Míří van Kessel do Slavie?

                Boss82     před 8 lety 13.07.2016 11:21 |  
                0 0

                Přesně tak!

            • Re: Míří van Kessel do Slavie?

              Boss82     před 8 lety 13.07.2016 11:21 |  
              1 0

              Prosím Tě, nedělej z Mikuly nějaké kopyto z Horní-Dolní a z Jablonského nějakého nazdárka, přes kterého každý přejde s prstem v nose. Jablonský má něco odkopáno i v pohárech, Mikula si to minimálně směrem dozadu odehraje také spolehlivě.

              Kraje obrany máme vyřešeny nadstandardně:

              levá strana - Švento, Jablonský, Bořil
              pravá strana - Bořil, Holík, Mikula, Frydrych

              Počet inkasovaných gólů v uplynulé sezoně snad mluví za vše.

              • Re: Míří van Kessel do Slavie?

                JS (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 12:38 |  
                0 1

                Krajní obránce musí chodit dopředu a centrovat, potáhnout míč po lajně anebo ho i udržet na soupěřově půlce a zároveň být spolehlivý dozadu. Z Mikuly kopyto nedělám, bránit umí, ale nemá to "navíc" dopředu. Klidně se podívej na nějaký mač, kdy hrál napravo např. s Mihalíkem. Anebo chceš statistiky? Kolik má Mikula gólových přihrávek za minulou sezonu? Jednu?

                • Re: Míří van Kessel do Slavie?

                  Boss82     před 8 lety 13.07.2016 12:57 |  
                  0 0

                  Vím, jak má hrát a co musí umět krajní obránce.

                  Viděl jsem všechny zápasy Slavie v minulé sezoně. Rovněž nejsem z Mikuly nějak nadšený, jeho hra dopředu byla v mnoha zápasech nedostatečná. Ale je velmi spolehlivý směrem dozadu, nevypustí jediný souboj, soupeři nedá metr zadarmo.

                  Ale neřešme zde jenom Mikulu, Ty si psal: "Naopak máme strašné nedostatky na krajích obrany. I pokud bude vlevo Švento a vpravo Bořil, není tu alternativa."

                  Což prostě není pravda a především na to jsem reagoval. Švento, Bořil, Jablonský, Holík, Frydrych, Mikula - to prostě neodpovídá větě "Máme strašné nedostatky na krajích obrany.", ani větě "Není tu alternativa." To je to hlavní, co jsem chtěl říci. Že z Mikuly nebude nikdy D. Alves nebo Juan Fran se samozřejmě shodneme.

                  • Re: Míří van Kessel do Slavie?

                    Boss82     před 8 lety 13.07.2016 12:59 |  
                    0 0

                    Juanfran samozřejmě...

                    • Re: Míří van Kessel do Slavie?

                      JS (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 13:02 |  
                      0 1

                      Ok, chápu. Alternativa je, ale ne plnohodnotná. :)

                      • Re: Míří van Kessel do Slavie?

                        Boss82     před 8 lety 13.07.2016 13:13 |  
                        0 0

                        Ovšem tu nemá žádný tým na světě. Vždycky (nebo většinou) je hráč v základu lepší a jeho náhrada horší.

  21. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    donford     před 8 lety 12.07.2016 18:15 |  
    1 0

    Michal Býček by si mohl udělat první zářez na pažbě, kdyby ohlásil příchod van Kessela. Van Kesel mně typově trochu připomíná Švéda Larssena blahé paměti. A kdyby se z něj měl hráčsky aspoň půlku, byl by to nový slavistický klenot. Zda se příchod povede?

    • Re: Míří van Kessel do Slavie?

      urs (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 19:08 |  
      0 0

      tak to se neví, ale přeji si, aby tomu tak bylo :))

  22. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    afro     před 8 lety 12.07.2016 19:25 |  
    2 0

    Van Kassela jsem si z hracu spadajicich do kategorie "je casto zminovan na SN a nikdy jsem ho nevidel hrat" pral asi nejvic. :-))) Snad to klapne.

    • Re: Míří van Kessel do Slavie?

      edenian     před 8 lety 12.07.2016 20:56 |  
      0 0

      Nutno podotknout, ze je to jedna zoufalost obrancu za druhou. Celkem chapu, proc se tady tak casto mluvi o slovensky lize s despektem. Tak doufejme, ze se tady otrka.

      • Re: Míří van Kessel do Slavie?

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 08:59 |  
        0 0

        Fyzické atributy k tomu má. Líbí se mi takto podsadité postavy alias Eden Hazard nebo Mihalík :-)

  23. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    murena     před 8 lety 12.07.2016 20:20 |  
    0 0

    Bylo by to super, psal jsem o něm když se jelo na Slovensko pro posilu, snad to vyjde!

  24. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    japhy     před 8 lety 12.07.2016 20:21 |  
    0 0

    Tak je jasný, že GvK nepřijde. Teď na Nově mluvil manažer Trenčína a prý je jeho odchod k nám jistý na 90%. Což, jak všichni víme, je šance prakticky nulová :))

    • Re: Míří van Kessel do Slavie?

      Panda     před 8 lety 12.07.2016 20:24 |  
      0 0

      No naštěstí 90 není 95. :)

      • Re: Míří van Kessel do Slavie?

        donford     před 8 lety 12.07.2016 20:49 |  
        0 0

        A taky tentokrát nic dopředu neslibuje ani Tvrdík ani Pepa Jinoch.

  25. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    edenian     před 8 lety 12.07.2016 20:50 |  
    0 0

    Kdyz dala Slavie podobne penize / spekulovane v tisku / za Vachu a Binice, tak to by se mi libilo, kdyby to tak dopadlo i kvalitativne.

    • Re: Míří van Kessel do Slavie?

      Fulham     před 8 lety 12.07.2016 21:13 |  
      1 0

      Váchu? Myslíš Rusnáka? Jinak pokud to vyjde ale i nevyjde, tak se mi strategie moc líbí. Hráčů po smlouvě a dobrých je hafo a ušetřené děngy vrazit do jedný pořádný pecky...

      • Re: Míří van Kessel do Slavie?

        donford     před 8 lety 12.07.2016 21:20 |  
        0 0

        Myslel Vachouška - pak jsme ho dobře prodali do Francie, ale peníze myslím shrábnul ENIC.

        • Re: Míří van Kessel do Slavie?

          edenian     před 8 lety 12.07.2016 21:50 |  
          0 0

          Jojo dik :-), myslel jsem Vachyho a napsal Vachu. No a jinak Dragusa Binic, nejlepsi player po Bicanovi, kterej tady hral. Na tom si trvam.

          • Re: Míří van Kessel do Slavie?

            Fulham     před 8 lety 12.07.2016 22:00 |  
            0 0

            Přestřelka na Slovanu s Peterem Dubovským - do smrti smrťoucí... :-)

          • Re: Míří van Kessel do Slavie?

            vyseptala_analni_sbijecka     před 8 lety 13.07.2016 09:39 |  
            0 0

            s Biničem naprostý souhlas. jen škoda, že ho v Praze zajímalo cokoliv, jen ne fotbal... :-)

  26. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    Jirkku (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 21:09 |  
    0 0

    Na tom youtube sestřihu jeho gólů se u většiny prakticky neraduje, jako kdyby je dával svým bývalým klubům...

    • Re: Míří van Kessel do Slavie?

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 21:16 |  
      0 0

      No před tou početnou návštěvou se ani nedivím :-)

    • Re: Míří van Kessel do Slavie?

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 09:02 |  
      0 0

      To neplatí nejen pro něj, ale i pro ostatní hráče. Když se ale podívám na jakých "stadionech" se hrálo a před jakou návštěvou, tak se ani nedivím.

  27. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    Hermód     před 8 lety 12.07.2016 21:27 |  
    7 0

    Trenér Ševela při tiskovce před zítřejším zápasem LM (2. předkolo)
    Chýbať nám bude najlepší strelec v minulej sezóne Gino van Kessel. Holandský útočník by mal v najbližších dňoch spečatiť svoj prestup do Slavie Praha. „Gino tu s nami nie je. Nastal čas, aby sa vo svojej kariére posunul ďalej a my mu želáme len to najlepšie. Na jeho miesto máme pripravených ďalších hráčov, ktorí v minulej sezóne nemali toľko hracieho času a chcú sa ukázať. Verím, že zvládneme tento zápas aj bez najlepšieho strelca z minulej sezóny," dodal Ševela.

    • Re: Míří van Kessel do Slavie?

      Silgar (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 21:49 |  
      0 0

      Tak to by už mohlo být na 96%

      • Re: Míří van Kessel do Slavie?

        Hermód     před 8 lety 12.07.2016 22:03 |  
        1 0

        Zbylé 4% jsou kdyby někdo zavolal z Toaletné ? :D

      • Re: Míří van Kessel do Slavie?

        Borgetti     před 8 lety 13.07.2016 00:13 |  
        1 0

        Tak relativně by už mělo být jasno, či-li 100%, i když to je samozřejmě, až po posledním podpisu. Když už hráč nejede s klubem na boje o Ligu Mistrů, což není ztraceno ani u Slováku, kterým se už taky podařilo postoupit do skupin, tak pak ten hráč si musí být jistej. Jen tedy doufám, že řeší jen tu Slavii a nic víc, protože jistý na 100% je jeho odchod.

        • Re: Míří van Kessel do Slavie?

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 00:20 |  
          0 0

          Jisté to asi bude, protože Gino van Kessel neodcestoval s mužstvem Trenčína do Ljublaně.
          viz. Chýbať nám bude najlepší strelec v minulej sezóne Gino van Kessel. Holandský útočník by mal v najbližších dňoch spečatiť svoj prestup do Slavie Praha. „Gino tu s nami nie je. Nastal čas, aby sa vo svojej kariére posunul ďalej a my mu želáme len to najlepšie. Na jeho miesto máme pripravených ďalších hráčov, ktorí v minulej sezóne nemali toľko hracieho času a chcú sa ukázať. Verím, že zvládneme tento zápas aj bez najlepšieho strelca z minulej sezóny," dodal Ševela.
          http://www.astn.sk/clanek.asp?id=O-superovi-mame-dostatok-informacii-povedal-Sevela-4921

    • Re: Míří van Kessel do Slavie?

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 00:26 |  
      1 0

      Omluva Hermóde, úplně jsem tě přehlédl, tak pardon.
      Jinak kdo má zájem, tak středeční zápas Trenčína dává TV Dajto (20.30).

      • Re: Míří van Kessel do Slavie?

        Hermód     před 8 lety 14.07.2016 17:51 |  
        0 0

        V pohodě :)

  28. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    Fulham     před 8 lety 12.07.2016 21:41 |  
    3 0

    Jen tak mimochodem.. Ve čtvrtek pokoru. Teď právě deset minut před koncem teče Celtic na Gibraltaru s místním Lincoln 1-0...LM

    • Re: Míří van Kessel do Slavie?

      goofy38     před 8 lety 12.07.2016 21:51 |  
      0 0

      A Salcburk se doma trápí s Lotyšskou FK Liepaja (zatím 0:0)... To jsou mi věci.

      • Re: Míří van Kessel do Slavie?

        Fulham     před 8 lety 12.07.2016 21:55 |  
        0 0

        U majáku hotovo...

        • Re: Míří van Kessel do Slavie?

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 00:16 |  
          0 0

          S tou pokorou naprostý souhlas, bez toho to nejde, myšleno zdravý respekt ke každému soupeři. Jinak Celtic jsem chvílemi sledoval a i když to bylo na jednu bránu, gól padl do té druhé, to je fotbal (a ani jsem netušil, že Celtic trénuje bývalý trenér Liverpoolu). Salzburg dal velice šťastný gól, nejdřív minela obránce a pak tečovaná střela proti pohybu brankáře.

          • Re: Míří van Kessel do Slavie?

            koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 09:05 |  
            0 0

            Skutečně je trénuje Brendan Rodgers :-)

  29. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    Žďárečák     před 8 lety 13.07.2016 06:00 |  
    0 0

    Pokud Gino opravdu prijde, bude za nas moct hrat v evropske lize? Neni soupiska uz uzavrena?

  30. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    petrjir     před 8 lety 13.07.2016 08:25 |  
    0 0

    Nevite, kdoz hracu odcestoval na EL? Je tam i Skoda?

    • Re: Míří van Kessel do Slavie?

      Obr     před 8 lety 13.07.2016 08:36 |  
      0 0

      Skoda, Jasmin a Dusko neleti. Pisou to na idnes.

      • Re: Míří van Kessel do Slavie?

        JS (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 08:52 |  
        0 1

        To, že nejede Jasmin, je docela velká ztráta. Daleko horší, než Škoda nebo Dušan, kteří s týmem zatím neodehráli ani minutu. Snad ho DU začne stavět hned, jak to půjde.

        • Re: Míří van Kessel do Slavie?

          koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 09:06 |  
          0 0

          Souhlasím. Důvod, proč neodcestoval?

          • Re: Míří van Kessel do Slavie?

            marty9     před 8 lety 13.07.2016 09:09 |  
            0 0

            Má prý drobné zranění, ale na odvetu by měl být ready

        • Re: Míří van Kessel do Slavie?

          Obr     před 8 lety 13.07.2016 09:35 |  
          1 0

          Ztrata to je, ale i tak mame v zaloze takovou kvalitu, abychom ho nahradili. Aspon by mohl dostat cuchnout Barak. Zaloha Suk, Husbi a Bary

  31. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    GRASIT     před 8 lety 13.07.2016 08:28 |  
    1 0

    Popis trenéra Trenčínu, tak je to asi jasné...

    Verím, že hráči odovzdajú maximum a budú hrať tak, aby sme si vytvorili sľubný výsledok pred odvetou," povedal kouč Ševela.

    Chýbať nám bude najlepší strelec v minulej sezóne Gino van Kessel. Holandský útočník by mal v najbližších dňoch spečatiť svoj prestup do Slavie Praha. „Gino tu s nami nie je. Nastal čas, aby sa vo svojej kariére posunul ďalej a my mu želáme len to najlepšie.

  32. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    Berry1892     před 8 lety 13.07.2016 09:27 |  
    3 0

    Jelikož se jedná o můj první příspěvěk rád bych vás slávisti pozdravil. Dlouho jsem sledoval diskuzi na SN, ale zaregistroval jsem se až po spuštění nového webu.
    http://sport.sme.sk/c/20214365/van-kessel-prestupuje-do-slavie-praha-trencin-vraj-dostane-milion-eur.html
    Tak podle tohoto článku by to vážně mělo klapnout. Gino by měl podepsat smlouvu na 3 roky a jak se píše v článku sám hráč projevil velkou touhu hrát za Slavii. Tak snad mu to tady bude střílet jako na Slovensku.

    • Re: Míří van Kessel do Slavie?

      japhy     před 8 lety 13.07.2016 09:59 |  
      1 0

      V tom sestřihu snad nedal jedinou větší ránu, ale jde vidět, že svým nohám věří a brankářů se nebojí.

  33. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    Obr     před 8 lety 13.07.2016 09:42 |  
    1 0

    Ja jsem ho hrat nevidel, ale podle referenci bude zrejme cena odpovidajici kvalite. Za kvalitu se holt plati. A proc si nepriplatit, kdyz nemas hluboko do kapsy :-)

  34. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    Berry1892     před 8 lety 13.07.2016 09:50 |  
    2 0

    Já bych řekl, že ty videa na youtube nejsou moc vypovídající. Obrana na Slovensku je dost žalostná, docela dost golu dal právě po chybách soupeřovi defenzivy. Ale jinak vypadá slibně no, komplexní utočník, docela rychlej, dokáže zakončovat i hlavou. Jsem na něj zvědav, přece jenom česká liga je kvalitnější. U transferů ze Slovenska za poslední roky nemáme příliž vysokou úspěšnost. Povedl se tak akorát Mihálik.

    • Re: Míří van Kessel do Slavie?

      Hanzwalter     před 8 lety 13.07.2016 09:52 |  
      1 0

      Uvidíme, uvidíme, ale myslím si, že bude STAR:-)

      • Re: Míří van Kessel do Slavie?

        Berry1892     před 8 lety 13.07.2016 09:55 |  
        0 0

        Taky doufám :-) snad se to brzy oficiální potvrdí

    • Re: Míří van Kessel do Slavie?

      smileboy     před 8 lety 13.07.2016 09:56 |  
      0 0

      A co teprve Mihalík..:))

    • Re: Míří van Kessel do Slavie?

      jufoun (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 10:20 |  
      0 0

      Za které roky myslíš? Švento, Krajčík? Nebo to už je moc staré. Pokud myslíš ony Bortel a podobné, tam to spíš bylo o tom, že nebyly peníze a asi ani nějaký skauting.

      • Re: Míří van Kessel do Slavie?

        Berry1892     před 8 lety 13.07.2016 10:29 |  
        0 0

        Jo, měl jsem na mysli Bortel,Cicman. Jasně, že ted jiná finanční situace a z tohoto pohledu se to moc srovnávat nedá. Na druhou stranu, Gino by přišel v poměrech české ligy za velkou sumu. Z tohodle hlediska to může být pro Slavii větší risk a případná ztráta než u výše jmenovaných. Budme rádi, že peníze jsou a přicházejí dobří hráči. Snad přichází doba nadvlády Slavie :-)

    • Re: Míří van Kessel do Slavie?

      Borgetti     před 8 lety 13.07.2016 10:41 |  
      1 0

      Taky jsem se zasmál u toho videa, jak tam obrana odvrací míč, jak Pat a Mat. Pokud dá jen 1/4 branek, co v Trenčíně, či-li 4 góly a bude mít asistence, tak budu spokojen, protože potenciální střelci branek jsou 3 střelci, z obrany Nguede, Deli, ze zálohy Hušbauer, Kenia, Barák, Švento, Ščuk. Tak že to nebude závislé, jen na jednom či 2 hráčích, jak minulé roky (př. Kisel, Škoda)

  35. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    smileboy     před 8 lety 13.07.2016 09:54 |  
    2 0

    Pravda je, že částka za přestup není zrovna malá a doufám, že sportovní úsek je o tomhle tahu přesvědčeno. Na druhou stranu si řikám, že pokud se nám letos (spíš teda až příští rok) podaří strávit podzim v Evropě, tak i na ceně hráčů to bude vidět. Jako příklad bych uvedl kopyto Krejčího, kterej přestoupil za pro mě nepochopitelnou čásku do Itálie. Mám takový tušení, že tohle bude obrovská posila, ale nechme se překvapit

    • Re: Míří van Kessel do Slavie?

      Gino     před 8 lety 13.07.2016 10:09 |  
      2 0

      Někteří tady dělají, jako kdybychom kupovali někoho za 4 miliony euro :D
      Jeden ušmoulanej milion euro a Vy už z toho děláte megačástku. Je na čase otevřít oči a podívat se, za kolik se přestupuje jinde, než jen u nás v zaprděných postsovětských.

      • Re: Míří van Kessel do Slavie?

        smileboy     před 8 lety 13.07.2016 10:54 |  
        2 0

        Jo, ale je třeba se na to koukat v užším měřítku. Právě postsovětské republiky jsou pro nás srovnáním, rozhodně ne západ, bohužel je třeba se podívat pravdě do očí, nedovedu si představit, že by někdo odtud vysolo 4M euro za hráče. Na druhou stranu, jak tu zaznělo, 30M dnes a 30M před 15 lety je rozdíl, to bezpochyby. Nicméně to nemění nic na tom, že ani Sparta ani Plzeň, jakožto donedávné doby nejbohatší kluby, by takovou částku za hráče nedali. A jsem přesvědčenej, že i po tom, co Sparta prodala Krejčího a Schicka za dohromady 200M korun, nebude rozhodně investovat 1 milion euro za jednoho hráče.

        • Re: Míří van Kessel do Slavie?

          Gino     před 8 lety 13.07.2016 11:18 |  
          2 0

          A to je možná chyba českých klubů - tohle maloměšťáctví.

          • Re: Míří van Kessel do Slavie?

            smileboy     před 8 lety 13.07.2016 11:29 |  
            2 0

            To by asi byla otázka na management. Nicméně už jen z logiky věci - na západě mají daleko větší vstupné na zápasy, dostávají mnohonásobně víc za vysílací práva a i za marketing. Příjmy klubů jsou nesrovatelné. No, v podstatě se to vše promítá v rozpočtu. Pokud mám rozpočet dejme tomu 200 M korun, tak dát 15% z něj za jednoho hráče je dost velká částka. Pro srovnání, Bayern má rozpočet 8 milard, takže příchod GvK k nám je ekvivalent příchodu hráče za miliardu korun do Bayernu. Dle informací z tisku tedy ekvivalent přestupu Renata Sanchese.

            • Re: Míří van Kessel do Slavie?

              Gino     před 8 lety 13.07.2016 11:44 |  
              0 0

              Tady by každej chtěl koupit hráče za 10M a pak jej prodat za 100M - mě by tedy rozhodně nevadilo koupit hráče za 60M a pak jej prodat za 100M a skoro bych řekl, že bych takovou variantu (tedy kvalitnější hráče a tím i lepší fotbal) uvítal raději.

              • Re: Míří van Kessel do Slavie?

                Heretic (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 12:04 |  
                1 0

                Chápu co chceš říci a i s tím docela souhlasím. Určitě je lehčí koupit za 1M € a prodat za 2M €. Než koupit za 10M Kč a očekávat prodej minimálně za 40M Kč(zhruba stejný zisk v absolutních hodnotách, ale procentem úplně jinde). Ale zase jsou vyšší rizika - např: v případě neúspěšného hráče je vyšší stráta a pak také musíš mít ten počáteční kapitál.

                V případě Slavie jde o náhradu za Škodu, jestli to dobře chápu, kontaktovali více jak 10 útočníků a nikde se nedohodli na poměru cena/výkon, tak chápu, že když chtějí kvalitu tak musí jít do vyššího rizika cenou, když na českém trhu není žádný takový hráč.

              • Re: Míří van Kessel do Slavie?

                smileboy     před 8 lety 13.07.2016 12:28 |  
                0 0

                Chápu Tvůj postoj, ale 60 milionů už je v našich podmínkách dost velký riziko...

                • Re: Míří van Kessel do Slavie?

                  Gino     před 8 lety 13.07.2016 19:38 |  
                  0 0

                  Nechci dál živit okrajovou debatum, ale musím ještě dodat, že čím vyšší cena na trhu, tím statisticky menší riziko - hráč má cenu vyšší, protože své výkony již potvrzuje a není to nějaký nýmand za pár mega, kterej může, nebo nemusí překvapit.

    • Re: Míří van Kessel do Slavie?

      Obr     před 8 lety 13.07.2016 10:13 |  
      3 0

      Ja bych to nejak zvlast neresil. Mame prachy, tak proc neinvestovat. Hrac je to pomerne mlady, zajimavy, ma ambice, muze se to zurocit. A nebo taky nemusi, protoze se treba zrani, nebo nastanou jine okolnosti. Kazdopadne s Cinany za zady si muzeme,myslim, dovolit "zariskovat".

    • Re: Míří van Kessel do Slavie?

      Borgetti     před 8 lety 13.07.2016 10:31 |  
      0 0

      Tohle by byl snad 4. nejdražší přestup do ČR co jsem četl, a ty předchozí dražší byly kdy? Před 10-ti, 15-ti nebo i 20-ti lety? Za ty desítky let se přestupy hráčů mnohem prodražili. Tenkrát se nekupovalo za takové cifry, jako dnes. Myslím všeobecně miliardové nákupy hráčů ve světě. Tak že tenkrát nějakej ten přestup do ČR za 30 mega byl vlastně víc vidět ve světě, než dnes, kdy to skoro není nic velkého.

  36. Re: Míří van Kessel do Slavie?

    naplavnik     před 8 lety 13.07.2016 13:30 |  
    1 0

    Tak s Ginem je už hotovo, resp. fakt, že podepsal jinde. Předpokládám tedy k nám a počká se na JT, až se vrátí z Číny, aby jej mohl sám představit. Přeci jen v našich poměrech mega přestup, to se na videovizitku asi neomezí.