Evropská liga

Ve 3. předkole EL proti Dnipru

Soupeřem Slavie ve 3. předkole EL bude ukrajinský tým Dnipro-1. Ten v odvetě 2. předkola LM remizoval na hřišti Panathinaikosu 2:2 a s celkovým skóre 3:5 vypadl z Ligy mistrů. První zápas odehraje Slavia ve čtvrtek 10. srpna v 19:00.

3. předkolo - Čtvrtek 10. 08. 2023 19:00

Evropská liga, 2023/2024
3 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

5. Ivan Schranz
38. Ivan Schranz
81. Conrad Wallem

SK Dnipro-1
SK Dnipro-1

Komentáře (123)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

    Cabr3     před 10 měsíci 01.08.2023 22:41 |  
    13 7

    Jsem na to zvědav. Dnipro nejsou úplní nazdárci, na druhou stranu řecký kluby mají tendence zápasy po výhře venku podcenit, takže výsledek 2:2 asi neodráží úplně realitu nebo to, jak by to vypadalo, kdyby v Košicích to bylo po prvním zápase taky nerozhodně. Věřím ale, že jsme lepší než Pana a tudíž bychom měli postoupit. Neúspěch by bylo obrovské zklamání.


    Komentář byl uživatelem upraven (01.08.2023 23:08) . Zobrazit původní komentář

  2. Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

    jenusp     před 10 měsíci 01.08.2023 23:05 |  
    3 0

    Tak chlapci víte někdo jak ten zápas v reálu vypadal?

    • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

      rak (přítel SN)     před 10 měsíci 02.08.2023 00:20 |  
      10 0

      Nějaké komentáře jsou v off-topic. Nástup domácích, rychlý gól Šporara. Pak ale začali mít víc ze hry hosté. Nejdříve po průniku přes několik hráčů z úhlu vyrovnal Dovbyk, nejlepší střelec ukrajinské ligy. Pak dokonce vedli 2:1. V těch pasážích byli lepší a sahali po dalším gólu, který by to poslal do prodloužení. Řekové se tedy asi více soustředili na obranu. Ukrajinci mně ale přišli důrazní, přímočaří i docela rychlí. Šporar pak ale vyrovnal, Ukrajinci brzy dostali červenou kartu a pak už to evidentně vzdali. Nečeká nás nic jednoduchého, ale snad to zvládneme. Podzim bez Evropy bych tedy nechtěl a určitě nikdo ve Slávii.

      • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

        Wolfmur     před 10 měsíci 02.08.2023 06:21 |  
        4 0

        Myslím, že jsem někde zahlédl, že právě Dovbyk má z Dnipru namířeno pryč takže nás snad tenhle hráč nebude muset tolik zajímat.

      • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

        SKEP     před 10 měsíci 02.08.2023 06:51 |  
        1 2

        Když nepřejeme přes Dnipro, budeme na podzim bez Evropské ligy, ale s možností poprat se o EKL.

        • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

          rak (přítel SN)     před 10 měsíci 02.08.2023 09:11 |  
          1 1

          Ano. Ještě tam je tato možnost. To mně hned nedošlo. Soupeři tam by nemuseli být silní. Nicméně, měli bychom přejít teď a mít alespoň tuto jistotu.

          • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

            coogee     před 10 měsíci 02.08.2023 19:17 |  
            0 0

            Jakože by byli slabí jako ti lonští?

      • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

        jenusp     před 10 měsíci 02.08.2023 13:37 |  
        3 0

        moc díky za info! No tak to nebude asi žádná lehká procházka růžovým sadem. Nicméně, jak je psáno i níže, měli bychom být schopni tohoto soupeře zvládnout. Nic nepodcenit a jít do toho naplno. SLAVIE DO TOHO!

  3. Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

    mig52     před 10 měsíci 02.08.2023 06:53 |  
    7 3

    Zápasy jsem také neviděl, ale dle těch, co měli tu možnost, jedná se o soupeře hrajícího nepříjemným přímočarým způsobem. To bude asi skvělá prověrka pro náš nový tříobráncový systém. Pokud tedy v tomto rozestavení nastoupíme. A já to vítám, protože i trenérskému týmu takový duel jistě dá spoustu informací, co a jak do budoucnosti, jak na tom dál (ne)pracovat. Bude to i dobrá prověrka pro některé hráče, kteří nejsou v topu, ale pro JiT jsou nepostradatelní (nyní Holeš). Průběh včerejšího zápasu ovlivnil výsledek toho prvního, ale to je skoro ve všech pohárových duelech.


    Komentář byl uživatelem upraven (02.08.2023 06:54) . Zobrazit původní komentář

  4. Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

    ervin     před 10 měsíci 02.08.2023 08:23 |  
    11 1

    Viděl jsem 80 minut a procházka letním parkem to nebude. Tvrdí, rychlí a s kombinací na tom taky nejsou zle ale myslím že je v našich silách je vyřadit.

    • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

      Sníža     před 10 měsíci 02.08.2023 09:02 |  
      7 1

      Já taky a musím uznat, že hráli velice dobře. Nebojí se hrát jeden na jednoho, jsou agresivní a rychlý . Pokud mají trochu prostoru tak se rychlou kombinací snaží zaútočit a musím uznat, že přechod do útoků mají dost dobrý. Trochu hůř hrají směrem do zadu a toho bychom měli využít. Nevím jak je na tom Panathinaikos ale v tom dvojzápase nebyl nějak lepším týmem ale efektivnějším. Lehký soupeř to v žádném případě není, ale hratelný ano a navíc nejsou zalezlý. Tak hodně štěstí, které budeme patrně potřebovat.

  5. Dovbyk

    Xerxes     před 10 měsíci 02.08.2023 09:58 |  
    16 1

    Pravděpodobně nastoupi bez svého nejlepšího hráče Dovbyka, který přestupuje do La ligy do Girony.

    • Re: Dovbyk

      jenusp     před 10 měsíci 02.08.2023 13:39 |  
      4 0

      No tak to by byla dobrá zpráva!

    • Re: Dovbyk

      lukas6novak     před 10 měsíci 02.08.2023 13:49 |  
      9 0

      Jen bych k tomu dodal že Dnipro odehrálo v lize 30 zápasů a dalo 61 gólů. Z toho Dovbyk měl 24+4 což znamená že byl skoro u poloviny gólů svého týmu a za celou sezónu vynechal jen nějakých 70 ligových minut. Tím pádem jestli opravdu odejde před zápasem proti nám tak to pro ně může být ohromná rána a velký plus pro nás

  6. Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

    Ondráš     před 10 měsíci 02.08.2023 10:23 |  
    2 1

    V Košicích to bude asi velký:)

    • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

      Slávista 51     před 10 měsíci 02.08.2023 10:35 |  
      8 6

      Na Slavii asi ještě větší - Ukrajinců je v ČR až dost.

      • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

        pf     před 10 měsíci 02.08.2023 11:53 |  
        5 0

        Tak sektor hostí naplní zcela určitě... Jinak budu naivně předpokládat, že domácí tribuny zaplní permanentkáři s přednostním právem na další nákupy a nebude se ve vstupenkami šmelit, že jo..

        • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

          coogee     před 10 měsíci 02.08.2023 19:13 |  
          0 1

          Nikdy se nešmelilo, tak proč by se šmelilo teď? :-)

          • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

            pf     před 10 měsíci 02.08.2023 19:39 |  
            4 0

            V paměti mám třeba domácí zápas s Legií, kdy polští fans osídlili značnou část jihu. Někdo jim ty vstupenky přeprodat musel...

  7. Něco se tady děje

    Slávista 51     před 10 měsíci 02.08.2023 13:35 |  
    3 13

    nekalého.

    • Re: Něco se tady děje

      Juje     před 10 měsíci 02.08.2023 13:55 |  
      10 13

      To je dobře, že ti to admin smazal. Běž si agitovat na nějaký dezolátský stránky. Tady se řeší Slavie.

      • Re: Něco se tady děje

        Slávista 51     před 10 měsíci 02.08.2023 14:14 |  
        2 16

        Řešit se má se vším všudy.
        Nebo to tady bude jako jinde, mimo Neviditelného psa - Astona/Ondřeje Neffa ?

        • Re: Něco se tady děje

          kalex     před 10 měsíci 02.08.2023 16:30 |  
          4 3

          Ty voe, erupce na slunci, či jak?

          • Re: Něco se tady děje

            Slávista 51     před 10 měsíci 02.08.2023 16:39 |  
            0 5


            úplněk
            !

            • Re: Něco se tady děje

              kalex     před 10 měsíci 02.08.2023 17:36 |  
              0 2

              Taky možnost. Já taky blbě chrápu, když je gula v úplňku.

              • Re: Něco se tady děje

                necich     před 10 měsíci 02.08.2023 18:46 |  
                2 0

                Lepší je gula v dlani sympatické děvy. :)

                • Re: Něco se tady děje

                  kalex     před 10 měsíci 02.08.2023 19:10 |  
                  0 0

                  Tak to je jasné. :()

                • Re: Něco se tady děje

                  coogee     před 10 měsíci 02.08.2023 19:12 |  
                  1 1

                  Jenom jedna? Není to málo? :-)

                  • Re: Něco se tady děje

                    necich     před 10 měsíci 02.08.2023 19:20 |  
                    2 0

                    Sympatická děva bude mít dvě dlaně..:)

        • Re: Něco se tady děje

          Wulfstan (přítel SN)     před 10 měsíci 02.08.2023 18:13 |  
          2 1

          A ty už bys toho taky mohl nechat, ne?

      • Re: Něco se tady děje

        Slávista 51     před 10 měsíci 02.08.2023 15:40 |  
        1 9

        NO,
        uvidíme, jak budou psát média po odehrání obou zápasů.

    • Re: Něco se tady děje

      kostelnivlajka     před 10 měsíci 02.08.2023 13:59 |  
      5 9

      ....žlutá dobře, ještě bych mu dal trubkou přes záda, smradoj drzýmu

      • Re: Něco se tady děje

        Mesiaš     před 10 měsíci 02.08.2023 17:40 |  
        7 6

        Ty jsi též slušná "lopata"

        • Re: Něco se tady děje

          kostelnivlajka     před 10 měsíci 02.08.2023 20:22 |  
          1 2

          Tebe neznám. Pražák?

  8. Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

    Tacit     před 10 měsíci 02.08.2023 14:04 |  
    7 1

    Tak Řekové hráli podobně jako Slávia. Jejich první gól silně připomínal únik Provoda a doklepnutí Chytila teď v Budějovicích. Druhý gól stejný jako od Jurečky k tyči. Dnipr je sice houževnatý, ale aspoň doma (v Košicích) bude muset chtít vyhrát, takže pro naše útoky prostor bude.
    Podle mě, když zahrajeme v nasazení, jako v lepší minutáži dvou posledních ligových zápasů, pak by to mělo klapnout.

  9. Chce se mi zvracet

    pehacko     před 10 měsíci 02.08.2023 15:30 |  
    15 12

    Z tech lidi co jako prvni resi agitaci proti ukrajincum misto aby se resil fotbal a hlavne Slavia! Tohle je nejodpornejsi nešvar soucasne doby…

    • Re: Chce se mi zvracet

      Cabr3     před 10 měsíci 02.08.2023 16:11 |  
      8 24

      politika sem nepatří. nevšiml jsem si agitace proti ukrajincům. poslední co bych řekl je, že je mi líto rodin na obou stranách, že přicházejí o své syny. .. válka je odporná věc, v 21. století. Ať to začal kdo to začal a kdo koho provokoval neprovokoval, to nikdo pořádně neví. Já jsem třeba ubytoval v prvopočátcích u sebe rodinu a po 6 měsících si koupili byt v horních počernicích. dodnes se vidíme.

      • Re: Chce se mi zvracet

        Edenjejenjeden     před 10 měsíci 02.08.2023 16:25 |  
        23 12

        Jasně "Lavrove" , ono se neví ? Ukrajina snad napadla Russko ? Vjela tam tankama , masakrovala civilní obyvatelstvo , bombardovala nemocnice ? Je mi na blití z lidí jako seš ty Coline .....

        • Re: Chce se mi zvracet

          Cabr3     před 10 měsíci 02.08.2023 16:39 |  
          6 15

          už jsem ti napsal několikrát, že nevím o co jde. v té konkrétní reakci jsem napsal jen svůj pohled na věc. že mne máš za nějakou jinou osobu, tak to se může může stát. už se k tomu nechci vyjadřovat a nechávám to být. nebudu na tebe více reagovat. Tato odpověd je poslední výjimka. Opravdu nechápu.

          • Re: Chce se mi zvracet

            Edenjejenjeden     před 10 měsíci 02.08.2023 16:54 |  
            16 7

            Ale chápeš Coline , Lukatome , Martasi , Bahnhofe , Karijale a majiteli dalších asi padesáti nicků . Ty už ani nerozlišuješ mezi lží a realitou

            • Re: Chce se mi zvracet

              kalex     před 10 měsíci 02.08.2023 19:26 |  
              4 1

              To nechápal ani pod prvním nickem.

      • Re: Chce se mi zvracet

        Flame     před 10 měsíci 02.08.2023 16:43 |  
        13 12

        To se nedivím. Blejt se ti chce když se na sebe podíváš rusofilní debile! To není nadávka, ale diagnóza.

        • Re: Chce se mi zvracet

          Cabr3     před 10 měsíci 02.08.2023 16:47 |  
          5 18

          omlouvám se za svůj příspěvek. jsem pacifista.

          • Re: Chce se mi zvracet

            necich     před 10 měsíci 02.08.2023 17:58 |  
            15 5

            Ty jsi hlavně bezpáteřní, bezcharakterní, bezskrupulozní a amorální tvoreček bez špetky sebeúcty. Taková osina v prdeli..

            • Re: Chce se mi zvracet

              Cabr3     před 10 měsíci 02.08.2023 18:04 |  
              4 10

              na to nelze nic říct a opakuji, že nerozumím tolika hejtům na mne. pro nic a bezdůvodně. .. je mi to líto ale to je tak vše co s tím mohu udělat. porušil jsem svoji zásadu na to reagovat, ale dotýká se mne to, protože je to úplně zbytečné vylívat si svoji zlost na někom jako já, 40 let fanouška klubu.

              • Re: Chce se mi zvracet

                Wulfstan (přítel SN)     před 10 měsíci 02.08.2023 18:10 |  
                9 3

                Hele, colinsi a nevadí ti, že se vykrucuješ furt stejně? Pokaždý, z každýho svýho nicku furt ty samý kecy.
                Nerozumíš hejtům? Kdybys tu už aspoň stokrát neporušil pravidla, nikdo by tě nehejtil. Měl sis první červenou "odsedět" a pak psát v klidu dál a ne si hned druhý den udělat nový nick. Tvoje chyba.

                • Re: Chce se mi zvracet

                  Cabr3     před 10 měsíci 02.08.2023 18:27 |  
                  3 11

                  kolika ukrajinským rodinám jsi pomohl? žádné a přesto mne tady nesmyslně označuješ za nějakého colinse nebo koho ... je to tvoje věc a dalších psát hejty na moji osobu místo toho, aby se diskutovalo věcně o Slavii, přestupech a šancích na titul evropu a podobně. je to naprosto zbytečné a věřím, že většině se to nechce ani číst. Ani mě ne, ale nedá mi to, abych se slušnou formou bránil těm nesmyslům. přeji hezký zbytek dne.

                  • Re: Chce se mi zvracet

                    kalex     před 10 měsíci 02.08.2023 19:24 |  
                    8 3

                    Tak co sem taháš, kolika ukrajincům jsi pomohl? Mi je to třeba úplně jedno. Co mi ale jedno není, že je to tu od tebe šíleně zaflusané. Důstojnost nemáš žádnou a sebereflexe je ti cizí. A schválně, kolikátý už máš nick?

                    • Re: Chce se mi zvracet

                      Cabr3     před 10 měsíci 02.08.2023 20:08 |  
                      2 8

                      zaflusané? to snad nemyslíš vážně. tady je to samý hejt nadávka na mne a já se k některým vyjadřuji, protože se mne to dotýká. Když by oni hejtři nepsali co píšou, bylo by to o mnoho méně zaflusané, jak se noblesně vyjadřuješ.

                      • Re: Chce se mi zvracet

                        kalex     před 10 měsíci 02.08.2023 20:16 |  
                        4 3

                        Teď jsi mně přesvědčil, že jsi jeden z dua kokotů Collins nebo železo. Dotčený zoufalec. Ale dám ti jednu radu. Když budeš exhibovat na fb, tak to řešit nebudeš. S pánem Bohem.

                        • Re: Chce se mi zvracet

                          Cabr3     před 10 měsíci 02.08.2023 20:22 |  
                          1 7

                          to je tvoje věc. mýlíš se, ale bránit se nijak nejde. hezký večer.

                          • Re: Chce se mi zvracet

                            Edenjejenjeden     před 10 měsíci 02.08.2023 21:57 |  
                            6 0

                            Tak já jen doufám , že se tentokráte nebudeš bránit další černý kartě . A blíží se , neboj :-)))

                          • Re: Chce se mi zvracet

                            Wulfstan (přítel SN)     před 10 měsíci 02.08.2023 23:16 |  
                            5 0

                            Nejsi colins :-) Jenom úplně náhodou máš stejný názory, stejnej způsob vyjadřování, jen náhodou jsi úplně stejně jebnutej... to je nějak moc náhod najednou...

                            • Re: Chce se mi zvracet

                              hiker42     před 10 měsíci 03.08.2023 07:11 |  
                              3 0

                              Mentální russák, jeden jako první.

      • Re: Chce se mi zvracet

        obiwan     před 10 měsíci 02.08.2023 22:17 |  
        7 1

        Tak on nikdo pořádně neví...to je fakt na zvracení...ale to, že jeden stát přepadl druhý, to se taky neví???

    • Re: Chce se mi zvracet

      obiwan     před 10 měsíci 02.08.2023 22:18 |  
      5 0

      Souhlas...

    • Re: Chce se mi zvracet

      žbl68     před 10 měsíci 03.08.2023 07:27 |  
      1 0

      tady se má řešit jen fotbal !!! kdo řeší ostatní je absolutní 3,141592... (a nechápu jak něco takového... může fandit Slavii) :-P (a at třeba se po......., vážení soudruzi )
      doufám,že je Slavia 2x porazí a postoupí ... ale bude to neskutečná šichta, podle posledního dvojzápasu, na druhou stranu Pana by byli ještě o level těžší ...

  10. Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

    traki     před 10 měsíci 02.08.2023 15:44 |  
    5 3

    No pokuď přelezeme přes Dnipro-1 tak na nás určitě vyjde Ajax.

    • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

      Cabr3     před 10 měsíci 02.08.2023 16:06 |  
      8 6

      taky si to myslím, byla by to nějaká osudová záležitost. Výlet do Amstru ale stojí za to.

    • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

      amon     před 10 měsíci 02.08.2023 16:33 |  
      11 0

      já to beru, na Ajax mám jen ty nejlepší vzpomínky. Když dal Vlčák fíka, řval jsem na Strahově, že to muselo být slyšet na míle daleko. Přešli jsem kolo předtím přes Žilinu na pencle, kdy tam přišel mladej Necka a otřelo se to o břevno (to jsem měl v trenclích trošku hnědo:-). Bral bych Aberdeen, ale kdyby Ajax, tak je pošleme halt do EKL

  11. Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

    hiker42     před 10 měsíci 02.08.2023 16:03 |  
    10 2

    Viděl jsem cca polovinu včerejšího zápasu a v útočné fázi jsou Ukrajinci hodně dobří. Hrají odvážně - často příhry na hráče mezi dvěma soupeřovými, umí pod tlakem rychle přihrát, vykombinovat se. Individuálně hodně dobří, skoro si myslím, že kromě Christose a Oscara mají lepší - kompaktnější zálohu. Jejich obrana mi přišla celkem nefunkční, ale mohlo to být kvalitou Pana. Vidím to 50:50, možná když jim odejde Dovbyk, tak 60:40, ale bude to těžký.

    • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

      Cabr3     před 10 měsíci 02.08.2023 16:14 |  
      8 13

      nestahujme kalhoty když je brod daleko. Já to vidím jinak - 70:30 . Ta kompaktnější záloha .. no to mne rozesmálo, protože takové stanovisko bez konfrontace týmů proti sobě je jen věštění z koule kdovíjakého původu. :-)

      • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

        Slávista 51     před 10 měsíci 02.08.2023 16:37 |  
        1 4

        Takže v obou zápasech rozdílem třídy - to beru.

        • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

          Cabr3     před 10 měsíci 02.08.2023 16:41 |  
          3 9

          to asi ne, ale můj tip je 3:1 doma a 1:1 v košicích.

          • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

            Slávista 51     před 10 měsíci 02.08.2023 16:52 |  
            3 1

            I to je postup.

      • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

        hiker42     před 10 měsíci 02.08.2023 16:40 |  
        12 9

        colline lavrove, nereaguj na mě, děkuji za pochopení.

        • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

          Cabr3     před 10 měsíci 02.08.2023 16:42 |  
          4 12

          ??

          • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

            hiker42     před 10 měsíci 02.08.2023 16:43 |  
            12 11

            Rozumíš česky? Neochcávej moje příspěvky, Lavrove.

            • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

              Cabr3     před 10 měsíci 02.08.2023 16:44 |  
              4 14

              ?? co je to za otázku, když vedeme diskusi v češtině

              • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                pipe1980     před 10 měsíci 02.08.2023 17:37 |  
                11 7

                Proboha ty jsi strašnej smeták

                • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                  Cabr3     před 10 měsíci 02.08.2023 18:11 |  
                  6 9

                  odpověděl jsem jen na otázku, zda rozumím česky. pokud mne hodnotíš jako smetáka, tak na to nemám žádný logický vysvětlení. Jen ten názor respektuji. Sám se vyhýbám jakýchkoli nadávek, protože si myslím, že ty do diskuse na nějaké úrovni rozhodně nepatří.

                  • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                    pipe1980     před 10 měsíci 02.08.2023 18:15 |  
                    9 6

                    Hodnotím/e tě tak a ještě mnohem hůře z dlouhodobého hlediska.

                  • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                    kalex     před 10 měsíci 02.08.2023 19:18 |  
                    9 5

                    Asi nerozumíš tomu, že se s tebou nikdo bavit nechce.

                    • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                      hiker42     před 10 měsíci 02.08.2023 19:33 |  
                      8 10

                      On to moc dobře ví. Jenom dělá, že se ho to netýká a odvádí pozornost. Křivák bez jakékoli sebereflexe, bez studu. Jako ten Lavrov, kterého obdivuje. Prostě si změní nick a ochcává příspěvky vesele dál, přes to, že jsem mu psal dříve a psal i dnes, at to nedělá, s poděkováním. Chová se jako russák na Ukrajině.

                      • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                        kalex     před 10 měsíci 02.08.2023 19:52 |  
                        8 7

                        Tak pak teda musí nastoupit správce stránek. Buď tím, že při registraci mu nedají možnost ( email, id adresa ), nebo se bude muset vymyslet něco jiného. Sice se mi to nelíbí, ale bohužel to asi jinak nepůjde. Já bych pobral, kdyby si nasypal popel na hlavu a nespamoval, uznal, co všichni víme a psal normálně. Ale to se nestane. Nevěřím tomu.

                        • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                          pehacko     před 10 měsíci 02.08.2023 20:01 |  
                          3 2

                          Proste za registraci poplatek 1000 jako kauce a co propadne jde na mládež. Ono by to slo, kdyby s tim nekdo opravdu chtel neco delat.

                          • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                            kalex     před 10 měsíci 02.08.2023 20:13 |  
                            2 2

                            To zase ne. To bych si nepřál. Ale věřím tomu, že jsou páky, jak některé eliminovat. Ostatně je to velmi malé procento takových blbců, co mají potřebu tu exhibovat pod desátým??? nickem.

                          • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                            hiker42     před 10 měsíci 02.08.2023 20:14 |  
                            2 1

                            Tuzemští i cizozemští dolaroví milionáři se ovšem nad tímto návrhem usmívají pod vousy... ;-)

                          • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                            Sváťa     před 10 měsíci 03.08.2023 08:27 |  
                            4 2

                            Janďourku jednej!

                    • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                      Cabr3     před 10 měsíci 02.08.2023 20:14 |  
                      6 11

                      já respektuji, že se někdo se mnou bavit nechce. nevím sice proč, ale to už jsem napsal vícekrát a je to únavné. Moje příspěvky jsou jen a pouze ke Slavii, popřípadě k dění kolem fotbalu a hodnocení soupeřů. Za to, že se tady strhla smečka hejtrů, co nejdou pro nadávku daleko, aniž by proto měli důvod, nemohu. nejsem žádný kolin, lavrov nebo něco podobného. jsem jen fanoušek Slavie desetiletí, který se zde registroval pod dojmem, že se může podělit o své názory. To je vše.

                    • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                      Karel13     před 10 měsíci 02.08.2023 23:33 |  
                      9 5

                      Tak proč se s ním všichni, včetně tebe, bavíte ...

                      • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                        Peťánek826     před 10 měsíci 03.08.2023 08:47 |  
                        1 0

                        Já to beru z pohledu pana Wericha:
                        „Jestliže se člověk hádá s blbcem víc jak půl minuty, hádají se už dva blbci.“

    • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

      Dennis     před 10 měsíci 02.08.2023 19:05 |  
      12 1

      Mně přijde, že je tu hodně lidí podceňuje. Skončili druzí v ukrajinské lize, nechali za sebou Dynamo Kyjev, byli jen pět bodů za Šachťarem. Budou umět hrát fotbal. A budou motivovaní. Čekám to hodně těžký a vyrovnaný. V předkolech jsme málokdy hráli náš nejlepší fotbal... Rozhodnou maličkosti.

      • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

        hiker42     před 10 měsíci 02.08.2023 19:21 |  
        8 1

        Jj, tohle si z toho zápasu odnáším, náš postup bude úspěch, a pokud nepostoupíme po kvalitních výkonech, nebude to nesúpěch. Pořád by byla šance na ConfL. Oni hrají dobrý fotbal, mají individuální kvalitu, křídla výborná.. Výkon jako proti Budějovicím by nám nestačil, musíme zahrát daleko lépe.

  12. Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

    Akuls     před 10 měsíci 02.08.2023 18:22 |  
    7 1

    Branky: 15. Šporar (Jedvaj), 70. Šporar (Djuričić) – 24. Dovbyk, 54. Sarapij (Mirošničenko)
    Karty: 45+2. Palacios (PAN), 90+5. Cokaj (PAN) – 20. Blanco (DN1), 43. Rubčynskyj (DN1), 55. Pichalonok (DN1), 87. Kohut (DN1) 75. Tančuk (DN1)

    Držení míče: 48 % : 52 %.
    Střely na branku: 6:5. Střely mimo: 4:1. Rohy: 6:3. Ofsajdy: 1:1. Fauly: 17:16.
    Panathinaikos FC: Brignoli – Kotsiras, Jedvaj, Magnússon, Carlos – Perez /C/, Djuričić (79. Kleinheisler), Vilhena (66. Cokaj) – Palacios (46. Mancini), Šporar (79. Ioannidis), Bernard (90+1. Verbič)
    Náhradníci: Lontigkin, Xenopoulos – Vagiannidis, Zeca, Sideras, Mladenović
    Trenér: I. Jovanović
    SC Dnipro-1: Volyněc (36. Kinarejkin) – Pasič, Adamjuk, Sarapij (57. Svatok), Kaplijenko (69. Tančuk) – Blanco, Babenko – Rubčynskyj (69. Huculjak), Pichaljonok /C/ (69. Kohut), Mirošničenko – Dovbyk.
    Náhradníci: Kinarejkin, Walef – Purita, Horin, Hadžyjev, Horbunov, Kiwinda
    Trenér: O. Kucher
    Rozhodčí: Dankert – Schaal, Unger (GER)

    • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

      Cabr3     před 10 měsíci 02.08.2023 18:30 |  
      6 9

      nechybělo moc, a za stavu 1:2 mělo Dnipro šanci na prodloužení. Věřím, že naši trenéři to mají navnímané do detailu.

      • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

        johnynz     před 10 měsíci 02.08.2023 21:02 |  
        6 1

        Covece, ty by ses moh stat ministrem.

  13. Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

    kostelnivlajka     před 10 měsíci 02.08.2023 20:47 |  
    3 3

    Bude to boj! A my lopaty, jsme s Vámi, po výhře, po prohře!

    • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

      Slávista 51     před 10 měsíci 02.08.2023 20:51 |  
      1 1

      Tak jest !

    • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

      mpik     před 10 měsíci 03.08.2023 09:21 |  
      6 0

      Tak honem, honem podepsat... :-D

    • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

      Xerxes     před 10 měsíci 03.08.2023 09:40 |  
      1 0

      To už klapne. 50% jde Midtyllandu...

  14. Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

    mpik     před 10 měsíci 03.08.2023 09:22 |  
    1 0

    Bylo již někde uvedeno kdo zajistí přenosy?

    • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

      Slávista 51     před 10 měsíci 03.08.2023 09:35 |  
      0 6

      MĚLA BY ČT !

      • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

        Mijk     před 10 měsíci 03.08.2023 11:17 |  
        7 2

        A MNĚLA BY MY K TOMU DOVÍST BRÁNÍKA ZADARMO!!!!

        • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

          Slávista 51     před 10 měsíci 03.08.2023 11:39 |  
          0 0

          Zatím tyto zápasy EP českých mužstev vysílala -
          dnes Drita - Plzeň 20:00h.

          • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

            pf     před 10 měsíci 03.08.2023 11:45 |  
            2 1

            A třeba dnešní zápas Klokanů vysílá O2. Buďme rádi, že ČT Sport vysílá příležitostně aspoň nějaké zápasy. Znám i takové veřejnoprávní poplatníky, kteří tvrdí, že by ČT neměla za sportovní přenosy platit vůbec nic a už vůbec se nepouštět do nějakých finančních dostihů s komerčními televizemi o sportovní práva. Takže asi tak.

            • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

              Slávista 51     před 10 měsíci 03.08.2023 13:33 |  
              0 10

              Nemůžu za to, že to ČT sabotuje a Slavii zvlášť !

              • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                pf     před 10 měsíci 03.08.2023 13:41 |  
                3 1

                Zápasy Slavie představují to nejatraktivnější utkání v rámci vystoupení českých týmů v evropských předkolech. ČT nemůže za to, že se nemůže pouštět do finančních dostihů s O2. Tak jaká proboha sabotáž? Jak jsem psal. Jiní poplatníci považují za sabotáž, že ČT za sportovní přenosy vůbec platí. Kdo má teda pravdu?

                • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                  Slávista 51     před 10 měsíci 03.08.2023 14:30 |  
                  1 5

                  Právě proto, že jsou nejatraktivnější, by je měla ČT vysílat/u sportu může vysílat reklamy !
                  ČT přímo vyhazuje peníze za různé nesmysle nekoukatelné - takže o EP tedy i Slavii, by měla by měla mít velký zájem.

                  • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                    wimpy     před 10 měsíci 03.08.2023 14:37 |  
                    7 2

                    ČT tu ale opravdu není od toho, aby se za koncesionářské poplatky pouštěla do finančních soubojů o vysílací práva s komerčními televizemi. Naopak přesně má vysílat "nekoukatelné nesmysle", o které není komerční zájem.

                    • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                      Slávista 51     před 10 měsíci 03.08.2023 14:57 |  
                      1 6

                      Už jsem psal -
                      když má na jiné přenosy sportovní na celá odpoledne, nemůže být problém vysílat zápasy českých mužstev v EP - reklama u nich povolena/ta by to zaplatila.
                      Navíc fotbal, je nejpopulárnější sport v ČR !

                      • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                        pf     před 10 měsíci 03.08.2023 15:05 |  
                        2 1

                        A pro intelektuály fotbal - nejzkorumpovanější žumpa v ČR, která patří leda na obrazovky komerčních televizí:))

                        • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                          Slávista 51     před 10 měsíci 03.08.2023 15:22 |  
                          1 5

                          Pro mladé fotbalisty patří na ČT !
                          Platí i pro hospody.

                          • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                            pf     před 10 měsíci 03.08.2023 15:42 |  
                            2 1

                            Hospody ze sportovních a fotbalových přenosů snad profitují, takže zrovna pro ně nemůže být problém a mělo by být samozřejmostí, že zaplatí za přenos komerční televizi.

                            • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                              Slávista 51     před 10 měsíci 03.08.2023 15:52 |  
                              0 8

                              Na co platit, když to má být zadarmo !

                              • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                                wimpy     před 10 měsíci 03.08.2023 15:59 |  
                                3 1

                                Asi jsi zaspal dobu.
                                Mimochodem, to by se ti kluby poděkovaly, kdybys je připravil o příjmy z vysílacích práv. :-)

                                • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                                  Slávista 51     před 10 měsíci 03.08.2023 16:41 |  
                                  0 6

                                  ČT by je zaplatila z reklam u těchto přenosů !
                                  Jen chtít a vyjít svým koncesionářům vstříc.

                                  • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                                    pf     před 10 měsíci 03.08.2023 17:08 |  
                                    1 0

                                    ČT výnos z reklam ale využívá na výrobu a vysílání pořadů se sportovní tematikou. Už jsem se ptal, proč by měl mít přednost koncesionář, který žádá fotbalové přenosy před tím, který upřednostňuje dejme tomu cyklokros jako já nebo tím, který o sportovní přenosy nestojí vůbec.

                                    • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                                      Slávista 51     před 10 měsíci 03.08.2023 18:29 |  
                                      1 4

                                      Fotbal je nejpopulárnější sport v ČR s nejširší základnou - a o tom to je !

                                  • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                                    wimpy     před 10 měsíci 03.08.2023 17:28 |  
                                    2 2

                                    Mimochodem je to stejné, jako by ses dožadoval práva jít zadarmo na stadion.

                      • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                        wimpy     před 10 měsíci 03.08.2023 15:57 |  
                        5 1

                        Je to problém, za ta sportovní odpoledne platí minimálně nebo nic (za vysílací práva). Takže obsahuje sporty, které by se na obrazovku jinak nedostaly. Což je v podstatě její úkol. V souvislosti s nějakým balíčkem, nevím, zda to bylo MS v hokeji, fotbalová liga nebo poháry se kdysi ředitel ČT vyjádřil, že by to absorbovalo v podstatě celý její rozpočet na sport a nemohli by vysílat už nic jiného. Navíc, a to chci říci hlavně, koncesionáři placená tv nesmí ohýbat komerční trh s vysílacími právy. Je vyloženě nemravné, aby ČT kasírovala povinné odvody z poplatků a navíc reklamy z lukrativních přenosů.

              • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                Mijk     před 10 měsíci 03.08.2023 13:57 |  
                2 4

                Já se jen modlím, aby to číslo v tvým nicku nebyl věk, nebo ročník, protože podle těch příspěvků ti musí být tak dvanáct. Nepamatuješ si, tuším ještě za Černého, spor mezi Slávií a ČT, kdy Slavia vyčítala televizi, že má z těch práv suchý z nosu a že to je charita? I pro Slavii je přece nejlepší, dostat za práva co nejvíc, což logicky veřejnoprávní televizi z lukrativních přenosů (což je, zaplaťpámbůh, většinou i Slavia) v podstatě vylučuje..

                • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

                  Slávista 51     před 10 měsíci 03.08.2023 14:25 |  
                  1 0

                  r. 1951

          • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

            Mijk     před 10 měsíci 03.08.2023 11:53 |  
            5 2

            Já nevím, člověče, fakt jste nikdy neslyšel o tom, že se za ty práva platí a je to vždycky výsledek nabídka/poptávka? A zkuste popřemýšlet, proč z ČT mizí ty přenosy, kde jsou práva drahá (například Liga mistrů) a přesouvají se na komerční stanice.. Určitě na to přijdete..

          • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

            jirkag5     před 10 měsíci 03.08.2023 14:37 |  
            0 0

            Domácí zápas Plzně s Drittou byl na O2

    • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

      LukeDo     před 10 měsíci 03.08.2023 10:48 |  
      0 0

      Na livesportu u našeho zápasu je u TV napsáno O2TV..takže asi tam to bude .-)

      • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

        Slávista 51     před 10 měsíci 03.08.2023 14:32 |  
        0 0

        Jistě to bude i jinde, než jenom na O2.

    • Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

      kostelnivlajka     před 10 měsíci 03.08.2023 11:47 |  
      3 1

      Šikovných a hodných lidí je tady dost...

  15. Re: Ve 3. předkole EL proti Dnipru

    Sníža     před 10 měsíci 07.08.2023 10:39 |  
    2 0

    Tak Dovbyk přestoupil a proti nám hrát nebude, ale to neznamená že nás čeká něco lehkého. Samozřejmě že se šance zvýšili ale nesmíme nic podcenit a zápas zvládnou i na našem nic moc hřišti. On totiž soupeř hraje taky dost kombinačně.