Evropská liga

Servette - Slavia 0:2

Slavia zvítězila v úvodním zápase základní skupiny Evropské ligy na hřišti Servette Ženeva 2:0 brankami Masopusta a Ogbua.

Trenér Trpišovský šetřil hned několik opor základní sestavy, od první minuty nenastoupili Provod, Zafeiris, Tijani nebo Jurečka, nehrál ani Jurásek. Svou premiéru za Slavii si naopak odbyl Andres Dumitrescu, který v rozestavení 3-4-3 hrál na pozici levého wingbacka. V obraně hráli Masopust, Ogbu a Holeš, ve středu zálohy Oscar s Ševčíkem, zprava Tomič a v útoku Douděra, Wallem a van Buren. Zápas se hrál za velmi vydatného deště a jeho úvod byl hodně rozháraný, Slavia se pár minut na hřišti hledala. Když ale dostala příležitost jít dopředu, působila na pohled docela nebezpečně. V první nadějné situaci ale van Buren hlavou netrefil míč a Dumitrescovi se následně nepovedl centr. Ve hře bylo hodně nepřesností, držení míče se rychle přelévalo z jedné strany na druhou. Po prudkém centru Wallema střílel z voleje Douděra, trefil však jen Mazikoua do hlavy, ten dokonce musel být krátce ošetřen. Po rychlém dlouhém autu Douděry chtěl i van Buren vystřelit z první, jenže promáchl. Další pěkný moment zápasu si ve 25. minutě připsal Wallem, jehož centr bohužel lehce nadzvedl obránce a zabránil tak van Burenovi ve skórování. Ve 32. minutě se už slávisté radovali. Masopust potáhl míč po pravé straně, předal Ševčíkovi, ten poslal centr do vápna, který obrana odvrátila právě jen k Masopustovi. Obránce Slavie pak z první křížnou střelou na vzdálenější tyč poslal Slavii za vydatného deště do vedení - 0:1. Po vstřelené brance se hra opticky vyrovnala a ani jeden z týmů se nedostával do střeleckých pozic. Ve 45. minutě v zajímavé akci sešívaných se neodhodlali ke střele van Buren ani Ševčík, zkusil to tak až z 25 metrů Holeš a bránu minul jen velmi těsně. V nastaveném čase už se nic nestalo a do kabin tak šli slávisté za jednobrankového vedení, kterého dosáhli jedinou střelou na bránu v celém poločase.

Brzy po začátku druhého poločasu si zranil sval Petr Ševčík. Slavia se chvíli bránila a pak mohl jít van Buren jeden na jednoho. S obráncem si však poradit nedokázal a jen jej nastřelil. V 52. minutě Ševčíka nahradil Zafeiris, zároveň střídal i van Buren, místo kterého přišel na hřiště Tijani. Servette však vypadalo na hřišti o dost lépe než v prvním poločase a Ogbu musel odvracet centr z levé strany na roh. Po něm slávisté zablokovali střelu zpoza vápna. V 56. minutě střílel Bedia z dvaceti metrů po zemi vedle brány. O tři minuty později Dumitrescu místo Douděry na hranici vápna hledal před brankářem Wallema, byl z toho jen roh. Ten kopal Masopust, míč přizvedl Zafeiris a za ním si jej našel Ogbu, který hlavou zvýšil vedení Slavie - 0:2! Krátce nato se ke střele z hranice vápna dostal Wallem, bránu ovšem netrefil. Pak získali převahu domácí a Mazikou v dobré pozici nastřelil jen bránícího Tijaniho. První domácí střelu na bránu si v 69. minutě připsal Bolla, trefil ale pouze Mandouse, který míč jistě kryl. V 72. minutě vystřídal trenér Trpišovský Douděru s Tomičem, místo nich přišli na hřiště Provod a Jurásek. Po odvrácené standardce střílel Stevanović zpoza pokutového území nad Mandousovu bránu. Slávisté byli v čím dál hlubší defenzivě, domácí si vytvářeli jednu standardní situaci za druhou. Obrana Slavie však byla pevná. V 84. minutě to znovu zkusil Bolla, tentokrát bránu minul. Slávisté už se nevydávali dopředu prakticky vůbec a snažili se jen kontrolovat závěr zápasu dobrou obrannou hrou. V 89. minutě se přesto dostal střídající Jurečka do vyložené šance, tváří v tvář brankáři však přestřelil! Pak slávisté spálili brejk čtyři na tři, když Wallem při finální přihrávce trefil jen obránce. Na druhé straně střílel Rodelin z první zpoza vápna mimo. Vyloženě komicky pak působilo, když Jurečka v dalším útoku do otevřené obrany udělal kličku brankáři, ale následně nevystřelil ani nepřihrál spoluhráči a jen odevzdal míč soupeřům. Slávisty to nakonec mrzet nemuselo, vezou z Ženevy cenné vítězství 2:0 a udělali významný krok k postupu ze skupiny.

1. - Čtvrtek 21. 09. 2023 18:45

Evropská liga, 2023/2024
0 - 2
0 - 1
Servette FC
Servette FC

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

32. Lukáš Masopust
59. Igoh Ogbu

Komentáře (164)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Servette - Slavia

    Lukisonn     před 8 měsíci 21.09.2023 17:37 |  
    2 0

    Kdo bude ten šetrný hráč na derby Holeš nebo Provod?
    Mandous-Doudera-Ogbu-Holes-Dumitrescu-Oscar-Zafeiris-Sevcik-Tomic-Chytil-Jurecka

    • Re: Servette - Slavia

      MarkMobius1983     před 8 měsíci 21.09.2023 17:37 |  
      2 1

      Zafeiris

      • Re: Servette - Slavia

        elnino     před 8 měsíci 21.09.2023 18:01 |  
        1 1

        Zafeiris, Jurečka

  2. Re: Servette - Slavia

    mig52     před 8 měsíci 21.09.2023 18:00 |  
    3 5

    Liga dostala přednost.

  3. Re: Servette - Slavia

    hajnej     před 8 měsíci 21.09.2023 18:00 |  
    4 0

    Do nich!!! Jako vždy!

  4. Re: Servette - Slavia

    golfer     před 8 měsíci 21.09.2023 18:00 |  
    4 1

    Jindřich nepřestává překvapovat se sestavou.

  5. Re: Servette - Slavia

    Mejla29     před 8 měsíci 21.09.2023 18:02 |  
    3 1

    Sestava tedy celkem zajimava a asi i misty prekvapiva, ale kdo bude davat goly? Ze by Mick, hrajici od zacatku? Asi se bude muset trefit Conrad

  6. Servette-Slavia

    Edenjejenjeden     před 8 měsíci 21.09.2023 18:04 |  
    5 0

    Tak tuhle sestavu jsem čekal , to nemohu říct ...

  7. Re: Servette - Slavia

    pehacko     před 8 měsíci 21.09.2023 18:04 |  
    6 4

    Tuhle sestavu tvořil Jindra s Babicou, ale to nevadi. Verim ve vyhru, protoze Slavii neznici ani babica.

  8. Re: Servette - Slavia

    rudahvjezda     před 8 měsíci 21.09.2023 18:06 |  
    1 3

    To bude spis 4-5-1. Dumi, holes, ogbu, maso v obrane, zaloha tomic, sevcik, oscar, wallem, doudera a na hrotu mick

  9. Re: Servette - Slavia

    coogee     před 8 měsíci 21.09.2023 18:09 |  
    2 0

    Bez Jurečky, Juráska, Zafeirise, chytila i Tijaniho...? Zajímavé!!!

  10. Re: Servette - Slavia

    dm52     před 8 měsíci 21.09.2023 18:09 |  
    2 0

    SESTAVA: Mandous – Masopust, Ogbu, Holeš – Tomič, Ševčík, Oscar, Dumitrescu – Douděra, van Buren, Wallem
    LAVIČKA: Kolář, Sirotník – Tijani, Zafeiris, Chytil, Jurečka, Provod, Boluwatife, Vlček, Jurásek

  11. Re: Servette - Slavia

    SKSKali     před 8 měsíci 21.09.2023 18:09 |  
    2 2

    Od tohodle zápasu jsem chtěl neprohru a dobrý dojem ze hry. Po oznámení sestavy je už je jedno, jaký bude dojem ze hry, protože v neděli bude sestava zase úplně jiná, klasika.
    Jsem zvědavej, kolik změn bude mít Sparta mezi dnešním zápasem a derby.

  12. Re: Servette - Slavia

    dm52     před 8 měsíci 21.09.2023 18:09 |  
    2 0

    SESTAVA: Mandous – Masopust, Ogbu, Holeš – Tomič, Ševčík, Oscar, Dumitrescu – Douděra, van Buren, Wallem
    LAVIČKA: Kolář, Sirotník – Tijani, Zafeiris, Chytil, Jurečka, Provod, Boluwatife, Vlček, Jurásek

  13. Re: Servette - Slavia

    Steevee     před 8 měsíci 21.09.2023 18:09 |  
    3 11

    Asi jsem schopný pochopit důležitost derby, speciálně při prozatimním rozložení sil v lize, ale tohle mi přijde zase trošku "přetažené" a hazardní. Hledal jsem pro relevantní srovnání nějaký víkendový zápas a hraje třeba Arsenal s Tottenhamem. Myslím, že pro Arsenal papírově důležitější zápas než s PSV. A takový šachy se prostě u Arsenalu neděly. Nevím, no...někdo samozřejmě může říct, že to je den rozdílu, osobně si nemyslím, že profesionální fotbalista nemá zvládat režim liga - pohár - liga. Klidně to samozřejmě dneska může být v pohodě, ale na základě něčeho, čemu se říká historická zkušenost, bych čekal, že už si tohle překombinovávání JiT spíš odpustí.

    • Re: Servette - Slavia

      bongor     před 8 měsíci 22.09.2023 04:23 |  
      4 4

      Až budeme mít takový finanční možnosti jako Arsenal,tak to bude pravda.Ale za současného stavu,to radši nech na Jindrovi.Určitě ví nejlíp,co dělat.

      • Re: Servette - Slavia

        Steevee     před 8 měsíci 22.09.2023 15:03 |  
        4 0

        Když to tady čtu, tak se musím fakt smát. Všichni do jednoho nadáváte na všechny ty Vacky a Podroužky, jací to jsou vždycky generálové po boji. Včera před zápasem tady z desítek komentářů nebylo slovo podpory resp. obhajoby pro ten opětovný hypermix. Dneska už tady předzápasoví glosátoři dostávají čoud a všichni pozápasoví jsou extrémně moudří, jak to bylo včera v drtivým procentu aspektů super. Bylo. Po zápase že děkuji za informace:-)

        Co miluju úplně speciálně, to jsou příspěvky o tom, jak je strašně vidět, jak jsme oproti loňsku hrozně jinde. Jsme. I podle mě. Píšu to sem při každý příležitosti od července. Ale zkuste se tak jenom zběžně podívat do diskuze k zápasu v Jablonci. To to moc nevypadalo, že červenobílý lid myslí, že jsme "úplně jinde".

        Češi. Odborníci na krátkodobé soudy...

  14. Re: Servette - Slavia

    SKSKali     před 8 měsíci 21.09.2023 18:09 |  
    4 5

    Od tohodle zápasu jsem chtěl neprohru a dobrý dojem ze hry. Po oznámení sestavy je už je jedno, jaký bude dojem ze hry, protože v neděli bude sestava zase úplně jiná, klasika.
    Jsem zvědavej, kolik změn bude mít Sparta mezi dnešním zápasem a derby.

    • Re: Servette - Slavia

      bongor     před 8 měsíci 22.09.2023 04:19 |  
      5 5

      U sralty je důležitý,aby byl ve formě Daník a šel do kabiny včas a někde se neflákal.Potom budeme mít problém,jinak určitě ne.A taky aby investoval někde,kde budou ti národní umělci zrovna hrát,nejlíp do medií.

      • Re: Servette - Slavia

        mudrc     před 8 měsíci 22.09.2023 08:54 |  
        2 4

        Kapesnicek, priteli bongore?

  15. Re: Servette - Slavia

    dm52     před 8 měsíci 21.09.2023 18:09 |  
    3 0

    SESTAVA: Mandous – Masopust, Ogbu, Holeš – Tomič, Ševčík, Oscar, Dumitrescu – Douděra, van Buren, Wallem
    LAVIČKA: Kolář, Sirotník – Tijani, Zafeiris, Chytil, Jurečka, Provod, Boluwatife, Vlček, Jurásek

  16. Re: Servette - Slavia

    PrahaSlavia     před 8 měsíci 21.09.2023 18:13 |  
    3 0

    Sestava za me prekvapiva, tolik zmen jsem necekal. Uvidime...

  17. Re: Servette - Slavia 0:2

    standa.e     před 8 měsíci 22.09.2023 00:31 |  
    8 1

    Teda co se včera povedlo Vencovi zmuchlat a zahodit... Hlavně ta druhá šance, kdy bezpečně přihrál soupeři... Tam bylo prostě vidět to, že i přes ty dvě pencle nebyl v pohodě a příliš vymýšlel... Ale ono se to protrhne. Určitě. Základ je, že se do těch šancí dostává... A na Spartu tedy Mojmír?

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      PetCC     před 8 měsíci 22.09.2023 00:34 |  
      2 7

      Co by vymýšlel?
      První ránu chtěl dát pod břevno, při druhé šanci se dostal do úhlu dobíhal tam obránce, tak to dobře vracel na penaltu. Akorát tam čekal spoluhráče, ale ti mu už jen fandili :-)

      • Re: Servette - Slavia 0:2

        Fridleifsson     před 8 měsíci 22.09.2023 01:10 |  
        14 6

        Průměrný útočník ČFL by tohle měl uklidit do brány dřív, než se dostal skoro do nulovýho úhlu, obránce neobránce :)

      • Re: Servette - Slavia 0:2

        Sníža     před 8 měsíci 22.09.2023 08:34 |  
        3 1

        První ránu napálil se zavřenýma očima a při druhé šanci byla vidět obrovská nervozita po kličce gólmanovy a následnou přihrávku nelze ani komentovat. Ted je důležité, aby se chytil v derby.

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      Hesmir (přítel SN)     před 8 měsíci 22.09.2023 09:08 |  
      3 1

      Včera krásný pohodový zápas, který jsem si užil i s přítelkyní. Když ale Jurečka zdrbal svůj druhý nájezd, to jsem hlasitě zaklel, až mne polovička okřikla co blázním, vždyť o nic nejde. Jenže ono jde, člověk mu to přeje, vidí že hraje dobře, ale šeredně mu to zkraje sezony nelepí... Kurnikšopa!

  18. Re: Servette - Slavia 0:2

    rak (přítel SN)     před 8 měsíci 22.09.2023 00:33 |  
    14 0

    Díky nějakým problémům se serverem jsme byli ochuzeni o živou diskusi během zápasu a těsně po něm. Za mně dobře zvládnuté tak dvě třetiny zápasu. Pak jsme se dostali trochu pod tlak, tak jsem úplně v klidu nebyl. Ale dobrý vstup do skupiny. Asi jak bylo řečeno v TV. Nikdo nevyčníval, zahráli jsme slušně jako tým.

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      Slávista 51     před 8 měsíci 22.09.2023 03:52 |  
      3 1

      JO,
      5minut před začátkem jsem chtěl odeslat příspěvek a nefungovalo to - nakonec už nešlo ani otevřít i 1h. po zápase.

      • Re: Servette - Slavia 0:2

        elnino     před 8 měsíci 22.09.2023 06:24 |  
        3 0

        Ja som kôli tomu ani nestihol tipovačku. Samozrejme by som mal presný výsledok aj oboch strelcov :))))

        • Re: Servette - Slavia 0:2

          hiker42     před 8 měsíci 22.09.2023 07:17 |  
          3 0

          Já měl tipovačku od minulého víkendu (0:2, po poločase 0:1, góly Bolu, který nehrál). Jak jsem viděl sestavu, tak jsem chtěl měnit poločas na 0:0, výsledek na 0:1 a vyhodit jako střelce Bolka, leč jsem se nemohl přihlásit, tudíž trefený výsledek s poločasem asi po roce :-))

  19. Re: Servette - Slavia 0:2

    pipe1980     před 8 měsíci 22.09.2023 00:37 |  
    8 4

    Pohodovej zápas, po nějaký době sebevědomej a přesvědčivej výkon. Igohovi gol přeju samozřejmě, to asi každej. Ale speciální je pro mě radost, že zápas vyhrál Masíčko. Tady se všichni experti tvářej, jako že to má bejt náhradník, kterej může bejt rád že dostane smlouvu a kdyby mladý hráli to co se od nich čeká a co z nich dělají ty internetoví "novináři", jak je každej super hvězda, že se divím že jsou ve Slavii a ne v Realu Madrid, tak by Maso byl rád že si kopne za béčko. A skutek utek, teda mladejm a mazáci jako Béřa po dvou letech bez fotbalu a Masíčko jsou opakovaně nejlepší na hřišti.
    Tam ty vole nějakej propracovanej ťukec, kombinace třikrát od vápna k vápnu a zpátky a pak úplně vidíš jak to toho Lukáše přestalo bavit, tak vezme ten balon, vyrazí skoro rovně dopředu a přejde přes tři frajery půlku hřiště.
    Jsem nadšenej, doufám že bude Béřa na neděli dobrej a dáme těm mrdkám rudejm vejprask.

  20. Několik postřehů ze zápasu

    pinochet     před 8 měsíci 22.09.2023 00:48 |  
    21 0

    - Je vidět, že jsme úplně někde jinde než loni, kdy jsme se s takto slabými mužstvy trápili
    - Z Mandyho čiší jistota
    - Výborný výkon Ogbua a Masopusta, u kterého jsem akorát nepochopil, proč kopal standardku. Raději bych u ní viděl Holeše
    - Gólů jsme mohli dát víc, až to tam Jurečkovi zase začne padat, budeme rozdávat dardy, první, doufám, v neděli
    - hrozně pršelo, ale záviděl jsem lidem, co jeli na výjezd - byli super
    - výborný debut Dumitresca, levá strana obrany vyřešena
    - vím, že je to asi takticky správně, ale hrozně mě sere hra na údržbu s vysloveně slabými mužstvy, o drbání míče u rohového praporku ani nemluvě...
    - AS také vyhrálo venku, teď ještě porazit Tiraspol a vítej, postupe...

    • Re: Několik postřehů ze zápasu

      belmis (přítel SN)     před 8 měsíci 22.09.2023 07:44 |  
      11 1

      Navíc mi většinou čas ušetřený u rohového praporku nepřijde tak velký. Kolikrát je to do prvního kontaktu než rychle hodí aut soupeř.
      Kdyby si třeba ten míč z rohu rozehráli, pak přihráli obránci či záložníkovi, který hru přenese a snažili bychom se hrát s nimi bago a nepůjčit jim míč, tak mnohdy ušetříme víc času a zároveň otrávíme soupeře i fanoušky soupeře, aby je hnali k závěrečnému tlaku.

      • Re: Několik postřehů ze zápasu

        Sníža     před 8 měsíci 22.09.2023 08:31 |  
        8 1

        Souhlas, to zdržování u rohu mi za stavu 2: 0 přišlo naprosto zbytečné a hlavně k ničemu dobrému to nevedlo.

  21. Re: Servette - Slavia 0:2

    mig52     před 8 měsíci 22.09.2023 06:03 |  
    7 5

    Paráda, paráda, paráda. Víc psát nebudu, rád si pochutnám na komentu slávistických kamarádů- ek. Teda, až na jednu výjimku. To nevymyslíš, v prvním poločase trestňák z parádní vzdálenosti a kope ho Masopust. Tvl., říkám manželce, dívej dá gól, ale ragbyový. Jak to napálil, řvu, je tam. Ona, ses zbláznil, vždyť to dal nad bránu. Tak jsem jí vysvětlil souvislosti. Ona se ptá, tak proč to kopal? A byl jsem v zádeli, to jsem jí vysvětlit neuměl. :))) . Ještĕ, že si nás následně vykoupil, a ne jednou.

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      necich     před 8 měsíci 22.09.2023 07:31 |  
      4 2

      Jóó z gauče se to kecá..:).

  22. Re: Servette - Slavia 0:2

    pcitron     před 8 měsíci 22.09.2023 06:16 |  
    9 0

    Důležité vítězství jak z hlediska vývoje skupiny, tak kvůli pohodě před derby. Až to začne inženýrovi pálit, budeme zase dávat příděly!

  23. Re: Servette - Slavia 0:2

    kostelnivlajka     před 8 měsíci 22.09.2023 06:22 |  
    2 2

    Slavistický snajpr...viz.koment, pobavilo až rozbrečelo, hlavně ta druhá šance...

    Jinak mile překvapení za výkon, chvílemi se zdálo, že soupeř se setkal 10 minut před mačem, poprvý

  24. Re: Servette - Slavia 0:2

    Eskaes     před 8 měsíci 22.09.2023 06:56 |  
    2 35

    Jurečka, Buren, Kolář by se měli se Slavií rozloučit. A my jim poděkovat za odvedené služby.

    Stále to herně dost skřípe, otázka je, zda to bude lepší nebo je to už nad možnosti trenérského týmu.

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      Eskaes     před 8 měsíci 22.09.2023 07:00 |  
      8 9

      a ty dresy...no comment.

      • Re: Servette - Slavia 0:2

        mig52     před 8 měsíci 22.09.2023 07:41 |  
        10 5

        Dresy naprosto skvělé, protože vítězné!!!

      • Re: Servette - Slavia 0:2

        Myšák     před 8 měsíci 22.09.2023 08:04 |  
        4 2

        Já si myslím, že dresy splnily svůj účel, tzn na první pohled jsme rozeznali soupeře od Slavie. Že se ti nelíbí to už je jiná věc.

      • Re: Servette - Slavia 0:2

        koudys2 (přítel SN)     před 8 měsíci 22.09.2023 09:44 |  
        4 5

        Ty jsou skvělý !!

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      necich     před 8 měsíci 22.09.2023 07:28 |  
      6 5

      Zejména Kolář to včera dost kazil.. :) Souhlas jen s Mickem, je to sice buldog, dříč, ale..

      • Re: Servette - Slavia 0:2

        rak (přítel SN)     před 8 měsíci 22.09.2023 08:39 |  
        7 7

        Mick vůbec nehrál špatně. Žádné loučení, nesmysl. Ještě jsem viděl kus ze záznamu. Měl tam i výborné přihrávky. V poli udělá víc práce než dřív.

  25. s

    ervin     před 8 měsíci 22.09.2023 07:07 |  
    2 1

    Jurečka se evidentně šetřil na derby, dnes za 3.

  26. Re: Servette - Slavia 0:2

    cisar81     před 8 měsíci 22.09.2023 07:44 |  
    2 0

    Ahoj, zbyl mi ještě jeden lístek na derby (dospělý do rodinného sektoru), 226 - Tribuna J. W. Maddena, řada: 11,Sedadlo: 20. Kdybyste měli zájem, tak případně napište na email: tenisnovyples@seznam.cz

  27. Serevette - Slavia

    Myšák     před 8 měsíci 22.09.2023 07:45 |  
    5 0

    Je to škoda, ale z Jurečky se stává spalovač, ještě si u mne může zlepšit reputaci výkonem v derby.

    • Re: Serevette - Slavia

      Sníža     před 8 měsíci 22.09.2023 08:28 |  
      5 0

      Bohužel je vidět jak je nervózní. To by na jaře proměňoval s prstem v nose. Doufám, že se zklidní v derby a začne dávat góly. Střelce potřebujeme jako sůl.

  28. Re: Servette - Slavia 0:2

    Dennis     před 8 měsíci 22.09.2023 08:02 |  
    15 2

    Vítězství je nesmírně cenné, ale některé ty pasáže (nejen zásluhou švýcarské televize) moc ke koukání nebyly… Ty rohy na konci, to mi přišlo nedůstojné Slavie. Stejně jsme žádný čas neušetřili, naopak z toho byl i nepříjemný brejk. Nechci, abychom hráli tohle zdržování. Body jsou důležité, ale měli bychom si zachovat vztyčenou hlavu a nerezignovat na způsob, jak k těm bodům dojdeme. Pro vývoj ve skupině je to podle mě zásadní vítězství. Doma totiž věřím, že Ženevu porazíme, a pokud si pohlídáme dvojzápas s Tiraspolem (což je pro mě povinnost), tak nás postup do jara nemine. Velmi dobře jsme to rozehráli a přivezli hodně důležité body.

    Základní sestava se mi přitom moc nelíbila, konkrétně složení útočné trojice. Obrana ok, bez překvapení, dál jsem byl rád, že chytal Mandous a že nastoupil Dumitrescu. Tomič mě překvapil, protože jsem v takhle důležitém zápasu nečekal až tolik hráčů, kteří toho v našem dresu tolik neodehráli.

    Tu trojici nahoře bych postavil úplně jinak. Jestli je někdo totálně z formy, tak je to Mick a bylo to dost vidět. Ta situace někdy z 50. minuty byla všeříkající. Mick mohl jít sám na bránu, měl i trochu náskok, ale on si přibrzdil, počkal, až se obránce vrátí do bezpečného postavení a pak vystřelil z hranice vápna přes obránce do obránce… Šílený řešení. V první půlce u něj prakticky všechny akce skončily. Aktivní byl, ale strašně nepřesný, jak v přihrávkách, tak při zpracování. Douděru mám v sestavě rád níž, myslím, že na pravé křídlo v té útočné trojce máme několik lepších voleb. Wallem se mi líbil, přijde mi, že dokáže zahrát skoro všude, kam ho postaví, a to je tu chvíli.

    Škoda toho nervózního závěru. Na můj vkus jsme si nechali dát několik velmi zbytečných žlutých karet (to nás může ještě mrzet) a pustili soupeře k až příliš mnoho nebezpečným standardkám. Naštěstí hráčům Ženevy dělalo velký problém trefit bránu. Bohužel přesně zakončit opět nezvládl ani Venca Jurečka, ale pro mě je pozitivní, že se do těch šancí dostává a neřeší je úplně špatně. V té první správně mířil nahoru na přední tyč, ale o kousek přestřelil. V té druhé podle mě správně obcházel brankáře (situace si o to říkala), ale pak trochu nepochopitelně nestřílel do prázdné brány, ale ještě přihrával.

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      Sníža     před 8 měsíci 22.09.2023 08:25 |  
      2 1

      Souhlasím, nevím na kolik ovlivnilo terén počasí, ale chvílema to nebylo moc na koukaní. Tři body super a hlavně z venku.

  29. Re: Servette - Slavia 0:2

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 měsíci 22.09.2023 08:03 |  
    15 0

    Zdar a sílu. Děkuji za celkem povedený zápas - vstup do EL.
    Asi jsem moc namlsaný hrou (nebo spíše nasazením, bojovností) z minulých let, ale docela mě štvalo po druhém gólu to odkopávání a taky zdržování Mandouse. Proboha proč? Vždyť jsme byli o parník lepší a tím jsme si jen zadělávali na problém. Ty závěrečné rohy to bylo unikum, to mě museli doma u tv skoro oživovat, takhle ne!
    Další věc nechápu jsou dresy, čert vem tu protivnou barvu, ale proč nemůžeme hrát se svými, když jsou kontrastní vůči těm domácím. To je nějaké nařízení z UEFY? Všiml jsem si že i více týmů hrálo evropských soutěžích na venkovních hřištích v jiné kombinaci než své orig. by´t to bylo kolikráte kontraproduktivní....
    Ještě jednou děkuji za body a také pěkné okamžiky.

  30. Re: Servette - Slavia 0:2

    SKSKali     před 8 měsíci 22.09.2023 08:06 |  
    17 1

    Jurečka pálí, ale alespoň se do těch šancí dostává, vypracuje si je a snad to brzo zlomí. Horší je Mick. Přijde mi pomalejší, ty jeho přihrávky jsou pomalé a nepřesné. Zpracovaní taky často není nejrychlejší. Navíc ta jeho výbušnost už taky není taková, jaká bývala, už holt taky není nejmladší.
    Co nás však nejvíc vytáčí, je při rozích se snažit natahovat čas u rohového praporku ve chvíli, kdy se ještě bude několik minut hrát. Dá se to pochopit při když zbývá poslední minuta, nebo dvě a vedem jen o gol. Ale takhe je jasné, že se ještě nějakou dobu bude hrát a my se dobrovolně vzdáváme šance na vstřelení branky. Navíc to ani neumíme, včera jsme stejně nic moc nenatáhli a přišli vždy brzo o míč. Na jaře v Liberci, po vyloučení Petera, jsme tohle začli dělat na začátku asi pětiminutového nastaveni, ztratili míč a Liberec pak vyrovnal. A hlavně mi to nepřijde hodno Slavie, aby v 89. minutě za stavu 2:0 začla takhle natahovat čas.

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      SLAVIESTA     před 8 měsíci 22.09.2023 10:13 |  
      4 1

      Zejména s druhým odstavcem Tvého příspěvku se ztotožňuji. Je to až trapné a je to věcí trenéra!

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      pipe1980     před 8 měsíci 22.09.2023 12:21 |  
      0 7

      U rohového praporku se opravdu nenatahuje čas.
      Dám ti domácí úkol, pust si ten zápas, začni pět minut před situací u praporku a dokoukej do konce. Takhle si to pust pětkrát a jsem si jistej, že na to přijdeš. A dozvíš se tak něco nového o fotbale.

  31. ...

    Fačín     před 8 měsíci 22.09.2023 08:14 |  
    15 1

    Takže za mě celkem solidní výkon, sestava "evropská" - běhaví, mladší zahraniční hráči a k nim osa zkušených - Masopust, Ševčík, Van Buren. Pár důležitých hráčů pošetřeno na derby, to bude typologicky úplně jinej zápas. Dumitrescu, Wallem, Tomič, všichni to zvládli bez problémů, hráč zápasu samozřejmě Masopust, ode mě má devítku. Ale vytknul bych přeci jen 2 věci - snaha dohrávat u praporku 5 minut před koncem mi přijde jako děsná předposranost, zahrávání si s osudem. My takhle odevzdali 2 rohy, kdy jsme mohli ještě přidat další góly nebo držet balon. Tohle je fakt blbost a jestli v ní budeme pokračovat, tak se nám to vymstí. No a trochu s tím souvisí i ten závěr zápasu, kdy to Servette otevřelo a my z toho měli pár dalších šancí - sakra, ty se ale musí proměňovat, to byly dárky na zlatým podnose a my tím takhle pohrdli...

    Jinak jsem spokojen se vstupem do letošní EL, solidní tempo, slušný výkon, výhra venku, udržená nula. Ženeva tedy velmi slabá (s tím jsem počítal), ale to je jejich problém, my sami míváme poblémy i s těmito slabými týmy, takže je dobře, že tentokrát to bylo bez komplikací.

    • Re: ...

      negativecreep     před 8 měsíci 22.09.2023 09:06 |  
      10 0

      U zdržovacích rohů vždycky rostu, a vždy si vzpomenu, jak to takhle šmrdlali u rohu minulou sezónu v Liberci, a pak nám ho tam Olatunji přímo před naším místem fouknul. Účinek to nemá žádný, času to moc taky neuspoří. Kolikrát si až říkám, že bych jim zakázal na tréninku bago :-D protože ho pak často hrajeme v zápase. Jinak to včera bylo dobrý. Při pohledu na sestavu jsem se nejdříve trochu vyděsil, ale pak jsem si uvědomil, že když Jindra překvapil sestavou, tak to většinou bylo dobrý. Furt tomu asi rozumí líp než my tady.

      • Re: ...

        pipe1980     před 8 měsíci 22.09.2023 12:20 |  
        0 8

        Účinek jo? Hele to že ty nerozumíš fotbalu tolik abys věděl proč to dělají, to ještě neznamená, že to nedělají dobře. Naopak, zrovna včera to fungovalo na výbornou.

        • Re: ...

          negativecreep     před 7 měsíci 24.09.2023 11:51 |  
          1 0

          Hele určitě o sobě nemám takové mínění, že si myslím, že rozumím všemu. Proto jsem rád, že se tu najde někdo, kdo mi to vysvětlí. Mohu tě tedy poprosit o rozebrání té situace? To mi něco přinese, trvzení, že tomu nerozumím mi bohužel nepřinese nic. Jsem rád, že mě potkalo štěstí a narazil jsem na někoho erudovaného. Předem dík

  32. Re: Servette - Slavia 0:2

    vlk30 (přítel SN)     před 8 měsíci 22.09.2023 08:25 |  
    9 0

    Když jsem viděl sestavu tak jsem byl celkem vyplašeny, no zase se potvrdilo že JTVCD. Jinak Ševa opět marod. Ing. spalovač, ale ten se rozstřílí nejlépe teď proti chátře. Výkon bych řekl zkušeně pohárový plus pošetřeni hráči na derby. Tudíž vydařený zmokly pohárový večer. No a v neděli musí být peklo na hřišti i hledišti a nakopat těm rudejm košťatům ty jejich rudý zadky :-)))

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      amon     před 8 měsíci 22.09.2023 10:38 |  
      1 0

      Ševa se mě včera moc líbil. Říkal jsem si paráda, zas se do toho dostal a bum.. Ten kluk bejt zdravej, kde by mohl být. Ten zápas na Chelsea.. strašná škoda

  33. Re: Servette - Slavia 0:2

    Ragnarok     před 8 měsíci 22.09.2023 08:36 |  
    18 0

    Tahle sezóna jede dobře v tom, že máme přesně ty výsledky, jaké potřebujeme. Jurečka mne překvapil, takové zakončení v dvou tutovkách jsem nečekal. Trošku mne zlobily ty zdžovací rohy, to už bych nechtěl vidět. Nefunguje to.

  34. s

    ervin     před 8 měsíci 22.09.2023 08:37 |  
    4 1

    Jurečka se evidentně šetřil na derby, dnes za 3.

    • Re: s

      mirda     před 8 měsíci 22.09.2023 09:12 |  
      11 1

      To už se šetří od začátku sezóny

  35. Re: Servette - Slavia 0:2

    žbl68     před 8 měsíci 22.09.2023 08:53 |  
    1 0

    velká spokojenost - za 1- (to mínus za neproměnění tutovek :-) )- výkon jinak v pohodě, v klidu - švýcaři nekousali , _Slavia profesorský - v tom nejpozitvnějším slova smyslu .... ted takhle rozebrat v derby nepovedená trojbarevná letenská koťátka ... :-) sic nejsou vánoce byl by v pondělí krásný titulek - Slavia si o víkendu natrhala letenské kočičky :-)))

  36. Re: Servette - Slavia 0:2

    žbl68     před 8 měsíci 22.09.2023 08:54 |  
    6 0

    a Dumi ... ??? debut jak má být - vyplnují se slova lidí co ho sledovali v RO lize :-) a splnil přesně to na co jsem se od něj těšil ...

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      Fido22     před 8 měsíci 22.09.2023 13:10 |  
      2 0

      A jak mu zrzavé vlasy krásně ladily s tím hnědo-zrzavým lemem ve výstřihu mentolových dresů :-) .
      Parádní premiéra Andrese a pochvala celému týmu. Jen škoda těch zbytečných žlutých v závěru zápasu.
      V neděli .... hrrrrr na ně!

      • Re: Servette - Slavia 0:2

        žbl68     před 8 měsíci 22.09.2023 14:08 |  
        1 0

        jj i když jsem na holky (samozřejmě na zrzky...) , musím říct, hezkej sympatickej kluk ...


        Komentář byl uživatelem upraven (22.09.2023 14:08) . Zobrazit původní komentář

  37. Re: Servette - Slavia 0:2

    SLAVIESTA     před 8 měsíci 22.09.2023 08:55 |  
    6 1

    Skvělý výsledek v psím počasí, přenos jak ze Sovětského svazu. O Jurečkovi mlčím.

  38. Tradiční děkovačka

    mis3     před 8 měsíci 22.09.2023 08:56 |  
    1 3

    .. na konci byla půvabná. ČT šašci... ani chudáka Vláška nepošlou na vejlet do Švajcu...

    • Re: Tradiční děkovačka

      mig52     před 8 měsíci 22.09.2023 09:17 |  
      4 4

      Sem se bál, že komentátoři budou bez odezvy. :((((. Ti jsou pro mnohé důležitější, než zápas samotný. Ještĕ, že se toho nedožil pan Laufer, ten by tu od některých dostával čočku. Vlášek totiž vůbec nestojí za pozornost.

  39. Re: Servette - Slavia 0:2

    Snivec     před 8 měsíci 22.09.2023 09:00 |  
    8 0

    Dominantni vykon, Slavia soupere k nicemu nepustila, zaver mohl byt trochu "elegantnejsi" a k dokonalosti chybela branka na 3:0, ale stejne jsem necekal, ze budeme o tolik lepsi. Zregenerovat a vzhuru na derby!

  40. Re: Servette - Slavia 0:2

    SKEP     před 8 měsíci 22.09.2023 09:18 |  
    2 2

    Silně zde rezonuje téma "natahování času pomocí na krátko zahraných rohovych kopů."
    Neřekl bych, že tento všeobecně rozšířený taktický prvek nepatří do repertoáru Slávie. Jde spíše o to, jak ho správně a účelně praktikovat. Šmdlání u rohového praporku je primárně určeno pro mimořádně kombinačně vyspělě týmy, jejichž hráči i v podčislení v koutě hřiště dokáží udržet balón na kopačkách v řádech vyšších desítek vteřin. To ovšem není náš případ, přesná kombinace takříkajíc na kapesníku nás bohužel nezdobí. Naši fotbalisté musí u rohového praporku tělem krýt míč a koledovat si o faul. Když je soupeř vyspělý a zbytečným faulem nám nepomůže, je třeba tzv. vytlouct bloky a tím vedle další standartní situace získat i cenné sekundy. Pod tlakem se však někdy může stát, že se míč nepodaří o soupeře otřít a standartku rozehrává on. Na cizích hřištích je, vzhledem k vysoké aktivitě podavačů neboli bellboyů, výhodnější hrát balón vždy za postranní čáru, neboť zde nehrozí rychlé rozehrání nohou od gólmana soupeře. V domácím prostředí se o vybojování nového rohu sice můžeme pokusit, nicméně pro úsporu času je daleko vhodnější házet aut poblíž praporku, nemluvě o absenci ofsajdu.
    Takže ano, hrát krátké rohy, nicméně v přípravě jim věnovat maximální pozornost, aby hráči věděli jak mají tyto situace řešit a nedocházelo k laciným ztrátám míčů, bodů, postupů, titulů či finančních prostředků.

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      slaviator     před 8 měsíci 22.09.2023 09:32 |  
      2 0

      bellboy je portýr, poslíček - fungující na zavolání telefonu (bell). Ti podavači míčů by spíš byli ballboy, ne? :)

      Jinak souhlas...

      • Re: Servette - Slavia 0:2

        Wulfstan (přítel SN)     před 8 měsíci 22.09.2023 11:14 |  
        3 4

        Správně! Nedávno jsem tu jednomu vysvětloval, že angličtina nezná písmeno "ch", teď si zas další plete zvonek s míčem... :-)

        • Re: Servette - Slavia 0:2

          slaviator     před 8 měsíci 22.09.2023 12:22 |  
          4 0

          oboje dvoje je kulatý :)

        • Re: Servette - Slavia 0:2

          mig52     před 8 měsíci 22.09.2023 13:08 |  
          1 4

          Škoda, že to bylo nedávno. Ta tvoje inteligentní okénka měla dávno skončit na Ave odpadech dějin. :(((

          • Re: Servette - Slavia 0:2

            Wulfstan (přítel SN)     před 8 měsíci 22.09.2023 13:22 |  
            3 1

            Podle tebe inteligence a znalosti patří na spartu a hloupost a nevědomost na Slavii? Hmmm, zajímavé... já tvou představu nesdílím.

        • Re: Servette - Slavia 0:2

          žbl68     před 8 měsíci 22.09.2023 14:10 |  
          1 0

          twl jseš jak Goro před Tokiem ... CH je logicky "Č" ... podle vzoru "Čelzýýý" :-)

          • Re: Servette - Slavia 0:2

            Wulfstan (přítel SN)     před 8 měsíci 22.09.2023 14:20 |  
            1 1

            Úplně nevím, co je Goro před Tokiem, ale Ch není Č a ve slově Čelzýýý ani Chelsea žádné Ch není. ;-)

            • Re: Servette - Slavia 0:2

              žbl68     před 8 měsíci 22.09.2023 15:33 |  
              1 0

              vlčí kolego, jde o úhel pohledu - zkus to vzít přes deskriptivní geometrii :-)
              P.S. ty neznáš Gora ? a co Lassie? a Bella ? ... :-)

              • Re: Servette - Slavia 0:2

                Wulfstan (přítel SN)     před 8 měsíci 22.09.2023 15:44 |  
                2 1

                Vím, že to byl nějaký japonský film či seriál o psovi. Lassie jakžtakž, Bella nevím. Ale o žádný úhel pohledu nejde. Ať na kočku koukáš z jakéhokoliv úhlu, třeba přes deskriptivní geometrii, nikdy neuvidíš hrocha. A jestli jo, pak je něco špatně s tebou, ne s kočkou. :-)

                • Re: Servette - Slavia 0:2

                  žbl68     před 7 měsíci 25.09.2023 12:43 |  
                  0 0

                  kočka hroch opravdu není :-D max leopard lev tygr a špatně je dnes všechno se všemi :-) ale zase je krásné v negativním světě (nebál bych se říci gotic metalovém) ledat pozitiva... co ty jsi pozitivní ? :-)))

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      mig52     před 8 měsíci 22.09.2023 13:03 |  
      0 3

      Jsem rád, že sis s tím dal práci, já na to neměl koule. Hrát v závěru takto rohy nakrátko by měl jen tým, který má na to hráče. A to my, při vší úctě, nemáme. Se divím, že to trenérský tým dovolí, protože nepochybuju o tom, že to ví. To už by bylo lepší řešení, kdyby to náš exekutor napral zpátky k našemu brankáři, snad by k němu dokopnul.:))))


      Komentář byl uživatelem upraven (22.09.2023 13:05) . Zobrazit původní komentář

  41. Re: Servette - Slavia 0:2

    dm52     před 8 měsíci 22.09.2023 09:26 |  
    3 0

    Po kolika žlutých je v pohárech stopka? Ty naše mně přišly docela zbytečný. Jinak za vítězství ve skupině prémie 630 000€, jestli si to dobře pamatuju.

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      bububu (přítel SN)     před 8 měsíci 22.09.2023 09:50 |  
      3 0

      Je to tak.

      Už teď jsme v EL vydělali € 7 300 468. V této sezoně bychom se měli hravě dostat přes 10 milionů jen na prémiích od UEFA :)

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      žbl68     před 8 měsíci 22.09.2023 09:59 |  
      1 0

      souhlas ke konci se žlutilo mo c ... 2? 3? ... důležite bude porazit doma šerify ... pak se lze bavit o boji o 1.místo :-)

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      SLAVIESTA     před 8 měsíci 22.09.2023 10:02 |  
      1 1

      Myslím, že po 2 žlutých kartách je stopka.

      • Re: Servette - Slavia 0:2

        SLAVIESTA     před 8 měsíci 23.09.2023 11:45 |  
        0 1

        Vím, že jak někdo napíše něco o těch nešťastných palcích(přimlouval bych se za jejich zrušení), hned je nabádán - neřeš palce. Zrušil bych je a to proto, že bez nich je nesouhlas potřeba vyjádřit alespoň nějakou myšlenkou, což u palce třeba není. Chápu, že to mnohým vyhovuje.... Palce dolů, které dostanu, mi opravdu játra netrhají.
        Jen mě to nutí přemýšlet, co se asi děje v hlavě člověka(pokud se tam vůbec něco děje), který se tímto způsobem vyjádří k odpovědi na otázku o počtu žlutých karet.

  42. Re: Servette - Slavia 0:2

    slaviator     před 8 měsíci 22.09.2023 09:29 |  
    3 0

    Včera výborný výsledek. Snad nás to pozitivně naladilo pro derby...

  43. Re: Servette - Slavia 0:2

    Edenjejenjeden     před 8 měsíci 22.09.2023 09:53 |  
    3 0

    Tak nakonec spokojenost , až na úvodních pár minut a "rozháranej", závěr dominantní výkon , domácí jsme do ničeho nepustili , kontrolovali hru. paradoxně se mi možná více líbila "horší" sestava , než ten závěr po prostřídání , ale to už mohlo být dané tím , že se zápas vlastně dohrával . Jinak s Mandousem v bráně jsem tak nějak klidnější , řekl bych , že i obrana , rozhodně nevidíme žádné kličky nebo obehrávání soupeře v našem vápně . Docela se mi líbil Dumitrescu , na to že je tady pár dní si svoje rozhodně odehrál .

  44. Re: Servette - Slavia 0:2

    lukas6novak     před 8 měsíci 22.09.2023 10:10 |  
    17 0

    -Možná se to nezdá ale dost důležitý body. Teď to potvrdit doma proti Tiraspolu a pak se může jít do dvojzápasu s AS Řím s klidem.

    -Masopust - když se mu bude dávkovat zátěž a nebudeme ho přetěžovat tak to bude letos opora týmu. Svoje si odehraje na kterémkoliv postu a zároveň je produktivní docela v evropě. Zatím 2+2 a to mu jeden gól sebral VAR.

    -Jurečka - vyloženě trápení a i když penaltu si dokáže vzít a proměnit (v Jablonci nedal ale stejnak si je bere a následný dvě dal) tak u šancí ze hry je už vidět jak to neřeší s klidem a včera při té druhé šanci (když udělal kličku brankaři) to bylo krásně vidět protože minulou sezónu by to vzal na sebe a prostřelil by obránce co stál v bráně ale teď už radši hledal přihrávkou spoluhráče.

    - výkon byl dlouhou dobu dobrý ale přijde mi že zbytečně brzo zalezeme a hrajeme moc pasivně. Neříkám hrát hurá fotbal nahoru dolu ale občas víc podržet míč a zároveň když hrajeme takto tak alespoň se naučit řešit brejky protože co my dokážeme udělat třeba ze situace 3v2 apod je občas komické. Včera tam bylo dost situací kde se ta hra dala zabít gólem na 3:0

    -to naše zdržovaní je katastrofa. Nejsem toho fanoušek a nechci to vidět ale ok když to je plán tak to překousnu. Problém je v tom že nám to ale absolutně nejde a ve výsledku tím ten čas stejně nezískáme

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      pipe1980     před 8 měsíci 22.09.2023 12:12 |  
      5 10

      Musím ti odpovědět na poslední část tvého příspěvku. Tohle postesknutí si nad tím, že zdržujeme někde u rohového praporku, to není zdržování, to je přerušení nějaké fáze soupeře, kdy se dostává v závěrečné fázi zápasu na míč, do tlaku, začíná být iniciativní. Víš jak si u Jurečky říkáš, že potřebuje dát jeden dva goly, sám si udělat jednu pěknou situaci kterou dobře vyřeší aby si začal věřit. Nebo u hráče v poli když vidíš jak je na začátku nervozní a říkáš si, že potřebuje jednu dvě dobrý přihrávky aby se uklidnil (tohle měl často na začátcích zápasů Jarda Zmrhal když byl mladej). Tak to "zdržování" má stejný účel, jen v obráceném gardu.

      Oni prohrávají o dva goly, poslali tam tři čerstvý hráče, mezi nimi Griveliho (tak nějak) kterýmu celej tým hodně věří a kterýmu trvalo asi patnáct vteřin dostat se do šance, začínali být víc na míči, mají tři čerstvý lidi, dostanou se do šance, mají střely, povedou se jim dvě rychlé kombinace......
      To je fáze kterou ty potřebuješ přerušit a nenechat je aby se vůbec dostali do situací kterých se chytí. a zrovna takováhle mrdačka s balonem v rohu je chvíle, kdy se devět jejich frajerů, zastaví, koukají na to, podívají se na časomíru jak jim ubývá čas...
      To není zdržování hry, kdybys chtěl zdržovat hru tak tam čtyři lidi leží na zemi a drží se za lýtko že mají křeče. Mimochodem, úplně to samý dělala v poslední čtvrthodině barcelona v Edenu. A dělali to přesně proto, že jsme je mleli jako svině a oni se nedokázali sebrat a účinně bránit, no tak prostě uděláš něco, aby se nehrálo. A ona takováhle půlminuta udělá s tím rozjíždějícím se soupeřem hrozný věci.

      • Re: Servette - Slavia 0:2

        lukas6novak     před 8 měsíci 22.09.2023 13:17 |  
        6 0

        Jasný já chápu proč se to dělá ale spíš mi jde o to že v našem podání by bylo mnohem efektivnější si to klidně otočit přihrávkama zpět až k brankaři a on to buď uklidní nebo nakopne. Nebo při rozehrávce rohu jít normálně do vápna a pak si někdo seběhnout pro míč na krátko a následně to podržet u rohu. Zatímco my si to nahrajeme u praporku takovým stylem že soupeř ten míč do pěti vteřin stejně získá.

        • Re: Servette - Slavia 0:2

          Merlinus (přítel SN)     před 8 měsíci 22.09.2023 14:12 |  
          2 0

          Z toho taky "květu". Vypadá to strašně a je to naprosto neefektivní.

        • Re: Servette - Slavia 0:2

          jenusp     před 8 měsíci 23.09.2023 12:35 |  
          1 0

          naprostý souhlas - byla snad 85. minuta, čili do konce s nastavením ještě 10 minut, my tam pošlem Tijiho a místo toho, abychom mu to zkusili posadit kopaným rohem na hlavu, nebo to otočili po lajně zpět na stopera a na druhou stranu s pokusem centrovat z 2. strany, tak se to snažíme drbat u praporku, načež do 10 sekund ten míč stejně ztratíme a ještě hrozí, že našeho hráče zraní například kopnutím přes achilovku. Čili výsledek 0 - ještě riziko zranění našeho hráče - ušetřený čas nula nula prd... Tohle a Jurečkova 2. příležitost, kdy to měl prostě zkusit poslat na bránu, na tom klouzavym terénu by to tam třeba spadlo, i kdyby tam doběhl obránce byly jediné 2 věci, kdy jsem se rozčílil. Jinak výkon velmi dobrý!

  45. Re: Servette - Slavia 0:2

    Betynka58     před 8 měsíci 22.09.2023 10:24 |  
    3 0

    Po dlouhé době jsem ve venkovním zápase netrnul až do konce, jestli náhodou Slavia v koncovce neztratí body - potud spokojenost, soupeře kluci vlastně do žádné větší šance ani nepustili. Ale zaráží mě, že ani dnes, když Jindra šetřil některé hráče že základu, nedostal příležitost Chytil - copak asi trenérské u štábu provedl? Nebo snad bude on tím překvapením, koho Jít nasadí do derby?

  46. Koeficient

    JohnyBeGOOD     před 8 měsíci 22.09.2023 10:44 |  
    3 0

    Důležité 3 body. Po včerejšku se navíc opět zvýšila šance, že na jaře budeme mít stále v pohárech 3 týmy a nastanou koeficientové hody. Jenom včera jsme si připsali 1,5 bodu a přeskočili Ukrajinu (0,2b) i Izrael (0,5b). Posunuli jsme se tedy na 16. místo a před námi je Norsko, Dánsko a Srbsko na které ztrácíme méně než bod. Posunutí na 13. nebo 14. pozici by kromě pěti účastníků v pohárech (2+1+2) znamenalo, že mistr příští sezóny bude hrát 4. předkolo LM.
    Navíc příští sezónu budeme odečítat rok 19/20 a můžeme směle pomýšlet na umístění v TOP 10 (Skotsko, Švýcarsko i Rakousko budou odečítat mnohem více bodů). 10. místo v koeficientu zemí bude v novém systému LM poslední umístění garantující přímou účast ve skupině LM.

    V tomto ohledu mě napadá, že by se měla v lize rozšířit špička, nakolik se v několika následujících sezónách do pohárů podívá pět týmů. Dávalo by smysl, kdyby některý z týmů zainvestoval, aby se dokázal pravidelně dostávat do Evropy. Na příkladu Plzně je vidět, že se dá pouze z evropských pohárů naplnit rozpočet velmi slušně.

    • Re: Koeficient

      Ragnarok     před 8 měsíci 22.09.2023 11:10 |  
      6 0

      Baník k tomu má ideální podmínky. Měli by si najmout nějakého manažera, který umí tohle stavět. Fakt si myslím, že by se jim někdo z okolí Red Bullu, nebo klubů, které vlastní City, bohatě vyplatil. Nebo si najmout Nezmara. Plus dlouhodobě hřešíme na to, že je Brno tam kde je a že Bohemians si myslí, že jim máme zaplatit stadion jako daňoví poplatníci a jejich majitel je také kapitoval sama pro sebe. Slovácku věřím. Snad v té pětce budou na úkor Olomouce, které naopak v pohárech věřit nejde.

      • Re: Koeficient

        mig52     před 8 měsíci 22.09.2023 12:53 |  
        1 2

        Podpis s razítkem.

      • Re: Koeficient

        Hesmir (přítel SN)     před 8 měsíci 22.09.2023 13:21 |  
        1 0

        Tak s Brnem uvidíme. Hokejky dostanou novou halu z rozpočtu města a kraje. Kraj teď žádá o změnu přerozdělení daní, čímž by JMK měl ročně +1,5mld. a město se Zbrojovkou se dohodli že nový stadion by měl vyrůst místo velodromu (tedy jako hokejky v areálu brněnského výstaviště) . No, uvidíme.

      • Re: Koeficient

        JohnyBeGOOD     před 8 měsíci 22.09.2023 16:27 |  
        2 0

        Baník je za mě jasný kandidát. Ta synergie úspěchu klubu a fanoušků je často opomíjená, ale je hodně důležitá.
        Je to podle mě i jeden z důvodů proč krachnul Peltův Galacticos, který byl v jednu dobu také v TOP3. Možná kdyby se spojil Liberec s Jabloncem, tak by dokázali vytvořit jeden silný regionální tým. S tím jak asi Jablonec půjde postupně dolů se to přímo nabízí.

        Jinak souhlas, alespoň jeden silný tým na Moravě/Slezsku by být měl. A nejde jenom o evropské poháry i liga samotná by byla mnohem zajímavější.

    • Re: Koeficient

      Dennis     před 8 měsíci 22.09.2023 11:19 |  
      2 0

      Jenže kdo by tu špičku měl rozšířit?

      Za mě se nabízí zejména Baník (velké město, umí vychovat hráče, velká fanouškovská základna, historicky silný klub, i solventní majitel), ale sportovně to prostě poslední roky je tragédie. Nejsou schopni z toho dostat něco víc.

      Slovácko mi přijde, že ten peak už možná mají za sebou, kádr jim hodně stárne a nejsem si jistý, jestli tenhle level udrží dál. Tam se podle sešla silná generace hráčů a k tomu Svědík. Což ani jedno nevydrží věčně.

      V Liberci ten fotbal stále dělají tak nějak, aby to vydělávalo a fungovalo to, ale investovat do toho Karl moc nechce.

      A V Olomouci sice umí vychovat mraky hráčů, ale jinak jsou to za mě diletanti. Vůbec z toho neumí vytěžit ekonomický profit a jinde tam peníze nejsou.

      O Brnu se asi bavit ani nemusíme, tam to vedou od desíti k pěti a Boleslav sice peníze má, ale přijde mi, že jim taky vyhovuje současná stav, kdy hrají ligu, ale ambici zainvestovat do toho a zařadit se do špičky tam úplně nevidím. Navíc je to klub bez fanoušků a s hrozným stadionem.

      • Re: Koeficient

        pipe1980     před 8 měsíci 22.09.2023 11:33 |  
        2 6

        Já nechci vynášet někoho výš než si zaslouží. Ale v Hradci to podle mě dělají dobře.

        • Re: Koeficient

          Dennis     před 8 měsíci 22.09.2023 11:42 |  
          8 2

          Myslíš, jak nechali proti nám hrát tehdy v nadstavbě to nelepší a proti Plzni pak nechali půlku týmu odpočívat? A jak nám pak odmítali prodat Vlkanovu tak dlouho, až ho za míň prodali do Plzně? :-))
          Já Hradci moc nefandím, mají pěkný stadion, to jo, ale nic víc. Nejsou tam vůbec peníze, město žádné velké investice dělat nebude. Vnímám je pořád jako jojo klub, kterým byli vždycky. Dlouhodobě pendlují mezi první a druhou ligou a ty časy se zase vrátí.

          • Re: Koeficient

            pcitron     před 8 měsíci 22.09.2023 15:31 |  
            3 1

            Přesně, jakoby hodně lidí zapomnělo nedávné podrázacké manýry Hradce v čele s plzeňákem Koubkem. Hradec byl naposledy sympatický, když tam hrál Samec a klub vlastnil MUDr. Voda.

      • Re: Koeficient

        slaviator     před 8 měsíci 22.09.2023 12:27 |  
        1 3

        Klidně Pardubice nebo Hradec, v Praze klidně ten potenciál může mít Bohemians i s hostovačkou pár hráčů od nás nebo Sparty...

        • Re: Koeficient

          Dennis     před 8 měsíci 22.09.2023 13:29 |  
          6 0

          Pardubice ani Hradec do špičky českého fotbalu dlouhodobě nikdy nepatřily, řekni mi jediný argument, proč by nyní měly. Tam v první řadě na to vůbec nejsou peníze.

          U Bohemky je to zajímavější. Ta by mohla mnohem víc těžit ze své polohy v Praze, kdy by mohla mít hodně kvalitních hráčů na hostování z pražských S. Ale jinak pro ni platí totéž, co pro Pardubice a Hradec. Nejsou tam peníze, aby postavili trvale kvalitní tým z vlastních hráčů. Vždyť nemají ani na slušný stadion.

          • Re: Koeficient

            Ragnarok     před 8 měsíci 22.09.2023 14:36 |  
            1 0

            Pardubice by mohly fungovat, kdyby tam měl fotbal pozici jako hokej a bylo tam pořád 10 000 diváků. Hradec uvidíme. Ta ekonomika se díky bohu více a více začíná opírat o aktivní fanoušky, což zlepšuje klub a zároveň se pak zlepšuje i servis pro fanoušky. Sparta a Slavia na tom pracují výborně. Pak se dá i ze vstupného získat rozumný peníz. Třeba to v Hradci půjde, uvidíme. Kádr na to nemají, management na to nemají, ale co není, může být. Vlastně bych si přál ligu, kde by nebylo jisté, kdo bude na prvních třech místech. Ale toho se nedočkáme, pokud dál budou v některých klubech lidé jako Minář, Jukl, Bělák a podobní. Ti nechtějí hrát za tři roky v Ženevě, ti si hrají svoje malé hry.

            • Re: Koeficient

              záplata     před 8 měsíci 22.09.2023 17:49 |  
              0 2

              Napsat xindl před Slavii, zdvihám obočí až nad účes.

          • Re: Koeficient

            slaviator     před 8 měsíci 22.09.2023 15:26 |  
            1 0

            V rámci ligy to tam dělají dobře, proč by se nemohlo stát že získají "odpad" od Sparty, od nás, z Plzně a uspějou jednou v konferenční lize, uhrajou 80 mil a najednou poháry budou hrát pravidelně? Přesně to co se stalo Plzni před deseti sezonama...
            Je škoda, že to nevyšlo takhle Zlínu když měli jistou skupinu EL a nakoupili hráče.

            • Re: Koeficient

              Dennis     před 8 měsíci 22.09.2023 15:46 |  
              1 0

              S tou Plzní to nebylo tak jednoduché, že se jim povedla jedna sezona a šlo to samo. Tam bylo podle mě těch příčin víc. Jednak se jim povedlo využít toho, že sparta se zbavila strašně moc hráčů, kteří měli dostatečnou kvalitu, aby vyhráli s Plzní titul. Hejda, Horváth, Kolář atd. K tomu se jim podařilo sehnat další dobré hráče a Vrbu, který měl před sebou nelepší roky. Vzestup Plzně pak nenastartoval jen úspěch v pohárech, ale ten titul. Kdy najednou byli úplně nahoře, dostali se do LM, shrábli balík a dokázali tu úroveň udržet. To nebylo o jednom povedeném roku v konferenční lize. Plus tehdy maximálně dokázali využít našeho ústupu z pozic. V naší lize dlouhodobě od rozdělení federace byli dva odskočené týmy - Slavia a sparta. V momentě, kdy my jsme vyklidili pozice, tak na ten náš flek naskočila Plzeň. A když jsme se vrátili zpět nahoru, tak se ze dvou odskočených týmů staly tři týmy. Teď bychom potřebovali, aby se přidal někdo další, kdo třeba nebude úplně na té top úrovni ligy, ale bude schopný chodit pravidelně do pohárů a dělat tam výsledky.

              • Re: Koeficient

                slaviator     před 8 měsíci 22.09.2023 22:19 |  
                1 1

                Jenže co brání tomu, aby třeba Pardubice posbíraly odložené hráče a s mladým Kováčem něco uhrály? Klidně právě mohou být tím čtvrtým týmem, který by hrál pravidelně poháry...

                • Re: Koeficient

                  Dennis     před 8 měsíci 22.09.2023 22:46 |  
                  1 0

                  Může se to stát, ale jako moc pravděpodobné to nevidím. U Plzně to byla souhra mnoha příznivých okolností. Znám spoustu hráčů, které vychoval Baník, Sigma nebo Slovácko, ale neřeknu ti z hlavy asi nikoho, koho vychovaly Pardubice. Nemyslím si, že mají movitého majitele, který chce do klubu a hráčů hodně investovat. Jejich cílem je každoročně záchrana. Nevidím tam ani extra velkou fanouškovskou základnu, stadion mají pro 5 tisíc lidí... Baník má ve všech směrech lepší předpoklady, jen z toho neumí vytěžit ten sportovní potenciál.

    • Re: Koeficient

      lukas6novak     před 8 měsíci 22.09.2023 13:46 |  
      4 0

      Koeficient pro letošní sezónu lze najít jednoduše zde: http://www.coen.wz.cz/
      Zároveň se to řeší skoro všude a nemá smysl to moc rozepisovat ale jen sepíšu o co se hraje.
      Zjednodušeně 15 místo znamená 5 týmů (místo 1+1+2 se to změní na 2+1+2)
      14 místo a lépe znamená že mistr jde do 4 předkola LM
      12 místo a lépe posouvá vítěze poháru ze 3 do 4 předkola EL
      10 místo a lépe znamená že mistr jde přímo do skupiny LM

      Zajímavý to začíná být do další sezóny kde to zatím vypadá takto (to tohoto se budou počítat body ze zbytku letošní sezóny + příští sezóna)
      10) Rakousko - 24,600 a má teď 3 z 5 týmů ve skupinách
      11) Česko - 24,050 a máme teď 3 ze 4 týmů ve skupinách
      12) Izrael - 23,750 a 2/4 týmy ve skupinách
      13) Švýcarsko - 23,575 a 3/5 týmy ve skupinách
      14) Norsko - 23,125 a 2/4 týmy ve skupinách
      15) Skotsko - 22,300 a 3/5 týmy ve skupinách
      Další země nás teoreticky moc neohrozí pokud nebudou mít vyloženě výbornou sezónu. Tím pádem je zde docela slušná šance že by se mistr 2025/2026 měl dostat přímo do LM. A celkově teď má česko dobrou pozici směrem k tomu aby první 2 týmy hráli pravidelně LM/EL

      • Re: Koeficient

        Ragnarok     před 8 měsíci 22.09.2023 14:39 |  
        1 1

        Pro mne je to vášeň a proto doporučuji si do té predikce hodit Řecko. Letos pojedou a příští rok také. Myslím si, že nás možná předeženou. I když... Když uděláme ještě tři týdny jako tento, tak sky is the limit.

        • Re: Koeficient

          lukas6novak     před 8 měsíci 22.09.2023 18:08 |  
          2 1

          letos jo ale zase odečítají o 2,9 bodů víc po sezóně než my. Jednoduše pokud chceme top 10 tak tohle pro nás musí být dostatečný náskok

    • Re: Koeficient

      vršek     před 8 měsíci 22.09.2023 15:21 |  
      3 2

      Nemá smysl se bavit o tom, který z týmů by měl rozšířit "naší ligovou špičku"....
      Pro úroveň i úspěšné působení našich týmu v Evropě je zcela jednoznačným receptem zúžení naší ligy. Myslím si, že v našich podmínkách ( dle mého víceméně rozhodujícím bodem jsou finance) je 16 týmů v lize "zárukou" její "skvělé" úrovně.
      No, našim "pánům ve vedení asociace to takto vyhovuje (dle mého opět z víceméně finančního hlediska).
      Neustále se budeme zaklínat našimi "sem tam úspěchy" v Evropě, ale skutečná úroveň naší ligy nikoho "nahoře" vlastně nezajímá - hlavní je dělení financí z příjmů od TV, z reklamy a možná i finančních toků, které by při omezení počtu týmů mohly pány ve vedení o další peníze připravit...
      To, že takto široká liga je naprosto "rozbředlá", no spíše bídná, našemu fotbalu škodí je evidentní i ve hře naší reprezentace. Nejlepší hráči jsou "nuceni" absolvovat mnoho víceméně pro zvýšení jejich herní úrovně zbytečných zápasů namísto toho, aby se při omezení počtu vrcholových týmů zvýšila úroveň profesionálních soutěží a tím i herní úroveň jednotlivců.


      Komentář byl uživatelem upraven (22.09.2023 15:27) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Koeficient

        Dennis     před 8 měsíci 22.09.2023 15:36 |  
        3 1

        Se zúžením souhlas. Ideální by ale byla kombinace obojího. Tj. ideálně ligu zúžit na 12 týmů, koncentrovat kvalitu a současně dosáhnout toho, aby tady bylo 4-5 fakt slušných týmů. Aktuálně jsou tady na solidní herní úrovni týmy jen 3 a snaží se k nim přiblížit Slovácko, což ale, jak jsem popsal jinde, považuju za spíše dočasný trend. V Holandsku se k té první trojce pár let zpátky dotáhl Alkmaar a Twente. V Belgii vedle dlouhodobých rivalů Brugg a Anderlechtu hrají už roky nahoře Genk, Gent, Antwerpy a nově i Saint-Gilloise. Tyhle kluby jsou schopny prosazovat se i v Evropě. V Řecku mají 4-5 klubů, které dokáží dělat body v Evropě - Panathinaikos, AEK, Olympiakos, PAOK a Aris. U nás je za tou trojicí strašná mezera, která je vidět v lize a ještě víc i v Evropě. Občas se zadaří Liberci nebo Slovácku, ale nedokáží to udržet pravidelně dlouhodobě. Jestli chceme mít trvale v Evropě 5 míst, tak musíme mít 4-5 kvalitních týmů.

        • Re: Koeficient

          JohnyBeGOOD     před 8 měsíci 22.09.2023 16:16 |  
          1 1

          Je to vidět i u jiných zemí. Srbsko má pouze Zvezdu a Partizan, zbytek táhne koeficient spíše dolů. Pak stačí jeden výpadek, jako letos kdy Partizan vypadl v posledním předkole EKL a Srbsko dost možná vypadne z TOP15. Skotsko to samé, za Celticem a Rangers je velká díra. V poslední sezóně se stali obětí vlastního úspěchu, kdy se sice dostali do LM, ale neuhráli tam skoro nic. Letos zatím taky spíše zaostávají a příští rok budou odepisovat jejich nejsilnější sezónu 19/20, takže půjdou dolů. Chorvatsko pouze s Dynamem Záhřebem je na tom ještě hůře bito.

          Příchod třetí evropské soutěže hodně nahrává zemím, které mají širší špičku. Stačí se podívat kam se dostalo Nizozemsko, aktuálně jsou 5. a dostali se před Francii na místo zaručující tři přímá místa ve skupině LM.
          To samé Turecko, ještě nedávno byli na tom podobně jako my, ale loňskou sezónu šli hned 4 jejich týmy v pohárech dál ze skupiny. Letos mají aktuálně nejvíce nahraných bodů ze všech zemí.

        • Re: Koeficient

          slaviator     před 8 měsíci 22.09.2023 22:26 |  
          1 0

          ve 12 týmech sice budeš koncentrovat kvalitu, ale nebudeš mít prostor kde by měli hrát mladí hráči...

      • Re: Koeficient

        slaviator     před 8 měsíci 22.09.2023 22:24 |  
        2 2

        Já bych naopak zrušil nadstavbu a ligu rozšířil na 18 týmů, ten jeden rok kdy to tak bylo se mi to líbilo. 12 týmů by znamenalo, že mladí hráči by neměli kde hrát... 18 týmů by znamenalo, že by hráli ve více týmech než dnes...

  47. Příjemné překvapení

    silikat     před 8 měsíci 22.09.2023 11:04 |  
    3 0

    Přiznám se,že po výkonu v Pardubicích jsem trnul,ale včerejší výkon byl příjemné překvapení,tedy až na tu závěrečnou pasáž zápasu.Dumi vypadá,že bude opravdu posila.Na neděli se nebe vyjasnilo.Jen bude třeba pohlídat ty prázdné hlavy.

    • Re: Příjemné překvapení

      SKSKali     před 8 měsíci 22.09.2023 11:31 |  
      3 1

      V Pardubkách byl dobrý výkon, krom zahozených šancí. Byl to zápas, který měl skončit tak 0:3. Konečně ta hra venku začíná nějak vypadat. V obraně aktivní, snažíme se odebírat ihned míče, otravovat soupeře. A hlavně jsme nezpanikařili, že to ihned nejde podle nás. Pardubky se cca 15 min snažily, než jsme je začli přehrávat, včera Ženeva taky do toho vlítla, než se po 10 minutách zjistilo, že jsme stejně lepší a začli hrát podle sebe.

      • Re: Příjemné překvapení

        SLAVIESTA     před 8 měsíci 22.09.2023 11:40 |  
        0 6

        Palec dolů Ti dávám pouze za první větu.

    • Re: Příjemné překvapení

      vršek     před 8 měsíci 22.09.2023 16:02 |  
      8 0

      Ono je velkým rozdílem hrát i proti bídným soupeřům v naší lize pokud se "zabarikádují" ve svém vápně a jen čekají na případný protiútok.... Stačí se podívat na Dohráno a posoudit jak vypadají zakončení a góly v podání našeho týmu a Sparty. My jsme vždy nuceni se ve velkém vápně vypořádat s cca 8 hráči zatímco góly Sparty padají v situacích kdy jsou v obranné fázi soupeře vyjma standardek, ve vápně cca 4 bránící - viz poslední zápas Sparty se Slováckem a čtyři góly z pěti kde si člověk říká - kde jsou bránící hráči... Tohle není o skvělé Spartě a klopýtající Slavii, tohle je o tom jakým stylem i jak důrazně hrají soupeři proti nám a proti nim...
      Je s podivem jak v našich zápasech hrají vlastně všichni soupeři "zaparkovaný autobus" - no, kvality Slavie jsou všem známé a všichni vědí, že hrát s námi otevřenou hru je cesta bez šance na úspěch. Včerejší zápas dokumentoval to, že pokud hrajeme proti soupeři, který se snaží "hrát" jsme schopni i v takto opět výrazně pozměněné a zcela nesehrané sestavě uspět.
      Je s podivem, že zatímco v zápasech s námi je všem jasné, že nelze otevřít hru, v zápasech Sparty se většina týmů tímto neřídí a umožňují Spartě nabíhat po dlouhé rozehrávce do volných prostorů a skórovat do otevřené obrany. Sparta hraje fotbal ze zajištěné obrany s čekáním na protiútoky, v podstatě fotbal bez středové kombinace, který rozhodují velmi dobří útočníci a neskutečně ve vápně produktivní Krejčí po standardních situacích. Od derby 4 : 0 přešel Priske na systém 3 - 4 - 3 a ten praktikuje ve všech zápasech.
      Jsem přesvědčen o tom, že v neděli budeme sledovat "zaparkovanou" Spartu s nákopy a čekáním brejk a na standardní situace. Pokud budeme hrát na riziko a bez zajištění jako obvykle můžeme mít v neděli docela problém.

      • Re: Příjemné překvapení

        Sevi14     před 8 měsíci 22.09.2023 19:41 |  
        3 0

        Zdravím, s tímto názorem naprosto souhlasím. Vždy se divím, že každý kdo hraje se spartou hraje, nebo se alespoň snaží o otevřený fotbal. Což je pro ně voda na mlýn. Protože jejich hra je založena na rychlém přechodu a nákopu na rychlé útočníky, nebo křídla. Že by dokazali někoho přehrát a vyloženě zatlačit. To ne... Prostě jen nakop. A když teče do bot pomůžou si standartni situaci. Což dobře okomentoval trenér Kypranu, že hráli proti basketbalistum. :) proto je důležité hrát v derby ze zajištěné obrany. A věřím, že naša kvalitou jsme schopni jim tam 2 banány poslat :)


        Komentář byl uživatelem upraven (22.09.2023 19:42) . Zobrazit původní komentář

  48. Re: Servette - Slavia 0:2

    martyni (přítel SN)     před 8 měsíci 22.09.2023 11:11 |  
    11 2

    K tomu inženýrovi.. pořád si myslim, že když se dostává do tolika šancí, tak mu to tam padat začne, jeho výběr místa je excelentní, hlavně se nedostat do nějaký deprese, ta poslední šance ale teda už o jistý formě deprese svědčila..

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      Slávista 51     před 8 měsíci 22.09.2023 11:51 |  
      9 0

      V neděli při derby, alespoň 2x.

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      slaviator     před 8 měsíci 22.09.2023 12:24 |  
      3 0

      taky myslím, že výkon v hřišti má dobrý, do šancí se dostává, jen potřebuje aby jednou nasázel hattrick a bude mu to tam padat jako v nadstavbě..,

  49. Re: Servette - Slavia 0:2

    Wulfstan (přítel SN)     před 8 měsíci 22.09.2023 11:24 |  
    8 4

    Po náročném pracovním dni dobrý večerní relax. Až na pár drobností se mi naše hra líbila. Nejvíc bych asi vyzdvihl Ogbua, v obraně naprosto dominantní výkon a ještě dal uklidňující gól. Dumitrescu v prvním poločase výborný, pak se trochu vytratil, ale na první zápas dost slibný výkon. A Jurečku bych poslal tak na 3 týdny někam k moři, aby si vyčistil hlavu.
    Radost mi zkazily jen dvě věci - výpadky v přenosu a večerní výpadek SN, kdy mi místo toho naskakovala nějaká stránka jménem "PLESK".

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      kostelnivlajka     před 8 měsíci 22.09.2023 11:56 |  
      3 1

      Harachovák nás zase odstavil..mně se ten rumun moc nelíbil, ale asi odvedl svý..s výkonem teamu jsem byl po dlouhý době spokojen, krom jurečky

      • Re: Servette - Slavia 0:2

        vlk30 (přítel SN)     před 8 měsíci 22.09.2023 14:18 |  
        4 2

        Ing. Klame tělem před derby :-))

        • Re: Servette - Slavia 0:2

          kostelnivlajka     před 8 měsíci 22.09.2023 16:53 |  
          2 1

          Budeme potřebovat trochu štěstíčka proti těm hromotlukům, no

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      buri     před 8 měsíci 22.09.2023 12:00 |  
      7 0

      Ta stránka PLESK se mi objevila už odpoledne a nemohl jsem ani tipovat zápas... Kluci naši mi ale zpravili náladu. S počítačem to moc neumím... Psalo to, že mě někdo ohrožuje a ať jdu na ten PLESK. Ale naše noviny mě fungují od dnešní 11 hodiny...
      Zdravím Tě a všechny Slávisty.

      • Re: Servette - Slavia 0:2

        pipe1980     před 8 měsíci 22.09.2023 12:48 |  
        4 2

        Zjevně má web ještě trošku kocovinku


        Komentář byl uživatelem upraven (22.09.2023 12:55) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Servette - Slavia 0:2

        pipe1980     před 8 měsíci 22.09.2023 12:51 |  
        1 3

        Já mám naštěstí tipovačku napsanou dlouho dopředu "nanečisto", pro případ že bych se k tomu nedostal před zápasem. A pak jdu a většinou jen upravím střelce podle sestavy. Ale včera jsem nějak pořád někde lítal a přišel jsem domů fakt když už stáli hráči na hřišti, takže když jsem viděl kdo hraje tak aniž bych si to pamatoval, atk jsem se zasmál a říkal jsem si dobře, tak střelce nemám určitě :-)

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      utrzeny_ze_retezu     před 8 měsíci 22.09.2023 14:26 |  
      1 0

      mně se to zobrazuje pořád, sem se dostanu pouze přes přímou adresu do diskuze. nevíte co s tím?

      • Re: Servette - Slavia 0:2

        Wulfstan (přítel SN)     před 8 měsíci 22.09.2023 14:30 |  
        2 0

        Fakt? Asi zlobí nějakej hacker. Ale je divný, že se to zobrazuje jen někomu. Co s tím nevím, mě to tam skákalo večer a dnes ráno už dobrý.

        • Re: Servette - Slavia 0:2

          knl66 (přítel SN)     před 8 měsíci 22.09.2023 18:27 |  
          4 0

          Ha! Dostal jsem tě, Dagu Bedmane! :)) Třetí pád - mně. :))
          PS: ten Plesk byl dost nepříjemnej, fakt jsem se bál, že nám SN nějakej hacker zboural. Stalo se mi na mobilu po zápase a ještě někdy do dnešních 11 hodin.

          • Re: Servette - Slavia 0:2

            Wulfstan (přítel SN)     před 8 měsíci 22.09.2023 20:29 |  
            2 0

            Nikdo není neomylný. Děkuji Ti za upozornění a sypu si popel na svou holou hlavu. Ano, takto to má vypadat, jeden udělá chybu a druhý ho upozorní, případně mu tu chybu ještě vysvětlí. Spolu jsme silnější!!!

  50. Pohár

    mig52     před 8 měsíci 22.09.2023 12:51 |  
    4 2

    Dennisi, jedině Chachaři. Mají podmínky, mládež, stadion, byť s atletickou dráhou a hlavně super fans. Při vší úctě - Pardubice i Hradec je momentální boom, který může brzy ochladnout, což by bylo škoda, ale na mezinárodní pohár to asi nebude. Mám obavu, že to bude těžké udržet i na Slovácku, byť tam dělají fotbal dobře, ale nevím, jak dlouho to bude udržitelné s prvním týmem. O Bolce a Libe se vůbec nebavme, tam chodí na fotbal méně lidí než na hokej. Ale ta Ostrava je reálná, jen tam to chce někoho, kdo ten fotbal umí dělat a to by zas neměl být takový problém.

  51. Pohár

    mig52     před 8 měsíci 22.09.2023 12:52 |  
    4 2

    Dennisi, jedině Chachaři. Mají podmínky, mládež, stadion, byť s atletickou dráhou a hlavně super fans. Při vší úctě - Pardubice i Hradec je momentální boom, který může brzy ochladnout, což by bylo škoda, ale na mezinárodní pohár to asi nebude. Mám obavu, že to bude těžké udržet i na Slovácku, byť tam dělají fotbal dobře, ale nevím, jak dlouho to bude udržitelné s prvním týmem. O Bolce a Libe se vůbec nebavme, tam chodí na fotbal méně lidí než na hokej. Ale ta Ostrava je reálná, jen tam to chce někoho, kdo ten fotbal umí dělat a to by zas neměl být takový problém.

  52. Re: Servette - Slavia 0:2

    Leksel     před 8 měsíci 22.09.2023 14:15 |  
    7 1

    Pozitiva:
    - 3 body zvenku
    - bojovný a zodpovědný týmový výkon
    - dobrá premiéra Dumitresca
    - Tijani platný jak v útoku, tak i zodpovědně pomáhající obraně
    Negativa:
    - Jurečka stále z formy, dvě spálené tutovky
    - Ševčík opět zraněn
    - naprosto zbytečná karta pro Mandouse
    Kdyby bylo v podobném duchu i derby, tak by spokojenost byla 100%!

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      Wulfstan (přítel SN)     před 8 měsíci 22.09.2023 14:28 |  
      10 0

      Mezi pozitiva bych ještě určitě zařadil Masopusta. Mnohými už odepisovaný, ale v důležitých chvílích ještě dokáže zabrat, "dědek".

      • Re: Servette - Slavia 0:2

        Leksel     před 8 měsíci 22.09.2023 16:06 |  
        6 0

        Určitě souhlasím, bylo ho celý hřiště a stál na tom správným místě, když se k němu dostal odražený balon a po jeho rohu skóroval nechytatelně hlavou Ogbu, kterej mi začíná připomínat legendární dvojku Ngadeu a Deli.

      • Re: Servette - Slavia 0:2

        knl66 (přítel SN)     před 8 měsíci 22.09.2023 18:22 |  
        4 0

        Taky je z Vysočiny a tam nejsme žádné padavky, my něco vydržíme!

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      kostelnivlajka     před 8 měsíci 22.09.2023 16:55 |  
      4 4

      Do negativ:

      - přenos čt, zaseknutá kamera

      Do pozitiv:

      Dobré víno k tomu

      • Re: Servette - Slavia 0:2

        PahaAhma     před 8 měsíci 22.09.2023 17:47 |  
        3 1

        Přenos ČT zprzněný vinou švícek, a komentátorův poskok o nás zase několikrát mluvil jako o velkoklubu, to se poslouchalo dobře...

        • Re: Servette - Slavia 0:2

          pipe1980     před 8 měsíci 22.09.2023 21:12 |  
          2 3

          Kdo to tam byl jako spolukomentátor? Chvílema jsem fakt žasl nad jeho slovními obraty.

          • Re: Servette - Slavia 0:2

            slaviator     před 8 měsíci 22.09.2023 22:20 |  
            2 0

            Nebyl to David Kobylík?

            • Re: Servette - Slavia 0:2

              dm52     před 8 měsíci 22.09.2023 22:31 |  
              2 0

              Jj, to byl on.

      • Re: Servette - Slavia 0:2

        Kulajs     před 8 měsíci 23.09.2023 09:36 |  
        7 0

        Švýcarům odešel přenosový vůz, asi vinou deště. Stát se to u nás, tak nás roznesou na kopytech. Naštěstí tam měli jednu statickou kameru, která ale neviděla obě branky a než jim došlo, tam někoho poslat, kdo tou kamerou bude hýbat, tak to dost trvalo. Tady je ČT naprosto bez viny. Naopak tam měla svého kameramana (dost možná to byl kameraman Slavie, který točí Matchday), který alespoň zajistil přenos děkovačky.

        • Re: Servette - Slavia 0:2

          kostelnivlajka     před 8 měsíci 23.09.2023 10:27 |  
          2 1

          No bylo to lepší než 02, kdy škodovka kopal penaltu a když se rozbíhal, tak se mi to zaseklo...

  53. Re: Servette - Slavia 0:2

    coogee     před 8 měsíci 22.09.2023 22:56 |  
    8 7

    Nechápu, proč i včera komentátoři neustále říkali "Slávie", jsou vážně tak hloupí nebo nevědí, že klub se jmenuje Slavia?! Vím, že možná už s tím jsem otravnej, ale mě tohle neskutečně seje! A my se proti tomu vůbec neohradíme!
    Hlavně že máme mediálního partnera Seznam, který v části Sport dnes adoroval bolševické křiváky a jejich "hvězdu" Krejčího, všechny titulky byly jen o nich, ale onás skoro nic. Dobře jsme si vybrali! :-(
    Tak se omlouvám, trochu jsem si ulevil...

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      urs (přítel SN)     před 8 měsíci 23.09.2023 12:11 |  
      1 1

      To máš těžký, pro mě je zase Slávia jen psaný název klubu, který ovšem celý život vyslovuji právě jako oni komentátoři. Nevím přesně, zda je to chyba či nikoliv, ale to už by bylo na širší diskusi. Koneckonců foneticky název klubu "slávije" vyslovuje většina lidí, kteří právě Slávii fandí. Wikipedie (to je legrační, protože i ta se přeci jmenuje Wikipedia) píše, že je to tak trochu jedno a záleží na zvyklosti toho kterého jazyka/etnika/národa atd. Ty říkáš Wikipedia, nebo Wikipedie? :D

      • Re: Servette - Slavia 0:2

        Kulajs     před 8 měsíci 23.09.2023 12:51 |  
        5 0

        Pamatuji dobu, kdy se používal pokřik Heja Heja Slavia! Ale to už je dávno...:-)

        • Re: Servette - Slavia 0:2

          urs (přítel SN)     před 8 měsíci 23.09.2023 13:09 |  
          4 4

          S mi nahrál, já pamatuju hrůzostrašnej pokřik při zápasech repre "Kdo neskáče, neni Čech - Hop Hop Hop!", kterej buránci proměnili na vpravdě hůžasnou verzi: "Kdo neskáče, fandí Spartě - Hop Hop Hop!" Svět se zbláznil, ale tohle je těžká bída za mě teda a poslouchat takovej vejplach mozgů v Edenu je skutečnej balzám na uši. :)

      • Re: Servette - Slavia 0:2

        coogee     před 8 měsíci 23.09.2023 14:11 |  
        5 0

        Slávia? To jako vážně s dlouhým "a"?

    • Re: Servette - Slavia 0:2

      Leksel     před 8 měsíci 23.09.2023 12:52 |  
      6 0

      Chápu tvoji akurátnost, ale já jsem to v zápalu boje ani nezaregistroval a ani by mi to v tomhle případě nějak nevadilo. V tom komentování se nemluví podle pravidel ČJ, tak beru i to Slávie s pochopením. Jinak v psaným oficiálním projevu nebo nějaký ceremonii samozřejmě vždy Slavia.

      • Re: Servette - Slavia 0:2

        pipe1980     před 8 měsíci 23.09.2023 15:13 |  
        3 3

        Taky bych řekl, že jsou situace kdy je Slavie spíše hovorová verze, tedy naprosto v pořádku. A jsou samozřejmě situace kdy to v pořádku není, často na ně narážíme i tady v psané variantě.
        Jako když ti někdo řekne, že "Zítra přijede Slavie" nebo "Slavie je nejlepší klub na světě" jsem ochotný to přijmout.
        Samozřejmě něco úplně jiného je, když někdo například použije celý název klubu a řekne nebo napíše "Dalším týmem ve druhém výkonnostním koši je Slavie Praha", to je prostě komolení jména. Obecně bych řekl, že v psaném textu by měla být tolerance k tomu a/e na konci nulová, ale jak už jsem zmínil, často se s tím setkáváme i tady od Slávistů.