Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 9. kolo

308. derby bohužel nabídlo nevábnou podívanou plnou faulů a rozmíšek.

Nevím, jestli se to týká i sportovní úrovně, ale minimálně atraktivita naší nejvyšší soutěže jde v posledních letech nahoru. Pražská S začala výborně pracovat s fanoušky, návštěvnost utěšeně stoupá (ještě nedávno by bylo několik vyprodaných zápasů za sebou utopií), začíná se hrát zajímavější fotbal v důstojnějších kulisách (jak co se týče trávníků, tak i třeba podmínek pro hostující fanoušky)... 308. derby mělo být dosavadním vyvrcholením fotbalové renesance u nás - vždyť Slavia i Sparta jsou vlajkové lodě, které se neztratí ani v evropské konkurenci. Realita byla bohužel tristní a včerejší zápas bohužel nabídl jen odvrácenou část fotbalu.

Derby tak nebylo oslavou fotbalu, ale reklamou na nenávist a buranství. Zásadní měrou k tomu přispěl hlavní rozhodčí Szikszay svým naprosto stupidně nastaveným metrem, kdy nedával karty ani v situacích, kdy to podle pravidel bylo jednoznačně namístě. A je třeba říct, že mu nepomohlo ani nastavení obou týmů, takže se zápas okamžitě zvrhl ve válku. Místo špičkového fotbalu v maximálním, ale férovém nasazení, jsme tak viděli jen buranskou frašku, ve které nebyl ani náznak respektu ke zdraví protihráčů. 308. derby tak bylo ostudou pro všechyn zúčastněné strany.

Z fotbalového hlediska mi nezbývá než vypíchnout dlouhodobou neschopnost Slavie v závěrech zápasů. Jedná se o třetí ligové derby v řadě, ve kterém jsme ztratili výsledek v nastaveném čase! Navíc nejde o výjimku, protože podobné potíže máme dlouhodobě. Stačí si vzpomenout na jarní zápas v Liberci nebo na rozhodující zápas v nadstavbě s Plzní o rok dříve. Když naopak Slavia potřebuje strhnout vítězství na svou stranu, tak toho v závěrech není schopná. Hledání vysvětlení není ambicí tohoto hodnocení, každopádně se jedná o naši zcela zásadní Achillovu patu a trenéři by se měli urychleně snažit najít řešení, pokud se ještě chtějí vrátit na piedestal, kdy spolu se Slavií vládli českému fotbalu.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 5 - Práce měl minimum. Několikrát si došel pro vysoký míč, v čemž týmu pomohl, kromě tedy jednoho pokusu, kdy ho nepříliš jistě boxoval. Penaltu chytat nemohl.

Tomáš Holeš - 7 - Byl naším nejlepším hráčem v derby. Obrana si dobře poradila s množstvím dlouhých míčů. Holeš bránil přesně a hlavně většinou čistě. Relativně úspěšně se i snažil o přidání nadstavby, což ilustruje situace z druhé půle, kdy pěkně vyvezl míč a pokoušel se o lob brankáře.

Igoh Ogbu - 5 - Dlouhou dobu pevně držel s Holešem naši obranu. V závěru bohužel opět zavinil penaltu. Nebyl to sice takový zkrat jako na jaře a částečně se dá hovořit o smůle, zároveň šlo ale i o Ogbuovu špatnou koordinaci. Míč přeci jen nějakou dobu letěl a nebyl tečovaný. Každopádně to jeho jinak dobrý výkon kazí.

Jan Bořil - 4 - Jeho nominace mne celkem překvapila a říkal jsem si, jestli bude tempu zápasu stačit. Místo fotbalu se ale zápas zvrhl v souboje, s čímž neměl Bořil problém. Ke konci zápasu se zastal Chytila proti sparťanské přesile, nicméně nemůže to udělat tak, že se celá situace strhne ve rvačku. Takové chování na hřiště nepatří a je ostudné.

David Douděra - 4 - Odehrál jen první půli a fotbalově nijak nezaujal. Ostatně už jeho nominace do základu pro mě byla vzhledem k jeho nevalné formě překvapivá. Souboje sice odmakal, ale vzhledem k jeho konstituci v nich pochopitelně těžko mohl vyniknout.

Christos Zafeiris - 5 - Zrovna od něj bych fotbalově čekal víc. Jasně, že tomu průběh zápasu nenapomáhal, nicméně takový Oscar se mnohem víc snažil o kombinaci. Zafeiris byl při překopávané navíc i často nepřesný.

Oscar Dorley - 6 - Skoro jediný hráč na hřišti, který chtěl hrát fotbal. V rámci možností se úspěšně snažil o kombinaci po zemi. Jen závěr mohl zvládnout lépe. Nejdřív prováhal přihrávku na Juráska při brejku, pak také spolu se Zafeirisem několikrát nechal odkrytý střed. Horší šestka.

Lukáš Provod - 6 - Jeden z těch, co se alespoň trochu snažili hrát. Stal se terčem hrubého zákroku Preciada. Horší šestka.

Ivan Schranz - 5 - Zcela průměrný výkon.

Muhamed Tijani - 6 - Se střídavými úspěchy se rval a bojoval na hrotu. Ke cti mu slouží, že vybojoval po zákroku Preciada penaltu. Naopak v první půli předvedl několik nešetrných zákroků.

Václav Jurečka - 6 - Herně vidět nebyl, utopil se v množství soubojů. Penaltu ale proměnil spolehlivě a následně očividně ožil. Předvedl pěknou akci, při které donutil Vindahla k zákroku. Za mě bylo chybou ho ve zlepšeném rozpoložení stáhnout, protože byl jedním z mála hráčů, kteří se snažili hrát nadále dopředu. Hra Slavie pak upadla do pasivity.

Lukáš Masopust - 5 - Také umí rozdat, ale je jasné, že je to spíš fotbalovější typ hráče, takže mu styl zápasu také nesedl tolik jako čtvrteční zápas v Evropě.

Mojmír Chytil, Conrad Wallem, Matěj Jurásek a Michal Tomič nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

9 - Neděle 24. 09. 2023 18:00

Fortuna liga, 2023/2024
1 - 1
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

58. Václav Jurečka (pen)

AC Sparta Praha
AC Sparta Praha

90.+10. Haraslín (pen.)

Komentáře (140)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Ivan     před 8 měsíci 25.09.2023 14:56 |  
    12 1

    Až mě překvapilo když jsem uviděl článek s hodnocením, protože si opravdu žádný fotbal ze včerejšího zápasu nepamatuju.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    cvočkař Danda     před 8 měsíci 25.09.2023 15:01 |  
    31 4

    Zápas zcela sprasil rozhodčí.Kdyby dával karty hned od začátku,za faul kuchty na Béřu a za dojetí toho černocha do Mandyho,tak by se hrál fotbal a ne MMA.Pro mě je Beřa hrdina, protože se zastal Mojmíra proti přesile sralťanů.Nezalekl se krejčího, který je o hlavu větší.
    SMRT sralťe!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Ivan     před 8 měsíci 25.09.2023 15:03 |  
      6 2

      Pleteš se, cituji: "Rozhodčí této atmosféře nepodlehli a jejich výkon nebyl hlavní příčinou toho, v jakém duchu bylo utkání odehráno. Většinu herních situací rozhodčí posoudili správně a celkově dle názoru KR v utkání obstáli"

      Takovéhle výkony rozhodčích si představujeme a příště ho máme zas.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        japhy     před 8 měsíci 25.09.2023 15:20 |  
        15 1

        Aha. Musím sice souhlasit, že většinu posoudil dobře, protože toho měl mraky k posouzení. Ale třeba neudělení druhý žlutý Preciadovi za to mrdnutí míče o zem je donebevolající, protože to je žlutá, jak se krásně říká, taxativní. A že ji nebudeme dávat, protože Derby a navíc takhle vyhecovaný? Fajn, je to ale cesta do pekel, vy alibistická bando.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Ivan     před 8 měsíci 25.09.2023 15:49 |  
          2 0

          Já to říkal samozřejmě v nadsázce :-) To že ten jejich novej Vízner měl být 3x venku je jedna věc, ale celkově bylo evidentní že ten zápas neměl v rukou a rozhodně fotbalu nepomohl - ten jeho metr byl fakt divnej. Normálně rozhodčí pískne první 3 zákroky, další 2 pustí a všichni ví jak se píská a co se dá dělat, jenže včera to tak opravdu nebylo, některé žluté bych nežlutil, spoustu kontaktů bych ani nepískl, jasné červené jsou žluté, některé jasné žluté jsou jen fauly. Prostě po každém zákroku jsem byl připravený na to, že to nemusí být faul a zároveň to může být žlutá a to se pak blbě hraje.

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            wimpy     před 8 měsíci 25.09.2023 15:52 |  
            15 0

            Ještě dodám jednu situaci, po tom zákroku na Zafeirise jsme šli do přečíslení celkem blízko vápna. On necitlivě neponechal výhodu a nakonec jen kvůli žluté.

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              Ivan     před 8 měsíci 25.09.2023 15:53 |  
              6 0

              Taky nám necitlivě přerušil postupný útok kdy se Olatunji válel u nás ve vápně a ani ho nevykázal ze hřiště.

              • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                wimpy     před 8 měsíci 25.09.2023 15:56 |  
                8 2

                On prostě není dobrý rozhodčí (třeba jednou bude). Ale aspoň jsem z něj neměl pocit, že by rozhodoval tendenčně.

                • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                  Ivan     před 8 měsíci 25.09.2023 15:57 |  
                  4 1

                  Já bych určitě řekl že udělal víc chyb ve prospěch Sparty, ale taky bych to zdůvodnil spíš absencí koulí než jiným zájmem.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                    wimpy     před 8 měsíci 25.09.2023 16:01 |  
                    5 0

                    Ona to asi není sranda pískat a když viděl, že se mu to rozpadá pod rukama a že hrozí, že se to bude dohrávat osm na sedm, tak vyloženě zpanikařil. Já bych ho vyloženě nezatracoval, ale derby prostě řídil předčasně.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                      Ivan     před 8 měsíci 25.09.2023 16:08 |  
                      4 0

                      Jo, tak já mám něco odpískáno v malém fotbalu a taky se mi to často sypalo pod rukama :-) A právě to je podle mě ta nejdůležitější věc u rozhodčího, aby měl respekt a hráči věděli na čem jsou. Když hráči vidí, že to máš pevně v rukou a uděláš chybu, tak to vezmou, ale když vidí že sám vlastně nevíš co chceš, tak tě sežerou. Nedovedu si představit že by ten zápas vypadal takhle se Zelinkou.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                        wimpy     před 8 měsíci 25.09.2023 16:14 |  
                        1 0

                        A že zkušenosti, jde to napravit ve chvíli, kdy už se ti to sype?

                        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                          Ivan     před 8 měsíci 25.09.2023 16:32 |  
                          2 0

                          No mně ne, protože jsem byl špatnej... :D Ale myslím že spíš ne, aspoň si nepamatuju zápas (i profíky) co bych viděl kde by to byla třeba v první půli řezničina za přihlížení sudího a pak se to srovnalo. Když se to rozjede, tak začnou pracovat emoce u hráčů a to se těžko zkldiní.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                            wimpy     před 8 měsíci 25.09.2023 16:39 |  
                            2 0

                            Já si to myslím taky. Když už si to necháš pod rukama rozjet, jsi v hajzlu. A to se mu stalo. Jak říkám, úplně bych ho nezatracoval, ale příští derby až za několik let, pokud mu bude stoupat výkonnost. :-)
                            Szikszaye beru jako spíš horšího sudího, ale pískal nás tuším v Budějkách, kde mi přišel docela slušnej.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                      dalislavista     před 8 měsíci 25.09.2023 22:47 |  
                      0 1

                      Jenže když si nejsem jistý, že si to nenechám rozpadnout pod rukama, tak přeci od začátku radši přísněji dávám žluté! On je nedával ( což se o něm ví), tak se .mu to logicky rozsypalo.
                      Otázka je, proč je na derby nominovaný, když se ví, že nedává karty. S komu to vyhovovalo je asi jasné.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                        wimpy     před 8 měsíci 25.09.2023 22:54 |  
                        1 0

                        Ta nominace byla chyba, ale on moc výběr není. Nemůže všechno pískat Zelinka.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                          butters     před 8 měsíci 25.09.2023 23:42 |  
                          2 1

                          Proč by nemohl, "talent" Černý na jaře pískal 3 derby během měsíce a nikomu to nevadilo, naopak. Ale myslím, že Zelinka si už derby nezapíská nikdy, kvůli výsledku toho z minulého podzimu, kde se nijak nepokusil odvrátit ten debakl. A předtím pískal na skládce, když jsme ještě se Simou vyhráli 3:0, prostě mu ty derby nějak nejdou :-) Blbý je, že když se člověk podívá na tu listinu a smíří se s tím, že Zelinku bude sparta bojkotovat (neoficiálně, když už to oficiálně nejde), tak tam není kde brát. Buď jsou nezkušení, nebo až moc profláknutí. A Poláky a jiné cizince už LFA nechce, protože se jim asi hůř vysvětluje, co se po nich chce.

                          Jestli Černý nestihne během sezóny už nic podělat, tak myslím, že mu na jaře minimálně jedno derby zase svěří, příp. použijí někoho ze zkušených, třeba Berku.

                          Iluze o KR už si fakt nedělám, jestli jsou schopní napsat, že Szikszay sice ve 20. minutě neposlal dementy do deseti, ale zápas nijak neovlivnil a zvládl.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                    Myšák     před 8 měsíci 25.09.2023 16:34 |  
                    0 3

                    Tak že se shodneme, že se snažil pískat rovinu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              SLAVIESTA     před 8 měsíci 25.09.2023 17:19 |  
              1 2

              Ano, v tuto chvíli nás velmi výrazně poškodil.

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              standa.e     před 8 měsíci 25.09.2023 18:15 |  
              0 1

              Tohle bylo hodně necitlivé, ale... Tohle bych i pochopil, byl soustředěnej na místo přestupku, nejkoukal kolem... Jako nebylo to OK, ale umím s touhle konkrétní situací žít. Ten mrtvý Olatunji mne štval víc, i když chápu, že třeba nechtěl riskovat zranění hráče. Jen mu to měl pak dát sežrat.

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            japhy     před 8 měsíci 25.09.2023 23:35 |  
            1 0

            Jen pro upřesnění. To závěrečný zvolání nebylo na tebe, ale na všechen ten xindl, co nám tady "dělá fotbal".

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          standa.e     před 8 měsíci 25.09.2023 18:13 |  
          1 1

          Co "druhý žlutý", podle komise měl Preciada vyloučit už v té 21. minutě! A Var měl zasáhnout. Ale samozřejmě to nijak nepřispělo následnému vývoji zápasu, bla bla bla...

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Flame     před 8 měsíci 25.09.2023 18:12 |  
      0 1

      Tak už se zastávají mongokíka krejčíře, že za všechno může Béda.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    JohnyBeGOOD     před 8 měsíci 25.09.2023 15:02 |  
    65 3

    Honza Bořil je gentleman. Morální vzor pro mládež a hrdý slávista. Včera se jako správný kapitán zastal šikanovaného spoluhráče. Postavil se čirému zlu s IQ37, který celý zápas řve na rozhodčí, na zfaulované protihráče, zákeřně fauluje a dlouhodobě nectí ducha fair play. Viz loni nepřiznaná přihrávka z ofsajdu ( https://www.eurofotbal.cz/clanky/vitezny-gol-sparty-proti-hradci-nemel-platit-krejci-mic-tecoval-580659/ ). Nebo si chcete připomenout jeho MMA zákrok o pár sezón zpět ( https://www.youtube.com/watch?v=b2DSyt-CSYw)?
    Zatímco Krejčí nasbíral dvě červené už tuto sezónu (a to mu obvykle ještě rozhodčí spoustu zákroků tolerují), Honza Bořil oproti tomu dostal červenou nyní poprvé(!) v kariéře. Vrátil se po dvou letech zpátky jenom aby toho kripla mohl chytit pod krkem. Rozhodl vyšší princip mravní. Proti zlu je třeba se postavit. Howgh.


    Komentář byl uživatelem upraven (25.09.2023 15:05) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      SLAVIESTA     před 8 měsíci 25.09.2023 17:22 |  
      11 3

      Jediný co mám Bořilovi za zlé, že se mu nepodařilo s tím hajzlem seknout o zem až by si posral trenýrky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        standa.e     před 8 měsíci 25.09.2023 18:17 |  
        5 1

        Zato Haraslín odletěl ukázkově...

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Eluin (přítel SN)     před 8 měsíci 28.09.2023 09:16 |  
          1 0

          Haraslín mi nevadí, ale s Krejčím by se mělo preventivně mlátit o zem každý den :-).

  4. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Kikoriki     před 8 měsíci 25.09.2023 15:06 |  
    25 0

    Za mě je otázkou, zda když chce jeden tým válku a druhý fotbal, jestli to lze.
    Když rozhodčí pustil první tři dohrane zákroky na žlutou, byl konec. Přece si nenecháme nakopat a ještě doma. Začal to Kuchta a pak už to byl hnus. Ale i tak mám radost , že jsme těm prasatum neustoupili ani o cenťák.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    lantsmit     před 8 měsíci 25.09.2023 15:12 |  
    6 13

    Za mě Schranz 6 - jako jedinej byl schopen v první části utkání (tzn. do penalty) ohrozit branku soupeře, jít do vápna a orientovat se v něm. Celkový dojem z jeho výborného výkonu do nějaké 60 min. kazí to, že ho realizák nebyl schopen včas vystřídat. Pak už prostě nemohl.

    Douděra 3 - do Slavie svým chováním nepatří, což včera opět potvrdil.

    Tijani 4 - jedna z hlavních příčin, proč jsme byli v první půli tak mizerní. Neustále faulující a technicky velmi nešikovný si zaslouží kladné body "pouze" za některé obranné zákroky a vybojování penalty. Na Slavii, navíc proti těžkému soupeři v derby, od hrotového útočníka prostě málo.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    silikat     před 8 měsíci 25.09.2023 15:14 |  
    11 4

    Viděno z tribuny:zarazilo mě,že měl Ogbu docela problémy v soubojích s Olatundjim.Zajímal by mě poměr vyhraných soubojů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      rak (přítel SN)     před 8 měsíci 25.09.2023 15:21 |  
      12 3

      Ano, nejen s ním, prohrál docela dost hlaviček. On působí na hřišti velmi dobře, má skvělá čísla, je to i sympaťák, v Ženevě dal důležitý gól. Ale už nám zabil dvoje derby svojí nešikovností a kritiku si za to zaslouží. Zatímco Ousou a Kačaraba si to tady schytávali za každou chybičku, tak jeho, zdá se, nikdo nekritizuje.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        JV     před 8 měsíci 25.09.2023 16:17 |  
        15 4

        "Zabil dvoje derby", tohle je hrozně alibistický, ale chápu, musí se najít viník. Oboje to byly dost smolný situace, zvlášť ta včerejší ruka. Chyba už se stala už předtím, hlavním problémem však bylo, že jsme se takhle zatáhli...

        Srovnávat Igoha s Ousouem nebo Kačarabou je naprosto mimo. Kromě těch dvou situací Ogbu ani v jednom derby nechyboval a nepropadal, při remíze 3:3 a vítězném derby ve finále poháru patřil k nejlepším na hřišti.

        Uznávám, že na jaře byl ještě dominantnější, ale taky je potřeba myslet na to, že mu nedávno zemřel táta. Obecně je to za mě nejlepší stoper, co tu pod Trpišovským hrál, ale to doceníme, až jednou odejde.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          butters     před 8 měsíci 25.09.2023 16:36 |  
          12 1

          Mně se Ogbu líbí, ale zatím jsou u mě kvalitou před ním Kúdela, Deli a Ngadeu. Ale uznávám, že tihle tři už po příchodu k nám byli "hotoví hráči", zatímco Ogbu se pořád ještě učí a výkonnostní peak má (snad) ještě před sebou. Blbý je, že my už si v současnosti hráče úrovně Deli/Ngadeu v jejich ideálním věku nemůžeme dovolit. A když se Ogbu během 1-2 let vypracuje na jejich úroveň, tak bude odcházet. Pro naplnění sportovních ambic je opravdu nutný příchod nového vlastníka/investora.

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            wimpy     před 8 měsíci 25.09.2023 16:40 |  
            8 1

            Tihle tři před sebou hlavně měli Součka a zcela dominantní zálohu a řešili zhruba třetinu situací, než stopeři po nich. A ty situace navíc byly málokdy vypracované.

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              standa.e     před 8 měsíci 25.09.2023 18:21 |  
              3 0

              O to vtipnější pak je, že nejméně gólů obdrželi Ousou s Kačarabou. Ale taky je fakt, že jsme tou dobou hráli víc na jistotu vzadu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            JV     před 8 měsíci 26.09.2023 21:02 |  
            2 0

            Každý z těch uvedených tří měl jednu top vlastnost (Kúdela třeba rozehrávku), ale Ogbu je nejkomplexnější. Deli a Ngadeu přišli jako neznámý hráči, Igoh jako jedna z nejdražších posil v historii, což odpovídá tomu, že má výkonnostní strop daleko výš (datově vychází jako jeden z nejlepších na svém postu v Evropě) a za mě už je teď minimálně srovnatelný. Hodně dělá, že za Deliho a Ngadeua byl tým dlouho spolu a před nimi výjimečný Souček.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      lantsmit     před 8 měsíci 25.09.2023 15:27 |  
      4 4

      hlavy s ním prohrával, ale to by prohrával každej. Na zemi s ním problémy neměl. Po přesunu Kuchty na hrot pak měl naopak problémy spíš na zemi. Za mě ale Ogbu celkově výbornej zápas. Tu ruku nějak neumím posoudit, z hlediska toho, jestli mu to vyčítat nebo ne. Za hlavního viníka penalty považuju Juráska, kterej prostě špatně prostorově brání. A to opakovaně. Všichni hráli 1 na 1 a on vůbec nezachytil náběh toho svýho hráče. Velká škoda

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      JV     před 8 měsíci 25.09.2023 16:20 |  
      6 0

      Olatunji je taky o šest centimetrů vyšší, to je potřeba brát v potaz, včera si v soubojích hodně pomáhal nedovoleně, žlutou mohl mít daleko dřív.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      wimpy     před 8 měsíci 25.09.2023 16:22 |  
      11 0

      Olatunji byl první hráč, u kterého jsem viděl, že s ním má Ogbu problémy v soubojích. Musím mu nechat, že špatnej fakt není.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      DF007     před 8 měsíci 25.09.2023 16:55 |  
      16 0

      Já se zeptám, kolík měl šancí, kolík jich připravil? Rovnou odpovím, ani jednu. Takže ho Ogbu uhlídal. Do souboje nemusíš jít ho vyhrát za každou cenu, stačí, když soupeři nedovolíš nic udělat. To se stalo. Ano v hlavičkových soubojích byl Olatunji úspěšnější. Ale to bylo vše.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    japhy     před 8 měsíci 25.09.2023 15:16 |  
    18 1

    Bořil - no, asi to nebylo na pochvalu, ale bahnem bych ho nevláčel. Bezchybně to zapadlo do stylu "fotbalu". Navíc bych připomněl, že celý haló sice vzniklo po faulu na brankáře, ale Mandyho nám 2x dojeli už v prvním poločase a prošlo to v pohodě.
    Tijani - u něho mi chybí kritika naprosto tristních přihrávek
    Zafeiris - sice jsem si u něj nedávno liboval, že jak nemá čísla, nikdo nám ho nešlohne. Jenže taky si říkám, že ho je na jeho pozici vlastně škoda. Pořád slyším Zafi sem, Zafi tam, do roka je fuč. Ale proč by měl? Čím kupce přesvědčí? Jeho pozice je nesmírně náročná pozičně a běžecky, nesmí propadat, safety first.
    A taky se musím zastavit u sestavy. Před časem jsem vyvolával a kvitoval nasazování Wallema a Juráska na stranách, že nám jejich živelnost pomůže. Taky Tomič se jeví dobře. Chápu, že Derby, tak je potřeba zkušenost, věříme ve statistiky Schranze, a tak. Jenže pak máme nahoře nefotbalového Tijaniho a lajny obhospodařují málo hbytí Schranz s Jurečkou, resp. bohužel pomalej Provod a bez formy Douděra. A myslím, že jsme dostali přesně to, co se dalo čekat.

  8. Posily

    hiker42     před 8 měsíci 25.09.2023 15:16 |  
    8 9

    V zimě si vzít na pulrocni hostovani 2 hovada dozadu, který půjdou jen do derby, a půjdou ostře až bezhlavě do jejich technických hráčů a Kuchty samozrejme, ať to mají i z druhé strany. Rozhodčí ve FL jsou spravedlivý, že, a mají stejný metr na oba týmy, takže červená hrozi jen za rvačku..
    Smrt Spartě!

  9. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    kupik     před 8 měsíci 25.09.2023 15:21 |  
    29 2

    Dobrý odpoledne přátelé,
    s kolegou Alanorem lze v mnoha aspektech souhlasit.
    Já bych se zastavil u rozhodčího.Všude se píše a povídá jak zvládl zápas na výbornou.Nesouhlasím.
    Už v tunelu před nástupem proběhlo přátelské poplácání s Kuchtou a poté vřelej rozhovor s IQ 37.
    U velkejch zápasů to bejvá tak,že si počká na oba kapitány a nastaví svoji rozhodcovskou vizi a prohodí několik vět s oběma.
    Nestalo se,budiž.A tady mně bylo jasný,kudy se bude zápas ubírat.
    Čas zhruba 2.40 - 2.45,kterej v reálu ani nezachytila kamera,až záznam,a přišel skoro likvidační faul na Bořila.Tady se mělo žlutit,možná až oranžovat a patrně by byl klid.Opak byl pravdou.
    Kuchta vůbec neměl v úmyslu hrát balon,jasně šel loktem do těla,jít to trochu vejš měl to Bořil na spánku.
    A blbečkové na O2 Sport jásaj a chválej Kuchtu za jeho typickou hru,kterou se prezentuje.
    To není hra,to je prasárna.Kdyby tady padla karta,mohlo bejt jinačí podívání.
    Karta nepadla,hráči se toho chytli a bylo po zápase.
    Chyb vod sudího tam bylo povícero a hlavně neudělení 2.žloutenky pro Preciada za penaltovej faul mi nejde do hlavy.
    Třeba tomu nerozumím nebo sem koukal na jinej zápas.Opravdu ZÁPAS.Protože s fotbalem,potažmo s kopanou to mělo pramálo společnýho.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Flame     před 8 měsíci 25.09.2023 15:43 |  
      12 3

      Zdravím všechny, myslím ,že máš pravdu, jenom bych doplnil zahození míče soudruhem preciadem to je tzvn. taxativní žlutá, takže měl dostat tři žluťáky!
      A pan trenér sralty se diví, já nic, já hráče nevedl k prasečí hře.
      A že všude černou svini chválí je běžné, Taškář prostě pustil chlup i mezi novináře. Vzpomeňte si jak Svěcený se Švancarou mudrovali po neodpískané jasné pentli proti sraltě, že tím sraltě škodí. Prostě úplně otočí situaci!

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        wimpy     před 8 měsíci 25.09.2023 15:46 |  
        10 0

        Překvapil mě Priske, když řekl, že Praciado hrál dobře. Byl o level nejhorší na hřišti na obou stranách.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          bongor     před 8 měsíci 25.09.2023 16:12 |  
          11 0

          On se prej jmenuje Praserádo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          bongor     před 8 měsíci 25.09.2023 17:45 |  
          5 0

          Ale zato prasil výborně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        bongor     před 8 měsíci 25.09.2023 16:11 |  
        7 3

        Přísek prej teplouše neved k prasečácké hře.Když probírali taktiku,tak byl na záchodě a trening vedla hajzlbába.
        No tomu bych i věřil,vypadalo to tak.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      urs (přítel SN)     před 8 měsíci 25.09.2023 16:05 |  
      30 2

      Preciado měl dostat redku za prasáckej faul na holeň Provoda, čili ty další žluté jsou bezpředmětné. Soudce hrubě poškodil zápas a před tím nástupem, který zmiňuješ, se zachoval velmi neprofesionálně, když si důvěrně povídal s těma rudejma zmetkama. Za mě odpornej výkon, který nyní média vyhodnocují jako oboustrannou agresivní hru a za ten humus mohl ten černej lotr, kterého velmi kladně hodnotí.. Díky ti každopádně za fajnej názor.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        bongor     před 8 měsíci 25.09.2023 17:44 |  
        0 3

        Co se Ti nelíbí.Když chceš někomu pomoct,tak musí dostat info,co má dělat,aby to nevypadalo blbě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Monarchie     před 8 měsíci 25.09.2023 18:30 |  
      6 1

      Toho jsem si všiml také a dle komise rozhodčích Marek Radina do toho měl vstoupit, ale to je ten rozhodčí, kam chodí Křéťa o přestávce..VAR ve velmi důležitém zákroku nezklamal..
      Hodnocení hráčů odpovídá.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Harvey     před 8 měsíci 25.09.2023 16:19 |  
    32 1

    Včerejší zápas musí brát hráči jako motivaci vyhrát titul. Naprosto suverénně a nedat šanci pochybným rozhodnutím sudích ovlivnit boj o titul. Kvalitu v nohách na to mají. Jde jen o to, nastavit si správně hlavu. Na každého soupeře vlítnout s tím, že o půli bude hotovo nebo se soupeř bude klepat v kabině, jak přežijí dalších 45 minut. Na tomhle zápase bych motivačně posadil celou sezónu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Ondráš     před 8 měsíci 25.09.2023 17:57 |  
      3 2

      Bylo tam málo srdíčka, příště bych přidal emoce, to je koření fotbalu

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      pehacko     před 8 měsíci 25.09.2023 18:11 |  
      8 0

      No a mozna na to proste nemaji. Nebo jinak, mozna na to ma vic ta “poharova” sestava a ne tahle co hrala derby. Treba Zafeiris potrebuje odpocinek jak sul, zapas od zapasu je mene a mene videt.

  11. AUTOR HODNOCENÍ,

    Slávista 51     před 8 měsíci 25.09.2023 16:33 |  
    1 4

    se poslední dobou moc nepředává.

    • Re: AUTOR HODNOCENÍ,

      Myšák     před 8 měsíci 25.09.2023 16:43 |  
      7 3

      Taky nemá důvod.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Myšák     před 8 měsíci 25.09.2023 16:49 |  
    3 2

    Jsem z toho všeho rzčarován, jak z výsledku, tak z naší hry.

  13. KOMISE ROZHODČÍCH :

    Slávista 51     před 8 měsíci 25.09.2023 16:54 |  
    19 1

    Preciado měl být vyloučen. Rozhodčí obstáli.
    Komedianti !
    Ovlivnění zápasu neberou v potaz.

    • Re: KOMISE ROZHODČÍCH :

      Slávista 51     před 8 měsíci 25.09.2023 16:54 |  
      0 2

      Sport.cz

    • Re: KOMISE ROZHODČÍCH :

      Slávista 51     před 8 měsíci 25.09.2023 16:57 |  
      4 4

      Ale podle téměř všech médií, za vše může Slavia.

      • Re: KOMISE ROZHODČÍCH :

        Myšák     před 8 měsíci 25.09.2023 17:06 |  
        5 17

        To musíš pořád tak brečet?

        • Re: KOMISE ROZHODČÍCH :

          obiwan     před 8 měsíci 26.09.2023 12:13 |  
          0 1

          A nemá pravdu?

  14. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Matěj51     před 8 měsíci 25.09.2023 17:18 |  
    10 9

    Nesouhlasím s hodnocením Provoda. Soupeři si ho vodili, obehrávali ho a nestačil ani běžecky. Vrcholem pro mě byla situace ve druhé poločase na pravé straně na naší polovině, kdy "simuloval" výskok, jako že odhlavičkuje míč a ten ho přeletěl o půl metru. Snažil se, ale nyl to od něj zdaleka nejhorší výkon od návratu po zranění.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Radek097 (přítel SN)     před 8 měsíci 25.09.2023 18:27 |  
    12 0

    Když se jim zranil režisér hry (Kairinen), myslel jsem si, že přejdeme na 4-5-1 a budeme chtít mít převahu uprostřed. Zmýlil jsem se. Přijde mi, že zase vyhrála jakási pověrčivost trenérského týmu a nasadili tam hráče, kteří už derby mají za sebou. Místo toho, aby se hledělo na aktuální výkonnost jednotlivců.
    Provod na LKO se mi poslední zápasy nelíbí, když hraje níž a má někoho před sebou, tak mi přijde, že mu to sedí mnohem lépe a nepropadá tak ta naše levá strana. Douděra se s formou letos nepotkal, naopak výkony od Tomiče jsou sympatické a věřím tomu, že pokud dostane adekvátní prostor, tak Douděru bude čekat lavička. Pokud se mu teda nebude hledat nový post jako třeba proti Servette.
    Ale co mne nejvíce vytáčí je to, že si nejsme schopni zpracovat míč, neumíme z jedničky přihrát, čest výjimkám. Místo toho, abychom si zjednodušili naší hru, tak si míč musí zpracovat na třikrát... během toho je výhodná pozice pryč. I absolutně jednoduché míče jsme schopni špatně přihrát na tři metry. Doufám, že to bylo jen nervozitou a ne kvalitou daných hráčů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Ivan     před 8 měsíci 25.09.2023 18:52 |  
      1 3

      Na obranu trenérů, já čekal že nastoupí Koli protože má dobrou úspěšnost derby, ale hrál Mandy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 8 měsíci 25.09.2023 19:23 |  
        9 0

        Toho jsem se taky bál, ale to by byla čistá kapitulace ještě před výkopem. Podzim by měl dochytat Mandous, pokud se nezraní anebo nezaznamená výkonnostní propad.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Ivan     před 8 měsíci 25.09.2023 19:59 |  
          9 0

          Mně Mandy příjde stabilně dobrej, tak bych se propadu nebál. Když se před měsícem(a) diskutovalo o tom, jestli má hrát, tak mi přišlo že lidi říkají že je to prašť jak uhoď, ale u Mandyho si vzpomenu na jeden špatnej zápas (Linec) a jinak nás spíš držel.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Lantenac     před 8 měsíci 25.09.2023 18:56 |  
      6 0

      Já souhlasím, že to chtělo posílit střed a nekopat všechno vrchem na 190 cm stopery soupeře. Chtěli jsme eliminovat jejich standardky, tak jsme tam dali nejvyšší hráče, co to šlo.
      Problém je, že my vlastně do středu při zranění Ševčíka a Hromady už nikoho ozkoušeného nemáme. Jeden střední záložník by se hodil, navíc nemám pocit, že 3-4-3 je pro nás ideální systém.
      Nemáme ani jedno technické a dynamické křídlo, který by bylo schopný jak do kombinace, tak do náběhu a ještě přidalo nějaký ten gól. Doufal jsem, že by to mohl být Jurásek, ale ten se s formou zrovna nepotkává.
      Asi jsem si myslel, že ten letošní tým bude celkově výkony trochu dál. Pořád jako kdybychom se sehrávali. Jestli je to rotací, kvalitou hráčů, trenérskou přípravou, nedokážu posoudit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 8 měsíci 25.09.2023 21:08 |  
        2 0

        Za mne byla nutnost přivést aspoň dva hráče nalevo, což se stalo a někoho do středu zálohy.
        Tajně jsem doufal, že do středu zálohy více řízneme a třeba to odnese i Ševčík, na kterého prostě není spoleh po zdravotní stránce. Ač se vědělo o konci Traorého, a že Lingr se zdráhal podepsat, tak jsme se rozhodli do toho nijak nezasahovat. V zimě ale už někdo přijít musí... Třeba se k dobrým výkonům rozehraje Rigo, kde si ho zatím chválí, a nakonec ho přivedeme zpět.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          JV     před 8 měsíci 26.09.2023 21:04 |  
          1 0

          Do středu dříve nebo později půjde Wallem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        japhy     před 8 měsíci 25.09.2023 23:42 |  
        4 0

        Když není Ševa, začal bych ve středu rotovat Provodem. Pořád bych nezpomínal, že je to náš nahravač No.1

  16. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    hiker42     před 8 měsíci 25.09.2023 19:04 |  
    1 6

    Jinak si myslím, že včerejší zápas by byl jako dělanej pro Lukáše Červa.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      butters     před 8 měsíci 25.09.2023 19:41 |  
      3 0

      Třeba se ho v příštím derby dočkáme, až sparta s Libercem v zimní pauze, kdy na to bude víc času, obejdou tu klauzuli v naší smlouvě s Libercem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Ivan     před 8 měsíci 25.09.2023 19:55 |  
        0 3

        To leda že jim Šádek poradí jak.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      rakusan     před 8 měsíci 26.09.2023 14:34 |  
      1 1

      Jestli teda chce Červ po tomhle ještě do sralty, tak je to kokot neskutečnej...

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        hiker42     před 8 měsíci 26.09.2023 14:49 |  
        2 0

        :-) No já to samozřejmě myslel tak, že by se hodil nám, což, jak koukám, sklidilo dlouhý aplaus :-)
        Červa bych si u nás přál proto, že potřebujeme raubíře. Když se podíváš na Holeše, Masopusta, Ševčíka, Schranze a ostatní starší hráče, tak nevidím nikoho, kdo by se jako Bóřa zastal svých spoluhráčů. A po pravdě ani mezi mladšími, Doudis je spíš takový hecíř, ale ten Červ mi přijde jako správný řízek, který umí přitvrdit a seřvat kohokoli, jak nám ukázal u hráče IQ37. Podobné typy mám rád, v mužstvu by neměli chybět, hodně jsem třeba litoval odchodu Honzy Mikuly..

        A jinak s tvým výrokem naprostý souhlas :-) Ovšem nikde není psáno, že Červ někdy do sp..ty chtěl, jen oni chtěli jeho..


        Komentář byl uživatelem upraven (26.09.2023 15:21) . Zobrazit původní komentář

  17. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 8 měsíci 25.09.2023 20:10 |  
    19 9

    Bořil na za mě 10 hlavně z morálního hlediska. Pane hodnotiteli složte funkci. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Slávista 51     před 8 měsíci 25.09.2023 20:24 |  
      6 5

      ANO,
      já též za 10.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Wulfstan (přítel SN)     před 8 měsíci 25.09.2023 20:31 |  
      11 5

      Tak jsem ho i ocenil, jako jedinýho našeho.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        standa.e     před 8 měsíci 26.09.2023 01:18 |  
        14 0

        Podívej se na tu bitku znovu a najdeš ještě jednoho hrdinu - Oscara. Na rozdíl od Haraslína, který umřel (Legenda s Ondrou Novotným se v Tikitace shodli - když na to nemám, tak se mezi ně necpu. A když se cpu, tak se pak neválím jako slečinka.") Zastal se, postavil se, když do něj šel Wiesner, tak neuhnul...
        A to je to takový tichý subtilní hoch, ten náš Oscar Dorley...

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      japhy     před 8 měsíci 25.09.2023 23:44 |  
      8 0

      Já bych taky ocenil, jak poměrně v klidu řešil tu situaci zkraje po dohrání Kuchtou. Stěžoval si, ale normálně si s rozhodčím pokecal. Druhá strana by ho už zase naháněla...

  18. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Kikoriki     před 8 měsíci 25.09.2023 20:28 |  
    12 2

    Já mám takovou teorii. Sparta se s námi bojí hrát otevřený fotbal ( i když se rudoši hodně letos zlepšili), beton co hráli naposledy by jim na našem stadionu nepomohl a tak jediná šance na bod byla válka. Trpiš to věděl už dopředu. Zoufale dal do médií že doufá ve fotbal atd. A pak se čekalo na rozhodčího. To že na sebe nechá řvát jsme věděli předem taky. Ale když pustil první tři dohrane zákroky (zmrdokuchta a ten černej kluk 2x) bylo jasný co nastane. A ty si nemůžeš nechat nakopat zadek zvlášť doma. Jen nechápu Tvrdika a jeho přilévání oleje. Za mě Bořil 10, všichni 10, jen Řeháka bych vyhodil do béčka. Protože já letos vidím velkou změnu v chování realizaku na lavičce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Leksel     před 8 měsíci 25.09.2023 23:08 |  
      7 7

      Co tam předvedl Řehák, to bylo na svěrací kazajku, přikurtování k posteli a sedativa. Dal vzpomenout na Řepku v nejlepší formě, ještě scházela insultace 4.rozhodčího, od kterýho ho odtáhnul Jurečka. Návštěva psychiatra by mu prospěla.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      rak (přítel SN)     před 8 měsíci 25.09.2023 23:50 |  
      2 1

      Že bude spoléhat Sparta na tuto taktiku bylo podle mně zřejmé našim trenérům a nejen jim. Jenže, aby se to nepodařilo, tak tomu nesmí napomáhat rozhodčí, což se bohužel nedělo. Řeháka do béčka ne. To teď vypadá docela dobře, určitě daleko lépe než když tam trénoval. Raději ho ale odsunout z lavičky. Může chodit fandit třeba do kotle, pokud ho ten přijme.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        SLAVIESTA     před 8 měsíci 26.09.2023 12:15 |  
        3 1

        Patřím tady do skupiny ne příliš oblíbených kritiků, ale na Řeháka, slávistu tělem i duší, plivat nebudu.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    JanKošek     před 8 měsíci 25.09.2023 21:07 |  
    6 15

    Mandous mi vůbec nepřijde jistej. Nevím jestli tahle výměna vyřeší náš problém v bráně. Když se za stavu 1:0 jejich brankář nesmyslně namotal až na půlku, Mandous dostal balón a neudělal vůbec nic. Stačilo rychle rozehrát, napálit to přes celý hřiště, ale on se raději rozhodl zdržovat. Tak jako celej náš tým. Tahle závěrečná taktika= nic nezkoušet a nějak to dohrát je jen čekání na gól... obvykle v naší síti. Oskar - pan fotbalista, ale krásně zpracuje balón, má před sebou jen jednoho šaška a znovu nezkusi vůbec nic. To už není možný. Když se hráči bojí něco zkusit, je to vizitka trenérů. Ostatní hráče si ani nevybavuju. Šílenej výkon.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    IJS     před 8 měsíci 25.09.2023 22:13 |  
    8 1

    Ještě asi nikdy jsem neměl takový problém hodnotit jednotlivé hráče! Zápas vypadal jak vypadal a nevím, zda měřítko úspěšnosti v zápase je fotbalové umění nebo osobní statečnost a "zvednutá kosa". To byl tak atypický zápas, že se asi musí s hodnocením Alanora souhlasit, protože stejně to asi budeme hodnotit z pozice Slavie. Jedno je asi neoddiskutovatelné - nejlepší byl Holeš! Nedařilo se Douděrovi, ale alespoň vybojoval ŽK pro Olaytuchiho. Překvapilo mě, že střídaní ( kromě Chytila! ) pro nás bylo oslabení. Na takovýto zápas asi Wallem nebo Matěj Jurásek prostě ještě nemají.
    Media se teď na Slavii zaměří a na derby bude padat kritika ze všech stran ( asi zasloužená ), ale media mají máslo na hlavě. Celý týden nám nabízejí články a reportáže, které jen přikládají pod kotel emocí. A nutno říci že i Jarda Tvrdík opět zabodoval, přidal pod kotel a jeho nadsázka se mu vrátí jako bumerang. Myslím že už to ví!
    Velice mě vadí, že Sparta, která zápas účelově vyhrotila, se nyní staví do role oběti a za vším hledá Bořila nebo Řeháka. Číst Sport-Blesk ani nemá smysl, protože články jsou podávány účelově a oslavují hrdinnou Spartu. Ale konečně - s tím asi musíme počítat, protože Křetínského plátek psát jinak...

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 8 měsíci 26.09.2023 06:12 |  
      9 0

      Když tam dáš Wallema anebo Juráska a bráníš v deseti, tak to opravdu není zápas pro ně. To mohli jít na plac úplně jiní hráči.


      Komentář byl uživatelem upraven (26.09.2023 07:17) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        vršek     před 8 měsíci 26.09.2023 19:15 |  
        6 0

        Nejhorší je, že jsme opět ztratili body v závěru při našem vedení o gól. Může mi někdo vysvětlit proč stejně jako v Liberci, kdy dokonce dohráváme v oslabení, nepošle Trpišovský do vápna bránit na lavičce sedícího hlavičkáře a stopera Kačarabu - a to, i když to není hráč pro současnou Slavii - ale přesto proč - a proč jsme opět v neděli dohrávali zápas bez Kačaraby a bez Vlčka ve vápně? (a prosím nepište o nezkušeném Vlčkovi - jde o typologii hráče jeho herní pozici)
        No, náš trenér zvolil v Liberci Ševčíka v neděli Tomiče..... My jsme potřebovali ubránit vedení, tak proč nedohráváme s obránci, kteří jsou na lavičce, ale posíláme do hry nevelké záložníky?

  21. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    červenobílý     před 8 měsíci 25.09.2023 23:15 |  
    15 0

    Nejlepší hráč, kterého jsem v neděli viděl na place, byl Honza Lála.

  22. NO, ANI HLASUJÍCÍ

    Slávista 51     před 8 měsíci 26.09.2023 07:01 |  
    0 5

    se moc nepředali.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Lunaris     před 8 měsíci 26.09.2023 09:31 |  
    20 1

    Mediální výstupy z derby nečtu, ale jestli hájí rozhodčí, tak se těžko něco změní. Naopak tady musí být tlak na to, aby se karty začaly dávat okamžitě na začátku zápasu za surové fauly. Zápas jde plně za rozhodčím, který jej vůbec nezvládl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Slávista 51     před 8 měsíci 26.09.2023 12:14 |  
      4 0

      Karty už za řvaní a nadávání rozhodčímu, že !

  24. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    mirda     před 8 měsíci 26.09.2023 13:23 |  
    4 6

    Nemělo by v té špíně a hnusu, co se valí všude z médií zazapadnout, že jsme podali velice slaboučký výkon. Ve čtvrtek jsme v Ženevě nasadili rychlé a dynamické hráče, a ono to fungovalo. O tři dny později jsme se vrátili k sestavě, která nefunguje od začátku podzimu. Schranz ani Jurečka nemohou hrát na krajích, ani Provod a Bořil po těžkých zraněních nejsou běžecky na výši. Byli jsme pomalejší než soupeř, který zcela eliminován naši hru. Zafeiris už třetí zápas se těžce nechytal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      rakusan     před 8 měsíci 26.09.2023 14:41 |  
      6 5

      Ale hovno, měli jsme to přesto všechno vyhraný...i přes zoufalýho šikšaje, ale kurva zase ten Ogbu to posere u posledního zoufalýho nákopu do vápna na nikoho, vždyť tam byli 2 slávisti za ním a on se do toho vrhá jak blázen... Samozřejmě je to jinak skvělý stoper, ale tohle si musí ohlídat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        tomblesk     před 8 měsíci 26.09.2023 17:38 |  
        9 2

        Při zpomaleném záběru je vidět, že míč trefil Ogbua do pravého stehna a od něj se odrazil na jeho levou ruku. Sledujte dráhu míče! jasně ruka nastřelená vlastním hráčem - SE NEPÍSKÁ. Že to hlavní neviděl, budiž a VAR byl líný jako prase! Stačí si to pustit dvakrát a jen sledovat dráhu míče. Kdo už tohle konečně jednou vysvětlí všem co u toho sedí! A k tomu orgasmus onoho holomka v O2: - stačí vyjádření, které kdysi pronesl Švancara / tvl: "co chceš, když je to tam samej sparťan a jeden bohemák to nezachrání" .. to mluví za vše .... Nenechme si všechno líbit. Ta penalta proti Slavii být prostě neměla .... Jasné ovlivnění výsledku!!! V čí prospěch?? Ví snad komise rozhodčích? Asi ano ... další koupený titul, příště: dobře, ale jenom na bazaru v barvě rudé .... Do té doby snad konečně Křetínský zkrachuje a bude po ptákách. Kriminalisté vědí to zásadní: sleduj dráhu peněz!

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          rak (přítel SN)     před 8 měsíci 26.09.2023 18:00 |  
          3 0

          Křéťa asi těžko zkrachuje, ale kdyby se na něj něco našlo, určitě by to bylo dobře. Loni měl údajně zisk více než 250 miliard korun. Jak se s tím dá přetahovat?

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            tomblesk     před 8 měsíci 26.09.2023 18:32 |  
            4 1

            EPH už prodává ... zatím ve Francii. Věřitelé vědí, kdo je nejzadluženější firma/konglomerát firem/ v Česku ... stačí kouknout na rozvahu/y/ a kumulativní řádek "cizí zdroje" .... A to tam nejsou "podrozvahové" údaje jako např. záruky, podíly atd. Tlachání, že jde o "soukromé" peníze Křéti je blábol - jeho firmy jsou snad veřejné, vzato dle terminologie "bordel= veřejný dům" asi ano! Inu jiný svět ... Spojení firmy a sportovního klubu jako prostředek skrytí a použití hotovosti se učilo na školeních Ministerstva financí pro účetní běžně v 90. létech - ale to byla jiná doba, komunismus ještě strašil "za dverami" a jiný se už mezi tím nacpal do bytu a je zde to pravidlo dodnes! Chtějte hotovost na okamžitou platbu, jděte do sportovního klubu anebo do sázkové kanceláře /což je vlastně totéž, co spojené nádoby/ - znělo pravidlo, co platí dodnes. Jen v Číně je za podobnou praktiku zabloudění, ztráta zato kdesi v poušti, nebo rovnou výstřel ... Tady se kupují tituly ... a platí se bafuňářům!!! A rozhodčí ve sportu = potulní kejklíři , jenže s těmi se člověk pobavil, tihle "naši" jsou určitě k pláči !!! Doporučuji: po zápase vybraným zástupcům /dnes tzv. "odborníkům"/ dát do ruky rákosku a vyplatit "palmáre" rozhodčím rovnou, ale na holou! Jak říkala máma: "škoda každé rány, která jde vedle a rána co jde pozdě, je už zbytečná" ... Svatá pravda!!!

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          rakusan     před 8 měsíci 26.09.2023 19:22 |  
          2 0

          Díky. Přiznám se, že nemám psychicky na to se na to kouknout znova.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Boss82     před 8 měsíci 26.09.2023 22:11 |  
          1 2

          Fakt mi vadí, když se chováme jako sparťani. A ke sparťanskému chování patří, mimo jiné, i překrucování zcela jasných a objektivních faktů. Tak to nedělejme sami. Ogbu nezasáhl míč stehnem ani náhodou! Míč ho trefil přímo do ruky, kterou měl daleko od těla. Jasná penalta, bohužel...

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            wimpy     před 8 měsíci 26.09.2023 22:38 |  
            3 2

            Když už to bereš takhle, ruce se posuzovaly podle více kritérií, úmysl, přirozená poloha, zda a jak míč změnil směr, zda šel míč na bránu, zda měl hráč čas na reakci... Mnoho jasnějších penalt se nepísklo, když se to hodilo. Jediné neoddiskutovatelné kritérium, které nově vložili bylo, že se píská jakákoli ruka nad úrovní ramen, a to nebyla.

            A rád bych věřil, že by se pískala i na druhé straně, ale nevěřím. VAR, kterej neupozornil na šlapák na Provoda, by neupozornil ani na ni.


            Komentář byl uživatelem upraven (26.09.2023 22:41) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              jose01     před 8 měsíci 26.09.2023 23:39 |  
              3 1

              jako bejt to na druhé straně a nepísknout to budu asi naštvanej, jako zahrát rukou na brankové čáře tak mu to nevyčítám, ale takhle vytvořit z ničeho penaltu je Ogbuova velká chyba, asi jak když jdeš do skluzu ve vápně u lajny, když další protihráč je 40m daleko , dávat takový dárky je fakt luxus, bohužel toto dělá náš nejlepší obránce....

              • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                wimpy     před 8 měsíci 27.09.2023 02:10 |  
                1 0

                Tak ruku mu to štrejchlo, mě na tom nejvíc baví ten termín "v přirozené poloze". Při všelijakých rotacích těla je přirozená poloha rukou od těla, kdy vyrovnáváš balanc. O výskoku vůbec nemluvě. Tím dotykem sparta nedošla žádné úhony, ruka byla evidentně neúmyslná. Měli by ta pravidla fakt zjednodušit.

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              Boss82     před 7 měsíci 06.10.2023 08:15 |  
              0 1

              Ježiš nebuď pořád ublíženej, to je hrozná slávistická nemoc tohle. Ta naše penalta proti Spartě se taky pískat nemusela. Byla přesně z kategorie těch, které jsme tu na konci loňského ročníku hojně kritizovali, když se pískaly ve prospěch Sparty. A některé známé firmy zde vykřikovali teorie o spiknutí a kdesi, cosi...

              • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                wimpy     před 7 měsíci 06.10.2023 09:09 |  
                1 0

                Vidíš, a když už ji pískl, tak k ní musel dát druhou žlutou.
                To je hroznej nešvar, tohle masochistický sebemrskačství. :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                  Boss82     před 7 měsíci 06.10.2023 19:24 |  
                  0 1

                  Ono je snad někde psáno, že za faul ve vápně se dává automaticky žlutá karta? Že o tom nic nevím...

                  Nezaměňuj prosím objektivitu za sebemrskačství, ok?

                  • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                    wimpy     před 7 měsíci 06.10.2023 19:56 |  
                    1 1

                    Zmaření šance faulem je taxativní žlutá, pokud je ten faul rukama, je to taxativní červená.

                    To je takzvaná iSport objektivita?

                    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                      Boss82     před 7 měsíci 08.10.2023 20:14 |  
                      0 0

                      Hele, začneš tím, že se na ten zákrok podíváš ještě jednou ze všech záběrů kamer, pokračovat budeš tím, že se naučíš pořádně fotbalová pravidla, a teprve až splníš tyhle dva body, tak spolu budeme diskutovat o udělování nebo neudělování karet, o objektivitě a o fotbale obecně.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                        wimpy     před 7 měsíci 08.10.2023 20:31 |  
                        0 0

                        Tak mi ho pošli že všech záběrů kamer, já už se dostanu jen k sestřihu.
                        A chceš říct, že co jsem napsal, není v pravidlech? To bys pobavil.

                        V pravidlech je tato formulace:
                        Pokud se hráč ve vlastním pokutovém území vůči soupeři dopustí přestupku,
                        kterým dojde ke zmaření jeho zjevné brankové možnosti a rozhodčí nařídí
                        pokutový kop, je provinivší se hráč napomenut, pokud se při přestupku pokusil zahrát míč; za všech ostatních okolností (např. držení, tahání, strčení, bez možnosti hrát míčem atd.) musí být provinivší se hráč vyloučen.


                        Komentář byl uživatelem upraven (08.10.2023 20:53) . Zobrazit původní komentář

                        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                          Boss82     před 7 měsíci 09.10.2023 18:50 |  
                          0 0

                          Poslat ti to nemám jak, pokud máš O2 TV, najdeš to na O2 TV. Nicméně i sestřih, co je na iSport.cz by měl stačit, je to tam dobře vidět.

                          Pravidla mi citovat nemusíš, ta znám. A teď se pořádně mrkni na ten faul ze záběru kamery za brankou. Tady k žádnému zmaření zjevné brankové příležitosti nedošlo. Protože míč byl 3 metry před nohama Tijaniho. A to z jednoho z těchto důvodů:

                          a) Tijani si dal špatný dotek, takže si míč vlastně ukopnul a hned poté ho Preciado fauloval. Takže penalta ok, ŽK určitě ne.

                          b) Míč ukopnul Tijanimu Preciado, a pak trefil i Tijaniho. Tady je k diskuzi, jestli vůbec měla být pískána penalta, ŽK v žádném případě.

                          Ze záběrů není úplně jasné, jestli je pravdivá možnost a) nebo možnost b). Každopádně z nich je jasné, že se jednalo o dost soft penaltu a dát faulujícímu hráči navíc ještě žlutou kartu už by byl celkově nesmyslně přísný trest.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    DKNL     před 8 měsíci 26.09.2023 13:57 |  
    14 1

    No kurva, hon na Bořila a chudáci Sparťani. To snad není možný. Rozhodčí nedá v 2. minutě žlutou tomu zmrdovi, ve 20. nedá jasnou redku, ale jinak byl v poho a zvládl to. Vše bylo na hovno, ale on na tom má největší vinu. Byl spouštěč dalších událostí. Jsem nasranej a to jsem u moře. Žena už mi nadávà, ale kurva, pisálkové a jim podobní dělají ze Sralťanů obětní beránky. Vždyť se jen bránili! A to nepíšu, že i třeba Laci neměl dohrát.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      rakusan     před 8 měsíci 26.09.2023 14:39 |  
      13 1

      Přesně tak. Ty novinářský čuráky raději nečtu a neřeším. Zlatej Berbr !!! A to asi fakt začnu myslel vážně. Zaplatil sis rovinu a byla. Teď se můžeme jenom dívat jak to kreténskej všechno podplatil. Od jeho návštěvy u rozhodčích je to do očí bijící.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Lunaris     před 8 měsíci 26.09.2023 16:19 |  
        10 1

        Je fakt zarážející, že se od té doby proti nim vlastně nepísklo nic. Nikdo jim nijak závažně neuškodil ba naopak. V derby to šlo zase na jejich stranu. To nemůže být náhoda, to je statisticky vyloučeno.

  26. hodnocení

    Ardaj     před 8 měsíci 26.09.2023 14:10 |  
    2 2

    Hráči jsou hodnocení jako kdyby vyhráli 5 : 0 , přitom to byla bída , která trvá delší dobu . A rozhodčí - viz hodnocení komise !!

    • Re: hodnocení

      Slávista 51     před 8 měsíci 26.09.2023 14:53 |  
      2 1

      Hráči jsou jedna věc a hodnocení rozhodčích komisí - věc druhá, že !

  27. Rozhodčí, media a vyjádření Slavie

    vršek     před 8 měsíci 26.09.2023 17:18 |  
    39 2

    Opět derby se stejným průběhem z pohledu důrazu - brutality a řvaní na rozhodčí jednoho týmu proti druhému. Opět jsme svědky zcela rozdílného pojetí sportu v podání Sparty a našeho týmu. O tom, co se dělo v prvních 20 minutách již zde vše zaznělo - naprostá nechuť v podání rozhodčích - všech i u videa a v podání rudých "magorů" na hřišti i na lavičce!
    Fotbal se v neděli nekonal!
    Za to, že se fotbal nekonal jsou zodpovědní rozhodčí a brutální a hlavně netrestané pojetí fotbalu "mistrovské" Sparty.
    Rudým hrdinům je vše povoleno a vše je poté smeteno ze stolu s poukázáním, že hráči obou týmů předvedli jen boj a nechutné výstupy. Ve výsledku se pak dovídáme, že největšími exoty na stadionu byli Bořil s Řehákem a ani jsou strůjci nechutného závěru už tak bídného představení dvou nejlepších týmů u nás....
    Může mi někdo "odhalit" alespoň jeden podobně brutální zákrok hráče Slavie v nedělním zápase jaký předvedli Kuchta na Bořila, Preciado na Provoda a Laci na Zafeirise...... Olatunji při presingu již v první půli napadne našeho brankáře (proti tomu je vražení Chytila tělem do gólmana Sparty jen slaboučkým odvarem) Opět jsme svědky toho, jak hráči Sparty reagují při každém jejich odpískaném faulu - kupodivu stejně jako za pana Černého rozhodčí nenajde odvahu k jejich potrestání, stejně tak jako nechutné chování onoho dánského "gentlemana Priskeho před hlavní tribunou. Když pominu jednoznačné červené karty pro Preciada a Laciho za naprosto evidentní a hlavně záměrnou brutální hru, je zcela nepochopitelné, jak "unikl" pravý bek Sparty dalším dvěma kartám - za nesportovní chování s vztekáním a "mrsknutím" balonu o zem i za faul na Tijaniho před naší penaltou. V hodnocení se ozvalo, že bez karty v pořádku, že by to bylo přísné a nepřiměřené a že Tijani neměl míč v držení a tudíž to ani nebyla vyložená branková příležitost no, brutalita zákroku vlastně nijaká - sakra jak je možné, že chlap jako Tijani takový souboj neustojí?..... jak tady mohl ukopnout bek Sparty Tijanimu míč zpod nohy, když jej neměl v držení.....???
    Komise uzná, že v 21 minutě měl být sparťan vyloučen a byla to chyba, no ale z hlediska zápasu by se vlastně na hřišti nic nezměnilo a navíc to byla vlastně jediná chyba rozhodčích v zápase a i penaltu na Tijani si obhájí......
    V pondělním dohránu pak u mně ztratil veškerý respekt p. Kobylík. Jeho vyjádření k extempore Bořila s Krejčím je naprostá naprostá sprostota. " Bořil si vybral snadný terč - myšlen nešťastný napadený Krejčí a Bořil to úprý udělal schválně kvůli tomu, aby za cenu vlastního potrestání neumožnil Krejčímu v závěrečných minutách vyrovnat.....
    To, že celá mela začala vražením Chytila do brankáře Sparty je jistě pravda, avšak ve srovnání s tím, jak byl v první půli dvakrát atakován náš brankář bez udělení žluté karty je přesně dokladem zcela rozdílného rozhodování rozhodčího.... Je s podivem že si ještě v pondělí nikdo nevšiml, jak Wiesner klečí na ležícím Chytilovi a řve mu zblízka do tváře. Až poté dobíhá Bořil a "hrne" se na Wiesnera, aby byl sám následně napaden Krejřčím a v pokračování i tahán za ramena dvěma dalšími sparťany. Ještě při pádu "herečky" Haraslína tam naši hráči jaksi chybí. Jak mohl Wiesner uniknout vyloučení??? Jak je možné, že to nikdo neřeší?
    Je to doklad sparťanského ovládnutí českého fotbalu!!!!!
    Zvláště po pondělním dohránu je pak pro mne naprosto nepřijatelné vyjádření Slavie k průběhu zápasu!
    Souhlasím s tím, že rozhodčí zápas nezvládl, ale zcela nechápu proč věta pokračuje slovy o "nedostatečném potrestání hrubých zákroků na OBOU STRANÁCH v prvních minutách, což přispělo k eskalaci utkání"
    Proboha, proč konečně nemůžeme jednoznačně volat po stejném metru pro nás a Spartu? Proč zvláště po tom., jak probíhal závěr loňského ročníku nejsme schopni se jednoznačně vymezit proti brutalitě a nechutnostem v podání hráčů Sparty? Jaké brutální zákroky předvedli v utkání naši hráči natož v prvních minutách utkání?
    Proč náš trenér vyhodnotí chování našeho kapitána jako nevhodné abychom z druhé strany slyšeli jak Priske obhajuje napadeného Krečího, který jen bránil spoluhráče a byl jen jakýmsi účastníkem běsnění "blázna s číslem 18" a nezaslouží si žádný trest! Není se čemu divit, byl to právě Priske, který stejně jako předchozí trenéři Sparty obhajovali nechutné výlevy Krejčího a dalších hráčů Sparty s odkazem na týmový duch Sparty, její sebevědomí a boj až do poslední minuty. Mít v zádech takové rozhodčí, jakými byli v neděli Sziskayi a Radina i další, kteří pískali Spartu vloni, pak by naši hráči mohli mít stejné sebevědomí a týmového ducha. Zatímco Krejčí, Kuchta, WIesner či Baránek jsou po několikáté hrdinnými sparťany, jsou naši Bořil, Řehák a kupodivu zřejmě v neděli jaksi nepřítomný Houštecký jen nechutnými šílenými individui, která neumí přijmout povolenou mužnou tvrdost.

    Ještě poslední dovětek k tomu, jak pískal v neděli rozhodčí objektivně a férově. Kolik času se nehrálo vinou ošetřování hráčů a zdržování hráčů Sparty při rozehrávání všech standardních situací i výkopů brankáře v prvním poločase? Kolikrát si ukazuje na hodinky, kolikrát nabádá hráče a brankáře Sparty aby rozehráli? A následně je první poločas nastaven o DVĚ minuty, a přesně v tom čase rozhodčí přeruší naší útočnou nebezpečnou akci na útočné polovině . Hnus, hnus, hnus,,,,

    O tohle nechutné derby se nepostaraly oba týmy stejnou mírou!
    Hlavními viníky jsou rozhodčí, kteří naprosto nerespektovali zdraví našich hráčů a dovolili dohrát Spartě ve stejném počtu mužů na hřišti!
    Začne se už konečně Slavia bránit. Dokážeme se už konečně ozvat a žádat rovné podmínky a ne jen blábolit o pozvednutí úrovně hry a kultury v českém fotbale??????? Ona ta nyní odsuzovaná choreografie nevznikla jen tak a bez důvodu. To co se nyní odehrává pod vedením p. Svobody, Bačka a hlavně Křetínského vede k tomu, že míra trpělivosti fanoušků Slavie přetekla, ale evidentně to nikdo nevidí nebo spíš nechce vidět a tak budeme opět za bídáky označeni my, naši, hráči, realizační tým i fanoušci. (jen vzpomeňte na píseň skupinky fanoušku Strakovi, která se začala řešit jen díky novinářům....


    Komentář byl uživatelem upraven (26.09.2023 17:43) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Rozhodčí, media a vyjádření Slavie

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 měsíci 26.09.2023 18:25 |  
      8 1

      Zkusil jsem se opakovaně podívat na začátek zápasu. První tři fauly byly sparťanské a ne zrovna v rukavičkách - Kuchta... Pro mě nepochopitelné, jak se objevují teorie o scénáři Bořil vs. krejči že to bylo naplánováno. Hnus. Včera na kysliku byl nej Novotný který dobře popsal situaci s haraslinem. Je mi z té medialni masírky zle.

    • Re: Rozhodčí, media a vyjádření Slavie

      Slávista 51     před 8 měsíci 26.09.2023 18:25 |  
      1 0

      JAK ŽE JE TO ?
      Karma je zdarma
      a pravidelně přichází nečekaně, že !

    • Re: Rozhodčí, media a vyjádření Slavie

      hiker42     před 8 měsíci 26.09.2023 18:53 |  
      13 2

      Díky za precizní shrnutí, jen dodám, že, bohužel, vedení Slavie svým sebemrskačským přístupem (který jedeme od akce Kamara) v tom Křetinskému a spol. sekunduje. Prohlášení "Slavia má na víc" je z mého pohledu skandální.

    • Re: Rozhodčí, media a vyjádření Slavie

      Martin 58     před 8 měsíci 26.09.2023 19:30 |  
      10 2

      Skvěle zpracováno. Vedení Slavie by to mělo trochu zredigovat a odeslat jako oficiální vyjádření. Sparta je jak Rusko, vstřícnosti a slušnosti pohrdá, všechno se snaží drtit silou projevovanou všemi možnými způsoby, na hřišti i v zákulisí, tam zejména. Účinky jsou tak silné i ve vlastních řadách, když lidé jako Priske a Vindahl, přicházejícího ze západního severu s noblesním a férovým chováním, tak typickým pro severní demokratické končiny, se rychle novým poměrům rychle přizpůsobují.
      Ovšem za zamyšlení, a to hodně veliké, by to chtělo do vlastních fanouškovských řad.
      Obsese Spartou je tak veliká, že se v ní tribuna Sever piplá zápas co zápas, namísto aby Spartu s vyjímkou derby prostě ignorovala.
      Naopak nám byl nabídnut velmi smutný obraz černé TS, která spíše připomínala druhý kotel Sparty. Nad hlavami nic netušících fanoušků na Východě byl bez jejich povědomí o charakteru chorea vytvořen opět obsesivní obrazec zabírající se Spartou.
      Výsledkem byla nesrovnatelně horší fandící atmosféra, než v hledištně skvělých zápasech s Drážďanami a Baníkem.

    • Re: Rozhodčí, media a vyjádření Slavie

      Papol     před 8 měsíci 26.09.2023 20:40 |  
      8 1

      Vršku, velmi dobře jsi to napsal a popsal. Rozhodcí to podělal hned na začátku, kdy měl Kuchta a Olatujni dostat žlutou kartu a nějaké kecy o tom, že chtěl pouštět hru nejsou na místě. Zákroky byly velmi tvrdé a hnusné. Myslím, že kdyby rozdal tyto žluté karty, mohli bychom se dívat opravdu na fotbal. Sklaplo by jim. Jejich zákroky byly čím dále horší. Preciado jasná červená, kolíkama na lytko Provoda, na Zafiho to samé atd. atd. Souhlasím se vším, i s tím, že Bořil je správný kapitán, ALE je otázkou k zamyšlení, kdyby se na to vykašlal, prostě se hrálo dál, tak se nenastavovalo tolik minut, byla to 86.minuta, mohli jsme podržet míč či odkopavat, nastavilo by se méně minut, Hru jsme celkem kontrolovali, mohli bychom jít do brejků a výsledek by třeba byl vítězný. Je to jen názor, ale třeba mohlo být vše jinak. Sance buzici neměli. Je to jen k zamyšlení. Dycky Slavia

  28. Bořil 4 zápasy IQ 37 hovado 2 zápasy - HAJZLOVÉ Z KOMISE

    jenusp     před 8 měsíci 26.09.2023 19:17 |  
    11 1

    přátelé nebyl jsem tak nasranej po zápase, jako teď co jsem si přečetl - ty hovada z komise dali Bořovi 4 zápasy stopku a tomu č....i jen 2. To si z nás dělaj prdel - ty vole tak jestli k tomuhle nevystoupí Tvrdík nebo trenér, tak už nevím. Jediné co mne ze zápasu mrzelo bylo, že jsme neurvali 3 body a taky se ptám -. jakej flastr - tím myslím trest na tvrdo dostanou ty kreténi ze Sparty co házeli petardy - nebyl někdo zraněný z fanoušků? TVL ti mne nasrali, že to není možný!!!

    • Re: Bořil 4 zápasy IQ 37 hovado 2 zápasy - HAJZLOVÉ Z KOMISE

      Slávista 51     před 8 měsíci 26.09.2023 19:27 |  
      6 1

      IQ 37 je přece hodnej, červenou kartu dostal nedávno
      a ten syčák Bořil - 1 v profi kariéře, přece !

  29. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    kupik     před 8 měsíci 26.09.2023 19:32 |  
    14 1

    Dobrý večer přátelé,
    už včera jsem rozhodčí nepochválil.A dnes nelze pochválit ani komisi rozhočích.Podtrženo,sečteno,všichni jdou po Slavii jak Žid po mosazi.Rozkaz zněl jasně,minimálně 2 dávky,lze s jistou dávkou ironie parafrázovat.
    Takže jestliže si hráči RB dovolí nadávat rouhodčím do kokotů,píč a čuráků,volů hovad a zmrdů,řvou na ně až jim sliny vod huby lítaj a nic se neřeší,lze si to vysvětlit dvěma způsoby.
    1. Buď jsou sudí slepí a trpí ztrátou sluchu a v tom případě nejsou způsobilí k výkonu svý funkce.
    2. A nebo jim vůbec nevadí,že jsou přirovnáváni k pohlavním orgánům a nebohým domácím zvířatům,tudíž lze s jistotou konstatovat,že takovou roli dobrovolně přijali a ještě za tu taškařici dostali naditou kabelu.
    Tak schválně,která varianta je pravděpodobnější?

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      coogee     před 8 měsíci 26.09.2023 21:48 |  
      1 1

      Ta třetí, kombinace 1. a 2.! :-)

  30. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Marbulinek     před 8 měsíci 26.09.2023 21:13 |  
    11 5

    Snad si JT udělá poznámku do notýsku a v příštím derby stáhne min. 5 minut před koncem Ogbua za hřiště (pokud vůbec bude nominován). V nedeli to bylo 2. derby po sobě, kdy nás jeho nezodpovědnost stála vítězsrví v derby. Vzpomínám si, že před ním si svého "Smolíčka" vybíral opakovaně Ousou. Kdy zase konečně budem mít stopera, který nám nepokazí derby ?

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      JV     před 8 měsíci 26.09.2023 21:22 |  
      6 7

      Ogbu s tím mohl těžko něco dělat, byla to smůla, že ho to takhle trefilo. Naopak je potřeba říct, že ve finále MOL Cupu patřil k nejlepším a měl na zisku poháru výrazný podíl, stejně tak i na remíze 3:3 předtím v derby. Poznámku, jestli bude náš nejlepší obránce vůbec nominován, snad nemá cenu vůbec komentovat.


      Komentář byl uživatelem upraven (26.09.2023 23:49) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Greaves     před 8 měsíci 27.09.2023 12:54 |  
        2 5

        Nemáš pravdu, nebyla to náhoda. Rozpětí křídel Ogbua bylo v tu chvíli 3 metry!

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          vršek     před 8 měsíci 29.09.2023 13:43 |  
          4 1

          Podívejte se na opakováný záběr. Je naprosto evidentní, že Ogbu se snaží ruku stáhnout OD MÍČE ale nestihl to. Pohyb ruky od balonu - no, ale snad penalta... no, dost by mne zajímalo, zda se podobně zachoval p. Radina u videa i na druhé straně. Určitě ne a právě pohybem ruky od míče by KR vyhodnotila jako správně nepískanou penaltu. Vzpomeňte na konec loňské sezóny S Plzní se penalta za ruku Hejdy píská a rozhoduje se o bodech, zatímco o týden později se ruka sparťana ve vápně a nepískaná penalta vyhodnotí jako "správně nepískaná", opět tři body pro rudou špínu!

  31. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Hepi     před 8 měsíci 26.09.2023 21:34 |  
    25 1

    Už jsem na tu sračku vůbec nechtěl reagovat, ale když jsem slyšel Kasíka... Tenhle šmejd bude něco mektat o neporovnatelnosti zákroků. Bude nám přát přátelštější atmosféru na Letné
    - u těchle mentálních kriplů, kteří uspořádali organizovanou štvanici na Nica, tichou na Plavšiče, vždy za dohledu FAČRu a sudích... Takže opět klasická dělostřelecká příprava MM a když je půda připravená, vynesou se objektivní tresty. Takže známý recidivista Bořil, který jde pomoct zakleknutému Chytilovi do klubka rudých, je vyvlečen známým gentlemanem Krejčím a opět je ve vzájemném držení hrdinně napaden dalšími rudými. Kdyby to bylo opačně, tak čteme o klasickém sparťanském srdíčku, vůli a kamarádství - jak ho popsal hrdý Priske, které nedovolí nechat spoluhráče ve štychu - TO JE SPARTA!!! A na jednoho rudého reka, který je o hlavu menší, ale služebně starší si ke všemu dovolí mladý sešívaný cápek (pochopitelně jeden z největších) a i tak se na něj opakovaně sápe horda dalších zbabělých ubrečených slávistů... Celé je to o tom, že připraveno to už z O2 bylo pro Bořila na dvojnásobek - takže klidně 6 až 8 zapasů, jenže ty 3 až 4 zápasy by byly pro Krejčího moc. Proč se neřešili vůbec další aktéři, tedy ti ostatní v tom klubku? A jóóó vlastně, to už byli všichni jen hrdinní sparťani. No nic, kašlu na to, to by bylo x-stránek o světovém rekordu v počtu x-penalt v nastavení v x-zápasech po sobě v závěru sezóny - přece jako určitě byly a kdyby ne, tak soft jako teda rozhodně! O návštěvě majitele u rozhodčích (v civilizovaných zemích naprosto neskutečný skandál) - přece má tu Spartu tak rád, že dokonce vsadil svou pověst a čest - prostě hrdina, co se obětoval... Naprosto odporná žumpa pokrytá MM, úplně jsem zase cítil ten lepkavej smrad devadesátek, viděl ty upocené vysmáté idiotské xichty a vnímal tu bezmoc - lidi od fotbalu to tak přece chtěj... Je mi na blití. Že já blbec zase ztratil svůj čas klepáním do mobilu. Sorry jako...

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Martin 58     před 8 měsíci 27.09.2023 07:58 |  
      10 1

      A to všem zatím uniklo, že DK se sešla expresně na mimořádném zasedání. Pokud vím, normálně se schází někdy ve čtvrtek. No proč asi? Protože Krejčí. Ten si odmaže jeden zápas v poháru, v utkání, kde by zřejmě nehrál tak jako tak.
      Navíc slovutní členové komise nemají ani čas si v průběhu 3 dní prohlédnout všechna dostupná videa na internetu, která by je možná, ale spíše ne, mohla zviklat v náhledu na celou situaci, na níž vlastně největší vinu má posparťanštěný seveřan Vindahl a zejména Wiesner drze a absolutně arogantně klečící před zraky Xiao-Pinga na Chytilovi.
      Ze strkanice, kde ani nepadla nějaká rána a v níž hrdinně padl za Spartu Padaslín, a která byla jen slabým odvárkem hokejových mel skoro v každém zápase, se udělal mediální humbuk jakoby se poprali hoši z Rychlých šípů, zatímco Bratrstvo kočičí pracky ve složení Kuchta, Preciado a Laci si jeli svoji typickou lajnu plnou zákeřností a bezpáteřnosti.
      Vítejte v českém fotbale, 34 let po vstupu do demokratického světa.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Mijk     před 8 měsíci 27.09.2023 09:34 |  
        1 5

        Wiesner je sice totální kunda (osobně ho považuji ze vůbec největšího frustrovaného zmrda z té bandy, do budoucna ho zřejmě může dohnat Sejk, kterej je k tomu navíc ještě úplně, ale úplně vylízanej), ale kdyby Jurásek do Wiesnera nestrkal a naopak ho zkusil odtáhnout (což je logičtější, pokud chtěl chránit spoluhráče), tak by tenhle vymrdanec nedostal k zakleknutí příležitost..

  32. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Staršina     před 8 měsíci 27.09.2023 02:19 |  
    20 0

    Dlouho jsem tu nebyl. Kdo mé příspěvky zná, tak ví. Švagr mi umřel. Poslední náš zápas je výstraha pro český fotbal. Chci být objektivní. Týden před zápasem se objevují příspěvky o pálení vlajek sralty a Tvrdíkovo hoření Edenu. Zažehnuto. Keci jsou na prd. Zápas. Během patnácti minut soupeř vytvoří tři brutální fauly bez odezvy hlavního rozhodčího. Tím zápas skončil a začala válka. Přátelé. Musíme vydržet.

  33. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Pedro50     před 8 měsíci 28.09.2023 11:33 |  
    11 0

    Taky bych samozřejmě viděl radši fotbal a s naším vítězstvím. Ale pozor! Byl bych velmi opatrný s brutální sebekritikou, zastávám filozofii na hrubý pytel hrubá záplata. Ano, taky nemusím nosit tričko Sparta kurva je i když jí pohrdám, ale objektivně vzato dělobuchy do lidí, hnusný fauly a napadení ležícího Chytila kterýho šel Bořil Honza bránit a za to ho mám odsuzovat? Naopak bych ho pochválil, že se udržel a panu IQ37 jednu nenatáhl.