Evropská liga

Mladý šerif s kolty proklatě nízko

Jméno Šeriff Tiraspol občas vzbudí ze sna každého slávistu. Ti, kteří v roce 2009 ještě nebyli aktivními fanoušky, o tomto traumatu slyšeli alespoň vyprávět. Vzpomínky na naprostý začátek doby temna červenobílých barev ožily letos v létě, kdy los základních skupin Evropské ligy podruhé v historii postavil Slavii do cesty tohoto suveréna moldavské ligy. 

 

Moldavsko

Moldavská republika vznikla v roce 1991 po rozpadu Sovětského svazu. Územím navazuje na tradici Moldavského knížectví, jež má kořeny ve 14. století a které se rozkládalo nejen na celém území současného Moldavska, ale i na části území dnešního Rumunska a Ukrajiny. Úředním jazykem je zde rumunština, dříve nazývaná moldavštinou. Užívá se též ruština, ukrajinština a gagauzština.

Od roku 1944 do roku 1991 bylo Moldavsko součástí Sovětského svazu jako Moldavská SSR. V únoru a březnu 1990 se zde uskutečnily první svobodné volby, z nichž vzešel první demokratický premiér. 23. června 1990 moldavský parlament vyhlásil "deklaraci suverenity", tedy nadřazenost moldavských zákonů nad sovětskými. 27. srpna 1991, v přímé reakci na srpnový puč konzervativních komunistů v Moskvě, vyhlásilo Moldavsko samostatnost a od Sovětského svazu se odtrhlo.

Tady by mohlo představení země budoucího soupeře končit, ale to bychom zůstali na půli cesty. Tiraspol se nachází v oblasti zvané Podněstří, což je sice oficiálně integrální součást Moldavska, ale ve skutečnosti se jedná o nezávislý stát, který se v roce 1990 odtrhl od Moldavské SSR a v roce 1991 i od Moldavské republiky a úřady v Kišiněvě, hlavním městě Moldavska, zde nemají žádný vliv. Mezinárodně tento stát není uznávaný, respektive uznaly jej jen Náhorní Karabach, Jižní Osetie a Abcházie, což jsou území, která rovněž nejsou uznána žádnou zemí OSN. Transparency International každoročně sestavuje index vnímání korupce ve světě a Moldavsko se umisťuje na posledních místech v rámci Evropy. A teď si uvědomme, že Podněsterská moldavská republika je na tom ještě o něco hůř, ale z výše uvedených důvodů nemůže v průzkumech figurovat jako samostatný stát.

 

Tiraspol

Moderní Tiraspol byl založen roku 1792 ruským vojevůdcem a knížetem Alexandrem Suvorovem, po vytlačení Turků z Besarábie v šesté rusko-turecké válce. Název byl utvořen z řeckých slov Tyras (starověký název pro řeku Dněstr) a polis (město). Dnešní bloky panelových sídlišť, městská výzdoba ze srpů a kladiv, obrněný transportér i sochy Lenina připomínají spíše skanzen komunismu i Sovětského svazu. Rusové tvoří dnes téměř polovinu obyvatel města. Tiraspol leží na jihovýchodě Moldavska a je hlavním městem Podněsterské moldavské republiky.

 

Šeriff kam se podíváš

Většina podniků ve městě patří státní firmě Šeriff. Pod touto značkou lze v zemi načepovat benzín, koupit elektroniku, či alkohol. Šeriff je telekomunikační operátor i síť supermarketů a kasin. Bylo jenom otázkou času, než se tato mocná společnost, jíž údajně vlastní jeden z prezidentových synů, začne věnovat i fotbalu. K tomu došlo v roce 1997.

 

Šeriff Tiraspol

Fotbalový klub s názvem Tiras Tiraspol byl založen v roce 1996, ovšem již po roce jej převzal holding a součástí převzetí bylo i přejmenování klubu na dnešní Šeriff Tiraspol. Na západním okraji města u hlavní silnice z Bendery byl vybudován nádherný areál s prvotřídním vybavením na úrovni elitních evropských klubů. Součástí je stadion pro 14 tisíc sedících diváků, vedle je další stadion s tribunami i obří hala. Pod střechou je hřiště se standardními rozměry, k tomu několik tréninkových ploch a hotel.

Klub byl v roce 1997 zařazen do moldavské divize B (ekvivalentu naší druhé ligy) s cílem postoupit do nejvyšší soutěže, což se okamžitě povedlo. V sezóně 1998/99 Šeriff poprvé vyhrál domácí pohár, což posléze zvládl ještě devětkrát a od sezóny 2000/01 nahradil na postu domácí jedničky dosavadního suveréna Zimbrul Kišiněv. Od této sezóny se pouze dvakrát stalo, že v Tiraspolu neslavili titul. Vzhledem k tomu, že v letech 2017-2019 se v Moldávii pokusili přejít na systém jaro-podzim, má v této chvíli Šeriff během své relativně krátké existence o jeden domácí titul méně, než Slavia za 131 let. Není bez zajímavosti, že zatímco Milsai Orhei (mistr 2014/15) i v této sezóně stále dýchá Šeriffu na záda, Dacia Kišiněv (mistr 2010/11) již neexistuje. 

 

Evropské poháry

S nástupem mistrovských let se v Tiraspolu začaly hrát i evropské poháry. Šerif se celkem pětkrát probojoval do základní skupiny Evropské ligy a jednou do Ligy mistrů, ovšem ani jednou se neumístil na postupovém místě. Přesto jsou poslední dvě sezóny zapsány v kronikách klubu hodně výrazným písmem.

V sezóně 2021/22 se Šeriff přes Dinamo Záhřeb probojoval do skupiny Ligy mistrů, takže do Tiraspolu přijeli Real Madrid, Inter Milán a Šachťar Doněck. Šeriff hned v prvním zápase proti Šachťaru měl držení míče pouze 25%, ale brankami Adama Traorého a Momo Yansaného dokázal zvítězit 2:0. Ještě větší šok nastal ve druhém kole, když Tiraspolští vyloupili Santiago Bernabéu – na gól Džasurbeka Jachšibojeva ještě dokázal odpovědět z penalty Benzema, ale o třech bodech pro hosty rozhodl Sébastien Thill. Tiraspol tak po dvou kolech vedl skupinu LM. V dalších zápasech už přidal pouze bod, ale i to stačilo na třetí místo a premiérovou účast ve vyřazovacích bojích Evropské ligy, kde Tiraspol padl s Bragou po prodloužení druhého zápasu, přestože si do odvety vezl domácí výhru 2:0.

Sezóna 2022/23 je ještě v živé paměti. Šeriff v předkolech LM padl s Viktorií Plzeň, ale přes Pjunik Jerevan postoupil do základní skupiny EL. Tam sice nestačil na Manchester United a Real Sociaded san Sebastian, ale v obou vzájemných zápasech přehrál Omonii Nikósia, což opět stačilo na přesun o soutěž níže. V Evropské konferenční lize potom Šeriff poprvé postoupil do osmifinále evropského poháru a to i přesto, že do Bělehradu k utkání s Partizanem odjížděl s mankem jednoho gólu po úvodním zápase. V další fázi už cestu klubu zatarasil nám dobře známý tým - OCG Nice.

 

Souboje s českými týmy

Šeriff má zatím s českými týmy relativně vyrovnanou bilanci. V sezóně 2008/09 nestačil ve druhém předkole LM na konkurenci z Letné, v loňské sezóně o kolo později padl s Viktorií Plzeň. V sezóně 2017/18 byl Šeriff nalosován do základní skupiny EL k Fastavu Zlín. Pro oba týmy znamenala základní skupina konečnou, ale po remíze 0:0 na Moravě vyhrál Šeriff v domácím utkání 1:0 a skončil ve skupině na třetím místě.    

Nezbývá nic jiného, než kousnout do hořkého jablíčka, chtě nechtě se musíme vrátit do roku 2009. Připomeňme si, že červenobílí měli za sebou první obhajobu titulu v historii samostatné ČR a ještě na konci června se vše zdálo být zalité sluncem. Potom přišly černé mraky: Vše začalo vyhazovem kapitána mistrovského týmu, který ještě dlouho z bilboardů vyzýval fanoušky k nákupu permanenty. Záhy se ukázalo, že gólman Oleg Romanovs, s nímž se počítalo jako s nástupcem čaroděje Vaniaka, při lednovém příchodu zatajil několikazápasový trest pro Evropské poháry. Do toho právě strůjce obou titulů Martin Vaniak v prvním ligovém kole udělal hrubou chybu, která Slavii stála dva body v utkání s Boleslaví. Trenér Jarolím takové věci neodpouštěl a záhy do branky poslal nezkušeného odchovance Jana Hanuše, který měl za sebou jeden ligový zápas. Venkovní remíza 0:0 byla veřejností přijata s rozpaky, ale s vírou, že doma Slavia postup zvládne, což posílil ještě rychlý úvodní gól Adama Hlouška v odvetě v Edenu. Ovšem další gól v síti soupeře, který by postup potvrdil, nepřišel. V předposlední minutě zápasu poslal trenér na hřiště Libora Tafata, dalšího mladíka, který první ligový zápas zapsal až mezi prvním a druhým zápasem. Bylo to bráno jako taktické střídání při čekání na konečný hvizd a stvrzení postupu, ale byl to právě on, kdo při posledním zoufalém nákopu soupeře nedokázal ve vlastním pokutovém území odkopnout míč a Šeriff vstřelil vyrovnávací branku, která jej při platnosti pravidla o brance vstřelené na hřišti soupeře poslala do posledního předkola LM. Je otázkou, zda by tuto situaci zvládl vyřešit Vaniak, ale Hanuš už si za Slavii pořádně nezachytal a Tafatovi tato událost zničila kariéru prvoligového fotbalisty úplně. Slávističtí fanoušci sice vzápětí spustili sympatické „Vždycky jsme s váma“, ovšem to netušili, že rozpočet tehdejšího vedení pevně počítal s účastí v LM. Slavia v následující sezóně skončila na sedmém místě a za pár sezón byla krok od sestupu a zániku. Na výsluní jí vrátilo až převzetí společností CEFC v roce 2015.

Leckdo může namítnout, že Slavii by tehdejší postup ještě nic nezaručil, čekalo by jí ještě jedno předkolo – to poslední, přes které se léta marně snažila dostat. To je pravda, ovšem UEFA právě v téhle sezóně poprvé rozdělila tuto soutěž na mistrovskou a nemistrovskou část. Koeficienty se nepřebíraly, losovalo se vždy až po odehrání patřičného předkola, takže Šeriff v následující fázi mistrovské části nebyl nasazený a proto mu byl nalosován Olympiakos Pireus, který by byl těžkým oříškem i pro tehdejší Slavii. Ta by ovšem nasazena byla a v případě postupu by jí čekal někdo z pětice Salcburk, Ventspils, Debrecín, FC Curych a Apoel Nikósie, tedy podstatně lehčí soupeř, než CZ Bělehrad, jehož následně vyřadila v předkole poháru UEFA.  

 

Kádr

Zpět od špatných vzpomínek k týmu našeho soupeře. Moldávie je chudá země, ale majitelé Šeriffu mají peněz dost, kádr Šeriffu je plný zahraničních hráčů.

Jedničkou v brance a kapitánem týmu je Maksym Koval (#35; 30 let; UKR),  Ve stoperské dvojici se točí Gaby Kiki (#15; 28 let; KAM); Munashe Garananga (#4; 22 let; ZBW) a střelec z duelu s AS Roma Cristian Tovar (#23; 25 let; COL). Proti AS Roma Tiraspol použil rozestavení se třemi stopery a nastoupili všichni.  

Na krajích obrany, či zálohy nastupují Armel Zohouri (#20; 22 let; IVO), autor postupového gólu z duelu s Klasvíkem a Alejandro Artunduaga (#28; 26 let; COL). Kapitánskou pásku příležitostně navléká střední záložník Amine Talal (#14; 27 let; MAR), spolu s ním opanuje střed hřiště Peter Ademo (#69; 20 let; NIG). Vedle nich proti Římu nastoupil João Paulo (#8; 25 let; CPV), ovšem ten v tomto zápase inkasoval červenou kartu a v Edenu se tím pádem určitě nepředstaví. Na hrotu nastupuje David Ankeye (#30; 21 let; NIG), nebo Luvannor (#90; 33 let) oficiálně domácí hráč, ovšem-  jak je již podle jména patrné - narozený v Brazílii. Ten Šeriff posílil před touto sezónou z týmu Ceará Sporting Club, ale v Tiraspolu již v minulosti dvakrát působil a to v letech 2011-2014 a na podzim 2021.

Jak je vidět z předchozího odstavce, kádr Šeriffu je namixován z hráčů z Afriky a jižní Ameriky a věkově je složen naprosto ideálně: zastoupeno je mladí, hráči v nejlepším věku i zkušenost.  

Trenérem týmu je Roberto Bordin (58 let) – ital s Lybijskými kořeny. Ve své hráčské kariéře nastupoval v sérii A za Cesenu, Atalantu , Neapol a Piacenzu, poté se přesunul do nižších soutěží a končil v roce 2005 ve čtyřiceti letech ve Spieze. Trenérskou kariéru nastartoval jako asistent v Bologni, Padově, Sieně, Sassuolu, CFR Cluj a ve Veroně. 5. října 2016 se Bordin stal poprvé trenérem Sheriffu Tiraspol a v této funkci vydržel do léta 2018. Letos v lednu se do horkého křesla v Tiraspolu vrátil.

 

Letošní sezóna

Šeriff letos naskočil do 1. předkola Ligy mistrů, kde si poradil s FCV Farul Constanta z Rumunska. Pouť touto soutěží skončila na mistrovi Izraele Maccabi Haifa v předkole druhém. Cesta do základní skupiny EL vedla přes BATE Borisov z Běloruska a KÍ Klaksvík, překvapení z Faerských ostrovů. V prvním kole základní skupiny H prohrál Šeriff doma s AS Roma 1:2. Ve druhém kole zavítá do Edenu a červenobílí věří tomu, že nastal čas na odvetu za krušné léto 2009.

Pro ty, co se nedostanou do Edenu, zápas vysílá SPORT 2, sázkové kanceláře více věří Slavii. Kurzy: 1,40 – 4,70 – 7,00

2. - Čtvrtek 05. 10. 2023 21:00

Evropská liga, 2023/2024
6 - 0
3 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

4. Mojmír Chytil
7. Igoh Ogbu
39. vlastní branka
47. Ivan Schranz
58. David Douděra
71. Mojmír Chytil

FC Šeriff Tiraspol
FC Šeriff Tiraspol

Komentáře (157)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    Malvin     před 7 měsíci 03.10.2023 09:43 |  
    1 0

    Ahoj, prodám lístek do sektoru 116, řada 19, sedadlo 21 za 890,-Kč
    Cena nákupní. Když si pro lístek dojedete, tak za 800,-Kč
    Předání Praha Smíchov nebo Praha Ruzyně.
    Zájemci prosím do SZ.
    Diky

  2. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    davy     před 7 měsíci 03.10.2023 09:52 |  
    1 0

    Je třeba doplnit, že při osudném utkání byl KJ v trestu a koučoval "dálkově". Kdyby byl přímo na lavičce, dost možná by se rozhodoval jinak. To už nezjistíme.

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      slaviator     před 7 měsíci 03.10.2023 10:19 |  
      1 0

      Odpykával si disciplinární trest. A pozměnil sestavu, hráli 4 hráči co nehráli předtím v ligovém zápase v Brně a nechytal Vaniak, ale Hanuš.

      • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

        lucky-pilda     před 7 měsíci 03.10.2023 15:27 |  
        2 0

        Tenkrát jsem si říkal, že Hanuš bude určitě ve výborné formě, když ho tam dává. Ostatně tenkrát vypadal nadějně a očekával jsem, že začne nastupovat už dřív v lize. Ale dopadlo to jinak ...
        Chudák Tafat. Už si na něj ani nevzpomenu. Myslím, že to byl vysoký a hodně nadějný hráč. Ale nasadit ho v okamžiku, kdy obyčejně chodí na plac naopak někdo hodně zkušený ... V ten zápas bylo na vystřídání zralých 3/4 týmu. Katastrofální výkon.

        • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

          knl66 (přítel SN)     před 7 měsíci 03.10.2023 19:32 |  
          2 0

          Snad hrál ještě před několika lety někdy relativně nedávno v druhé lucemburské...? Aspoň si matně vzpomínám, že to tady někdo psal.


          Komentář byl uživatelem upraven (03.10.2023 19:32) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

            mats     před 7 měsíci 03.10.2023 20:55 |  
            1 0

            Tuším, že snad hrál i nějakou nižší ligu ve Švýcarsku, ale může to být klidně tak před pěti nebo šesti lety.

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      Mijk     před 7 měsíci 03.10.2023 10:22 |  
      4 0

      Z toho zápasu mi kromě Tafatova legendárního promáchnutí a následného hrobového ticha na stadionu uvíznul v paměti ještě výkon Marka Jarolíma. Troufnu si říct, že nic horšího jsem nikdy neviděl. Tenhle "král ligových trávníků" bez nějakého většího přehánění posral tak deset rychlých protiútoků za poločas, kdy nebyl schopen si zpracovat míč a nahrát ho na pět metrů.. To nebylo jen jako hrát v desíti, to bylo jako hrát deset na dvanáct, něco tak příšernýho, že se mi ježí chlupy ještě teď, když si na to vzpomenu..

      • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

        Monarchie     před 7 měsíci 03.10.2023 17:08 |  
        1 0

        Tafat tam šel myslím na stopera, propadlo to a od té doby to už Leška nezvládal.

        • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

          rakusan     před 7 měsíci 03.10.2023 21:19 |  
          1 0

          Hlavně ale měl Krajčíka na lavici.

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      jufoun (přítel SN)     před 7 měsíci 04.10.2023 17:23 |  
      1 0

      Kdyby měl někdo zájem mám lístek navíc, brácha nemůže.
      SK Slavia Praha VS
      FC Sheriff Tiraspol
      05.10.2023 od 21:00 hod.
      OTEVŘENÍ STADIONU / STADIUM OPEN 19:30
      Eden Aréna, U Slavie 1540/2a, Praha 10 - Vršovice
      Sektor: 123 - Tribuna Františka Pláničky Řada: 5 Sedadlo: 24

      Za nákup 560 Kč

      Kontakt
      pepamachala@seznam.cz

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      Papol     před 7 měsíci 04.10.2023 20:55 |  
      3 0

      Pánové, pokud si vzpominám a na zápase jsem byl, tak hrubku na pravé straně udělal Janda, který místo odkopu balonu do pryč o něj přišel a z centru připochodoval gol. To bylo neskutečné

  3. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    krumicek     před 7 měsíci 03.10.2023 09:55 |  
    1 0

    "Od této sezóny se pouze dvakrát nestalo, že by v Tiraspolu neslavili titul. "

    Asi bych tam dal o jeden zápor míň ;)

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      kjandourek (admin)     před 7 měsíci 03.10.2023 11:10 |  
      1 0

      Ta čeština je kouzelná a člověk se do ní dokáže pořádně zamotat... díky za upozornění :-)

  4. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    Matěj51     před 7 měsíci 03.10.2023 10:53 |  
    3 0

    Právě při odchodu z tohoto zápasu se Šeriffem jsem usoudil, že jsem to já osobně, kdo Slavii při pohárových zápasech přináší smůlu a od té doby při pohárech sedávám doma u TV a držím palce. Ten šok, jako tehdy, už nechci na vlastní oči vidět.

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      wimpy     před 7 měsíci 03.10.2023 10:57 |  
      2 0

      Přijde mi dost neuvěřitelný, jakým způsobem můžeme přicházet o diváky. Mně se před tím zápasem podařilo zaparkovat v Moldavské ulici a taky jsem si říkal, že to není dobré znamení, ale rozdejchal jsem to. :-)

      • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

        soudek82 (přítel SN)     před 7 měsíci 03.10.2023 15:09 |  
        1 0

        vidíš, já tam už 10 let bydlím a vůbec mě to teď netrklo :-)

        • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

          wimpy     před 7 měsíci 03.10.2023 15:22 |  
          5 0

          Když jsme hráli s Kodaní, zajel jsem radši do Tesca. :-)

  5. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    JohnyBeGOOD     před 7 měsíci 03.10.2023 11:06 |  
    3 0

    Zaujala mě ta část o tom, že jediné dva týmy co vyhráli titul na úkor Šerifu už neexistují. Koukal jsem na to a Milsami Orhei stále v Moldavské lize jsou, dokonce jí i aktuálně vedou. Mají stejně bodů jako Šerif a porazili je ve vzájemném zápase.
    Dacia Kišiněv zanikla údajně kvůli praní peněz, match-fixingu a uplácení. Ale moc informací jsem na to téma nenašel. Sami tvrdili, že šlo o spiknutí namířené na ně od jejich konkurence (mrk mrk Šerif).

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      kjandourek (admin)     před 7 měsíci 03.10.2023 11:10 |  
      1 1

      Máš pravdu.... zřejmě jsem někde špatně kouknul na sezóny tohoto klubu a přišlo mi, že už dvě sezóny nemají zapsané...

  6. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    Tacit     před 7 měsíci 03.10.2023 12:38 |  
    2 0

    Z úvodního článku:
    Většina podniků ve městě patří státní firmě Šeriff …
    Moldávie je chudá země, ale majitelé Šeriffu mají peněz dost, kádr Šeriffu je plný zahraničních hráčů…

    Njn, chudá země, přesto má státní firma Šeriff dost peněz, tak investuje do fotbalu.

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      Slávista 51     před 7 měsíci 03.10.2023 12:59 |  
      1 3

      V ČR hodili novodobí svazáci státní mužstvo/DUKLU Praha ( a téměř všechna mužstvo s touto značkou ) už dávno přes palubu !

      • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

        wimpy     před 7 měsíci 03.10.2023 13:24 |  
        3 4

        Nemáš tak docela pravdu, Duklu hodila přes palubu armáda.

        • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

          Slávista 51     před 7 měsíci 03.10.2023 13:47 |  
          3 2

          Armáda snad není stát, co !

          • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

            wimpy     před 7 měsíci 03.10.2023 13:56 |  
            3 0

            No já jen že to bylo zcela její rozhodnutí fotbalu se zbavit, zatímco některé jiné sporty pod jejím patronátem v rámci možností stále vzkvétají. Nicméně je to pouhé konstatování, nevyjadřuji k tomu osobní názor. Zatímco za totáče mělo aspoň smysl, aby kluci dva roky vojny někde hráli fotbal, po zrušení vojenské služby už tam není smysl žádný.

            • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

              kostelnivlajka     před 7 měsíci 03.10.2023 15:17 |  
              3 1

              U nás chodí s šálou na fotbal, do hospody..možná i do kina, borci v našem věku, toho si vážím..ne čůračka s tričkem acs ultras

              • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

                wimpy     před 7 měsíci 03.10.2023 15:23 |  
                1 0

                S šálou Dukly?

                • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

                  kostelnivlajka     před 7 měsíci 03.10.2023 15:38 |  
                  2 1

                  jo

                  • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

                    wimpy     před 7 měsíci 03.10.2023 15:50 |  
                    1 0

                    A to jsem myslel, že všechny fanoušky Dukly znám osobně. :-)

                    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

                      Wulfstan (přítel SN)     před 7 měsíci 03.10.2023 15:53 |  
                      2 1

                      I Pulina?

                      • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

                        wimpy     před 7 měsíci 03.10.2023 15:56 |  
                        1 0

                        Jako ostatní Slaviatorovy multinicky.

            • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

              Slávista 51     před 7 měsíci 03.10.2023 15:29 |  
              2 1

              A i o tom to je - kolik kluků pokračovalo s fotbalem bez přestávky, po dorosteneckých letech v učňovských mužstvech.
              To byla za široká základna, na rozdíl od dneška, že !

              • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

                wimpy     před 7 měsíci 03.10.2023 15:49 |  
                3 2

                Tak dneska vojna kariéru nikomu nepřerušuje.

      • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

        SLAVIESTA     před 7 měsíci 03.10.2023 13:52 |  
        3 11

        Dukly mi nikdy líto nebylo, zapsala se nesmazatelně na černou stránku historie Slavie. Vždy to byl symbol bolševického sportu. Z jejího pádu se přiznám, jsem měl upřímnou radost!

        • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

          SLAVIESTA     před 7 měsíci 03.10.2023 18:11 |  
          2 7

          Zdvořilý dotaz k Vám palečkářům dolů visícím. Neznáte historii Dukly, nebo je to nostalgie po minulém režimu, kdy fotbalu Dukla vládla? Ptám se, jak říká Sokrates, s veškerou úctou. Díky za odpověď!

          • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

            wimpy     před 7 měsíci 03.10.2023 19:05 |  
            2 0

            Mnoha lidem se stejská po těch výjezdech. :-) Navíc v posledních letech nám dost pravidelně nechávali body.

          • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

            SLAVIESTA     před 7 měsíci 03.10.2023 19:56 |  
            2 5

            Fandů Dukly jsem znal několik, všechno komouši! Mlčení na můj dotaz a další palce mě v tom jen utvrzují.
            Tak čest a šťastnou cestu na Julisku!

            • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

              wimpy     před 7 měsíci 03.10.2023 20:03 |  
              4 0

              V osmdesátkách jsem tam pusobil v dorostu a mohu potvrdit, že tam vládlo stalinistické myšlení. Docela přeborník byl Ivo Niederle.

      • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

        kostelnivlajka     před 7 měsíci 03.10.2023 15:12 |  
        1 1

        Jak kdo, znám fanoušky z okolí, kovaní duklisté a nikdy jinak...

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      kjandourek (admin)     před 7 měsíci 03.10.2023 15:08 |  
      4 0

      To je ještě trochu oříšek: Moldávie je obecně chudá země.... Podněstří je součástí Moldávie, ovšem jenom na papíře, ve skutečnosti je to stát ve státě.... a v něm vlastní všechno jedna firma - lidé napojení na ní jsou bohatí, jako každá mafie, která vysává ze své země všechno.... zbytek obyvatelstva je na tom bídně...

      Ale obecně v té větě mělo být naznačeno, že Šeriff si může dovolit platit cizince - i když ne ty největší hvězdy a to ani na sklonku kariéry - a není tudíž odkázán na (ne)kvalitu domácích odchovanců...

  7. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    slavistou50let     před 7 měsíci 03.10.2023 12:56 |  
    2 1

    Nemám Sport 2, kde to najdu na netu. Díky.

  8. Šerif nešerif,

    Slávista 51     před 7 měsíci 03.10.2023 13:02 |  
    6 0

    Slavia hraje doma, tak je její povinností vyhrát a ukázat, že umí hrát fotbal !

  9. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    Novi.sks     před 7 měsíci 03.10.2023 13:03 |  
    8 2

    Poslední dvě sezóny jsme na ústupu, nedávno jsme protočili gólmany... Jako nic proti, ale ve čtvrtek bych rozhodně na konci zápasu nešetřil čas střídáním Ogungbayie :-D

    Těším se, nebo se po posledních výkonech spíš bojím? No já teda nevím... Ve čtvrtek každopádně budu v Edenu na svém místě a poženu Slavii za výhrou! ...stejně jako v roce 2009 :-))))

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      wimpy     před 7 měsíci 03.10.2023 17:39 |  
      2 1

      Zkus to líp. :-)

      • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

        Novi.sks     před 7 měsíci 03.10.2023 21:48 |  
        1 0

        Wimpy, budu dělat, co bude v mých silách :-)
        A doufám, že to dopadne podstatně lépe, než moje snažení na Hattricku :-D

        • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

          wimpy     před 7 měsíci 03.10.2023 21:51 |  
          2 0

          Taky to tam nějak mrvím :-)

  10. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    Vhoo (přítel SN)     před 7 měsíci 03.10.2023 13:58 |  
    6 0

    Myslel sem si tenkrát že Hloušek bude hvězda.

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      soudek82 (přítel SN)     před 7 měsíci 03.10.2023 15:12 |  
      1 0

      tehdy jsem o tom byl skálopevně přesvědčený!

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      guyincognito     před 7 měsíci 03.10.2023 15:29 |  
      1 0

      Až do vážného zranění kolena měl kariéru dobrou, pak už to bylo horší…

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      knl66 (přítel SN)     před 7 měsíci 03.10.2023 19:36 |  
      1 0

      Však za nás dával gól i na Valencii, ne? Taky jsem čekal jinačí kariéru.

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      PetCC     před 7 měsíci 05.10.2023 16:40 |  
      0 0

      Já teda ne, mě přišel jednak moc topornej a taky mi přišlo, že má dost zvláštní povahu.

  11. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    lucky-pilda     před 7 měsíci 03.10.2023 15:17 |  
    8 1

    Výraz "Podněsterská moldavská republika" bych dával do uvozovek. To je něco jako Valašské Království nebo Liberland. Nikdo to neuznává, takže žádný takový státní útvar neexistuje. Stejně tak tamní "prezident" je spíš něco jako kápo sicilské mafie. Zůstaňme radši u výrazu Podněstří.

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      kostelnivlajka     před 7 měsíci 03.10.2023 15:19 |  
      1 1

      ,,taky mě to napadlo

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      kjandourek (admin)     před 7 měsíci 03.10.2023 15:33 |  
      5 2

      Troufl bych si lehce nesouhlasit: Valašské království je víceméně recese.... na Valašsku platí zákony ČR a pokud tam dojde k trestnému činu, řeší to policie ČR...

      Liberland je taky spíš pokus o recesi, byť občas dotažený ad absurdum - Chorvaté jej označili za virtuální žert, Srbové prohlásili, že toto území připadne buď jim, nebo Chorvatsku

      Oproti tomu Podněstří je víceméně stát ve státě - Moldavské úřady sídlící v Kišiněvě tam nemají žádnou moc.... onen "kápo podněsterské mafie" tam má absolutní moc...

      • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

        Wulfstan (přítel SN)     před 7 měsíci 03.10.2023 15:43 |  
        1 1

        Ano, dokonce do Moldavska se dá cestovat na OP, kdežto do onoho Podněstří jen s pasem. Vím to, protože jsem plánoval cestu do Tiraspolu, ale nemám pas a jsem línej si ho udělat.


        Komentář byl uživatelem upraven (03.10.2023 15:52) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

          pehacko     před 7 měsíci 03.10.2023 17:06 |  
          1 0

          Tvuj pas je hodne sirokej, bys stejne neprosel dverma do letadla.

          • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

            Wulfstan (přítel SN)     před 7 měsíci 03.10.2023 17:12 |  
            1 1

            Já chtěl jet autem.

            • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

              pehacko     před 7 měsíci 03.10.2023 17:15 |  
              1 0

              To bys stejne zpatky letel letadlem a problem by byl stejny

              • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

                Wulfstan (přítel SN)     před 7 měsíci 03.10.2023 17:44 |  
                4 2

                Já bych zpátky neletěl, chtěl bych tam zůstal. Oženil bych se s nějakou členkou Šerifova gangu a byl bych velké zvíře.

                • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

                  kostelnivlajka     před 7 měsíci 03.10.2023 17:59 |  
                  3 2

                  Pozval bys pak grupu toma arayi a angelrippera??

                  Na soukromou párty...a mě?


                  Komentář byl uživatelem upraven (03.10.2023 18:00) . Zobrazit původní komentář

                  • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

                    Wulfstan (přítel SN)     před 7 měsíci 03.10.2023 18:04 |  
                    3 2

                    Všechny, i jezevce.

      • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

        lucky-pilda     před 7 měsíci 03.10.2023 15:44 |  
        2 1

        Dobře, tak to tedy přirovnejme k situaci, kdy by sicilská mafie vyhlásila nezávislost. Taky tam jeden čas platily jen jejich "zákony".

        • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

          kjandourek (admin)     před 7 měsíci 04.10.2023 00:27 |  
          1 0

          jenomže Sicilská mafie nezávislost Sicílie v novodobé (fotbalové) historii nevyhlásila.... Spíše bych to přirovnal ke Katalánsku, nebo Baskicku ve Španělsku... Tam taky úplně nepíšeme uvozovky.... :-)

          • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

            padre     před 7 měsíci 04.10.2023 07:55 |  
            1 0

            To spíše ten Karabach, ve stavu před posledním dějstvím a definitivním podřízením tohoto území Ázerbájdžánu.

          • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

            lucky-pilda     před 7 měsíci 04.10.2023 09:51 |  
            1 0

            Katalánsko a Baskicko nepíšeme uvozovky, protože to je oficiální název regionu. Stejně jako Podněstří. To by bylo bez uvozovek cajk, ale jako republika už jedině s nimi, protože nic takového neexistuje, resp. není uznáváno.

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      Pedro50     před 7 měsíci 03.10.2023 16:54 |  
      2 5

      Politika do sportu nepatří

      • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

        wimpy     před 7 měsíci 03.10.2023 17:20 |  
        2 0

        V tomto případě je propojení dost úzké. Asi jako když z politických duvodu hrají Evropské poháry Asijské týmy.

  12. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    cunak     před 7 měsíci 03.10.2023 17:07 |  
    2 1

    Šerif není státní firma a nepatří synovi prezidenta. Je to firma bývalého prezidenta a de facto vládce a majitelé země Igora Smirnova, který si nechá říkat Šerif.

  13. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    Ragnarok     před 7 měsíci 03.10.2023 19:00 |  
    1 0

    Chtěl bych se zeptat: Smělo se vždy hrát v Tiraspolu? Nemuseli nějakou sezónu hrát jinde?

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      kjandourek (admin)     před 7 měsíci 04.10.2023 00:25 |  
      1 0

      tak co mám neoficiální informace (tj. od posezení u piva s člověkem co má blízko k vedení), i teď je na stole, jestli to nakonec UEFA nešoupne do Kišiněva... článek o soupeři musí vyjít před prvním (domácím) zápasem, do odvety je času dost a politická situace se může změnit.... Každopádně AS Roma hrálo v Tiraspolu...

  14. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    Ragnarok     před 7 měsíci 03.10.2023 19:08 |  
    2 0

    O Podněstří vznikl dokument Pevnost. Pamatuji se, že Franta Fuka tenkrát říkal, že jsou tam naprosto bizardní scény třeba předvolebními billboardy, kde někdo garantuje “stabilní změny”.
    Možná si to někde seženu. Asi je to fakt bizár.

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      Wulfstan (přítel SN)     před 7 měsíci 03.10.2023 19:32 |  
      5 3

      Slovo "bizardní" je řádně bizarní. :-)

      • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

        knl66 (přítel SN)     před 7 měsíci 03.10.2023 19:58 |  
        3 0

        Nebuď furt takovej hnidopich, měj trochu radost ze života a tohle přecházej. :)
        (Taky mám češtinu rád!)

        • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

          Wulfstan (přítel SN)     před 7 měsíci 03.10.2023 21:19 |  
          3 0

          Dyk sem tam dal smajla... :-)

          • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

            žbl68     před 7 měsíci 04.10.2023 12:33 |  
            1 0

            hnidopichsmajla :-) Dyku ..... Vojto, Viktore, Viléme, Hynku, Jarmile - a vůbec Vy celá grupo :-)

      • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

        obiwan     před 7 měsíci 03.10.2023 20:11 |  
        3 2

        Tohle byl evidentně překlep, mně ale nedávno jeden dobrý muž říkal, že to bylo opravdu triskní...jo tryskalo to:)

      • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

        Ragnarok     před 7 měsíci 03.10.2023 20:43 |  
        2 0

        Excuse-moi, je to špatně.

  15. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    knl66 (přítel SN)     před 7 měsíci 03.10.2023 19:52 |  
    6 1

    Pochvala adminovi za čtivý a zajímavý článek s chytlavým titulkem. Uznale plácám po rameni :)
    Rozumím tomu dobře, že Šerif hraje moldavskou ligu? To znamená, že při přechodu hranic Podněstří - Moldávie tak hráči a realizák ukazují těm druhým cestovní doklady? Nějaký dokument na tohle téma jsem viděl a tak vím, že rozdíly mezi oběma regiony jsou ohromné.
    Jen jedna věc mě zaráží, ale to není kritika na Karla, to je spíš tak všeobecně. Ještě nedávno byly výrazy Moldavsko a označení Moldavec (mn. č. Moldavci) považovány za trochu "divné", nespisovné, tahající za uši. Používalo se Moldávie, obyvatel byl Moldavan (mn. č. Moldavané). Trochu se děsím toho, až budeme říkat Italsko a obyvatel bude Italec (neplést, prosím, s Italiky) nebo obyvatelům Maďarska a Chorvatska pak Maďarec, resp. Chorvatec... Další příklady nechť si doplní každý sám.

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      Lantenac     před 7 měsíci 03.10.2023 20:12 |  
      5 0

      Co jsem pochopil, tak z hlediska češtiny je Moldavsko název současného státu rozkládajícího se na území historického území Moldávie. Do něj se počítala i teritoria ležící na dnešní Ukrajině nebo v Rumunsku.
      Jediná spisovná forma názvu obyvatel je stále Moldavan a Moldavanka.

      • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

        cunak     před 7 měsíci 04.10.2023 04:30 |  
        2 1

        Ano, je to tak. Moldavsko = Moldavská republika, název státu. Zjednodušeně území, které CCCP ukradlo Rumunsku po 2. světové válce. Moldávie = historické území, které dnes leží z větší části v Rumunsku, částečně v Moldavsku a na Ukrajině. Moldavsko zahrnuje i území, která nejsou Moldávie, to je právě Podněstří (Besarábie) a Gagauzie. Pro návštěvu Moldavska stačí občanka. Na hranicích Podněstří je třeba pas, vízum na 24h (přesně na vteřinu je to já něm napsané :) ) se vydává zdarma na hraničním check pointu.


        Komentář byl uživatelem upraven (04.10.2023 11:48) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      kjandourek (admin)     před 7 měsíci 04.10.2023 00:22 |  
      2 0

      V pohodě, vůbec to neberu jako kritiku - taky jsem v situaci, že jsem si o tom týden zjišťoval nějaké věci a vím houby, jestli jsem to pochopil správně (zlatá Ženeva)....

      Ale za 1. ano - do Moldavska (Moldávie) by měla stačit občanka, protože země jako taková je kandidátskou zemí EU... ale do Podněstří už je potřeba pas a vízum, které si člověk musí zaplatit a vůbec nemá jistotu, že ho dostane...

      A za 2. ano - měl jsem v článku původně půl na půl Moldávie a Moldavsko a ve finále jsem to dle některých podkladů raději sjednotil na "Moldavsko"..... byť to tahá za uši, přišlo mi to jako správný výraz...

      • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

        knl66 (přítel SN)     před 7 měsíci 04.10.2023 01:06 |  
        2 0

        V poho :)
        Jen k tomu titulku: taky občas něco sem tam napíšu a jde to ven. Jenže nemám talent na udělání přitažlivého titulku (to dělá kolega editor), napíšu pár stránek a když to vyjde ven... - tak si říkám, že má na mě editor snad pifku a chce to moje "dílo" zabít. No, asi se domluvíme, příště Ti pošlu text a Ty vymyslíš titulku! Co ty na to? ;) Za pivo! Za dvě! Za tři! :)

        • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

          kjandourek (admin)     před 7 měsíci 04.10.2023 09:28 |  
          2 0

          Ok, domluveno ;-)

          • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

            knl66 (přítel SN)     před 7 měsíci 05.10.2023 00:04 |  
            1 0

            S tím třetím jsem to přehnal, dvě by mohla stačit, ne? :)

            • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

              kjandourek (admin)     před 7 měsíci 05.10.2023 08:19 |  
              1 1

              Tak holt bude titulek jenom dvouslovný....

              Dělám si srandu - takovéhle věci dělám zadarmo... ;-)

  16. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    Joe-L     před 7 měsíci 03.10.2023 20:14 |  
    1 0

    Hodím to i sem. Mám 2 lístky na zápas s Tiraspolem, ale nemůžu jít. Máte o ně někdo zájem? Pokud ano, pište buď sem a nebo SZ.

  17. Ad Tafat

    weetek     před 7 měsíci 04.10.2023 00:47 |  
    8 9

    Napsat, že "Tafatovi tato událost zničila kariéru prvoligového fotbalisty úplně", je klasická janďourkovina. Tenhle chasník na ligu zkrátka neměl, takhle prosté to je. Minely podobného druhu, dokonce i větší, třeba v podobě zaviněné penalty nebo dokonce vlastního gólu, udělala řada hráčů. Pokud tam ale byla kvalita, přesto se prosadili. U Tafata tomu tak nebylo - pro své fotbalové "kvality" se záhy pakoval ze Slavie, kde nikdy do áčka stabilně nepatřil, do štací jako Chomutov, Kunice, Domažlice a následně do nižších zahraničních soutěží v týmech tak obskurních, že nemají ani webové stránky (SpVgg Kirchdorf-Eppenschlag). Jeho nasazení do takhle klíčového zápasu byla trucovitost v té době už silně zpovykaného KJ, který zároveň, což bylo daleko horší, tvrdě prosazoval synovce MJ, hrajícího dlouhodobě špatně a v tomhle konkrétním zápase opravdu otřesně. Spíš než lkaní nad zmařenou prvoligovou kariérou Tafata, která by se zřejmě bez ohledu na tohle utkání nikdy nekonala, by tak bylo zajímavé si přečíst, co o zápasu na tehdejších oficiálkách psal jistý kjandourek, jakkoliv to pochopitelně mohl být kdokoliv, ne nutně Kadlik Janďourků.

    • Re: Ad Tafat

      SKEP     před 7 měsíci 04.10.2023 06:33 |  
      18 0

      Jestli se nepletu, tak obdržená branka nese výraznou pečeť Petra Jandy. V oné inkriminované 90. minutě se na půli hřiště dostal k balónu a nikým neatakován si mohl vybrat z několika možností - sám jít na branku či do samostatného nájezdu poslat nabíhajícího spoluhráče. Bohužel se rozhodl uklidnit hru, míč si zasekl a hodlal střádat cenné vteřiny. Když ho dostoupil protihráč, ve snaze krýt si balón soupeře fauloval a doslova mu daroval standartní situaci. Z té následoval nákop "do ohně" a poté nešťastný zákrok nezkušeného Tafata. Dodnes nechápu, proč KJ poslal na trávník na závěrečné minuty mladého Tafata, když měl na lavičce připraveného ostříleného navrátilce z Itálie Krajčíka.

      • Re: Ad Tafat

        pehacko     před 7 měsíci 04.10.2023 07:11 |  
        3 0

        Protoze vubec nikdo z nas necekal, ze nam muzou dat gola. Byla to silena lehkovaznost. Nakonec i to, ze zapas v zakladu mohl prznit tehdy uplne z formy jeho synovec. Tak tam poslal proste mladeho kluka pro prvni start. A hlavne by mu taky pak zabavil ty premie za zapas, co by mladej dostal.

  18. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    tomvin     před 7 měsíci 04.10.2023 07:24 |  
    1 0

    Zdravím, přenechám lístek sektor 109 řada 3 místo 15, cena 400
    777201026

  19. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    KurdtK     před 7 měsíci 04.10.2023 08:53 |  
    1 0

    EDIT: Už je pryč.

    Nabízím na zítřek jednu vstupenku na TS za 189,2 Kč, kdyžtak prosím SZ.


    Komentář byl uživatelem upraven (04.10.2023 09:29) . Zobrazit původní komentář

  20. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 měsíci 04.10.2023 10:27 |  
    38 0

    Dobré ráno Vám všem u dobré kávy, do které mi nikdo nedal sůl a ani nenaplival.
    Nejprve díky Kájovi za práci s tím, abychom něco o soupeři věděli a měli možnost se podívat alespoň písmem do jiné destinace:-)).
    Nečeká nás žádný nazdárek a i přes prohru s AS Řím nejsou nijak slabým soupeřem.
    Naše poslední dva zápasy se nám nepovedly nejen výsledkově, ale ani herně.
    To je varování pro nás všechny slávisty. Jak říká trenérská legenda Petr Uličný: "Je třeba jít dolů z hrušky na zem....".
    Velmi dobře to v jiné disputaci popsal přítel Prachař.
    Očekávám tak zítra sestavu, ve které se objeví Ti, co teď mohou být ku prospěchu výkonu mužstva včetně mentálního i herního nastavení.
    Vzhledem k tomu, že jde v poháru o tým, který není z naší ligy, tak snad nebude na nás hrát urputnou obranu v bloku 7-8 lidí.
    Je to až trpce úsměvné, že proti nám ligové týmy zvolí tuhou defenzivu, podpořenou tvrdou hrou (někdy až za hranou a ještě tolerovanou sudím), kterou podpoří zdržováním a poleháváním na trávě......
    Byl bych pro to, aby měli na všech stadionech mít povinnost pojízdného elektrovozíku pro zraněné (viz Plzeň) a v okamžiku, kdy poběží na hřiště masér nebo lékař, okamžitě zraněného odvézt. Pokud nebude chtít být odvezen, nechat ho pak stát za lajnou stejný čas (tedy pokud to nebude po zákroku se ŽK nebo ČK).
    Sestavě bych si přál Vlčka místo Masopusta, toho bych posunul výš.
    Douděru bych nechal trochu odpočinout, protože je nějak přemotivovaný.
    Posílil bych asi spíš střed hřiště, protože tam nám běhá pouze Zafeiris s Oscarem a my tak přicházíme o jejich ofenzivní možnosti. Jurásek by asi taky měl být víc na hřišti a Chytil asi taky.
    Bořila bych také asi využil, když stojí v lize..... Ale to může každý z nás vidět třeba jinak a tak to nechám na trenérech.
    A moc bych si přál, aby z Tribuny Sever zazněly chorály na podporu kluků, povzbuzující a ženoucí k dobrému výkonu. Ty hnusný o kurvách a podobně, ty ať si strčí kamsi.
    Mám pocit, že jsme tím možná někoho nad námi asi hodně urazili.
    Takže s pokorou a bojovností snad uspějeme víc.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (05.10.2023 09:48) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      Slávista 51     před 7 měsíci 04.10.2023 10:58 |  
      5 0

      ANO, 2zápasy se nepovedly.
      Zajisté si to uvědomují jak hráči, tak realizační tým,
      takže věřím, že se zítra předvedou tak, aby tu minulou hrůzu odčinili a opět se předvedli tím, čím si dělala Slavia jméno v Evropě !

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      žbl68     před 7 měsíci 04.10.2023 12:29 |  
      10 0

      zdravím, někdo ti naplival sůl do kafe? fujtajxl .... slovací by řekli MOR HO!
      s textem souhlas ..... a věřím že to bude uplně jiný fotbal než v lize ... dodal bych že za mě by měl hrát Dumi
      kuwy neřešit Eden není na E55, na Letné, blízko Sylvie ani Lotosu .... myslím že Tiraspol nemá odpad fans - polonáckovské letenské prostitutky - takže to bude oboustranně korektní fandění
      zastavil bych ještě nad nesouvisející věcí TS a vlajky - od začátku si myslím, že je hovadina aby na stadecu byly 4 nebo 5 vlajek a ostatní vlajky byly zakázané - celý ochoz by jimi měl být ověšen ,Slavia ma fans od šumavy po mosty u jablunkova ... už to uděla atmosferu ,howgh

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      mig52     před 7 měsíci 04.10.2023 12:40 |  
      2 4

      Také bych si přál TS v červenobílé!!!!!!!!. No a s tím pojízdným vozíkem bych to, Sokrate, nepřeháněl! Při válení povinnost pořádajícího klubu vyslat okamžitě na pokyn čtvrtého rozhodčího 4 borce s nosítky a ven s ním. Bez odpovědnosti, že jím hňápne!

      • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

        žbl68     před 7 měsíci 04.10.2023 14:20 |  
        1 0

        kdepak nosítka .... pěkně nahlas nastartovat pohřební vůz .... zaparkovaný v rohu u tribun ... a z repráků pustit osudovou ...

      • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

        Merlinus (přítel SN)     před 7 měsíci 05.10.2023 10:43 |  
        8 0

        Červenobílá bude asi brzo na Slavii zakázaná a nově bude klubová barva jen černá. Viz další pokyn na Facebooku TS k výjezdu do Liberce: "Na západní tribuně se sejdeme všichni v černém svršku. Efekt černých trik na tribuně vypadá výborně. Ukázkovým příkladem může být poslední derby". Jsem zvědavý, jestli i v Liberci budou u sektoru "hlídky" co budou, stejně jako v derby, odchytávat lidi v dresech, že si to mají sundat nebo překrýt černou. Je smutné a zarážející co se nám to na Slavii rozmáhá, že pokud chceš jít aktivně fandit (tzn. do kotle na TS nebo třeba v tom Liberci mezi aktivní), tak na sobě nesmíš mít červenobílé klubové barvy...

        • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

          Lunaris     před 7 měsíci 05.10.2023 12:29 |  
          2 4

          Dresscode je součástí organizovaného fandění. Je to podobné, jako kdyby se skupina fans najednou rozhodla zpívat jiný chorál než ostatní, což, jistě uznáš, je hloupost.

          • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

            Merlinus (přítel SN)     před 7 měsíci 05.10.2023 12:54 |  
            5 0

            To chápu, ale barvy Slavie jsou červená a bílá. Tak bych logicky čekal dresscode v červeno-bílé (dresy), červené nebo bílé. Proč pořád černá mi hlava nebere. Navíc to ani opticky nevypadá tak dobře jako červená nebo bílá - viz porovnání posledního derby a třeba finále poháru na Letné.

          • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

            Martin 58     před 7 měsíci 05.10.2023 13:29 |  
            6 0

            Černé dresscode, které jste víceméně vymysleli snad natruc všem tradicím a ve skličující shodě se Spartou, na kterou neustále nadáváte, je ukázkou flagrantního pocitu nadřazenosti jisté části fanoušků. Je mi velmi líto těch na TS, kteří s tím vnitřně nesouhlasí, ale musí se podřídit celku.
            Jediný uznatelný dress code na Slavii může být přeci pouze kombinace červené a bílé !!!!

  21. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    žbl68     před 7 měsíci 04.10.2023 12:19 |  
    6 0

    nechci opakovat rok 2009 (na živo to bylo ještě horší jak v TV...) , chci klidné vítězství - 2:0 a více ...

  22. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    Jožin     před 7 měsíci 04.10.2023 18:24 |  
    8 3

    Zdravím všechny fanoušky a chtěl bych chtěl vyjádřit svoje pocity ze situace ve které se naše ,,slavinka" nachází, poslední roky jsme měli nějaké hráče kteří nám ,možná až nečekaně pomohli,Sima ,Sor, bez nich jsme splakali nad vejdělkem měli jsme v obraně 2 opory,Olyho ,Baha,Stanča,Juráska,Simu ,Sora,Lingra a nesmím zapomenout na legendu, víte co měli společného?Podle mne vedle jiných předností neskuteční ,,BOJOVNICI" a to dnes moc nevidím,nechci tvrdit že nechtějí ale nejsou ,kolik zápasů v minulostit jsme končili bráněním a zjevnou nervozitou nepamatuju ,dalším duvodem je že sralta byla ve srabu plzen také a některé naše výsledky proto neuškodily tak moc jako dnes kdy je situace výkonostně vyrovnaná amám dojem že taháme za kratší konec,moje srdíčko patří našemu klubu a věřím že to zlomíme co nejdříve,ještě něco co nejde moc z úst ale trochu ztrácím víru v Trpiše, ale jen malininko, zdravím ,,mistři 23/24"

  23. Nabízím lístek na jih na Tiraspol

    Jachym     před 7 měsíci 04.10.2023 21:05 |  
    2 0

    za nákupní cenu 490 Kč. Zájemce nechť píše do zprávy.

    • Re: Nabízím lístek na jih na Tiraspol

      knl66 (přítel SN)     před 7 měsíci 05.10.2023 00:08 |  
      6 0

      Jsem rád, že žiješ! :)

  24. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    záplata     před 7 měsíci 04.10.2023 21:09 |  
    20 24

    Na oficiálkách jsem si přečetl rozhovor našeho trenéra před čtvrtečním zápasem, tedy mohu říct, že začínám být velmi skeptický, sebereflexe ani omylem, v zápase s Teplicemi jsme našli ve vápně několik mikrosituací, které nám ukázaly potenciál ke zvýšení produktivity, kdybychom dali gól tak se o zápase bavíme jinak, ve čtvrtek dojde v sestavě k rotaci, chceme být variabilní, soupeři chceme vnutit naší hru, pokud jí vnutí soupeř nám, budeme hledat jiné alternativy, mluví ten člověk ještě o fotbale? Vyjadřuje se k jiným zápasům než na které se dívám? Přátelé, obávám se, že Slavia jde pomalu ale jistě do voleprdele. Jen aby se Šerif nestal zítra naším mementem.

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      Fačín     před 7 měsíci 05.10.2023 07:41 |  
      19 21

      A už jsem úplně alergický na slovo "typologie". Zaprvé je to nicneříkající patvar a za druhé to od pana velkotrenéra slyšíme neustále, a to ve vztahu k zápasu, hráčům, trávníku, rozhodčímu...

      • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

        Jenda78     před 7 měsíci 05.10.2023 09:20 |  
        29 11

        Teda pánové, musím říct, že když to tady čtu, tak to je čím dál větší hrůza. Zažíváme období, na které budeme ještě dlouho vzpomínat. To, že ne každý den je posvícení, je přeci normálné, je to fotbal. V lize jsme ještě letos neprohráli, to že jsou rudí před námi je tím, že jsou zatím extrémně úspěšní, co se týče bodových zisků a i na ně padne v sezóně minimálně jednou deka. Dostali jsme se opět do základní skupiny pohárů, první zápas jsme vyhráli a věřím, že opět vyhrajeme i dnes a tady se píše, že by měl trenér skončit, jaká je to hrůza atd. Chtěl bys vás vidět, kdybyste byli např. fanoušci ManUTD. Co byste dělali po jejich výkonech v posledních letech a i v této sezóně ? Bohatý klub a neklape to.
        Navštěvuji tady slavistické noviny už opravdu hodně let, jsem fanouškem Slavie už od konce 80.let, kdy mě vzal táta poprvé do Edenu, zažil jsem toho hodně a opravdu si úžívám to co tady máme poslední roky pod Jindrou a jeho týmem.
        A to co tady čím dál častěji čtu, tak je mi čím dál více k pláči, jak si fanoušči nedokáží vážit úspěchu a po každém nepovedeném zápase se hned všichni vyhazují.
        Zkuste se nad tím zamyslet a podívat se trochu zpět v historii Slavie (není potřeba tak daleko) a možná to některým z vás dojde, že to co si nyní užíváme není opravdu standard.
        Já nemám nic proti kritice, také je potřebná, ale všeho s mírou.

        • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

          cunak     před 7 měsíci 05.10.2023 09:52 |  
          11 14

          Jojo, začneme se zvedat.... Plzeň (pardon teď Sparta) začne ztrácet.... byl to zápas blbec.... a ten rozhodčí.... a mrzlo/pršelo/bylo horko.... na co Škodu a Hušbyho, když máme Jurečku a Provoda.... je to jen pár zápasu.... Manžestr taky nevyhrava všechno.... však jsme vyřadili Real Česneková a potrapili Mydlifydli.... co byste přátelé chtěli, vždyť jsme se Slavií zažili skoro sestup.

        • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

          Fačín     před 7 měsíci 05.10.2023 09:54 |  
          13 17

          Řekl bych, že je to tím, že fanoušky zajímá nejen historie, ale především současnost a budoucnost. A ta tak zářivá není, co si budeme povídat.

          • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

            Mijk     před 7 měsíci 05.10.2023 11:03 |  
            19 7

            Nebo to taky může bejt tím, že část fanoušků má paměť a inteligenci závojnatky čínské. Pokud chceme vykročit cestou jednoho nejmenovaného pražského klubu, co vystřídal asi třicet trenérů za deset let, tak vyhození nejlepšího českého trenéra bude dobrý startovní bod... Jen bych rád upozornil, že si nejsem jist, že nám majitel bude lepit odhadem tak třistamilionů korun, které budou chybět z prodeje hráčů, případně pohárů. Ale to se počítám hravě dožene sbírkou mezi fanoušky.

            • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

              Fačín     před 7 měsíci 05.10.2023 12:06 |  
              6 14

              Bravo, vyhráváš bludišťáka pro alibistický blábol týdne!

              • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

                mis3     před 7 měsíci 05.10.2023 12:15 |  
                9 2

                Však má pravdu. My poslední roky dokážeme být v plusu a mít úspěchy. Na druhé straně za stejnou dobu projeli 2mld aby se konečně s přispěním rozhodčí dostali k titulu. A my prostě hodného strýčka, co zatáhne klidně půl miliardy ze svého nemáme.

              • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

                Mijk     před 7 měsíci 05.10.2023 12:18 |  
                12 1

                Ta pasáž s tou závojnatkou, to je přesně pro tebe..

              • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

                slavista23     před 7 měsíci 05.10.2023 16:20 |  
                2 0

                Vyčítáš tady že se díváme do minulosti. A ty vytáhneš že jsme jen hráli s Teplicemi 0:0. Které které hráli vloni o záchranu.

          • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

            mis3     před 7 měsíci 05.10.2023 12:11 |  
            12 2

            Postup přes 2 předkola a start po 10 kolech bez prohry je za mě dobrá současnost

            • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

              Fačín     před 7 měsíci 05.10.2023 12:52 |  
              3 7

              Pokud tě nezajímá, jak hra vypadá, tak samozřejmě, výsledky (zatím) nemáme úplně špatný... Samozřejmě musíš nenápadně přehlídnout ztráty v Teplicích (který hráli vloni o záchranu) a Jablonci (který bude hrát o záchranu letos)... Ztráty s Luhanskem a v derby velkoryse přehlédnu, to byly "těžký" zápasy...

              • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

                obiwan     před 7 měsíci 05.10.2023 13:53 |  
                5 0

                Teplice hrály o záchranu, ale teď hrají úplně jinak a s jinými výsledky...

              • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

                lukas6novak     před 7 měsíci 05.10.2023 14:11 |  
                6 0

                Samozřejmě že se v Teplicích mělo vyhrát ale nedělej z nich uplný lopaty. letos + minulou sezónu doma:
                Teplice 0:0 Slavia
                Teplice 1:1 Sparta
                Teplice 1:0 Plzeň
                Teplice 1:1 Slavia
                Teplice 2:2 Sparta
                Teplice 2:2 Plzeň

                6 zápasů v řadě doma uhráli alespoň bod proti top 3 takže to tam není úplně jednoduchý

              • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

                PetCC     před 7 měsíci 05.10.2023 16:44 |  
                1 3

                Hra je daleko lepší, než ve stejné době v předchozích dvou sezónách.

        • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

          Merlinus (přítel SN)     před 7 měsíci 05.10.2023 10:36 |  
          13 14

          "Zažíváme období, na které budeme ještě dlouho vzpomínat." - pokud máš na mysli posledních cca 8 let, pak OK. Pokud vezmu posledních 2,5 roku, tak to zrovna období, na které bych s gustem vzpomínal není. Z minulosti se donekonečna žít nedá...

          • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

            kjandourek (admin)     před 7 měsíci 05.10.2023 14:30 |  
            13 5

            Opravdu není za poslední dva a půl roku na co vzpomínat? Výhra v domácím poháru s vyvrcholením ve finále na půdě rivala, derby doma s výsledkem 4:0; Postup přes Panathinaikos a hlavně Raków s gólem v poslední vteřině prodloužení... postup ze skupiny EKL, ve které za SKS zůstal v přímém souboji účastník Bundesligy, který teď hraje ligu mistů, postupy přes Fenerbahce a Linec a vyrovnaný dvojzápas s pozdějším finalistou Feyenoordem....

            Pokud to někomu přijde málo na vzpomínání "s gustem" .... mne tedy ne

            Spíše mi přijde, že sezónu hodnotíte jediným a to titulem - Ano = úspěšná a vzpomínání s gustem.... Ne= neúspěch a vzpomínání bez gusta...

            přitom i v těch titulových sezónách jsme také měli zápasy, kdy jsme nedokázali vyhrát: Doma Jablonec 0:2, v Ostravě, hrající celý zápas o deseti 1:2, Ve Zlíně 0:1 .... v sezóně, kdy jsme hráli ligu mistrů, jsme z domácího poháru vypadli v Ostravě 0:2 po prodloužení, kdy nám góly stříleli Diop a Smola, plichty v Karviné 0:0, v Opavě 1:1, když domácí vyrovnali z poslední akce v deseti, prohra na Bohemce, prohra na Slovácku.... i v sezóně, kterou jsme zakončili bez prohry byly zápasy jako plichta v Ďolíčku s Pardubicemi, plichta doma s Brnem, bláznivé vyrovnání na 3:3 v Příbrami... následovaly plichty V Teplicích v Brně a na Bohemce....

            Ty sezóny byly hodně podobné, ne-li stejné jako ta současná a minulá a hlavní rozdíly jsou hlavně v tom, že soupeři, kteří byli ve sračkách se z nich zvedli...

            • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

              Merlinus (přítel SN)     před 7 měsíci 05.10.2023 17:01 |  
              4 2

              Ale jasně, že za 2,5 roku najdu i několik dobrých vzpomínek, ale i spousty špatných (tak především 2 roky bez titulu, několik selhání v kvalifikacích LM a EL, nepostup z lehké skupiny EKL, děsivé venkovní výkony, sestupný trend v kvalitě hry, atd. atd.). I přes ty některé super zážitky, o kterých jsi psal, celkově nadšený za poslední 2,5 roku nejsem a těch zklamání bylo bohužel víc, než radosti.

          • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

            PetCC     před 7 měsíci 05.10.2023 16:46 |  
            3 2

            Když každoročně prodáme hráče za půl miliardy, tak úspěšnější období pro budoucnost klubu nepamatuju.

        • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

          mig52     před 7 měsíci 05.10.2023 14:36 |  
          3 3

          Njn., pro mnohé začíná být hrůzou číst rozhivory s JiT.


          Komentář byl uživatelem upraven (05.10.2023 14:37) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

        mis3     před 7 měsíci 05.10.2023 12:09 |  
        14 8

        To, že je někdo lopata, která nechápe výrazy jako "typologie" neznamená, ale jde o prázdné slovo. Naopak a logicky typologie zápasu v Římě bude jiná než v Teplicích.

        • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

          Fačín     před 7 měsíci 05.10.2023 12:10 |  
          10 8

          Děkujeme za vysvětlení, pane doktore "typologie".

          • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

            PetCC     před 7 měsíci 05.10.2023 16:48 |  
            4 0

            "vědecká metoda založená na rozčlenění soustavy objektů a jejich seskupování pomocí zobecněného modelu nebo typu"
            Ale jelikož je to vědecká metoda, tak se to zcela míjí z Fačínovým viděním světa.

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      PetCC     před 7 měsíci 05.10.2023 16:43 |  
      2 0

      Mě teda přišly dost nesmyslný ty otázky, co dostával.

  25. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    Deba     před 7 měsíci 05.10.2023 09:46 |  
    2 0

    Mám lístek navíc do 204. Nechám za 400.

  26. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    Barys     před 7 měsíci 05.10.2023 11:09 |  
    4 0

    Kde nás prosím dávaji ?

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      juras72     před 7 měsíci 05.10.2023 11:31 |  
      2 1

      sport2

      • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

        Barys     před 7 měsíci 05.10.2023 11:46 |  
        1 1

        Když mám O2 , tak tam to asi v nabídce není viď ?

        • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

          juras72     před 7 měsíci 05.10.2023 11:50 |  
          1 0

          není

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      obiwan     před 7 měsíci 05.10.2023 12:20 |  
      1 1

      Skylink má sport 2 v nabidce

  27. Osobní vzpomínka na Tiraspol

    JS (přítel SN)     před 7 měsíci 05.10.2023 11:11 |  
    28 17

    Ticho v Edenu jsem tehdy zažil osobně a chci říct, že pro mě existuje málo klubů, ke kterým mám takovou osobní antipatii. Sheriffem pro nás skončilo jedno „zlaté období“, protože Karel Jarolím prostě „zjarolímovatěl“, ztratil sebereflexi, tentam byl jeho totální křídelní fotbal na pár dotyků. V sestavě se vyskytovali hráči, kteří tam výkonnostně nepatřili. Nedokázal kriticky odhadnout nedostatky, a v pozápasových rozhovorech vždy nacházel mnoho zástupných důvodů, proč se mužstvu nedaří.

    Takovou proměnu jsem viděl i u jiných trenérů. Vrba skončil stejně. Šilhavý také.

    Hledám jediný důvod, proč bych si neměl myslet, že jsme ve fázi, kdy se Trpišovi děje to samé. Zatím to nějak nemůžu najít. Každý další pozápasový rozhovor mě utvrzuje v tom, že Trpiš také „jarolímovatí“. Sparta je herbě o dva parníky před námi, i ta Plzeň dokáže hrát na jeden dva dotyky.

    My jsme postavili ve Švýcarsku konečně osvěženou, schopnou sestavu, abychom v lize zase viděli na hřišti Jurečky, Douděry, Masopusty na stoperu a další absolutně nepochopitelné tahy v sestavě.

    Kdybych mohl Trpišovi vzkázat jednu věc, strašně rád bych mu řekl, ať si udělá na odpoledne čas a nastuduje si, proč se rozpadly týmy jeho kolegů. Proč skončil Jarolím, proč skončil Vrba... A ať se proboha chytne za nos, přestane čachrovat sestavou, postaví hráče na jejich nejpřirozenější posty a lidi z formy prostě nechá na lavičce nebo na tribuně. Ať osvěží sestavu dravým mládím, dá prostor Ogungbayovi, Dumitrescovi, Wallemovi a vysere se na přežité „veterány“, kteří jsou v totální křeči. Moc bych si příl, aby taková reflexe u něj proběhla. Zároveň tomu vůbec nevěřín.

    • Re: Osobní vzpomínka na Tiraspol

      Merlinus (přítel SN)     před 7 měsíci 05.10.2023 13:00 |  
      9 5

      Mám podobný pocit. Dnes to ale vidím, že se na Tiraspol vytáhneme. Hrajeme doma a na poháry se umíme (doma) dostatečně vyhecovat. A "bohužel" zase se bude psát, jak je vše růžové a OK. No předpokládám, že pak v Liberci přijde další rána. A začne to znova: "to nás probudí", "poučíme se", "zápas blbec", "poslední dekáda byla super, tak je i teď přeci vše super", atd. atd.

    • Re: Osobní vzpomínka na Tiraspol

      necich     před 7 měsíci 05.10.2023 13:03 |  
      10 1

      V derby pluly ty dva parníky kde?

      • Re: Osobní vzpomínka na Tiraspol

        pehacko     před 7 měsíci 05.10.2023 16:22 |  
        3 2

        Jeden u varu a druhy sislave piskal na hristi.

    • Re: Osobní vzpomínka na Tiraspol

      Krystof     před 7 měsíci 05.10.2023 13:39 |  
      12 0

      S myšlenkou v zásadě souhlas, ale ono to také nebude tak jednoduché.
      Zmiňovaný Maso hrál stopera i v osvěžené sestavě v Ženevě a velmi dobře. Douděra hrál v ženevské sestavě také. Sestava v Ženevě byla na 7 postech stejná, jako v Teplicích. A k tomu v Teplicích Zafi místo Ševčíka.
      Wallem z posledních 6 utkání zasáhl do 5 v základní sestavě. S Tomičem moc lidí nepočítalo, posílalo ho raději na hostování, ale tak trošku překvapivě si začíná také získávat čím dál větší pozornost.
      Samozřejmě, zkoušet a točit by se dalo i nadále, ale nelze říct, že by Jindra nechtěl dát šanci hráčům s formou. Van Buren do sezóny vstoupil slušně, ale jak ho přeskočil výkonnostně Tijani, byl docela brzy v sestavě on. Mojma si jednoznačně nyní větší šanci zaslouží, ale připomněl bych, že po skvělém začátku ligy dostával příležitost v základu v krátkém sledu několikrát a bylo to přinejmenším rozpačité. (MB, Baník, Zorya) V základu pak dostával příležitost právě dobře hrající Tijani. S Juráskem a Schranzem je to jak na houpačce, jednou zahrají, jednou jsou neviditelní.
      Jurečka se sice opakuje, ale zde je třeba myslet na to, že má z útočníků největší předpoklady obsáhnout prostor z křídel či druhé vlny a tak je do jisté míry logické, že on nachází uplatnění více než ostatní. Navíc, i přes strašidelné zakončení, ono jak se něco zajímavého vepředu semele, je u toho skoro vždy právě Jurečka.
      Samozřejmě nerozumím například upozadění Vlčka, uměl bych si představit rychlejší zapojení Dumitresca atd.
      Ale rozhodně bych netvrdil, že se Jindra nesnaží se sestavou něco dělat. Problém je, že nikomu z hráčů nedrží forma příliš dlouho, respektive to teď nějak prostě neladí dohromady.
      Na to by měl Jindra zareagovat podle mě nejspíš v první řadě změnou systému a rozestavení, aby hráči hráli hlavně rychleji, kompaktněji a neutápěli se pomalými přihrávkami do horších pozic u lajny a rohových praporků, jak se teď děje pořád.

    • Re: Osobní vzpomínka na Tiraspol

      Pedro50     před 7 měsíci 05.10.2023 15:06 |  
      2 1

      S tímhle tím názorem úplně nesouhlasim, kvalita fotbalu souvisí i s počasim.

  28. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    aligator     před 7 měsíci 05.10.2023 11:47 |  
    2 0

    Ahoj,
    dneska bohužel nestíhám. Nabízím proto lístek, střed východní tribuny, sektor 115, (9.řada) za nákupku 714,- nebo dle dohody. Tel. 737202802

  29. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    KurdtK     před 7 měsíci 05.10.2023 12:00 |  
    8 0

    sweet.tv, je tam i Sport 2, na 7 dní zdarma bez nutnosti poskytovat kreditku.

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      slavista23     před 7 měsíci 05.10.2023 16:45 |  
      4 0

      Dík za info.

  30. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    Lunaris     před 7 měsíci 05.10.2023 12:23 |  
    8 0

    Dnes hraje Slavie, jak to krásně zní...

  31. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    žbl68     před 7 měsíci 05.10.2023 12:30 |  
    6 0

    dnes doufám v klidu a bez nervů, tedy vzadu Mandous, Vlček ve 4 členné obraně je asi jen přání, ale Dumi Chytil a Konrád na place by měla být povinnost ... nemusí to být notně s nulou ale mělo by to být min. o 2 branky ...

  32. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    kostelnivlajka     před 7 měsíci 05.10.2023 14:44 |  
    1 2

    Už 18 začíná Slaviefest, tak to nedám...

  33. Lísky zdarma

    luva     před 7 měsíci 05.10.2023 16:24 |  
    4 1

    Dneska jsem ulehnul a nabízím zdarma dva lístky sektor 116.
    Bude mě stačit, když podle svého uvážení, pak za vstupem přispějete na choreo :-), ať kluky z TS podpoříme, když to dělají tak skvěle.

    • Re: Lísky zdarma

      kostelnivlajka     před 7 měsíci 05.10.2023 16:25 |  
      1 1

      To dáš!

      • Re: Lísky zdarma

        luva     před 7 měsíci 05.10.2023 16:28 |  
        3 0

        bohužel, nedám a to nemám ani v TV Sport 2 :-(

        • Re: Lísky zdarma

          kostelnivlajka     před 7 měsíci 05.10.2023 16:31 |  
          2 1

          Taky na mě něco leze, musím již změnit ranní šatník

  34. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    hasák     před 7 měsíci 05.10.2023 16:51 |  
    4 0

    Ahoj, na dnes mám jeden lístek volný, za pivo a buřta :-)

  35. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    PetCC     před 7 měsíci 05.10.2023 17:01 |  
    6 1

    Docela mě překvapuje, že nepostup přes Tiraspol je brán tak tragicky.
    Tenkrát jsme vůbec nebyli o moc lepší než soupeř, takže dostat gól v poslední minutě byl rozhodně nezapomenutelnej, ale nebylo to poslední předkolo, takže to nelze brát jako poslední hřebík do rakve.
    V dalším předkole jsem v klidu přešli přes CZ Bělehrad a hráli skupinu EL.

    Tam byl pro mě spíš nezapomenutelný zápas doma s Lille, kdy jsme prohráli 1:5 a v tu chvíli mi bylo jasný, že evropsky konkurenční mužstvo nemáme.

    To, že jsme tenkrát dojeli na to, že ENIC tak šachoval s našima akciema, aby mohl hrát poháry i Tottenham, až se někam zašantročili, to už je jiná historie.

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      wimpy     před 7 měsíci 05.10.2023 17:26 |  
      5 0

      Tak mám úplně opačný pocity, když tu hrál Tiraspol, nemohl jsem pochopit, proč nepřejedeme soupeře, kterej by u nás měl problémy v divizi, naopak s Lille jsme až skoro do 90. minuty prohrávali 1:2, byl tam spornej moment, kterej zaváněl penaltou v náš prospěch a sesypalo se to hrůzostrašně až v nastaveném čase. Za soupeře tehdy váleli Hazard a Gervinho.

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      pf     před 7 měsíci 05.10.2023 17:41 |  
      5 0

      Já jsem tehdy odcházel úplně zdrcený a mlčky, protože jsem tušil, co to bude značit za finanční a sportovní pohromu. Tehdy se počítalo s postupem přes Tiraspol, protože už za postup do 4. předkola se rozdělovaly desítky milionů. Nedokázal jsem ale dohlédnout, že tehdejší vedení hrálo vabank jak áda loni v létě a situace nakonec dospěje téměř k zániku klubu.

      Nicméně jsem si včera pouštěl sestřih a zaujal mě poloprázdný Eden, přitom se jednalo o předkolo LM a završení veleúspěšné éry. Musíme si vážit dnešních návštěv, ten vývoj v hledišti je fantastický.


      Komentář byl uživatelem upraven (05.10.2023 17:42) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

      axxoSKS (přítel SN)     před 7 měsíci 07.10.2023 09:27 |  
      0 0

      Díky za tenhle komentář. Vidím to velmi podobně. Zápas s Tiraspolem v roce 2009 bylo 3. předkolo Ligy Mistrů. A tudíž bychom museli po postupu přes ně vyřadit ještě dalšího soupeře ve 4. předkole, což by byl Olympiacos Pireus. Tým, který hrál dvacetkrát základní skupinu LM od roku 1990. Proti němu by byla naše šance na postup malá. Tiraspol také podle očekávání s Olympiacosem v play off vypadl. Edit: musím si nejdřív přečíst článek než sem začnu psát moudra :D


      Komentář byl uživatelem upraven (07.10.2023 09:46) . Zobrazit původní komentář

  36. Re: Mladý šerif s kolty proklatě nízko

    Leksel     před 7 měsíci 05.10.2023 18:22 |  
    1 0

    Karle, za Tvé poutavé entré k dnešnímu zápasu a našemu soupeři Tě píšu Nobelovu výboru jakožto kandidáta na udělení této ceny za literaturu na příští rok. Bravo!