Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 20. kolo

Infarktový zápas nakonec zvládla Slavia vítězně, výkonem ale na startu jara nepřesvědčila.

Pro nezaujaté fanoušky šlo o skvělý zápas, ostatně jak často ve fotbale padá 5 branek za prvních 25 minut? Pro slávisty už to tak radostné pokoukání nebylo, i když na konci přišla o to větší euforie z urvané výhry. I tak by ale Slavia měla zvládat podobné zápasy na domácí půdě mnohem přesvědčivěji. Hlavně obranná hra byla doslova tristní, když se s trochou nadsázky dostal Jablonec 5x za zápas za půlku a málem z toho bylo 5 branek v naší síti (kromě inkasovaných gólů ještě Mandous uhasil svou minelu a Ogbu výborným návratem zastavil unikajícího Chramostu). I 3 opravdu inkasované branky v naší síti jsou ale hodně, zvlášť když nešlo o žádné náhodné střely roku, ale o kombinace do prázdné branky, kdy byla naše obrana rozebrána na šroubky. Ale už nad nasazením Holeše a Masopusta na post stopera pozdvihl nejeden slávista obočí. První jmenovaný neodehrál kvůli zdravotním problémům v generálce ani minutu, druhý zase nemá na tento post dostatečnou obrannou fázi a dá se využít jen v zápasech, kdy jde o dobývání vápna neškodného soupeře. Tím ale včerejší Jablonec nebyl a trenéři se v tom sakra přepočítali. Když jim v tomto směru asistoval ještě dozadu slabý Wallem, tak byl obranný průšvih na světě.

Jablonec naštěstí nebyl vzadu také nijak zvlášť pevný a Slavia hrála v první půli dopředu výborně. Rychlost, přímočarost, přesnost - to vše tam bylo. Už Ševčíkův pas na úvodní gól byl skvostný. A jak Wallem hořel dozadu, tak dopředu byl dvojnásob nebezpečný. Byla škoda, že za stavu 3:2 jsme nevyužili naši jasnou převahu a několik dobrých šancí. Soupeře jsme mohli a měli dorazit. O přestávce trenér nijak personálně nereagoval na náš obranný propadák, což pro mě bylo až šokující. Výsledkem byl brzký vyrovnávací gól jako přes kopírák a následné trápení, kdy jsme vypadli z rytmu, byli nepřesní a šance si i přes územní převahu nevytvářeli. Ocenit ale musím závěrečnou pasáž, kdy tým věřil ve výhru až do závěrečného hvizdu. Soupeře jsme nakonec utavili a posledních 15 minut visel gól ve vzduchu. Nakonec trochu symbolicky přišel až na konci nastaveného času. Uf, jaká úleva! Už ve středu ve Zlíně ale čekám reakci a úplně jiný výkon směrem dozadu. Doufám, že trenér Trpišovský upustí od svých podivných experimentů a nebude na stopera přeučovat Masopusta, zatímco na lavičce bude sedět 100milionový Zima a talentovaný Vlček.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 4 - U všech inkasovaných branek byla chyba jinde, i když u Chramostova gólu si dokážu představit, že by pár brankářů dokázalo vytáhnout míč zázračně vyrazit. Jasnou chybu ale udělal Mandous za stavu 2:2, když namazal soupeři před vápno a jen s velkým štěstím a s vypětím všech sil byl schopen míč ještě vyrazit, čímž se částečně vykoupil. Jistě ale nepůsobil a mám obavy, jak to bude s jeho výkony dál. Po dobrém podzimu byla jeho pozice zásadně zpochybněna příchodem Staňka a Mandous v minulosti ukázal, že nejlepší výkony předvádí v době, kdy má plnou důvěru. Tu teď nemá a po nepřesvědčivém vstupu do jara bude pod tlakem i drobnohledem.

Lukáš Masopust - 3 - Zápas svlékl jeho obrannou činnost do naha. Na úrovni Slavie prostě není možné ve vápně (ne)bránit svého hráče na vzdálenost několika metrů. U 2 branek skóroval přímo jeho hráč, u 3. pak byla situace těžší, kdy si převzali s Oscarem stejného hráče. Směrem dopředu prokázal své kvality gólovým centrem na Wallema, ale i tak byl v součtu jeho "přínos" záporný.

Igoh Ogbu - 6 - Obrana tentokrát propadla, ale nemyslím si, že by měl v chybách a gólech prsty Ogbu. Za mě odehrál dobrý zápas, vyhrával hlavičky a blýskl se skvělým návratem, kterým zastavil šanci unikajícího Chramosty.

Tomáš Holeš - 3 - Podobně jako Masopust odehrál velmi špatné utkání. I když vnímám, že ani na podzim nebyl oporou, jakou bych od kapitána očekával, tak u něj nechci úplně vynášet kategorické soudy. Byl teď po zranění/nemoci, takže jeho výkon bych vyčítal spíše trenérům s tím, že se měl pořádně rozehrát v tréninku a včera neměl být nasazen. Ale obecně se také kloním k tomu, že očekávám, že Zima by měl mít lepší výkonnost a že bych si stoperskou trojici představoval ve složení Vlček - Ogbu - Zima.

David Douděra - 5 - Z mého pohledu patřil ke hráčům, kterým se dařilo méně. Mohl být stažen i dřív, slabší pětka.

Petr Ševčík - 7 - Náš první gól, jde z velké části za Ševčíkem. Pas to byl dokonalý a měl oči, až mi to připomnělo Hušbauera nebo Stancia. V poli odvedl Petr mírný nadstandard, k dobru jsem mu připočetl i dobře kopané rohy.

Oscar Dorley - 6 - Mírný nadprůměr, rozlítaný a brejkový zápas mu za mě úplně nesvědčil. Mírně chyboval u branky na 3:3, kdy si s Masopustem přebrali stejného hráče a další zůstal neobsazen. Naopak v nastaveném čase se blýskl hlavičkovým soubojem ve vápně, po kterém se míč odrazil ke skórujícímu Jurečkovi. Byl to výborný moment ať už hrál míč on, nebo hostující Hübschman.

Lukáš Provod - 5 - Byl vidět o trochu více než Douděra, ale jinak spíš také zapadl do průměru. V úvodu měl zajímavou střeleckou pozici, ale míč netrefil dobře.

Conrad Wallem - 7 - Dopředu byl fantastický, dozadu měl ale velká okna. Dost možná to bylo i tím, že nastoupil po zranění a při zápase hraném ve vysokém tempu se nestíhal vracet. Takže za mě do útoku vyloženě rozdílový, ale aby byl rozdílový i v boji o titul, tak musí být mnohem svědomitější při bránění. Ale 2 branky se počítají a dávám vyšší známku i vzhledem k tomu, že se zápas nakonec zvládl vítězně.

Václav Jurečka - 8 - Občas může vypadat při práci s míčem trochu neohrabaně, ale nenechte se zmást - na naší ligu je to rozdílový útočník. Nikdo nemá tak dobré náběhy (blíží se mu Kuchta, který je podle mě zase o fous platnější v presinku), obranu soupeře doslova uštve. Navíc má i dobrý výběr místa ve vápně. 2 branky jsou skvělým vstupem do jara a hned dorovnal Havlíka na čele tabulky střelců. Za včerejšek mu vyčítám jen vyloženě nepovedenou hlavičku v jasné šanci za stavu 3:3, kdy míč přeběhl.

Mojmír Chytil - 7 - Velmi platný výkon. Začínají se s Jurečkou profilovat tak, že Chytil odvádí více poctivou práci, ze které pak gólově těží Jurečka. Mojmír mu skvěle připravil míč před brankou na 3:2. Poté měl ještě jeden výborný průnik, kdy přihrával před odkrytou branku, míč ale na poslední chvíli dokázal tečovat Štěpánek.

Mick van Buren - 5 - Snažil se, hecoval tribuny, ale více se prosadit nedokázal. Vybavuji si u něj jeden dobrý průnik, u kterého se mu ale nakonec míč zamotal pod nohama, a branku soupeře tak neohrozil.

Ivan Schranz - 5 - Také se po příchodu z lavičky více neprosadil. V závěru dostal žlutou kartu, šlo ale o smysluplné zastavení možného brejku.

Ondřej Zmrzlý - 5 - Stejně jako van Buren a Schranz se více neprosadil. Pomohl ale k utavení soupeře.

Muhamed Tijani a Michal Tomič nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

20 - Neděle 11. 02. 2024 18:00

Fortuna liga, 2023/2024
4 - 3
3 - 2
SK Slavia Praha
FK Jablonec
FK Jablonec

5. Vakho
14. Chramosta
48. Martinec

Komentáře (103)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Slávista 51     před 3 měsíci 12.02.2024 17:33 |  
    7 42

    No jo no,
    Mandous, Masopust a Holeš můžou za všechno, jak jinak, že ! Někdo to odnést přece musí.
    Fotbal je kolektivní hra !

  2. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Lord     před 3 měsíci 12.02.2024 17:45 |  
    33 2

    Jinak bych pochválil Tijaniho, že si dobře hledal míče a konečně byl nebezpečnej hlavou v závěru zápasu. Ta tyč byla škoda, ale vypadá to, že by na jaře na ty závěry mohl být platný.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Alanor (admin)     před 3 měsíci 12.02.2024 17:57 |  
      15 0

      Viděl jsem to úplně stejně. Dostal se 3x k nebezpečné hlavičce ve vápně, s tou tyčkou měl smůlu. Přesně tohle by měl v těch závěrech plnit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        pehacko     před 3 měsíci 12.02.2024 18:03 |  
        4 3

        Nebezpecny byl, ale z tech tri hlavicek musi byt aspon jeden gol! Jinak je to nebezpeci devalvovane. Ale tak Holý davat dovede to ukazal. Za me ho tam jindra mel poslat o deset minut drive, kdyz prisel zacalo se to ve vapne vic varit.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          Cedar     před 3 měsíci 13.02.2024 07:18 |  
          1 1

          Holý nebo góly ? :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            ElCap     před 3 měsíci 13.02.2024 11:52 |  
            1 1

            Holý góly! Prostě mrd hlavou pod víko a žádný kudrlinky! Takovej jako holej gól :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            pehacko     před 3 měsíci 13.02.2024 12:11 |  
            1 0

            Pardon ta t9 i kdyz je vypnuta si dela co chce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Carlos1     před 3 měsíci 12.02.2024 19:36 |  
      15 1

      Jako byla tam ta tyc v zaveru,ale predtim nekolikrat hlavickoval ve vyborne pozici uplne vedle,predstavoval bych si u nej lepsi zakonceni

  3. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    mejla     před 3 měsíci 12.02.2024 17:57 |  
    5 6

    Ma nekdo vice k info k tomu, proc Říčka pracuje pro Plzen a ne pro Slavii? s jeho zkusenostmi by to bylo urcite terno. Navic se silnym majitelem za zady. Hovorku ve Sparte nema smysl resit...

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Karel13     před 3 měsíci 12.02.2024 20:03 |  
      5 5

      Jakou známku mu v tom zápase dáváš? Tak nic, vždyť nehrál a ani vlastně není fotbalista ...

  4. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Flame     před 3 měsíci 12.02.2024 18:05 |  
    3 4

    Zdravím všechny
    a souhlasím v hodnocení s Alanorem. Připodotknu jenom úroveň hrací plochy, jsem přesvědčený, že na podzimním oraništi by se Jabkám bránilo mnohem lépe. Pochválil bych obě mužstva za férovou hru i rozhodčího, který utkání zvládl velmi dobře.

    Výsledek vidím ve dvou rovinách, zaprvé by měl povzbudit hráče, aby se nikdy nevzdávali a věřili, že vyhrají do posledního dechu. Takové zápasy zvednou mužstvo o level výš.

    Na druhou stranu jsme ukázali soupeřům, že trojku dostaneme i doma.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      rak (přítel SN)     před 3 měsíci 12.02.2024 18:12 |  
      8 2

      To poslední je určitě dobře. Možná se u nás teď soupeři budou o něco snažit a nebudou tak zalezlí. V souhrnu nám to určitě bude víc vyhovovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Jonáš     před 3 měsíci 12.02.2024 22:25 |  
      11 3

      K rozhodčímu mám tyto výhrady. Toleroval zdržování, kdyby dal žlutou Hanušovi do 20.min., tak by si to už nedovoloval. To samé dovolil simulování. Ty ošetřování nebylo v 75% nutné. jen se prošustroval čas. Kovařík před sezónou mluvil o něčem jiném. Tento sudí to nerespektoval.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    ervin     před 3 měsíci 12.02.2024 18:10 |  
    19 6

    Přidal bych trenéry za tento zápas 3 a to mám zavřené obě oči.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      benny231     před 3 měsíci 12.02.2024 19:58 |  
      7 3

      Vynikající nápad. Asi by jim pomohlo a překvapilo zjistit že nemají jen samé 10.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    IJS     před 3 měsíci 12.02.2024 18:29 |  
    16 8

    Myslím že Alanor mohl být i přísnější! Začnu u Mandouse - dvě nahrávky po zemi vnitřkem malého vápna a on je zalezlý v brance! Tohle jde za ním! Obrana byla tragická a Masopust i Holeš mohli mít i nižší známku. Celkově mi přepadá, že náš systém na 3 stopery a 2 střední záložníky je nebezpečný, protože ti naši 2 záložníci hrají proti 3 soupeře a když je tam Ševčík, který rozhodně není soubojový, tak střed ztrácíme! Zklamal mně Provod, který tak špatně dlouho nehrál a říkám si, že kdyby se tradičně zranil Ševčík nebo na něho hráli osobku, kdo by vlastně dal balón do útoku? Jinak útočníci Jurečka, Chytil a Walem ( pro mně je to útočník! ) byli výborní. Nemile mě překvapilo, že po vystřídání šla úroveň naší hry dolů. To se nestávalo! Schranz by hodně špatný, Mick tradičně zbrklý, a Tijany mě furt nepřesvědčil.
    Jsem fakt zvědavý, zda si z toho zápasu vezme Jindra poučení! Z tiskovky po zápase mi přišlo, že je vše O.K. a jedeme dál....

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      pehacko     před 3 měsíci 12.02.2024 18:50 |  
      26 1

      Vidim to podobne. Brankar ve Slavii musi chytit neco navic a ne jen hasit svuj pruser. Provod byl na urovni toho Provoda po zraneni, hodne spatny. Doudera nedal jediny mic a Wallem proste nebranil a v druhe pulce uz se kopal za usi uplne. Masopust aspon dal krasny centr na gol, za me ma hrat misto prave Doudery. Takze misto v zakladu ma. Holes bohuzel ne, je pomalej a neobratnej a asi pro nej ted v zakladu misto neni a je tvořeno uměle a bude nam to škodit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        p!erreCORE     před 3 měsíci 12.02.2024 19:05 |  
        13 2

        Masopust aspon dal krasny centr na gol, za me ma hrat misto prave Doudery. Takze misto v zakladu ma. Holes bohuzel ne, je pomalej a neobratnej a asi pro nej ted v zakladu misto neni a je tvořeno uměle a bude nam to škodit.

        podpis a razítko

  7. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Kenny     před 3 měsíci 12.02.2024 18:53 |  
    1 7

    Velice výstižné hodnocení. Bez námitek. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Karel13     před 3 měsíci 12.02.2024 20:07 |  
      4 15

      Wallem za 7? 2 góly dal a 2 zavinil. Takže bez něj by asi zápas skončil 2:1, hodnotím 5 ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Kenny     před 3 měsíci 15.02.2024 19:35 |  
        0 0

        No, zavinil..... Někde měl svůj podíl ještě Masopust, někde mohl něco udělat lépe Mandous, někde Holeš. Ano dvakrát nenabral správně hráče, ale za ním byli ještě další spoluhráči. Kdyby ve fotbale nikdo nechyboval, byla by to strašná nuda. A stejně tak bez kreativity směrem dopředu a to zase umí Wallem výborně.


        Komentář byl uživatelem upraven (15.02.2024 19:35) . Zobrazit původní komentář

  8. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    profesor     před 3 měsíci 12.02.2024 18:58 |  
    6 5

    Hodnocení na 1 jen bych dodal, že Mandymu asi ublížil příchod Staňka a pak druhý postřeh na rychlé protihráče měl trenér reagovat nasazením Vlčka

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      benny231     před 3 měsíci 12.02.2024 19:55 |  
      3 9

      Příchod Staňka byl od vedení víc než prozíravý.
      Pokud by se zranil Mandous, kdby chatal, když Kolář špatně vidí a díky Tvrdíkovi to i každý ví.
      3 gola to je strašný, ale u těch je bez viny
      Naopak ta nahávka na Chramostu je neskutečnej kiks, srovnatelnej s Kolářem proti Legii.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Ragnarok     před 3 měsíci 12.02.2024 20:31 |  
      9 3

      Pokud Mandymu ublížil příchod Staňka, tak by měl dostat 0.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo - Tijani

    urs (přítel SN)     před 3 měsíci 12.02.2024 20:06 |  
    26 0

    Za tu chvilku, co tam Tijani byl jsem viděl citelné hráčovo zlepšení, protože ten kluk včera snad neztratil balon a vše co dělal mělo úroveň. Navíc dal málem branku hlavou, na což jsme ho snad také kupovali. Za mě doufám konečně v druhé části sezony ukáže, proč jsme ho brali. Go TJ Go! :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo - Tijani

      rakusan     před 3 měsíci 12.02.2024 21:46 |  
      2 1

      Hlavně, abys to nezakřiknul.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo - Tijani

      ElCap     před 3 měsíci 13.02.2024 11:48 |  
      3 0

      Souhlasím, to zlepšení tam bylo vidět!

  10. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    benny231     před 3 měsíci 12.02.2024 20:18 |  
    6 10

    Nezlobte se na mne, fotbalu nerozumím tak jako vy tady. Všěchna hodnocení jak v článku i diskusígh čtu jedním dechem.
    Je mi líto Masopusta. Ten zápas dodrbal, zkazil a nechybělo moc aby zničil i snahu o dotažení Sparty.
    Stejný díl viny nese ten, kdo mu určil post.
    možná se pletu, jak jsem uvedl fotbalu nerozumím, ale nemohu se ubránit pocitu, že není vinen sám.
    Jse přesvědčen, že na jiném postu by nebyl terčem kritiky, naopak by to posunul kladným směrem.
    Zima asi nemohl hrát, asi kvůli nejspíš administraci papírů. Ale i tak mohl kdokoli z kádru.
    Masopust zápas nezvládl, dal jsem mu dvojku z milosti.Přišel ní ale jako slepý k houslím.
    Viníka známkovat nemohu, ale tam by to byla jasná jedna.
    Život ale losery vynáší do nebes a poctivci nesou kritiku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      mig52     před 3 měsíci 12.02.2024 20:44 |  
      14 5

      Tak ta kritika je směřována k JiT prostřednictvím Masopusta a Holeše. Jasně, oni se do sestavy nenapsali. A i dle mne je pro Masopusta nejsilnější post na pravé záloze či křídle. Měl by být alternativou za Doudĕru či naopak. Samozřejmě Jindřich je skvělý trenér, který dosáhl s klubem mnoho parádních výsledků i výkonů o kterých se nám před časem nesnilo, ale příprava na tento zápas se mu nepovedla. Připadá mi jako závislák na experimentech hledajíc komlikovaná řešení tam, kde jdou věci dělat jednoduše.


      Komentář byl uživatelem upraven (12.02.2024 20:49) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        rakusan     před 3 měsíci 12.02.2024 21:44 |  
        9 1

        A přitom jenom stačilo, aby na levém beku hrál Zmrzlý a Konrad se posunul na levé křídlo. Masopust by střídal a Douděra na pravém kraji.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          benny231     před 3 měsíci 13.02.2024 01:34 |  
          5 2

          Ano a i ten Vlček se Zimou se mohli proběhnot

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        benny231     před 3 měsíci 13.02.2024 01:32 |  
        0 9

        je to tak a myslel jsem to přeně, jak píšeš,
        Pokud si mohu dovolit doplnit Tvůj text,,,,,,,,,,,,,,,,,,tak JT takový málo roků zpět, nebýval. Změna ke které došlo musí vés k jeho výměně, reflexe (viz pozápasový rozhovor) patrně v úvahu nepřipadá, ke škodě jeho fanošků,
        SLÁVII to neublíží, její sláva je věčná

  11. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    bbslavia     před 3 měsíci 12.02.2024 20:20 |  
    7 6

    Nesouhlsím s názorem, že za špatným bráněním Wallema byla herní pauza. První gól v naší síti padl v 5 minutě, nelze mluvit o nedostatku fyzické kondice na začátku zápasu, jednoznačně šlo o lenost hráče plnit si defenzivní úkoly. U druhého gólu se díval na míč, nesledoval svého hráče, šlo o špatný návyk. Kritizovali jsme za špatnou práci v defenzivě Ewertona, Wallem je ještě horší. A další problém vidím ve špatné defenzivní práci celého týmu, hráči Jablonce měli hodně času a prostoru, nebyl tlak na míč a špatně jsme vyplňovali prostory. Takové chyby se nemůžou stát ani v dorostu. 3 body jsou super, ale nemůžeme přehlédnout naivní defenzivní činnost proti průměrnému českému týmu. Wallem u mě za 5. A Mandous nezvládá konkurenci, bohužel se to podepisuje na jeho výkonu. Nevidím ho jako jedničku. Bohužel.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      mig52     před 3 měsíci 12.02.2024 20:39 |  
      3 5

      Tak druhý gól padl jasně z Holešova prostoru.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Ragnarok     před 3 měsíci 12.02.2024 20:30 |  
    10 15

    Wallema za 7 nechápu. Takový timing a dynamiku jsme možná v české lize ještě neviděli. Úžasný výkon. Tohle je přesně to, co přesahuje naši ligu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Alanor (admin)     před 3 měsíci 12.02.2024 22:39 |  
      10 2

      To jsem si na stadionu taky říkal. Ale koukni na záznam a uvidíš, že dva inkasované góly jdou minimálně z půlky za ním.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    mig52     před 3 měsíci 12.02.2024 20:32 |  
    2 6

    Hodnocení ok, jen k té třetí brance. Ta situace nebyla těžší, jak píšeš, aspoň mně se zdála jednoznačná. Toho hráče měl mít a měl jasně Ogbu, protože to bylo v jeho prostoru středního obránce. Masopust se tam přimotal úplně zbytečně, spíše tam překážel a za sebou nechal kráter jak do propasti a na své pozici pak chyběl, takže soupeř dostal balón na kopačku, jak na stříbrném podnose.


    Komentář byl uživatelem upraven (12.02.2024 20:34) . Zobrazit původní komentář

  14. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    kupik     před 3 měsíci 12.02.2024 21:14 |  
    14 1

    Dobrej večer,přátelé
    tak mám po včerejšku díru v podlaze.
    To jak mi spadl kámen,no co kámen,Vyšehradská skála,ze srdce.Snad funguje zase normálně.
    Ale k věci.Známkování celkem v poho,asi bych osobně více ohodnotil Oskárka,dělal tzv.vícepráci,a pochvala pro M.Tijanyho.
    Když jsme dostali první kousek,tak jsem si tak nějak říkal,jestli se nám nebude zase opakovat nejistej start do jara.OK,bylo tam okýnko,tak snad si dáme příště majzla.Po druhým gólu jsem už viděl,že z okýnka je výkladní skříň a když dal Martinec třetí kus bylo jasný,že je něco hodně špatně.
    Nechci dělat generála po bitvě,jedná se pouze o subjektivní pohled laika.
    A jako laik hodnotím mančaft velice pozitivně za hru dopředu,běhavej fotbal a chuť dávat góly.Ta byla vidět od prvního písknutí.A moc si vážím tý snahy rvát se doslova do poslední vteřiny ten mač udělat.
    Vzpomínáte na Teplice jak nám tam marodi polehávali a natahovali časomíru?A pak zvesela šupajdili na bránu.Trošku mi ta vzpomínka naháněla bojara.Gól,patrně z řady rozhodujících sezonu padnul a já měl radost.
    Negativně však musím počastovat celou partu za bránění,chvilkama mi připadalo až naivní.
    Nechci a nebudu kritizovat realizák,nejsa k tomuto výkonu odborně vybaven,pouze doufám,věřím a z celýho srdce si přeju,aby si páni trenéři vzali z takovýho mače ponaučení.
    Jak se však říká,všechno špatný je k něčemu dobrý.
    A včerejších 4:3 je možná lepší nakopávačka než hladkejch 5:0.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Leksel     před 3 měsíci 12.02.2024 21:49 |  
    10 1

    Je pravda, že závěr zápasu jsme Jablonec zamkli a gól visel ve vzduchu, což ještě umocnila Tijanova tyčka, ale já se přiznám na férovku, že s blížícím se koncem jsem čím dál tím víc upadal do skepse a říkal jsem si, “kurník první zápas v sezóně a ještě doma a my v něm po skvělým začátku ztratíme trestuhodně body”. Naštěstí fotbalový Bůh musí bejt slávista!

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      MCD_Slavia     před 3 měsíci 12.02.2024 21:55 |  
      3 4

      Ano to visel ale pořád si říkám sakra když chceme hrát o titul jaká je to zpráva když doma s 12. týmem tabulku se strachujeme jestli budeme mít 3 body. :(

  16. Jurečka

    MCD_Slavia     před 3 měsíci 12.02.2024 21:52 |  
    9 28

    Vím že jdu proti proudu, ale za mě Jurečka dost špatný. Ano výběr místa má skvělý a díky tomu má 2 góly, ale co se týče toho přímáku co staví 4 minuty a pak to posle vysoko na tribunu (jindy zase přímo do ruky gólmana), nebo jeho hlavičky 2m mimo bránu a o podržení míče nebo kombinaci s ostatními vůbec nemluvím. Nevím asi jen mám jiné očekávání ale šancí měl dost na to aby ukázal něco navíc a né jenom dát 2 goly do prázdný brány. Při prvním gólu Wallema jsem si představil v jeho situaci Jurečku a úplně si říkám že ten by to rozhodně nedal. Ale zároveň uznávám, že sehnat lepšího útočníka je dost těžký. No uvidíme abych to shrnul..za mě oproti titulovym rokům není bohužel naše ofenziva v čele s Jureckou lepší.


    Komentář byl uživatelem upraven (12.02.2024 22:04) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Jurečka

      Alanor (admin)     před 3 měsíci 12.02.2024 22:33 |  
      40 4

      Jurečka je minimálně na naši ligu top útočník. Slavia má štěstí, že vyzrál později, protože být mladší, tak ho neudržíme.

      Ty vidíš jednu nepovedenou kličku a souhru, napálený míč ze standardky (která byla z dálky a bylo jasné, že je třeba dát ránu, která vyjde málokdy), já vidím neuvěřitelnou práci v podobě neustálých náběhů do dobrých prostorů po celou dobu zápasu.

      I když se Vencovi na podzim extrémně střelecky nedařilo, tak je stejně zase na špici v gólech. To není náhoda! Těmi svými náběhy a výběrem místa se do šancí dostává jako nikdo jiný v lize. Za 2,5 roku 81 zápasů v lize a 47 branek - bilance jako hrom! V Evropě za 12 zápasů 5+2.

      I když hra Jurečky nemusí vždy působit oku lahodně, tak ta čísla prostě nelžou. Pro nás klíčový a rozdílový hráč!


      Komentář byl uživatelem upraven (12.02.2024 22:37) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Jurečka

        MCD_Slavia     před 3 měsíci 13.02.2024 07:08 |  
        3 10

        Hele kdyby to byla 1 standardka tak o tom nepíšu. Z kolika standardek dal Jurečka gola? Buď to kopne na tribunu nebo gólmanovi do ruky. Co se týká gólů myslím si že šancí má daleko víc které spálí než dá. Ale pokud máš pro něj čísla XG rád se nechám vyvést z omylu jen píšu jak mi to připadá.

        • Re: Jurečka

          obiwan     před 3 měsíci 13.02.2024 08:11 |  
          4 1

          Když už zminujes tu standartku, nebyl jsem rád, že ji kope, ale kdo se z těch, co byli na hřišti, nabízel? Možná Holeš, protože má ránu...

          • Re: Jurečka

            ElCap     před 3 měsíci 13.02.2024 11:43 |  
            1 2

            Je to tak. Ostatně kdo kope standartky určuje trenér (tedy aspoň vždycky to tak bylo :-) ). Myslím, že už na hřišti nebyl Provod, jinak by asi kopal on. Je fakt, že na tuhle činnost tam moc borců nemáme, minimálně z téhle vzdálenosti.

            • Re: Jurečka

              popin     před 3 měsíci 13.02.2024 13:24 |  
              4 1

              Ne že jich nemáme moc, nemáme nikoho. Ani na přímé kopy, ani na střelbu za vápnem. Ještě že alespoň rohy kope slušně Ševčík, Ani Jurečka, ani Provod na to nejsou, poslední dobří střelci tu byli Stoch, Hušbauer, Stanciu.
              Chtít se stát mužstvem na evropské úrovni bez střelce z dálky je iluze....

              • Re: Jurečka

                ElCap     před 3 měsíci 13.02.2024 15:21 |  
                1 0

                Na Pepu Hušbauera už by tohle bylo asi daleko, ale ti druzí dva zcela určitě. Je pravda, že v tomhle ohledu celkem zaostáváme. Napadá mne snad ještě Zafeiris, ten to chodí kopat, ale zatím to není taková úspěšnost.

    • Re: Jurečka

      Martin 58     před 3 měsíci 13.02.2024 07:56 |  
      4 3

      Tak nezbývá než popřát šťastnou plavbu v tom směru proti proudu a doufat, že se tam najde nějaká paralela k výrazu "dát jenom 2 góly do prázdný branky". Třeba tam poplave čistě náhodně osamocený motorový vor a tu beznádějnou plavbu šťastně vyřeší.

    • Re: Jurečka

      lukas6novak     před 3 měsíci 13.02.2024 08:10 |  
      17 2

      Jen jednoduchá otázka kdo tedy byl podle tebe v poslední době (dejme tomu 10 let) lepší útočník ve slavii než Jurečka? V různých aspektech určitě najdeš lepší ale reálně Jurečka je za poslední dobu nejgólovější. Dá se říct jediný hráč u kterýho máš jistotu že ty góly dá pravidelně. Platný v napadání a dost pracovitý.

      Reálně kdyby se chtěl Jurečku bez těch chyb co píšeš tak to máš hráče za 15-20M euro. Musíme pochopit že dokonalýho hráče tady nikdy mít nebudeme, a když ano tak zde vydrží maximálně sezónu protože bude vůbec zázrak že jsem přijde

      • Re: Jurečka

        Edenjejenjeden     před 3 měsíci 13.02.2024 08:22 |  
        15 1

        Já si pamatuju , jak se v nedávné minulosti volalo po útočníkovi , který by dával za sezonu pravidelně 15-20 branek , a nadávalo se , že nedokážeme nikoho přivést . Ted ho tady máme a zase špatně .
        Navíc Jurečka je ve věku , kdy už po něm zahraniční kluby příliš pokukovat nebudou , takže tady pár let může klidně zůstat

        • Re: Jurečka

          lukas6novak     před 3 měsíci 13.02.2024 08:40 |  
          11 1

          Přesně a k tomu ještě splňuje běžecký požadavky a umí i výborně presovat.

          • Re: Jurečka

            Hesmir (přítel SN)     před 3 měsíci 13.02.2024 13:50 |  
            3 0

            Plus. Slepičák mi zlomil srdce. Vence je inženýr, ne nějaký ksindl debilní. Na toho je spoleh. Chytrější a kultivovaná verze .uchty.

      • Re: Jurečka

        MCD_Slavia     před 3 měsíci 13.02.2024 10:05 |  
        2 3

        Ano souhlasím to jsem taky psal že lepšího těžko seženeme. Gólový doufám že bude. Loni kdyby neměl ten extrém v nadstavbě tak je na kolika gólech za základní část? Do 10 gólů?

        • Re: Jurečka

          lukas6novak     před 3 měsíci 13.02.2024 10:20 |  
          3 1

          https://www.transfermarkt.com/vaclav-jurecka/leistungsdaten/spieler/248355/plus/0?saison=2022
          Ono když se na to koukneš tak i bez nadstavby to nebyla nějak hrozná sezóna. Odehrál dvě kola kde měl 0+1 pak 5 zápasů stál kvůli zranění. Bez nadstavby měl 8+4 za 1250 minut což není špatný na první sezónu kde měl komplikovanější start kvůli zranění. + Dal důležitý gól v předkole proti Panathinaikosu

          Jinak když to vezmu i s poslední sezónou ve Slovácku tak za 2,5 sezóny má v lize 81 zápasů a 47+9. To už je za mě dostatečný vzorek na to že góly by měl dávat pravidelně

    • Re: Jurečka

      mig52     před 3 měsíci 13.02.2024 08:57 |  
      7 3

      Ntvl., ty nejsi spokojený, když dá hroťák dvě branky? Navíc když ví, kde má v poslední vteřině při standardce stát? To jako bude dle tebe dobrý, jen když nasype soupeři bůra? Ukaž mi koncového hráče, který promění všecky šance! A že něco zadrbe v kombinaci? To patří ke hře na této úrovni. Pokud by Jurečka dával v každém zápase dva góly, budu chrochtat blahem s tím, že v tom případě bych nezvratně věřil v titul.

      • Re: Jurečka

        MCD_Slavia     před 3 měsíci 13.02.2024 09:58 |  
        3 12

        V rozhovoru s mickem bylo řečeno že se na tom dohodli kdo bude zavírat zadní tyč. Z toho mi vyplývá že to není umění hroťáka. Zrovna tak tam mohl stát Mick kdyby se dohodli opačně. Tohle jsou systémový věci než umění. Kredit mu neubiram.. ale představuju si hroťáka co dá něco navíc z nějaký šance a ne jenom do prázdný.

        • Re: Jurečka

          MCD_Slavia     před 3 měsíci 13.02.2024 10:00 |  
          1 13

          Kdyby mu to 2x nepřipravili do prázdný bavíme se tady o tom proč nedal nějakou šanci. Přímák, hlavu nebo nějakou šanci.

          • Re: Jurečka

            japhy     před 3 měsíci 13.02.2024 10:28 |  
            9 2

            Tvl, duch dřevěnky tohle, nadávat na nejgólovějšího hráče za poslední roky tady...
            Je ale fakt, že jestli chceš nějakej opravdu povedenej zápas od Jurečky, musíme se vypravit hluboko do historie, totiž "až" do předcházejícího ligového kola v Ostravě. První gól střelou, co by od nás dal málokdo, ke druhýmu se přimotal a na vítěznej Bořilovi asistoval.
            Jasně, není dokonalej, ale že mu vyčítáš pípoviny a zároveň snižuješ jeho góly svědčí o tvojí zaujatosti.

          • Re: Jurečka

            p!erreCORE     před 3 měsíci 13.02.2024 11:25 |  
            3 1

            Jojo, a kdyby mu to do prázdný nepřipravili, brečel bys tu ty a tobě podobní, že mu foukal dobrej vítr a upíral bys mu zásluhy stejně.. áchjo.

          • Re: Jurečka

            p!erreCORE     před 3 měsíci 13.02.2024 11:27 |  
            1 0

            Slavia olé!


            Komentář byl uživatelem upraven (13.02.2024 11:27) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Jurečka

            Hesmir (přítel SN)     před 3 měsíci 13.02.2024 13:55 |  
            6 1

            A kolikrát nám ten míč proskákal vápnem, nebo tam X hráčů skáče jak děcka a je z toho ho.no. Kurnik jak mne rudí sra.i že měli Lafatu. Na kudrlinky si počkej od Zafiho, Šévy, Juráska... Jurečka i kdyby to tam doklepl kulema, hlavně ať to tam sype a bodujeme.

            • Re: Jurečka

              Alanor (admin)     před 3 měsíci 13.02.2024 15:30 |  
              5 1

              Přesně tak. Náhoda a štěstí to může být v rámci jednotlivých zápasů, ale když se to schéma lehkých gólů opakuje, tak je to o dobrém výběru místa a čtení hry. Nebýt Jurečky, tak tu nadáváme, že míč projde vápnem a nikdo to tam není schopný dorazit.

              • Re: Jurečka

                MCD_Slavia     před 3 měsíci 14.02.2024 20:54 |  
                1 1

                Vůbec mě netěší že se moje kritika na Jurečku potvrdila hned proti Zlínu ale snad to konečně sundá pár lidím ty růžový brejle.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Qope     před 3 měsíci 12.02.2024 22:12 |  
    5 2

    Hodnocení chápu, souhlasim. Jen věta ", druhý zase nemá na tento post dostatečnou obrannou fázi a dá se využít jen v zápasech, kdy jde o dobývání vápna neškodného soupeře." - tím je myšlen AS Řím, kde hráli také ve stejném obranném složení? :-)

    PS: Nechyboval Chytil u druhého golu, kdy lacino pustil Chramostu do zakončení? A co se týče toho třetího, nebylo to špatnym rozebraním dua Ogbu a Masopust? Oscar u toho nebyl, ne? Jen tak matně vzpomínám, pokud se pletu, omlouvám se....


    Komentář byl uživatelem upraven (12.02.2024 22:19) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Alanor (admin)     před 3 měsíci 12.02.2024 22:37 |  
      11 2

      AS Řím byla výjimka potvrzující pravidlo. Slavia hrála tak dobře, že jsme vlastně ani moc pod tlakem nebyli. Ale dozadu má Masopust okna opakovaně, není to jen záležitost Jablonce.

      Ještě jsem znovu koukl na třetí obdržený gól a mám to správně, byl tam Oscar s Masopustem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Qope     před 3 měsíci 12.02.2024 23:21 |  
        3 1

        Rozhodně nechci rozporovat. Masopusta také v obraně nerad vidím. Jen jsem si na to ale vzpomněl a pobavil mě malinko daný komentář. Ale v dobrém ;-)

        A děkuji za doplnění ohledně Oscara :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        kjandourek (admin)     před 3 měsíci 13.02.2024 15:44 |  
        6 1

        Já bych upozornil na jednu věc: Složení obrany není jenom o té trojici - z toho, co jsme hráli v přípravě, ale i z odpovědí trenérů na pozápasových tiskovkách mi přijde, že se snažíme o plynulé přecházení z obranné trojky do čtyřky.
        Což se tedy děje tak, že se ta trojka posune na jednu stranu a na druhé straně se zatáhne záložník. A tady je ten kámen úrazu: pokud nastoupí na levé záloze Wallem a obrana se posune doprava, stává se v té chvíli Conrad levým bekem. A to opravdu není jeho post, jak jsme při třetím gólu mohli vidět. Pokud se celá formace posune doleva, hraje pravého beka Douděra, což je v pohodě, ale Masopust se dostane na místo stopera a na to místo opravdu nemá návyky.

        Jak z toho ven? Uvidíme, co na to trenéři, ale já si myslím, že Masopust by měl hrát pravého obránce pouze v případě, že levého záložníka bude hrát Zmrzlý, Diouf, nebo – jako proti AS Roma - Bořil. V případě, že bude na levém halvu Wallem, musí na pravý kraj obranné trojice nastoupit Vlček a při přepnutí na obranu ve čtyřech se musí celá obrana posouvat doleva. Samozřejmě pak je tu hafo variant, kdy pozici pravého v obranné trojici zaujme Holeš, nebo Zima a toho levého bude hrát jeden z té trojice, kterou jsem jmenoval na levé záloze…


        Komentář byl uživatelem upraven (13.02.2024 15:44) . Zobrazit původní komentář

  18. Včerejší obrana

    Mike     před 3 měsíci 12.02.2024 22:39 |  
    11 2

    Včerejší obrana byla stejná jako proti AS Roma doma a pracovala skoro bez chyby. A to proti nám hráli hráči jiného kalibru, než včera Chramosta a spol. Tak mi to někdo, kdo tomu rozumí , vysvětlete, proč to včera vypadalo tak děsivě.

    • Re: Včerejší obrana

      Alanor (admin)     před 3 měsíci 12.02.2024 22:46 |  
      21 3

      Protože na AS jsme byli tak nažhavení, že celé mužstvo žralo trávu, nic nepodcenilo a nevypustilo jediný metr hřiště. AS bylo líné, po domácím zápase nás podcenilo a už do zápasu nezvládlo naskočit.

      Jablonec hrál přímočařeji a naopak my jsme je podcenili a mysleli si, že je přehrajeme v otevřeném zápase a že není třeba být dozadu 100% důsledný. Ale soupeři to sedlo a naše okna trestal.

      • Re: Včerejší obrana

        benny231     před 3 měsíci 13.02.2024 01:13 |  
        7 12

        Taky si myslím, že sebemotivace hráčů byla nesrovnatelně vyšší.
        Trenér neměl prostor pro experimenty, které mu často nevyjdou, naopk se tam odněkud vzala i pokora, kterou v naší soutěži nemá,
        U faktoru štěstí, který hraje obrovskou roli si myslím, že nebylo rozhodně proti nám, ale ve včerejším zápase se ho měli násobně více.
        Bez něho by naše cesta za pronásledováním Sparty skončila dříve než začla.
        Možná jsem přehnaně opatrný, ale nepostavení Vlčka, Zimy (nevím zda bylo všem potřebným formalitám učiněno zadost), Které mělo za následek,že Masopust musel hrát na nejmáně vhodném místě a nasazení nrozehraného Holeše zkomplikovalo zápas víc než dost a jen neuvěřitelná dávka štěstí zabránla katastrofě.
        Za mne to byl hazard. Mourinho byl pro pana Trenéra protivník, jehož sílu respektoval.Látal nebo dejme tomu Koubek jeho kvalit nedosahují a jsou hluboko pod jeho úroveň. Mluvím o Trpišovském 22.24. Trpišovský 18.21 byl patně někdo jiný zlatým písmem na věky zapsaný v historii nejslavnějšího klubu,to byl člověk pracovitý skromný a případně pokorný.
        Závěrem fotbal nádherný, Z mančaftu sálá síla, nové vedení snad udrří trenára na zemi.
        Jdeme za titulem
        Včera se naštěstí nic nestalo...................ale mohlo.

        • Re: Včerejší obrana

          cunak     před 3 měsíci 13.02.2024 07:26 |  
          11 15

          Látal nebo Koubek jsou hluboce pod úrovní JiT? Zrovna včera si Látal našeho trenéra namazal co se týká zvolené taktiky na chleba. Koubek v celkem nedávné minulosti taky.

          • Re: Včerejší obrana

            Edenjejenjeden     před 3 měsíci 13.02.2024 08:16 |  
            12 5

            Ano jsou . Nedělní skalp Jablonce posunul Jindřicha Trpišovského na pozici nejúspěšnějšího trenéra v novodobé historii české nejvyšší soutěže v počtu vítězství na lavičce jednoho klubu. Trpišovský výhrou 149 překonal Pavla Vrbu. To že se občas nějakej zápas nepovede na faktu nic nemění , ani Guardiola nebo Klopp nevyhrají každej zápas .

            • Re: Včerejší obrana

              cunak     před 3 měsíci 13.02.2024 10:18 |  
              4 9

              To jistě. Ale měřit úroveň trenérů jen podle úspěchů jimi vedeného týmu asi není dobře. Jsou týmy, které mají kádr takový, že by s nimi logu vyhrál i orangutan nebo Franta Straka. A naopak jsou trenéři, kteří dokázali ligu vyhrát i s velmi slabým kádrem.

              • Re: Včerejší obrana

                Edenjejenjeden     před 3 měsíci 13.02.2024 11:22 |  
                6 1

                Samozřejmě že ne , taky se dá úspěšnost trenérů měřit podle toho , jestli o jimi vedené hráče je zájem , případně podle toho , jak dlouho se se svým neustále obměnovaným týmem udrží ve špičce . Takhle dlouho se na špici dokázal udržet v poslední době pouze Pavle Vrba v Plzni , ale tomu každý půlrok neprodával Šádek klíčové hráče.
                Udělat uspěch za rok , to dnes umí každej trenérskej jouda , když má štěstí . Ale opravdu kvalitní trenér se pozná právě podle toho , že ten úspěch dovede i zopakovat ....

                • Re: Včerejší obrana

                  benny231     před 3 měsíci 13.02.2024 17:14 |  
                  0 5

                  Těch kriterií bude určitě mnoho. Kádr byl např loni takový, že s ním nešlo nevyhrát titul. A JT to dokázal.

                  • Re: Včerejší obrana

                    Edenjejenjeden     před 3 měsíci 13.02.2024 18:19 |  
                    1 1

                    Ano , proti výrazně nakloněné rovině ve prospěch Bídy . To snad ani nešlo ten titul vyhrát


                    Komentář byl uživatelem upraven (13.02.2024 18:19) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Včerejší obrana

        ElCap     před 3 měsíci 13.02.2024 11:38 |  
        2 1

        Ahoj, jistě motivace je jiná, ale zdálo se mi, že proti Jablonci byla hlavně horší celkově obranná hra. Zdálo se mi, že měli spoustu času hlavně v záloze. Ono rozběhnutý hráč se celkově hůř brání a JBC měl celkem prostor poslat těm rozběhnutým hráčům přihrávku. Vidím tam trochu absenci Zafeirise, který je takový buldog a v obranné hře je v záloze asi nejlepší. Jinak samozřejmě kluci z obrany už podali lepší výkony, ale když se nedaří a navíc ti tam chodí rozběhnutí , jde to celé do kopru. Na druhou stranu ta euforie v 97 minutě :-)

      • Re: Včerejší obrana

        Martin 58     před 3 měsíci 13.02.2024 12:46 |  
        1 1

        V takovém případě by ovšem ani Wallem neměl mít za 7, ačkoliv jsem z jeho nezachytitelných náběhů a zakončení nadšen, protože postrádal tu totální koncentraci a nažhavení na celé ploše a podle Alanorova výkladu spolu s ostatními výrazně ovlivnil výkony obránců, protože ti se nemohli spolehnout v celoplošné defenzivě na své spoluhráče.
        Pro fajnšmekry fotbalu a ty co sledují jeho vývoj, doporučuji shlédnutí o víkendu proběhlého zápasu o první místo ve španělské lize mezi Realem a Gironou, se speciálním pozorováním Vinicie Jr., nejlepšího hráče na hřišti. Ten chlap pokryl kompletně levou stranu od rohu vlastního vápna až po brankovou čáru soupeře. Nevídané představení, při kterém ze čtyř gólů jeden dal a tři vypracoval a suverénně odbránil prostor na vlastní půlce.
        Žádný z našich hráčů na wigbacku a jak vidno v moderním fotbale ani na křídle, si nemůže dovolit pouze útočit.
        Podíl Conrada Wallema na 2 našich obdržených gólech byl tak očividný, že o něm lze sotva pochybovat.
        Já ovšem nepochybuju, že si je toho Conrad vědom, a že se mu to už jen tak nestane.
        Mimochodem jsem po příchodu pana Tykače rád, že budeme moci takové hráče vypiplat do detailu a posílat je do světa později a dráž, přičemž bude předpoklad, že se v novém mužstvu uplatní do základní sestavy.
        Odchody Juráska do Benfiky a Lingra do Feyennordu byly z kategorie vynucených okolnostmi, je ovšem otázka, jestli to bylo plně ve prospěch rozvoje těchto hráčů, když se ocitnou pouze v roli střídajících.
        Pro samotnou Slavii a její pověst bude vždycky výhodnější, když odcházející hráči najdou okamžité plně uplatnění v adekvátním klubu. A to i z finančního hlediska. Vyšší prodej, lepší smlouva pro hráče.

    • Re: Včerejší obrana

      kjandourek (admin)     před 3 měsíci 13.02.2024 15:37 |  
      9 4

      Zkusím vysvětlit jednu věc, kterou si zřejmě spousta lidí neuvědomuje.....

      Máme za sebou přípravu - chápu, že všichni měli stejně času, ale uvědomme si, že i přípravné období se bude lišit a naladění formy může být jiné a odvislé od toho, co jednotlivé kluby na jaře čeká...
      Na co se připravuje Slavia? No na anglické týdny a těžké jaro ve třech soutěžích s tím, že o titul se bude bojovat ještě v nadstavbě.... Takže hráči mají za sebou přípravu, ze které by měli žít ještě v květnu, kde půjde o všechno...

      Oproti tomu Jablonec je dvanáctý, čeká ho sice čtvrtfinále MOL cupu s Plzní, ale tam čekám náhradníky... jejich cíl je do třicátého kola zmizet ze skupiny o záchranu s tím, že pokud se mu to povede, bude pro ně nadstavba opravdu jenom nadstavbou, kam si půjdou zahrát ... a pokud ne, i ve skupině o udržení by měli být nahoře a jenom koukat, jak se o baráž perou Pardubice s Budějkama, Zlínem a Karvinou....

      Čili podle mého názoru Jablonec si udělal přípravu takovou, aby byl v ideální formě na únor a březen.... zatímco my jsme toho v nohách měli daleko více, protože naše příprava směřuje k tomu, že vrchol bude později...

      Vycházím z toho, že Jablonečtí měli opravdu lehké nohy, byli svižní, hráli rychle, měli skvělý start na balón, zatímco naši působili podstatně zatavenějším dojmem ... ovšem ke konci Jablonecké braly křeče, zatímco my jsme je prostě domačkali mimo jiné i skvělou kondicí, která ale v začátku sezóny jde na úkor lehkonohosti...

      Osobně si myslím, že Jablonec rychle odskočí ze sestupového pásma a pak mu dojde dech, zatímco nám se postupně podaří vyladit ten rytmus hry do nejvyšších obrátek....

      • Re: Včerejší obrana

        bububu (přítel SN)     před 3 měsíci 13.02.2024 16:48 |  
        3 3

        Tohle je zdánlivě logické vysvětlení, které má ale hned dvě zásadní ALE:

        1) Ani únava z přípravy nemůže v žádném případě ospravedlnit poziční propadání Masopusta s Holešem. Lehkost nám opravdu chyběla, ale nebyla primárním důvodem, proč naším vápnem procházeli útočníci Jablonce jako nůž máslem.

        2) Načasování formy na nadstavbu nám bude úplně k ničemu, když se z boje o titul vyřadíme už na začátku jara. Jestli chceme opravdu titul, jak deklaroval Tvrdík před začátkem jara, tak si nemůžeme dovolit prakticky žádnou ztrátu. Kdybychom s Jabloncem remizovali, titul by byl už pouze v oblasti teorie.

        • Re: Včerejší obrana

          kjandourek (admin)     před 3 měsíci 13.02.2024 17:00 |  
          3 3

          1. proč by nemohlo - tam kolikrát šlo o start na míč a o prostrkávačku vysloveně na dlouhou nohu, kdy zlomek vteřiny rozhodne o tom, jestli získáme míč my, nebo soupeř... třeba ta akce před třetím gólem šla několikrát jednoduše zastavit... podobně si myslím, že o dva týdny později by třeba nedošlo ani k akcím vedoucím k prvním dvěma gólům - ne proto, že by hráč nezůstal za zády obrany, ale prostě proto, že by daleko dříve došlo k souboji, kterým by s celá akce narušila - v neděli jsme se k těm soubojům nedostávali....

          A já odmítám věřit, že najednou z ničeho nic všichni hráči oproti podzimu ztratili každý v absolutní rychlosti takových deset, patnáct procent....

          2. Ale neremizovali jsme - na konci hráče Jablonce braly křeče a my jsme díky dobré kondici nakonec rozhodli... To je právě to, že musíš mít natrénováno na celé jaro a přitom ne tak, abych v prvních třech kolech nakonec ztratil....
          Připomenu rok 2019, kdy poprvé byla letní příprava krátká, protože poprvé byla za námi nadstavba (a i sezóna další začínala dříve protože opět nadstavba)... tehdy trenéři řekli, že letní přípravu protáhnou ještě přes první kola a formu budou ladit na předkolo LM..... Tehdy nám to ve druhém kole v Teplicích sedlo a vyhráli jsme 5:1, jinak jsme vyhrávali se štěstím 1:0 a nedalo se na to koukat (Ve Zlíně, doma s Olomoucí Houska v poslední minutě napálil penalt do tyče i s Libercem bez diváků)... v Karviné zahodil penaltu Souček a hráli jsme tam 0:0... jenomže potom jsme dvakrát 1:0 přehráli i Kluž.... a na konci podzimu měli za sebou plichty na Barceloně a v Miláně... a taky šestnáctibodový náskok v lize ....

          Netvrdím, že to teď musí být stejné, ale věřím tomu....

        • Re: Včerejší obrana

          Martin 58     před 3 měsíci 13.02.2024 20:10 |  
          2 2

          Titil nemá jistý ani první tým vedoucí o 8 bodů po 2. kole nadstavby, takže uvažovat tak, že po 19. odehraném utkání z naší strany, dalších 13 kol před uvedenou variantou, by se v případě zaslouženě neuskutečněné remízy s Jabloncem, titul pohyboval už jen v oblasti teorie, je navíc před 2 budoucími utkáními se Spartou nesmírně zbabělé a spíše svědčící o komplexu ze Sparty.
          Jsem přesvědčen, že takto neuvažuje nikdo z našich hráčů.

  19. NO, NEPŘEDALI JSTE SE,

    Slávista 51     před 3 měsíci 13.02.2024 05:56 |  
    2 10

    na to, že se vyhrálo.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Thane (přítel SN)     před 3 měsíci 13.02.2024 10:57 |  
    7 11

    Ja bych mel nekolik poznamek. Prvni je ke vseobecnemu krizovani jindricha a masopusta. Najendou se tady vyrojilo jak masopust nemuze na stoperu nikdy nastoupit a holes tam nema co delat kdyz je sestka (coz je samo o sobe bizar hned ze dvou duvodu. zaprve kdyz to berem takhle tak je to pravej obrance a zadruhy dlouho hraje na stoperu lip nez v zaloze) ale tak nejak se zapomina ze zrovna holes byl jeden ze zakladnich kamenu obrany. A pokud se ted natira masopust (naprosto po pravu) tak je ale treba rict ze jeden z duvodu proc to byla takova tragedie je ten ze uplne zoufalej byl i holes wallem a mandous. A nikdo z nich takovej kotel nedostava (spis jindrich prostrednictvim holese). Pritom se asi vetsina shodnem ze i masopust na stoperu muze byt platnej proti nekterym souperum a zejmena doma. Taky se na nej jako bic pouziva ze byl nekolikrat u brankovy cary soupere. No a ? Ogbu tam byl taky akorat jemu to o hlavu nikdo neomlati protoze je skvelej. Dokonce se to uz nej bere jako plus (A to pritom hraje prostredniho stopera kterej by se tam mel rozhodne vyskytovat min nez masopust). Tak proc to u masopusta kterej je navic utocnej hrac to tak vadi? Jestli bych ja neco jindrichovi vycital tak to je uz zminena absence zasahu do obrany o polocase (kdyz vidim ze to fakt nejde a horej mi 4 hraci). A snad jeste vic uplne netrefeny stridani. Tim jak jsme zmenili rozestaveni tak jsme uplne prestali byt nebezpecny ze hry. Minimalne fakt na dlouho. A k tomu najednou uplne odpad do te doby vybornej chytil a vsichni tri stridajici hraci najednou vypadali ze hrajou nekde kde vubec nemaji hrat. To byl za me uplnej fail. Jeste ke stoperum. Ty si vazne myslis ze idealni stoperska trojice je zima ogbu vlcek? I kdyz bych si pral aby vlcek dostaval prilezitosti tak realne kdyz je cilem titul tak si tezko predstavuju cokoli jinyho nez zima ogbu holes. A i kdyz chapou vytky pro nasazeni holese a umim si predstavit ze by misto nej nastoupil boril tak si zase tezko predstavuju ze by hned po par dnech nastoupil zima v systemu kterej u nas nikdy nehral a s jeho problemama s rozehravkou.
    A ted k hodnoceni. Vidim tam uplne neuveritelny znamky (nebo aspon nadsazeny) pro mandouse a wallema zmrzlyho a schranze. U holese chapu ze se zved tak jsem s tou trojkou v pohode ale masopust a mandous by meli mit dvojku. Jako co mandous predved? Silenou minelu v rozehravce a ten prvni gol bych snad chytil i ja. Jestli prvni gol nekomu vycitat tak to neni ani masopust ani silene branici wallem ale mandous protoze to moh uplne jednoduse zachranit. A dat wallemovi sedmicku kdyz mel prsty ve dvou golech (i kdyz prvni moh uplne v klidu zachranit mandous) mi prijde hodne ustreleny. A to ho mam fakt strrasne rad a jsem z nej nadsenej. I tak si myslim ze by nemel prelezt prumer. No a co predved zmrzly se schranzem aby se dostali aspon na prumerny hodnoceni to jsem teda taky nevidel. Jasne asi to bylo i tim ze jim vubec nesedlo to novy rozestaveni ale takovej buren si s tim nakonec poradil mnohem lip a byl mnohem platnejsi.
    Kazdopadne verim ze tohle byl ustrel kterej uz se nebude opakovat. Holes s wallemem se budou postupne zlepsovat a od zlina cekam stoperskou trojici zima ogbu holes ktera se bude menit uplne minimalne. Jediny z ceho mam teda strach je ze budeme cekat na stanka jako na smilovani bozi. Nedej boze aby se mandous dostal do situace ze nam nezbyde nez nasadit kolare protoze s takovejhlema vykonama nam titul muze mandous prohrat treba jeste do pulky brezna.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Karel13     před 3 měsíci 13.02.2024 11:18 |  
      6 9

      Je to dlouhé, nedočetl jsem to, jen by mě zajímalo v čem byl Mandous úplně zoufalej. Myslím, že podal normální standardní výkon s výjimkou jednoho nepodařeného odkopu, ke kterému byl víceméně donucen špatnou zpětnou přihrávkou od obrany. Pokud chce někdo operovat s tím, že kdyby nebyl na čáře, mohl by přihrávky na volné hráče likvidovat, tak ať si uvědomí, že kdyby v těch situacích byl více vysunutý, tak ti přihrávající by mohli přímo bouchnout do sítě za jeho zády ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      obiwan     před 3 měsíci 13.02.2024 11:28 |  
      6 6

      Aby Mandous stihl tu prudkou přihrávku na první gól chytit, musel by být venku z brány a to by si hodně hlasitě říkal o gól z první...

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        belmis (přítel SN)     před 3 měsíci 13.02.2024 11:40 |  
        11 4

        Ten centrující hráč byl na rohu velkého vápna. Kdyby stál Mandous jen metr blíž k malému vápnu, prostor na bližší by měl stále pokrytý a přihrávce přes celé malé vápno by zabránil.


        Komentář byl uživatelem upraven (13.02.2024 11:42) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          obiwan     před 3 měsíci 13.02.2024 21:50 |  
          4 1

          Ten hráč byl metr, možná dva uvnitř velkého vápna, ne na rohu a odtud není těžký trefit přední tyč...já bych tohle fakt nehodnotil jako vyloženou chybu Mandouse...

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            belmis (přítel SN)     před 3 měsíci 13.02.2024 21:59 |  
            2 1

            Neříkám, že to byla jeho vyložená chyba. To by byla, kdyby dostal gól na bližší. Jen si myslím, že tím metrem mohl mít pokryté obě dvě strany.

            • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

              obiwan     před 3 měsíci 13.02.2024 22:11 |  
              3 0

              Fakt je, že při takové defenzivní činnosti spoluhráčů je tam gólman za diváka...ale jasně, možná mohl být víc vepředu, ale to se nám to hodnotí, když už víme, jak to bylo...

              • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

                Mijk     před 3 měsíci 14.02.2024 09:52 |  
                3 2

                U dvou gólů mu míč šel malým vápnem. Nejsem gólman, nebudu tvrdit, že oboje se dalo určitě chytit, ale ta statistika, kdy jedinej zákrok měl po té střele, na kterou on sám nahrál, je prostě výmluvná. Nevěřím, že s tím klukem něco někdy vyhrajeme. Jako kvalitní a spolehlivá dvojka určitě jo, ale jedničku si představuju jinak.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Thane (přítel SN)     před 3 měsíci 13.02.2024 13:28 |  
        3 2

        zatimco v realu mi to tak neprislo a mel jsem hroznej vztek na wallema tak z opakovacek a zejmena nekterych uhlu mi to prislo jako fakt silena minela..tam bylo videt kde je ten prihravajici hrac v jaky pozici a kde je mandous..hroznej pohled.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 3 měsíci 14.02.2024 10:55 |  
        2 1

        Nemusel by být venku z brány. Stačilo 0,5m od brankové čáry ne stát přilepený na ní.

        Mandous dostal 2 goly, kdy šel balon malým vápnem a nebyly to žádné extra prudké nečekané přihrávky, nebo přes chumel hráčů. Za to jsem dostával čouda už ve starších žácích. Malé vápno je golmana. Mandousovo postavení bylo špatné. To je prostě fakt.

        1 gol byl špatně postavený
        3 gol to byla vysloveně hrubka, to golmanovi nesmí projít
        https://youtu.be/OL-GNzDq-T0

        Mandous je bohužel golman, který je slabý v hlavě. Když zrovna nemá konkurenci tak chytá nadprůměrně ale jak se dostane pod tlak začne dělat chyby. Proto chápu trenérský štáb, že chtěl lepšího brankáře.


        Komentář byl uživatelem upraven (14.02.2024 10:59) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      mig52     před 3 měsíci 13.02.2024 14:56 |  
      6 3

      Na stopera h mají hrát Vlček a Zima a nazdar.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Steve2924 (přítel SN)     před 3 měsíci 13.02.2024 11:45 |  
    7 20

    Hodnocení Jurečky ukazuje jak to mají ofenzivní hráči u fanoušků lehčí. Chápu, že je složité dát hráči co dá 2 góly a v poslední minutě strhne výhru na naší stranu nějakou slabší známku ale! Kdyby tak, jako Jurečka, hrál hráč v záloze nebo obraně tak dostane strašnou čočku. Za zápase zkazil několik vysloveně lehkých přihrávek. A neměl snad jedinej přesnej první dotek s míčem (krom prvního gólu). Několikrát mu ten míč vysloveně utekl po lehké přesné přihrávce od spoluhráče. Tím dostával mužstvo pod tlak a umožnil Jablonci několikrát založit alespoň pokus o brejk. Navíc naprosto zazdil tutovku, kterou měl na hlavě. Za mě podobná chyba jako ten špatný odkop pod tlakem od Mandouse.

    8 je prostě moc a zejména s porovnáním s Chytilem, který naopak spoustu balonů udržel a rozdal přesné přihrávky a první gól Jurečky je Chytilova neskutečná práce, kdy udržel balon proti 3 a ještě dokázal přesně nahrát.
    A u Wallema je to přesně potvrzení toho co říkám, dal dva krásné góly a založil pěkné akce a stejně má horší známku.


    Komentář byl uživatelem upraven (13.02.2024 11:46) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      DF007     před 3 měsíci 13.02.2024 12:52 |  
      14 2

      Tohle je prostě těžké, ale je třeba vycházet z role, kterou ten hráč má. Jurečka je od toho, aby dával góly, což v tomto zápase splnil, když dal dva. Mandous a obránci jsou od toho, aby brankám předcházeli a oni obdrželi tři. Takže, když to shrneme, Jurečka úkol splnil, obránci ne. Jasně, pak jsou další úkoly, které jim dávají trenéři a to Jurečka také plní. Trpišovským několikrát zmiňované náběhy a trhání obran, v čemž je zrovna Jurečka výborný.
      Je hrozně těžké známkovat hráče, dělal jsem to klukům, když jsem trénoval, tak chtěli dostávat známky jako v novinách a někdy je opravdu těžké známkou vystihnout výkon. Pro úplně objektivní hodnocení by to musel dělat trenér, protože jen ten ví, jaké úkoly ti hráči měli při příchodu na hřiště. My se můžeme jen domnívat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 3 měsíci 14.02.2024 10:46 |  
        2 2

        Rozhodně nejlépe to zhodnotí trenér, protože ten jediný ví co opravdu hráč udělal správně a dobře. My vidíme jen výsledek.

        Stejně jako neříkám, že Jurečka hraje špatně nebo snad, že by nepatřil do základu.

        Jen jsem chtěl poukázat na tu rozdílnost.

        Obránce je na hřišti aby jsme nedostali goly. Ano. Když obránce Ogbu celej zápas prakticky neudělá chybu, zvládne k tomu podporovat útok ale dostaneme 3 góly i přesto, že minimálně jeden zachránil tak dostane 6. A já si vlastně nevybavuji, že by někde špatně dostoupil, zkazil lehkou přhrávku nebo zbytečně ztratil balon. Pro tým měl jednoznačně pozitivní vliv. A díky němu jsme nedostali víc gólů.

        Jurečka dal 2 goly ze 4, ale díky jeho chybám a zbytečným ztrátám míče (nezpracování jednoduché přihrávky, zkažená přihrávka, minutí branky z vyložené pozice) měla obrana více práce a dali jsme méně gólů. A přesto má o 2 stupně lepší známku než ten Ogbu. Už jenom proto, že divák vnímá pozitivně to, že se do šance dostal i když ji minul ale nevnímá tolik to, že Ogbu díky své hře zamezil mnoha šancím soupeře ještě než vůbec mohly vypadat jako šance. A, že kdyby Jurečka hrál přesněji tak jsme nemuseli na rozhodující gól čekat do 97 minuty.

        Prostě chci vyvolat zamyšlení. A hodnotit lépe obránce :D

  22. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Planda     před 3 měsíci 13.02.2024 13:54 |  
    5 2

    Přečetl jsem všechna hodnocení fanoušků,ale nechci se ktomu vyjadřovat sám protože nejsem odborník,přesto by mě zajímal názor jednho fanoušká(který je taky i majitelem) o co řekl jak zápas prožíval.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      pehacko     před 3 měsíci 13.02.2024 17:51 |  
      1 7

      Ten tu prece pise pod nickem socrates!

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Slávista 51     před 3 měsíci 13.02.2024 17:59 |  
        2 0

        ?

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          pehacko     před 3 měsíci 13.02.2024 18:53 |  
          2 3

          Pardon, popletl jsem to. On sem pry jen chodi, ale nepřispívá

          Ps: ten minus je od nej!


          Komentář byl uživatelem upraven (13.02.2024 18:53) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      slaviator     před 3 měsíci 14.02.2024 06:37 |  
      3 0

      mě by zajímalo co na to říkají v generálním štábu

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        benny231     před 3 měsíci 14.02.2024 20:12 |  
        0 1

        Tam bude pohoda. Tykač Tvvrdíkovi slíbil, že se 5 let nemusí o svůj post obávat. Tak o co GOO


        Komentář byl uživatelem upraven (14.02.2024 20:24) . Zobrazit původní komentář