Fortuna liga

Drnovice - Slavia 2:1

Slavia předvedla další ze špatných střetnutí a kvůli špatnému druhému poločasu jsme prohráli 1:2. Místo tří potřebných bodů si nevezeme ani jeden.

Drnovice - Slavia 2:1 (1:0)

Sestava Slavie: M. Kozáčik - L. Došek, R. Bejbl, M. Holeňák, J. Rychlík (73. V. Koloušek) - K. Piták, M. Švec, P. Gedeon, M. Zbončák - P. Fořt (68. E. Adauto da Silva), S. Vlček (58. P. Kuka)

Branky: 59. J. Holenda, 75. L. Onofrej - 79. M. Zbončák

Opět jsme venku nevyhráli, tentokrát ani nezískali bod, je to naše pátá prohra venku. Co k tomu více říci, než že je to prostě bída. Přitom začátek zápasu byl parádní, během několika minut jsme si vypracovali plno nadějných příležitostí, ale jak je zvykem, nedokázali jsme je proměnit. V ten moment mi došlo, že to bude problém. Hřiště se každou minutou zhoršovalo a jak známo, nejsme tým bojovníků. Po úvodním náporu se hra začala vyrovnávat a hrozily i domácí Drnovice. Dvě jejich nebezpečné akce jsme ale přežili a poločas skončil bez branek, ve kterém jsme však byli lepší.
 
Druhý poločas už tak dobrý z naší strany nebyl. Že by se hráči vrátili do tréninkového tempa, jak nám předvedli v nedávném přátelském utkání s Libercem? Nejspíš ano, protože postupně jsme dostali dvě branky, které byly zasloužené po událostech ve druhé půli. O to více nás to musí mrzet, když zaslouženě prohráváme. Naštěstí pak dokázal o chvíli později snížit Zbončák po krásném centru Václava Kolouška. Více jsme už nedokázali, náš tým prostě nedokáže dostat soupeře pod takový tlak, pod jaký jsme se dostali v posledních minutách s Boleslaví. I proto další branka nepadla a my nejspíš zaslouženě prohráli.
 
Zase jsme odehráli dobře jen určitou část utkání, ale z té jsme nic nevyužili. Pak jsme se dostali do svých obvyklých problémů a soupeř dokázal svého tlaku v pohodě využít a vstřelit branky. Zajímavé bylo, že první branka padla po nástupu Pavla Kuky a druhá hned po nástupu Václava Kolouška. Trenér Josef Csaplár nám toho na jaře moc nepředvedl a troufám si tvrdit, že se pod ním křeslo hodně houpe. Jak dlouho vydrží?

Komentáře (38)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Drnovice - Slavia 2:1

    (host)     před 19 lety 20.03.2005 19:15 |  
    0 0

    Zápas jsem neviděl, ale..... Už na podzim nebyl Fořt ve formě a ani rok předtím. Konec podzimu zastihl Slavii ve skvělé pohodě, dařilo se hodně útoku Vlček - Adauto. Druhý jmenovaný však nyní jen zahřívá lavičku po většinu utkání. Fořt, který sice vstřelil po dlouhé době branku proti Boleslavi prostě nemá formu hrát ligu za Slavii. Doufám, že se z nedělního Dohrána nedozvím, že inkasované branky jdou na vrub dvojici Bejbl - Holeňák. Jinak jediný náš gól připravil jako vždy Piták. Kdy už si toho všimne pan Bruckner a zapomene na Sionka, Vachouška apod.? Až Piták Slavii jednou opustí, bude zle....

    • Re: Drnovice - Slavia 2:1

      honzah (přítel SN)     před 19 lety 20.03.2005 21:07 |  
      0 0

      Hm, pán tvrdí, že Sionko s Vachouškem jsou neschopný sráči. Asi si neráčil všimnout, že pomohli Austrii Vídeň do čtvrtfinále Poháru UEFA. Kdy nás Pitáček dotáhne takhle daleko? Na druhou stranu - za dlouhodobě výraznou výkonnost by si zkoušku v nějakém reprezentačním zápase Piták taky zasloužil...

    • Re: Drnovice - Slavia 2:1

      lucky-pilda     před 19 lety 20.03.2005 21:12 |  
      0 0

      Adauto sedí na lavičce právem. Kdyby ne kvůli výkonům, tak kvůli zdravotním problémům (dnes měl, tuším, něco z ramenem, či co). Fořta bych nezatracoval, mě se jeho hra zatím každé utkání alespoň 60 minut docela líbila. Z nynějších útočníků je schopen proměňovat šance pouze Vlčák, ale ten, jak se zdá, nějak ztratil formu, a tak to tam logicky nepadá.
      ad. gól - taky jsem tam nebyl, ale myslím, že ho připravil Koloušek, ne Piták. Každopádně i kdyby ho připravil soupeř, máš pravdu, že by Karel měl být do repre (stejně jako Skácel) nominován místo dřeváků typu Sionka. Až Piták odejde, ENIC nám koupí určitě Owena, a k tomu ještě přihodí pár set trapnejch milionů, aby se konečně moh začít stavět stadion (((:

  2. Re: Drnovice - Slavia 2:1

    bojler     před 19 lety 20.03.2005 19:34 |  
    0 0

    mzdy si nezaslouzi...

  3. Re: Drnovice - Slavia 2:1

    osophy (host)     před 19 lety 20.03.2005 19:55 |  
    0 0

    Houpe se mu urcite,ale s chuti bych mu ho podtrhnul!!!

    • Re: Drnovice - Slavia 2:1

      bojler     před 19 lety 20.03.2005 20:01 |  
      0 0

      na co nemyslis, cune :DD

  4. Re: Drnovice - Slavia 2:1

    lucky-pilda     před 19 lety 20.03.2005 21:24 |  
    0 0

    Zatím jsem Csaplára podporoval, ovšem začínám o něm pochybovat. I když si nemyslim, že by zápas s MB vyloženě prokaučoval, nyní nevidím důvod k tomu, aby do utkání posílal to, co poslal, nevyzkoušel konečně radši Munstera, když byl v přípravě tak nadějný, přičemž by Vlčáka postavil do zálohy atd.
    Btw. Csaplár neCsaplár - hráči, styďte se! Já bych vám místo prémií radši vyplatil pětadvacet holí a dal pokuty ve výši dluhů! Pak si děte ztěžovat do novin!!!!!

  5. Re: Drnovice - Slavia 2:1

    GeorgK (přítel SN)     před 19 lety 20.03.2005 23:41 |  
    0 0

    Od pondělka jako Slavista neskutečně trpím:(

    • Re: Drnovice - Slavia 2:1

      Markus     před 19 lety 21.03.2005 08:33 |  
      0 0

      Teprve od pondělka? Já trpím od sezony co jsme získali titul ... sezony kdy místo snahy kádr udržet přišel výprodej ze kterého se Slavia dodnes nevzpamatovala. Kde jsou ty doby kdy Slavie hrála o první místo v lize a ještě zvládala hrát na jaře poháry. Poděkujte Leškovi a ENICu ...

      • Re: Drnovice - Slavia 2:1

        (host)     před 19 lety 21.03.2005 14:29 |  
        0 0

        Chtěl jsem to podtrhnout a podepsat - i já trpím už několik let! A už mě to skutečně nebaví. Rozprášit, rozmetat - počínaje majiteli, vedením a konče hráči.

  6. Zoufalci vystrkují růžky.

    gary     před 19 lety 21.03.2005 01:11 |  
    0 0

    První zoufalci začínají kritizovat trenéra Csaplára. Je úsměvné ,že kritika začíná v době ,kdy Slávia opět bojuje. Bohužel jak již bývá ve Slávii zvykem ,největší boj se rozhořel uvnitř klubu. Ten se rozdělil na dva nesmiřitelné tábory. Hráčský tábor bojuje o druhou příčku zajiš?ující účast LM. Tábor kolem ing.Lešky rozkopal Eden a hledá oněch ukrytých 400 milionů od firmy Enic. Jinak nepochopím, jak se někdo může dostat s takovou investicí do finančních problémů..
    Příchod pana Csaplára se ukázal jako omyl. Tento omyl však není v kaučování mužstva.Tento problém je ve sportovní strategii ,kterou zvolil pan Csaplár. Trenér volal po hráčích ,jejichž angažmá ve Slávii by se stalo tragédií. Naštěstí ing. Leška přivedl Slávii do nekomfortní situace a tak si o vysněných přestupech může trenér nechat zdát a nemůže nic zkazit.

    Když čtu názory fanoušků musím se jen usmívat. Za co můžeme trenéra v současné situaci kritizovat ??? Že jeden z důvodů příchodu Zbončáka a Vlčka byla jeho osoba??? Vždy? tito hráči patří v současné době k nejlepším .
    Nebo snad můžeme brát vážně názor, že Bejbl měl být vystřídán už v patnácté minutě zápasu proti MB ???? Křikloun z jižní tribuny zapomněl dodat, kým by měl být vystřídán !!! Nejspíše z jižního sektoru nevidí ,že hráči jako byl Nachtman ,Šilhavý nebo Zachariáš, kteří mohli v budoucnosti vyztužit obranu, jsou bud zranění nebo na hostování. No a Chleboun asi nebude ta pravá záplata.
    Kritizovat střídání Vlčka ?? Proti Boleslavi nic nepředvedl a já bych spíše kritizoval trenéra ,který se za stavu 1-1 nesnaží střídáním strhnout vítězství na svojí stranu. Naopak střídání přineslo gol na dva jedna a možná i díky němu, jsme získali alespoň bod z tohoto zápasu.
    Poslední kapkou je kritika hráčských platů. Mezi gentlemany se o penězích nemluví. Jsem rád, že tato kritika přichází z Moravy. Tam lidé svým myšlením budou patřit ještě dlouho do Východní Evropy

    Pokud chceme v životě něco dokázat ,musíme se na věc dívat bez emocí. Současný kádr nemá na to,získat druhé místo v naší lize. A pokud se tak stane ,musíme hráčům a trenérům složit obrovskou poklonu. Ale co dál ???? Tohle mužstvo bez investice do hráčského kádru nemůže nijak výrazněji uspět v pohárové Evropě.
    Každý fanoušek si musí uvědomit ,že hlavní příčina pádu Slávie do průměru naší ligy leží na majitelích a panu ing, Leškovi. Tento pád začal odvoláním pana Beránka od týmu. Tomu se podařilo vybudovat základy sportovní strategie moderního Evropského týmu. Tyto základy Csaplárova parta již rozbila. Ztratili jsme rok a stojíme opět na začátku.
    Odvolání trenérů a hledání nového kauče v současné situaci je jen bezcenné gesto. Chceme li začít opět budovat hrdou Slávii. Firma Enic bude muset investovat do hráčského kádru nejméně padesát milionů !!!!!! Jedině pak má smysl hledat trenéra ,který naváže na práci pana Beránka. To je cena, kterou musí Slávia zaplatit za svojí chybu.
    Nebo můžeme zvolit ještě cestu po které se chce ubírat pan Leška.Zvolme trenérem pana Jinocha. Uvidíme, co dokáže člen našeho vedení a ještě snížíme platové náklady. Pak to vidím tak na šesté místo v Gambrinus lize. A za takové umístění si hráči opravdu moc peněz nezaslouží.

    • Re: Zoufalci vystrkují růžky.

      osophy (host)     před 19 lety 21.03.2005 07:59 |  
      0 0

      V tvych ocich jsem zoufalec ktery zacina kritizovat Csaplara,ale ja ho kritizuji uz dlouho a to predevsim za "zoufaly styl" hry.Kde je nas technicky fotbal kvuli kteremu se tak rad na tenhle sport divam?Proc se v zaveru zapasu neustale strachujeme o vitezstvi a to tak az ho ztratime?Velkohube kecy me nezajimaji,no jo,ale mi prece nesmime ani zadne vysoke porazky nijak precenovat.Na vsechno muzes odpovedet,ze nemame hrace,pricemz ja si tohle vubec nemyslim a uz vubec ne nas Trena ktery ma dle svych slov v kadru 14 TOP hracu! Tak proc mu to s temi TOP hraci nejde?Neni chyba tedy v nem?Nebo je to natolik naivni trener ktery si mysli,ze ma 14 TOP hracu a pritom tam nejsou?Pokud nepoznam Kralovnu od Pesaka tezko muzu hrat sachy a tesit se na Sach Mat s mym usmevem na rtech

    • Re: Zoufalci vystrkují růžky.

      Galan     před 19 lety 21.03.2005 12:05 |  
      0 0

      Ahoj Gary! Celkem rozumné stanovisko. Já osobně se nepovažuji za "apriorního" kritika". Jediné čeho jsem se bál se naplnilo. Myslím tím zranění klíčových hráčů v kombinaci s brankářskou rošádou. Ale raději vstřebu, že jsme férově prohráli s Drnovicemi, než se radovat z vítězství, které jsou darovány Spartě /viz. sobotní utkání s Libercem/. Dovolil bych si polemizovat ohledně trenéra Beránka, které ho zmiňuješ. Samozřejmě jsem mu věřil a líbil se mi i fotbal, který jsme za jeho éry hrávali. Ale už jsme zapoměli co se dělo v kabině? Nechci také spekulovat o nařčeních, že dával šanci hráčům, z jejichž prodeje profitoval. Určitě jsi četl i rozhovor s Kučerou, myslíš, že si vymýšlel? Jak mám chápat Csaplárův výrok, že postrádá ve Slávii jakoukoliv koncepci? Že by Beránek neměl koncepci? Vždy? právě, ještě před odvoláním, řekl, že se jede do Anglie zeptat, jest-li má podporu ohledně dlouhodobé koncepce! Co tím pak Csaplár mohl myslet?

    • Re: Zoufalci vystrkují růžky.

      Slawek     před 19 lety 21.03.2005 12:14 |  
      0 0

      Gary máš pravdu, ale ne ve všem. S tím Beránkem to přeháníš. On a moderní přístupy ? Leda v získávání peněz pro sebe. On to byl, kdo stál ve Vigu u počátku zatím nejhlubší slávistické krize. A s Csalárem to Leška (Jinoch) opravdu "vylepšil". Mělo by se připomenout, že by hráči měli zase hrát za jeho záchranu. To jim šlo. Mě iritují takové ty řeči o tom, že soupeř prokázal větší vůli po vítězství a pod. Já doufám, že to tak poznat nebylo. To je také věc trenéra. Když už to neumí poskládat, tak a? je aspoň vyhecuje, aby jezdili po zadku!

      • Re: Zoufalci vystrkují růžky.

        gary     před 19 lety 22.03.2005 01:02 |  
        0 0

        Podívej na Ostravu jak dopadla po Leverkusenu.
        A dnes ?? Srovnej si kádr mistrovského Baníku s tím dnešním.Baník opět začíná strašit. Pokud nebudeš hrát skoro každý rok LM jako Sparta, jiná cesta prostě nevede. A ta cesta se jmenuje Jarabinského, Beránkova, Marečkova.....

        Ps: Já netrvám na návratu Beránka třeba se ukáže ,že ta nejlepší dálnice se jmenuje Jarolímova.

    • Re: Zoufalci vystrkují růžky.

      Kopcem     před 19 lety 21.03.2005 17:37 |  
      0 0

      Ani já jsem nebyl z příchodu pana Csaplára nadšen, jak je možné přečíst v mých příspěvcích z onoho období. Teď však sdílím mnoho Garyho názorů. Kritizovat pana Csaplára za to, že díky němu dnes jsou ve Slavii Zbončák, Vlček, Koloušek nebo Hole?ák? To je přece šílenství. Jak by asi Slavia dnes vypadala bez nich? Tito hráči nepřišli kvůli krásným očím páně Lešky a Collecotta, ani díky geniálním manažerským schopnostem pana Jinocha, ale díky panu Csaplárovi. I nadále se domnívám, že pan Csaplár má hodně much. Chápu, že člověk v určité vedoucí funkci se rád obklopuje lidmi, se kterými již pracoval a ke kterým má důvěru. Ale u pana Csaplára se mi zdá, že to hraničí až s posedlostí. Opravdu se nedomnívám, že by miliony vynaložené za tak "perspektivního" hráče, jakým je pan Štajner, nedaly investovat efektivněji. Stoprocentně ale souhlasím s tvrzením, že jestli toto mužstvo vybojuje 2. místo, bude to neskutečný úspěch jak pana Csaplára, tak hráčů. Mám ale obavy, že naše vedení by na takový vskutku heroický čin reagovalo jako obyčejně - prodejem Karla Pitáka a snížením rozpočtu. Následně bychom byli překvapeni, že do LM jsme jako obvykle nepostoupili a došlo by určitě na Garym zmiňovanou výměnu pana Csaplára, třeba panem Jinochem. Obávám se ale, že potom nebudeme hrát ani o zmiňované 6. místo. Ostatně i při boji o klidné 10. místo je možné hledat v Edenu ony investice od ENIC. Tedy pokud to nebyly jen "investice na papíře" a Slavia někdy tyto peníze opravdu viděla. Já o tom dost pochybuji.

    • Re: Zoufalci vystrkují růžky.

      lucky-pilda     před 19 lety 21.03.2005 19:41 |  
      0 0

      Dovol mi, abych tě vyvedl z omylu - dnešní Slavia na 2. místo rozhodně MÁ. Co víc chtít? S kádrem, kde jsou jedni z nejlepších záložníků ligy - Piták (nemá cenu dále komentovat), pomalu, ale jistě se rozehrávající Koloušek reprezentant Gedeon (ten se snad zase dostane do bývalé formy), Sedláček jako excelentní rozehrávač přímých kopů, dále tam máme vynikajícího a nadějného Švece, exreprezentanta Bejbla, který snad přestane blbnout a bude hrát jako na podzim, Holeňáka (to samé), ostrostřelce Vlčka, bojovníka Zbončáka etc. Je ti to snad málo? Chceš tam snad Owena s Ronaldinhem? Problém je jen v tom, že ten kádr je úzký, nicméně vzhledem k finanční situaci nadprůměrný. Ale úzký kádr mají i naši konkurenti jako Teplice, Olomouc, Jablonec či Liberec (ten je podle mě asi náš nejvážnější konkurent a jako jediný se může rovnat Slavii v celkové kvalitě kádru, ale naštěstí jim byly odebrány body). Kromě zmiňovaného Liberce by ostatní týmy teoreticky neměli šanci být na konci ligy před námi. Ale známe to ... Když se podiváš na Spartu, má snad každej post zdvojenej, tým plný hvězd, ale na druhou stranu hrajou jak strejdové v Kotěhůlkách, když vyhrávají jen, když mají hodně štěstí nebo "štěstí" ....
      S tvým názorem na Beránka nemohu souhlasit, protože to byl právě on, kdo Slavii zabředl do hluboké krize, i když před tím s ní dělal přímo zázraky. Nehledě na jeho až chorobné nasazování ještě nedorostlých talentů. Současná Slavia by potřebovala někoho mezi ním a Csaplárem, který má v tomto směru opačnou taktiku. Bohužel mě zrovna nikdo takový nenapadá.

    • Re: Zoufalci vystrkují růžky.

      honzah (přítel SN)     před 19 lety 23.03.2005 16:40 |  
      0 0

      Cituji: ,,Poslední kapkou je kritika hráčských platů. Mezi gentlemany se o penězích nemluví. Jsem rád, že tato kritika přichází z Moravy. Tam lidé svým myšlením budou patřit ještě dlouho do Východní Evropy.´´

      Jsem Pražák, ale nechápu, jak tuhle větu myslíš. Zdá se mi, že Morava je v oblasti normálních mezilidských vztahů daleko dál než Praha. Neříkám to rád, ale je to tak. čím ti přijdou Moraváci jako větší Východoevropané než Pražáci???

  7. Re: Drnovice - Slavia 2:1

    Markus     před 19 lety 21.03.2005 08:41 |  
    0 0

    S kádrem jaký máme na lepší výsledky myslet nemůžeme. Nechápu že se spousta lidí nechala zaslepit dobrým koncem podzimu, vždy? celý rok 2004 byl jeden neúspěch za druhým - jarní liga, český pohár, snaha o pohár EUFA + ještě ta úroveň hry kdy místo technické útočné hry a elegantních kliček jsme viděli spíše umění ve stylu některých nekopů z divize. Bohužel máme tým převážně z hráčů které jinde nechtěli. Proč si to myslím? Protože ty co někdo chtěl už jsou dávno pryč ... Nicméně, DEJME LEŠKOVI A ENICU čAS, do začátku podzimní sezony. V té době už budeme vědět jak dopadlo působení pana Colecotta přímo ve Slavii, jak se vypořádat s obtížnou situací pan Czaplár a samozřejmě si počkám na podrobnosti podzimního otevření našeho stadionu, už se těším jak se tam všichni sejdeme a popovídáme s naším úspěšným manažerem panem Leškou :)

  8. Re: Drnovice - Slavia 2:1

    slavistajiri     před 19 lety 21.03.2005 09:39 |  
    0 0

    Je na čase pozastavit vejplaty aby se kluci zase trošku probrali!!!!

    • Re: Drnovice - Slavia 2:1

      (host)     před 19 lety 21.03.2005 10:45 |  
      0 0

      Otázkou je, jestli už nejsou "pozastaveny" delší dobu a jestli právě to není příčinou "spánku" našich hochů...

  9. Re: Drnovice - Slavia 2:1

    (host)     před 19 lety 21.03.2005 11:30 |  
    0 0

    Podivejte se na Barcelonu..neni to tak dlouho,co byla Barca parta nanynek,ktera hrala v lize o 13.misto a dlouhodobe pokulhavala za svym odvekym rivalem Realem..pak prisel novy prezident,udelalo se par nakupu a jak zacali slapat..proste to chce privest 3-4 nove,ale kvalitni hrace a ono to pujde..

    • Re: Drnovice - Slavia 2:1

      Markus     před 19 lety 22.03.2005 10:59 |  
      0 0

      Nepůjde, cožpak nevidíš že hráči NECHTěJÍ vyhrát, že NEBOJUJÍ ... přijde mi to že buď protestují že se jim něco zas nelíbí nebo už v prostředí v klubu rezignovali. Utkání s Mladou Boleslaví bylo typické, Drnovice jsem neviděl.

  10. Komentář ke komentářím osophyho, galana,Slaweka, kopcema, pildy

    gary     před 19 lety 22.03.2005 00:55 |  
    0 0

    Nějak nechápu. Mezi komentáři jsem nenašel jediného anonyma. Nejspíš právě proto jsem nečetl v komentářích snůšku vulgarit ,ale nějakou myšlenku.
    Se všemi komentáři v podstatě lze souhlasit.
    Co se týká předváděné hry…… Tu bych po dvou odehraných kolech nekritizoval. Každý kdo trochu rozumí fotbalu moc dobře ví, že po zimní přestávce a na zimních terénech se rozdíly mezi mužstvy stírají. Proto není zas až tak velký rozdíl mezi Bolkou a třeba Olomoucí.
    Možná bychom mohli hrát víc zatažení a spoléhat na brejky. Ale byla by to hra hodná Slávie ?? A výtka že se strachujeme o výsledek až do poslední vteřiny ?? Jsem líný to hledat ,ale troufám si tvrdit ,že pokud bych v odehraných podzimních kolech chtěl vyhodit trenéra ,který dostal gol v posledních pěti minutách , polovina týmů by dnes byla bez vedení.

    Hráčský kádr……já netvrdím, že tento kádr je zoufale špatný. On je hlavně zoufale úzký.
    Samozřejmě také dokážu říct, že za formu hráčů může trenér. Ale prostě na každého hráče přijde horší období .To je fakt s kterým se nedá nic dělat.
    Jediný úsměvný názor ohledně kádru má lucky-pilda .Jen nevím jestli je to názor myšlený opravdu ,nebo se jedná zase o nějakou další „sešívanou pohádku o dvou dílech.“

    Beránek…….samozřejmě to není pan bezchybný. On však dokázal získat podporu pana Levyho z Enicu a získal neskutečné prostředky na nákup hráčů. Tyto prostředky byly investovány do nadějných hráčů. Dále dokázal propojit mužstva od dorostu přes juniorku až k Áčku .Já si dokonce dovolím tvrdit ,že právě za jeho působení mohl každý mladý hráč získat pocit že hrát za Áčko nemusí být nesplnitelný sen.
    Za jeho působení došlo odchodům Petruše ,Dostálka (nevím jestli to bylo z jeho hlavy) a tím nastartování úsporného platového programu.
    Nasazování „dorostenců“ .Takový Zachariáš je mladý nadějný hráč. Jeho roční plat nepřesáhne 400. tisíc. Oproti minimálně dvou u Bejbla a tří u Holeňáka milionových platů. A co by se stalo pokud by Zachariáš nastupoval místo jednoho z těchto hráčů?? Možná bychom nepřešli přes Tbilisi. Možná by udělal hrubku proti Olomouci a MB.
    Jinak mne řeči o tom ,že si Beránek z přestupů přišel také na své, nechávají klidné. Každý si umí spočítat, kolik stál Skácel, Petrouš, Dostálek, Vachoušek a kolik jsme za ně inkasovali.
    Každý si také umí spočítat výdělek z prodeje třeba za takového Tomáše Doška.
    Dokonce ani osophy v mých očích není zoufalec. Já měl také připraveno, že při prvním neúspěchu Csaplárovi omlátím o hlavu jeho názor, že v kádru máme pomalu nejlepší hráče ligy.
    Také mne neskutečně serou ty jeho kecy. Jenže já s oblibou říkám ,že mne nezajímá nic jiného než li fakta.
    A fakt je ,že Slávia přes všechny problémy bojuje o druhý flek. No a lepší umístění za posledních padesát let získal jen jeden trenér.
    Proto držím hubu a jsem zvědavý ,kam to ta " parta v kabině " pod Csaplárem dotáhne.


    • Re: Komentář ke komentářím osophyho, galana,Slaweka, kopcema, pildy

      Galan     před 19 lety 22.03.2005 06:23 |  
      0 0

      Ahoj Gary, samozřejmě souhlasím, že druhé místo je úspěch i s tím, že terény stírají kvalitu mužstev. Minulý týden jsem viděl Marilu s Libercem, resp. Bitvu u Lipan, a v sobotu Spartu s Libercem. Učebnicový příklad tvého tvrzení. Také se myslím, že druhé místo je úspěch, pro současný kádr. Ale podívej se do ostatních klubů, které namají tak zvučná jména, a přesto bodují. Teď naposledy zase Boleslav a Opava, i Synot včera vyválčil remízu. Takže bych doplnil, že mimo terénu má velký vliv bojovnost a nasazení, prostě hra srdcem. To se pak dá porazit i Sparta a není k tomu potřeba drahé hráče. V tom jsem vždy obdivoval Petrželu. říkal, že zázraky se nedají dělat přes noc. Ano, spadnul s Bohemkou do 2.ligy, ale pak se vrátil a bojoval o ta nejvyšší místa v tabulce. Kde by tenkrát byla Sparta bez Hartiga. Bejbl byl také jeho objev. Že to nebyla náhoda, to dokazuje i v Rusku. Zápas s Drnovicemi jsem neviděl, ale spolupráce Kolouška se Zbončákem už přinesla první ovoce. Věřím, že to i nadále bude pokračovat. Vítězství s Jabloncem by kluky mohlo nakponout, nebo? Karel nepamatuje výhru nad tímto týmem. Hlavně a? už se nikdo nezraní. @ A ještě k Beránkovi,kterého jsem měl tak rád. Co si myslíš o tomto tvrzení : Stěžujete si na trenéra Miroslava Beránka?
      Je to jeho věc, jak staví mančaft. On má svých jedenáct dvanáct lidí, které už od počátku určil. Udělal selekci. Trénovalo se jedenáct a jedenáct. Pořád stejně. Bylo nás třicet, ale dovedete si představit, jak to vypadalo. Přitom vedl řeči, že všichni stojíme na stejné startovní lajně. To byly kecy, které člověk na začátku vnímal jako výzvu, ale po půlroce pochopil, že to jsou jenom lži. Beránek měl své lidi a vedl si svoje.

      Ohradil jste se?
      Nic jsem neudělal. Jsem profesionál, jsem zaměstnanec pod smlouvou. Vadí mi věty typu, že jsem hráč, který se na hřiště dostane. Vydrž, vydrž, vydrž! Potom zjistíte, že máte za sebou patnáct zápasů v lize, šest v poháru. A já jsem odehrál pět minut v derby, když byli všichni zranění. Dvacet minut proti Zlínu za stavu čtyři nula a k tomu dalších pár minut... V zimě už to bylo strašné, ale nejhorší půlrok bylo jaro. To si dovede málokdo představit. Někdo si řekne, že brečím, i když vydělávám peníze. Velké peníze vyděláte, když hrajete, v béčku nebo na lávce se ke špatné psychice přidá i to, že vyděláváte míň. Pořád to bohatě stačí na živobytí, ale mám úsek devatenáct až třicet tři let, kdy se mám zajistit. Takhle moc nenašetřím.

      Mluvil jste s trenérem Beránkem?
      Jestli jsem za celý rok pronesl k tomuhle člověku pár vět... Necítím k němu záš?, ale nestál mi za to, abych se s ním bavil. Ze slušnosti ho pozdravím, ale převládá ve mně něco nepopsatelného. Nechci se označovat za nějakého bijce, ale tisíckrát jsem měl chu? ho trefit. Nechci, aby Kučera vypadal jako vypatlaný frajer, který nepřemýšlí. Jenže tam to bylo tak vyhrocené, že jsem ho chtěl profackovat. Ale samozřejmě nelituju, že jsem to neudělal.

      • Re: Komentář ke komentářím osophyho, galana,Slaweka, kopcema, pildy

        gary     před 19 lety 22.03.2005 17:14 |  
        0 0

        Galane, mít třicet fotbalistů v českých podmínkách je blbost. Stejná blbost je si myslet ,že trenéři nemají své oblíbence.
        O inteligenci fotbalistů si myslím svoje. Ale líbí se mi jejich kastovní způsob myšlení. Když se hádají kdo je lepší hráč ,tak to většinou končí větou .....kolik máš odehráno......v přeboru,lize ,reprezentaci...že tady kecáš?
        Proto brát za bernou minci názory Tomáše Kučery je špatný příklad. Na to ti každý v této branži odpoví. Kde se Tomáš prosadil???
        Ve Slávii ho trénoval mimo jiné taky Cipro,Hřebík,Jarolím . Na Žižkově myslím Uličný,v Příbrami asi Chovanec. To už je dost trenérů ,kde mohl přesvědčit o Beránkově nepravdě.
        A pokud vím, tak Tomáš válí někde druhou ligu. Na to hrát za Slávii bohužel neměl. I když mu to mohl Beránek říct na rovinu.
        Spíše bych Beránkovi vyčetl ,že pustil Lumíra den před koncem přestupního termínu. Jenže neudělal to samé Csaplár třeba Kalivodovi ???

        • Re: Komentář ke komentářím osophyho, galana,Slaweka, kopcema, pildy

          Galan     před 19 lety 22.03.2005 20:41 |  
          0 0

          Ahoj Gary, nechtěl jsem, aby jsi nabyl dojmu, že vidím Beránka zkrze Kučeru. Jenom mě zajímal tvůj názor. Kučera se opravdu neprosadil, v tom máš pochopitelně pravdu. Ikdyž v Příbrami měl celkem početný zástup obdivovatelů, hlavně pro svou rychlost a styl života. Na druhou stranu jsem kdysi četl rozhovor s Knoflíčkem, ve kterém popisuje, jak o jeho fotbalové kariéře rozhodla náhoda. To samé říkal Tomáš Došek, že v dorostu byli lepší fotbalisté, ale prostě on měl více štěstí. Beránka mimochodem protlačoval Koš?ál, jako trenéra reprezentační "21". Proč asi? Ale neber to jako záš?.

    • Re: Komentář ke komentářím osophyho, galana,Slaweka, kopcema, pildy

      (host)     před 19 lety 22.03.2005 06:40 |  
      0 0

      Ahoj Gary,
      já si myslím , že to k pochopení je. Každému z nás co tu sdělujeme své názory a někdy spolu nesouhlasíme a někdy zase ano, jde všem vlastně o totéž! Aby Slávie zase začala šlapat a přestalo tohle šílené období dluhů, ostudy z neplacení pohledávek a? již hráčům, jiným klubům a i dalším lidem co pro Slavii pracovali ( např. p. Beránek). Nemusíme při tom na sebe nadávat a ironicky shazovat názory druhých. Proto se asi všichni pod svůj příspěvek podepíšeme. Já jsem spíše než na spoustu věcí okolo hráčů, trenéra a vedení klubu naštvaný na to, jak jsou naše návštěvy zoufale malé a vypadáme tam jako pár pokřikujících troubů. Já si myslím, že kdyby proti boleslavákům tam byl aspoň trochu kotel, tak to takhle nedopadlo. Vždy? se těch posledních 15 minut odehrálo za naprostýho ticha. A to naši vedli a potřebovali pomoct. No to jsme opravdu zahřímali co??? Ta "parta v kabině" teď opravdu potřebuje, aby jsme se ozvali a pomohli. Je mi jedno, jestli nás trénuje Petr nebo Pavel, když se podívám vedle k sousedům na Letnou, tak jsou na tom možná ještě hůř ( Hřebík než šel na Spartu trénovat, tak kritizoval hru mužstva pod F.Strakou, teď jim to hraje ještě hůř, ale všechno je perfektní). Já s Tebou souhlasím, že po dvou kolech je na kritiku hry brzy, spíš si myslím, že to je v hlavách některých hráčů, potřebujou pomoci pořádným fanděním, takhle nás tam vykřikuje pár zoufalců a výsledek je ten, že když si tam stoupne 50 fandů jiného mužstva do hloučku, tak nás překřičí. Tak kdo prohrál potom víc ??? A pokud jsi včera večer viděl Teplice, no tak k tomu já už nemám co dodat. Zdravím Vás všechny od Lucky -pildy až po Galana. Sokrates

      • Re: Komentář ke komentářím osophyho, galana,Slaweka, kopcema, pildy

        Galan     před 19 lety 22.03.2005 07:54 |  
        0 0

        Díky, také zdravím!

      • Re: Komentář ke komentářím osophyho, galana,Slaweka, kopcema, pildy

        gary     před 19 lety 22.03.2005 17:22 |  
        0 0

        Sokrates souhlas. Něco podobného mne také rozčiluje. Máme kecy na Poborského ,Blažka, Bosáka když řeknou něco špatného o Slávii. To se ohrazuje i tiskový mluvčí Slávie. Ale že tu ted čtu neskutečné plky na Csaplára to je v pořádku.
        Pojďme kluky povzbudit na Strahov a vydržme do konce sezony. Pokud Csaplár neuspěje ,tak a? se jde zviditelnit do "rovnocené dvojice" k panu Škorpilovi do jednadvacítky.

        • Re: Komentář ke komentářím osophyho, galana,Slaweka, kopcema, pildy

          Galan     před 19 lety 22.03.2005 20:28 |  
          0 0

          Když se bavíme o vašem vztahu, reagujete podrážděně. Proč?
          Téma Škorpil – Csaplár se omílá dva roky. člověk pak už neví, jak na to má odpovídat. To mi vadí. Třeba bychom se mohli bavit o vztahu s mou manželkou Jiřinou. Zjednodušme případ Csaplár. Můj vztah s ním je nadstandardní. Veškeré úspěchy jsou převážně jeho úspěchy. A moje úspěchy jsou to, že jsem mu umožnil jeho úspěchy, čímž se staly našimi úspěchy a v důsledku libereckými úspěchy. O nic jiného mi nešlo.

    • Re: Komentář ke komentářím osophyho, galana,Slaweka, kopcema, pildy

      (host)     před 19 lety 23.03.2005 19:23 |  
      0 0

      "Dokonce ani osophy v mých očích není zoufalec":Opravdu povzbudive:)) Jsem uplne obycejny fanousek ktery nikdy nehral fotbal na nejake vyssi urovni nez za barakem,prevaznou vetsinu zapasu vidi v televizi,cte clanky,komentare ...,takze se tu na me muze hned sesypat nekolik lidi ktzeri mi doporuci drzet hubu,protoze ja prece nemuzu rozumet necemu do ceho nedelam.Na druhou stranu kolik z vas umi upect rohlik?..."nikdo" a presto ho nekdy mate chut omlatit prodavacce o hlavu.Pravda trivialni srovnani,ale prece jen...Mas samozrejme pravdu,ze za poslednich padesat let ziskal lepsi umisteni jen jeden trener a my porad bojujeme o velmi dobrou druhou pricku,jenze ja NECHCI aby zustalo jen u techto faktu a proto budu remcat,remcat a remcat kdyz se mi neco nebude zdat.Nebo mam zustat laxni a rict si,ze mam vlastne jeste ctyricet let a do te doby se to zase nejak ukope?Fotbal,hokej.....to jsou emoce a ja se chci radovat z golu krasnych akci...Je mi jasne,ze se musi nekdy prohrat,byt uz jen pro ten dalsi krasny pocit z vitezstvi.(neustale vyhravani by bylo nudne)A mas i pravdu v tom jak jsem se trasl,abych mohl Csaplarovi vycinit,jenze to nedelam blahove jen k vuli dvema zapasum,ale za celou dobu jeho pusobeni.Stejne tak ted nespilam Radkovi kvuli nekolika minelam,protoze v globalu je pro me vyborny hrac.(tady se asi budeme zase prit,ale to neni vubec od veci,protoze se tim vzajemne obohacujeme.Ve vetsi ci mensi mire)

      • Re: Komentář ke komentářím osophyho, galana,Slaweka, kopcema, pildy

        osophy (host)     před 19 lety 23.03.2005 19:26 |  
        0 0

        Neuvedomil jsem si,ze nejsem prihlasen,tak se ted tedy podepisuji k clanku o patro vis:)

        • Re: Komentář ke komentářím osophyho, galana,Slaweka, kopcema, pildy

          (host)     před 18 lety 18.07.2006 20:45 |  
          0 0

          n

    • Re: Komentář ke komentářím osophyho, galana,Slaweka, kopcema, pildy

      lucky-pilda     před 19 lety 23.03.2005 23:46 |  
      0 0

      To bylo myšleno vážně! Zkus najít v lize kromě Sparty lepší kádr - nenajdeš ani kdyby ses "unajdoval" k smrti! Beránek sice dokázal dostat peníze od vedení, ale to ještě ve fotbale nepanovala taková situace jako teď. Za tolik peněz bez LM nám už nikdy nikdo nikoho nekoupí. To bys stejně tak moh vychvalovat takovýho Tobiáše, že dostal z vedení peníze na hráče. Ale to byla úplně jiná doba. Hráči se nakupovali jako rohlíky, a tento podle mě náš nejhorší trenér za posledních 15 let si mohl dovolit koho chtěl. Během éry pana Beránka to už nebylo tak hustý, ale nějakym tim miliónem se tam nikdo zase až tolik zaobírat nemusel ...

      • Re: Komentář ke komentářím osophyho, galana,Slaweka, kopcema, pildy

        (host)     před 19 lety 24.03.2005 00:56 |  
        0 0

        Lucky-pilda situace je stejná za Beránka jako za Csaplára. Před Beránkem stejně dopadl i Pešice ,kterému moc hráčů vedení nekoupilo.
        Jinak tobě se zdá Slávia silná ,protože fotbal sleduješ jen povrchně a neznáš jiné hráče. Hlubší rozbor by byla jen ztráta času.
        gary

        • Re: Komentář ke komentářím osophyho, galana,Slaweka, kopcema, pildy

          lucky-pilda     před 19 lety 24.03.2005 20:47 |  
          0 0

          Tak mě pouč. Dříve jsem sledoval celou ligu a věděl o většině hráčů, ale teď už to vůbec nestíhám. Ty si myslíš, že třeba Tesařík, Krmaš, Sunsing a spol. Jsou silnější než Piták, Gedeon a Švec? Nebo vesměs bezejmenný (rozuměj bez větších hvězd) kádr Jablonce je kvalitnější než ten slávistický? Ano, takový Liberec nebo Olomouc mají hodně kvalitní hráče, ovšem Slavia je dle mého názoru celkově minimálně na stejné úrovni.

    • Re: Komentář ke komentářím osophyho, galana,Slaweka, kopcema, pildy

      Dobi     před 19 lety 24.03.2005 08:55 |  
      0 0

      V Drnkách jsem byl. Krásné, by? trochu mrazivé sluníčko, hezká procházka proti němu po pohoddné stezce z Vyškova, hezký stadiónek i atmosféra ve vesnici s parametry městečka. A docela (kromě moravistických pár křiklounů z kotle) příjemná atmosféra. Kdybychom ve 13.minutě vedli 2:0 nebo 3:0, nikdo se nemohl divit. Krásné akce, zbrklá koncovka. řkal jsem si s přáteli v hledišti, že za to budeme pykat. Ani většinu zbytku zápasu nebyla Slavia horší. Ale pykali jsme! Kde hledat chybu? Kde?? Proč????
      Zatněme zuby a držme palce!!!!