O Slavii

Pojďme podpořit novou Slavii!

Fotbalovou Slavii čeká po zítřejším utkání s Jabloncí velice důležitá bitva se Žilinou. Lidé jsou však různými okolnostmi rozhořčeni, proto vydalo představenstvo Slavie výzvu ke všem slávistickým fanouškům, aby zamířili do Edenu. Přečtěte si pozorně následující řádky a přijďte povzbudit naše hráče!!!

Slavia stojí na samém začátku sezony před veledůležitým utkáním. Na jeho konci bude jen jeden vítěz a jeden poražený, jiné cesty není. Pro jeden tým to bude vítězný večer, kterým získá právo vyzvat slavný Ajax Amsterdam. Pro ten druhý cesta pohárovou Evropou skončí.

Náš klub v létě výrazně posílil, přišlo deset nových fotbalistů, každého slávistu musí pohled na nová jména v sestavě těšit, vždyť o Ligu mistrů s námi bude bojovat jeden z nejslavnějších českých fotbalistů Vladimír Šmicer.

Slavia do nových posil investovala výrazné prostředky. Jsme si plně vědomi toho, že ceny vstupenek na středeční utkání nejsou nízké.

Slavia ale má svoji hodnotu, je to klub, který hraje sedmnáct let evropské poháry, nastoupí za ni vítěz Ligy mistrů. Sehraje velice atraktivní duel se slovenským mistrem. Věřili jsme, že tento krok fanoušci pochopí.

Každý slávista, který na Strahov přijde naše fotbalisty podpořit, výrazně přispěje k dalšímu cíli, který si Slavia vytkla - a tou je ekonomická stabilita.

Všichni víme, že kromě velkých přestupů se v létě Slavia potýkala také s velice nepřijemnými arbitrážemi vůči bývalým hráčům. Klub dělá maximum pro to, aby se už podobné situace neopakovaly. K tomu ale také potřebuje příjmy ze vstupného z takových zápasů, jaký ve středu sehrajeme.

Slavia si je také plně vědoma toho, jak bolestně nesou rozhodnutí o nevysílání televizního přenosu ze zápasu příznivci, kteří se z různých důvodů na stadion nedostanou.

Podmínky, které ale Slavii byly nabídnuty za televizní práva, byly nedůstojné jejího jména a tradice. Zařazení přenosu na neceloplošný kanál by navíc stejně o zápas mnoho fanoušků připravilo.

Zápas v Žilině byl vyprodán a to ceny vstupenek také nebyly nízké. Všichni z vás, kdo na zápase byli, určitě cítí vůči soupeři respekt. V Praze se odehraje velká pohárová bitva, každý z fanoušků bude v hledišti potřeba.

Doufejme, že se zrodila nová Slavia, sebevědomá, plná posil. Je to klub, který nosíme v srdci a budeme ho tam mít celý život. Pojďme se k ní ve středu přihlásit.

Udělejme všechno pro to, aby tím středečním vítězem byli naši fotbalisté a jejich fanoušci v hledišti.


Petr Doležal, generální ředitel
Tomáš Rosen, člen představenstva

Komentáře (54)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

    (host)     před 17 lety 04.08.2007 21:22 |  
    0 0

    Richi, co tvuj nazor? :o)
    Urs

  2. Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

    (host)     před 17 lety 04.08.2007 21:24 |  
    0 0

    Já jen jestli tam mam jit, nebo zustat doma a bejt naprdlej ze to nedavaj v bedne....
    Urs

    • Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

      Richi (admin)     před 17 lety 04.08.2007 21:25 |  
      0 0

      Tak rozhodne pojd a nastvanej bud taky ... osobne bych nedokazal nejit na zapas Slavie, pokud neni situace, kdy to proste nejde. Jsme na tom moc zavislej.

      • Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

        (host)     před 17 lety 04.08.2007 21:31 |  
        0 0

        Richi: bohužel já na slávku nemůžu, jsme v práci. a mimochodem, nechystáš nějaké foto ze stavby?

        • Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

          Richi (admin)     před 17 lety 04.08.2007 21:34 |  
          0 0

          I tak pozde jo? Blba prace :-)).

          Foto ze stavby .. taky si rikam, v pristim tydnu rozhodne zajdu, jen popremyslim kdy.

      • Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

        (host)     před 17 lety 05.08.2007 16:51 |  
        0 0

        coz o to, zavislost/nezavislost, 300 proste nemam a jen tak mit nebudu , bohuzel:(((

    • Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

      (host)     před 17 lety 04.08.2007 22:16 |  
      0 0

      Kua, jel bych. A jak rad. Ale prachy nejsou a z domu na Strahov to mam cca sest hodin. Snad to vyjde na Ajax... :-(

  3. Stacilo malo,a vse bylo v pohode...

    (host)     před 17 lety 04.08.2007 21:27 |  
    0 0

    Stacilo malo - prodej Sventa a vse bylo v pohode. Takhle to bude pri vypadnuti se Zilinou financni prusvih...

  4. Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

    (host)     před 17 lety 04.08.2007 21:35 |  
    0 0

    Ceny v Žilině byly poloviční. Někdo přešvihl veny vstupenek a teď se Slávie bojí ostudy - prázdněho stadionu. Tak dělají nesmyslná rozhodnutí. Původně jsem si chtěl přehodit dovolenou, ale po zjištění ceny a vynásobení 4 jsem to vzdal. Rodina si to nemůže dovolit.

    • Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

      (host)     před 17 lety 05.08.2007 13:32 |  
      0 0

      rodina to ma levne-1listek za 200

  5. Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

    (host)     před 17 lety 04.08.2007 22:06 |  
    0 0

    Proč není zápas se Žilinou v televizi? Jedinej důvod- vedení Slavie se bojí ztrapnění svého mančaftu před celou republikou, I když ten zápas nebude v televizi, víc než 5000 lidí nepřijde, na to je vstupný moc vysoký. Inu kdo chce moc nemá nic.......

    • Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

      (host)     před 17 lety 05.08.2007 00:26 |  
      0 0

      Podle stavu prodanych listku uz ted je jasny ze navsteva bude urcite daleko vic nez 5k.

  6. Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

    PetCC     před 17 lety 04.08.2007 22:16 |  
    0 0

    Můj komentář na slavia.cz:
    Postup vedení je celkem vzato katastrofa, dnešní článek je přichází hodinu po dvanáctý. Kdyby totiž něco v tomhle stylu napsali ještě před zveřejněním cen lístků, asi by měl i úspěch, ale teď už je opravdu pozdě. Já osobně byl na všech domácích pohárových zápasech od roku 1992 (48x), udělall jsem si malou inventůru vstupenek a chybí mi jenom, ta první na Hearts (pro zajímavost jsem za těch 47 zaplatil 7.046 Kč) a mám i tu na Žilinu za 680, takže se asi můžu považovat za dlouhodobého a stáleho návštěvníka na zápasech Slavie. Nepamatuju si ale, že by mě nějaký krok vedení takhle rozladil.

    • Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

      edenian     před 17 lety 05.08.2007 23:42 |  
      0 0

      Mluvčí to zdůvodnil naprosto jasně když to oznámili tak jaký
      hodinu po dvanáctý? Postup vedení je naprosto OK.
      Já jsem satisfied.O rozladění nemůže být řeč.
      Neuhejbaj, jsou zodpovědní a nebojí se.
      Naprostá podpora.

  7. Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

    (host)     před 17 lety 04.08.2007 22:16 |  
    0 0

    Tak co se týká televize, mají pan Doleža i Rosen moji plnou podporu. ČT se bije v prsa, jak chtěla zprostředkovat všem slávistům utkání se Žilinou..., ale myslíte, že opravdu všem? Vždyť to plánovala dávat na ČT4, což znamená víc jak 50% vyloučení divácké obce, kde nelze ČT4 chytit. Co se týká vstupenek možná mohli být v průměru o 100 Kč dole, ale ruku na srdce, kolik takto důležitých a drametických zápasů Slavia v roce hraje? Myslím, že kdo chce, tak i s touto cenou se dokáže vyrovnat, to bychom pak nemohli chodit ani do kin a restaurací. Hold někdy si člověk musí vybrat, buď navštívím milovanou Slavii nebo půjdu pařit. A u mě to vždy vyhraje Slavia (tedy aspoň zatím:) Slavia forever.

    • Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

      (host)     před 17 lety 05.08.2007 00:28 |  
      0 0

      Tak tak , to neni nas styl , zradit v takovy chvili....

    • Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

      (host)     před 17 lety 05.08.2007 09:40 |  
      0 0

      naprosty souhlas.troubi

  8. Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

    (host)     před 17 lety 04.08.2007 22:17 |  
    0 0

    Těžko posuzovat, jestli je to dobrý , nebo špatný krok odmítnout přenos a nasadit vysoké vstupné. Pro fanoušky co se nemohou dostavit je to každopádně moc smutná zpráva.Když jsem na SLavii chodil za LEŽky, který byl možná velký Slávista, ale jeho "smysl" pro rovnováhu sportovních cílů a ekonomiky nás málem přivedl k záhubě, nebo nás stál spousty a spousty zbytečně vyhozených peněz,tak budu chodit i za Doležala, kterej na mě dělá dojem, že ví co dělá a krom srdce používá i mozek a matematiku. Věřim mu, že to má dobře spočteno a i když jsem s tím nejprve nesouhlasil, protoŽe jsem si řikal, že každý zápas je reklama pro SKS, tak už se mi to zdá celkem pochopitelné. Jestli přijde třeba 10 000 diváků,tak pŕed nim hluboce smeknu. Ale i kdyby záměr nevyšel, tak to pro mě neni problém, protože já tam bubu :-))) a pro Doležala to bude poučení pro příště...Nevěřim, že by někdo z fandů,kdo se považuje za Slávistu, kvůli tomu zanevřel na svůj klub a přestal chodit...LordEdmund
    PS: Stejně to nakonec budou dávat...

    • Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

      (host)     před 17 lety 04.08.2007 22:30 |  
      0 0

      Otázka je co by dělal Doležal kdyby měl k dispozici stejný peníze jako Leška.

  9. Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

    Liuni     před 17 lety 04.08.2007 22:25 |  
    0 0

    Nevím jaké nemaalé investice byli investovány do hráčů,ale když jsme viděl za kolik hráči přišli a za kolik odešli tak tam byl rozdíl v náš neprospěch 2 000 000 Kč,nebyla tam teda ještě částka za Ivanu,ale ani částka kterou dostaneme za Holeňáka.

  10. Televize vraždí Slavii

    (host)     před 17 lety 04.08.2007 22:32 |  
    0 0

    Vedení evidentně přepálilo cenu levnějších vstupenek, ale stejně s rozhodnutím nepustit kamery do hlediště souhlasím. Tvrdím totiž, že televizní přenosy Slavii ubližují.
    Proč: Během loňské sezony 2006-2007 se vysílalo 17 ze třiceti našich ligových utkání. Kromě toho TV dávala i nějaké poháry, takže Slavia byla na obrazovkách prakticky pořád. Druhá byla myslím Sparta - 14 krát - ostatní týmy mnohem méně často, třeba jednou dvakrát za sezónu.
    Vzhledem k tomu, že v televizi je díky opakovačkám, vstupům reportérů, okamžitým rozhovorům s trenéry na tom divák doma nebo v hospodě mnohem lépe než na nepřívětivém, nepohodlném a špatně dostupném Strahově, hodně lidí se naučilo sedět doma na zadku a čekat, až jim všechno přinese TV až pod nos.
    Slavia má dnes hodně fandů, kteří ji mohou sledovat každé druhé kolo, aniž by přispěli klubu jedinou korunou.Zlenivěli, chtějí aby Slavia kupovala hvězdy za miliony, ale sami nejsou pro svůj klub udělat nic. Nač by potom potřebovala stavět Eden? Pro lidi, kteří nejsou ochotni chodit?
    Všimněte si. že Bohemka, ačkoli nebyla ani jednou v televizi, měla podstatně vyšší průměrné návštěvy a tržby ze vstupného. A to se shodneme, že Slavia loni nabízela nejlepší, nejpěknější fotbal, nejkvalitnější produkt, ovšem dávala ho zadarmo.
    Jenže v televizní zábavě kdo nabízí kvalitu, obvykle za ni něco chce. Když hráli v Brně Rolling Stones nebo v Praze zpívala Madonna, televize to taky nevysílala, i když ty koncerty byly pro mnoho fandů historické události, byly vyprodané a statisíce zájemců se na ně nedostaly. Stouni i ta zpěvačka, co sebou tam mrskala podle plejbeku ale znají cenu svého produktu a zadarmo jej nerozdávají. Ostatně televize chtějí Slavii proto, že na ni nalákají inzerenty a ti za platí za reklamy v přestávkách několik milionů, z nichž Slavia dostane pakatel. Kdyby se šábla s televizí půl na půl, nemusela by letos prodávat Šventa ani Kozáčika. Jenže naši veřejnoprávni obchodníci myslí hlavně na vlastní kapsu.
    Podle mého názoru by Slavia měla vyjednat, aby její ligové přenosy nebyly v televizi častěji než je průměr. Časté přenosy jí totiž ubližují. je brzy okoukaná.
    Navíc nabídka ČT zaplatit Slavii za její utkání roku sumičku odpovídající jedné až dvěma přestávkovým reklamám, je urážka.
    Tím nechci omlouvat chyby, jichž se Slavia dopouští ve vztazích k veřejnosti, nebo v tzv. public relations. Plně chápu Martovo rozhořčení, jenže on žije v Anglii, a tam se na PR práci hodně dá. V Čechách ji ještě prakticky nikdo neumí a je bohužel běžné, že na styky s publikem jsou vybírány ženy, s nimiž není obtížné mít styk. V tom je celá česká společnost ještě za opicemi, ale přesto vidím slavistického nového mluvčího jako možná poněkud upoceného, přesto jako desetkrát výkonnějšího a schopnějšího než byl jeho předchůdce.
    Tantalos

    • Re: Televize vraždí Slavii

      (host)     před 17 lety 04.08.2007 23:15 |  
      0 0

      Souhlas. S Tebou, a znova souhlas s PetCC. Prohlaseni k lidu slavistickemu prislo pozde, ale prislo. Slavia je jen jedna, a jak nam panove D+R ted vysvetlili, nase Slavie stoji na prahu... Stoji na prahu nove budoucnosti, nebo novych starosti. Asi si nakonec budu muset rici, ze se udelalo par chyb, ale... to se stava. Taky delam chyby. Musime nasi Slavii podporit. Ja sam na Strahove nebudu, ale uz jsem poveril sveho "zastupce". Krome techto par blbosti, nam letos vedeni dela hlavne radost. Odpustime jim tentokrat, ..... a odpustime jim priste zas.
      Co se tyce te televize, tak s vedomosti skutecnosti (tak jak spravne rikas) o "almuzne" naprosto souhlasim, s dr Dolezalem, ktery Cernyho poslal...... (no doufam, ze primo do prdele).
      Pokud se tyka Fortuny, tam jsem presvedcen, ze Dolezal je schopen situaci vysvetlit, a tim predejit dalsim problemum.
      zdravi (tentokrat z Londyna) mart

      • Re: Televize vraždí Slavii

        (host)     před 17 lety 04.08.2007 23:29 |  
        0 0

        ...tak. Od slov k cinum. Nebudu mit jednoho zastupce. Budou dva. (a zkusim jeste dalsi)

        • Re: Televize vraždí Slavii

          (host)     před 17 lety 05.08.2007 00:30 |  
          0 0

          My tam pujdem a nic nas nezastavi, chyby se delaj a delat budou, ale na Slavii nam nikdo sahat nebude!!!!!!

          • Re: Televize vraždí Slavii

            (host)     před 17 lety 05.08.2007 11:57 |  
            0 0

            JJ, natoz OTA ČERNEJCH..., polohajzl...
            hermaduur

    • Re: Televize vraždí Slavii

      (host)     před 17 lety 05.08.2007 03:01 |  
      0 0

      Nevím, co děláš, nechci tě nějak urazit, ale Slavia za poslední 2 měsíce patří do učebnice komunikace a komunikačních technik - jak ne. Nový mluvčí je špatný, role webmastera mu seděla daleko lépe, kroky vedení jsou naprosto neuvěřitelné (Suchý, hráči na MS, Holeňák, vstupenky na Žilinu atd. atd.) a tento dopis je vrchol - podle mě tedy nemáš pravdu v tom co píšeš ve 2. polovině. Madonnu a Rolling Stones provází vynikající komunikační a do detailů doladěná strategie - Slavia je pravý opak. A hlavně, o těchto umělcích se píše vesměs pozitivně, ačkoli je Madonna krráva co zpívá na playback a od Ray of Light jen uvadá a Stouni jsou partička celoživotně fetujích rachitiků, kteří ale umí hrát a spoustě lidí se líbí. Ale hlavně, od obou dostanu za cenu lístku 100% výkon a jsem nadšen, i když jsem na koncertu náhodou. Já od Slavie kolikrát dostal takový produkt, až mi bylo do breku. Připomenu jarní derby, jarní Kladno, Plzeň, Jablonec na kterej sem si vzal dovolenou, nehledě na to, že jsem se v roce 96 tmácel do Curychu... Až uvidím od Slavie nasazení jako u hráčů Bayernu, kam občas jezdím, nebo jako u zhýčkaných hvězd z Manchesteru či jiných anglických top klubů, tak milerád připlatím.
      Cena lístků je pro mě vnitřně nepřijatelná, když si uvědomím, jak těžko vydělávají peníze středoškoláci, nebo jak velké jsou důchody. Je to od Rosena s Doležalem nefér. Ta cen je mimo českou realitu.
      Ačkoli jsem nechyběl na žádném zápasu Slavie doma za posledních pár let, na Žilinu asi nepůjdu, protože mě v přístupu k tomuto utkání Slavia zklamala, je mi líto fanoušků, hráčů i Slavie, že je kvůli tomu teď napjatá situace. Radši si udělám výlet do Jablonce. Nevidím problém v ceně, vidím problém v komunikaci, vidím problém v nefér přístupu a hašení požáru, když stodola skoro shořela - je evidentní, že si uvědomili, že ty ceny přepálili a teď dělají jeden špatný krok za druhým a snaží se zachránit situaci.
      Taky si pleteš roli mluvčí a manažera. Slavie nepotřebuje nějakou mluvčí, ale slušného manažera, který bude strategicky i operativně řídit vztahy klubu s fanoušky, sponzory, hráči mládeže i a týmu a zaměstnanci klubu, ale i s dalšími "stakeholdery". Takovému člověku musí dát vedení trošku pravomocí a musí mu dát taky prostor při poradách vedení. Ten člověk musí být ovšem vybrán standardním výběrovým řízením a ne tak nějak divně... Koukám se na to takto, protože sám jsem před třemi lety přišel do firmy, která se tuto problematiku nestarala a mě trvalo zhruba rok a půl, než se věci pohnuly pozitivním směrem... Dnes na to máme tým lidí, loajálnější zákazníky, skvělé vztahy s klíčovými dodavateli, s mateřskou společností i se zaměstnanci. O to by se měla pokusit Slavia, jasně nám totiž ukázala, že současný tým na to nemá, což je varující zejména směrem k otevření Edenu a věcí s tím spojených... Je mi fakt líto, že to Slavi takto vede. Komunikace není vše, silně pokulhává merchandising, podpora prodeje - naše slevové akce a program zápasů jsou hrozné, bohužel paní Tomasová řekla, že nebudeme kopírovat konkurenci... Myslím, že Sparta by byla i ochotná poradit, s fanoušky komunikuje příkladně, její merchandising je na špičkové úrovni... Slavia navíc ni není schopná otevřít stánek v OC Eden či OC Smíchov - ano, třeba by to bylo nerentabilní, ale do image je třeba investovat, chce li hrát Slavia 1. housle.
      Težko se mi to říká, ale Slavie si být před Spartou nezaslouží. Sportovně na ní kupodivu posledních 15. let máme, ale absolutně jsme nezachytili trend, kterým se úspěšní sportovní kluby ubírají. Stavba image na osobnostech (Slavia - Mladé pušky (Necid, Švec, Suchý koukají z jednoho typu billboardů), Obraně soupeře utečeme vždycky. Vy nás chytíte, kdy budete chtít. Stačí přijít na Stahov (Eden) - (Vlček, Švento) Zastavte se sa bratia - v neděli v Edenu (Dušan a Matej) - kromě těchhle infantilních nápadů se toho dá dělat milion. Stačí udělat nějakou investici a garantuju Doležalovi, že se do dvou let vrátí. To by tam ale nesměla sedět Tomasová.

      Takhle kritizovat, na to mě užije. Jsem ale přesvědčen, že vím co dělat. Stačí koukat kolem sebe, do ciziny, na fanoušky a jejich potřeby, na firmy ve všech odvětvích...
      Slavii se odpustit nedovadu, svým staročešstvím a buranstvím mě co se týče marketingu a marketingové komunikace nepřestáá překvapovat a štvát.

      Pedro08

      • Re: Televize vraždí Slavii

        (host)     před 17 lety 05.08.2007 10:23 |  
        0 0

        Mas pravdu. Vis to. My to vime taky. Udelali spoustu neomluvitelnych chyb. ....tak co udelame? Budeme trucovat? Najdeme omluvu pro neomluvitelne? Dame jim sanci ? Dame sobe sanci ? Rozhodni sam. Ja uz sem za sebe rozhodl.zdravi mart

      • Re: Televize vraždí Slavii

        (host)     před 17 lety 05.08.2007 10:56 |  
        0 0

        líp bych to nenapsal díky

        tomahu

        • to Pedro08

          (host)     před 17 lety 05.08.2007 12:17 |  
          0 0

          Hele chlape, Ty se mi zdas jako solidni naseptavac, a to myslim jen v dobrem.., mozna bys mohl kontaktit Mr. Dolezala a poradit pac v jednom mas pravdu..., chce to skutecneho manazera, kerej ma prehled o kazdem sustnuti.
          Je to nejspis utopie ale schopnejch lidi neni nikdy dost ;o)
          Urs

      • Re: Televize vraždí Slavii

        (host)     před 17 lety 05.08.2007 17:33 |  
        0 0

        To Pedro 08

        Snad nejsme úplně v rozporu, protože naprostou většinu toho, co píšeš, bych podepsal. Hlavně jsem ale horlil proti těm, kdo chtějí, aby Slavie byla pořád v televizi, aby nemuseli zouvat bačkory.
        Pokud jde o Ondřeje Zlámala, vidím v něm pokrok proti tomu Cíchovi i dalším předchůdcům, je mnohem otevřenější a přístupnější vůči fanouškům, a nemyslím si. že vzpomínané PR průšvihy (Suchý, hráči na MS, Holeňák, vstupenky na Žilinu atd.) jsou jeho vina. Spíš je potíž v tom, že Slavia skutečně žádnou PR strategii (stejně jako marketingovou) nemá, že jde o kontinuální rozhodování ad hoc zřejmě bez důkladné úvahy. Jde o typicky české amatérské "PR", tzn. mluvčí hlavně nesmí podráždit nadřízené.
        Osobně vidím hlavní nedostatek v neschopnosti zajistit pohodlný předprodej lístků i suvenýrů a jen doufám, že se to zlepší s dokončením Edenu.
        Tantalos

      • Re: Televize vraždí Slavii

        (host)     před 17 lety 06.08.2007 08:14 |  
        0 0

        Tak mě nezbývá něž souhlasit a podepsat.Na tento zápas nepojedu,zařekl jsem se při zveřejnění ceny lístků.Měl bych an to,sice bych pak 2x třikrát nemohl do hospy,obětoval bych to..ale prostě zápas slávie - žilina mi za 800 nestojí.(pro remcálky v ceně je i doprava 130 km a zpět).
        A ohledně marketingu má Pedro taky pravdu,třeba si jeho příspěvek pročte někdo z vedení a některej nápad se ujme.Rozhodně šmicer na červenobílým tanku nestačí...

  11. Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

    KING25     před 17 lety 04.08.2007 22:48 |  
    0 0

    No vida, když člověk chce a už neví kam, tak dokáže napsat takovýhle "motivační článek", jen se to do ruky musí dostat našemu vedení. Jen takovýhle článek měl vyjít už dávno. Vidím to takhle. Po tomhle průšvihu se středečním zápasem si pakuje věci Tomasová a všechny její skvělý marketingový tahy. Minimálne 10000 fanoušků by si mělo najít cestu na strahov a podpořit "novou Slavii" ponevaž pokud se letos povede nějaký úspěch v pohárové evropě a v lize, tak už věřím, že to bude lepší a lepší.

    • Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

      (host)     před 17 lety 05.08.2007 03:11 |  
      0 0

      Ten dopis je psán v dobrém duchu Josefa Goebbelse a komunistických mistrů pera, podobně komunikuje i Castro a Chavés.
      Defakto říkají: Ano, cenu jsme přepálili, už to taky víme, neprodali moc lístků, ale doufáme, že když vám zahrajem na city, tak přijdete, i když vám manželky vynadaj, že zbytečně vyhazujete peníze. Udělejte ze sebe blbce, abysem si já Tomáš Rosen i já Petr Doležal, řekl, že vás je tady přes 10 000, že je teda ta cena OK a že lidi neodíráme.
      Při ohledu na hlavní tribunu na Strahově mi nepřijde, že by byla plná lidí, která v pohodě vysmahne 800 plus dopravu za zápas Slavie s týmem ze Slovenska... Doufám, že tam bude aspoň nějaká atmosféra, ale i nějaký protesty proti vedení...

      Podporu fanoušků se vám pánové pro utkání se Žilinou skutečně získat podařilo, jen co je pravda. Místo, aby se těšili na zápas, tak jsou naštvaní...

      • Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

        (host)     před 17 lety 05.08.2007 12:22 |  
        0 0

        Transparenty by byli zahodny a to trebas v takovemto duchu:
        Nová Slávie? Proč ne, ale za 600 Kč :-))

        P.S. Tech 800 bananu je fakt nadstandard, a to me jediny opravdu na*ralo...
        Urs

  12. Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

    KADE     před 17 lety 04.08.2007 22:50 |  
    0 0

    Lidi jděte, jestli jen trochu můžete, já to mám trochu jen z ruky...

    Jinak myslím, že výzva není, abychom zamířili do Edenu (tam už brzy), ale na Strahov. :)

  13. Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

    (host)     před 17 lety 04.08.2007 22:56 |  
    0 0

    já tam jdu a chtěl jsem tam jít i před tím prohlášením. Prosím všechny nespokojence aby přišli vyjádřit nespokojenost na Strahov a nedělali tady ze sebe chudáky. Dík

  14. Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

    (host)     před 17 lety 04.08.2007 23:41 |  
    0 0

    No je to jen snuska kecu a kvuli tomuhle prhlaseni bych tam rozhodne nesel. Ja tam pujdu z jinyho duvodu! Porad doufam ze nase vedeni jen blafuje aby naplnilo stadion. Tak tam jdu, abych tomu pomohl a diky zaplneni stadionu to pak pustili i do televize a aby byla kvuli tomuhle postoji aspon trochu mensi ostuda, kdyz to nakonec pobezi v Tv. Aloha

    • Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

      (host)     před 17 lety 04.08.2007 23:44 |  
      0 0

      Ty mozna ne, ale pokud se najde par desitek nebo stovek lidi, kteri se treba i na zaklade tohoto clanku rozhodnou tam jit, tak to bude mit ocekavany ucinek.
      quelhar

      • Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

        (host)     před 17 lety 04.08.2007 23:56 |  
        0 0

        Dokonce znám pár slušných lidí, fandů Sparty a Bohemky, kteří na utkání půjdou, když nebude v televizi.
        Tantalos

        • Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

          (host)     před 17 lety 04.08.2007 23:58 |  
          0 0

          Jen tak mimochodem, urcite jsi to myslel tak, ze znas par slusnych lidi a krome nich jeste taky par fandu Sparty (ti nepatri do te prvni skupiny), ze jo? ;o))
          Ale jinak je to samozrejme dobra zprava. Na kazdem takovem cloveku Slavia vydela
          quelhar

        • Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

          (host)     před 17 lety 05.08.2007 00:39 |  
          0 0

          nechtel jsem jit sam tak jsem prekecal jednoho spartana dneska v hospode. Je to sice rumun, ale fer capek a spolecne jsme si hezky zanadavali na Otu Negros :D jen do kotle jit nechtel :p

  15. Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

    (host)     před 17 lety 05.08.2007 00:40 |  
    0 0

    diky vedeni pozde, ale prece. Neni co resit v pondeli vyrazim na Strahov pro 4 lupeny. Na Zilinuuuuuuu...

    • Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

      (host)     před 17 lety 05.08.2007 03:17 |  
      0 0

      Tenhle dopis podle mě může zlomit rozhodnutí pouze u někoho kdo je:
      A)mladší 20ti let
      B)Starší 75 let
      C)má IQ pod 90
      D)je uplně blbej a kupuje všechno, co mu kdo vnutí (Herbalife...)

      Věřim, že tvůj motiv jít na Slavii neni tato slátanina, kterou by měl ústav pro jazyk český uchovat.

      • Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

        (host)     před 17 lety 05.08.2007 13:42 |  
        0 0

        vidis nevis co je Herbalife, je fakt ze to je docela uciny a prodava se daleko vice sracek, akorat v CR si udelali spatne jmeno svou strategii prodeje a ted vsichni co maji (c) IQ pod 90 papouskuji co slyseli, ale kdo to nezkousel, tak at nemele, treba V Americe herbalife jede, dokonce sponzoruje Los Angles Galaxy ve fotbale

      • Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

        (host)     před 17 lety 05.08.2007 14:59 |  
        0 0

        Hlavne nezapomen pripomenout stav mezi poskytovatelem a uzivatelem, komiku. No jsem rad ze takovej smoula jako ty neuvidi nic.

      • Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

        (host)     před 17 lety 05.08.2007 15:02 |  
        0 0

        Jo neni to dobry, chyby se delaj a delat budou, ja je delam taky. Proto ale nebudu vynaset takovyhle detsky soudy. Ale to pochopis az budes plnoletej broucku....

  16. Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 05.08.2007 11:19 |  
    0 0

    ok, dobre, tak ja to beru, jen je fakt skoda ze to prohlaseni prislo trochu pozde. pokud je to ekonomicky o tolik vyhodnejsi (napr. sponzorum se to asi moc nelibi), tak fajn, vedeni musi delat vse proto, aby byla slavie ekonomicky stabilni... stale me ale mrzi tech 8 a 7 stovek na podelny tribuny, obavam se, ze to muze bejt trochu duvod poplachu, fakt by me zajimalo, kolik se jich do patku prodalo...

  17. Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

    (host)     před 17 lety 05.08.2007 17:48 |  
    0 0

    neni přece možný aby na 2. předkolo byly lístky tak drahý sakra.
    jestli si opravdu žádají velkou divackou podporu, tak toho nedocileji tim ze budou prodavat lupeny za tolik, tak zase nikdo nepride....jedine nejaky prominenti maximalne. tenhle tah se da prirovnat ke chcani proti vetru.
    jsem vernej slavista, ale prachy si netisknu, takze na to kaslu, je to klasicky vydirani nehlede na to, ze vsichni hraci prisli zadarmo

    • Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

      (host)     před 17 lety 06.08.2007 01:12 |  
      0 0

      Šenkeřík, Volešák ani Šourek nebyli zadarmo

  18. Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

    (host)     před 17 lety 05.08.2007 17:48 |  
    0 0

    neni přece možný aby na 2. předkolo byly lístky tak drahý sakra.
    jestli si opravdu žádají velkou divackou podporu, tak toho nedocileji tim ze budou prodavat lupeny za tolik, tak zase nikdo nepride....jedine nejaky prominenti maximalne. tenhle tah se da prirovnat ke chcani proti vetru.
    jsem vernej slavista, ale prachy si netisknu, takze na to kaslu, je to klasicky vydirani nehlede na to, ze vsichni hraci prisli zadarmo

  19. Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

    (host)     před 17 lety 05.08.2007 18:09 |  
    0 0

    No ja jsem si dnes koupil lístky. Jsem děsně naštvanej za tu cenu. Pokud postoupíme, jsem zvědav kolik budou stát na Ajax. Jinak si myslím, že návštěvnost se nezvyšuje tím, že to není v TV. Je to ráv o ceně a hlavně o hře. Na jaře se začala návštěvnost zvyšovat. I na zápase proti Plzni uprostřed týdne, v pitomej čas přišlo hodně lidí. Uvidíme jak to bude letos, hlavně aby vyhráli v Liberci a postoupili ve středu. Ať se nám to nějak vrátí. SNKU

  20. Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

    (host)     před 17 lety 05.08.2007 18:32 |  
    0 0

    Mam pocit, ze vedeni se soucasnymi cenami listku snazi divaky pripravit na ceny v Edenu, ktere rozhodne nezustanou na soucasne urovni. Zapominaji ale na jednu vec. Clovek si, pokud penize ma, rad priplati, ale ocekava za svoje penize taky kvalitni sluzby. A ne spinavy sedacky, fronty na zachod a obcerstveni, ktery se stejne neda jist.

  21. Re: Pojďme podpořit novou Slavii!

    (host)     před 17 lety 06.08.2007 09:17 |  
    0 0

    Tak jsem si tu přečetl komentáře a nestačím se divit... Ano, cena lístku je celkem vysoká. Ale přemýšlet nad tím jestli jít na fotbal nebo radši 2x do hospody? Panebože, to snad ne. Proč musíme pořád nad něčím brečet? Jak často hraje Slavia takovýhle zápas? Jakou cenu byste si představovali? 50,- Kč? Ty doby jsou dávno pryč. Zvykněme si, na novém stadionu nebudou lístky taky za pakatel.

    Jesupha