O Slavii

ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

Zdá se to neuvěřitelné, ale Česká televize nabídla Slavii za přenos druhého předkola Ligy mistrů částku 1000 Kč! Je to směšné, takže se pokuste přijít. A kdo přijde, v případě postupu bude velice potěšen!
Stahujte záznam z celé tiskové konference!!! Délka 21:06, pochopíte všechny souvislosti kolem této problematiky!! Velikost 4,83 MB.

"Pokud přijdete na utkání se Žilinou, tak to fanouškům v dalších utkáních vrátíme," řekl Petr Doležal. A jak? Kromě přednostního práva na nákup vstupenky na případné utkání s Ajaxem i velice dobrými cenami. "Cena by byla stejná jako na Žilinu," doplnil.

Slavia měla dostat za přenos druhého předkola Ligy mistrů od ČT částku ve výši 1000 Kč. O tolik by zbohatla naše kasa, přičemž by to odradilo řadu fanoušků. A zřejmě by ČT mohlo prodat reklamní čas, z čehož by měla peníze. Slavia však neplatí výrobní náklady, které v ČR jsou od 150-200 tisíc Kč. To si hradí Česká televize z vlastních nákladů. Přesto je to velice malá částka. "Čekal jsem částku kolem 2 mil. Kč," uvedl Doležal. A v případě postupu bude ještě větší. "Na Ajax máme nabídky od zahraničních TV, je to několikrát více," doplnil.

Petr Doležal na neformální tiskové konferenci dokonce ukázal smlouvu s ČT, ale ta však zatím nebyla podepsána. Původní totiž vypršela 30.6.2007, ČT předložila novou koncem června, ale kvůli zatíženosti s přestupy a následné dovolené se k ní Doležal dostal až o měsíc později, což jak připustil, byla zřejmě chyba. Podstatné je, že žádná nová smlouva není podepsaná, takže proto se jí rozhodl ukázat přítomným novinářům. V té jsou podmínky, které se Slavii nelíbí. "Třeba za semifinále Poháru UEFA bychom dostali 400 000 Kč," konstatoval. Navíc s ČT nebyla nikdy dlouhodobě uzavřena smlouva, vždy jen na krátkou dobu.

Nepříjemně se však k celé záležitosti staví i sponzor pro pohárová utkání společnost Fortuna. "Nelíbí se jí to, vnímáme to, ale věřím, že jí to v dalších zápasech kolech vrátíme. My chceme jednoznačně postoupit, to je hlavní cíl," povídal ředitel.

Komentáře (123)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

    (host)     před 17 lety 06.08.2007 12:54 |  
    0 0

    to sou dementi to cetecko!!JDE SE NA STRAHOOOOOFFF!!!

    • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

      (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:02 |  
      0 0

      Velmi bych uvital , aby jste uverejnili reakce CT, me info hovori trochu o necem jinem. Jiri

      • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

        (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:09 |  
        0 0

        tak pověs ne???

      • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

        pajuch     před 17 lety 06.08.2007 13:12 |  
        0 0

        Reakce Čt je na iDnes, Krafl řikal, že postup Slavie je nestandartni, ze obsah dvoustranné smlouvy se třetí straně nesděluje a že oni se k tomu nebudou vyjadřovat.

        A propos, abych si ujasnil relace - kolik by Slavie dostala od slovenské tv, která by to od ČT přebrala? 300-500 tisíc? A kolik má televize z reklamy během přenosu na ČT4? 2-4 miliony? pajuch

        • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

          (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:16 |  
          0 0

          To je samozřejmě blbost CT jako verějnoprávní instituce musí na požádaní zveřejnit všechno na co se jich zeptáš.

          • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

            pajuch     před 17 lety 06.08.2007 13:20 |  
            0 0

            Oprava, je to na Aktuálně: "Smluvní závazky se třetím stranám nesdělují a my to nebudeme porušovat. Proto se k uvedené částce nebudeme vyjadřovat," řekl Aktuálně.cz tiskový mluvčí ČT Martin Krafl.

            Podle něho uzavírá ČT se Slavií smlouvy o přenosech od roku 1998. "Jsou taxativně vymezená pásma, která záleží na kvalitě soupeřů. Obě strany mají možnost vznášet protinávrhy, ale Slavia toho nikdy nevyužila," tvrdí Martin Krafl.
            pajuch

            • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

              (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:25 |  
              0 0

              "Smlouva od roku 2000 byla 1.7.2007 prodloužena o další dva roky. Jsou v ní taxativně stanoveny ceny za vysílací práva, které obě strany podpisem akceptovaly. Česká televize je i přes rozhodnutí SK Slavia Praha připravena přímý přenos zmíněného utkání vyrobit a odvysílat," uzavřel Krafl.

      • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

        (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:23 |  
        0 0

        "Pan Doležal mi volal a řekl, že má pro mě smutnou zprávu. Já mu řekl, že je to spíše smutná zpráva pro diváky, hlavně pro příznivce Slavie. Česká televize se bez toho přenosu obejde, ale divák ne," řekl Otakar Černý s tím, že už nemá zájem pokračovat se šéfem Slavie v komunikaci. Představitelé českého vicemistra počítají s tím, že bez televizního přenosu dorazí na středeční utkání větší návštěva.

      • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

        pupekd     před 17 lety 06.08.2007 13:35 |  
        0 0

        tvoje info hovoří o něčem jiném jó? a proč nechce tu smlouvu tedy ukázat i ČT

      • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

        (host)     před 17 lety 06.08.2007 21:18 |  
        0 0

        tvé info?Jaký info,bylo to na ČT2 .Dva skvělí sparťani Čapek a Černý
        radostně pomlouvali Slavii.Ty si opravdu myslíš,že by pan Doležal vypustil informaci o trapné nabídce ceny za přenos,kdyby to neměl patřičně doložené a nejspíš i zdokumentované?Já si to Jiří teda nemyslím.No když ale chceš věřit těm dvěma výše jmenovaným antislávistům je to tvoje věc.Bongor

    • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

      (host)     před 17 lety 06.08.2007 21:08 |  
      0 0

      Poslechněte si dnešní rozhovor s Černým v radiožurnálu. To na celou věc hází jiné světlo. Jsou pripraveni vysílt ještě do tředy 14:00. Na www.rozhlas.cz je to v archivu.

      Doležal bohužel dělá Slavii jen a jen celorepublikovou ostudu. Napálí cenu lístků, nasere fanoušky, neví jak dál, nasere ČT...

      To Slaviator:myslím, že kdyby stál nejdražší lístek 500, tak by Slavia vydělala více. Já mám permanentku a nehodlám ze sebe dělat vola a platit za utkání s týmem a úrovni Mostu 675 korun při 10% slevě. Slavia mohla mít za nás dva 1000 korun, 1350 ale mít nebude. Takže přijde o víc než za přenos z ČT.

      Ze Slavie mi ani nejsou schopni sdělit, jestli udělají ten podvod, že dají tomu, kdo si koupí lístky na Žilinu na moje místa předkupní právo na Ajax. Myslím, že kdyby to udělali, tak by to byl kolosální podvod. Vždy všude mají totiž přednost držitelé permanentek. Jsem zvědav, jestli bude Slavia výjimkou. Na Ajax mi už 700 za lístek přijde jako sice vysoká, ale realitě se blížící cena.

      • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

        quelhar (admin)     před 17 lety 06.08.2007 21:20 |  
        0 0

        No tak jestli si myslis, ze Zilina je na urovni Mostu, tak to mluvi asi za vse. Kdyz uz chces srovnavat s nasi ligou, tak srovnej treba s Bolkou, ale s Mostem fakt ne :o)
        Poslechl sis taky zde zverejneny rozhovor s Dolezalem? Vzdyt prece sam rika, ze prenos nechteji, aby prisli lidi. A tak proste nebude. A jestli ti tech 175 Kc rozdilu zbori rozpocet, tak me to fakt mrzi.
        A nakonec - kdybych mel rozhodovat ve Slavii ja, tak bych to misto drzel tomu, kdo si tam koupil listek na Zilinu. Protoze ten clovek prisel na nejdulezitejsi zapas podzimni sezony povzbudit Slavii a ne ty. Tak at ma za odmenu taky atraktivni zapas s Ajaxem. A tobe bych pridelil nejake jine, pokud mozno ekvivalentni misto, at mas taky prednostni pravo.

        • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

          (host)     před 17 lety 06.08.2007 21:31 |  
          0 0

          Ne, nezboří mi to rozpočet. Ale 675 korun mi přijde hodně peněz a peněz si vážím, protože je vydělávám, kolikrát třeba do 11 do večera, někdy i dýl. Za den si vydělám na 5 takovejch zápasů, ale stejně jako bych si nekoupil Audi 4,2 listru nebo vodu Perrier si nekoupim ani tento lístek.
          Pokud je pro tebe důležitější člověk, který přijde na jedno utkání než někdo, kdo má 10 let permanentku a jezdí pravidelně i na utkání venku, tak OK. BTW. Vedení dobře ví, že cenu přepálilo a jeho kroky připomínají poslední kroky postřelené srny, je mi líto Ondry Zlámala, který se na této kauze velmi pěkně zviditelňuje... Kde budou ty lidi co přijdou na Žilinu, Ajax, Tottenham až budem hrát s Kladnem, Jihlavou, Zlínem... Doma. Kde budu já? Na stadionu fandit Slavii. Proto s tebou kategoricky nesouhlasím. Permanentkáři jsou ti, kterých by si měl klub vážit nejvíc.

        • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

          (host)     před 17 lety 06.08.2007 21:58 |  
          0 0

          řeknu to ještě takto. Dnes jsem byl rozhodnut si lítek jet koupit o přestávce na oběd, po práci maj to totiž zavříno a před prací taky. Mrknu na web a vidim, že je prodáno 3500 lístků. To mě odradilo.

          Srovnání s Mostem je na místě. Hráči jako Devátý, Vomáčka nebo Jež byli v české lize to nejhorší, nechytli se v těch nejhorších klubech....

          • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

            quelhar (admin)     před 17 lety 06.08.2007 22:06 |  
            0 0

            Ja souhlasim s tim, ze permanentkari by meli byt ti, kteri klub tahnou a kterym by klub mel na oplatku poskytovat vyhody. Proto si myslim, ze sleva 10% pro permanentkare je na tento zapas malo, ta sleva mohla byt 50% a prodalo by se urcite vic vstupenek na Zilinu i vic permanentek.
            Na druhou stranu se vedeni snazi vysvetlit, ze tohle je zapas, kde nutne potrebuji lidi v hledisti. Ne proti Zlinu nebo Kladnu ale ve stredu proti Ziline. A proto se ty lidi, co si koupi listek na Zilinu, snazi nejak motivovat. (Kdyz uz nasadili takove ceny)
            Ja sam mam permici a protoze jsem mimo republiku, tak se na ten zapas taky nedostanu. Kdybych byl v CR, tak jsem urcite na Strahove. Ale jsem ochoten svoje misto na zapase s Ajaxem pripadne prenechat nekomu, kdo prijde misto me povzbudit Slavii proti Ziline, protoze vim, ze klub to ted nutne potrebuje.

            A konecne - o Mostu se proste neshodneme. Zilina ma ted takovou formu, ze by porazela vetsinu tymu nasi ligy a hrala by tu o titul. I kdyz ti hraci, co tam hraji, se v nasi lize nechytli. Ted proste maji formu.

      • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

        (host)     před 17 lety 06.08.2007 21:28 |  
        0 0

        Jistě je cena za vstupenky nadsazená,o tom nepochybuju.
        Bohužel asi tahle marketingová chyba připraví Slavii cca o 2 mil.Kč
        a to je horší.Návštěvu odhaduju tak na 7-9 tisíc.
        Ale to neznamená,že se přidáme ke škůdcům,kteří vyzývají k bojkotu,stejně to jsou nejspíš zakuklený rumuni.Každý,kdo ty peníze může jen trochu postrádat ,tak na Žilinu půjde.Slavie nás potřebuje.
        Bongor

  2. Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

    jarmik     před 17 lety 06.08.2007 13:12 |  
    0 0

    Trapas. Výsměch. Všichni na kopec!!!

  3. Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

    KING25     před 17 lety 06.08.2007 13:18 |  
    0 0

    Pán Černy at jde do řiti. Za Reklamu by chtěl vydělávat statisíce a nám dát jen 1000 jo?...to je celkem výsměch a chápu Doležala, že ho poslal do hajzlu..

    • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

      (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:24 |  
      0 0

      Ano , to je prave to co mne take zajima, uvest jen castku tisic korun a ne uvest treba vyrobni naklady prenosu, nebo dalsi ujednani treba exkulsivita prav , nebo reklamni cas je totiz hodne zjednodusijici, a ono to pusobi, Dolezal rekne dostanem jen tisic korun, ale ze treba prodej prav dalsim zajemcum je zcela v kompetenci Slavie a STV ho bude muset draze zaplatit/draze pro ne/ as ze CT ten prenos vyrobi zadarmo, tak to uz nikde uvedeno neni , stejne jako to , ze vynosy za reklanu na stadaku pujdou specialne do nasi kasy a CT z toho nebude mit nic, proste Dolezal je dobry urednik , ale spatny manazer. JJiri

      • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

        (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:34 |  
        0 0

        No CT ve skutečnost nabídla 201 000 Kč protože za výrobu přenosu nic nechce.

        • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

          KING25     před 17 lety 06.08.2007 13:44 |  
          0 0

          POkud vím, tak Doležal zvážil nabídky přenosu od českých a zahraničních televizí, takže je jasný, že měl přehled kdo ze zahraničí o ten přenos měl zájem a kolik nabízeli. Takže argumentovat tím, že by ten přenosl mohl dát prodávat na slovensko je totální blbost. A tím, že ČT argumentuje tím, že platí 200 000 klacků za zajištění přenosu. Nám Televize dává něco z reklamy?? Až nám bude televize platit třeba 30 procent s reklamy, tak at se klidne slavie podílí na zajištění přenosu..

          • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

            (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:51 |  
            0 0

            ... navíc my platíme ročně stovky korun ČT... Já se třeba na ČT koukám hlavně na fotbal. A ted dejme tomu že by takovejch fanoušků-slávistu bylo dvacet tisíc po celé ČR. To jsou ale pro ČT miliony ročně... A pak Slavii nabídne smlouvu s tisícovkou... Výsměch.

          • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

            (host)     před 17 lety 06.08.2007 14:48 |  
            0 0

            Presne tak - divaci, kteri se "...bez prenosu neobejdou, ale CT ano..." jsou ti, kteri pana Cerneho plati jako koncesionari a danovi poplatnici!
            Ten prenos by pri prijeti te smesne nabidky prodavala do zahranici CT (jakozto majitel prav a vyrobce prenosu) a z reklamy penize dostava taky pouze CT, takze je to naprosto arogantni gesto, ktere ukazuje jak si divaku vati CT, nikoliv Slavia!
            Proto doufam, ze se nas na Strahove sejde co nejvic!!!
            Venca

            • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

              (host)     před 17 lety 06.08.2007 15:01 |  
              0 0

              CT vlastni prava pouze pro uzemi CR

        • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

          (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:52 |  
          0 0

          Výrobu jsi mu zaplatil v televizních poplatcích

        • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

          (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:52 |  
          0 0

          A od kdy si kluby platí výrobu přenosu? To nikdo nedělá, takže nám nabídli 1000Kč.

        • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

          (host)     před 17 lety 06.08.2007 14:02 |  
          0 0

          to je totiz pruser, on nic nezvazil, ta smlouva se na Slavii valela mesic, mez se ji nekdo zacal zabejvat. Jiri

      • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

        (host)     před 17 lety 06.08.2007 21:36 |  
        0 0

        ty děláš,jako by chudák ČT,potažmo Černý platili výrobu přenosů ze svýho.A co koncesionářské poplatky?Kolik platíš měsíčně za TV a rozhlas?tak si to znásob 4 milionama domácností a přestaneš je snad obhajovat.Když pořádně zaplatěj není se o čem bavit.jestli mají málo peněz,tak ať propustěj polovinu "manažerů" a dalších vyžírků.

  4. Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

    (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:27 |  
    0 0

    Počkejte ta 1000,- Kč částka je opravdová?To není vtip?Nějak tomu nerozumím,já žil v bláhový představě že se bavíme o tom jestli čt nabídla 0,5 ; 1 nebo 2 mega.JEstli ej to pravda tak se nedivím chování vedení.Za vstupné získá určitě víc.Ach jo...

  5. Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

    (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:28 |  
    0 0

    Nevím. Zdá se mi, že je to podraz ze strany ČT na Slavii a fanoušky. Nabídla by podobnou smlouvu i Spartě? Nebo třeba Liberci či Boleslavi... Pochybuju.

    • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

      (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:34 |  
      0 0

      Ale nejde o zadny podraz, Ct vyrobi prenos zadarmo na sve naklady/ 250tisicú , prava na prodej ven tj. ted na Slovensko i reklama i loga jsou plne Slavie, nedelejte zase z CT Bubaky. Jiri

      • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

        (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:37 |  
        0 0

        Doležal prostě přepálil ceny a ted ve snaze nalákat diváky vrší na sebe jeden pruser za druhym

        • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

          (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:42 |  
          0 0

          takove male info, mame prodano asi 3.700 vstupenek , cili prodejnost se zvedla od patku, kdy byla cela vec oznamena o asi 500 vstupenek, takze on ten vliv televize nelze precenovat. Jiri

          • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

            (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:46 |  
            0 0

            Nebo lidi čekají na poslední chvíli, navíc od pátku uplynula nějaká doba, ty lidi by to asi koupili tak jako tak... slaviator

      • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

        (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:44 |  
        0 0

        Nevím, ale řekl bych že to že to vyrobí na své náklady je samozřejmost, ne? Vem si jaké platíme všichni poplatky... A pak za naše peníze ČT nabídne Slavii takovouto smlouvu... Tisíc korun... Nebylo by lepší kdyby to rovnou bylo zadara? Asi ano, nebylo by to takovéhle "plivnutí" do xichtu. Navíc nezlob se na mě, ale jestli bude ČT vysílat fotbal, motorky nebo nevím co, tak tak jako tak má výrobní náklady plus minus stejné... Pořád těch stopade až dvěstě tisíc, ne? Ale na fotbalu může více trhnout... Neznám ty smlouvy, nevím jak vypadá třeba smlouva na motorky, jachting, volejbal... Ale řekl bych že tam dá těm klubum více než tisícovku. A to tady jde o předkolo LM! Takže fakt hnus... Nečekal bych ty dva miliony jako pan Doležal, ale aspon půl nabídnou mohli... A to samé pak, semifinále UEFY za 400 000?:))) Panebože:)) Nechci radši vědět kolik bude mít ve smlouvě Sparta, ale řekl bych že 400 000 nebude mít ani za první kolo UEFY.. :))))

        • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

          (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:49 |  
          0 0

          POkud CT vysílá motorky tak ten přenos nevyrábí ale pouze vysílá.

          • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

            (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:53 |  
            0 0

            Pokud je vysílá například z Masarykova okruhu, tak je vyrábí... A vyrábí i volejbalové zápasy, vyrábí zápasy rugby (české repre) atdatd...

            • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

              (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:58 |  
              0 0

              Ale CT nedava pouze z Masarykova okruhu.A za ten masarykáč dostane zaplaceno ne ?

              • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

                (host)     před 17 lety 06.08.2007 14:04 |  
                0 0

                Pokud se nepletu, je to tam podobný jako ve fotbale... Zaplatí výrobu... A pak maj něco z reklamy... Každopádně to bylo první co mě napadlo, Masarykáč... Jak ale říkám, vysílaj i třeba volejbal, a tam to je také jak ve fotbale... A i tomu Masarykáči musí na 99% něco zaplatit, zaplatí výrobu, pořadatelům zaplatí nějakou sumu a pak maj zisk z reklamy.

          • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

            (host)     před 17 lety 07.08.2007 13:24 |  
            0 0

            CT motorky naposledy vyrabela na Masarykove okruhu nekdy v roce 1999. Pak nastoupila spanelska spolecnost Dorna, ktera ma sve dodavatele techniky.

    • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

      Virgil     před 17 lety 06.08.2007 13:44 |  
      0 0

      Člověče neblbni, samozřejmě že by nabídla stejnou smlouvu i Spartě, nebuďme zase paranoidní.

      • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

        (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:48 |  
        0 0

        Spartě by to nenabídla z jednoho prostého důvodu: že Sparta má lepší hráče, lepší rozlosování, v EVropě je známější než my, ... Nějak by se to prostě okecalo':) Ale mě to neva. Jen bych chtěl vidět ty xichty sparťanů když by jim Černý předložil takovouhle smlouvu...:))) By asi nevěděli zda maj brečet, smát se... Zda to maj považovat za ironii či vtip... :))

      • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

        (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:49 |  
        0 0

        Ale divil bych se, že by Sparta měla tak špatnou smlouvu.Hold ještě stopy Ležkovy krutovády :-))) LE

        • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

          (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:51 |  
          0 0

          Tu smlouvu prodluzoval Dolezal ne ?

          • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

            (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:54 |  
            0 0

            Před rokem tu byl ještě Leška, ne? začátkem července 06... Kdy se prodlužovala...

            • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

              (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:56 |  
              0 0

              Ja ale myslim za se prodluzovala nekdy letos

              • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

                (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:58 |  
                0 0

                Prodlužovala se loni někdy a ted vypršela... Tohle je nová smlouva, se kterou Doležal nesouhlasí... ne?

                • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

                  (host)     před 17 lety 06.08.2007 14:00 |  
                  0 0

                  No právě nová takže za Doležala tudíž už o tom musel vědět dávno

                  • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

                    (host)     před 17 lety 06.08.2007 14:02 |  
                    0 0

                    Když on jel prej na dovolenou... :))) Tohle nevím zda je výmluva - v tom případě je to ubohé -, nebo zda je to fakt - v tom případě je to amatérismus v komunikaci mezi členy vedení...

    • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

      (host)     před 17 lety 06.08.2007 14:52 |  
      0 0

      To co Jiri rikas (resp. pises) je absolutni blbost! Reklama i preprodej dalsim televizim jsou profitabilni poze pro CT, ne pro Slavii! Co by z toho jaka televize asi mela, ze by vysilala fotbal??? S CT jsem nejaky cas spolupracoval, takze mi muzete verit, ze vim o cem mluvim.
      Venca

    • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

      (host)     před 17 lety 06.08.2007 14:59 |  
      0 0

      To je kravina, reklama a preprodej prav jde do kapsy CT. Nejsou to zadni filantropni skauti, ale firma (byt statni). Nedelaji to z lasky k fotbalu, Slavii ,nebo z ucty k divakum, ale pro penize. Kazda televize tak jedna, to je normalni. Normalni ale neni prijit s nehoraznou, arogantni nabidkou, jako to CT udelala.
      Z vlastni zkusenosti vim, ze v CT jsou casto pekni parchanti kteri nevahaji podstrcit do smluv ruzne nevyhodne klauzule a vyuzit kazde mezery ve smluvnim vztahu...
      Jeste pro Jiriho: Proc myslis, ze televize za vysilaci prava plati? Kdyby nemeli prijmy z reklamy, nikdo by o ne nestal. Nevim, kde jsi prisel na takovou blbost...???

  6. Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

    (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:45 |  
    0 0

    Nerad používám velká slova, no kecám, vlastně rád. Každopádně po tom, co byla nabídnuta častka 1000 KČ za přenos, tak je návštěva Strahova otázkou SLávistické cti... :-) Takže všichni hurá na Strahov a bez odmlouvání.Z Oty Černého je mi zle jen když ho vidim hovořit o fotbale, ale nyní prokázal, že je naprostý ignorant a amater, kterej by měl již v důchodu okopávat cukety,a sypat slepicím.... LordEdmund

    • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

      (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:49 |  
      0 0

      Sparta bude mit zcela stejne podminky, ty jsou totiz standartni pro vsechny kluby, jeste jednu malickost, zverejnil treba p. Dolezal taky ostatni castky nebo jen tuto. Jiri

      • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

        (host)     před 17 lety 06.08.2007 21:45 |  
        0 0

        nevím co máš s Doležalem,ale pokud jsme slávisti,tak za ním musíme stát.Zatím za jeho vedení jdem nahoru až na ten marketing.Tam je to asi otázka personální změny.Až nás potáhne dolů,tak si zanadáváme společně,ale zatím je s ním většinou spokojenost.Tak co pořád máš?
        Prober se a neser do vlastního hnízda.Bongor

        • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

          (host)     před 17 lety 06.08.2007 22:16 |  
          0 0

          souhlas.jiri se zde objevil snad v dobe kdy jsme jeli na titul a zacal metat hovna na vsechno. uz tisickrat se mylil,uz tisickrat mel stoprocentni info ackoliv to nakonec bylo uplne jinak a stale tu bude delat haura.do pekel s nim.troubi

    • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

      mart     před 17 lety 06.08.2007 13:53 |  
      0 0

      Nespechej Lorde! Ja sice Cernyho taky nemam v lasce, ale blbec to neni. Aby se tim blbcem nahodou neukazal byti nekdo jiny. Vyckej az budes mit vsechny informace. Pak sud.zdravi mart

  7. Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

    pupekd     před 17 lety 06.08.2007 13:49 |  
    0 0

    zajímalo by mě proč ČT ještě nevydala na svých internetových stránkách tisková prohlášení!! asi nemají co dodat k té tisícikoruně :-))

    • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

      (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:57 |  
      0 0

      nebudou prej říkat třetí straně (tzn těm, kterých se to ale nejvíc týká, at coby fanoušků či poplatníků) něco co je mezi nima a Slavií...

  8. Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

    mart     před 17 lety 06.08.2007 13:50 |  
    0 0

    Richi, Richi.... ten nazev Tveho clanku dosti zavani bulvarem. Tedy zejmena z toho duvodu, ze neprezentuje podstatu veci. Myslim si, a asi nejsem sam, kdo si mysli ze Tvoje noviny si takovy nazev clanku nezaslouzi.
    Naopak pochvala k tomu druhemu clanku - interview s pani Tomasovou. Docela dobra komedie :D. Pujde to do radia a divadel? Myslim jako Ctvrtnickuv "Ivanek". Ja skutecne nemam nic proti zenskym (:-) spis naopak), ale tohle je vazne nater.
    Jen na potvrzeni predesleho - jakym zpusobem vysvetli pan Dolezal, ze si vzal dovolenou, presto ze nepripravil podklady k smlouve s CT o vysilacich pravech? Pokud je to pravda, tak opravdu nemam slov. Ja jsem jenom jeden z peti partneru (narozdil od nej, kdo je sef), ale kdyz neco neni hotoveho, tak proste dovolena neexistuje. Snad by se mu nic nestalo, kdyby par mesicu pockal? Co se tyce prestupu - dobre! (velmi dobre, vyborne...o.k.), ale tohle je absolutni nezodpovednost.zdravi mart

  9. Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

    poltergeist007     před 17 lety 06.08.2007 13:51 |  
    0 0

    Šup všichni zvedněte ty vaše zpařený zadky od kompů a televizí a pojďte se ve středu projít na Strahov a udělat celý rodině radost, a tak udělat radost i Slavii.

    • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

      (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:55 |  
      0 0

      Ja s tebou , co se tyce tohoto naprosto souhlasim , pojdme je povzbudit a serme na Dolezaly, Cerny a podobny...... Jiri

      • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

        (host)     před 17 lety 06.08.2007 17:21 |  
        0 0

        To je snad poprvy co stebou souhlasim. (Mozna je to proto, ze si zvolil tak kratky prizpevek, joke) Chakra

      • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

        poltergeist007     před 17 lety 06.08.2007 17:35 |  
        0 0

        tak doufám že se tam sejdeme hold si nekoupíme značkový tričko nebo mikinu.. Ale taky pokud jdete na koncert a líbí se ta skupina nebo zpěvák celý rodině tak vyhodíme 3000 kč a ani nemrkneme... A Slavia je naše srdeční záležitost.

  10. Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

    (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:54 |  
    0 0

    Hmm pěkný :Nabídku od ČT nicméně měla Slavia již od konce června, Doležal ji prý ale viděl až v závěru července.

    • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

      (host)     před 17 lety 06.08.2007 13:58 |  
      0 0

      Ano , oni proste necekali takovcej nezajem o predrazeny lupeny, Dolezal o te smlouve vedel, ale mysleli si, ze predprodej bude vysssi, nebyl a proto tahle hysterie, no a vcera se ozvali sponzori , ze to chtej vysilat, jinak hrozili bojkotem a proto dneska to divadlo ze smlouvou. Jiri

      • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

        (host)     před 17 lety 06.08.2007 14:03 |  
        0 0

        Nevíš jak to bude případně s Ajaxem? Jestli se na nás Otík nevykašle?

        • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

          (host)     před 17 lety 06.08.2007 14:08 |  
          0 0

          Na to jiz odpovedel ,ze se Slavii uz o nicem jednat nebude , ani o prenosu s Ajaxu a speciallne pro Richio , Lukyho Vojtecha,overil jsem si , ze CT byla ochotna jednat, ale ze Slavie se k tomu jaksi nikdo nemel a navic Fortuna byla ochotna podilet se i na zvysenem profitu Slavie z tohoto utkani , tak si alespom zjistete vsechna fakta. Jiri

          • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

            (host)     před 17 lety 06.08.2007 14:10 |  
            0 0

            Ale Ajax si myslim by mohla vyrobit i jina celoplosna televize , v zakulisi se dost mluvi o Prime, ktera by to udelala. Jiri

            • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

              (host)     před 17 lety 06.08.2007 14:12 |  
              0 0

              Dík

            • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

              (host)     před 17 lety 06.08.2007 14:17 |  
              0 0

              Takže jedinýho čeho dosáhli je znepřátelení se s CT.Pochybuju ze nova nebo prima budou chtit davat pohar UEFA - Tudíž budou nasraní i sponzoři.

          • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

            (host)     před 17 lety 06.08.2007 14:17 |  
            0 0

            Není to tak jednoduchý, nic není jednoduchý... Zástupci ČT mužou říct, že byli ochotni jednat... Ale přitom by třeba jen navýšili cenu z 1.000 na 100.000 - což také není nic extra. Nevím, čím dál tím víc si začínám myslet, že i vedení Slavie tak trochu kalkuluje s tím, že buď nakonec ti fanoušci přijdou v takovém počtu že se to vyplatí, nebo ne. Každopádně je fakt že asi při těchle cenách lístků a vysílání v ČT by přišelo na stadak třeba jen polovina lidí co tam bude. Věřme, že to maj pánové Doležal s Rosenem dobře spočítané... A je taky pravda, že i kdyby bylo vstupné "zadara" (dejme tomu v rozmezí 100 až 250 korun), stejně by nebylo vyprodáno. A třeba by přišel stejnej počet lidí jako přijde, třeba by přišlo o tisíc lidí víc... Je to takový divný všechno že se mi z toho pořádně točí hlava.. :)) slaviator

          • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

            (host)     před 17 lety 06.08.2007 14:23 |  
            0 0

            Tak jsem pro klid duše napsal Kraflovi a asi se ozvu i do Fortuny.. :) slaviator

            • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

              (host)     před 17 lety 06.08.2007 14:27 |  
              0 0

              Tak mi zavolal... Cenu nemůže potvrdit ani vyvrátit ani to, na kolik byli ochotni jít. Přesnou cenu nemuže však říct, protože to smlouva zakazuje. Ovšem stanovisko Slavie je prý hodně nestandartní. O případném zájmu Primy vysílat další zápas neví, musím se na to prý zeptat přímo na Primě...

              • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

                (host)     před 17 lety 06.08.2007 17:24 |  
                0 0

                OMG proc se vtom stourate ? Pak se jako rozhodnete kumu fandit ? MOzna je to zajima spor ale pro fandy je na tom zajimavy jen to ze to neni v Tv, takze neremcat a vyrazit na Vetrnou Hurku. :)

  11. Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

    (host)     před 17 lety 06.08.2007 14:17 |  
    0 0

    Vy ste pořád tak ubrečený. Lístky stojej od 300, průměr berme třeba 500. Co je dneska za 500? Večer někde v klubu, když neškudlíte jak strejda Skrblík. Když pozvete babu do kina, tak vysolíte aspoň 250 za lístky, to samý i za nějaký občerstvení, když pak někam jdete, tak se částka za večer vyšplhá někam úplně jinam.

    Vydělat se to dá v pohodě i na brigádě, v PPLku sem za třídění balíků bral 80Kč/h.

    A že by někdo musel absolvovat dlouhou cestu? No a co, kua včera jela kupa Baníkovců přes 3/4 republiky na blbou Gambrinus ligu, stěžovali si oni někde?

    Tak tu sakra nebrečte a nehledejte nějaký výmluvy, jednou prostě dáte klubu o pár korun víc, vrátí se vám to třeba nízkou cenou lístků na ligu, si to srovnejte se Spartou.

    • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

      (host)     před 17 lety 06.08.2007 14:20 |  
      0 0

      O lístky tady ted ale nejde ...

    • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

      coolair     před 17 lety 06.08.2007 15:46 |  
      0 0

      Souhlas! Naprostá většina lidí si to dovolit může, když pro to něco obětuje. Teprve tady se ukáže, kdo je opravdu slávista - je to ten, který na zápas přijde, i když si kvůli tomu bude muset odepřít něco jinýho.

    • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

      (host)     před 17 lety 06.08.2007 21:43 |  
      0 0

      ale nejeli na tak pozdni zapas pochop to neco jinyho jedkyz match skonci v 7 a v 11 vecer

      • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

        (host)     před 17 lety 07.08.2007 11:58 |  
        0 0

        kdyz jsem byl v barcelone na fotbale, tak si tam lidi zase stěžovali, že výkop zápasu v 21:00 je moc brzo. když chceme hrát ligu mistrů, tak je pravidlem, že se hraje takhle večer.fanda

        • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

          (host)     před 17 lety 07.08.2007 13:28 |  
          0 0

          To je sice pravda, že LM je tradicí hrát večer. Ale 20:00 je dostatečné. Navíc - srovnáváš dvě věci, které jsou úplně rozdílné. Nehledě na to, že Španělé a ostatní jižané mají úplně jinou náturu a pro ně den v podstatě začíná touto hodinou, protože je tam velký noční život, tak možná proto. A hlavně - Barcelona je obrovské město a myslím, že většina tamních fandů je z ní, či z přilehlého okolí...

          A u nás - dostaň se někam nějakým veřejným prostředkem po 9 hodině. To je skoro nemožné...

          O.Ž.

  12. Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

    (host)     před 17 lety 06.08.2007 14:19 |  
    0 0

    Tohle jsem nevedel. Vysvetluje to, proc k tomu pristoupila Slavia takhle a proc to nevysvetlili dopredu. To by pak nebylo seriozni, o obsahu smlouvy se nejedna pres noviny. Ted to Dolezal musel vysvetlit. Nechapal jsem ho, nadaval jsem mu, a ted se slusi abych se se cti omluvil. Ikdyz na Strahov proste nemuzu a vadi mi, ze to neuvidim. Budu fandit u nejakeho onlajnu.

    supersonique

    • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

      (host)     před 17 lety 06.08.2007 17:22 |  
      0 0

      Nabizim prespani i zajisteni listku predem. Napis jsem jestli mas zajem. Chakra

  13. Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

    (host)     před 17 lety 06.08.2007 17:18 |  
    0 0

    Kdo videl vcera Otu v TV vtom poradu o fotbale, musi chapat ze tenhle clovek ma iq tykve :(

  14. Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

    (host)     před 17 lety 06.08.2007 20:13 |  
    0 0

    Nejsem rumun a jezdím až z Jižníh Čech fandit jejich soupeřům. Lístky na rumuny na CL stály většinou více než litr ! Neznám jedinýho rumuna, který by se kvůli tomu rozčiloval.
    Doprdele, jestli nás nepřijde ve středu na CL více, než bylo rumunů dnes na lize, tak stojíme všichni za hovno.

  15. Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

    (host)     před 17 lety 06.08.2007 21:27 |  
    0 0

    Sem student, vydělávám si sám, žádný kapesný, od rodičů mám jen nocleh, dneska sem koupil s přítelkyní dva lupeny (2x800 - ať je sakra na ty vejplaty) a už se moc těším. Jo a nejsem z prahy, domů se po zápase asi nedostanu a přespat nemám kde, takže budu někde zevlit po praze, ale je mi to jedno. Prostě VŠICHNI NA STRAHOV!!! přece se najde 19000 lidí co na tom nejsou hůř než já, nebo má slávie jen fandy co si na to nevydělaj nebo se bojej do prahy??? Nejsme přeci o nic horší než Bohemka a Sparta taky není lepší...tak koukejte přijít kdo můžete.

    Luke

  16. Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

    (host)     před 17 lety 06.08.2007 21:34 |  
    0 0

    Přečetl jsem všechny názory a myslím, že už z toho všichni totálně blbnou. Nikdo rozhodně neví, jak se věci přesně mají. Proto jsem si položil několik otázek. Dokážete na ně odpovědět? Proč se Slavie nezabývala televizními přenosy daleko dříve? Proč se vše začíná řešit až když jsou výhrady k výši vstupného? Chcete tvrdit, že klub z toho nic nemá, když je televizní přenos? Proč tedy chceme hrát s věhlasnými týmy? Není to snad kvůli televizním právům? Když je na ligu mistrů nabízen přenos za jednu a čtvrt vstupenky na hlavní tribunu, co se pak nabízí za obyčejný ligový zápas? Ten je za korunu? To ať mi nikdo nevykládá. Tomu snad nemůže nikdo věřit. Asi je tam ještě něco, o čem se možná účelově mlčí. A i kdyby příjem stál jen korunu, vždy je tu propagace našich sponzorů v daleko větším měřítku než pouze před diváky na Strahově. Fortuna rozhodně nepodepisovala sponzorskou smlouvu na pohárové zápasy bez předpokladu zviditelnění v televizi. Prostě ještě nezačala pořádně sezóna a už si děláme nepřátele na všechny strany. Jak říkám, někdy je málo opravdu mnohem více. Totéž platí i o vstupenkách. Vzpamatujte se konečně a pochopte, že lidé v Čechách na takové vstupné dlouho ještě mít nebudou a odmítnutím přenosu to moc nezměníte. Vypočítávat o kolik mi tím stoupla návštěvnost je velmi sporné a zneužitelné. Tím bych se raději moc neoháněl. A už vůbec bych nesrovnával fotbalové utkání s koncertem hudební skupiny, která sem přijede jedou za deset let nebo i déle. To je zvrácenost. Chceme přilákat diváka do hlediště, ale neudělali jsme pro něj nic. Jen jsme mu to pořádně okořenili. A to včetně televizního přenosu. Představte si třeba možnost, že Slavia zahraje výborné utkání. Mnoho lidí to může v TV vidět a přiláká je to na příští ligové utkání. Takto však vedení neuvažuje. Je to smutné zjištění.

    • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

      (host)     před 17 lety 06.08.2007 22:23 |  
      0 0

      Píšeš, že v Čechách na takové vstupné lidi nemají. Opakuji Ti, že jezdím na poháry i na Spartu a dal jsem za lístek vždy více než 1000 ! Chceš tedy říci, že fanoušci Sparty jsou boháči a my Slávisté jsme chudáci? Zamysli se nad tím, že Sparťani nebrečí, lístek koupí a jdou fandit. Jdou fandit svému klubu. Tak přestaňme i my a pojďme svému klubu fandit !!! Všichni Slávisté ve středu na Strahov !!!

      • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

        (host)     před 17 lety 07.08.2007 08:00 |  
        0 0

        Nemůžeš soudit jen podle sebe. Já patřím mezi ty, kteří nevynechají jediný zápas a vstupenku na hlavní tribunu už mám dávno zakoupenu. Ale takových bláznů není deset tisíc. Většina lidí má dnes hodnoty někde jinde. Proč třeba nejsou výrazné slevy na děti? Vždyť vidět pana Šmicera může být pro ně dost motivující.
        A ještě k tvé návštěvě Sparty. Jseš Slávista nebo Sparťan? Neříkej, že jsi za tu cenu šel podpořit Spartu do druhého předkola ligy mistrů proti "Žilině". Pokud jseš Slávista, tak jsi se šel podívat na zápas s týmem zvučného jména a to v základní skupině. I já takhle byl na zápasu s Realem Madrid. To je ale značný rozdíl.
        Věř mi, že poloviční vstupné by minimálně zdvojnásobilo návštěvu. Takhle zde bude ligový průměr. A ještě poslední poznámka. Je třeba si uvědomit, že pravověrných Slávistů, bohužel, je u nás mnohem méně než Sparťanů. A i na to je třeba brát zřetel.

        • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

          (host)     před 17 lety 07.08.2007 09:27 |  
          0 0

          Já bych také viděl problém v tom, že spousta fandů Slavie je třeba na dovolené a nemohou se zúčastnit utkání, i když chodí celý rok. Pak by bodla alespoň ta televize......
          Papol

        • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

          (host)     před 17 lety 07.08.2007 10:10 |  
          0 0

          Pravověrných slávistů je v republice nejméně tolik,co sparťanů.Tím myslím lidi,co se narodili ve slávistické rodině a nemůžou nikomu jinému fandit,než červenobílým.A pak jsou tady sparťani,které k fandění Spartě přilákala "úspěšnost"toho mužstva,ať už na hřišti,nebo mimo něj.Ti se rekrutují i z bývalých slávistů.Stačí se podívat na rozpočet Sparty /250M/rok/ a Slavie/95M/rok/ a i to přitahuje různé primitivy.

    • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

      (host)     před 17 lety 06.08.2007 22:24 |  
      0 0

      Průser je v tom, že je to prakticky nejdůležitější podzimní zápas. Pokud ve středu vypadnem, zákonitě přijde výprodej hráčů, protože ta díra v rozpočtu by byla kardinální. Smlouva s Fortunou je postavená tak, že prachy budou jen když postoupíme a ze zápasu s Ajaxem bude tak 10-15 mega i když vypadnem. Vedení se prostě snaží pojistit se proti tomu, že bychom vypadli už teď. Těch 5 melounů ze vstupnýho asi nutně potřebujou. Škoda je jen, že ty ceny trochu neokomentovali už ve chvíli, kdy s nima přišli...

    • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

      (host)     před 17 lety 07.08.2007 08:30 |  
      0 0

      plně souhlasím méně je někdy více

    • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

      (host)     před 17 lety 07.08.2007 09:26 |  
      0 0

      Třeba proto, že ty zápasy pak prodáme domácí i zahraničím TV? A je jinej zájem třeba o Ajax než o Waregam, jinej zájem o Arsenal než třeba o Žilinu... A jsou tam i jiný trhy... Nejlepší je mít německej klub, tam platí TV nejvíc... Proto je chcem. Ale z reklamy v TV nemáme nic...

  17. Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

    (host)     před 17 lety 06.08.2007 23:38 |  
    0 0

    Tak jak to tak vypadá, nakonec z toho zápasu nebude mít "nic" ČT ani Slavia. Úspěšní budou ti, kteří budou dělat online přenos :-D....Fasher

  18. Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

    (host)     před 17 lety 07.08.2007 01:41 |  
    0 0

    Uz se jen jednou vyspime a je to tu!!!

    • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

      (host)     před 17 lety 07.08.2007 10:06 |  
      0 0

      Takze ti dnes mily Troubi i Vam znalcum televizniho zakulisi dnes nabidnu bonbonek, smlouva o vysilani na Ct lezela na Slavii mesic, mozna i dele, po tu dobu nikdo z marketinku, opakuji nikdo ji zastupcum redakce spotu nezpochybnil, spise naopak, proc taky kdyz mela 3 roky zcela stejny obsah, po losu se nikdo z vedeni Slavie neozval, jak o tom mluvi Dolezal, ze se po losu rozhodli , ze se utkani vysilat nebude, pak se rozjel predprodej a bylo jasno, co je pro mne doslova usmevne jsou ti znalci prodeje tel. prav, tak tedy jedno male speci primo pro ne, Ceske kluby uzaviraji s ceskou televizi smlouvy, ktere ji umoznuji sirit vyrobeny program temer zadarmo, ale prava cizim televizim maji ve svych rukou, za Totehham inkasovala hlavne Slavia ne Ct , jeste pridam neco k te reklame, logo hlavniho sponzora klubu byva bud primo v zahlavi nebo naskakuje na obrazovku, za tuto sluzbu se jaksi take neplati, stejne tak snimane reklamy jsou produktem klubu a ne televize, reklamni cas byva resen individualne , treba v lize mistru z nej ma prachy i UEffa , ktera jej prerozdeluje dle urciteho klice klubum, jeste speci pro Troubiho mozna se obcas spletu ,ale vyteznost te minule smlouvy, ktera se skutecne nekolik let temer nemenila/to i za pana Rosena/ bylaskutecne1.500mil korun, vcetne vyrobnich nakladu, s tim , zeSlavia vyinkasovala neco i v hotovosti.i ja se ptal, co vlastne vedeni Slavie vedlo k tomuto kroku,a muj znamy redaktor jisteho deni on rekl, nemaji prachy v hotovosti, blizi se vyplaty hracum, blizi se dalsi splatky dluhu byvalym hraCUM, JA NA TO SNAD JE NEVYTRHNE TECH 6 AZ 10 MILIONU,on to by ses divil, konecne dnes o tom ve Sportu dost otevrene mluvi i Dolezal/doporucuji precist/. Takze az zas budes Troubi nekomu psat, ze se tady objevil pred bojem o titul , tak vez , ze Slavii fandim temer 25 let, od ranneho detstvi a ze titulky jako jen tisi Kc za ligu mistru jsou nepravdive a lzive, protoze postradaji to hlavni souvislosti a ze normalniho fanouska nezajimaji nake boje otoka a Peti, kteri se skutecne nemusi, normalniho fanouska zajima jen a pouze fotbal, zdravi Jiri PS. doufam, ze jiz mas zakoupeny lupen , uz jich je pry prodano 4000, kapacita Strahova okolo 20000 , tak aby ti to nevyprodali.

      • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

        (host)     před 17 lety 07.08.2007 10:23 |  
        0 0

        A co říkáš milý znalče poměrů ve Slavii a v ČT a známý všech redaktorů všech deníků tomu,že soudruh Černý v reakci na prohlášení pana Doležala,když už neuměl racionálně odpovědět pohrozil,že prozrazení textu smlouvy je trestný čin.Tím se de facto přiznal,že skutečně byla tato sprostá nabídka učiněna,ať už byla nějak zakódovaná v návrhu smlouvy,nebo jinak.Meritum věci leží úplně jinde.Je to chyba marketingu v odhadu,za kolik se dají prodat lístky.Všechno ostatní je
        vedlejší.Kdo na to má a chce si říkat slávista,musí přijít.Ale modlím se ,abych se mýlil,že se nás tam víc než 10 tisíc těžko sejde.Bongor

  19. Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

    (host)     před 17 lety 07.08.2007 10:02 |  
    0 0

    Vy mě docela bavíte, pořád se hovoří o tom, že slávia to fanouškům vrátí v dalších evropských zápasech, jen by mě zajímalo co se stane, když nepostoupí. Já myslel, že jste se všichni poučili z minulosti a sliby budete brát trochu z rezervou.

    • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

      (host)     před 17 lety 07.08.2007 10:09 |  
      0 0

      tak to by byl fakt průse*, tj proč by jsme tam všichni zítra měli být! Musíme udělat nějaký bodiky do koeficietnu, jinak budeme chodit na nasazený soupeře už v předkolech a to bude katastrofa. O penězích nemluvě, a proto zítra hrrr na ně a všichni na strahov.

      • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

        (host)     před 17 lety 07.08.2007 10:36 |  
        0 0

        Bongore a vcem jsem vcera kecal, potvrdilo se , ze Ct nevlastni prava na prodej do ciziny, jak jste tvrdili, to je zakladni info i pro nas, takze zakolik a komu Ajax pripadne prodame je jen a jen nase vec a , na rozdil od Vas jsem si dal tu praci a veci vcera celkem intenzivne zjistoval.K Cernymu se mohu vyjadrit jen tak, ze ho rad nemam a jeho pozice v CT neni jiz tak zdaleka pevna jakko driv, ale proste fakta jsou jasna CT nikdo nic neoznamil az v patek a fanouskum dokonce az v sobotu a to je ten hlavni vystup, to je ta nase ostuda a ver mi ze velka, proc takove problemy nema Sralta, no to je jasny, Pribyl /sef tiskace/ pracuje ponekud jinak nez nas expert p. Zlamal a hlavne maj uz ted zajistenej profit prav ven a nakejch tisic k. je netrapi., jeste mallickost, vzdycky v praci, doma i v hledisti se zastanu naseho vedeni konkretne Dolezala, ale tentokrat to proste nejde, podivej se na nasrany fanousky a to nejen Slavie po cely republice, ktery se na to tesili jako mali kluci, ty opravdu nezajima malicherna bitva Ortika s Petou. Jiri

        • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

          quelhar (admin)     před 17 lety 07.08.2007 10:55 |  
          0 0

          Chces rici, ze Dolezal lze, kdyz tvrdi, ze hned po losu volal Cernemu, ze nebude chtit prenos, jak je na zaznamu z tiskove konference?

          • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

            (host)     před 17 lety 07.08.2007 11:04 |  
            0 0

            oficialne se to proste Ct nedozvedela a s prenosem se pocitaloviz dlouhodoby plan vysilani CT, i proto tady uvadim, ze mne hry Peti a Otika nezajimaji, oni se totiz maji radi jak osiny v zadku, ptam se ´jeste jednou sdelil to nekdo oficialne CT a to adekvatni formou, nebo si snad myslis , ze telefonat servilnimu rediteli sportovni redakce je ta prava forma pravni ho vstahu a znovu zduraznuji , uz nehodlam brat Vazne nejake telefonaty pokud k nim vubec doslo, nebo vzkazy ci rozhovory p. Cerneho. Nebo snad si vazne myslis , ze po te masazi ze strany fanousku , kterou Ct zazila po Ziline , by to na sobe nechali. jiri

            • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

              quelhar (admin)     před 17 lety 07.08.2007 11:09 |  
              0 0

              Ja to taky nehodlam resit. Ale jestli Dolezal volal a Cerny se pak stejne tvaril, ze o nicem nevi, tak to je jen dalsi kapka k tomu, co si o Cernem myslim.

              • Re: ČT nabídla za přenos 1000 Kč!

                (host)     před 17 lety 07.08.2007 11:15 |  
                0 0

                Cerny a to opakuji o zadnem telefonatu stanoviska Ct nemluvi je sefredaktorem Sportu celeho nejen fotbalu Slavie, takovejch hovoru treba od golfistu ma denne hafo, navic on ty smlouvy nedela , ani za to nenese nejmensi zodpovednost v CT. Jinak je to namysleny arogantni starsi pasn , ktery by mel odejit na zaslouzeny odpocinek.jIRI

    • Re: tak kdo tady lže???

      (host)     před 17 lety 07.08.2007 13:44 |  
      0 0

      ano a uplne se mi v tom ztraci fanousek, ne ten movity co klidne prijede na Strshov a necha tam litr , ale ten normalni co prinese domu treba 12 litru, tem je obema u prdele. Jiri

      • Re: tak kdo tady lže???

        (host)     před 17 lety 07.08.2007 13:49 |  
        0 0

        Kdo není movitý, ať si každou neděli stoupne před kostel, určitě ty tři stovky vyžebrá. Nebo ať si najde brigádu.

        • Re: tak kdo tady lže???

          (host)     před 17 lety 07.08.2007 13:56 |  
          0 0

          Vy vsichni mluvite o vstupu do kotle a to jen pro jednu osobu, ale kotel opravdu neni pro vsechny, dalsi listky jsou o dost drazsi nez v Ziline a navic kolego rad vyridim hlavne tem fotrum vod rodim , ktery proste takovy prijmy nemaj, viz ne moje nejake rozumy, ale treba vyjadreni a to doslova masovy na Slavii .cz Jiri

          • Re: tak kdo tady lže???

            (host)     před 17 lety 07.08.2007 14:05 |  
            0 0

            Tak ať se přihlásí do fanklubu, bude mít slevu. Tři stovky - ty dáš v Praze za pár hodin parkování, za flašku mizernýho vína, za lístek do kina.

            • Re: tak kdo tady lže???

              (host)     před 17 lety 07.08.2007 14:10 |  
              0 0

              Opet ti tedy pripomenu, ze treba hodne lidi do kotle nechodi a listky na poradna mista stoji od 600Kc, dale bych ti chtel pripomenout , ze ani sleva 10 procent nic neresi a hlavne mne sere fakt , jak toho Rumuni/Spartani/ zase dokazali medialne vyuzit, a ty jejich kecy o povimmostech vuci divakum , sponzorum atd, takze opet vypadame jako ubreceni jesitove, diky Peto . jiri

            • Re: tak kdo tady lže???

              (host)     před 17 lety 07.08.2007 14:12 |  
              0 0

              kam chodíš do kina že tam platíš 300???

            • Re: tak kdo tady lže???

              (host)     před 17 lety 07.08.2007 14:14 |  
              0 0

              jinak věřím že kdybych nedělal u nás ale v Praze a bral řádově vyší peníze,asi bych je taky uměl roztočit.

          • Re: tak kdo tady lže???

            (host)     před 17 lety 07.08.2007 14:11 |  
            0 0

            Přesně tak,jasně do kotle za 300,- jak daleko je to z kotle na hřiště?20 - 50 m??Kdyby to byla otázka 300,- v pohodě.ale na hlavní...nebo na hlavní za 500,- 350,- na nekrytou a 250 do kotle ale tohle?Fakt bych přijel ale mám jiný výdaje,než lepit 500 za vstup 150 na benzín a něco na pivka.Fakt se nezlobte.

            jinak k argumentu se Stounama.od 14 žeru Korn když byly poprvý v Praze za 900,- neváhal jsem ani minutu to vysolit.Moje nej kapela,super šou poprvý po 10ti letech poslouchání u nás,musel jsem tam bejt.

            Věřím že kdyby s náma hrál ManU,Liverpool,Barca...asi bych ty peníze taky dal ale na žilinu???

            • Re: tak kdo tady lže???

              (host)     před 17 lety 07.08.2007 14:24 |  
              0 0

              Ja treba obrazim i tri ligovy i jiny fotbaly za vikend ted , treba Dukla s Opavou, my a v pondeli i Sralta s Libercem, ale vsechno musi mit nakou unosnostn nejde myio skandalizaci Slavie , ale o rozumnou financni politiku dam maly priklad, uz po losu jsem psal, dejte listky za trista bude vyprodano , vydelate nakejch 7 melounu, ted dali listky v prumeru za 550 Kc, prijde nejvice desettisic, vysledek 2 melouny bychom brali v pripade mensi ceny. Jiri

              • Re: tak kdo tady lže???

                (host)     před 17 lety 07.08.2007 14:29 |  
                0 0

                Ale Jiří, ty bys v takovém případě nadával na Doležala, že nenasadil ceny lístků dost daleko a co tomu řeknou ti ubozí kluci v béčku, co nemaj na chleba.

            • Re: tak kdo tady lže???

              (host)     před 17 lety 07.08.2007 14:27 |  
              0 0

              Člověče, chtěl jsem jet letos na Havaj, ale nebyly love, tak to byla Itálie. Myslíš, že by Slavie měla vysílat do ulic Armádu spásy, aby rozdávala lístky bezdomovcům? Že by měla požádat na sociálce o adresy všech nezaměstnaných a rozdávat jim lístky na čestnou tribunu? Když jseš holt chudej, tak pracuj. Nebo se smiř s tím, na co máš.

              • Re: tak kdo tady lže???

                (host)     před 17 lety 07.08.2007 14:33 |  
                0 0

                Ale jo v pořádku,já sem s tím smířenej.Jen píšu svůj názor kterej se ukazuje jako pravdivej (podle počtu prodaných lupenů) a to že to Slávie posrala s cenou lístků.Stačilo dát o trochu míň a bylo by plno.
                Takhle tam holt bude plnej kotel a trochu věrnejch který na to maj.
                Promiň ale pro mě prostě zápas slávie s žilinou nemá cenu deního výdělku.Fakt ne.
                Jsem asi sociál :o) a míň slávista než ty.
                Honza

                • Re: tak kdo tady lže???

                  (host)     před 17 lety 07.08.2007 14:41 |  
                  0 0

                  Honza asi odpovedel i za mne , ale presto tam budu, presto ze dat 300 za lupen neni malo, no mozna fakt nejaky kluci s becka na konci minuly sezony nemeli na tu Spasu daleko/ nebrali 3 mesice plat/.Jiri

                  • Re: tak kdo tady lže???

                    (host)     před 17 lety 07.08.2007 14:48 |  
                    0 0

                    Věřím, ta pomáda a přelivy je přijdou na nekřesťanský prachy.

                    • Re: tak kdo tady lže???

                      (host)     před 17 lety 07.08.2007 14:55 |  
                      0 0

                      tak , tak snad jen tobe a par dalsimdoporucuji, online rozhovor s p. Cernym na Aktualne .cz, koukal jsen na otazky, jdou na telo, mozna , ze snad konecne pochopis, jinak Slovaci prodali temer vechny listky tj. asi 980 k teto chvili, pro dnesek mam padla a tesim se brzy zde na webu , zdravi Jiri

        • Re: tak kdo tady lže???

          (host)     před 17 lety 07.08.2007 18:55 |  
          0 0

          Tohle jsi nemyslel snad vážně. Nebo Ti snad usnul mozek?

          • Re: tak kdo tady lže???

            (host)     před 17 lety 07.08.2007 19:02 |  
            0 0

            Tyto dvě věty patří k žebrání před kostelem.

    • Re: tak kdo tady lže???

      (host)     před 17 lety 07.08.2007 16:14 |  
      0 0

      Co je kurva nějakýmu Černýmu do ceny lístků? To se ho přece vůbec netýká a nemá to co komentovat! Žerou měsíčně stamiliony na poplatcích a nejsou schopný nabídnout aspoň půl mega pro klub? Sám ví že to posral a teď tu bude hledat důvody všude okolo.

      Zeptejte se starších lidí, co si o Černym myslí. Moje máma to včera zaslechla a hned sem dostal info, že ten člověk za celej život nesáhl na práci. A to jí je sport, natož Slavia, úplně ukradenej.