O Slavii

Josef Kaufman míří do Slavie

Další zimní posilou Slavie se stane čtyřiadvacetiletý obránce Josef Kaufman z Teplic. Na podzim hostoval ve Vikingu Stavanger, který na něj uplatnil opční právo, ale nedohodl se na smlouvě se samotným hráčem.

"Nabídli jsme Josefovi prodloužení smlouvy u nás, ten však odmítl s tím, že nechce v Teplicích pokračovat, a tak by byl v létě k mání zadarmo. Proto jsme se dohodli se Slavií na přestup, se sešívanými se již dohodl i samotný hráč," komentoval přestup pro teplický web jejich ředitel pro komunikaci Petr Heidenreich.

Čtyřiadvacetiletý Kaufman pak dnes podepsal ve Slavii smlouvu do 31. 12. 2012 a bude oblékat dres s číslem 29.

"Jsme rádi, že se Josef rozhodl pro Slavii a věříme, že bude výraznou posilou v boji o obhajobu mistrovského titulu," uvedl generální ředitel Slavie Petr Doležal.

V české lize naše nová posila nastoupila k 88 zápasům a vstřelila jeden gól. Za reprezentační celky U18, U19 a U21 si připsal celkem 39 startů, nejvíce, 28, za U21.

Komentáře (164)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kaufman míří do Slavie

    SForever1     před 15 lety 20.01.2009 11:05 |  
    0 0

    S M R T S P A R T Ě !!!!!

    • Re: Kaufman míří do Slavie

      martin08     před 15 lety 20.01.2009 11:09 |  
      0 0

      ?

      • Re: Kaufman míří do Slavie

        marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 11:23 |  
        0 0

        No snad to nebude žoldák a bude za nás bojovat, aby se pak případně posunul ještě výš. Prý je od útlého mládí fanoušek sparty,tak uvidime.

        • Re: Kaufman míří do Slavie

          Viking     před 15 lety 20.01.2009 11:24 |  
          0 0

          Je třeba Kauflandovi to bolševickou víru vytlouct z hlavy, podívej se na Voliše:-)

          • Re: Kaufman míří do Slavie

            DrFe1     před 15 lety 20.01.2009 11:26 |  
            0 0

            Tak proto je chudák pořád na lavičce. On to má za trest ... :-/ :-)

            • Re: Kaufman míří do Slavie

              Viking     před 15 lety 20.01.2009 11:36 |  
              0 0

              Přesně tak, ještě neskončila reinkarnace.

              Jinak OZ trochu optimismus mírní, prý to hotové ještě není. Každopádně si myslím, že by to mohla být trefa do černého. Měli bychom rychlé, útočné kraje a naše hra by mohla být zase o trochu nečitelnější. Navíc asi JK moc drahý nebyl, za rok mu končí u Tepláků smlouva. Snad se do toho na poslední chvíli z trucu nevloží Cirkusový spolek Toaletná.

              • Re: Kaufman míří do Slavie

                Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 11:37 |  
                0 0

                pry neco okolo sedmi milionu coz je super cena

              • Re: Kaufman míří do Slavie

                Jiri1     před 15 lety 20.01.2009 11:40 |  
                0 0

                Chlapci z Letne se do toho nevlozi

              • Re: Kaufman míří do Slavie

                slaviator     před 15 lety 20.01.2009 13:22 |  
                0 0

                Ještě se to sepisuje no.. :)

            • Re: Kaufman míří do Slavie

              Jiri1     před 15 lety 20.01.2009 11:39 |  
              0 0

              Zdravim, konecne posila , jak ma byt, po Fordovi, ktery se pry prichazi do Slavie rozehrat, miri do naseho tymu sice problematicky hrac, ale pan fotbalista. Hodne si od nej kdysi slibovalo i vedeni Teplic, ale hrac se s tymem zcela neszil a navic chtel svou karieru posunout smerem k Evrope. Slavia ma potencional mu prani splnit, navic je vyhodou , ze dokaze hrat nejen na kraji , ale treba i ve stredu obrany. Splnil se tak jeden z pozadavku naseho velkeho Karla a otevrela se alespon moznost alternovat nase stopery i kraj obrany. Opacnym smerem po vyleceni asi zamiri ne zcela docenovany Volesak, coz je ale obrovska skoda, ale budme uprimni, JKJ do oka priluis nepadl a jeho perspektiva v nasem klubu rychle uvadala. Zbyva tedy jeste jedno volne misto pro planovane posily, ktere asi zaplni nejaky vetsi talent z ciziny. Neni vsak nikde dano, ze by smerem k acku nemohl posunout i nektery s nasich utocniku v b tymu , napr Honka. Nas tym momentalne trenuje dvoufazove a hraci dostavaji zabrat mozna vice nez na soustredeni........ Je nutne jeste doresit problemy okolo herniho soustredeni a verit, ze vse vyjsde ja ma.

              • Re: Kaufman míří do Slavie

                Viking     před 15 lety 20.01.2009 11:45 |  
                0 0

                Problémy s herním soustředěním? No moc pozitivně to nevypadalo když jsem na HP četl, že soupeři v Arabášově jsou stále neznámí.. Pořád to má na starosti Držmíšek?

                • Re: Kaufman míří do Slavie

                  dejva     před 15 lety 20.01.2009 11:49 |  
                  0 0

                  super posila . dekujeme .......... kaufman je jedinej dostupnej hrac, ktery muze nahradit mateje.

              • Re: Kaufman míří do Slavie

                Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 11:47 |  
                0 0

                letosni posilovani je rozumne , za malo penez prisli dva kvalitni hraci , po Kaufmanovi tu par lidi volalo uz davno , je to moderni bek ktery by mohl zaplnit díru kterou ted mame , Forta sice neprivitali uplne vsichni ale me bohate staci ze je to pan slavista a uz tim nam pomuze, ted to chce uz jen par nadějí na testy a muzem jet do dubaje

              • Re: Kaufman míří do Slavie

                Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 12:02 |  
                0 0

                Zdravím.. minulý týden jste avizoval, že na hotelu v Edenu už sedí tři cizinci na testy.. asi nemůžou najít klíče od pokoje, či co? :-)))
                Jinak Kaufnama vítám, je to prověřený hráč, podle svých slov v Norsku přidal na důrazu a navíc by měl údajně být za 7 mega při smlouvě na 4 roky. Voldovi přeju jenom to nejlepší, je škoda, že KJ sází na jiné, podle mě má kvality, které chybí všem ostatním oz, ale nedá se svítit. Teplice by pro něj mohly být výkonnostně optimální, takže já bych mu ten přestup i přál, ale ještě není nic definitivní. Nějaké hráče do ofenzivy bych ještě čekal, minimálně jako přípravu na léto. . skončí Šmicer, pravděpodobně odejde Švento či Belaid, dynamický záložník s dobrou střelou by se hodil. A za kluky z juniorky bych se taky přimlouval, věřím, že se na jaře zapojí do zápasů, zejména v poháru.

                • Re: Kaufman míří do Slavie

                  Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 12:11 |  
                  0 0

                  Já nevim, já myslím, že kdykoliv Volda dostával příležitost, tak to sice svým nasazením na hřišti rozhýbal ale jaksi z toho nic pořádnýho nebylo. Jeden gól na Strahově proti Kladnu a nahrávka Šenkymu na Spartě minulej podzim. Víc by se mi líbil přeškolenej na defenzivního záložníka, kterej by uměl i dopředu ale pochybuju, že tu práci dozadu by zvládal jako Tavares. Přeju Voldovi hodně štěstí, je to sympatickej kluk ale jeho budoucnost ve Slavii nevidím..

                  • Re: Kaufman míří do Slavie

                    Jiri1     před 15 lety 20.01.2009 12:55 |  
                    0 0

                    Volesak je hracem budoucnosti , odolny typ s pomerne dobrou kondici, dle meho nedostava ve Slavii vetsi prostor a to hlavne diky tomu, ze byl do klubu priveden na prani pana Dolezala a castecne proti vuli Karla Jarolima, poustet ho v soucasne situaci je dosti nesmyslne a pokud je pravda , ze by mel po vyleceni jit na sever do konce sezony hostovat a pak se jen splni formality okolo prestupu, neni to dobre ani pro nas ani pro nej, byt mu to i snad nekdo z vedeni mel slibit , jestlize nebude u nas pravidelne hrat.

                • Re: Kaufman míří do Slavie

                  Jiri1     před 15 lety 20.01.2009 12:16 |  
                  0 0

                  Mluvil jsem mily studente o dvou a klice nasli, je jen otazka jak se jevi a jak sebudou jevit nasemu nejvyssimu. Tedy take treba jestli se na nich da neco trhnout, vy uz jste asi v Esdenu dlouho nebyl, takze se stavte zitra, snad Vam budu moci rici konkretneji, koneckoncu nebyli jedini, navstevou nas poctili i jini hraci , ale to uz je spise na nekom jinem , co pusti ven a co ssi nechaji pro sebe. Vsechny rejpaly zdravi a Vas nejvice. Jiri1

                  • Re: Kaufman míří do Slavie

                    Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 13:26 |  
                    0 0

                    Pravda nebyl, naposled mě zaujalo, že na zasněženou pluchu hřiště někdo vyšlapal krásná srdíčka:-)) Vždyť se známe, nic ve zlém, ale všude ticho po pěšině a o vyšich avízech nejvíc. Já si počkám na výsledek. Co se týče Volešáka, tak to rozhýbání beru jako plus každopádně. . už třeba to, že když přišel na trávník v Ostravě, tak udělal 2-3 dobré a kce a i díky němu jsme Baník nepustili k závěrečnému náporu. Loni dal 4 góly, myslím, že kdyby dostal stejný prostor jako MJ, tak by taky byl vidět. Minimálně je nejlepší rozehrávač standartek. Ale jak říkám, jestliže bude tak nějak pořád dokazovat KJ, že si zaslouží důvěru, tak bych mu umožnil odchod a Teplice jsou slušný klub s dobrým zázemím. Bohužel tradičně o pohárech jenom mluví, případně končí hned jak to jde.

  2. Re: Kaufman míří do Slavie

    mirecek1111     před 15 lety 20.01.2009 12:36 |  
    0 0

    Jen tak mimochodem, je pravda, že máme na Dočkala předkupní právo? to by potom byl protiargument pana trenéra a tedy i mě, který ho vesměs pořád obahuje. Ono totiž pokud tam je, tak určitě nebylo domluveno na 50 milionů.
    Takže pokud by si i pan trenér začal rvát vlasy které ani nemá, že ho tehdy pustul, tak by si ho Slavia mohla stáhnout zpět.
    Navíc předkupním právem blokujeme Liberci jeho zpeněžení v zahraničí.
    A myslím, že nějaká podobná "fiška" bude i u Váchy jak tady někdo psal o tom, že jeho prodejem nám vznikne "pohledávka" na některého hráče Baníku.

    • Re: Kaufman míří do Slavie

      Jiri1     před 15 lety 20.01.2009 12:43 |  
      0 0

      Zcela konkretne jsem na tema Dockal mluvil treba s Jinochem, Skorpilem i Vachou/ptal jsem se na jeho nazor a perspektivu ve Slavii/ nekolikrat, odpoved byla vzdy stejna navrat do Slavie je vyloucen a to nejen proto, ze ho proste Karel nechtel a ty dohody o zpetnem prodeji ci ruznych predkupnich pravech je spise hra pro fandy, aby se nereklo. U Vachy je to snad trochu jinak , ale v pripade , ze se v Baniku chyti , odchazi a uz ho nikdy zpet neprilaka ani supernabidka, mozna kdyby tak trenoval trener Kozel a na post sportovniho reditele se vratil pan Ricka, ale to je dle meho utopie.

    • Re: Kaufman míří do Slavie

      marek018     před 15 lety 20.01.2009 12:57 |  
      0 0

      rozlišuj opci a předkupní právo.Je v tom výrazný rozdíl..

      Navíc,už vidím,jak se celej žhavej vrací do SKS,když tu už jednou nedostal porádnou šanci..

      • Re: Kaufman míří do Slavie

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 13:30 |  
        0 0

        Tak v Hattricku to nevyloučil a podle stejného článku tam je i předkupní právo a další procenta při prodeji. Nicméně právo není opce, takže není pevně stanovená částka, jen přednostní jednání o přestupu.

    • Re: Kaufman míří do Slavie

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 13:44 |  
      0 0

      jen pro pořádek, u předpkupního práva není předem dohodnuta cena, předkupní právo lze využít, pokud nabídnu tržní cenu, tedy cenu, kterou je ochoten zaplatit nekdo jiný.

    • Re: Kaufman míří do Slavie

      slaviator     před 15 lety 20.01.2009 14:54 |  
      0 0

      Předkupní právo máme i snad na Costu nebo Šourka...

  3. Re: Kaufman míří do Slavie

    slaviator     před 15 lety 20.01.2009 13:36 |  
    0 0

    Super. Kaufiho jsem chtěl už před rokem, rokem a půl... Snad se předvede:-)

    • Re: Kaufman míří do Slavie

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 13:38 |  
      0 0

      NJ Hned jsem si vzpomněl, že je to tvuj kůň:))) To jsem na něj zvědavej.

      • Re: Kaufman míří do Slavie

        slaviator     před 15 lety 20.01.2009 14:28 |  
        0 0

        Už jsme i domluvení na rozhovoru, jen co podepíše, tak bude... Jééééé... Se těším. .:)))

  4. Re: Kaufman míří do Slavie

    quelhar (admin)     před 15 lety 20.01.2009 13:57 |  
    0 0

    Jsem na nej docela zvedavy, herni pauzu nemel, takze by mohl byt schopny hned naskocit do zakladu - zvlast vzhledem k tomu, ze Drizdal je schopny hrat stejne dobre nalevo jako napravo. A krajni obranci Kaufman, Drizdal budou urcite lepsi nez Drizdal, Hubacek. Necham se prekvapit, minimalne rok ho asi nikdo z nas nevidel. Ja mam ocekavani docela velka.

    • Re: Kaufman míří do Slavie

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 14:11 |  
      0 0

      Zdravim, moje ocekavani jsou spis strizliva, moc ho neznam, ani v teplicich jsem ho moc nesledoval, byl sice juniorskym reprezentantem, ale pak jeho kariera zrovna nemirila strme vzhuru, tak uvidime. Ocekavam od nej kvalitni rozsireni kadru v obrane, nevim jestli muze hrat na obou stranach nebo i ve stredu, to by bylo fajn. Esli se prosadi napravo pres Frantu Drizdala, to nevim, ale mohli by hrat oba, jeden vpravo a druhej vlevo. Co se tyce hernich kvalit a prednosti, to musi napsat nekdo jinej.

      • Re: Kaufman míří do Slavie

        quelhar (admin)     před 15 lety 20.01.2009 14:16 |  
        0 0

        Kazdopadne je to hrac na post, na kterem jsme oslabili odchodem Krajcika. Tezko ocekavat, ze bude hrat v takove forme, jako Matej na podzim (to by mozna nehral ani sam Matej), ale mel by to byt lepsi hrac nez treba nalevo David Hubacek. Uvidime v pripravnych zapasech, jak se obrana vykrystalizuje.

        • Re: Kaufman míří do Slavie

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 14:22 |  
          0 0

          presne to od nej ocekavam, ze bude lepsi nez Hubacek a ze tedy na oba kraje obrany bude kvalitnejsi volba. Taky by mohl rozsirit rady nasich hlavickaru, malych hracu mame celkem dost.

        • Re: Kaufman míří do Slavie

          mart     před 15 lety 20.01.2009 14:27 |  
          0 0

          Tak jako Matej hrat urcite nebude. Ale to nemusi byt spatne. Zaprve je to obrance. (ne preskoleny zaloznik) Rychly, slusna orientace, a pak,....a to hlavne, je to i hlavickar (to se o Matejovi pri nejlepsi vuli neda rict:). Je to proste uplne jiny hrac. Jeste jsem zapomnel, co se pamatuji, neni zrovna mekkys :), ... ale tam by se srovnani s Matejem hodilo, proti nemu bych taky nechtel zrovna dvakrat nastoupit :).zdravi mart

          • Re: Kaufman míří do Slavie

            slaviator     před 15 lety 20.01.2009 14:31 |  
            0 0

            Po Matejovi a Zdenkovi Pospěchovi to býval třetím nejlepším pravým bekem v lize. Tak snad teď ve Slavii ukáže, že po nich přejímá žezlo:-) Ještě bych ale uvítal jednoho hráče do zálohy, na pravý kraj.

            • Re: Kaufman míří do Slavie

              mart     před 15 lety 20.01.2009 14:36 |  
              0 0

              ? Grajciar?

              • Re: Kaufman míří do Slavie

                slaviator     před 15 lety 20.01.2009 14:53 |  
                0 0

                Cristiano Ronaldo. :-)

                • Re: Kaufman míří do Slavie

                  Khadgar     před 15 lety 20.01.2009 14:57 |  
                  0 0

                  Tomu bych pod Karlem dal tak dva dny. Ferguson sice neni měkota, ale oproti Karlovi to je Mirek Dušín. A pokud by to Cristiano náhodou vydržel do prvního zápasu, tak by psychicky nezvládl situaci, kdy by ho Jarda vyhnal od trestňáku s tím, že tohle tady kope on :-)

                  • Re: Kaufman míří do Slavie

                    slaviator     před 15 lety 20.01.2009 15:04 |  
                    0 0

                    Omyl. Přišel by k tomu hloučku hráčů Brabec a coby kapitán určil, že to bude kopat Jarda.. :-))

                    Ale jinak ta myšlenka ve druhé větě je zajímá. Bylo by zajímavé vážně nějak porovnat, kdo je přísnější. Ferguson či KJ? KJ ale přinejmenším zatím kopačku po žádné hvězdě nehodil, jako Ferguson svého času po Beckhamovi..

                    • Re: Kaufman míří do Slavie

                      quelhar (admin)     před 15 lety 20.01.2009 15:16 |  
                      0 0

                      Zato vime od Kalivody, ze ho kopnul, tak nevim, co je horsi... ::)

                      • Re: Kaufman míří do Slavie

                        slaviator     před 15 lety 20.01.2009 16:24 |  
                        0 0

                        Toho se namluví. Teď už jsem slyšel od jednoho zaměstnance Teplic, že prej Kaufman ani nezdravil spoluhráče když odcházel z kabiny, celá kabina že ho nesnášela a že v létě odešel do Norska hodně ve zlým... Pche. Nám ho závidí už, určitě..!:-) Jestli někdo nepozdraví nebo pozdraví třikrát je si myslím jedno, může žít ve "svým" světě... no a..? Důležitý než zda řekne "ahoj, mějte se pěkně, zejtra zas se uvidíme" jak dodržuje životasprávu a co odvádí na trénincích v a zápasech...

                • Re: Kaufman míří do Slavie

                  mart     před 15 lety 20.01.2009 14:58 |  
                  0 0

                  tak dobre, ale .... kdyz von dost simuluje. Ale jak rikam, necham si poradit. Na druhy pokus beru (pod natlakem) CR :)

                  • Re: Kaufman míří do Slavie

                    slaviator     před 15 lety 20.01.2009 15:02 |  
                    0 0

                    Já Cristiana coby člověka taky nemám nějak rád, je to machýrek... Ale v noze to má. A kdyby k nám měl přijít hráč jeho ražení, kterej si s obranou soupeře udělá co chce, kterej střílí gól za gólem... Tak to, že občas ujede, bychom mu asi odpustili, že...:-) Jen to chce sehnat pár miliard Kč na jeho přestup (dvě? tři?) a asi tři sta -pět set milionů na jeho roční plat. Obávám se, že než to seženem, bude z Cr.Ronalda starej dědula :))

      • Re: Kaufman míří do Slavie

        slaviator     před 15 lety 20.01.2009 14:30 |  
        0 0

        V Teplicích byl celkem oporou, jenže pak ho Teplice chtěly prodat a přivedly ze Zlína Vidličku. A najednou hrál Vidla a ne Kaufi. Kaufi odešel na hostovačku do Vikingu, kde celkem hrál dobře a pravidelně. Norská liga je slušná soutěž, možná je i vejš než GL... Viking s ním byl spokojenej, chtěl využít opce, nevyšlo to. Ale tím líp pro nás :-) Kaufman je hráč taky do "běhu" jako byl Matej, ale nezvládne tu roli "2 v 1".

        • Re: Kaufman míří do Slavie

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 15:02 |  
          0 0

          Stačí, když zvládne roli jeden na jednoho:-))

          • Re: Kaufman míří do Slavie

            slaviator     před 15 lety 20.01.2009 15:06 |  
            0 0

            Jak to "stačí" ukazuje pravidelně takovej Oboya, kterej jeden na jednoho umí... A dokonce tak dobře, že to zkouší i vícekrát za sebou. Ale přihrávky abys pak od něj v celé sezoně spočítal na prstech jedný ruky... K čemu je, když hráč obejde někoho jeden na jednoho když pak ani nevystřelí (nebo když už, tak pánu Bohu do oken) ani nepřihraje? :( Cr.R. obejde hráče, narazí si, a gól.. :(

            • Re: Kaufman míří do Slavie

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 15:24 |  
              0 0

              Ale furt je to lepší, než když neumí ani to..Hubajz :-)) To byla nadsázká.. to je totiž právě jedna věc, díky který byl Matej tak platnej. Jako bejvalej záložník ze nebál jít dopředu a uměl přejít přes hráče. Co se týče tahu na branku tak nevidím druhýho takovýho hráče ve Slavii (když nepočítám útočníky..). Viděl už jsi někdy, aby Tavares, když je stínovanej udělal dva tři kroky a vypálil na bránu jako Matej např. s Aston Villou? Tohle u nás chybí, přitom je to jenom v hlavách hráčů (a trenérů)

              • Re: Kaufman míří do Slavie

                slaviator     před 15 lety 20.01.2009 16:33 |  
                0 0

                "Jarek" pak i přihrává, to je rozdíl. :)
                Tavares... a vystřelit? Jedině že by se prokličkoval snad tak půl metru před bránu, pak možná by to tam dal patičkou :)

            • Re: Kaufman míří do Slavie

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 15:25 |  
              0 0

              A BTW na co sem taháš Oboyu? Máme snad Jardu Černýho, ne? :-)

  5. Re: Kaufman míří do Slavie

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 14:05 |  
    0 0

    To je dobře, skvělý, rychlý hráč, který snad v Norsku ze svého umu nic neztratil (pravděpodobně ještě získal). Moc se těším až jej uvidím v sešívaném dresu.

  6. Re: Josef Kaufman míří do Slavie

    Fly     před 15 lety 20.01.2009 16:06 |  
    0 0

    Tak Kaufmann každopádně kvalitní posila,perspektivní,důrazný pravý bek.
    Jenom jedna perlička z EF
    Kily 20.01.2009 10:51
    tak tohle je dobrá ironie, kluk, co odmalička fandil Spartě a slávisty v případě vyskakování si ve třídě mlátil do ramen a dával jim koňary, najednou bude hrát za Slavii. To jsem zvědavej, jak tohle dopadne

    Kily 20.01.2009 11:08
    já si pamatuju na jedno pravopisný cvičení z češtiny na zdvojený souhlásky, já seděl před ním, kámoš vedle něho a vždycky jsme mu ukázali ukazováček jako že je tam jedno písmeno a ukazováček s prostředníčkem jako že jsou dvě. Když nám to třídní oznámkovala, tak my s kámošem jedna a on pět. Tak jsme se mu na to mrklim, jako první byla telefonní budka. Málem nám vypadly oči, on napsal teleffoní a hájil se tim, že viděl, že mu ukazujeme dvě, ale dvě n mu přišlo jako hrozná kravina

    • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

      slaviator     před 15 lety 20.01.2009 16:31 |  
      0 0

      ad 1) budme rádi, dříve to bývalo naopak
      ad 2) lidi se u tohohle vysmívaj fotbalistům, ale když pak člověk vidí, co napíše některej vysokoškolák či maturant ve slohovce za chyby (včetně vyjmenovaných slov), tak to je pak spíše k breku

      • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

        mart     před 15 lety 20.01.2009 16:44 |  
        0 0

        ad 1) Straka Frantisek.... (jen namatkou)

        • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 17:17 |  
          0 0

          marte, straka byl v mladi slavista?

          • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

            martin08     před 15 lety 20.01.2009 18:22 |  
            0 0

            byl. dobry co(:

            • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

              Eluin (přítel SN)     před 15 lety 21.01.2009 08:40 |  
              0 0

              Jejda, to jsem nevěděl. To jsou ale šoky :-). Máte také někdo nějakou historku o mládí F. Straky?

          • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

            mart     před 15 lety 20.01.2009 19:17 |  
            0 0

            :), dost silenej, ale ne tak silenej, jako jeho tata, a jeho bratr :).
            Zeptej se Sokrata 55, ten je taky s JC.mart

          • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

            slaviator     před 15 lety 20.01.2009 21:26 |  
            0 0

            pěkná sranda, co? :)

      • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

        Fly     před 15 lety 20.01.2009 18:22 |  
        0 0

        tak samozřejmě,já se mu nevysmívám,jen jsem to uvedl jako určitou dokumentaci,mně jde o fotbalové kvality,a ty by tam být prostě měly

  7. Re: Josef Kaufman míří do Slavie

    zz     před 15 lety 20.01.2009 17:16 |  
    0 0

    Zdravím,
    jestli bude Kaufman posila, to se teprve uvidí na jaře.
    Je to typologicky jiný hráč než Krajčík. Je silovým typem hráče s dobrou střelou ze střední vzdálenosti, dlouhými auty, je důrazný v osobních soubojích, slušný hlavičkář, relativně rychlý. Chybí mu kvalitní finální přihrávka jako u Krajčíka, hra jeden na jednoho je slabá, technika práce s míčem průměrná, hra v defenzivě průměrná.
    Bude využitelný při obranných i útočných standardkách jako dobrý hlavičkář i při zahrávání nepřímých kopů, kdy má tvrdou střelu. Jeho dlouhé auty by mohly být výhodou proti bránícím týmům.
    Jsem zvědavý, jak KJ vyřeší oba kraje obrany, kde bude hrát Dřížďal, jak to bude s Hubáčkem a Šikličem.
    Je možná i varianta s Dříždalem na levé straně, ale moc ji nevěřím.
    Patrně to znamená konec nadějí pro Kindela, předpokládám, že v létě přestoupí do jiného klubu. Možná i Jablonský.
    Bude zajímavé sledovat výkony Kaufmana, Váchy a Gebreho. Vácha zatím odehrál jeden přípravný zápas proti Třinci, trenér Večeřa ho vyzkoušel na obou stranách obrany a na levé straně si vedl velmi dobře. Jeho výkon byl hodnocen pozitivně ostravskými fanoušky, měl kvalitní finální nahrávky. podílel se přesnou přihrávkou na gólu, nebezpečně střílel, nebál se hrát jeden na jednoho. Je možné, že trenér Večeřa po návratu Řezníka postaví Váchu na levou stranu obrany. Univerzálnost a obounohost Váchy je jeho výhodou.
    Po 30 kole můžeme udělat závěr o tom, zda nákup Kaufmana byl přínosem, zda nebylo lepší sáhnout do vlastních zdrojů.
    Kaufmana nikdo z nás v norské lize neviděl, takže těžko můžeme hodnotit jeho výkonost v této lize.
    O Filla je prý zájem v premiere league a v primera division. Uvidíme, kde na jaře skončí.
    Uvidíme, jak to dopadne s Rudou Skácelem, kterému v létě končí smlouva a v Southamptonu už není ani na lávce. Klub ho potřebuje prodat.
    Není to nákladná investice, navíc je zde možnost hráčské kompenzace v podobě Volešáka.

    • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

      tantalos     před 15 lety 20.01.2009 17:28 |  
      0 0

      Slavii chybí peníze na nákup opravdové superposily, u Kaufmana ale mám pocit, že to je konečně akvizice správným směrem - hráč poměrně vysoký, tvrdý, silový. Dokonce mi připadá jako opravdová posila - první po Toleském.
      Nejspíš bude pro hru dozadu lepší než Vácha, Kaufmana hned tak někdo nepřetlačí. Pro hru dopředu bych Vašona viděl radši, ale věřím, že pro něho samotného bude lepší vydat se Dočkyho cestou. Večeřa je dobrý trenér.
      Takže vítej, chlapče, ukaž, jaký jsi charakter.

      • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

        tantalos     před 15 lety 20.01.2009 17:35 |  
        0 0

        A ještě jedno pozitivum má tenhle nákup - otvírá cestu pro Volešákův odchod, a tedy je to krok k tomu, aby se z MJ konečně stal náš nejlepší, nepostradatelný záložník. (Dokud nepřijde LJ)

        • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

          zz     před 15 lety 20.01.2009 17:41 |  
          0 0

          To jsem zvědavý, jak KJ vyřeší v létě zálohu s MJ, LJ a Jardou Černým. Belaid to nebude mít lehké s příchodem LJ.

          • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

            tantalos     před 15 lety 20.01.2009 17:54 |  
            0 0

            Jsem přesvědčený, že se Belaid neztratí. Talentu má jako málokdo a když vydrží pod Jarolímem, bude psychicky nejsilnější ze svého národa.

          • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

            quelhar (admin)     před 15 lety 20.01.2009 18:06 |  
            0 0

            Tou dobou uz prodame Marka Jarolima se ziskem do bundesligy (a martyni mi zaplati pivo) :o))
            Ale vazne - LJ jeste neprisel a spekulovat, jak to bude, az prijde, je predcasne. Hraci se muzou zranit, prestoupit, ztratit nebo ziskat formu... Naznacovat uz ted, ze bude Belaidovi nejak ublizovano, to mi prijde trosku uhozene.

            • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

              tantalos     před 15 lety 20.01.2009 18:07 |  
              0 0

              No, pokud ho nezfackujou, když se žene k trestňáku.

            • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

              zz     před 15 lety 20.01.2009 18:16 |  
              0 0

              Tak to já Ti zaplatím basu, pokud MJ přestoupí do bundesligy.
              Návrat LJ je pravděpodobný vzhledem k tomu, že nehraje pravidelně a končí mu snad smlouva.
              Nechci malovat čerta na zeď, může se stát cokoliv, ale já si myslím, že Belaid nebude na jaře v základu.

              • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                tantalos     před 15 lety 20.01.2009 18:19 |  
                0 0

                Taky se bojím. Je to náš jediný střelec... No, snad zasáhne Pučmeloud.

              • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                quelhar (admin)     před 15 lety 20.01.2009 18:20 |  
                0 0

                No ja si zase myslim, ze nebudeme mit zaklad jako takovy, ze se hraci budou hodne stridat... Ale koneckoncu - kdyby mel zapasy odchodit jako v zaveru podzimu, to uz bude mozna lepsi, at tam neni vubec. Myslis, ze misto nej bude hrat napravo Grajciar?

                • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                  zz     před 15 lety 20.01.2009 18:37 |  
                  0 0

                  Já myslím Janda. Záloha jakou očekávám od KJ v prvním zápase proti Plzni:Janda, Tavares, Jarolím, Černý.

              • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 18:33 |  
                0 0

                tak to je jasny, ze Belaid v zakladu nebude. Alespon ze zacatku ne. Tedy pokud budem hrat na 4 - 4 - 2 a upustime od hry bez krajnich zalozniku - coz je nutnost, bez Matej to hrat nelze, tak je na stredu jen jedno misto a na nej bude MJ a TJ. MJ je Karlovo mus sein, takze TJ bude hrat max. od 80 min. Nalevo se bude stridat Dusan s Cernym a napravo Grajcar a Janda. Belaid dostane sanci v pripade pruseru. Smica bude hrat utok. Takhle bych to predpovidal.

                • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                  quelhar (admin)     před 15 lety 20.01.2009 18:49 |  
                  0 0

                  Tak to ani nemusime hrat pripravne zapasy, kdyz uz vsichni vime, jak to KJ bude stavet a KJ uz je urcite taky rozhodnuty :o) Ja bych to tak pevne nevidel a dokazu si predstavit, ze i nadale budou hrat TJ i MJ spolu v zaloze. Takze se necham prekvapit, jak to proti Plzni KJ postavi, v soucasnosti bych to videl plus minus na Vaniak - Kaufman, Suchy, Latka (Brabec ma karetni stopku), Siklic/Drizdal - Belaid, Tavares, Jarolim, Svento - Toleski a nektery ze zbylych utocniku.

                  • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                    zz     před 15 lety 20.01.2009 19:02 |  
                    0 0

                    Tak o Latku se zajímá podle Pasky Dinamo Záhřeb. Pokud jsou Paskova slova pravdivá, tak bych Latku pustil, jestli bude nabídka zajímavá pro klub. Získáme nějaké peníze, na stoperu může hrát Hubáček i Cisse a v případě velké marodky jsou v juniorce hladoví vlčáci Kobler, Hošek, Studík, Starý.

                    • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                      quelhar (admin)     před 15 lety 20.01.2009 19:10 |  
                      0 0

                      Rozhodne souhlasim. Pokud bude nabidka alespon trochu zajimava, tak Latku pustit. Dlouhodobe nema v tymu takovou pozici, jakou by si asi sam predstavoval, a me osobne strasi jeho hra, kdy v kazdem souboji protihrace drzi. Zaroven presun Hubacka na stopera uvolni misto na kraji obrany vice ofenzivnejsim typum. Nicmene minimalne pro leto to znamena hledat stopera do zakladni sestavy.

                      • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                        zz     před 15 lety 20.01.2009 19:15 |  
                        0 0

                        Tak třeba Poláka z Liberce, pokud prodáme Suchého a dát čuchnout k A týmu talentovaným Hoškovi, Koblerovi, Kolaříkovi.
                        Budeme mít na to půl roku.
                        Jinak Paska s Pekhartem asi přetaktizoval, takže je možné jeho hostování ve Slávii.
                        Za Latku je reálných 15 mega.

                        • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                          mirecek1111     před 15 lety 20.01.2009 20:24 |  
                          0 0

                          Myslím že se jaksi zapomínáš koukat na budoucnot. V létě se očekává odchod Suchého a mě by strašně zajímo, jakým stylem bychom zase hledali náhradu za něj. Asi nějaký druhý Fořt, takže Hubáček na stoperu.
                          Latka nesmí čistě ze sportovního hlediska Slavie odejít v žádném případě. Těžko najdem někoho lepšího na jeho post až odejde Suchý. A stoper pár týdnu před kvalifikací do champions league je to poslední místo, kde bychom měli experimentovat.
                          A myslím, že také neodejde, jsou to jenom kecy. O každého hráče je zájem. Duležitý je názor pana trenéra, a ten jej čistě kvůli Suchému určitě nepustí.
                          A k tvému finančnímu ohodnocení se raději nebudu ani vyjadřovat..
                          A co se týče Cissého, překvapuje mě, že nejsi přesvědčen, že to byl úlet. Nechápu jak si ho někdo dokáže představit v základní sestavě.
                          Těžkopádnost je jednoduchou charakteristikou kluka z minimem talentu. Myslím, že se to dalo poznat i z těch pár minut v závěru zápasu na Ajaxu. Nic proti němu, ale on nemá na to se u nás prosadit.

                          • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                            tantalos     před 15 lety 20.01.2009 20:36 |  
                            0 0

                            Brabec zůstává a vedle něho Latka nemůže hrát. tedy buď odejde Brabec, nebo Laty. Brabec ale teď dostal novou dlouhou smlouvu. Cisse není nutně úlet - má rychlost, techniku, postavu a zřejmě není žádný hlupák, když vystudoval ve Francii vysokou.

                            • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                              Khadgar     před 15 lety 20.01.2009 20:49 |  
                              0 0

                              Cisse možná má techniku a rychlost, ale neví co má hrát. A myslim že to ani moc nebude vědět do budoucna. Že není hlupák a vystudoval VŠ, to pro fotbal není rozhodující.

                              • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                                zz     před 15 lety 20.01.2009 21:11 |  
                                0 0

                                Ano, Khadgare. Já to nazval splašeností. Vůbec neví, v jakých prostorech se má pohybovat, co hrát. Diplom z univerzity Ti ve fotbale nepomůže do sestavy nebo k lepšímu výkonu.

                                • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                                  tantalos     před 15 lety 20.01.2009 22:23 |  
                                  0 0

                                  Dejme tomu, že mu to někdo vysvětlí. Bylo by ale žádoucí, kdyby se s ním někdo domluvil. Výhoda Brabce je, že on by si ho na place udirigoval. Cisse měl půl roku na rozkoukání, teď se ukáže. Předpoklady má

                                  • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                                    zz     před 15 lety 20.01.2009 22:36 |  
                                    0 0

                                    Já ho nezavrhuji, jen musí na place ukázat, že na to má. Na rozdíl od některých odchovanců dostal od KJ v přípravě šanci. V tom má výhodu.

                          • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                            martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 20:39 |  
                            0 0

                            To bych nevidel tak tragicky, vedle brabce muze hrat klidne hub nebo nekdo novej, kdyz prodame suchyho. Ale Latka tam nefunguje, to uz jsme videli. Mam Latku rad, ale dovedu si predstavit, ze ho prodame, jak rika tantalos, bud latk anebo brabec a brabec smlouvu dostal

                          • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                            martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 20:39 |  
                            0 0

                            To bych nevidel tak tragicky, vedle brabce muze hrat klidne hub nebo nekdo novej, kdyz prodame suchyho. Ale Latka tam nefunguje, to uz jsme videli. Mam Latku rad, ale dovedu si predstavit, ze ho prodame, jak rika tantalos, bud latk anebo brabec a brabec smlouvu dostal

                          • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                            LordEdmund     před 15 lety 20.01.2009 20:45 |  
                            0 0

                            Nevim kolikrát si Cisseho sledoval, ale určitě mu nechybí technika. KJ ví proč si ho nechává. Za rok nahradí Tavarese.

                          • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                            zz     před 15 lety 20.01.2009 20:45 |  
                            0 0

                            Ahoj Mirku,
                            Latka nehraje a bude chtít odejít. Myslíš si, že Paska jedná z vlastní vůle?
                            Cisseho jsem uvedl pouze jako alternativu v případě nouze, není to hráč do základu a jeho krátký pobyt na Ajaxu byl těžkopádný a splašený. S jeho charakteristikou s tebou souhlasím. Cisseho si nedokážu představit jako náhradu za Tavarese, natož za Suchého.
                            Jestli Latka odejde, je věc trenéra a vedení klubu, třeba mají někoho vyhlédnutého. Třeba Poláka z Liberce nebo ostravského Marka nebo někoho jiného.
                            Částka za obránce kvalit Latky je odpovídající. Pokud si myslíš, že nám dá někdo za něj 40 mega, tak jsi mimo realitu. Není to útočník jako Slepička, i za něj Sparta vyinkasovala průměrné odstupné. Latka přes rok a půl nehraje, je pomalý, není to žádný technik, navíc to není univerzál. Žiješ v přestupových snech.
                            A opět rozhoduje nabídka a poptávka na trhu, žádné matematické vzorce, jak si to představuješ.

                            • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                              mirecek1111     před 15 lety 21.01.2009 00:11 |  
                              0 0

                              Jenomže za 15 milionů těžko seženeme hráče kvalit Latky. Už vidím jak Latku prodáme za 15 a pak u vytypovaného Marka a Poláka nastřelí jejich majitelé ceny na 30 milionů.
                              Mě se také hra Latky nelíbí, krokrétně to, že pravidelně zápas co zápas zaviní minimálně jeden dosti nebezpečný přímý kop, který navíc z pravidla skončí průserem, jen proto, že není schopný držet ruce u těla.
                              Ale jde o to, že pořád ještě určitou kvalitu má, a mít takové "třetího" stopera, tak je Latka ta poslední věc, co řeším...

                  • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                    martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 20:36 |  
                    0 0

                    To se obavam, ze nemuze bez krajcika fungovat, pac na pravem kraji zalohy by nikdo nebyl a matej tam taky nebude.

                    • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                      quelhar (admin)     před 15 lety 20.01.2009 21:55 |  
                      0 0

                      Matej tam nebude, ale bude tam Kaufman nebo Drizdal. Stejne jsme cely podzim hrali tak, ze si zaloznici menili pozice a pokazde byl nekdo nebezpecny odnekud jinud. Uz jsme nehrali na klasicke krajni zalozniky, kteri jsou pribiti u lajny a nehnou se na krok doprostred hriste. Necham se prekvapit.

            • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 18:20 |  
              0 0

              no ano, měli jsme to ještě časově omezit!:-)) když MJ do září prodáme se ziskem...:-))). No ne, esli přijde LJ, tak třeba spíš jako alternativa na DZ, kdyby odešel Tavares. Jen opravdu nechci videt, az se budou s MJ přetahovat o to, kdo kopne standartku... :-))

          • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

            marek018     před 15 lety 20.01.2009 18:25 |  
            0 0

            a kdes přišel na to,že se vrátí do Slavie?odcházel docela ve zlém,po neshodách s KJ..jinak bych LJ v SKS vážně už vidět nechtěl,takže mě neděs..

      • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

        zz     před 15 lety 20.01.2009 17:39 |  
        0 0

        Záleží, v jakém rozestavení budeme hrát domácí zápasy proti betonujícím týmům. Pak bude potřeba někdo, kdo dá kvalitní centr ze strany, kdo dokáže obejít hráče.
        Jak Dříždal, tak Kaufman jsou silové typy hráčů.
        Bude důležité, jak vyřešíme i levou stranu obrany.
        Něco nám naznačí přípravné zápasy.
        Jinak Ostrava vedle Váchy přivedla před MS v Egyptě i Hableho na roční hostování s opcí. Lička dal této variantě přednost před nákupem Loučky z Jablonce.

        • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

          tantalos     před 15 lety 20.01.2009 17:43 |  
          0 0

          A líbil by se ti na levém beku Kovi?

          • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

            zz     před 15 lety 20.01.2009 17:52 |  
            0 0

            Tantalosi, to je zbytečná otázka, protože Kovařík za A tým na jaře nenastoupí.
            Já bych dal šanci v přípravě na levém beku Baggiovi.

            • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

              tantalos     před 15 lety 20.01.2009 17:55 |  
              0 0

              Nepochybuji, že nenastoupí. Kope standardky zatraceně dobře.

        • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 20:51 |  
          0 0

          Zdravím, dík za popis KaufmanaJá Kaufmana herně moc neznám, vím spíš o jeho renomé v lize, které není špatné. Jsem rád za dobrou střelu z přímáků a střední vzdálenosti, to je pro mě dobrá zpráva. Mimochodem, jak je na tom Šisler? Zaznamenal jsem jen ten jeho parádní gól na Kladně, jinak o něm moc nevím. Souhlasil bych s prodejem Latky z slušnou cenu. Byť je to můj oblíbenej hráč, tak bych mu Řecko nebo Chorvatsko přál. Ale mám dojem, že Košťál je přesně stejnej typ. . to už bych raděj bral jiné hráče. Třeba Kopice z Bolky. Uvidíme, jak bude vypadat jarní sestava. Já jsem čekal, že si KJ vytáhne do přípravy víc hráčů z béčka, ale zatím to asi nalajnovali podle naslmouvaných příprav Ačka a Bčka zvlášť. Uvidíme, kdo dostane prostor na jaře, kdo půjde hostovat atd. Počítám, že testovací bude hlavně pohár, kde se dá leccos zachránit při dvojzápasovém systému.
          Nákup Hableho je zajímavý, může to nadruhé straně znamenat i menší šance pro Váchu. Už jsem říkal, že to nebudu hodnotit do léta, ale zase si nemyslím, že by byli Vácha s Kaufmanem přímí konkurenti na post. To spíš Kindelovi vzrostla konkurence, ale záleží jen na něm jak se ukáže. Šance na Pekharta žije, za něj bych byl moc rád, ale uvidí se Já osobně bych se za LJ nezlobil, ne že by to byl můj oblíbenec, ale uznával jsem ho jako velmi platného hráče pro Slavii. Odvedl hodně černé práce, hodně soubojů a k tomu přidal i překvapivou myšlenku či dobrou střelu. Otázka je jestli by to bylo stejné i v létě. Na druhou stranu Jiří, či kdo psal, že kvůli vztahu s tátou se rozhodně do Slavie nehrne, takže nechme to na léto.. Každopádně Láďa Volešák se asi stejně postěhuje pryč, další můj oblíbenec. . mám to těžký. :)

          • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 20:56 |  
            0 0

            Omlouvám se.. nějak jsme si v hlavě zaměnil Poláka za Košťála. Polák by samozřejmě nebyl špatný..

          • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

            zz     před 15 lety 20.01.2009 21:07 |  
            0 0

            Ahoj Bulldocku,
            nepsal jsem Koštála, to je z bláta do louže. Ideální variantou by byl pro mě univerzál Marek z Ostravy. Jestliže nemá KJ zájem o Váchu a Ostrava získala na DZ Hableho, tak je možné mluvit o hráčské výměně s doplatkem. Marek se mi líbil jako stoper i DZ. Má konstruktivní rozehrávku, dobře čte hru.
            Hable není konkurence pro Váchu. Vácha dokáže zahrát téměř všude, ale v Ostravě s ním počítají na krajích obrany i zálohy. Dneska zase přihrál na gól a panuje s ním velká spokojenost.
            Pro Latku je lepší hrát než sedět na lávce. A pokud přijde zajímavá nabídka, nemá smysl mu bránit.
            A v dorostu máme šikovného defenzivního univerzála Kolaříka, kterého bych od léta začal pomalu zapracovávat do kádru A týmu. K tomu hladoví vlčáci v juniorce Hošek, Kobler, Starý, Studík.
            Šišler měl na podzim zdravotní problémy, ale jeho gól na Kladně ukázal, v čem je silný. Technika kopu, standardky, obounohost.
            Kopic je z bláta do louže.

            • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 21:33 |  
              0 0

              Já vím, žes nepsal Košťála. Nějak mi to splynulo stím, že jsem o něm teď zahlédl článek, že asi půjde do Rakouska. Proti němu jsem stavěl toho Kopice. Já ho víděl jen v zápasech s námi a v tv, ale přišlo mi, že v něm něco je. Důraz mu nechybí, je mladej, ale Marek by byl samzřejmě jiný kauf. Říkal jsem, kauza Vácha je pro mě otevřená, ale nevidím to jako hrozící katastrofu. Věřím, že junioři dostanou prostor. Příchod trenéra Janů vloni by měl být zárukou jisté kontinuity a stejných návyků jako v áčku, totéž pří doplňování béčka zvenku.
              Nevím, jestli je Studík hladová vlčák:-) Ale je fakt, že při odchodu Latky by mohl dobře zaskočit na stoperu. . přece jen už má i vlize nějaké zkušenosti, byť na něm asi Slavie stát nebude.

            • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

              slaviator     před 15 lety 20.01.2009 21:38 |  
              0 0

              proboha, Šisler má na první ligu možná, ale rozhodně ne na Slavii...

              • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                zz     před 15 lety 20.01.2009 21:51 |  
                0 0

                Bulldock se ptal na přednosti Šislera, nikdo tu nepíše, že je to hráč pro Slávii. A Tvůj oblíbenec Trubila je na testech ve Zlíně.
                A je otázkou, kde nakonec skončí Hainault, kterého jsi chtěl do Slávie.

                • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                  quelhar (admin)     před 15 lety 20.01.2009 21:53 |  
                  0 0

                  Na strankach Mostu pisou, ze je Hainault na testech nekde v USA.

                • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                  slaviator     před 15 lety 20.01.2009 21:59 |  
                  0 0

                  O Trubilovi vím. Snad tam uspěje. Hainaulta testoval myslím Birmingham, jeden americkej tým z MSL a nějací Frantíci. Taky jsem zvědav, kde skončí.
                  Myslel jsem, že tu roli náhradního stopera by zvládl... ;);)

          • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

            slaviator     před 15 lety 20.01.2009 21:36 |  
            0 0

            Šisler v létě potichu zamířil z Mostu do Kladna, přitom půlrok předtím si Most dával sakra práci aby ho vyvázal ze smlouvy. Ani nevím jak to přesně bylo, zda byl pod smlouvou v Bohemians Praha, byl domluvenej na přestupu do Plzně a nepovedlo se to a tak trénoval s Hlavicí nebo Libercem..? Byl to pěknej guláš. Ale teď nějak nehrává, hlavně od příchodu Herzána, ani v Kladně. Jak sis na Šislera vzpomněl? :)

            • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

              slimak     před 15 lety 20.01.2009 22:19 |  
              0 0

              v tom moste to je stejne furt takovy divoky a bezkoncepcni; z tech kluku tam by sel udelat pri lepsim vedeni a vice financich lepsi klub..prijde mi, ze cela slavna akademie je jen takova znouzecnost a trik, jak aspon trochu zvednout cenu klubu pred jeho prodejem..ale nevim, zas tak informovanej nejsem..
              jen se divim, ze nevyhodej Zaka..asi si most koupim, pritahnu Petrzelu za par supek a to budou veci :)

              • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                slaviator     před 15 lety 21.01.2009 07:14 |  
                0 0

                Podle Kabíčka jsou v akademii jedni z nejlepších hráčů v Česku, co se týče dorostenecké kategorie... Nevím, myslím že tomu tak není, ale budiž. Proč ale teda je prodává prvnímu zájemci? A stejně tak i hráče A týmu. Přijde první tým, ukáže si na toho a toho hráče, řekne že za něj dá dva miliony, Kabíček kejvne a hráč jde na testy a má svoleno k přestupu. A pak místo aby něho přišla adekvátní náhrada, přijde někdo z divize. Když to v létě byl akorát Franěk z Rakovníka, okej. Ale v zimě těch hráčů z divize už je více... Tohle je celá ta koncepce. Hráče s jakousi kvalitou nahradit mladíkama z divize, kteří možná jsou zarputilejší, ale soupeř je pak přetlačí co se týče standartek. A doplněno sedmnácetilejma Francouzama tmavé pleti.

          • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

            slaviator     před 15 lety 20.01.2009 21:37 |  
            0 0

            ... a Kopic je v Heerenveenu. :)

            • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

              Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 22:00 |  
              0 0

              Dobrý večer pane (zz),
              zlobil jste se na mne před časem, když jsem psal že součástí ujednané opce na Váchu je ještě možná hráčská výměna nebo doplatek. Jsem rád, že jste k této možné hypotéze dospěl také sám. Je prostě možná a hlavně jsem si to nevycucal z prstu. S Kaufmanem KJ jednal už před koncem roku, ale čekalo se na Matěje a jeho rozhodnutí. Logické. A to je v jednání ještě jedna posila, bohužel s M.Latkou to opravdu vypadá na odchod, v tom máte pane (zz) pravdu. Také se čekalo co provede E.Brabec. Jinak radši spíš mlčím, čtu si tady a radši fandím Slávii.

              Sokrates55

              "Semper sunt plura deteriora bonis"
              Vždycky je horšího víc, než dobrého"

              • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                Khadgar     před 15 lety 20.01.2009 22:13 |  
                0 0

                Posila? Jaká posila? Chceme vědět, všichni, moc a moc! :-)) Latyho ho mám tak rád, že mu ten odchod i přeju. Potřebuje pravidelně hrát.

              • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                slimak     před 15 lety 20.01.2009 22:15 |  
                0 0

                zdravim panove!
                co se tyce prichodu, celkem jsem ocekaval nejake testovani zahranicnich hracu pro acku nebo i juniorku. Nase becko by ted melo byt v klidu bez obav ze sestupu, vubec by to tedy neskodilo! na hostovani by mohli odejit kindel, cerny a dalsi.
                co se tyce studika, je mi ho lito, je casto zranenej a slavia s nim evidentne nepocita, pritom patril na zacatku sezony pred 2 a pul lety(?) do zakladu a od domaciho zapasu z libercem si myslim nekopl. Ten kluk se da do kopy a kdyz bude zdravej, urcite ma na to, jeste neco dokazat(bohuzel uz asi ne ve slavii)
                Ja vim voki, s latkou, ze eventualnich 15 mil. by asi bylo realne, my ho ovsem mame zafixovany jako velkej talent, dric a z doby pred jeho zranenima. bohuzel doba se zmenila..

              • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                zz     před 15 lety 20.01.2009 22:33 |  
                0 0

                Zdravím Vás,
                jenže Werner Lička má jiný názor.
                Hypotézu s výměnou Váchy jsem uvedl jako realitu, když o Váchu není ve Slávii ze strany KJ zájem. Pak nezbývá než se rozejít a snažit se dohodnout na příchodu třeba Marka. Jenže to bude záležet na Ostravě, o jaké její hráče bude zájem, jaké budou konkrétní nabídky. Nikde není dáno, že nám Marka uvolní. Na Váchu ale mají opci, my na Marka ne. V tom je velký rozdíl. Podobně na Hableho mají opci, tedy konkrétní nárok.
                Marka bych uvítal, jenže on může mít zajímavé nabídky z ciziny a nebude z toho nic.
                Marek je konstruktivní hráč, který dokáže zahrát téměř všude, a hlavně dobře zahrát.
                Jinak s Váchou je v Ostravě velká spokojenost, v přípravě si vede velmi dobře. Ani fanoušci Ostravy to sami nečekali.
                Karel Večeřa ho vyzkoušel i na levém beku a šlo to bez problémů.

                • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                  Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 23:04 |  
                  0 0

                  Já bych neviděl všechno jasně, dokud to není definitivní. Stavanger měl na Kaufmana taky opci, tedy konkrétní nárok. Prostě nemá se říkat hop, dokud se nepřeskočí. Nemyslím si, že Doležal a spol. vyjednali nějakou naivní smlouvu. Váchu bych si v kádru dovedl představit, ale kdyby to mělo být jako s Volešákem, kterého trenér tak nějak odstavil na vedlejší kolej, tak je lepší ho dát do Ostravy. Ale tohle je jen jedna možná teorie, já nechci spekulovat, počkám do léta. Osobně bych taky čekal nějakou hráčskou kompenzaci.

                  • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                    zz     před 15 lety 20.01.2009 23:20 |  
                    0 0

                    Ano Bulldocku,
                    počkejme do léta, pak se uvidí, jestli Vácha zůstane v Ostravě nebo ne, zda přijde někdo z Ostravy k nám. Stejně tak si můžeme na jaře porovnat výkony Váchy a Kaufmana.
                    Po 30 kole budeme moudřejší.
                    Jinak bych Tě upozornil na jedno jméno, o kterém jsem přesvědčený, že na jaře vyletí nahoru.
                    Je to mladý Slovák v Liberci Jan Vlasko. Zapamatuj si toto jméno.

                    • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 23:43 |  
                      0 0

                      Souhlasím. Letmo jsem to jméno zaznamenal. Tak já si na něj tedy posvítím, když myslíš :-)

                • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 21.01.2009 07:00 |  
                  0 0

                  Děkuji za odpověď pane (zz),
                  tak jsem to od počátku myslel, protože taková dohoda tam je. Možná jsem napsal špatně, že to bylo součástí opce. Jen aby ste věděl, Vácha byl puštěn ve chvíli, kdy se Kaufman opravdu povedl. Časově to i sedí. Jen s tím naši hned nešli ven a netroubili to do světa. Je to kvalitní posila a na beku byl i v Teplicích velmi dobrý. A ruku na srdce, pokud půjdu Vaší metodou porovnávání , tak se jeví Kaufman lép než Vácha, protože ve Stavangeru hrál a oni tam opravdu chtěli. S Váchou je v Ostravě spokojenost, to je pro nás jen dobře. Doufám, že jste pochopil mou asociaci. A neprozrajte všechno "sparťanovi", o Vlaskovi se dobře ví a budeme držet palce. Tak pěkný den Sokrates55

                  • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                    zz     před 15 lety 21.01.2009 09:11 |  
                    0 0

                    Zdravím Vás,
                    Kaufmana jsem v Norsku neviděl hrát, nemůžu soudit, proč s ním neuzavřeli smlouvu, jaký byl důvod. Jedna statistika mě ale zarazila, to je počet gólů a asistencí, tam je u Kaufmana nula.
                    Proto si počkám s porovnáním Váchy a Kaufmana na jaro. My hlavně potřebujeme ofenzivně laděného beka s dobrou finální přihrávku. Vácha byl navíc zraněný a hlavně vůbec nedostal šanci.
                    Jaro nám dá jasnou odpověď, zda odchod Váchy byla chyba a zda příchod Kaufmana byl dobrý krok. Podobně jako u Necida a Dočkala.
                    Znovu opakuji, že na rozdíl od Ostravy nemáme opci na žádného konkrétního hráče Ostravy, a to je pro mě rozhodující, jak řekl Werner Lička.
                    Opce a možnost hráčské výměny jsou z hlediska fotbalové legislativy dvě naprosto rozdílné věci.
                    U opce mám konkrétní nárok, u možné výměny žádný konkrétní nárok nemám. Je na vůli Ostravy, jak vyhodnotí nabídky na její hráče a které dá přednost. Není to opce.
                    Když přijde zajímavá nabídka z ciziny na Marka, Rajtorala, tak máme prostě smůlu.
                    Stačí si vzpomenout na opci u Pudila a opci u Dočkala.
                    Nakonec jsme nezískali žádného hráče.

                  • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                    martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.01.2009 11:29 |  
                    0 0

                    Zdravim Vas, Sokrate. Ano, cetl jsem, ze jsme Kaufmana kontaktovali uz drive a napadlo, me, ze Vachu slavie pustila, kdyz uz bylo v zasade jasno. Tedy Kaufman muze byt dobry, ale take je to velka otazka, zda si nechat Vachu nebo kupovat Kaufmana. Kdo bude lepsi, budem moci posoudit na jare, jak pise zz. v tomhle jsem proste tak nejak konzervativni, moc me nebavi takove ty prestupy, aby prichazela nejaka "jmena", aby se jaksi neco delo, nekdo byl prodan, aby nekdo jiny mohl prijit..uvidime. Nekdo by veril vic Vachovi, nekdo Kaufmanovi, drzme si palce, aby sazka na Kaufmana byla spravna.

              • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 23:09 |  
                0 0

                Také Vám přeju dobrý večer,
                poslední dobou se na Slavii dějí věci. Najednou lidem není nikdo dobrý, nechápu, kde se to bere. Vaše noblesa mi tu velmi chyběla. Já jsem zatím vcelku na vlně optimismu, protože souhlasím, že kádr máme na ligu vcelku suverénní, takže je to spíš o vylepšování postů než razantním kolotoči, který potřebuje Sparta. Příprava běží jak má, žádná zranění komplikace nejsou hlášeny a to mě těší. Nicméně za Pekharta bych byl rád, budu tajně doufat, že je to to jednání, které zmiňujete. Přeji dobrou noc.

                • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                  bongor     před 15 lety 21.01.2009 09:08 |  
                  0 0

                  Ahoj Sokrate a Bulldocku.Určitě jsi Bulldocku četl můj příspěvek na webu o posilách pro kaprligu,pochopitelně blbost na entou,ale snad to pochopí i někteří přispěvatelé.kterých se po titulu vyrojilo "hafo",To jsou takzvaní cestovatelé po úspěšných mužstvech.Příští rok vyhraje ligu Zlín a budou fandit Zlínu.Ta úroveň šla hodně dolů,někteří kritici ze zásady to už ale někdy přehánějí,že se to nedá přejjít bez povšimnutí.
                  Naštěstí tady na Slávistických novinách jich zas tak moc není.

                  • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                    Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 21.01.2009 09:35 |  
                    0 0

                    Přeji pěkný den Bongore,
                    já jsem dobře pochopil, kam jste tím mířil. Snažím se být přísný sám na sebe a tak jsem omezil své příspěvky. Být připraven na jarní část sezony, to je teď jednoznačná priorita pro celý mančaft a tedy i pro KJ. V době kdy mu umíral otec, se tu do něho nechutně naváželi někteří rádoby"in", co věděli a ví všechno. Je zajímavé, že tuhle informaci "jaksi" neměli. A nepřestali ani teď. To je hodně špatné. Lidská zloba není dobrým rádcem a pokud je podpořena i lhaním, "Qui bono" ptám se?

                    Sokrates55

                    • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                      bongor     před 15 lety 21.01.2009 11:13 |  
                      0 0

                      Qui bono?Tam je odpověď nasnadě.Ovšem na rozdíl od Tebe si myslím,že většina těch "znalců všeho" to nedělají v něčí prospěch,ale z čisté hlouposti.

                • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.01.2009 10:32 |  
                  0 0

                  Ahoj Bulldocku, souhlasím s tebou v tom, ze nejde o to nějak výrazně nakupovat a překopat kádr. Už méně bych souhlasil, že máme kádr na ligu vcelku suverénní. Jak to můžeš říci, za to, že se nám na podzim dařilo, si na jaře nic nekoupíme a v lize jsou další týmy, kteří to dělají moc dobře a budou nám hodně šlapat na paty. Myslím zejména Ostravu a Boleslav, který dokazujou, že nejde o to, kdo dráž nakoupí, ale kdo si šikovněji vybere hráče, získá dobré typy hráčů na jednotlivé posty, prohlašovat, že náš kádr je oproti temhle suverénní, to bych si teda netroufal. Sparta je pro mě zatím záhadou, uvidíme, co bude předvádět. Až na hřišti se ukáže, kdo šikovněji a lépe přes zimu posílil, kdo má lepší typy hráčů, kdo dokáže vyhrávat. A známe ty naše jara. A taky víme, že dva nejproduktivnější hráči odešli a nevíme, kdo je v produktivitě nahradí, budou to muset být hráči, ktreří tya goly a folove přihrávky na podzim moc nedávali.

                  • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                    urs (přítel SN)     před 15 lety 21.01.2009 11:52 |  
                    0 0

                    Přátelé to je všechno pravda co tu píšete, leč mě stejně nejvíce mrzí ten mladej Vácha.. :-( Místo Mateje by, dle mého soudu, bylo jako stvořené pro tohoto hráče.. :-( jestli nám upláchne, bude to velká škoda
                    V Kaufmana moc nevěřím.., sleduji ligu a některé hráče se zaujetím už nějakej ten pátek, a tento borec mě nikdy nezaujal.., mno uvidíme tedy, třeba mě příjemně překvapí :-)
                    Všem významným diskutérům přeji pěkného dne, mějte se

  8. Re: Josef Kaufman míří do Slavie

    mig52     před 15 lety 20.01.2009 19:06 |  
    0 0

    Ve sport. zprávách na Nově uvedli při představování Kaufmana, že o přestupu Pekharda do Slavie se rozhodne do konce týdne!

    • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

      japhy     před 15 lety 20.01.2009 19:39 |  
      0 0

      To už by tu bylo poněkud přeútočníkováno. A asi by si Ford moc nekop.

      • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

        Khadgar     před 15 lety 20.01.2009 20:00 |  
        0 0

        Pokud by se jednalo o PŘESTUP, tak na počtu útočníků nezáleží.

        • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

          bongor     před 15 lety 21.01.2009 11:21 |  
          0 0

          Mám takový dojem,že nás může brzy opustit Goce,Ten zatím dostal minimum příležitostí a určitě touží si zahrát častěji.A zase je tu problém s nedůvěrou,jako u Huba.Hub má na nohou závaží nedůvěry
          fanoušků a u Goceho je to podle mě zase nedůvěra KJ.Jak už jsem
          párkrát napsal a je to o mně známo,jsem velký fanda KJ.Ale jak známo,každý máme nějakou špatnou vlastnost a má je určitě i Karlík.
          Třeba se někdy Goce špatně podíval,nebo nemaká v treningu na plné obrátky,to nevím.Zkrátka myslím,že mezi oblíbence nepatří.Aby se nakonec neobjevil na toaletné,tam by po něm skočili při "kvalitě"jejich
          manekýnů,všema deseti.

      • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2009 20:42 |  
        0 0

        to zni zajimave. bohuzel ford by na to asi doplatil, ale pro slavii by to bylo dobre.

    • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

      Filipos     před 15 lety 20.01.2009 20:13 |  
      0 0

      Hm, to by nebylo špatné, ale jen v případě, že by tam byla únosná opce na přestup! Jinak to nemá smysl. Na rozehrání už tu máme Pavla a my hlavně potřebujeme dávat dohromady tým na případnou kvalifikaci do LM.

  9. i odchod muze byt posilenim

    BARTjan     před 15 lety 20.01.2009 22:40 |  
    0 0

    rad po pravde uvitam, pokud se Slavia pusti za dalsim
    dobrodruzstvim nektere hrace sirsiho kadru...
    zprava o moznem odchodu Latky je tim nejlepsim zacatkem, jeho vykony maji v poslednich letech sestupnou tendenci, jako DZ velka tragedie a jeho hra na stoperu je spojena s neustalou necistou hrou. Dal bych i za 10..., Hubackovy dny na LB jsou jiz snad take secteny, paradoxne verim, ze se muze uplatnit jako nahradnik v pripade potreby na stoperu. Volesak si vice zahraje V Teplicich, u nas je to jen prodluzovani jeho agonie. Vorel je dalsim do party, ktera si hleda novou domaci satnu. Nesplnitelnym pranim je odchod J. Cerneho, ktery je bohuzel pouzitelny pouze v domaci ligove soutezi. Fort je pouze na hostovani, takze odchod muze byt snadnou zalezitosti. Radu hracu jsem ani nevidel hrat... Cisse, Grajciar, Siklic, tak snad se alespon jeden chytne. KJ by mel lehounce "probrat" Belaida za odflaknuty konec podzimu a Jarolima, ktery to preventivne potrebuje porad. Jeho plus je, ze se proti jaru skutecne zlepsil a mozna naivne verim, ze potencial ke zlepseni tu je. Testy na FTVS mu vysly mezi nejlepsimi, presto na me pusobi, na hristi linym dojmem. Tajne verim dvojici Drizdal a Jablonsky, ze ukazou ze umi hrat fotbal, i kdyz Jablonsky asi sanci nedostane...

    • Re: i odchod muze byt posilenim

      bongor     před 15 lety 21.01.2009 09:01 |  
      0 0

      V podstatě souhlasím,až na mojeho chráněnce Huba,mně přijde jako vzor poctivce.Ale má smůlu,že to není sympaťák,ani nějaká hvězda.
      Navíc si uvědom,že prakticky pořád hraje pod velkým tlakem.Vžij se do pocitů člověka,kterému pořád spousta lidí nadává a kritizuje ho a pořád musí něco dokazovat.To Ti svazuje neuvěřitelně nohy a nejen nohy,hlavně psychika dostává do těla.Každá jeho chyba se zveličuje a jeho dobré zápasy se přecházejí jako náhoda.Jablonský se mi nelíbí,protože je na obránce příliš subtilní a každý ho přetlačí.Potřeboval by přibrat tak deset kilo,ale svalové hmoty.Trošku by sice zpomalil pohyb,ale zase by asi získal respekt.Vím to podle sebe,když jsem vážil 70 kilo i s postelí a po tříletém treningu devadesát,ale aktivní váhy.Stačilo se na někoho blbě podívat a už se radši moc nepřibližoval.Na typy jako Jablonský někdo zadupe a už to balej.

  10. Re: Josef Kaufman míří do Slavie

    quelhar (admin)     před 15 lety 21.01.2009 08:18 |  
    0 0

    Docela by me zajimal nazor nekterych ekonomicky vzdelanejsich lidi na to, co si muzete otevrit v pdf souboru zde:
    http://www.justice.cz/xqw/xervlet/insl/index?sysinf.@typ=sbirka&sysinf.@strana=documentDetail&vypisListiny.@slCis=100797455&vypisListin.@cEkSub=21617
    a muzete to porovnat treba s
    http://www.justice.cz/xqw/xervlet/insl/index?sysinf.@typ=sbirka&sysinf.@strana=documentDetail&vypisListiny.@slCis=100648566&vypisListin.@cEkSub=202869

    • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

      Gino     před 15 lety 21.01.2009 09:30 |  
      0 0

      Ja tam vidim, ze v cervnu lonskeho roku jsme meli celkovy dluh 215,3 mil.kc., protoze sezona 06/07 skoncila se ztratou 60 mil.kc. a ze se Rosen zavazal poskytovat nasledujicich 12 mesicu spolecnosti financni podporu. Uf.

      • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

        DrFe1     před 15 lety 21.01.2009 10:15 |  
        0 0

        Máme rok 2009, o loňském roce (2008) tam není nic. Uzávěrka je k datu 30.6.2007, tedy k době kdy jsme byli hodne "ve srabu" tj. např. o postupu do LM ještě nikdo nic netušil :-)


        Vyčíst se tam dají zajímavé informace např. že na platy hráčů šlo v období 07.2005 - 06.2006 cca 65,8 mio a 07.2006-06.2007 54,4 mio. Na platy ostatních zaměstnanců a dohody o provedení prádce šlo v obou obdobích cca 13 mio. Za nájemný jsme platili v obou období cca 5,7 mio.

        • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

          Gino     před 15 lety 21.01.2009 12:35 |  
          0 0

          Predlonskem, pardon :o)

    • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

      lassiter     před 15 lety 21.01.2009 10:42 |  
      0 0

      Tak naše výroční zpráva je bohužel staršího data, tj. za sezonu před LM, a je to klasická ukázka firmy v klinické smrti, kterou drží při životě půjčky mateřské společnosti. ENICu tehdy Slavia dlužila přes 140M, což je myslim jedna z odpovědí, kam šly peníze z LM a transferů. Na druhé straně lze věřit, že příjmy z LM a přestupů tyto dluhy vyřešily a firma je tak v podstatě bez dlouhodobých závazků.

      To se rozhodně nedá říct o našich konkurentech z Letné, které naopak dluhy vůči bankám (cca 440M) poměrně tíží. Což je taky důvod proč J&T v roce 2008 kapitalizovala pohledávku ve výši 100M a v současné chvíli se chystá tento krok zopakovat. Zajímavá je i suma cca 65M krátkodobých závazků po splatnosti (tj. zřejmě dluhy hráčům apod.).

      Zajímavé je srovnání výdajů na platy hráčů - u Slavie v sezoně 2007 cca 55M, u Sparty v minulé sezoně 150M...

      • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

        bongor     před 15 lety 21.01.2009 11:07 |  
        0 0

        No výdaje na platy hráčů třikrát vyšší ve sraltě.Ale nezapomeň,že je to prvotřídní velkoklub,který zná každý v Evropě i na světě.Dokonce v Řecku po něm pojmenovali jedno město/nebo to snad bylo obráceně?/
        A taky jedno mužstvo z Rotterdamu se po rudých ďáblech pojmenovalo.Je to vlastně ikona světového fotbalu.Kam my se hrabeme.

      • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

        jnnxx     před 15 lety 21.01.2009 11:13 |  
        0 0

        ...možná bude zajímavé srovat zde uváděnou starší zprávu Slávie s novou po jejím zveřejnění. Tam by měl být jasně vidět posun a směr v hospodaření Slávky...

      • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

        tantalos     před 15 lety 21.01.2009 11:30 |  
        0 0

        Od té doby se změnily majetnické poměry - mezi majiteli nebyl ještě Vik, zato ENIC vlastnil ještě zhruba třetinu Slavie-fotbal as.. Dá se předpokládat, že část akcií Vik odkoupil od ENICu koupil, ale vzhledem k tomu, že Slavia dlužila Enicu, kupoval i jeho podíl na dluzích - tedy cca 50 milionů. Za takových okolností pravděpodobně přebíral podíl (resp. část podílu Enicu za podmínek, které by měly znamenat snížení zadlužení Slavie a.s.
        Od té doby Slavia vydělala kolem 100M na LM (po odečtení nákladů), prodala Vlčka, Švece, Necida, Kalivodu, Váchu atd (cca 200M), loni na podzim musela být aktivní díky výhodným soupeřům v Poháru UEFA.
        Otázka ale je, kolik z výdělku Slavie-fotbal a.s. šlo do formálně nezávislého stadionu.

        • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

          Khadgar     před 15 lety 21.01.2009 12:54 |  
          0 0

          Nezapomeň že jsme nakupovali hráče, to taky něco spolkne. Platy šly možná trochu nahoru, 25m z LM dostali hráči. Arbitráže a závazky hráčům jsme platili kdy? Teď jsem trochu vygumovanej a nemůžu si vzpomenout. Okolo stadionu je velká černá díra, tam těžko soudit :( Dá se jenom domnívat.
          Z dostupných zdrojů usuzuju že jsme z nejhoršího venku, ale vyskakovat si moc nemůžeme.

          • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

            quelhar (admin)     před 15 lety 21.01.2009 13:06 |  
            0 0

            Tak bych to taky nazval. Po hodne dlouhe dobe mame dve sezony v rade s vyznamnymi zisky, ktere doprovazi celkovy vzestup klubu na domaci scene. Pokud prijdou dalsi dve sezony z financniho hlediska stejne uspesne jako ty posledni dve, tak pak muzeme hovorit o tom, ze si muzeme vyskakovat.

      • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 21.01.2009 11:54 |  
        0 0

        A co ta neuhrazená ztráta z minulých let? 580 mega... To se jen tak smáznout nedá...

        • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

          tantalos     před 15 lety 21.01.2009 12:05 |  
          0 0

          Ta měla být kapitalizovaná

          • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

            lassiter     před 15 lety 21.01.2009 12:14 |  
            0 0

            Neuhrazená ztráta není špatná věc, pokud je tedy daňově uznatelná :-) Každopádně byla zřejmě pokryta zvýšením základního kapitálu o 600M nepeněžitým vkladem společnosti Key Investments, která stále oficiálně vystupuje jako hlavní akcionář SKS Fotbal. Díky navýšení základního kapitálu se podíl KI zvýšil na 83%, tj. stav k březnu minulého roku.

            • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

              Viking     před 15 lety 21.01.2009 12:21 |  
              0 0

              Myslím že tím nepeněžitým vkladem byla jakoby práva k fotbalistům oceněná na základě pojistných smluv.

              • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                jack09     před 15 lety 21.01.2009 13:26 |  
                0 0

                v uctarine se nevyznam,co to tedy konkretne znamena ze ten dluh (ztraty z nimulych let) byl kapitalizovan?vzdyt to preci musely byt penize kterë byly pouzity napr.na platy hracu a na to si musela slavia pujcit napr od banky nebo enicu a ktere musi splatit ne? nebo se to nak proste smazalo tim ze se navysil kapital pomoci hracskych pojistek?jde mi o to jestli tech 580M budem tedy muset splacet z nasich zisku nebo ne? jak je to teda? ja se v tom nevyznam takze jestli nekdo muzete tak me to pls trochu vysvetlete,dekuju

                • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                  lassiter     před 15 lety 21.01.2009 13:41 |  
                  0 0

                  Není to dluh ve smyslu, že by si někomu dlužil nějaké peníze, ale je to účetní položka, která vzniká při ztrátovém hospodaření. Jinými slovy Slavia v minulých letech hospodařila se ztrátami, které kumulovaně dosáhly výše uvedené výše. Poměrně zajímavě provedeným navýšením základního kapitálu se pak ztráty minulých let účetně pokryly. Nevim jestli je to pochopitelně vysvětlené, každopádně jisté je, že Slavia žádných 580M nikomu splácet nemusí.

  11. Re: Josef Kaufman míří do Slavie

    Ravik     před 15 lety 21.01.2009 13:54 |  
    0 0

    Povídá se povídá, že do Slavie má nakročeno A. Besta... jestli se to ukáže jako pravda tak by se mi to hodně líbilo.

  12. Re: Josef Kaufman míří do Slavie

    tolsimir     před 15 lety 21.01.2009 13:56 |  
    0 0

    Sestava Slavie: Vaniak - Tavares, Hubáček, Latka, Marek Jarolím, Šmicer, Švento, Ivana, Belaid, Černý, Grajciar

    no vskutku zajimava sestava. Vypada to, ze Hubacek bude na stoperu a na beku Cerny a Grajciar. Tomu rikam ofenziva

    • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

      tolsimir     před 15 lety 21.01.2009 14:05 |  
      0 0

      ah, tak ne. Dochazi k tomu nasemu Sventovu na beku

      • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.01.2009 14:49 |  
        0 0

        hm..:-( nikdy nepochopim, ze KJ vic veri Cernemu a aby mohl hrat, tak nejlepsiho leveho zaloznika ligy strka na ruzny krkolomny posty... at se neco jinyho nauci Cerny, kdyz je o tridu horsi nez Dusan..

        • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

          tolsimir     před 15 lety 21.01.2009 14:49 |  
          0 0

          Tak tady bych to nestavil do roviny kdo je lepsi, ale kdo se vic hodi do herniho stylu tri ofenzivnich zalozniku menici si mista a tam se vic hodi tedy Cerny no

          • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.01.2009 14:57 |  
            0 0

            ten styl bez krajcika tezko bude fungovat, navic Cerny proste, nemuzu si pomoct, neni hrac pro slavii, ale pro budejice. samozrejme je to vec trenera, ten ma znalosti a zodpovednost, ale pro me je dusan hrac pro moderni fotbal na rozdil od Jardy, takze tomu fakt nerozumim...

            • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

              quelhar (admin)     před 15 lety 21.01.2009 18:35 |  
              0 0

              Ten styl muze bez Krajcika fungovat prave se Sventem na levem beku. A taky jsme tak prvni polocas hrali, Dusan hral defakto zaloznika, stejne jako Krajcik.

  13. Re: Josef Kaufman míří do Slavie

    mirecek1111     před 15 lety 21.01.2009 14:34 |  
    0 0

    Já se picnu, tak do útoku přichází i Besta.

    • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

      tolsimir     před 15 lety 21.01.2009 14:38 |  
      0 0

      Abraham c.2? No aspon neprichazi ze Sparty

      • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

        mirecek1111     před 15 lety 21.01.2009 14:44 |  
        0 0

        příchodem dalšího průměrného hráče tak definitivně padá příchod Pekharta no asi. Je to škoda. Ale tak třeba se bude Alešovi u nás dařit. Je to bojovník. Přijde mi ale úplně stejný typ jako Šenkeřík no..

        • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

          Ravik     před 15 lety 21.01.2009 15:02 |  
          0 0

          Výborný nákup.... vedení se vytáhlo. Je to správný buldok a srdcař, takový hráč nám chyběl. Pro mě je to perspektivnější příchod než Fořt a Pekhart...

    • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.01.2009 14:55 |  
      0 0

      no jo! nic proti Bestovi, ale ja ho vidim jako utocnika, ktery je kvalitou podobny Toleskimu, Senkymu nebo Fortovi, co s temi hraci budeme delat? To bude polovina utocniku sedet na tribune? Kdyby prisel nekdo vyrazne kvalitnejsi, nebo nekdo, kdo by teoreticky mohl byt kvalitnejsi (pro me Pekhart), tak to chapu, ale takhle si nejsem jist, co s tema klukama KJ zamysli..

      • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

        mirecek1111     před 15 lety 21.01.2009 15:00 |  
        0 0

        máš uplnou pravdu, ale co s tím no. Pan trenér má asi svoje záměry.

        • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.01.2009 15:10 |  
          0 0

          pusobi to na me trochu chaoticky, jako by KJ nikomu z nich neveril, tak zkusime jeste Bestu a uvidime... nebo treba je nekdo na odchodu...tedka v priprave hral utok Smicer a Ivana, coz povazuju za nejpravdepodobnejsi verzi zakladni sestavy, ted tu mame jeste 4 utocniky cekajici na sanci.. no celkem sirokej kadr, fajn, ale aby se zas nestalo, ze kj nebude vedet koho stavet a nikdo z nich nebude poradne hrat.

          • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

            slimak     před 15 lety 21.01.2009 15:13 |  
            0 0

            ja bych to zas tak nevidel, pravdepodobne je nekdo na odchodu..napada me senky, kterymu v lete konci smlouva..jinak tu mame ted z utocniku - ivana, ford, senky, smica, goce - 5 utocniku neni zas tak moc...

            • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

              pajuch     před 15 lety 21.01.2009 15:23 |  
              0 0

              Mě napadá Goce, protože dneska není na přípravě s Mostem a nehlásej ho ani mezi zraněnýma...

              • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

                pajuch     před 15 lety 21.01.2009 15:26 |  
                0 0

                Aha, tak ne, má drobný šrámy... Tak možná fakt ten Šenky.

          • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

            jnnxx     před 15 lety 21.01.2009 15:25 |  
            0 0

            ...ono je to otázka, zda je jich tolik, Ford je na půl roku na hostování, dlouho nehrál je to otázka, Šmíca skončí, Toleski většinou zraněný, Litteri zraněn a už se nevrátí, zbývá Šenky, Ivana...

      • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 21.01.2009 15:29 |  
        0 0

        Besta je podobnej leda Šenkymu, ale já mám hlavně problém s jeho charakterem. Navíc to taky může znamenat, že Šenky neprodlouží smlouvu a vyměnit mýho oblíbence za jednu z nejhoších kreatur ligy, to mi moc nevoní. Snad leda by mu KJ ty blikance vymlátil z hlavy bejkovcem.

    • Re: Josef Kaufman míří do Slavie

      martin08     před 15 lety 21.01.2009 15:01 |  
      0 0

      No Fortovi Besta no super, ja jsem letos s posilama nadsenej!