O Slavii

Bezpečností opatření - přehled

V pondělí nás čeká ligové utkání proti Baníku Ostrava a na stadionu v Edenu budou poprvé zavedeny přísné bezpečností opatření. Aby nebyly žádné komplikace, je důležité vše neustále opakovat. Nyní si můžete přečíst shrnutí, jak to bude v pondělí probíhat.

Jak se liší organizace od běžného utkání?
- je zakázán prodej vstupenek na internetu
- prodej vstupenek nebude v den zápasu, pokladny budou uzavřeny
- vstupenky jsou prodávány na jméno po předložení občanského průkazu
- Baník Ostrava odpovídá za prodej 610 vstupenek do sektoru hostů, které byly také na jméno
- vstup na stadion je podmíněn shodou údajů v občanském průkazu a na vstupence, vstupenka je nepřenosná
- v provozu budou všechny kamerové a monitorovací systémy
- na stadionu platí zákaz prodeje alkoholu
- na stadionu bude zasedat přestupková komise připravená okamžitě trestat případné přestupce a pachatele
- v hledišti budou volné zóny kolem sektoru hostů
- prodej nápojů jen v papírových kelímcích

Bude na stadionu policie?
Policie je velmi významnou součástí řídícího štábu na stadionu. Bude udržovat pořádek v okolí stadionu. Bude početně i technicky na zápas připravena. Konkrétní údaje nemáme oprávnění prozrazovat.

Pokyny pro fanoušky
- u vstupu si prosím kromě vstupenky připravte k nahlédnutí občanský průkaz
- stadion bude otevřen tři hodiny před výkopem, přijďte pokud možno co nejdříve
- neberte si sebou zapalovače ani žádné jiné nebezpečné předměty zakázané v návštěvním řádu
- nekupujte si od nikoho vstupenku, taková vstupenka je nepřenosná a je neplatná na stadion se s ní nedostanete
- bez vstupenky nejezděte ke stadionu, pokladny jsou v den zápasu uzavřeny a nelze vstupenku ani od nikoho jiného koupit

Další údaje a zajímavosti
- taková opatření jsou v platnosti na novém stadionu v Edenu poprvé. Slavia se s nimi setkala pouze při zápase ve Fiorentině v předkole Ligy mistrů. Byly uplatněny také při zápasu Baníku Ostrava se Spartakem Moskva.
- počet pracovníků bezpečnostní služby a pořadatelů splní mezinárodní normu jeden na sto návštěvníků utkání.
- počet stewardů a pořadatelů kolem hrací plochy bude dvojnásobný.
- podle vývoje předprodeje se očekává návštěva třináct tisíc fanoušků.

Komentáře (56)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Bezpečností opatření - přehled

    Wommi     před 15 lety 05.03.2009 15:43 |  
    0 0

    ..myslim ze jsou to dobry veci, a klidne bych to rozsiril i na jiny zapasy s ohledem na pripadny neprizpusobivy slavisty,..slovy slavisty paroubka:)).."padni komu padni".

    Jedine co bych urcite ale do budoucna vyresil, by byl rozumny system prodeje vstupenek slavistum, kteri nejsou cleny fanklubu, OOP, a nejsou z Prahy, myslim si, ze nakup po internetu za predpokladu uvedeni udaju, ktere budou potvrzeny pri osobnim prevzeti by problem byt nemel.
    M.
    p.s. jedine co bych snad zmenil, tak je vykop,..ac prazak,..17.15 je pro mne hrozivy cas a jen unikem pred sefem budu moci sledovat ten koncert.

  2. Re: Bezpečností opatření - přehled

    stromovous (přítel SN)     před 15 lety 05.03.2009 15:48 |  
    0 0

    13 000? Slavia se sama připravila o 7000 fanoušků a bude před celou republikou za blbce, že na šlágr kola (měsíce? jara? sezony? roku?) nebude (ani zdaleka) vyprodáno... Než, aby mě někdo začal kritizovat, že jen kritizuju, tak zkusím dát pár "rad"... Tak já bych navrhoval (jednoduché?) řešení, prodej by se nepoustel na poslední chvíli, ale lístky (klidně na jméno a na OP) by se prodávali v mnohem vetsim predstihu... Kdo na Slavii chodí, tak by nemel problem si koupit lístky na Baník (Spartu, Boleslav,...) třeba na zápase s Plzní, navíc, skoro kazdy (nebo kazdeho znamy) se dostane jednou za mesic do Prahy. dále navrhuji rozšířit počet vstupenek na hlavu, je pakárna, když pro lístky pro partu, jezdící na fotbal spolu, nemůže zajet jeden z nich, ale musí jich jet polovina.

    • Re: Bezpečností opatření - přehled

      malan (přítel SN)     před 15 lety 05.03.2009 15:56 |  
      0 0

      hm,to je sice hezké,ale musíš to poslat na Slavii,sem to píšeš k ničemu.

      • Re: Bezpečností opatření - přehled

        stromovous (přítel SN)     před 15 lety 05.03.2009 16:02 |  
        0 0

        tak jako k ničemu, člověk se občas diví, že na SN se "vyřeší" víc věcí, než oficialnim cestou... Pokud se na SN objeví něco konstruktivního, věřím pánům Richimu a spol., že to "někde" přednesou",a že mají trošku větší vliv, než vzkazy vedení na slavia.cz, vubec nemluve, kdybych napsal pani Tomasové...

    • Re: Bezpečností opatření - přehled

      PetCC     před 15 lety 05.03.2009 15:59 |  
      0 0

      No já v pondělí 20 tisíc vžádném případě neočekával, počítal jsem tak 16 tisíc.

      • Re: Bezpečností opatření - přehled

        stromovous (přítel SN)     před 15 lety 05.03.2009 16:04 |  
        0 0

        pondělí nepondělí, zápas prvního s druhým, navíc v Edenu... Nevyprodáno (nebo dejme tomu 18 000 a výše) = ostuda

        • Re: Bezpečností opatření - přehled

          Wommi     před 15 lety 05.03.2009 16:11 |  
          0 0

          ..nesouhlasim, myslim ze tim silenym casem, je ta navstevnost strasne limitovana!
          M.

          • Re: Bezpečností opatření - přehled

            lassiter     před 15 lety 05.03.2009 16:27 |  
            0 0

            Limitována je, ale když o něco jde, tak na to lidi přijdou i kdyby to bylo o půlnoci. A naopak samozřejmě.

            • Re: Bezpečností opatření - přehled

              quelhar (admin)     před 15 lety 05.03.2009 16:33 |  
              0 0

              No prave, ted je otazka, kolik lidi odradi kombinace "pondeli odpoledne" + "mozne vytrznosti banikovcu" + "naskok 10 bodu, takze uz neni moc o co hrat".
              Sam jsem teda cekal, ze tam prijde vic lidi. Je videt, ze asi hodne lidi kupuje listky pred zapasem, pripadne nema narychlo jak ty listky sehnat. Do budoucna by to jiste chtelo nejakym zpusobem vylepsit prodej listku na rizikova utkani.

              • Re: Bezpečností opatření - přehled

                Wommi     před 15 lety 05.03.2009 16:34 |  
                0 0

                ..ja mam permici a jedine co mi v soucasne situaci muze odradit je cas....pro mne jsou tyto zacatky doslova porusenim pracovni kazne:)) a obávám se, že pokud by se stejně jako já hodně lidí prostě neurvalo, tak tam bude ještě míň!
                M.

              • Re: Bezpečností opatření - přehled

                lassiter     před 15 lety 05.03.2009 16:56 |  
                0 0

                No já už jsem to psal na ofic. stránkách, řešení je podle mě relativně jednoduché, a sice registrace fanoušků, stejně jako u klubů na západě. Registrace nikoliv povinná, ale dobrovolná. S tím, že každý kdo přijde na zápas, získá za to nějaké věrnostní body. Předprodej by začal klidně dva měsíce dopředu a postupně by byl uvolňován pro fanoušky s určitým počtem bodů a až nakonec pro neregistrované. Věřím, že Baník a Spartu, tj. jediné dva rizikové zápasy v lize, je Slavia schpona vyprodat sama. Vyřeší se tim hostující fanoušci v jiných než pro ně určených sektorech, překupníci, apod. Kdo by se z nějakého důvodu registrovat nechtěl, nemusí, ale riskuje, že se nedostane na nejlepší zápasy.

                • Re: Bezpečností opatření - přehled

                  FannyBoy     před 15 lety 05.03.2009 17:01 |  
                  0 0

                  Jestli to takhle je opravdu na západě, tak to mi přijde dost dobrý, bohužel u nás je to utopie

                  • Re: Bezpečností opatření - přehled

                    lassiter     před 15 lety 05.03.2009 17:11 |  
                    0 0

                    Tak funguje to min. na Aston Ville, aspoň co já vím, utopie to není, stačí jen chtít.

                • Re: Bezpečností opatření - přehled

                  quelhar (admin)     před 15 lety 05.03.2009 17:02 |  
                  0 0

                  To zni velmi rozumne... Otazkou by bylo samozrejme technicke zajisteni - tj. pripisovani onech vernostnich bodu, ale tohle by se mi libilo a bylo by to fer - byli by zvyhodneni lide, co na Slavii chodi pravidelne.

                  Jinak Honza Hosek prodlouzil smlouvu do konce roku 2013, vyborne ::ANO

                  • Re: Bezpečností opatření - přehled

                    lassiter     před 15 lety 05.03.2009 17:13 |  
                    0 0

                    Co já vím, tak podobně to funguje v Bille, Coffeeheaven, opencard, apod. Není to těžké.

                  • Re: Bezpečností opatření - přehled

                    bongor     před 15 lety 05.03.2009 21:20 |  
                    0 0

                    Věřím,že z něj bude druhej Sucháč,Teď jsem koukal na nějakej pořad.
                    Dočkala tam jmenovali jako muže kola.Hlavně zmiňovali jeho výborný centry ,trestňáky a rohy.Škoda,to byl trochu úlet......

            • Re: Bezpečností opatření - přehled

              wector     před 15 lety 05.03.2009 16:33 |  
              0 0

              To si nemyslím. Lidi přijdou, pokud to má určitou prestiž a to má ze zápasů GL snad jen derby. Vždyť plno nebylo ani na první zápas LM, ani na Sevillu. Nechci tu řešit, čím to je, spousta zdůvodnění by se našla pro mnoho názorů.

              • Re: Bezpečností opatření - přehled

                jack09     před 15 lety 05.03.2009 16:38 |  
                0 0

                a nejlevnejsi listek za 250 asi taky moc lidi navic neprilakal...

                • Re: Bezpečností opatření - přehled

                  wector     před 15 lety 05.03.2009 16:57 |  
                  0 0

                  Já jako dojíždějící můžu říct, že cena lístku je to poslední, o co se zajímám (ale je pravda, že to někdy Slavia přehání, dle mě tak o 20-25%). Základem je naplnit auto, PID má taky ceny jak kdyby metro a busy byly ze zlata.

                  • Re: Bezpečností opatření - přehled

                    Veta (přítel SN)     před 15 lety 05.03.2009 21:37 |  
                    0 0

                    Vsechny rady jsou uplne o nicem. Kazdy, kdo chce chodit na fotbal ma mit permanetku, cenove se vyplati, i kdyby clovek rpisel jen na dve tretiny zapasu z hlediska pochopitelnych absenci pro nemoc nebo pracovni vytizeni.

                    Nechapu ty uberecence, vcetne mnohych z vas, opravdu bych byl radsi, kdyby na stadion chodili jen permanetkari a je mi jedno, jestli 2500 jako na Strahove 6 000 jako dnes anebo 20 000 kdybychom Eden dlouhodobe vyprodali.

                    Neskutecny tyhle navstey "na zapas jara" na to si chodte do divadla na "konkretni predstvaneni" anebo mlcte, kdyz musite jet pro listky jednou navic apod..

                    Zadny permanetkar nema problem, eni nicim omezovan, je v klidu.

                    • Re: Bezpečností opatření - přehled

                      jack09     před 15 lety 05.03.2009 22:17 |  
                      0 0

                      naprosty souhlas,to me taky dostava kdyz pak nekdo pise ze dojizdi z daleka a ze nechybel skoro na kazdym zapase a ze ted kvuli tomu nemuze...prave pro tyhle lidi je ta permice uplne idealni...a i kdyby byl na min utkani a permice by se mu nevyplatila tak to muze brat jako prispevek slavii,kdyz tvrdi jakej je velky slavista!!!

                      • Re: Bezpečností opatření - přehled

                        TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 05.03.2009 22:33 |  
                        0 0

                        A co kdybys ty bral jako příspěvek Slavii to, že si pokaždý koupíš lístek? Kdo nemá permici, neni slávista...Kecy, kecy, kecy...Vy dva jste chytráci se chyťte za ruce...

                        • Re: Bezpečností opatření - přehled

                          Veta (přítel SN)     před 15 lety 05.03.2009 22:49 |  
                          0 0

                          Kutniku, ty debile (oznaceni tve neinteligence), nikde jsem nerekl nic o tom, kdo je a kdo neni slavista.

                          Pouze jsem rekl, ze problemy na obe strany resi, aby si lide kupovali permanentky. Nikdo si nebude stezovat, ze musi dvakrat pro listek apod.. A vsichni fanousci budou "evidovani" a vime, ze v Edenu si slavisticti fans bordel nedelaji.

                          A rekl jsem, ze ten plac lidi, kteri si jednou stezuji, ze jsou na stadionu vytrznosti a podruhe, ze nebude 20 000 lidi, protoze se musi pro listek s obcankou je nechutny a uz mne nebavi.

                          • Re: Bezpečností opatření - přehled

                            TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 05.03.2009 23:32 |  
                            0 0

                            Toho debila si budu psát před jméno, díky za nápad. Ty jsi neřešil problémy, ty jsi napsal, že kdo chce na fotbal, tak má mít pernamentku. Ty jsi tu vlastně neřešil nikdy nic (a pochybuju, že někdy budeš). Jediný, co jsi tady stihl, bylo vyplodit tohle a urazit Slaviatora. Super

                            • Re: Bezpečností opatření - přehled

                              Veta (přítel SN)     před 15 lety 05.03.2009 23:48 |  
                              0 0

                              Z tebe se Kutniku stal odbornik na mou osobu? To doporucuji lepe delat domaci ukoly ;)

                              Ja jsem napsal, ze kdyby vsichni, kdo chteji chodit na Slavii meli permanentku, tak tyto problemy neresime. Vyvrtat mi me tvrzeni.

                              Ba co vic, napis mi par logickych duvodu, proc permanetku nemit a plakat po diskuzich na slavistickych webech.

                              • Re: Bezpečností opatření - přehled

                                TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 06.03.2009 00:02 |  
                                0 0

                                Stačí číst, obrázek si udělám...Proč tady argumentuješ stylem "kdyby"? Každej prostě pernamentku mít nebude. Já třeba sbírám lístky. Možná ti to přijde jako kravina, ale mě to prostě baví. Proto jí nemám.

                                Sice jsem to kritizoval, ale najdi si ten můj příspěvek. Rozhodně nebrečim

                                • Re: Bezpečností opatření - přehled

                                  Veta (přítel SN)     před 15 lety 06.03.2009 00:11 |  
                                  0 0

                                  Ja taky nerek, ze brecis. Ja jsem se proti tobe ohradil a nazval te debilem, kdyz si reagoval na muj prispevek vykrikama, ze vykladam neco o vetsich slavistech, pak vykrikama "kecy,kecy,kecy" a nasledne jsi to uzavrel infantilnim "chytte se za rucicku". Vecneho k diskuzi nic

                                  Jinak listky si klidne sbirej, na fotbal klidne nechod (jako SLaviator) ja opuze vyjadril svuj nazor na lidi, kteri si permamentku nekoupi, al ebreci po webech, jak jim vedeni haze klacky pod nohy a v priapde Slaviatora, ze hodnoti zapasy, aniz by na nich byl. Z tehle veci je mi zle, ale ze ty sbiras listky, proti tomu nic ;)

                                  • Re: Bezpečností opatření - přehled

                                    TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 06.03.2009 00:29 |  
                                    0 0

                                    A ty jsi napsal něco věcného? A stejně jako ty jsi neřekl že brečim tak já neřikám, že ty jsi něco psal o slávistech s pernamentkou...Tady se to několikrát objevilo, já tyhle náznaky jenom prostě nemám rád...

                                    Já každopádně na fotbal chodit budu. Sice se mi to nelíbí, ale prostě to několikrát za sezonu přežiju. Jdu spát, tak dobrou..

                                  • Re: Bezpečností opatření - přehled

                                    wector     před 15 lety 06.03.2009 01:54 |  
                                    0 0

                                    Jako sorry, ale píšeš neuvěřitelné hlouposti, nemluvě o tom, že hned lidem nadáváš, ubohost. Vsadim se, že kdyby chodily ty 2500 permanentkářů, tak ty jsi první co si tu bude stěžovat. Jsi úplně stejně směšný jako ten maňas ze superslavie, kterej píše články ve smyslu "jen kotel je hodnej Slavie, ostatní z tribun jsou póvl co tam nemá chodit". Jako co ti je vůbec po tom, kdo má nebo nemá permici?

                                    Důvody někoho se ti můžou i nemusí pozdávat, ale to je tvůj problém, tak prostě příspěvky těch lidí nečti. Ty máš třeba to štěstí, že máš čas být na každém zápase, jiní třeba nevědí svůj časovej plán ani měsíc dopředu, k čemu jim bude permice, když se pak nedostanou kvůli povinnostem ani na 10 mačů? Že je to příspěvek SKS je pěkné, ale on takovej "příspěvek" chce každý měsíc i ČEZ, plynárny, vodovody a další instituce. Někdo si zase holt nemůže dovolit dát 3x do měsíce prachy za cestu a lístek.

                                    Ale neboj, z toho vyrosteš, já měl podobný názory (i když ne tak stupidní), za pár let si to uvědomíš.

                                    • Re: Bezpečností opatření - přehled

                                      Veta (přítel SN)     před 15 lety 06.03.2009 08:53 |  
                                      0 0

                                      Milý wectore,

                                      nejsem žádný náctiletý mládenec, nemám již kam a z čeho vyrůstat.

                                      Čti pořádně, celý mů příspěvek byl těm, kteří brečí, že nebude 20 000 diváků, těm, kteří si stěžují na otravná opatření. Těm jsem věcně radil, ať mají permanetnku nebo si nestěžují, ž emusí dvakrát do Prahy, když nechtějí chodit na všechny zápasy.

                                      Pominu-li zpropadené pondělní začátky, tak neexistuje zase tolik pracovních profesí, kde by si člověk nemohl zařídit, aby mohl na fotbal, vše je o prioritách. Chápu, že to pro někoho takovou prioritou být nemusí, pak ať ale on chápe, že zrovna když se rozhodne jít na "vandrácký" zápas s Baníkem, tak nemusí být vyprodáno nebo bude muset do Edenu dvakrát (pro lístek a na zápas).

  3. Re: Bezpečností opatření - přehled

    wector     před 15 lety 05.03.2009 16:37 |  
    0 0

    Jen taková zajímavost: dnes byla Slavia opět mimofotbalově v novinách (magazín MF Dnes), výjimečně to nebyl stadion ani nic jiného negativního. Bylo to v článku o vietnamské elitě v ČR, o asi 6 lidech a za sportovce tam byl člen našich D žáků Luong Bao Nguyen.

    • Re: Bezpečností opatření - přehled

      urs (přítel SN)     před 15 lety 05.03.2009 18:15 |  
      0 0

      :-) tak jestli to bude kluk šikovná ( a díky té své mentalitě věřím, že ano), proč ne :-) až budu taťka tak se na něj v EDENU s dětma rád podívám, jak válí za A tým ;)
      mimochodem.., díky za typ

  4. Re: Bezpečností opatření - přehled

    FannyBoy     před 15 lety 05.03.2009 16:59 |  
    0 0

    "...Zlámal, podle něhož se dá očekávat návštěva okolo 13 tisíc diváků."
    OSTUDA!!!!!!!!

    • Re: Bezpečností opatření - přehled

      harry     před 15 lety 05.03.2009 17:05 |  
      0 0

      Myslím si a hlavně doufám,že návštěva bude nakonec větší-v pondělí se na oficiálech psalo o tom,že se očekává tradiční návštěva přes 10 tisíc,dnes se píše o 13 tisících.Věřím,že návštěva se bude pohybovat kolem reálných 15 tisíc.(když říkám reálných, myslím to jako štouchnutí do našich zrezivělých rivalů z Letné,kde si údaj 11 tisíc diváků v zápase s Budějicema vycucali z prstu..)

    • Re: Bezpečností opatření - přehled

      Ladineeek     před 15 lety 05.03.2009 22:58 |  
      0 0

      ty vado a kolik si jako čekal po tom všem co se děje po odchodu policie za hysterii v novinách apod., prodej lístků jen osobně na občanku a mimo den zápasu a zvýšené ceny + zápas v pondělí v PraseTV.......??? já čekal max. 10 tisíc tak jsem příjemně překvapen, zůstaň na zemi!!!!

  5. Re: Bezpečností opatření - přehled

    Aliceburdova     před 15 lety 05.03.2009 18:28 |  
    0 0

    Ahoj lidi!Oni chcou klid na stadionu a pozvou si(stejne jako v Brne)ochranku z Ostravy,kterou banikovci nesnaseji!!!Proc si delaji problemy jeste predtim,nez nastanou???V ochrance FOCH pracuji lide,kteri jsou vyhazovaci z diskotek...machrujou na nich a jen tak si odchytavaji a bijou lidi na tech diskotekach...a pak jdou na fotbal hlidat....Tam se jim zase banikovci snazi zneprijemnovat klidny chod...A ministr Langer mluvil neco o bezuhonosti ochranek....v drtive vetsine meli tito lide uz skraloup.....a nejen v ochrance z ostravy!!!!!Pak se divi....

  6. Dotaz na Richiho

    Aloha     před 15 lety 05.03.2009 18:52 |  
    0 0

    nebo kohokoliv kdo by to mohl vedet. Kamos ma permici, ale v pondeli to nedava,tak uz sem se nekdy v lednu dohodl s jinym kamosem, ze na tenhle zapas pujde se mnou na tu permici toho prvniho kamarada. Je vubec nejaka sance, aby tam v tomhle rezimu prosel? Pokud vim tak permice neni neprenosna teda jako ze bych ji nemohl nekomu pujcit aby na ni sel.

    • Re: Dotaz na Richiho

      martin08     před 15 lety 05.03.2009 19:20 |  
      0 0

      ne, na permice by tohle platit nemelo.

    • Re: Dotaz na Richiho

      Richi (admin)     před 15 lety 05.03.2009 19:54 |  
      0 0

      Projde, pokud nebude mit bydliste z Ostravy

      • Re: Dotaz na Richiho

        Aloha     před 15 lety 05.03.2009 20:31 |  
        0 0

        No bydliste ma v Koprivnice, je to spolubydla z koleji, tak budem asi muset doufat, ze ten poradatel nebude vedet kde je Koprivnice:)

        • Re: Dotaz na Richiho

          Aloha     před 15 lety 05.03.2009 20:31 |  
          0 0

          Jeste teda dodam diky za informaci.

    • Re: Bezpečností opatření - přehled

      Jiri1     před 15 lety 06.03.2009 10:11 |  
      0 0

      Zdravim , opatreni v Ceskem fotbale zcela nevidana, budou stacir, nebudou chtit i jini magori treba jen vbehnout na hriste, nevim , ale co vim, ze Brno situaci podcenilo, vyhazelo zkusene poradatele a nabralo pres inzeraty studenty, kteri si samozrejme v podobnych pripadech za klub palit prsty nebudou, pocty ochranky byly zcela nedostatecne a kvalita tech lidi dle mineni odborne verejnosti nebyla valna a navic z Ostravy prijelo i hodne fandu, kteri se treba zivi jako vyhazovaci ci delaji nejake to bojove umeni, v tom se situace v Praze bude lisit, po nasupu z Brna nema vetsina fandu pry chut opakovat podobnou chybu , ale pozor , za fandu baniku se muze kludne prevlict i ten nejmensi provokater a pak nas ani sekuritak byt cviceny a 3 metry od sebe nezachrani, navic jsem jiz psal , ze opatreni jdou podle mne do krajnosti, misto zamezeni predprodeje po internetu, ci prodeje v den utkani by daleko efektivnejsi byl zvyseny dohled v sektoru hostu, nasazeni soukrome poradkove jednotky zname treba ze Svycarska tusim ji tam zvou Alfa srovnatelne vybavene jako policie a samozrejme i dohoda s policii CR, ktera v pripade rizikoveho utkani muze byt i na stadionu, jenze to by pan ministr Langer musel myslet hlavou a ne kolenem. Ono to cele sou samozrejme zvysi Slavii naklady a myslim, ze to bude radove o statisice , ubytek fandu bude dle meho nakonec tak o 5000 tj, zhruba o milion korun. Faktem je , ze prodej na obcanku nic neresi , jak treba pri navalu budou porovnavana data z obcanek a evidence prodanych vstupenek, uz dnes se chystaji prekupnici zahajit svuj vlastni predprodej a lze se jen ztotoznit s lidmi z Ostrabvskeho webu, kteri mluvi o nedostatecne kapacite vstupu/to jsme zazili, kdyz treba s Jabloncem vzali fandove stadion utokem a prislusny policista nakonec poradil vpustit i za cenu bezpecnostniho rizika. Slavia musi proste budovat nejenom moderni poradatelskou sluzzbu , ale musi i pracovat spolu s Hofou na vytvoreni vlastni silove struktury, ktera bude pracovat nejen na utkanich, ale bude schopna zvladnout koncerty a pod, ale to uz jsem zase daleko, protoze Slavia si stadion pronajima , tak jak stoji a zajistuje si vsechno sama , uklid, ostrahu atd, kdyz to pri koncertech a akcich to dela E SIDE.

  7. Re: Bezpečností opatření - přehled

    Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 06.03.2009 13:10 |  
    0 0

    Dobrý den přeji,
    tak se nám blíží jeden ze zápasů jara, který je v cestě za možnou obhajobou titulu asi ten z těch stěžejních. O všech možných opatřeních klubu, který se snaží ochránit jak stadion tak i diváka (i toho z té Ostravy) tu bylo napsáno už dost. Respektuji názor každého z Vás a i důvody, ať již vyjadřující spokojenost či nespokojenost. Budu mluvit pouze za sebe. Slávii fandím už tak dlouho, že mi uvedená opatření nevadí, budu respektovat propozice a nařízení klubu už jen proto, že "můj" klub mě o to slušně žádá a já mu to komplikovat nehodlám. Ani se nijak neurazím a na zápas půjdu, protože klubu chci fandit a on mě bude potřebovat........... Všechno ostatní je pouze dílem polemiky, vlastních pocitů a možná i sahnutí si do vlastního svědomí, zda si nehledám jen zástupné důvody. Nechci z toho tady ani dělat nějakou politickou agitaci, Langera nemusím, ale prohlášení jednoho pána s pihou o tom, že se má policie vrátit na stadiony je daleko horší...... Slávie bude muset v pondělí hodně a hodně zabojovat, protože Baník je dobré mužstvo a k trenérovi Večeřovi mám už z jeho působení v Brně úctu a respekt. Je to slušný chlap. Pokud se nám zápas s Baníkem vydaří (kéž by a moc bych si to přál), je to další krůček k poctivé obhajobě titulu. Je zajímavé, jak některé sparťanské kreatury (i hráčské) chtějí najednou mluvit o jakési záhadné korupci ze strany Slávie, když jim jejich vlastní korupce přes 40 let nevadila. Ale to je jen, aby bylo trochu toho adrenalinu. Já se dokonce troufale domnívám ( snad mi to ten "fotbalový Bůh" odpustí), že na ten zápas, alespoň jak mám zatím signály od mých známých a přátel ať už z Jihu Čech tak i "ze z Plzně", že by mohl být hoooodně plný dům. Tak asi tak. Sokrates55

    • Re: Bezpečností opatření - přehled

      dejva     před 15 lety 06.03.2009 13:18 |  
      0 0

      Každopádně to, že na stadionech nebude policie se vědělo dosti dlouho dopředu. S tím, že se budou vyskytovat problémy s fanoušky s tím související se dalo předpokládat. V tomhle prostě klub jakým je Slávia (rozuměj klub, který má hodně mimo pražských příznivců) zaspal.

      V dnešní době existuje mnoho způsobů jak si zajistit a vytisknout lístek předem bez toho, abych musel navštívit firmu jejíž služby hodlám využít. Je to paradox , ale velmi dobrý příklad by se dal uvést v souvislosti s ČD. Mezinárodní lístek se dá koupit přes internet.Na tiketu je poté uvedeno jméno cestujícího s číslem občanského průkazu.Jízdenku si vytisknete v pohodlí domova a o nic víc se nemusíte starat. Průvodčí ve vlaku vám pravost dokladu zkontroluje čtečkou čárového kódu.

      Myslím si, že tohle by u klubu jakým je Slávia mělo dávno fungovat. Nebo alespoň doufám ,že lidé z vedení již přemýšlí, jak tento moderní způsob distribuce doladit ke spokojenosti všech. I když jak říká pan Zlámal vše nejde hned.

      Slávia je v současnosti bita nedokonalostí legislativy, „fanoušky“ kterým ve skutečnosti o fotbal vůbec nejde a tím možná přichází o některé své fandy.

      Doufám, že se to brzy zlepší a do Edenu se bude chodit jako na každou jinou kulturní, či společenskou akci. Dvacet let po revoluci už by k tomu pomalu mohla nastat doba.
      ………………. dejva

      • Re: Bezpečností opatření - přehled

        quelhar (admin)     před 15 lety 06.03.2009 16:51 |  
        0 0

        Ja bych si jen dovolil pripomenout, ze "klubem, jakym je Slavia" je Slavia jen par mesicu. Pred rokem jsme nebyli v Edenu a pred dvema jsme dluzili, kam jsme se podivali.
        Ja verim, ze situace se bude nadale zlepsovat, ze brzy prijde doba, kdy se zavedou do praxe novinky, ktere zprijemni nakup listku i pri takto problematickych zapasech.

      • Re: Bezpečností opatření - přehled

        FannyBoy     před 15 lety 06.03.2009 17:57 |  
        0 0

        Já doufám že se do Edenu bude chodit jako na fotbal, a ne jako do divadla (jak říkáš "kulturní, či společenskou akci")

    • Re: Bezpečností opatření - přehled

      bongor     před 15 lety 06.03.2009 14:49 |  
      0 0

      Ahoj Sokrate a Jirko,přečetl jsem si oba Vaš články a nebude překvapením,že Sokratův se mi líbil víc.Jirka se taky nepustil do nějakého fantazírování,což je pokrok,ale trošku mi v tom příspěvku vadí taková literární neurovnanost.Já mám Sokrate úctu ke všem slušným lidem,zvláště na lavičkách,může to být pan Večeřa,dokonce
      mi nikdy nevadil ani Franta Straka,protože jsem z něho cítil upřímnost.
      nevadí mi Škorpil.Hodně mi vadí Chovaněc,Urban,to je dvojka k pohledání,ani nevím jestli bílýho nebo červenýho.Že sralťani mluví o nějaké divné zákulisní práci pro Slavii mě nepřekvapuje.Podle sebe soudím tebe že ano.I kdyby to tedy byla pravda/ale já jsem asi blbej a slepej,nic takového nevidím/,tak jak říkáš máme na to plné právo.
      jejich zářivých 40 let je nenávratně fuč.Využili toho dobře.Někteří příznivci letné kontrují tím ,že oni měli problémy za Ády.No to mají pravdu,oni je totiž měli za klub podporovaný jimi nemilovanou rasou.
      Takže teďka to z té frustrace křičí na nás.Ten název "kreatury dobře sedí,vystihuje situaci.

      • Re: Bezpečností opatření - přehled

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 06.03.2009 16:29 |  
        0 0

        Zdravím Bongore,
        oba dobře víme a asi nejen mi, že za tu minulou dobu si vydobili "rudí z letné" mnoho a mnoho privilegií. Je jen na nich, kdy se z té "40leté opice" vyspí a začnou normálně sportovat. Že jim to moc nejde, o tom svědčí i výsledek komise rozhodčích při hodnocení zápasu v Olomouci. Kubíček byl pomalu nazván psychopatem a ejhle, po posouzení odborníků se měla kopat na Spartu penalta..... ale nekopala. A už dost o Spartě. Je to je a jen na nich.
        Náš zápas se Střížkovem ukázal, kde je potřeba všude zabrat. A když řeknu, že všude, tak tím myslím, že snad kromě Vaniaka si každý najde svou kaňku v zápase. Teď budeme hrát na nepoměrně lepším terénu, věřím, že uděláme i dobrou kulisu a pokud se nenajde nějaký "blbec", který by zápas nějakým způsobem nezkazil (a snad není ani mezi ostraváky a ani mezi námi), může to být dobrý fotbal. A ať vyhraje ten lepší. Sokrates55
        "Ad impossibilia nemo tenetur"
        Nikdo nemůže být nucen k nemožnostem Horatius

        • Re: Bezpečností opatření - přehled

          Jiri1     před 15 lety 07.03.2009 15:38 |  
          0 0

          Zdravim, moc se mi nelibi to podcenovani Sralty , jsem rad , ze se po letech hraje konecne normalni liga , jsem jeste radsi , ze ji vede klub meho srdce a samozrejme , ze je to neci zasluha. Jdnoznacne je potreba neustale opakovat, Rosen , Vik Dolezal, Pucek, Jarolim a dalsi, to ovsem neznamna , ze by konkurence spala, opak je pravdou a po valne hromade muze byt jeste veselo, proto je nutne podporit kandidaturu Dolezala do vykonho vyboru a zvolit nikoliv figuru ala Mokry , ale cloveka, ktery bude samostatne jednat i myslet a nebude pod tlakem Sralty, ktera prave potrebuje prodat dalsi hrace. Idealni jmen je pro mne Fousek, Hasek je asi spise pranim alespon v teto situaci.

          • Re: Bezpečností opatření - přehled

            ElvisPresley     před 15 lety 07.03.2009 17:06 |  
            0 0

            Jiri, mate pravdu, ale jedinou věc,kterou slavia nezvládla a nezvládá je otázka stadionu v Edenu a jeho vlastnictví..bohužel, tam je situace velice špatná, Leška by možná řekl, že situace není komfortní..

            • Re: Bezpečností opatření - přehled

              bongor     před 15 lety 07.03.2009 17:19 |  
              0 0

              Jirko sraltu není třeba odepisovat,ani podceňovat.Odepsala se sama,ale to neznamená,že je vyřízená.To,že potřebuje prodávat se ukázalo už s tou taškařicí s Huškem .A jak má dlouhé prstíky viděli diváci v Olomouci.Teď mě potěšila zpráva,že Necka dal rozhodující gól v ruském superpoháru a zajistil jej pro CSKA.

              • Re: Bezpečností opatření - přehled

                Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 07.03.2009 18:05 |  
                0 0

                Dobrý podvečer,
                Bongore díky, odpověděl jste i za mě. Myslím si, že jsme tu oba napsali jinými slovy, že Spartu jsme nikdy podceňovat nepřestali. To jsou zbytečná pozornění. Žádný slávista totiž nikdy Spartu nepodcení už ze zásady....... Spíš bych už odstranil ten přidávaný význam jménu bývalého rozhodčího Pučka. Od doby, co byl na Slovensku pravomocně odsouzen, už ve Slávii nepracuje a není!!! Ano, Doležal možná vstoupí do dění při volbách nového vedení ČMFS, ale pokud tam chce vstoupit jako důvěryhodná osoba, tak se právě musí od takových lidí jako Puček jednoznaně distancovat, jinak je s prominutím mimo. Pokud vím, tak Puček se u nás neobjevil už skoro 4 měsíce a žádné vazby ani naši investigativní novináři nevyčmuchali, takže to už je co říci. Zato na "Rudéletné" je jeden bývalý rozhodčí s knírkem, zvaný "mušketýr Pavlín" pečený vařený dál. A tak nám vychází pořád to samé......... Bingo!!!
                Už zítra večer na Žižkově uvidíme, jak se s tím popasuje pan trenér Šťastný, on moc prohrát asi nechce.
                Necid je bojovník a umí hrát i na sebe, prostě jak by řekl můj táta: "Pane, to je forward jako bejk". Jak Vám to všem utíká a jaké máte pocity? Jde to pomalu, ale pondělí se blíží. Tak uvidíme. Sokrates55

                • Re: Bezpečností opatření - přehled

                  Wommi     před 15 lety 07.03.2009 20:07 |  
                  0 0

                  Zdravim Vas....
                  troufl bych si polemizovat s tim Puckem, myslim, ze i kdyz na slavii neni,..je tu s nami:)
                  ...co se tyka obecneho pristupu rozhodcich, myslim ze pri soudnem usudku je jasne, ze za posledni cca 1,5 roku slavii nikdo neposlal do kolen narozdil od let minulych.
                  Co se tyka svazu, myslim ze Hasek je jen sen, bude chtit trenovat dal a tak myslimze do cela svazu pujde Fousek a myslim, ze muzem prat dobre roky i Dolezalovi ve vedeni svazu, protoze pokud tam pujde, bude zvolen - slavia je silnejsi a silnejsi! coz je dobre a myslim, ze bude jeste lepe!
                  M.

                  • Re: Bezpečností opatření - přehled

                    Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 07.03.2009 20:18 |  
                    0 0

                    Já Vám rozumím pane Wommi,
                    proto jsm taky psal, že na Slávii už pana Pučka nikdo 4 měsíce neviděl, jestli Slavii fandí pořád ............ pak je s námi:). Posledních 1,5 roku jsme neustále v televizi a tak by to asi bylo moc "vokatý" posílat nás do kolen. Pokud zavane svěží vítr, tak tam bude snad slávistů i více.
                    Sokrates55

  8. Re: Bezpečností opatření - přehled

    Fallen (přítel SN)     před 15 lety 07.03.2009 23:48 |  
    0 0

    Uff, jestli by nebylo lepší ty policajty zavolat na hostující fanoušky rovnou...