O Slavii

Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

Přichází další skvělá zpráva! Martin Vaniak si rozmyslel odchod do sportovního důchodu a barvy Slavie bude hájit ještě minimálně jednu sezonu!

Martin Vaniak odchytal v lize rovných čtyři sta zápasu, na svém kontě má 141 nul. Úctyhodná bilance.

Brankář Slavie dříve působil v Olomouci, Drnovicích, Mostu, Panionisu Atény a nyní ve Slavii.

K nejvýraznějším úspěchům Martina Vaniaka patří světové prvenství v chytání přímích kopů, titul se Slavií a postup do Champions League.

Komentáře (85)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

    Jakubisko     před 15 lety 11.05.2009 18:29 |  
    0 0

    Wow...ale myslím, že už by to měla být poslední...

    • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

      PetCC     před 15 lety 11.05.2009 18:33 |  
      0 0

      Včera jsem mu přál ještě jednou 400, tak to si na důchod ještě počká :-)

    • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

      TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 11.05.2009 18:58 |  
      0 0

      To se taky nevylučuje :)

  2. Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

    bongor     před 15 lety 11.05.2009 18:36 |  
    0 0

    Gratulace Slavii i Martinovi.

  3. Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

    Gordon (host)     před 15 lety 11.05.2009 19:25 |  
    0 0

    Mno doufam, ze uz z nej bude jen jista dvojka a jednickou se stane Divis...

    • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

      Squater     před 15 lety 11.05.2009 21:30 |  
      0 0

      To že je někdo odchovancem Slavie mu ještě nedává patent na kvalitu, jak si tady většina z vás myslí...

      A bohužel zrovna u Diviše jsem přesvědčen, že nemá dostatečnou kvalitu na to, aby se stal jedničkou ve Slavii od příští sezóny.

      Já osobně jsem zástancem toho, aby průměrní hráči "cizáci" nezabírali místo mladým talentům. Na druhou stranu je potřeba najít rozumnou rovnováhu mezi talenty z vlastní líhně a kvalitou odjinud. Nelze vyhrávat ligu a účastnit (nebo se o to alespoň pokoušet) z kádrem 25 odchovanců jak si tady někteří myslí (že jo tantalosi :D :D :D)

      Takže pro post brankáře dávám jednoznačně hlas pro cizáka :D :D :D Mě osobně by se třeba líbil Daněk z Plzně a možná by ani v situaci plzeňských brankářů nebyl drahý... Naopak Diviše bych prodal - ale šel bych cestou Realu Madrid (který mladé hráče jako de la Red, Javi Garcia nebo Negredo) prodáv za určitou částku s opcí na přestup zpět za částku mírně vyšší.

      Tato varianta je výhodná jak pro Slavii tak pro daný klub - příklad dejme tomu prodat Diviše na Kladno za 3 miliony, s tím, že během 2-3 příštích let má Slavia opci na koupi Diviše za 7 milionů. Ale OPCI ne předkupní právo, tj. pokud Slavia nabídne za Diviše 7 milionů a Diviš bude s přestupem souhlasit, musí se obchod zrealizovat a stejně tak pokud nabídne jiný klub za Diviše nějakou částku, má Slavia možnost ji buď vyrovnat (pokud je částka nižší než 7 milionů) a nebo zaplatit 7 milionů (pokud je nabízená částka vyšší) a Diviše získat.

      Ani toto nezabrání tomu, že pokud by Diviš vyletěl výkonnostně a chtěl by ho třeba nějaký zahraniční klub a Diviš by odmítl do Slavie přestoupit, tak o něj Slavia stejně přijde. Na druhou stranu to už jsou pouze teorie asi tak pravděpodobné jako že Diviš se po parádní sezoně 2009/10 ve Slavii rozhodne vytrucovat si přestup do ciziny :D :D :D

      • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

        mirecek1111     před 15 lety 11.05.2009 22:21 |  
        0 0

        paradox je, že mluvíš o něčem, co bylo zrealizováno na Dočkalovi. U Dočkala je však pro většinu zajimavější furt dokola se navážet do vedení, než aby se nad tím lidi zamysleli.
        přijde mi, že když to tady tak sálodlouze vysvětluješ, tak to nevíš ani ty ale:)
        Na Dočkala máme úplně stejnou opci..

        • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

          Squater     před 15 lety 11.05.2009 23:37 |  
          0 0

          1.tuším že něco v tom smyslu je tam vyjednáno, přesné detaily neznám...

          2.nechtěl jsem tady znovu zmínit to jméno, které tu na "zdejší" působí jako červený hadr na býka...

          3.občas se zaměňují termíny opce a předkupní právo - nejsem v tom silný v kramflecích, takže jsem chtěl spíše přesně definovat co mám na mysli než tu nějak sáhodlouze filozofovat...

          • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

            marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 12.05.2009 15:40 |  
            0 0

            červený hadr na býka nijak nepůsobí, protože býk je barvoslepý.)

      • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

        mirecek1111     před 15 lety 11.05.2009 22:33 |  
        0 0

        Jinak Diviš je slabý brankář. Proč asi přišel ten kluk z rumunska. Pan trenér nechce riskovat, že se Vaniakovi něco stane a bude muset chytat Diviš. On je akorát odchovanec, navíc pro některé asi sympatický, tak se pořád někomu nelíbí, že nedostává šanci.
        Já už jsem tady kdysi psal, že na to aby se ukázalo, že je hráč dobrý je potřeba dlouhá doba, ale na to, aby se ukázalo, že na to ten kluk néma stačí pár minut, třeba v závěru.
        Někdy v lednu jsem to tady psal v souvislosti s katastrofálním vystoupením Amadeua v závěru zápasu na Ajaxem. Říkal jsem, že Cissé nemá a nikdy mít nebude na to, aby byl pro Slavii přidanou hodnotou. Většina mě tady tehdy poslala někam, že se Cissé na jaře po odchodu Mickaela vytáhne. ..nebudu si teď ulevovat..opravdu ne. Asi bych mohl, ale nebudu. Ale jen zopakuju to co jsem psal u něj tentorkát u Diviše. Diviš není hráč pro základ Slavie, sympatie při hodnocení kvality musí jít stranou hoši..
        Bohužel mi přijde, že takových hráčů u nás přibývá. Absolutně nechápu, jak se k nám mohl dostat Peter Grajciar. Jak dlouho ho v té Nitře stedovali, že je přesvědčil.. já nevím. Mě přestupové tahy pana trenéra přijou jako jeden přehmat za druhým. A to ani nebudu raději vzpomínat na Fořta.

        • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

          kytt (host)     před 15 lety 11.05.2009 22:37 |  
          0 0

          Diviš a slabý brankář? Hm. Jak dlouho ho sleduješ? Já nevim stačí projet loňské statistiky ze zápasů B-týmu. 1000 minut/1 gol z penalty. V loňské letní přípravě nedostal asi za 400 minut ani gol. To jen tak na okraj. Opravdu je nutné sledovat hráče dlouhodobě ;)

          • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

            mirecek1111     před 15 lety 11.05.2009 22:50 |  
            0 0

            už je to hodně dávno, co jsem vzdal tady něco někomu vysvětlovat. Mysli si co chceš. Já bych mu to samozřejmě přál. Já s ním žádný problém nemám. Slavista jak slavista. Ale vsadím se s tebou o cokoli navrhneš, že v pruběhu budoucích let se nejen že neprosadí jako jednička Slavie, ale nebude stabilně chytat v žádném jiném klubu první ligy. A jak dlouho sleduju Slavii a její hráče ti už vůbec vysvětlovat nepotřebuju..

            • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

              kytt (host)     před 15 lety 11.05.2009 22:53 |  
              0 0

              Mně je upřímně ukradený jak dlouho sleduješ Slavii. Vyjadřuješ se tu o něčem o čem nic nevíš, fakta hovořej proti tobě. Ale holt je mirecek1111 lepší v odhadu mladého talentu než Karel Jarolím, Luboš Přibyl i trenéři reprezentací do 19 a 21 let v jejichž širším výběrech Diviš nechyběl. Rozdíl je v tom, že ty si něco jenom myslíš a já to mám podložené fakty a statistikami. S takovýmto přístupem se nedivím, že nemáš potřebu někomu něco vysvětlovat.

              • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

                Squater     před 15 lety 11.05.2009 23:44 |  
                0 0

                Nechci se mísit do vaší hádky, ale tvoje argumenty o statistikách jsou dosti zavádějící... Což takhle vypnout ten football manager? :D :D :D

                Na počtu obdržených branek se velmi významně podepisuje celkový herní projev mužstva, obranná činnost, kvalita týmu, kvalita obránců i úroveň soutěže a soupeře. A nezlob se na mně, máchat tady tím, že nedostal gól v přípravě... Promiň, ale zatímco mirecek1111 řekl, že podle něj ten brankář na Slavii nemá, ty jsi sečetl jabka a hrušky, vyšla ti nula a najednou tu máme nového Petra Čecha???

                A to, že byl Diviš v U19 a U21... Ano, předpoklady možná má, ale kolik takových bylo a zapadli? Potřebuje dozrát, pravidelně chytat, ale v klubu jehož uroveň odpovídá možnosti dát mu k tomu prostor (ligový průměr až podprůměr). A až se tak stane, vychytá se, tak možná v 26, 27 letech - ok, muže to být brankář pro Slavii...

                • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

                  kytt (host)     před 15 lety 12.05.2009 00:06 |  
                  0 0

                  Díky za poučení, kdo by to byl řekl, že fotbal nehraje jenom brankář proti 11 soupeřům. Já sem sečetl jabka a hrušky? Uvedl sem statistiku za poslední období, aby to bylo aktuální. Co je na tom za jabka a hrušky? Sezonu předtim působil na hostování ve druhé lize, kde i přes katastrofální defenzivu Sparty Krč si držel velmi dobrá čísla a patřil k oporám. To sou taky hrušky? Poslední dvě sezony předvádí stabilně nadprůměrné výkony, to je prostě neoddiskutovatelný fakt. Ostrý test na Ajaxu zvládl dost obdivuhodně a ukázal, že má i silnou psychiku. Spousta brankářů by nevydýchala dostat gol z první šance (kvůli nedůslednému Tavaresovi).

                  Ano, měl by chytat v nějakém prvoligovém mužstvu, to je bez debat.

                • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

                  bongor     před 15 lety 12.05.2009 07:14 |  
                  0 0

                  Názor Squatera se mi zdá celkem nejjpřijatelnější.Něco jiného byla Slavia nedávných let,kdy jsme bojovali o holou existenci a nyní,kdy jsme po právu na špici českého fotbalu.Posily pro Slavii by měli být
                  hotoví hráči a asi nemá cenu,pokud není nějaký odchovanec skutečně vysoce nadprůměrný,aby se řemeslu musel nutně doučit zrovna v mužstvu,které si svoji vysokou třídu chce udržet dlouho do budoucna.
                  Při výběru hráčů do Slavie může dojít k omylu a posila se ukáže jako nevyhovující.Ale nesmí se to stávat často.Zrovna tak při odchodu ze Slavie může dojít k omylu.Mimo Dočkiho se tak ale myslím ještě nestalo.Problém je v udržitelnosti špičkových hráčů.Když se dívám na mzdy hráčů na západě,které činí 100-200 mega,nebo i v Rusku,na Ukrajině,ale třeba i V Rumunsku?!tak se nemůžeme divit,že tomu tak je.Každý máme sen si vydělat balík.Dál s Tebou souhlasím při hodnocení brankářů.Jinak se chytá Čechovi v Chelsea,která dokáže bránit v 8-9 hráčích a jinak třeba brankáři v Barceloně,která něco takového a priori odsuzuje.

        • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

          Troubi     před 15 lety 11.05.2009 23:09 |  
          0 0

          jo jo,je to jeden prehmat za druhym....Tavares,Svento, vytazeni si Necida a dalsich....

          kdyz se neco nepovede(Cisse,mozna Grajciar, ikdyz toho jsme jeste nemeli sanci poradne videt, a pod) tak za to muze Jarolim a je to samej prehmat, ale kdyz prijde nekdo, kdo se stal oporou nebo jsme ho krasne zpenezili, tak to je praci skautu, Ricky a dalsich padesati jakejchkoliv lidi krome Jarolima:)

          jasne,ze ne vsechny prichody jsou ok, ale takovyhle vykriky me vzdycky rozpalej..

          • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

            Jakubisko     před 15 lety 11.05.2009 23:11 |  
            0 0

            nezapomeň, že být to jen na karlovi, tak necida pošle na podzim do liberce na hostování s opcí!!!!!! ;)

            • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

              Troubi     před 15 lety 11.05.2009 23:16 |  
              0 0

              no hlavne Jarolim Necidovi znicil celou karieru!!! Jeste, ze zasahla vyssi moc a Jarolim ho musel pouzit a nasledne ho prodat do Ruska..

              Nechci machrovat, ale cetl jsem autobiografii Karla Jarolima, kde se autor v jedne z prvnich kapitol sveruje, ze uz odmalicka nesnasel Slavii a usmyslel si,ze ji bude cely svuj zivot skodit! Toto presvedceni podle zakulisnich informaci stale trva!!!

              • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

                Squater     před 15 lety 11.05.2009 23:48 |  
                0 0

                Podle zákulisních informací dokonce Karel Jarolím záměrně na Ukrajině vběhl do hřiště a zranil Milana Černého, aby ho nemusel stavět.

                Avšak Milan se z toho dostal a nejmenovaný věřitel, kterému patří nejen stadion, ale i Pražský Hrad a všichni trenéři mládeže Slavie, nařídil Karlovi, aby Milana stavěl.

                Ze současný zápasů je však patrné jak Karel Jarolím záměrně míchá s Milanem Černým v sestavě aby ho rozhodil a nedařilo se mu a mohl nasadit Marka Jarolíma, kterého údajně následně prodá a zisk si rozdělí 20% KJ, 50% Sparta jako výchovné a 30% Kapr, protože umožnil Slavii Marka Jarolíma získat tím, že o něj neusiloval.

                :D :D :D :D :D :D :D :D :D

          • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

            Gordon (host)     před 15 lety 12.05.2009 00:18 |  
            0 0

            Zdravim pane Troubi, jak bylo na dovolene? Nyni k Vasmeu prispevku. Ac s Vami vetsinou souhlasim, nyni nemohu, Samozrejme nektere prestupy vysly, ALe za pet let jich zase tolik nebylo, narozdil od tech nepovedenych, kterych jiz spoustu odelso, nebo jeste zustavaji a lopoti se na houpacce, a doufaji ze ten zapas jim nahodou vyjde...

            • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

              Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 12.05.2009 00:55 |  
              0 0

              Jasně, většina přestupů se nepovedla. A ti, co vykopali titul nejsou vlastně Slavia, ale Klabzubova jedenáctka. Sakra chlapi, kdy vy začnete aspoň trochu používat mozek...

              • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

                Gordon (host)     před 15 lety 12.05.2009 01:34 |  
                0 0

                Mozek zapojuji, a tak to vidim. nemusis me urazet, kdyz se ti muj nazor nelibi...

            • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

              Troubi     před 15 lety 12.05.2009 09:52 |  
              0 0

              Gordone,neser me:D

              • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

                Gordon (host)     před 15 lety 12.05.2009 15:22 |  
                0 0

                :D :P sem si nemohl odpustit

  4. Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

    slaviator     před 15 lety 11.05.2009 19:55 |  
    0 0

    Super zprava. Martin klidne muze jeste chytat klidne i tri ctyri roky. Stari u brankare nehraje imho moc velkou roli, ne takovou jako u hrace v poli. Starsi brankar ma vice zkusenosti nez devatenactilej mladoch a na postu brankare v tymu jako je Slavia jsou zkusenosti docela dulezite. Martin asi nebude chtit koncit jako dvojka. Ale ma porad super zakroky, kterejma nas drzi ve chvilich, kdy obranou neco projde. Je porad jednim ze tri nejlepsich brankaru v lize (on, Blazek, Drobisz), ne-li nejlepsi. Loni mel nejvice nul,letos tomu bude taky tak nejspise. Proc by mel koncit? Klidne muze chytat do 42 let, pokud bude chytat tak, jako loni ci letos. Ano, udelal nekolik chyb (hlavne letos na jare), ale ukazme si na hrace, kdo je neudelal. I Cech, jeden z top brankaru sveta, nadelal behem par zapasu serii chyb. Takze super zprava a za rok ocekvama dalsi prodlouzeni :))

    • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 11.05.2009 20:25 |  
      0 0

      Dyť sám říkal, že chce ještě rok jistit nějakého mladíka... je to tak půl roku

      • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

        Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 11.05.2009 22:28 |  
        0 0

        když vidim jak chytá Van der Sar ve svích 38letech tak taky nejsem proti, když na to má tak proč ne.

        • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

          slaviator     před 15 lety 12.05.2009 08:13 |  
          0 0

          ... a dalsi stovka zapasu je lakava...:))))

          • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

            quelhar (admin)     před 15 lety 12.05.2009 10:14 |  
            0 0

            Tak stovka zapasu neni moc realna, ale tech 164 Stejskalovych nul neni moc daleko (Vanous jich ma ted 147). Ale je to spis na sezonu a pul nez jen na jednu...

            • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

              slaviator     před 15 lety 12.05.2009 11:22 |  
              0 0

              Sto zapasu znamena dokoncit tuhle sezonu, pak tri plne a ctvrtou sezonu uz spise kryt zada mladochovi. Ale proc ne...? Vaniak je na tom lip nez jini brankari ve 33, pokud bude chtit a bude mu to chytat, proc by nemoh...?

  5. Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

    opicemag     před 15 lety 11.05.2009 23:36 |  
    0 0

    Nechápu, proč tu musí pořád nějací jedinci útočit na Jarolíma. Jistě, není bezchybný, ale je to on, kdo je z velké části odpovědný za úspěch Slávie a její vzestup v posledních dvou letech.
    Z některých příspěvků mám pocit, že někdo by nejraději viděl Slávii v takové situaci jako bylo před třemi až čtyřmi lety. Bez peněz, nemohla si dovolit přivést žádné hráče, těm co měla neplatila, rozhodčí si s ní mohli dělat co chtěli. Ano, hrála s odchovanci, ale nic jiného jí nezbývalo. Teď když se Slávia konečně vymanila z role otloukánka, podruhé zřejmě vyhraje ligu, zahrála si ligu mistrů, může si dovolit koupit relativně kvalitní hráče (na poměry naší ligy), tak se to někomu nelíbí a kritizuje slepě vše, co se ve Slávii děje (nechci tvrdit, že je řízena bezchybně!).

    • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

      tantalos     před 15 lety 12.05.2009 00:05 |  
      0 0

      za těch hrozných dob před čtyřmi roky si slavia dovolila koupit Holeňáka nebo Kolouška, tehdy velké hvězdy. Od dob Kolouška taky nemáme nikoho, kdo umí kopnout standardky. Teď hráče nekupujeme, sháníme je zadarmo, jenom vyhledáváme hráče přestárlé, průměrné a u nichž není sebemenší šance, že je ještě někdy zpeněžíme, Holt po jarolímovi musí přijít potopa.

      • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

        Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 12.05.2009 00:49 |  
        0 0

        Ano, přichází tréňa Csaplár a s ním Koloušek, Holeňák a vítězný typ Rychlík. Vlastní odchovanci zas tak moc nehrají. Hrajeme fotbal, ze kterého bolí oči. Diváci celkem logicky nechodí. Zápasy bez atmosféry probíhají na prázdném Strahově. Nejen, že nedáváme góly, ale nemáme ani šance. Nevyhráváme. O titulu se vůbec nehovoří, takové cíle se nedávají. Hráčům neplatíme. Stíhá nás jedna arbitráž za druhou. To jsou časy, po kterých se Tantalům a jím podobným stýská. Ne vždy platí: "Bohatí chudí duchem..."

        • Huzgi: demagog nebo jen zvrací?

          tantalos     před 15 lety 12.05.2009 01:27 |  
          0 0

          Kdyby huzgi projevil alespoň trochu inteligence, pochopil by, že můj příspěvek reagoval na slova jakého si tvora, který se sám přirovnává k opici:
          ten napsal:
          Nechápu, proč tu musí pořád nějací jedinci útočit na Jarolíma.....
          Z některých příspěvků mám pocit, že někdo by nejraději viděl Slávii v takové situaci jako bylo před třemi až čtyřmi lety. Bez peněz, nemohla si dovolit přivést žádné hráče...
          tahle opičí slova jsou jedna ze lží, kterými se podobní demagogové jako huzgi snaží uělat z jarolíma dokonce člověka, který do slavie peníze přinesl. je to snaha pošpinit všechny poctivé trenéry a funkcionáře, kteří pro Slavii něco dělali i pod ležkou. Tenkrát se ty peníze sehnaly, dokud nepřišla krize s Angličany.
          Ale ty si rád na tyhle předjarolímovské slavisty rád plivneš, vIď huzgi... Protože nemáš rád Slavii, ale jarolímy....

          • Re: Huzgi: demagog nebo jen zvrací?

            Socrates (přítel SN)     před 15 lety 12.05.2009 01:58 |  
            0 0

            A co tobě vlastně ti Jarolímové provedli ? :-((((((((((

          • Re: Huzgi: demagog nebo jen zvrací?

            bongor     před 15 lety 12.05.2009 07:20 |  
            0 0

            Tady tantale těžko najdeš někoho,kdo nemá rád Slavii.Jenom někteří slávisté mají rádi KJ a někteří ne.Chceme vidět Slavii tam,kam patřila a zase bude patřit.To je na špici evropského fotbalu.Problém je,jestli se toho dožijeme,když nám pravidelně odcházejí vždycky právě ti tahouni.Nemáme prostě na to finančně a dlouho mít nebudeme.To jen sralťani si namlouvali,že jsou velkoklub a přitom jsou jenom velká huba.

            • Re: Huzgi: demagog nebo jen zvrací?

              tantalos     před 15 lety 12.05.2009 08:25 |  
              0 0

              Štvou mě tyhle lži, že snad jarolímové do slavie přinesli peníze. Naopak, stačí si vzpomenout na jaro 2007, na okolnosti kolem velice konce sezóny poté, co jarolím poslal podivnou sestavu a ta prohrála na slovácku. tehdy hráči nedostávali plat a Slovácko se potřebovalo zachránit a peníze mělo. tehdy podivné trenérovy kejkle s těmi různými reitery a Urbánky připravily Slavii o titul.

              • Re: Huzgi: demagog nebo jen zvrací?

                Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 12.05.2009 09:00 |  
                0 0

                no teoretitcky kdyz nas Jarolim dostal do LM a to dostal to mu neodpářes tak teoreticky ty prachy do slavie dostal, od ty doby zacala nova era slavie to vi snad kazdej, za dobry trenery pred jarolimem dekujuj ale Csaplara s jeho hrou na to fakt muze vzpominat jen blazen.

                • Re: Huzgi: demagog nebo jen zvrací?

                  tantalos     před 15 lety 12.05.2009 09:37 |  
                  0 0

                  Máš vůbec mozek, vhoo? kde jsem chválil csaplára a jeho hru? Jen ve tvých zmatených představách.
                  Já jenom tvrdím, že i tenkrát se dělaly slušné nákupy, že se nevybíraly popelnice se zahraničními vysloužilými žoldáky, a jestli tvrdíš, že koloušek a holeňák nebyli skvělí hráči, tak se začni léčit. Že s nimi pak jarolím nevyšel, to je jiná věc.

                  • Re: Huzgi: demagog nebo jen zvrací?

                    quelhar (admin)     před 15 lety 12.05.2009 10:22 |  
                    0 0

                    Kolousek a Holenak byli vyborni hraci, o tom zadna. Jenze tehdejsi politika, kdy se koupil hrac treba za 20M a v pulce sezony dosly prachy, nebylo na vyplaty, plno subjektu nas tahalo po arbitrazich, meli jsme treba na par tydnu zastavene prestupy a ekonomove zasli, jaktoze davno nejsme v konkurzu, nebyla moc stastna.
                    Jak vidis treba i ted na pripadu Baniku, kdyz hraci nedostavaji prachy, tak proste nehraji, i kdyz to jsou vetsi hvezdy (drazsi hraci) nez treba Grajciar.
                    Mozna kdyby se nekupovali takovi hraci, na ktere tehdy proste nebylo, tak by bylo na platy po celou sezonu a kdo vi, jestli by se nedosahlo stejnych nebo jeste lepsich vysledku.

                    A na druhou stranu - byly i doby, kdy jsme hrace chteli, on by k nam i sel, ale nenaslo se treba 5M na to, aby se koupil (Michalek, Jozsi a napoprve Senkerik). Ted kdyz o hrace mame zajem (Litteri, Belaid), tak je dokazeme privest, i kdyz jsou na ceskou ligu nadprumerne drazi.

                  • Re: Huzgi: demagog nebo jen zvrací?

                    Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 12.05.2009 22:29 |  
                    0 0

                    chech tak kvalitní hráči to jistě byly , ovšem že sme snima byly rádi za druhý flek je taky pravda, Holenak navic dostal moznost prodlouzit smlouvu coz s "díky" odmítl, pak dsotal ještě další šanci podepsat smlouvu ale opět odmítl a šel do liberce, takže škoda ale těžko něco vedení vyčítat, k těm nákupům ještě přidám to že ty nás právě stáhli ke dnu, on by Jarolím taky dokázal ukázat si na Rajnocha,Svěrkoše atd. ale už jednou se to vymstilo tak proč to znovu opakovat ?? není snad lepší hrát se zahraničními žoldáky ?? Tavares ,Belaid, ?? kteří sou za polovic a kteří nám ten titul vykopali

  6. Ještě k jarolímům

    tantalos     před 15 lety 12.05.2009 00:12 |  
    0 0

    Opravdu doporučuji všem, aby si přečetli rozhovor s V. Petrákem v novém Hattricku. Třeba se tak dozvědí něco o tom, co dělají kopačky rodiny Jarolímů nohám hráčů.

    • Re: Ještě k jarolímům

      Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 12.05.2009 09:02 |  
      0 0

      já se tak těším až ten Jarolím odejde a přijde ten vysněnej trenér co nás dostane z těch sraček ve kterých ted sme , at uz je jeho jméno jakýkoliv bude to prostě paráda.

      • Re: Ještě k jarolímům

        tantalos     před 15 lety 12.05.2009 09:23 |  
        0 0

        Jo, až za nás nastoupí mančaft pravých Jarolímových posil: třeba Romanovs, Grajciar, Cissé, Vodička, Dens, M. jarolím, l. jarolím, Abraham, Besta... To teda bude pěknej sestup do dob dynama praha. To bude na druhou ligu.
        Jenomže i v tom Dynamu hráli různí lálové a veselí (ten ještě jako dorostenec..
        Opravdoví slavisté, necka, suchý, švec atd, za které si pánové ve vedení vyinkasovali pěkné miliony a nám te´d cpou různé dense, Romansovse, grajciary a buhvékdenho ješětě zadarmo seženou, to bude slávy. To bude slavia chodit vybírat popelnice.

    • Re: Ještě k jarolímům

      rekodlak     před 15 lety 12.05.2009 09:02 |  
      0 0

      Nikdy jsem na tebe ještě nereagoval ale teď už vážně musím! Jak můžeš říkat, že za Csaplára bylo na pořádný přestupy a teď se máme zle? Copak's neviděl jak nás liberecká klika Csaplár-Jinoch dřela?! Každá ta tvoje hvězda, kterou výše zmiňuješ, k nám přišla když jsme neměli ani korunu, za astronomickou přestupní částku dostali astronomický plat, pak sice žádnou výplatu ale vše do koruny dostali přes arbitráž!!! Takže byl spokojený Liberec, spokojený byli hráči, spokojený byli Csaplár s Jinochem.. A když se ukázalo, že SKS už to déle vydržet nemůže a musí se položit, tak všichni vypadli, viz Koloušek, kterýmu šel celou dobu 100% plat a pak uraženě odejde po naprosto nevinné zmínce, že nebude mít žádné úlevy, a že záleží jen na něm jestli to zvládne.. A ty napíšeš, že bylo líp než teď.. ..hnus..
      Ani mezi sparťanama, se kterýma se přátelím není nikdo kdo by se tak radoval z neúspěchu Slavie jako ty - to je naprosto neuvěřitelný, co jseš za člověka!!!

      • Re: Ještě k jarolímům

        tantalos     před 15 lety 12.05.2009 09:30 |  
        0 0

        Že nás csaplár s jinochem pořádně vycucali, o tom žádná. Ale na druhé straně Koloušek a Holeńák byli skvělí fotbalisté, zřejmě nejlepší, co se dalo koupit, narozdíl od různých Bendží, Abrahamů bestů a spol.
        To si myslíš, že Jarolím pořádně nepustil Slavii žilou, když si vynutil Abrahama a hned ho vykop, a ještě kvůli tomu museli narychlo prodávat Švece?
        Jo, Koloušek nás stál hodně peněz, určitě by to dopadlo líp, kdyby neonemocněl, jenomže skutečný tunel na slavii nebyl koloušek ale Abraham. ještě ho budem splácet.

        • Re: Ještě k jarolímům

          rekodlak     před 15 lety 12.05.2009 09:38 |  
          0 0

          Proč Abrahám, proboha? Vždyť výkonostně na to měl, půl roku si odehrál, a k titulu nám i on pomohl. KJ se omluvil, že myslel, že ho ukočíruje a to nezvládl. Nezáleží co si o tom myslím já nebo ty, ale jak to vidí Vik, Rosen a Doležal - vzhledem k tomu, že se jedná o jejich peníze - a těm to evidentně nevadí. A ty píše, že to je skutečný tunel, který budem ještě dlouho splácet. Úsměvné..

          • Re: Ještě k jarolímům

            slaviator     před 15 lety 12.05.2009 09:43 |  
            0 0

            abraham za ten pulrok odehral hodne super zapasu, tolik, ze za tech 12 mil se vyplatil! Nejlepsi zapas bylo derby, kde jsme nehrali se dvema DZ, ale dokonce se trema a Abraham mel byt ten "tvorivej"... Tak jestli pulrok prumernych zapasu stoji 12 mil, tak jakou cenu mel treba pulrok Necida?

          • Re: Ještě k jarolímům

            tantalos     před 15 lety 12.05.2009 09:50 |  
            0 0

            Jsou to opravdu jejich peníze? Rosena, Doležala? Nebo nějaké podivné skupiny, která se stydí za to, že vlastní Slavii, a proto se ukrývá pod jakousi tajemnou firmou? Nebo vlastní Slavii klienti pana doktora kramariče, teď prominentního agenta?,

            • Re: Ještě k jarolímům

              rekodlak     před 15 lety 12.05.2009 10:02 |  
              0 0

              Tak tohle už je na mě fakt vysoká hra :-)) Kašlu na to, co jsem ti chtěl napsat jsem napsal ale tohle je už vážně hardcore.. OK, i kdyby je vlastnil Kramarič, tak pořád zůstává otázkou proč mu nevadí, že mu KJ tuneluje jeho peníze, jeho majetek? Ne, že napíšeš, že to neumusí být jeho peníze ale třeba Grosse, to bychom se takhle mohli bavit do nekonečna.. Ale to už byla pouze filozofická otázka, protože jak říká klasik "Nepište mi, a raději už nepiště vůbec" se s tebou loučím.

              • Re: Ještě k jarolímům

                tantalos     před 15 lety 12.05.2009 10:31 |  
                0 0

                pokud opravdu tvrdíš, že příchod Abrahama byl rozumný a Kolouška podraz, tak se naopak zkus léčit psaním. Třeba by ti vydání "Motáků z bohnic" mohlo přinést slávu.

      • Re: Ještě k jarolímům

        slaviator     před 15 lety 12.05.2009 09:38 |  
        0 0

        Vis, Kolousek musel odejit. Protoze musel udelat misto L.Jarolimovi. To nic proti, tohle se stava i v lepsich tymech lepsim hracum, navic Lukas byl docela dost platnej svoji cernou praci. Ale myslim, ze mohli i hrat vedle sebe.
        Ale melo to byt receno Kolouskovi na rovinu mezi ctyrma ocima, ze s nim klub nepocita. "Platili jsme te celou dobu cos byl marod, nevysrali jsme se na tebe a ted, kdyz jsi fit a najdes si novej klub celkem snadneji, tak myslime, ze je na case se rozloucit". Neco takoveho... A ne pres media, ze si v lize uz po tom zraneni asi ani neskrtne...
        A tohle je velka slabina KJ. Loni v puli ledna uz mel schuzky s Abrahamem a domlouvali si prestup do Slavie, dozvedel se to Svec a docvaklo mu, ze by si neskrt. Proto vzal nabidku Herenveenu, i kdyz predtim jej chtel treba Celtic nebo Rangers a on vyckaval... A to prosim k nam mel jit jeste Zbynek Pospech, tehdy jeste hrac z norske druhe ligy. Koukni se prosim na to, jakeho ma agenta a pochopis...

        • Re: Ještě k jarolímům

          rekodlak     před 15 lety 12.05.2009 09:53 |  
          0 0

          Ten rozhovor pro média, ohledně Kolouška, jsem viděl na vlastní oči, a rozhodně tam nepadlo nic ve smyslu, že si v lize ani neškrtne. Podle mě to musí jít vyhledat, dávali to na ČT.. Naopak KJ říkal, že mu fandi ale že je otázkou jestli zvládne celou přípravu, že žádné úlevy očekávat nemůže. To je podle mého naprosto fér, neurážející ani znevažující jeho léčbu, jak neustále tvrdil Koloušek..
          Na tom, že chce trenér posílit nebo alespoň zdvojit určitý post nevidím nic špatného. Ale to už je pouze o úhlu pohledu - pro mě v pohodě, pro tebe "a docvaklo mu, ze by si neskrt."

          • Re: Ještě k jarolímům

            slaviator     před 15 lety 12.05.2009 09:59 |  
            0 0

            Zdvojit post, kdyz na DZ tu byli Svec, Tavares, kdyz jeden z dvojice Suchy - Latka hral na stoperu a druhy mohl hrat na DZ...? Tak bylo nutne privadet za takovy prachy Abrce? A za 12 mil se nekupuje nekdo na lavku...

            • Re: Ještě k jarolímům

              rekodlak     před 15 lety 12.05.2009 10:09 |  
              0 0

              Dle mého s ním měl prostě dobré zkušenosti ze Slovácka a přišlo mu těch 12m jako dobrý poměr výkon/cena. V tomhle se asi přesvědčit nemůžeme.. Švec byl často zraněný, u Suchýho to každé přestupní období vypadá, že odejde, Latka chtěl odejít už před cca 2 roky, kdy přestal pravidelně hrát. Mě z toho vychází, že tehle post se klidně posílit mohl. Jestli Ábrcem, a jestli za tyhle peníze je otázkou, kterou fakt nedokážu zodpovědět, ale KJ to viděl takhle, vedení mu to posvětilo, tak není co řešit..

  7. Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

    taximan     před 15 lety 12.05.2009 10:13 |  
    0 0

    Zdravím všechny - také přidám svých pár řádků k témeta: na KJ nemam zrovna jednoznačný názor. V prvních letech se mi hodně líbil, ale poslední dobou si přeji, aby odešel k reprezentaci, navíc kdybychom za to dostali nějaké hezké odstupné. Mám proto několik důvodů:
    1) mužstvo jakoby ztrácí herní projev. I za doby, kdy se hrálo se "školkou" mělo mužstvo nějakou tvář. Hrál se moderní fotbal plný napadání, rychlé přenášení hry po stranách, přesné centry do vápna. Možná nebyly tituly, ale rád jsem se na tu hru díval. Někdo může říci, že teď je to těžší, protože na nás každý nehorázně brání a podobnou hru nelze hrát. Já ale nevolám po staré tváři ale po nějaké tváři. Je to jen pocit, ale prostě myslím, že tituly dnes jsou jen díky tomu, že celá liga šla neskutečně dolů a jen my jsme šli dolů trochu.
    2) KJ se chlubí metodou biče a biče, ale poslední dobou to nějak nefunguje. Jeho rozdílný metr k hráčům jako MJ, prapodivný vztah s TJ - to se mi prostě nelíbí. Když se podívám na to jak seřvává Brabec mladé hráče a sám si nesahá do svědomí, docela dobře věřím zprávám, že kabina je rozdělená. Hráči nebojují a já se jim nedivím. To je jednoznačná chyba trenérského týmu.
    3) přestupy. Nikdo nevidíme jaké má KJ finanční možnosti a co mu vedení dovolí. Romanovs, Vomáčka... myslím že tato přestupová politika nám ubírá budoucnost a přestupy ven, na kterých by Slavia vydělala prostě skončí. Nebude koho prodávat, protože sami nezapracováváme nadějné hráče.
    a teď protidůvod:
    4) koho za něj? Slavia je specifické trenérské angažmá a není to jen o hlavním trenérovi, ale o celém trenérském týmu. Pravdou je, že u nás moc trenéru, které by dokázali i přes všechny chyby týmu KJ, vyrovnat jeho klady. Napadají mě jména jako Komňacký, Uhrin ml., Beránek, duo Škorpil-Kozel ... za kolik by je ale jejich kluby uvolnili? Samozřejmě by to ukočíroval Hašek, ale to je utopie na druhou. Kde brát dál? Jistě jsou v nižších ligách a třeba na slovensku kvalitní trenéři, kteří ještě nedostali šanci ukázat svoje skutečné kvality - ale sleduje je někdo dlouhodobě, nebyl by to moc velký risk? A tak zbývá snad poslední myslitelné jméno - Večeřa. Osobně ho mám velmi rád od angažmá v Jihlavě. S dobrým týmem, důvěrou a podporou vedení, aby si trochu přebudoval kádr, by mohl uspět.

    Výměna trenéra je pro nás ohromný risk. Čeká nás kvalifikace CHL - je toho hodně co ztratit, přetrhla by se určitá linie, kterou KJ drží. Já jsem mladý a asi proto by mi nevadilo riskovat. A klidně dva roky čekat, než se zase dostaneme na vrchol s novým prespektivním týmem. Nechci odvolávat trenéra - je to asi jako s hráčem - nevyhodil bych ho, ale prodat za dobré peníze? Proč ne :-) Taxi

    • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

      quelhar (admin)     před 15 lety 12.05.2009 10:49 |  
      0 0

      Zkus si odpovedet na tyto otazky
      1) Pripadlo ti i na podzim, ze jsme hrali bez nejake tvare? Nebo jsi na to prisel az v dubnu, kdy se nepovedlo pet zapasu v rade (mezi nimi zapasy s prednimi ceskymi kluby Spartou a Boleslavi, ktere byly v poslednich 30 minutach schopny pouheho odkopavani mice na pulku a modlily se, at uz sudi piskne konec)? Navic tohle prislo v situaci, kdy jsme meli 12 bodu naskok a tedy nas krize nijak vice neposkodila. Uplne stejny argument tu padal loni na jare - a hle, na podzim jsme zase tvar meli. Stacilo, aby se rozehral Krajcik s Tavaresem, kteri na jare hrali prd (stejne jako zbytek tymu), stacilo, aby se vyuzil Necid. A liga koukala a novinari se rozplyvali. Opravdu mas pocit, ze neni mozne, aby se tohle zopakovalo? Opravdu si myslis, ze je vyloucene, ze se chytnou jini dva hraci, kteri ted nehraji nebo nehraji nic extra (treba znova Belaid a k nemu Kaufman) a utocnici zase zacnou davat goly (Vlcek, Pekhart, Litteri)?
      Proste, kdyz se clovek podiva na celou sezonu a ne jen na posledni mesic, tak podle me nemuze byt ani reci o nejakem ztracenem hernim projevu. To je podobne, jako kdyz fans ostatnich tymu pisi, ze si titul nikdo nezaslouzi.
      2) Ano, samozrejme se nesmi zapomenout na Marka Jarolima, to uz je takovy evergreen. Tohle uplne odmitam komentovat. Podle nekterych spociva protezovani Marka Jarolima i v tom, ze ho trener posle na dve minuty zapasu s Budejovicemi za stavu 2:0, kdy souper hraje o deseti a jen ceka na zaverecny hvizd.
      3) Tohle je podle me nejvetsi nesmysl. Ano, Romanovse a Vomacku nejspis ven neprodame, urcite ne za desitky milionu. A ted si poloz otazku, jestli je nutne, aby kazdy hrac, ktery prijde, byl takto prodejny? Krome techto dvou hracu jeste neprodame ani Vlcka a Vaniaka. Krome nich ale mame dost hracu jeste mladeho veku, jejichz prodejni potencial je pomerne zajimavy, z tech co prisli nedavno bych zminil Belaida (21), Trappa (23), Dense (22). Vedeni chce koupit Litteriho (20). Nebo ty si taky myslis, ze hraci starsi 21 let jsou prakticky neprodejni? Nezapracovavame mlade hrace? Jen ted na jare Hoska a Milana Cerneho. S A tymem mel par treninku nedavno jeste dorostenec Cmovs. Neni pravda, ze budujeme prestarly tym bez perspektivy. Spis bych to formuloval tak, ze na mista za zakladni jedenactkou privadime hrace, kteri nam nejspis neutecou. Meli bychom snad kupovat Celustku a Chramostu, kteri ted v lize vyletli a jejich cena tak taky vyletla primo do astronomickych vysin?
      4) Uhrin ml. ted asi nepripada v uvahu, jinak bych ho bral - ambiciozni, prisny, ma za sebou uspechy i praci v zahranici. U ostatnich vaham a trebas Veceru bych moc nechtel, ackoli je mi celkem sympaticky. Rozhodne si nemyslim, ze nas kadr potrebuje prebudovat. Spis se potrebuje uzdravit a nabrat formu, coz bude hlavni letni ukol pro trenera, at uz to bude Jarolim nebo nedejboze nekdo jiny.

      • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

        tantalos     před 15 lety 12.05.2009 11:00 |  
        0 0

        Argumentovat tím, co dělá KJ, aby zapracoval M. Černého, je tyopická quelharova demagogie.
        MČ by si nekopl, kdyby nebylo tolik zraněných, ostatně aby nastoupil tenkrát v poháru, musel hrát v dresu Jardy Černého. To není žádné koncepční zapracovávání.
        MČ přišel jako poslední trumf pana Říčky, aby zachraňoval Slavii Romanovsů a Vodičků před kolapsem. Nebylo to nic postupného, nic koncepčního. prostě KJ sáhl na nejtalentovanějšího fotbalistu toho ročníku, který hrál v béčku a kdyby se nezranil janda, byl by v béčku dodnes.
        KJ měl štěstí, že byl MČ tak dlouho zraněný. Jinak by byl MČ už dávno v Liberci.

        • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

          vizzir     před 15 lety 12.05.2009 11:43 |  
          0 0

          Myslim Tantale, ze tva kritika Jarolima je ve svem jadru smysluplna, take se vsemi kroky trenera nesouhlasim. Ale porad je potreba mit na pameti, ze zatim je i tato rozporuplna cesta uspesna a prinasi uspechy. Zadny trener nebude nikdy oslabovat svuj tym, protoze tim by oslaboval i svuj kredit v podobe neuspechu, proher apod.
          Trosku mi to pripomina situaci za Beranka (ktereho ty pokud vim obhajujes). Take se mi libila jeho koncepce, snaha udelat ze Slavie ceskou "U21" a je treba rict, nebyt kolapsu ve Vigu, tak byla tato koncepce uspesna. Je ale prave potreba si vzpomenout na tehdejsi spekulace ohledne protezovani Dostalka a Gedeona, kteri snad meli Berankovi donaset. Beranek bral tehdy Gedeona i v dobe zraneni kolena na lavicku, prestoze bylo jasne, ze nemuze nastoupit. Ale premie za nominaci k zapasu nejsou k zahozeni (stejne jako ted premie za pobyt na hristi/ucasti na vitezstvi pro M.Jarolima s CB). Dale je treba si vzpomenout na rozpory s Kukou nebo jak na zapas ve Vigu postavil do zakladni sestavy Milana Zachariase misto zkuseneho Bejbla, ktery spanelskou ligu zna a nesesypal by se. Podle vyjadreni Bejbla to bylo z toho duvodu, ze se Bejbl oprel do Dostalka, ze v minulem zapase malo bojoval.
          Proste tyto spekulace jsou porad, za kazdeho trenera.
          Jarolim a vedeni se v roce 2006 (vychazi mi to zhruba do obdobi prodeje Slavie Enicem) pustili do projektu nizkonakladove Slavie s nasazovanim mladiku a prichodu hracu zadarmo, protoze v te dobe nebyla jina cesta, aby se Slavie nezhroutila. Postup Slavie do LM umoznil Jarolimovi tento projekt castecne opustit. Ano, take se mi nelibi, ze misto vetsiho poctu odchovancu nastupuji posily z venku, spekulacemi take zavani vymena Adidasu za Umbro (tatinek MJ) a spousta dalsich skutecnosti.
          Ale porad je tato cesta nejuspesnejsi za posledni leta a ja osobne budu prat Jarolimovi uspech, protoze kdyz bude uspesny Jarolim jako trener Slavie, tak bude uspesna i sama Slavie. Radovat se z proher a prat neuspechy hranici se sebemrskacstvim.

        • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

          Jirka61     před 15 lety 12.05.2009 11:47 |  
          0 0

          Dobry den,

          tak jsem si v nedeli poradne oddechl ( kdo by to pred par tydny rek', ze Zlin je schopen takoveho vykonu...). Ale pozor! Bojim se, aby se o titulu nerozhodovalo az v poslednim kole. To by bylo spatne....Nas herni projev nic moc, ale za to se vratil pohyb a bojovnost. Melo by to stacit..Jo, a jeste k panu Jarolimovi - vidim ho jako dnes, kdyz stal u postranni cary, sel na plac a hlasatel ho predstavil jako novou posilu. Bylo to tusim v roce 1978. A vite co?
          NIKDY JSEM NEZAZIL, ZE BY NECO ODFLAKNUL. A ma "sesivany srdce" . Moc me mrzi ta slavisticka revnivost mezi priznivci, znam ji uz pres 40 let, tenkrat se nadavalo na F.Veseleho, pak P.Herdu a dalsi a dalsi...skoda, chce to jen trochu schovivavosti a pokory. Ten zivot je preci tak kratky..

          Ahoj Jirka

          • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

            huhu     před 15 lety 12.05.2009 12:58 |  
            0 0

            Já jsem aktivního KJ nezažil, takže nemůžu soudit dle svého pohledu, ale od několika pamětníků jsem se naopak dozvěděl, že se o Jarolímovi v té době říkalo, že sem tam nějaký ten zápas prodá...

            Já si nědělám iluze a předpokládám, že někdo ze Slávie má tyhle praktiky ve svém portfoliu i dnes a proč to nevyužít v situaci, když vedem o milion bodů, že? Je známé, že např. v tenisové branži se i na světové úrovni sází na zápasy běžně..

            Otázka zní, kdo všechno o tom ví a jak se na celé věci podílí? Z jarních výkonů to vypadá na min. na synovce a Brabce - středové ose, která je schopná účinně ovlivnit zápas v negativním smyslu:)

            Přeji hezký den a spikleneckým teoriím zdar:)

            • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

              Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 12.05.2009 16:30 |  
              0 0

              Já jsem aktivního KJ zažil a byl by to ten poslední hráč Slavie, co pamatuji, u koho bych něčemu podbnému uvěřil.

              • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

                Jirka61     před 15 lety 12.05.2009 17:23 |  
                0 0

                Dobry den,
                pan Jarolim by podle meho soudu zadny zapas nikdy neprodal. Je mi smutno, kdyz tu tady pravidelne musim cist, kolik slavistu povazuje KJ za "zhoubu" Slavie. Ja si naopak myslim, ze je to "pro nas" spravny muz na spravnem miste". Sice se do Edenu ( drive Strahov ) dostanu tak 3-4* za sezonu, ale deni sleduji jiz pres 40 let velmi pozorne. Hlavne aby ted vysel titul, pak spravne poskladat tym na novou sezonu a zabojovat o CHL...

                Ahoj Jirka

      • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

        taximan     před 15 lety 12.05.2009 12:08 |  
        0 0

        Quelhare tvojich nazoru si vazim, ale prosim nepodstrkuj mi veci co jsem nerekl. To ze mam na nektere veci nejaky nazor ze me nedela tantala.
        ad 1) Na podzim vskutku tvar nechybela. Divam se na to ale jinak - sam mluvis o klicovych hracich - a v tom vidim kamen urazu. Opravdu muze stat charakter hry (tvar muzstva) na par jedincich a jejich forme? Nemelo by byt na trenerskem tymu, aby vstepoval celemu muzstvu jednotny styl hry, automatismy, tak aby dokazal hrat plus minus stejnou hru v ruznych sestavach a bez nekterych hracu? Kdo tedy podle tebe dava hre charakter a kdo za to, ze ho hra nema ma odpovidat?
        ad 2) MJ byl uveden pouze jako priklad. Nekolikrat jsem zde opakoval, ze do slavie patri, ale tato situace mu paradoxne ubira.
        ad 3) Ovsemze kazdy hrac co prijde nemusi byt mlady talent. S Hoskem a Milanem Cernym nesouhlasim - domnivam se ze to byla neplanovana znouzectnost a domnivam se, ze v lete budou zase upalovat do becka nebo na hostovani. Celkove to je o nejakem vyvazeni a z meho pohledu (nemohu dat zadne meritelne argumenty) je to proste moc na jednu stranu. Kdyz reknu priklad - Vomacko jo, ale za situace kdy odejde Brabec. Protoze pak da KJ prirozene prednost jim dvema a mladi hraci budou cekat pouze na zraneni. Stejne tak Romanovs. Celustku a Chramostu mi nepodsouvej ;-)
        ad 4) Ja bych se urcitemu prebudovani zakladni jedenactky vubec nebranil, klidne v ramci stavajiciho kadru. Tohle i minule jaro me osobne ukazalo, ze nekteri hraci, na jejichz vykonu na hristi, i moralnich kvalitach v kabine, se melo stavet, to proste v takovych chvilich nezvladaji - a melo by se tedy stavet na jinych. A melo by se zapracovat na (jinem) hernim projevu a dat tomu nejakou spolecnou tvar - cemuz by taky odpovidali opet asi jini hraci.

        • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

          quelhar (admin)     před 15 lety 12.05.2009 12:49 |  
          0 0

          Omlouvam se, jestli muj prispevek vyznel az prilis utocne, to mym zamerem nebylo. Stejne tak se omlouvam, pokud jsem ti neco podstrkaval. Poznamka o Chramostovi s Celustkou byla mirena spise do prostoru - protoze si dokazu predstavit, jak se objevi lide, kteri budou volat po tom, abychom zrovna tyto dva hrace privedli. Takovi jsou vzdy, kdyz se nejakemu hraci povedou tri zapasy v lize, ale rozhodne netvrdim, ze jsi jednim z nich.
          1) Mas pravdu, treneri by meli vstepovat muzstvu jednotnou tvar. Navic, kdyz ma trener zaroven moznost si vybirat posily, mel by si je vybirat tak, at zapadaji do stylu hry, ktery chce hrat. Zaroven by mel mit nekolik variant systemu hry, ze kterych bude vybirat - treba i podle toho, jaci hraci jsou zrovna zraneni a tedy nemuzou hrat. Ale ja opravdu nemam pocit - ani ted na jare, kdyz se nedari - ze by muzstvo svou tvar nemelo. Stale jsem videl snahu hrat obcas stredem, kratkymi prihravkami, davat mice po zemi do strany na krajni zalozniky a obrance. Snahu dokombinovat se do vapna, pripadne tam poslat centr. Ovsem kdyz hraci ztrati formu a sebevedomi, tak se toto nedari a pak si pomahaji nakopavanymi mici. Jakmile se sebevedomi vrati, hraci budou hned na hristi aktivnejsi a hra se zlepsi. Ja treba verim, ze zapasem s Budejovicemi jsme se odrazili, dokazeme porazit i Slovacko a v pondeli si zajistime titul.
          Ja si nedokazu predstavit, ze by trener najednou chtel po hracich neco jineho, nez na podzim. A znova opakuju muj nazor - obdobi, kdy se nedari, jsou ve fotbale naprosto bezna. Na jednu stranu je znepokojujici, ze se Slavii pod Jarolimem pokazde nepovede duben, na druhou stranu - pokud se povede cely zbytek ligy, tak to tolik nevadi.
          2) Souhlasim. Mi se treba ulevi, az Marek prestoupi. Tahle situace neprispiva nikomu a mit v kadru hrace, na ktereho jsou vlastni fanousci skoro vic alergicti nez na Abrahama, neni zrovna idealni stav. Na druhou stranu se vzdycky najde dalsi hrac, na ktereho se neuspechy hodi.
          3) U techto dvou hracu je ruzna situace. U Hoska podle me rozhodne neslo o znouzectnost. Absolovoval s A tymem celou pripravu, kde podaval pomerne solidni vykony. Kdyby nebyl zraneny, tak si zahraje treba jeste vic. Ano, je mozne, ze pujde na hostovani, ale pokud opravdu odejde Marek Suchy, tak si spis myslim, ze zustane. Co se tyce Milana Cerneho - tak u neho je videt, ze o nem trener vi. Nez se zranil, tak par zapasu odehral. Pak se lecil a predloni treba hral v Lisni, pak se zase zranil, ted je uplne uzdraveny a je v kadru acka znovu. Ano, kdybychom nemeli takove mnozstvi zranenych, tak by se do hry nejspis nedostal, s tim souhlasim. Nicmene si opravdu nemyslim, ze by mel Milan Cerny jit v lete na hostovani, v tomto okamziku k tomu nevidim duvod. Fotbal ale je taky o stesti - byt ve spravnou dobu na spravnem miste. Napriklad Chramosta by o tom mohl vypravet. Kdyby Bolka nezbabrala uvod jara, tak by si nejspis nezahral. A stejne tak Milan Cerny - kdyby nebylo tolik zranenych, neprisel by mozna ani pokles formy celeho tymu a na Milana by se nedostalo. Ale to je vsechno jen kdyby a takove spekulace moc rad nemam. Nikdo nevi, co by kdyby...
          Stejne tak si pockam, komu da v lete prednost KJ, jestli Vomackovi s Brabcem, nebo Hoskovi s Brabcem, nebo treba Hubackovi s Brabcem. Romanovs prisel delat nahradniho golmana, protoze jsme potrebovali tri brankare. Myslim, ze sam ani nemel ambice se prodrat na post jednicky. Zatim odchytal jeden soutezni zapas ve Zline, kde vychytal nulu.
          4) V takovem pripade to je taky otazkou dostupnosti kvalitnejsich hracu... Behaji nekde hraci, kteri by vyznamne zvysili kvalitu hry a moralni kvalitu kabiny? Ja bych si treba jeste pred par mesici nepomyslel, ze kvalita nasi hry a vysledky budou tolik zaviset na Jardovi Cernem. Ale vypadl, prestalo se darit, vratil se a vyhrali jsme. Mozna je to jen nahoda, nevim.

          • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

            Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 12.05.2009 13:11 |  
            0 0

            Dovolím se přidat do vaší diskuze.
            1) Slávie a podle mne žádný tým v české lize nemůže pracovat s posilami, tak jak tady popisujete a jak by bylo určitě ideální. Když se na našem dostupném trhu objeví levný a dobrý hráč, koupí se, i když se nehodí. Neříkám, že je to správné, ale je to tak. Druhá věc jsou návraty. Můžete odmítnout legendu jako Vláďa Šmicer nebo Standa Vlček, že už se vám třeba nehodí do koncepce? Kolik ohně na střeše bylo, když se neudělal Berger. A hodil se Spartě do koncepce, nebo ho vzala jen že byl dostupný, levný, pro hlavního soka bolestný?
            2) Spodní pudy mezi diváky vždy hledají otloukánky. A najdou si je. Pamatuji, kolik nenávisti dštilo publikum na Pavla Kuku před odchodem do ciziny. Jak na něj řvali tribuny "táhni už do p....." Všichni mu vyčítali, kolik šancí spaluje. Málokdo ocenil, jak lehce se do nich dostává a nikdo si neuvědomoval, že když odejde, začne fotbal bez šancí a začal....
            3) To že každý mladý kluk čeká na šanci platí v celém fotbalovém světě. Krkiče nasadí Barcelona, když se zraní Henry nebo Eto atd. Ale ta šance zákonitě přijde. Proto mají kluby juniorky a béčka. Tam neustále čekají a budou čekat mladí kluci. Důležité je, aby šance dostat se do sestavy (kvůli zranění, kartám, špatné formě) přišla pro mladého hráče v pravý čas. Takový je přece fotbalový koloběh. Mladý nastoupí náhodně na záskok, zaujme, převezme stálé místo v základu atd...

    • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

      lassiter     před 15 lety 12.05.2009 11:21 |  
      0 0

      1) Myslím, že člověk má obecně trochu tendenci idealizovat minulost. Mimochodem, ještě na podzim se všichni nad naší hrou rozplývali. Jaro je dost špatný, odešli tři klíčoví hráči, průměrně šest jich je neustále zraněných, často většinou ti, kteří jsou schopni hrát rychlý fotbal plný napadání (Janda, Ivana, snad Grajciar)
      2) Kde bereš zprávy, že kabina je rozdělená? Jestli si dobře vzpomínám, vzniklo to tady a to pouze na základě toho, že Suchý řekl v rozhovoru, že nejvíc se v kabině baví s Jandou a Divišem. Není to tak nějak normální? Má se snad dvacetiletej kluk nejvíc bavit s Vaniakem o dětech? Kromě toho Necka zas nedávno někde řek, že si často volá s Brabcem...
      3) Slavia nakupuje levně, řek bych úměrně tomu, že před dvěma lety byla na hranicí bankrotu.

      Přes to všechno mě poprvé během jara taky napadlo, že bych KJ přál angažmá u reprezentace. Umím si tu představit všechny, které jsi psal (kromě Večeři) a i některé další, např. Zemana. A říká se, že do stejné řeky nevstoupíš dvakrát, ale já si tu umím představit i Petrželu a dokonce i Csaplára :-) Přesto myslím, že nároďák bude od léta trénovat Hašek a KJ tu ještě zůstane.

      • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

        taximan     před 15 lety 12.05.2009 12:13 |  
        0 0

        k dvojce - zpravu nekde neberu. jde pouze o pocit, ktery mam z vystupovani brabce a i nekterych jinych hracu napriklad po nepovedenych obranych zakrocich, pri zahravani standartek apod... plus z pocitu, proc za sebe hraci nebojuji. Taxi

    • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

      slaviator     před 15 lety 12.05.2009 11:26 |  
      0 0

      Trener? Tak... Banik oslovil Zemana, kterej jim podekoval ze ne. Ze se do Ceska vratit chce (!), ale do Prahy. Slysel jsem, ze uz dokonce s jednim klubem jedna. Pochybuju, ze to bude Zizkov, Bohemka ci AFK Vrsovice z Dolicku... Takze jsou dve moznosti: bud pak bude volnej Martin Hasek, coz neni spatnej trener, nebo vedeni hleda pripadnou nahradu za KJ, protoze vicemene pocita, ze pokud vyhraje Ivan Hasek na predsedu, ze si vezme KJ s sebou...?

  8. Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

    Viking     před 15 lety 12.05.2009 10:39 |  
    0 0

    Poblázněný kokainista z Toaletný OLE!!!

    • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

      rekodlak     před 15 lety 12.05.2009 10:49 |  
      0 0

      Teď dostanou repre mejdany jiný grády :-))

      • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

        Viking     před 15 lety 12.05.2009 10:50 |  
        0 0

        Jeho jedinou (údajnou) kvalifikací je umění zbláznit hráče (a pochybuju, že ty naše píchače dokáže někdo srovnat a budou tak z něj mít akorát prdel), tak proč je tedy zatím ustanovenej jenom na jeden bezvýznamnej přátelák..

    • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

      slaviator     před 15 lety 12.05.2009 11:21 |  
      0 0

      Tady je videt, co znamena nazor odborniku-treneru apod, kteri doporucili pana Uhrina st. s asistentem Komnackym pro VV. Nic to neznamena. Straku nemeli ani v sirsim vyberu, ale VV ho jmenuje. Boze, kam to ten svet speje? Proc teda ustanovili nejakej poradni organ, kdyz pak na nej hodi bobek??

      • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

        Viking     před 15 lety 12.05.2009 11:22 |  
        0 0

        Znovu se opakuji - tohle není moje reprezentace.

        • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

          Jiri1     před 15 lety 12.05.2009 11:37 |  
          0 0

          Zdravim, bohuzel o tom , ze Straka je fagoritem jiste casti vedeni svazu a nejen ji se vedelo jiz dlouho, urcite kruhy ve vedeni svazu tim jen osetrili sve zajmy a zaujaly pozice v zakopech pred blizici se valnou hromadou. Nikde ovsem neni receno, ze bude trenerem repre i po valne hromade, v pripade vizestvi jisteho kridla pod vedenim soucasne opozice se takova moznost blizi nule. Samotne prodlouzeni smlouvy s Vaniakem je jiste plusem, ale jeho vykony nejsou nas jare prilis oslnive, po hrubkach na Kladne i doma proti Boleslavi bych spiuse ocekaval prichod hotoveho golmana s jineho ligoveho klubu. A bohuzel resenim neni ani Divis, jehoz vykony za becko rozpaluji do bela nejen realizacni tym ....... Trochu mne pobavil i dnesni spekulacni clanek ve sportu , ve kterem autor pise o moznem prichodu obou na jare vyhozenych utocniku, ale ja to prilis realne po tech vsech dohadovanich se s KJ prilis nevidim, tedy nevidim realne jejich zarazeni do uzsiho kadru , ktery bude napodzim hrat . Slavia planuje jeste nejakou posilu vyjma tech jiz drive zverejnenych , ale nic bombastickeho , ze zastupu volnych hracu si defakto vybrala dva , kteri ale vekem nejsou nejmladsi a budme uprimni v becku ani v dorostech neni zadna alternativa, zadna osobnost , ktera by stala za ten hrich, dat ji vice prostoru, jmena jako Tarat, Kovarik, Hosek jsou nepresvedciva, ale snad by v lete alespon podle zadani nasim skautum mohli dorazit nove posily s vyhledem na juniorku i a dorost, verme , ze je to treba.

      • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

        quelhar (admin)     před 15 lety 12.05.2009 11:30 |  
        0 0

        No, uprimne receno, nez Uhrina st., ktery vyhlasil, ze by proti Malte vyrazil s nejsilnejsi sestavou krajanku (tedy nejspis se vsemi Plasily, Rozehnaly a spol.), to snad radsi toho Straku. Aspon bude svanda...

        • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

          Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 12.05.2009 11:45 |  
          0 0

          Ony jsou obě možnosti úsměvné. Pana Uhrina si vážím (i když je sparťan), ale jeho fotbal je fotbalem zpřed dvaceti let. Kdyby byl stále v top trenérské formě, má jiné trenérské štace a není na vejminku. To samé Franz Straka. K repre by měl jít trenér, který má sebevědomí postavené na úspěšných angažmá a ne na zbytnělém egu...:-)

          • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

            slaviator     před 15 lety 12.05.2009 14:10 |  
            0 0

            Timhle tempem k repre pujde za chvili delat trenera Zak nebo nekdo podobnej.

            • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

              quelhar (admin)     před 15 lety 12.05.2009 14:39 |  
              0 0

              No a pry bude asistenta Strakovi delat Beda Vrabec (spolu s Vecerou a Srnickem).

              • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

                slaviator     před 15 lety 12.05.2009 16:27 |  
                0 0

                Takže Večeřa bude na tu taktiku... A co chudák Massimo Morales? :(((

  9. Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

    tolsimir     před 15 lety 12.05.2009 13:03 |  
    0 0

    Cca pred hodinou jsem byl v Edenu a na strechu se umistuje neonovy napis Synot tip Arena ...

    • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

      Jakubisko     před 15 lety 12.05.2009 17:58 |  
      0 0

      Kolik na tom asi KJ vytříská?

    • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

      marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 13.05.2009 15:52 |  
      0 0

      Vypadá to hrozně,hlavně to SYNOTTIP logo je otresny a vsude ty dalsi napisy synot tip arena,mam pocit ze tam neni nic jinyho, zachvili tobude pusobit jako reklamni billboard na synot tip

      • Re: Martin Vaniak prodloužil smlouvu!

        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 13.05.2009 16:00 |  
        0 0

        Však to je taky účel :-(