Fortuna liga

Slavia - Mladá Boleslav 1:1

Fotbalisté Slavie ani napodruhé nedokázali doma porazit Mladou Boleslav a remizovali 1:1. Jedinou branku vstřelil Marek Jarolím. Přestože jsme prohrávali, dokázali jsme v závěru vyrovnat a neporazitelnost v Edenu v lize tak nadále trvá. Prohlédněte 6 fotek fanoušků.

Slavia - Mladá Boleslav 1:1 (0:0)
Slavia:
Vaniak - Čelůstka, Suchý, Vomáčka, Hloušek - Janda (73. M.Černý), Volešák (73. Jarolím), Regued, J.Černý - Vlček, Naumov (80. Šenkeřík)
Branky: 79. Jarolím - 68. Mendy
Diváci: 13456

V dnešní sobotní podvečer skončilo čekání a konečně jsme se opět mohli podívat do Edenu na mistrovskou Slavii. Prvním ligovým soupeřem byl ambiciózní tým z Mladé Boleslavi. Jako příprava na důležité boje v předkolech Ligy mistrů jsme si nemohli přát nic lepšího.

V letní přestávce Slavia prošla velkou hráčskou obměnou, tak jen těžko se dala odhadnout základní sestava. Kdo přemýšlel, jestli v záloze nastoupí Jarolím nebo Belaid, tak byl překvapen. Trenér Jarolím ukázal tentokrát na Volešáka a třeba druhý jmenovaný se nedostal ani do nominace na zápas. Překvapivě tam například chyběl i navrátivší se Krajčík. Měli jsme tak šanci vidět hned šest nových či staronových jmen. Zásadní změny se dočkal hlavně útok s obranou, kde ze starých hráčů zůstal jen spolehlivý Suchý.

Jarní utkání se stejným soupeřem mělo katastrofální začátek, ale historie se tentokrát neopakovala. Slávisté si postupně vypracovali tlak, jen vyložené šance chyběly. Nahradily je střely ze střední vzdálenosti, které vysílal zvláště velmi aktivní Černý. Ta nejnebezpečnější skončila tečována po půlhodině hry na tyči boleslavské branky. V té mimochodem stál přestoupivší bývalý slávista Vorel. Ten měl šanci ukázat své schopnosti i na začátku utkání proti chytré střele kapitána Vlčka. I na druhé straně se musel po střele ze standardní situace předvést Vaniak, kterého vyzkoušel další bývalý hráč červenobílých Táborský. Podobně to zkusil ze standardky i Černý v závěru poločasu, ale Vorel byl na místě, šlo se tak do šaten za nerozhodného stavu.

Po propršené poločasové přestávce se obraz hry nezměnil. Slávisté dobývali boleslavskou branku, ale gólová radost nepřicházela. Částečně jí mohl nahradit pohled na nově složené mužstvo, na kterém nějaká nesouhra nebyla ani moc znát. Všechna nová jména budou jistě posilou a hlavně s klidem můžeme říci, že post defenzivního záložníka bude opět kvalitně obsazen. Potěšující byl taky pohled na Suchého, jak několikrát s velkým přehledem zastavil ještě nedávného sparťana Kuliče. Šok však přišel v minutě osmašedesáté, když se k míči dostal nejvyšší hráč na hřišti Rolko a vypálil. Střela mu vůbec nesedla a na Vaniaka se snášel z velké výšky míč, bohužel gólman sešívaných prohrál následný souboj s Mendym a Boleslav šla do vedení. Slavia tak ještě zvýšila obrátky, přišlo samozřejmě i oživující střídání. To přineslo ovoce, protože za deset minut střídající Jarolím vyrovnal umístěnou střelou, když zahrával přímý kop. Bylo vidět, že domácí se s bodem nespokojili, ale více se vytěžit nepodařilo. Nakonec i bod je cenný, jelikož v závěru několikrát chyboval Vaniak a výsledkem bylo jeho přehození střelou do břevna. Slavia si tedy připsala první ligový bod a Eden stále v lize nepadl.

Komentáře (75)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    slaviator     před 15 lety 25.07.2009 20:32 |  
    0 0

    Marek je nepostradaleny hrac, opet nas zachranil :-D

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      mirecek1111     před 15 lety 25.07.2009 20:58 |  
      0 0

      Za ten gol může z půlky Vomáčka, na záznamu jde jasně vidět, že měl dost času Mendyho prostě zablokovat, místo toho koukal do nebe po baloně a Mendy si šikovně naběhl, na nechráněného Vaniaka.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        venator     před 15 lety 25.07.2009 21:26 |  
        0 0

        a Vaniak je v tom uplne nevinne chces rict...:) Takovych minel (napr. LM) udelal uz opravdu hodne...bohuzel musi zkusit toho Romanovse.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          Jakubisko     před 15 lety 25.07.2009 21:30 |  
          0 0

          radši nechat vaniaka rozchytat v lize, než aby seděl a "studenej" šel chytat jen na LM...

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          mirecek1111     před 15 lety 25.07.2009 21:31 |  
          0 0

          člověk někdy přečte tři věty a už neví, co se psalo v té první co..

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

            venator     před 15 lety 25.07.2009 21:59 |  
            0 0

            Ale jo "naznacil" jsi podil Vaniaka,ale jak koukam na zaznam tak podil Vaniaka je 90%.Tohle je balon pro golmana do toho by stoper nemel vlitnout to by zavanelo vlastnakem.Vaniak vubec nevyskocil.A nemyslim,ze je objektivni identifikovat vinika ve Vomackovi, stejne daleko to mel napr. Celustka,ale hlavni problem je,ze to Vaniak nevyboxoval.

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

              Wommi     před 15 lety 25.07.2009 22:03 |  
              0 0

              naprosto stejnej gol dostal i drobisz od sparty, resilo se tam jestli to byl ud utocnika faul ci ne,..a vsichni povidali, ze to je vysostne uzuemi brankare, ktery by ten balon mel mit i za cenu toho ze treba boxem ustreli utocnikovi hlavu,..obavam se ze to byla temer stopro chyba vaniaka, stejne tak jako ty jeho straslivy 2 vybehnuti tesne pred koncem.
              Jinak jsem byl mile prekvapen, ze ten tym hral vcelku pekne - bal jsem se ze to bude horsi, potom co je z půlky novej.

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                mirecek1111     před 15 lety 25.07.2009 22:08 |  
                0 0

                akorát, že Drobisz tehdy v tom souboji dostal loktem od 3 metry vysokého tatrmana. Co měl dělat když jeho spoluhráči nechali Doška na něj vůbec naskočit.
                To je uplně stejný případ, já neubírám vinu Drobosze ani Vaniaka ale proboha obráci tam nejsou jen od toho aby koukali jak to asi dopadne jako dnes Ben.

                • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 26.07.2009 00:02 |  
                  0 0

                  a ja s tebou miro tentokrat souhlasim, obranci si meli mendyho pohlidat. kdyz na to koukamze zaznamu, mendy na vaniaka skocil z rozbehu, vaniak prakticky nemel sanci. samozrejme mel ho videt a pokusit se ho odblokovat telem, ale lehka situace to nebyla, obrana mu mela pomoct.

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

              mirecek1111     před 15 lety 25.07.2009 22:04 |  
              0 0

              hlavní problém je, že naši obránci, a protože byl nejblíž Vomáčka, tak Vomáčka nevletěl Mendymu do cesty. Asi těžko by Martin udělal to co ten Kladenský brankář na jaře..
              Mendy využil čas co byl míč ve vzduchu, aby se přemístil do míst, kde měl dopadnout, tedy k Vaniakovi, a Vomáčka využil stejný čas lehkým poklusem s hlavou v oblacích. Kdyby tam stál Suchý, tak se to vůbec nestalo. Samozřejmě tím neubírám vinu Vaniaka.

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                miross     před 15 lety 26.07.2009 11:05 |  
                0 0

                Gol byl jasně Vaniaka. Je absurdní dávat vinu Vomáčkovi. Do takavýho souboje musí jasně brankář. Vaniak pozdě skákal. Míč padající metr před brankovou čarou musí mít vždy brankař. To je jasné každému kdo hrál fotbal.

                • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                  mirecek1111     před 15 lety 26.07.2009 12:05 |  
                  0 0

                  zrovna ty bys zasloužil "z náběhu" ne gol ale pořádnou pecku po těch otřesnostech co píšeš na oficiálním webu. Podívej, já myslel, že si tenkrát pobral, že zrovna my dva spolu jistě diskutovat nemusíme.
                  Jinak Marek ti dal gol...pěkná rozlučka se Slavií co...

                  Pro tebe ne, ale pro ostatní co pořád svalujete 100% vinu na Vaniaka si přečtetě odkaz co jsem tady nahoře dával.
                  Já teda nevím jestli zrovna zrovinka Martin Vaniak, ve svých letech, po svých zkušenostech a hlavně po tom, jakého ho všichni známe, jakou má povahu by nedokázal zvednou ruku a říct, jo je to jen moje chyba..

                  • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                    slaviator     před 15 lety 26.07.2009 12:41 |  
                    0 0

                    Pekna rozlucka se Slavii... :-)))


                    Jinak Divis vcera zase prej nejlepsi z Presova, dost si ho fanousci Tatranu chvali a prej, zda bychom jim neposlali i nejakyho utocnika. Skoda, ze Abrahama do zalohy a Bestu do utoku by asi nechteli :-D

                  • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                    miross     před 15 lety 26.07.2009 16:10 |  
                    0 0

                    hlavně se uklidni chlapečku. Nebudu si číst co píšeš za blbosti. Vaniak vyskočil pozdě a to šlo. když měl Mendy užnohy pul metru ve vzduchu, tak stál Vaniak ještě obouma nohama na zemi. Diskutovat spolu nemusíme a nebudeme, protože si trouba.Tohle je veřejný web a já zase pro změnu považuji tvoje názory za hloupé a neinformované. Tak to prostě chodí.

                    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                      slaviator     před 15 lety 26.07.2009 16:33 |  
                      0 0

                      Je zajimave, ze podle nekoho v tom obranci jsou absolutne nevinne, podle nekoho tam meli bejt a Vaniakovi to tim, ze tam nebyli, minimalne hodne zavarili... asi se drzeli hesla "kdo hraje vzadu, neveri brankari"

                    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                      mirecek1111     před 15 lety 26.07.2009 18:17 |  
                      0 0

                      hlavně, že jsem ke svému, a když koukám po diskuzi, tak ne jen k mému názoru napsal odkaz na samotného Martina Vaniaka, který se k celé situaci vyjadřuje a kolega slaviator zase na Michala Vorla.
                      Ale chápu, že starý pán z oficiálek je "informovanjší" než tihle dva brankáři, takže ti píšu, že si jednička!

                      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                        slaviator     před 15 lety 26.07.2009 19:29 |  
                        0 0

                        Von vecer volal s KJ, kdyz byl na veceri s Rosenem, a oba mu rekli, ze to jednoznacne byla chyba Vaniaka a nikdo jinej v rom nebyl vubec namocenej :-)

                        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                          miross     před 15 lety 26.07.2009 20:40 |  
                          0 0

                          vy jste opravdu zamindrákovaný chudáčci:-)))

                          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                            slaviator     před 15 lety 26.07.2009 20:46 |  
                            0 0

                            Proc myslis? :-)

                            Jinak zacina klasika, nejak jsme meli prazdnou marodku, tak tam bude na min 6 tejdnu Pekhart s unanovou zlomeninou zanartnich kustek :-(

                            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                              mirecek1111     před 15 lety 26.07.2009 21:24 |  
                              0 0

                              tak on je přeci informovaný ne, tak co se tak blbě ptáš :-) tak jsme hold chudáčci slaviatore no, ber dokud to jde, kdyby ti v 50ti bzučelo v hlavě, tak bys toho chudáčka bral všema deseti :-))

                              Jestli je to s tím Pekhartem fakt, tak to je smůla. A já tak doufal, že se na podzim konečně natrvalo prosadí do základní sestavy. To přece není možné, aby v U21 dával jeden gól za druhým a ve Slavii se vůbec neprosadil, a už to tak vypadá, že to možné je..
                              To je jenom vidět jak ty brzké odchody za penězi klukům škodí. Můj osobní tip je, že stejně jako dopadl Pekhart u nás dopadne ve Spartě i ten Kalouda a v příští sezoně ho tam nahradí hostovačkou Morávek :-)

                              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                                slaviator     před 15 lety 26.07.2009 22:04 |  
                                0 0

                                Mu je 50? :-))

                                Mno, ja v to taky doufal, nebo min ze bude pouzitelnej na posledni minuty na centry... ale na druhou stranu, Tafat v priprave nehral spatne, tak tu roli bude moc plnit snad on...

                                • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                                  mirecek1111     před 15 lety 26.07.2009 22:16 |  
                                  0 0

                                  no mládí ho už zřejmě nehřeje, ježiš a to je jedno. Já tady hážu odkazy, kde všude trvdí, že za to sám Vaniak nemohl a on protiargumentuje tím, že jsem zamindrákovaní chudáčci, co na to psát.. Však se někdy podívej na oficiálky.
                                  Teď jsem se nasmál při dohránu, prý že: no osamocený pořadatel byl v početní převaze nad severními ochozy na strahově :-)
                                  Myslím, že první sestupující je jasný. Na strahově to nemá šanci Bohemka tím svým fotbalem zvládnout, on je to sice hnusný stadion ale hriště je tam výborné a tam se kvalita projeví víc než někde na Žižkově.

                                  • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                                    slaviator     před 15 lety 26.07.2009 22:31 |  
                                    0 0

                                    Ja je ctu docela pravidelne, vim, co tam pise :-))

                                    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                                      miross     před 15 lety 27.07.2009 07:55 |  
                                      0 0

                                      To že vy dva plácáte nesmysly, vím dlouho. Chudáčci jsem vám napsal, na váš názor o mých diskuzích s Rosenem a Jarolímem. Ano diskutuji hlavně s Rosenem, kterého znám ještě před tím než byl ve Slavii. Za to se vám velmi omlouvám. Chudáčci vám napíšu znovu k odkazům na věk. Když je někomu 50 tak už prostě ničemu nerozumí:-)) Jasně....Už chápu ! Proto to jarolím staví pořád špatně:-))) Ta moje reakce se nevztahovala na váš názor, který se týkal zákrokům Vaniaka. Já si myslím, že chybu udělá každý a Vaniak je udělal s Bolkou. názor Vorla je samozřejmý. Nevím jak by vypadalo, kdyby jako odejitý brankář ze Slavie, napsal, že za gol může Vaniak. každopádně hodnocení Vaniaka v mediích i na našich stránkách dává jasně za pravdu mě. Tento názor měli všichni naši bývalí fotbalisté, s kterými jsme se po zápase bavili.

                                      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                                        slaviator     před 15 lety 27.07.2009 09:24 |  
                                        0 0

                                        Jestli te tak vzalo nevinne rejpnuti... :-)

                                        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                                          miross     před 15 lety 27.07.2009 09:36 |  
                                          0 0

                                          Rejpnutí mám na moji osobu mám na háku, protože o mě nic nevíte. Vadí mi nesmysly na adresu trenéra a vedení, které kritizují diletanti jak oblasti fotbalu tak obchodu.

                                          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                                            slaviator     před 15 lety 27.07.2009 10:40 |  
                                            0 0

                                            Tak pokud nekdo ma jedinyho brankare, ktereho muze do LM postavit a ten gol hodi jen na nej, sorry, ale to zavani diletanstvim...

                                            Jinak dalsi, kdo si mysli, ze to nebyla JEN Vaniakova chyba je Kouba. A to neni byvaly spoluhrac Vaniaka jako Vorel... A to, ze tam byla chyba obrancu, kteri meli Mendyho odblokovat, si mysli i. Byvaly rozhodci Ivan Gregr.

                                            Tak ja nevim. Vorel, Kouba, Gregr - vsichni tvrdi, ze obranci zavahali a nechali v tom Vaniaka ve stychu. Bohuzel faul to nebyl, pro me je to nove zjisteni, ze brankar ma nyni ve vapne stejnou ochranu jako hrac v poli (byvaly mez.rozhodci Gregr ve Sportu...), ale co se da delat. Mozna, ze kdyby Vaniak do toho sel rukama napred a trefil Mendyho, jednak by byla penalta a jednak by byl obvinen z rasistickeho utoku :-) Ale kdyby mendyho obranci odstavili telem....

                                            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                                              mirecek1111     před 15 lety 27.07.2009 12:15 |  
                                              0 0

                                              No ať už je to jakkoli, tak i Vaniak to samozřejmě měl řešit jinak. Takové balˇony na brankové čáře se mají řešit vyboxováním. Vzpomeňme, jak dopadl ten Kladenský brankář, když se snažil na bankové čáře chytnout vysoký míč, a to jej nikdo neatakoval.
                                              Vaniak to měl vyboxovat i za cenu, že by s balonem vzal i Mendyho hlavu, nebo, že by šel banón do zámezí a byl by roh.
                                              Taková chyba se prostě stane, a žel, na brankové čáře má úplně jiné následky než někde ve velkém vápně.

                                              A co se týče toho "našeho" problému, ono je to zmiňováno úplně všude, v každém článku nebo rozhovoru o sobotním zápase se zaobírají tím, že byl problém i jinde a člověk, kterému to ego nedovolí to stejně nepochopí. Nemá to cenu pořád řešit.

                                              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                                                slaviator     před 15 lety 27.07.2009 13:09 |  
                                                0 0

                                                Ano, byla tam I chyba Vaniaka, ale to nepopira asi ani jeden z nas :-) Mel to vyboxovat radsi, to je jediny, co mohl delat jinak. Ale chyba obrancu byla, ze nechali volneho Mendyho v malem vapne, se nesmi stavat...

                                      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                                        mirecek1111     před 15 lety 27.07.2009 12:05 |  
                                        0 0

                                        Ty už si z toho urážení ostatních tak vedle, že ani nedokážeš pobrat, že jsem ti akorát vrátil to otírání o to, že tady nepřispívají jen staří dědkové ale i, jak ty říkáš studentíci. Že o tobě nic nevíme? a ty o těch, které permanentně svýma výlevama hlavně na hlavních stránkách urážíš něco víš?
                                        To, že má většina jiný názor než ty neznamená, že je máš právo urážet svýma výplodama. Navíc ti napíšu novinku, opravdu bych chtěl vidět nějakého troubu, kterého bude mrzet, že ho na netu shauzeje nějaký "nick".
                                        Ty myslíš, že udělal chybu každý? Copak, už si nevydržel masáž faktů? Podívej se co si tady napsal ve svém prvním příspěvku... z absurdit jsme se dostali do úplných směšností. Ale jo, jsi jednička!

                                      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                                        TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 27.07.2009 12:08 |  
                                        0 0

                                        Vaniak sice chyboval, ale kolem něj pobíhalo pět hráčů Slavie, a nikdo si Menyho ani nevšim. Minimálně půlka viny je na hráčích, ne na Vaniakovi... Vaniak s tim moc dělat nemoh, a tento názor měli všichni současní hráči, s kterými jsem se po zápase bavil ;-) Tak si vyber :-)

                                        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                                          slaviator     před 15 lety 27.07.2009 13:12 |  
                                          0 0

                                          Mendy splynul s okolnim prostredim asi :-)

                                    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                                      popin     před 15 lety 27.07.2009 10:08 |  
                                      0 1

                                      Drahý Všeználku, který vše probírá s Rosenem a KJ a diskutuje s bývalými hráči, můžeš mi objasnit, v čem ti dva plácají nesmysly ?
                                      Bylo řečeno, že z poloviny za gól může obrana a to je fakt. Že je Vaniak slabý ve vzduchu není žádná novina, lepší brankář by se rozhlédl, udělat pár kroků proti Mendymu a pak teprve skákal - výsledkem by byl faul rozběhnutého Mendyho (takhle stál gólman na místě a Mendyho náskok byl naprosto čistý). Jenže ono se to kecá, když gólman couvá, vysoký balon má proti obloze a světlu a nemá se jak rozběhnout. Že Vaniak skákal blbě a pozdě, o tom žádná. Ale ta situace nemusela vůbec nastat, kdyby někdo ze zevlujících obránců prostě Mendyho odblokoval - úplně jednoduše se postavit mezi něj a Vaniaka, času na to byla spousta. Tak se to totiž běžně dělá všude na světě.
                                      A jestli se s vedením i bývalými hráči bavíte o tom, že to tak není a 100% je chyba brankáře, tak pánbůh s námi, to je opravdu odbornost na výši.
                                      Jen ti ty tvoje plky nějak nevěřím, čím to bude ......

                              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                                slaviator     před 15 lety 27.07.2009 13:07 |  
                                0 0

                                Tak toho Pekharta uz mas ofi... :-(

                              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                                slaviator     před 15 lety 27.07.2009 13:11 |  
                                0 0

                                ...jsem si totiz rek, ze kdyz s Rosenem probira miross vselijake veci, ze s nim taky pujdu na veceri a tam mi mezi reci rek, ze Pekhart je kaputt...

                                Samozrejme doufam, ze chapes, ze s tou veceri si delam srandu, aby me nekdo nechyt za slovicko :-))

                • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                  slaviator     před 15 lety 26.07.2009 12:40 |  
                  0 0

                  Vzdy? Takze brankar bude u jedny tyce, mic propadne obranou ke druhy a bude brankarova vina, ze to skonci golem? A dalsi situace... ne vzdy muze za gol kdyz mic poskakuje metr pred carou brankar...

                  A co taky mel delat vcera? Sleduje mic - to je v poradku. Nabehne do nej utocnik soupere - nevidel ho, protoze sledoval mic. A zboura ho. Co tam ten utocnik, volnej, dela? Volnej utocnik proste ve vapne nema co delat...

                • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                  slaviator     před 15 lety 26.07.2009 13:00 |  
                  0 0

                  http://fotbal.idnes.cz/brankar-vorel-gol-si-vycitam-na-slavii-jsme-meli-na-vitezstvi-pte-/fotbal.asp?c=A090725_230245_fotbal_min

                  Precti si posledni otazku s odpovedi. Vorel tvrdi, ze za to Vaniak nemuze, protoze obrana ho nechala nepochopitelne na holickach a ze kdyz nekdo nabiha, kdokoliv, tak stojiciho brankare vetsinou pokazdy preskoci.... Ale jinak mas pravdu, KJ s Rosenem rekli, ze obrana za nic nemuze a ze je to jednoznacne vina Vaniaka :-)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      bene     před 15 lety 26.07.2009 11:18 |  
      0 0

      fotky na www.bene2.unas.cz

  2. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    FrancoisMerlin     před 15 lety 25.07.2009 20:45 |  
    0 0

    Zápas měl kvalitu - k vítězství nám chyběla kvalitnější finální fáze. Boleslav na nás byla dobře připravena a ukázala, že bude letos hodně dobrá. Ve druhém poločase jsem ji přehrali a paradoxně po velikym kiksu Vaniaka inkasovali. Ten se asi nepotkal s moc dobrou formu, protože kiksy měl nejměně tři a hodně smrděly gólem. Začínám mít bobky před LM!!! Jinak obrana docela dobrá - velmi mě překvapil Čelůstka, který podal velmi dobrý výkon - krásný nebezpečný centry, úniky ala Matěj. Hloušek byl taky hodně dobrej. Suchac a Vomajda byli jistota. Jarda Černý byl určitě nejlepší hráč, ten si dělal z Boleslavaku dobrej den a vodil je nechutně. Ragued zapadl výborně a bude z něj velká posila. Voliš ani nezazářil ani nezklamal, ale příště bych zkusil raději TJ nebo MJ. Janda byl dneska nejhorší - kazil, zpomaloval..... . Útok byl dneska utopenej v propracovaný obraně a tady to bude potřebovat asi nejvíce pilování. Přesto Standa ani Naumov nezklamali, ale v tom betonu to měli těžký. Standardky dneska smrděli gólem, jen tak dál!! Chce se to jen sehrát a bude to dobrý. MJ dneska opět zklamal, dal pouze jeden gól. :-). Rozhodčí to asi pěkně slízne, to jediný kazí Jardův výkon, ale pěkná herecká vložka!! :-)

  3. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    stromovous (přítel SN)     před 15 lety 25.07.2009 20:56 |  
    0 0

    No... pár výkomů bylo prachbídných...

    Vaniak - Už to neni co bejvalo, i Vorel už je možná lepší, ať chytá ligu Lotyš!

    Naumov - Bída a děs, nic nepředved. Měl jít dolu mnohem dřív. A vůbec, máme standartek jak nas... ale jedinej vysokej útočník tam nejde ani na závěr, v tom nechápu KJ.

    Janda - strašně moc kazil

    Volešák- Mám ho rád ale dnes to nebylo ono - ale kope nejlíp rohy (ale my nemáme hlavičkáře). Ať s Raquedem hraje Belaid!

    Čelůstka - Snaha byla, solidní výkon, ale ať hraje Matěj!

    Zaujal mě Hloušek, ten bude dobrej, ikdyž návyky obránce prostě zatim nemá. Solidně to odehráli též Jarda Černý, Sucháč, Benjamin, Vlčák.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 25.07.2009 21:43 |  
      0 0

      To co dneska Mišák chytil je neuvěřitelný. Vzpomněl jsem si na zápas proti Slovácku před třemi léty.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      venator     před 15 lety 25.07.2009 21:47 |  
      0 0

      NAUMOV: Kritizuje se NAUMOV, ale co predvedl VLCEK?Bohuzel vubec NIC.Jenze furt to na oba nakopavali vzduchem co mohli delat?Oni potrebujou balon za obranu,ALE nevinil bych VOLESAKA, hlavne protoze Boleslav velmi dobre branila!Meli po zemi vyborne vykryte prostory.
      JAROLIM: prisel a dal VELMI dulezity gol! Vecny kritici uz by vuci nemu mohli byt konecne mene agresivni a objektivni. Kdo vi jestli ten bod na konci nebude zlatej.
      J. CERNY nejlepsi,ale moc drzi balon...v lize mu to zerou,ale v LM s tim neuspeje. Mel by hrat ze stredu
      HLOUSEK: na to,ze hral na beku prvni ligovej zapas tak velmi dobry vykon hlavne dopredu,ALE musi hrat zalohu....je to velky talent,ale na beku se jeho potencial tolik nevyuzije.
      RAQUED: vynikajici! fotbalove reseni i tezkych situaci+velmi presna rozehravka!Parada!
      SUCHY: velmi spolehlivej jako vetsinou,super
      VOMACKA: taky dobry,ALE Boleslav ho nemohla poradne proverit,hrala hodne zezadu.Uvidi se v Tiraspolu kde bude obrana urcite pod vetsim tlakem
      CELUSTKA: vyborny vykon vzhledem k tomu,ze hral prvni ligovej zapas!Stylem velmi podobnej Krajcikovi,myslim.Kazdy jeho centr byl nebezpecny
      JANDA: bohuzel nemel svuj den, malo se nabizi po lajne,moc se tlaci dostredu,ale asi to tak ma delat,aby vytvoril prostor pro krajniho beka,protoze stejne to hraje J.CERNY
      M.CERNY: zase oziveni,fotbalovej,spravne drzej,moderni pojeti (rychlost,dravost) obrovsky potencial pro Slavii!
      VANIAK: bohuzel HODNE spatny, nejen gol,ale i pred tim brevnem nesmyslne vybehnul a propad.....

      ALE myslim,ze celkove velmi dobry a prekvapive kompaktni vykon (6 novych hracu v zakladu!!!) natoze proti nim byla velmi kvalitni Bolka! Kdyz se podivame na vek hracu mimo Vaniaka tak super potencial pokud by je udrzeli pohromade aspon 2 roky!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 25.07.2009 23:53 |  
        0 0

        Kdes prosim tebe přišel na to, že hrál Čelda první ligovej zápas?

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          venator     před 15 lety 26.07.2009 14:25 |  
          0 0

          za nás samozřejmě

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

            venator     před 15 lety 26.07.2009 14:26 |  
            0 0

            na to kolik mu je a že hrál za Slavii první ofic. zápas to bylo velmi dobré

  4. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Jakubisko     před 15 lety 25.07.2009 21:11 |  
    0 0

    jasným viníkem dnešní potupné remízy je opět marek jarolím! pryč s ním! :o)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      bongor     před 15 lety 25.07.2009 21:19 |  
      0 0

      Ano,jak to,že nedal víc než jeden gól?Na co tam potom podobný hráč vlastně je?Ale četli jste:sralta nedala žádný gól a přesto je rudý náčelník spokojen s kvalitou hry a míní,že takové výkony,jaké předvedly Teplice a Sralta,jsou nejlepší pozvánkou do hledišť stadionů,
      u nás je divák nejspokojenější,když vidí kvalitní obrannou hru.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Jakubisko     před 15 lety 25.07.2009 21:24 |  
        0 0

        přesně tak, český divák tomu přeci rozumí, je pořádný fajnšmekr :o)

  5. hodnoceni

    rudahvjezda     před 15 lety 25.07.2009 22:06 |  
    0 0

    vaniak 2 - celustka 6, suchy 6, vomacka 6, hlousek 6 - janda 4, volesak 4, ragued 6, cerny 7 - vlcek 5, naumov 3

  6. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 25.07.2009 22:38 |  
    0 0

    No tak Vaniak nam do soubojů o LM zrovna sebevědomí nepřidal, nezbejvá než doufat že se vzpamatuje do středy, sakra ten Romanovs to ale zkomplikoval.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      wector     před 15 lety 26.07.2009 10:33 |  
      0 0

      Ber to z lepší stránky - dvakrát po sobě (co se zápasů týče) Vaniak takovou hrůzu nikdy nepředvedl. Sám ví, že tam toho spoustu posral, teď bude důraznější.

  7. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 26.07.2009 07:39 |  
    0 0

    No, bylo to takové nepřesné, rozjezdové. Snažili se všichni kluci, proti takovému betonu to nebylo nic moc, ale věřim, že v další fázi ligy bychom to dali. Stopeři v pořádku, i když hlídali hlavně brejky, Čelůstka nebyl zlej, ale hrát PB po Matjovi je sakra těžký. Chce trochu času, stejnětak Hloušek, postupně se dostával do obrátek. Pochválil bych hlavně Jardu, i když ty filmovaný pády..mně se to nelíbí a pak je mi trapně, když z toho padne gól. Aspoň, že se kluk přiznal. Pak taky Raqued, suverénní, na první zápas velmi a pozdával se mi i Jandis. Viděli jsme hodně střelby, což je pozitivní, i standartky kopali kluci dobře, ale Rolko byl bezchyybnej. Komunikace s Vaňousem by se měla zlepšit, výběhy už on nezlepší, ale ve vápně prostě gólman musí bejt suverén. Nicméně měli mu aspoň zařvat nebo pomoct. MJ trefil aspoň bod, nemuseli jsme mít nic, tak aspoň tak. Nicméně v nastoupenym trendu to uřčitě začnem válcovat, hra byla kvalitní, výsledky přijdou, až si na sebe útočníci a záložníci trochu zvyknou. I když nějaká šmudla v Tiraspolu by se hodila. Za Bolku dobře za chytal Vorlis. .

  8. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Gino     před 15 lety 26.07.2009 09:39 |  
    0 0

    prosim vas, jak to ti komentatori cetli jmeno Ragueda? Rakid, Raqid? Smarja... nevi nekdo jak by se to melo spravne cist?

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Gino     před 15 lety 26.07.2009 10:21 |  
      0 0

      Ted jsem koukal na zaznam... a ten Vanous to pekne zesral ke konci s tim brevnem...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      slaviator     před 15 lety 26.07.2009 10:25 |  
      0 0

      Kdyz Sona Hamalova rozesilala maily, ze bude tiskovka (s predstavenim Ragueda), tak tam bylo i napsano, jak se ma vyslovovat... Bohuzel, ja ty maily obcas promazavam, takze to neni na 100 %, ale mam pocit ze "ragé"

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        dejva     před 15 lety 26.07.2009 10:43 |  
        0 0

        osin raged

  9. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 26.07.2009 10:54 |  
    0 0

    Tak jak to vidite?:-)). Myslim ze byt o mohlo bejt dobry, budem silni, jen je treba se jeste vic sehrat. Vcera Bolka dobre branila a nam chybela presnost finalnich prihravek a jak rika KJ - vetsi duraz v zakonceni:-). Libilo se mi, jak celej tym pracoval dozadu a presoval, bolku jsme vlastne k nicemu nepustili, az na too brevno na konci a az na standardky, jako obvykle. Gol - souhalsim s mireckem, ze to byla i chyba obrany, Vaniak ale nebyl jisty vickrat, doufam ze si blbej zapas vybral. Obrana - Suchy vyborny, Vomacka tak napul, moc jisty mi neprisel, ale celej tym branil tak dobre, ze tenhle zapas ho uplne neproveril, uvidime. Mlady kluci na krajich obrany me potesili. Hlousek bude vyborny, kdyz bude hrat obranu, bude ale muset se jete priucit, obcas se tam tak podivne otaci pri braneni. Celustka me mile prekvapil, trochu jsem o nem pochyboval, ale bude dobrej, centry mohly bejt trochu presnejsi, ale dozadu bez chyb a dopredu umi, jako matej loni na podzim to nebylo, ale napoprve mi to prislo velmi slibny. Hocine super, nejlepsi posila, neni co dodat. J.Cerny s Jandou zahrali dobre, byli hodne aktivni, coz ocenuju, oba (dokonce i Jarda) hrali poctive do obrany, vyhravali souboje, Jarda hodne bral odpovednost na sebe, to se mi libi. Obema bych ale vytkl, ze hodne vodili mic, chtelo by to vic spoluprace a kombinace. A taky lepsi strelbu, oba se o ni hodne snazili, ale strileli slabe a nepresne. KJ prekvapil, kdyz dal prilezitot Volesakovi, bohuzel muim rict, ze ve hre dopredu hral spis jako MJ - misto tvoreni hry si spis nabihal do streleckych pozic, nebyl moc videt, s micem se moc nepotkaval. Dozadu hral tradicne dobre a bojovne, coz ocenuju. MJ nas zachranil, temer ronaldovskej primak, parada, je hrichem dodavat, ze jinak byl opet temer vsude o krok pozdeji, ale neodpustim si to, protoze to tak je. poslednich 10min. uz z nasi strany nebylo dobrych. M.Cerny nehral celou pripravu, ale ani to nebylo znat, tesim se na to, co bude predvadet. Standa vyborne v prvni puli, skoda ze par akci nevyslo o kousek, ve druhy uz bolka byla hodne zatazena a nemel kam nabihat. Naumov tak napul - neco ukazal, ale hodne tomu chybelo. Proti Rolkovi a Rajnochovi se ve vapne nakonec neprosadil, pri centrech chybel Necka..

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Khadgar     před 15 lety 26.07.2009 13:05 |  
      0 0

      Já musim souhlasit v tom, že tam včera bylo hodně pozitiv. Ale Boleslav bránila hodně komplexně a to nešlo překonat když Volda nedal jedinou finální přihrávku ze hry. Prostě na středního OZ nehrál dobře. A nemůžu souhlasit s tím, že Janda hrál dobře. Byl vidět a byly na něj fauly, ale jinak byl hodně neefektivní. Takhle prostě pravýho záložníka hrát nemůže - měl by si vzpomenout jak to hrál v přípravě. Útočníci nedostali moc přihrávek, takže Naumov ukázal akorát dobrý pokrytí míče. Standa je Standa, ta střela a la Henry hned na začátku byla výborná. K Raguedovi mám jediný - je to fotbalista. Překvapilo mě že hrál Čelůstka a nehrál vůbec špatně. Stejně tak Hloušek, ale slušela by mu spíš záloha - Jarda by hrál v prostředku a nalevo Hub. To jenom malý kecání do sestavy.

      Jsem hodně překvapený že si nikde nevšimli výkonu rozhodčího. Chápu že rozhodčí mají bobky z Řepky, ale že se bojí dát druhou žlutou nějakýmu Kúdelovi, Procházkovi a tomu Srbovi, za jehož loket se dávají rovnou červený, to mi hlava nebere. Je to jenom cesta k ještě horším zákrokům a hrozí pak zranění. Kde jsou ty kecy o ochraně technických hráčů?

      A nakonec, myslím že proti Tiraspolu nastoupí trochu jiná sestava - přece jenom kdo čekal že budou hrát Čelůstka s Volešákem.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 26.07.2009 20:44 |  
        0 0

        neefektivni byli vsichni, finalni prihravku nedal nikdo, ani Janda, ani Cerny.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 26.07.2009 13:13 |  
      0 0

      Ze nevyctes Volesakovi stupidni penaltovy faul z prvni pule, ktery sudi (vcera na obe strany mizerny) neodpiskal :o)

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 26.07.2009 20:43 |  
        0 0

        To mi uslo:-)).

  10. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    venator     před 15 lety 26.07.2009 14:33 |  
    0 0

    Mimochodem netušíte někdo proč tam máme velkoplošné tv,když na nich skoro žádnou důležitou situaci neopakují?:) ....asi jen na ukazovaní skore a hlavně reklam, bohužel:(

  11. Re: Návštěva

    venator     před 15 lety 26.07.2009 14:36 |  
    0 0

    Koncepcni prace naseho vedeni je skoro ve vsem na jednicku,ALE min. tento zápas měli při stanovení cen lístků upřednostnit sportovní důvody než finanční. Nejdůležitější je mít na první zápas (zvlášt před ligou mistrů) plný stadion a odrazit se výhrou!

    • Re: Návštěva

      Khadgar     před 15 lety 26.07.2009 15:00 |  
      0 0

      Tohle je blbost, kdyby bylo Z1 místo Z2, tak by o moc víc lidí nepřišlo. A ještě levnější lístky? To by bylo bláznovství.

      • Re: Návštěva

        venator     před 15 lety 28.07.2009 16:12 |  
        0 0

        To co rikas ty je blbost...stovka sem nebo tam je jedno rikas?....zapominas na to,ze velka cast Slavistu neni primo z Prahy. Jestli davat o stovku min nebo vic je dulezity,protoze to je pro spoustu lidi pak treba zaplacena cesta do Prahy. Znam takhle mimoprazsky Slavisty,kteri sice pracujici,ale kazda stokoruna za listek hraje a musi hrat v jejich rozhodovani roli....a kdyz se ti pak takhle rozhoduje treba 5-10tisic lidi z cele republiky,ktery jsou tzv. vyletni Slavisti, kteri jsou dal od Prahy, aproto se jim kvuli vzdalenosti do Prahy nevyplati kupovat permice pak vysledkem je,ze misto vyprodaneho stadionu budes mit 15tisic resp. misto 15tisic treba 11tisic....

  12. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    opicemag     před 15 lety 26.07.2009 20:18 |  
    0 0

    Je to jen můj pocit (zaujatý) nebo byl ten rozhodčí opravdu debil a boleslaváci nechutně zdržovali?

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      MarHud     před 15 lety 26.07.2009 21:32 |  
      0 0

      Ano rozhodčí byl naprostej debil,protože spolknul tu nechutnou Černého etudu.Doufám,že po zcela skandálním přiznání nafilmovaného přímého kopu ho stihne naprosto spravedlivý a velmi přísný trest.Jinak hráli jste úplně hrozně škoda toho břevna v poslední minutě.To byl vskutku téměř Harry Potter.Ať žije AC SPARTA PRAHA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        bongor     před 15 lety 26.07.2009 21:54 |  
        0 0

        Co tady děláš idiotku?Jeden můj kamarád byl v pátek v Teplicích.
        jeho vyjádření/je to sralťan/:Pokud se bude v lize hrát jako hrály Teplice se sraltou/říkal spartou,ale víme o koho jde/,tak do několika let bude naše liga ne padesátá na světě,ale ve druhé stovce.
        A teď vypadni zmetku!

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          MarHud     před 15 lety 27.07.2009 07:56 |  
          0 0

          V klidu

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

            mirecek1111     před 15 lety 27.07.2009 12:24 |  
            0 0

            Ale vždyť je to krásné. Já sem na webu neviděl nikoho, kdo by si tak pečlivě jako Bongor neplnil povinnosti Slavisty :-)
            A k tobě, jsem rád, že si taky myslíš, zvlášť jako sparťan, že to v sobotu nebylo ono, protože máš pravdu, že je součastná slavia skutečně schopná daleko víc. Však taky pan Jarolím pěkně zuřil, zato váš pepík hýřil po té plichtě z pátku spokojeností. No nezavidím ti ambice vašeho klubu :-))

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        wector     před 15 lety 27.07.2009 13:14 |  
        0 0

        My všichni slávisti jsme velmi potěšeni zájmem sparťanů o naše zápasy. Také obdivujeme vaše neustálé výmluvy na rozhodčí, obzvláště na ty, kteří pískají utkání Slavie, což podle vašich slov pár let nazpátek byl znak ubrečeného klubu. Ovšem nejvíce si ceníme slz jakéhosi Řepky, který jednou vyrazil do Motola a oni si dovolili ho tam nevyfotit, kdežto Vaniaka se Šmicerem ano, mrdky mediální...

  13. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Strasak_1892     před 15 lety 27.07.2009 11:17 |  
    0 0

    Článek a fotky ze zápasu plus další nové články!

    www.slaviaultras.goo.cz

  14. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    joudazedenu     před 15 lety 28.07.2009 10:36 |  
    0 0

    Proč nám novináři Sportu tak lezou do ř... !
    citace:Míč se snášel na brankáře Vaniaka,který si pro něj šel do vzduchu,ale ne příliž důrazně.Jenže v poslední chvíli do golmana
    VPÁLIL Mendy a balon lehce tečoval do branky.
    anebo:Černý přepadl přes nohu Procházky !
    Servilita Sportu k naší Slávii už mi leze krkem !

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      MarHud     před 15 lety 28.07.2009 16:46 |  
      0 0

      Mě taky.