Fortuna liga

Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

Slávisté zítra vstoupí do třetího předkola Ligy mistrů soubojem s Sheriffem Tiraspol. A doufejme, že to bude debut úspěšný. Hraje se v 19:00.

Slávisté dnes odletěli do Kišiněva, kde budou trénovat na stadionu místního Zimbru. Do Tiraspolu se přesunou až v den utkání.

Sheriff Tiraspol byl založen až v roce 1997, od té doby si však na své konto připsal zisk devíti domácích titulů, v domácím poháru triumfoval šestkrát. Sheriff hraje na stadionu s kapacitou 14 500 diváků. Klubové barvy jsou žlutá a černá. Sheriff má s českým fotbalem zkušenosti, loni ho vyřadila pražská Sparta po dvou výhrách v poměru 1:0.

Slavii budou kromě zraněných Šmicra, Pekharta a Kaufmana chybět i Krajčík, Vasiljevič (tuto informaci přinesly oficiální stránky klubu, pozn. autora), Ivanovič, a Grajciar, kteří se připravují v Praze. Nastoupit nemůže ani potrestaný Romanovs.

Největší komplikací však bude absence trenéra Jarolíma na lavičce. Kvůli trestu bude muset oba zápasy s Tiraspolem prosedět pouze na tribuně. "Nějak si s tím poradit musíme, už jsme to absolvovali v Amsterdamu loni v zimě na hřišti Ajaxu. Věřím tomu, že to kluci zvládnou," řekl Karel Jarolím.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Vaniak - Čelůstka, Vomáčka, Suchý, Hloušek - Janda, Ragued, Jarolím, Jaroslav Černý - Vlček, Naumov.

Komentáře (110)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

    slaviator     před 15 lety 28.07.2009 18:06 |  
    0 0

    Podle meho budeme hrat 4-5-1: Vaniak - Celustka, Suchy, Vomacka, Hlousek - Janda, Belaid, Karolin-Jarolim, Volesak, Cerny - Vlcek.

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      quelhar (admin)     před 15 lety 28.07.2009 18:09 |  
      0 0

      Lukasi, porad si myslis, ze tyhle vtipky na adresu Jarolima (nikdy ne na adresu jinych hracu) jsou opravdu vtipne?

      A 4-5-1, navic bez Ragueda? To asi tezko...

      • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

        slaviator     před 15 lety 28.07.2009 18:20 |  
        0 0

        S tim prisel Straka a SPART :-)

        Pravda, Ragued by normalne asi nechybel - ale treba prijde prekvapeni. Volesaka jsem v lize cekal, ale neocekaval jsem, ze Krajcik bude sedet a bude sedet i Belaid. Takze je docela mozne, ze bude sestava, kterou nikdo neceka - treba se do brany postavi prekvapive Hanus, coz by byl risk jako hrom, ale Jarolim toho schopen je. Mozna bude hrat Hubacek, mozna bude hrat Senkerik - a nebo take mozna nebude Ragued...

        • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

          mirecek1111     před 15 lety 28.07.2009 18:24 |  
          0 0

          Tak překvapení Jarolím dělá vždycky, ale ještě jsme nezažil, aby jako překvapení vyhodil ze sestavy nejlepšího hráče. Vlček a Ragued budou hrát vždycky, když budou zdraví :)

          • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

            slaviator     před 15 lety 28.07.2009 19:04 |  
            0 0

            Jo, kdyby trenoval Bolku, mel by tezsi vyndat nejlepsiho hrace ze sestavy... Adam by to totiz uz nepiskal :-D

            • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

              mirecek1111     před 15 lety 28.07.2009 20:48 |  
              0 0

              no, tak zítra si noviny asi kupovat nebudu. A to jsme si myslel, že se u fotbalu potím hrůzou jenom když hraje naše Slavia a nejde to.

              • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

                slaviator     před 15 lety 28.07.2009 20:52 |  
                0 0

                Mno, dva goly, pricemz to ze se trefil Holenda chapu asi tak, jako kdyby ceskou ligu vyhral Strizkov. Chycena penalta, byt laxne kopnuta... Mno, zatim ma Sparta stesti. Ale jsem sakra zvedavej, jake oslavne ody to zitra ve SPARTu budou a k cemu to bude, kdyz pres Panathinaikos stejne nakonec nepostoupi... :-))

                • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

                  mirecek1111     před 15 lety 28.07.2009 21:04 |  
                  0 0

                  na superslavii.com už do slavie kupujou Holendu a Rolka :-)) Kurňa už si připadám jak někde v rumunsku, koukat se na fotbal bez zvuku, a to mám normálně toho Karocha rád.

                  • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

                    slaviator     před 15 lety 28.07.2009 21:20 |  
                    0 0

                    Tak proti Holendovi je i Fort vytribenej technik... Holendu nebrat v zadnym pripade ani kdyby nam Sparta k nemu prihodila deset milionu, ten hrac neni nic pro Slavii. V Liberci vymetal hospody s Blazkem, Pospechem a Pudilem, v Moste vymetal hospody, ve Sparte je myslis nevymeta? :-) A to zakonceni... Mame Bestu, nejsme spokojeni s Gocem - a budeme si porizovat "kanonyra" Holendu? Boze :-(

                    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

                      mirecek1111     před 15 lety 28.07.2009 21:27 |  
                      0 0

                      ta co plácnem si, jinak pouštím zvuk :-))
                      Ale vždyt to je jasné, já jsem to napsal spíš pro usmání. I ve Spartě zůstal jen proto, že prostě nesehnali nikoho jiného. To jsou vždycky takové záblesky. Fořtovi se také povedlo pár zápasů na konci sezony a i když ho mám narozdíl od Holendy rád, tak jsem také rád, že už je někde v Německu.

                      • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

                        slaviator     před 15 lety 28.07.2009 21:50 |  
                        0 0

                        Tak 3:1 uz... Mno, nebejt to zrovna Kalouda, kterymu toho gola preju, tak bych to s Pana videl blede :-) Ale jo, super, spartanum naroste hrebinek a v odvete dostanou cocku a pojedou...

                        • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

                          mirecek1111     před 15 lety 28.07.2009 22:07 |  
                          0 0

                          no nevím, takový výsledek do odvety už není žádná sranda. Obávám se nejhoršího.
                          Asi jsem urazil fotbalového boha, protože nepřát se nemá. Omlouvám se. Příště budu raději držet hubu a krok.
                          Chvala bohu, že v tom 4. předkole ten výběr potencionálních soupeřů taky není žádný med.

                          • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

                            slaviator     před 15 lety 28.07.2009 22:18 |  
                            0 0

                            Cate posle nekoho do Delf a ulitbu na Olymp a bude... :-)

        • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 28.07.2009 22:34 |  
          0 0

          nezlob se lukasi, ale ze by nehral ragued, to je teda pekna pitomost.

          • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

            TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 29.07.2009 01:04 |  
            0 0

            Lukáši, to, že ty do hospody zajdeš jednou za tři roky neznamená, že Holenda je vymetá ;-) A i já musim uznat, že Sparta hrála slušně...

            A mimochodem, jsem rád, že Henk ten Cate dostal, co zaslouží

  2. Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

    quelhar (admin)     před 15 lety 28.07.2009 18:08 |  
    0 0

    Osobne budu spokojeny s jakymkoli vitezstvim a zklamani nebude ani remiza se vstrelenym golem. 0:0 by bylo mirne zklamani a porazka velke zklamani. Hlavne si dejme uz konecne pozor na zacatek zapasu, v Evrope porad az prilis casto inkasujeme v prvnich minutach. Kazdopadne po zapase s Boleslavi verim, ze neprohrajeme.

    Jinak by me docela zajimalo, co znamena zprava o Vasiljevicovi, kdyz ten jeste neni (aspon oficialne) hracem naseho klubu.

    Jak uz jsem psal drive, kdyby byla sestava na mne, tak bych misto Naumova postavil Senkerika.

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 28.07.2009 18:12 |  
      0 0

      Zdravim, to mě by zajímalo taky..
      Citace z oficiálek: Kromě zraněných hráčů Šmicra, Kaufmana a Pekharta nejsou se Slavií Matej Krajčík, Peter Grajciar a Dušan Vasiljevič, kteří se připravují v Praze.

      • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

        quelhar (admin)     před 15 lety 28.07.2009 18:17 |  
        0 0

        Jj, ja jsem to tam cetl. Treba uz je nas, ale tajime to, at ho muzeme necekane nasadit v Brne :o)

        • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

          TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 28.07.2009 18:20 |  
          0 0

          No, jak znám Jarolíma, tak bude nejdřív pěknou chvíli dohánět tréninkové manko :)

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 28.07.2009 22:36 |  
      0 0

      ja taky bych radej senkerika nez naumova.

    • Re: Vasiljevič

      quelhar (admin)     před 15 lety 28.07.2009 19:04 |  
      0 0

      Tak to je jeste zajimavejsi... :o)

  3. Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

    rek     před 15 lety 28.07.2009 19:09 |  
    0 0

    Hm, Jarolím se jednou trefil a už zase bude v zakladu. Doufám, že TJ taky dostane patřičnou šanci.

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 28.07.2009 20:54 |  
      0 0

      Hm, musím uznat, že sparťané zatím hrajou velmi dobře. Sokrates55

      • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 28.07.2009 21:27 |  
        0 0

        Ale prosim Vás, dyť se Řekové sotva sešli po dovolený. Liga jim začíná až za měsíc.

        • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

          quelhar (admin)     před 15 lety 28.07.2009 21:29 |  
          0 0

          To nic nemeni na tom, ze kdyz se odmysli ty tragicke chyby v obrane, tak Sparta hraje slusne a o dost lepe, nez asi cekali sami rudi fanousci.

          • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

            slaviator     před 15 lety 28.07.2009 21:43 |  
            0 0

            to vypada, jako kdyby snad v tech Teplicich tuzku hrali schvalne, aby je Cate podcenil :-)

            • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

              Fallen (přítel SN)     před 15 lety 28.07.2009 23:17 |  
              0 0

              Tak Hank Ten Cate je na podceňování profík, to je tedy pravda. :-D

  4. Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

    lassiter     před 15 lety 28.07.2009 20:54 |  
    0 0

    No vida, jak jde zahrát i se zálohou Žofčák,Vacek,Hušek,Zeman vyrovnanej zápas, nebo teda zatim poločas, s předním evropskym klubem. Je vidět, že když člověk neni dopředu posranej a nebojí se zaútočit v šesti sedmi lidech a ne ve čtyřech, tak se dá hrát téměř s každym. Pravda je, že Panathinaikos hraje místama tristně. Asi by nebylo dobrý, aby Sparta nějak výrazně vyhrála, by ji to mohlo nakopnout jak nás Ajax, takže by asi bylo fajn, kdyby třeba vyrovnali :-)

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      slaviator     před 15 lety 28.07.2009 21:17 |  
      0 0

      Neboj, recka liga zacina az za mesic a mozna, ze Panathinaikos Spartu podcenil. A i Hasek tvrdil, ze Cisse si jeste do sestavy nesedl, nezapad do ni. Odveta bude uplne o necem jinem, nehlede na atmosferu. Klidne at si dneska Sparta vyhraje 2:1 nebo 3:2, bude ji to malo platne.

      • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

        lassiter     před 15 lety 28.07.2009 21:18 |  
        0 0

        A mně je to celkem jedno. Nejlepší výkon však dneska jednoznačně podávají pánové Čapek a Karoch :-)

  5. Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 28.07.2009 21:18 |  
    0 0

    Trochu mimo téma.
    Ta Sparta nehraje vůbec zle. Doceli ji i úspěch přeju, ale ... co je moc, to je moc :-).
    To se zase bude rudá šlechta tvářit náramně pyšně (hotoví mistři světa).
    Ale snad jim v derby shodíme hřebínek.

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      bongor     před 15 lety 28.07.2009 22:04 |  
      0 0

      Hoši,nedělejte z toho rudou slávu.Jak tady říká kolega,ti Řekové jsou ještě na dovolený.Ten jejich přitroublej trenér jim asi řek,že to bude stačit.No vida a nestačí to ani na tu sraltu.Stejně se ovšem kasal před dvěma roky na nás.Je to nepoučitelnej frajírek.

      • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

        lassiter     před 15 lety 28.07.2009 22:10 |  
        0 0

        Trenér je nesympatickej, stejně jako sparta, ale to nic nemění na tom, že hráli dobře. Takhle se to v pohárech musí, aktivně, nebát se a ne hrát s jednim útočníkem, čtyřma zalezlejma záložníkama a útočením ve čtyřech lidech, jak to předváděly všechny naše týmy loni. Doufam, že k tomu přistoupíme zejtra podobně jako dneska rudoši.

  6. Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 28.07.2009 22:17 |  
    0 0

    Sestava, kterou někde nahoře uvádí Slaviator přesně ukazuje, že Lukáš na zápasy Slavie nechodí a vůbec nechápe, proč a jak staví KJ sestavu a koho střídá. Určitě lze říct, že pokud se KJ několikrát vyjádřil, že ho sestava s Bolkou nezklamala, tak moc změn nebude, nemělo by to ani logiku, nebyla generálka a to, co si KJ potřeboval vyzkoušet, zkoušel v neděli. Maximálně lze spekulovat o změnách v rámci střídání (Volešák, Janda, Naumov) a u brankáře. To, že by nehrál Raquet považuji za naprostý nesmysl a hodně by mne to překvapilo.

    Sparta dnes hrála hodně dobře a s podobným výkonem by byla v lize hodně nepříjemným soupeřem. Byť s většinou z vás sdílím nechuť ke všemu souvisejícímu se Spartou, tak (vedle toho, že si nedovolím komolit její jméno jako našeho historicky největšího soupeře) celkem dobře hodnotím práci trenéra Chovance, nemyslím si, že by byl takové trenérské nemehlo, jako hráč byl evropskou třídou, fotbalu určitě rozumí a na rozdíl od průměrného fotbalisty (a podle mne i průměrného trenéra) Lavičky, je Chovanec pro dlouhodobou nadvládu Slavie na české scéně velkým nebezpečím!

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      mirecek1111     před 15 lety 28.07.2009 22:25 |  
      0 0

      No jasně, jedna výhra a už se kupuje Holenda atd. a ted koukám, je pepík pasován na velké nebezepčí Slavie.
      Nechtěl byh ti připomínat, že byly doby, kdy hrála Sparta sezonu co sezonu v LM, prodávala hráče za nemyslitelné peníze do zahraničí (Rosický, Čech, Grygera) a co to vzali do ruky Křetinský s pepíkem, tak se z toho vstupního potenciálu dostala tam, kde je teď.
      A k Lavičkovi, to, že je člověk průměrným fotbalistoou neznamená, že musí být i průměrným trenérem a myslím, že pan Lavička toho dokázal na trenérské dráze už tak dost na to, aby si nezasloužil být srovnávát se součastným Fergusnem Sparty. Napiš mi jeden jediný trenérský uspěch pepíka? Nemyslím sérii vyhraných zápasů..

      • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

        Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 28.07.2009 22:49 |  
        0 0

        Mirečku, Holendu ani nikoho jiného nekupuji. Lavička se mi nelíbil nikdy jako hráč a nikdy jako trenér. Plněw souhlasím s Petrželou, že fotbal jeho týmů byl vždy takový Víťovský (zřejmě to myslel jako hodný apod.). Jestli se tobě hra jeho týmů líbila, tvoje věc. mně nikdy, i když Liberec pod ním vyhrál ligu. Chovanec měl hned na počátku své trenérské keriéry slušné výsledky se Spartou i s repre a byl to on, kdo přítáhl do repre Brucknera, nejprve jako svého asistenta. Neříkám, že je nějakou trenérskou hvězdou, ale Sparta pod Chovancem je pro nás Slavii větší hrozbou než neškodná hra Lavičkovy Sparty.

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      lassiter     před 15 lety 28.07.2009 22:25 |  
      0 0

      To, že nekomolíš jméno Sparty, je fajn. Raquet se jmenuje Ragued. S poslední větou tedy nemůžu souhlasit. :-)

      • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

        Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 28.07.2009 22:51 |  
        0 0

        Sorry, ještě jsem si to jméno neosvojil a byl jsem líný ho hledat...

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      Wommi     před 15 lety 28.07.2009 22:27 |  
      0 0

      ja se tedy trochu obavam toho, aby prave sparte nenarostlo sebevedomi, jako slavce pred 2 lety po ajaxu..to by pak nebylo dobre a rozhodne i kdyby to mozna okorenilo ligu, bylo by to pro pohodovou jizdu slavky pro titul spatne.

      Musim jinak rict ze v te prvni puli nehrali opravdu spatne, urcite hralo roli to ze se proste neposrali.
      Dalsim faktorem bylo taky asi to, ze atheny jeste nejsou sehrany a pak ten cate je proste nepoucitelnej namachrovanej pan a tentokrat se s nim svezlo asi i nekolik fotbalistu, protoze to co delali v prvni puli, to jsem koukal.

      • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

        doors2     před 15 lety 28.07.2009 22:34 |  
        0 0

        Když si odpustíme, že holt prostě Spartu nemusíme, tak dnes hrála skutečně dobře ( navíc s věkovým průměrem, kterým tam měli - ve finále útočníci 20 a 19 let) a je v podstatě jedno, zda to Řekové podcenili či nikoliv. Chovanec to dělá dobře, když neuspěje, řekne, že buduje nový, mladý tým a když uspěje, tak bude slavný...

        Na druhou stranu, pokud bude liga vyrovnanější a zápasy zajímavější, tak nakonec jen dobře ne?

        Ponaučení pro nás to zítra nepodcenit.

      • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

        doors2     před 15 lety 28.07.2009 22:34 |  
        0 0

        Když si odpustíme, že holt prostě Spartu nemusíme, tak dnes hrála skutečně dobře ( navíc s věkovým průměrem, kterým tam měli - ve finále útočníci 20 a 19 let) a je v podstatě jedno, zda to Řekové podcenili či nikoliv. Chovanec to dělá dobře, když neuspěje, řekne, že buduje nový, mladý tým a když uspěje, tak bude slavný...

  7. :-(

    Mac     před 15 lety 28.07.2009 22:27 |  
    0 0

    Bohužel Sparta hrála dnes velice dobře, takový výkon snad nepodala poslední 2 roky. Když k tomu přidáme štěstí, které se po dlouhé době odklonilo od Panathinaikosu a přiklonilo ke Spartě, je z toho velká šance na postup do 4. předkola.

    A případný postup Sparty do LM by ji postavil na nohy a otřásl našim současným dominantním postavením v lize. :-( Pro Huzgiho - spíš Hašek stojí za zlepšenými výkony rudochů, Chovanec je jen figurka pro média.

    • Re: :-(

      quelhar (admin)     před 15 lety 28.07.2009 22:32 |  
      0 0

      Ohledne tech sanci na LM - v pripade, ze se Sparta v Atenach nesesype a postupi, tak do ctvrteho predkola dostane na vyber soupere Arsenal, Lyon, Doneck (kdyz postoupi pres Temesvar), Sporting (kdyz postoupi pres Twente) a Stuttgart. Tak nejak neverim, ze by se ji podarilo postoupit pres kohokoli z techto souperu. Takovou haluz jako dneska uz podruhe mit nebudou. (A ze to dnes klidne mohlo skoncit 4:4)

      • Re: :-(

        mirecek1111     před 15 lety 28.07.2009 22:33 |  
        0 0

        heh, nějak si zapoměl na mě :-) já si pořád stojím za tím přebíráním koeficientů :-))

        • Re: :-(

          quelhar (admin)     před 15 lety 28.07.2009 22:35 |  
          0 0

          No jo, bohuzel to nema naprosto zadne opodstatneni si to myslet a krom toho webmaster pak v nasi diskuzi potvrdil, ze se koeficienty neprebiraji. Proste se neprebiraji a hotovo. Neni nikde napsano, ze se prebirat budou a zadne stranky, ktere se tomu venuji, tohle nenaznacuji.

          • Re: :-(

            mirecek1111     před 15 lety 28.07.2009 22:38 |  
            0 0

            to jsem nezaregistroval, že by to psal webmaster, no z pohledu sparty, nebo proti spartě by to bylo dobré, já jen, že to prostě dřív tak nebývalo. Ty koeficienty se opravdu ještě minulý rok přebíraly a já zase nevidím důvod, proč by se to mělo najedou měnit, ale je to vlastně jedno. Možná, že v téhle chvíli by skutečně bylo lepší, aby se nepřebíraly, jen mi to přijde divné

            • Re: :-(

              PetCC     před 15 lety 28.07.2009 22:45 |  
              0 0

              Přebírali se, protože se losovalo ještě před výsledkem dvojzápasu. Takže se počítalo, že postoupí ten s vyšším koeficientem. A samozřejmě když nepostoupil, tak ten druhý jakoby ten koeficient při (předcházejícím) losování přebral. Jenže letos se losuje až po třetím kole, takže by se nic přebírat nemuselo.

              • Re: :-(

                mirecek1111     před 15 lety 28.07.2009 22:51 |  
                0 0

                Asi máš pravdu. Ale je to škoda, zrovna tohle bylo celkem zajimavé pro slabší týmy. Platini dělá všechno pro to, aby se do LM kvalifikovali i nějaké slabé týmy a klub podá jako dneska Sparta heroický výkon proti favoritovi, třeba postoupía a pak v dalším předkole dostane...ehm..Arsenal a je to všechno zase v pytli:-))
                Třeba Bate Borisov z toho pravidla, které teď už zřejmě teda neplatí bude žít ještě dlouhé roky v budoucnu, protože pro Bělorusy je to asi pohádka, co si tam minulý rok vydělali.

                • Re: :-(

                  quelhar (admin)     před 15 lety 28.07.2009 22:54 |  
                  0 0

                  No, i kdyby Sparta prebrala koeficient Panathinaikosu, tak ti souperi nejsou zadni nazdarci (Stuttgart, Fiorentina, Atletico Madrid, Celtic, Anderlecht (dneska rozdrtil tureckeho vicemistra 5:0))

          • Re: :-(

            PetCC     před 15 lety 28.07.2009 22:42 |  
            0 0

            Ani webmaster není vševědoucí :-)
            I mě to s tím přebíráním není jasný a anglicky neumím tak dobře, abych to z oficiálních dokumentů UEFA vyčetl. Takže se nechám překvapit, jak to bude.
            Z logiky věci bych se ale přikláněl k tomu, že se nepřebírají.

            • Re: :-( přebírání koeficientu

              fiki     před 15 lety 29.07.2009 13:35 |  
              0 0

              převzato od coen: Koeficient se přebírá jen v tom případě, kdy se odvety daného předkola hrají později než se losuje předkolo další. Příklad: Koeficient se přebíral mezi 2 a 3. předkolem a koeficient se nebude přebírat mezi 3 a 4. předkolem ligy mistrů. Tzv. přebírání vyššího koeficientu platí vždy jen pro jeden los. Kdyby někdo s přebraným koeficientem postoupil i do dalšího kola, při dalším losu už by měl pochopitelně svůj vlastní koeficient.

      • Re: :-(

        Mac     před 15 lety 28.07.2009 22:39 |  
        0 0

        Mám obavy, že když by přešli přes Řeky, tak je to nabudí a takový Sporting Lisabon by dát mohli. :-( Ale to už jsem snad příliš velký pesimista. :-)

        • Re: :-(

          Wommi     před 15 lety 28.07.2009 22:43 |  
          0 0

          ..nejsem fotbalovej odbornik, sparta hrala dobre, ale zase si myslim ze ten pana hral opravdu prachbidne prvni puli,..prislo mi, ze ti hraci mac proste pocit nedotknutelnosti a totalne tu spartu podcenili...

          • Re: :-(

            PetCC     před 15 lety 28.07.2009 22:50 |  
            0 0

            Jasně že to podcenili, zároveň byla vidět ta nerozehranost. Na druhou stranu je nutno ocenit, že Sparta s maximálním odhodláním, s maximální koncentrací a s vědomím, že i když hráči soupeře jsou fotbalově kvalitnější, důležitější je týmová hra. A to se jim vyplatilo.
            Otázkou je druhý zápas, tam už podcenění nehrozí. Ale dvougólový náskok je určitě dost slušný.

        • Re: :-(

          MarHud     před 15 lety 28.07.2009 23:00 |  
          0 0

          Díky za komplimenty hoši.Dnes jsem po dlouhý době viděl Spartu tak,jak by jí chtěli vidět všichni spartani.Hlavně první půle byla výborná.Pak už hráli jenom oni ale kdo by se divil,když se člověk podívá na jejich rozpočet.Měli jsme hodně štěstí ale o to víc jsme bojovali,uvidíme jestli to bude stačit do odvety.Tak hodně štěstí na zítra jde přece o český koeficient.Atˇ žije AC SPARTA PRAHA!Zdraví MarHud.

        • Re: :-(

          Khadgar     před 15 lety 28.07.2009 23:50 |  
          0 0

          No tak ve Sportingu zrovna nazdárci nehrajou, třeba záložní řada je dobrá (obzvlášť Moutinho), v útoku Postiga plus ten jejich Brazilec. Viděl jsem je hrát a je to dobrý mužstvo, lepší než Panathinaikos. A Spartu by už nepodcenili, takže...

          • Re: :-(

            Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 29.07.2009 03:45 |  
            0 0

            Nezbejvá než spartě pogratulovat, měli velkou kliku ale to my z ajaxem taky tak proč ne, pro náš fotbal je to jen dobře , za normálních okolností bych si myslel že stejně panatinaikos postoupí ale jelikož známe toho trenéra :)) tak má sparta velkou šanci na postup, ted je treba drzet palce nam a i ostatnim ceskym tymum v poharech.

            • Re: :-(

              venator     před 15 lety 29.07.2009 11:12 |  
              0 0

              Sice jsme Slavisti,ale hlavne Češi takže aspoň já Spartě sportovně gratuluju. Pokud i my budeme hrát tak odhodlaně a sebevědomě (ofenzivně) tak Tiraspol přejedeme,protože máme o třídu lepší kvalitu než Spartě. Jenže Slávka většinou v pohárech předváděla typický fotbal českých mužstev tzn. s bobkama v trenýrkách. Sparta včera ukázala, že je to hlavně v hlavě. Sparťanská arogance se alespoň včera pozitivně změnila v sebevědomí. Doufám,že dneska nezůstaneme pozadu!To by byl trapas.Ať žije Slavie!!!

  8. Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

    Viking     před 15 lety 28.07.2009 22:46 |  
    0 0

    Anketa na dobrou noc - Čapek se dneska u přenosu udělal:

    a) dvakrát
    b) třikrát
    c) ani jednou, je věrný a čeká na Kaloudu a Řepku.

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      PetCC     před 15 lety 28.07.2009 22:51 |  
      0 0

      Čapek zažil zázrak, tak mu to přej. :-)

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      mirecek1111     před 15 lety 28.07.2009 22:54 |  
      0 0

      Je to škoda no, a přitom při LM se zahraniční účastí ho vždycky poslouchám rád, stejně jako Bosáka. To jsou zlaté časy, proti těm kreténům co kdysi komentovali na Nově nebo Primě.

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 28.07.2009 22:56 |  
      0 0

      Přišlo mi, že se dělají s Karochem navzájem. Že Spartu většinu zápasu Panathinaikos zavřel na její půlce a tlačil a tlačil a Sparta vyhrála jen se štěstím, to musel říct až Chovanec....

      • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

        Viking     před 15 lety 28.07.2009 23:24 |  
        0 0

        Přesně tak, první půlku lepší Sparta, druhou Pana. Ale Sparta vyhrála přece naprosto zaslouženě..

        No nic, pouštím ty sráče z hlavy, začínám se soustředit na zítřek. Hlavní je vstřelit branku venku, to je základ k postupu.

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 29.07.2009 01:15 |  
      0 0

      Ještě že neni Čapek komentátor v rádiu, jinak bych myslel, že s Panathinaikosem hrál Real Madrid nebo ManU

  9. Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

    lassiter     před 15 lety 29.07.2009 11:01 |  
    0 0

    No tak asi už bylo dost Sparty, dneska hraje jeden lepší tým :-) Jak to tak všude čtu, tak úplně neni vyloučený nasazení Hanuše místo Vaňouse. Minimálně KJ to nevylučuje a myslim, že by asi byl i schopnej ho tam dát. Přesto myslim, že bude chytat Martin, vepředu budem hrát na jednoho vlčáka a místo druhýho útočníka dostane přednost M. Černý, což je myslim dobrá varianta. Na přenos na netu to zdá se bohužel nevypadá, takže aspon ten Radiožurnál, jak za starejch časů :-)

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      quelhar (admin)     před 15 lety 29.07.2009 11:07 |  
      0 0

      Rekl bych, ze to je takove standardni mlzeni pred poharovym zapasem. Taky ocekavam, ze bude chytat znovu Vanous.

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 29.07.2009 11:23 |  
      0 0

      Presne tak, na spartu se muzeme vykaslat, kdyz se zlepsi, budem se proste muset vic snazit, aby zustala za nama. Ja to jeste nezjistoval, takze na netu se to nikde najit neda? predpokladam, ze sportbary asi taky neudou chytat nejakou moldavskou tv.

      • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

        quelhar (admin)     před 15 lety 29.07.2009 11:39 |  
        0 0

        Zatim to moc nevypada, ze by to nekde bylo... :o/

      • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

        Hypik     před 15 lety 29.07.2009 13:32 |  
        0 0

        www.sportbar.cz - Zlata Hvezda... pisou, ze to nemuzou zarucit, ale zatim jediny, co sem nasel... tak premyslim, jestli to tam pujdu risknout;)

    • Předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem v TV

      fiki     před 15 lety 29.07.2009 13:48 |  
      0 0

      Utkání vysílá místní televize TSV Channel a Telesport Channel Romania. Na webu by to mělo by to být v streamu tady: http://www.telesport.ro/streaming.html

      • Re: Předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem v TV

        lassiter     před 15 lety 29.07.2009 14:13 |  
        0 0

        no vida, to vypadá dobře, tak snad se to pod náporem slávistických fans nezhroutí :-) dík

        • Re: Předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem v TV

          Ladineeek     před 15 lety 29.07.2009 16:48 |  
          0 0

          tak ten odkaz hlavně všude nešiřte nebo uvidíme prdlajs :-)

  10. Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

    quelhar (admin)     před 15 lety 29.07.2009 14:14 |  
    0 0

    Luhovy se dnes ve Sportu oprel do Cerneho a navrhuje pozastaveni cinnosti. Uz to utichalo, tak je potreba to poradne prizivit...

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      lassiter     před 15 lety 29.07.2009 14:45 |  
      0 0

      Předpokládam, že pozastavení činnosti rozhodčího... Je to absurdní, jsem zvědavej co na to pánové z disciplinárky. Pokud ho jakkoli potrestaj, tak pak bude na místě chtít po nich, aby po každym kole zkoumali tři dny všechny možný záznamy ze všech osmi zápasů ligy a zpětně trestali každýho, koho nepotrestal slepej rozhodčí...

      • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

        slaviator     před 15 lety 29.07.2009 15:04 |  
        0 0

        Upletou si bic... Ale budiz, nas se to moc nedotkne, ale chudaci spartani a podobne... At Jardovi daj teda 1 zapas podminene, ale tem co se nepriznali a ocividne zdrzovali, at daj 2 nepodminene...

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      slaviator     před 15 lety 29.07.2009 14:53 |  
      0 0

      Luhovy... Je jasne, ze neco asi musi prijit, jako idealni precedens bych videl toto: prizna se k simulaci, podminene 1 zapas. Neprizna se k simulaci, ale z TV zaznamu bude jasne prokazatelne, ze se ho souper nedotkl nebo jen lehounce otrel, nepodminene stop 2 zapasy. To by snad slo. Ale dat nekomu, kdyz se prizna ze tam kontakt nebyl, stopku na pet zapasu a nekomu, kdo simuluje x utkani, ale neprizna se nic... To bychom se nikam nehnuli.

      Takze Coro podminka na jeden zapas. A vysetrit Kulice, Chramostu, Mendyho, ... A zatim jim dat treba take podminky, pze by to bylo vlastne poprve, ale pristi kolo uz simulantum na zaklade zaznamu tvrde stopky.

      • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

        lassiter     před 15 lety 29.07.2009 15:14 |  
        0 0

        Co by jako mělo přijít? Jaký podmíněně a nepodmíněně? Když to rozhodčí na hřišti vidí, tak dostane hráč žlutou kartu a to je celý. A když je rozhodčí slepej, tak má bejt hráč jako potrestanej víc? Co to je za logiku?

        • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

          slaviator     před 15 lety 29.07.2009 15:50 |  
          0 0

          Pokud rozhodci mu da zlutou kartu za simulovani, tak podminene 1 nebo 2 zapasy... Simulovani je nesvar, kterej je treba vymytit. Ovsem ne za cenu, ze bude potrestanej exemplarne pouze ten, kdo prizna, ze tam kontakt soupere nebyl - to jeste neni simulovani...:-(

          Kazdopadne je to osemetna situace, kdyz nekdo jde do skluzu s cilem zasahnout soupere a ten ho preskoci, tak to faul neni a jeste to muze byt brano jako simulace. Kdyz nadskoci a spadne tak, aby si neublizil, tak to taky faul neni. Kdyz na posledni chvili ten skluzujici ucukne ci se netrefi, tak to faul neni... Pritom kdyz na nekoho vystrelis z pistole a netrefis se ci ucukne, porad jsi vystrelil, akorat jsi ho nezranil/nezabil.

          • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

            Khadgar     před 15 lety 29.07.2009 16:31 |  
            0 0

            To nemáš vůbec pravdu, v pravidlech je výslovně napsáno, že nařízením přímého kopu se má trestat i pokus o fyzický kontakt nebo pokus o podražení atd. Čili když jde někdo do skluzu a protihráč ho přeskočí, tak by v případě ztráty míče měl rozhodčí zapískat přímák - tohle rozhodčí někdy i písknou. Bráno do důsledku, ten boleslavák měl úmysl Černého zastavit.

            • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

              slaviator     před 15 lety 29.07.2009 18:24 |  
              0 0

              V tom pripade ale neni co resit - ten Boleslavak tam sel a Jarek nemoh tusit, ze na posledni chvili ucukne, takze ho chtel preskocit :-)

  11. Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

    Viking     před 15 lety 29.07.2009 15:11 |  
    0 0

    Doufám že si dneska Karel nezapomene vzít na tribunu handsfree:-)

  12. Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 29.07.2009 16:12 |  
    0 0

    a jak to vidite, budem mit problemy nebo si to pohlidame?

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      Viking     před 15 lety 29.07.2009 16:15 |  
      0 0

      Musíme dát branku, jinak to smrdí průserem. Naše obrana určitě neprůstřelná není.

      • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

        Wommi     před 15 lety 29.07.2009 16:32 |  
        0 0

        snad to vyjde a postoupime dal, body a zvyseny sebevedomi se urcite budou hodit,..pak dalsi krok a pak LM v edenu, moc bych si to pral - i kdyby se tam pak treba nevedlo, myslim ze by to byl bajecnej zazitek a treba takovy los galacticos II:) v edenu,..hmmmm

        • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

          jnnxx     před 15 lety 29.07.2009 16:36 |  
          0 0

          Já se přiznám, že mám strach. Bojím se, že budou zalezlí v devíti a mi do nich budem bušit a pak se někdo zblázní a uteče... Jsem nervozní jak pes.

          • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 29.07.2009 16:43 |  
            0 0

            tak to ja si nemyslim, myslim ze se pokusi utocit. obavy mam spis z toho, ze tradicne dostanem nejakej blbej gol ze standartky a oni chytnou slinu. jinak spis verim, ze to zvladneme, ale muze to bejt tezky.

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      quelhar (admin)     před 15 lety 29.07.2009 16:51 |  
      0 0

      Myslim, ze to bude vyrovnane, ale postoupime. Vyhra by potesila, remiza s golem nezklamala. Hlavne se na vysledek nedivat pohledem toho, co se vcera povedlo Sparte - tedy kdyz nevyhrajeme, tak se nastvat a nadavat. Jde o postup, hraje se na dva zapasy a my mame pred sebou jeste odvetu v Edenu.

      • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 29.07.2009 17:19 |  
        0 0

        sakra, jsem si chtel zanadavat, ze sparta uz je zase lepsi a ze bych chtel do slavie holendu s huskem:-)))

        • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

          quelhar (admin)     před 15 lety 29.07.2009 17:35 |  
          0 0

          Nebo nejvetsi hvezdy zapasu Repku a Blazka :o)

          • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 29.07.2009 17:59 |  
            0 0

            ale vazne, snad jedinej, koho bych do slavie bral, je hubnik, pamatuju jak zz v zime navrhoval.. docela me prekvapil.

            • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

              Wommi     před 15 lety 29.07.2009 18:01 |  
              0 0

              tak ve sportu pisou ze ma chytat hanus

              • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

                Khadgar     před 15 lety 29.07.2009 18:04 |  
                0 0

                Chytá, no. Tak přece jenom Karel překvapil. A hraje MJ, to se zase všichni kritici zblázní...Já na to říkám - do LM i s Markem v základu! :-D

            • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

              quelhar (admin)     před 15 lety 29.07.2009 18:02 |  
              0 0

              Hubnik hraje dobre, ale je mimo financni moznosti ceskych klubu, v zime odejde a Sparta bude muset zabudovavat Hohenedera. A az skonci nebo ztrati formu i Repka, tak bude mit Sparta v obrane zase problem.

              • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 29.07.2009 18:11 |  
                0 0

                jj, to je fakt.

  13. Precedens

    FrancoisMerlin     před 15 lety 29.07.2009 17:18 |  
    0 0

    Podle mě disciplinárka nepotrestá Jardu z jednoho prostýho důvodu. Pokud by ho potrestala tak vzniká precedens, že bude muset zkoumat a následně trestat každý přímý kop (z kterého jde ohroit branku), kdy došlo k simulaci. Já osobně bych trestal jen nahraný penalty - těch neni tak moc a pravďepodobnost, že ji hráč promění je větší než 50%. U přímáku je šance, že ho hráč promění hodně malá a dopad simulovaní na celkovou hru je malý! Kdy Marek ten přímý kop neproměnil, tak by se simulováním nikdo vůbec nezabýval - je holt okurková sezóna, krize a Spart asi málo prodává, Luhový byl poslední dobou málo vidět a chce se asi dostat do podzimních přenosů LM na ČT nebo Nova sportu, tak pracuje na svém PR. Mimojiné poslední dobou se mi začíná zdát, že vzniká averze proti Slavii - holt jsme v Čechách a tady se moc úspěch nenosí, proto FUCK THEM ALL. SKS FOREVER

  14. Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

    quelhar (admin)     před 15 lety 29.07.2009 18:03 |  
    0 0

    Tak sestava je nasledujici:
    Hanuš - Čelůstka, Suchý, Vomáčka, Hloušek - Janda, Ragued, Jarolím, J. Černý - M. Černý - Vlček.

    V zasade souhlasim, jen me prekvapuje, ze tam KJ opravdu postavil Hanuse...

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 29.07.2009 18:08 |  
      0 0

      Sestava zajímavá, i když částečně očekávaná. Že KJ vymění tvořivého záložníka bylo jasné. Že KJ tak jako my všichni musel vidět, že Milan Černý hře hodně pomohl, je taky fakt a nakonec, všichni víme, že seknout do brankářů se KJ nebojí. Takový zápas může z Hanuše velkého brankáře zničehonic udělat a nebo hodně šanci na postup zkomplikovat, je to odvážné, ale pochopitelné. Držím palce!!!!!!

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      Wommi     před 15 lety 29.07.2009 18:09 |  
      0 0

      ..no je to odvazny..ale zase na druhou stranu, nekdy a nekde ty mlady kluci musej zacit a uprimne receno, je asi lepsi dnes nez proti arsenalu treba,...presto jde o dost a jedna dve minely mladyho a slavka prijde o $.

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 29.07.2009 18:16 |  
      0 0

      Tak to je teda pecka... drzim palce Hanusovi, KJ a nam vsem, aby to vyslo! Ackoliv po precteni rozhovoru s Vaniakem na slavia.cz jsem mel takovy tuseni, ze tam Hanus pujde. Mimochodem, Vaniak opet ukazal v tom rozhovoru svuj format. Cimz nechci rict, ze ma chytat, KJ tohle rozhodovani fakt vubec nezavidim..

  15. Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

    slaviator     před 15 lety 29.07.2009 18:34 |  
    0 0

    Tak Hanus zazije hodne horkou premieru v souteznim zapase za A tym... :-(

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      mirecek1111     před 15 lety 29.07.2009 18:42 |  
      0 0

      Výhodou je, že pokud se mu ten zápas povede, tak se možná stane jedničkou na celý podzim. Upřímně bych byl daleko raději, než kdyby to měl být Deniss.
      Jinak mě tady včera někdo huboval, že bych chtěl v dalším předkole Bate Borisov a vida, ten dneska zatím prohrává s Ventspilem. Bylo by super, kdyby to nedopadlo. Byl by to už druhý tým z pěti našich možných soupeřů, který by byl "vyměněn" za někoho ještě přijatelnějšího, tedy Debrecen a Ventspil. Ale k tomu je ještě daleko ale dobrých zpráv není nikdy dost :-) Hlavně to ale musíme dneska zvládnout my. A pokud se někdo bál Bate Borisov tak bych hádal, že za peníze z předešlého ročníku LM spíš než posily kotví někde v Monaku pár luxusních jachtiček :-)

  16. Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

    Strasak_1892     před 15 lety 29.07.2009 18:47 |  
    0 0

    Informace o slávistickém futsalu!

    www.slaviaultras.goo.cz

  17. Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 29.07.2009 19:56 |  
    0 0

    No, potěš koště, podle onlajnu nás zatím šerifové docela přehrávají. Snad se to zlepší a neprohrajeme. Doma to bude o něčem jiném.

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      quelhar (admin)     před 15 lety 29.07.2009 19:58 |  
      0 0

      Ten konec polocasu uz vypadal lepe. Ale podle onlinu je to opravdu tezke hodnotit.

        • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

          Eluin (přítel SN)     před 15 lety 29.07.2009 20:07 |  
          0 0

          I když teď je to na ČR1, to je jako za starých časů :)

          • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

            Gino     před 15 lety 29.07.2009 20:48 |  
            0 0

            Podle toho vysilani to pekne sereme teda... jinak vtipnej je ten online prenos na sport.cz, ktery je snad o 7 minut opozdeny, desny.

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      slimak     před 15 lety 29.07.2009 20:01 |  
      0 0

      idealni by bylo dat gola..0:0 by nebyl idealni vysledek do odvety

    • Re: Zítra předkolo LM s Sheriffem Tiraspolem

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 29.07.2009 20:54 |  
      0 0

      No, vono to proste neni az tak jednoduchy, prehrat "nejaky moldavce". rikam to furt, ze nase liga je podprumerna a s takovymhle tymem budem svadet tezkej boj. ono je neco jinyho zahrat jednou za cas dobrej zapas jako sparta s panathinaikosem, obcas se zadari, ale pravidelne podavat dobry vykony a porazet alespon tymy jako je tiraspol, to je neco jinyho. snad je v edenu dame. Jinak Hanus asi dobry...:-)). No a trochu se obavam, aby nam tak nejak nechybel utok..snad ne