Fortuna liga

Brno - Slavia 2:0

Slávistům se ve druhém ligovém kole vůbec nedařilo, naopak začátek utkání vyloženě zaspali a brzy prohrávali již o dvě branky. Trenér Jarolím na hřiště poslal nečekanou sestavu.

Brno - Slavia 2:0 (2:0)

Branky: 7. Rabušic, 12. T. Došek

Sestava Slavie: J. Hanuš - M. Krajčík, O. Čelůstka, B. Vomáčka, A. Hloušek - M. Černý (51. P. Janda), M. Suchý, D. Vasiljevič, J. Černý (65. T. Belaid) - S. Vlček (77. L. Tafat), R. Naumov

Lavička: Hubáček, Jarolím, Vaniak, Volešák

Trenér Jarolím překvapil diváky sestavou, na stopera se posunul Čelůstka, na pravém beku se po návratu z Itálie představil Krajčík, poprvé za Slavii nastoupil Dušan Vasiljevič. Experimenty se sestavou se však stejně jako loni nevyplácí, Slavia vstoupila do ligy opět špatně.

Dvě branky v úvodu utkání opravdu nikdo nečekal, Slavii tak čekal obtížný úkol, a to zdolat obranu Brna. Svěřenci trenéra Jarolíma sice měli po celé utkání tlak, ten však končil na vápně domácích, ve finální fázi byla Slavia bezzubá. S několika střelami zpoza vápna si bez problémů poradil gólman Bureš, do vyložených příležitostí se Slavia nedostávala. Střídající Belaid po příchodu na hřiště hru oživil, několikrát nebezpečně pálil, jeho střely však končily nad břevnem. Několika povedenými kolmicemi zaujal i nově příchozí Vasiljevič, avšak výkon jeho i celého týmu zůstal za očekáváním.

Před odvetou s Sheriffem Tiraspol je prohra s Brnem určitě varováním.

Komentáře (132)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

    slaviator     před 15 lety 02.08.2009 18:30 |  
    0 0

    Né KJVCD, ale KJSZ.. :( Okej, v zimě vyhodil půlku týmu, přived nový hráče, vesměs se s tím dalo souhlasit (asi až na Brabce, ale nevíme co tam bylo, a Ferryho, ale ten se dal pochopit kvůli zranění...). Ale proč je nenechá aspon teď pořádně sehrát? S tímhle se vyrukuje proti Šeriffu? S Hanušem v bráně, s Čelůstkou na stoperu...? Vždyť se nemůže ani remizovat, musí se vyhrát!

    • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

      Ladineeek     před 15 lety 02.08.2009 18:49 |  
      0 0

      třeba Karel pošle dneska z Brna někoho do Prahy pěšky, možná i sám sebe...

      • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

        slaviator     před 15 lety 02.08.2009 18:56 |  
        0 0

        to se sakra projde, ale to jsme si to měli předehrát v pátek (nebo alespoň sobotu) jako Sparta obě první kola... To z toho Brna půjdou den...

        • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

          edenian     před 15 lety 02.08.2009 18:57 |  
          0 0

          anebo jich tam pulku necha.

          • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

            slaviator     před 15 lety 02.08.2009 19:00 |  
            0 0

            a s ým bychom hráli ve středu? :(

            • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

              edenian     před 15 lety 02.08.2009 19:07 |  
              0 0

              Máme 30 lidí, takže Karel začně experimentovat. Jako vždy začátkem
              sezony. Ale kardinální otázka je kdo dá ve středu aspoň jeden gol?

              • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

                slaviator     před 15 lety 02.08.2009 19:15 |  
                0 0

                řešit bude muset hlavně brankáře, dát důvěru opět Hanušovi (velkej risk, Hanuš asi na tom nebude psychicky nejlíp) nebo Vaniakovi (taky risk)? Obrana snad bude hrát v klasickém rozpoložení, možná bych ji pro jistotu ještě vyztužil Hubáčkem. Musíme vyhrát, ale jestli dostanem gola, bude to s náma asi bledý... Takže vzadu určitě musíme hrát na nulu... A Hloušek do zálohy?

                • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

                  edenian     před 15 lety 02.08.2009 19:34 |  
                  0 0

                  Já bych tu obranu "boleslavskou" nechal, ale co před ní fakt nevim.
                  Jarda Černý ano, protože jedinej má myšlenku, Vasilevič tam taky patří, to je po dnešku jasný, ale dál nevim. Myslim že Naumov se zlepšuje / akceptuju nesouhlas/, ale Vlčák vypadá marnej,u kapitána dost blbý, u Belaida nikdy nevíš jak dlouho ho to bude bavit a stačí na něj důslednost obrany, Krajčík,Janda nic moc. Jedinou šanci vydim že se v Edenu nejak vybičujou,ale jak, to teda nevim.Sem fakt dost zvědavej.

                  • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

                    slaviator     před 15 lety 02.08.2009 19:38 |  
                    0 0

                    Tak si holt jarolím vezme bič na střídačku, pár jich bude i v prvních řadách a to bude... někdo si švihne rád jarolíma, někdo belaida, někdo naumova... a to to bude šlapat... :-))

                    • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

                      edenian     před 15 lety 02.08.2009 19:50 |  
                      0 0

                      No jen aby jediná možnost nebyla silonová síť mezi tyče!!!

    • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

      Wommi     před 15 lety 02.08.2009 18:55 |  
      0 0

      ..no treba je to snaha, jak zmast serif..
      ale to asi ne ze!
      obavam se, ze timto vysledkem a hrou se zase se zapasu ze serifem stava zapas, ktery mozna predurci raz cely sezony,..pokud to slavka posere, nepostoupi nikam a horkotezko ji to pujde i v lize..ale to neva...permici mam takze budu do edenu chodit tak a nebo tak!

      • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

        Ladineeek     před 15 lety 02.08.2009 18:57 |  
        0 0

        Krajčík a Hubáček na beka a Suchej do obrany, Jarda na střed s Raguedem a Hloušek do zálohy.......útok je asi jedno:/

        • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

          denydzlSKS     před 15 lety 02.08.2009 19:04 |  
          0 0

          tak teda s tim krajčíkem nevim, jestli byl dneska někdo z těch 10ti tragédů v bílým ten nejtragičtější, tak to byl právě maestro krajčík

        • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

          bongor     před 15 lety 02.08.2009 20:24 |  
          0 0

          sestava na Tiraspol:Vaniak,Krajčík,Suchý,Vomáčka ,Hubáček,Grajciar,
          Ragued,J.Černý,Hloušek,Vlček,Besta.J e známá věc:Když jdu dopředu
          a najednou se mi cesta ztrácí,vrátím se na místo,kde jsem blbě odbočil a jedu znovu.Proto bych dal obranu jak byla zvyklá hrát +Vomáčka.
          Hlouška do zálohy,Grajciara tak,na střelbu ze střední vzdálenosti a do útoku Bestii.Ten je nažhavenej a touží ukázat,že není tak špatnej.

      • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

        slaviator     před 15 lety 02.08.2009 18:59 |  
        0 0

        myslíš, že se inspiroval kj u sparty s teplicema? Ty to taky hrály tak, že Pana ukolébaly... :-)

        • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

          Wommi     před 15 lety 02.08.2009 19:03 |  
          0 0

          smutny je ze brno hralo s bohemkou tuzku!..a pak todle,..souhlasim jak pise quelhar, ze pokud hrali jako spici panny je to ostuda, presto, dle meho,..nechapu, jak proste muze zkouset KJ takovydle pokusy s obranou, notabene, pokud uz ta zakladni se docela sehrava, to uz bych tam dal myho oblibenyho huba, kterej je proste jistota!!!!je to proste smutny!a doufam ze se jim opravdu podari postoupit, stejne pak zustava otazkou, jestli pres kohokoliv postoupi do LM, potom co toto predvadi!

          • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

            slaviator     před 15 lety 02.08.2009 19:10 |  
            0 0

            To je fuk, jsou dva různý zápasy a každej zápas je vážně jinej, Sparta s Teplicema hrála taky tužku a pak proti Panathinaikosu zahrála o čtyři dny později dobře. Mno, spíše je blbý, že Brno nás nějak nepřelstilo, nevytvořilo si tlak, kterej nešel vydržet - ale prostě zase a jednoduše dva strašně laciný góly..

            A co teď? Riskne to KJ a dá tam ve středu do brány zase Hanuše? To by byl hodně velkej risk, Hanuš asi teď bude psychicky dole... Nebo tam vrátí Vaniaka? Ať jedno či druhý, tou rošádou si pěkně Jarolím nadrobil

            • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

              Wommi     před 15 lety 02.08.2009 19:21 |  
              0 0

              ..no ja se docela obavam, ze mi si mohl nadrobit hlavne dovnitr tymu,....koho by to bavilo,..kdyz vidi, co KJ s tim tymem predvadi,..jestli tedy byl napr. grajciar dobrej v priprave, proc nehraje,..senkerik,...?..neni luxus mit toleskeho a bestu v "B"?...obavam se ze by se tim ten tym mohl pekne rozesrat, a pak je uplne jedno jestli tam mas ronalda nebo koho..ale je to v prd...
              NIkdo se pak nesnazi, nehecuje to,...
              ps. sparta vs pana. bez ohledu na slusnej vykon sparty, nebejt pana tak namysleny, nikdy by se todle nestalo!!!

              • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

                slaviator     před 15 lety 02.08.2009 19:47 |  
                0 0

                budem rádi, když nakonec goce bude hrát proti bohemce příští tejden.. :((

      • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

        edenian     před 15 lety 02.08.2009 19:03 |  
        0 0

        Chodit tam budem, ale moc golů neuvidime, to se mi zatim zdá nejhorší.
        Záloha na houby, útok taky a obrana která? Obávám se že nastává období Karlova šejkování materiálem...

    • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

      bongor     před 15 lety 02.08.2009 19:30 |  
      0 0

      Kdo vlastně oproti jaru nehraje?Z těch stálých Vaniak,Brabec,Hub a Ford.Vaniak ve své alespoň průměrné formě strašně chybí,Ford je pryč.Huba bych stavěl,je to poctivec a Brabec ulít.
      Takže vůbec nechápu,proč na to ti kluci tak dlabou.V Brně jsem nebyl,ale čtu komentáře.Je to bída s nouzí.Je tam snad nějaké povstání,nebo ještě následek Brabčákovy defenestrace.Čert ví.

  2. Re: Brno - Slavia 2:0

    slimak     před 15 lety 02.08.2009 18:55 |  
    0 0

    škoda mluvit o dnešním zápase..ale zaujala mě ještě jedna věc. žádný tým nebude mít po uvodnich dvou kolech plny pocet bodů.to se snad jeste nikdy nestalo...

  3. Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

    quelhar (admin)     před 15 lety 02.08.2009 18:57 |  
    0 0

    Nejhorsi poznatek ze zapasu - jediny, kdo vypadal, ze mu neni jedno, ze se prohraje, byl stridajici Tafat. Ostatni hrali naprosto bez zajmu. Nechapu, jak si tohle vubec muzou dovolit, at uz mladi (M. Cerny, Hlousek, Suchy) nebo stari (Vlcek, J. Cerny, Vomacka, Krajcik). Zadna bojovnost, zadna snaha zvratit zapas aktivnejsim napadanim, ani trocha snahy dostat Brno pod trvalejsi tlak a donutit k chybe. Proste pohodicka, vybeh na slunicko a lehci trenink, tak to dnes vypadalo.
    Pozitiva temer zadna, i kdyz Vasiljevic vypadal slusne a nebal bych se ho postavit proti Tiraspolu.
    Prvni gol jednoznacne pada na stopery - nechat hrace vystrelit a pak jen koukat, jak se mic odrazi od tyce k volnemu utocnikovi, to je diletanstvi. Druhy gol podle me pada i na Hanuse, ktery ten mic mohl pred Doskem sebrat. Ale jak pisu vyse, tyhle chyby a spatnou sestavu jednoznacne zastinilo to, ze se nikdo nesnazil s vysledkem nic udelat, vsichni pusobili odevzdane. Takto odchozeny zapas za posledni dva roky nepamatuju, to i v tom hruznem predstaveni 0:3 proti Zizkovu byla snaha trochu videt. Ale dnes to bylo vsem jedno. Hraci by si zaslouzili kartac a hodne velkou vystrahu.

    • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

      slaviator     před 15 lety 02.08.2009 19:05 |  
      0 0

      Já bych to "chápal" u mladejch hráčů, když vidí, že ti staří na to serou z vysoka... Ale rozhodně to nechápu u Vlčka, ať osobně, tak coby kapitána týmu...

      • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

        quelhar (admin)     před 15 lety 02.08.2009 19:10 |  
        0 0

        Prave mladi by meli hyrit aktivitou a pritom takovy Milan Cerny, co dnes predvedl, to byla naprosta tragedie.

        • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

          slaviator     před 15 lety 02.08.2009 19:20 |  
          0 0

          jasný, ale když tak nehrajou, měli by je svým výkonem strhnout ti zkušení, ne?

    • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

      slimak     před 15 lety 02.08.2009 19:09 |  
      0 0

      jediny koho bych se trošku zastal by byl hloušek a vasiljevič..jinak fakt děsivost nějvětší..
      podlě mě je ale prvotní vina určitě na KJ, protoze co predvedl se sestavou, nema obdoby..ono nastupovat do zapasu pomalu za stavu 2:0 je dost na nic

      • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

        quelhar (admin)     před 15 lety 02.08.2009 19:13 |  
        0 0

        No, podle me je prvotni vina na hracich, at to KJ posklada jakkoli, tak prece hraci nemuzou takto odchodit zapas. Vzdyt i ten prvni gol byla ztelesnena laxnost a nezajem.

        • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

          slimak     před 15 lety 02.08.2009 19:15 |  
          0 0

          no jo, ale kdyz to prezenu. tak KJ pristi zapas postavi me, dostanou kvuli me 20 golu a ci to bude chyba??

          • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

            Eluin (přítel SN)     před 15 lety 02.08.2009 19:17 |  
            0 0

            Tvoje :-D

          • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

            quelhar (admin)     před 15 lety 02.08.2009 19:29 |  
            0 0

            Tak nepredpokladam, ze hraci, co nastoupili, jsou uplne nesvepravni... :o)
            Nicmene i kdyz jsme dva dostali, tak proti tak zoufalemu souperi, jako je dnesni Brno, musime aspon tri dat. Obrana soupere rozhodne dneska nebyla nepruchozi a porazka proste pada na to, ze se hraci dostatecne nesnazili s vysledkem neco udelat.

          • Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

            edenian     před 15 lety 02.08.2009 19:41 |  
            0 0

            Jasně že tvoje, Karel ti věří!!!!

  4. Re: Brno - Slavia 2:0 v poločase

    whitesnake01     před 15 lety 02.08.2009 18:58 |  
    0 0

    chachaaa, lisacky zapas od karla, vskutku genialni tatika, rozdeleni stoperske dvojice ktere se vubec neprotrebuje sehrat a zmateni brna, takticky obdrzene branky ze zacatku, skvele centry na vysokeho ostrostrelce naumova, suchy na stitu prefektni, milan cerny zazaril, jedini spatni hraci hlousek a vasil, takova premira snahy, no fuj.... nesikove Trapp, Grajcar(privravu nebrat v potaz, tak tak) se Senkym ani na lavicce
    skvely vykon, chybelo tomu jen stesticko, Tiraspol se trese uz ted

  5. Re: Brno - Slavia 2:0

    japhy     před 15 lety 02.08.2009 19:01 |  
    0 0

    Při tak širokém kádru přeházet půlku sestavy kvůli jednomu zraněnému hráči mi přijde jako zhovadilost. Třeba Volešák by si toho DZ v poho odehrál. Vždyť oproti minulému ligovému zápasu došlo asi k 6 změnám, to není normální. KJ asi fakt potřebuje omezený počet hráčů, aby s nimi nedělal blbiny. A jako obvykle se budeme sehrávat několik prvních kol po jedné z příprav. Ale i kdyby to KJ sestavil sebehůř, hráči si nesmí dovolit to takto odfláknout, na to se vážně nedalo dívat. Nebyla vidět žádná snaha o urychlení mezihry, rozehrát cokoliv trvalo, jako kdybychom vedli a zápas jen tak dohrávali. Doufám, že tohle už jen tak nezažiju.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      denydzlSKS     před 15 lety 02.08.2009 19:11 |  
      0 0

      já si hlavně myslim, že se většina zápasů v lize dá odehrát i bez štítu, ať si říkaj experti ve studiu co chtěj, ale my místo toho překopem půlku sestavy
      jinak si myslím, že nejde o to, že by KJ stavěl špatnou sestavu, m prostě přijde, že maj všichni hrozně těžký nohy, oni vůbec neví co maj hrát, je hezký, že jsme v letním přestupním termínu vsadili na rychlostní typy hráčů, ale popravdě řečeno, k čemu nám to je, když v lize hrajeme 25 z 30ti zápasů na polovině soupeře...
      PS: dneska mě zaujali tihle hráči:

      vasiljevič - 6/10 -s čorem jedinej komu nepřekážel míč dneska
      krajčík - 1/10 - to bylo něco neuvěřitelnýho, puff

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        slimak     před 15 lety 02.08.2009 19:18 |  
        0 0

        tak tak..bez stitu jsme hrali i uplny konec minule sezony a zadny problem to nebyl...

  6. Re: Brno - Slavia 2:0

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 02.08.2009 19:09 |  
    0 0

    To chce klid, je Slavia můj podnik? Není! Tak co?
    :-)
    Dnes mi přišlo, že krom Belaida a Černého (a při jedné akci i Krajčík) se nikdo nechtěl pohybovat, nikdo nechtěl míč.
    Tak se nehraje fotbal!
    Doufám, že přijde nějaká pokuta, kterou by KJ měl asi dát i sám sobě, protože sestava jistě nebyla nejoptimálnější. Hanuš se také dvakrát nepředvedl. Nebylo by lepší oživit čaroděje?

  7. Re: Brno - Slavia 2:0

    Mikiii     před 15 lety 02.08.2009 19:19 |  
    0 0

    No těžko hledat slova na hodnocení dnešní parodie na fotbal a spíš můžeme hodnotit lehký výklus a pohodové opalováníčko. Nechápu střídání Jardy podle mě jediný hráč s Vasiljevičem, kteří chtěli hrát a otočit výsledek. Nejhorší hráč jednoznačně Krajčík, zaměřil jsem se na něj a za celej zápas nedal pořádný centr a poztrácel spoustu míčů tatam jsou jeho průniky, kdy prošel přes jednoho dva hráče a centroval, dneska raději nakop balon někam k bráně, asi aby se neunavil, vždyť přeci bylo vedro. Suchý na DZ naprostá tragedie a stopeři v tomto složení tak maximálně na Kladno, když jim zápas prodáme. Jediné pozitivum je že jestli na zápase byl někdo s Tirasporu tak jsou teď zmatený jek lesní včely a nevěří, vlastní očím. No jdu se uklidnit a vymyslet program, abych do středy strávil tu hroznou ostudu, kterou dnes hráči předvedli.
    Příjemný večer 

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      japhy     před 15 lety 02.08.2009 19:49 |  
      0 0

      Já měl pocit, že J.Černý byl tím faulovaným u lajny a šel dolů právě proto. Pokud byl ale fit, tak bych to bral tak, ať si jeden ze dvou hráčů, kteří dnes chtěli hrát fotbal, alespoň odpočine před odvetou. Druhým byl Vasiljevič. Po střídáních byl oživením i Belaid.

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        slimak     před 15 lety 02.08.2009 19:53 |  
        0 0

        falouvan byl podle me Hlousek

  8. Re: Brno - Slavia 2:0

    slaviator     před 15 lety 02.08.2009 19:24 |  
    0 0

    Ale berme to pozitivně. Třebas v rámci nové koncepce se přesouvá duben na srpen :-)

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      Mimo86     před 15 lety 03.08.2009 00:33 |  
      0 0

      V tom případě doufám že to platí jen pro ligu, nebo nám letošní pohárová sezona skončí už v srpnu.
      Já ale myslel že nová koncepce je vyhodit kapitána, zbavit se poloviny hráců, přivést polovinu nových a mladého, nezkušeného golmana obsadit na post jedničky.:-)

  9. Re: Brno - Slavia 2:0

    Oja     před 15 lety 02.08.2009 19:49 |  
    0 0

    Podle mě zbytečná panika. Kdy jsme naposledy vyhráli v Brně?! Takže oproti minulé sezoně to ztráta není... Ted jen věřit, že se brzo sehrají a bude vše OK, věřím tomu! :-)

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      Ladineeek     před 15 lety 02.08.2009 19:53 |  
      0 0

      naposledy sme vyhráli v Brně 2:1 těsně po nástupu KJ

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      quelhar (admin)     před 15 lety 02.08.2009 19:55 |  
      0 0

      Bohuzel z tech peti porazek minimalne ctyrikrat byl souper naprosto zoufaly a porazka s nim znamenala zklamani a mensi ostudu.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      wector     před 15 lety 02.08.2009 21:18 |  
      0 0

      Panika je zbytečná, ta může zavládnout až pokud by s Tiraspolem došlo k nejhoršímu. Jinak s tím Brnem bych to řekl jinak - kdy naposledy sme měli dobrý vstup do sezóny? KJ začně dělat takový harakiry, posere se co může a až pak dá každýho na jeho místo na hřišti a začne se hrát. Prostě a jednoduše - že třeba bek odehrál ve svém klubu z nouze 3 zápasy na stoperu ještě neznamená, že je tam použitelný a budeme ho tam cpát. Ale jemu je to jedno, on už žádný vlasy nemá, tak si nemá co rvát.

  10. Re: Brno - Slavia 2:0

    slimak     před 15 lety 02.08.2009 19:50 |  
    0 0

    no, ale co dál do zápasu s Tiraspolem? vrátit Vaniaka? jak poskladat obranu, zalohu?

    ja si, sice predcasne dovolim dat vlastni tip: Vaniak-Celustka,Suchy,Vomacka,Hlousek- janda, Vasiljevic(Belaid), Ragued(volesak),černý - vlček, naumov

    tech moznosti je spoustu, ale zatim bych se drzel te uvodni sestavy proti Boleslavi..a hlavne bych pro pristi zapasy vratil bestu a toleskeho do muzstva, nemame utocniky!

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      quelhar (admin)     před 15 lety 02.08.2009 19:54 |  
      0 0

      No, pokud bych mel vzit do uvahy dnesni zapas, tak bych tu sestavu asi poskladal takto: Vaniak - Celustka, Suchy, Vomacka, Hlousek - Belaid, Vasiljevic, Ragued, J. Cerny - Vlcek, Senkerik

      Ale vybrat hrace, kteri zatim byli nejakym prinosem, je tezke.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      Wommi     před 15 lety 02.08.2009 19:56 |  
      0 0

      osobne ale nechapu, proc pri kadru tolika lidi, je problem jednoho hrace nahradit,..???k cemu tedy takovy tym, kdyz z nej neposklada trener jednu slusnou jedenactku!!!
      dal nerozumim tomu, proc KJ musi kazdy leto,..ale kazdy zkouset tydle sileny experimenty,..a bophuzel se to vzdy pretahuje do ligy!..proc proste nemuze zustat v tymu cca 8 hracu a zbytek zkouset novinky a postupne zapracovavat...myslim ze s 6 novymi hraci by nic neudelal ani ferguson!

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      slaviator     před 15 lety 02.08.2009 20:32 |  
      0 0

      Vaniak - Čelůstka, Suchý, Vomáčka, Hubáček - Šenkeřík/Janda, Ragued, Černý, Hloušek - Vlček, M.Černý/Naumov.

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        slimak     před 15 lety 02.08.2009 21:43 |  
        0 0

        tak by se dalo hrat spis proti silnejsim souperum.kraje kvalitni dozadu, horsi dopredu..

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          slaviator     před 15 lety 02.08.2009 22:58 |  
          0 0

          právě - potřebujeme vzadu uhrát nulu a vepředu dát nějakýho šmudlu. I z přímáku klidně... Ale dozadu musíme na nulu, když inkasujeme, tak najednou budeme muset vstřelit min dvě branky a to je, zdá se, v současné době moc

  11. Re: Brno - Slavia 2:0

    wooodie     před 15 lety 02.08.2009 20:04 |  
    0 0

    Není nutné se strachovat. Je začátek sezony. důležité je, jak to bude po 30. kole. Za neúspěchy v Tiraspolu a v Brně může z velké části nezkušenost Hanuše a nekvalitní výkon útoku, který není vůbec nebezpečný. Tentokrát sice odešla i záloha, ale to se dá zlepšit jiným složením. Trenér by se měl vrátit k osvědčeným jménům. Jsem přesvědčen, že pokud by hrál M. Jarolím, tak díky jeho kreativitě a velkému akčnímu rádiu ovládneme střed pole a zvítězíme. Velmi potěšující je návrat Krajčíka, který se ukázal v dobrém světle. Bohužel absolutně zatím vyhořeli nováčci jako Čelůstka, Hanuš a Hloušek. Osvědčená jedenáctka by odvedla lepší práci.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      whip     před 15 lety 02.08.2009 20:10 |  
      0 0

      tak ted nevim jestli toho Krajcika myslis vazne nebo si delas reglaci.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 02.08.2009 20:36 |  
      0 0

      Jo, za neúspěch v Tiraspolu můýe Hanuš...

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        YsoEz     před 15 lety 02.08.2009 20:39 |  
        0 0

        jestli bylo 0-0 v Tiraspolu neuspech se ukaze ve stredu, problem bych videl v nesehranosti a v tom. ze si skoro vubec nevytvarime sance, malo durazu a agresivity. Dalsi zapas doma s tiraspolem uz musime ale bezdpominecne vyhrat, penalty by nebyly dobry :p

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          whitesnake01     před 15 lety 02.08.2009 20:44 |  
          0 0

          presne tak, nejhorsi je to ze ani ty sance nejsou, jeden gol ve 3 zapasech a jeste z primaku, to je des

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          wector     před 15 lety 02.08.2009 21:24 |  
          0 0

          Sehrání se je těžké, pokud je každý zápas jiná sestava. Ovšem pozor: s MB a Tiraspolem byl jedinej novej člen zálohy Ragued (a od toho se snad útočení nečeká), ostatní hráči vždy minimálně 1,5 roku ve Slavii. Dnes to samé, nováčkem Vasiljevič, kterej jako jedinej trochu za něco stál. Takže jak mohla být hra tak tragická, vždyť naši záložníci přijdou před vápno, stojí 4 kroky od sebe a nahrávají si? To není o nerozehranosti nebo nesehranosti.

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            slaviator     před 15 lety 02.08.2009 21:32 |  
            0 0

            Dnes noví: Hanuš, celá obrána (!), Vasiljevič, Naumov, Vlček (ten tu zrovna ten rok a pul nebyl) - 7 zimních posil v poli plus Hanuš to není málo...

            • Re: Brno - Slavia 2:0

              wector     před 15 lety 02.08.2009 23:08 |  
              0 0

              Já ale psal o záloze, která byla totálně jalová a bez nápadu.

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        wooodie     před 15 lety 02.08.2009 20:55 |  
        0 0

        Měl krátké výkopy. Krajčík dnes podle mne odvedl skvělý výkon, jeho výpady byly nebezpečné.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      wymaz     před 15 lety 02.08.2009 20:44 |  
      0 0

      Byl jsem v Brně a pánové Krajčík=tragedie (snad je po nějakých Krkonoších,protože jinak, ne ne nevím). Ostatní hráči jak je uvedeno těžké nohy,velmi,velmi. Jo a Vlček?!?!?! nevím jak to komentovat prostě???! Jediný koho bych dnes neseřval byl Hloušek (rychlej s prominutím jak prase),velice kvalitní celoplošná hra!!

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      denydzlSKS     před 15 lety 02.08.2009 20:53 |  
      0 0

      woodie, k tomu řeknu asi to, že já to vidim úplně, ale úplně naopak, velký zklamání z vlčáka zatím, z krajčíka stejnětak, naopak mě z těch 2 zápasů co jsem viděl potěšil právě hloušek a čelůstka, jinak já bych na hanuše nic nesváděl, je na něm vidět, že je nervózní, ale za ty góly podle mojeho názoru nemohl...ta marečkovo střela byla velmi dobrá, tu mít nemoh a tu dorážku už tuplem, druhej gól bych spíš viděl problém v krajčíkovi, že si nechal utéct liru a vomáčkovi, že u doška nebyl...

  12. z ofišek...

    slaviator     před 15 lety 02.08.2009 21:01 |  
    0 0

    K Brabcovi! 2.8.2009 20:39:00 forester

    Na prohru Slavie na Kladně si vsadil nějaký strejda na Moravě 600 tisíc.A protože bral přes 4 miliony výhru,Fortuna na to nasadila své detektivy a ti zjistili,že ten strejda je vzdálenej příbuznej Brabce.Nic ale nedokážeš,jen to,že jen blázen,nebo člověk na výsledku zainteresovaný mohl vsadit takovou částku na výhru Kladna.Výkon Brabce v zápase tomu celkem odpovídal.Tak přišla na řadu pohádka o koncepci a na oplátku básnění Brabce o šťastných letech ve Slavii.Jen si říkám,mají to Ti kluci zapotřebí?Vydělávají miliony a je jim to stejně málo.

    • Re: z ofišek...

      wooodie     před 15 lety 02.08.2009 22:38 |  
      0 0

      Nevěřím, takový profesionál by to nikdy neudělal. Erich byl duše týmu, čestný člověk.

      Pokud je to pravda, tak je to na trestní oznámení a na kriminál. Takže vážený pane Brabče, jste dobytek, kterej může být rád, že nesedí.

    • Re: z ofišek...

      Ladineeek     před 15 lety 02.08.2009 23:27 |  
      0 0

      jestliže bral min. 6 mega ročně, tak mi neříkej, že by se mu takovej risk vyplatil......tomuhle nevěřím, spíš věřím té verzi o vyjednávání s tím letenským hnusem

      • Re: z ofišek...

        MarkMobius     před 15 lety 02.08.2009 23:40 |  
        0 0

        Počkej počkej, právě proto že bral 6 mega ročně bych se vůbec nedivil tomu, kdyby to takto opral...

        Za 600 tisíc jsou 4 miliony docela zajímavá výhra, 3.400.000,- zisk, to je víc než polovina ročního platu... Navíc při situaci, kdy titul byl téměř jistej...

        Sorry, ale vyjednávání se Spartou? Ok, chápal bych vyhazov v půlce sezony než podepsal smlouvu s tím že neloajálně jednal se Spartou.

        Nevím jestli je něco jiného co by mohlo stát za Erichovým koncem... Řekl bych že ne, tím pádem je sázení nasnadě...

      • Re: z ofišek...

        slaviator     před 15 lety 02.08.2009 23:52 |  
        0 0

        vůli tomu to bejt nemohlo, vždyť o tom se mluvilo už v zimě, že s ní vyjednává a málokdo tomu tehdy věřil, s odstupem času to však Chovanec i Brabec přiznali. Jedině, kdyby Brabcovi pak na jaře uklouzlo něco "měl jsem tam radši jít, než se tu srát... ten duben je prokletej snad, ty vado".

        Já tomu sázení moc nevěřím, i když prachy se tam otočit daj a sází se všude, viz Serie A... ten treponn či kdo to napsal v diskuzi na ofiškách, tak jsem to frknul sem.

  13. Re: Brno - Slavia 2:0

    Viking     před 15 lety 02.08.2009 22:46 |  
    0 0

    Karel s tím začíná míchat jako ve starém dobrém dubnu, dneska si situace vyloženě říkala o postavení Grajciara s Trappem...

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      Viking     před 15 lety 02.08.2009 22:49 |  
      0 0

      BTW, nepřijdou vám kluci jako trochu zatavený??? Ono je sice hezký makat na plnej kotel v přípravě ale vrchol podzimu je letos na začátku srpna.

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 02.08.2009 23:09 |  
        0 0

        Mě přišlo, že pánové za celý zápas nedostali chuť dát gól. A neuvěřitelná naivita naší obrany v prvním poločase mě naprosto vyděsila, zlatej Hubáček. Střez se březnových id a středečního zápasu, to bude totiž tragédie.

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        wector     před 15 lety 02.08.2009 23:56 |  
        0 0

        Jak můžou být "zatavený" po 3 zápasech? Kondiční drill skončil už dávno, to je vždy jen začátek přípravy. Ostatně jsou profesionální sportovci, od nich se to sportování tak nějak čeká... Nechápu třeba KJ poznámku, že mají v nohách zápas s Tiraspolem, když se od té doby už 4x vyspali. Když si přečteš rozhovory s hráčema, co hrajou v zahraničí, tak tam je normální po trénincích i zápasech zajít do posilky a přidat si a to se ty soutěže hrajou v jinym tempu než GL.

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          tantalos     před 15 lety 03.08.2009 00:35 |  
          0 0

          Ano, pro špičkové fotbalisty z týmů hrajících poháry je to normální. Ale ne už třeba pro hráče průměrných mužstev západních lig
          U nás naprostá většina nových hráčů není zvyklá na dvě utkání týdně a chvíli jim potrvá, než se budou adaptovat. Ale taky třeba M. Cerný a Krajčík neměli pořádný trenink s míčem. Hodně z nových má ještě problémy s tím, aby se vůbec v Praze usadili. Proto je pokles formy zákonitý.
          To ale neznamená, že KJ má dělat psí kusy se sestavou, jako je dělal v Brně.

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            wector     před 15 lety 03.08.2009 01:41 |  
            0 0

            Omyl, tohle říkal třeba Fořt a to špičkový fotbalista není a hraje za průměrný klub. Jak chtějí ti naši talenti na západ, když nestačí ani tempu GL, když nejsou schopni po krátké časové období hned z kraje sezóny zvládnout 2 zápasy týdně? Nevymýšlej si tady nějaký pokles formy protože někdo není usazený v Praze, taková blbost. Jednak tam nejsou odvčera, druhak v kádru je spousta jmen, tak má hrát ten s formou a nakonec ti co jsou podle tvé teorie v Práglu neusazení, ti to serou nejméně (Hloušek, Čelůstka).

            Jen tak pro tvou informaci, ať se dostaneš trochu do obrazu -špičkovej fotbalista má zápřah úplně jinej, kolem 50 zápasů ročně, ale i víc pokud je nějaká repre akce. Třeba za sezónu 08/09 měl Xavi 73 zápasů, Ramos 67, C. Ronaldo 66, Vidic 66. Takovej Messi 56 a Puyol 58 - tak "málo" z důvodu zranění. Kolik může mít za sezónu taková opora Slavie, 35? Patnáctka nečastěji nasazovaných bude kolem 30. Tak ať mi kurva nikdo neříká, že slávisti nedokážou měsíc vydržet dělat dva zápasy týdně ve slušnym tempu! V tempu který se výše jmenovaným sotva přiblíží, ale na Tiraspol nebo Brno by stačilo. V možnostech SKS to zcela určitě je.

            • Re: Brno - Slavia 2:0

              slimak     před 15 lety 03.08.2009 11:35 |  
              0 0

              ja myslim, ze opora tymu bude mit urcite vic nez 35, pokud se teda dostaneme do poharu
              jen liga 30
              pohár čmfs...cca 5
              předkola plus el nebo chl...10-12

              to máme téměr 50 zápasů, když bude hrát vše..
              a souhlasim, že kvuli tomu přeci trenujou a když se nemuzem rovnat spickovym tymum v technice a kombinaci, pro uspech je nutnost rovnat se v nasazeni a fyzicke kondici

              • Re: Brno - Slavia 2:0

                pavel-kuka-buh     před 15 lety 03.08.2009 11:46 |  
                0 0

                .. plus přáteláky a někdo repre, viz TJ či Ragued :-)

              • Re: Brno - Slavia 2:0

                wector     před 15 lety 03.08.2009 14:17 |  
                0 0

                Ale nikdo nehraje vše, u nás by se dalo mluvit možná o Suchým, ten bude kolem 85 % zápasů. V poháru nastupuje základ až na zápasy s ligovejma týmama (pokud k tomu dojde), v lize občas vynechá nebo nastoupí na 10 minut (MJ měl loni 30 zápasů v lize, ale v základu "jen" 21).

                Stačí se podívat na Tavarese - přijde sem jako nepotřebnej a nám spadla čelist, jak v pohodě každýho doběhne a to po celej zápas. Dokonce stačí i v Bundeslize, kdo z našeho kádru by to o sobě mohl říct? To je půl úspěchu, páč když má hráč jazyk na vestě, tak těžko bude vymejšlet nějakou nečekanou přihrávku. Začínám pochybovat o schopnostech Netchera, v Evropě si neškrtnem ani sprintama, ani výdrží.

  14. Re: Brno - Slavia 2:0

    mirecek1111     před 15 lety 03.08.2009 00:55 |  
    0 0

    Zdravím
    Před pár okamžiky jsem dorazil domů z fotbalu, no spíš došel :-)
    Musím vyjádřit obdiv ke kolegům přispívatelům, co po zápasech, které viděli, tady davají tak podrobné reporty, já totiž upadl někdy kolem 12 minut v sedmé řadě obklopen fanoušky Brna do tak hluboké melancholie a tak jsem si z dnešního večera odnesl jen tři hezké pocity, a žel pouze jeden z 90 minut utkání.

    Musím řict, že se mi minimálně v prvním poločase líbil Hloušek, asi takhle si zřejmě všichni představujeme našeho beka. S Milanem, které pro mě nepochopitelně většinu první půle pobýval na levém záložníkovi vytvářel Adam řadu přečíslení brněnské defenzívy. Škoda jen, že následné centry nebyly přesnější.

    Druhý hezký moment jsem zhlédl při předzápasovém rozcvičení našeho týmů, kdy Matěj Krajčík předvedl doslova ukázkové ostré sprinty od lajny k lajně. Škoda jen, že při zvolnění toho druhého si zřejmě řekl, že má dneska odpracováno, protože samotné utkání bylo z jeho podaní, no asi jste viděli sami.

    No a třetí hezkou chvíli jsem zažil při návratu domů na jedné louce poblíž našeho městečka, kde jsem chvíli pozoroval skupinku pasoucích se srnek, dokonce z poměrně blízké vzdálenost. Blžící se bouřka mě však nasměrovala zpátky na cestu.

    Chtěl bych pochválit všechny naše fotbalisty, ale když jsem pozoroval například Naumova, Krajčíka nebo zvolenou taktiku a zejména sestavu našeho pana trenéra, tak bych se snad pochválil sám, že jsem těmto třem smělě konkuroval výkonem na zpateční cestě z fotbalu.
    Ve vlaku jsem se třema přestupama strávil dvě a půl hodiny a závěrečných 18km jsem v důsledku pozdní noční hodiny musel šlapat do svého rodného městečka po svých :-) S tím jsem však počítal i před mým "výjezdem" na fotbal, jen jsem doufal, že i hráči v tom nechají kus srdce a bude to stát i za ty skoro tři hodiny nočního výletu valašskem, kdy jsem si část trasy snažil zkrátit lesní cestou, která mě nutila k bilancování snad všech hororů které jsem viděl, a kde také nakonec na louce viděl ty srnečky :-)

    Ale je to jenom jeden zápas. Svět se nezbořil ani po Liberci, ani po Kladnu nebo jiných zápasech co se minulou sezonu nepodařily. Všichni víme, že ve středu v noci může být všechno zapomenuto, protože nás čeká nejdůležitějí zápase sezony.
    Jen bych věřil, že pan trenér Jarolím si uvědomí vážnost situace a přestane v obraně dělat ještě větší bramboračku než už je. Do teď jsem nepobral, proč jediná varianta, která se nabízela byla, že musel jít Suchý ze stopera. Výsledek totiž byl, že vybouchli jak Suchý na defenszivním záložníkovi, tak Čelůstka na stoperu a stejně tak Krajčík na beku. Podle mého názoru měl minimálně v jednom zápase nabírat herní praxi Matěj s B týmem a Čelůstka se Suchým měli zůstat na svých postech. Post ve středu zálohy se dal jistě vyřešit i jinak.

    Jinak jsem ve vlaku na zpáteční cestě potkal dva příznivce, kteří se naopak vraceli domů z Androva stadionu a měli šály baníku :-) Překvapivě nadávali hlavně na Kubíčka, že nechal jejich fanoušků tak malo lístků a když jsme se jich ptal na toho Nevese, tak říkali, že oni hlavně fandili :-))

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      Eluin (přítel SN)     před 15 lety 03.08.2009 06:36 |  
      0 0

      Panečku, to je obětavost.
      Snad nás v tom ti kluci ve středu nenechají a uhrají (utrpí) výhru.

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 03.08.2009 07:25 |  
        0 0

        Dobré ráno Vám všem, i když asi trochu bez radosti....-:)
        Nejdříve bych chtěl poděkovat všem, co do Brna jeli našim fotbalistům fandit.... viz pan Mireček1111 a další, klobouk dolů za Vás pánové!
        Za fotbalisty už klobouk dolů nedám. Krom Hlouška, částečně Vasiljeviče a trochu J.Černého, to bylo z naší strany hrozné....
        Bez chuti a bez zápachu. Nebo možná se zápachem, ale něčeho moc smrdlavého. Takhle se prostě za Slávii nehraje a bohužel ani Standa jako kapitán tomu nijak nepřispěl. Jestli bylo našim "sakmarovcům" horko, tak ať nehrají fotbal a věnují se např. sbírání léčivých bylin na píchu, frajerství a nabubřelost.......
        Pozápasové s prominutím "chlimty" jako "už, musíme", "příště už zabereme" atd. To se prostě neomlouvá a neodpouští. KJ je asi taky ještě na vyhodnocování trenérů, radši už nic nepřidám, protože bych musel říci něco sprostého. Jak říkávál svého času Petr Uličný.: " Z hrušky dolů, pánové. A makat poctivě od začátku....". Všechno už tu bylo napsáno a popsáno. Hlavně cítím ze všech příspěvků smutek a taky trochu vztek a oprávněný. Trošku se na nás a na Slávii naši fotbalisté "vyprdli" a to se nedělá. Moc se mi to nelíbí, hra je bez ladu a když jsem si myslel, že si to sedne, tak místo toho se nám to začíná nějak "rozlejzat a vrzat v soukolí". Máme moc hráčů a to prostě dobře v mančaftu není!! Zatím nebudu víc říkat a počkám si na středu. Tak zatím Sokrates55

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          Stahler     před 15 lety 03.08.2009 09:46 |  
          0 0

          Taky jsem byl v Brně,jako obvykle v buse s Fanklubem.Musím říct že to v Brně už fakt nenávidím,byl jsem tam čtyřikrát nebo pětkrát a vždy jsem se vracel odtamtud s prohrou!Stadionů kde jsem nikdy neviděl Slavii alespoň remizovat je velmi málo,jen 4-Brno,Arsenal,Fiorentina a Líšeň.Že zrovna v Brně jsme tak marní to je teda záhada,třeba na Bazaly a v poslední dobou na Letnou si jezdíme pro plný počet bodíků a v Brně je to velká bída,snad to příště bude lepší...Jinak výkon bídný,tohle by na Šeriff ve středu určitě nestačilo,vyloženě dobře nezahrál nikdo,zbytek průměr až katastrofa.A to vedro...jeden stánek na asi 350-450 lidí je fakt velmi málo,fronty celý zápas i když obsluha dělala co mohla.Překvapila mě ochranka že s ní nebyly problémy,byli přísní ale korektní i když to byli ti samí co s nimi bylo minule tolik problémů.A zajímalo by mě zda na velmi slušně zaplněném sektoru hostí Brno neprodělalo protože vstup krásných 60 kč a členů ochranky snad 40,možná i víc,to se jim to prodraží...napakovali se ale na občerstvení,voda byla žádaná,vždyť bylo snad přes 30 stupňů a těm co tam byli patří dík.

  15. Re: Brno - Slavia 2:0

    Pavlik     před 15 lety 03.08.2009 09:20 |  
    0 0

    Možná mi to uniklo,ale řekněte mi prosím-nevíte proč nebyl Raqued ani na lavičce?

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      Ravik     před 15 lety 03.08.2009 09:30 |  
      0 0

      svalový zranění

  16. Re: Brno - Slavia 2:0

    Wommi     před 15 lety 03.08.2009 10:16 |  
    0 0

    trochu mi pobavila dnesni idnes.

    kazdej tu pise ze vasilijevic patril k tomu nejmene spatnemu vcera, idnes dnes pise ze hral tuzku.

    idnes dnes piseč ze liga bavi - treba ofenzivni hra boleslavi,....
    proc se nezabyvali po minulem kole tou silenou "nehrou" boleslavi se slavii, kdy nezahrali nic a jen diky stesti a dobre propracovanymu betonu uhrali remizu.

    Je to smutny, media jsou jeden den tam a druhej jinde - je mi z toho nabliti(pardon) - a musim rict ze mit ty pani po ruce, obavam se ze bych jim ukazal moje stado splasenejch pesti!!!!

  17. Re: Brno - Slavia 2:0

    lassiter     před 15 lety 03.08.2009 10:23 |  
    0 0

    Tak já jsem pořád relativně klidnej. Pravděpodobně proto, že jsem to včera neviděl. Když se podívam na loňskou sezonu, je to skoro jak přes kopírák, šachování se sestavou, prohra v Liberci, utrápená výhra s Příbramí, tragickej výkon ve Florencii a bod v Plzni. Pak přišel Střížkov, výhra pět nula a začal poměrně hezkej podzim. V neděli máme doma taky Střížkov a prej, že se historie neopakuje :-)

    No ale ještě je tady ta středa, jsem zvědavej jak to KJ postaví. Moc nerozumím, proč KJ sem tam cpe Marka Suchýho na defenzivního záložníka. Když už tam nějakej defenzivní záložník bejt musí (o čemž nejsem minimálně v ligovejch zápasech přesvědčenej), tak má na tribuně třeba Trappa. Marek má problémy s rozehrávkou (i když KJ ve sportu tvrdí něco jinýho) a v obraně prostě udělá mnohem větší službu. Kluci se tvářej ve Sportu psychicky poměrně dole (přesněji teda Standa Vlček), asi by to chtělo oživit někym trochu míň psychicky zatíženym :-), takže podle mě TJ do zálohy, Marek zpátky do obrany a Vaňous zpátky do brány.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      swoff     před 15 lety 03.08.2009 10:43 |  
      0 0

      Ono se těch "zpátky" podle mě nabízí víc. Čelůstka na pravého obránce, Hubáček na levého, Hloušek na levou zálohu, Šenkeřík do základu, Toleski a Besta zpátky do kádru a všichni zpátky na zem. Nicméně jsem zatím taky celkem v klidu, věřím, že se bude opakovat loňský podzim a odrazovým můstkem bude zvládnutý veledůležitý středeční zápas

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        lassiter     před 15 lety 03.08.2009 11:09 |  
        0 0

        Já nevím, mě varianta s Hlouškem na beku přijde velmi dobrá a mam pocit, že je to jedna z věcí, která funguje dobře. Pravda, viděl jsem jen jeden zápas ze tří. Nemyslim, že by Toleski cokoliv změnil, o tom, co umí Besta, nás přesvědčoval půlku jara, moc toho není. Tým je dobrej, je to jen v hlavě.

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          slimak     před 15 lety 03.08.2009 11:36 |  
          0 0

          ja ti nechci brat iluze lassitere, ale ty jsi to nevidel vcera, my bohuzel ano..a rozhodne nas ten vykon optimisticky nenaladil..bylo to jak nejhorsi dubnove zapasy, spis jeste horsi

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            pavel-kuka-buh     před 15 lety 03.08.2009 11:48 |  
            0 0

            představ si nejhorší dubnovej zápas... máš to? tak si představ zápas ještě o něco horší... a vynásob to pěti :(

            • Re: Brno - Slavia 2:0

              skman     před 15 lety 03.08.2009 11:52 |  
              0 0

              presne vcera to byla sila, rekl bych ze se KJVCD nevyplaci to ze nikdo nevi na cem je hraci jsou laxni vubec nenapadaji stredova rada zatahla dozadu a mezi utokem je spousta prostoru bez nikoho, a ty prihravky panove bida marek suchy na par metru nebyl schopnej prihrat prisel belaid a prvni co udelal tak zase na par metru prihravka na houby o centrech nazdarbuh ani nemluvim

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          swoff     před 15 lety 03.08.2009 11:55 |  
          0 0

          Mně se Hloušek proti Boleslavi líbil, ale táhne ho to dopředu a s ohledem na naší střeleckou produkci bude hlavní nedostávat góly, přičemž Hub je dozadu spolehlivý. Možná by opravdu ti dva nic nezměnili, ale mně pořád vrtá hlavou, v čem je Naumov lepší, než Goce. Vůbec Naumova po dvou zápasech neodepisuji, ale třeba by mu větší tlak z lavičky prospěl, protože bez Pekharta a Ivany moc útočníků nemáme...

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      bongor     před 15 lety 03.08.2009 21:23 |  
      0 0

      To stoprocentně,Vaňous do brány,Sucháč do obrany a velké přání:Bestu zpět,teď tam není žádný bijec vepředu a to je znát.
      Soupři jsou klidní a jsou si jistí,že se jim do betonu nenavrtáme.To musí skončit a od toho by tam měl být Bestie.

  18. Re: Brno - Slavia 2:0

    quelhar (admin)     před 15 lety 03.08.2009 12:25 |  
    0 0

    No, tak vcerejsi nastvanost me ani nahodou nepresla, tentokrat cas nejak nepomohl. Ale je treba se divat dopredu, tak se o to snazim.
    Jak tak koukam na prodej vstupenek, tak navsteva bude asi o nejakou tu tisicovku horsi nez proti Bolce, takze cekam kolem 10 tisic lidi. Dost volnych mist je prekvapive i v kotli. Ale presto verim, ze atmosfera bude dobra. Je jen otazka, jak s ni nalozi hraci na hristi. Reportaze z prvniho zapasu v Tiraspolu rozhodne nenaznacuji, ze by se souper mel nejak zhroutit a odpadnout. Bude to potrebovat o 100% lepsi vykon nez v Brne a ani to nemusi stacit. Souper muze byt na urovni lonske Vasluie, ale my rozhodne nemame takovou formu jako tehdy. Bude to asi dost velke drama a vybrat spravnou sestavu bude tezke.
    Pozitri se v Edenu muze rozhodnout o cele sezone. Vyhra znamena jistotu sesti podzimnich zapasu navic a to, ze sezona nebude hodnocena jako uplne neuspesna. Nevyhra naopak posune tym jeste pod vetsi tlak.
    Jsem na to hodne zvedavy. Je na case, aby hraci projevili zaujeti a kvalitu.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      Wommi     před 15 lety 03.08.2009 12:33 |  
      0 0

      ..v jedne veci s tebou asi ale souhlasit nebudu, a to je podil KJ na tomto soucasnem stavu,...ty jsi spis jeho "obrancem", ja mam nazor takovy, ze pokud by neriskoval, az tak moc,..nemuselo to dojit tam kam to doslo (bez ohledu na to, ze je opravdu zacatek sezony a rozhodne se neni ceho bat, vyjma poharu)...proto bych byl rad, kdyby dal trochu na osvedcena jmena (viz Hub, apod.), protoze ta bramboracka kterou navaril a vcera pretekla, je trochu moc:(

      doufam vsak ze to vyjde..a jak rikas,..aspon to bude 4.predkolo LM...kdyby nahodou abychom byli aspon v EL.

      ps. vcelku dobrej clanek, myslim ze dobre pasuje na soucasnou situaci na ihned - nazory pulpita a nezmara..

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        slimak     před 15 lety 03.08.2009 12:45 |  
        0 0

        tak tak, jasny, jsou tu noví hráči.ale proč musej hned hrát, i když se ještě nerozkoukali?
        proč je odepsany grajciar, trapp, besta,toleski? opravdu jsou v TUTO chvíli horší než ti, co tam ted hrajou?
        proč nehral od zacatku ani jednou belaid?
        proč je každy zapas jiny stredni zaloznik?
        proč už aspon nenecham ten kadr par zapasu sehrat?

        a toto vše jde v tuto chvili na hlavu KJ, je mi lito..

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          quelhar (admin)     před 15 lety 03.08.2009 13:09 |  
          0 0

          Tak nektere odpovedi jsou celkem prirozene
          1) Toleski i Besta se meli moznost ukazat a zklamali, Besta mozna mohl dostat sanci jeste dalsi pulsezonu, ale zadny superstrelec to proste neni a nikdy nebyl. Toleskiho herni styl nevyhovuje KJovi, je to hrac, na ktereho musi cely tym pracovat a to ve Slavii nejde. Trapp a Grajciar - to by me taky zajimalo.
          2) Byly tri zapasy a v kazdem hral v zakladu jiny stredni zaloznik. Treba ve ctvrtem dostane sanci Belaid. Kdyby hral Belaid, mohl by ses ptat, proc nehraje Volesak nebo Vasiljevic, na ktere by se nedostalo.
          3) Protoze zadny zatim nepresvedcil a tlak na vysledky a vykony je eminentni.
          4) viz 3, nemuzeme si to proste dovolit. Navic Vasiljevic se ukazal vcera pomerne dobre narozdil od Volesaka a zrejme Jarolima v Tiraspolu.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      taximan     před 15 lety 03.08.2009 13:04 |  
      0 0

      Pěkné odpoledne pánové,
      ani ve mě ten smutek nikam neodešel. Ze včerejšího zápasu jsem kvůli špatnému připojení moc neviděl... ale co jsem viděl, později již jenom slyšel z komentáře a nakonec přečetl tady - mě hrozně mrzí. To je zase začátek - a to jsem se na tuto sezonu těšil jako snad nikdy. KJ je u nás nejlepší trenér, ale jednu jeho vlastnost nemohu pochopit - noví hráči dostávají ihned šanci, i když nejsou sehráni s mužstvem, i když se nezdají takticky připraveny na náš styl hry. Dělal to tak prakticky u každého - od Abrahama až teď k Vasiljevičovi. Hodí tam ty kluky rovnýma nohama a popravdě si řekněmě - kolik z nich to ustálo? Noví hráči by měli být zapracováni do mužstva postupně, časem přesvědčit, že mají mít větší kvalitu než starší hráči a postupně se do kádru prosazovat. Dokážu si i představit, že tak, jak je to nyní nastaveno to nemusí dělat v kabině zrovna dobrou pohodu. Toť ode mě vše - vše podstatné už řekli kolegové přede mnou. Hezký den a všichni fanděte do odvety. Hlavně neklopit hlavu, protože nikdy se nic nejí tak horké, jako se to uvěří. Taxi

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        lassiter     před 15 lety 03.08.2009 13:32 |  
        0 0

        Tak postupně zapracovávat, když někoho koupíš jako přímou náhradu za odcházejícího hráče, což je případ Hloušek/Švento a nakonec i Vomáčka/Brabec, tak je prostě postavíš. Co se Ragueda týče, tak tam rozhodla asi větší kvalita před Trappem, Vlčák v tomhle směru snad nic dokazovat nemusí a Grajciar/Čelůstka je sporný, Peter odehrál velmi dobrou přípravu a jeho současná pozice někde na tribuně je pro mě nepochopitelná. Jinak nevím co Trapp KJ udělal, nejdřív jednání se Spartou a pak v okamžiku, kdy se zraní jeho konkurent se přesto nedostane ani na lavičku...divný to je.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      Wommi     před 15 lety 03.08.2009 14:09 |  
      0 0

      ..jeste snad pro info,..koukal jsem na prodej vstupenek a dle mych propoctu, tedy tam kde jsou uvedena cisla,..tak by melo byt prodano cca 15 tis vstupenek,...za predpokladu, ze vsechny ostatni, kde je uvedeno "0" jsou opravdu prodana

      - obavam se ze nejsou, takze lidi bude mene, ale snad vice nez 10 tis.

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        Khadgar     před 15 lety 03.08.2009 14:10 |  
        0 0

        Podle ČTK je prodáno 7500

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          Wommi     před 15 lety 03.08.2009 14:27 |  
          0 0

          aha..no tak to je docela rozdíl:)
          i kdyz se mi to moc nezda..pokud spoctes vsechny mista volna a pripoctu k tomu ty co jsou oznaceny jako nula..tak bych nerekl ze je to cca 13.5 tis.

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            quelhar (admin)     před 15 lety 03.08.2009 15:51 |  
            0 0

            Jasne, ale na hodne mist se proste listky neprodavaji nebo se do prodeje uvolnuji postupne (to je jen me pozorovani, ne zverejnena informace) I presto je zajem mensi nez o Boleslav a kdyz prijde 10 tisic, tak budeme radi...

            • Re: Brno - Slavia 2:0

              Wommi     před 15 lety 03.08.2009 16:06 |  
              0 0

              ..snad pomuze informace, ze to nebude v TV:)

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          YsoEz     před 15 lety 03.08.2009 14:43 |  
          0 0

          tak to je slabota, osobne sem veril v 15k, coz asi bohuzel nebude...

  19. Re: Brno - Slavia 2:0

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 03.08.2009 14:59 |  
    0 0

    Po nepodařeném zápase je vždy první na ráně trenér, obzvlášť když protočí sestavu tak jako KJ. Přesto si myslím, že tým jako Slávie nemůže kolísat s výkony jen z toho důvodu, že se na dvou, třech, čtyřech postech vystřídal hráč za jiného. Je pravda, že Brno už si lepší režii zápasu přát nemohlo. Dva laciné góly, pak se zatáhnout a betonovat. Taky je asi fakt, že se na výkonu Slavie podepsalo zřejmě děsné vedro a určitě musela přijít únava ani ne tak ze středečního zápasu jako spíš z náročného cestování. Inu, co se dá dělat, čas nevrátíme.

    Osobně si myslím, že v bráně a v obraně problémy v této sezóně nebudou, ale klíčové posty vidím ve středu zálohy a v útoku. Doufejme, že se KJ podaří tak jako loni nalézt tu správnou alchymii v záloze, s útokem to však bude asi horší. Není náhoda, že se (až na Necida) v útoku nedaří pořádně už několik sezón a dobu, kdy nějaký slávista útočil na krále ligových střelců snad ani nepamatuji. Standa nikdy pořádným střelcem nebyl, jeho síla je asi jinde a potom už máme jenom Naumova. Pekhart loni nijak nepřesvědčil a navíc je zraněný, střelcem není ani Šenkeřík, snad by se mohl chytit Tafat nebo ten možný korejec. Zkrátka nás tlačí bota tam, kde tlačí celý český fotbal. Není od věci, že repre bez Kolera, Baroše v top formě a Rosického je podprůměrným týmem. Stejně tak v lize dají ještě tak góly týmy z dolní části tabulky v zápase proti sobě, ale vyrukuje-li někdo s betonem na Slavii, Spartu a jiné týmy špičky, tak to přináší úspěch nebo padne maximálně jeden gól.

    Myslím, že by se měl KJ jednoznačně pro někoho rozhodnout a pak ho podpořit, musí vyjít z toho, jak se jeví kluci v tréninku a jak chytí příležitost při případném střídání. I když je špílmachr asi naší nejslabší pozicí, přesto zde máme na českou ligu to nejlepší a je třeba to vyladit.

    Jiná věc je, jestli a jak jsme konkurenceschopni pro Evropu. I když jsme se plácli přes kapsu více než kdy jindy, přesto jsme lovili převážně jen v domácích vodách a to ještě ty hráče, které nechtěla Evropa. Buď budou tito mladíci lační po lepším angažmá a budou za naše barvy hrát do roztrhání těla, nebo ani dražší posily v Evropě nic nepřinesou. Trochu se bojím, že hra nových mladých bude nejdůležitější složkou, jelikož Standa, Matěj, ale třeba i Hub už budou pomalu za zenitem.

    Do vášnivých sporů minulých let vnáší novou dimenzi hra bývalých slávistů za Liberec. Ale to jen tak na okraj.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 03.08.2009 15:16 |  
      0 0

      Zdravím Vás všechny,
      tak si tady tak všechno přehrávám a říkám si všechna "svoje" pro i proti. Já si taky myslím, že Ti hráči už něco odehráli a nejsou to žádný nováčkové. Fotbal snad taky umí hrát, KJ je do balonu kopat už snad učit nebude. Je to spíš o chuti se s tím poprat a zabojovat sám se sebou. I když se mit to 5x nepovede, tak se musím rvát tam naběhnout znovu a zase to zkusit. Mě ta chuť včera chyběla. Možná můj pocit. Na zápas ve středu je třeba přijít.
      To by bylo laciné gesto, kdybychom nepřišli kluky podpořit. Pokud voláme "Vždycky jsme s Vámi", tak to splníme a budeme tam. Nebudu nic předjímat, proč stahovat kalhoty a bát se, že se nepřebrodím. Sokrates55

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        Nax     před 15 lety 03.08.2009 15:24 |  
        0 0

        Pro me je pohled na soucasnou situaci jednoduchy. Cil tehle sezony je postup do LM, pokud budeme mirnejsi do 4 predkola.
        K tomu postavil Jarolim muzstvo. Uspeje, prima jede dal. Neuspeje, pak se ptejme po odpovednosti, protoze neuspech tento rok ovlivni Slavii na dlouhou dobu. (vzhledem k postaveni CR pro kvalifikaci do evrop poharu). A potom mi vychazi rozloucit se s nim, tak jako on jedna rizne, mel by i klub jednat rizne. Padni komu padni.
        Presto Jarolima podporuju a fandim mu.

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          quelhar (admin)     před 15 lety 03.08.2009 15:56 |  
          0 0

          Pri rozlouceni se s Jarolimem porad zustava otazka toho, kde je trener lepsi nez on?
          Prislo by mi podivne, kdyby se po ctyrech a pul letech vedeni s trenerem rozloucilo po jednom nepovedem (i kdyz klicovem) dvojzapase. Navic kdyz pristi sezonu bude sance pro mistra podobna.

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            lassiter     před 15 lety 03.08.2009 16:11 |  
            0 0

            Mně už by zas přišlo podivné, kdyby se v diskusích v pravidelných jednoletých intervalech neodvolával po druhém třetím kole Karel Jarolím :-)

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            slaviator     před 15 lety 03.08.2009 16:14 |  
            0 0

            ...akorat cesky mistr pujde uz do druheho predkola, takze se bude muset do hlavni faze prokousat pres tri dvojzapasy...

            • Re: Brno - Slavia 2:0

              mirecek1111     před 15 lety 03.08.2009 16:18 |  
              0 0

              to jo, ale cesta bude pořád stejná. Teda pokud si výrazně letos nepokazíme koeficient. A upřímně, pokud máme choutky na úspěch ve třetím natož ve čtvrtém předkole, tak bychom měli zvládnou i to druhé. Vždyť tam už jsou opravdu jen nazdárkové. Spíš je problém, že by to rozbilo letní přípravu, takový Intertoto cup no :-)

              • Re: Brno - Slavia 2:0

                lassiter     před 15 lety 03.08.2009 16:22 |  
                0 0

                no zas na druhou stranu by ubyly problémy s odřeknutím přípravnejch zápasů :-)

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            Nax     před 15 lety 03.08.2009 16:15 |  
            0 0

            Myslim, ze pristi rok bude sance podobna te dnesni co ma Sparta.

            • Re: Brno - Slavia 2:0

              Jakubisko     před 15 lety 03.08.2009 16:54 |  
              0 0

              Ne, pořád bude mistr hrát kvalifikaci mistrů (kupodivu :)) ), akorát bude začínat o předkolo dřív.

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          slimak     před 15 lety 03.08.2009 16:08 |  
          0 0

          vsichni musime doufat, ze tyto debaty budou po uspesne strede bezpredmetne..toho zapasu se velice obavam a sance vidim spis 65 % pro tiraspol..

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            lassiter     před 15 lety 03.08.2009 16:14 |  
            0 0

            Ježíšmarjá, já se na to brno fakt budu muset podívat až to bude celý na netu, tam se musely dít hrozný věci :-) Dvacátá minuta vedeme dva nula, dál nebude co řešit, v neděli střížkov v podobnym stylu jako loni a jedeme dál.

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          bongor     před 15 lety 03.08.2009 21:18 |  
          0 0

          Vyhodit Jarolíma,by byla největší chyba,jakou bychom mohli udělat.
          Byla by to sralťanština se vším všudy a všichni vidíme,jak změny trenérů spartu rozhodily.My bychom jim tímto nesmyslným vyhazovem,po kterém někteří voláte, jenom pomohli,aby se dostali kam chtějí.Že po Karlově hlavě volají někteří huráslávisté z ofika,tomu se nedivím.Je to ta parta,kterou přitáhly naše dva tituly a zrovna tak by fandili třeba Horní Plané nebo Postoloprtům.KJ jako každý z nás dělá chyby a aby vymazal svoje obrovské zásluhy o Slavii,tak by musel blbnout ještě mnohem víc.Hráče máme dobré,jen si to všechno musí znovu sednout.Chce to podle mě nutně nějakého brankáře se zkušenostmi a na úrovni a jednoho střelce.Alespoň na úrovni naší ligy.

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            popin     před 15 lety 03.08.2009 21:49 |  
            0 1

            Na tiskovkách vedení blábolí cosi o nových koncepcích, o budování klubu evropské úrovně - ale realita ? Úroveň tak STS Chvojkovice- Brod. 1. Problém brankáři : s Vaniakem se zcela po právu po jeho jarních výkonech a vzhledem k věku nedá počítat jako s jedničkou (jinak všechna čest za výkony za poslední 2 roky), koupí Romanovsse, zbaví se Diviše. Jako naprostí amatéři si neověří, zda R. může chytat v předkole LM a tím do toho spadne kluk bez jediné zkušenosti s ligovým zápasem. A někteří znalci ho tu málem kamenují. Jeho chyba to určitě není, za góly nemohl. Prostě zbyl. 2. Problém stopeři : po kauze Brabec neseženou odpovídající náhradu (i když hrál na jaře bídně, pořád to je fotbalista), přijde sotva průměrný Vomáčka a jiná alternativa nikde (stavět dvacetiletý kluky Hoška se Suchým je riziko) - hlavně že máme mraky beků a záložníků. 3. Problém útok : kolik gólů dali po odchodu Necida útočníci ? Zoufalství a Vlček to fakt nevytrhne, to není zakončovatel. Bohužel doma není kde brát, chtělo to nějakého bijce z ciziny. 4. Problém DZ : když nehraje Raqued (výborný nákup), dá tam KJNCD zase Suchého, který to hrát neumí a 5-6 krát to potvrdil v lize. Že je Suchý náš nejcennější fotbalista ještě neznamená, že s ním bude lepit kdejakou díru v sestavě (ještě ho neskusil na kraj zálohy a do útoku). KJ je nepoučitelný - Suchý na beku - tragédie, Švento v útoku - tragédie, Švento v obraně - hodně slabý, Belaid na kraji zálohy - neviditelný. A pořád to opakuje do zblbnutí přesto, že každý vidí, že tihle hráči opravdu nejsou univerzálové : Švento nejlepší levý halv ligy, Suchý suverénně nejlepší přední stoper, Belaid krealivní OZ s báječnou střelou. Ne a ne - bude je cpát, kam se jemu líbí. Sorry, uznávám KJ jako člověka i trenéra, ale kouč je to na baterky .

            • Re: Brno - Slavia 2:0

              MarkMobius     před 15 lety 03.08.2009 23:51 |  
              0 0

              máš zajímavou terminologii: přední stoper? že to suchý neumí hrát? ups... tak to může být argentina na ms20 v kanadě ráda, že tam neznaboh dovalil cpal suchého taky na def.mid. protože pokud by ještě navíc hrál na postu kterej hrát umí, nebyla by to top20 mezi hráči celého turnaje ale určitě minimálně top 5 - no to měli aguero a banega štěstí, že Jakub Dovalil Nevěděl Co Dělá :D :D

              Fajn beru tvé bájné postřehy vycvičené mnoha hodinami hraní football managera, fajn beru i to že to Slavie na začátku sezony sere, ale promin opravdu to není o tom, že by pár frajerů hrálo jiný post než jsou zvyklý...

              Ti hráči jsou profíci a měli by zápas odmakat ať by se hrálo třeba v sestavě: Hanuš - Jarolím, Vlček, Šenkeřík, Belaid - Hubáček, Toleski, Naumov, Krajčík - Hošek, Dens
              Problém bude asi trošku jinde: např: nesehranost, slabé nasazení, uspokojení, absence klíčových hráčů v přípravě nebo nedostatečný počet přípravných utkání. Na druhou stranu když vezmu poslední dvě sezóny tak pokaždé se slavia rozjížela pomaleji a byly z toho dva tituly...

              Závěrem snad je po vzoru některých zdejších přispěvatelů do diskuze:
              Jáchyme hoď ho do stroje: "Snad promluvím za nás za všechny, když řeknu - nemusí pršet, jen když kape"

              P.S. a popin ty neblázni - za tři týdny budeš poskakovat v Edenu a vyřvávat jak si Karlovi vždycky věřil...

              ČERVENOBÍLÁ BOJOVÁ SÍL a popin teď to přijde: PO VÝHŘE... PO PROHŘE... VŽDYCKY JSME S VÁMI :-)

              • Re: Brno - Slavia 2:0

                slaviator     před 15 lety 04.08.2009 10:41 |  
                0 0

                To neni pravda. Kazdej hrac ma predpoklady pro neco jineho, napr Dens ci Hosek nemaji zakonceni jako utocnici, Jarolim ci Belaid zase nebrani jako obranci. Takze s tou sestavou bychom byli radi, kdybychom nedostali ne bura, ale desitku

                • Re: Brno - Slavia 2:0

                  quelhar (admin)     před 15 lety 04.08.2009 11:19 |  
                  0 0

                  O to ale prece neslo. Slo o to, ze hraci by i tak meli zapas odmakat a neflakat se na hristi jako v Brne.

                  • Re: Brno - Slavia 2:0

                    slaviator     před 15 lety 04.08.2009 12:20 |  
                    0 0

                    Odmakat... Uz vidim, jak by to Tijanyho bavilo v obrane, kdyz ho to kolikrat nebavi ani v zaloze :-) A dalsi by si taky asi moc nemakli, pokud by hrali vylozene na postech, kde by byli utopeni. Ale dobre, predpokladejme, ze by makali na sto procent. Ale hrali by v takovem rozestaveni, jak je vejs. Prohrali bychom. Ci by to byla vina? Jejich, protoze byli oni na hristi? Nebo trenera, kterej experimentoval a dal Jarolima s Belaidem na beky, Toleskiho do stredu zalohy. ,,,?

                  • Re: Brno - Slavia 2:0

                    slaviator     před 15 lety 04.08.2009 12:31 |  
                    0 0

                    Odmakat... Uz vidim, jak by to Tijanyho bavilo v obrane, kdyz ho to kolikrat nebavi ani v zaloze :-) A dalsi by si taky asi moc nemakli, pokud by hrali vylozene na postech, kde by byli utopeni. Ale dobre, predpokladejme, ze by makali na sto procent. Ale hrali by v takovem rozestaveni, jak je vejs. Prohrali bychom. Ci by to byla vina? Jejich, protoze byli oni na hristi? Nebo trenera, kterej experimentoval a dal Jarolima s Belaidem na beky, Toleskiho do stredu zalohy. ,,,?

              • Re: Brno - Slavia 2:0

                popin     před 15 lety 04.08.2009 17:32 |  
                0 1

                Ve své úvaze jsem se ani nezmínil, že by se zápas neměl odmakat, přestože se nedaří. Že je tým nesehraný - netvdím opak. Tím spíš by ale hráči měli hrát na postech, které jim sedí a ne to točit jak ruský kolo.
                To že Suchý hrál na JMS DZ ještě neznamená, že to hraje dobře. Je to typický stoper (nevím co je zajímavého ne termínu "přední" - to je totiž ten, co nevelí - třeba Hubník ve Spartě, když tak si doplň vzdělání), bez kvalitní a hlavně rychlé rozehrávky po odebrání balonu - narozdíl třeba od Raqueda, který to dá okamžitě a hraje s hlavou nahoře, Suchý je na DZ schopen přihrát pouze dozadu či di strany. Stoper je to luxusní, dokonce se mi víc líbyl v 18 letech.
                Že jsou to profíci a když je postaví kamkoliv, musí jezdit - o tom žádná. Ale proč to dělat, když např. Hloušek je ryclý a technický levý halv, druhého takového nemáme a navíc na beku může hrát Hubáček - to mi hlava nebere.
                Vyřváváš pěkně, já jsem se jen v klidu zamyslel, proč už půl roku hrajou hoši velký kulový..........

  20. přenos

    Scrat     před 15 lety 03.08.2009 16:33 |  
    0 0

    lol...tak to zase nebudou dávat v tv, já už se z toho zblázním :) vždyť tím stejně nepřilákají víc lidí na stadion :-/ zvlášť když se jim nedělní pozvánka nepovedla :)

    • Re: přenos

      whiplash     před 15 lety 03.08.2009 16:39 |  
      0 0

      No jo,no. Nakonec to s nama fanouskama treba mysli vedeni dobre, kdyby to nevyslo, ze ? (Pokud nepostoupi, je fakt lepsi to asi nevidet :))))

      http://fotbal.sport.cz/fotbal/liga-mistru/154188-o dvetu-slavie-v-televizi-neuvidite-spartu-z-aten-m ozna.html


      Muj tip :
      0:0 po 90-ti minutach a postup az na penalty, pokud bude chytat Vaniak.

      • Re: přenos

        Scrat     před 15 lety 03.08.2009 16:43 |  
        0 0

        lepší nelepší...pořád je hodně lidí co se na zápas nedostanou a teď kdyby bylo třeba nečekaně vyprodáno (já vím, dobrý vtip) tak pak jako honem polezou za otoprasátkem a budou hrabat prstíkem?:) jde tu hlavně o princip no...lidi co chtějí stejně přijdou...

        a s výsledkem nestraš, já si tipnul optimisticky výhru, i když se dvouma gólama jsem asi přestřelil :-D

      • Re: přenos

        Ladineeek     před 15 lety 03.08.2009 17:01 |  
        0 0

        Pokud neseženu odvoz na středu, tak oželím, že to neuvidím v TV, pokud tento krok vyzve o několik stovek lidí více do Edenu. Každá koruna pro Slavii dobrá, ikdyž po několika posledních krocích nevim nevim..........a to nemluvím o skomírajícím marketingu.

  21. Re: Brno - Slavia 2:0

    Wommi     před 15 lety 03.08.2009 17:25 |  
    0 0

    taky dobry...

    Fotbalisté Slavie Praha se v odvetném utkání 3. předkola Ligy mistrů proti Šeriffu Tiraspol možná budou muset obejít bez tuniského reprezentanta Hocine Ragueda. Zápas se hraje ve středu v Edenu, první duel v Moldavsku skončil před týdnem bezbrankovou remízou.

    Právě v Tiraspolu si Ragued poranil sval a Slavii chyběl i v ligovém souboji v Brně. Zatímco český mistr generálku na Ligu mistrů prohrál 0:2, soupeř si svůj zápas odložil a připravuje se na odvetu. Do Prahy přiletí již dnes večer, v úterý absolvuje v Edenu oficiální trénink.

    Kromě nejistého startu Ragueda nemůže kouč Karel Jarolím nadále počítat s trojicí hráčů. Vladimír Šmicer a Josef Kaufmann stále rehabilitují po zranění, zlomená kost v nártu nepustí na trávník ani útočníka Tomáše Pekharta.

    Naopak nastoupit již může srbský záložník Dušan Vasiljevič, jehož přestup dotáhla Slavia dokonce minulý týden a stihla hráče zapsat na soupisku pro Ligu mistrů.


    ..bude hrat trapp?

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      Ladineeek     před 15 lety 03.08.2009 17:40 |  
      0 0

      to pochybuju, když teďka nebyl ani na lávce v posl. zápasech

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        YsoEz     před 15 lety 03.08.2009 20:07 |  
        0 0

        tak snad tam nebude hrat Suchy v pripade raguedovi absence, ten tam snad nikdy nezahral dobre a navic pak chybi v obrane. Doufam ze bude chytat Vaniak, prece jen jeho zkusenosti se v tomhle zapase budou urcite hodit. No bude to hodne zajimave

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      wector     před 15 lety 03.08.2009 20:54 |  
      0 0

      "V naší sestavě chybí Hocine Ragued, který má ze zápasu v Tiraspolu natažený sval. Do středy by ale podle našich lékařů měl být v pořádku."

      Citace z ofika.