O Slavii

P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

Dnes odpoledne se v Edenu sešel s novináři generální ředitel Slavie Petr Doležal, který odpověděl na otázky týkající se vypadnutí Slavie z bojů o Ligu mistrů a možných důsledků.

Co pro Slavii znamená středeční vyřazení z Ligy mistrů?

"Především velký smutek, přes Tiraspol jsme měli postoupit. Sport sice přináší i porážky, ale i vzhledem k výchozí pozici, jakou jsme měli, se měla na konci radovat Slavia. Mrzí mě to také kvůli našim výborným fanouškům."

Bude mít toto vyřazení výrazné dopady na chod klubu?

"Mohli jsme hrát o účast do Ligy mistrů, na začátku roku jsme to stanovili jako cíl. Příjmy z Ligy mistrů jsou výrazné, na ty už nedosáhneme, ze tří variant rozpočtu je teď platná ta, která s těmito příjmy nepočítá. Musíme udělat všechno pro to, abychom se probojovali do základní skupiny Evropské ligy a ekonomické i sportovní dopady středeční porážky byly co nejmenší. Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný, nepředpokládám, že se klub dostane do nějaké tíživé finanční situace. Pokud by to bylo nutné, mohli bychom realizovat některý z transferů fotbalistů, na které máme nabídky, to ale až v zimní přestávce."

Pamatujete si nějaké podobné zklamání?

"Je to pro mě ten nejhorší zážitek, jaký jsem ve fotbale zažil. Všichni o tom stále přemýšlíme, asi stejně jako naši fanoušci."

Dojde ke zúžení kádru?

"K pohybu v kádru ještě dojde, i když nemohu úplně vyloučit, že ještě někdo přijde, tak se bude jednat především o odchody."

Jak hodnotíte začátek sezony, který se Slavii příliš nevydařil?

"Sezonu budeme hodnotit jako celek, i když je jasné, že začátek se nám nevydařil, ten důležitý krok, kterým byl postup přes Sheriff, jsme prostě nezvládli. Určitě došlo k chybám a to na všech úrovních, musíme udělat všechno pro to, abychom tento neúspěch napravili."

Změní se něco na pozici hlavního trenéra Karla Jarolíma?

"Ve Slavii nejsme příznivci náhlých změn, nejsem ten, kdo by rychle zapomínal. Vím, kdo stál za znovuzrozením Slavie a za posledními velkými úspěchy. Pozice trenéra Karla Jarolíma je v současnosti stále stejná. Stále si velice vážíme toho, že odmítl nabídku vést reprezentaci a dal přednost práci v klubu."

V Lize mistrů nebude žádný český klub...

"Je to škoda pro celý český fotbal, i z toho hlediska, že k nám přišli hráči, za které jsme uvolnili prostředky jiným českým klubům, ztráta příjmů z Ligy mistrů je samozřejmě znatelná. Je pravda, že se nám v Evropě nedaří, naposledy jsme vyhráli před dvěma lety nad Steauou. I pro český fotbal je to neradostná situace, nezbývá nám než věřit, že se v Evropské lize tři nebo čtyři české týmy představí a dokáží koeficient zlepšit."

zdroj: www.slavia.cz 

Komentáře (79)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

    bene     před 15 lety 06.08.2009 17:47 |  
    0 0

    fotky ze včerejší tragedie na www.bene2.unas.cz

  2. Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

    Mimo86     před 15 lety 06.08.2009 17:50 |  
    0 0

    Není nutno, není nutno,
    aby bylo přímo veselo,
    hlavně nesmí býti smutno,
    natož aby se brečelo.
    Chceš-li, Trapp se, že ti v kapse
    zlaté mince nechřestí,
    nemít žádné kamarády,
    tomu já říkám neštěstí.

    Nemít prachy z LM - nevadí,
    nemít sešívané srdce - nevadí,
    zažít krachy - nevadí,
    zažít nudu, na stadionu - nevadí
    Hlavně že KJVCD.:-)

  3. Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

    houston (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 17:54 |  
    0 0

    Pánové Ro&Do, chce to rypáček dolů a přestat dělat z provinčního klubu mistry zeměkoule, když i národní titul získáváme víc blbostí druhých, než vlastní suverenitou. A dělat po tolika chybách, které se ještě ke všemu opakují, z Jarolíma neomylného člověka, je s podivem.

  4. Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

    mirecek1111     před 15 lety 06.08.2009 18:10 |  
    0 0

    Tak doufejme, že zítra dostaneme přijatelného soupeře, a zvládneme to. Hlavně ale doufám, že ať už v jakékoli sestavě, tak budeme hrát budoucí zápase se stejnými hráči, aby se kluci sehráli.
    A pan Jarolím. Sice i já chtěl, aby odešel, a přišel nový impuls s někým novým, ale popravdě, bylo by to asi hodně divné kdyby skončil a najednou tu už nebyl. Přijde mi, že už prostě ke Slavii tak nějak patří. Například když odcházeli hráči, tak jsem býval smutný, ale hned jsem si uvědomil, jaká je realita českého fotbalu, ale když odcházel Mickael Tavares, tak mě to hodně vzalo. Taky tak nějak ke Slavii patřil. Řekl bych, že právě Jarolím a Tavares byli hlavní postavy faktu, že se toho za poslední roky hodně změnilo, a k dobrému.
    Jinak mají odejít nějací hráči, myslím že Tafat by si zasloužil aspoň půl roku někde pravidelně hrát, tedy hostování, a na přestup a tedy novou šanci někde jinde, Lada Volešák a Marek Jarolím.
    Jinak mi nikdo nepřebývá, zase to nemůžeme odehrát s 15 lidmi.

    • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

      quelhar (admin)     před 15 lety 06.08.2009 18:14 |  
      0 0

      No, uz nam vypadl jeden potencialni neprijemny souper a to ruska Samara...

    • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

      czross (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 18:35 |  
      0 0

      Po zapase sem toho mel taky plny zuby a odvolaval sem KJ, ale kdyz sem tak nak vychladnul tak by to asi spravne nebylo. KJ sem privedl spousty dobrych (obcas i spatnych) hracu a vybudoval tu neco co tu predtim nebylo. KJ se hlavne musi poucit ze svych chyb a svoje osobni zajmy nechat stranou tzn. nechat hrat na hristi vykonostne nejlepsi hrace. Skoncovat s tim tridenim hracu na oblibene a neoblibene

      • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

        Kactus     před 15 lety 06.08.2009 18:39 |  
        0 0

        Jo, po zapase i mne napadlo ze by KJ mel odejit, ale druha otazka co se mi tlacila do hlavy byla tato: kdo za nej? Jak se divam kolem, bohuzel v cechach nejen ze neni dost alespon trosku nadprumernych hracu, neni tady skoro zadny naprumerny trener. Proto jsou i tyto potize kluboveho fotbalu - prumerny trener ma prumerne hrace a jedine, co umi s nim hrat nadprumerne je ten legendarni presovsky beton.

        • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

          Khadgar     před 15 lety 06.08.2009 18:46 |  
          0 0

          Tak mladej Uhrin, ale ten je teď v Boleslavi. Sice je ta jeho houba co má na hlavě otřesná, ale to bych nějak zvládnul :-) Trénovat celkem umí a hlavně umí být na hráče zlej. Co rozhodně nechci, to je hodnej trenér. Dlouhodobě to nefunguje.

          • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

            Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 19:23 |  
            0 0

            tak v zhledem k tomu ze mame v tymu i hodne mladejch me napadlo jen jedno jmeno a to Beranek , no a nebo velkej risk a to zkusit Kozla.

            • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

              edenian     před 15 lety 06.08.2009 22:26 |  
              0 0

              nesmysly nesmysly nesmysly

        • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

          slaviator     před 15 lety 06.08.2009 22:17 |  
          0 0

          Varianty:

          1. Komnacky
          2. Vrba
          3. Uhrin ml
          4. Hrebik
          5. Fitzel, Soukup, Kozel, ...

          • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

            edenian     před 15 lety 06.08.2009 22:25 |  
            0 0

            Nesmysly nesmysly nesmysly

          • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

            mirecek1111     před 15 lety 06.08.2009 22:48 |  
            0 0

            Obávám se, že Komňacký nebo Vrba jsou dobří trenéři jen pro provinční kluby.
            Pokud by měl pan trenér jednou odejít tak jediná vhodná náhrada by byl pan Hřebík, popřípadě Kozel no.
            Ale snad si z dnešních slov Doležala pochopil jak se věci mají, takže je to bezpředmětné. A asi je to tak nakonec dobře.
            Jarolím už prostě ke Slavii patří, bylo by to divné vidět ho najednou na lavičce někde v Boleslavi.

            • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

              slaviator     před 15 lety 06.08.2009 23:04 |  
              0 0

              Uprimne? Mam pocit, ze KJ tak silnou pozici jako driv nema a ze tohle jsou jen reci pro media a verejnost. Pripomen si, kolikrat neco bylo receno a za par dni vse bylo jinak - Krajcika ve Slavii nechceme, pak tu trenoval, ale porad ho nechceme, jen se pripravuje na angazma jinde a pak podpis... Behem cca tydne naprostej kolotoc. Pritom si myslim, ze ho chteli od zacatku a jen si otukavali treba jak na tom je. Ale smerem ven rikali uplne neco jineho. Nebo jak ze sebe udelali blbce ohledne Brabce... A dalsii a dalsi.

              Podle me rozhodne podzim. Pokud se dostanem do zakladni skupiny EL, coz neni jiste, budeme mit ve 4.predkole nejspise silnejsi tym nez bychom meli ve srovnatelne fazi predkola LM, tak pokud dopadneme jako loni v UEFE, tak se v zime udela papa...

              Neni nahoda, ze posledni 2 roky (!) jsme v evropskejch poharech nevyhrali. Protocilo se tu za posledni rok a pul 40-50 hracu a pokud bychom nevyhrali ani letos, bylo by to sbohem asi nutne rict.

              Jarolim-neJarolim. On po jedne chybe odepsal Vaniaka, kterej nam doslova a do pismene vychytal LM, byl jednickou 2 roky a i diky nemu jsme meli dva tituly. Dobrej brankar v tymu jako je Slavie znamena hodne. Odepsal po jedne chybe Gebre Sellasiho, odepsal dalsi hrace, Belaid se asi jen tak na hriste nekoukne. Zato tragickej Jarolim hraje v zakladu temer porad, i kdyz kazdej pulrok konci na lavicce kvuli vykonum a nasledne obdobi zase zacina v zakladu.

              Jak je Jarolim tvrdej smerem k hracum, mel by byt prisny i smerem k sobe. Behem poslednich 2 let ani jednou nevyhrat v Evrope vcetne predkol, to je ostuda. Tymy jako Vaslui, Zilina, Tiraspol musime porazet.

              Nebo Jarolim zustane. Ale v tu chvili se da ocekavat, ze v lete zase polovinu kadru obmeni, odejdou hraci jako Vasiljevic, Trubila, ale i treba Celustka ci Vlcek s Raguedem a privede si polovinu hracu zase novejch....

              • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

                Kactus     před 15 lety 06.08.2009 23:14 |  
                0 0

                souhlasim s vetsinou komentare, ale stejne, co po odchodu KJ? napsal sem nize co si o tom myslim ... skromnejsi a pokornejsi KJ. Ale k tomu je potreba seriozni oponentura bez nejakych osobnich invektiv a urazek. Coz z vlastni skusenosti vim jak je tezke, alespon tedy nebrat kritiku jako osobni invektivu a urazku, kdyz ja jsem predse nejlepsi trener v cechach :)
                Tudiz KJ prozatim ano, ale v mantinelech. Ktere bohuzel ted nema a ta "temna strana sily" se zacina projevovat.
                Nelze totiz sverit nekomu neomezenou moc na pachani dobra a hlavne, nelze to sverit v akciove spolecnosti.

              • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

                mirecek1111     před 15 lety 06.08.2009 23:30 |  
                0 0

                Ale vždyt já vím, že máš pravdu.
                Ono je to fakt divné, Vaniak skutečně udělá jednu chybu a letí a Belaid, z toho chudáka už se osypávám. Vůbec nechápu, co proti němu pořád má, že mu nedá šanci. I když je zase pravda, že my na treninku narozdíl od pana Jarolíma nebýváme. Ale když je tam Marek Jarolíma a hraje tak jak hraje, tak je to opravdu do nebe volající.

                Jenomže co chceš? Přijde jiný trenér a po čase se projeví zase jeho rezervy. Například někdo zminoval Beránka. Jenomže Beránek už tady jednou byl, pracoval se Slavii velmi slušně ale po dvou letech nebo jak dlouho tady trenoval se mu to sesypalo pod rukama.

                Pan trener sice dělá pitomosti, ale podle mě jsou to pořád věci, které se dají odbourat. Jen pokud dokáže být opravdu sebekritický a přizná si, že ač oblíbení, tak někteří hráči tady opravdu nemají co dělat.
                Dále si snad po další blamáži přizná, že už nejde rok co rok dovážet nové hráče ve třech kaminonech s návěsy.
                A myslím si, že máme dost slušné a hlavně mladé talentované kluky, aby se z toho pořád ještě daly vytěžit dobré výsledky, třeba i za rok v Evropě.
                Však se podívej na dnešní nominaci Dovalila. Například povolal 7 obránců a 6 z nich jsou slavisté, kteří tu jsou nebo mohli být.
                No a v neposlední řadě snad jednou pro vždy skončí ta katastrofální přestupová polita na bázi, "však on dával goly všude kde byl" ..každý druhý na webech lámal rukama nad Naumovem, a jak to dopadlo. Nebo ten Trubila. Byl vůbec někdy v nominaci na zápas.
                Ale i tak pořád věřím, že je pan trenér dost zkušený, aby se z vlasních chyb dokázal poučit a ještě pro Slavii udělá hodně.

                Hlavně proboha ať už konečně ustálí sestavu s hráči, kteří si to výkonostně zaslouží a dá jím výhry nevýhry prostor aspoň do konce září. A taky ať proboha hrají kluci na postech, které mají zažité. Hloušek přijde jako záložník, a pak za měsíc vystřídá obránce a útočníka. Tohle také nejde. Švento těma čachrama v minulé sezoně neskutečně trpěl.

                Já bych postavil sestavu
                Vaniak - Čelůstka, Vomáčka, Suchý, Hubáček - Milan Černý, Belaid, Ragued, Jarda Černý - Vlček, Hloušek.
                Podle mě je to to nejlepší co máme, a ti kluci by proto taky zasloužili ukázat, že je to to nejlepší co máme, ne aby se po jedné remíze zase všechno překopávalo. Suchý šel na DZ, Hloušek na beka atd.

                • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

                  slaviator     před 15 lety 07.08.2009 10:02 |  
                  0 0

                  Mno, rezervy ma kazdej trener, i Ferguson, Mourinho, Wenger a dalsi a dalsi. Napr Wenger dle meho nesmyslne stavi jen na mladicich, pritom muze koupit i zkusene hrace, penize na to jsou k dispozici. Ale sotva se nejakej uchyti, proda se tu do Barcelony, tu do Juventusu, tu do... A Arsenal hraje o to "sve" ctvrte misto.

        • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

          slaviator     před 15 lety 06.08.2009 22:25 |  
          0 0

          Jo, a Psotka... :))

          • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

            Khadgar     před 15 lety 06.08.2009 22:26 |  
            0 0

            Na toho já jsem zvědavý, jak se mu bude letos dařit s Olomoucí. Umí pracovat s mladými, hraje ofenzivní fotbal, nebojí se posadit drahý posily (Goce, i když to bylo jenom hostování).

            • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

              slaviator     před 15 lety 06.08.2009 22:40 |  
              0 0

              Zitra budeme nasazeni asi jenom my a Sparta, co? Skoda, jednak Olomouc zatim v uvodu sezony hraje skvele a mit lehciho soupere, mohla by prispet dalsima bodama do koeficientu...

    • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

      wector     před 15 lety 06.08.2009 20:24 |  
      0 0

      Oživit se to dá výměnou asistenta (nebo příchod dalšího), třeba někoho na standardky, v nich jsme bez ohledu na včerejšek špatní a to před jakoukoli bránou. Holt musí KJ záskat titul, ať si za rok uděláme reparát a pak další, třeba už zase jako nasazení.

      • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

        mirecek1111     před 15 lety 06.08.2009 20:30 |  
        0 0

        nasazení budeme příští rok i ve 4 předkole o LM, pokud teda vyhrajem titul a postoupíme tam i kdybchom prodrbali i další dva zápasy a nehráli ani tu UEFU.
        Pokud si vzpomínáte, taky jsme před léty nepostoupili ani do UEFA po vypadnutí s Totenhamem, tudíš jsme ten rok získali strašně malo bodíků do koeficientu, a právě ten rok se bude letos mazat tím co uhrajeme teď. Takže je to vlastně jedno, naštěstí.
        No ale myslím, že v těchto týdnech máme daleko i k tomu titulu, musíme se oklepat dřív, než to bude ještě horší.

        • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

          mirecek1111     před 15 lety 06.08.2009 20:39 |  
          0 0

          no tak ne, až příští rok, DOPRDELE, když se má něco posrat, tak už fakt všechno. Tak to se musíme letos sakra snažit uhrát to aspon na 5 bodíků. Máme zatím 1,72.

    • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

      bongor     před 15 lety 06.08.2009 21:42 |  
      0 0

      Mě napadlo taky jedno jméno na trenéra:Karel Jarolím,jinej tu momntálně není.Karel by potřeboval trochu potlačit svoje ego a opravdu přestat posuzovat hráče podle oblíbenosti.To je ale názor,který nemám podložený žádnými fakty,to bych musel být jako Jiri1 a potají poslouchat všatně v nějakém módním převleku.
      Ovšem někdy to na mě dělá ten dojem.Sestava byla úplně podle mého gusta,jen jsem myslel,že měl hrát místo Marka Belaid nebo Voliš
      a na lávce měl určitě sedět Šenky.

      • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

        edenian     před 15 lety 06.08.2009 22:29 |  
        0 0

        YES

      • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

        Kactus     před 15 lety 06.08.2009 23:06 |  
        0 0

        Jo, to mne napadlo take, koho za KJ? odpoved je jasna, skromnejsiho a pokornejsiho KJ :)
        Jinak v okoli nikdo. Treba rovnou odpadaji ti, co nekdy cichli ke sralte (hrebik treba), pak ti co jsou prilis hodni (beranek treba), pak ti superteoretici (csaplar treba).
        Tudiz porad zustava KJ, jen to chce ho taky trochu jebat, jak on jebe hrace. Myslim, ze ani takovy Fergusson nebo Wenger nejednaji bez opozice jak je to bohuzel u nas.

  5. Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

    Viking     před 15 lety 06.08.2009 19:39 |  
    0 0

    Tak Doležal mluví celkem rozumně. Souhlasím v jedné věci - na včerejšek určitě mělo vliv, že KJ nebyl na lavičce. Sestava byla kromě Tvaroha OK.

    Co ale nepochopím, bylo stáhnutí Hlouška půl minuty po sprintu přes celé hřiště, po kterém rozhodně nevypadal, že nemůže. Od té doby šel náš výkon rapidně dolů, do té doby jsme zápas v pohodě kontrolovali. Když napadali Hloušek s Vlčákem, jejich obránci vůbec nestíhali a odevzdávali zbůhdarma míče. Přesunem Milana do útoku a následný vstup Tafat byl fatální. Děsný prokauč.

    Jestli ještě někdo přijde tak doufám že to bude útočník.

    • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

      quelhar (admin)     před 15 lety 06.08.2009 19:41 |  
      0 0

      Cetl jsi, ze ma Hlousek vyron kotniku?

    • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

      czross (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 19:50 |  
      0 0

      pokud bude Hlousek pravidelne nastupovat v utoku tak utocnika nepotrebujeme. Je tam rozhodne platnejsi nez v obrane. Navic stale cekam ze dojde k nejakemu vzkriseni Senkyho :-(

      • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

        Viking     před 15 lety 06.08.2009 19:54 |  
        0 0

        Nečetl Quelhare. Tak to nechápu, kde se v něm vzaly ty síly na ten sprint...

        • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

          czross (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 19:56 |  
          0 0

          „Asi v desáté minutě jsem šel do souboje, soupeř mě strčil a já jsem si udělal výron kotníku. Hrál jsem ale přes bolest, nechtěl jsem odejít ze hřiště,“ řekl Hloušek našemu webu. ...je to borec. :)

          • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

            Viking     před 15 lety 06.08.2009 20:46 |  
            0 0

            Já musím hlavně zjistit, v kterém řeznictví nakupovala v mládí paní Hloušková..:-)

          • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

            slaviator     před 15 lety 06.08.2009 22:12 |  
            0 0

            Mno, stal 28 milionu. Ale jsou to uplne jinak vylozene penize nez 10 za MJ, 10 za Abrahama apod...

            • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

              Viking     před 15 lety 06.08.2009 23:06 |  
              0 0

              Já ho viděl třikrát za Jablonec a včera poprvý za Slavii. Je to neskutečnej buldok. Jeho místo je v útoku, obránců a halvů máme dost.

  6. Anketa o Jarolímovi

    hajda     před 15 lety 06.08.2009 20:32 |  
    0 0

    Anketu o tom, zda by měl být Jarolím odvolán, najdete na www.slavista-st.cz [www.slavista-st.cz]

  7. Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

    jack09     před 15 lety 06.08.2009 20:40 |  
    0 0

    muj nazor je ze mame dobrej tym a pokud v zime a v lete nebudou zase prekopavat pulku kadru ale jen ho lehce doplnime tak se sehrajou a mohlo by to mohlo bejt dobry-vyhrat titul a zkusit to o LM znova (ale zname KJ)
    jinak koukam na ZDF na HSV a kdyz vidim Tavarese v zakladu tak mam takovy nostalgicky vzpominky...

  8. Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

    Mimo86     před 15 lety 06.08.2009 21:02 |  
    0 0

    Děkujeme hráčum a vedení za postup, do čtvrtého předkola Evropské ligy.:-)

  9. Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

    Viking     před 15 lety 06.08.2009 23:10 |  
    0 0

    Sestava na Střížkov:

    Vaniak - Čelůstka, Suchý, Vomáčka, Trubila (at se ukáže) - Krajčík, Ragued, Belaid, J. Černý - Hloušek, Naumov

    • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

      quelhar (admin)     před 15 lety 06.08.2009 23:28 |  
      0 0

      No, kdyz Jarolim rekl, ze to protoci a da sanci jinym, tak bych to videl podobne, mozna misto Celustky Grajciar, u ktereho se mi nechce verit, ze uz by byl odepsany.

      • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

        slaviator     před 15 lety 07.08.2009 10:08 |  
        0 0

        Jsem zvedavej, kdo budou ti 3-4 hraci, co podle KJ odejdou. Bojim se, velmi se bojim, ze to bude Belaid, Grajciar a Senkerik, pripadne jeste nekdo ctvrtej....

  10. Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

    denydzlSKS     před 15 lety 06.08.2009 23:14 |  
    0 0

    jenom se modlím, aby jsme nedostali: fc janov, vaslui, žilina, metalurg doněck nebo dynamo moskva...to by bylo na odstřel:-/

    • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

      quelhar (admin)     před 15 lety 06.08.2009 23:26 |  
      0 0

      Uvidime, jak to zkrouhne predrozdeleni, ktere bude znamo zitra dopoledne. Tady je soupis vsech moznych souperu serazenych podle koeficientu:

      Lech Poznań
      Genoa CFC
      FK Crvena zvezda
      Heart of Midlothian FC
      Brøndby IF
      Trabzonspor
      FC Metalurg Doněck
      En Avant de Guingamp
      FC Vaslui
      PAOK FC
      FC Amkar Perm
      FC Dynamo Moskva
      MŠK Žilina
      Tromsø IL
      SK Rapid Wien
      Vorskla Poltava
      FC Sion
      NAC Breda
      FC BATE
      CD Nacional
      IF Elfsborg
      Sivasspor
      KRC Genk
      Stabæk Fotball
      SK Sturm Graz
      Bnei Yehuda Tel Aviv F.C.
      ŠK Slovan Bratislava
      MFK Košice
      FK Sarajevo
      St. Patrick's Athletic F.C.
      NK Maribor
      FK Baku
      FK Karabakh
      FC Levadia Tallinn
      FC Aktobe

      Aniz bych je znal nejak lepe, tak osobne je delim takto: Tezci (v soucasne forme Slavie skoro nehratelni): Genoa CFC, Trabzonspor, FC Metalurg Doněck, FC Dynamo Moskva, Sivasspor

      Stredne tezci (pri soucasne forme Slavie by byl asi favorit souper):
      Lech Poznań, FK Crvena zvezda, FC Vaslui, Brøndby IF, En Avant de Guingamp, PAOK FC, FC Amkar Perm, Bnei Yehuda Tel Aviv F.C., ŠK Slovan Bratislava, KRC Genk

      Stredne lehci (pri soucasne forme velmi vyrovnane zapasy): Heart of Midlothian FC, MŠK Žilina, Tromsø IL, SK Rapid Wien, Vorskla Poltava, FC Sion, NAC Breda, FC BATE, CD Nacional

      Lehci (pri soucasne forme postup Slavie tak 65%): IF Elfsborg, Stabæk Fotball, SK Sturm Graz, MFK Košice, FK Sarajevo, St. Patrick's Athletic F.C., NK Maribor, FK Baku, FK Karabakh, FC Levadia Tallinn, FC Aktobe

      • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

        denydzlSKS     před 15 lety 06.08.2009 23:32 |  
        0 0

        já bych chtěl guingamp nebo sion, přiznávám však, že nevím jak hrajou, ale mám pocit že jsou to hratelní soupeři a většinou když mám takovej pocit tak to tak je;-)

        jinak k trenérům, jarolíma nevyhazovat, on je to kvalitní trenér, máme nejkvalitnější tým za xy let, ono to přijde, jediný co bych jarolímovi vytknul je jeho evropská taktika, kde nehraje na vítězství, ale na postup...což je chyba

        • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

          quelhar (admin)     před 15 lety 06.08.2009 23:57 |  
          0 0

          Ja bych chtel asi St. Patricks, ti se jevi nejschudneji, prestoze vyradili Samaru.

      • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

        mirecek1111     před 15 lety 06.08.2009 23:33 |  
        0 0

        Nevíš jestli bude Liberec nasazený, kolik má koeficient ten nejvýše nenasazený?
        Jinak to vypadá slušně, tedy pro nás, těch opravdu dobrý je tam dost málo na to, aby jsme měli takovou smůlu a chytli je.

        • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

          denydzlSKS     před 15 lety 06.08.2009 23:35 |  
          0 0

          bohužel liberec je "třetí pod čarou" poseldní nasazený(odense - 12,890) liberec(12,150)

        • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

          quelhar (admin)     před 15 lety 06.08.2009 23:35 |  
          0 0

          Liberec je nenasazeny, ma koeficient 12,150 zatimco posledni nasazeny Odense z Danska ma koeficient 12,890.

  11. Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

    Bejbl     před 15 lety 07.08.2009 00:06 |  
    0 0

    Moc sem nyní nepřispívám, stavím barák a tak není moc času. Ale včera jsem samozřejmě nechyběl. Prolétl jsem komentáře, směsici výčitek na KJ, vedení, Jandu atd.
    Moje postřehy:
    - Nářek nad poslední standardkou-Nerozhodla! Rozhodlo, že jsme měli přidat v první půli druhý gól atd. Ale hrajeme na náhodu, dlouhé nákopy, záloha neexistuje. Obdivuji Vlčka s Hlouškem, co odjezdili. Ale takto se nedá hrát celý podzim, to budou v září, říjnu utavení.
    - Brabec chybí, celkově jsme nesehraní, řez byl moc hluboký. Proč každý půlrok znovu a znovu? "Boční prachy" zainteresovaným? V době, kdy se rozhoduje o LM, se sehráváme...
    - Pozitivní věc. Výkon Hlouška, J. Černého (jediný dokáže podržet balón, poradí si. Patří do repre, p. Hašku!)
    - A spolehlivý Hub! Je to jako každý půlrok. Všichni na něho nadávají, přijdou na jeho post prý lepší, hrají půlku zápasu v přípravě a tady někteří šílí, jací to jsou borci a pak se odehraje pár zápasů a Hub se vrátí místo nich do sestavy a už tam nikoho nepustí...
    - Vypadnutí s Doněckem mě bolelo víc. Byli jsme ve sračkách, na Strahově a "věčně druzí". Dnes jsme v Edenu, "Věčně první" a snad finačně OK. Sportovně jsme ale v prdeli, otázkou by bylo, co bychom předvedli v dalším dvojzápase.
    Tak snad se vše srovná....
    -

    • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

      YsoEz     před 15 lety 07.08.2009 00:19 |  
      0 0

      no nevim J.Cerny hral taky pekny houno, dokaze podrzet balon a hezky spadnout tak ze je to vzdy faul to mas pravdu, ale na to ze hral v zaloze tak nic nevymyslel, moc pomalej, drbe to, na repre to neni ani nahodou

    • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

      whiplash     před 15 lety 07.08.2009 00:43 |  
      0 0

      Ano, to se nekdy srovna, ale otazky zustavaji:
      - vazne mame tak nezkusene vedeni a realizacni tym ?- kdy se teda konecne nejak "sehraji" ?
      - bylo nezbytne nutne takhle riskovat s obmenou kadru ?
      - jaka je ted vlastne "pater" tymu ?

      a konecne:
      -jak to, ze se sehravaji az ted? to je profesionalni pristup ?
      -co to fiasko s Romanovsem ? to je profesionalni skauting ? :)
      - a co me osobne hodne zere - proc nechytal Vaniak a nehral Senkerik ci Naumov nebo Krajcik, ktery ma alespon zkusenosti ?

      Vzdyt je to uplne smesne......takhle to prokaucovat

  12. Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 07.08.2009 02:13 |  
    0 0

    Mám pocit, že jsem tady s následným názorem vždy byl a nadále budu za kacíře. Ale už mnohokrát jsem psal, že v situaci české ekonomiky, nemá žádný český klub (a ani Slavia) na to, aby budoval tým na Ligu Mistrů. Koho nakupujeme? Toho, koho nechce "Evropa" z české ligy a kdo není pod smlouvou z ciziny a mohl by se u nás "recyklovat". Finančně nejsme srovnatelní nejen s týmy z Anglie, Španělska, Itálie, Francie, Německa, Holandska, atd., ze Skandinávie, ale ani z Rakouska, Řecka, možná Rumunska a různých východních zemí. Kalkulovat s pravidelným angažmá v lukrativní Evropské soutěži je harakiri. Musíme se vždy a hlavně soustředit na ligu. Uspět v ní. A potom snít, že se to jednou za čas povede. Tečka.

    Nadávat trenérovi a vedení, že rozboří po každé sezóně tým je hloupost, a můžete to opakovat rok co rok. Jestli máme úspěšný rok (a ten máme, jsme-li do 3. místa v lize), západ nás prostě uplatí, vykoupí to lepší a lehce nadprůměrné a nám nezbývá než budovat znovu. Možná paradoxně po letošní sezóně bude větši pravděpodobnost, že tým udržíme, protože nebude tak na očích.

    Jak moc byl tým nový? Brankář, v obraně Vomáčka a Čelůstka, v záloze Raquet a v útoku Hloušek, ostatní jsou staré známé tváře. To, že jsme nedali bohužel druhý gól a ke konci začali hrát hodně nervózně není nic nového. Stalo se to mockrát a to i hluboko před érou KJ. Je to tím, že pro jakoukoli Slavii vždy bylo a dlouho ještě bude uspění v Evropě tak cenné, že z toho hráči budou psychicky ve stresu a potom se může přihodit i to, že nás porazí tým, který do té doby ani nevystřelil na bránu ...

    Byly doby, kdy jsme snili o jakkoli umatlaném vítězství v lize a vlastním stadionu. Teď jsme ligu vyhráli dvakrát za sebou, máme nejhezčí stadion v lize, nejlepší fanoušky, skvělou atmosferu. Ale s jídlem roste chuť a zákonitě to ne všem stačí. To "dolů z hrušky" platí nejen pro hráče, trenéry, vedení, ale i pro nás příznivce. Buďme rádi za to, kam se náš klub dostal, mohlo by být mnohem hůř.

    To, jak proběhla děkovačka po nejhorším okamžiku pro většinu kluků z kotle v celé jejich "slávistické historii" vidím jako velkou naději do budoucna. A už po zápase jsem si říkal, že i proto je to vyřazení cenné, abych viděl takovou pospolitost fanoušků a týmu, i když vyřazení bylo nesmírně kruté a ještě dlouho dlouho nepřebolí......

    • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

      vavicek     před 15 lety 07.08.2009 07:37 |  
      0 0

      Broblém je v tom, že jsme nehráli s nějakým velkoklubem nebo týmem z lepší ligy. My jsem hráli proti naprosto ubohému týmu z Moldavska! To srovnání s ostatními státy nechápu. My jsme snad letos mohli narazit na tým z Anglie, Francie? Ne. My jsem mohli narazit nanejvýš na Salzburg. A ani ten nehrál nic světoborného. Co se týče těch hráčů. Jednoznačně chybí Brabec. A toho jsme jak jistě víš neprodali. Ten byl odejit. A hlavně mi nepište, že prodával zápasy. Protože jeden hráč těžko může sám prodat zápas. Takže pokud by byl potrestán za to, tak by sním museli odejit další hráči.

    • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 07.08.2009 07:43 |  
      0 0

      Dobré ráno Vám všem přeji.
      Děkuji Vám všem za příspěvky. Omlouvám se, že jsem pak už neodpovídal, ale já jsem si to musel ještě nechat všechno projít hlavou. Poslouchal jsem vyjádření Mgr. Doležala, K.Jarolíma a dával jsem si to všechno dohromady, abych v tom našel vysvětlení. Doležal mluvil vcelku logicky, mělo to hlavu i patu. Jen si myslím, že větší akcent měl zaznít k analýze těch prvních vesměs nepovedených zápasů a výbuchem v posledním zápase. Toto téma by se nemělo hned opustit. Ten propadák se musí přijmout s pokorou a hledat příčinné souvislosti. Věděl jsem, že podrží trenéra a abych Vám pravdu řekl, v jeho odvolání by cesta dál zas až tak dobrá nebyla, protože není v současné době nikdo jiný. Vím, že KJ je velký slávistický srdcař a věřím mu , že ho to žere. To mu všechno věřím, i to, že říká poctivě tu větu o tom, že teď v průseru se pozná charakter. Tak jsem zbystřil pozornost. Myslel jsem si, že začne u sebe. Ale on začal Petrem Jandou a jeho chybou v zápase a tam hledal příčinu prohry. To je špatně. Rozumím tomu, co napsal Huzgi. Vím, že obměna hráčského kádru je nutná. Posily co do úrovně naší ligy byli vcelku kvalitní. KJ vpodstatě do mančaftu dostal, co chtěl a bylo to v možnostech našeho vedení.
      K.J. nepodržel Martina Vaniaka, po jediné chybě v zápase ho vyndal a to se nedělá. Golman je tak specifická osobnost, že se tam musí na to jít úplně opačně. Příkladem je např. P.Čech, taky mu některé zápasy na jaře v PremierLeague nevyšlo, dělal i chyby, ale chytal a rozchytal to. Martin by si tu důvěru zasloužil. Hanuš je mladý kluk a má to všechno před sebou, ten do toho ligového kolotoče a tuzemského poháru mohl přijít postupně. Ve středu se to projevilo, protože ikdyž už blbě vidím, tak u Hanuše jsem viděl dost velkou nervozitu. Při tom vyrovnání, šel dost rychle do kolen a pak na to přehození už dost rychle nereagoval. Ale to nebylo meritem věci. Tím bylo podržení M.Vaniaka. Velká chyba KJ. Druhou chybou byl M.Jarolím. Nikdy jsem nikoho nehonestoval a ani MJ jsem nikdy nějak moc nenatíral. Ale musím souhlasit s Tantalem v tom, že ten kluk už někdy od zápasu s Brnem ještě na jaře se hledá, jeho hra je příliš měkká a nedůrazná, a co hlavně , příliš velká ztráta míčů díky nedůrazným soubojům a nepřesným přihrávkám. To bylo i ve středu. Po 15 minutách měl jít ven a měl tam jít Belaid. Jeho hra by na Sheriff platila. Oni přeci nehráli vůbec nic. To samé s tím Hlouškem. On hraje tři zápasy na beku a pak hned na forvarda, přitom hrál snad nejlíp z našeho mančaftu a to jsem vůbec netušil, že hraje s výronem. Ten je velkou nadějí pro nás a díky mu za to. Hubáčka (mimochodem velmi dobrý) nechá tři zápasa sedět. Hubáček je hráč, který si své na tom beku odehraje. Hloušek měl hrát místo Dušana a podporovat daleko víc ofenzivu ze zálohy. J.Černý je bez debat tam, kde má být. Raqued se jeví velmi slušně. Janda je z formy, M.Jarolím taky. M.Černý je hráčem, který bude ještě lepší, ale musí hrát na své straně. No a útok zatím vpodstatě nemáme vůbec. A to mám Vlčouna moc rád. Belaid si kopl jen trošku, Šenkeřík vůbec a o Taffatovi už jsem psal. To je kluk , který se potřebuje ještě moc učit a rozehrát se a ne ho tam strčit na posledních pár minut a to do tak důležitého mače. Ale je to v něm, jenže takhle ho zblbneme.
      Příprava byla podle mého názoru nějak divně rozfázovaná. Hrubá příprava je dost dlouhá a na přípravné zápasy pak není čas.Tak se to zkouší až při lize a nikdo pořádně neví, co má hrát. Mimochodem, už na jaře jsem signalizoval, že by mohla nastat výměna asistentů. Řehák, (ano srdcař, ale bohužel nic víc) už je mimo a burcovat před zápasem, to umí kdekdo. I při tom zápase s MB, jsem měl chvíli pocit, že to jde a pak ve druhém poločase, jako kdyby to nejednou kopírovalo ty nepovedené zápasy z jara. Hlavně do doby, než jsme dostali ten nešťastný gol. A to MB nehrála dopředu taky skoro nic. Teď máme v kádru 30 hráčů, a trochu si s tím nevíme rady. Snad jedině co funguje, to je hra M.Suchého a Vomáčky, tam si to začíná do sebe sedat. Tak to jsem si myslel, že by mohlo při té sebekritice od KJ mohlo zaznít. Třeba to ještě zazní. V neděli večer uvidíme a třeba už v nedělní sestavě najdeme částečnou odpověď. A jen na závěr dodám, že se z toho musíme vyhrabat sami. Nikdo nám pomáhat nebude, a tak jsem byl moc rád, že i ve středu večer jsme v tom kluky nenechali a zaznělo "Vždycky jsme s Vámi". Tudy vede cesta. Sokrates55

      • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

        lassiter     před 15 lety 07.08.2009 08:49 |  
        0 0

        Jak už tady spousta lidí řekla, jedna pozitivní věc ze zápasu je, že najednou máme kvalitního útočníka. Doufám, že to tak vidí i KJ. Těch náběhů co Adam, ale i Standa, absolvovali, byla strašná spousta a jestli měl někdo nárok na to být vyčerpanej, tak to byli tihle dva. Velká škoda, že jejich náběhy pro míč, který jsem od útočníků od odchodu Standy ve Slavii neviděl (určitě to nebyli alibistický náběhy aby se neřeklo typu Fořt nebo Pekhrat na jaře), zůstali ve velký míře nevyužitý. Dost často mi totiž přišlo, že obránci mají stanovenej nějaký počet přihrávek, který si mezi sebou musí na půlce dát, než se podívají dopředu. Já tomu sice nerozumím, ale třeba nechápu, k čemu je, když si záložník běží k obránci pro míč, ten mu ho nahraje a záložník mu ho hnedka z první vrátí. Možná to má nějaký účel, ale podle mě jediné, co se stane, je, že uběhne deset patnáct vteřin.

      • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

        Kactus     před 15 lety 07.08.2009 09:38 |  
        0 0

        Drahý Sokrate,
        Vaše příspěvky čtu velice rád a myslím, že teď jste trefil ten pověstný hřebík. Ano, KJ je tady to nejlepší co máme, ale jaksi mu již chybí sebereflexe. Stejně jako Vrabec nebo Doležal, i on to hodil na hráče. Myslím, že za současný stav jsou zodpovědni všichni, ne jen hráči. Dokonce i my, fanoušci. Stačí si jen pročíst komentáře před zápasem i po něm. A nemusí se ani na slavia.cz kde je to fakt tristní.

        • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

          Viking     před 15 lety 07.08.2009 10:00 |  
          0 0

          Doležal řekl, že chyba nastala v rámci celého klubu, nejenom na hráčů. Nějak zvlášť chybu neuznal Karel, ten to hodil na hráče. Přitom on svůj díl taky nese:

          1) Nesmyslně vyjel loni po rozhodčím a dostal trest, na lavičce chyběl, to je neoddiskutovatelné.

          2) Sestava byla plus mínus správná, lze polemizovat maximálně o Jarolímovi. Nicméně lavička dobře zvolená nebyla. Čtyři záložníci a nezkušený Tafat. Pokud je první zápas 0:0, tak je velká pravděpodobnost střídání jednoho nebo dokonce obou útočníků. A my na lavičce měli jenom Libora. V žádném případě to na něj nechci házet - je nezkušený a ten hráč Tiraspolu ho trochu potáhl, to se holt stane.

          3) Realizační tým potřebuje při vší úctě k Vrabcovi a Řehákovi oživit. Dělají to všichni zahraniční TOP trenéři (i ten Ferguson), nebo třeba hokejový Růžička - cítí, že se časem okoukají a nepřinášejí potřebné podněty. Řehák je tam kvůli tomu že je velký slávista ale jeho přidaná hodnota mužstvu je podle mě velice sporná. Vrabec se nikdy moc nevyjadřoval ale tím rozhovorem po zápase se ukázalo, že to taky žádný zázrak nebude. Jestli oni tam ale nejsou kvůli tomu, že si právě Karel může dělat všechno po svém. Na Spartě to pochopili a Martin Hašek tam podle mě žádného kejvala nehraje.

          Vypadnutí žádná tragédie není. Máme pořád hodně mladé, perspektivní mužstvo, liga je na začátku, finančně na tom tak zle snad nejsme. Akorát jsme promarnili jedinečný "mečbol" na to, utéct na další 2-3 sezony o parník ligovým pronásledovatelům. A to je obrovská škoda.

    • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 07.08.2009 10:14 |  
      0 0

      Huzgi, ty vsechno jen omlouvas, aby se nahodou nekdo nedotknul Karla, az mi z toho nekdy vychazi, jako by byl dulezitejsi nez slavie. Ja tentokrat nemam pravo moc kritizovat, protoze letni posileni kadru se mi libilo, myslel jsem ze tym bude silny, ze tentokrat Karel sahl po spravnych hracich. Nicmene, tak jednoduchy to neni, behem pripravy se Karlovi proste nepodarilo dat tym dohromady a najit ty spravne lidi do zakladu, misto toho se chaoticky resi vse na posledni chvili a tym odehral prvni 4 zapasy hrozne, dokonce bez toho, aby si vytvoril poradnou golovou sanci. S tim preci nemuze byt spokojen nikdo, komu na slavii zalezi. Nelibi se mi, jak si KJ misto hledani chyb u sebe nasel Jandu jako hromosvod, pritom problem neni jeho faul ani chyba Tafata, ale problem je slaba hra tymu, diky ktery jsme se proti souperi, ktery byl slabsi nez jsem si myslel, ocitli v situaci, kdy jeden nahodny gol mohl rozhodnout o nasem vyrazeni. Nase zaloha byla zoufala uz v prvni puli, kdy hru delali Vlcek s Hlouskem, bohuzel bez podpory kterehokoli ze zalozniku. Mimochodem pred Hlouskem smekam, byl bych asi spis pro, at to poradne vyleci a proti Strizkovu nenastupuje. O MJ toho bylo napsano dost a ja souhlasim s tantalem a sokratem, ze jeho nasazeni byla jedna z velkych chyb, ktere se staly. Skutecne o deseti se nehraje moc dobre.

      • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

        Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 07.08.2009 10:25 |  
        0 0

        Nevím martyni, zkus si to přečíst ještě jednou, nemám pocit, že bych něco omlouval. Jsem z toho hodně smutný a přešlý. Nemám problém zpětně říct, že koučing obou zápasů nebyl úplně v pořádku, MJ byl nejhorší hráč na hřišti a hodně kazil, v celé letošní sezóně je kreativní hra zálohy prachbídná, už více než rok se nedaří najít gólového útočníka. Ale o tom jsem psát příspěvek nechtěl, to tady rozepsali jiní.

        • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

          slaviator     před 15 lety 07.08.2009 11:40 |  
          0 0

          Vic jak rok? Nezapominej na Necida, ten tak dlouho jeste fuc neni...

          • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

            Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 07.08.2009 12:02 |  
            0 0

            A kolik dal gólů v evropských pohárech?????

      • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

        quelhar (admin)     před 15 lety 07.08.2009 10:32 |  
        0 0

        Kdyz se takto opres do M. Jarolima (opravnene), je treba pote taky dodat, ze jsme hrali o deviti, protoze stejne zoufaly jako on byl prave i Janda a jen prispel k tomu, ze jsme opravdu hrali bez jakekoli invence zalozni rady.

        • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 07.08.2009 10:47 |  
          0 0

          No a to ja jsem taky napsal uz davno, Janda byl dopredu opravdu spatny. Alespon si plnil povinnosti pri braneni, takze v deviti a pul...:-)

  13. Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

    Viking     před 15 lety 07.08.2009 10:20 |  
    0 0

    Jestli čtu správně, tak můžeme dostat:

    Vaslui, CZ Bělehrad, Poltava (Ukrajina), Stabaek. To je hrůza.

    • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

      quelhar (admin)     před 15 lety 07.08.2009 10:21 |  
      0 0

      Presne tak. Takze se snad modleme za Stabaek, protoze ostatni je opravdu hruza... :o(

      • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

        quelhar (admin)     před 15 lety 07.08.2009 10:35 |  
        0 0

        Na druhou stranu, ty zbyle tri moznosti jsou sice zoufale neatraktivni, ale rozhodne ne nehratelne... Ale Vaslui bych opravdu nechtel, to radsi CZ. Ukrajinci by taky nemuseli byt neresitelni.

        • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

          mirecek1111     před 15 lety 07.08.2009 11:32 |  
          0 0

          Já bych Vaslui bral, máme nejvyšší čas se nejen oklepat ale i ukázat, že na tom nejsme tak hrozně jak to vypadá. A na kom jiném by to bylo lepší než na týmu, který nám dělal minulý rok takové problémy.
          Proboha to se už budeme strachovat o soupeře i z takového výběru klubů.

          • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

            Khadgar     před 15 lety 07.08.2009 12:15 |  
            0 0

            Tak u Vasluie záleží jakou bude mít formu Kuciak. Pokud špatnou, tak se nebojim :-D

      • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

        mart     před 15 lety 07.08.2009 11:18 |  
        0 0

        Spravne, jedine Stabaek.
        Nakonec Oni si nas asi taky preji :D (kdyz krome nas je v jejich kosi uz jen sama sebranka [Benfica Lisabon, Valencie, AEK Atény]).
        Mozna by to slo udelat nejakou mimosoudni dohodou :).mart

        • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

          mirecek1111     před 15 lety 07.08.2009 11:27 |  
          0 0

          Tak aspoň že tak, ať už dostaneme kohokoli, tak každému soupeři uděláme radost :)

    • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

      YsoEz     před 15 lety 07.08.2009 10:35 |  
      0 0

      dostaneme Vaslui si myslim

    • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

      denydzlSKS     před 15 lety 07.08.2009 10:43 |  
      0 0

      můj tip(spíš sen): slavia - stabaek, olomouc - heerrenveen, teplice -bruggy, liberec - dinamo, sparta - fc janov...

      • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

        Oja     před 15 lety 07.08.2009 11:13 |  
        0 0

        Můj tip: Slavia - CZ, Olomouc - Brémy, Teplice - Villarreal, Liberec - Hamburk, sparta - Janov... Atraktivní soupeři, ne žádnej východ :)

      • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

        moe     před 15 lety 07.08.2009 12:34 |  
        0 0

        Můj tip: Slavia - Vaslui, Olomouc - Heerenveen, Teplice - Villarreal, Liberec - Charkov, Sparta - Maribor

  14. Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

    Rigga     před 15 lety 07.08.2009 12:04 |  
    0 0

    Ahoj lidi,
    leta sem chodím a čtu Vaše příspěvky, ale vzhledem k tomu co se událo mam pocit a potřebu sdělit Vám můj názor. To co se stalo je tragedie možná sportovní a určitě velká škoda finanční. V žádném případě to však není tragédie lidská a to je třeba si uvědomit. To na úvod.
    K ostatnímu také krátce. Myslím si, že není na místě pochybovat o KJ. Je to chytrý člověk, trenér a velký slávista. Myslím, že jeho vyřazení zasáhlo asi nejvíce z nás všech. Věřím, že se k tomu postaví čelem a jeho další kroky budou směřovat k dlouhodobému vyřešení a zlepšení situace. A teď se dostávám k tomu nejdůležitějšímu.
    Dle mého názoru udělala Slávka neuvěřitelný pokrok po všech stránkách který fotbala a vše okolo přináší. Jedna zu nejpozitivnějších věcí co se však udála je obrovská změna kádru letos. Sice se to zdá paradoxní, ale naše jaro bylo špatné a tak investice do mnoha mladých talentovaných hráčů je něco z čeho může náš klub těžit následující tři sezóny.
    Myslím, že úkolem nás fandů by mělo být dát teď jednoznačně najevo, že stojíme za naší Slávií a především za těma mlaďochama kteří hupsly do této šlamastiky rovnejma nohama. Myslím že se shodneme, že jsou to v drtivé většině dobří fotbalisti a já pevně věřím, že když budou cítit podporu z naší strany ikdyž se jim nedaří, porostou a ono se to zlomí. Do budoucna máme totiž tu výhodu, že jsou to naši hráči a né žádné hostovačky. Myslím, že tohle je to co myslel KJ tou koncepcí a že podobně bohatá (na množství) přestupová období se už opakovat moc nebudou. To co vidíme je myslím rodící se mladá kostra nové Slávie. Myslím, že jádro je zdravé, dravé a mladé, dejme jim čas a podporu ať mohou vyzrát.
    Nejhorší ze všeho by myslím bylo, kdyby došlo k nějaké hysterii a vyhození půlky kádru a realizačního týmu. To by byla cesta spartanská = špatná.
    Přeju všem hezký víkend a ať věčně žije a vyhrává naše Slávie :)

  15. Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

    czross (přítel SN)     před 15 lety 07.08.2009 12:33 |  
    0 0

    Tak kdo chce sledovat primy prenos z losovani, ma moznost na ct4 v 13:30.

  16. Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

    Strasak_1892     před 15 lety 07.08.2009 12:54 |  
    0 0

    Článek z Tiraspolu!

    www.slaviaultras.goo.cz

    • Re: P. Doležal: Rozpočet Slavie na tento rok je zajištěný

      whitesnake01     před 15 lety 07.08.2009 14:06 |  
      0 0

      chachaaa, a koho chceme porazit???? bohuzel ani jeden souper pro nas neni prijatelny, vsichni umi hrat fotbal, to srmdi dalsi ostudou....... tym ktery si neni schopny dat gol, a navic oni nas ti moldavci prestrileli, a to dohramady v obou zapasech o dost, radsi bych myslel na bohemku o vikendu....
      nerad prorokuju ale letos nebude titul ani pohary, Karel odejde, Naumov si ani neskrtne rtotoze je to hrac nahovno, nemame nikoho kdo by davala goly, ragued se z kapr ligy akorat nasere,
      hlousek odejde, krajick je bez form.....
      no priravme se na cerne casy, od lonskeho podzime sme nehraly dobry zapas s vyraznou prevahou a goly, bohuzel

  17. Na Bělehrad !

    Kactus     před 15 lety 07.08.2009 14:05 |  
    0 0

    :-)