Fortuna liga

V neděli v Edenu s Bohemians Praha

Třetí ligové kolo klepe na dveře, jako další soupeř se za nimi skrývá střížkovská Bohemka. Utne Slavia tragickou bilanci? To se dozvíme v neděli od 19:00, utkání nevysílá žádná televize.

S jasným cílem jde Slavia do duelu s Bohemians Praha. Chce vyhrát. Avšak i výhra bude slabou náplastí po prohře a remíze v lize a vyřazení z předkola Ligy mistrů. Nikdo ze slávistů by se nezlobil, kdyby se opakovala historie - loni Slavia dala Bohemce na cestu "bůra".

Na rozdíl od předkola Ligy mistrů bude Karel Jarolím na střídačce. "Je dobře, že hrajeme tak brzy, alespoň nebude tolik času přemýšlet o tom, co se stalo ve středečním utkání s Tiraspolem. Věřím, že se dáme dohromady," řekl před utkáním Karel Jarolím.

Do utkání nezasáhnou zranění Šmicer, Kaufman a Pekhart. Nejistý je start Hlouška.

Sestava pro utkání je vzhledem k tahům Karla Jarolíma z poslední doby téměř neodhadnutelná.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Hanuš - Čelůstka, Suchý, Vomáčka, Hubáček - Janda, Ragued, Belaid, Jaroslav Černý - Milan Černý, Vlček.

Komentáře (52)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

    MarkMobius     před 15 lety 08.08.2009 09:36 |  
    0 0

    Romanovs - Grajciar, Čelůstka, Hošek, Trubila - Krajčík, Trapp, Belaid, Milan Černý - Šenkeřík, Naumov

    • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

      knofl     před 15 lety 09.08.2009 12:46 |  
      0 0

      Překopal bys to stejně jako KJ.

  2. Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

    Oja     před 15 lety 08.08.2009 10:33 |  
    0 0

    Zálohu a útok tipuju kromě Ragueda kompletně změněný od zápasu s Tiraspolem...

  3. Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

    whip     před 15 lety 08.08.2009 10:42 |  
    0 0

    Ikdyz se to netyka clanku, tak sem napisu 1 myslenku. Pri utkani hvezd, kdyz sem videl Radka v brane, tak me napadlo, ze to je idealni situace nabidnout mu navrat, ikdyz v te dobe jeste nebyla znama afera Romanovs. Jeho statistiky za lonskou sezonu v Queens Parku
    jsou velmi dobre 47 zapasu a 19 nul, ikdyz jde o 2 ligu, tak svoji vykonost jiste ma. Sice mu je jen o 4 roky min nez Vanousovi, ale vime co predvanel Vaniak pred 2 lety. Nevim jestli by se mu chtelo ze zahranici, kazdopadne ja bych ho velmi uvital i jako cloveka a velkeho slavistu. Ale ted uz je to stejne jedno, nekdy pred tydnem tam podepsal smlouvu do roku 2011.

  4. Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

    whitesnake01     před 15 lety 08.08.2009 11:27 |  
    0 0

    ocekavam totalni obmenu, takze:

    hanus krajcik suchy hubacek trubila grajcar belaid ragued cerny tafat naumov

    neverim ze s tim desem co tedka hrajem neco uhrajem, sam bych si vsadil na remizu 0:0, ale snad se pletu

    • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

      quelhar (admin)     před 15 lety 08.08.2009 11:53 |  
      0 0

      Tak Grajciar hraje za B, ten urcite hrat nebude.
      Ja cekam, ze obrana zustane, mozna az na Celustku (Hanus - Krajcik, Suchy, Vomacka, Hubacek) a zaloha a utok se obmeni (M. Cerny, Belaid, Ragued, J. Cerny - Senkerik, Naumov)

    • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 08.08.2009 11:54 |  
      0 0

      Grajciar, Ivanović, Hošek Trapp a Romanovs dneska za béčko

    • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

      whitesnake01     před 15 lety 08.08.2009 12:03 |  
      0 0

      ja nechapu proc toho grajcara tak odstrelil, v priprave byl jeden z nejlepsich.... a taky nechapu proc Karel konecnce neprejde na osobni obranu pri standartkach, tolik golu z nich dostavame a to jenom proto, ze tymy vi ze to branime zonove a vyuzivaji toho a nasi tam behaji jak skupina poplasenych zajicu....
      a Trapp, to me taky hlava nebere, s takovou slavou prichazel misto Tavarese a dneska uz ze to prej neni klasicky defenzivni a bla bla, nezda se vam ze se Karel pomatl? me teda jo :)

      • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.08.2009 12:33 |  
        0 0

        S tim Grajciarem a Trappem jsem to taky nepochopil. Je snadne delat chytryho, co by se stalo, kdyby, ale oba dva by nepochybne byli platnejsi na konci zapasu nez Tafat s Vasilijevicem. Na poslednich deset minut kdyby nastoupil Trapp...

        • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

          slaviator     před 15 lety 08.08.2009 13:02 |  
          0 0

          ... a kdyby místo Jarolíma hrál Belaid a Jandu v poločase stáhli, dopadlo by to jinak - třeba by si Tijany dal vlastňáka a Suchý zavinil penaltu a prohráli bychom. Třeba nám to prostě bylo souzené vypadnout, spadnout z oblak na zem a začít pracovat tak, jako před lety. Holt jsme se už viděli ve skupině LM (fanoušci a věřím, že i hráči) a prostě jsme nešli zápas od zápasu. Mám pocit, že Jarolím prostě bral tohleto předkolo jako nutné zlo a spíše jako přátelskej zápas a tak trochu experimentoval, a hráči také nezapli z módu "přátelský zápas - hlavně se nezadejchat" na mód "předkolo LM". Prostě se to posralo, ale když si hráči máknou, tak to mohou trochu ještě odčinit. A to samé platí pro Nejvyššího, snad nechá sestavu ustálit a nebude hrát škatulata...

          • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.08.2009 13:12 |  
            0 0

            Tak jsem to nemyslel, jde o to, ze oba hraci upadli v nemilost z nejakych zahadnych duvodu. Kdyby tomu tak nebylo, tak normalne byli na lavicce, je bezny, ze v takovych zapasech je pripraven druhy defenzivni zaloznik, ktery za takovych situaci naskakuje, aby pomohl udrzet tesny vysledek. Podle me je nesmysl si myslet, ze tenhle zapas bral nekdo treninkove, trener ani hraci nejsou preci blazni, kteri nevi, o co se hraje.

            • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

              jack09     před 15 lety 08.08.2009 13:26 |  
              0 0

              podle me se s nima jeste pocita kdyz hraji aspon za Becko a nedopadli jako besta,tolesky a dens...mohlo tam bejt treba naky drobny zraneni,jestli ne tak tomu taky moc nerozumim

            • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

              slaviator     před 15 lety 08.08.2009 13:47 |  
              0 0

              Souhlasím. Ale prostě na kdyby se bohužel nehraje, to nám ten postup nevybojuje. Nyní je potřeba, abychom se kousli a postoupili přes CZ, protože pokud se nepovede ani to, bude to megaprůser. Počítalo se, že na 99,9999 % budeme v Evropě až do Vánoc, s velkou pravděpodobností v LM, s trochou smůly v EL. Nebýt ani v LM, ani v EL, to by byl průser...

              Přitom chybělo tak málo... Udržet ten výsledek. Škoda. Ale ani Janda, ani Tafat za to nemohou, koledovalo se o to skoro celej druhej poločas. Pokud jsem počítal dobře, ve druhým poločase jsme neměli ani jednu (pořádnou) střelu na bránu snad, Tiraspol jednu - a dal gól. Hrát na 1:0 český týmy prostě neuměj...

              • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

                PUMAKING     před 15 lety 08.08.2009 14:35 |  
                0 0

                Slaviator napsal si to špatně. JANDA A TAFAT za to můžou, akorát že za to můžou nejvíc a to konkrétními chybami, ale celkově za to může celý team, neboť máš pravdu, že jsme si o to říkali dost dlouho. Nejvic podle mne KJ, ale to je asi jiná diskuze

                • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

                  slaviator     před 15 lety 08.08.2009 15:02 |  
                  0 0

                  Tak on cisty svedomi nema ani Hanus, kdyz sel na zem moc brzo - stat tam zkusenejsi brankar a pockat si, asi by to mel nebo by si na to minimalne sahnul na tu strelu...

                  Ale Janda fauloval na polovine hriste, zahravala se standartka - takovejch situaci bejva v kazdym zapase nekolik. Ano, fauloval zbytecne, ale cca 45 m od brany. Neco jineho by bylo, kdyby zbytecne fauloval pred vapnem, tam by ten podil na tom golu mel daleko, daleko vyssi.

                  Tafata pridrzel souper a stahl ho k sobe, Tafat promach. To se stava. Chyba byla ale i to, ze v tom prostoru prave byli Tafat s Celustkou, dva nezkuseni hraci vedle sebe. To je take neco, kdy pak to zavani prusvihem.

                  Kdo si pak hlidal toho strelce? Tafat promach a mic proletel kolem neho, ale kdo mel byt u toho obrance, co vstrelil ten gol? To asi se nezjisti, protoze branime pouze zonove, misto abychom branili jinak - osobni obranu mixovanou se zonovym postavenim jednoho dvou hracu...

                  A jiz i zmineny Hanus. Mel nekolik moznosti, vybral si tu nejhorsi - kecnul s sebou na zem. Jestlize Karel Jarolim kritizoval po Boleslavi Vaniaka za chybu, tak Hanus predved jen proti Tiraspolu minimalne 3 - jednou ho prelobovali v Moldavsku, resp teda Podnestri, jednou nastesti rozhodci na nej piski faul (pritom je to divny, podle toho jak ve Sportu obhajovali Mendyho po golu Slavii, tak se tohle taky nemelo v tom pripade piskat...) a hlavne pak ten gol, kdy to neustal a sel k zemi.

                  Ale ani jeden z nich neni hlavnim vinikem vypadnuti. Proste jednou (nekdo teda ponekolikaty, vc. Jandy) chybovali v zapase, bohuzel se to takhle nahromadilo. Co muze za vypadnuti je fakt, ze jsme nevstrelili branku na 2:0. Pak by bylo vymalovano. Svalovat to na Jandu, Tafata ci Hanuse neni fer. Chybovali, ale hlavni podil na vypadnuti nenese ani jeden z nich.

                  Jakej podil na vypadnuti ma Nejvyssi je tezke rict. Posily prisly dobre, ovsem v priprave si sestava nesedla a nesedla si ani v prvnich trech zapasech sezony.Chybou bylo i to, ze v samotnem zapase se Seriffem nestahl ze hry po pul hodine Jarolima (Belaid) a Jandu (tezko rict kdo za nej, kdyz Senkerik na lavici nebyl - jedine Krajcik, no, kterej zase vyhorel v Brne..). Melo se na to reagovat stridanim, melo se stridat jinak. Bohuzel, nestalo se...

                  • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

                    tantalos     před 15 lety 08.08.2009 16:41 |  
                    0 0

                    Když jsme u toho, kdo má jaký podíl, tak značný má T. Rosen.
                    Člověk by předpokládal, že to bude dobrý obchodník, ale on s lidmi kšeftuje hůř než cikánský handlíř s kobylama. Špatné ujednání s Brabcem a po něm žárlivost KJ na EB vedly k vyhození člověka, který mohl tu obranu uřídit.
                    Místo aby se Slavia sehrála, stal se z ní průchoďák, kde jedinou jistotu, že bude hrát, má ten nejslabší a nejmizernější hráč poválečné historie Slavie - Tvaroh (i ten Chleboun byl proti němu napůrostá hvězda).
                    Nálady KJ - a s nimi sestava - se mění podle nálady jeho milenky a jak nejsem obdivovatelem Trappa, rozhodnutí nevzít ho ani na lavičku - a přitom ho Slavia tak zoufale v posledních 15 minutách potřebovala - , si nedovedu vysvětlit jinak než předmenstruční hysterií.
                    Hlavním důvodem prohry je však fakt, že KJ nedokázal mužstvo připravit tak, aby Moldavanům fyzicky stačilo celé utkání. Jakmile došly síly JČ a Jandysovi, střed pole se úplně zhroutil. A samozřejmě nešlo jen o jeden gól, my jsme dostali góly dva a ten neuznaný byl zřejmě také regulérní.

                    • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

                      slaviator     před 15 lety 08.08.2009 17:23 |  
                      0 0

                      kj chtěl kádr jakej chtěl, rosen mu ho dal holt k dispozici...

                      • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

                        whitesnake01     před 15 lety 08.08.2009 17:59 |  
                        0 0

                        me to fakt sere, co se z karla stalo,kurna jeste pred rokem bych ho hajil i kdyby na hrot privedl cikanskou princeznu, ale ted?
                        fakt nevim, nejsou goly, ani sance, vypadnem s moldavcama, karel je hnusny na novinare, hraci se stridaji, vypadnem z moldavcama ktery vyradila i sparta, od lonskeho podzimu nebyl dobry match, hraci se porizuji totalne nekoncepcne, proste tomu nerozumim, a jestlis tema srbama postoupime tak to zas bude holomajzna 0:0 a nejaka sance na konec, kurna kam sme se to dostaly :(

                        • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

                          slaviator     před 15 lety 08.08.2009 19:52 |  
                          0 0

                          Celkove je to nejake naruby, Sparta dneska nebyla vitezstvi bliz nez Pribram, za 3 zapasy ma 3 body a skore 1:1, to i ta Pribram ma body 4 (minule kolo vyhrala na Kladne, predtim smolna prohra na Bazalech), Slavia za 2 zapasy 1 bod. Takhle se nehraje o titul a ani o pohary... Nejde o to, ze ztracime par bodu, jeste mame 28 zapasu pred sebou, ale jde o to, ze timhle tempem brzy muzeme ztracet peknej kus. Na Strizkov se musi vlitnout a nasazet mu do polocasu par branek, at je klid

  5. Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

    slaviator     před 15 lety 08.08.2009 13:11 |  
    0 0

    Sestava pro utkání je vzhledem k tahům Karla Jarolíma z poslední doby téměř neodhadnutelná. :-)))))

    Nejvyšší tvrdí, že šanci dostanou hráči, co ve středu nehráli. Takže se klidně může stát, že v sestavě bude Vaniak, Krajčík, Trapp či Trubila s Naumovem, Šenkeříkem. Osobně bych ale řek, že by se měli obměnit pouze tak tři čtyři hráči, zbytek by měl zůstat pohromadě...

    Hanuš (i když byl nervozní, tak Nejvyšší vsadil na něj a měl by se teda této karty už držet i nadále) - Čelůstka, Suchý, Vomáčka, TRUBILA (ještě nedostal šanci, ať ve Slavii ukáže, co v něm je) - KRAJČÍk (Janda nezahrál dobře, ale vyndavat Čelůstku se mi nechce, proto Matej v záloze), Ragued, BELAID (ať ukáže co v něm je, ale neočekávejme nic světoborného - nemá herní praxi. I přesto by měl zahrát lépe než M.Jarolím či Vasiljevič), J.Černý - NAUMOV, Vlček. - takže Vitali místo Huba, Matej místo Jandy, Tijany místo Jarolíma a Naumov místo Hlouška (ať se pořádn vyléčí)...

    • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

      tantalos     před 15 lety 08.08.2009 13:28 |  
      0 0

      Ale ne, Tvaroh hrát bude, přijedou se prý na něj podívat z Bayernu Mnichov. Potřebuji prý hajzlbábu.

      • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

        slaviator     před 15 lety 08.08.2009 13:43 |  
        0 0

        A Abrahama by nechtěli? :-)

      • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

        keksa     před 15 lety 08.08.2009 13:50 |  
        0 0

        Tys jim to položil? :-o

      • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

        wooodie     před 15 lety 08.08.2009 20:30 |  
        0 0

        Karel Jarolím: Bez Marka si hru Slavie nedokážu představit. Je to jediný háč, který tým drží v dobrém i zlém. I proto jsme odmítli v létě nabídku AC Milán, který chtěl Markem nahradit Kaká. Marek pro nás má ale vyšší hodnotu než 3 sady rozlišováků, které Milán nabízel.

      • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

        Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 09.08.2009 10:57 |  
        0 0

        Ten tvůj tvaroh je prozatím jediný, a tedy i nejlepší ligový střelec střelec SKS. Je určitě nad slunce jasné, že při stejné porci odehraných minut by dal Belaid tři výstavní fíky, ale KJ má prostě důvod stavět MJ, a jsem si jistej, že to není nic osobního.

        Kdyby byl KJ člověk, který upřednostňuje vlastní (v tomhle případě rodinné) zájmy před zájmy klubu, nezískal by se Slavií dva tituly v řadě a už dávno by byl pryč.

        • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 09.08.2009 12:28 |  
          0 0

          škoda že ten důvod na hřišti málokdo vidí

          • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

            quelhar (admin)     před 15 lety 09.08.2009 13:42 |  
            0 0

            Marek Jarolim odehral zatim ve ctyrech zapasech 144 minut, coz ho radi v odehranych minutach na 12. misto ze vsech hracu Slavie. Krom toho, ze dal jeden ze dvou golu, ktere jsme vstrelili nebyl na hristi u zadneho inkasovaneho golu, takze ma jako jeden z mala hracu Slavie plusovou bilanci. V jedinem zapase, ktery jsme prohrali, vubec nenasoupil. Zajimave, ze se nesnasi zloba napr. na Milana Cerneho (213 minut, zadny gol, na hristi u trech ze ctyr inkasovanych branek, odchozeny zapas s Brnem, nezvladnuty zaver zapasu s Tiraspolem). Ale holt nekterym se chyby odpousteji a nekterym ne.

            • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

              quelhar (admin)     před 15 lety 09.08.2009 13:47 |  
              0 0

              Cimz nechci rict, ze hraje M. Jarolim buhvijaky fotbal, nehraje a proti Tiraspolu byl s Jandou nejhorsi na hristi. Ale hazet na nej celou krizi Slavie mi prijde dost uhozene, kdyz toho na hristi zas tolik neodehral. Z tohoto pohledu vypada jako vtip prezentovani nazoru, ze ma jiste misto v zakladu.

              • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

                boesky     před 15 lety 09.08.2009 14:26 |  
                0 0

                Absolutní souhlas. MJ nikdy nebyl můj šálek kávy, nebyl jsem ani rád, že vůbec do Slavie přišel. Jeho výkon proti Tiraspolu byl opravdu tragický, první (a asi jedinou) povedenou přihrávku dal snad až ve 44. minutě. Ale napsat, že to je nejhorší hráč v poválečné historii Slavie ..... ???. A když čtu na oficiálkách ty návrhy na jeho bojkot, vypískání, choreo proti němu atd., tak mne to s..e stejně, jako když tam nějaká hovada píšou smrt Jandovi. To je chování hodné té rudé verbeže, ne slávistů. Myslím, že v téhle situaci bude pro něj i pro Slavii lepší když odejde, ale zcela jistě se mu nedostalo objektivního hodnocení.

              • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

                tantalos     před 15 lety 09.08.2009 14:30 |  
                0 0

                Marek Jarolím nastoupil ve všech 30 utkáních GL v sezóně 08/09 - pro quelhara to není jisté místo v základu.
                Nastoupil ve všech utkáních kvalifikace LM a UEFA Cupu - naštěstí kromě jediného, utkání ve Vaslui, kde jsme si vybojovali postup. Úspěšně pro Slavii tato utkání končila pouze v případě, že nehrál v základu. (Výjimkou je "přátelák" s Ajaxem 17.12.08)
                Samozřejmě on sám za celou krizi nemůže, podstatně větší podíl má jeho strýc.
                Na totálním propadáku s Tiraspolem se MJ podílel velmi výrazně. Téměř nebránil, ztrácel snadné míče, umožňoval soupeři chodit do brejků. Tragické bylo, že ačkoli na něho stadion pískal už od 30. minuty, zůstal na hřišti ještě čtvrt hodiny po přestávce.
                Hodně kritiky tady padlo na adresu Jandy. Na druhé straně jeho kiks v nastavení přišel v době, kdy byl již vyčerpaný, a to do značné míry i proto, že musel oběhat a oddřít obrovské množství práce ve středu, kterou mu MJ nejen neulehčil, ale ještě přidělával.
                Pokud jde o M. Černého, asi opravdu neodvádí tolik co na jaře. Jenomže je nerozehraný, nemá za sebou prakticky žádnou letní herní přípravu a chtít od mlaďocha, aby mužstvo v rozkladu zachraňoval, nesvědčí o realismu pisatele.

                • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

                  mart     před 15 lety 09.08.2009 15:02 |  
                  0 0

                  Ale Tantale :), .....od kdy se zrovna Vy ohanite "realismem" ?
                  mart

            • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 09.08.2009 17:48 |  
              0 0

              Zadna statistika nezakryje fakt, ze Marek nestiha tempo a nedokaze se vyrovnat s durazem na tehle urovni. Samozrejme M.Cerny a Janda nemaji formu ze zaveru jara, ale ztrata formy je neco jineho. Pokud Marek nezlepsi fyzicky predpoklady, nemuze hrat ani ligu. Tak doufejme, ze to za chvili zvladnem.

  6. Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

    PUMAKING     před 15 lety 08.08.2009 14:29 |  
    0 0

    Já bych rád viděl šanci pro Láďu Volešáka a na hřiště bych momentálně nepouštěl Tafata, Jandu, Marka Jarolíma, a sundal bych i Milana Černýho, Hanuše, Bena Vomáčku, možná i Standu Vlčáka bych nedal do základu. Když to točíme stále tak teď je čas to postavit na lidech co neměli KJ důvěru a třeba se probereme

    • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

      boesky     před 15 lety 08.08.2009 16:07 |  
      0 0

      S tím Vomáčkou bych si dovolil nesouhlasit. Zlepšuje se zápas od zápasu. Ve středu proti Tiraspolu jsem si ho dost všímal a podle mne neměl jediný špatný zákrok. Myslím, že už teď je herně lepší než Erich na jaře. Jiná věc je ta, že asi není vůdčí typ a nešéfuje kabině, jako to (asi) dokázal v krizových momentech Brabec.

      • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

        miross     před 15 lety 09.08.2009 08:39 |  
        0 0

        Souhlasím, Vomáčka odehrál zatím všechny zápasy výborně. Vyhrává všechny souboje a hlavně čistě. Dělá minimum faulů.V Tiraspolu spolu se Suchým udrželi čisté konto. Hráli fakt dobře a tak je hned v Brně KJ rozhodil. Nepochopitelné! Proč nedal místo Ragueta Trappa a musí rozházet jediné co funguje? Jinak bych trochu polemizoval o té vůdčí roli EB. Ono kolikrát křičet s vykulenejma očima, stát u každý standartky taky nemusí být zrovna plus. nevím v jakých krizových momentech šefoval? Na Kladně? V Olomouci? Nevím nevím..! Podle mne Vomáčka zadarmo je zatím výborná volba.

        • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 09.08.2009 10:34 |  
          0 0

          Rekl bych ze jisty vykon stoperu a Ragueda docela kontrastoval s vykony vetsiny ostatnich hracu, kteri si kolikrat nebyli schopni poradit v osobnich soubojich. Uz jsem to psal, proc je Trapp uplne mimo, to fakt nechapu..

          • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

            whitesnake01     před 15 lety 09.08.2009 12:52 |  
            0 0

            a co ten gol v brne? ten byl jasne jeho...hmmm

        • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

          japhy     před 15 lety 09.08.2009 14:02 |  
          0 0

          Podepisuju. Taky jsem si ho všímal, co to šlo - byl jsem za brankou. Sice mi ještě nedodával takový klid jako Brába, ale je fakt, že chyb bylo minimum a hlavně neposílal dopředu na pohled sice krásný, ale úplně blbý centry, za ně bych Brabce snad uškrtil. Ale přijde mi jako takovej tichošlápek, což v kombinaci se stejným typem Suchým, mlčochem Hubáčkem a mladíkem Čelůstkou nemůže dělat dobrotu. Obránci prostě musej pořád mít pantem. Navíc vlastně v bráně Hanuš...Fakt to nemá vzadu kdo seřvat. Co jsem tak sledoval, tak by to nějradši zastal Ragued, ale asi mu ještě chybí slovní zásoba.
          Sestavu si netipnu ani náhodou, snad jen, že se neobejde bez Suchýho, Ragueda, J.Černýho a Huška, pokud budou OK.

          • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

            quelhar (admin)     před 15 lety 09.08.2009 14:20 |  
            0 0

            Zamenit Hlouska za Huska, to je na sebevrazdu ;o)

            • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

              japhy     před 15 lety 09.08.2009 14:36 |  
              0 0

              OK, jdu hledat strom...

  7. Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

    miross     před 15 lety 09.08.2009 08:50 |  
    0 0

    Tantolosi, musím to opět napsat. Ty si suveréně největší pitomec co sem píše. Rosen může za politiku přestupů? Víš uplný prd. KJ má absolutně volnou roku v nákupech a prodejích hráčů.Rosen má na "vině" to , že na to musí dávat dohromady prachy. KJ si jasně řekne koho chce a koho nechce. Jestli máš nějaký osobní problém s Rosenem , tak si to s ním vyřiď osobně a neplácej tady nesmysly, když nic nevíš. Vlastně osobně by to asi vyřídit nešlo, protože s takovým sráčem jako si ty, by se Rosen vůbec nebavil.

    • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

      tantalos     před 15 lety 09.08.2009 12:23 |  
      0 0

      Mirossi,
      jsi suverénně největší hlupák, co sem píše. To si opravdu myslíš, že předseda představenstva akciovky je pitomá figurka, která skáče, jak mu nějaký trenér nařídí?
      Ano, Rosen obstarává a dává peníze a dohlíží na to, aby se vydávaly rozumně. Když vidí, že mu o posilách rozhoduje psychicky nevyrovnaný tvor, který nejdřív kvůli Abrahamovi rozhází mančaft, ale pak ho vyžene kvůli pitomosti (a Rosene plať?...) Pak totéž udělá s Bestou? Donutí ho držet za pořádný balík Brabčáka, ale pak ho vyžene? Když se z dvaceti posil za půldruhého roku udrží v mančaftu jen jeden kvalitní hráč (JČerný) a jeden neschopný protekční synovec, který tam už dva roky nepatří, když místo serioní nákupní politiky panuje v klubu naprostý bordel a svévole....
      Odpovědnost předsedy představenstva je řídit a kontrolovat.... Když to nedokáže, pořídí si odborně silného sportovního ředitele.
      On to nedělá. Proto je ve Slavii takový bordel, jaký je.
      A běž honem políbit Rosenovi zadek, jestli si myslíš, že to Slavii prospěje. Kolik ti za to platí?

      • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

        Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 09.08.2009 14:21 |  
        0 0

        Ten psychicky nevyrovnaný tvor Slavii dovedl do LM, dvakrát s ní získal titul, byl opakovaně zvolen nejlepším českým trenérem roku a v průběhu těchto dvou let (samozřejmě netvrdím, že po celou dobu) Slavia předváděla nejatraktivnější fotbal v Česku.

        O tom, jak protekční je ve Slavii MJ snad ani nemá cenu diskutovat, to je prostě absurdní.

        Tantalosi, určitě by jsi Slavii vedl lépe a úspěšněji, ale myslím, že kdyby byl ten tým veden tak špatně, jak píšeš, dál bychom na hřišti viděli "Leškovu Slavii" bojující o druhé místo. Jistě, vedení udělalo několik chyb, ale v porovnání s předchozí érou (pozastavené přestupy, arbitráže, atd.) můžeme být s pokorou rádi, že teď je z SKS stabilizovaný klub, který až se sehraje, bude opět bojovat o titul, předvádět pěkný kombinační fotbal a třeba i bojovat se zajímavými soupeři v EL.

        • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

          tantalos     před 15 lety 09.08.2009 14:40 |  
          0 0

          Milý Tomisi,
          aby nedošlo k mýlce, velmi si vážím práce pana Rosena a některých pracovníků jeho týmu, o nichž se mluví (a dokonce i toho, o kterém se mlčí). Tvrdit, že díky KJ nemáme potíže s arbitráží a pozastavenými přestupy je samozřejmě nesmysl, za to mohou hlavně lidé, které pan Rosen reprezentuje.
          Nicméně abych se přiznal, podstatně víc než nynější Rosenova Slavia se mi líbila Epsteinova Slavia s Kukou, Poborským, Šmicerem, Bejblem, Suchopárkem, Kozlem atd. Ta nejenže nevypadla v pohárech s exoty, ale probojovala se do semifinále UEFA Cupu a její hráči váleli v Anglii. Tenkrát se hrál fotbal srovnatelný se světem. Teď se hraje ubohost, o čemž svědčí i fakt, že si Slavia nebyla schopna proti ubohému Tiraspolu vytvořit víc šancí a nebezpečně střílet na branku.
          Pokud jde o tituly, v Čechách hlavně rozhoduje, kdo na ně má. Dobře, že to jsme my.

          • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

            Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 09.08.2009 15:05 |  
            0 0

            Tantalosi,
            troufnu si oponovat. Myslím si, že lepší herní projev a úspěchy na hřišti finančně Slavii pomohly, ať už postup do LM, který přinesl tolik potřebné miliony, ale vedení je (nebo bylo před příchodem ekonomické krize) určitě i v lepší situaci při jednání se sponzory.

            Je lepší reklama sponzorovat tým, který je zadlužený (což tehdy vydatně ventilovaly média), marně se pokouší oLM a v lize je nadprůměr, oproti klubu, který byl v posledních letech nejlepší v zemi a hrál LM? Takže netvrdím, že za toto může KJ, ale k této situaci svým dílem taky přispěl.

            Bylo by super hrát LM a prohánět v ní týmy ze západu, ale to by v dnešní finanční době ve Slavii museli být taky hráči s úplně jinou kvalitou, řádově jinými platy,... třeba SKS jednou koupí nějaký pracháč a tohoto se dočkáme. Nicméně přes Tiraspol se určitě přejít mělo a LM nebyla zase tak daleko, je to ostuda.

            Jinak věřím, že se tým sehraje a tahle "ubohost" už nebude trvat dlouho.

          • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

            mart     před 15 lety 09.08.2009 15:23 |  
            0 0

            Fakticka poznamka. "Epsteinova" Slavia Nebyl urcite Poborsky a Smicer, nebo Suchoparek s Bejblem. (K tomuto obdobi by se spis by se hodilo rici "Korbelova" Slavia, nebo Slavia casne postkorbelovskeho typu). Pan Jiri Epstein byl samozrejme velmi dulezitou osobou, ale spise v letech sedesatych a sedmdesatych. O tech sedesatych toho nemohu az tak moc rict, ale treba se pomerne dobre pamatuji, kolikata byla Slavia po podzimu 1971. (Byli jsme pochopitelni posledni [ctrnacti] s jedenacti body).
            Tim opravdu neminim kritizovat pana Epsteina (proste proto, ze by si to vubec nezaslouzil), ale nekdy se minulost zobrazuje v takove "hezoucke" mlze, a ono to zas tak "hezoucke" moc nebylo.
            Ale jinak samozrejme nic ve zlem :)
            mart

            • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

              tantalos     před 15 lety 09.08.2009 15:47 |  
              0 0

              Máte pravdu, Marte,
              jenže pokud se nemýlím, za Korbela šéfoval Slavii ještě Epstein, stejně tak jako se píše doba Leškova a nikoli doba Enicu.
              O období Epiho se dá říct mnoho negativního - nicméně pořád to zůstávala "Benešova" Slavie a ne Štrougalova nebo Kapkova, a proto jsem jí stejně jako můj otec s dědal fandil i tehdy.

            • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

              slimak     před 15 lety 09.08.2009 16:26 |  
              0 0

              bohuzel se na ruzovo maluju i relativne blizka minulost, viz. beránkova slavia

              • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

                tantalos     před 15 lety 09.08.2009 16:34 |  
                0 0

                Když budeme pánové otevření, zjistíme, že leccos nehezkého na českém fotbalu najdeme i v nádherné, tak čisté přítomnosti :-)

  8. Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

    wooodie     před 15 lety 09.08.2009 15:04 |  
    0 0

    Pokud bude dobrý vývoj utkání, tak čekám, že ke konci přijde na hřiště M. Jarolím, aby si na hřišti opět zasloužil plnou prémii za vítězství.

    • Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

      Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 09.08.2009 15:21 |  
      0 0

      Ostatně jako v zápase s Mladou Boleslaví, kdy šel MJ na hřiště v 73. minutě za stavu 0-1 a jen díky němu Slavia ten zápas nezvládla otočit a vyhrát :-D.

  9. Re: V neděli v Edenu s Bohemians Praha

    cervantes     před 15 lety 09.08.2009 15:07 |  
    0 0

    KJ je u nás už dost dlouho na to,aby měl tým podle svých představ,sehraný a podávající výkony,které z nich dokáže dostat.Žádný jiný trenér u nás ,ale v celé GL neměl takovou možnost,aby s týmem pracoval tak dlouho. Po takové době se teprve projeví kvality trenéra .Když zapomeneme na to,že jsme vyhráli 2x GL/možná za stejných podmínek by to dokázali i jiní trenéři,tak mluvme o kvalitě hry tohoto týmu. Zápas s Tiraspolem byl vrchol, ke kterému směřovalo vítězství v lize i nákupy hráčů dle přání trenéra.
    Výkon s Tiraspolem je maturitou našeho trenéra,nikoli hráčů.Dle mne propadl.Víte dobře jaké čachry dělá se stavěním hráčů na jednotlivé posty.Víte jaké utrpení zažíváme každé jaro.Tento trenér nám už nic dát nemůže.Pokud chceme hrát dobrý fotbal a něco znamenat v Evropě,tak musíme hledat jinde než u Jarolímů.