Fortuna liga

České Budějovice - Slavia 0:1

Slávisté se vracejí z Budějovic s plným bodovým ziskem, který zařídila jedna vydařená standardní situace.

Sestava: J. Hanuš - M. Krajčík (45. O. Čelůstka), M. Suchý, B. Vomáčka, D. Hubáček - T. Belaid, L. Volešák, H. Ragued, J. Černý - S. Vlček (86. R. Naumov), Z. Šenkeřík (73. M. Černý)

góly: 22. Černý

Slávisty dnes čekalo další ligové utkání, tentokrát na hřišti remízového krále v Českých Budějovicích. Trenér Jarolím se protentokrát rozhodl neexperimentovat a poslal na hřiště vítěznou sestavu z minulého utkání.

Kdo čekal, že na hřišti bude vidět jasný rozdíl v kvalitě mužstev, musel být zklamán. Početná skupinka fanoušků Slavie sledovala vyrovnanou hru, nebezpečnějším týmem však byli domácí. Dostávali se do zakončení, ale buď vyhořeli na nepřesnosti nebo byl na místě gólman Hanuš. Gólman červenobílých dnes působil velmi jistým dojmem. I díky tomu se do vedení dostali sešívaní. Černý typicky vybojoval standardní situaci na hranici vápna. K míči se postavil Volešák. Každý čekal centr do vápna či střelu, naopak přišla přesná přihrávka na Černého a následná první branka utkání. Perfektně zahraný signál, psala se dvaadvacátá minuta. I nadále byly Budějovice nebezpečnějším týmem, ale skórovat se jim nepodařilo.

Druhý poločas pokračoval ve stejném rytmu. Domácí se tlačili do koncovky, ale štěstí stálo na straně sešívaných. Do posledních minut nebylo o výsledku rozhodnuto, Slavii se nedařila zvláště finální přihrávka, a tak jen těžko mohla dohrát utkání v klidu. Budějovičtí Slavii přestříleli 13:3, drželi míč častěji na svých kopačkách, ale tři body si veze do Prahy mužstvo bíločervených. Pozitivem je výkon Hanuše, který dnes Slavii podržel.

Komentáře (125)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: České Budějovice - Slavia 0:1 v poločase

    quelhar (admin)     před 15 lety 15.08.2009 19:11 |  
    0 0

    Hrozny vykon. Nekdy to vypada, ze si nasi hraci vsadili, protoze pulka sanci, ktere Budejky mely, byla po prihravkach nasich zadaku.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1 v poločase

      harry     před 15 lety 15.08.2009 19:17 |  
      0 0

      hrozný výkon,bohužel po vštřeleném golu mi top začíná profesorským přístupem připomínat zápas s jistým moldavským celkem.A ještě jedna věc-ti,co opět a znovu skandují "Poborský,ty jsi ho..do,ty nemůžu nazvat jinak než ubožáky,ač se určitě sami považují za nadslávisty....

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:1 v poločase

        jack09     před 15 lety 15.08.2009 19:35 |  
        0 0

        a ted ty svetlice,to je fakt hrozny :(

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:1 v poločase

          slaviator     před 15 lety 15.08.2009 19:48 |  
          0 0

          A jeeee, spartani vyhrali nad slabouckym a od 25.min v deseti hrajicim Kladnem 2:0, to zase budou vylejzat z kanalu jak zizaly po desti.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:1 v poločase

        urs (přítel SN)     před 15 lety 15.08.2009 20:21 |  
        0 0

        jediny pozitivum je Hanuš a Ragued, kteří zaslouží (dle mého subjektivního pohledu) absulotorium..
        fandové s kecama na Poboráka nejsou v pohodě a měli bychom se jich zbavit.. ač netuším jak, je to svoloč.. :-((

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:1 v poločase

          denydzlSKS     před 15 lety 15.08.2009 21:36 |  
          0 0

          no, zbavit se jich...jenže ono to křičelo tak 3/4 lidí z kotle a ač i já považuju poborskýho za šmejda, obejdu se bez toho, jinak ty dýmovnice...taky strašný a jinak když jsem šel na fotbal tak jsem šel asi 15min po výjezďácích a "potkal" jsem u pochcanýho sloupu v křoví namol vožralýho slávistu...moc dobrej dojem jsme teda neudělali, jak fans, tak fotbalisti...jinak velmi dobrej hanuš vlastně tam bylo asi jedno zaváhání v první půli u přízemního centru, ale to bylo možná spíš sucháčovo, protože hany si nezařval a ani pro to nešel a sucháč naopak počítal, že tam půjde...jinak velmi špatnej bohužel vlčák a stejně tak naumov, víc než krajčík se mi líbil ondra čelůstka

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:1 v poločase

            harry     před 15 lety 16.08.2009 07:59 |  
            0 0

            mně se ty jeho řeči taky vubecnelíbili a v jeho spartanském období jsem mi také občas jsem si také musel vícekrát odplivnout,ale řvát to ještě 5 let po tom....

            • Re: České Budějovice - Slavia 0:1 v poločase

              bene     před 15 lety 16.08.2009 12:11 |  
              0 0

              fotky na www.bene2.unas.cz

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:1 v poločase

            urs (přítel SN)     před 15 lety 16.08.2009 12:46 |  
            0 0

            jj, Hanuš by v tom mohl pokračovat a bylo by to super nejen pro něj ;) Čelůstka byl v pohodě, myslim že bychom měli stavět mladíky (promiň Mateji..), protože talent bezesporu maji.. na pravej half bych střídal Míňu a Jandise, nalevo pak toho Bělorusa místo Jardy, nebo Hlouška pokud by nehrál v útoku.. levej bek je klasicky na mr. perfect.., kterej mladej neni, ale levá strana je tímpádem zavřená :-)

            ideální sestava je potom tahle:

            - Hanuš -
            - Čelůstka - Suchý - Vomáčka - Hubáček -
            - M.Černý - Ragued - Belaid - Trubila -
            (Janda) (Hloušek)
            - Hloušek - Šenkeřík -
            (Vlček) - (Naumov)

            Vlčák se trápil, stejně tak Šenky, ale nešli jim balóny ze zálohy.. To co ukázal ten Naumov byla hrůza a jestli v tomhle (ne)nasazení hodlá pokračovat, tak u nás nemá co dělat.. :-((

            mějte se a mládí v před :-D

  2. Re: České Budějovice - Slavia 0:1 v poločase

    opicemag     před 15 lety 15.08.2009 20:09 |  
    0 0

    Z toho bololy oči. Děs. Co si myslí?????
    Všichni až na Černého hráli hrozně (možná ještě Hanuš, žádnou zásadní chybu neudělal, ale moc jistý mi nepřišelú. Co má hrát Volešák? Defenzivního nebo ofenzivního hráče??? Nevím, viděl jsem ho jen, když pěkně rozehrál tu standartku. Ale jinak jakoby tam nebyl... K čemu je Vlčkovi, že si nabíhá, když mu nikdo není ani na x-tý pokus poslat kloudnou přihrávku...

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1 v poločase

      harry     před 15 lety 15.08.2009 20:11 |  
      0 0

      mně ovšem po dnešku a (jeho desetiminutové epizodě) definitivně unikl smysl angažování Naumova....

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:1 v poločase

        opicemag     před 15 lety 15.08.2009 20:17 |  
        0 0

        No horší než Vlček a Šenkeřík mi nepřišel. Ale hrozný byl. Jako ostatně všichni další.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1 v poločase

      mirecek1111     před 15 lety 15.08.2009 20:21 |  
      0 0

      To je ale naříkání úplně zbytečné, pan trenér má prostě svoji hlavu. Že Volešák nemá v základní sestavě co dělat se jasně ukázalo v zápase s Mladou Boleslaví, což ještě přitom aspoň bylo měřítko a stejně hraje.. A Belaid když už nic jiného nezbývá, a "musí" ho trenér postavit, tak aspoň úplně jinde než by hrát měl. Volešák měl být už dávno v Teplicích a Belaid už dávno hrát zápas co zápas jako typický playmaker ve středu hriště. Ale jak říkám, ono je to furt dokola, uplně zbytečné naříkání.
      Jinak Naumov by měl jít MINIMÁLNĚ do doby než napadne sníh do B týmu a v zimě pryč úplně. To je ještě větší "je mi to uprdele" než Toleski. Jeho angažmá bylo absoutní omyl. Ale zase, co s tím naděláme.
      Taky bych spucoval Marka Suchého, tak výborný hráč jakým on je a z tolika zkušenostma co už dávno má napálit při každém kontaktu míč do autu v blízkosti naší branky, to je děs. Něco takového, jako ty jejich neustálé auty u naší branky jsem ještě při fotbale neviděl.
      Asi jediná pochvala, máme body, které jsme neměli, když jsme budějovice minulý rok 70 minut absolutně zesměšňovali a pak to proflákali.
      A taky asi za to, že tu treninkvou šablonu při golu Volešák zvládl a byl z toho pěkný fotbalový moment.

  3. Re: České Budějovice - Slavia 0:1 v poločase

    quelhar (admin)     před 15 lety 15.08.2009 20:13 |  
    0 0

    Pres tri body musim napsat - nepamatuju za posledni dve sezony horsi vykon nez dnes. Ja vim, ze jsem totez psal i po zapase v Brne, ale dnes jsme hrali jeste hur.
    Obrana zoufala, pripravovala sance pro soupere, jak Suchy tak Vomacka. Vladl spis chaos nez organizace.
    Zaloha zoufala, naprosty neduraz, Budejovicim stacilo rychle pristupovat a rezultovalo to v jednu jedinou nasi strelu mezi tri tyce za cely zapas. J. Cerny byl trosku videt v prvni puli, Belaid ve druhe. Ragued se snazil aspon trochu zorganizovat obranu a Volesak za cely zapas nepredvedl vubec nic.
    Utok neexistujici, jak Vlcek (bohuzel uz zase, jeho vykony ani trochu nestoupaji), tak Senkerik.
    Stejne jako v Brne mi predevsim chybela jakakoli snaha o bojovnost, pohyb byl vlazny a nekdy ani to ne.

    Jsem po tomto zapase hodne nastvany, stejne jako po Brne. Tenhle zapas mel byt na zvyseni sebevedomi pred EL, ale misto toho jsme spadli snad jeste hloubeji, kdyz nas Budejovice jasne prehravaly.

    Presto jsme oproti predchozi sezone timto zapasem o dva body v plusu (protoze s Bolkou jsme doma loni taky remizovali, v Brne taky prohrali a Strizkov taky doma porazili a oproti lonske plichte ted z Budejek vezeme tri body). Ale radsi na ten zapas rychle zapomenout.

  4. Re: České Budějovice - Slavia 0:1

    Danny_CZ     před 15 lety 15.08.2009 20:56 |  
    0 0

    Vy dementi, Poborský si zaslouží totální nenávist ze strany SKS za to jaká byl kunda a za ty kecy dementní! Vy ho tady vole budete obhajovat ještě...fakt se nejdřív zamyslete než něco napíšete nebo si to najděte třeba na wikipedii...a nezapoměňte se čumět na bednu, když hrajeme venku a vyrazit 1x za 10 let na multi-kulti Arsenal, abyste o tom mohli vyprávět kolegum z fabriky a celý vesnici....

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

      urs (přítel SN)     před 15 lety 15.08.2009 21:16 |  
      0 0

      hochu, ty ses ale magor.. :-((( pocitam ze je vas takovejch vic, co?? :-o potež pánbůh..

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

        SForever1     před 15 lety 15.08.2009 21:28 |  
        0 0

        Jo, hlásim se do zástupu magorů ty debile dementní retarde! Smrt Tobě a Poborskýmu taky

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

          Eluin (přítel SN)     před 15 lety 15.08.2009 21:31 |  
          0 0

          Já nechápu, jak někdo může někomu přát smrt jen kvůli fotbalu (a vlastně ani díky němu ne, že?). To musí být nějaká podivná choroba...

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

          harry     před 15 lety 16.08.2009 07:55 |  
          0 0

          15 let??

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

      Eluin (přítel SN)     před 15 lety 15.08.2009 21:30 |  
      0 0

      Nad svým příspěvkem by se měl spíš zamyslet pan Danny_CZ, protože takovou snůšku urážek už tady dlouho nikdo nenapsal.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

        brekekeSKS     před 15 lety 15.08.2009 21:41 |  
        0 0

        Tak schálně. Eluin je zasranej zmrd, vyjebaná píča, smradlavej koňomrd, tučňáčí čůrák, pochcanej zkurvysyn, vyšoustaná hlava, vykriplený hovno, páchnoucí prdel, zachcanej vyjebanec, sračka, močka mrdka. Smrt Tobě!

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

          Eluin (přítel SN)     před 15 lety 15.08.2009 21:45 |  
          0 0

          Ano, rekorkdy jsou od toho, aby se překonávaly :-).

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

          lucky-pilda     před 15 lety 16.08.2009 13:33 |  
          0 0

          Tyyyjo, tys mu to teda nandal, jsi fakt borec!

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

        edua     před 15 lety 15.08.2009 21:46 |  
        0 0

        Kvůli takovým jako je Danny, se pomalu člověk začne stydět za to, kdo také může fandit Slavii... On a jemu podobný společně s dýmovnicemi a výkonem hráčů na hřišti vytvořily dohromady sobotní odpolední zklamání... Jediné pozitivum jsou 3 nezasloužené body...

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

          Danny_CZ     před 15 lety 15.08.2009 22:05 |  
          0 0

          Tak teď jsem se opravdu rozesmál díky panu brekeke :D Jinak já nevim co chcete - v klidu přejít to, že člověk, kterej by měl být věrný a hlavně vděčný klubu, díky kterému se dostal do repre, zahraničí a tudíž si vydělal spoustu chechtáků, na něj hází špínu a hraje za největšího rivala? To je podle Vás O.K.? Já si to nemyslím a proto si VŽDY, kdy je to možné, rád zakřičím, že Poborský je hovado...A co se týče dýmovnicí - kdy někomu dýmovnice ublížlia? K fotbalu to dle mého názoru patří - fotbal neni taneční... spíš nechápu demenci fízlů spojenou s házením rozbušek s ''PSYCHOLOGICKÝM'' účinkem doprostřed ustupujícího davu...

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

            Eluin (přítel SN)     před 15 lety 15.08.2009 22:18 |  
            0 0

            A kolik hráčů je ve 21. století takto věrných? Jistě, jsou, ale v zásadě se jedná jen o výjimky. Měl být Čelůstka věrný Zlínu a nikam nepřestupovat (když se ze Zlína dostal do repre "21")? Měl být Dostálek věrný Brnu (když se díky němu - ale spíše díky vlastním schopnostem - dostal do "A" reprezentace)?
            V tom to není.
            Fotbal je obchod. A hráči - profesionální hráči - se podle toho chovají.
            A Poborský prostě po zahrančiním angažmá přešel ke konkurenci. Proč? Asi mu nabídly lepší podmínky. Stejně tak by přestoupil třeba do Horní Dolní, kdyby jej dokázaly adekvátně zaplatit.
            A Poborský se o Slavii vyjádřil i takto: "Možná, že na základě toho si někdo usmyslel, že jsem na Slavii zatrpkl. Ale tak to nestojí. Já jsem ve Slavii strávil jednu krásnou sezonu, získal tam titul, hrál jsem s ní evropské poháry. Mám k tomu klubu vřelý vztah, v pohodě vycházíme ve výkonném výboru i s Petrem Doležalem" - Deník Sport. Navíc tento člověk si své odvedl i pro národní tým. Schválně, kdo z vás nejásal nad tím dloubákem proti Portugalsku? Ale kdo chce psa bít....
            Howgh

            • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

              quelhar (admin)     před 15 lety 15.08.2009 22:28 |  
              0 0

              Mozna by stalo za to najit i to, co Poborsky o Slavii prohlasoval, kdyz byl ve Sparte. Ale to je problem temer vsech hracu, co Spartou projdou - kdyz jsou tam, tak maji na Slavii kecy, kdyz odejdou jinam, tak uz to najednou mirni, jako ted Poborsky nebo jako Horvath, ktery po prestupu do Plzne prohlasil, ze proti Slavii nic nema a ze pokud nekdy neco tak vyznelo, tak ze byla jeho slova zkreslena.

              • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

                Eluin (přítel SN)     před 15 lety 15.08.2009 22:35 |  
                0 0

                Třeba jim tam po přestupu nějak vymývají mozek :-).

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

            smely (přítel SN)     před 15 lety 16.08.2009 12:35 |  
            0 0

            tak za prvy. poborsky k nam prisel ze Zizkova uz jako reprezentant. odehral u nas jednu (slovy: JEDNU sezonu) a velmi vyhodne sme ho prodali. to ze ty prachy nekam ulil Lezka , je vec druha.
            Za treti, kdyz se vracel domu tak nejprve jednal se Slavii, ale tehdejsi sef Lezkaven ho nechtel.
            to je male shrnuti faktu, pac predpokladam, ze v roce 96 kdyz tady Poborak hral si byl jeste u fotrika v pytliku. Jinak jeho pozdejsi vyjadreni byla dost nestastna, nicmene, delta z nej slavistu jem pro to, ze u nas odehral sezonu mi prijde kapek ulet a pokriky na jeho osobu trapne a nedustojne.

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

            dubas     před 15 lety 17.08.2009 22:22 |  
            0 0

            Danny, tak za 1 ) Poborský za nás hrál ,,14 dní i s cestou ze Žižkova '' ikdyž to byla tak úspěšná sezona, za 2)jestli dýmovnice patří k fotbalu ( řekl bych, že si to 99% lidí nemyslí) hážeš si ju doma v pokoji když se díváš na fotbal nebo v hospodě ? Asi né co.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

      harry     před 15 lety 16.08.2009 07:55 |  
      0 0

      čekal jsem který první hlupáček tvého kalibru se podobnou argumentací ozve,gratuluji..Kolik ti bylo,když hrál v sezoně 95-96 Poborský u nás??kolik bylo většině z těch kindaultras kteří to ted křičí??

  5. Re: České Budějovice - Slavia 0:1

    bongor     před 15 lety 15.08.2009 21:23 |  
    0 0

    Nejsem žádný kritik,ale nechat se přestřílet od podprůměrných Budějek 13:3,to je docela ostuda že jo?Když si přečtu hodnocení našich hráčů,tak z toho vychází,že jediní na úrovni byli Hanuš a Ragued,trochu Jarda Černý.Nechápu,z jakého důvodu se mužstvo takhle sype,ale zřejmě jsou to skoro úplně všichni,hlavně se vůbec nesnaží a zápasy odchodí.Pomalu mi to připadá jako vzpoura na lodi primátor Dittrich,jiný důvod mě nenapadá.Teď nehrál MJ,tak komu nadávat?To je průšvih co,fackovací panák je ze hry,tak rychle sehnat nějakého dalšího.Chtěli jsme Voliše,ale už tady čtu,že Volešák a Naumov vůbec do mužstva nepatří.Chtěli jsme Belaida,ale po dvou zápasech už ho taky zatracujeme.KJ prý má stavět rychlé hráče.Dobře,souhlas,ale kde je vzít.Hloušek marod,Janda z formy. Standa ale úplně z formy.
    Takhle nám jugoši nasází v Bělehradě bůra.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 15.08.2009 21:38 |  
      0 0

      Nejde o to, jestli hraci jsou rychli nebo pomali, ale o to, jestli chteji hrat nebo nechteji hrat. A dneska zase hrat nechteli. Pritom si myslim, ze az na J. Cerneho jsou vsichni dnesni hraci ze zakladu hrat aktivni tlak na mic po vetsinu zapasu. Ale prave v tomto nas Budejovice jasne predcily, rychle dostupovali k hraci s micem a nutili nas k jednoduchym ztratam a to jak v zaloze, tak i v obrane. Jenze kdyz se na to hraci vykaslou a pohybuji se jen v poklusu, tak to pak vypada tak jak dnes. Treba J. Cerny dal gol, ale ve sprintu ho clovek za cely zapas nevidi, coz ani tak nevadi smerem dopredu - proste to nahrazuje nezpochybnitelnymi jinymi kvalitami, ale kdyz kvuli tomu prijde trikrat za polocas o mic a nejevi snahu se vratit zpet a hraji takhle v zaloze tri hraci ze ctyr, tak je to problem. Respektive problem to byt nemusi, pokud jsou ti hraci ve forme a mice lehce neztraceji - jako loni na podzim, kdyz hrali Jarolim, Belaid a J. Cerny. Ale v soucasnem stavu, kdy mice ztracime az prilis jednoduse, tak se to jevi jako velky problem. Ale jak rikam, neni to o tom, ze by ti hraci byli spatni, je to podle me o tom, ze nemaji dostatecnou snahu. Rychly beh smerem zpet a dostupovani k souperi - to neni znamka fotbalove kvality ale chteni soupere prehrat a vyhrat.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 15.08.2009 21:49 |  
      0 0

      Dobrý večer přeji Vám všem.
      Na zápase jsem byl, seděl jsem se svou šálou v klubku budějovických fandů. Vyslechl jsem si toho dost na to, abych si něco řekl o ........ no budiž. Seděl jsem za brankou Budějovic v první půli a ta standartka byla naprosto precizní. Oba útočníci odlákali k brance stopery a Černý měl plac a času dost. Nevím co ukazuje kamera, ale naprosto bezchybně hrál Mára (a zachránil dle mého názoru jasnému gólu). Vlčkovi byl odmáván v první půli ofsajd, který nebyl. Volešák hrál víc zpátky. Kdo byl špatnej v první půli nejvíc, byl Krajčík. Pozoroval jsem hru Standy Vlčka. Spousta naběhaných metrů, ale zbytečně. No a na Šenkeříkovi visel Hunal. Spíše se měla víc "hejbat" záloha. No ale asi máte pravdu, hra to nebyla nic moc. Tak i ten Hanuš si dnes s těmi stopery už trochu víc rozuměli a kromě budějovických standartek a jedné chyby Belaida, kdy namazal tomu jejich Mezárošovi, tam fotbalu tolik nebylo. Naši fandové v kotli, až na tu pyrotechniku, nebyl problém. To skandování na Poborského je sice nevkus, ale Poborský se za ty urážky o Slávii taky neomluvil. No a tak pana Poborského taky vůbec nemusím. Vím, že k dobrému fotbalu z naší strany to mělo daleko, ale tentokrát jsem za tři body rád. Budou se moc hodit a cesta bude trnitá, každý soupeř se na nás nachystá. To by mělo našim chlapcům otevřít, nesnít o mistrech a začít bojovat. Hubáček toho dnes byl příkladem. Ne všechno se mu povedlo, ale nevynechal jediný souboj o míč. Tak zatím. Tentokrát mise body přinesla. Zaplať PánBůh zato. Sokrates55

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

        Eluin (přítel SN)     před 15 lety 15.08.2009 21:54 |  
        0 0

        Dobrý večer (a blížící se dobrou noc).
        S hodnocení Hubáčka souhlasím, podle mého názoru je to dlouhodobě jeden z pilířů naší hry a častu je mu spíláno až neprávem (až z toho oči bolí :-)).
        Ohledně Poborského, mám dojem, že v poslední době vůči Slavii trochu zmírnil, tak nevidím důvod na něj hromadně plivat nadávky (pokud si tím ale někteří rádoby fandové nechtějí kompenzovat něco jiného). Prostě, slušné je nenadávat a kdo tak nečiní je podle mě sprosťák.

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

          bongor     před 15 lety 15.08.2009 22:12 |  
          0 0

          To je otázka názoru.Já bych Poborákovi ruku nepodal.Máš pravdu,poslední dobou trochu zmírnil,ale když byl ve sraltě,patřil k nejhorším.Teď je v předsednictvu,tak si hraje na spravedlivýho,aby byl za" enteligenta" a taky v jeho funkcičce by si neměl dovolit nějaké invektivy vůči soupeřům.U mě se zařadil natrvalo mezi hajzlíky,to že teď brzdí ho neomlouvá.I když na takového pana Fšyvoka nemá,to je inteligence sama.Toho když jsem viděl v repre,tak jsem to hned vypnul.

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

            Eluin (přítel SN)     před 15 lety 15.08.2009 22:23 |  
            0 0

            Ano, Poborský intelektuál asi není :-).
            Sivoka také moc nemusím, to jeho foto s naší vlaječkou...brrr.

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

          Socrates (přítel SN)     před 15 lety 16.08.2009 02:20 |  
          0 0

          Můžeš mi vysvětlit, proč "rádoby fandové" ? To "rádoby" by mne hodně zajímalo ..... :-)

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

        bongor     před 15 lety 15.08.2009 21:58 |  
        0 0

        O tom Poborákovi:Zavinil si to úplně sám.ne že přestoupil do sralty,ale že se o Slavii vyjadřoval jako boží hovádko.Krajčík holt v Reggině docela zlenivěl.Nerozumím tomu Grajciarovi.V přípravě byl alespoň střelecky na úrovni a teď si nekopne.
        Nedostali náhodou kluci pokutu za ten Tiraspol,že mi přijdou jako bez zájmu? Ale s tím se musí počítat,že za špatný výkon nebudou kdoví jaké premie,spíš naopak.

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

          Eluin (přítel SN)     před 15 lety 15.08.2009 22:04 |  
          0 0

          S tím Grajciarem to také nechápu, přišel mi docela dobrý a hlavně - ve formě (což se o mnohých našich borcích řici nedá).

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

            slaviator     před 15 lety 15.08.2009 23:15 |  
            0 0

            Jestli je pravda, to co jsem o Grajciarovi slysel, tak si myslim, ze je trestan hodne prisne.. Kazdymu se nekdy muze stat, ze na neco zapomene... Neco mu propadne... Ale coz.

            • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

              jack09     před 15 lety 16.08.2009 13:54 |  
              0 0

              a u Trappa se taky neco stalo?

              • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

                slaviator     před 15 lety 16.08.2009 15:15 |  
                0 0

                Ocividne asi ano. Kdyz Trapp v zime prisel z Plzne, tak mel podle KJ nahradit Tavarese, byl to podle KJe nejlepsi hrac na DZ v ceske lize. A po pul roce ho odstavi. Stejne tak mi nejde porad do hlavy, proc se KJ zbavil Siklice, pritom o nej usiloval vic jak rok. Proc se zbavil Toleskeho a za 12 prived Naumova, kterej narozdil od Goceho nedava ani ty goly. Goce daval branky, dal jich tusim 6 behem asi 20 zapasu co za Slavii odehral, byly to pekne goly, viz ta ve Zline... Ale ne, nepracuje pro tym, tak ho nahradime za 12 milionu Naumovem, kterej neda ani ten gol.

                V lete ty prestupy vypadaly dobre. Hlousek, ale i Celustka, navrat Vlcka mel byt pozitivem... A ono by to mozna vsechno i bylo nakonec dobry, kdyby si KJ nepostavil hlavu a nestavel Hanuse. Mezi Vaniakem a kJ se asi take neco muselo stat, jinak nepochopim, proc pred nejdulezitejsim dvojzapasem sezony hodil pres palubu vlastne jedineho zkuseneho brankare, ktereho mel k dispozici. Po chybe, kterou cas od casu udelaj i ti nejlepsi brankari sveta. Kdyby KJ trenoval repre, tak Cech by to asi mel brzo spocitane a misto nej chytal nejakej dorostenec... Ano, Hanus musel nekde zacit chytat, ale bez jedineho zapasu v prvni lize ho frknout do predkola LM, tak to byla sila - a pritom se zbavil Divise, kterej by to taky odchytal...

                • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

                  quelhar (admin)     před 15 lety 16.08.2009 15:37 |  
                  0 0

                  Koukam, ze kritizovat utocniky, kteri delaji konkurenci tvym oblibencum (Pekhart, Toleski) ti jde docela dobre. Naumov ma na konte 178 minut, delsi dobu hral ve dvou zapasech a ty ho smahem odsoudis, ze neda ani gol. Mimochodem, Toleski se trefil az v sestem zapase za Slavii.

                  A co se tyce golmanu - dobre vis, ze se Divis neposilal pryc v situaci, kdy byl Hanus jednicka. V te dobe byl Hanus trojka. Pak se teprve prislo na Romanovsuv pruser a pak teprve prisel Vaniakuv kiks (a taky dobre vis, ze nebyl v zapase s Boleslavi jeden) a trener vsadil na Hanuse - a kdyz uz ho tam jednou soupne, tak at ho podrzi, ono se to vyplati. Hanus ma za pet zapasu dve vychytane nuly, dvakrat jeden inkasovany gol a jednou dva. Zadna z tech branek nejde na jeho konto, ani ta s Tiraspolem, i kdyz se mu ji vehementne snazis prisit. Koneckoncu zapas s Budejovicemi ukazal, ze Hanus nabira sebevedomi a chyta cim dal lepe.

                  Jo a KJ o nikom nikdy neprohlasoval, ze je nejlepsi v lize a Siklic je vecne zraneny, tak proto si muze hledat angazma.

                  • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

                    slaviator     před 15 lety 16.08.2009 16:45 |  
                    0 0

                    Proc? At klidne dava goly jakejkoliv utocnik, mimochodem, muj nejoblibenejsi utocnik byl Ivana, ale chapu jeho odchod. Mezi Naumovem a Gocem nevidim vetsi rozdil, nechapu proto ten kauf. Stejne jsem nechapal nakup Besty, super hrace dle KJ, co ma budoucnost - a po pul roce ho poustime o dum dal. Proc tyhle vsechny hrace berem hned na ctyri roky a pod a nevezmem nekoho z nich i na hostovacku se snesitelnou opci?

                    Jinak Divise neslo v te situaci stahnout z hostovani zpet?

                    Ten gol proti Tiraspolu se Hanusovi nesnazim prisit, to mozna vyznelo blbe. Myslel jsem to tak, ze nekdo vidi jednoznacneho vinika v Jandovi, nekdo v Tafatovi, ale prsty v tom meli vsichni - treneri, ze tam soupli nezkuseneho hrace Tafata, Janda, ze ten mic neodehral lepe, Tafat, ze nakonec promach, ale i Hanus, ze sel rychle k zemi. To spise KJ odepsal po Bolce hodne zbytecne Vaniaka, kdyby ho podrzel, kdo vi, dost mozna bychom ted nehrali s Belehradem, ale se Salzburgem... Ale stalo se, stalo - Hanus nabude zkusenosti a priste to vyresi snad lepe.

                    Jinak KJ prohlasil naposled o Raguedovi, ze je jeste lepsi nez Tavares, v zime o Trappovi, ze ma Tavarese nahradit coby jeden z nej DZ v lize, ... A Siklic je mozna vecne zranenej, Drizdal mozna nema po zraneni formu jako driv, ale porad by byli platni. Uvidime, kdo z hracu co prisli v lete, bude v zime shanet nove angazma..

                    Schvalne by bylo zajimave spocitat, kolik prislo hracu za prvni tri roky KJ ve Slavii, kolik toho odehrali a jak je Slavia pak zpenezila a kolik hracu prislo za posledni dva roky, za kolik, kolik toho odehrali a jak je Slavia zpenezila... vcetne odchovancu a la Necid, Pekhart.

                    Zacina to vypadat, ze zatimco drive byly ulety jako Granovski, jako ten Brazilec Bianco ci jak se jmenoval (co mel byt pripravovan do A v becku a asi po dvou tejdnech skoncil, ze ma pry tezce nemocneho otce ci co), Reiter, Urbanek... pres takoveh napul povedene trefy jako Mexican Cesaro Victorino (kde je mu konec?), Zboncak po povedene jako byl Hubacek ci Vlcek, vlastne de facto i Krajcik, kteremu dal KJ poradnou prilezitost v zapase s Jabloncem a od te doby se Rumcajs chytil, pres odchovance jako Janda ci Suchy... Tak v poslednich dvou letech jsou jake povedene prestupy? Predminule leto urcite Vaniak, Brabec, Tavares a dejme tomu Belaid, Jarolim s Volesakem jednou zahrajou a nekolikrat ne, Cerny se prosadil, ale na mezinarodni fotbal je pomalej a pak tu jsou prusvihy jako Abraham. Jenze zatimco Granovski, Bianco byli v podstate zadarmo, tak jen Abraham stal 10 milionu... dalsich 5 milionu Besta a dalsi miliony nakonec ukonceni smlouvy Brabce. Jen tri prusvihy za cca 20 milionu plus u Abrahama porad bezi plat, takze se to jen a jen navysuje....

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

        SForever1     před 15 lety 15.08.2009 22:02 |  
        0 0

        Absolutní respekt, tomu říkám objektivní hodnocení, jinak bohužel je Matěj jenom stínem toho co býval:-( poborský ty jsi hovado! za zradu jenom jeden trest!!

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 15.08.2009 22:21 |  
          0 0

          Víte, já až tak velký odborník nejsem. Mrzelo mě to, že Standovi to prostě nejde, on dře a nic. To je na palici a jeho to asi štve nejvíc. Třeba si tentokrát místo jara vybíráme mizerný podzim :-)). Bane, to je spíš takové plkání. Je fakt, že ten Čelůstka to tam zlepšil, Mína Černý dopředu umí líp. Janda seděl na tribuně a byl takovej smutnej. Tak nevím, zase mě napadly takový ty chmurný myšlenky. Rozhovory proběhly mezi "osmi očima" a výsledek neznám. Nebyl puštěn ani chlup, je prostě "tajemno v Karpatech". Ale je to o penězích a tam Rosen "nezná bratra". Tak to asi bolelo a to i toho Jandu. Já mám pocit, že to bude ještě bolet někoho z asistentů, ale to je jen můj odhad věcí příštích. Obecně se domnívám, že tolik chlapů v mančaftu je na draka, už by se to mělo rozčísnout a srovnat řady tak, že už bude každý vědět co bude hrát. Jo a ještě jsemzapoměl na Raqueda. On je opravdu dobrý. A Vomajda je lepší než Brabec, svou šedivou hlavu na špalek položím, že to tak je. Tak se to snad pohne a dostaneme se z toho srabíku. Sokrates55
          Teď jsem se dozvěděl , že "rudej" hrál proti oslabenýmu Kladnu už od 20 minuty. Hm, taky dobrý. Pavlín "maká" naplno koukám. To jen když nám plácají něco o "pučkovinách". Dneska nám rozhodčí tedy nedal nic. Sokrates55

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

            Khadgar     před 15 lety 16.08.2009 18:28 |  
            0 0

            No, u rozhodčího stačilo to posuzování loktů. Kam tohle povede...

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

            bongor     před 15 lety 17.08.2009 22:25 |  
            0 0

            No jsme z toho všichni smutný.Řešení neznáme.Že kapr show pokračuje dál,o tom snad může pochybovat jenom naprostý ignorant.
            sralta-Kladno,zářný příklad.Prostě už potřebovali vyhrát,tak jim to přejme.Horší ale je,že v dobách Horníků a spol.Slavia většinou celou sezonu hrála zdaleka nejlepší fotbal a přesto se před ní rudý šmejd pravidelně dostával,kejkly spřátelených sil.Ovšem teď co říct.Hrajeme pod psa,být někde nahoře bysme si nezasloužili.A teď babo raď.

  6. Re: České Budějovice - Slavia 0:1

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 15.08.2009 21:41 |  
    0 0

    Je to špatné, moc špatné.
    Nechat se přehrát od Budějek.., no fuj!
    Současný tým SKS ve mně bohužel moc optimismu nevzbuzuje a obávám se výprasku s Bělehradem :-(.
    Rád bych se mýlil.
    A hrozně rád bych už chtěl vidět Slavii porádně hrát (a to snad mluvím za všechny z nás).
    Co s tím? Vyhodit Volešáka? Naumova? Mají nám tito hráči co dát? A mimochodem, Šenkeřík také dnes žádný zázrak.
    Co třeba jako kapitán Hubáček? Když už drží tu pokladnu...

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

      mirecek1111     před 15 lety 15.08.2009 22:33 |  
      0 0

      Tak snad to tak špatné nebude. Musíme doufat, že se někteří hráči dostanou do formy a celý tým se pak zvedne. Kdyby například Milan Černý měl formu jako na jaře a nezranil se Adam Hloušek, tak ta hra mohla být úplně jiná. Musíme být hold trpěliví.
      Škoda jen, že se zranil Pekhart, myslím že zrovna teď mohla přijít jeho chvíle, škoda škoda.
      Nakonec někdy na jaře nás ale nebude zajímat jak jsme tenkrát v srpnu hráli ale kolik jsme přivezli bodů.
      Do repre přestávky nás čekají ještě venku Teplice a doma Slovácko tak doufám, že minimálně 4 body dobudem.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

        venator     před 15 lety 17.08.2009 13:17 |  
        0 0

        Nebo se nedejboze stane,ze s timhle vykonem vyhorime i proti CZB a v lize dvakrat prohrajeme,protoze Teplice i Slovacko maji celkem formu a hrajou ted urcite lepsi fotbal.
        Doufam,ze ale nastane druha varianta,ze postoupime pres CZB, porazime Teplice i Slovacko a nastartujeme motor smerem k titulu....uvidime...pravda lezi tam na trave a ukaze se uz ve ctvrtek....ale to jsme si rikali i pred Tiraspolem,ze ta kvalita se ukaze!:)

  7. Re: České Budějovice - Slavia 0:1

    cervantes     před 15 lety 15.08.2009 22:31 |  
    0 0

    Bídný výkon,který si vítězství nezasloužil.Opět se budeme trápit a teď už i na podzim?S Bělehradem dle tohoto výkonu nemáme šanci,jediné pozitivum je ,že si snad vedení uvědomí kde je zakopaný pes a vyhodí trenéra,jinak nemáme šanci na nějaké zlepšení.Bude to bohužel špatná sezona.Jak směšné jsou ty jeho keci o nesehranosti hráčů kvůli startu na repre.Je třeba si uvědomit,že trenér Jarolím už dokázal jaký tým dle jeho představ umí vytvořit a vrcholem měla být kvalifikace na LM.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 15.08.2009 22:37 |  
      0 0

      Porad zni jedna a tataz otazka - kde je lepsi trener nez Jarolim? Na podzim jeste predvedeme, ze hrat fotbal umime, o tom jsem presvedceny.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

      mirecek1111     před 15 lety 15.08.2009 22:39 |  
      0 0

      Ty víš jak je na tom Bělehrad. Já chápu, že forma našeho týmu vyvolává mírnou paniku ale k potupě i v předkole o EL musí podat i soupeř dobrý výkon. A já myslím, že to zděšení z našeho soupeře mezi námi slavisty vyvolávají hlavně jejich fanoušci. A ti nás vyřadit nemůžou.
      Neměli bychom se ze soupeře připosrat jen proto, že jim přijde na domácí zápas 40000 lidí.
      Například z minulého předkola sice CZ postoupil, ale asi to nebyl zrovna ideální výkon, když venku prohráli 2:0 a pak to honili na poslední chvíli doma. A soupeř byl takový jaký byl..
      Kvalita je pořád na naší straně, nehledě na to, že to nejlepší co měli před pár měsíci prodali.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

      Eluin (přítel SN)     před 15 lety 15.08.2009 22:39 |  
      0 0

      Vyhodit KJ by bylo v této fázi velkým nesmyslem.
      Nejsem odborník, ale stále věřím KJVCD. Koneckonců oproti předchozí sezóně v mínusu nejsme.

  8. Re: České Budějovice - Slavia 0:1

    wector     před 15 lety 15.08.2009 22:40 |  
    0 0

    Já myslim, že zase někteří moc hysterčej. Nebylo to ideální, ale až na 2-3 šance Budějic, který smrděly gólem (což je v každym zápase) tam nic tak hroznýho nebylo, takový střely z kraje vápna přímo na Hanuše. Spoustu míčů sme ztratili třeba tím, že se Belaid pokoušel o nečekaný přihrávky do ulice a to holt s sebou nese to nebezpečí zachycení protihráčem. Nemůžete čekat, že se mávne proutkem a proberem se z načí tradiční počáteční bídy, to chvilku trvá.

    Kdyby měl někdo jít ze hřiště, tak Krajčík, už to bohužel není co bývalo a pak Vlček, od něj nebylo vidět nic. Horší bylo, že od cca. 60. minuty byl J. Černý dozadu dost laxní a viditelně mu docházely síly, proto měly budějice trochu převahu.

    Už sme předvedli i horší výkony a zároveň i lepší a přesto prohráli. Takže ve čtvrtek v Edenu.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 15.08.2009 22:54 |  
      0 0

      Ja myslim, ze hystercime proto, ze jsme si nevytvorili prakticky zadnou sanci. Chyby dozadu byly, ale ty budou vzdy. Horsi je, ze dopredu jsme nemeli nic, nepodrzeli jsme balon a prichazely jednoduche ztraty, ne jen diky Belaidovym pokusum o prekvapive prihravky, ty ja ocenuju, ale uz ve stredu hriste po tom, co nas souper zacal napadat.

      S posledni vetou souhlasim - ve ctvrtek v Edenu!

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

        Viking     před 15 lety 15.08.2009 23:23 |  
        0 0

        Belaid se mi taky líbí v tom, že to není posera, zkusí si udělat kličku nebo překvapivě na riziko prostrčit balon mezi stopery. Žádné vedení balonu 40 metrů k brance, otočení se s ním a nahrávka na pravého beka. S tím samozřejmě přicházejí chyby ale jinak se to dělat nedá (tohle ale nesmí praktikovat posledních pět minut, kdy se třeseme o výsledek).

        Dneska někdy obrana chybovala ale bylo to hlavně kvůli tomu, že byla úděsně přetížená. Kolik měl soupeř standartek, to u Slavie nepamatuju. Paradoxně jsme z jediné solidní skórovali my.

        Nemyslím si, že hra Vlčáka trpí zálohou. Samozřejmě, nehraje ideálně ale my nemůžeme chtít od útočníka, aby jenom zabíhal za stopery soupeře. Kolik od prvního kola udělal Standa kliček, kolikrát přešel přes soupeře? Budějovicím taky nějak extra nehrála záloha ale výkon a důraz Meszároše s Ondráškem byl úplně někde jinde. V útoku je současný problém Slavie. Když se od nich odráží balon jako ode zdi tak zbytek mužstva těžko něco vymyslí. Doufám že nám pomůže uzdravení Hlouška s Pekhartem. Nebo si koupíme za Černýho toho Keriče:-)

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

          FrancoisMerlin     před 15 lety 15.08.2009 23:32 |  
          0 0

          Neřiká se mi to lehce, ale Standa nemá v současnosti na áčko. Chybí mu sebevědomí, nepodrží míč ani se nedostává do kombinace. Dnes nejhorší hráč na hřišti - dokonce i Hunal byl rychlejší než Standa a tomu Tijani utekl na 10 metrech o dva metry!! Snad se uzdraví Hloušek!

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

            mirecek1111     před 15 lety 16.08.2009 00:43 |  
            0 0

            Bohužel ale jinak, než že bude hrát se do formy Standa nedostane. A zrovna toho starého dobrého Standu bychom teď potřebovali, takže doufám v trpělivost pana trenéra. Nebo jiný post.
            Bylo by zajimavé, jak by se Standovi vedlo na pravém záložníkovi. V Anderlechtu na tom postu tuším hrál dost často a pokud ze sestavy vypadne Matěj Krajčíka bude hrát Ondra Čelůstka, tak by pravá strana s Vlčem neztratila na nebezpečnsti a hlavně by šel Belaid hrát tam kde hrát má.
            Hanuš
            Čelůstka-Suchý-Vomáčka-Hubáček
            Vlček-Belaid-Ragued-Černý
            Šenkeřík-Hloušek

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 15.08.2009 23:35 |  
        0 0

        Já bych neřekl, že nějak hysterčíme. Pokud popisujeme své názory . Slávii teď není za co pochválit, no tak je to prostě pravda. Ale zase, že bychom viděli katastrofu a hysterii, to asi není to pravé vyjádření. Mě taky Slavia teď s tou svou "hrou - nehrou" a hledáním nijak netěší. Nemluvit o tom, že svůj podíl na tom má i KJ, to by bylo strkání hlavy do písku a to se nedělá. Je to tak. No a teď je důležité, abychom tohle období prostě vydrželi. Myslím jako fandové. Oni to naši "kaprálové" taky ví, že to smrdí a KJ taky klidně nespí. On si řekl o hráče a pustil ty co chtěl. Je jasné, že nám chybí hra Tomáše Necida. Nikdo nenapadá rozehrávku soupeře, nepresuje. To byla jeho obrovská deviza. Uměl se zapojit i do kombinace. Teď tam máme Vlčka a Šenkeříka, oba nejsou velcí a spíš do brejku. No a KJ tam za ně postaví Belaida, Černého a Volešáka. To jsou zrovna takový prckové. Raqued má jiný úkol a tak tam nemáme kromě Adama do ofenzivy nikoho vyššího. Pekhart je zraněn, Taffat je ještě nevyhranej a musí se to teprve učit (a my ho strčíme v poháru, kdy jde o všechno, do prostoru, kde to zatřepe i se zkušenými hráči). Styl rychlého měnění míst a rychlá výměna míčů s příhrou mezi rozhozené beky, hm to se nám nějak vzdaluje. Ale jsem jen laik a fanda. Pořád mi tam u některých chybí to srdíčko a bojovnost. Měl jsem možnost vidět studii hry Franka Lamparda. Ten by si o sobě mohl myslet, že je mistr. Páni a on jezdil po zadku a bojoval za Ballacka i Drogbu. A Ti kluci si pak plácli a poděkovali si. Tohle mi u našich kluků nějak chybí. Tedy u některých. Když dneska Mára odvrátil ten míč na roh a dostal přitom do "kou..lí", moc se mi líbilo, jak ho "Benji" konejšil a fakt si kluci pověděli slovíčka co pomůžou. Tohle potřebujeme dostat do mančaftu. Ale to se snad taky dostaví. Sokrates55

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

          bongor     před 15 lety 16.08.2009 06:53 |  
          0 0

          Tohle je směsice názorů,každý řekne co si zrovna myslí a nijak si to nepromýšlíme.Je to hodně emocionální.A každý je jiný.Někoho to rozhodí/pesimista/,někdo to nevidí tak černě/optimista/.Jsou tady i nějaké urážky,to třeba já nesnáším,když si mezi sebou ještě nadáváme a přitom máme takových cílů na nadávání.Jedno mužstvo,nejlepší a nejslavnější,včera s bídou vyhrálo nad deseti kladeňáky,a kasají se jako by porazili Barcelonu ve finále LM.Tam si kluci najdete příležitostí k nadávání až až.Ale nadávat si mezi sebou,to je v dané situaci blbost.Zkrátka nám všem jde o úspěch naší Slavie a každý hledáme nějaké řešení.Někdy někdo ujede,ale doufám,že při tom zase myslí na prospěch Slavie a není to nějakej
          nastrčenej rudej.Howgh.

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

            Eluin (přítel SN)     před 15 lety 16.08.2009 10:09 |  
            0 0

            Tak snadné sousto, jaké bylo včera Kladno pro Rudé, už asi dlouho nedostanou. Minimálně ne v devátém kole :-).
            Ale abych se nepřepočítal...

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

          urs (přítel SN)     před 15 lety 16.08.2009 14:28 |  
          0 0

          pokud mohu hodnotit hru stoperů, tak smekám.., začínaj si sedat a pan Vomáčka se mi moc "líbí" :-D
          zdůrazňuji, že nejsem homosexuál ;)

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 16.08.2009 10:15 |  
      0 0

      No, hystercej.. ja to videl az ted rano, byla to bida. Asi ne tragedie, ono je to trochu jiny, kdyz clovek vi, jak to dopadne, ale hra byla opravdu spatna. Podle me chybi pohyb hlavne v zaloze. Ale to je dlouhodobej problem, i loni na podzim byla zaloha lina, ale zachranovali to Tavares, Krajcik a Necid.

      Hrali jsme hodne defenzivne a hrozne pomalu se presouvali dopredu. Klasicky obrazek hry - Belaid prevezme mic ve stredu a spravne jde s nim jde dopredu... a s nim bezi jen Vlcek, Senky a nekdy Jarda Cerny. Takze utocime ve trech max. ve ctyrech lidech, Hub zustava vzadu, Volesak s Raguedem, Celustka vyjel asi dvakrat (a to byl jeste lepsi nez Krajcik). Pak nasleduje spatna prihravka, protoze souper ma ve hre vic hracu... Bez pohybu nelze soupere nicim prekvapit a to je podle me duvod, proc si nevytvarime zadny sance. Volesak dopredu hodne spatny, Belaid s Cernym si neco uhrali, ale malo, Senky napravo nevedel co hrat, Standa nedostal balon, krom toho prohraval souboje. Pokud na hristi nebudem bojovat a litat, tak nemame proti srbum sanci. Hanus a stoperi dobry, aspon neco. Vomacka zatim skutecne bezchyby a lepsi nez Brabec.

      Uvahy o trenerovi - tak si spocitejme, kolik dobrych zapasu jsme odehrali od jara.. to uz je dlouha doba.. jestli se co nejdriv nevzpamatujeme...

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

        wector     před 15 lety 16.08.2009 12:03 |  
        0 0

        Mně připadalo, že se Vlček vždycky rozběhl přímo mezi obránce, což je k ničemu. J. Černý si na přihrávky nenabíhá skoro vůbec, nikdy to nedělal a nikdy dělat nebude. On to chce do nohy, proto hraje víc ze středu hřiště. Mám obavy, že se tam on, Belaid a Volešák vedle sebe nevejdou a navíc on celej zápas nevydrží v tempu, proto posledních 20 minut všechno chodilo přes naší levou stranu. Po návratu Hlouška by se asi mělo přejít ke hře na 1 útočníka, ale nevim jestli by jím měl být Vlček.

        Ještě to nikdo nenapsal, ale je nutné uznat, že Budějice hráli včera opravdu dobře, ne beton jak je jejich zvykem. Bránili dobře už na půlce a hlavně tvrdě, Homoláč až zákeřně, ten byl všude loktem napřed a ještě se divil, když mu to jednou pískli...

  9. Re: České Budějovice - Slavia 0:1

    tantalos     před 15 lety 16.08.2009 12:00 |  
    0 0

    Hráči Slavie už dlouho působí dojmem, že místo aby hráli fotbal a chtěli vyhrát, se snaží plnit své povinnosti a neudělat chybu. V Budějovicích dali brzy gól a od té doby prakticky přestali útočit, totéž jako doma proti Tiraspolu.
    V dnešní situaci si nemyslím, že se problém dá vyřešit tím, že jeden hráč bude vyřazen a místo něj přijde druhý. Problém se dá vyřešit změnou atmosféry v klubu.
    Ostatně podle Luhového byly letošní meganákupy Slavie výrazem snahy "rozředit odpor hráčů vůči trenérovi".
    Jeden zasloužilý bafuňář, kdysi šéf mimopražského mužstva, které jednou vyhrálo GL, mi svůj tehdejší úspěch vysvětlil takhle: "Tenkrát se nám sešla dobrá parta, která chtěla především vyhrávat, neskupinkařili jeden proti druhému. Sparta sice měla lepší hráče, ale my jsme táhli za jeden provaz. Víckrát už se nám to tak nesešlo."
    Myslím, že východisko z krize, která nezačala v létě, ale už na jaře, spočívá právě v ozdravení atmosféry v klubu. Výměna hráče X za Y a nákup hráčů A, B a C nic nevyřeší, pokud tým nezíská sebejistotu,
    Dokud hráče bude svazovat strach, aby jim nějací nekopové z Moldávie a odjinud nedali gól, a nebudou si dělat "alibi" místo aby hráli, budeme trpět a "hysterčit".

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

      bongor     před 15 lety 17.08.2009 07:29 |  
      0 0

      Máš pravdu tantale.Základ úspěchu v každém kolektivním sportu a nejen ve sportu je v tom,aby se vytvořila dobrá a radši výborná atmosfera.Rovněž Ti dávám za pravdu,že vyměnit hráče x za y není podstata problému.V podstatě máme v mužstvu skoro to nejlepší co
      šlo za naše finanční možnosti sehnat a přes to to vůbec nefunguje.Teď jsem si pouštěl Budějovice,abych se na to v klidu a bez emocí podíval.Z naší strany,hodně špatné.Já jsem hned od začátku říkal,že se mi nějak ta atmosfera ve Slavii nepozdává a na 90% to tak je.Jenom nevíme,co za tím stojí.To nejsou žádné konspirativní teorie,ale jinak si to při kvalitě jednotlivých hráčů neumím vysvětlit.
      Může to být nějaký pozůstatek aféry Brabec,nebo už se některým hráčům přestaly zamlouvat metody KJ a zkouší ho vypíchnout.On je teda Karlík zřejmě dost těžce přijatelný trenér,hlavně pro ty ,kterým se nechce makat .Jenže to bylo jak známo ve sraltě několik sezon,že si hráči diktovali,jak by to mělo vypadat.A to je začátek konce.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

        venator     před 15 lety 17.08.2009 13:37 |  
        0 0

        Máte pravdu,souhlasim s vama,ze ty vykony jsou odrazem jejich psychickeho rozpolozeni. Jelikoz jsem neco na trochu podobne urovni zazil a odehral tak jsem si temer jisty,ze nejvetsi problem a zlou krev (atmosferu) dela v muzstvu ten pretlak hracu...vetsina z nich nejsou zadny intelektualove co se dokazou nade vsechno povznest...ty kluci si vsechno mezi sebou reknou, ctou si diskuse a noviny, povidaji si v kabine a "na kafickach" kdo kolik ma penez,kdo a jak tem penezum podava (nepodava) adekvatni vykony, koho KJ podrzi a koho najednou zarizne...do toho prijdes o mega prachy v premiich za Ligu mistru,kterou si myslis,ze mate tenhle rok v kapse...do toho vseho ty mega zmeny,ktere vyvolaji v prve rade paniku u ostatnich,kteri se zacnou bat o velmi lukrativni flek v SKS a misto ofenzivy radsi "couvaji",hlavne neudelat chybu,kdyz vedeme a potrebujeme uz vyhrat...no a vysledek vidite...nekteri se boji o misto a hrajou opatrne, nekteri pasivne a na tehle profesionalni urovni staci,kdyz ti 2-3 hraci nehrajou na 100% a i souper jako CB,kdyz ma svuj den a jeho hraci makaji naplno tak te najednou prehrava...a ty branis 1:0

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

          venator     před 15 lety 17.08.2009 13:46 |  
          0 0

          Zapas v Brne byl to same, bohuzel jsme tam nedali "stastny" gol,ale naopak rychle dva dostaly....a tam zase byli pasivni a nemakali,protoze neverili,ze to otoci kdyz to bylo uz 2:0.To si pak vetsina muzstva rika v hlave a nekdy i v kabine (nekdy dokonce trener),ze "zkusis" co nejrychleji snizit na 2:1 ale jinak se musis trochu setrit na dulezitejsi zapas v Champ. league...ty kluci dobre vi,pravdepodobnost,ze to otoci a za polocas daji 3 goly je urcite mnohem mensi nez ze kvuli tomu budou mit ve stredu tezke nohy a prijdou o Champ.league,protoze budou zataveny.

  10. Re: České Budějovice - Slavia 0:1

    Mimo86     před 15 lety 16.08.2009 12:42 |  
    0 0

    Tak, včera to byl zase "povedený výjezd".
    Fakt nechápu, proč se celý zápas řvalo na Poborského.
    Nesnášim ho stejně jako většina z vás a s chuťí jsem si to na začátku zápasu taky zařval.
    Ale křičet to celý zápas nemá smysl.
    Já jsem přišel na stadion, podporovat Slávii a ne nadávat Poborskému.
    Někdo má asi komplexy a tahá je na stadion.
    Paradoxně, to ale nejvíc řvala supina puberťáků, kteři Poborského, ve slávistickém dresu nezažili a u některých pochybuju, že si ho pamatuje i v dresu Sralty.
    Další věc jsou dýmovnice.
    Já proti pyrotechice nic nemám, pokuď je součástí choreografie a dá se i pochopit když někdo jednu, dvě dýmovnice odpálí na stadionu.
    Děti si mají kde hrát, tak jim to přejme. :-)
    Ale je naprostá hovadina, náhazat je na hřiště.
    Komu tim prospějete?
    Hráčům na hřišti, určitě ne!
    A fakt jsem se styděl, když těmhle "hovádkům" musel domlouvat Standa Vlček.
    Pamatuju si, že tohle se dost často dělo na Sraltě a vždycky jsem se těm jejim fanouśkům smál jak jsou ubohý, když tohle dělají a teď se to děje i u nás!
    Doufám, že si ty svoje "prskavky", vezmete i ve čtvrtek na UEFU.
    Slavie dostane pokutu a tu bych vám nechal zaplatit.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

      lucky-pilda     před 15 lety 16.08.2009 13:59 |  
      0 0

      Myslim, ze rvani na Poborskyho, tuplem po cely zapas je dost trapne. Jak tady jiz nekdo psal, je to kvuli jeho vyrokum, ktere pronesl pred x lety. Chapal jsem to, kdyz se to rvalo jednu nebo dve sezony, kdyz hral jeste za rudy, ale takto je to dle meho nazoru dost hloupe. To se to bude kricet jeste za dalsich 5 nebo 10 let?
      Jinak k tem dymovnicim, to mi prijde jako ubohost nejvyssiho kalibru. Dymovnice na fotbal proste nepatri, ani kdyby zakazany nebyly. S tim si jdete nekam na vojenske cviciste. Libi se mi rimske svice, prskavky nebo dalsi svetelne efekty (pokud to je koordinovane a nemanipuluje s nimi nahodne nejake dite), coz je jako soucast chorea hezke a fotbal to skvele obohati, i kdyz je to celkem hloupe plosne zakazane. Ale dymovnice? Jediny efekt, ktery to ma je, ze v lepsi variante nejakou chvili nevidi divaci, v horsi variante se to dostane na hriste, kdy se prerusi (da se i ukoncit) zapas a Slavia dostane pokutu ...

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

      kytt (host)     před 15 lety 16.08.2009 14:25 |  
      0 0

      A proč si teda nešel dolu a neřek jim to? Ses těch puberťáků bál?

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

        Mimo86     před 15 lety 16.08.2009 14:56 |  
        0 0

        Jo, bál jsem se jich. :-)

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 16.08.2009 15:12 |  
        0 0

        Vožralý holý lebky. Bych chtěl vidět tebe, jak jim jdeš domlouvat, internetovej hrdino.
        Jestli to měl bejt ten velkej výjezd ultras v italském stylu, tak to mě potěš... asi se povedlo, gratuluju. Nikdo se ale nemůže divit, že na výjezdy nikdo nejezdí.

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

          kytt (host)     před 15 lety 16.08.2009 19:56 |  
          0 0

          Já sem internetovej hrdina? Já tady nenadávám na styl fandění ani na pyrotechniku ;) Máš pocit, že na výjezdy nikdo nejezdí? Tak proč každej rok jezdí víc a víc lidí? Dřív býval problém vypravit autobus i do Jablonce. To jen tak než začneš zase mektat o něčem čemu nerozumíš ;)

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 16.08.2009 20:33 |  
            0 0

            a proč jsi jim ty neco neřek, kytte? mylíš, že ty lidi udělali slavii dobry jmeno? ja nechapu, proc meli slavisticky saly a dresy, kdyz nekam jdou delat ostudu, predvest se pred kamerama, ze umej treba i hodit dymovnici a ze o nich pak bude ve zpravach, mohli by to delat sami za sebe. ok, to je asi blba otazka, ale tak na tebe, kdyz jsi tam byl, tobe to vadilo nebo nevadilo? nemyslis, ze by ty idioti udelali pro slavii lip, kdyby zustali doma? nebo mam to brat tak, ze se jich zastavas?

            • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

              kytt (host)     před 15 lety 16.08.2009 22:32 |  
              0 0

              V tvém úzkoprsém vidění světa se jich asi zastávám. Pokřiky na Poborskýho mi vůbec nevaděj, děje se to všude ve světě a je jedno jak dlouho už je dotyřný hráč z nenáviděného klubu pryč. Dýmovnice v průběhu zápasu jsou nešťastné, líbily by se mi například po gólu, či těsně po konečném hvizdu. Kdyby ti jak říkáš idioti zůstali doma, tak je na všech zápasech ticho.

              • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 17.08.2009 10:25 |  
                0 0

                to si nemyslim, do edenu bud nechodej nebo tyhle veci nedelaji a ticho tam neni. a predevsim si nemyslim, ze fakt, ze nekdo chodi na fotbal a aktivne fandi, ho neopravnuje k tomu, aby si myslel, ze mu stadion patri a ze je na fotbale ten nejdulezitejsi, tj. muze si tam delat cokoliv nez ohledu na klub, hrace, zapas, ostatni fanousky. fandeni v edenu je super, je fajn, ze nekdo jede podporit klub na vyjezd, ale jestli se mame pak misto na fotbal divat na par blbu, ktery sproste rvou a hazeji dymovnice na plochu, to teda dekuju, to by bylo lepsi ticho. obavam se, ze jen oni si mysli, ze je na tohle nekdo zvedavej.

                • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

                  Jachym     před 15 lety 17.08.2009 11:09 |  
                  0 0

                  S tím bezvýhradně souhlasím. Jinak na zápase jsem byl, jako rodilý Budějčák jsem měl možnost opět zavítat domů k rodičům. Co máme v Budějcích dokonalého na stadioně, to je rodinná tribuna. S manželkou jsme se dívali na fotbal a naše dvě malé děti oblečené ve slávistických tričkách dováděly v dětském koutku pod dohledem "stevardek":-) a k tomu dostaly občerstvení a hračky. Prostě maximální pohoda v hledišti, pokud odhlédnu od primitivů v našem kotli a bídného výkonu sešívaných.

  11. Re: České Budějovice - Slavia 0:1

    Viking     před 15 lety 17.08.2009 08:44 |  
    0 0

    Prostě nejsme v letošní sezoně tolik hladoví a táhne se to dlouho, od začátku roku navíc taky hrajeme vesměs špatně. Není to krátkodobá záležitost a mantry typu "Ono si to sedne" jaksi neplatí...

  12. Poborský je hovado

    DrFe1     před 15 lety 17.08.2009 12:41 |  
    1 0

    Ne se vším co dělá náš kotel souhlasím, vulgarity v lásce nemám, ovšem řvaní na Poborskýho plně podporuju. A to z toho prostého důvodu, aby si tenhle šmejd a všichni jemu podobní jednou provždy uvědomili, že ZRADA SE NEZAPOMÍNÁ a NEODPOUŠTÍ. Proto bych byl rád aby se na Poborskýho řvalo i nadále a to třeba i za 10 nebo 20 let. Je to taková hezká tradice a varování každému, kdo by se chtěl navážet do naší Slávie.

    • Re: Poborský je hovado

      Mimo86     před 15 lety 17.08.2009 13:12 |  
      0 0

      Klubismus, už se bohužel v dnešní době nenosí.

      • Re: Poborský je hovado

        DrFe1     před 15 lety 17.08.2009 13:26 |  
        0 0

        Tady jde o to ja Slávii urážel.

        • Re: Poborský je hovado

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 17.08.2009 13:49 |  
          0 0

          to je pravda a proto poborskyho taky nemusim, ale udrzovat v sobe hnev a nenavist a tupe na nej porvavat, to mi prijde hloupy.

          • Re: Poborský je hovado

            lassiter     před 15 lety 17.08.2009 14:04 |  
            0 0

            ani když je to "taková hezká tradice" ?

          • Re: Poborský je hovado

            DrFe1     před 15 lety 17.08.2009 14:38 |  
            0 0

            Právě jsem se snažil vysvětlit, že to není o hněvu a nenávisti, ale především o výchovných důvodech. Prostě za zradu je jenom jeden trest.

            • Re: Poborský je hovado

              Wommi     před 15 lety 17.08.2009 14:53 |  
              0 0

              ..obavam se, ze tim ze budu na nekoho rvat ze je debil, ho neprevychovam a navic, neposkytnu vychovny "policek" i druhym, ba prave naopak, a uprimne receno pokud se nekdo stane soucasti davu,...ta stadovitost vede az kdovi kam, ..podivejme se at uz na pravou nebo na levou stranu politickeho nebo lidskeho spektra!

              • Re: Poborský je hovado

                DrFe1     před 15 lety 17.08.2009 15:04 |  
                0 0

                Nevím proč to podle Tebe neposkytne varování druhým ? Já se naopak domnívám, že preventivní účinky na ostatní jsou značné. Dlouho už jsem se například nesetkal s tím, že by některý z odcházejících hráčů nadával na Slávii (snad s výjimkou Hrdličky), ač někteří by měli důvod. Podle mě by se takové případy ala Hrdlička objevovaly v hojnější míře, kdyby hráči necítili, že se neuctivé chování ke Slávii neodpouští.
                Navíc podle mě i tupému Poborskému muselo dojít, že udělal chybu a už se taky snažil v některých rozhovorech svoje podrazy uhlazovat. Takže podle mě je skandování "Poborský, ty si hovado" navzdory poněkud problematické formě veskrze pozitivní věc.

                • Re: Poborský je hovado

                  LordEdmund     před 15 lety 17.08.2009 16:01 |  
                  0 0

                  Mě se to nadávání na Poboráka nelíbí. Já ho mám spíše spojeného s tim, jaké odvedl pro Slavii kvalitní služby, než to, źe se během svého bolševického angažmá chtěl zavděčit tlupě rudých hofad.Karel nebyl nikdy žádnej chytrolín, takźe myslim, źe je čas na zakopání válečné sekery a s nadhledem ,který je slavistům vlastní, tento jeho krátký úlet pŕehlédnout, odpustit, zapomenout:-)). Ostatně, je to "jen " fotbalista. Mnohem smutnější je, źe o něj vedení tehdá opravdu nestálo a on pak bolševikovi opravdu pomohl do LM :-(( a k titulu.

                  • Re: Poborský je hovado

                    Jachym     před 15 lety 18.08.2009 09:46 |  
                    0 0

                    Konečně rozumný názor. Karel tehdy opravdu chtěl jít do Slavie, ale Ležka byl proti. Kdo ví, možná by Slavia získala o dva tři tituly více... Já mám Karla rád, sledoval jsem celou jeho kariéru, už když začal u nás v Budějcích. I když to opravdu není žádná manažerská hlava, na kterou si hraje, jako fotbalista rozdával radost. Žádný takový v lize není a dlouho nebude, pokud nepočítáme exota typu Švancary...

                • Re: Poborský je hovado

                  bongor     před 15 lety 17.08.2009 22:15 |  
                  0 0

                  No tak názor DrFe1 se nejvíce blíží mému.Je to tak,nemůžeme se chovat podle biblického,kdo do tebe kamenem,ty do něj chlebem.
                  To už je dneska úplně mimo.To by se takovým jidáškům náramně líbilo,kdyby byli beztrestní a ještě bysme třeba mohli zaskandovat
                  Káááája Poborký.Ne hoši k sobě se musíme chovat přátelsky a tolerantně,ale škudci musí poznat,že slávisti nejsou ovečky.

            • Re: Poborský je hovado

              urs (přítel SN)     před 15 lety 19.08.2009 10:22 |  
              0 0

              odpuštění??

  13. Re: České Budějovice - Slavia 0:1

    Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 17.08.2009 15:13 |  
    0 0

    Tak "nejlepší" je dnešní deník Spart, který kritizuje slávistickou defenzivu. Zatímco Dynamo se podle nich dostávalo o dost více do šancí než Slavie, tak gólman Hanuš dostal za zápas hodnocení 5. Slavie měla míň šancí, dala z nich góla a Kučera si ani moc nezachytal (ačkoliv za góla asi nemohl), ale přesto je hodnocen lépe, konkrétně známkou 6.

    Já vím, že je celý to hodnocení prkotina (výkon Slavie z toho mače taky v žádným případě nehodnotím jako povedený), ale tady se opět ukazuje "objektivita" toho plátku.

    Docela mě pobavili, jak se teď snažili uměle vytvořit aféru okolo Frejlacha s těmi svými "zdroji blízkými klubu" =).

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 17.08.2009 15:44 |  
      0 0

      Když k nám do Edenu přijede soupeř, celý zápas ubetonuje a uhraje remízu, bývá vynášen do nebe a známky má výrazně lepší než naši kluci, i když třeba ani nevystřelí na bránu. Mnohdy je to samé hodnocení, i když o gól vyhrajeme. Brno i Boleslav vyhrávají domapo šťastných výkonech těsně o gól, ale jsou chváleni atd. Pokud si nějaký deník chce hrát své hry na hodnocení, měl by k tomu přistupovat objektivně a ne si hrát své "zpravodajské hry" a řešit nějaké mimofotbalové řeči. To jsou pořád kecy, jak lize chybá kvalita, ale když se člověk podívá, jak redaktoři hráče bodují, tak je oceňují hlavně za defenzivu, destrukci a boření.

      K zápasu v Budějovicích. Byl jsem v kotli, fandění ok, až na ostudné urážky Poborského a dýmovnice. To je na úrovni sparťanů a příznivci Slavie to nemají zapotřebí. Karel Poborský pro nás něco odvedl, jednu sezonu byl pro nás, co jsem na fotbal tehdy chodili, něco jako pánbůh, i reprezentační barvy v té době hájil tak, že na něj mohla být Slavia pyšná. Žádný bývalý slávista si podobné urážky nezaslouží, ať už potom bylo co bylo.

      Slavie nehrála optimálně a vyzdvihnout nelze vůbec nikoho. Nebylo to ani hrou jednotlivců, jako spíš týmová záležitost. Stále chybí více kreativity a kvality na soupeřově polovině. Nezbývá než věřit, že tak jako v minulých letech po matném začátku přijde nárůst kvality. Jinak jsem však jako očitý divák neměl ani chvilku obavu o výsledek, Budějovice nehráli zle, ale šlo jim to taky tak po vápno a dál to bylo o ničem, žádná šance, propagační střely, balony, které propadají vápnem, ale žádné přehrání obrany a jasná loženka.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

        DrFe1     před 15 lety 17.08.2009 16:45 |  
        0 0

        Já jsem seděl v sektoru vedle kotle a že bych měl jistotu, že Budějovice gól nedají se říct nedá. Zejména s tím jak se blížil závěr zápasu, tak se mi čím dal intenzivněji vybavoval Tiraspol, kterej ač úplně impotentní nakonec ten pro nás fatální gól dal. Když jem viděl ty minely v závěru (už nevím kdo to tam hlavičkoval soupeři na nohu), tak mě málem vomejvali. Zaplaťpámbů za 3 body.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

        smely (přítel SN)     před 15 lety 17.08.2009 18:01 |  
        0 0

        Diky, za tenhle nazor. jsem rad, ze je zde alespon par soudnych lidi, kere nezaslepuje sprosta nenavist, bytj je minena uprimne. Poborak si od nas vyslechl sve pokud hral za bolsevika, ale jak jsem jiz poznamenal vyse , soucasne nadavani mi prijde opravdu slaboduche. Pry Slavia Intelektuals...

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 17.08.2009 22:11 |  
          0 0

          uprimna nenavist...:-))

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

        bongor     před 15 lety 17.08.2009 22:01 |  
        0 0

        Už se k panu Poborskému vyjadřuji poněkolikáté.Vůbec přece nejde o to,že šel k bolševikovi,ale o to jakým způsobem se vyjadřoval o Slavii.Bylo to urážlivé a trapné.To,že u nás odehrál jednu sezonu jej neomlouvá a ještě z něj nedělá slávistu.Prostě hrál za nás a to dobře,ale když se potom snížil k pomlouvání klubu,přes který se dostal do Evropy a mimo jiné i ke slušným penězům,tak u mě ztratil kredit.Ano,když slávista nadává slávistovi ,tak je to špatnéa nemělo by to na těchto stránkách mít místo.Ovšem za to vlezdoprdelkování sraltě a špinění Slavie tenhle člověk ztratil alespoń u mě nárok na naše uznání.Každý si to musíme přebrat podle svého cítění.Pro mě
        Poborák není slávista.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

      bongor     před 15 lety 17.08.2009 22:07 |  
      0 0

      Spart je bolševickej šmejd a plátek pod úrovní Blesku,Aha a jiných bulvárů.Měli by nechat těch skrývaček a dát si do záhlaví:Spart,deník
      Sparty Praha,stejně je to úplně jasný koho zájmům sloužej a pro koho
      vymýšlejí ty jejich pomluvy,kterým se rozumný člověk musí jedině smát,nebo bejt nasranej,to podle své povahy.Ovšem ve svých důsledcích jejich psaní škodí fotbalu a to je na nich to nejhorší.

  14. Re: České Budějovice - Slavia 0:1

    Strasak_1892     před 15 lety 18.08.2009 14:23 |  
    0 0

    Report z Budějovic včetně fotek a info o výjezdu do Teplic!

    www.slaviaultras.goo.cz

  15. Bělehrad

    Kactus     před 15 lety 18.08.2009 14:35 |  
    0 0

    Dobry den,
    nechcete nekdo s adminu vlozit clanek o Belehrade at muzem diskutovat?
    dik dik

    • Re: Bělehrad

      quelhar (admin)     před 15 lety 18.08.2009 16:01 |  
      0 0

      Taky bych se za to primlouval :o)

      • Re: Bělehrad

        Kactus     před 15 lety 18.08.2009 22:29 |  
        0 0

        se mi zda ze jednou tady jiz byla takova prosba ze zverejni info o nasledujicim zapase tak 2-3 dny pred nim, at muzem spekulovat nad sestavou a jinymi famami :)
        tak by se to mohlo vratit

  16. Re: České Budějovice - Slavia 0:1

    Marrak     před 15 lety 18.08.2009 21:16 |  
    0 0

    jen pro pripomenuti vyroku jednoho moudreho pana v budejovickem vedeni, na oficialnich strankach se jistemu sokolovi podarilo najit jeho tehdejsi vyjadreni:

    Sokol-P
    Rád bych objasnil fotbalové veřejnosti, televizním komentátorům a novym Slavistu,kteri se rozciluji, proč fandové Slavie při utkání s Českými Budějovicemi řvou: Poborský, ty jsi hovado. Karel Poborský minulý týden řekl v rozhovoru pro deník Sport, že má ke Slavii vřelý vztah, ale my fandové Slavie k němu ne a nikdy mít nebudeme! Musím se i ohradit proti výrokům vedení Slavie, že takto křičelo jen pár jedinců, co ani nepatří mezi slávisty! Patrně p.Doležal nikdy nečetl výroky Poborskýho o Slavii. Musím nejprve říct, že jádrem sporu není přestup Poborského ze zahraničního angažmá do Sparty, jak si nejspíš všichni myslí. Poborský nebyl odchovancem Slavie, nehrál za Slavii více než jednu sezónu. Vše začalo po předkole o Ligy mistrů, kdy se novináři ptali Poborského, co říká výsledku prvního zápasu ve Vigu, kde domácí tým vyhrál nad Slavií 3:0. On na to řekl: "Výsledek Slavie jako největšího našeho konkurenta jsme přivítali." V jedné další otázce se reaktor Sportu ptal: Proč si podle vašeho názoru Slavia spíš stěžuje, než bojuje? Proč hledá chyby kolem sebe a ne v sobě? K. Poborský: Je to tak, ale nedokážu na to jasně odpovědět. Opakuji, hráčský kádr má Slavia kvalitní, ale na cíl, na titul, dosáhne tak jednou za padesát let. Asi z toho vznikl komplex. Jenom si třeba vezměte převlékání v šatně, ve které když si někdo zapálí, to celé shoří. Slavia nemá stadion, což je pro hráče stresující. A zároveň je to rarita. Všechny kluby si musely udělat své stadiony, přestavět je, aby splnily podmínky nového ligového projektu. Pokud to nesplnily, tak jim zakázali hrát doma. Slavii jako jeden z nejbohatších českých klubů ale pustili na Strahov a to je vůči ostatním klubům nefér! # # Slavia dokonce jménem mluvčího Klimenta reagovala na tento rozhovor a vydala prohášení: Poborského výroky na adresu Slavie nepovažuje klub za vhodné. "Poborský se nevyjadřuje o svém bývalém klubu lichotivě. Překvapuje nás to, vždyť odsud začala jeho cesta za vysněnými zahraničními angažmá," dodal Kliment. "Karel je z nějakého důvodu Slavií frustrován. Proč, to nevíme. Doporučujeme mu tedy, aby svou pozornost upřel jinam," uzavřel Kliment. Nemohl se tak divit, že v nejbližším zápase na Letné na něj slávistický kotel bučel. Na to Poborký reagoval tak, že po vítězném utkání Sparty přiběhl ke kotli Slavie a ukozoval několik desítek sekund prostředníček. Je to opravdu vřelý vztah ke Slavii? Podle mě ne a je to jen zalíbení se novému vedení svazu a lidem v něm.

    ja si tedy vzdy rad na toto individuum zakricim, stejne jako zatleskam treba risovi dostalkovi ci dalsim byvalym borcum...v zapase v budejovicich me daleko vice rozhodila absence nealkoholickeho obcerstveni a fronta na pivo pres pul hodiny...

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 18.08.2009 21:38 |  
      0 0

      Palec nahoru, tyhle vyroky jsem chvili hledal a bohuzel nenasel. Jsem rad, ze to nekdo nasel a pripomenul.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

      bongor     před 15 lety 18.08.2009 21:48 |  
      0 0

      Já jsem si pamatoval,že pan Poborský Slavii urážel a že to bylo velmi neféra dost ostré.Ovšem souhlasím s kolegou Quelharem,že palcem nahoru oceňujeme,že to někdo našel a sem napsal.Jak si můžete přečíst bylo to ještě horší,než jsme si to pamatovali.A tak toto pako si
      nic lepšího než opovržení od slávistů nezaslouží,ty jeho jidášské řeči,že si Slavie váží a blebleble,to si může strčit někam.To je asi jako by vlk vykřikoval jak si váží jehňat.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

        Kactus     před 15 lety 18.08.2009 22:27 |  
        0 0

        Ale zas, neurazejme vlka :) vlk si jehnat vazi, prinaseji mu obzivu. To jsme prinaseli i poborskemu a hle, co se z nej stalo.

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

          bongor     před 15 lety 19.08.2009 06:50 |  
          0 0

          Promiňte všichni vlci,že jsem vás přirovnal k panu Poborskému.Máš pravdu Kactuse.měl jsem na mysli jen přísloví.Já sám jako přítel pejsků si vlků velmi vážím, psi jsou skvělí a vlci jejich nejbližší příbuzní
          taky.U těch faleš nikdy neuvidíš.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

      slaviator     před 15 lety 19.08.2009 12:09 |  
      0 0

      Mno, ale co na ty otázky měl odpovědět? Obligátní "nevím"? A samozřejmě, prohra Slavie se Celtou je jako sparťany potěšila, stejně tak jako potěšilo slávisty vypadnutí Sparty s Genkem či zápas s Waregamem, nebo ne? S tím stadionem měl víceméně tak trochu taky pravdu, na druhou stranu - lepší Strahov než milion vyjímek, jako bylo třeba v posledním ročníku pro kladno, příbram, jako je pro 1905 atd... Co měl odpovědět na tu otázku? Co bys odpověděl ty, kdyby se někdo tě zeptal, Proč Slavia hledá chyby kolem sebe a ne v sobě? Respektive dneska proč Sparta hledá chyby kolem sebe a ne v sobě (rozuměj v Chovancovi)? Co byl úlet, kterej je třeba "potrestat", tak je ten fakáč, to ho vůbec nic neomlouvá. Ale kvůli tomu řvát ještě několik let po konci jeho hráčské kariéry, že je hovado..?

      Daleko více mi vadily kecy Blažka, "naštěstí" na druhou stranu v poslední době ve Spartě je a naštěstí jej Jozo Chovanec vrátil na post jedničky. Protože veřejně srážet výkony spoluhráčů se nenosí, nehledě na to, že Blažek byl v té tehdejší partičce Blažek-Lukáš Zelenka-Sivok-Poborský, která sabotovala Hřebíka a potopila ho... (narozdíl od Haška, kterej jako jedinej stál v kabině veřejně při něm) a prudil i proti Lavičkovi... Ale i když pomáhá nyní Spartu rozkládat, stejně je to kr... Najdi si jeho výroky. Nebo najdi si výroky Řepky o podřadných klubech jako je Slavie či Liberec. Ale "Řepko, ty jsi hovado" se neřve, proč?

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

        Khadgar     před 15 lety 19.08.2009 12:23 |  
        0 0

        No, na Řepku se řve...Občas si na ten fotbal zajdi, aspoň zjistíš nějaký novinky.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

        quelhar (admin)     před 15 lety 19.08.2009 13:42 |  
        0 0

        Kdyby byl profesional a/nebo Slavie si vazil (jak se ted snazi namluvit), tak by proste rekl, ze to jsou jeji problemy a jemu neprislusi to komentovat. V tomhle svetle se jevi jeho dnesni slova jako vysmech. Pred par lety si pral, aby Slavia prakticky zanikla (kdyby svaz nedovolil hrat na Strahove) a ted si ji vazi?

        Nerve se Repko, ty jsi hovado, rve se Repka je curak a to opakovane pri kazdem derby a proklada se to taky Blazkem a Sivokem. Kdybys na ty zapasy chodil, tak to vis :o)

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

          quelhar (admin)     před 15 lety 19.08.2009 13:44 |  
          0 0

          Tak me napada pri te souvislosti, ze ma Poborsky stesti, ze ma dlouhe jmeno, jinak by se nazyval i on jinak nez jen hovado :o)

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

          bongor     před 15 lety 19.08.2009 16:54 |  
          0 0

          No Řepka se ukázal s tím jeho slavným,že se slávisti chtěli zviditelnit návštěvou dětí v Motole.To je opravdu síla a vypadá to,že utrpěl nějaké zranění při hlavičkovém souboji.Ale ještě daleko víc mi ze sralty vadí kolozub,ten přímo láskou ke Slavii srší a samozřejmě velká,ale zcela prázdná makovice Fšyvok,toho když jsem viděl proti Belgii,tak jsem to musel vypnout,to prostě je jako když ti po ruce leze jedovatej pavouk.V tom kontextu se mi líbil Voliš,který proti sraltě neřek ani slovo.Tak se chová férovej člověk.Jeho opak byl Matušovič,co dělal po přestupu z Baníku.To byl školní případ vlezdoprdelismu,jak se lísal rumunskému kotli.

  17. Re: České Budějovice - Slavia 0:1

    DrFe1     před 15 lety 19.08.2009 09:58 |  
    0 0

    Kutníku budíček !!!!!! Chceme článek o Zvezdě !!! Ne že ho sem zase dáš někdy ve čtvrtek dopoledne :-(

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

      Khadgar     před 15 lety 19.08.2009 11:24 |  
      0 0

      To je regulérně na odvolání :-)

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

      Eluin (přítel SN)     před 15 lety 19.08.2009 12:59 |  
      0 0

      Za to může Leška!
      Leška ven!!!
      :-)

  18. Re: České Budějovice - Slavia 0:1

    MarHud     před 15 lety 19.08.2009 19:46 |  
    0 0

    Toto je vzkaz pro jednoho z nejférovějších slavistů Bongora.Ty tupče,kterej ignoruješ a bagatelizuješ naprosto všechno co kdy Sparta dokázala,ty kterej nám nadáváš do bolševiků/chudák Vla sta Burian,ten chcíp pomalu hůř než pes,narozdíl od Vašeho Bicana,kterýmu se asponˇ dostalo zadostiučení/ běž už konečně do prdele.Nebudu Ti nadávat tak jako to činíš Ty nám,protože jsem nabyl dojmu,že ses poněkud víc nadýchal jedovatých a různě barevných zplodin na lovosicku,nebo odkud pocházíš,takže příště bez urážek a konstruktivně.At´ žije AC SPARTA PRAHA!!!

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

      MarHud     před 15 lety 19.08.2009 19:49 |  
      0 0

      zadostiučinění

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:1

        jnnxx     před 15 lety 20.08.2009 16:30 |  
        0 0

        ...slyšeli jste slovo Boží. Amen