Přípravná utkání

Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

Slavia ve druhém přípravném zápase na Kanárských ostrovech remizovala s Vecindariem 2:2, když o vítězství přišla pět minut před koncem.

Slavii trápí na Kanárech zranění stoperů, Jan Hošek na soustředění ani neodcestoval a Vomáčka s Kopicem léčí drobná zranění. V prvním zápase se tak k poslednímu klasickému stoperovi Lafranceovi postavil univerzál Hubáček a dnes je dokonce i Lafrance jen na lavičce náhradníků. Proto trenér musel v obraně značně improvizovat, k Hubáčkovi se postavil Trapp a na levém beku hrál Adam Hloušek.

První velkou šanci měl soupeř, když Oscar nastřelil břevno branky hájené Denissem Romanovsem. Pak se začala prosazovat i Slavia, jenže Mikula hlavičkoval po rohu těsně vedle a Ivanovskiho střelu do prázdné brány na poslední chvíli zblokoval dobíhající stoper Dorta. V závěru poločasu zkusil vystřelit Adam Hloušek, ale branku netrefil.

Hned zkraje druhého poločasu se dostalo do vedení Vecindario po hlavičce Jacinta na vzdálenější tyč. Hned za pár minut ale Slavia dokázala vyrovnat, když Šenkeřík proměnil penaltu po ruce jednoho ze soupeřových hráčů. V 71. minutě šla do vedení Slavia, když se prosadil tvrdou střelou zpoza vápna Grajciar. Pět minut před koncem stanovil konečný výsledek Saul opět hlavou. Sešívaní tak jen remizovali 2:2.

Trenér Karel Jarolím k zápasu uvedl: "Hráli jsme druhé utkání ve dvou dnech. Vzhledem k tomu, kolik máme vypadlých hráčů, jsme museli vytvořit kombinovanou sestavu. I přesto mě samozřejmě mrzí, že jsme nevyhráli. Dostali jsme dvě branky po nedůsledném pokrytí hráčů v našem vápně."

Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)
Branky:
58. Šenkeřík (pen.), 71. Grajciar - 51. Jacinto, 85. Saul

Slavia: 1. pol.: Romanovs - Mikula, Trapp, Hubáček, Hloušek - M. Černý, Ragued, Vaněk, Janda - Kysela, Ivanovski
2. pol.: Hanuš - Krajčík, Trapp, Lafrance, Mikula - Grajciar, Duranski, Ragued (70. Vaněk), Trubila - Šenkeřík, Tecl

Komentáře (79)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Vecindario 0:0 v 1. pol.

    mirecek1111     před 14 lety 11.02.2010 20:47 |  
    0 0

    To je opravdu katastrofa, na herním soustředění před tak důležitým jarem, jsme úplně bez stoperů. Je jasné, že za týden se třeba někdo dá do kupy, ale uvědomujete si, že tohle se může stát klidně v březnu, dubnu, a co potom.
    To tam bude hrát Hubáček, aby na jeho místě hrál Trubila. To už přestane platit argument pana trenéra, že Trubila na beka nepatří. Nebo co když se zraní Krajčík. To tam bude celé jaro jezdit Mikula, které ještě před 14ti dny..no nekomentovat raději.
    No ale když pominu obranu, tak záloha a útok by zruba takhle snad mohla vypadat. Logicky místo Jandy Hloušek a zřejmě místo Kysely jeden ze Standů, jinak je to asi to nejlepší co dáme dohromady.
    Ale ta obrana, a jestli si opravdu budeme takhle zahrávat, tak se nám to už čistě z principu vymstí.

    • Re: Slavia - Vecindario 0:0 v 1. pol.

      lassiter     před 14 lety 11.02.2010 20:55 |  
      0 0

      Tak máme čtyři stopery a tři jsou zranění. Kolik bysme jich měli mít, šest? Až by se všichni uzdravili, tak by místní server spadnul pod náporem příspěvků kritizujících přestupovou politiku Slavie a desítky hráčů na výplatní listině...

      • Re: Slavia - Vecindario 0:0 v 1. pol.

        mirecek1111     před 14 lety 11.02.2010 21:36 |  
        0 0

        nemá cenu se snažit za každou cenou vidět všechno obráceně. Já samozřejmě vím, že když se všichni uzdraví, tak to bude akorát. Jenomže oni zdraví nejsou, a já se ptám, co se stane, když dneska nebude 11.února a ale třeba pár dní před derby zápasy a my nebudeme mít fit ani jednoho středního obráce. Teď tomu tak například je.
        Navíc já sám jen vycházím i ze slov pana trenéra. On sám říkal, že by bylo ideální mít ještě dva obránce. A přišel jeden..
        Navíc je tu ještě jeden faktor, nejde jen debatovat o kvantitě ale i kvalitě. Toho našeho nového hráče z Mostu jsem ještě sám hrát neviděl, Benovi nevěřím, Hoškovi se podle většina zatím příprava nedaří, nevím jestli bychom si ještě jednoho hráče opravdu nezasloužili.
        A vycházím z reality, ne z mých pomatených názorů, o čem se mi tu snaží sem tam někteří jako autor článku přesvědčit. Benovi se nepodařil kompletně celý podzim a proto, že odehrál dva zápasy někde na ledu proti nějakým nešťastníkům ..já prostě v tomhle nějak nedokážu najít tu rovnice kterou vidí řada jiných, že s Benem v základu nebude na jaře žádný problém. Já říkám, že bude, protože nemám jediný reálný důvod nalhávat si opak.

        A ještě k panu Sokratovi, a jeho nedávnému příspěvku o tom co je a co není trapné. Mě nepřijde trapné se veřejně přihlásti stylem "já jsem to říkal" například v "kauze" Volešák. Celý podzim sem tady psal svý názory například konkrétně na smyl jeho působení v našem týmu a od některých kolegů tady dostála tak kvalitní protiagumenty, že sem se nestačil divit, aby to pak pan trenér vyřešil tak jak vyřešil. Mě nepřejde trapné mu tady pogratulovat stylem, to byl dobrý krok, sám jsem to už dávno tvrdil.
        Možná, že nakonec trošku jo, ale jistě na tak, že tady například na některého z kolegů, který dychtí po nových trávřích zcela seriozním tónem reaguju, že už nikdo nepřijde, s tónem jako bych se zrovna vrátil ze schůzky s nejvyšším vedením, aby si druhý den sháněl nový bránkář letenky na kanárské ostrovy.
        Já myslím, že tohle není problém jen pana Jiřích, snažit se své příspěvky psát formou "takhle to je pánové, taková je realita" a přitom o tom člověk ví úplně kulové.

        • Re: Slavia - Vecindario 0:0 v 1. pol.

          Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 12.02.2010 06:49 |  
          0 0

          Dobré ráno pane Mirečku,
          omlouvám se, ale musím reagovat. Pokud jste pozorně četl, tak jsem svůj názor napsal s tím, že jsem akcent dával na způsob té argumentace a tím jsem pane Mirečku myslel i kritiku sebe sama. Nikdy jsem nepsal stylem, že se vracím ze schůzky s nejvyšším vedením. Ta debata, jestli přijde či nepřijde ještě někdo nový do zálohy či do útoku, mě vedla k odpovědi, že nikdo už nepřijde. Logicky proto, že odcházel na hostování L.Volešák do Budějovic a Ivanovski byl podepsán. O postu golmana se nemluvilo a tím chci navíc říci i to, že jsem o Seneckém slyšel už minulý rok, ale že příjde teď , to jsem také nevěděl. Máte pravdu pane Mirečku, o Slávii vím kulové a jsem mimo realitu. Jak Vás tak čtu, máte to pod kontrolou. To je dobře :-)).
          Já jsem viděl, až na jeden zápas všechny přípravy. Jak by mohl vypadat základ, to si mohu pouze domýšlet a protože nejsem trenérem, tak si myslím, že až tolik na mě tohle všechno nezáleží.
          Pokud jste dospěl k názoru, že píši své příspěvky formou, kterou jste uvedl, moc mě to mrzí, omlouvám se Vám a už se ničeho takového nedopustím. Sokrates55

          • Re: Slavia - Vecindario 0:0 v 1. pol.

            mirecek1111     před 14 lety 12.02.2010 11:14 |  
            0 0

            Neobracejte to, já mylím, že víte že jsem to nemyslel tak jak to vyznělo. Vůbec jsem nechtěl říct, že o Slavii víte kulové, tak jak to asi vyznělo. Určitě toho víte víc i než já, když už aspoň můžete navštěvovat daleko více zápasů i těch přípravných. Navíc já jsem Slavista na plný úvazek "aspoň teda v hlavě a u srce" sotva deset let, vy určitě déle. A už vůbec nikomu neberu fakt, že má "známe" a sem tam něco zaslechne a napíše to sem. Všichni jsme rádi, i já.
            Podívejte se ale k jaké formě dospěly třeba příspěvky pana Jiřího. On s ledovým klidem napíše bláboly o tom, Doležal doslova tlačil Čelůsku někde do Itálie, protože je Slavia doslova před bankrotem, a že žel se Ondrovi nepovedl nějaký utajený test a tak musel Doležal nad penězi z Itálie utřít sliny. Já si tohle přečtu, přejede mě mráz po zádech, v jaké jsme situaci, protože vůbec nerozumím tomu, proč by se někdo dennodeně zabýval tím psát na weby úplně výmysly a pak se za deset minut podívám na hlavní web, kde je oficiální vyjádření Doležala ke kauze Čelůska a je to úplně, ale úplně naruby, než co tvrdil ostatním on.
            Přece sám víte, i když se zřejmě s ostatními neznáte, že si vás tu řada lidí váží kvůli formě příspěvků, tak proč tohle. Vždyt i já beru to co napíšete naprosto vážně, a nikdy by mě nenapadlo to brát jinak. Tady se vás minule někdo ptal, nebo jste na někoho reagoval, že už se nikdo do Slavie nechystá. Vy jste sám teď řekl, že jsem o žádném Seneckém nevěděl, tak proč jste ale psal, že víte, že nikdo nepřijde, když o tom s kým Slavie jedná nebo nejedná nevíte, jen někdy něco od někoho zaslechnete.
            Mě to tenkrát mrzelo když jste to napsal, protože si myslím, že bychom si ještě někoho zasloužili, i po tom včerejším zápase, a bral jsem ten váš příspěvek vážně, tak proto mě to mrzelo. A druhý si pak přečtu o brankáři z Turecka..
            Já tady sem tam napíšu nějakou kritiku Vomáčky nebo Naumova či Volešáka. Ale pišu to s vědomím, nebo s alibi toho, že si řada lidí řekne, že jsem blb, který tomu vůbec nerozumí. To je v pořádku, já nikomu netvrdím, že jsem nějaký světový odborník. Já jenom třeba narozdíl od jiných úplně realisticky nevěřím v to, proč by měl být Ben na jaře vůdce naší defenzívy, když mu nevyšel naprosto celý podzim. Já prostě nevím, od čeho se odvine to, že by teď měl hrát úplně jinak, a že vlastně posilu do obrany nepotřebujeme. Ale taky vím, že se můžu mýlit, a že může klidně na jaře hrát jako superman, proto tak často píšu "podle mého názoru".
            Já si prostě myslím, pokud se opravdu neznáte s lidmi z vedení, a tudíž nevidíte "do papírů s plány da dalších 14dní" tak by jste neměl reagovat tak jako minule. Já jsem to bral třeba opravdu vážně a byl jsem z toho dost smutný, aby mi pak druhý den udělal radost aspoň ten nový brankář.

            • Re: Slavia - Vecindario 0:0 v 1. pol.

              Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 12.02.2010 11:34 |  
              0 0

              Já to myslím také v dobrém pane Mirečku a odpověděl jsem tak. Ten dotaz přeci zněl, zda přijde někdo do zálohy či útoku. A tak jsem napsal, že nepřijde. A to je pravda. O brankáři tam nebylo ani slovo. Podívejte se na tu debatu. Kdybych měl psát o všem, koho jsme chtěli do Slávie a nepřišel a nebo naopak, tak to bych Vás zklamal daleko víc. Vůbec si nemyslím, že by ste byl "nějaký" blb a dobře víte, že bych si to nedovolil. A věřte mi, i teď to vůči Vám myslím naprosto v pohodě. Víte, já mám Slávii moc rád, lidi co jí fandí a perou se za ní, Ti mají mou úctu a dík. Pokud budete sledovat mé příspěvky od roku 1999, kdy vznikl tento web, tak alespoň doufám, že byly celou dobu "firmus practis" a nijak jsem ze svých myšlenek neodstoupil. A Vaši upřímnost beru :-)).
              Sokrates55

    • Re: Slavia - Vecindario 0:0 v 1. pol.

      slimak     před 14 lety 11.02.2010 20:55 |  
      0 0

      no, neni to dobry, ale to se proste stava - navic Vomajda a Kopic budou v poradku, Lafrance pak podle vseho musi zapracovat na fyzicce..
      fakt ale netusim, co od Slavie na jaře čekat..nevim jestli mam byt optimista nebo pesimista.ten tym je zatim docela necitelny..

    • Re: Slavia - Vecindario 0:0 v 1. pol.

      slimak     před 14 lety 11.02.2010 20:58 |  
      0 0

      jako krizova varianta je jeste prirpaveny Starý, kterymu celkem rozumne zatrhli Hradec ( i kdyz bude asi celkem nastvanej). neni potreba kupovat dalsi stopery, 4 je klasicky stav a treba na podzim se nam ani zadny obrance nezranil

    • Re: Slavia - Vecindario 0:0 v 1. pol.

      Tomis68 (přítel SN)     před 14 lety 11.02.2010 21:26 |  
      0 0

      na pravým beku může hrát i Grajc v pohodě a před ním třeba MČ.

  2. Re: Slavia - Vecindario 1:1 ve 2. pol.

    Tomis68 (přítel SN)     před 14 lety 11.02.2010 21:38 |  
    0 0

    Sestavu na jaro odhaduju nějak takto:

    -Romanovs-
    Krajčík-Vomáčka-Kopic-Hubáček
    Grajciar-M.Černý-Ragued-Hloušek
    Ivanovski-Kysela

    Sám bych subjektivně volil sestavu nějak takto /být všichni zmiňovaní zdravotně OK/:

    -Senecký-
    Grajciar-Lafrance-Vomáčka-Kopic
    M.Černý-Ragued-J.Černý-Hloušek
    Ivanovski-Naumov

    - Senecký - očekávám, že to bude posila dle referencí, je to reprezentant a v Turecku by asi nechytal, kdby kvalitu neměl
    - 4 hráči relativně ofenzivní (Grajc,MČ)+(JČ,Hloušek) na krajích vyváženi čtyřmi defenzivními hráči
    - Naumov by konečně třeba i od Ivanovského mohl dostávat ty potřebné balony a rozestřílet se

    • Re: Slavia - Vecindario 1:1 ve 2. pol.

      slimak     před 14 lety 11.02.2010 21:46 |  
      0 0

      taky si dovolim svuj tip :)
      Senecky - krajčík,Vomácka,Kopic,Hub - grajciar,Janda,Ragued,hloušek - ivanovski,naumov

    • Re: Slavia - Vecindario 1:1 ve 2. pol.

      wector     před 14 lety 11.02.2010 22:14 |  
      0 0

      Spíš bych to skládal postupně:
      Do brány to vypadá na Seneckého - kdyby se věřilo Romanovsovi, tak nepřicházel a nechytal by tolik Vaniak.

      Napravo to má Krajčík asi jasný, podobně jako Hubáček nalevo. Na stoperu bude Kopic, k němu je to s otazníkem. Kraje zálohy budou nejpravděpodobněji patřit Grajcarovi a Hlouškovi, DM Raguedovi. V útoku to už vypadá na jasné místo pro Ivanovskiho. Takže zbývá dořešit středního záložníka a druhýho útočníka, resp. dva střední záložníky, když budeme hrát na jednoho útočníka a tam se tlačí hlavně Janda, M. Černý, Vlček, Tecl, Naumov, dost nastupuje i Šenkeřík. Z toho asi vzejde něco jako ideál. Ale bude se to dost točit, jako vždy a na někoho tradičně padne černý Petr v podobě půlročního zranění.

    • Re: Slavia - Vecindario 1:1 ve 2. pol.

      harry     před 14 lety 11.02.2010 22:18 |  
      0 0

      Ano není nad předsezonní sestavy nás fotbalových trenérů-teoretiků-tak přidám i já svůj zcela subjektivní pohled:-)
      v brance by měl začít i dle vyjádření KJ Senecký-inu dobrá,ano psal jsem že ten příchod moc nechápu,ale to jsem myslel v souvislosti s tím,že nás tlačí bota spíše jinde,ale OK,pokud je k mání velmi solidní brankář za takových podmínek,proč ne..

      obrana: tam se budeme asi opravdu muset modlit za co nejméně absencí -stopeři Vomáčka-Kopic a na krajích Krajčík a nezničitelný Hub.-)

      záloha je ze 3/4 jasná: na krajích Grajciar(podle mně nejlepší hráč závěru podzimu) a Hloušek plus jako DZ Ragued-to jsou podle mně pozitivní jistoty.-),otázkou je kdo bude hrát OSZ?Janda,M.Černý??nebo risk v podobě mladíků??

      útok:tady to na nějakou stabilní dvojku nevidím už vůbec-o předminulém podzim, kdy bylo jen otázkou koho k jistému Necidovi si můžeme nechat jen zdát,vypadá to,že všichni útočníci jsou plus minus na stejné čáře a nikdo nijak výrazně nevyčnívá..

      • Re: Slavia - Vecindario 1:1 ve 2. pol.

        slaviator     před 14 lety 11.02.2010 22:21 |  
        0 0

        Škoda jen, že vedení prodalo tak zalevno Necida... :))

        • Re: Slavia - Vecindario 1:1 ve 2. pol.

          harry     před 14 lety 11.02.2010 22:28 |  
          0 0

          myslel jsem to tak,že tehdy jsme měli víceméně jasně obsazený místo v útoku,a koneckonců i vloni na jaře měl i díky svý typologii poměrně jasné místo Ford-kdežto nyní tam nevidím nikoho kdo by výrazně vyčníval,takže se mi zdá že to bude tak trochu tahání z klobouku a čekání na to,že se tu a tam chytí Naumov,o pár kol později třeba Vlček apod...

      • Re: Slavia - Vecindario 1:1 ve 2. pol.

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 11.02.2010 22:28 |  
        0 0

        Ideální sestava: V bráně Quelhar, obranu by řídil Sokrates a pan Jiří by mohl střílet góly :-).
        Ale vážně. Senecký - Krajčík, Kopic, Vomáčka (Lafrance), Hubáček - Grajciar, Ragued, M. Černý, Hloušek - Vlček, Ivanovski.

        • Re: Slavia - Vecindario 1:1 ve 2. pol.

          Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 12.02.2010 06:52 |  
          0 0

          Zdravím Eluine,
          vzhledem k tomu, že jsem do meruny kopal na halvu, tak by mi ta obrana asi moc nešla. Navíc bych asi vadil mirečkovi, protože o tom vím úplný kulový. :-)).
          Sokrates55

          • Re: Slavia - Vecindario 1:1 ve 2. pol.

            urs (přítel SN)     před 14 lety 12.02.2010 13:21 |  
            0 0

            když o tom víte kulový, tak by vám to naopak mělo sedět, meruna je taky koule, nebo ne? :-)))

            docela se vás ta slova mirečka dotkla, je to poznat :-P

            urs

            • Re: Slavia - Vecindario 1:1 ve 2. pol.

              Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 14.02.2010 19:42 |  
              0 0

              Už jsem se polepšil, spíš mrzela........ Sokrates55

          • Re: Slavia - Vecindario 1:1 ve 2. pol.

            bongor     před 14 lety 12.02.2010 18:09 |  
            0 0

            Vidím,že se za chvíli narýsuje sestava z našich přispěvatelů.Vzhledem k našim přednostem v teorii by byla určitě silná,protože bysme si to
            krásně házeli a přitom se moc nehejbali,abysme se nevyšťavili.
            Nevím,proč jste tam nikdo nenapsal mě,do obrany přece.Copak nevíte,jak jugoši nechtěli proti nám hrát,dokud nebudu z mužstva
            vymeten?
            No ale taky vážně:Zatím se nám to asi všem zdá poněkud zběsilé,milovník převzatých cizích slov by řekl mírně hektické.Postrádá to záchytné body a je to myslím absencí nějaké kostry mužstva.
            Zraněných je víc než u Verdunu,nových hráčů jako u výběru soutěže Česko hledá super star a odešlých jako na chodbách úřadu práce.
            Navív nám tu nějak málo přispívá pan Jiří a tím pádem i ta diskuse postrádá kvalitu.

  3. Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

    DrFe1     před 14 lety 11.02.2010 22:09 |  
    0 0

    Já vím, že je to jenom příprava, ale když už neporazíme ani výběr místních plážovejch inženýrů a číšníků, tak se mi to začíná hodně nelíbit. Nezbývá než věřit, že se to zlepší.

    • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

      slaviator     před 14 lety 11.02.2010 22:22 |  
      0 0

      A to jsme nebyli na soustředění na Copacabaně...

      • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

        bongor     před 14 lety 12.02.2010 18:11 |  
        0 0

        Na Copacabaně by asi bylo soustředění velmi krátké,protože by nám
        ukradli míče a trenérům píšťalky a kužely.

        • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

          slaviator     před 14 lety 13.02.2010 14:47 |  
          0 0

          Ale zato by hráči mohli jít se mrknout na karneval :D

  4. Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

    slaviator     před 14 lety 11.02.2010 22:18 |  
    0 0

    Ono možná spíše než tipovat sestavu by bylo jistější tipnout si, jakej hráč se KJovi znelíbí natolik, že bude odejit nebo ještě lépe postaven mimo A tým. Senecký podle mě způsobí, že bude odejit Romanovs, což nevidím jako správné řešení z toho důvodu, že se připravoval na post jedničky, a spolu s ním se na to připravovala i obrana... A najednou nový brankář se bude muset s novou obranou sehrát během pár zápasů v přípravě? A druhým takovým adeptem podle mě bude Ragued, kvůli výši smlouvy... Uvidíme na jaře.

    • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

      venator     před 14 lety 12.02.2010 10:58 |  
      0 0

      No pokud neuplatní Palermo opci na Celustku tak odejde bud Hloušek, protože je nejcennější zvlášť pokud nepostoupíme do pohárů tudíž by jeho cena na podzim dál nerostla nebo odejde Raqued,protože je pro rozpočet nejdražší navíc je určitě prodejný,když je pravidelně na očích "Evropě" v repre. Pak by mohl v létě se obávám odejít Grajciar nebo někdo z mladých pokud budou mít dobré jaro jako např. M.Černý.

      • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

        venator     před 14 lety 12.02.2010 11:00 |  
        0 0

        Romanovs podle mě neodejde pokud se bude KJ rozhodovat ze sportovního hlediska,protože kdyby odešel Romanovs a v létě se nepodařilo udržet Seneckého, který se tady chce podle mě na jaře jen "prodat" zase zpátky na západ tak nemáme žádného adekvátního brankáře,protože Vaniak v létě skončí a zbyl by tu jen Hanuš. Leda by "zariskovali" a koupili na jedničku v létě někoho jako Krbeček.

  5. Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

    Viking     před 14 lety 12.02.2010 07:53 |  
    0 0

    Karel uber tréninky, takhle zase přivedeš celý mužstvo na ortopedii!!!

    • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

      Jiri1     před 14 lety 12.02.2010 10:16 |  
      0 0

      Zdravim, tak a je to tady , blizi se zacatek sezony a my jako obvykle pocitame padle a zranene, ze je jich ponekud vice nez v jinych klubech, ze drive tolik nemarodili ze jsou pretezovani, nasmysl nas skvelous i ze svym tymem nam opet jiste vse vysvetli.Anebo snad timto hraci protestuji , ALE PROC , KDYZ KLUB TAK RADNE PLNI SVE POVINNOSTI VUCI NIM.At tak ci tak se budeme tedy na zacatku sezony opet prat s absencemi mnoha klicovych hracu, s absencemi srdcaru , bojovniku, nebo se mylim, take mate pocit , ze hraci uz takovi Slaviste nejsou , ze jim na fandum az tak nezalezi, nevim , ale co vim zcela jiste , zase se dockame nejakeho inteligentniho vysvetleni , ze alespon si zahraji ti mladi, perspektin, ze uz nam preci o nic nejde a Vy co tomu neuverite bezte fandit treba na Letnou, budete mit alespon vyhodu nejlevnejsiho vstupneho v Gambrinus lize, protoze u nas se listky prostezlevnovat nebudou , mam pocit , ze mozna prave naopak.

      • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

        socolik     před 14 lety 12.02.2010 10:52 |  
        0 0

        Vas jednou z te nenavisti klepne...

      • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

        bongor     před 14 lety 12.02.2010 18:19 |  
        0 0

        A jen jsem si postesknul,že pan Jiří nám nějak málo píše,okamžitě to napravil způsobem jemu vlastním.Hned se neopomenul navézt do našeho Káji a jeho inteligence.Ptám se však pane Jiří:Na co potřebujeme trenéra inteligenta,když my na tomto webu jimi jsme
        vrchovatě.My spíš potřebujeme takového popletu,který neumí nic lepšího,než za dva roky vyhrát dva tituly s kádrem,který měl za tu dobu získat nejmíň tituly čtyři.Letná,to taky znám,to je takovej kopeček,dá se říci svatej kopeček,kde se už léta schází milovníci dobrého a levného fotbalu.

    • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

      Mikiii     před 14 lety 12.02.2010 11:03 |  
      0 0

      Jiří už jste tam telefonoval? asi ne protože to s Vámi vipadá hůř a hůř, to jsou ale diletanti D+R a co ten Jarolím fuj, určitě je na tréninku řeže bičem :-) a chudinky pak mají bebí.
      Jiří klid je to jen fotbal a normální heterosexuál miluje ženy (i Slavii) s jejich cnostmi i nedostatky, ty náročnější povahy hledají lepší protějšky těm Ženy nestačí ....

      • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

        venator     před 14 lety 12.02.2010 11:22 |  
        0 0

        Mimo téma...my se tady rozčilujeme nad našima "trablema" se Slávičkou, ale asi se podívám do diskusí na web Arsenalu nebo Liverpoolu:) Takové špičkové týmy a v jakém stavu mají kádr je neuvěřitelné. To bych chtěl slyšet jejich fanoušky. Koukali jste někdo teď na jejich společný zápas?
        Arsenalu se před docela dlouhou dobou zranil vanPersie a oni nikoho adekvátního nekoupili! (možná teď tam má přijít "Šamak" z "Bordeux"...nevím z hlavy jak se přesně píšou,pardon).Nevěřím,že jsou na tom tak bídně, vždyť před sezonou prodali za velké prachy Adebayora a Toureho. Musí tam tedy hrát jediný Bendtner, který je podle mě silně průměrný útočník na potřeby Arsenalu. Viděl jsem ho min. popáté a zase špatný, špatný. Aršavin naopak je fakt výborný nákup,ale hrotový útočník to není jak bylo vidět o víkendu proti Chelsea, je to jasný a výborný křídlo. Rosický jinak fakt z formy, co předvedl chudák při samostatném náběhu na Reinu jak si to ukopl
        ...a jak odklusal zápas hlavně proti Chelsea mě fakt z pohledu repre "trápí". Je vidět proč sedí na lavici. Jinak ten Song vypadá moc dobře....další "králík z klouboku" od Wengera. Ale Anelku už asi nikdo nepřekoná:) Wenger ho koupil za půl mega Liber v té době tak 25mil. Kč a prodal do Realu tuším za cca 25mil. Liber:)) A Liverpool to samé. Kuyt:) to je výborný týmovej hráč a parádní dříč, ale golovej útočník pro potřeby Liver´to fakt není. Jak nedávno nevím proti komu třikrát za zápas z malého vápna v golovce napálil míč pryč ze stadionu:) Proč tam kupoval Benitez hráče jako Maxi, Lucas apod. netušim. To jsou naprosto průměrný hráči. Bez Torrese s Gerrardem v nejlepší formě je to průměrný klub na střed tabulky. Jak se tam "kope za uši" např. Maxi Rodr. tak to je hustý to tam z fleku odkope lepší Hloušek jsem přesvědčený....

        • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

          Khadgar     před 14 lety 12.02.2010 11:38 |  
          0 0

          Zeptej se v Lpoolu, jak maj Lucase rádi :-)

        • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

          Yaari     před 14 lety 12.02.2010 11:48 |  
          0 0

          Já už jsem to sem na porovnání kdysi psal, že s marodama to máme podobný jako v tu chvíli ManU, Arsenal...děláme to stejně špatně, jako oni ;-) nicméně situaci v Arsenalu bych si troufl připodobnit k naší situaci - taky musejí prodávat, aby zaplatili dluhy/stadion. A budovat tým z bezejmených hráčů. Rozdíl je v tom, že bezejmený a levný hráč je pro ně třeba Hloušek, který je u nás hvězdou a drahým kaufem ;-D

          • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

            slaviator     před 14 lety 12.02.2010 14:24 |  
            0 0

            Jenže Hloušek od nás půjde za 70 milionů, když za 100-120, budeme skákat tři metry vysoko.... Z Arsenalu by šel za osm milionů liber.. :)

          • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

            bongor     před 14 lety 12.02.2010 18:24 |  
            0 0

            ještě štěstí,že neumím anglicky a tak se musím spokojit s nářky na českých webech.Je jich tu taky dost,mimo sparty ovšem ,tam už pomalu oslavují titul

        • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

          mirecek1111     před 14 lety 12.02.2010 11:49 |  
          0 0

          Chamakh :)

        • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

          Kocour_mike     před 14 lety 13.02.2010 10:24 |  
          0 0

          No, možná by bylo zajímavý udělat statistiku (quelhar ??? :-) ) zraněných řekněme ve čtyřech klubech v Anglii, Německu a Španělsku a pak čtyřech vybraných u nás (vč.Sparty). Pokud se nepletu, tak ve Spartě byl zraněný Kladrubský, opakovaně měli problémy Hušek, Řepka, Žofčák a další. Že by v oblíbeném velkoklubu taky špatně trénovali ??
          Tantale, pane Jiří - říkám to už po několikáté - možná máte v některých bodech pravdu, ale Vaše podání, kdy do toho mícháte z nějakého důvodu i osobní urážky (a zřejmě i osobní problémy) do diskuse na tomto webu vedené až tak nezapadá a nedivte se, že jste pak za podivíny, na které někteří reagují odesíláním do Bohnic.

      • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

        Jiri1     před 14 lety 12.02.2010 11:30 |  
        0 0

        Mne uz nemuzete prekvapit, misto vecne diskuze o zdravotnich problemech hracu radeji opet urazite a zlehcujete, byl jste nekdy na diskuzi treba na Bundesligovych webech , ja ano a verte my , ze tam by jste se uzivil.

        • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

          tantalos     před 14 lety 12.02.2010 12:15 |  
          0 0

          Nedivte se, Jiří,
          náš velký trenér samozřejmě za to, že má polovinu hráčů zraněných nemůže.
          Pokud bychom hledali viníky, bude to nejspíš Chovanec, případně zlý bulvární tisk. Jarolím je v tom nevinně, a kdo by ho chtěl obviňovat, je zlý škůdce. Je-li něco ve Slavii pochybného, pak pravý slávista drží hubu a pětkrát denně se pomodlí k zlaté pleší našeho Hurvajse.
          Kdo Hurvajse nemiluje, je .... (cenzurováno).
          Vaše příspěvky, milý jiří, budou vítány, pokud se v nich alesdpoň desetkrát pokloníte svaté trojici otce a dvou synů, a jejich příbuzenstvu, včetně agentek.
          .

          • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

            DrFe1     před 14 lety 12.02.2010 13:10 |  
            0 0

            Ale pozor, Markovi Jarolímovi už se naopak klanět nesmíte ! Ten sice dřív patřil do svaté rodiny, zdejší Jarolímomilci ho řadili do sekce nedotknutelných a jakoukoliv jeho kritiku označovali za zradu Slávie, alle poté co se zprotivil samotnému velkému kýdžejovi a následně blbě kecal v Jablonci už k vyvoleným nepatří a naopak patří k dobrému bontonu na něj sem tam plivnout.

          • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

            denydzlSKS     před 14 lety 12.02.2010 14:40 |  
            0 0

            a nejhorší na tom je, že tiskový oddělení jarolíma brání; všem je přece jasný, že jčerný si vazy utrhnul při těch drastických trénincích a zavedením nové koncepce... a zlámal si klidně napíše, že to bylo po souboji s hráčem slovácka, mčerný a jeho natažený vazy jsou taky obětí jarolímovou, a tam to zase svedou na nějakýho sparťana, chudáka. pepa kaufman se prej zranil při souboji s hráčem toho istánu...tss, vždyť nám je to jasný-> jarolím!! a dokonce dvakrát!! no a jak tenkrát voddělal šventa jen kvůli tomu aby neodcházel do anglie...jarolíme, jarolíme!! pak už jen zmíním další jarolíomvo oběti jako dřížďala, latku, vaňka letos na víkendu šampionů, koreše, trubilu....holt drží jen ti, kteří ty jarolímovo drily flákají...jako vrchní flákač hubáček a pak ještě krajčík je docela držák, vlčák se asi taky zrovna nepřetrhne, když ho kj oddělal jen jednou a to jen na dva tejdny...

            • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

              DrFe1     před 14 lety 12.02.2010 15:04 |  
              0 0

              Přetrénovaný hráč je daleko náchylnější ke zranění než hráč s optimální tréninkovou zátěží. Slávia má dlouhodobě procento zraněných oproti jiným klubům výrazně vyšší, není to žádný náhodný jev, opakuje se to stále dokola po celou dobu Jarolímova působení. Takže ano, skutečně zato může Jarolím. Je to evidentní.

              • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

                Barlblog     před 14 lety 12.02.2010 15:23 |  
                0 0

                Snůška fám. Máš lékařské důkazy? Videozáznamy? Data ze Sporttesterů? Pokud ano a umíš fakta vyhodnotit, můžeš dělat závěry. Fakta nám tu ale nepředkládáš.

                Souhlasím s tebou, že máme hodně zraněných. Ćím to je, těžko říct. Možná jsou to důvody, které jsem vypsal dole. Možná hráči nejsou zvyklí pracovat konstantně na 100%, tudiž jim nárazová zátěž ostřejšího treninku přivodí zranění. Nevím, nejsem doktor, narozdíl od tebe. :-)

              • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

                EdCable     před 14 lety 12.02.2010 19:53 |  
                0 0

                Jestli je to pravda, stalo by za to se kouknout na miru zraneni Slovacka, kdyz ho Jarolim trenoval. Pak teprve budete mit v ruce neco poradneho.

              • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

                madlenka     před 14 lety 12.02.2010 23:30 |  
                0 0

                Přetrénovaný!!! Vzpamatujte se. Zeptejte se jakéhokoliv hráče, který kdy hrál v zahraničí na to, jak se trénuje tady a jak venku. Podívejte se na to, jak se v Anglii, Holandsku, Francii, ale prakticky kdekoliv ve fotbalově vyspělé lize hraje fotbal, jak hráči lítají od 1 do poslední minuty a porovnejte to s naší ligou a zjistíte, že naši hráči skutečně přetrénovaní být nemohou.

            • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

              urs (přítel SN)     před 14 lety 12.02.2010 15:11 |  
              0 0

              KJNVCD??

            • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

              slaviator     před 14 lety 12.02.2010 16:51 |  
              0 0

              No, on třeba Blažek flákal tréninky v Liberci, když se k tomu připočte špatná regenerace (proč regenerovat, ty vole, vždyť jsem mladej, néé?) tak pak se taky nikdo nemohl divit, že byl snad polovinu sezonu marod... Ono to není kolikrát až tak možná přetrénovanost, jako špatná regenerace.

          • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

            Barlblog     před 14 lety 12.02.2010 15:18 |  
            0 0

            Jasně, trénování nám mrzačí hráče. To, že se jinde trénuje víc asi nevadí. :-)

            Já osobně si myslím, že je to skladbou jídla a konstitucí. Není to ale jen o tom, co je teď. Fotbalisti dlouhodobě pracují špatně. Už odmala by měl být k dispozici fyzioterapeut, který by měl učit, jak kompenzovat jednostranou námahu.

            Co se posedlosti KJ jídlem týká, myslí to jistě dobře. Ale jsem toho názoru, že 1 nezdravé a tučnější jídlo týdně, nikoho nezabije. Navíc je to i genialní forma ohodnocení. Snažíš se => Můžeš jíst nezdravěji. :-)

            A to myslím naprosto vážně. :-)

        • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

          Jakubisko     před 14 lety 13.02.2010 01:39 |  
          0 0

          Jiříku urážíš tu neustále akorát ty sám :-*

  6. Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

    venator     před 14 lety 12.02.2010 12:07 |  
    0 0

    Je na to dost brzo,ale spousta z Vás začla tipovat základní sestavu tak zkusím i já:)
    Myslím si,že vzhledem k typologii našeho současného kádru a při absenci Jardy Č. resp. pořádného kreativního záložníka, měli by jsme hrát 4-3-3 nebo 4-1-4-1 takto:
    SENECKY
    - KRAJCIK, VOMACKA, KOPIC, HUBACEK
    - RAQUED- (klasický štít)
    -GRAJCIAR, JANDA (pracovitý "univerzálové" vyplní prostor mezi obranou a útokem)
    -VLČEK,HLOUŠEK (tyhle dva podle typologie by mylím byli nejlepší jako křídla)
    -IVANOVSKI (neviděl jsem ho zatím,ale prej je dost silovej na to zvládnout to ve vápně)

    Alternativní sestava:
    Romanovs
    - Mikula, Lafrance, Hubacek, Kopic/Trubila
    - M.Černý, Trapp, Vaněk/Duranski, Trubila/Koreš
    - Naumov, Šenkeřík

    • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

      slaviator     před 14 lety 12.02.2010 14:25 |  
      0 0

      Místo Vlčka Tecl :) Místo Vomáčky Lafrance.

  7. Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

    venator     před 14 lety 12.02.2010 12:07 |  
    0 0

    Je na to dost brzo,ale spousta z Vás začla tipovat základní sestavu tak zkusím i já:)
    Myslím si,že vzhledem k typologii našeho současného kádru a při absenci Jardy Č. resp. pořádného kreativního záložníka, měli by jsme hrát 4-3-3 nebo 4-1-4-1 takto:
    SENECKY
    - KRAJCIK, VOMACKA, KOPIC, HUBACEK
    - RAQUED- (klasický štít)
    -GRAJCIAR, JANDA (pracovitý "univerzálové" vyplní prostor mezi obranou a útokem)
    -VLČEK,HLOUŠEK (tyhle dva podle typologie by mylím byli nejlepší jako křídla)
    -IVANOVSKI (neviděl jsem ho zatím,ale prej je dost silovej na to zvládnout to ve vápně)

    Alternativní sestava:
    Romanovs
    - Mikula, Lafrance, Hubacek, Kopic/Trubila
    - M.Černý, Trapp, Vaněk/Duranski, Trubila/Koreš
    - Naumov, Šenkeřík

    • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

      venator     před 14 lety 12.02.2010 12:09 |  
      0 0

      OMLOUVAM SE VSEM ZA DVOJITÉ ZOBRAZENI!

    • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

      quelhar (admin)     před 14 lety 12.02.2010 12:38 |  
      0 0

      No, spis bych zkusil odhadnout sestavu, jak ji posklada trener, ktera se jmenovite nelisi od te tve, ale bude hrat v klasickem rozestaveni 4-4-2 (jine snad ani netrenujeme) s Vlckem a Ivanovskim v utoku a zbylou ctverici zalozniku poskladanych vedle sebe. Ale v utoku to je tezke, mam pocit, ze tam je to prast jako uvod.

      • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

        denydzlSKS     před 14 lety 12.02.2010 12:49 |  
        0 0

        do útoku bych dal oba makedonce...

        • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

          denydzlSKS     před 14 lety 12.02.2010 12:51 |  
          0 0

          ale na 90% očekávám, že karel postaví duo šenkeřík - vlček...

        • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

          DrFe1     před 14 lety 12.02.2010 23:28 |  
          0 0

          Goceho i Toleskiho

  8. Štochl :)))

    slaviator     před 14 lety 12.02.2010 14:30 |  
    0 0

    "Jsem hluboce zklamán přestupovou politikou pražských S," poznamenává první muž příbramského klubu Jaroslav Starka. "Když někdo chce jednoho z nejlepších českých stoperů, jakým náš Štochl bezesporu je, musí to myslet vážně a koupit ho. A nenabízet za něj jen nějaké všimné za hostování."

    "Sparta zase jde cestou, že kupuje zahraniční hráče, kterým skončila smlouva, a tudíž jsou za pakatel. Přitom čert vem jejich kvalitu. Kdyby kupovali mnohem lepší fotbalisty u nás, peníze by v českém fotbalu zůstaly a menší prvoligové kluby by zase mohly kupovat talenty z nižších soutěží. Mně se prostě tahle politika nelíbí a nerozumím jí."

    • Re: Štochl :)))

      Barlblog     před 14 lety 12.02.2010 14:46 |  
      0 0

      Skvělá provokace. Starka poučuje Nás o tom, jak se to má dělat. :-D
      Takže pánové. Teď se složíme na Dragunov a P90-ky a jdeme dělat fotbal. To by bylo, abychom ten titul neudělali. :-)

      Můj bože! Za co?! :-)

      • Re: Štochl :)))

        slaviator     před 14 lety 12.02.2010 16:49 |  
        0 0

        Ne, když nebudeme mít Štochla jako jednoho z nejlepších českejch stoperů (btw kdo o něm před rokem věděl??), tak ten titul neuděláme nikdy :-D

    • Re: Štochl :)))

      urs (přítel SN)     před 14 lety 12.02.2010 15:01 |  
      0 0

      no ty vole..

      tak to je moc :-D

      • Re: Štochl :)))

        slaviator     před 14 lety 12.02.2010 16:49 |  
        0 0

        Mám u Starky kafe. Když jsem to četl, poprskal jsem smíchy monitor....

        • Re: Štochl :)))

          bongor     před 14 lety 12.02.2010 18:27 |  
          0 0

          To si nemůžeš dávat ruku před ústa?To se dělá Lukáši?A potom bys ještě kydal na pana Starku,copak nemáš rád svoji rodinu?

          • Re: Štochl :)))

            slaviator     před 14 lety 12.02.2010 19:12 |  
            0 0

            Štochl je Starkova rodina snad? Pro Starku je Štochl jen "kus zboží", kterej nechce půjčit na půl roku za dva tři miliony, ale chce ho rovnou prodat za třináct a diví se, že ho nikdo nechce...

            • Re: Štochl :)))

              Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 12.02.2010 19:49 |  
              0 0

              Jo kdyby jen za 13. Šponoval to úplně nesmyslně a teď se diví.
              Sokrates55

              • Re: Štochl :)))

                Viking     před 14 lety 15.02.2010 10:08 |  
                0 0

                Starka je jenom kšeftař. Ale má dobrý gorily, měl jsem tu příležitost. Jentak ze cviku přišli vybílit putyku a měl jsem co dělat, abych neskončil ve špitále. Ještě že mám rychlej start na balon a výbornou vytrvalost:-)

    • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

      Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 12.02.2010 19:54 |  
      0 0

      Dobrý večer přeji všem.
      Jen bych ctěl strašáku moc poprosit, aby to fandění vystihovalo momentální situaci i na hřišti a ne, že budem zpívat Bican, Puč a Plánička (jinak velmi dobrý chorál) a naši zrovna budou útočit v rozhodující fázi zápasu, kdy je potřeba hučet a povzbuzovat doslova řevem............ Jinak v dobrým :-))
      Sokrates55

      • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

        dalislavista     před 14 lety 13.02.2010 14:16 |  
        0 0

        tak s tímhle naprostej souhlas! Není nic zbytečnějšího a kontraproduktivnějšího, než unylej, pomalej,uspávající chorál (nic proti tomu chorálu),když je potřeba povzbudit útok! Na chorál je čas, když je vývoj zápasu v pohodě a vedeme třeba o 2 góly!
        Chorál místo povzbuzování (třeba Slávie do toho!) je na nic, protože hráče nevybičuje a ostatní fandové na tribunách (kromě kotle) se nepřidaj.
        Jestli chcete Slavii pomoct, je třeba reagovat na dění na hřišti podle toho co naší Slavii nejvíc pomůže.
        Jinak ještě jednou opakuji, chorál je super!

    • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

      lassiter     před 14 lety 12.02.2010 20:36 |  
      0 0

      Ten odstavec s těma šálama je povedený :-) Potratil jsem v nějakém restauračním zařízení svou civilní šálu, takže od silvestra chodím pořád s červenobílou a je fakt, že to často vede k dost zajímavým situacím, často příjemným ale občas i méně...zejména pak v nočních tramvajích :-)

      • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

        denydzlSKS     před 14 lety 13.02.2010 00:27 |  
        0 0

        civilní šálu jsem si ani nepořizoval...;-)

      • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

        slaviator     před 14 lety 13.02.2010 03:08 |  
        0 0

        Zajímavým situacím? Člověk občas zapomene, že musí přestupovat z tramvaje na metro na Hradčanský a chodí tam ten, pravda kousek, ale pořád je to u Letný, z tramvaje na metro se slávistickou šálou a zatím jsem nikdy neslyšel žádný nadávky... To spíš když člověk potká "bratry Bohemáky", ale opět, nikdy nic strašnýho... Tak by mě ty zajímavé - občas i nepříjemné situace zajímaly?

        • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

          Yaari     před 14 lety 13.02.2010 12:45 |  
          0 0

          Já se po Praze nepohybuju, takže v tomto směru nemám zkušenosti. Ale celou zimu nosím kulicha nebo šálu v Jablonci, Liberci, Hradci a žádný problém. Respektive nepočítám nenávistný pohledy :-), ale ani jeden byť jen slovní atak.
          Nejzvláštněji na mě koukali před měsícem v Jablonci na fotbale, když jsem se byl podívat na zápas dorostů Jbc-Sparta.

          • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

            slaviator     před 14 lety 13.02.2010 13:22 |  
            0 0

            No, to po Mostě jsme dva, kteří chodí ve slávistickém... Paradoxně jsme to já a kluk z vedlejšího vchodu :-D Ale je fakt, že tady je asi hodně sparťanů, snad tu maj i pobočku mám pocit, na gymplu nás slávistů bylo málo, sparťanů tam bylo fest... Ale takhle po ulici... to spíše fakt v Mostě někdo křikne něco o Slavii jako nenávistnýho než v tý Praze i třeba na tý Hradčanský, v Praze jediní kdo maj fakt kecy, tak jsou ti fandové AFK Vršovice...

            • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

              Yaari     před 14 lety 13.02.2010 13:44 |  
              0 0

              V Praze to asi bude jiný co se týká Bohemky. Já co znám mimopražský příznivce, fanděj B1905 proto, že to je módní a ultracool. A ti si nic nedovolej.
              Co si pamatuju na žákovská léta v FKJbc, na soustředěním jsme pořádali dětský "bitky" sparta vs. Slavia. Trenéři z toho radost neměli a ani my slávisti ne, bylo to vždycky tak 20 sparťanů na 5 slávistů :-) na gymplu a vejšce už to bylo vyrovnaný.
              Měl jsem dokonce jako spoluhráče jabloneckýho chuligána, kterej mě ale jako normála respektoval, ač kecy měl :-)

              • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

                slaviator     před 14 lety 13.02.2010 14:37 |  
                0 0

                Nevím, na gymplu se to spočítat dá, na vejšce nikoli :) Každopádně nevím jako jak, Bohemáci mě nikdy nevadili, nebyl to tým, kterej bych nesnášel nebo neměl rád... Ale člověk když byl letos na Bohemce s Libercem na Strahově s Bohemákama proti Spartě, necejtil se moc ve svý kůži, a to tam jsem si vzít SKS šálu jako fakt netrouf, to už jsem měl jako upřímně řečeno strach tam jít v něčem slávistickým... stačí, když jdeš kolem Ďolíčku třeba i v tejdnu a potkáš Bohemáka, to je nadávek na Slavii... :-o

                • Re: Slavia - Vecindario 2:2 (0:0)

                  Yaari     před 14 lety 13.02.2010 22:44 |  
                  0 0

                  Jasný, spočítat se to nedá, beru nějaký statistiky a poměr ohlasů na studentským portálu...já sice ani na zápasy, ani do Prahy moc nejezdím, kvůli času a financím, ač jsem v rámci možností aktivní a vášnivý fanda, ale jsem rád, že vím jakým místům se pokusit vyhnout a od koho čekat problémy. Samozřejmě jsem ale připraven své věci a naše barvy hájit všemi způsoby...