Fortuna liga

Slavia - Teplice 0:0

Fotbalisté Slavie v důležitém domácím utkání proti Teplicím pouze remizovali 0:0 a nedokázali tak stáhnout vedoucí celky tabulky. Nepříjemným zraněním skončil zápas pro Naumova i Jandu.

V sobotní podvečer přijel do Edenu vedoucí tým z Teplic. To mělo být zárukou kvalitní fotbalové podívané.


Trenér Jarolím oproti minulému utkání udělal jednu vynucenou změnu v základní sestavě, Lafrance měl problémy s třísly. Poprvé tak dostal šanci mladý obránce Starý a až na několik zaváhání ke konci utkání odehrál dobrý zápas. Postavil se na levý kraj obrany, Hubáček měl dnes za úkol bojovat na stoperu. V dresu soupeře jsme měli možnost vidět hned dvojici slávistických odchovanců, v brance nastoupil ve vynikající formě chytající Slavík a v záloze Kalivoda.

Slavia se od prvních minut do soupeře pustila. Do první šance se dostal po akci Krajčíka a Jandy kapitán Vlček, ale teplický gólman byl na místě. Stejný hráč zkusil štěstí technickou střelou i ve dvacáté minutě, ale k vedoucímu gólu to nevedlo. Důležitý okamžik nastal po půlhodině hry, kdy musel střídat smolař Janda. Byl soupeřem tvrdě poslán k zemi při srážce a utrpěl otřes mozku. Na hřiště vyběhl již tradiční náhradník zraněných hráčů Milan Černý. Kvalita záložní řady tím silně utrpěla, jelikož dnešní zápas nepatřil rozhodně k jeho lepším. O pár minut později se odehrála nejotřesnější část dnešního večera. Naumov šel do souboje s Kleinem, který po míči zajel i do nohou slávistického útočníka. V následujících sekundách bylo jasné, že zranění je hodně vážné. Naumovovi se po delší době konečně začalo fotbalově dařit, ale na hřišti ho jen tak neuvidíme. Byl okamžitě odvezen do nemocnice, kde se dnes podrobí operaci ošklivě zlomené nohy. Poločas se dohrál s míčem na kopačkách slávistů. Když už se hosté k němu dostali, tak byli vypískání celým stadionem. Alespoň trošku radosti mohl přinést Trubila, ale nedokázal proměnit hned dvě nadějné příležitosti. Do šaten se tak šlo za nerozhodného stavu.

Druhá půle začalo pro slávisty ještě stále nadějně. Vlček však ve své velké šanci přestřelil. Po hodině hry začali sešívaní čím dál tím více brzdit své akce nepřesnými přihrávkami. Teplice si evidentně přijely pro bod a nikam se nehnaly. Přesto nechybělo mnoho a mohly jít do vedení, když Došek vyhrál souboj se Seneckým a hlavičkoval jen těsně vedle. Skórovat mohl i střídající Ivanovski, ale po pěkném uvolnění i jeho střela těsně minula tyč. Další jeho střelu pro změnu zlikvidoval Slavík.

 Moc fotbalové krásy jsme dnes neviděli, vedoucí tým ligy přijel pouze bránit a byl méně nebezpečný než o záchranu bojující Budějovice. Slavia ztratila dva velmi důležité body a pohled na tabulku tak nadále není vůbec optimistický.



Slavia - Teplice 0:0
Slavia:
Senecký - Krajčík, Hubáček, Kopic, Starý - Grajciar, Janda (31. M.Černý), Trapp, Trubila - Naumov (43. Šenkeřík), Vlček (68. Ivanovski)
Diváci: 8761

Komentáře (114)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Teplice 0:0

    slaviator     před 14 lety 13.03.2010 20:24 |  
    0 0

    Dneska Cambell z Arsenalu predvedl na chlup stejny zakrok na hrace Hullu jako Klein na Naumova. Hrac se to snazil rozchodit, nepovedlo se, ale reporter se divil, ze Cambell nedostal zlutou... A Bosak rekne, ze faul to nebyl, ze to bylo naprosto ciste?

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      jiras     před 14 lety 13.03.2010 20:55 |  
      0 0

      Jako ještě mnohem větší sviňárna mi přišel zákrok Matuly. To je neuvěřitelně zákeřnej hráč. Nevěřím, že má něco s lebkou, do souboje šel rukama napřed. Jestli se Řepka divil, že ligu mohl onehdá vést Liberec, tak pro současné Teplice by to bylo mnohem výstižnější.

      • Re: Slavia - Teplice 0:0

        slaviator     před 14 lety 13.03.2010 21:00 |  
        0 0

        U Matuly to není první zákrok podobného ražení, pokud pamatuješ loni ten zákrok v Plzni, jak pak dostal šesti nebo osmizápasovou stopku... Ale věřím, že něco má s lebkou, ale myslím, že si za to může sám - Jandu musel vidět, šel do toho ramenem proti hlavě, jestli pak blbě dopad, to je už jeho věc...

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      Aloha     před 14 lety 13.03.2010 21:10 |  
      0 0

      No zrovna u Kleina bych to rozhodne tak zle nevidel ten zakrok byl podle me normalni, akorat Naumov ztratil predtim balon a snazil se to za kazdou cenu nahradit ale tomu souboji se mel vyhnout. Opacna situace je u Matuly toho Janda vubec nevidel a Matula musel videt ze ten mic bude maximalne hlavickovat a presto tam sel ramenem tvrde napred jako debil

  2. Re: Slavia - Teplice 0:0

    mirecek1111     před 14 lety 13.03.2010 20:40 |  
    0 0

    Je to pryč. Ne jen nějaké představy, že to snad ještě máme šanci všechno na jaře obrátit ale přijde mi, že celá ta éra posledních dvou tří let.
    Tvrdou poctivou prací v šílených podmínkách se panu trenéru podařilo vybudovat mužstvo, které dvakrát vyhrálo titul, zahrálo si v LM a tak splnilo něco na co všichni slavisté už tak dlouho čekali, ale to už je minulost.
    Nám nechybí jeden kvalitní útočník, nebo já nevím mín smůly na zranění. My nemáme to úplně nejpodstatnější co rozhoduje, nemáme kvalitu.
    Dřív jsme měli sestavu naplněnou špičkovými hráči, pak jsme měli pár individualit co strhly ten průměrný zbytek. Dneska tam už ale nebyl nikdo. Hloušek je pryč, a když se zápas nepovede Vlčkovi nebo Milanovi Černému jako tomu bylo dneska, tak jsme naprosto průměrný tým.
    Nemá cenu se zabývat nějakýma složitýma prognozama co by kdyby, kalkulovat jak by měli hrát soupeři v jiných zápasech aby nám to prospělo a podobě.
    Doležal by si měl v kanceláři vyvěsit kupní smlouvy s fosforově vybarvenými přestupními částami hráčů jako Naumov či Trubila jako odstrašující případ vyhazování milionů komínem a pan trenér by měl přestat vymýštel kraviny, kterými napomohl úpadku týmu v posledním roce naprosto nesmyslým straněním některým hráčům nebo jejich stavěním na posty, které pro ně nejsou a začít zase stejně jako před léty tvrdě pracovat.
    On to ten Hoftych při tom zápase vzpomínama na Necida předevením na dnešní Trubily a ostatní řekl úplně jasně..

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      murko     před 14 lety 13.03.2010 20:53 |  
      0 0

      Ti kluci tam dneska nechali vsechno, ale bylo to malo. Trubilu nech na pokoji, ten kluk dre na krev, ale na vic v soucasne dobe nema. Bez utoku to holt nepujde, ale proboha uz ne dalsi typy Besty, Toleskiho nebo Naumova.

      • Re: Slavia - Teplice 0:0

        ZaplatPambuZaZZa     před 14 lety 13.03.2010 20:59 |  
        0 0

        Kokůtci z FMka, co ani nebyli na stadionu promluvili. OMG

        • Re: Slavia - Teplice 0:0

          mirecek1111     před 14 lety 13.03.2010 21:14 |  
          0 0

          :) já jsem v pondělí tyjo cestoval skoro celý den, stálo mě to cca 800 korun s jízdénkama a lístkem. Ještě jsem si na florencu kupoval párek v rohlíku myslím.
          A kromě krásného zážitku z našeho nádherného stadionu bylo to jediné co si z fotbalového zápasu s ČB odnesl bylo definitivní vyprofilování názoru na Trubilu, protože už v tom druhém poločase v pondělí kdy jsem ho bedlivě sledoval skoro z deseti metrů bylo jasné, že to je naprostý fotbalový omyl.

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      denydzlSKS     před 14 lety 13.03.2010 20:55 |  
      0 0

      naumova odveze z placu sanitka, protože má vážně zlomenou nohu a ty tu zas začínáš s prachama a jeho smlouvou?!?!
      dej s tim alespoň dneska pokoj!!

      a nechápu proč tu jmenuješ zrovna tyhle dva (naumov, trubila)?? dneska?? já ti vyjmenuju kdo byl dneska tragickej: senecký, krajčík, kopic, starý, trubila, černý, grajciar, vlček, naumov, šenkeřík...tak nejmenuj jen dva!!
      ps: trapp s hubáčkem dneska výborní.

      zraněným přeju brzký uzdravení

      • Re: Slavia - Teplice 0:0

        ZaplatPambuZaZZa     před 14 lety 13.03.2010 21:00 |  
        0 0

        btw: proč nikdo nenapíše, že na hřišti byl ze všech nejlepší sudí, a že slávisti dřeli na krev - ale prostě se to nepovedlo.

      • Re: Slavia - Teplice 0:0

        mirecek1111     před 14 lety 13.03.2010 21:06 |  
        0 0

        já jsem věděl, že na tu citovou stránku ohledně Naumova někdo zabrnká. A ani nick mě nepřekvapil. Já jsem mluvil ostatně jako vždycky jako pragamtik. Já samozřejmě také jako každý přeju Naumovovi brzké uzdravení a byl jsem dost vykulený, když ho tam na zemi viděl, a je mi to líto jako každému.
        Jenomže co to má co dělat s hodnocením součastného týmu. Jako kdyby za mnou ted nějaká slečna co se o fotbal vůbec nezajíma přišla a ptala se mě na dnešní zápas tak první co zmíním by byla vzpomínka na to neštěstí s Ristem a když by se mě ona potom zeptala co to znamená pro Slavii, že ted nebude půl roku hrát?? Co jí mám říct? To mám lhát..
        Ale sám si vyhubuju, samozřejmě že ted jde fotbal stranou a doufám, že se dá dohromady a bude zase bojovat o to být stejně dobrý jako na těch youtube videiích. Ale už ne u nás prosím.
        A máš samozřejmě pravdu že jsem měl pokračovat. Například Šenkeříkem, který byl před rokem jako nechtěný na transfer listině a já se jen ptám co tak báječného za ten rok předvel že to zase asi bude muset viset na něm.

        • Re: Slavia - Teplice 0:0

          slaviator     před 14 lety 13.03.2010 21:12 |  
          0 0

          No, on ten Naumov za sedm je platnější než Šenkeřík za třináct... A je to rozhodně jedno, kolik stál, protože na hřišti něco odvede, bohužel teď díky takovýmu debilnímu zákroku od Kleina na dost dlouho si "odpočine". Ještě chvíli a v derby budeme hrát i s Teclem apod v základu :-/

          • Re: Slavia - Teplice 0:0

            mirecek1111     před 14 lety 13.03.2010 21:29 |  
            0 0

            Jenomže na Šenkeříkovu obranu jeho přestupní částy se staví například dvě důležité branky se Steauvou Bukurešt v LM a spousta dalších dobrých zápasu. To že je to už ale minulost je samozřejmě druhá věc..

      • Re: Slavia - Teplice 0:0

        bongor     před 14 lety 13.03.2010 21:11 |  
        0 0

        Hub jednoznačně nejlepší na hřišti,jinak snad nikdo vyloženě nevynikal,opravdu šedý průměr.Ten Starý to měl asi za trest,jenže my už do tý obrany skutečně nikoho nemáme.Teplice vedou ligu,to bych jindy bral jako nepodařený vtip.Kdyby někdo napsal,že jsou to dobrý betonáři tak prosím,ale vedoucí mužstvo ligy?Oba zákroky byly prasecký,ti pánové v televizi říkali,že si to udělal Naumov sám,že nedával pozor a to samý o Jandovi,nedíval se,co se na něj řítí.Jindy když komentujou LM nebo UEFA tak říkají ano,hráč dostal červenou poprávu,vzal sice míč,ale s míčem i soupeřovu nohu.U nás asi platěj jiný pravidla,je to možný.Senecký s tím žirafákem,to byla zase jeho podstatná chyba,to měl odboxovat i s tou jeho blbou palicí.Sezona už je teď definitivně v háji ,nemá cenu se nervovat.

        • Re: Slavia - Teplice 0:0

          Tugarin     před 14 lety 13.03.2010 21:36 |  
          0 0

          Musím se připojit s názorem na komentátory, Bosák je opravdu za trest....Celou dobu poslouchat ty jeho chytrosti, obhajování pondělních začátků ....

        • Re: Slavia - Teplice 0:0

          jiras     před 14 lety 13.03.2010 21:43 |  
          0 0

          Nemá smysl nic vzdávat. Teplice dnes předvedli, že to je banda ustrašenejch lůzrů, za celej zápas sem si na nich nevšiml ničeho, co by mě zaujalo. Sparta je slaboučká, Jablonec ani Baník taky nejsou takový zázraky. Pořád hrajeme o Evropskou ligu a když se tým sehraje teď na jaře, na podzim z toho budeme těžit.

        • Re: Slavia - Teplice 0:0

          lassiter     před 14 lety 13.03.2010 21:46 |  
          0 0

          bongore v prosinci si předívdal získání 40 bodů, což ještě můžem dát :-) takže nemá smysl rezignovat. jak píše kolega nahoře, všichni hrajou hovno, takže budou ztrácet..

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      slaviator     před 14 lety 13.03.2010 21:03 |  
      0 0

      Tak nevím, ale Trubila dopředu... nehraje špatně a řek bych, že se pomalu začíná zlepšovat i směrem dozadu. Kdo by tam měl teď jinej hrát, kor když máme xxxxx hráčů mimo?

      • Re: Slavia - Teplice 0:0

        mirecek1111     před 14 lety 13.03.2010 21:10 |  
        0 0

        Proboha to už to ani ty slaviatora nevidíš. Vždyt ten Trubila nemá absolutně žádnou fotbalovou kvalitu. On tam běhá jak spašený a tím se dokáže uvolnovat pro přihrávky ale pak naprosto všechno pokazí, protože ho hráči o balon oberou. Protože prostě na to nemá
        Dyt to je zločin ho tam stavět a vzomínat na to že jsem za něj dali 4 milion či kolik. To nemáme žádného 18ti letého fotbalově talentovaného kluka v dorostu proboha?

        • Re: Slavia - Teplice 0:0

          Aloha     před 14 lety 13.03.2010 21:12 |  
          0 0

          Trubila neni urcite tak spatnej jak ty tvrdis a alespon dre do umoru. To me prisel jako mnohem horsi Senkerik ten byl opravdu tragickej a nechapu proc tam sel misto Naumova. Bohuzel kvuli tomu poctu zranenych nam ted chybi kvalita.

        • Re: Slavia - Teplice 0:0

          slaviator     před 14 lety 13.03.2010 21:17 |  
          0 0

          No, nějaká kvalita tam bude, žádnej Cristiano Ronaldo nebo Messi to není, to je pravda, ale svoje si odvede... ne v defenzivní činnosti, ale v ofenzivní jo... A když to vezmeš, minule jsme díky němu získali plus 2 body, kdo jinej by v tý situaci z hranice velkého vápna hlavičkoval, když by viděl, že brankář stojí trochu víc venku? Většinou si to ti naši sklepnou a přihrajou doprava, doleva či dozadu... Kolikrát se dneska cpal do středu, ke střele...?

          • Re: Slavia - Teplice 0:0

            mirecek1111     před 14 lety 13.03.2010 21:20 |  
            0 0

            třeba Dušánek :) Ten by to dal rovnou. Sem si v to pondělí úplně vybavil tu branku za stavu 2:2 s Jabloncem kdysi v létě na začátku jednoho ročníku. Myslím, že to byl i zápas, který pro Slavii objevil Krajčíka.

            • Re: Slavia - Teplice 0:0

              slaviator     před 14 lety 13.03.2010 21:27 |  
              0 0

              No, tak ten odešel za 50 mil do Rakouska, takže ne. Kdo jinej? :)

            • Re: Slavia - Teplice 0:0

              Gordon (host)     před 14 lety 13.03.2010 23:47 |  
              0 0

              Jo to byl sqelej strahovksej zapas, vsichni odesli po 20 minutach, kdyz sme prohravali 0:2 s Jabloncem. pak to kluci otocili... krajcik behal jak blazen a ukazal se, ikdyz po 70 minutach uz chytal krece a tusim ze stridal nebo to uz jen odchodil... Mel trnitou cestu porad nekde hostoval ci byl v becku, tusim ze prisel ve stejnem roce jako tehda slama (se zranil hned prvni zapas po patanci minutach s teplicema na zbytek sezony- pamatuju ten krasnej slunej den :D) a vladyka- ten se vratil zpatky do chrudimy na futslal....

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      Gordon (host)     před 14 lety 14.03.2010 00:32 |  
      0 0

      jo mas pravdu ze co pamatuju, vzdycky se do tymu privedla nejaka vyrazna hvezda, co tahla hru a vytahla i okolni prumenre hrace. myslim ze sme vsichni meli radi a kazdy rad spekuloval, kdo teda zase prijde, cetl si o ni a tak... nyni mi prijde ze v soucasne slavii neni takova hvezda- ktera by zabrala a stahla tym k vitezstvi. Je to spise o tom kdo se jak vyspi a zrovna se mu podari zapas a tim myslim i nekde v diskuzi zminene hlouska ci jardu cernyho.... hlousek je prislib, ale je mlady na to aby byl leader.

  3. hodnoceni

    rudahvjezda     před 14 lety 13.03.2010 21:17 |  
    0 0

    antifotbal :-(
    senecký 5 - krajčík 4, hubáček 8, kopic 5, starý 3 - grajciar 5, trapp 4, janda 5 (černý 3), trubila 3 - vlček 4 (ivanovski 6), naumov 4 (šenkeřík 2)

    • Re: hodnoceni

      denydzlSKS     před 14 lety 13.03.2010 21:21 |  
      0 0

      souhlasim s hodnocením hubáčka, jandy a ivanovskiho, trapp za 8 a ostatní za 3 maximálně:-P

    • Re: hodnoceni

      DrFe1     před 14 lety 14.03.2010 12:35 |  
      0 0

      senecký 5 - krajčík 6, hubáček 8, kopic 7, starý 2 - grajciar 4, trapp 5, janda 5 (černý 5), trubila 6 - vlček 4 (ivanovski 8), naumov 4 (šenkeřík 2)

  4. Re: Slavia - Teplice 0:0

    YsoEz     před 14 lety 13.03.2010 21:55 |  
    0 0

    proc vubec nehral Lafrance? ten Stary to byla teda traga, leva strana Stary + Trubila to byla teda komedie.... dale nechapu proc tam KJVC nedal misto Naumova rovnou Ivanovskiho (asi na to nemel koule) a da tam Senkyho kerej je totalne z formy - pomalej, porad hraje zady k brane, bez tahu na branu do golu. Kvalitu hry ani nema cenu komentovat - proste ceska gambrinus liga - 1. tym ligy totalni antifotbal a my si doma vytvorime jen 2 sance za zapas...

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      (host)     před 14 lety 13.03.2010 22:34 |  
      0 0

      Lafrance byl zraněný.

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      slaviator     před 14 lety 13.03.2010 22:44 |  
      0 0

      prý si zranil na tréninku třísla

  5. Re: Slavia - Teplice 0:0

    lassiter     před 14 lety 13.03.2010 22:00 |  
    0 0

    K tomuhle i těžko něco psát, je mi moc líto Jandy i Naumova. Petr to nějak strašně přitahuje, ale von se zase zvedne. Od Matuly to bylo na žlutou, zajímavý bylo jak se strašně divil... Zákrok na Naumova vypadal na první pohled nevinně, na druhej to snad ani zkoušet nebudu. Devět zraněnejch nebo kolik, to je zlej sen todle.

    Nevim jestli zařazení Starýho v takovémhle zápase bylo právě šťastný. Nevim co je s LaFrancem, ale asi bych to řešil spíš Trappem na stoperu a Raguedem uprostřed. Co ale podle mě KJ hodně nezvlád, bylo třetí střídání. Ivanovski i Vlček by ten konec dohráli na kraji zálohy bezpochyby mnohem líp než Trubila, kterej byl druhej poločas hodně mimo. Nebyl tedy rozhodně sám. Nevim jestli výkony pana Krajčíka vyplývají z toho, že tu v podstatě neni nikdo, kdo by místo něho mohl hrát, ale borec by zasloužil posadit na lavičku. Když už může hrát Starý, může hrát i Mikula.

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      denydzlSKS     před 14 lety 13.03.2010 22:08 |  
      0 0

      souhlas, do punťyku.

  6. Re: Slavia - Teplice 0:0

    Richi (admin)     před 14 lety 13.03.2010 22:13 |  
    0 0

    Teplice a první tým ligy? To je výsměch ligy! Jejich jediným cílem bylo první místo a taky to tak vypadalo, zdržování, beton, nezájem o hru. Ať jdou takové celky doprdele. Slavia i dokonce ta Sparta chtějí hrát vždy na výhru kdekoliv, rozhodně nebudou zdržovat od samého začátku.

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      Khadgar     před 14 lety 13.03.2010 22:31 |  
      0 0

      Naprostý souhlas! Vždyť oni hrajou větší antifotbal než před šesti (nebo kolika) lety Žižkov, když tenkrát bojoval o titul...Kdo si na to vzpomene, tak mi snad dá za pravdu.

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      vavicek     před 14 lety 13.03.2010 22:31 |  
      0 0

      Tohle je argumentace jako od Řepky. Mají nejvíc bodů, tak si prostě první místo zaslouží. Jaký jiný cíl než první místo by měli mít?

      • Re: Slavia - Teplice 0:0

        slaviator     před 14 lety 13.03.2010 22:47 |  
        0 0

        Tak jestli "účel světí prostředky", pak se nedivme, když dostanou v předkole nějakej Honvéd a rupnou s ním... Chtějí být první, tak by se měli snažit taky adekvátně k tomu předvádět výkony, hráči jako Vachoušek či Mahmutovič patří k tomu výrazně lepšímu v lize...

      • Re: Slavia - Teplice 0:0

        jiras     před 14 lety 13.03.2010 22:47 |  
        0 0

        O první místo by se mělo hrát, o to oni zájem neměli.

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      quelhar (admin)     před 14 lety 13.03.2010 22:55 |  
      0 0

      Sparta v Edenu zatim ani jednou hrat na vyhru nechtela, to jen tak pro poradek.

      Nicmene zlate Ceske Budejovice, ktere nehraly posrane, ale chtely si to rozdat jako rovny s rovnym. Asi poprve proti Slavii, co jsem videl.

      • Re: Slavia - Teplice 0:0

        Jakubisko     před 14 lety 14.03.2010 14:15 |  
        0 0

        České Budějovice neměly moc na výběr, když dostali gól v první minutě...

        • Re: Slavia - Teplice 0:0

          quelhar (admin)     před 14 lety 14.03.2010 14:17 |  
          0 0

          Taky pravda.

  7. Re: Slavia - Teplice 0:0

    Stahler     před 14 lety 13.03.2010 22:15 |  
    0 0

    Teda to byl odporný zápas,hlavně kvůli zraněným Jandovi a Naumovovi.Oběma přeji brzké uzdravení i když v případě Risteho to na brzké uzdravení nebude bohužel ani náhodou.Moc mě potěšila reakce lidí kteří vyvolávali jeho jméno,plus těch co si stoupli a nebo alespoň těch co seděli a tleskali.Ti kterým to bylo jedno byli ti co Ristemu přejí jen to nejhorší a těm se bohužel splnil sen,Riste si od fotbalu na nějakou dobu odpočine a na tribuně jsem se musel pohádat s nějakým šmejdem co z Risteho zranění měl očividně radost,takové šmejdy co přejí zranění vlastnímu hráči bych uškrtil jejich vlastní SKS šálou,takoví v Edenu nemají co dělat.A namíchlo mě chování záchranářů,kteří ke zraněnému šli dost pomalu a to mě neskutečně naštvalo protože když je třeba autonehoda jsou na místě cobydup a když se zraní slávista jdou na věc lážo plážo.Já po nich nechci aby ke zraněnému sprintovali jako Usain Bolt ale nějakou rychlost by vyvinout mohli a ne se takhle nehorázně loudat,vždyť Riste musel opravdu trpět,takové zranění není žádná sranda ale pořádná bolest.

  8. Nejsou lidi. :-(

    Mac     před 14 lety 13.03.2010 22:15 |  
    0 0

    Bohužel prostě nemáme hráče. Zvlášť šílená je situace v obraně: Suchý a Čelůstka prodáni, Vomáčka, Hošek, Kaufman,Lafrance zranění. :-( Kopic s Hubáčkem si sice s "nejlepším útokem ligy podle počtu vstřelených branek - chacha" poradili celkem lehce, ale Hub zase chyběl nalevo při podpoře útoku.

    A v útočné fázi strašně moc chybí dvojice J.Černý-Hloušek. Dvojice Starý-Trubila se sice snažila, ale na podzim většinou hrávala za béčko a bylo to vidět.

    I když jsem teď docela v depce, protože titul už je asi ztracen, chce to bojovat, protože zbytek ligy hraje opravdu hovno, což Teplícé dnes potvrdili.

    • Re: Nejsou lidi. :-(

      lassiter     před 14 lety 13.03.2010 22:38 |  
      0 0

      Hub nalevo při podpoře útoku chybí už asi pět let :-)

      • Re: Nejsou lidi. :-(

        DrFe1     před 14 lety 13.03.2010 22:58 |  
        0 0

        Hubáček by udělal alespoň něco (viz zápas s ČB, který byl na jeho poměry směrem dopředu výborný), Starý neudělal absolutně nic, všechny přihrávky jenom alibisticky vracel směrem zpět. Doplácel na to i Trubila, protože veškerá "kreativita" byla na něm, podpora od Starého veškerá žádná. S takovými hráči směřujeme do průměru ligy, bohužel

        • Re: Nejsou lidi. :-(

          Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 13.03.2010 23:21 |  
          0 0

          Ten kluk hrál první ligový zápas v životě...

          • Re: Nejsou lidi. :-(

            DrFe1     před 14 lety 14.03.2010 00:46 |  
            0 0

            ... no a hned se ukázalo, že to na Slávii není. Možná když se bude hodně snažit tak by to mohlo být na Příbram nebo Budějovice, ale i o tom dost pochybuju.

    • Re: Nejsou lidi. :-(

      Gordon (host)     před 14 lety 14.03.2010 00:15 |  
      0 0

      hub chybel pri podpore utoku, dlouho jsem se tak nensmal :D hahahahah

      • Re: Nejsou lidi. :-(

        DrFe1     před 14 lety 14.03.2010 00:44 |  
        0 0

        Co je na tom k smíchu ? Od Hubáčka byla ta podpora útoku daleko vyšší než od Starého od kterého nebyla vůbec žádná. A bylo to hodně znát.

        • Re: Nejsou lidi. :-(

          Gordon (host)     před 14 lety 14.03.2010 01:01 |  
          0 0

          Hubacek je svymi utocnymi vypady povestny... jednou jsem ho sledoval v pripravnym utkani, za celej zappas neudelal nic jineho nez- dozadu brankari, dozadu ci boku obranci, a kdyz uz nevedel co tak centroval nepredstavitelnej lob kamsi na druhou stranu hriste... takze svym zpusobem byla jeho podpora daleko vyssi :D ikdyz abych mu nekrivdil, behem podzimu, tusim kdyz hral prvne skacel jsem ziral kdyz hub predvedl v pokutovem uzemi SOUPERE klicku a povedla se mu... !!!!

          • Re: Nejsou lidi. :-(

            DrFe1     před 14 lety 14.03.2010 01:23 |  
            0 0

            Já vím jako každej tady, že Hubáček není směrem dopředu žádnej zázrak, ale oproti Starýmu, kterej byl úplně nulovej a za celej zápas nepřihrál směrem dopředu to zázrak je. A alespoň ta malá spolupráce Hubáčka směrem dopředu nám chyběla. protože takhle byl Trubila úplně bez podpory a bylo to všechno o to horší.

  9. prumerny tym

    korwin     před 14 lety 13.03.2010 22:37 |  
    0 0

    Je to bohuzel tak, Slavia v momentalnim slozeni (pocitaje v to i zranene hrace) neni top tym, jako v predchozich sezonach. Nepostradatelni hraci jsou zraneni a pri vsi ucte, Trubila, M. Cerny, Stary a dalsi jsou hraci do b-tymu...

    • Re: prumerny tym

      DrFe1     před 14 lety 13.03.2010 23:03 |  
      0 0

      Se Starým souhlasím, ten na to opravdu nemá. Milan Č. neměl den, ale jinak je to kvalitni hráč. Trubilu bych taky neodepisoval. Chybí tam ale někdo kdo tyhle průměrné Trubily strhne, je tam hodně průměrných ale nikdo kdo by tu kvalitu postrčil výš. To jsem čekal od M. Černého ale bohužel se to nestalo. Ivanovski vepředu vypadal nadějně. Ale jinak jsme jak už tady psalo více lidí upadli jsme do průměru, bohužel.

      • Re: prumerny tym

        quelhar (admin)     před 14 lety 13.03.2010 23:08 |  
        0 0

        Tak za prve bych nerekl, ze jsme upadli do prumeru. Porad mame hrace, kteri svou kvalitou prevysuji zbytek ligy, ale je jich mene nez driv. A hlavne zadruhe - dva z absolutne nejlepsich ligovych zalozniku jsou dlouhodobe zraneni, Hlousek a J. Cerny. Tezko muzeme mit v tymu 15 hvezd, to nema v Cesku nikdo. Hvezd mame par a dve uplne nejvetsi jsou vyrazeny.

        Jestli to letos dotahneme do poharu, tak to bude uspech a pokud pro pristi sezonu budeme mit k dispozici Jardu Cerneho i Hlouska a udrzime tech par nadejne vypadajicich, jako je Grajciar nebo Ivanovski, tak to muze byt o necem jinem.

        • Re: prumerny tym

          Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 13.03.2010 23:20 |  
          0 0

          Ještě bych tu letošní sezónu neodepisoval. Nevidím ty naše kluky tak tragicky a týmy, co jsou teď vepředu, začnou ztrácet mezi sebou i jinde...

          • Re: prumerny tym

            quelhar (admin)     před 14 lety 13.03.2010 23:30 |  
            0 0

            Ja sezonu neodepisuju, doufam, ze o pohary jeste zabojujeme. Potrebujeme vyhravat venku, cekaji nas az na Slovacko same tymy, ktere by chtely hrat vysoko, tak se nam tam treba bude hrat lepe. Mozna uz zitra a pozitri budeme chytrejsi.

        • Re: prumerny tym

          slaviator     před 14 lety 14.03.2010 00:27 |  
          0 0

          Dřív jsme měli Grajciara a Ivanovskiho 2 v 1... A bylo nám to taky prd platný... -> Gra-novski :)

        • Re: prumerny tym

          urs (přítel SN)     před 14 lety 14.03.2010 18:59 |  
          0 0

          jediné co mi hlava nepobrala bylo střídání šenkyho, kterej je opravdu z formy.. měl tam jít Ivanovsky - kvalitu prokázal a to jednak fotbalovou a druhak v zakončení! měl tam jít jednoznačně on a ne zdenda..
          s názorem, že trapíno měl hrát stopera (hub teda klasika nalevo) a do středu Ragued se stotožnuji také..

          urs

      • Re: prumerny tym

        lassiter     před 14 lety 13.03.2010 23:18 |  
        0 0

        S devíti nebo kolika zraněnejma hráčema na tribuně by do průměru upad každej. Některý kluby by měly starosti se záchranou. Tiskovky pana Chovance by trvaly o půl hodinu déle a deník sport by na seznam zraněných sparťanů vyplýtval každý týden veškerou tiskařskou čerň. Těžko čekat, že třetí hráč v pořadí na levého záložníka bude ligová hvězda. Na druhou stranu by mě zajímalo, jestli teď Doležal a Rosen trochu nezapochybovali o tom, jestli kývnutí na to náhlé a významné vylepšení podmínek Palerma skutečně stálo za to...

        • Re: prumerny tym

          korwin     před 14 lety 14.03.2010 11:20 |  
          0 0

          Cast nadprumernych hracu odesla, cast je zranena. Ten zbytek ma na to bojovat o pohary, ale rozhodne ne o prvni flek. Jeste musim reagovat na vyse uvedene obhajoby Trubily a Cerneho.
          To, at dam Trubilovi cas mi tady nekdo rikal uz loni po poharu s Karvinou. Od ty doby uz par zapasu odehral a je to fotbalova tragedie, cas uz mu davat nemuzu. A M. Cerny? Je mi lito vsech jeho zraneni, ale za Slavii ve svoji kariere odehral jediny nadprumerny zapas s MLB, jinak tezky prumer.
          Musim rict, ze v situaci v jaky jsme me o to vic mrzi, ze neprisel L. Jarolim. Ten by treba tyhle kluky dokazal strhnout...

  10. Re: Slavia - Teplice 0:0

    tantalos     před 14 lety 13.03.2010 23:40 |  
    0 0

    Když porovnám výkony Teplic a Slavie, řekl bych, že jsme nebyli horší, možná o trochu lepší, i když jedinou vyloženou šanci zápasu měl Došek. Podstatné je, že mančaft dřel a evidentně se snaží - nejsou tedy vidět známky rozkladu či sepse. To je pozitivum.
    Negativní je to, že hrajeme vyrovnaná utkání s mužstvy, která mají třetinový rozpočet. Ty investované peníze by se měly lépe projevit.
    Starého bych neodepisoval, stejně jako jsem se po posledním utkání zastával Kevina L. Dozadu si odehrál svoje, to že mu enšla hras dopředu není žádný zázrak, není s áčkem sehraný.
    A vzpomínám si na nadšené hlasy, podívejte se KJ bere do mužstva mladé....
    Ale kde jsou ti slibovaní Duranski a Koreš?. Ani na lavičce ne, přestože místo pro jednogho hráče na ní ještě bylo. Jenom Vaněk měl to mimořádné privilegium.

  11. Re: Slavia - Teplice 0:0

    slaviator     před 14 lety 13.03.2010 23:49 |  
    0 0

    "otevřená zlomenina bérce musí být operována do šesti hodin" / fuj, a na teplických klubových stránkách napíšou, že si tu nohu zlomil Naumov vlastně sám...

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      (host)     před 14 lety 13.03.2010 23:54 |  
      0 0

      A do kolika hodin musi byt opreovana zavrena zlomenina berce, co mel Naumov?

      • Re: Slavia - Teplice 0:0

        slaviator     před 14 lety 14.03.2010 00:17 |  
        0 0

        On ji měl zavřenou..? Dost lidí teda "plaší", že byla otevřená, jak to bude mít fixované, bude trvat pár tejdnů než ta tkáň kudy ta kost vylezla "naroste", ...

        • Re: Slavia - Teplice 0:0

          Jakubisko     před 14 lety 14.03.2010 03:12 |  
          0 0

          Vzhledem k tomu, jak byla ta noha zprohýbaná, tak bych řekl že byla určitě otevřená...

          • Re: Slavia - Teplice 0:0

            jane (admin)     před 14 lety 14.03.2010 08:19 |  
            0 0

            Ne, urcite nebyla otevrena.

            • Re: Slavia - Teplice 0:0

              slaviator     před 14 lety 14.03.2010 09:29 |  
              0 0

              No, tak to je konecne trochu lepsi zprava, pri tom nestesti... Snad se v noci povedla operace...

  12. Re: Slavia - Teplice 0:0

    Aloha     před 14 lety 14.03.2010 00:03 |  
    0 0

    Nechapu tu kritiku Staryho. Ten kluk hral prvni zapas lize a prisel o vetsi cast pripravy kvuli zraneni a tady si kazdej hned mysli ze bude hrat hlani roli. Ja ty jeho chyby videl a nebudu rikat ze to je nejaka bomba, ale proti prvnimu tymu tabulky s tim co mel okolo za spoluhrace to nebyla jednoducha premiera a jeste tak hrozny to nebylo. To uz vetsi zklamani byl Senkerik, kterej zahral tuzku

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      slimak     před 14 lety 14.03.2010 01:05 |  
      0 0

      stary neprisel o pripravu kvuli zraneni, ale proto ze byl v hradci, kde mel hostoval..
      jinak s tebou s jeho hodnocenim musim souhlasit, ten kluk hral prvni ligovej zapas a dozadu si to vetsinou pohlidal..ty kritiky na nej jsou nezaslouzene ostry

      • Re: Slavia - Teplice 0:0

        DrFe1     před 14 lety 14.03.2010 01:28 |  
        0 0

        Popravdě Starýho vidím tak na ten Hradec v lepším případě na Budějovice, na Slávii to určitě není (pokud teda chceme hrát na špičce ligy). Taková je realita. Nemá cenu si nic namlouvat a ze slušnosti nebo rádobyohleduplosti tvrdit něco jiného kvůli tomu že hrál poprvé.

        • Re: Slavia - Teplice 0:0

          denydzlSKS     před 14 lety 14.03.2010 10:30 |  
          0 0

          a to já se postavím za něj!! špatný to bylo, to jo, ale vzhledem k tomu, že hrál poprvé a nervozita mu tekla ušima tak ho "semelu" až po druhým takovým zápase:-)

          • Re: Slavia - Teplice 0:0

            DrFe1     před 14 lety 14.03.2010 11:32 |  
            0 0

            Máš pravdu že jsem moc hrr, možná bych měl taky počkat do příštího kola :-) ale dojem z něj jsem měl jednoznačnej. Možná že až se vzpamatuje tak to bude lepší.

  13. Re: Slavia - Teplice 0:0

    Barlblog     před 14 lety 14.03.2010 07:23 |  
    0 0

    Jak to tady tak pročítám, jsou tu samí světoví odborníci na fotbal. Na zápase jsem byl. Můj krátký souhrn. První tým ligy si vyloženě přijel pro bod. Nevím pánové, jak to vypadalo z televize, ale utok Teplic neexistoval. Hráli typický brejkový fotbal jako např. Střížkov a i ten měl víc šancí. Prosím o objektivitu, nemusíme kritizovat za každou cenu.

    Hra byla dost výrazně kouskovaná, takže se nikdo nedostal prvních 30 minut do tempa. Teplice si pomáhali fauly ve středu hříště a oba těžké střety byli na kartu. Mám tu otázku pro všeznalce: Kdo někdy něco hrál a bohužel měl zkušenost s tím, že se mu kamarádi takto težce zraní? Tantale? Mirecku? Doktore? Pochlubte se svými dalekosáhlými zkušenostmi. Viděl jsem dvojnásobnou zlomeninu kotníku u 10-ti letého kluka. Kamarád na florbale měl zase otevřenou zlomeninu ruky. V takové chvíli se opravdu nemyslí na fotbal a body. Stalo se tedy to, co se asi čekalo. Hráči byli dost nervozní. Hlavně mladíci. Starý nehrál jistě, Milan Ćerný předvedl velice podprůměrný výkon, ale je glorijola ho tady nekritizovat. Trubila neodehrál dobré utkání. Míč odskakoval, hráč byl nervozní. Šenkeřík opět "točil" celý zápas a ve srovnání s Naumovem minule byl špatný.
    To je ale JEDNO! Jen málo lidí si umí představit, jaké je to hrát v tomhle stresu. Hodnocení hráčů po tomhle zápasu vypovídá o inteligenci a hlavně lidskosti kritiků.

    Pak bych se chtěl vyjádřit k mladíkům v sestavě. Duranski - 1991, Mikula - 1992, Mareš - 1991, Starý - 1988 (Včera 1. zápas za A-tým), Koreš 1989, Vaněk - 1990, Lafrance - 1990, Tecl - 1990.

    Dámy a pánové. Buďmě soudní. Duransi, Mikula a Mareš po zranění, musí dostat prostor hrát. Jsou mladí a brzké zařazení do nejvyšší kategorie, by je mohlo poškodit. Zdravotně i fotbalově. Můžou občas zaškočit, ale rozhodně to chce trpělivost.
    Vaněk, Koreš, Lafrance, Tecl a Starý - Ti jsou v ideálním věku a taky jsou zařazeni do A-týmu. Bečko má problémy se zraněnými a je logické, že se mu vypomáhá pomocí mladých hráčů. Nic zlého v tom nevidím a nemusíme démonizovat každou věc. Já doufám, že mladící (aspoň část) svou šanci dostanou, pokud by se tak delší čas nedělo, rád se přidám a budu taktéž kritizovat. Bohužel si myslím, že teď mladí šanci dostanou.

    Nechci zapmenout na naše marody v čele s Jandou a Naumovem. Přeju jim brzké uzdravení, aby šlo vše podle plánů a hoši měli trochu toho štěstí v něštěstí. Taky se budu modlit, aby KJ našel hráče, který je schopen vyhrát hlavičku tak, jako všemi kritizovaný Riste.

    Děkuji a teď do mě. :-)

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 14.03.2010 09:08 |  
      0 0

      Přeji takové trochu smutné nedělní ráno,
      ještě teď jsem z toho dost špatný. A Tebe Barrblogu rozhodně kritizovat nebudu. Na hřišti se odehrálo přesně to, co jsi napsal. A když jsem si doma pak pustil oba zákroky .......? Nechápu komentáře...... První byl jasný faul Matuly, který šel do souboje s Jandou loktem a hlavou a to byl "hit" jako prase. U Naumova to byl odkop míče i s nohou soupeře. Nebudu dělat generála po bitvě. Naumovi přeji moc a moc všechno, co se týká uzdravení a aby to zranění dopadlo tak, že se bude moci vrátit k fotbalu. Janda snad na tom bude líp, ale byla to prasárna a nebude se dít nic. Minule na něj faul na jasnou červenou a další zápas zase. Když si vzpomenu, za co dostal Švancara stop na 8 utkání, tak je u mě Macela a jeho slavná "komis" k smíchu.
      Souhlasím i s tím, jak jsi Barblogu popsal naše zapojení mladých. Pokud jste byli někdo na "B" Strahově, tak Mikula i Koreš a také Tecl byli velmi dobří (vím, je to III. liga). Ale musí si k tomu správnému času dojít přes tuhle soutěž.
      Já se na ten zápas těšil a už to, že nás tam nebylo ani 10 000, to bylo pro mě zklamání. Teplice hráli opravdu hůř než Budějovice a jsem zvědav, zda takhle "ostře" do toho půjdou i v dalších zápasech.
      Pokud mohu ještě jednu větu dodám.... Útočník jako Tomáš Necid se nerodí každý den. Máme tam to, co máme. A k výkonu Šenkeříka jen dodám, že by se měl nad sebou hodně zamyslet, jeho výkon byl včera nejhorší, protože je to ostřílený a zkušený hráč. Jeho výkon byl pro mě velkým zklamáním. Zahrál to jako lempl a mužstvu vůbec nepomohl. A nešlo to ani moc Grajcarovi i M.Černému. Pro mne byla včera dobrým poznatkem hra Milana Kopiceho, až na jednu situaci (Došek, ale to byla chyba i našeho golmana) uhlídal spolu s Hubáčkem (ten hrál také dobře) celou teplickou ofenzivu a Mahmutovič si moc nekopl.
      Věřím, že Riste má to nejhorší za sebou a myslím na něj. Janda je náš takový "otloukánek", ale i jeho absencí se náš tlak dopředu ztratil.
      Přeji Vám alespoň trochu lepší neděli a snad se z toho všichni dostaneme co nejdříve.
      Je mi smutno z toho, že jsme zase přišli na dlouhou dobu o dalšího hráče. A třeba to tohle naše hráče víc semkne a poperou se s tím. Uvidíme, jestli jsme ztratili a nebo nás to posílí. Sokrates55

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      quelhar (admin)     před 14 lety 14.03.2010 10:11 |  
      0 0

      Naprosty souhlas. Vcerejsi zapas nebyl vubec o fotbale a hodnotit podle nej kvality hracu je podle me dost mimo.

      Matula by mel dostat flastr tak do konce sezony, je to druhy zakerny zakrok v jednom rocniku a jestli ho DK nepotresta, tak to bude plivnuti do tvare vsem slusnym fotbalistum.
      Kleinuv zakrok byl podle meho nazoru taky faul, to, ze hrac nejdrive trefi mic nemuze byt omluvou pro to, ze hned vzapeti souperi prepuli nohu. To, ze se takovy zakrok neodpiska jako faul a media pak svorne hodnoti, ze si za to muze Naumov sam, rozhodne nepomuze tomu, at se prasarny ze stadionu vymyti. Prave naopak, prasata jako Klein, Matula, Jeslinek nebo ten Budejovicak co zprasil Jandu v pondeli, si reknou, ze taky hraji tvrde a ne zakerne a budou v tom pokracovat. A marodka Slavie bude narustat.

      Odehrali jsme na jare tri zapasy, devetkrat jsme mohli stridat a z toho petkrat to bylo z duvodu zraneni hrace. V becku musel stridat v prvni puli Balcar, protoze ho hrac Pisku trefil do kolene. Opravdu to je jen nahoda?

      Ted posloucham komentar zaveru zapasu v podani Bosaka a Hoftycha a je to naprosty trapas. Hodnotit utkani a nezminit pritom to, co jej ovlivnilo uplne nejvic a tvarit se, ze se vlastne nic nestalo - no nevim, jestli to je dobra strategie.

      • Re: Slavia - Teplice 0:0

        venator     před 14 lety 14.03.2010 10:28 |  
        0 0

        Ano z několika opakovaných záběrů je dobře vidět,že Matula šel do Jandy ne přímo do míče. Byl to čistokrevnej hokejovej "hit" a jsem zvědavej na zprávy o Matulovo "zranění", protože ze všech záběrů mě přišlo,že si Janda dal do hlavy o jeho rameno a že Matula do hlavy vůbec nedostal. Ale proč by byl Matula vlastně střídaný?Těžko říct. Zákrok Kleina na Naumova sice vypadal čistě,ale stejný zákrok udělal v závěru Krajčík, ale velký rozdíl byl v tom,že Krajčík skluzoval kolmo na postranní čáru kdežto Klein letěl přímo na Naumova a jeho záměr byl zastavit akci tzn. věděl,že kdyby nestihl míč tak hráč stejně neprojde. A to je ten záměr,který se musí trestat. Záměr vlítnout do balonu nebo do nohou nebo obojí. Kdyby hrál podle pravidel pouze na balon tak se tohle nestane protože by skluzoval v jiném "úhlu".
        Mimochodem já na "šarlatanství" nedám,ale v tu chvíli mě běžel mráz po zádech někdo tam po tom zákroku na Naumova vedle mě totiž řek:"tak a tohle zranění je zhmotněná nenávist tisíců fanoušků SKS,kteří ho nechtěli v týmu"

        • Re: Slavia - Teplice 0:0

          Khadgar     před 14 lety 14.03.2010 11:02 |  
          0 0

          Ehm, před náma seděli tři lidi z Teplic (nevim proč nezalezli do svýho sektoru) a po faulu na Naumova řekli, že by měl dostat žlutou za simulování...

          • Re: Slavia - Teplice 0:0

            denydzlSKS     před 14 lety 14.03.2010 11:15 |  
            0 0

            riste evidentně povýšil simulování na vyšší level...nasimulovat zlomeninu nohy to už je umění...ať žije soudnost!!

          • Re: Slavia - Teplice 0:0

            slaviator     před 14 lety 14.03.2010 15:02 |  
            0 0

            Tak, tak, to byla jasná simulace, pravda... Ale ne, jako i někteří fanoušci Teplic řekli, že Matulův zákrok byl faul klidně i na červenou, s tím Kleinem to vidí většinou jako "čistý zákrok", ale rozhodně netvrdí, že Naumov simuloval nebo že si za to může sám, spíše že šlo o nešťastnou shodu okolností... To dejme tomu, i když...

        • Re: Slavia - Teplice 0:0

          DrFe1     před 14 lety 14.03.2010 11:41 |  
          0 0

          Já se sice dochovnem trochu zabývám, ale kritiky Naumova bych z jeho zranění nevinil. Leda že by někdo opravdu praktikoval černou magii a tomu nevěřím. I tak mi to ale přijde přitažené za vlasy.

      • Re: Slavia - Teplice 0:0

        Kactus     před 14 lety 14.03.2010 21:52 |  
        0 0

        Oni maji v TV asi prikaz nam skodit a neni to jenom fotbalova Slavia.
        Ted sem dokoukal hokej a jakou meli komentatori radost z kazdeho litvinovskeho golu a jaky smutek je na konci prepadl ze sme postoupili dal. Skoda ze se komentator neda vypnout, zvuky ze stadiona by bohate stacili.

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      Wommi     před 14 lety 14.03.2010 11:35 |  
      0 0

      ..souhlasim!!..navic mne se hodne libila aspon ta snaha,..samozrejme je to ztrata dvou bodu,..ale jak jsme tu i x-krat povidali, lepsi je preci i treba prohrat, ale s tim, ze se snazis, nez hrat tuzku!

      uvidime jak se k tem zakrokum postavi nejakej organ,...obavam se ze nijak a bohuzel takova tvrda hra, byt by to treba bylo neumyslne bude dal tolerovana.

      CO se tyka kleina, myslim, ze pro nej bude jen mementem to co pak videl, kdyz zlomil tu nohu. Sedim par metru od toho a docela vypadal na rucnik, pocitam ze ted urcite nepujde do takovejch souboju podobne!

      Spis bych videl jako levou ten zakrok matuly a on se jeste divi:)

      Kdo mi zklamal, dnes rano jsem koukal na zaznam a to co predvadi posledni dobou bosak je opravdu zklamani navic od komentatora slavisty. Misto aby aspon trochu podporil snahu tymu kterej chce hrat(byt se mmu nedari), a trochu hodil spinu na tym kterej je na prvnim miste a pritom hraje prd!!!tak se navazi do ty slavky a komentuje to tak jak to komentuje!

      zaverem, peknej rozhovor je na idnes s vlcakem

      http://fotbal.idnes.cz/mel-jsem-to-zkusit-levackou-litoval-slavista-vlcek-po-remize-s-teplicemi-1q1-/fotbal.asp?c=A100314_102956_fotbal_mn

      • Re: Slavia - Teplice 0:0

        slaviator     před 14 lety 14.03.2010 15:04 |  
        0 0

        Bosák není slávista :)

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      DrFe1     před 14 lety 14.03.2010 11:45 |  
      0 0

      Já jsem naštěstí žádné takové zranění zblízka neviděl a doufám, že mě to ani nepotká. Proto beru že to samozřejmě mělo na hráče obou týmů negativní vliv. Na druhou stranu jsme všichni viděli, jak se hrálo do doby než přišla ta nešťastná zranění a asi potvrdíte, že výkon byl velmi podobný tomu jak to vypadalo po těch zraněních.

  14. Re: Slavia - Teplice 0:0

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 14.03.2010 10:15 |  
    0 0

    Jsem z toho zápasu docela smutný. 3 body budou určitě chybět. Z hráčů bych vyzdvihl Hubáčka a Kopice. Starý nezklamal, ale na áčko to zatím asi není (i když vzhledem k těm absencím...asi jo :)).
    Ten zákrok si mohl Matula odpustit, ať mi nikdo neříká, že neviděl blížícího se Jandu. Navíc u něj to není první takový "atak".
    Škoda....teď porazit Slovácko a Liberec a uvidíme, jak to bude dál. Týmy okolo nás (a hlavně před námi) také nejsou žádné "barcelóny", takže by ta tabulka mohla být ještě zajímavá. Každopádně s podobným výkonem budou mít Teplice sakra velké starosti to první místo uhlídat před dotírajícími týmy.

    Chtěl bych se jen zeptat. Jak by to bylo při případné rovnosti bodů mezi námi a Teplicemi? Hráli by tu roli vzájemné zápasy (což by bylo pro nás dobře)?

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      quelhar (admin)     před 14 lety 14.03.2010 10:19 |  
      0 0

      Rozhodovalo by celkove skore, protoze v pripade rovnosti bodu sice rozhoduji body ze vzajemnych zapasu, ale ne jako v poharech take branky na souperove hristi. Takze mame dve remizy, skore dohromady 1:1, dalsim kriteriem je celkove skore ze vsech zapasu.

      • Re: Slavia - Teplice 0:0

        DrFe1     před 14 lety 14.03.2010 11:32 |  
        0 0

        Díky za info. Doteď jsem žil v mylném přesvědčení, že je to jako v pohárech.

  15. Re: Slavia - Teplice 0:0

    Strasak_1892     před 14 lety 14.03.2010 11:37 |  
    0 0

    Článek a fotky z utkání s Teplicemi!

    www.slaviaultras.cz

  16. Re: Slavia - Teplice 0:0

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 14.03.2010 12:07 |  
    0 0

    Pánové,

    musím se přiznat, že včera to pro mě byl jeden z nejhorších fotbalových zážitků. Čekal jsem aspoň 11 000 diváků a fotbal nahoru dolu. Návštěva byla "ubohá" a to co předvedly Teplice mě neskutečně zklamalo a vzalo mi veškerou chuť se českým vrcholovým fotbalem vůbec zaobírat. To bylo normálně znehodnocení českého fotbalu v přímém přenose. Od prvního týmu ligy. To jsme to dopracovali v tomhle našem kocourkově.

    Zároveň musím říct, že i naši kluci se na té mizérii dost podíleli. Nebyl to dobrý výkon. A ještě přišla "třešnička na dortu" v podání brutálních zákroků a následnách zranění.. (Přeju klukům hodně vůle a rychlé uzdravení)

    Chápu, že to mělo vliv na psychiku hráčů ale dle mého názoru ne takovej aby zahráli tak jak zahráli..
    Jednak chybí individuální kvalita a druhak jakejkoliv systém hry. To je prostě čistá improvizace, od přechodu do útoku až po vhazování autů a rozehrávání dalších standartek.

    Světlej okamžik včerejšího zápasu byl Ivanovski. Doufám, že dostane šanci vedle Standy místo Šenkyho.

    Hůl nad českým fotbalem ještě lámat nebudu, ale už je značně naprasklá..

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      DrFe1     před 14 lety 14.03.2010 12:26 |  
      0 0

      Souhlasím. Taky bych řekl, že by to měl Jarolím zabalit.

      • Re: Slavia - Teplice 0:0

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 14.03.2010 12:48 |  
        0 0

        Těžko říct jestli je to otázka pouze Jarolíma nebo jestli to takhle funguje u nás v celé lize. Nevím jaká je "vzdělanostní" úroveň českých trenérů, ale vzhledem k tomu, že jsou to všichni bývalý hráči, kteří ty profi licence dostávají taky od bývalých hráčů, případně funkcionářů atd, a vzhledem k tomu jak to u nás chodí, tak asi nic moc.

        Já fakt nechápu co na těch trénincích dělaj. Nevim jestsli se trenéři dál ňák vzdělávaj nebo na to prostě prděj a jedou si to svoje pořád dokolečka..

        • Re: Slavia - Teplice 0:0

          DrFe1     před 14 lety 14.03.2010 13:15 |  
          0 0

          Každopádně je udivující, že po několika letech práce není vidět žádná koncepce, žádný směr, kterým by se to ubíralo. To jak se Slávia vyvíjí by spíš odpovídalo tomu jakoby měla Slávia co půl roku nového trenéra, který si vždy přivede nové hráče, obmění půl kádru, systém překope podle svého a pokaždé jinak. Takže se vždy ráči deset zápasů sehrávají a teprve ke konci půlsezony začnou hrát to co mají, jenže v přestávce se to zase překope nanovo a začíná se znova. A přitom je trenér pořád jeden a ten samý ..... to si neumím vysvětlit.

          Samozřejmě se dá část toho "kolotoče" vysvětlit ekonomickou relitou Slávie a celé ČR, tj. že ti lepší odcházejí do zahraničí, ale celé to tímhle zdůvodnit nelze. Chtěl bych vidět nějáký směr, pak překousnu i to, že se bude tým nějákou dobu sehrávat a budou horší výsledky. Jenže zatím nic takového není, v létě se zase protočí deset hráčů a budeme mít zase "novou" Slávii.

          • Re: Slavia - Teplice 0:0

            quelhar (admin)     před 14 lety 14.03.2010 14:19 |  
            0 0

            No, mi pro zatim staci, ze jsme temer jedinym klubem v lize, ktery hraje na vitezstvi v kazdem zapase. Nehrajeme nekoukatelny beton ala Sparta, nehrajeme (a to ani na Letne ani nikde jinde) tak trapne jako vcera predvedly Teplice. To je pro me lepsi koncepce, nez to, co predvadi treba prave Plisek v Teplicich nebo Chovanec na Letne.

            • Re: Slavia - Teplice 0:0

              Eluin (přítel SN)     před 14 lety 14.03.2010 14:26 |  
              0 0

              Souhlasím, výsledky snad ještě přijdou.

              • Re: Slavia - Teplice 0:0

                Ravik     před 14 lety 14.03.2010 15:56 |  
                0 0

                Quelhare podobně jako my hraje i Baník, Jablonec, Liberec, Plzeň, Olomouc... Teplice a Sparta jsou v tomto extrémní. U Sparty je to určitě vliv Hřebíkovce Haška.

                • Re: Slavia - Teplice 0:0

                  quelhar (admin)     před 14 lety 14.03.2010 19:09 |  
                  0 0

                  Minimalne u prostrednich tri mam duvodne podezreni pochybovat, u Baniku s Olomouci bych s tim i souhlasil.

  17. Re: Slavia - Teplice 0:0

    japhy     před 14 lety 14.03.2010 13:04 |  
    0 0

    Průběh bohužel odpovídal mému očekávání-trapné Teplice a naše nedostatečná kvalita je zlomit. Plusem je obranná hra, kdy při několika náznacích protiútoků fungovala lépe, než v min. zápasech. Proto mě mrzelo, když do nás Bosák docela šil, i když nám bylo předkládáno, že jsou TP o fous lepší, navíc to byl ligový lídr a jeho snaha o fotbal stejná jako proti Plzni, tzn. nulová.
    Ke zraněním. Na Naumova to bylo možná zbytečně tvrdé, ale Naumov se k tomu blížil čelem, takže o záludnosti nemůže být řeč. Chyběl záběr z druhé strany hřiště, to co opakovali, bylo k ničemu. U Jandyse to ale bylo jiný kafe. Matulovi by měli hned vzít registračku. Díval jsem se na to asi 20x a je mi z toho pořád na blití. Sice to komentátoři zlehčovali, ale nakonec to Bosák přirovnal k zákroku Ovečkina na Jágra, čímž to zlehčování zase shodil. Už u tohoto zákroku se odborníci nedokázali shodnout, jestli to byl faul nebo ne, a to se jedná o HOKEJ. Prostě Jandys se díval za sebe na míč, běžel dopředu a dostal dělo na hlavu. Jestli to bylo hlavou nebo ramenem je podle mě jedno. Prostě prasárna a blbeček se ještě divil žlutý kartě. Navíc to nebyla jeho premiéra v prasení :(

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      slaviator     před 14 lety 14.03.2010 15:13 |  
      0 0

      Možná se divil, že je to jenom žlutá... A to střídání, nedivil bych se, kdyby ho Plíšek stáhnul i kdyby mu nic nebylo, protože bůhví, zda by se někdo nechtěl mstít? i když myslím, že nemáme hráče, co by se mstili, možná maximálně Matej...

      • Re: Slavia - Teplice 0:0

        tolsimir     před 14 lety 14.03.2010 15:22 |  
        0 0

        to je hloupost, tohle neni hokej, tady by prave bylo zahadno kdyby se nekdo pomstil a byl vylouceny

        • Re: Slavia - Teplice 0:0

          japhy     před 14 lety 14.03.2010 15:36 |  
          0 0

          Nemuselo by jít rovnou o cílenou likvidaci, ale mohlo by docházet k ostřejším zákrokům na něj, a ty by třeba rozjeli spirálu agresivity a skončilo by to jako na MS tuším Rusko-Španělsko. Takhle to rozhodně bylo lepší.
          A ještě bych rád vyzdvihl výkon Huba, Trappa, ten mě vážně překvapil a hl. rozhodčího. I když nedal matulovi červenou, ale ostatní bylo supr-hru nezdržoval, dával výhody, simulanti u něj neměli šanci, zdržování hry mu taky nevonělo, taková Damková v kalhotech :)

          • Re: Slavia - Teplice 0:0

            Ravik     před 14 lety 14.03.2010 15:53 |  
            0 0

            rozhodčí patřil určitě k těm lepším.. ale zrovna to zdržování myslím nezvládl... hlavně tak od 25 do zraněni Naumova se kvůli tomu, že byl Poustka pořád na hřišti skoro vůbec nehrálo. Rozhodčí nemají u nás autoritu, v Lize mistrů je doktor na hřišti snad 1x za zápas. Rozhodčí tam řekne hráči stávej a nazdar.

            • Re: Slavia - Teplice 0:0

              japhy     před 14 lety 14.03.2010 16:07 |  
              0 0

              Jo, jasně, já měl na mysli odkopávání míčů před rozehrvákou apod. Ale to zdržování doktorama, musel jsem si vzpomenout na minulé utkání Teplic. Souboj, Plzeňák asi fauloval, Tepličák se dostal za lajnu. Stoupnul si, předklonil se, přepad do hřiště a zůstal ležet možná 2 metry ve hřišti. A rozhodčí ho nedonutil, ,aby z toho hřiště vypad. Přiběh Poustka, pokecali, za ruku ho zvedlo a odvedl ty dva metry za lajnu. Jasná žlutá, která ale samo nebyla udělena.

              • Re: Slavia - Teplice 0:0

                denydzlSKS     před 14 lety 14.03.2010 19:11 |  
                0 0

                poslední dobou jsem po delší době zas začal sledovat LM a EL a mi přijde, že v čechách rozhodčí ani zdaleka tolik nechybujou, a rozhodčí jako damková, jílek a např. ten ze včerejška(zelinka?) jsou velmi dobří. naopak rozhodčí co pískal teď ve čtvrtek valencii a brémy, ten co pískal nás s janovem...atd. - špatný
                i když pochopitelně těch "šmejdů" tady je pořád dost

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      Tonda     před 14 lety 14.03.2010 16:59 |  
      0 0

      Musím souhlasit, několikrát a zpomaleně jsem si ten okamžik pouštěl. Matula Jandise musel vidět a ne že ne. Jak to vidím já - do toho souboje šel s cílem zastavit Jandu - při odrazu dal energii směrem do Jandise, dobře věděl že když se pořádně neodrazí, janda by to mohl normálně ustát. Matula se jednoduše odrazil a zpevnil a v tom svém skoku "kde nešlo o balon" smetl Jandise. Díval jsem se na zpomalený záznam a to hned několikrát.

      Co mě nejvíce uráží je způsob jakým komentátoří čt zlehčovali tento zákrok. Kde tam viděli úmysl Matuly hrát balón? a další věc co mě přímo nasr.. je to co napsali na stránkách fotbalzive do nejdulezitejsich momentu utkani, a sice 32 minuta - Janda a Matula se srazili hlava na hlavu a oba museli být vyměněni.

      Podle me Matula jasne a bez debat sestrelil Jandu.

      • Re: Slavia - Teplice 0:0

        Tonda     před 14 lety 14.03.2010 17:20 |  
        0 0

        Máme za sebou první 3 utkání. Celkem zajímavé je počet karet na straně soupeře. Střížkov - 7 karet, budějky 3, teplice 5.
        celkem 15 karet ze 3 jarních utkání. 2 dlouhodobá zranění. plus další 2 zranění Jandise kvůli kterým nedohrál 2 zápasy. Jsem si jistý že v každém zápase byly další "žluté" fauly, které soupeřům prošly.

        čistě teoreticky by už to byla vyloučena skoro celá jedna soupeřova jedenáctka. To je děs. To je vizitka české Gambáč ligy.

        Pokud se nezpřísní trestání faulů, tak do konce ligy na marodku přibudou další slávisti. S tím počítejme.

        • Re: Slavia - Teplice 0:0

          Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 14.03.2010 18:02 |  
          0 0

          První zápas pak nedohrál ještě Petr Trapp. Zajímavé je, když titéž komentátoři komentují třeba ligu mistrů, tak hodnotí podobné zákroky takto: 1) Neměl žádnou šanci hrát míč, v souboji byl pozdě, evidentní likvidační faul..... 2) Zahrál sice nejprve balon, ale potom vzal naplno obě nohy soupeře, jednoznačný faul ... atd. Jenže jak se říká, co je dovoleno bohovi, není dovoleno volovi....

          • Re: Slavia - Teplice 0:0

            slaviator     před 14 lety 15.03.2010 10:25 |  
            0 0

            Silnější pes mrdá, no a ona ta Sparta s Jabloncem ne nadarmo nejsou tak často v televizi jako my... Když jsme pořád v televizi, rozhodčí si nedovolí nic připísknout nebo nám přimhouřit oko, Deník Sport, MF Dnes a další bulváry by do nich hned začli šít, i do nás... Ale zato Sparta, Jablonec si to hrajou v klídku mimo kamery, sleduje to pár lidí přes fotbalzive a média jaksi nemají potřebu to řešit. A stejně tak nikomu pořád nevadí, že Ota Černý je členem komise rozhodčích! Já to nechápu, jak tohle může být v "civilizované" zemi možné. V civilizované by to nevadilo, na ZOH finále Kanada-USA pískaj Kanaďané a je to v pořádku, pískaj rovinu... Ale u nás...?

            • Re: Slavia - Teplice 0:0

              bongor     před 14 lety 15.03.2010 12:01 |  
              0 0

              Kde tady Lukáši vidíš něco civilizovanýho?A Ty si cimprlich a najednou bys chtěl,aby se tady zrovna ve fotbale porušovaly zaběhlý pořádky.Copak ty nevíš ,kdo patří na první místo?Ty už jsi zapomněl jak všechen pracující lid napadal tisk,že nedokážou překazit to řádění
              slabé Slavie a že soudruh rozhodčí dá přednost pravidlům fotbalu před pravidly třídního boje?Vyslali jsme přece do Bolky to nejlepší z rozhodcovského sboru.Soudruh krávovec má VUML a Ty bys chtěl pochybovat o jeho znalostech a objektivitě a chtěl bys aby ho ještě kontroloval někdo v televizi?Jak správně uvádíš v komisi je Otík a ten je taky zárukou objektivity.Vidíš,že si těch posledních pět minut soudružsky pohlídal.

      • Re: Slavia - Teplice 0:0

        slaviator     před 14 lety 15.03.2010 10:20 |  
        0 0

        Jinak samozřejmě se to podezření na nitrolebeční zranění u Matuly nepotvrdí :)

  18. Re: Slavia - Teplice 0:0

    martin08     před 14 lety 15.03.2010 12:22 |  
    0 0

    Mam obdobny nazor jako tady v diskuzi Komtr. Po tomto utkani jsem si rikal, ze na takhle spatnym fotbale jsem dlouho nebyl (co se kvality hry tyce). A Teplice se hodne priblizili "nanavisti" ke Sparte. To co predvedli Teplice me vyslovene zklamalo, odted preju titul Baniku protoze to je cesta nejmensiho zla - Jablonici i pres jeho zjevnou kvalitu stale neverim. Teplice jsem v teto sezone hrat praticky nevidel ale jestli takto hrajou porad nedivim se ze chodi 2000lidi i kdyz hrajou o titul.. A asi to je s tou nasi ligou vazne na povazenou - ja nasi ligu sleduju z pohledu Slavie, tudiz me zapasy spatne neprijdou - novinarskou praci onecham stranou to je tema samo o sobe.
    Bohuzel v soucany dobe nemame takovou kvalitu - spise hracskou individualitu, ktera je v techto zapasech treba i diky zraneni Hlouska a J.Cerneho. Nebo ve forme hrajiciho Belaida.
    Jeste bych se chtel pozastavit na vzrustajici agresivitou vuci nasemu tymu, at uz ted na jare, nebo napriklad v prazskych derby. Zakrok na Jandu jasna prasarna, Janda si hlidal mic, a nemohl Matulu videt - podle me jasna prasarna. A o Kleinovi si myslim to same - a prekvapujou me nazory ze si za to muze Naumov sam! Takoveho zakroky se maji odsuzovat a trestat mic nemic! Kdyz nekomu zlomim nohu omlouva me to ze tam byl mic??? NE. Chtelo by to jiny pohled, vice celkovy, v zaznamu je preputi na jinou kameru zblizka ale chtelo by to vic z dalky, pac me nerislo ze by tam byl Naumov pozde. Resp. Klein ze tam byl driv. A moc jsem si nevsimnul ze by to Kleina nejak ovlivnilo.. u me toto jsou prasacky zakroky! Kolikrat hraci staci nadskocit a nic se nedeje ale i to by se melo trestat! Protoze pak prijde den kdy se stane neco takovyho..
    Touto ztratou jsme se asi prakticky odrizli od moznosti ziskani titulu a v toto chvily by se rovnal titul zazraku! Tudiz zbyva cil - evropske pohary. Bez kterych by pristi sezona byla hodne smutna:(

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      Wommi     před 14 lety 15.03.2010 13:19 |  
      0 0

      ..s nazorem na možného kandidáta na titul souhlasím - docela bych to i tomu baniku pral..rozhodne to neni tym kterej hraje zandoura a i ty fanousci jsou vcelku obstojny.....alespon na svuj tym docela chodi a dokazou bezesporu udelat atmosferu,...

      • Re: Slavia - Teplice 0:0

        bongor     před 14 lety 15.03.2010 13:58 |  
        0 0

        Asi jedině Baník hraje něco,co se už blíží fotbalu.Jinak Teplice a sralta,to je čístá a nefalšovaná bída,Jablonec spoléhá spíš na Peltu,ten to přece má dobře vyzkoušené už z Prahy.Ještě snad ta Plzeň,no nevím.My vlastně v porovnání s loňským rokem hrajeme s béčkem,opravdu kvalitní je v současnosti jen Hub a občas Grco.Teď s teplejma mu to nešlo,nenechali ho vystřelit a věděli proč.Podle mě jsou i poháry pro letošek fuč.Vlastníma chybama jsme po dvou letech vyklidili dlouhá léta očekávanou a budovanou pozici a dostali jsme se zase zpět do toho šedého a nezajímavého průměru.V kontextu s postavením české ligy v Evropě je to však naprostý podprůměr.
        Znovu musím zopakovat,že naše mužstvo je příliš křehké na to,aby
        mohlo zápasit ve volném stylu s různými Matuly,Kleiny,Řepky a jinými drsňáky.A že volný styl je povolen,když hraje Slavie,to přece nemůže nevidět každý.To není brečení,to je konstatování skutečnosti.Potřebujeme nějake bodyguardy,aby i soupeř poznal,že do červenobílých se nekope,ani nemlátí loktem/ten Matula tam loket měl!/Co na to asi říká chudák Švancara?"No já blbec, měl jsem tím loktem hrát až teď proti Slavii a nemusel jsem pět týdnů sedět".

        • Re: Slavia - Teplice 0:0

          martin08     před 14 lety 15.03.2010 15:07 |  
          0 0

          Me treba vadilo ze standartky jsou porad to samy co je kope Grco - porad kope na zadni tyc a to Teplice urcite vedeli a taky jsme ze standartek nezahrozili, s tim souvisi i druha vec - co mame za hrace - Vlcek, Ivanovski, Trubila, Cerny..ty tvrdosti a hlavickovejma soubojema moc neholdujou. Trappiho se jako halvickar zatim neprojevil. Ke konci kdy se tym snazi rozhodout a vetsinou nakopava mice jsme nemeli moc sanci.. dlohodobe postradam ve slavii 1-2 hrace dopredu kterej umi pritvrdit. Vyssiho utocnika bych urcite uvital.. podle me jsme nejmensi a nejhodnejsi tym v lize ve ktery se bohuzel hraje "jinej" fotbal :(
          Jinak letosni sezona je smula za smulou, asi jsem to nacali tim Tiraspolem, ale na to jak je tym zdecimovanej hrajeme jeste dobre. A vim ze na kdyby se nahraje ale se SPA a OLO jsme prohrat nemeli, a PLZ se porazit mela..loni doma a bylo by to o necem jinym ale o tom to je. Holt to stesticko nam letos nepreje..

          • Re: Slavia - Teplice 0:0

            Wommi     před 14 lety 15.03.2010 16:55 |  
            0 0

            ..osobne si myslim, ze pohar uhrajeme, at uz ciste a nebo treba "vymenou" za ligu:)

            ..ohledne standardek myslim, ze by sem tam stalo za to prostridat kopajici, urcite hur kopany nez to byvalo za MJ to nebude...proste zkusit invenci, mozna nejaky signaly,...
            celkem se mi ted libilo, jak to parkrat centroval ten stary,..spis myslim ze to byla nahoda nez chteny centr,..ale tak, ze to kopl na zacatek sestnactky,..tak to nekdo prizvedl...je to docela dobry,..brankar na to nemuze a pristom ten balon muze udelat obrovskou paseku.
            Nakonec by to chtelo aby byl hracicka JCerny zpet,..protoze ten ted opravdu chybi,..zamota hlavu souperi a dobre nahraje..a to je asi to, cim muze slavka uspet,..rychla a dobry kombinacni hra po zemi, idealne po stranach..eliminace "vyrostku" soupere a hromotluku, kteri to z vysoka ubrani...