Fortuna liga

Slavia - Liberec 1:3

Slávisté v pátém kole podlehli v Edenu Liberci, jedinou branku Slavie vstřelil Kisel. Utkání sledovala i zaplněná tribuna Sever, která přerušila bojkot, ani dobrá atmosféra však sešívaným k bodům nepomohla. Prohlédněte si 22 fotografií ze zápasu a choreografie.

Slavia - Liberec 1:3 (1:2)
Branky:
7. Kisel - 28. Kerič, 37. Štajner, 90. Kerič

Slavia: Vaniak - Čelůstka, Vomáčka (78. Janda), Trapp, Hubáček - Kisel, Ragued, L. Jarolím, J. Černý (46. Zákostelský) - M. Černý, Vlček (72. Hora)

Trenér Jarolím nemohl do zápasu postavit zraněného Koubského, naopak Lukáš Jarolím, nad jehož startem visel před zápasem otazník, nastoupil v základní sestavě. Hráče na trávníku přivítal bouřlivý potlesk a skandování tribuny Sever, jejíž členové pozastavili bojkot a na zápas přišli v hojném počtu. A slávisté se příchozím chtěli odvděčit, od začátku presovali soupeře poměrně hluboko na jeho polovině a když se v sedmé minutě dostali ke kombinaci na hranici vápna, hned z toho byla přihrávka za obranu na Kisela, který se v pátém zápase trefil za Slavii už počtvrté - 1:0. Po inkasované brance Liberec hru vyrovnal a hrál se běhavý fotbal, který však nepřinášel šance na žádné straně. Diváky tak zaujalo jen povedené choreo tribuny Sever doprovozené pyrotechnikou a poděkování hlasatele, který tentokrát ani nepřipomenul zákaz používání pyrotechniky. Vyrovnání Liberce tak vyloženě spadlo z nebe, Kerič se na hranici vápna uvolnil přes dva bránící hráče a ač tísněn, dokázal vystřelit na zadní tyč, kam Vaniak nedosáhl - 1:1. Slávisté se pokusili zvrátit stav zpět na svou stranu, Kiselův volej byl však jen zblokován na roh. Po něm se navíc do brejku dostali hosté a když už to vypadalo, že sešívaní se stihnou vrátit a šanci zneutralizovat, přišla přihrávka za obranu na volného Štajnera, který si Vaniaka vychutnal - 1:2. O minutu později ve vápně po sporném zákroku spadl jeden ze slávistů, penalta se nepískala a opět mohlo uděřit na druhé straně, Štajnera na poslední chvíli zablokoval Ragued. V závěru poločasu střílel z hranice vápna J. Černý, míč však nasměroval mimo bránu. Další rána stejného hráče pak byla zblokována a do kabin tak šla Slavia za nepříznivého stavu.

Do druhé půle nastoupil Jan Zákostelský místo Jardy Černého a hned po minutě se dostal do šance po průniku Čelůstky do vápna soupeře, střelu však mezi tyče nenamířil. Nápor Slavie pokračoval kombinací Vlčka s Kiselem, ten však ve složité pozici bránu netrefil. V 57. minutě se za záda Keliče dostal Vlček, obránce soupeře ho ve vápně stáhl, ovšem místo penalty a červené karty rozhodčí jen pokynul útočníkovi Slavie, ať vstane. Slávisté se tlačili před bránu soupeře, ale rychlý a tvrdě hrající soupeř jim dělal značné problémy. Liberec se navíc dokázal dostat k nebezpečným brejkům a Slavia měla štěstí, že přečíslení 3 na 1 vyřešil Bosančič nepřesnou střelou. S koncem zápasu se liberečtí dostávali do větších šancí častěji, kontakt Keriče s Vomáčkou penaltou také neskončil a za chvíli Vácha vysoko přestřelil, Slavii naopak nepomohly ani závary po standardkách a když se v tutovce objevil střídající Hora, ani netrefil balón. Závěr zápasu byl hektický, zazvonila tyč po hlavičce jednoho ze slávistů, Vulin po střetu s Raguedem sehrál divadlo, faul na Milana Černého vytáhl rozhodčí z pokutového území na jeho hranici a po následné standardce vytáhl Bičík střelu Kisela. A tak na druhé straně rozhodl Kerič - 1:3.


Komentáře (90)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Liberec 1:2 v 2. pol.

    Gordon (host)     před 14 lety 15.08.2010 18:46 |  
    0 0

    tak povidejte panove, jsem zvedavy na zhodnoceni a kolik odhadujete divaku...

    • Re: Slavia - Liberec 1:2 v 2. pol.

      YsoEz     před 14 lety 15.08.2010 18:56 |  
      0 0

      divaku rikali prej 8,5 co sem slysel ze streamu,coz mi prislo slusny, ale nezdalo se mi co sem videl tribuny ze by tam bylo tolik i kdyz sektor za branou byl solidne zaplnen. Skoda takovy zapasy kdyz jde Slavia v 7min do vedeni by se mely vyhravat, ukazuje se ze nas tym na tom nebude tak slavne, jak nekteri si mysleli na zaklade dosavadnich vysledku. Jarolím VEN! - hra nemá řád, systém a to už asi 2 roky a to je chyba trenéra.

      • Re: Slavia - Liberec 1:2 v 2. pol.

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 15.08.2010 18:58 |  
        0 0

        dej mu čas ještě do podzimu a když budem v první desítce tak ještě do léta a když obhájíme místo jak loni tak ještě příští rok , tým je mladej a perskepktivní , přístí rok to bude lepší :D

        • Re: Slavia - Liberec 1:2 v 2. pol.

          YsoEz     před 14 lety 15.08.2010 19:02 |  
          0 0

          njn nebyt toho zazracneho obratu v Brne, mohli sme mozna byt o kousek blize konci KJ....

    • Re: Slavia - Liberec 1:2 v 2. pol.

      japhy     před 14 lety 15.08.2010 21:34 |  
      0 0

      Hlásili něco málo pod 9000 a řekl bych, že to sedělo-kotel slušnej a hl. východ se nakonec celkem zaplnil, jen kraje byly klasicky prázdný.

  2. Re: Slavia - Liberec 1:3

    vavicek     před 14 lety 15.08.2010 19:02 |  
    0 0

    Kteří Slaviste se zlobili na Adama? A za co? Ja jsem akorát viděl neodpískanou penalta za faul na Keriče. Hra opět příšerná. Doufal jsem, že by nás vítězství nad Brnem mohlo nějak povzbudit. Bohužel marně.

    • Re: Slavia - Liberec 1:3

      tt     před 14 lety 15.08.2010 20:07 |  
      0 0

      Souhlas. Taky sem tam neviděl nějakej zářez. Spíš náš impotentní útok a tragickou obranu.

    • Re: Slavia - Liberec 1:3

      smely (přítel SN)     před 14 lety 15.08.2010 23:15 |  
      0 0

      tam se divil i vomacka, ze to nefouk...

  3. Re: Slavia - Liberec 1:3

    DKNL     před 14 lety 15.08.2010 19:13 |  
    0 0

    Po dnešku si myslím, že je jedno, zda je na zápase 5000 nebo 20000 lidí. Povzbuzování nemá na naši hru evidentně žádný vliv. Hrůza.

    • Re: Slavia - Liberec 1:3

      YsoEz     před 14 lety 15.08.2010 19:24 |  
      0 0

      to mozna ne, ale ma to vliv na penezenky tech, kterym patri slavie a nikdo nevi kdo to je

  4. Re: Slavia - Liberec 1:3

    lassiter     před 14 lety 15.08.2010 19:57 |  
    0 0

    No já jsem tedy trošku zklamán, musím říct. Na celou naši zálohu stačí zdá se jeden Štajner, na obranu jeden Kerič, o útoku raději nemluvit... Vomáčka při prvním gólu, to přece ligovej obránce nemůže udělat. Nemluvě o tom, že měl jít ven za tu penaltu, co rozhodčí nepísk. Ach jo

    • Re: Slavia - Liberec 1:3

      hiker42     před 14 lety 15.08.2010 21:55 |  
      0 0

      kromě Míni, kterej maká, nabíhá si, nebojí se do kličky, a Karola Kisela, který své šance dokáže proměnit (tímto se mu omlouvám za nedůvěru po jeho příchodu) stojí útočná fáze za velký kulový. útok není. ale to se bohužel dalo před sezonou čekat. Matej (a Dens) napravo chybějí, snad se hra zvedne s návratem Adama.

  5. JEDNODUSE RECENO:

    edenian     před 14 lety 15.08.2010 20:27 |  
    0 0

    OBE MUZSTVA HRALA POMERNE TRAPNY FOTBAL. GOLY NAM DALI UTOCNICI. MY JE NEMAME.

  6. Re: Slavia - Liberec 1:3

    urs (přítel SN)     před 14 lety 15.08.2010 20:33 |  
    0 0

    tak to zas byl masakr.. :-/

    urs

  7. Re: Slavia - Liberec 1:3

    thc     před 14 lety 15.08.2010 20:51 |  
    0 0

    Bože bože dáte už mi po dnesku za pravdu že ten starej klaun už na to nemá a má reflexy jako 100 kilový prase bože to ten karel nevidí na teplice seru ale jestly příští domácí zápas tam bude ten klaun tak mu do tý brány hodim permici a vyseru se na to , ne vážně je to smutný kdyby to chytil tak se už k ničemu nedsotanou třeba by padl druhej do šatny a moch bejt klid

    • Re: Slavia - Liberec 1:3

      japhy     před 14 lety 15.08.2010 22:05 |  
      0 0

      Já bych byl klidně pro, ať Vaňous chytá třeba do 50. Je ale fakt, že poslední zápasy za moc nestály a nijak moc nepomohl, takže si myslím, že už by se mohlo uvažovat o změně. ALE říkat mu starej klaun by mě nikdy nenapadlo a úcta k němu jako člověku by mi to ani nedovolila.
      Soudit dle dnešního zápasu, premie bych dal Kiselovi a M.Černýmu pokuty Hubovi s Vomáčkou a JČ s LJ by si měli balit kufry. Výkon posledních dvou byl naprosto katastrofální, navíc LJ už posl. min. půlhodinu neměl síly. Bylo evidentní, že nestačí, když se hrát dopředu snaží pouze MČ, Kisel a Vlčák. Ostatní by si snad ten míč postrkovali uprostřed ještě teď. Psal jsem to před začátkem ligy, napíšu to znova. V základu nemůže nastupovat tolik "starších" hráčů. To máte Hub, JČ, Kisel, LJ, Vlčák, Vaňous a dneska ještě Vomáčka. Chybí výbušnost a zase takový formáti to nejsou, aby se tempem šneka prokombinovali do brány. U Vaňouse samo tenhle problém není, i toho Vlčka bych počítat nemusel, řekl bych, že hraje pořád stejně, bohužel si ponechal i stinné stránky svého umění. A za tu simulaci bych ho prolískal-byl před obráncem a šel na bránu. Tedy doufám, že jsem to ze Severu dobře viděl.
      Prostě místo 2 a 1/2 aktivních hráčů jich tam musí být alespoň 5 nebo 6, tudíž tam začít skládat Jandu, Horu, Hurku, Koreše, atd. Minulé zápasy dopadly výsledkově dobře, ale každý mač byl max. vyrovnaný, kvalitativní rozdíl neznatelný a výsledky byly dílem skoro náhody, dopadnout to vždy mohlo všelijak. Jasně, nechci každýho válcovat rozdílem třídy, ale snad víte, jak to myslím. Hrát takhle proti Olomouci, budeme za šašky.

    • Re: Slavia - Liberec 1:3

      golux     před 14 lety 16.08.2010 15:08 |  
      0 0

      Klaun jsi ty! Prosím Tě, co by jsi chtěl za tou obranou dělat? Vždyť to byly góly obrany a ne gólmana. Kerič si klidně prokličkuje na malé vápno a Šteiner? Ten tam měl tolik času (obránci byli kde?), že vzhledem ke své zkušenosti nedal Vaňousovi šanci. Ve fotbale jsem byl "povoláním" brankář, ale takhle děravou obranu jsme neměli, to se fakt špatně chytá...

  8. Re: Slavia - Liberec 1:3

    Barlblog     před 14 lety 15.08.2010 21:46 |  
    0 0

    S tímto kádrem je to těžké. Projevila se tradiční věc. Málo pohybu a zbrklost v zakončení. Hráči si spíš překážejí, než pomáhají.

    Hlavní kámen úrazu už nevidím jen na hrotu, ale teď už i v obraně. Klíčové goly na 1:1 a 1:2 byli jasně chybou Čelůstky a Vomáčky. Hubáček byl tradičně hodně nevýrazný a měl bohužel problém s rychlostí. Na krajního beka pomalu přestává stačit. Trapp moc nevybočoval.

    Vomáčku bych posadil a zkusil postavit obranu: Čelůstka, Trapp, Hubáček, Palko

    Nejlepším hráčem byl Kisel a je smutné, že na něm jediném je vidět snaha. Bojuje, diskutuje s rozhodčím o sporných verdiktech, nabízí se. Jeho hra má ale vyustění a myšlenku, což jeho snahu zvýrazňuje. LJ je pomalý, všechno mu moc trvá, měl by být na lavičce. Jarda Černý měl možná problém, protože byl lepší, než LJ, takže moc nechápu jeho stažení. JČ už dávno není jen levý záložník, spíš hraje ve středu, dnes dokonce operoval jako volný ofenzivní záložník a byl o 100% živější než LJ. Ragued opět kvalitní, 2. nejlepší záložník po Kiselovi. Milan Černý byl dost utopený na levé straně, která není jeho šálkem čaje.

    Hora a Zákostelský potřebují čas a trochu jiné šance, než jim připravuje záloha. U nich se podepisuje nevyzrálost, ale trpělivost vychovává příští Wilfriedy. Standa Vlček se snaží, ale je to takový ňouma. Balon mu skáče kolem nohou, když už vystřelí, zakončuje bez rozmyslu. Není subtilní, ale nechá se snadno odstrčit a z rychlostí, už to není ono. Několikrát byl dohnán, i když měl výhodu v postavení, nebo dokonce lehký náskok.

    Vaniak s goly nemohl dělat nic. Byl jsem na pravé straně kotle a goly jsem viděl. První ho Kerič prostřelil, když mířil na zadní tyč z ostřejšího uhlu. My bychom z toho gol nedali, on nezmatkoval. Další byl štajnerův gol, kdy se vyhnul offsidu a Vaniaka vycukal, zkušeně zakončil a ukázal, jak se to dělá... Pak měl ještě jednu šanci, tu vyřešila obrana s Vaniakem (śtajner byl vytlačen do ostrého uhlu). Poslední Keričův gol byla lahůdka a zároveň ztrapnění obránce, ani nevím, kdo to byl. Byl to však dopad naší hry na riziko a výrazné neschopnosti obrany. Moc nechápu, co by měl Vaniak chytat. Taky mě dost štve, že 2 zápasy je to největší hrdina, pak dostane obtížně chytatelné goly a je z něj 40-ti letá bába. Nerozumím.

    Získat na hostování utočníka je naprostá nutnost. Dnes to bylo vidět.

    Vaniak - Čelůstka, Trapp, Hubáček, Palko - Ragued - Kisel, MĆ, JĆ - Janda - Posila. Musíme zrychlit a hráči jako Vlček, Jarolím můžou hrát od 60-70 minuty jako střídající žolíci. Aź se vrátí Koubský, tak by šel místo Hubáčka.

    Cíl je zrychlit přechod do utoku a kombinaci a řešit golově šance, které si vypracujeme. Litteri je stále v Interu. Sagbo se stále trápí v Monacu. Myslím, že dokážeme najít kvalitu za velmi málo peněz, chce to jen hledat.

    • Re: Slavia - Liberec 1:3

      YsoEz     před 14 lety 15.08.2010 21:53 |  
      0 0

      jo to si tam Keric vychutnal Ragueda pri 3. brance

      • Re: Slavia - Liberec 1:3

        martin08     před 14 lety 15.08.2010 22:26 |  
        0 0

        nevim proc, ono je to lehnky hodit na toho kdo hasi po nekom jinym. Ragued je jedna z mala jitot v kadru, a ten 3.gol bych mu vazne nevycital..

        • Re: Slavia - Liberec 1:3

          Troubi     před 14 lety 15.08.2010 23:00 |  
          0 0

          nemyslim si,ze by mu to vycital. jen odpovidal (jako pozdeji ja) na to, koho,ze tam keric pri tretim golu vykoupal...

    • Re: Slavia - Liberec 1:3

      Troubi     před 14 lety 15.08.2010 21:58 |  
      0 0

      no u tretiho golu to bylo ztrapneni Ragueda. Jinak myslim, ze prvni gol je Vaniaka a Vomacky. Hlavni problem je to vybihani, u ty sance Stajnera v prvnim polocase mel bejt, u Vachovy strely taky. Misto toho stal prikovanej na lajne. Jinak obrovsky zklamani Celustka, ten kluk vubec nevi. Utok je nulovej,tam je to proste spatny, co bychom ted dali za takovyho Hubnika, kterymu se tu vsichni jako potencialni posile smali.

      • Re: Slavia - Liberec 1:3

        tt     před 14 lety 15.08.2010 22:21 |  
        0 0

        Útočníkovi se statistikou 150/25 se budu smát vždycky. To radši Vlčka s Horou...

        • Re: Slavia - Liberec 1:3

          Troubi     před 14 lety 15.08.2010 23:04 |  
          0 0

          jen jestli to nejsou biostatistiky;-)

          • Re: Slavia - Liberec 1:3

            Gordon (host)     před 14 lety 16.08.2010 00:15 |  
            0 0

            150 vyska, 25 delka nohy? :D

      • Re: Slavia - Liberec 1:3

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 16.08.2010 01:12 |  
        0 0

        nojo Celustku to hostovani dost rozbilo , snad se dá do pořádku ale bude to taky trvat asi celej podzim, že potřebujem útočníka ví snad všichni fanoušci už tak půl roku , to je prostě ale průser vedení a Jrolíma, ty měli sehnat vpodstatě kohokoliv do toho útoku , bez útočníka to nejde a pořád mít štěstí taky nemůžem , to sem si vybrali proti boleslavi a brnu. Já bych řekl že vše tak nějak de podle očekávaného plánu. Přichází chvíle dlouhého vyčkávání.

      • Re: Slavia - Liberec 1:3

        Barlblog     před 14 lety 16.08.2010 11:11 |  
        0 0

        Nestačilo. Nejsou na něj peníze. Jediná naše šance je přivést někoho zadarmo, potažmo na hostování.

        • Re: Slavia - Liberec 1:3

          knaphi     před 14 lety 16.08.2010 12:47 |  
          0 0

          kolik za něj může dukla chtít? 5-10 mil. maximálně....to snad neni nereálný a jestli jo tak to sme teda v pěknym srabu po finanční stránce :(

          • Re: Slavia - Liberec 1:3

            edenian     před 14 lety 16.08.2010 15:09 |  
            0 0

            To si pis, ze jsme.

  9. Re: Slavia - Liberec 1:3

    Barlblog     před 14 lety 15.08.2010 21:51 |  
    0 0

    Jinak zápas sledovalo bezmála 9000 lidí (8998, nebo tak nějak) a já bych tomu věřil.

  10. Re: Slavia - Liberec 1:3

    Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 15.08.2010 21:52 |  
    0 0

    Dobrý večer přeji Vám všem.
    Píšu dobrý večer, protože jsem to byl ještě trochu rozchodit.
    Děkuji všem, co přišli do Edenu. Taky jste viděli to co já?
    Prvních deset minut mi přišlo docela dobrých, byl pohyb a chuť hrát. Gol Kisela byl pěkný, technicky dobře kopnutý. Pak jsme přestali nepochopitelně hrát dopředu, začali jsme tu strašnou kopanou mezi beky a to byl začátek všech špatností. Přestali jsme jezdit a bojovat a to se nevyplácí. Snad jedině Karol Kisel a Mína Černý se snažili. Ostatní byl děs a hrůza. Hubáček, Jarolím, Vlček, Vomáčka, J. Černý, to byl tedy mazec. A K.J. nic, žádný signál směrem od lavice, po změně tam dá Zákostelského a on se po deseti minutách plouží po hřišti. Hora běhá od ničeho k ničemu. Třeba se Vám to zdá tvrdé, ale tohle bylo utrpení a ne snaha hrát fotbal. Zapoměl jsem na Raqueda, ten to kolikrát neměl komu dát. Všichni stojí, pohyb žádný. A to bylo volno 9 dní. To je pane trenére na facku i Vám. Takhle to odfláknout. Pozorovat Štajnera jak si tam vodí 4 naše hráče, to je ted tristní zjištění. Je vidět, ž i naše výšková převaha je docela vidět .-)). Hrajeme bez útoku, Standa je pomalý a je to čím dál tím horší.
    Rozhodčího vynechám. Neprohrál nám ten zápas. Pokud by písknul pentli na M.Černýho, tak musel jít ven i Vomáčka a tak to radši toho pána v černém hodnotit nebudu. Takhle nás budou pískat všude a Pučka si můžeme strčit za klobouk. To je pro pana Rosena. Ale to je jedno. Prostě dneska chpapi na trávníku obhajovat nebudu, přišla slušná návštěva a hra nestála zanic. A trenérovi bych dal "takovej kartáč", že by ta jeho propiska mu popsala i jeho záda. Taková neschopnost reagovat na hru, to se vidí od trenéra málokdy.
    Dneska i latinského citátu škoda jest. A to jsem si vzal dnes nový dres i s mým číslem. To byl tedy křest jako hrom.
    Tak se mějte hezky a já to jdu ještě "zkousnout".
    Sokrates55

    • Re: Slavia - Liberec 1:3

      japhy     před 14 lety 15.08.2010 22:16 |  
      0 0

      Je vidět, že se nás hodně shodne na stejných věcech, tudíž asi budeme mít pravdu :)
      Ten první gol jsem vůbec nepochopil, Kerič neměl žádnou rychlost, prostě ho měli odstavit a ne ho takhle stínovat, tuším, že to byl Vomáčka.
      Někdo nademnou zmínil Čelůstku. Taky mi přijde, že dost skomírá a lajnu brousit nehodlá, takže bych ho s klidem šoupnul na stopera, třeba s Trappem. Postavu má velmi slušnou, na stopera i rychlost, a co si ho pamatuju, tak tam hrál dobře při těch pár zápasech. Bylo by sice škoda, když se KJ snažil právě stopery nechat sehrát, výsledek se ale nějak nedostavil

      • Re: Slavia - Liberec 1:3

        lassiter     před 14 lety 15.08.2010 22:26 |  
        0 0

        Tak Čelustka hrál na podzim na stoperovi dobře a myslím že tam je lepší než napravo. Jeho vůle tomu nějak pomoct dopředu byla dnes pramalá až skoro žádná. Problém je, že místo něj vpravo může hrát možná Kaufman, kterého se ale na hřišti těžko někdy dočkáme. Po shlédnutí záznamu náš brekot na výkon rozhodčích (myslím tim KJ a Kisela) vyjde velmi směšně, někdy je líp mlčet, zvlášť když nám rozhodčí odpustil evidentní penaltu, kterou na stadionu viděl každej. Po shlédnutí záznamu mě tedy nadzved Standa, na hřišti to tak nevypadalo, ale on ten pád prostě nafilmoval, což nechápu. Hráč může jít sám na bránu, dát góla a on radši spadne, ach jo.

        • Re: Slavia - Liberec 1:3

          MarHud     před 14 lety 15.08.2010 22:40 |  
          0 0

          A zase ten Kisel:-))).Nějak Vám to přerušení bojkotu nevyšlo hoši.Já myslel,že bude plná diskuse a ono nějakých sotva dvacet příspěvků. To jsem nečekal,po tak vydařeném mači hehehe.Takhle ten titul nevybojujete:-)))).At žije ACS!!!!

          • Re: Slavia - Liberec 1:3

            Troubi     před 14 lety 15.08.2010 23:03 |  
            0 0

            Jdi uz doprdele, ctyri zapasy si honis nekde lofase a doufas, ze si na tebe nikdo nevzpomene a uz zase vylejzas. Vsak ona se vas ta stestena nebude drzet donekonecna...

          • Re: Slavia - Liberec 1:3

            bongor     před 14 lety 16.08.2010 10:41 |  
            0 0

            Teď vypadnete se Žilinou a on tě humor přejde emháčko.V úterý jdu fandit,už jsem v tom vašem kurníku dlouho nebyl.

    • Re: Slavia - Liberec 1:3

      Wommi     před 14 lety 15.08.2010 23:39 |  
      0 0

      ..smutne je tedy to, ze je prerusen bojkot, vsichni jsou radi, prijde peknych 9 tisic a oni misto toho, aby se predvedli, tak hrajou takovou tuzku pod taktovkou KJ, kterej jako kdyby nebyl:( a co mi taky mrzi, ze liberec hral ale uplny ho..., proste nehrala jen cekal, co se mu povede a povedlo,....
      ..kazdopadne dobra reklama, aby se zacal bojkot c. 2, tentokrat proti predvadeny hre.

      ..jeste bych reagoval na text uvodniho prispevku, rozhodci nas nezariz, resp. chyby byly, ale pokud by mel byt objektivni, minimalne jedna, mozna i dve pencle by byly i proti nam!!!

    • Re: Slavia - Liberec 1:3

      smely (přítel SN)     před 14 lety 16.08.2010 22:39 |  
      0 0

      no ja si zase vsimnul, ze ragued za celou dobu co je u nas jeste pri svem streleckem pokusu netrefil prostor cca 4m od brany jakymkoliv smerem...no reknete za 600 tis mesicne, neni to dobra investice ?

      • Re: Slavia - Liberec 1:3

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.08.2010 10:12 |  
        0 0

        Nebude to tim, že má dělat něco jinýho než střílet na bránu? Myslím, že zrovna on jako jedinej odvádí kvalitní práci..

        • Re: Slavia - Liberec 1:3

          smely (přítel SN)     před 14 lety 17.08.2010 14:45 |  
          0 0

          aha, ja myslel, ze fotbalista co bere pul mega a je reprezentant by mel umet vystrelit z dvaceti metru alespon SMEREM na branu. alespon my sme se to v zacich ucili...

  11. Re: Slavia - Liberec 1:3

    DrFe1     před 14 lety 15.08.2010 23:15 |  
    0 0

    Nemá to žádný smysl dokud nepůjde Jarolím pryč. Já jsem říkal, angažujete Vrbu, Dovalila nebo jiného mladého schopného trenéra. Takhle je navštěvování zápasů Slávie pouze čirý masochismus bez vyhlídky na změnu.

    • Re: Slavia - Liberec 1:3

      bongor     před 14 lety 16.08.2010 10:45 |  
      0 0

      Ono to nemá smysl,ani když KJ odejde,jak vidím,tak tady nejde o taktiku,ale o základní fotbalové umění.A to žádnej trenér nezmění.
      Jedine sralťani to pochopili,že i když mají spoustu nekopů,tak se dá
      vyhrávat,o takovej betonfotbal ale u nás nikdo nestojí.

      • Re: Slavia - Liberec 1:3

        DrFe1     před 14 lety 16.08.2010 10:49 |  
        0 0

        Ale jde to, viz třeba Plzeň. Jde o to mít schopného trenéra, který správně tým poskládá a celkově dokáže tým vést. A to my nemáme.

        • Re: Slavia - Liberec 1:3

          Khadgar     před 14 lety 16.08.2010 10:56 |  
          0 0

          Podle mě má Plzeň zase tu svojí klasickou vlnu, která pomine. Pak přijde pár zápasů bez vítězství, trocha tlaku z médií a už se to začne sypat...

          • Re: Slavia - Liberec 1:3

            DrFe1     před 14 lety 16.08.2010 13:56 |  
            0 0

            To je sice možný ba i pravděpodobný, ale i tak platí, že mají narozdíl od nás v rámci svých možností dobře poskládané mužstvo a umějí sehrát kvalitní zápasy. U nás je trenér ve funkci mnoho let, má nebo měl mnohem lepší finanční možnosti a přesto vede skládání týmu k čím dál větší devastaci.

            • Re: Slavia - Liberec 1:3

              Khadgar     před 14 lety 16.08.2010 14:05 |  
              0 0

              Nezlob se na mě, ale takhle poskládaný mužstvo už nějaký pátek mají a jak to dopadá...Kvalitní zápasy sehrajou, ale stejně tak i totálně propadnou. Jinak řečeno, nevidím u Plzně žádný rozdíl od lepší části ligy.
              Samozřejmě, my potřebujeme nějakou brutální facku, velkou změnu a následnou tvrdou práci. Jenže...

              • Re: Slavia - Liberec 1:3

                vavicek     před 14 lety 16.08.2010 14:51 |  
                0 0

                Plzeň pod Vrbou jednoznačně roste. Přebíral ji na dně tabulky a dotahl ji na osmé místo. Loni skončil patý a vyhrál pohar. Letos je na uplné špičce. To co píšeš prostě neni pravda.

              • Re: Slavia - Liberec 1:3

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 16.08.2010 14:57 |  
                0 0

                Mám takový pocit, že tenhle ročník vás pan Vrba přesvědčí, že se mýlíte.. Mužstvo mají poskládané jednu celou sezónu, ve které uhráli 5. místo a vítězství v poháru. Ale to je jedno, stejně u nás zůstane už navždycky KJVCD..

                • Re: Slavia - Liberec 1:3

                  Khadgar     před 14 lety 16.08.2010 15:48 |  
                  0 0

                  Rád se nechám překvapit...Plzeň má taky svoje problémy, těžko říct, jestli a kdy vyplavou na povrch.

                  • Re: Slavia - Liberec 1:3

                    quelhar (admin)     před 14 lety 16.08.2010 17:30 |  
                    0 0

                    Tipuju uz v zimni pauze, kdy prijde vyprodej a jarni pad z poharovych pricek.

                    • Re: Slavia - Liberec 1:3

                      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 16.08.2010 18:43 |  
                      0 0

                      A za to může trenér, že... Pokud jsem teda pochopil správně o čem je řeč... No radši nic.

  12. Re: Slavia - Liberec 1:3

    Navar (přítel SN)     před 14 lety 15.08.2010 23:28 |  
    0 0

    Řeknu to stručně a jednoduše. Rozdíl mezi námi a Líbe byl v tom, že Líbe má útočníky. My je nemáme, proto nemáme kvalitu na čelo tabulky. Tečka.

    • Re: Slavia - Liberec 1:3

      mpik     před 14 lety 16.08.2010 08:35 |  
      0 0

      A taky obránce :-)))

  13. Kurva oni fotbal hrát umí ale ????????

    Kunetice     před 14 lety 16.08.2010 09:16 |  
    0 0

    Taktiku stanovuje trenér a jestli řekne hráčům že jak dají vedoucí branku že mají udržet míč a zalést tak to vypadá jak to vypadalo po prvním golu.
    Takže suma sumárum jarolím do píč- !!! nebo je to tak s odřenýma ušima na 10 místo!!!!!!!

  14. slavisti nehráli špatně

    tantalos     před 14 lety 16.08.2010 09:39 |  
    0 0

    Mé hodnocení:
    Gebre hrál zhruba stejně dobře, možná o zlomek lépe, než na jeho místě Čelo
    Dejmek byl o dvě třídy lepší než Bendží
    Gecov byl o něco málo slabší než Ragued
    Vácha byl o třídu lepší než LJ
    Štajny -- no někoho takového prostě nemáme.
    Shrnuto: exslavisté ukázali, že by se v dnešní Slavii zdaleka neztratili.

    • Re: slavisti nehráli špatně

      Khadgar     před 14 lety 16.08.2010 09:46 |  
      0 0

      No a v předchozích zápasech, třeba když Liberec prohrál doma s Plzní nebo absolutně nevýraznou hrou remizoval v Budějovicích byli všichni ještě o dost lepší než včera. A samozřejmě Dejmek, ten byl aspoň o šest tříd lepší.

      • Re: slavisti nehráli špatně

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 16.08.2010 09:54 |  
        0 0

        pravda populismus ztoho přímo kape ale něco na tom rozhodně je , snad se schodnem že Dočkal by byl lepší než LJ , Gebre lepší než nic co máme ted , Vácha by si taky zahrál , co je ale nejdůležitější je to že tyhle hráči maj pořád šanci se zlepšovat kdež to když mi proserem tuhle sezonu tak co nás může čekat příští rok ,Vaniak , J.Cerny, L.Jarolim, Kysel a Vlcek, to mame asi nejstarsi muzstvo ligy, perspektiva žádná , útočník žádnej , hra mizerná.

      • Re: slavisti nehráli špatně

        tantalos     před 14 lety 16.08.2010 12:27 |  
        0 0

        Jo, Dejmek, přiznávám, že i já jsem pro něj neviděl ve Slavii perspektivu v době, kdy odcházel, ale včera odehrál utkání téměř bezchybně. Možná bych dal teď před ním přednost i Hoškovi, ale ten už taky zmizel v Sudetech.
        Karl a Kleibl mají dost velké finanční potíže, a tak si zřejmě hráči Libe přivydělávají, jak to jde.
        Ale nejsem si vůbec jistý, jestli náš spolek důchodců rozdrtí Plzeň nebo alespoň uhraje plichtu v ČB.
        Co ale neodkecáš, Khadgare, Dejmek byl včera o dvě třídy lepší než Vomáčka.
        Jen si vzpomínám, jak začátkem letošního roku nás quelhar ujišťoval, jak teď Slavia omladí, nastoupí Koreš, Mareš, Vaněk a bůhvékdo ještě...

        • Re: slavisti nehráli špatně

          YsoEz     před 14 lety 16.08.2010 12:50 |  
          0 0

          jo quelhar, kde tomu je konec, asi ted sepisuje nejakou statistiku, ve ktere nam vysvetli, ze ono je to vsechno v podstate OK, protoze s Libercem se prohralo i v minulych sezonach

          • Re: slavisti nehráli špatně

            Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 16.08.2010 13:34 |  
            0 0

            ale no tak , quelhar si tohle nezaslouží, dělá pro slavii víc než většina z nás, sice mi jeho alibismus taky občas leze na nervy ale nemá cenu se navážet zrovna do něho , chyba je prostě ve vedení , v trenérovi a i v hráčích, téměř všechno je momentálně špatně , hráči starý , trenér nesoudný , vedení je to asi uplne fuk navíc ani nevíme kdo to vlastně je , situace je hodně vážná a potřebujem pořádně nafackovat aby se někdo probudil.

        • Re: slavisti nehráli špatně

          quelhar (admin)     před 14 lety 16.08.2010 17:28 |  
          0 0

          Pro uplnost jsem tehdy napsal, ze dostavaji sanci mladi hraci. Ti opravdu na jare sance dostavali a ne malo. Mno a jak to dopadlo, to vime vsichni. Zakostelsky s Horou nastupuji ted, Kores a Dembele jsou pravidelne na lavici a taky na ne prijde casem rada.

          Jinak pokud bych mel neco napsat k vcerejsimu zapasu, tak jen to, ze to byl od Liberce vykon na hranici moznosti a vubec bych se nedivil, kdyby za cely podzim uz podobne dobre nezahrali. To je totiz hlavni problem Liberce - Dejmek je o dve tridy lepsi nez Vomacka jen jednou za sezonu, v ostatnich zapasech jsou on a dalsi byvali slaviste slabi.

          • Re: slavisti nehráli špatně

            DrFe1     před 14 lety 16.08.2010 17:52 |  
            0 0

            Takže jsme prohráli díky nadpozemskému výkonu Liberce, ty dokážeš omluvit všechno. Zajímalo by mě co by se muselo stát, abys vyjádřil k současnému vedení Slávie kritický názor ? !

      • Re: slavisti nehráli špatně

        smely (přítel SN)     před 14 lety 16.08.2010 22:47 |  
        0 0

        ...tak tak, ja byl neska na vejlete na karlstejnsku v lese Doutnak, tak sem si hned rikal, ze kam se hrabe Dejmek...

  15. Re: Slavia - Liberec 1:3

    Tomis68 (přítel SN)     před 14 lety 16.08.2010 10:16 |  
    0 0

    Po návratu z více než měsíčního pobytu v zahraničí, kdy jsem byl ohledně Slavie odkázán na ligové výsledky a sem tam jsem stihl i nějaký ten komentář na SN, jsem zjistil, že se toho herně bohužel zase až tolik nezměnilo...
    Celkem dost jsem si sliboval do spolupráce LJ s Kiselem, bohužel LJ mě včera dost zklamal, naopak Kisel byl podle mě společně s Míňou jedním z nejlepších na hřišti... Vlastně jak se tam dívám, tak se můj názor na zápas dosti podobá, ne-li shoduje se Sokratovým.
    + Kisel, MČ
    - Hub, Vomáčka, LJ, JČ
    V televizním sestřihu ty Vomáčkovy minely vypadaly snad ještě hůř... Na Koubského hru jsem zatím žádné oslavné ódy neslyšel a hrát jsem jej zatím neměl možnost vidět, tak nezbývá než doufat, že se nebude na hřišti prezentovat jako bBenjaminek...
    Na stadionu na úrovni pomezního vypadal Štajnerův gól jako jasný ofsajd, ale jinak jsem nikde na spory ohledně tohoto nenarazil, takže předpokládám, že vše bylo regulérní (ono je to ve výsledku stejně jedno, Slavie si to prohrála sama)...
    Smutné je, že Slavie dokáže prohrávat i s takovými soupeři, kteří prakticky skoro nic nepředvedou... občas mi přišlo, že v tom vedru, jaké na stadionu panovalo, byli víc zpocení fans než někteří hráči, což je na zamyšlení...

    • Re: Slavia - Liberec 1:3

      bongor     před 14 lety 16.08.2010 10:38 |  
      0 0

      Ten Štajnerům "gól"byl z ofsajdu ,pětkrát jsem si pouštěl záznam,byl tam nejmíň půl metru.Dále rozhodčí vytáhnul penaltu na Míňu mimo vápno.Na druhou stranu neodpískal jasný faul Vomáčky,taky to měla být pencle.
      Ale to všechno je nepodstatné ve srovnání s naším výkonem.prostě nepochopím,co vlastně hrajeme,je to zcela na náhodu.Taky kádr se rozložil,zbyli tam Ragued a Míňa na dobré úrovni,ale i třeba Vomáčka,který na to nemá a bohužel to samé musím říct i o svém velkém oblíbenci Standovi.Prostě jeho styl založený na rychlých únicích
      je pryč spolu s úbytkem rychlosti.Rovněž můj druhý oblíbenec Hub včera hrál špatně.Vaňous mi přijde,jako že se trochu obává tvrdých pádů,holt to tělo už dostalo za ta léta co proto.Kisel alespoň ví,kde se ochomýtnout,aby dal góla,Jarda Černý má zpacování na úrovni divize,alespoň včera tomu tak bylo.Lukáš nic moc,spíš nic.Hora ,Zákostelský,oba dobří pro béčko.Prostě nemáme peníze=nemáme šanci na úspěch,v tom to hlavně vidím.Největší motivace chybí.
      Předpověď na tento ročník:5.místo.

      • Re: Slavia - Liberec 1:3

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 16.08.2010 10:42 |  
        0 0

        me tedy hub neprisel tak spatny.. to vomacka s celustkou hrali hur. napr. velmi zkusene vyresil tu akci tri na jednoh.. jasne ze to liberecak neuveritelne zazdil, ale hub mu pekne stal v prihravce a pak ho vyrusil pri strele.

      • Re: Slavia - Liberec 1:3

        DrFe1     před 14 lety 16.08.2010 11:00 |  
        0 0

        Co se týče takovýchto hraničních ofsajdů, které v podstatě rozhodčí nemůže být díky biologickým limitům schopen posoudit, tak já jsem pro, aby to rozhodčí pouštěl. Byť je to v tomto případě pro nás nepříjemné, tak principiálně jsem pro podporu útočného fotbalu a ne pískání "na jistotu".

        • Re: Slavia - Liberec 1:3

          Jachym     před 14 lety 16.08.2010 11:04 |  
          0 0

          Souhlas!

      • Re: Slavia - Liberec 1:3

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 16.08.2010 11:08 |  
        0 0

        obávám se že peníze by nepomohli, Jarolím by udělal pár svejch kšeftů a o moc lepší by to nebylo.

  16. Re: Slavia - Liberec 1:3

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 16.08.2010 10:33 |  
    0 0

    Vcera jsme si nevypracovali zadny poradny sance, takze jsme nemohli vyhrat. Nemame utocnika, kterej by vepredu udrzel mic, asi to nema smysl porad opakovat.. bohuzel taky obrana je v tomhle slozeni pruser, zvlast Vomacka po pauze je z formy, napr. jak vyrobil tu penaltu, to byla hruza. Hubacek s Trappem si sve odehrali, Celustka ukazuje, ze nahradit Krajcika neni zas tak snadne, jak si mnozi mysleli. Dobre zahrali jen Kisel a Mina, Kisel opet vyborne v koncovce, Mina velmi aktivni, dravy, jenze si to nemel s kym z utocniku strcit, od Vlcka, Zakostelskyho i Hory se mu balony uz nevracely.. to je pak tezky.

    • Re: Slavia - Liberec 1:3

      DrFe1     před 14 lety 16.08.2010 10:55 |  
      0 0

      Obrana, útok atd. to nemá cenu řešit, když nemáme to základní - schopného trenéra. Ten současný nedokáže tým ani správně poskládat ani vést, což potvrzuje dlouhodobě. Myslím, že tohle by si měli lidi konečně uvědomit, že ten zázrak na který čekají nepřijde, dokud nedojde ke změně na tomhle místě.

      • Re: Slavia - Liberec 1:3

        travel (přítel SN)     před 14 lety 16.08.2010 13:31 |  
        0 0

        DrFe1 souhlasím s Vámi,bohužel náš velký a neomylný KJ sám od sebe neodejde.Důvod?Těch je více,např. z každého prodeje hráčů dostává určitá procenta,rozhodující kriterium pro příchod hráče k nám není výkonost a zda na postu,na kterém hraje nás tlačí bota,ale co z toho KJ bude mít.Toto je i odpověď proč nerad pracuje s našimi mladými odchovanci-nic mu z toho nekápne,jsou samozřejmě vyjímky,kde má dohodu s agentem ,že mu hráče zviditelní a při přestupu,kromě procent dle smlouvy,dostane od agenta ještě další finance (např. za tragéda Jandu).Bylo by docela zajímavé požádat Richio,aby k hráčům,co jsou na soupisce A mužstva a některých i B mužstva,hráčů co jsou na hostování,napsal jejich agenty.Proč ho stále drží Rosen,to bohužel nevím a už vůbec to nechápu!

    • Re: Slavia - Liberec 1:3

      smely (přítel SN)     před 14 lety 16.08.2010 22:32 |  
      0 0

      ja si myslim, ze sance, slovy TRI jsme si vypracovali, jendou dal karol gol, jednou zakostelsky tyc a jednou se hora metr ored branou netrefil do balonu. rozdil byl v tom, ze presto, ze liberec zazdil taky dve tutovky a jeste mel kopat penaltu tak dalsi tri sance promenil a to diky individualni kvalite dvou svejch hracu.

  17. Re: Slavia - Liberec 1:3

    Bekbulatov     před 14 lety 16.08.2010 10:58 |  
    0 0

    Zdravím všechny,
    je to přesně tak jak jsem si myslel, že to dopadne a celý čtyři kola jsem se modlil a myslel, že ne. Hra bez útočníků(doufám že jste pane Rosene viděl jak hraje útočník - Kerič a Štajner a ne ty naše parodie - Vlček, Hora atd.) a prakticky i bez obránců-Vomáčka už nestíhá a Čelůstku zničilo to supervýhodné hostování- a záloha taky ne super, hlavně Jarolím (možná pro zranění) ale fakt je, že toho kluka jsem ve Slávii nikdy dobře hrát neviděl - zato ve Slovácku a příbrami JO. Ač nerad, musím říct, že posledním hřebíčkem do rakve je Jarolím Karel a jeho pokusy o moderní fotbal 4-5-1. Děsím se dalšího ....

    • Re: Slavia - Liberec 1:3

      YsoEz     před 14 lety 16.08.2010 11:16 |  
      0 0

      nejlip pro slavii by bylo kdyby KJ a s nim cely tohle "podivny" vedeni slo, no vsak vite kam - a zacit nanovo s cistym stolem

      • Re: Slavia - Liberec 1:3

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 16.08.2010 15:55 |  
        0 0

        Začít nanovo od 4. třídy? :-)

  18. Re: Slavia - Liberec 1:3

    Barlblog     před 14 lety 16.08.2010 14:38 |  
    0 0

    Já moc nesouhlasím s tím, že bychom neměli situace ke vstřelení golu. Šance byli. Bohužel není u nás utočník, který by dokázal šanci využít, ať už kvůli svému mládí, konstituci, či faktoru "vlček" v hlavě.

    Mě v rozehrávce stašně rozčiloval LJ, který neustále vymýšlel obloučky za obranu. Nikdy nedal přesnou kolmici do nohy, vždy padáček do urovně kolen...

    Jinak další hráč ve Francii, který se poslední roky toulal po hostováních, protože se nedokázal prosadit v Bordeaux.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Cheick_Diabat%C3%A9_%28footballer%29

    • Re: Slavia - Liberec 1:3

      YsoEz     před 14 lety 16.08.2010 14:53 |  
      0 0

      nejhorsi na tom je, ze to, ze neni utocnik se vi od cervna nebo kdy neprosel Madou zdr. testy, a ted je pulka srpna a nikdo neprisel. Muzeme jen spekulovat proc, ale pravdepodobne proto, ze Slavia nema cash

    • Re: Slavia - Liberec 1:3

      lassiter     před 14 lety 16.08.2010 14:56 |  
      0 0

      No mě LJ dostal také tím, jak se šel někdy v 85. minutě za zoufalého tlaku chůzí k lavičce napít... Nějaké šance byly, spíš pološance, většinou trochu náhodné. Když už se Standa do šance řítil a mohl jít sám na bránu, tak se radši rozhod nasimulovat faul.

      Taháš tu hráče jak králíky z klobouku, otázka je, jak se na to dívaj oni. Proč by měl jít hrát fotbal kamsi do Čech, do týmu, kterej nehraje v Evropě, skončil sedmej v český lize, v který chodí na zápas čtyři tisíce lidí, navíc do klubu, o kterém každý ví, že dluží hráčům na prémiích. I ten Litteri, když sem přišel, koneckonců i Tavares, Belaid a Ragued, všichni sem šli v době, kdy Slavia hrála poháry. Co by tady teď za ten rok získal? Ukázal se skautům v zápasech s Budějicema a Ústím?

  19. Re: Slavia - Liberec 1:3

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 16.08.2010 15:52 |  
    0 0

    Včerejší zápas jsem viděl jen na internetu (trochu se mi to navíc trhalo), a to jen cca 35 min první půle, takže nejsem zrovna oprávněn k tomu hodnotit. Z toho co jsem viděl mi výkon do prvního gólu Liberci přišel docela uspokojivý. Bohužel, pak jsme se rozložili jako domeček z karet.
    Příčiny jsou asi už dlouho jasné, chybí útočník a do zálohy bych uvítal nějakého mladšího hráče, třeba ten Koreš se nejevil špatně. LJ je dobrý hráč, ale Kisel s Míňou vše neuběhají. Trochu se bojím toho, že nám odejde Ragued po sezóně. Má velkou smlouvu a výkony tu podává docela fajn, takže na takovou bundesligu by asi měl, i když od nás už se přestupuje hlavě do spodku tabulky Turecka....
    Snad se vedení do konce září podaří zázrak a sežene nějakého útočníka, který by k nám šel - navzdory neperspektivě evropských pohárů a nízké mzde. A snad se také někdo z našich mladých rozehraje (třeba ten Vaněk v Hlučíně, když jsem ho viděl v poháru proti Karviné, tak byl vynikající).

  20. Re: Slavia - Liberec 1:3

    vlchan     před 14 lety 16.08.2010 17:01 |  
    0 0

    Sakra Jarolíme rozjeď už tu novou koncepci, kvuli které jste rozprášil vcelku dobré mužstvo !!!

    • Re: Slavia - Liberec 1:3

      Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 16.08.2010 18:32 |  
      0 0

      klid, taková koncepce to chvilku trvá, počkejme si ješte tak rok dva :D

      • Re: Slavia - Liberec 1:3

        slaviator     před 14 lety 16.08.2010 20:54 |  
        0 0

        ...a mezitím se musíme uskromnit a spokojit se se 7., pak 10. a pak 15.místem :D a v následující sezoně vyhrajeme :D

        • Re: Slavia - Liberec 1:3

          DrFe1     před 14 lety 16.08.2010 21:11 |  
          0 0

          Jo vyhrajeme. Druhou ligu :-o

    • Re: Slavia - Liberec 1:3

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 17.08.2010 09:42 |  
      0 0

      Zajímavé, jak někdo dokáže v jedné větě zároveň tykat i vykat :-).

      • Re: Slavia - Liberec 1:3

        martynko     před 14 lety 17.08.2010 15:49 |  
        0 0

        takzvaně vytýkat :-)

  21. Re: Slavia - Liberec 1:3

    DKNL     před 14 lety 16.08.2010 21:56 |  
    0 0

    Víte, chlapi, pořád mám takový dojem, že s tím, co celkově hrajeme by nám byl i Pelé houby platnej. A to je v prd.....

    • Re: Slavia - Liberec 1:3

      edenian     před 14 lety 17.08.2010 12:35 |  
      0 0

      Jo.