Fortuna liga

V pondělí v Teplicích

V rámci šestého kola Gambrinus ligy se Slavia představí na hřišti Teplic. Hraje se v pondělí od 18:00. Ti, kteří budou chybět na stadionu, mohou utkání sledovat na ČT 2.

Teplice nevstoupily do nového ročníku ligy dobře, na svém kontě mají pouze pět bodů. V případě vítězství se bodově dotáhnou právě na Slavii, v případě prohry mohou klesnout do sestupových vod. Pokud vyhrají sešívaní, odskočí o dva body Spartě.

Na předchozí střetnutí s Teplicemi slávisté nevzpomínají v dobrém, ošklivé zranění si ze zápasu odnesli Petr Janda a Riste Naumov. Kromě Koubského, Kaufmana a Hlouška je Naumov čtvrtým hráčem, který do utkání nezasáhne.

"Musíme být důraznější a agresivnější v osobních soubojích, přesně to nám doma proti Liberci v některých fázích utkání chybělo," chce se z předchozího utkání poučit Karel Jarolím.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Vaniak - Čelůstka, Trapp, Hubáček, Palko - Kisel, Ragued, M. Černý, Jarolím, J. Černý - Vlček

Komentáře (48)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V pondělí v Teplicích

    thc     před 14 lety 22.08.2010 11:54 |  
    0 0

    Slavia 0:2 Teplice

    • Re: V pondělí v Teplicích

      PetCC     před 14 lety 22.08.2010 13:48 |  
      0 0

      A co bude teď, když se hraje v Teplicích? :-)

      • Re: V pondělí v Teplicích

        mart     před 14 lety 22.08.2010 14:25 |  
        0 0

        Nic, ..... nula dva beru, .... bral by i nula jedna :)

  2. Re: V pondělí v Teplicích

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 22.08.2010 14:52 |  
    0 0

    Zdravím bratry (a sestry) v sešívaném.
    Vidíte, negativní prognózy o zaručené výhře Sparty nad Plzní se nepotvrdily a nutno říci, že letenští dostali pěkně za "uši". Dobře jim tak. Plzeň hraje až překvapivě dobře. Jsem za tu výhru rád i z toho hlediska, že se nepotvrdila očekávání o tom, že Plzeň prostě Spartě zápas jednoduše přenechá výměnou za nějaký ten milionek korun. Jsem tedy rád, že aspoň v elementárních věcech je pořád v našem fotbalu trochu poctivosti.
    V Teplicích moc a moc potřebujeme výhru. Snad to není nemožné přání. Pokud skutečně nastoupí Palko, tak jsem na něj hodně zvědav, jen tím Hubáčkem na stoperu si nejsem moc jist. Pamatuji se na časy, kdy tam hrával s Aračicem, a to byla dost často hrůza. Je ale také pravdou, že v naší situaci si moc vybírat nemůžeme.
    Podle mého názoru nás už do konce podzimu asi nikdo neposílí, což je škoda, snad se v zimě ekonomická situace nějak zlepší a někoho k nám dotlačíme (nejlépe do útoku), očekává se přece dost velký obnos za Suchého (pokud si jej v Moskvě nechají).

    • Re: V pondělí v Teplicích

      Artur (přítel SN)     před 14 lety 22.08.2010 15:11 |  
      0 0

      No ja jsem hlavne zvedav jak to Sparta udela s Pepikem Chovancem , protoze co jsem slysel od kamrada co zna Ondru Ch. tak je udajne Sparta vuci nemu v nevyhode ze ma nejakou luxusne uzavrenou smlouvu jeste z roku einzwei , proto mu vselijak vymyšlí role. Samozrejme ze to muze byt zvast ale na kazdym sprchu pravdy trochu... Ostatne mi se KJ taky zbavit jen tak nemuzeme z financnich duvodu ..:-)

      • Re: V pondělí v Teplicích

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 22.08.2010 15:18 |  
        0 0

        Ano, to je pravda. Podle toho co vím, tak by KJ musel obdržet velké odstupné, což si jen těžko můžeme dovolit. Samozřejmě, může to být i nesmysl. Pořád ale stejně doufám, že KJ ještě vyndá nějaká "esa z rukávu" a popožene tým našeho srdce vzhůru na pohárové příčky,...snad už v Teplicích.

        • Re: V pondělí v Teplicích

          Gordon (host)     před 14 lety 23.08.2010 00:23 |  
          0 0

          jeidne eso ktere muze nabidnout je odstoupeni bez odstupneho.. :)

        • Re: V pondělí v Teplicích

          Gordon (host)     před 14 lety 23.08.2010 00:23 |  
          0 0

          jeidne eso ktere muze nabidnout je odstoupeni bez odstupneho.. :)

          • Re: V pondělí v Teplicích

            DrFe1     před 14 lety 23.08.2010 10:15 |  
            0 0

            :-))

        • Re: V pondělí v Teplicích

          DrFe1     před 14 lety 23.08.2010 10:15 |  
          0 0

          Já pořád taky doufám, že se může stát nějáký zázrak a nějáké to eso může vytáhnout, ale vede to akorát k tomu , že se u mě střídá prvek očekávání s prvkem zklamání. Viz zápas s Brnem a pak s Libercem .....

          • Re: V pondělí v Teplicích

            Khadgar     před 14 lety 23.08.2010 12:02 |  
            0 0

            To eso, resp. tajný trumf, byl L. Došek. Ale vytrucoval si divizi, zrádce jeden.

    • Re: V pondělí v Teplicích

      denydzlSKS     před 14 lety 22.08.2010 15:31 |  
      0 0

      Na levého obránce jsem zvědav. Hubáček na stoperu, myslím, není velkej problém. Ono mu to tam možná sedí víc než na kraji. I když já teda pochybuju, že KJ tam toho mlaďocha dá. Jinak sleduju onlajn "našeho" Hlučína a je to dost smutný. Levá strana s naším talentem Marešem údajně hoří jako papír a Hlučín celkově je dost bídný od začátku soutěže.

    • Re: V pondělí v Teplicích

      quelhar (admin)     před 14 lety 22.08.2010 15:32 |  
      0 0

      No u Sucheho se uz driv prodlouzilo hostovani dele nez do letosni zimy, takze v zime podle me z Moskvy nic neprijde.

      • Re: V pondělí v Teplicích

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 22.08.2010 16:01 |  
        0 0

        Tak to jsem, quelhare, bohužel nevěděl. Špatná zpráva. Suchý by se nám teď docela i hodil, nicméně z ekonomického hlediska musím doufat, že jej někde za slušnou sumu udáme.

        • Re: V pondělí v Teplicích

          thc     před 14 lety 22.08.2010 22:00 |  
          0 0

          PLzen se tam daleko neudrží bude bojovat na konci o třetí s jabloncem nb ostravou

          • Re: V pondělí v Teplicích

            Fly     před 14 lety 22.08.2010 22:34 |  
            0 0

            nomen omen..:)

  3. Re: V pondělí v Teplicích

    jiras     před 14 lety 22.08.2010 18:27 |  
    0 0

    Tak jestli se jen trochu uvažovalo o nákupu Škody, tak po dnešku ani omylem. Komediant. On leží po srářce s gólmanem, najednou vyletí na nohy, něco zařve a hned se zase chytne za hlavu a spadne k zemi...

  4. Re: V pondělí v Teplicích

    Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 22.08.2010 21:31 |  
    0 0

    Neuwirth se nediví tomu, že příznivci Baníku otevřeně dávají najevo nespokojenost se současnými výkony mužstva, které je po šestém kole až čtrnácté a je daleko od toho, aby zopakovalo loňský souboj o titul. "Když prohrajeme, ale zápas odmakáme, fanoušci nám zatleskají. Ale nesmí se stát, aby se opakovalo to, co dnes v Boleslavi," nabádal vysoký stoper.

    kéž bych slyšel něco takovýho od nějakýho našeho hráče po liberci , místo toho se prohodilo něco o rozhodčím a všichni se tváří jako že se nic nestalo.

    • Re: V pondělí v Teplicích

      Gordon (host)     před 14 lety 23.08.2010 00:22 |  
      0 0

      ten banik to ma ale takhle vzdycky, jedna sezona nahore a druha o sestup...

      • Re: V pondělí v Teplicích

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 23.08.2010 00:40 |  
        0 0

        Jo mimochodem možná vás bude zajímat zajímavej přestu, Slavia poslala na hostování L.Doška do divizní Kolovče :D

        • Re: V pondělí v Teplicích

          slaviator     před 14 lety 23.08.2010 01:22 |  
          0 0

          Pockej, nehral on v Thunu? :)

  5. Štajner: "Podle mě je kromě Slavie v naší lize v podstatě každé mužstvo brejkové…"

    korwin     před 14 lety 23.08.2010 09:05 |  
    0 0

    Vidíte to, vy voli, i Štajner nás chválí a vy byste pořád jen kritizovali :-)

    • Re: Štajner:

      slaviator     před 14 lety 23.08.2010 10:18 |  
      0 0

      Jo, nejsme brejkovej tym, protoze nemame utocnika :)

    • Re: Štajner:

      PetCC     před 14 lety 23.08.2010 10:22 |  
      0 0

      Kritizovat se musí. Ale ne ty nesmysly, co se tu většinou objevují.
      Tak jako teď u Sparty, lidi u nás nedokážou pochopit, že rozbít základní sestavu je při vyrovnosti soutěže dost velkej problém. A mít 5 náhradníků, kteří by hráli stejně dobře jako hráči základu není možné.

      • Re: Štajner:

        Khadgar     před 14 lety 23.08.2010 12:01 |  
        0 0

        Asi tak. Sparta mi teď nejvíc připomíná nás před časem. Z různých důvodů chybí nezanedbatelný počet hráčů základní sestavy, herní krize, trenér mele kraviny, ztráta (na 99%) peněz z Evropy...
        A ta zpeněžitelnost jejich hráčů taky neni tak úžasná. Kdyby za Kucku někdo opravdu dal 125M, tak už ve Spartě není. Navíc když jim odejde někdo ze základu, tak ho z lavičky nenahradí. Já vím, že s náma se to nedá srovnávat, ale vzhledem k postavení Sparty to pro ně prostě taky neni tak dobrý.

        • Re: Štajner:

          quelhar (admin)     před 14 lety 23.08.2010 12:26 |  
          0 0

          Jakmile Sparta proda Wilfrieda (a osobne doufam, ze to bude nejpozdeji v zime), tak je uplne v haji, protoze na nem stoji cela ofenziva. Budou mit sice vic utocniku nez my, ale temer nikdo z nich se nedokaze prosadit a jediny, kteremu to docela jde - Kadlec - je staven na leveho zaloznika.

          • Re: Štajner:

            Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 23.08.2010 13:17 |  
            0 0

            něco jako my s Necidem, od tý doby taky hrajem vepředu prd.

            • Re: Štajner:

              quelhar (admin)     před 14 lety 23.08.2010 13:23 |  
              0 0

              Jo, rekl bych, ze to je velmi trefne prirovnani.

              • Re: Štajner:

                Viking     před 14 lety 23.08.2010 18:08 |  
                0 0

                Mužstvo hraje dobře tak, jak hrajou dobře jeho útočníci.

                Josef Csaplár

  6. V čem je rozdíl?????

    Kunetice     před 14 lety 23.08.2010 09:49 |  
    0 0

    Víte v čem je rozdíl mezi současnou spartou a slavii ?
    Skoro nikde oba hrají hovno jen starý pomalý jako fotbal na který se nedá koukat ( včera jsem viděl na STV3 přímý přenos argentinské ligy no pánové oni v téj argentíně snad neví co je to defenzíva - krásnej útočnej fotbal a plné hlediště ekonomicky sdecimovaných argentinců)
    Snad jen ten že rudí kopálisti to jeětě dokážou vyšperkovat svou inteligentností ( viz řepoň, matějovský atd.)
    PS Plzeň vede zaslouženě protože hraje i s Olomoucí nejofenzivnější fotbal v lize!!!!!

    • Re: V čem je rozdíl?????

      thc     před 14 lety 23.08.2010 11:20 |  
      0 0

      Já vím v čem je rozdíl sparta má asi o 100% lepší kádr víc peněz svuj stadion je to smutný ale je to tak

    • Re: V čem je rozdíl?????

      slimak     před 14 lety 23.08.2010 12:35 |  
      0 0

      taky si myslim, že my se ted muzem spartě vysmívat, ale sami na tom nejsme o nic lépe..furt maj rudý aspon víc prodejných hracu za aspon trochu slusny penize

      • Re: V čem je rozdíl?????

        Jiri1     před 14 lety 23.08.2010 13:10 |  
        0 0

        Zdravim, Sparta narozdil od nas bude kopat alespon Evropskou ligu, taky nerozumim , jak muze muzstvo plne pomerne slusne hrajicich hracu i mladych takhle kapitulovat, ale spis to souvisi s tahouny tymu. Bohuzel nemam dnes ani v Teplicich prehnane ambice , budeme radi za bod, dokonce zase letaji urcite famy , ktere nebudu radeji ani psat. Souhlasim, ze to cele souvisi zrejme s postavami soucasne Slavie hlavne s Jarolimem, ktery sice nedostal penize na posily , ale sikovny clovek dokaze vydelat i jinak,ze Karle a Rehakem, ktery mne prilis neprekvapuje, protoze neni trenerem , ktery by mel prirozene fotbalove mysleni a pokud nezacne v becku rychle pusobit prirozene autorita nekoho z hracu, ktery bude umet zareagovat na situaci na hristi i v kabine , bude to maler i bez Rehakova prohlaseni, ze hracum nemuze nic vytknout.

        • Re: V čem je rozdíl?????

          Eluin (přítel SN)     před 14 lety 23.08.2010 13:46 |  
          0 0

          A zrovna ty fámy by mě docela zajímaly....
          Je to ten typ fám - viz Plzeň na Spartě před několika dny?

          • Re: V čem je rozdíl?????

            Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 23.08.2010 16:49 |  
            0 0

            Dobrý den přeji,
            potrefená husa by se měla ozvat a protože tím Eluine myslíte asi i mně, tak se k tomu hlásím. Ano, já jsem se domníval, že si to Sparta pořešila a Plzeň že asi na Spartě nevyhraje. Vyhrála a tak jsem se prohlásil za blbce, ale vzhledem k výsledku docela rád. Jestli jsem hlásil fámu to nevím, asi jo a tak si sypu popel na hlavu.
            Mea maxima culpa. Sokrates55

            • Re: V čem je rozdíl?????

              Eluin (přítel SN)     před 14 lety 23.08.2010 17:29 |  
              0 0

              To bylo směřováno na pana Jiřího :-).
              Já jen doufám, že tato "fáma" dopadne stejně jako ta "plzeňská" :-)

        • Re: V čem je rozdíl?????

          slimak     před 14 lety 23.08.2010 13:53 |  
          0 0

          myslim, ze problem rudych je presne takovy - tahouni týmu.jinak se mi ten jejich mančaft nezda tak blbe poskladany..

          osobne jsem se divil, ze sel delat trenera becka zrovna Rehak, o kterem sly ruzne zpravy, ktere nesvedcily o jeho trenerske kvalite..trenerem becka by mel byt rozhodne kvalitni trener, ktery s mladyma umi pracovat a zna nove trenerske trendy

          • Re: V čem je rozdíl?????

            bongor     před 14 lety 23.08.2010 16:34 |  
            0 0

            Ten názor,že bolševik má o 100% lepší hráče než my,to je čistej masochismus.Rozdíl,jestli vůbec existuje ,tak je na hranici rozpoznatelnosti.Žilina si s nima doslova vytřela zadní část těla,i nás by asi teď porazila,ale určitě ne o víc.Že má rudoch víc peněz,o tom nemůže být sporu.Když někdo systematicky několik desítek let vysává celou ligu,tak by to jo musel být amatér,aby se to neprojevilo na jeho
            financích.Mají však další zdroj a tím ja JaT,zastupovaný Křetínským,ten
            pokud by měl skutečný zájem,tak by moh na Letnou nakoupit o hodně lepší mančaft,než tam je teď.Ale jak to vypadá,i jeho trpělivost má svoje meze.Teď tam zrovna nastrkal 136 Mega a kde vidíte výsledek?Nadále fotbal k nekoukání,nemožně namachrovaný chování mančaftu a diváci na*raný stejně jako u nás. Ta E liga to je to jediný co jim vyšlo.My jsme to taky pár let hráli,takže zase žádný velký rozdíl.

            • Re: V čem je rozdíl?????

              slimak     před 14 lety 23.08.2010 16:55 |  
              0 0

              pozor, ja psal o tom, ze maj momentalně víc hráčů, kteří jsou slušně zpeněžitelný..a vzhledem k jejich kádru předváděj hroznej fotbal, který podle jmen neni tak spatny...

              jen si vem ty hrace co jsou mladý jdou prodat - Kucka, Wilfried, Kadlec, možnái Zeman a Vacek (prosákli zvěsti, že je kdosi chtěl)...

              a podívej se k nám - možná Milan černý a Ragued (neni mlady), v budoucnu snad Hloušek...

              to myslim uz rozdíl je (nemluve o slusnym rocniku mladych rudochu kolem roku 91,92)

              • Re: V čem je rozdíl?????

                slimak     před 14 lety 23.08.2010 16:57 |  
                0 0

                sry za chyby - mysleno, ze maj lepsi kadr, nez predvadeli fotbal..a pak samozrejme prosakly zvěsti

            • Re: V čem je rozdíl?????

              hiker42     před 14 lety 23.08.2010 17:03 |  
              0 0

              rozdíl vidím v akcionářích. J+T za poslední 3 roky kapitalizovalo přes 320 M CZK.

              • Re: V čem je rozdíl?????

                quelhar (admin)     před 14 lety 23.08.2010 17:24 |  
                0 0

                Souhlas. Sparta by bez stedrych dotaci majitelu musela davno sahnout k podobnym opatrenim jako letos Slavia - setrit, setrit a setrit, zbavit se hracu s vysokym platem a prodavat. Misto toho nikoho prilis netankuje, ze Sparta prodelava tri roky po sobe 100M za sezonu, protoze to proste majitel zaplati.
                Se svymi financnimi prostredky by Sparta pri dobrem vedenim klubu mohla a mela ligu valcovat a ziskavat kolem 70 bodu za sezonu.
                Zadny jiny majitel klubu v CR si nemuze dovolit nalit do klubu jen tak 100M, jako to dela JaT.

                • Re: V čem je rozdíl?????

                  Eluin (přítel SN)     před 14 lety 23.08.2010 17:33 |  
                  0 0

                  A k čemu to povede? Myslíte, že časem tam JT přestanou dávat peníze? Já si myslím že ne. Sparta má pořád silnou značku v naší zemí (a koneckonců nejenom tam), takže ty peníze určitě někde seženou....

                  • Re: V čem je rozdíl?????

                    Viking     před 14 lety 23.08.2010 17:36 |  
                    0 0

                    JT obchoduje ve svém byznysu běžně v řádech o jednu až dvě desetinná místa vyšší, pro ně sto mega extra prachy nejsou. Oni potřebují kvůli kšeftu dobré jméno hlavně v Rusku kde má Sparta pořád dobré jméno a vlastnictví sportovního klubu je IN a nutná vstupenka mezi podnikatelskou smetánku...

                    • Re: V čem je rozdíl?????

                      bongor     před 14 lety 23.08.2010 20:09 |  
                      0 0

                      Já jsem skeptik i co se týká jejich "dobrého jména".O žádném nevím,jenom o zbytečně prošustrovaných penězích a nadřazenosti ,která ale nemá sportovní opodstatnění.
                      Pokud se týká jména jako značky,tak tam jsme s nimi na stejné úrovni,díky meziválečné historii.K této dvojici bych v otázce značky přiřadil ještě Duklu.To Byli druzí vyžírkové,kteří těžili z politické situace.