Názory

Druhá ligo, zachraň nás

Pořád se mi točí v hlavě, co se to vlastně v naší Slavii děje, a jak je to vůbec možné. Derby mě, pravda, nijak zásadně nepřekvapilo a čekal jsem to.

Sice jsme taky mohli prohrát normálně a ne dostat gola minutu před koncem, když už jsme v tu remízu aspon všichni doufali, ale to by zase nebyla naše Slavia. Každý asi víme, jak na tom jsme. Někdo zastává názor, že máme lepší hráče, než abysme hráli o sestup. Já o tom až tak přesvědčený nejsem. Nemá cenu si nic nalhávat, už i v Evertonu v anglické lize vědí, že bez útočníka se hrát nedá, a tak se krčí na předposledním místě, a to mají jednu z nejlepších záloh v lize, oni se z toho však ještě zvednou.

Je smutné, že fanoušek Slavie musí spekulovat o tom, jestli by ho opravdu nespasila až ta druhá liga a šílení tajemní neznámí majitelé by pak už konečně ukončili svoje choutky a vytáhli svoje tesáky z krku téměř vykrváceného klubu. Pravda, stálo by nás to nejspíš hodně sil a hodně odchodů, bojím se že takový Hloušek a další by mohli chtít odejít a chápal bych to. Na druhou stranu teď nám hrozí v podstatě to samé. Ti kluci, co by naopak zůstali, i když nemusí, by aspoň pro mě byli předem legendami, věřím že bysme se dokázali nakopnout, protože je pořád dost velkých slavistických jmen, o kterých píšeme v diskuzi, kteří by nám byli ochotni pomoct, jen kdyby o tu pomoc někdo stál, jako že teď asi nestojí. Prostě věřím, že druhá liga by pro nás, ale především pro tohle nesnesitelné vedení byla dokonalý očistec, je to smutné, ale jiná metoda, jak se zbavit neznámého nepřítele asi není. Bohužel ani ta druhá liga nám nedává jistotu, že by Slavii pustil ze svých okovů. Nicméně je to větší šance než bojkot, který podle mě prostě úspěch mít nebude.

Je to smutná doba, když slávista musí uvažovat nad tím, jestli by mu druhá liga nakonec nepomohla. Já zastávám názor, že kdybysme se díky tomu zbavili té pijavice, co nás saje, tak to za to stojí. Za rok v lize bysme pak byli očištěni, silnější a vyzrálejší, nakonec nikde není psáno, že ten pohár nemůžeme vyhrát v druhé lize a hrát i tak evropské poháry. At už na to máte jakýkoliv názor, respektuju ho a věřím, že nám jde všem jen o dobro naší Slavie.

Komentáře (60)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Druhá ligo, zachraň nás

    whiplash     před 14 lety 21.09.2010 16:24 |  
    0 0

    Prijde mi to jako porazenecke reci, ve hre je jeste 60 bodu :)

    Nejhorsi prusvih je ve vedeni, s tim nelze nez souhlasit. Kam nas systematicky uz 2 roky vede, netreba komentovat.

    • Re: Druhá ligo, zachraň nás

      slaviator     před 14 lety 21.09.2010 16:50 |  
      0 0

      to bychom těch 20 uhrát mohli, na záchranu by to stačilo... :)

  2. Re: Druhá ligo, zachraň nás

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 21.09.2010 16:53 |  
    0 0

    Druhá liga znamená i menší peníze od sponzorů, menší rozpočet.... To rozhodně není dobré řešení.

    • Re: Druhá ligo, zachraň nás

      smely (přítel SN)     před 14 lety 22.09.2010 12:59 |  
      0 0

      tak ja myslim, ze s penezma sme uplne v riti, ted mi rikal znamej, ze prej A dosrost jel ted do ostravy autama pac nebyly prachy na autobus...

  3. Re: Druhá ligo, zachraň nás

    hiker42     před 14 lety 21.09.2010 17:27 |  
    0 0

    je to jedna z variant a je čestná.

    jako lepší mi přijde možnost, že majoritní podíl od Rosena a Sisáka (resp. jimi vlastněných společností) koupí stabilní finanční skupina, ne další mrdky, který to maj na vysávání.

    výhody pro investora (co mě zrovna napadají) - značka Slavia, fanoušci, na některých postech výborní hráči, moderní stadion s předplaceným nájemným, nedávné úspěchy klubu na domácí i evropské scéně, a přitom
    letošní rok bez pohárů (pravděpodobně i ten příští), závazky vůči ENIC (pro silnou skupinu nijak smrtící), atmosféra mezi fanoušky (přišli by jako spasitelé) - to všechno tlačí na cenu hodně dolů, takže by Slavie mohla být "relativně za levno".

    • Re: Druhá ligo, zachraň nás

      jiras     před 14 lety 21.09.2010 17:33 |  
      0 0

      Mě by zajímalo, proč má podvodník-tunelář-zločinec-miliardář potřebu tahat z klubu desítky milionů, když to pro něj jsou vlastně drobné. To má tunelování jako koníčka?

      Takové PPF by asi bylo dobré, stabilní, jenže oni se pachtěj s majitelama Sralty, tak proč si do kšeftů tahat nějakou rivalitu.

      • Re: Druhá ligo, zachraň nás

        Wommi     před 14 lety 21.09.2010 18:53 |  
        0 0

        PPF je mimo, pred lety chtelo koupit spartu, ale ted tam nema ani halir!

      • Re: Druhá ligo, zachraň nás

        hiker42     před 14 lety 21.09.2010 21:36 |  
        0 0

        proč? třeba ho to baví. nebo je v tom dobrej..;-)
        nebo má v jiných "projektech" (vygoogluj si sám) "jisté" finanční problémy..

    • Re: Druhá ligo, zachraň nás

      slaviator     před 14 lety 21.09.2010 19:34 |  
      0 0

      btw proč se vlastně spekuluje o Sisákovi?
      Vlastní nás ENIC - pět procent má taky Leška - něco asi Rosen přes Roto spolu s Rovenským - něco možná vlastní (nebo alespoň dříve vlastnilo) QFT Assets a.s., kde kromě Rosena s Doležalem je v představenstvu i Šrámek... Sisák to být nakonec ani vlastně nemusí

    • Re: Druhá ligo, zachraň nás

      bongor     před 14 lety 21.09.2010 19:35 |  
      0 0

      Už jsme si to taky vyzkoušeli,za bolševika.Hráli jsme 2.ligu rudý se radovali,že se nás konečně zbavěj.Ale kdo si to pamatujete,jaká euforie to byla,když jsme se vrátili,jaké návštěvy,až starý Eden praskal ve švech.Chceme pochopitelně hrát první ligu a to hodně nahoře.Ale bez toho ,abysme se zbavili současné věrchušky to půjde těžko.Už nám předvedli jak je snadné prošustrovat stamiliony,nikdo jsme nevěřili,že jim to půjde tak rychle.Zatímco Křetínský sype svoje
      penízky do bezedné díry jménem AC Sparta,tak u nás je to přesně naopak.

  4. Re: Druhá ligo, zachraň nás

    jiras     před 14 lety 21.09.2010 17:43 |  
    0 0

    Já to řeknu takhle - jděte do hajzlu s těma nápadama na druhou ligu, bankrot atp. To prostě nefunguje, nikdy a nikde. Jakmile firma zbankrotuje, je konec, finito. Pak si může značku Slavia koupit kdejakej lůzr. Jestli to někdo pořád nechápe, tak ať se podívá na našeho nezvaného hosta, máte snad pocit, že je na tom nějak skvěle, nebo byť i normálně?

    Byl bych rád za novýho trenéra, ještě víc za nové vedení a nejvíc za nového majitele, ale tyhle fantasmagorie fakt ne.

    • Re: Druhá ligo, zachraň nás

      tantalos     před 14 lety 21.09.2010 18:01 |  
      0 0

      Může zbankrotovat a.s Slavia-fotbal, to ale neznamená konec Slavie. Jenom konec podvodníků, kteří připravili Slavii o stadion, podvedli ENIC a přivedli Slavii do situace, kdy je spojována s mafiány, tedy připravili ji o dobré jméno. Slavia přežije, jen se musí zbavit podvodníků.

      • Re: Druhá ligo, zachraň nás

        jiras     před 14 lety 21.09.2010 18:30 |  
        0 0

        Krásný příklad toho, co je psáno níže - další válčící Hurvínek. Jméno je hezké, ale tím to tak nějak končí. A i to si musíš koupit. Zmizí hráči, zmizí mládež (resp. to nejlepší si rozeberou jiní a co zbude, to si možná bude možnost přeregistrovat), trenéři půjdou o dům dál, žádné smlouvy se sponzory a ani ten stadion se nepřičaruje, o pozemku pod ním nebo těch 50 letech nájmu nemluvě. Už vidím ty tisíce fandů, jak chodí na "svou" Slavii v nějakym přeboru. Krom toho to nedává jistotu, že si to po pár letech zase nekoupí nějakej Rosen nebo někdo alá CTY.

    • Re: Druhá ligo, zachraň nás

      Steve2924 (přítel SN)     před 14 lety 21.09.2010 18:21 |  
      0 0

      Souhlas někteří lidé si to představují jak Hurvínek válku (ten bankrot nebo sestup). Ale omluvám je tím, že je to jen výplod čirého zoufalství.

  5. Re: Druhá ligo, zachraň nás

    skman     před 14 lety 21.09.2010 18:22 |  
    0 0

    pocitej s tim ze kdyby jsme sli do 2. ligy tak stadion jde na zeleno a prejmenovava se na stadion tondy panenky

    • Re: Druhá ligo, zachraň nás

      smely (přítel SN)     před 14 lety 21.09.2010 18:41 |  
      0 0

      to tezko, ty tam dou s nama

      • Re: Druhá ligo, zachraň nás

        Wommi     před 14 lety 21.09.2010 18:51 |  
        0 0

        ...no pozor, Bohemce eden vcelku svedci, je tam dle bodu vic doma nez slavka:)

  6. Re: Druhá ligo, zachraň nás

    polivka     před 14 lety 21.09.2010 18:34 |  
    0 0

    druhá liga by hrozila možná tak jak s juventusem po podplácení ale kluby jako je slávia sparta sporting lisabon celtic glasgow nebo třeba fayenord roterdam prostě nesestupují

  7. Re: Druhá ligo, zachraň nás

    tolsimir     před 14 lety 21.09.2010 18:55 |  
    0 0

    Juventus druha liga okyslicila, zustali srdcari jako Buffon, Del Piero, Trezeguet a ten tym je ted daleko sympatictejsi nez kdyz tam byl Ibrahimovic, Cannavaro a spol. A taky hraji ted znovu o celo

    • Re: Druhá ligo, zachraň nás

      whiplash     před 14 lety 21.09.2010 19:24 |  
      0 0

      juve byl prerazen do 2 ligy kvuli uplatkarske
      afere, pokud me pamet neklame.

      • Re: Druhá ligo, zachraň nás

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 21.09.2010 19:28 |  
        0 0

        jistě ale smysl je stejný , zbavení se pijavic na systemu , příde mi jako by z článku vyznělo že si přeji druhou ligu , tak to rozhodně není, jen si myslím že je to jedna z mála alternativ jak se zbavit tohoto neznámého vedení , s ním nemám důvěru v nějaký velký progres slavie, možností je samozřejmě víc.

        • Re: Druhá ligo, zachraň nás

          slaviator     před 14 lety 21.09.2010 19:38 |  
          0 0

          jenže Juve byl do té doby hegemonem v Itálii posledních let, teď se plácá kolem třetího místa... byť tam tehdy zůstali srdcaři jako Buffon, Trezeguet nebo Nedvěd...

          • Re: Druhá ligo, zachraň nás

            Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 21.09.2010 19:40 |  
            0 0

            jo byly na špici ale za cenu za kterou byla u nás na špici sparta, to už je pak otázka priorit každého fanouška

            • Re: Druhá ligo, zachraň nás

              slaviator     před 14 lety 21.09.2010 20:21 |  
              0 0

              jestli si myslíš, že Slavie nikdy neuplácela, tak jsi pravděpodobně velmi naivní... uplácí se v okresech, proč by se neuplácelo v první lize, když jde o velký prachy..?

              • Re: Druhá ligo, zachraň nás

                Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 21.09.2010 20:22 |  
                0 0

                naivní nejsem nebo možná i jo ale rozhodně nevím o žádné trofeji kterou by jsme si koupili což se o juventusu a spartě říct nedá.

                • Re: Druhá ligo, zachraň nás

                  slaviator     před 14 lety 21.09.2010 20:34 |  
                  0 0

                  jakou trofej si koupila Sparta? máš důkaz? oficiální důkaz, kterej by obstál u soudu? :) jde o to, že snad nikdo ani nemá vážně zájem to odstranit, protože na tom všichni profitují, i týmy typu Kladna či Příbrami... proto to Spartě u nás prošlo, ale i jinejm... a jen se to teď dělá jinak než dřív, i když - jestli pamatuješ před třema lety, kdy jeden z dnešních dvou aktuálně nejlepších týmů byl těžce ohrožen sestupem, tak kdyby tehdy vyhrál dnes znovuligový tým (který ale ze II.ligy nepostoupil...) a tamten, dnes ofenzivně laděnej tým, prohrál, tak by spadnul. No a jeden bafík toho dnes znovuligového týmu vešel o poločase s kufrem plným takovejch papírků do šatny tří pánů v jednotných dresech odlišných od dresů hráčských... Jenže se o tom domákli zavčas i představitelé toho ohroženýho týmu, takže se to zavčas zarazilo, spolupracoval i (ex)majitel toho dnes znovuligového týmu a v jedné osobě i majitel oné sázkové kanceléře, jejíž jméno honosí nejlepší stadion v ČR... ale dokaž, že ten bafík s kufrem peněz tam do té šatny "nezabloudil" - u soudu to neobstojí, u disciplinárky ČMFS budeš mít polízanice nakonec ještě ty sám.... A to je jeden konkrétní případ.

                  • Re: Druhá ligo, zachraň nás

                    Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 21.09.2010 20:41 |  
                    0 0

                    i méně chápaví ví co Pelta myslel tím "celý jaro cinklý" , nedělám si iluze že Puček je nějakej čistej , nicméně nemohu souhlasit stím že sme tytul vyhráli díky tomu co tady vykládáte, v žádném zápasu mi nepřišlo nějak evidentní že by nám rozhodčí pomáhal , nebyly to ty penalty v nastaveném čase ( my by sme je stejně nedali ) a kolikrát nás i zařízl , prostě stímhle nemůžu souhlasit , nicméně do toho zase skoro vůbec nevidím takže moje informace sou slabé, už jen kvůli slavii tomu ani věřit nechci.

                    • Re: Druhá ligo, zachraň nás

                      slaviator     před 14 lety 21.09.2010 21:06 |  
                      0 0

                      jo, ale "celý jaro cinklý" není důkaz, kterej by sám o sobě obstál... bohužel v tomto případě, bohudík v případech jiných... a pokud mám správný informace, tak na tom, že Sparta nebyla obviněna, má svojí zásluhu částečně i Ligové shromáždění...

                  • Re: Druhá ligo, zachraň nás

                    bongor     před 14 lety 22.09.2010 08:32 |  
                    0 0

                    Odposlechy,za které měl problém například Žižkov se potom záhadně vypařily.To nevíš?Kdyby to byli takoví amatéři,že by někde nechali povalovat důkazy,tak by to nemohli dělat.

                    • Re: Druhá ligo, zachraň nás

                      slaviator     před 14 lety 22.09.2010 10:15 |  
                      0 0

                      Jo. A vím i jak se povedlo, že se "vypařily"... Bohužel ale, tím že se vypařily, tak nejsou a Sparta je tak, stejně jako další kluby, čistá. A možná to je tak dobře, protože jestli si někdo myslí, že v tom divokým období třeba Slavie byla čistá jako lilie, tak se asi šeredně plete...

          • Re: Druhá ligo, zachraň nás

            jiras     před 14 lety 21.09.2010 19:59 |  
            0 0

            Ti srdcaři tam taky zůstali za stejný prachy jako v Serii A a třeba takovej Trezeguet chtěl odejít taky.

            • Re: Druhá ligo, zachraň nás

              slaviator     před 14 lety 21.09.2010 20:25 |  
              0 0

              to je jasný, že nebudou hrát za polovic... ale mohli jít jinam, mohli hrát v jiným týmu LM, mít větší prachy za bonusy... než hrát druhou ligu proti bůhvíkomu... navíc s nejistým návratem, vždyt Juve ještě kromě sestupu měl odpočet bodů... což nechápu, že tak tvrdě byl potrestán jen on, ostatním byly odečteny jen body... no ale tak u nás taky nejhůř dopadlo Slovácko se Žižkovem, pak Opava, Liberec... a ostatní byly vychechtaný... ligový shromáždění forever!

              • Re: Druhá ligo, zachraň nás

                Viking     před 14 lety 21.09.2010 20:37 |  
                0 0

                Od čeho máme Pučka a od čeho Sparta Pavlína? Víš za kolik byl zápas u prvního titulu v Bolce tři kola do konce? Víš kolik dostali Viktoriáni u druhého titulu, tam ten zápas nebyl taky čistej.

                Všichni uplácí, hlavně Sparta, jenom ta naše Slavia je čistá jako lilie.

                • Re: Druhá ligo, zachraň nás

                  slaviator     před 14 lety 21.09.2010 21:01 |  
                  0 0

                  tak nějak no, to je prostě realita... :-/

                  • Re: Druhá ligo, zachraň nás

                    eomer (přítel SN)     před 14 lety 21.09.2010 21:18 |  
                    0 0

                    Co je to za odkaz na to soudní jednání ?

                    • Re: Druhá ligo, zachraň nás

                      Viking     před 14 lety 21.09.2010 21:30 |  
                      0 0

                      Enic napadl u soudu navýšení základního kapitálu.

                      • Re: Druhá ligo, zachraň nás

                        eomer (přítel SN)     před 14 lety 21.09.2010 21:48 |  
                        0 0

                        Já měl za to, že se to řeší v Anglii

                        • Re: Druhá ligo, zachraň nás

                          eomer (přítel SN)     před 14 lety 21.09.2010 21:58 |  
                          0 0

                          společně se splátkovým kalendářem

                          • Re: Druhá ligo, zachraň nás

                            Viking     před 14 lety 21.09.2010 22:07 |  
                            0 0

                            V Anglii se řeší jiný spor - dluh SKS - Enic ve výši cca čtyř milionů liber.

                            To navýšení museli Angličani napadnout u českého soudu, který to navýšení zapsal do rejstříku.

                            • Re: Druhá ligo, zachraň nás

                              slaviator     před 14 lety 21.09.2010 22:08 |  
                              0 0

                              respektive takhle, přesně.. :)

                      • Re: Druhá ligo, zachraň nás

                        slaviator     před 14 lety 21.09.2010 22:06 |  
                        0 0

                        to bylo v londýně, v praze jde o valnou hromadu z roku 2008...

                    • Re: Druhá ligo, zachraň nás

                      slaviator     před 14 lety 21.09.2010 22:06 |  
                      0 0

                      enic napadl valnou hromadu z roku 2008

              • Re: Druhá ligo, zachraň nás

                bongor     před 14 lety 21.09.2010 22:21 |  
                0 0

                Tak to bylo největší divadýlko v dějinách kaprligy.Podřadný figurky to odsraly.Hlevní představitelé se smějou dodnes.Ať žije ferplej.

          • Re: Druhá ligo, zachraň nás

            honzah (přítel SN)     před 14 lety 21.09.2010 23:08 |  
            0 0

            A navíc, před aférou byla Serie A fenomén, teď je to liga na pomezí provinčnosti - když je reprezentují družstva jako Palermo nebo oba Janovy...

            • Re: Druhá ligo, zachraň nás

              slaviator     před 14 lety 22.09.2010 06:43 |  
              0 0

              tak to prr, Neapol byla třeba koncem 80., začátkem devadesátých let hodně dobrá... a nemusí přece hrát poháry pořád ty samé týmy, to je teď snad Premier League slabší, když Ligu mistrů hraje poprvé v historii Tottenham a Liverpool, dřívější vítěz z před sedmi lety, je v prdeli...? Nejde o to, kdo jakou ligu reprezentuje, to je celkem šumák, jde o to, jak je liga konkurenceschopná. A IMHO nejlepší ligy jsou španělská Primera Division s anglickou Premier League, za nima i díky fanouškům Bundesliga a pak současná ruská liga spolu se Serií A... Kdo šel hodně dolů jsou žabožrouti podle mě, Italové se pořád drží v tý pětici nejlepších lig...

              • Re: Druhá ligo, zachraň nás

                honzah (přítel SN)     před 14 lety 22.09.2010 10:22 |  
                0 0

                Možná jsem to malinko přehnal, ale podívej se, co tam kope za hráče v těch klubech. A ten výkon Palerma třeba na Spartě, nebo co hrál FC Janov tady v Edenu vloni.

                S tím hodnocením nejkvalitnějších lig téměř souhlas. Tři nejlepší jsou jasné, ale Francouze bych dal teď nad Italy (ovšem pod Němce) a Rusy asi pořád někam pod Italy.

                Stojím si za tím, že Serie A už není, co bývala.

  8. Re: Druhá ligo, zachraň nás

    japhy     před 14 lety 21.09.2010 21:50 |  
    0 0

    No, já ti nevím, s tou neúčelností bojkotu. Kdyby se to provedlo k dokonalosti a do Edenu by jezdili jen bafíci a fans soupeře a vydrželo by se u toho dost dlouho...Ledy by se možná hnuly. Ale tak jasný, že je to utopie, ale i návštěvy kolem dvou, tří tisíc moc nepotěší.

    • Re: Druhá ligo, zachraň nás

      MarHud     před 14 lety 21.09.2010 23:02 |  
      0 0

      Nazdar hoši!!!!!Tak ako si tu žijete?Hehehehehehe!!!ACS!!!!

      • Re: Druhá ligo, zachraň nás

        smely (přítel SN)     před 14 lety 22.09.2010 09:30 |  
        0 0

        aby ti mraz prdel roztrhal

  9. Re: Druhá ligo, zachraň nás

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 21.09.2010 23:05 |  
    0 0

    Sestup do druhé ligy by nám rozhodně nepomohl. Když je aspoň trochu uvědomělé vedení, tak se dá klub okysličit zpackaným (půl)rokem - třeba v roce 2001 to bylo špatné, a pak přišel sympaťák Beránek, i když na konci celého procesu chyběl jeden gól na hřišti Celty Vigo. A sezóna 2004/05 tu také vedla k nějakému novému začátku, který vedl až do Ligy mistrů.

    Ovšem s tímhle vedením nepohne nic -akorát po velkém průšvihu (sestup) se seriózní lepší majitel k Edenu ani nepřiblíží.

    Jestli budeme sedmí a skončíme v semifinále Poháru nebo dvanáctí a skončíme ve 3. kole, to už je pochopitelně poměrně jedno.

    Jsou to prostě jalové poraženecké řeči.

    Buď to bude pokračovat takhle dál a zahrajeme si na loňské Brno (absolutně bez pohárových ambicí, ale také bez záchranářských starostí) anebo se něco konečně změní a začneme se pozvolna zlepšovat. (Někam do horní půlky tabulky a seriózní pokus udělat Ondrášovka Cup. Další sezónu boj o medaile. A v další sezóně už boj o titul. A v další sezóně už zase silný klub. Kdyby se někde sehnaly nečekané prachy, možná by se to dalo zrychlit.)

    • Re: Druhá ligo, zachraň nás

      slaviator     před 14 lety 22.09.2010 06:51 |  
      0 0

      Ragued má 400 tisíc základ, k tomu individuální bonusy třicet jablek za remízu a sto jablek (!) za výhru. Je to ale reprezentant a nejlepší hráč Slavie, byť pravda derby se mu nepovedlo - ale komu by se po tom všem, co se kolem něhi za minulej měsíc událo, povedlo.... když by šel najednou skoro po hodině hry na plac... Ale Platilovi se to zdá moc. Dobře, chápu, i když si myslím, že Hocine si ty prachy zaslouží. Naproti tomu trenér Jarolím má větší plat, než mají dohromady dva trenéři na teoreticky dvou nejlukrativnějších místech v republice - reprezentace (Bílek má "jenom" sto tisíc měsíčně) a Sparty (Chovanec má dvěstě). Ale to Platilovi nevadí, když to tak veřejně neventiluje? "Hrajeme špatně, jsme v krizi, navíc musíme ENICu zaplatit přes sto milionů, tak budeme jednat s hráči i realizačním týmem o snížení základního platu všem o dvacet/třicet procent..."

    • Re: Druhá ligo, zachraň nás

      slaviator     před 14 lety 22.09.2010 06:58 |  
      0 0

      jinak co to je? šlape, nešlape, no tak jsme nevyhráli, no... hlavní problém je v útočnících, no... jo, ale v jakejch, když tu máme dohromady třičtvrtě útočníka??? ale hlavně, že v kabině není ponurá nálada... tak co, hráči si vždycky nějaký angažmá seženou, že jo, to že Slavie která před dvěma lety byla hegemonem českýho fotbalu hraje o záchranu nikomu nevadí... a co, jestli to nevadí Jarolímovi, hráčům ani vedení, proč by to mělo vadit nám fanouškům?

      • Re: Druhá ligo, zachraň nás

        DrFe1     před 14 lety 22.09.2010 09:14 |  
        0 0

        A navíc "Každý zápas je jiný, pokaždé jsme ho ztratili jinak.“...... no já bych minimálně o jednom společném jmenovateli věděl. Možná by ho KJ uviděl taky , kdyby se zahleděl do zrcadla.

        • Re: Druhá ligo, zachraň nás

          slaviator     před 14 lety 22.09.2010 10:15 |  
          0 0

          myslíš Jarolímovu pleš...? ale no tááák :)

    • Re: Druhá ligo, zachraň nás

      jiras     před 14 lety 22.09.2010 12:13 |  
      0 0

      Tohle je seriózní práce pro psychiatra. Až bude Nova natáčet kopii Dr. House, tak je KJ jasnej kandidát, povahově se na to hodí.

  10. Re: Druhá ligo, zachraň nás

    skman     před 14 lety 22.09.2010 09:30 |  
    0 0

    at tym prebere cipro misto scoutingu, stejne se musi platit, ale misto scoutovani bude trenovat a KJ at si jede zas "na dovolenou"