O Slavii

Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

Se Slavií se na horách v Krkonoších připravuje útočník Zbyněk Pospěch, bývalý hráč Slovácka, Liberce či slovenské Petržalky. Povolení trénovat dostal od Brna, kde je registrován.

"Zbyněk se s týmem připravuje od začátku soustředění, je tu s námi zatím na testech, o jeho budoucnosti se bude teprve rozhodovat," uvedl mluvčí Slavie Ondřej Zlámal.

"Rád bych Slavii a trenérovi poděkoval za šanci zapojit se do zimní přípravy, udělám všechno pro to, abych se co nejdříve dostal do náležité formy," uvedl Zbyněk Pospěch pro slavia.cz.

Zbyněk Pospěch (24.10.1982) odehrál v české lize 101 zápasů a vstřelil v nich 19 branek. Je to odchovanec Opavy, kde si také poprvé vyzkoušel první ligu. Odtud přestoupil do Slovácka a nastartoval tak dobrodružnou část své kariéry, na svůj poměrně mladý věk vystřídal dost klubů. Ze Slovácka ho získala Sparta, za kterou si však nikdy nezahrál. Odešel na hostování do Liberce, kam poté přestoupil. Zde pak v roce 2007 přestoupil do norského Odd Grenland, ale vytrval opět rok, aby se přesunul do Armedie Bratislava.

A tím začala jeho složitá část kariéry. Ještě v Brně odehrál několik zápasů, ale pak mu byla disciplinárkou zastavena činnost za to, že nezaplatil smluvní pokuty 100.000 eur svému bývalému agentovi Ondřeji Chovancovi. Ten se ohradil proti tomu, že fotbalista přestoupil z norského Odd Grenlandu do Artmedie Bratislava bez jeho vědomí. ORK pak případ vrátila arbitráži a Pospěch může od října loňského roku zase hrát až do rozhodnutí arbitrážní komise.

Podle našich informací by se vše mělo vyřešit do konce ledna a Pospěch by tak mohl nadále pokračovat ve fotbalové kariéře. Hráče v případu zastupuje Jiří Kubíček. Ve Slavii se nyní může připravovat a je záleží na něm, jak se fotbalově prosadí.

Foto: www.idnes.cz

Komentáře (158)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

    Artur (přítel SN)     před 13 lety 13.01.2011 09:59 |  
    0 0

    Agenti jsou zde tak trochu pátá kolona .. 100.000 eur ..to je mazec. Kdyz vezmu jak OCh. zpunktoval pRěstup Trappa do Plzně , od které za to dostal určite štedře zaplaceno ... Ono je jednoduche doporucit vypovedet smlouv a pak za pakatel nechat prodat do pRědem připraveného klubu. Ale holt agentí mafie vladne fotbalu :-)

  2. Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

    Ulquiorra     před 13 lety 13.01.2011 10:10 |  
    0 0

    A ja jsem za to rad. Jako hrace jsem ho ( az na eskapadu za Brno... ) do Slavie chtel. chut do fotbalu bude mit jak nikdo.

  3. Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

    polivka     před 13 lety 13.01.2011 10:24 |  
    0 0

    Máte nepřesné informace, ligu skutečně začal hrát v Opavě, kde byl zapůjčen na hostování ze svého mateřského klubu AC Sparta Praha, kde se neprosadil.

    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

      slimak     před 13 lety 13.01.2011 10:27 |  
      0 0

      nemáš pravdu, článek je správně

      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

        polivka     před 13 lety 13.01.2011 10:29 |  
        0 0

        není, o fotbalu mám přehled- správný

        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

          slimak     před 13 lety 13.01.2011 10:33 |  
          0 0

          nic proti, ale tady citace z idnes : ,,Odchovanec Opavy, který v létě 2004 přestoupil do Slovácka. Po roce podepsal Spartě, ale ta ho obratem poslala na hostování do Liberce. V létě 2006 se do Sparty vrátil, absolvoval s ní přípravu, ale den před začátkem ligy přestoupil do Liberce. V březnu 2007 přestoupil do norského Odd Grenland. Po roce tam skončil a od zimy 2008 zamířil do Artmedie Petrželka. Od ledna 2009 se stal hráčem Brna."

        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

          Troubi     před 13 lety 13.01.2011 11:01 |  
          0 0

          nedelej nam tady z toho polivku...

          • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

            Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 13.01.2011 11:03 |  
            0 0

            doslova bramboračku..

    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

      slaviator     před 13 lety 13.01.2011 11:35 |  
      0 0

      Pospěch je odchovanec opavskýho fotbalu, hlavně že máš "správný" info, že je odchovanec Sparty

  4. Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

    qazwerty     před 13 lety 13.01.2011 10:46 |  
    0 0

    Hm, podobný typ jako Aleš Besta...

    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 13.01.2011 10:58 |  
      0 0

      Mel jsem to na jazyku.. Besta byl pry pripraven na podzim nastoupit.. neni to buhvijakej hrac, ale aspon je duraznej utocnik.. podle me kvalitativne neni moc daleko za naumovem.. v ty bide se mohl zkusit.. misto toho se tvrdilo, ze je nemocnej.. petrous ci kdo se nechal slyset, ze ho nechce, pac toho moc neodkopal v posledni dobe.. a vzali jsme pospecha... ok, je mi to vcelku jedno, ale jen pripominam, ze bestu zrejme musime platit.. tyhle zakulisni hratky fakt nechapu, nevim, cim se ridi lidi pracujici ve slavii a komu je to ku prospechu..

      Uz jsem rikal, ze pro nas je jedno, ktery prumerny hrac do utoku prijde. Samozrejme preju zdenkovi, at se mu dari.. Nas ale trapi podstatnejsi veci.

      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

        Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 13.01.2011 11:03 |  
        0 0

        Možná byl problém v tom, že Besta prohlásil, že tak jako tak s fotbalem za rok skončí. Možná to byl pro Petrouše impuls, proč na něj nespoléhat. Však víme jak pořád tvrdí, že je třeba mít hráče, kteří na to mají charakter..

        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

          qazwerty     před 13 lety 13.01.2011 11:24 |  
          0 0

          To by byla otázka, jestli by Besta skončil, kdyby ve Slavii pravidelně nastupoval...A kecy o charakteru hráčů bych nebral vůbec vážně...O tom vypráví skoro každý...

        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

          Viking     před 13 lety 13.01.2011 12:56 |  
          0 0

          Jestli potřebujeme hráče do nepohody, tak mi Besta pořád vychází jako jeden z vhodných. IMHO když ho beztak budeme celý jaro platit. I kdyby se ukázalo že na to nemá, tak přeci vyjde nastejno jestli bude chodit s áčkem nebo ležet na kanapi...

  5. Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

    qazwerty     před 13 lety 13.01.2011 10:58 |  
    0 0

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/100256/krejci-kvuli-zlomenine-zmeskam-pripravu.html
    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/100200/kweuke-provokoval-fandy-slavie-podrezu-vas.html
    Nedalo mi to, abych sem nevložil dva odkazy...Co se týká Kweukeho, tak bych to ani nekomentoval a ať si máchá rukama, jak chce...Takový tvor nemůže nikoho ani omylem urazit...Spíš bych se pozastavil nad zákrokem Breznaníka na Krejčího...Pokud disciplinárka tvrdě nepotrestá takový nechutný a zcela zbytečný zákrok, tak bych potrestal celou disciplinárku...Takové zákeřné, brutální a jasně úmyslné fauly ohrožující zdraví hráčů nemají, a nejen ve fotbale, co dělat...

    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

      Troubi     před 13 lety 13.01.2011 11:05 |  
      0 0

      opatrne s tim tvorem! aby te mistni moraliste neoznacili za xenofoba a rasistu...uz to tady jednou bylo...

      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

        DrFe1     před 13 lety 13.01.2011 12:03 |  
        0 0

        No tak to, že to je xenofóbní a rasistický je celkem zjevný. To není žádný moralizování, pouze popis reality.

        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

          qazwerty     před 13 lety 13.01.2011 12:24 |  
          0 0

          Myslíte ta jeho gesta...jj...:)

  6. Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

    Viking     před 13 lety 13.01.2011 11:06 |  
    0 0

    Mno sázet na nerozehraného Pospěcha, který se neprosadil ani v Brně... Ještě dva útočníci musí přijít.

    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

      Jiri1     před 13 lety 13.01.2011 11:31 |  
      0 0

      Zdravim, jiste je prichod Pospecha alespon dilci snahou , ale je to skutecne jen na pul roku a hlavne smluvni podminky, kdy se strany chteji dohodnout po verdiktu arbitrazni komise asi budou spis kratkodobym resenim pro klub, jen aby se hrac u nas nepripravil, pak nedostal nejakou nabidku a neodfrcel jinam. Prichod Daniho z Dukly se podle vyjadreni medii posouva o nekolik dnu pry je zase ve hre odchod Milana Cerneho, ktery by vyresil alespon nejkriklavejsi dluhy vuci hracum i bafikum,kteri snad ejake penize v lednu videli ale ne vsechno. To se yka i Dens , ktery nas dal k arbirazi z prislib vyrovnani castky se obe strany dohodly na smiru.

      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

        slaviator     před 13 lety 13.01.2011 11:36 |  
        0 0

        Příchod Pospěcha by mohl být na dýl než na půl roku, rozhodně spíš než Chigoua nebo Slepičky.

        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

          Jiri1     před 13 lety 13.01.2011 12:16 |  
          0 0

          Zdravim, pokud vim nebyt aferky s Chovancem uz by davno byl opet za kopecky.

          • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

            slaviator     před 13 lety 13.01.2011 12:20 |  
            0 0

            aférky... Já to ani jako aférku nevidím, Pospěch udělal v životě několik blbostí, třeba když řídil ožralej auto, naboural a pak se schovával v dálničím restaurantu... Ale ohledně Chovance je v tom nevinně, postupoval tak, jak to dovolují směrnice FIFA (hráč si může sám sjednat angažmá, i když má jinak hráčského agenta) a nemůže za to, že Chovancovi se nelíbilo že by přišel o provizi z přestupu a už vůbec nemůže za to, že DK to Chovancovi zbaštila.

            Ale já doufám v to, že během tý doby co nehrál, tak si dal hodně věcí v hlavě do pořádku a bude skutečně zažranej do fotbalu. Nevím, jakou má teď kondičku, nevím jestli bude střílet góly, ale věřím, že na hřišti nechá duši a že bude jezdit po prdeli a bojovat.

            • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

              Jiri1     před 13 lety 13.01.2011 12:36 |  
              0 0

              Ano souhlasim s tim, ze Ondrej Chovanec neni plakatovy hrdina, ale ono to ma i druhou stranku mince , on pro Pospecha lecos udelal a neslo jen o drobne.

        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 13.01.2011 12:54 |  
          0 0

          Já si taky myslím, že příchod Pospěcha bude na dýl než půl roku - 3 měsíce se budeme tahat s ORK, 3 měsíce s Chovancem a 6 měsíců s jeho odvoláním k vyšší instanci, takže se to bude táhnout tak do Vánoc 2011 :-((

  7. Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

    slaviator     před 13 lety 13.01.2011 11:25 |  
    0 0

    Tak kdo mi to nevěřil? :)

    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

      Ulquiorra     před 13 lety 13.01.2011 11:36 |  
      0 0

      Jeste, ze jsi tu pravdu mel :)

  8. Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

    urs (přítel SN)     před 13 lety 13.01.2011 11:45 |  
    0 0

    zdravím :)
    dlouho jsem se tu neukázal, ač pravidelně čtu všechny diskuse..
    pokud by to vyšlo alespoň na toho půl roku - je to první vlaštovka jak zkvalitnit útok a zachránit tak ligu, protože tento hráč, jak již napsal některý z kolegů, bude mít do fotbalu chuť a to je přesně to, co potřebujeme..

    snad to vyjde a bude přínosem - těším se do edenu a nelámal bych hůl ani nad platilem, či petroušem - ti dva se určitě snaží jak nejlépe dovedou, aby se to ve slávce nepodělalo ještě víc a my jim v tom jako fans musíme pomoci a i přes špatný výsledky chodit podporovat LIVE na stadion - teď nejde ani o to "komu vůbec sypeme naše peníze ze vstupnýho," teď jde o podporu týmu na hřišti naší přítomností a zadara nás na zápasy asi nepustí :)

    tak zatim a fandit jako za mlada ;)

    urs

    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

      Jiri1     před 13 lety 13.01.2011 12:14 |  
      0 0

      Zdravim ,donutil jste mne k reakci, oba panove si musi uvedomit, ze vedle maximalni snahy zachranit klub existuje neco jako hrdost, kterou citim jako Slavista , pokud se oba zdrzi podobneho medialniho skandalu jako v Ceske televizi a jako nejvhodnejsi hrac pro Slavii mi nebude vnucovan Repka , popripade nebudu ujistovan pred vanoci , ze prezijem , abych si prvni den po dovolene p. Platila precetl, ze nejlepsi by byl konkurz, pokud mi trener nebude vnucocat , ze je Bohemak, tak mozna prejdu i to , ze oba panove vztah k tomuto klubu nemaji , pro Petrouse je to jen a jen odrazovy mustek vys/nemyslim , ze by s nami spojoval sva dalsi leta/ a pro p. Platila prijemna zmena a privydelek k rente , kera opravdu neni minimalnim duchodem.

      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

        Ulquiorra     před 13 lety 13.01.2011 12:18 |  
        0 0

        Zdravim, vnucoval snad nekdo, ze je Bohemak ? Vnucoval nekdo Repku ? Zminili to tam...Proc je kolem toho tolik povyku... Typologicky stejny hrac jako Repka by nam ted vytrhl trn z paty, tak proc to nepriznat.

        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

          slamacek (přítel SN)     před 13 lety 13.01.2011 12:27 |  
          0 0

          Repku bych zkousnul. jasne z toho vyplivalo, ze se jedna o "blazna v kabine a nahristi" ale toho siegla zminovaneho nezkousnu. promin ale slavia mela lepsi utocniky nez tohoto doklepavace. pokud vemem stejny rocnik mohl zminit napr. KUKU. ale to ne. obrazek onem mam. kricet na nej nebudu. musim se vyrovnat s nekym jako je petrous na nasi lavici. chodit tam budu a buda kricet, abychom se alespon zachranili. to je prvorade.. snad se vse ostatni pak doresi a mi se odrazime zase ke svetlym zitrkum.

          • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

            Saul_Hudson (přítel SN)     před 13 lety 13.01.2011 13:13 |  
            0 0

            Siegla podle mě na 99% zmínil kvůli tomu, že těsně před tím pořadem běžel na ČT4 sportovní sestřih, tam byla reportáž ze silvestrovskýho derby, při kterym dal Siegl hattrick.

        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

          qazwerty     před 13 lety 13.01.2011 12:31 |  
          0 0

          Tak mohl zmínit některé slávisty z doby kdy on sám hrával...ať už Jana Suchopárka, Martina Pěničku nebo Jiřího Lercha...A proč vůbec mluvil o Bohemce? Vždyť se k tomu nemusel vůbec vyjadřovat...bylo to zcela zbytečné...Prostě mám z lidí ve Slavii hodně špatný pocit...A ani radši nechci moc zjišťovat jak se vše doopravdy má...

          • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

            qazwerty     před 13 lety 13.01.2011 12:44 |  
            0 0

            A z útočníků mohl zmínit třeba Pavla Kuku, Iva Knoflíčka, Pavla Řeháka...

          • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

            EdCable     před 13 lety 13.01.2011 16:24 |  
            0 0

            Komentator se ho ptal primo na "typove hrace jako Repka". On ho z vlastni vule nezminil.

      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

        urs (přítel SN)     před 13 lety 13.01.2011 14:12 |  
        0 0

        oba pánové jistě svoji hrdost mají a je jen (bohužel?) na nich, jak naloží jednak s ní, a jak naloží se svojí funkcí v hierarchii společnosti zvané SK SLAVIA PRAHA a.s. nebo co to momentálně je..
        my můžeme jen doufat, že se jim povede husarskej kousek a slávii nepotopí ani ten, ani ten..

        urs

  9. Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

    piero (přítel SN)     před 13 lety 13.01.2011 12:43 |  
    0 0

    Pokud bude mít potřebnou fyzičku a AK bude umožněno hostování nebo přestup dp Slávie, potom bych se jeho angažování vůbnec nebál. Pokud se nemýlím, docela jim to v Liberci s Kiselem šlo, takže by mohli na to znovu navázat. Je to určitě hráč koncový, důrazný s dobrou hlavičkou, jeden z mála, který se nebojí jít do těla protihráči ato budeme na jaře určitě potřebovat. Ve Slovácku ( Synotu) si uměl i vyhovět s Ivanou, takže by to mohlo případně klapat s Chigouem.

    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

      harry     před 13 lety 13.01.2011 12:55 |  
      0 0

      Bohužel se mýlíš-Pospěch s Kiselem v Liberci nikdy nehrál.Těsně se minuli,když přišel P. do Liberce(ze Slovácka,a pak následně administrativně ze Sparty výměnou za Doška a mám snad pocit,že první zápas za LBC hrál právě proti Spartě),byl už Kisel čerstvým sparťanem.
      Já se navíc obávám,že 2 roky bez fotbalu nejde jen tak dohnat.Uznávám,že před odchodem do Norska to byl velmi zajímavý hráč,ale pak....no comment...

  10. Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 13.01.2011 12:51 |  
    0 0

    Pořád se tady ještě řeší Petrouš, tak napíši pár slov.

    Že zmínil Siegla, to je v pořádku - když se řekne ligový útočník-zabiják, nikdo jiný mě nenapadne.

    S tím Řepkou měl být o hodně obezřetnější - ano, velice kvalitní obránce, ale taky komická postavička českého fotbalu, kterou jako osobnost vnímají jenom ve sparťanském kotli a nikde jinde.

    Zazdil to až tím svým bohemáctvím. Klubismus je v lepším případě pohádka pro malé děti, v horším případě alibi systémových tunelářů jako KJ či TR. Ale když trenér klubu, který se nakazil od svých sousedů nemocí KSE (klokaní spongiformní encefalopatie, vyznačuje se neprůhlednými finančními toky, fanošky jako jediným fungujícím kapitálem v klubu, podivnými vlastnickými vztahy) se takto neomaleně přihlásí k šiřiteli choroby, tak je to projev totálního fotbalového křupanství.

    Tenhle tělocvikář není hoden trénovat Slávii. Radši prodám o jednoho hráče víc a budu mít na skutečného trenéra, než abych nechal stávající kádr hrát pod tímhle zoufalcem.

    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

      Jiri1     před 13 lety 13.01.2011 13:05 |  
      0 0

      Ano dobre hodnoceni, ja bych v tyhle chvili chtel slyset i pozitivni veci, nez hned dostat po novym roce tuhle sodu, Cet jsem nekde vybornou poznamku , ze by se treneri i manazeri meli na podobne vystoupeni pripravit, cili mel zafungovat pan Zlamal.

      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 13.01.2011 13:13 |  
        0 0

        Ano, Zlámal je coby profesionál měl připravit na vystoupení ve dvou směrech:

        1) Aby se největší průšvihy, k nimž není známo řešení, podařilo ututlat.
        2) Aby zástupci klubu nebyli v televizi za úplné blbce.

        Bod 1) se zdařil patrně díky tomu, že ani Platil s Petroušem moc nevědí.

        Bod 2) se u Petrouše nezdařil a je zřejmě neřešitelný (leda MP do médií vůbec nepouštět), zato Platil se docela snažil a dělá pokroky. Přesto není schopen vystoupit bez protiřečení, spoléhá na to, že to lidem nedojde. To se tedy mýlí, ale většina lidí jsou naštěstí pro něj blbci.

        Čím dál více vzpomínám na elegantního Lešku. Vedl to sice ve schodcích, ale prachy nakonec vždycky někde sehnal, hrály se poháry a vystupovat uměl.

      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

        qazwerty     před 13 lety 13.01.2011 13:15 |  
        0 0

        Tak u toho gólového zabijáka mohl zmínit klidně někoho neutrálního...např. Radka Druláka...Jinak s celým hodnocením souhlasím...A k té přípravě na TV vystoupení měl zafungovat tiskový mluvčí a nachystat účastníky na tuto debatu...ikdyž někoho připravit ani nejde...

    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

      Artur (přítel SN)     před 13 lety 13.01.2011 13:48 |  
      0 0

      Siegl 4x po sobe nejlepsi strelec ligy , nikdy se neprosadil v zahranici ale v nasi samostatne lize nebehal produktivnejsi utocnik, Řepku zminily v naproste tragedii nasi obrany,ze by si tam mel nekdo zjednat napravu a naprosto s tim souhlasim!! , bez Řepky by byla Sparta polovicni jakou hrala bidu kdyz tam uradovaly Petrášové, Lukášove a jina kopyta ! Uplne to same jako ted u nas.. A zmineni Bohemky? ve světě trenuje snad jen Guardiola a Solšér svoje domovske kluby , tak prijde Ulicny ( Olomouc) Petržela ( Bohemka ) , Hřebík ( Sparta ) či snad nekdo jinej budete štastnější? A neargumentujte tragikama jako Beránek nebo Cipro.

      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

        bongor     před 13 lety 13.01.2011 14:17 |  
        0 0

        Beránek nebyl žádnej tragik,Za něho jsme hráli hodně dobře,stejně tak za Cipra s Pešicem.

      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

        Jiri1     před 13 lety 13.01.2011 14:22 |  
        0 0

        Zdravim, jestli fandite Slavii ,tak vite o cem mluvime, ani Vami zmineni treneri nikdy ve svych novych pusobistich nevyzvedavali problemove hrace konkurence a treneri zacnu Jarolimem, jiste vite , ze se pred vanoci objevili v noviach clanky , jak Slovan co nevidet vyhodi Jarolima , zajimaL jsem se o to a vysledek, Jarolim ma volnou ruku v prestupech , chceme po nem koncepcni praci. To same Cipro, u nas nepotrebny a podle mineni vedeni drahy vyhedavac talentu dokaze privest na testy do povincich Budejovic hrace , kteri souhlasi i s pripadnymi podminkmi provincniho klubu.

        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

          slaviator     před 13 lety 13.01.2011 14:41 |  
          0 0

          ...a které Cipro objevoval za prachy Slavie. Smetanu teď ale slízne někdo jinej, no.

          • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

            Jiri1     před 13 lety 13.01.2011 14:49 |  
            0 0

            Zdravim, umel bych si predstavit jine lidi z vedeni ,kteri by za svou praci zaslouzili odchod,jenze to je prave ten problem, na ty Platil nemuze nebo nechce.

        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

          Artur (přítel SN)     před 13 lety 13.01.2011 22:58 |  
          0 0

          Dobry den Jiri , vite kdo chce psa biti hul si vzdy najde .Pan Petrouš mi prijde naprosto v pohode uměrně situaci , uvidime jaké budou vysledky na jaře. Musime verit ze se to podari vše zachranit !, kdybych si mel brat k srdci všechno co se mihne v novinach uz davno visim nekde na stome :-) Véřme v lepší zitřky jen to pořád jen čutaná a naše zábava nedělejte z toho vědu:-) !

    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

      Troubi     před 13 lety 13.01.2011 15:02 |  
      0 0

      zvan je predevsim slaviator:D

  11. Mimo téma: Zoltan Hercegfalvi

    Zoltan     před 13 lety 13.01.2011 17:06 |  
    0 0

    Koukal sem na jeho stranku na wikipedii a překvapilo mě, že má ve statistikách uvedeno, ze za nas vstrelil 16 golu a odehral 40 zapasu. Mám na něj jen matnou vzpomínku, ale muzete me nekdo vyvest z omylu, ze tolik golu opravdu nedal? http://en.wikipedia.org/wiki/Zolt%C3%A1n_Hercegfalvi

  12. Petroušův online

    rudahvjezda     před 13 lety 13.01.2011 18:29 |  
    0 0

    nechci mu nasazovat psí hlavu, ale kdyby si mohl vybrat kohokoli z gambo ligy, tak to bude horváth??? a já myslel, že nás tlačí bota v útoku...
    podle mně to vypovídá nejen o jeho mediální nezkušenosti, ale hlavně o tom, že žádnou koncepci nemá.

    • Re: Petroušův online

      FrancoisMerlin     před 13 lety 13.01.2011 19:03 |  
      0 0

      Já v tom koncepci vidim, chce sestavit tým, který bude pravidelně vyhrávát silvestrovská derby. :-)

    • Re: Petroušův online

      eomer (přítel SN)     před 13 lety 13.01.2011 20:40 |  
      0 0

      Já myslím, že v něm vídí hlavně tahouna, než záložníka s přehledem.

  13. Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

    japhy     před 13 lety 14.01.2011 09:02 |  
    0 0

    A jsme bez Vlčáka...Tedy pokud naši všemocní čtou Novinky

    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

      jane (admin)     před 13 lety 14.01.2011 09:06 |  
      0 0

      Na druhou stranu - pokud tady nekdo volal po nekom, kdo by zorganizoval byvale hrace Slavie k nejakemu natlaku na vedeni, tak Vlcak by mohl byt ten, kdo by ostatni presvedcil k nejake akci.

      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

        Eluin (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 09:17 |  
        0 0

        Souhlas, i když moc tomu nevěřím.

      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

        LordEdmund     před 13 lety 14.01.2011 09:22 |  
        0 0

        Přesně tak, zrovna Standa má obrovskou zásluhu na vzestupu Slavie. Musí ho současný stav ohromě mrzet.
        Je to osobnost a možná nám už může více pomoci svým vlivem,než na hřišti. Snad se pŕidají ostatní, jako Šmíca, Kuka a další.On se i Petrouś v tom Kamelotu vyjádřil podobně, jen to zapadlo v té snůšce nešťastných formulací, které tenkrát pronesl. Možná opravdu spěje doba k tomu, źe se vlastníky dozvíme. Pak by měl následovat prodej, nebo doplnění vlastnické struktury o nékoho,kdo to zvedne. On i Platil by asi uvítal, kdyby mohl odtajnit vlastnickou strukturu.Lépe by se mu sháněl nový partner.

        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

          Viking     před 13 lety 14.01.2011 09:25 |  
          0 0

          Díky Stando!!!

          Doufám že to za upřímnost neodsereš, teď se snad chytnou i ti ostatní...

      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

        Troubi     před 13 lety 14.01.2011 12:05 |  
        0 0

        Vlcek a nekoho k necemu presvecit ci neco zorganizovat? Vzdyt kdyz zacne prset, tak se rozbreci a paklize se prida i lehky vanek, tak sklopi hlavu, rekne si, ze je to jeho vina a utece...

    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

      jiras     před 13 lety 14.01.2011 10:00 |  
      0 0

      Sice to řekl dobře, ale od svého návratu je na hřišti naprosto k ničemu.

      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

        jirkka     před 13 lety 14.01.2011 10:23 |  
        0 0

        Standa konečně řekl po čem tu všichni volali. Snad se k němu přidají i další slávistické ikony. Začíná se i vytvářet medialní tlak na majitele. Např, ta anketa na novinkách. Nepůjde to hned, ale snad se vše začíná pomalu obracet k lepšímu.

  14. Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

    jnnxx     před 13 lety 14.01.2011 09:44 |  
    0 0

    V sobotu se mělo hrát proti Dynamu Dresden, ale jako aktualita na jejich stránkách je změna soupeře, místo Slavie Varnsdorf. Zaujala mne však poznámka o novém vedení ve Slavii... Co na to zákulisí?

    "Nachdem Dynamo vom tschechischen Traditionsklub Slavia Prag durch dessen Testspielabsage kurzfristig vor eine große Herausforderung gestellt wurde, haben die Schwarz-Gelben schnell Ersatz gefunden. Statt gegen Slavia geht es nun am Samstag in Heidenau gegen den SK Slovan Varnsdorf. Die neue Führung von Slavia hatte sich nicht mehr an bereits im Dezember gegenüber den organisierenden Agenturen getroffene Zusagen gebunden gefühlt und die Partie am Mittwochabend abgesagt."

    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

      LordEdmund     před 13 lety 14.01.2011 09:54 |  
      0 0

      a co takhle pŕeklad?

      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

        LordEdmund     před 13 lety 14.01.2011 10:03 |  
        0 0

        tak z překladače vypadlo toto:-)
        "Po Dynamo české historie, klub Slavia Praha utkání zrušení podána v krátkodobém horizontu zůstává hlavní výzvou pro černé a žluté barvy si rychle našel náhradu. Namísto proti Slavii je to teď v sobotu v Heidenau proti SK Slovan Varnsdorf. novým vedením Slavia měla již nejsou vázány v prosinci ve srovnání s pořádající agentury přijaté závazky a cítil odvolal zápas ve středu večer. "

        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

          Jiri1     před 13 lety 14.01.2011 10:15 |  
          0 0

          Zdravim, nekteri nasi hraco, kteri davaji rozhovor maji hodne kratku pamet, jinak si ty dvy rozhovory pana Kisela i Vlcka nedokazu vysvetlit

          • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

            LordEdmund     před 13 lety 14.01.2011 10:29 |  
            0 0

            Každej rozhovor je jinej.
            No, Kisel na to jde pragmaticky ,jako profik, bez emocí.Ale nevadí mi to,na hřišti je nositelem kvality a bojovnosti.Od něj nepotřebuji slyšet,jakej je to slavista. Střídá kluby jak trenky,odvádí sluśnou práci, tak proč ne.Nemůźeme mít klub ze samejch slávistů až za hrob.Kisel nemusí mít dlouhou paměť, nebyl tady,když byly úspěchy:-)
            Standa oproti tomu je myslim hrozně smutný ze situaci, která vznikla ve slavii,kterou pomohl dostat na vrchol. Jsem rád,že má jiný přístup, než Karolko a nebojí se ho sdělit.Přiznává i svoji chybu,chybu hráčů a přidává se jako první hráč veřejně k množině, které vadí, źe se majitelé o Slavii nestarají a jsou anonimní.
            Proto jiri nechápu tvoji narážku na krátkou paměť. PLS vysvětli to.díky.

        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

          jnnxx     před 13 lety 14.01.2011 10:21 |  
          0 0

          Ta jo naprosto šílená věta, myslím ten německý text. Já jsem ho pochopil následovně: Nové vedení Slavie se necítilo již vázano sliby, která přislíbylo již v prosinci pořádající agentuře a ve středu zápas odřeklo....
          Ale chtělo by to asi lepšího lingvistu než jsem já...

          • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

            mart     před 13 lety 14.01.2011 11:16 |  
            0 0

            Nechtelo :), je to dobry. Skromnost?
            Die neue Führung von Slavia hatte sich nicht mehr an bereits im Dezember gegenüber den organisierenden Agenturen getroffene Zusagen gebunden gefühlt und die Partie am Mittwochabend abgesagt."
            Nove vedeni se jiz neciti vazano prislibem danym poradajic organizaci uz v prosinci, a tu stredu proste odreklo.mart

            • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

              jnnxx     před 13 lety 14.01.2011 11:21 |  
              0 0

              Díky.-)

              • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                mart     před 13 lety 14.01.2011 11:35 |  
                0 0

                "To je naprosto šílená věta, myslím ten německý text."
                jnnxx .... ehm, vetsina nemeckych vet je naprosto silena, tak proc ne ta vyse uvedena, ze :D

                • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                  martyni (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 11:39 |  
                  0 0

                  Marte, myslite formou nebo obsahem? :-))))

                  • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                    mart     před 13 lety 14.01.2011 11:56 |  
                    0 0

                    Tak, to bych asi spis prenechal odbornikum :). Ale pokud jde o obsach, mozna bych zminil pani Merkel, tam se da (i v posledni dobe) casto najit smysl , cili pokud jsem generalizoval, asi jsem spis mel na mysli formu (:D), ale samozrejme i tady jsou vyjimky..... treba, ... treba pan Heinrich Heine a jeho Lorelei, ... to je celkem dost pecka :)

                    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                      martyni (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 12:02 |  
                      0 0

                      ..:-)). No co se silenosti obsahu tyce, myslel jsem tentokrat obsah teto konkretni vety..

                      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                        mart     před 13 lety 14.01.2011 12:03 |  
                        0 0

                        :D, uz sem si presednul, .... doslo :)

                        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                          martyni (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 12:14 |  
                          0 0

                          ale vsak ono se to dalo vztahnout i obecne, coz je tez velmi zajimava otazka.. ovsem ja bych si netroufal poustet se do takoveho filosofovani a nechal bych to tez odbornikum..:-))). ..ale nic proti nemcum..:-)

  15. Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

    Kunetice     před 13 lety 14.01.2011 10:19 |  
    0 0

    Až na to že v rozhovoru prohlasil že nemyslí tím platila a rosena že ti dělají pro slavii strašně moc!!!!!
    Tak nevím jestli on (vlček)je ten správný člověk na nátlak protože čí chleba jíš toho píseň zpívej!

    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

      Jiri1     před 13 lety 14.01.2011 10:26 |  
      0 0

      Zdravim tak teady dobre , Vlcek i Kisel velmi dobre znaji zakulisi nynejsi situace , Kisel navic a Vlcek tez jane rekli Platilovi sve , ty reci o tom , ze nic nevim, nic neplanuji radeji nebudu komentovat a Vlcek , ze nezna majitele.........

      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 10:31 |  
        0 0

        Jiri, prosim srozumitelneji. tedy co, vlcek majitele zna? a vy je znate?

        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

          Jiri1     před 13 lety 14.01.2011 10:44 |  
          0 0

          Zdravim ode mne to jasnejsi nemohlo byt, ja chapu , ze na verejnosti je nutne drzet basu , ale nechapu proc nerekne vsechno a slova Kisela , ze veri Platilovi, to snad nebudu radei vubec komentovat. A znalost majitelu, ze Vlcek nic nevi, mozna ofiko.......

          • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

            martyni (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 11:03 |  
            0 0

            "chapu, ze na verejnosti je nutne drzet basu, ale nechapu proc nerekne vsechno?" ...popravde, ja nechapu..
            Odhlednuli od tohoto slovniho pingpongu, mam dojem, ze se vsem tak trochu hodi, ze vlastnici nejsou znami.. vsichni lidi uvnitr slavie mluvi o jakemsi imaginarnim vnitrnim nepriteli, ktery to vse zavinil.. KJ o penezich nerozhodoval, Rosen za nic nemuze, je jen predseda predstavenstva, Platil dela vsechno mozne i nemozne, vlastne vsechno je tak nejak v poradku.. a ten pruser se stal tak nejak sam.. nebo za nej muze jiste jen Dolezal s Enicem.. znate film od Triera "Kdo je tady reditel?" Trochu mi to pripomina nasi situaci.. sef firmy si vymyslel imaginarniho majitele, ktery dela vsechny nepopularni rozhodnuti

        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

          slaviator     před 13 lety 14.01.2011 10:47 |  
          0 0

          Majitelem je pan Jiří. :-) A máš to, martyni! :))

        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

          Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 10:51 |  
          0 0

          :D

          • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

            Jiri1     před 13 lety 14.01.2011 10:56 |  
            0 0

            mily Lukasi to ze mas naky info , ktere ti v ramci jisteho kseftu dodava jisty...... ze Slavie, je jedna vec, to ze si Vlcek nedokze vzpomenou na to , jak dlouho on osobne nebere penize vec druha, ja jen nechapu proc se vsichn hon za mitelem jako spasou , kdyz ten stejne ted nemuze nic delat a treba ani nechce

            • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

              jnnxx     před 13 lety 14.01.2011 11:00 |  
              0 0

              "hon za mitelem jako spasou" mám tomu rozumět "honí za majitelem jako spásou". Pokud ano, tak kdo jiný muže něco dělat než majitel? Nebo jsme už v rukou konkurzního správce?

              • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                Jiri1     před 13 lety 14.01.2011 11:10 |  
                0 0

                Zdravim za preklepy se omlouvam, je zrejme , ze majitel sve dalsi kroky s nami nespojuje, je zrejme , ze Platil ma urcite mantinely, je zrejme ze Rosen alespon proted zmizel z jeviste, co to tedy muze znamenat jineho nez , ze v pozadi musi byt nutne nekdo jiny a specialne u Vlcka bych pochyboval i vzhledem k jeho roli v kabine, kyby nevedel ktera bije.

                • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                  jnnxx     před 13 lety 14.01.2011 11:19 |  
                  0 0

                  Tak si to trochu urovnejme. Jirko, ty tvrdíš, že Platil má mantinely, Rosen s námi další kroky nespojuje, a v pozadí musí nutně někdo být. Načeš se na stránkách dynama dresden objeví informace, že nové vedení slavie odřeklo ve středu večer přátelský zápas... nějak moc otazníků, navíc Platil říkal, že v půlce ledna by měl přijít silný partner... Tak kurňa prodali nás nebo ne?

                  • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                    martyni (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 11:37 |  
                    0 0

                    zajimava otazka..

                • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                  LordEdmund     před 13 lety 14.01.2011 11:20 |  
                  0 0

                  Tak každopádně je situace dále neúnosná a vypadá to, že to k něčemu spěje, že je něco ve vzduchu a něco se musí stát.Cítím, že brzy. Pŕál bych si aby to byl pocit příchodu něčeho nového pozitivního,ale je taky klidně moźné, že poslední zhasíná.:-( a s profesionálním fotbalem je ve slavii na pár let konec.

                  • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                    Jiri1     před 13 lety 14.01.2011 11:56 |  
                    0 0

                    zdravim, zapas je zruseni z duvodu rekneme financnich........, probihaji nejaka jendani to je jasne, jenze ted jde vo to ,aby to nedopadlo jako s temi predeslymi.

                    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                      jnnxx     před 13 lety 14.01.2011 12:25 |  
                      0 0

                      Finančních? V Heidenau, 30 km od Hřenska, na umělce, III.bundesliga, navíc pro Drážďany je to předposlední zápas před začátkem sezony, oni ho v tento okamžik asi potřebují více než Slavia a ono to bude zrušeno z finančních důvodů?
                      Nepohybuji se ve fotbalových kruzích, používám jen svůj selský rozum, ale tohle mi přijde jako přitažené za vlasy... Dobrá, nemáme ani na naftu k Pirně, tak tam nepojedem a zrušíme to a omluvíme se. Ale proč budeme němcům vyprávět, že se změnilo vedení? To mi přijde šílený... Víte, Dynamu je úplně šumák co se u nás děje a jaké máme důvody nepřijet, prostě to Slavia odřekla, ale proč by tedy psali nové vedení... stále mi to vrtá hlavou....

                      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                        LordEdmund     před 13 lety 14.01.2011 12:33 |  
                        0 0

                        Na této tvoji interpretaci je vidét, jak jsme uź psychicky v pr deli a jak se chytáme kaźdého záblesku naděje:-)třeba i v překladu věty hledáme náznak...taky jsem tam viděl( chtěl vidět) nového majitele. Ale zase asi nic.

                        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                          jnnxx     před 13 lety 14.01.2011 12:52 |  
                          0 0

                          Ano, řekl jsi to naprosto přesně. Záblesk naděje. Víš snažím se těmto zábleskům nepodléhat, ale právě proto že tahle věta se objevila na německém serveru a nemá s českými novináři, zákulisními informátory, prostě s českým fotbalem nic společného, tak nevím, jsem prostě na pochybách a záblesku podléhám...

                          Navíc prostě nevěřím, že by to s Dynamem krachlo na penězích. To je blbost. Teplice s nima hrajou furt, teď nás nahradili Vanďákem, kterej je taky bída s nouzí, jejich žáci jsou na Děčínsku a Teplicku na turnajích pečený vařený.... jestli za to chtěli nějaký peníze, tak nevěřím v obrovské částky, podle mne tady Jiří neví a tak to skrývá za prachy (ale je to jen můj osobní názor).

                          • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                            jnnxx     před 13 lety 14.01.2011 13:00 |  
                            0 0

                            Nedá mi to....
                            Slavia pošle holky na turnaj do Drážďan, dorost do Frankenthalu, nebo jak se to jmenuje a pak by áčko nemělo na zápas v Heidenau?. Ne, to je prostě blbost, v tom je něco jiného. Peníze to dle mého nejsou, tomu prostě nevěřím.

                            • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                              qazwerty     před 13 lety 14.01.2011 13:04 |  
                              0 0

                              Tak takové turnaje si hráči či hráčky většinou platí sami...nebo to platí jejich rodiče....

                              • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                                Viking     před 13 lety 14.01.2011 13:10 |  
                                0 0

                                Tak něco tam ti Němci napsat museli, to bych jako bernou minci nebral...

                                Zvlášt mi zvláštní ale přijdou řeči o tom, že se Rosen stáhl do pozadí, i přesto je on ten, který Slavii kontroluje a nikdo jiný... Že tam někdo tajný drží nějaká procenta je sice hezké, ale tento podíl ho neopravňuje Slavii ovládat...

                                • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                                  Jiri1     před 13 lety 14.01.2011 13:19 |  
                                  0 0

                                  Zdravim co na to rict, je pravda ,ze nejake nabidky na prodej mel , to je fakt ,ktery Vam potvrdi treba i lide z kancelrzi na Slavii, je ale i fakt , te titiz lide vam bez vahani reknou ze Rosen proste vliv ma , ale ohraniceny a co je zajimavejsi velmi casto se veci deji podle jineho scenare nez by treba chtel viz Pelta, navic je asi potreba videt,ze nastup Plasila neby jen Rosenovym pranim. A snad ,jak tedy popsat jeho absenci i pri klicovych vecech ohledne dalsi budoucnost Slavie.

                                • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                                  jnnxx     před 13 lety 14.01.2011 13:32 |  
                                  0 0

                                  ...prostě jak psal kolega, už nám z toho hrabe:-) Ulich tam byl tři roky, ten by mohl zjistit, jaký nový vedení to zrušilo, ne?:-)

                            • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                              Jiri1     před 13 lety 14.01.2011 13:06 |  
                              0 0

                              Ale tady nejde o prachy za dopravu, s tema holkama jste to kapnul, Vy si myslite , ze jim klub plati cinnost, nebejt par obetavcu treba jako Richi, rodicu a drobnych sponzoru, ktere si shani sami , tak uz jen vzpominame na slavna leta , miliony to stoji , ale Slavia jim dava tipuju 10 procent.

                              • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                                Sokrates55 (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 13:26 |  
                                0 0

                                Dobrý den přeji Vám všem,
                                já se moc omlouvám pane Jiří1, ale pokud tedy máte informace a nebo zdroj, pak asi zřejmě víte co se bude dnes v odpoledních hodinách dít za přítomnosti p. Rosena a p. Platila v Edenu, a co bude asi zřejmě následovat.
                                Děkuji za odpověď.
                                Sokrates55

                                • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                                  Jiri1     před 13 lety 14.01.2011 13:35 |  
                                  0 0

                                  Ne tyto informace nemam, vim jen ze by nekdo mel majetkove prijit ci , ze ho premluvi k prodeji, to jsou informace asi ze zacatku ledna, jnak s hovorilo o ton, ze pokud se nikdo takovy do mesce nenajde tak je konec.

                                • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                                  jnnxx     před 13 lety 14.01.2011 13:35 |  
                                  0 0

                                  A dopr***e, (promińte mi ten výraz), ale teď jste těm konspiračním teoriím a analytickým závěrům nasadil korunu:-)

                                • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                                  LordEdmund     před 13 lety 14.01.2011 13:38 |  
                                  0 0

                                  Sokrate, mohl bys být prosím malinko otevřenější. Ta hra na shovávanou je dost náročná na nervy,na srdce a na jiné orgány určitě taky.Děkuji:-).

                                  • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                                    Sokrates55 (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 13:47 |  
                                    0 0

                                    Především se omlouvám se, že jsem zvolil tento způsob.
                                    Dnes se v Edenu sejde p.Rosen a p.Platil a půjdou za Vláďou Růžičkou na hokej, asi.....:-))
                                    Moc se Vám všem omlouvám, ale to už bylo tak šílený to všechno číst, že jsem chtěl tomu všemu trochu ubrat páru. A není to ani nic ve zlém vůči panu Jiřímu1. Tak se na mne prosím nezlobte.
                                    Já jsem jen rád, že Standa Vlček dodržel slovo a snad ho v tom další srdcaři a to i bývalí hráči slávie nenechají.
                                    Tak pěknou sobotu a neděli.
                                    Sokrates55

                                    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                                      martyni (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 14:06 |  
                                      0 0

                                      Zdravím, Sokrate.. no je to zajímave, ze se neco deje.. ted jeste jestli pujdou za Vladou, aby to prodal nebo aby to koupil..:-)). Vlada hraje v Litvinove..

                                  • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                                    Jiri1     před 13 lety 14.01.2011 13:50 |  
                                    0 0

                                    Proc bych mel lhat, ze zhruba od 9 ledna jsem mimo Prahu a skutecne nevim co se tam ted pece, mam urcite informace, ale to co bude zrovna v Edenu dnes nevim .

                                    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                                      jnnxx     před 13 lety 14.01.2011 14:03 |  
                                      0 0

                                      od 9.ledna je pryč celé áčko, že by jsi byl Jiří členem realizačního týmu?

                      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                        Fallen (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 13:59 |  
                        0 0

                        Mě by hlavně zajímalo, jestli s náma bude někdo ty přáteláky hrát až my budeme potřebovat, když se "nové vedení" necítí vázáno starými dohodami a ty zápasy ruší, když ten zápas potřebuje jen Dynamo. Tenhle přístup se mi vůbec nelíbí...

                        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                          lassiter     před 13 lety 14.01.2011 14:13 |  
                          0 0

                          Ale tak čert ví, co v tom je. Na druhé straně by to nebylo nic překvapivého, pouze pokračování tradice započaté p. Doležalem a upřednostňování krátkodobě výhodných řešení, zpravidla velmi buranských.

                          • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                            Jiri1     před 13 lety 14.01.2011 14:26 |  
                            0 0

                            Tak to rozhodne ne , nejdel oo zadne buranske rozhodnuti, je treba jasne rict , ze proste jde o prachy.

                        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                          Jiri1     před 13 lety 14.01.2011 14:14 |  
                          0 0

                          Dobry vtip, s tim Ruzickou jste mne taky prekvapil, mohu jen potvrdit ,ze by za nim dnes asi nedosli, Sokrate sileny je pristup vedeni, my jen muzeme napsat , to co vedeni necini a melo by , informovat otevrene o stavu Slavie a samozrejme odkryt karty i s majitelem , ktereho sklonuji temer vsichni.

                          • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                            SKS70     před 13 lety 14.01.2011 14:54 |  
                            0 0

                            Tak skloňovat jej může každý, ale já fakt netuším, o koho se jedná.

                          • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                            martyni (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 15:17 |  
                            0 0

                            kdyz uz ho vsichni sklonuji a jen my jsme uplne mimo, tak byste to jiri mozna mohl sem napsat.. mam ten dojem.. :-)

                            • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                              martyni (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 15:18 |  
                              0 0

                              pokud ovsem nemyslite taky ruzicku, kdyz uz se dneska babram v tech sifrach..

                              • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                                martyni (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 17:20 |  
                                0 0

                                a to je skoda, ze tahle otazka zustava bez odpovedi..

            • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

              slaviator     před 13 lety 14.01.2011 15:43 |  
              0 0

              Ze Slavie mi nikdo v rámci žádného kšeftu žádné info nedodává.

              • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                Jiri1     před 13 lety 14.01.2011 15:51 |  
                0 0

                Vite co ,podivejte se radsi na aktualne.cz, to je balzam na dusi ten majitel.

                • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                  SKS70     před 13 lety 14.01.2011 16:06 |  
                  0 0

                  nerozumím; na aktualne.cz nic není, leda tak slovenská premierka - třeba je to převtělená Ziková!

                  • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                    Jiri1     před 13 lety 14.01.2011 16:15 |  
                    0 0

                    slo mi o toho majitel Boudy Mama, dostal jsem se k tomu az ted i ten jeho pristup k placeni soustredeni.

                    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

                      EdCable     před 13 lety 14.01.2011 18:46 |  
                      0 0

                      Stary Platiluv znamy od policie, ktery tam dlouho po odchodu mel velice lukrativni ksefty.. nebo vas zarazilo neco jineho?

  16. Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 14:30 |  
    0 0

    Poslední dobou jsem si odvykl na spojení Slavia - dobré zprávy. Potenciálně možný start Pospěcha - jak bych na tuto událost ještě před rokem a půl nahlížel s podivením - mi radost udělal. Typově podobného hráče potřebuje, jak si dovoluji laicky posoudit.
    Zprávy o možném prodeji a o zrušení přátelského klání s Dresdenem moc nechápu. Bohužel mi na současné Slávii vadí ta velká netransparentnost, tajemnost připomínající pověstný hrad v Karpatech. Jediným ospravedlněním by snad mohlo být, že se NĚCO kutí v zákulisí, něco, co nám pomůže vybřednout z toho současného bahna.

  17. Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

    martyni (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 14:32 |  
    0 0

    O cem to sakra vlastne dnes celou dobu mluvime? Kdyby si nekdo nezucastneny precetl tuhle debatu, tak si rika, ze tento klub nad propasti uz podporuje jen parta blaznu... Obavam se, ze stav slavie nas jiz privedl do stavu silenstvi...

    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

      Jiri1     před 13 lety 14.01.2011 14:57 |  
      0 0

      Zdravim, Eluin to vystihl, pokud nekdo neprijma novinare , prestane poskytovat informace a ten kdo je podava rika nevim , nevim je to vsechno o te netransparentnosti je to vsechno o tom a ze spousta veci, ktere se napodzim i ted deji ve Slavii normalni neni to je fakt.

    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

      Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 16:24 |  
      0 0

      No jo, to jste to dopracovali. Tady máte tu vaší debatu vedenou panem Jiřím. Všichni si připadáte jak blázni, všichni vědí kdo je majitel, jenom tady no fóru nikdo (kromě pana Jiřího) a ještě prohledáváte všechny linky co sem Jiří hodí, ve snaze být o něco "chytřejší"..

      No nic, tomu už se dá akorát smát.. :D

      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

        Sokrates55 (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 16:39 |  
        0 0

        Proto jsem to psal pane Kmotře, abych tomu odlehčil.
        Pojďte chvíli nebláznit. Sokrates55

      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

        Ulquiorra     před 13 lety 14.01.2011 16:39 |  
        0 0

        Mne se na tom hrozne libi, ze staci napsat...nekde se bude neco dit, mam skvele informace, ale jako na potvoru je nemuzu rict. Az se to nahodou a zcela nezavisle na tech bludech, co zvatlam, mozna stane... Tak Vam reknu, ze to neco, ktery se delo nekdy a nekde, bylo to, co jsem mel tehdy na mysli. A ja to rikal ! :D

        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

          eomer (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 17:40 |  
          0 0

          prostě neříkám tak ani tak, ale na má slova dojde...

          • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

            Fallen (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 17:45 |  
            0 0

            Na moje slova taky dojde - "bude pršet"

      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

        Troubi     před 13 lety 14.01.2011 16:44 |  
        0 0

        tomu uz se neda snad ani smat.... nejlepsi je, jak si zde nekteri pochlebuji nad urovni diskuze na SN, pricemz ta uroven je diky nekolika lidem naprosto zalostna

        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

          Fallen (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 17:00 |  
          0 0

          Mě by hrozně potěšilo, kdyby někdo, kdo něco opravdu ví, vyložil karty na stůl a přestal tady drobit častečky šokujících informací s tím, že ostatní si mají domýšlet a konstruovat zbytek té informace. Sice se může jednat o "kapky naděje" ale na druhou stranu je ta nevědomost většinou spíše otravná. A co mě opravdu hodně vadí je, že někteří jedinci (oni asi vědí) prostě ani nejsou schopni psát tak, aby jejich věty byly srozumitelné. A teď nemyslim jen překlepy... ona interpunkce taky dělá hodně.

    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

      EdCable     před 13 lety 14.01.2011 18:52 |  
      0 0

      Neni se co divit, naposledy pred 2000 lety se psalo v Bibli takove to dneska nemyslitelne: "Tva rec budiz ano, ano, ne, ne.."

  18. Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 17:01 |  
    0 0

    Jak to tak pozoruji, nebylo by asi úplně od věci udělat nějaké setkání čtenářů SN a tam si věci okolo majitele/ů vysvětlit :-).

    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

      Troubi     před 13 lety 14.01.2011 17:18 |  
      0 0

      pan jiri a slaviator stejne neprijdou :D

      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

        Sokrates55 (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 19:15 |  
        0 0

        Dobrý večer Vám všem.
        Když už to snad trochu ustalo a opravdu nebudu nikoho personifikovat a ani bádat o tom, kdo a s jakým úmyslem či znalostí věci k těmto citlivým tématům pro nás Slávisty, sem přistupuje. To by opravdu asi nikam nevedlo. A věřte mi, že nemám v současné době žádnou "žhavou novinku" a tak jsem prostě zticha, protože chci být věren zásadě, že když nic nevím, tak radši mlčím.
        Hm, teď jsem to napsal tak, že bych asi měl opravdu taky ztichnout a mlčet.
        Jestli Vás nebudu tedy moc zlobit a otravovat, tak se jen zmíním o St. Vlčkovi. Myslím, že přinesl ve svém povídání nám všem srdce na dlani a měli bychom to tak brát. Žádný kalkul bych v jeho slovech nehledal a nemyslím si, že opravdu ví, kdo je vlastně majitelem Slávie. To neví ani V.Šmicer nebo P.Kuka. Tušit či se domnívat je něco jiného, než to opravdu vědět, proto se dnes každý zdráhá cokoliv povědět. Moc médií je natolik hrozná a deptající, že cokoliv řeknete, bude použito proti Vám.
        Nedávno se stalo mému příteli lékaři z venkovské ordinace, že se ho "kdosi" zeptal telefonicky (znělo to jakoby od potencionálního pacienta), obecně na názor léčení štítné žlázy. Druhý den si přečetl v místním plátku, že je zastáncem léčení štítné žlázy zastaralým způsobem a vedle toho tam byli uvedeny názory dalších lékařů. Prostě "šikula" novinář dokázal v tom plátku udělat takový "braigl", že to vypadalo na to, že se lékaři mezi sebou šíleně pohádali a přitom oni spolu vůbec nemluvili. To přeci není žádná žurnalistika. Byl jsem poučen novinářem v tom smyslu, že : "A takhle se to dělá, hlavně aby se to četlo". A novinář, který je slušný, ten se pak do novin snad ani pořádně nedostane. A to je jen jedno z odvětví lidské činnosti.
        Nějak jsme opravdu tu pokoru nechali někde cestou a moc jsme zpychli. V tom naprosto se St. Vlčkem souhlasím.
        Sokrates55

        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

          Eluin (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 19:47 |  
          0 0

          Zdravím,
          ano, novináři skutečně poslední dobou nevykazují atributy objektivity (či snahy o ni), z denních listů se dá skutečně číst jen máloco, dost pregnantním případem je pak Sport...
          Doufejme jen, že vše okolo Slavie - ať už je to cokoliv - se dobere zdárného řešení. V té chvíli určitě zazní obrovská rána, neboť to nám tu vše spadne velký balvan ze srdce :-).

        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

          staroslavista     před 13 lety 14.01.2011 19:56 |  
          0 0

          Souhlasím někdo už musel vystoupit, byl to Standa oto si ho více vážím, ale šok je že na oficiálkách byl zveřejněn jeho rozhovor, který cenzurovali, takže nic o dluhách nic o majitelich, kam až vedení Slávie klesa je neuvěřitelné.

          • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

            Jiri1     před 13 lety 15.01.2011 09:40 |  
            0 0

            Zdravim, tak jsem si tady precetl tyto prispevky, jenze ve fotbale to tak chodi , tam nikdy neni nic definitivni, nemyslim, ze by to tady bylo zalostne , staci se podivat treba na web Plzne , Sparty a pod.majitel nam sedi, ale Standu chvalit nemohu rekl a , ale to b , ze za tento stav muze Rosen uz nezaznelo. Co se tyce Sokrata , vazim s iho, tak ze mu polozim i ja tazku , vi , jak dopadl vcera ten hokej a hlavne byl na nem Rosen?

            • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

              Sokrates55 (přítel SN)     před 13 lety 15.01.2011 14:04 |  
              0 0

              Dobrý den pane Jiří1,
              já jsem St. Vlčka pochválil a nechci od něho, aby nám sdělil, že za tento stav může i p. Rosen. To by nám asi neřekl nic nového, ale vzhledem k jeho postavení by si mohl víc než uškodit. A to já po něm nechci. My jsme v anonymitě a tak se nám to píše, co ......
              Hokejová Slávia včera večer na nájezdy zvítězila v Litvínově 2:3, Rosen v Litvínově nebyl.
              Když už jsme u p. Rosena, tak on je slávistou určitě pořád. Ale Ti rádcové...??
              Tím neobhajuji jeho masku mlčení. To Slávii opravdu v současné době vůbec neprospívá.
              Sokrates55

  19. Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

    wymaz     před 13 lety 14.01.2011 21:22 |  
    0 0

    Něco na odlehčení:

    Mám jen jednoho útočníka, vadí Mourinhovi.

    My, už dva roky ani jednoho a na rozdíl od toho šaška NEBREČÍME, že!

    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

      eomer (přítel SN)     před 13 lety 15.01.2011 12:04 |  
      0 0

      A to hrajem Ondrášovku, zatím co ten bambula hraje jen nějakou LM. :-))

      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

        Jachym     před 13 lety 17.01.2011 13:33 |  
        0 0

        What, the fuck, is Champions League? Prej jsme tu soutěž kdysi taky hráli, ale hodně dlouho zase nebudeme... Tam se totiž prý vyžaduje fotbal, a ne kopaná...

  20. Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

    Fallen (přítel SN)     před 13 lety 14.01.2011 21:29 |  
    0 0

    Někde se někdo ptal jak to vypadá s Belaïdem, Raguedem a Bestou. To by mě celkem taky zajímalo. Ví někdo něco víc? ve spojitosti s Belaïdem si pamatuju něco o ostrovech?

  21. Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

    FrancoisMerlin     před 13 lety 15.01.2011 16:45 |  
    0 0

    Nechci předbíhat, ale opět zajímavá výměna na trase Slavie -> Liberec se stejným výsledkem. Zieris odehrál celý zápas - výhra 4:1 proti Kladnu. Podle Petrouše neměl výkonnost pro A tým - byl asi už moc dobrej :-)

    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 15.01.2011 16:54 |  
      0 0

      Tak snad ne, Zieris patří mezi hráče, které jsem měl vždy v oblibě.
      Jinak - a nemyslím to nijak pejorativně - je dost zajímavé sledovat jak se zde změnila diskuse oproti situaci třeba před 2 lety. To byly debaty typu koho přivedeme a zda je pro nás dostatečně dobrý a teď..., upíráme naděje do návratu Risteho (pamatujete si ještě zvolání Ježíšíriste?:)) a Pospěcha.
      Ale však ono zase bude dobře.

      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

        Troubi     před 13 lety 15.01.2011 18:15 |  
        0 0

        to sice jo, ohrnovali jsme nos nad J. Cernym, nechteli jsme Blazka a Strihavku, ale stejne tak jsme par let predtim vsichni doufali, ze se Pesir na postopadesaty konecne prosadi a da vic nez gol za sezonu, namlouvali jsme si, ze Granovsky a Hercegfalvi jsou zahranicni posily prvni kategorie a ze Martin Cernoch je skauty zapomenuty diamant ceskeho fotbalu a poradne to u nas rozbali! :D

  22. Výš proč!!!!!!!!!

    Kunetice     před 13 lety 15.01.2011 16:59 |  
    0 0

    Protože mu to zakazuje klauzule ve smlouvě a on by dostal padaka bez koruny a v případě vlčka si myslím že sedět na lavce a mět krásné prachy ...???

  23. Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

    cages     před 13 lety 16.01.2011 07:31 |  
    0 0

    Spekulace o novym hráči - tak mě tu laskavě nesežerte. Včera večer sem na Parukářce viděl běhat Denisu Bohiňákovou s "někym". Muj odhad je, že to mohl bejt Jan Kysela. Věk kolem 25, 180 vejška a hlavně fousáč, takže Kysela nebo jeho dvojník. Na webu Bolky píšou, že hrál včera 5 minut za Acko a pak kvůli zranění střídal, tak si to přeberte.

    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

      piero (přítel SN)     před 13 lety 16.01.2011 09:00 |  
      0 0

      Nemohl to být Zbyněk Pospěch, také se chvílemi pokouší o jakýsi plnoskorovous a odpovídalo by to jeho snaze o návrat kondice?

      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

        cages     před 13 lety 16.01.2011 09:12 |  
        0 0

        Pospěcha poznám, stejně jako většinu kluků z áčka (kromě 2-3 mlaďochů). Tohle on nebyl. a měl soupravu č.8, asi mu velikostně sedla po Jandysovi.

        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

          Troubi     před 13 lety 16.01.2011 12:53 |  
          0 0

          a nebyl cernej? ze by to byl Kazenga Lua Lua....

          • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

            Eluin (přítel SN)     před 13 lety 16.01.2011 13:15 |  
            0 0

            Nebo J. Dens? :)

            • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

              hiker42     před 13 lety 16.01.2011 13:42 |  
              0 0

              KJ s maskou Kysely?

    • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

      EdCable     před 13 lety 16.01.2011 13:32 |  
      0 0

      Proc by Denisa Bohinakova prejizdela z Krkonos do Prahy a zpet?

      • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

        Fallen (přítel SN)     před 13 lety 16.01.2011 16:08 |  
        0 0

        Oni se ale měli vrátit už včera. To že na oficiálkách nen ani slovo je teď celkem běžná praxe.

        • Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

          EdCable     před 13 lety 16.01.2011 22:29 |  
          0 0

          No vidis, to mi nedoslo, v tom pripade se omlouvam za podeziravost:-)

  24. Re: Zbyněk Pospěch se připravuje se Slavií

    traki     před 13 lety 18.01.2011 11:01 |  
    0 0

    Tak na Transfermarkt píšou,že Chigou je do 30.6.2011 ve Slavii