O Slavii

Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

Dva slávističtí dorostenci Martin Hurka a Stefan Simič jsou v nominaci na nejlepší starší a mladší dorostence. V neděli se na Žofině dozvíme, kdo vyhrál. Mezi nejlepšími fotbalistkami je Petra Divišová a Veronika Pincová, prvně je mezi trenéry žen Jan Bauer.

Galavečer Grassroots je po vyhlašování ankety Fotbalista roku svým významem druhou nejprestižnější akcí českého fotbalového hnutí. Před deseti lety v rámci prvního ročníku Grassroots galavečeru došlo de facto ke sloučení čtyř samostatných anket do jednoho celku a od té doby jsou tak společně dekorováni vítězové v kategoriích nejlepší hráči a trenéři mládežnického fotbalu, ženského fotbalu a futsalu.

Ceny nejlepším budou předávat nejvyšší představitelé FAČR v čele s předsedou Miroslavem Peltou, generálním sekretářem asociace Rudolfem Řepkou, manažerem reprezentace Vladimírem Šmicrem a koučem národního týmu Michalem Bílkem.

Martin Hurka má v kategorii starší dorostenec konkurenci v Tomáši Kalasovi z Arnhemu a Filipu Twardzikovi z Celticu. Stefan Simič, kterého si slávisté pamatují ze zápasu s Hajdukem Split, bojuje v kategorii mladší dorostenec. Jeho soupeřem je Dominik Mašek z Příbrami a Lukáš Buchwaldek z Olomouce.

V anketě fotbalistka roku je dvojnásobná vítězka Petra Divišová a pilíř slávistické defenzivy a reprezentace Veronika Pincová. Soupeřem je Lucie Martínková ze Sparty. Mezi trenéry se prvně objevuje Jan Bauer, který slávistické družstvo převzal na jaře loňského roku. Favoritem na vítězství je trenér reprezentace Vladimír Hruška, třetím nominovaným je reprezentační trenér U19 a U17 Petr Čermák.

Komentáře (70)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

    marek018     před 12 lety 05.01.2012 20:46 |  
    0 0

    kdy se Simiče dočkáme v "A" týmu? Sucháčova generace začínala v podobném věku...

    • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

      bongor     před 12 lety 05.01.2012 20:52 |  
      0 0

      Až tam bude trenér,který dokáže přemýšlet i o budoucnosti.

      • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

        janko (přítel SN)     před 12 lety 05.01.2012 21:07 |  
        0 0

        Tak dle dnešního sportu bychom měli za Škodu zaplatit 1,5 mega tabulkové odstupné a o Wágnera zájem byl, ale Plzeň nás přeplácla o 3 mega....

      • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

        marek018     před 12 lety 05.01.2012 21:09 |  
        0 0

        já stejně nechápu, proč když tahle sezona je odepsaná a sestup má předplacenej Žižkov+Baník, hraje čím dál tím starší sestava. Kdy jindy se mají mladí otrkat. Občas mám dojem, že vedení říká něco, ale na hřišti se děje úplný opak.
        Navíc mi přijde, že Simič je i docela urostlý, tak by klidně mohl vedle Latky hrát, tipnu si, že výrazně horší než Hub nebude. Pokud si to Prošek srovnal v hlavě, měl by taky hrát častěji, prostor by mohl dostávat i ten Peréz. Je mi záhada, proč evropské velkokluby se nebojí nasadit mladíky tohoto věku a ve Slavii se pořád na něco čeká.

        • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

          denydzlSKS     před 12 lety 05.01.2012 21:22 |  
          0 0

          To vidím naprosto přesně. Když jsme hráli o tituly, tak mlaďoši nehráli, protože nebyl čas. Pak se hrálo o sestup, tak mlaďoši nehráli, protože nebyl čas. A teď, když nehrajem o nic, tak stejně nehrajou..je to na hlavu postavený.

          • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

            janko (přítel SN)     před 12 lety 05.01.2012 21:33 |  
            0 0

            To mi taky hlava nebere... když může mít Dortmund věkový průměr 21 let... fakt na bednu...

            • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

              mirecek1111     před 12 lety 05.01.2012 21:59 |  
              0 0

              proč to tak asi je....Straka tady hraje o budoucí smlouvu, tak pojede celé jaro na výsledky aby tím nějak Řebíčka ukecal.. je to prostě strašné. To bude další probabraný půl rok.

              • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                jane (admin)     před 12 lety 05.01.2012 22:05 |  
                0 0

                Nestras!

              • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                japhy     před 12 lety 05.01.2012 22:45 |  
                0 0

                Jako tohle už tu nechci číst. Se Strakou jsem se v duchu loučil po podzimu a když bylo naznačeno, že zůstává do léta, kdy se "mají dít věci", tak jsem se s tím se skřípěním zubů smířil.
                Takže podobná sprostá slova jako budoucí smlouva nebo prodloužení stávající by se tu měla zakázat, jelikož mi zhasínají to pověstné světýlko na konci tunelu.

                • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                  mirecek1111     před 12 lety 05.01.2012 22:58 |  
                  0 0

                  tak jako vnímat to můžeš jako jakkoli sprostá slova ale každý realista ví, že to tak prostě. Zkuste se vžít do jeho situace, chce tady zůstat, chce novou smlouvu, tak je prostě jediná cesta dělat dobré výsledky. Jako když posloucháte jak mluví o Standovi Vlčkovi jako o Ryanu Giggsovi, tak co růžového si o jaru malujete.

                  A to, že celý tento přístup nekoncepčnosti uškodí Slavii, to už je jaksi druhořadé, a celé to ukazuje na naprostou nepromyšlenost Řebíčkových kroků.

                  • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                    quelhar (admin)     před 12 lety 05.01.2012 23:02 |  
                    0 0

                    Straka dobre vi, ze v lete konci, spis by mel chtit tu zacit neco budovat, at se pak po pripadnych uspesich budouciho trenera mohl chlubit, ze to byl on, kdo ty hrace zacal stavet...

                    • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                      mirecek1111     před 12 lety 05.01.2012 23:19 |  
                      0 0

                      já nevím...možná že ty máš nějako informace, že je skutečně už na novou smlouvu někdo domluvený, já je nemám a z toho půl roku co je tady Řebíček mám z něj pocit, že je to jen velký tlučhuba a v létě s námi s tím "novým" trenérem pěkně vyjebe a on tady zůstane se zdůvodněním typ "vždyt to zase tak špatné přece nebylo kluci a holky"

                      Franz je rváč, i kdyby mu desetkrát řekli, že je to jen do konce sezony, tak se bude snažit co bude moc, aby se udržel. Zvedne se mu plat, konečně někde vydrží víc než jednu sezonu..

                      Ale aby jste pochopil, s tím že je to celé absurdní a naprosto špatně jsem se všemi za jedno, já vás jen upozornuju na to, co se tak asi Strakovi může honit v palici. Jde vůbec někam jinak vysvětlit, proč postavil v posledním ligovém kole podzimu takovou sestavu jako postavil..

                      • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                        quelhar (admin)     před 12 lety 06.01.2012 09:47 |  
                        0 0

                        Nevim, jak si to vysvetlit, ze postavil proti Liberci to, co postavil, ale o tom uz sla rec nekolikrat a co vim, tak mu jeho nadrizeni jasne a durazne sdelili, ze takto tedy ne (z ruznych zdroju jsem slysel, ze s nim takto hovorili Platil, Drzmisek i jeden z Rebicku).

                        Ja stejne jako ostatni netusim, kdo je onen vyhlednuty trener, se kterym se jedna... Ale jsem z celeho srdce presvedceny, ze Straka nejpozdeji 30.6. ze Slavie zmizi, i kdyby trener, se kterym se jedna ted, treba nevysel. Protoze Rebickove podle me dobre vedi, ze kdyby zustal, tak jim na ten fotbal nikdo chodit nebude.

                        Oni potrebuji, aby Slavia byla ke svym fanouskum otevrena a tedy aby fanousci chodili na stadion. Za sebe muzu rict, ze se jim docela dari postupne menit zazite zvyky a lidi ve Slavii maji dobre napady, jak vztah fanousku ke klubu ozivit a posilit (viz pravidelna setkani se SDS, nyni uz druhe setkani vedeni s fanousky ve vetsim poctu, vyber dresu na pristi sezonu, medialni uklizeni Platila, ktery kdyz uz tam musi byt, tak se aspon nevyjadruje do medii a nedrazdi). Pokud by si nechali Straku, prestoze mnohokrat deklarovali, ze ten na konci sezony odejde, tak by to vsechno pohrbili.

                  • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                    janko (přítel SN)     před 12 lety 05.01.2012 23:14 |  
                    0 0

                    Mirku, jestli je pres neco Rebicek expert, tak je to pres penize. Jestli nekdo tratil na strakove angazma, tak je to Reba sam... Slavia to prezije, fanouskove taky pac ten vocas tu nebude vecne, ale kazdy volny misto na stadaku je ztrata.. Ja pevne verim ze v cervnu jde...

                • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                  honzah (přítel SN)     před 12 lety 07.01.2012 23:30 |  
                  0 0

                  Pokud bude dogmaticky lpět na Třech veteránech (Hub - LJ - Vlčák), tak tu horní půlku tabulky stejně neuhraje, takže bych na jeho pokračování v další sezóně nevsadil. Podle mne se jako přirozené řešení situace rýsuje Komňacký. Ne, že by to byl vyloženě můj superfavorit, ale nepřekvapil by mě a mělo by to budovatelský smysl.

              • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                janko (přítel SN)     před 12 lety 05.01.2012 22:57 |  
                0 0

                na jednu stranu Tva odpoved ma logiku, ale je tam vice zaporu nez kladu pro Rebickovu penezenku. Pokud na setkani rekl ze je to docasne a pak ho podepise, tak je tam totalni ztrata duvery v jeho slova. Navic prijde o posledni penize od fans. Kdo si koupi permici na toho kaspara na lavce? On potrebuje aby mladosi hrali a zvysovali svoji cenu... Na Rebickuv penezni pragmatismus mi nesedi ze mu to prodlouzi, i kdyz proc to straka dela, tak to s Tebou souhlasim.

                • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                  travel (přítel SN)     před 12 lety 06.01.2012 00:43 |  
                  0 0

                  Byl jsem na jednom setkání s Řebíčkem a dosti jasně naznačil,že Straka po sezoně končí,tak doufám,že to tak bude.Ještě kdyby skončil další sparťan - ulhanej Platil,bylo by to super. Vrátím se ke Strakovi,řekl bych, že nejvíc jeho angažmá ve Slavii se hodilo do krámu Křetínskýmu.Už delší dobu chtěl skoncovat s Chovancem a vzít Hřebíka,jenže věděl ,že Hřebík je v nemilosti fanoušků (a Straka byl jejich velký oblíbenec).Tím,že Straka šel trénovat Slavii, se pro sparťany stal zrádcem a Hřebík díky tomu už sparťanskejm fanouškům nevadí (Hřebík kdysi vystřídal ve Spartě právě Straku a víme,jak fanoušci na to reagovali).Křetínský toho využil a angažování Hřebíka proběhlo bez sebemenších protestů.Takže pane Řebíčku,podle mě jste angažováním Straky pomohl Spartě ,Slavii rozhodně ne.

                  • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                    janko (přítel SN)     před 12 lety 06.01.2012 08:02 |  
                    0 0

                    Také to tak vidím, mne dokonce napadlo, zda to není od Řebíčka vědomá výpomoc Křetínskému...

                    • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                      qazwerty     před 12 lety 06.01.2012 08:56 |  
                      0 0

                      Do přípravy A týmu se mělo vytáhnout několik kluků z béčka a dorostu...Kdyby se neprosadili, tak by se aspoň malinko otrkali...A trénovat v tak malém počtu...Prostě mi to přijde jako amatérismus největšího kalibru...

                    • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                      Nemo     před 12 lety 06.01.2012 09:05 |  
                      0 0

                      A nakonec by mu eště Křetínský moh přispívat na plat :)

                      • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                        Jiri1     před 12 lety 06.01.2012 10:25 |  
                        0 0

                        Zdravim, opet bych Vam chtel Ouehlare a Jane blahoprat k skvele medaln ipraci, jen nechapu proc ji vlastne delate , Rebicek, Straka i Drzmisek neboli- pan Nikdo, prece museji svoji praci obhajit sami sve pozice take, ne , ze jim nekdo bude neustale delat advokaty , uz jsem to psal nekolikrat , tolik lasky a nehy uz jsem k vedeni klubu od Vas tady x let nevidel, co za tim opravdu je.Tak Ja Vam taky neco napisu, na jednom setkani byvalych spoluhracu Straka vice nez jasne rekl, ze jsou to kecy a bude zalezet jen a jen na jeho vysledcich. To ostatne potvrdili pozdeji i sefove naseho klubu.Za Liberec bych ho az ak nekritizoval, to nebyl umysl , vsude , kde byl a da se to vystopovat stavel prave starsi tzv. prurezove hrace, jenze je fakt ze byli v jine kondici a bohuzel meli vetsinou lepsi herni formu.Chtel bych proto vsechny upozornit, aby neverili blabolum, ze nekdo chce zvyhodnovat jine kluby, tady snad i souhlasim, Rebickove jsou hraci a s takovejma lidma se neserou. O prinos techto lidi ke klubu nepochybuji, stejne jako nepochybuji o tom. ze Platil udelal ve Slavii tzv. spinavou praci a neni nmutne vyvolavat naky protinalady , mne zajima jejch prace, ne plane kecy , pokud skoncime do pateho mista , budeme financne stabilizovani, nebude nam nekdo vnucovat par plechovych bunek jako centrum mladeze, tak nevidim jediny duvod pro nakou kritiku a nenechte se plest , Srakapind ovlivnuje hodne , ale navstevy ovlivnuje nas fotbal, nasi hraci, jinak mate pravdu, ze Rebickove se snazi svoji praci smerem ke Slavii delat poctive a Ja si jen a jen rikam, aby jim to vydrzelo.

                    • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                      travel (přítel SN)     před 12 lety 06.01.2012 10:30 |  
                      0 0

                      Fakt je ten,že kroky Řebíčka tomu dost napovídají.Mám na mysli podporu Peltovi na předsedu ČMFS (čili podporu zarytému sparťanovi),předtím svolání tiskovky kvůli údajnému nelegálnímu sesazení sparťanského vedení komise rozhodčích (Macela a Krula byli dosazeni dalším sparťanem květákem Košťálem),stále setrvání Platila ve Slavii a zmiňovaný Straka.Bavil jsem se o situaci ve Slavii s pár rozumnejma kámošema sparťanama a musím říci, že když se stal Řebíček vlastníkem Slavie měli z něj obavu,že by to mohl být těžký konkurent pro Křetínskýho.Bohužel po vedení a řízení Slavie do dnešních dnů už z nás (a Samozřejmě i Řebíčka), mají zase ze Slavie srandu.

              • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                martyni (přítel SN)     před 12 lety 06.01.2012 10:41 |  
                0 0

                ja myslim a pevne doufam, ze straka hraje o budouci smlouvu jinde

                • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                  martyni (přítel SN)     před 12 lety 06.01.2012 10:53 |  
                  0 0

                  coz je prave ale ten duvod, proc ma tendenci sazet na jistotu a starsi hrace.. nezajima ho dlouhodoba prace ve slavii, ale sance udelat si jmeno par vysledky a ziskat jinde angazma.. proto je uz ted jeho setrvani ve slavii ztrata casu, ted uz muze pomoci jen jemu, ne slavii...

                  • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                    Jiri1     před 12 lety 06.01.2012 11:16 |  
                    0 0

                    Zdravim , ode mne necekejte , ze bych ho branil napsal jsem jen svuj nazor, jinou veci zustavaji ti mladi hraci, Hurka to je treba velmi zajimavy priklad, vetsina renomovanych odborniku ho moc nevidela a jeho vyvoj asi mnoho zaskocil, Simicovi treba ze srdce tu poctu preju, mel jsem moznost poznat jeho rodinu a po tom vsem cim si prosla je to pro ne odmena. Jenze bohuzel tim to konci, pokud se podivate na realne zastoupeni v nejruznejsich mladeznickych repre tak klesa, hra nasich dorostu mne take na podzim vubec neoslnovala a nejake vyrazne osobnosti jako byl Mara ci Necka tam taky nevidim. bez urazek , to uspokojeni p. Hurycha , ktery opakovane vyjadroval, taky ne . takze , kdyz rikate a, musite rict b, proste Strakapind toho moc specialne na konci podzimu na vyber nemel,proto mi docala vadil i ten medialni sum okolo Bejbla mladsiho, kdyz na stejnem postu mame v dorostu vetsi kvalitu a to uz nemluvim o tom, ze jsem zvedav zda-li se konecne neco pohne a nekoho napadne investovat do nejakeho klubu treba i Prazskeho , kde to s mladezi delaji dobre nejde jen o Motorlet, treba Junior, Podoli, Branik a pod.

                    • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                      lassiter     před 12 lety 06.01.2012 11:39 |  
                      0 0

                      co se mladých hráčů týče, měl Straka proti Liberci k dispozici v podstatě to, co celý podzim. podívejte se, kdo seděl na lavici. já jich v dorostu pár vidím, třeba Prosek bude mít věřim do roka dvou na áčko v pohodě, i když je mu teď šestnáct.

                      • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                        Jiri1     před 12 lety 06.01.2012 11:46 |  
                        0 0

                        A Ja zase treba vim, ze tam nekteri sedeli to je pravda , ale proto, aby tam vubec nekdo byl, protoze zdravotni situace i u nich nebyla nejlepsi a Prosek, uz v lete mel lano, moc nechybelo a sel , nakonec probehlo demonstrativni vyjadreni , ktere se zmenilo az ve frasku o vernosti na nekolik let, nevim, prave proto, ze mu ani jeden z treneru nedal moc moznosti a jak znam okolnosti okolo tohoto mladika, tak bych o tom trochu pochyboval, ale uvidime, treba to dopadne jinak.

                      • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                        Jiri1     před 12 lety 06.01.2012 11:50 |  
                        0 0

                        Jinak Proskovi je 18 a bude mu v dubnu 19 let

                        • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                          quelhar (admin)     před 12 lety 06.01.2012 11:54 |  
                          0 0

                          Neni Prosek jako Prošek.

                          • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                            Jiri1     před 12 lety 06.01.2012 12:08 |  
                            0 0

                            Jo , to tedy , ale musite napsat Jan Prosek, bude mu snad brzo 17 let, je zvan dost pravidelne na vybery, dela snad Obchodku a fotbal miluje, no nevim i v jeho pripade bych byl hodne zdrzenlivy, musi hodne zlepsit herni cinnosti , vim ze vsichni fotbalem zijou , ale zase , tak vyrazny v soucasne dobe neni a kdyz si vezmete , ze v repre tusi , ze je to sesnactka pracuji asi s 50 adepty jeho veku, uvidime.

                    • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                      qazwerty     před 12 lety 06.01.2012 12:19 |  
                      0 0

                      Tak k těm pražským týmům - Motorlet měl úzké vazby se Spartou a od podzimu je její oficiální farmou (díky Poustkovi, který tam dříve působil se povedlo do Slavie přetáhnout několik kluků ročník 94 a hlavně 95, jinak jejich hráče zobe Sparta) - Junior má také od podzimu spolupráci a to s Vyšehradem (díky tomu hraje Vyšehrad 2. ligu dorostu a je možné, že od příští sezony se oba týmy spojí v jeden) - Podolí bych nebral, protože to je o ničem - Braník také žádná sláva - a v současnosti je práce u mládeže děsivá a jsou jen vyjímky v jednotlivých ročnících v některých oddílech, ale je to jen o lidech ve vedení a pak především o trenérech...Spíše bych zlepšil úsek vyhledavačů talentů, kteří by víkend co víkend šmejdili po všech možných i nemožných hřištích a hledali šikuly pro Slavii....

                      • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                        Jiri1     před 12 lety 06.01.2012 12:47 |  
                        0 0

                        Tak Ja to zase tak tragicky nevidim, Branik hraje v popredi takrka vsech preborovych soutezi mladeze, ma slusny zazemi i trenery, Podoli to samy, ma tam i kvalitu, ktera se da vyuzit, Junior hodne spadnul,ale furt drzi zajety system vychovy mladeze, jiste tam je trochu problem s tim Vysehradem, ale specialne tam budu verit az bude podepsano, v historii specialne Junioru uz jsem toho zazil tolik . Navic vychazim z toho, ze nechceme druhy Hlucin, ze chceme levne a blizke partnerstvi, jinak co se te tech skautu , to je absolutne pravda , lidi typu Susty,kteri tim zili, jiste by mi zase nekdo opnoval, ze meli podminky a ze se jim to vyplatilo , ale to patri k tomu.

                        • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

                          qazwerty     před 12 lety 06.01.2012 13:23 |  
                          0 0

                          Tak kvalita všech mládežnických soutěží jde rok od roku dosti strmě dolů, takže pokud je někdo na špičce přeboru, tak to neznamená v současnosti vůbec nic...Ale mnohem více by se vyplatilo zavést systém na vyhledávání šikovných kluků, protože objevit se můžou kdekoliv, ať je to na kraji Prahy nebo ve vesničce ve Středočeském kraji....Tak Junior a slučování je opravdu již hodně obehraná písnička...:) Je více oddílů, co má v současnosti velmi slušné zázemí, ale bohužel kvalita a úroveň tréninkového procesu je až na vyjímky, díky hrstce šikovných trenérů, velmi prachbídná....

    • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 08.01.2012 20:29 |  
      0 0

      Simičovi bude teď 17, tak si myslím, že není kam spěchat. Spíše už bych vyzkoušel Čepeláka, otázka zní, zda na stoperu nebo DZ, případně dokonce na beku.

      Úplně mi uniká smysl Zákostelského v kádru, ale ten je asi celkově nepoužitelný...

  2. Lampard

    mart     před 12 lety 06.01.2012 11:30 |  
    0 0

    Tak psali ve sportu, ze Lamparda chce krome Franty Straky taky nejakej Ferguson .... tak se uvidi, kdo je vetsi hvezda.
    Davam Frantovi sanci, .... mam pocit, ze se mu podari Lampiona premluvit do Slavie :D

    • Re: Lampard

      Jarda66     před 12 lety 06.01.2012 11:57 |  
      0 0

      Aby pak nebyl Lampard zklamanej... Straka mu slíbil že tu chodí na fotbal ,,plnej house"... :-D

      • Re: Lampard

        mart     před 12 lety 06.01.2012 12:25 |  
        0 0

        Tak voni by asi anglani meli bejt zvykli ze preklady obcas haprujou.
        Treba chudak rasista Suarez :D.
        Ten francouskej hajzl mu sliboval ze mu rozbije hubu, .... nadaval jeho sestre do K...v, ... tak co s nim? Sou jen dve moznosti. Bud mu ji maznout, nebo se ho pokusit vytocit jeste vic. Asi holt zvolil tu spatnou moznost.
        Navic mel smulu, ze vysetrovaci komise dobrodeju z FA je stejnej ksindl jako u nas. Pozadat o objektivniho prekladatele z university v Manchestru, .... kterej se vyzna jen ve spanelsky spanelstine ...., vubec nic nedokazat, a trestat na zaklade ODHADU(?)
        O den pozdejc znama rasistka Diana Abbott (ze stinove vlady) neprimo prohlasi (na primem Twiteru), ze bili sou vicemene svine, .... a nedostane ani jeden zapas trestu :D
        Este ji nekej blbec (kolega ze stejne strany) brani, ze prej slova jsou mene nez ciny - a ze v minulosti uz mnohokrat osvedcila, jaka je bojovnice proti Rasismu - .... ehm, .... zrejme jen jednim smerem, ze mila damo .
        Takze, kdyz uz ne plnej house, tak mozna tahat houser?

        • Re: Lampard

          Khadgar     před 12 lety 06.01.2012 12:38 |  
          0 0

          No, jak prohlásil Balotelli - pokud ho za tohle trestají a trestali by tak i ostatní, tak oba kluby z Manchesteru nemají s kým hrát :) On Suarez samozřejmě není žádný svatoušek, ale tohle si nezaslouží. 8 zápasů za něco, co se děje ve skoro každém zápase, to je prasárna. Je to něco podobnýho jako přístup komise k simulování u nás, akorát tohle má mnohem větší následky pro hráče.
          Takže ano, vtip s Blackburnem je asi nejlepší fotbalový vtip za poslední rok, okolnosti jeho vzniku jsou ale nanejvýš smutné. A Evra je arcizm*d. Tolik to nesleduju, ale mám občas pocit že proti Suarezovi je to až cílená kampaň.
          Liverpool si za to ale částečně může sám. Kdyby si trochu líp poskládali mužstvo (prachy na to evidentně Kenny měl), tak teď mohli být na místě Tottenhamu a mít klid.

          • Re: Lampard

            mart     před 12 lety 06.01.2012 12:48 |  
            0 0

            :D, po pravde - tan ftip s black-burnem mi dosel, az kdyz sem si precetl Vas prispevek :)
            No jo no, neda se nic delat - budou ho muset vyloucit.

            • Re: Lampard

              Khadgar     před 12 lety 06.01.2012 13:39 |  
              0 0

              Myslím, že si můžeme tykat ;)
              A nedivil bych se, kdyby Suarez brzy z Premier League odešel.

              • Re: Lampard

                DrFe1     před 12 lety 07.01.2012 00:54 |  
                0 0

                Suarez je jeden z nejnesympatištějších fotbalistů světa. Alespoň tedy pro mě. Po té co ještě jako hráč Ajaxu v zápasech proti nám nasimuloval dvě penalty a o řadu dalších nasimulovaných penalt se pokusil, ho opravdu nemusím. Možná mu to v tomhle případě fotbalový Bůh sečetl i za minulé hříchy.

              • Re: Lampard

                Citrus (přítel SN)     před 12 lety 07.01.2012 11:33 |  
                0 0

                Fanoušci Liverpoolu jsou opravdu specifický druh. Už jsem nechápal, jak můžou obdivovat Beniteze, člověka, který z LFC udělal průměrný klub. A teď dokonce z oběti nechutného útoku udělají viníka.....Hlavně že na chudáčka Luisika si všichni zasedli. Boží mlýny melou. Pořád mám před očima ten jeho radostnej ksicht, když proti nám nasimuloval penaltu. Ten kdyby odešel, tak to pro Premier League bude nejlepší zpráva.

                P.S. tohle jsem teď našel:
                http://h12.abload.de/img/suarezg6ujn.gif

                • Re: Lampard

                  mart     před 12 lety 07.01.2012 19:40 |  
                  0 0

                  :D, :D, Tak nebudem si nalhavat, ze Suarez je svatousek. Dokonce by sme se mohli dohodnout na tom, ze je to svine. (ano Svine, provokater, simulant) ale ...."obet nechutneho utoku". Clovece, Vy byste snad mohl za presidenta ty EU...:)
                  Evra obet nechutneho utoku :).
                  Mozna pripadne tady v britanistanu nekam hodne vysoko k Laboristum. Ed by Vam za takova zlata slova snad i zaplatil.
                  Mozna i pochvala od Gallowaye by se nasla :)
                  Jinak velmi kratce k panu Evrovi. To je hajzl na patnactou.
                  Neni totiz poprve, kdy si vymyslel...., a zaloval.
                  zdravi mart

                  • Re: Lampard

                    Citrus (přítel SN)     před 12 lety 07.01.2012 23:17 |  
                    0 0

                    Nevim, jestli reagovat. Ono když vypustím posměšky, tak toho na reakci opravdu moc není. Ale já to chápu. Ono těžko hájit neobhajitelné. A u toho se zase směju já. V Liverpoolu se snad pořádalo nějaké hromadné vymývání mozků. Jinak si nedovedu vysvětli, že všichni fans si jedou tu stejnou písničku. Tak já vám zas jeden z těch "argumentů" rozbořím. U Evrova žalování patrně narážíte na případ Finnan. Toho, ale obvinili diváci, kteří mu odezírali z úst. Vy to asi dobře víte, ale u neobeznámených by to mohlo zabrat. Tak proč to nezkusit, že? Já vás tady na SN čtu léta a divím se, jak může inteligentní člověk podlehnout těmhle konspiračním teoriím "za všechno může Ferguson a Evra." Podívejte se na to bez pocitů ublíženosti, co by z toho asi měli? Já si nemyslím, že je Suarez rasista. Je to prachobyčejný ubožák, co se neštítí ničeho, včetně kousání protihráčů. A to, že ani po takové době to není schopen uznat a omluvit se, mě v tom jenom utvrzuje.

                    • Re: Lampard

                      mart     před 12 lety 08.01.2012 09:59 |  
                      0 0

                      Je to nedorozumneni, ... a pokud se Vas to dotklo, tak se omlouvam. Nemelo to byt tak blbe napsane. Moje chyba.
                      Nicmene "obet nechutneho utoku - Evra", je k popokani i pro modrou cast L'poolu :)
                      Reakce o politicke smetance britanistanu (DA and GG) je pouze koincidence - nespravny cas .... , nespravne misto. Spousta lidi si konecne zacine uvedomovat kam ta pitoma politicke koreknost vede.
                      Co se Evry, tak prikladu je mnoho, ... nejen Finnan. Napriklad Chelsea a Lampard. Evra je hajzl. V nasledne vete netvrdim, ze Suarez je hodnej. Trest si (za to co ho dostal) ale nezaslouzi ... bylo to v nespravny cas na nespravnem miste = a patricne zneuzito vetsima svinema nez je on sam.
                      Doufam, ze ManU dneska vypadne v poharu (pokud se tak stane - bude mi to krasne vyrovnane)

                      • Re: Lampard

                        Citrus (přítel SN)     před 12 lety 08.01.2012 10:46 |  
                        0 0

                        O Lampardovi nevím, nic jsem nezaznamenal. Jediné co mě napadá ve spojitosti s Chelsea je nějaký ten slovní konflikt se zaměstnancem. Za to ale dostal Evra 4 zápasy stop. Ale to je jedno. Mě se na tomhle celém případu nelíbí, jak fanoušci LFC dělají ze Suareze obětního beránka a tím hnusným křivákem je Evra. Já si myslím, že v tomhle případě se zachoval nejlépe jak mohl. Možná by pro někoho bylo víc "chlapské", kdyby Suarezovi na místě jednu vrazil, ale tím by ho vlastně nechal vyhrát. Navíc by oslabil svůj tým.

                        Taky se dnes těším na fotbal. Já ale budu přát dlouholeté poctivé práci pana Fergusona, před tou bleděmodrou umělotinou a nesympatickým Mancinim. Těmhle týmům já bych nikdy nemohl přát nic dobrého a děsí mě, že je jich čím dál víc. Takovýmhle tempem, za chvíli, koho nebude vlastnit nějaký šejk apod., tak ani nebude mít šanci.
                        Jak říká můj bratr - ještěže máme Řebíčka. :-D :-D

                        • Re: Lampard

                          mart     před 12 lety 08.01.2012 12:23 |  
                          0 0

                          :), presne o tom to je. Kdyby byl Evra chlap ...., ale to on neni! Nadava Suarezovi ( a jeho sestre), vyhrozuje, a pak zaluje.
                          Ksindl je to.
                          Priznavam, ze mi taky moc nevoni tihle "new rich", ... ale kdyz zas daj ManU 6 golu jako posledne, bude mi hezky.
                          Kdo videl jejich (City) zapas s L'poolem, musel si vazne polozit otazku, jestli to reds myslej vazne, nebo jestli jen chtej aby sousedovi chcipla ta koza :)
                          Uplne mimochodem, penalta na Yaya Toure byla zapiskana spravne, i kdyz se ho Skrtel prakticky ani nedotkl, .... sudi to proste absolutne nemohl videt (i kdyz byl blizko).
                          Ani na Berbatova se nezlobim, kdyz po 39 vterinach padne unavou (zcela nahodne ve vapne). Chyba je v FA, ze na zapas nanominujou nejvetsiho mankunianskyho kretena - jakym Howard Webb bezpochyby je.

                • Re: Lampard

                  mart     před 12 lety 07.01.2012 19:43 |  
                  0 0

                  Jo a k tomu blogu (ci co to je, ... pochopitelne sem to necet). Neni nutno chodit tak daleko. Staci si kliknout na ceskej efotbal.
                  Pokud chcete do zahranici, tak sportovni magaziny v Nemecku , ale hlavne ve Spanelsku. Anglicky noviny z pochopitelnych duvodu doporucit nemohu, a francouzsky neumim :)

    • Re: Lampard

      Khadgar     před 12 lety 06.01.2012 12:17 |  
      0 0

      Nejhorší je, že ten Ferguson tu ligu stejně nakonec zase vyhraje. Ono je to možná lepší než City, ale stejně... Zlo a menší zlo. Leda že by Tottenhamu nedošel dech.
      A kdy už sakra vyloučí ten Blackburn...

      • Re: Lampard

        mart     před 12 lety 06.01.2012 12:26 |  
        0 0

        koukam, ze mame podobne oblibence.
        Blackburn + Bolton out. O manU ani nemluve :D

        • Re: Lampard

          Vhoo (přítel SN)     před 12 lety 07.01.2012 15:47 |  
          0 0

          Suarez je největší krysa PL, totální hnus co tam předvádí a ač se všichni fanoušci schodují na tom že trest je kravina tak mu ho společně taky všichni od srdce přejí protože je to ultrasimulant, Tottenham letos fantasticky jede a je radost se na něj dívat, je to příklad toho jak dlouhodobá práce trenéra který si kupuje postupně hráče do svého zavedeného systému může fungovat, Redknapp je podle mě jeden z nej trenérů vůbec a pro tottenham to bude hodně těžké jestli odejde k národáku.

          • Re: Lampard

            marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 07.01.2012 16:22 |  
            0 0

            Však my si to jeho simulování taky pamatujeme, když jsme hráli na Ajaxu.

          • Re: Lampard

            mart     před 12 lety 08.01.2012 13:43 |  
            0 0

            nejvetsi krysa PL? Asi neznate Kevina Daviese z Boltonu :), .... a dokonce si myslim, ze by se jich naslo mnohem vic.
            Kdyz prichazel do PL, ... nemel sem z toho radost. Prozatim ale predvedl vic pozitivniho, nez se dalo ocekavat.

            • Re: Lampard

              Vhoo (přítel SN)     před 12 lety 08.01.2012 13:52 |  
              0 0

              čím se tak provinil Davies

              • Re: Lampard

                mart     před 12 lety 08.01.2012 13:56 |  
                0 0

                :), Videl ste ho nekdy hrat?

                • Re: Lampard

                  Vhoo (přítel SN)     před 12 lety 09.01.2012 00:01 |  
                  0 0

                  jo , viděl několikrát jak za bolton tak za repre a nepřišel mi nijak simulantský , zákeřný ani agresivní.

  3. Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

    podol (přítel SN)     před 12 lety 06.01.2012 11:41 |  
    0 0

    souhlasím s většinou přede mnou.Osobně nechápu strategii
    vedení Slávie,mediálně bohatě prezentované-stavět na odchovancích a mládeži.Po podzimu je Slávia bodově hodně
    před sestupovými místy(Žižkov,Ostrava,Olom).Proč tedy
    přestupy hráčů středních let,většinou bez angažmá,či větší
    perspektivy?Pokud ta prezentovaná strategie není nepravda,
    postavme opravdu mladé-nejen třeba ze Slávie,ale i jiných mužstev.Pokud funguje scauting alespoň trochu,měli bychom mít
    přehled o talentech i v jiných mládežnických mužstvech.Sám jsem viděl při utkání dorostů,když občas dostaneme i "třapec"dost
    talentů.Pokud chceme dostat Slávii nazpět,tak tam je nutné začít.
    Je to sice běh na dlouhou trať,ale jiné cesty není.Bohužel,v GL
    je několik mužstev,které si vyhlédnou a vyberou ty nejlepší
    hráče a přetáhnou je.Slávie v dnešní situaci na ně asi dlouho mít
    nebude.Letos si Slávia dala nízký cíl,bez pohárů a jen udržení.
    To bude cílem i v dalších letech?
    Podol

    • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

      bongor     před 12 lety 06.01.2012 14:12 |  
      0 0

      "Na představenstvo Bohemians 1905 bylo podané trestní oznámení ve věci přestupu Milana Škody do Slavie. Vedení Bohemians 1905 nadále porušuje zákon o konkurzu a vyrovnání, když zpeněžuje majetek, který je opětovně zapsán v konkurzní podstatě u společnosti FC Bohemians Praha," uvedl Michal Vejsada, zástupce FC Bohemians.
      Vedení Bohemians 1905 však pochybení odmítá. "Vždyť poškozeni jsme tu my. My jsme nic neudělali. Milan Škoda podepsal Slavii bez našeho vědomí.

      Tak zase další problémy,jako by jich nebylo doposud víc než dost.

      • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

        Jarda66     před 12 lety 06.01.2012 14:29 |  
        0 0

        Jenže to naštěstí není problém náš ale problém Bohemky... Hráč je už náš a nic se na tom nemůže změnit, protože podle řádů má možnost půl roku před vypršením smlouvy podepsat jinou

        • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

          quelhar (admin)     před 12 lety 06.01.2012 14:37 |  
          0 0

          Vejsada muze teoreticky zhatit jeho hostovani v jarni casti ligy...

          • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

            bongor     před 12 lety 06.01.2012 14:42 |  
            0 0

            Z toho mám taky strach,quelhar má pravdu.Oni vyznávají filozofii
            ať nežeru,hlavně ať sousedovi chcípne koza.To je teď tady hrozně v módě.Soud může vydat předběžné opatření a Škoda bude sedět na tribuně.

    • Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

      bongor     před 12 lety 06.01.2012 14:38 |  
      0 0

      Podívejte se jak to vyřešili v Olomouci.Jen se zbavili Kubíčka,tak se
      s velkou slávou stali de facto farmou rumuna.Na koho si Hřebík ukáže,toho mu pošlou.Marně se olomoučáci vztekají,že je vedení zaprodalo ďáblu.
      Takže souhlas s názory,že je třeba si vypěstovat kvalitní vlastní mládež Ale bez patřičného finančního zabezpečení to nemá velkou cenu.Jen se můžeme stát dalšími v řadě letenských vlezdořiťů a za mizerných pár milionů prodávat hráče,jejichž cena se posléze pod rukama kšeftařů vyšplhá na desítky mega.
      Finanční zajištění bez nutnosti předčasných prodejů nejlepších mlaďochů lze jedině pravidelným hráním evropských pohárů.
      A to znamená jediné,investovat do kádru,který by toho byl schopen.
      Kdybychom jenom čekali až nám něco vyroste,tak se budeme pohybovat v začarovaném kruhu.

  4. skácel (ČTK)

    antygl     před 12 lety 06.01.2012 15:43 |  
    0 0

    Fotbalistu Skácela chce získat lídr třetí anglické ligy Crawley

    O českého záložníka Rudolfa Skácela se uchází lídr třetí anglické ligy Crawley Town. Dvaatřicetiletého fotbalistu, kterému v lednu končí smlouva se čtvrtým týmem skotské nejvyšší soutěže Heart of Midlothian, by chtěl získat na hostování do konce sezony.

    Skácel prý před hostováním v Crawley preferuje setrvání v Hearts, mnohem pravděpodobnější je však přestup do jiného klubu. Edinburský celek má totiž velké finanční potíže a sedminásobný český reprezentant patří podle serveru BBC k nejlépe placeným hráčům v týmu.

    • Re: skácel (ČTK)

      bongor     před 12 lety 06.01.2012 16:19 |  
      0 0

      Mě by zajímalo,jestli ještě platí výkřiky do tmy organizace UEFA ,že nebudou připouštět ,aby vysoce zadlužené kluby hrály jejich soutěže.A hned byli uvedeni největší dlužníci,mezi kterými kraluje M.U. ale je tam také Real Madrid ,myslím že ACM a spousta dalších.V tom případě by nebylo možné,aby byli fotbalisté nekřesťansky placeni,jako jsou dosud a pro chudší kluby by se otevřela cesta ke konkurenceschopnosti.I když je hráč výjímečný ,tak aby bral stamiliony ročně,nebo v naší srandalize deset mega,to se mi přece jenom zdá moc.

      • Re: skácel (ČTK)

        Jakubisko     před 12 lety 06.01.2012 19:00 |  
        0 0

        Když je někdo zadlužený, tak to přece nic neznamená. Barcelona má gigantické dluhy, ale v pohodě je splácí, tak v čem je problém?

        • Re: skácel (ČTK)

          bongor     před 12 lety 06.01.2012 22:43 |  
          0 0

          Asi mají nějakého svého Křetínského na třetí.Ten taky každý rok zamazává pár set mega.

          • Re: skácel (ČTK)

            Jakubisko     před 12 lety 08.01.2012 13:10 |  
            0 0

            Myslím že Barcelona je takový kolos, že žádného Křetínského nepotřebuje :) Prostě jen jedou na úvěry, to neznamená že nemaj prachy...

            • Re: skácel (ČTK)

              bongor     před 12 lety 08.01.2012 16:32 |  
              0 0

              Tím chceš říct,že sralta není skvělý kolos?

  5. Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

    spojka     před 12 lety 07.01.2012 21:11 |  
    0 0

    K tomu údajnému zájmu Slavie o areál na Xaverově, o kterém tu někdo nedávno, psal. Nevím, kde k tomu kdo přišel, ale Vinš podle informací na odkazu níže prodává svůj podíl v SC Xaverov Horní Počernice (což by měla být společnost vlastnící areál) městské části:

    http://www.pocernice.cz/samosprava.php? page=zastupitelstvo&subpage=zapisy

  6. Re: Hurka a Simič v nominaci nejlepších dorostenců

    opicemag     před 12 lety 08.01.2012 18:53 |  
    0 0

    Čekám na další posily. Bohm a Škoda nám bohužel nestačí. Je sice hezké, že jde o útočníky, ale kdo ví, co je v Bohmovi a navíc, pokud to s Pospěchem nevypadá dobře, tak to ani není posílení. Děsí mě záloho. Tam bychom potřebovali alespoň dva hráče. A podle toho co se píše v tisku, ani Janda nezůstane.