O Slavii

Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

Představenstvo Slavie na svém včerejším jednání rozhodlo, že Martin Poustka zůstane hlavním trenérem A týmu, asistovat mu budou nadále Petr Vrabec a Martin Vaniak.

Martin Poustka se v pozici hlavního trenéra ocitnul po odvolání Františka Straky minulý týden a vedl tým v utkání proti Jablonci. "Nabídku vedení jsem s poctou přijal, je to pro mě velká čest a splněný sen, že jsem dostal důvěru vést nadále tým, kterému fandím. Myslím si, že v zápase s Jabloncem jsme divákům ukázali, že by to mohlo na hřišti fungovat. Přeji si, aby nám fanoušci zachovali přízeň a v pondělním derby s Duklou vytvořili podobnou atmosféru jako v zápase s Jabloncem," uvedl Poustka pro oficiální web Slavie. Zajímavostí je, že je čtvrtým nejmladším koučem, který v historii Slavii vedl. "Vím, že vést Slavii je rovněž velká zodpovědnost, každý zápas pro mě bude velkou zkouškou, udělám všechno pro to, abych v ní obstál, co nejlépe," dodal.

V souvislosti s novým koučem Slavie padlo několik jmen i možností, tedy zda Slavii povede trenér pocházející mimo klub od poloviny jara nebo až od léta. "Představenstvo Slavie dospělo k rozhodnutí, že realizační tým bude nadále pokračovat ve stejném složení, v jakém nastoupil v utkání s Jabloncem. V současné situaci představenstvo vyhodnotilo tuto variantu jako zatím nejlepší možné řešení," uvedla ředitelka komunikace Slavie Soňa Nouzáková. Podle tohoto vyjádření tak není jasné, na jak dlouho Poustka v pozici hlavního trenéra dostane důvěru. Slavia jednala i s Vítězslavem Lavičkou. "Můžeme potvrdit, že jsme vedli jednání s panem Vítězslavem Lavičkou, který ale nabídku Slavie odmítl," doplnila Nouzáková.

V naší anketě jste mohli projevit váš názor na další setrvání Martina Poustky v pozici hlavního kouče, 73 % z vás si myslí, že má Poustka zůstat trenérem Slavie do konce sezóny.

Komentáře (66)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

    koscheen (přítel SN)     před 12 lety 14.03.2012 09:53 |  
    0 0

    Doufám že se Martinovi bude dařit natolik, že už nového trenéra hledat nebude třeba.

    • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

      Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 14.03.2012 10:09 |  
      0 0

      Já to vítám, klidně do konce sezony. Proti Jablonci ukázal, že je takticky na výši, jen ty zkušenosti zatím nemá no, ale to chce čas. Možná, kdyby mu sehnali nějakého ostříleněho asistenta (takový mladší Karel Brückner by se hodil), tak by to mohlo fungovat i dlouhodobě. Tak Martine, zlom vaz.

      • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

        koscheen (přítel SN)     před 12 lety 14.03.2012 10:24 |  
        0 0

        Takovej tandem Poustka - Kozel..

  2. Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

    Fallen (přítel SN)     před 12 lety 14.03.2012 10:06 |  
    0 0

    No tak doufám, že ho nodvolaj na podzim hned po ukončení přestupů

  3. Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

    SForever1     před 12 lety 14.03.2012 10:51 |  
    0 0

    Hodně štěstí Martine !!!

  4. Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

    Slawek     před 12 lety 14.03.2012 10:53 |  
    0 0

    Ještě že má ten Lavička rozum. Platil nezná jiné trenéry než ty kteří prošli Spartou. Na druhé straně si pamatuju jak obhajoval jmenování Michala Petrouše do pozice hlavního trenéra. Pak ho s klidem vyrazil. Pokud by se nezkušenému Martinu Poustkovi nedařilo, udělá to znova. Ten je naopak soudný a ví, že by pro něho i pro Slávii bylo mnohem lepší kdyby se mohl ještě chvíli od někoho učit. Prostě chybí sportovní ředitel, který by tohle řešil a takhle ho supluje Platil a je to hodně znát. Anebo je to tím, že prostě na zkušeného trenéra, který to samozřejmě za hubičky dělat nebude, nejsou prachy. Ale pak by bylo dobrý to na rovinu říct. Ale Lavička taky levnej nebude.

    • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

      goop     před 12 lety 14.03.2012 11:22 |  
      0 0

      Ano, amatérismus Platila a absence financí - to jsou myslím, hlavní důvody, proč Má Slavia znovu nového trenéra. A znovu je otázkou, na jak dlouho to řešení je.

  5. Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

    marek018     před 12 lety 14.03.2012 11:08 |  
    0 0

    Rozhodnutí vítám. Martin je velká trenérská naděje, jediné riziko je nízký věk (tj. riziko nižšího respektu kabiny).

    Zajímalo by mě proč odmítl Lavička. Jestli kvůli platu, že je to Slavia a on je svázán se Spartou, nebo vzhledem k vývoji sezony?

    Kladu si otázku, jestli k nám vůbec nějaký renomovaný trenér může přijít. Když se podívá na kádr, rozpočet na posily a management, tak asi moc pozitiv daný jedinec nenajde

    • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 14.03.2012 11:48 |  
      0 0

      Od všeho, co píšeš, to bude asi trochu, v Sydney bude navíc ještě 2 - 6 týdnů a ten 1 - 2 plonkové měsíce věnuje raději odpočinku.

      U toho Martina může být problém v té introvertnosti (působí na mě tak), to je mi sice osobně sympatická vlastnost, ale pochybuji, zda u trenéra.

      A jak už jsem napsal níže, kdyby Poustka nastoupil v říjnu (bez Strakova meziangažmá), patrně by mu všichni nadávali do provizorňáků.

      • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

        Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 14.03.2012 11:58 |  
        0 0

        Hlavní důvod proč Lavička odmítl je ten, že má obavy, že bude u fanoušků Slavie brán jako Straka. Řekl to v jednom rozhovoru už asi před měsícem. Podle mne to je blbost, ale naši šéfové ho očividně nedokázali přesvědčit o opaku.

        • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

          Alfabet     před 12 lety 14.03.2012 12:48 |  
          0 0

          Dovoluji si s Vámi zapolemizovat: Na jedné straně s Vaším názorem souhlasím, na druhé straně - může brát někdo záruku za to, co se urodí v hlavě Strašáka a jemu podobných? Pár neúspěšných výsledků a bude z něj nenáviděný sparťan? Má to pan Lavička (všebecně známý slušňák) zapotřebí?

          • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

            Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 14.03.2012 15:26 |  
            0 0

            Alfabete, myslel jsem to tak, že Lavičku fanoušci Slavie neberou tak jako Straku, není apriori proti jeho osobě odpor. Jinak s Vámi souhlasím. ale to platí všeobecně, když nejsou výsledky, tak jsou problémy.

      • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

        janko (přítel SN)     před 12 lety 14.03.2012 12:55 |  
        0 0

        Ano Martin působí jako introvert, ale na té lavičce v zápase s bolkou do něho měl hodně, ale hodně daleko....

        • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

          honzah (přítel SN)     před 12 lety 15.03.2012 16:31 |  
          0 0

          Je otázka, zda mu to vydrží.

  6. Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

    Betynka58     před 12 lety 14.03.2012 11:10 |  
    0 0

    Myslím, že za dané situace je to asi nejlepší možné řešení Po tom Jablonci i poté, jak se Martin Poustka prezentoval na tiskovce, si dle mého zaslouží vést Slavii do konce sezóny, navíc v současné chvíli asi není kam spěchat. Věřím, že by to jednou mohl dotáhnout hodně daleko.

  7. Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

    1rytir     před 12 lety 14.03.2012 11:22 |  
    0 0

    Jednoznačně hloupé řešení! Je to jasná Platilovština a Držmíškovina!!! Za vším hledej peníze!!! Těch se Slavii zcela zjevně nedostává a na zkušeného trenéra momentálně prostě nemá!!! Kdo nevěří, ať si uvědomí, že na pozici asistenta zůstává Vrabec a vůbec škoda slov. Tato sezóna není ani náhodou stabilizační, je absolutně destabilizační!!! Tohle není proti Poustkovi, tohle je proti nekoncepčnosti. Nový a zkušený trenér potřebuje čas, ten mohl mít k dispozici a díky amatérům ve vedení ho mít nebude. Pokud se v lize zachráníme s odřenýma ušima, pak léto nemůže ani náhodou stačit na to, aby byl postaven tým, co by se vrátil do popředí tabulky! Kdo tohle nechápe je zjevně pan Platil, pan Držmíšek a podle všeho i duo Řebíčků.

    • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

      laurus     před 12 lety 14.03.2012 11:34 |  
      0 0

      Určitě, je to jen krátkodobá záplata. Martin je sympatickej kluk a Slávista, ale co má za sebou? Jedinej kvalitní trenér, kterýho viděl zblízka byl Karel Jarojím a ani nikde pod žádným nehrál! To nemůže fungovat. Rozhodně nedávat žádnej bianco šek!

      • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

        laurus     před 12 lety 14.03.2012 11:37 |  
        0 0

        To je zase překlep! Samozřejmě Jarolím.

  8. Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

    honzah (přítel SN)     před 12 lety 14.03.2012 11:43 |  
    0 0

    Když se to tak vezme, Řebíček (coby zkušený kamuflážník) dosáhl přechodným angažmá Straky kýženého cíle - trenér Poustka, kterého bychom vnímali po 9. kole jako zoufalé provizorium, je teď mnohými vnímán jako zachránce a příslib lepších zítřků.

    Na druhou stranu, po tom odchodu Straky mám i já (protiprouďák) dojem, že se podařilo odvalit tíživý balvan. Takže v téhle situaci se může Poustkovi dobře pracovat.

    Osobní názor: Chce to zavedeného trenéra nejpozději v létě, kvalita je důležitější než rychlost, ale pokud by se někoho podařilo sjednat třeba zítra, není důvod nástup odkládat. A pokud to prostě vyjde, že Poustka bude až do konce této sezóny, tak on to nějak zvládne. A Poustku si i nadále pěstovat jako perspektivního asistenta.

    Ale vedení rozhodlo, jak rozhodlo. V každém případě Poustka působí jako slušňák a introvert, jako fajn člověk, což na trenéra stačit rozhodně nemusí. Třeba se z něj časem stane druhý Vavruška, ale na déle než půl sezóny. Tak hodně štěstí!

  9. Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

    podol (přítel SN)     před 12 lety 14.03.2012 11:52 |  
    0 0

    Též si myslím,že v současné situaci nejlepší řešení.Po jarní sezoně
    se uvidí-sám M.P.uvedl,že by rád pracoval jako asistent někoho zkušenějšího.Opravdu Kozel-Poustka by v naší situaci nebylo špatné.Možná,že nemá trenérské zkušenosti,ale jistě mu nechybí
    rozum,úroveň vystupování na veřejnosti a skromnost.Navíc je to
    srdcem slávista-znovu dokáže sjednotit hráče i příznivce.To nám nejvíce chybělo v letošní sezoně.Někdy srdce udělá více,než znalosti,ty odhadem 4 body,potřebné k jisté záchraně,bychom měli udělat.Tak vyčkejme na výsledky s Duklou,Spartou a hlavně
    na předvedenou hru.Někdy se nevyhraje,ale udělá se pro to v rámci možností vše.Podol

    • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

      ligas99     před 12 lety 14.03.2012 12:34 |  
      0 0

      Panové co to melete za kraviny ......... Kozel do Slávie ???

      Proč by to dělal ?

      Vy jste asi zapomněli , že Dukla je finačně zajištěná , má daleko lepší kádr , je tam polovina bývalých funkcionářů i hráčů ze Slavie a jeden s vlastníků je taky člověk, který byl ve Slavii a protože se to neslučovalo s koncepcí Slavie , odešel .
      ( Opět jeden z geniálních tahů Slavie ...... ) - - - !!! a to se vyplatí
      Navíc se podívejte na lidi, co pracují v Dukle a porovnejte s tím , co je u nás .

      To by se musel Luboš Kozel zblázdnit, aby to všechno hodil za hlavu a šel do Slavie ..........

      Kdo se sem taky hrnul , když vidí jak to tady momentálně vypadá , se nedivím Lavičkovi, že to nevzal

      Uvažujete trochu normálně

  10. Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

    Viking     před 12 lety 14.03.2012 12:22 |  
    0 0

    Žádný normální trenér do toho chlíva v jakém je klub jít trénovat nemůže.

    Pokud s Poustkou nepočítají dlouhodobě tak je to samozřejmě kravina. Trenér by měl mít teď právě ideální čas poskládat a prosít mužstva.

  11. Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

    sasky     před 12 lety 14.03.2012 12:29 |  
    0 0

    Pro mě celkem dobrá zpráva. Kdo tady mluví o nezkušenosti, zkuste se podívat např. na trenérský profil Guardioly. 2007-2008 - Barca B, 2008 - ? Barca a jak se mu tam daří víme asi všichni. Takže s nezkušeností bych se příliš neoháněl. Naopak může přinést nové metody a svěží vítr mezi "stálice" českého trenérského nebe. Kde spíš vidím problém ve vedení Slavie je post sport. manažera, tam mi osobnost chybí a je to podle mě klíčový post pro dlouhodobé fungování klubu. A myslím si, že by se vyplatilo i změnit kondičního trenéra - kondice podle mě není úplně skvělá a navíc ten počet zranění (dlouhodobě) mě taky zaráží.

    • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

      Jiri1     před 12 lety 14.03.2012 12:37 |  
      0 0

      Zdravim, kdyz pominu , ze trenera dosadili hraci, kteri vedeni Poustku doporucili, tak z toho radost nemam, trener ktery je ve vleku hracu a to Poustka je je z dlouhodobeho vyhledu nepouzitelny. Ale dejme tomu do konce sezony s Jarolimem a Vlckem v zadech budiz, ale uz by nas chlapci nemeli presvedcovat brekem v kancelari Platila , ale hrou a body.jinak to bohuzel bude zase jenom komedie.

      • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

        Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 14.03.2012 12:58 |  
        0 0

        Loňský jaro to tu odtrénoval Kisel + starší hráči a Petrouš to jen korigoval a jak to šlapalo :D To je samozřejmě nadsázka. Ale radši když sezónu dotrénuje Poustka a pak buď přijde nějakej kvaltiní trenér a nebo bych ho nechal. Pokud si mám vybrat mezi nezkušeným člověkem na kterým je vidět velká chuť dělat pro Slavii a nějakým neúspěšným trenérem, kterej stejně jen potřebuje nějakej job tak je volba jasná. Vísledky by byly tak jako tak hodně podobný.

        • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

          Jiri1     před 12 lety 14.03.2012 13:07 |  
          0 0

          Nemam pocit , ze bych mel na vyber, Poustka je jedinym moznym resenim pokud teda nema jeden z Rebicku profilicenci trenera a uprimne dodavam, ze uz bych se nedivil nicemu.

      • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

        sasky     před 12 lety 14.03.2012 17:27 |  
        0 0

        No ono jste mi tak trochu nahrál :) Je to přesně o pozici sport. manažera. Dneska tam sedí a rozhoduje bůhvíkdo (triumvirát Držmíšek, Řebíček, Řebíček???) Podle mého názoru je nejdůležitější chybějící článek sport. manažera s rozumnou vizí (nejen co se kádru týče, ale zejména předváděná hra (např. Škoda by si defacto ve slavii neměl ani škrtnout)) A na tuto vizi potom angažovat odpovídajícího trenéra. Asi jsem to trochu s tím chvalozpěvem na poustku uspěchal, ale zatím na mě působí solidně a ta hra proti Jablonci se alespoň vzdáleně podobala hře Slavie let úspěšných (hra po zemi).

  12. Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

    Heretic (přítel SN)     před 12 lety 14.03.2012 12:58 |  
    0 0

    V létě nepotřebuje "kvalitního" trenéra, ale kvalitní hráče. A peníze. žádnej z renomovaných trenéru s tímto kádrem stejně lepší, jak 7. místo neudělá.

    • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

      Jiri1     před 12 lety 14.03.2012 13:06 |  
      0 0

      Ano, davam Vam za pravdu a fundovane sportovni vedeni, kde posily budou posilami a ne ucastniky turistickeho zajezdu z mezipristanim v Praze.

      • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

        qazwerty     před 12 lety 14.03.2012 14:05 |  
        0 0

        Je to jedna velká šaškárna a už jsem tím vším děním okolo Slavie znechucen...Amatérismus čiší doslova ze všeho...

        • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

          subHuman     před 12 lety 14.03.2012 14:59 |  
          0 0

          Přesně tak.
          Jakkoli mám Martina Poustku rád a ze srdce mu angažmá přeju a fandím mu (už za ten Jablonec - to jak žil s týmem a s fanoušky před, během i po zápase muselo každého Slávistu po půlroce s tím rudým kašpárkem zahřát), je to jen další střípek z nekonečné řady přešlapů a nekoncepčnosti... pokud Řebíček trenéra domluveného má, je už teď ideální doba na to, aby si tým začal připravovat pro příští sezonu, toto jsou zase ztracené týdny a měsíce.
          Doufám, že Martin zůstane i poté, co přijde nový trenér.

          Na mne to spíš působí tak, že oni by svého favorita rádi dosadili opravdu už teď, ale ten nemůže. Což by sedělo na Lavičku. A ač proti němu nic nemám, po tom všem (a při těch všech sparťanech v klubu) bych si přál někoho jiného, sparťanů už prostě bylo (a je) dost.

          Vrba je utopie, Kozel podle mne taky (škoda).

          • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

            travel (přítel SN)     před 12 lety 14.03.2012 15:37 |  
            0 0

            Mluvil jsem s jedním známým,co byl na posledním setkání s Řebíčkama a spol.Říkal,že je spousta věcí v rozporu s tím ,co říkal Řebíček na tom setkání a co se teď píše.Padl tam např dotaz ohledně Lavičky a Šilhavýho,o kterých mluvil v rozhovoru Platil.Řebíček prý řekl,že ani o jednom neuvažuje,že už je údajně domluven s nejlepším naším trenérem,který trénuje doma.Když odpovídal na dotaz ohledně Straky,že tím pomohl Křetínskýmu s Hřebíkem(aby ho přijali fanoušci),tak na to neodpověděl a kecal něco o Chovancovi.Jednoduše řečeno říká,co se mu hodí a o Slavii mu vůbec nejde,bohužel.O ulhanym sparťanovi Platilovi ani nemluvě.

            • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

              subHuman     před 12 lety 14.03.2012 15:54 |  
              0 0

              Pokud se bavíme o druhém setkání, tak Řebíček řekl, že trenérovi kterého má domluveného od léta, bude za 2 roky Česko malé. Lavička a Šilhavý na přetřes nepřišli.
              Na dotaz ohledně dohody s Křetínským neodpověděl vůbec, ani ho celý totiž nepřečetl, vykousl z toho pár slov a označil to za nesmysl. Po skončení dotazů pak na dotaz jednoho naivního z nás odpověděl, že před spartou nebudeme ještě dlouho, protože si na podzim vyřešila organ. strukturu sport. úseku a po nevyChovancovi přijde Hřebík a sparta bude hodně silná.

              Že mluví pravdu a dělá vše s nejlepším vědomím a svědomím pro dobro Slavie si snad nikdo rozumně uvažující snad nemyslí.... a pokud ano, měl by se probudit - rumcajs není nějaký hodný strýček, kterému se zželelo zuboženého klubu jeho srdce a dělá vše proto, aby ji dostal tam kam patří. Král odkloňovačů a politik, od toho snad nikdo pravdu nečeká :-)

            • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

              subHuman     před 12 lety 14.03.2012 15:56 |  
              0 0

              a k estébákovi Platilovi se radši ani nevyjadřuju, když jsem viděl fotku jak u Bicanů doma drží v ruce poklady Slávistické historie, píchalo mne u srdce a zvedal se mi žaludek.
              To samé když rumcajs přebíral řád J.Maddena...

            • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

              Slawek     před 12 lety 15.03.2012 09:52 |  
              0 0

              Blbý ovšem je, že si ten známý vymýšlí.....

              • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

                travel (přítel SN)     před 12 lety 15.03.2012 12:02 |  
                0 0

                Tvrzení proti tvrzení ,třeba si vymýšlíte vy

  13. Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

    wymaz     před 12 lety 14.03.2012 15:17 |  
    0 0

    Jak reálný je J. Dovalil??

    • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

      quelhar (admin)     před 12 lety 14.03.2012 15:18 |  
      0 0

      Udajne moc ne, chce zustat na svazu.

    • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

      Jarda66     před 12 lety 14.03.2012 15:39 |  
      0 0

      Za Dovalila bych byl šťastnej, podle mě jeden z nejlepších trenérů u nás s velkou perspektivou... Kdyby to vyšlo, byla by to bomba... Ale docela taky pochybuju

      • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

        PetCC     před 12 lety 14.03.2012 17:40 |  
        0 0

        Do loňského ME21 bych souhlasil, ale tam mě jeho přístup hodně zklamal. Nemám v něj velkou důvěru, že by zvládnul krizovější situaci.

  14. Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

    janko (přítel SN)     před 12 lety 14.03.2012 15:39 |  
    0 0

    ...tak Lavičku si můžem asi na stálo odfajfknout, což mne osobně vůbec nemrzí....

    Re: Lavička
    webmaster | 14.3.2012 14:52:07
    Je to tak, že pan Lavička byl osloven, jestli by měl zájem Slavii trénovat. Ke konkrétnímu jednání se tudíž obě strany vůbec nedostaly.

    • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

      subHuman     před 12 lety 14.03.2012 15:44 |  
      0 0

      Uf, to se mi ulevilo :-D

  15. Lavička ve Slavii

    Petr9608     před 12 lety 14.03.2012 16:58 |  
    0 0

    Nic proti němu, ale prostě JE TO SPARŤAN. Dyť bysme tim úplně úplně zpochybnili to, proti čemu jsme bojovali. Zdůrazňuji, že jsem si vědom rozdílu mezi Strakou a Lavičkou, ale jako to vám stačí jen to, že ten člověk je jen "Sparťan" a ne "Sparťan-magor/šašek/kokainista(???)". Já myslim, že Lavička je Sparťan na úrovni obou Hašků nebo deBílka (Jožka či Sigy je asi trochu o level výše). Chtěli byste tyto Sparťany ve Slavii?

    Vřim v Kozla. Dukla je malej klub, bez fanoušků. Víc něž nějaký 6. místo s ní asi nikdy neudělá.

    • Re: Lavička ve Slavii

      vlchan     před 12 lety 14.03.2012 17:25 |  
      0 0

      ... by ste se nemýlil! Dukla je již nyní kvalitní tým, profesionálně vedený, který do dvou let vyhraje naši kaprligu.

      • Re: Lavička ve Slavii

        Jiri1     před 12 lety 14.03.2012 17:35 |  
        0 0

        Kozel a Slavie, zapomente, podivejte jen na sit fotbalovych zakladen p ocele Praze nebo Kozlovo postaveni v Dukle to je naprosto neotresitelnei diky jeho povaze mit vzdy odstup od vedeni ,ale ihracu.

        • Re: Lavička ve Slavii

          Petr9608     před 12 lety 14.03.2012 19:59 |  
          0 0

          Já nevim, ale nepřeceňujete tu Duklu? Kde by brala ty prachy? Kde by brala sponzory? kdo ví, jak to bude s tim Bwinem, kterej jí sponzoruje?

  16. Platil v HN

    piero (přítel SN)     před 12 lety 14.03.2012 17:05 |  
    0 0

    Zase znovu lže, nebo že by opravdu: Na otázku, zda kromě postu kouče, bude řešit vedení klubu také nákup posil, kterých zatím moc nepřišlo, odpověděl Platil otevřeně. "Už některé přestupy proběhly. Myslím si, že například útočník Škoda, jehož hostování z Bohemky se od července změní v přestup, je hodně kvalitní fotbalista. Ale přesto chceme ještě dva tři hráče, do jejichž nákupu bude investovat v řádech desítek milionů," objasnil, že vedení počítá s posílením kádru.

    A jaké hráče Slavia chce získat? "Perspektivních fotbalistů máme dost, teď budeme chtít hlavně zkušenost na posty špílmachra, stopera a útočníka," uzavřel telefonát Platil.

    • Re: Platil v HN

      Jiri1     před 12 lety 14.03.2012 17:32 |  
      0 0

      Tak Ja nevim prestupove obdobi skoncilo a navic bych Vam nabidl treba vyjadreni Rebicku, ze po Conkovi se ocita hlavne s odchovanci, takze nevim, uz mi to prijde jako obehrany hit, vzdycky , kdyz se opet ukaze nemohoucnost soucasneho vedeni, zacne nekdo plasit s posilami. A propo , posily konkretne ofenzivni hraci proste jsou vyhozene penize, nestrilšeji goly, tak podle ceho je lze hodnotit pozitivne , ze jsou zadarmo. Ale pokud jsem byl hodne dlouho skeptik treba k mladym hracum a jejich kvalite , ta si myslim, ze blizka doba muze znamenat zlom zalezi jen na odvaze treneru Acka , zda zvoli klid v kabine ci jako Jarolim pred lety pujde do risku, ktery se nemusi vyplatit.

    • Re: Platil v HN

      Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 14.03.2012 17:48 |  
      0 0

      Můžeš dát odkaz na ten rozhovor ?

        • Re: Platil v HN

          Jiri1     před 12 lety 15.03.2012 10:15 |  
          0 0

          Tech rozhovoru bylo nekolik, poskytl je nejen Rebicek ,ale treba i Platil ,utkvelo mi to v pameti treba i pri setkan se znamym,ktery byl na setkani s vedenim.

  17. Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

    Markus     před 12 lety 14.03.2012 18:13 |  
    0 0

    Je to risk, ale jsem pro, ať se to zkusí. Nemáme co ztratit.

  18. Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

    ZahadnaNeznama     před 12 lety 14.03.2012 20:00 |  
    0 0

    V dané situaci je to nejlepší řešení. Do příštího ročníku se uvidí...

    Co se týká Víti Lavičky, tak osobně si myslím, že si "brousí" zuby na Plzeň. Až Vrba půjde dělat trenéra do repra Slovenska, tak má šanci tam jít.

    Čistě moje teorie, tak uvidíme ;-)

  19. František Komňacký

    Tommy     před 12 lety 14.03.2012 20:17 |  
    0 0

    Já jsem jednoznačně pro Františka Komňackého, ale nic bych neměl ani proti Lavičkovi, jeho minust ve Spartě mi vůbec nevadí, je to trenér podle mého gusta, tedy oba zmínění trenéři.

    • Re: František Komňacký

      Tomis68 (přítel SN)     před 12 lety 14.03.2012 22:59 |  
      0 0

      Souhlasím s Komňackým od příští sezony, je to dlouhodobě jeden z nejlepších a nejúspěšnějších trenérů (není-li úplně nejúspěšnější)...
      Stačí výčet jeho angažmá za posledních 10 let:
      Púchov (Pohár)
      Ostrava (titul)
      Ružomberok (double)
      Rostov
      Jablonec (2. a 3. místo)
      Jasně... Vrba je Vrba, ale tenhle Vrba je taky nedosažitelný... Komňacký má úspěchy a umí i atraktivní hru... Otázka je, jestli by se ho podařilo přebrat Olomouci... Pokud by to vyšlo, Poustka by se u něho mohl učit řemeslu (tak jako Vrba v Ostravě) a časem ten tým třeba přebrat dlouhodobě...

      • Re: František Komňacký

        Petr9608     před 12 lety 14.03.2012 23:15 |  
        0 0

        No já nevim. Jablonec hraje teď hofno i s velmistrem Lafatou. Jakou máš záruku, že by s náma to bylo lepší.

        • Re: František Komňacký

          Tomis68 (přítel SN)     před 12 lety 14.03.2012 23:29 |  
          0 0

          Poslední zápasy to nic extra není, ale v porovnání se zmiňovaným Uhrinem ml., Lavičkou (který už stihl odmítnout), Kozlem nebo Psotkou toho má za sebou víc a s úspěchy - z dlouhodobého pohledu je i v tom Jablonci úspěšný - vždyť ten regionální klub vytáhl na mezi TOP 3 týmy ligy... A pokud by měl přijít Psotka nebo Kozel (jakkoliv by bylo fajn mít u týmu slávistu), to si podle mě můžeme nechat i do další sezony jejich vrstevníka Poustku...

          • Re: František Komňacký

            Betynka58     před 12 lety 15.03.2012 00:30 |  
            0 0

            No, čím víc o tom přemýšlím, tak by mi ani nevadilo, kdyby Poustka vedl áčko i v příští sezóně. Samozřejmě za předpokladu, že se na ten fotbal ve zbývajících jarních zápasech bude hezky koukat (předváděnou hru bych v tomhle mezidobí dokonce považoval za důležitější kriterium než výsledky). Z několika předchozích příspěvků jsem nabyl dojmu, že se má za to, že nezkušený trenér = špatný trenér. Já si to vůbec nemyslím, naopak jsem přesvědčen, že by do zažitých trenérských mechanismů mohl vnést svěží vítr v podobě neotřelých nápadů (např. v oblasti taktiky). Nikdo nemůže tvrdit, že to není druhý (nebo v budoucnu dokonce lepší) Kozel, kterého tady všichni (jistě oprávněně) opěvují.

            • Re: František Komňacký

              Petr9608     před 12 lety 15.03.2012 04:11 |  
              0 0

              Tak je výhoda, že mu nebude chybět nadšení.

              • Re: František Komňacký

                Tomis68 (přítel SN)     před 12 lety 15.03.2012 12:27 |  
                0 0

                Podle mě buďto nějakého úplně TOP trenéra, což by bylo drahé a je otázka, jestli by do Slavie v téhle situaci šel, nebo mladého nadějného kouče, jakým by Poustka mohl být...

  20. Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

    tantalos     před 12 lety 15.03.2012 04:17 |  
    0 0

    V diskusi se objevila jediná seriózní výhrada proti Poustkovi: Jiří píše, že by mohl podléhat vlivu starších hráčů jako Jarolím nebo Hubáček.
    Hráči by nepochybně neměli ovládat klub a diktovat, co se má a co ne. Jenže: mám víc věřit zkušenostem a úsudku Aleše Řebíčka a Platila na straně jedné, nebo Lukáši Jarolímovi a Hubáčkovi? Věřil bych spíš těm zkušenějším, a to jsou LJ a Hub.
    Vzpomínám si na jednoho bafunáře, který před pár lety dovedl regionální mužstvo k titulu. Svůj úspěch vysvětloval prostě: "Ona se tam sešla výborná parta."
    Kdysi jsem tady navrhoval, aby Slavia angažovala místo Straky gorilku Moju. Považoval bych to dodnes za moudřejší než angažování Franze. Opička by se houpala na větvi, baštila banány a fotbalistům by se nepletla do důležitějších věcí. A fotbalistům jde hlavně o dvě věci: peníze a vlastni dobrý pocit.
    Poznal jsem to na vlastní kůži, Pracoval jsem pro českou, velmi úspěšnou a bohatou firmu, dokud ji nekoupila velká zahraniční korporace. Ovládala ji parta "starých psů", ale nový majitel toužil po světovosti. Přivedl zahraniční "experty", k nim ambiciozní mlaďochy, ti si k sobě přivedli kamarády, protože starým psům nevěřili, administrativu, kterou dřív dělaly dvě babky, "outsourcovali" agentuře, která to nezvládla, ale stála desetkrát více, přijímaní nových lidí, které dřív dělal sám šéf jenom na rady starých psů, svěřil jiné agentuře, která ale práci nerozuměla, uražené "starce" zmatky přestaly bavit a odešli jinam, a firma je na pokraji úpadku. Kdyby místo "experta" z USA tu firmu vedla Moja, skončila by líp.
    Poučení: někdy méně znamená víc. Martinovi přeju, aby si hlavně zachoval zdravý rozum a staral se, aby měl v mančaftu pozitivní náladu. Petržela začínal ještě mladší a dokud rozum neztratil, byl hvězda.

    • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

      japhy     před 12 lety 15.03.2012 08:14 |  
      0 0

      Já mám u něj obavy z jiné věci, a to z jeho slabé pozice vůči našemu "sportovnímu vedení".

      • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

        Kactus     před 12 lety 15.03.2012 08:55 |  
        0 0

        my mame nejake sportovni vedeni?
        to mi pripomina zenu komisare Columba, vsichni o ni mluvi, ale nikdo ji nikdy nevidel :)

        • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

          Jiri1     před 12 lety 15.03.2012 10:09 |  
          0 0

          Zdravim, vy mne Tantale sokujete,uz drive jsem pozoroval Vas zasadni obrat , na ktery mate samozrejme pravo, jenze srovnavat kabinu ligoveho mustva a odborniky , kteri svou praci delaji radu let nelze, nebo je snad Jarolim a prosim mluvme hlavne o Jarolimovi nejakym odbornikem na trenovani ci mezilidske vztahy, jiste,ze v tom hraji roli jine veci na ktere jsme upozornovali uz drive, ono odstavit trenera, ktereho jeste v prosinci oznacim za faine je neobvykle a forma hodne vzlastni hodna jmena Slavie, nebo tedy schvalujete,ze cast starsich hracu ,kteri nehraji vyvola takove divadlo, pritom stacilo zajit za vedenim a to by jednalo samo. Jenze jsme v Cechach, takze Straka,kteryho jsem nemjusel to mel spocitane jeste predem, nez vubec cokoli rekl. Mne ,ale zajima budoucnost.Svoje jsem napsal,.

          • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

            tantalos     před 12 lety 15.03.2012 10:36 |  
            0 0

            Ale Jiří, v tomto případě si opravdu myslím, že LJ je větší odborník než Platil a Řebíček. Skutečné odborníky ve vedení Slavie nevidím žádné, snad pár trenérů mládeže a to je všechno.
            Samozřejmě bych si přál, aby Slavia měla ve sportovním managementu odborníky, v ideálním případě Říčku jako sportovního ředitele a Kozla jako trenéra. A aby měli dost peněz na řešení problémů.
            Ale sám píšete, žeŘíčka i Kozel jsou prakticky nedostupní. A nedivím se jim, ani třeba Lavičkovi, že do takového bordelu nechtěl.
            Dnes by bylo nejlepší mít takového majitele, který by dokázal situaci řešit. Jenže idealističtí a přitom rozumní miliardáři ochotní nacpat peníze do Slavie jaksi vymřeli.
            Teď je důležité zvládnout momentální potíže, zabránit možnému sestupu a mančaft stabilizovat. To mnohem spíš dokáže LJ a spol než hysterka typu Straky.
            Poustkovi přeju, aby na svou práci stačil. Ale jak už jsem napsal, Slavii bych přál duo Říčka a Kozel a k tomu pěknej pytel peněz.

    • Re: Martin Poustka zůstává hlavním trenérem A týmu

      eomer (přítel SN)     před 12 lety 15.03.2012 10:18 |  
      0 0

      Takto to bohužel funguje snad u všech větších společností. :-(