B-Tým

Novým trenérem juniorky Milan Titěra

Po odchodu Michala Petrouše a Ivo Knoflíčka od juniorky k A týmu má slávistická juniorka nového hlavního trenéra Milana Titěru.

Milan Titěra až do dneška trénoval dorost U18, složení realizačního týmu U18 se v současné době řeší. Milan Titěra pracuje ve Slavii dlouhodobě, nejdéle působil u ročníku 1995, se kterým vyhrál titul mistra ČR v mladších žácích. Nedávno dostudoval profilicenci mládeže a v juniorce bude minimálně do konce sezóny.
Společně s Titěrou budou v realizačním týmu juniorky dosavadní kondiční trenér Pavel Čvančara a trenér brankářů Luboš Přibyl.

Komentáře (142)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

    spino     před 11 lety 02.05.2013 13:41 |  
    0 0

    Kozlovi byla nabídnuta smlouva na jeden rok + opce za podmínky umístění do 5. místa.

    Ten Držmíšek je fakt dement. Říkám to furt, že tenhle člověk v rámci kompetentnosti ten poslední, který by měl ve Slavii dělat sportovního manažera. Jsem rád, že se můj pohled na něj potvrdil skrze naprosto nekoncepční a diletantské jednání s Kozlem.

    Držmíšek ven! Kusý zůstat!

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      1rytir     před 11 lety 02.05.2013 14:15 |  
      0 0

      Pokud je to pravda, tak není ani co dodat...

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      Virgil1956     před 11 lety 02.05.2013 14:16 |  
      0 0

      Taky jsem to četl, to je hrůza. Kdyby to takhle nastavili v Plzni první rok pro Vrbu, tak už je dávno pryč, protože skončili někde desátí. Já myslím, že by koncepční práci fanoušci Slávie zvládli, kdyby viděli každý rok aspoň drobný posun, ale zatím se plácáme ode zdi ke zdi už dvě sezóny a ani příští rok to lepší nebude, ať už přijde jakýkoli trenér...

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        th     před 11 lety 02.05.2013 15:21 |  
        0 0

        Tak Vrba (poté, co vyhrál SVK ligu s Žilinou) dostal smlouvu na zhruba 2 roky (od 8. 10. 2008, kdy vyhodili Šilhavého, do 30. 6. 2010) s tím, že úkol na první sezonu je nesestoupit.

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      subHuman     před 11 lety 02.05.2013 14:42 |  
      0 0

      Bohužel tohle je přesný obraz toho, jak se ve Slavii "koncepčně" pracuje.

      Asi se všichni shodneme, že kádr v posledních 3 sezonách na poháry (neřku-li titul) nebyl. Většina z nás by asi i zkousla, pokud by se o nejvyšší příčky nehrálo, kdybychom nějakou koncepci a postupné zlepšování viděli. Budování kádru, jasnou herní vizi, automatismy, systematické doplňování. Bohužel jsou v tomto ohledu poslední 3 sezony takřka promrhané, resp. poslední 2 úplně. Trenéři se střídají jako na běžícím páse (přičemž platí: Každý pes jiná ves), osobně vůbec netuším, co a jak chce A tým hrát (a při tom veletoči trenérů a jejich vizi se není co divit). Máme za sebou tedy 3 stabilizační sezony (kdy jediným pozitivem je zapracování Petráka a Zmrhala) a všichni se modlíme, aby od té další vedl mužstvo někdo, kdo bude vědět, kam a jak chce hráče vést.

      Chtít koncepčně stavět mužstvo a nabídnout trenérovi smlouvu na rok s podmínkou umístění do 5. místa a omezením pravomocí (jak se proslýchalo v létě) je ukázka nikoli koncepce, ale ANTIKONCEPCE.

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        subHuman     před 11 lety 02.05.2013 14:43 |  
        0 0

        Jinak k tématu - hodně štěstí Milanu Titěrovi, ať naváže na úspěchy svého předchůdce.

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        Tugarin     před 11 lety 02.05.2013 19:59 |  
        0 0

        a kdo o tomhle asi tak rozhodnul, kdo si chtěl přivést trenéra z Teplic ? s kým rozebíral rda důvody neúspěchů...

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      th     před 11 lety 02.05.2013 14:44 |  
      0 0

      Takže spino zase mystifikuje veřejnost.

      a. to je minulá nabídka, kterou odmítl před tím, než jsme získali do služeb Radu, ne nabídka aktuální, která (pokud přijde) může být úplně jiná.

      b. opce znamená automatické prodloužení za stejných podmínek, čili pokud by SKS při přijetí té nabídky skončila hůř než 5., nevylučuje to zájem vedení dohodnout se s Kozlem na pokračování ve spolupráci, pokud v tom obě strany shledají smysl. Není to tak, že automaticky ''jsme pod Top 5, takže sbohem a šáteček, Kozlíku''.

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        no-nick     před 11 lety 02.05.2013 15:22 |  
        0 0

        Předběhl jsi mě, chtěl jsem napsat naprosto to samé. Co dodat, je to holt jenom Spino.

        • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

          Virgil1956     před 11 lety 02.05.2013 15:33 |  
          0 0

          Samozřejmě že šlo o loňskou nabídku, ale to samo o sobě na věci nic nemění. Já bych do toho být p. Kozlem taky nešel, s kádrem který tu byl se umístit do 5. místa a pak čekat, jestli mi milostivě nabídnou prodloužení přes opci, když cíl nesplním? To není koncepční práce. Pokud trenérovi věřím, že je schopen postupně tým zvednout, tak mu nemůžu proboha nabídnout roční smlouvu, byť s opcí, a ještě k tomu dát prakticky nesplnitelnou podmínku. Jasně, že letošní nabídka by byla jiná: podmínkou by nebylo páté místo, ale příští rok nesestoupit :)

          • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

            th     před 11 lety 02.05.2013 15:59 |  
            0 0

            V hodnocení té nabídky, která naprosto passé, mezi námi není rozpor. Jenom mi šlo o to, jak to vocel zavádějícím způsobem presentoval.

          • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

            Virgil1956     před 11 lety 02.05.2013 17:50 |  
            0 0

            Aha, nepochopil jsem, v pohodě :)

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        spino     před 11 lety 02.05.2013 16:26 |  
        0 0

        Já mluvím o loňsku. Že to píšu pro letošek jste si vydedukoval pouze vy.

        • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 02.05.2013 16:32 |  
          0 0

          Ovšem napsal jsi to (schválně,) tak, že to z toho nelze poznat a člověk, který ten online nečetl by z toho spíš vyvodil, že jde o aktuální nabídku.

          • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

            spino     před 11 lety 02.05.2013 16:34 |  
            0 0

            Jasně že schválně!!! (ironie) ;)))

            • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

              Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 02.05.2013 19:40 |  
              0 0

              U tebe bych se tomu vůbec nedivil... a to bez ironie

        • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

          th     před 11 lety 02.05.2013 16:37 |  
          0 0

          Ne, spino, já si nic nevydedukoval. Ty jsi mluvil o smlouvě bez časového určení - což je ten matoucí, neurčitý prvek. Já jen doplnil, to co jsi měl zmínit sám. Ne každý, kdo čte tvůj komentář zároveň i je obeznámen s obsahem online rozhovoru s Kozlem, aby si to mohl bez dalšího správně zařadit do běhu událostí.

        • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

          no-nick     před 11 lety 02.05.2013 18:06 |  
          0 0

          Jedna věc je často pokulhavajici obsah, druhá ta věčně urazliva forma. Me s tím prostě seres. Já jsem taky nespokojenej, ale Rada pro mě není curak, Drzmisek pro mě není drzpicus ani dement atd. Slovy klasika - Kdyby aspoň trochu úcty.

          • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 02.05.2013 18:22 |  
            0 0

            Už jednou pochopte že Spino-Vocel je vosel,kterej neustale blinká a blinká no nemá to hlavu ani patu,jako když se na začátku týdne odvolávalo, prostě neověřené blafy posbírané kdoví odkud.

            • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

              spino     před 11 lety 02.05.2013 22:31 |  
              0 0

              Pořád má v záloze trumf na Řebíčka.

              • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

                vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 02.05.2013 23:18 |  
                0 0

                Tak ho zvěřejni ty žvanile.

                • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

                  spino     před 11 lety 02.05.2013 23:25 |  
                  0 0

                  Musí to ale zveřejnit Slávistické noviny. Superslavia je pro takovou bombu málo sledovaná. Nejlépe bych z toho udělal videoreportáž.

                  • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

                    no-nick     před 11 lety 03.05.2013 00:22 |  
                    0 0

                    Jako ze vlastní i Brno? To bude ohromný překvapení, když nás tím krmis každý druhý příspěvek.

                    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

                      spino     před 11 lety 03.05.2013 09:16 |  
                      0 0

                      Brno už je profláklý. Ono to nebude nic vyloženě proti němu, ale asi o zklame hodně slávistů.

            • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

              bongor     před 11 lety 04.05.2013 16:18 |  
              0 0

              Včera jsem vidl i nás před hospodou chlápka,tak pořád blinkal a blinkal a přitom vydával nesrozumitelné zvuky.Má to nějakou souvislost?

  2. Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 02.05.2013 15:54 |  
    0 0

    Quelhare, prosimte ja jsem Richardovi mailoval dalsi novej header, aby tam nebyl porad ten Rada, ale neodpovedel, nevis jestli to dorazilo?

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      Alanor (admin)     před 11 lety 02.05.2013 16:23 |  
      0 0

      Večer to dle Richiho bude změněno.

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        th     před 11 lety 02.05.2013 16:39 |  
        0 0

        Jenom technická, mohl by někdo updatovat i linky dole v zápatí, prosím? Funguje tam jen pár nebo jsou neaktuální (třeba na nový fanshop místo fanzone).

  3. Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

    Borris     před 11 lety 02.05.2013 16:56 |  
    0 0

    nedá mi to a musím napsat pár slov k tomu, jak se zase všude píše o tom, že fanoušci Slavie vyštvali dalšího trenéra. Slušně řečeno, už mě tohle pěkně sejří a nejradši bych za to pánům pisálkům co tohle píší, dal po tlamě. Takže udělám takovou malou rekonstrukci.

    Řekl bych že žádní fandové v čechách nejsou tak težce zkoušení jako my slávisti. Nebudu tady jmenovat všecky ty věci který jsme musel zkousávat za ty dlouhé roky, všichni si to asi živě umíte vybavit. A i přesto bývá na tu bídu v Edenu dobrá atmosféra, zásluhou tribuny Sever. A spousta fanoušků jezdí i ven. A třeba teď v Příbrami byla spousta fanoušků rozestrkaných i po stadionu. Odměnou nám fanouškům byl flusanec do obličeje od vlastních hráčů a trenéra který nám stylem hry co praktikoval a prohlášeníma, plival do obličeje už delší dobu. Mám dojem že se tady delší dobu, obecně v čechách, podceňoval vliv a síla fanoušků. Lidé ve vedení si asi mysleli že jsme jen kývající ovce co jim budou sypat prachy a bude jim jedno co s naší Slavií dělají. A je sakra dobře že se ukázal opak!!! Neříkám že máme mít my fanoučci neomezenou moc, to je samozřejmě blbost. Ale mělo by to být tak jako ve spoustě klubech v zahraničí, aby i fanoušci měli nějaký ten podíl ve vedení a mohli mít taky nějaký slovo. Protože jinak pokvete dál pšenka gaunerům co si jen sypou do své kapsy, koukají jen na své zájmy a zamezí se tak machinacím, které nás málem stáli existenci. No a teď k trenérům.

    Co se týká Michala Petrouše, tak toho rozhodně tehdy nevyštvali fanoušci. Jsem rád že sezonu teď dojede právě on, protože za svojí práci pro Slavii si to plně zasluhuje. Ale tehdy jsem i já zastával názor že ještě ZATÍM nemá na to trénovat Slavii. Měl za sebou pouze angažmá v Čelákovicích a jít rovnou do Slavie byl prostě skok který by neustál asi nikdo. Je mi jasné že měl tehdy hodně odpůrců, ale nepamatuju že by ho fandové při zápasech nějak houfně vyhazovali. Bohužel měl pár prohlášení které mu u fanoušků tehdy moc nepomohli. Ale vím že po tom co ho vedení tehdy tím dost humusáckým způsobem odvolalo, tak se spousta fanoušků za něj postavila a jasně ukázala že si váží toho, že v té těžké době se nebál Slavii převzít, což mám dojem že i Strašák a zástupci tribuny Sever jasně deklarovali. Nyní jsem moc rád, že sezonu dojede právě on. Jak jsem už psal, za svou skvělou práci pro Slavii si to zasluhuje a podle mě i jako trenér poměrně vyzrál. A i z rozhovorů mi to přijde poměrně patrné. Jsem si jistý že má ve zbytku sezony podporu nás fanoušků.

    Co se týká Straky. Tak tady se opravdu dá mluvit o tom že ho vyštvali fanoušci. Ale nikdo se jim nemohl divit. Přiznám se že já osobně, jsem zastával názor že by jsme mu nějakou dobu hájení poskytnout měli. Ale nikdo se té většině fanouškům nemohl dost dobře divit že ho vyháněli. Vždyť i Lukáš Jarolím když se ho novináři ptali co na to říká táta, tak odpověděl že to radši nebude komentovat. A jestli si někdo vzpomínáte, jak tehdy před nějakým domácím zápasem byla ta autogramiáda našich legend jako Peter Herda, Ivo Lubas a další. Tak můžu říct že z většiny z nich bylo taktéž cítit že jim Straka nijak nevoní. Co si pánové ve vedení tehdy mysleli? Že na lavičku posadí člověka který se vždycky byl v prsa jaký je to sparťan a že slávistická veřejnost neřekne ani půl slova. Opět se tehdy ukázalo jak šíleně naivně tehdy vedení uvažovalo a jak moc měli fanoušky v paži. Jenže se krutě spálili. Jak říkám, patřil jsem k těm co na Straku neřvali, ale zároveň jsem chápal tu drtivou většinu fandů co ho vyháněli. Fanoušci byli rozdrážděný už jen tím jak jsme na tom tehdy byli a Straka byl tehdy fakt poslední kapka kterou už neunesli. Když teď budu uvažovat čistě hypoteticky. Jak by to asi dopadlo kdyby šel Řehák trénovat Spartu? Garantuju že sparťani by asi vylítli z kůže. Nebo v zahraničí kdyby šel třeba Fatih Terim trénovat Besiktas či Fenerbahce? O tom by asi barvitě povyprávěl Milan Baroš, že neradno si s fanoušky zahrávat. V Turecku, Srbsku, Chorvatsku nebo Řecku fanoušci neváhají ani vyhrožovat. Nebo jak vzpomínal Marek Jankulovski, že i fandové Neapoli jednou přišli až k nim do kabiny a jasně řekli, ať začnou na hřišti jezdit nebo bude zle. Neříkám že tohle je správné a že by jsme my fanoušci tohle měli dělat taky. Jen to píšu pro porovnání. To co se tehdy dělo proti Strakovi, je proti tomuhle všemu uplný odvárek a podle mě to tehdy ze strany fanoušků Slavie nepřekročilo nějaké meze ( s vyjímkou toho jak mu byl pomalovaný dům, ale to tehdy jasně podle nápisů měli na svědomí fanoušci Sparty ). Bylo to vždy jen v rámci zápasu!

    No a nakonec případ nejčerstvější. Rada. Tak ten se popravil naprosto sám. Hrou co pod ním tým předváděl, svýma nesmyslnýma tahama v sestavě, svým ignorováním mladých odchovanců, výsledkama a také svýma prohlášeníma. Když přicházel do Slavie, tak fanoušci proti němu neměli totálně nic. Pár nespokojenců se sice v diskusích objevilo, ale tak je to téměř pokaždé ať už přijde kdokoliv. Nebojím se dokonce říct, že ho fanoušci přijali a měl jejich podporu a to včetně mě. Jenže o tu se bohužel sám připravil. I přes tu nepovedenou druhou půlku podzimu, fanoušci necekli proti němu ani slovo. I ze začátku jara se ještě drželi a neúnavně povzbuzovali. A to tak, že i Rada se po jednom ze zápasů vyjádřil, že obdivuje fanoušky že mají takovou trpělivost. Jenže i ta jednou končí, když není vidět žádný progres. Takže Rada jen začal sklízet to co sám zasel. Ten nekoukatelný fotbal bez jakéhokoliv systému, bez kombinace, bez projevu, bez útočného pojetí, bez gólů a hlavně nedostat gól, se prostě nedal dál snášet. Ti kteří se veřejně podivovali nad nespokojenosti fanoušků, buď neviděli ani jeden jarní zápas Slavie, nebo chtěli fanoušky Slavie provokovat a nebo to jsou naprostý tupci kterým nic nedochází. A v tom případě by teda asi nepoznali ani jak vypadá pes, kdyby to neměl napsaný na obojku. Bohužel Rada svou nulovou sebereflexí a svýma rozhořčenýma prohlášeníma ve stylu "Jak je možný že jsou lidi nespokojený když jsme pětkrát za sebou neprohráli a co by jako chtěli víc a že tady už je to tak nastavený" fanoušky jen víc rozdráždil. A díky tomu už pak opravdu nebyla šance to změnit, jak sám řekl. Bohužel impotentním fotbalem bez systému a bez gólů, si fanoušky nikdy nikde nezískáte pane Rado. A tím méně ve SLavii. Tady máme holt vysoké nároky odpovídající jménu Slavie a v současné době i kvalitě kádru. A to co je úspěchem v Teplicích, tak je holt na Slavii málo to se nedá svítit. Rádo kolikrát hráčům vyčítal že si musí uvědomit že jsou ve Slavii a že tady je větší tlak. Ale řekl bych že on sám se s tím neuměl vyrovnat. Proto musel jít.

    Takže suma sumárum? NE! Fanoušci Radu nevyštvali! A novináři co si to myslí, by se nad sebou měli pořádně zamyslet a položit si otázku jestli jim samotným, se ten fotbal líbil a jestli to bylo hodné jména Slavie.

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      spino     před 11 lety 02.05.2013 17:10 |  
      0 0

      Vidím, že rychle zapomínáte. Co se týče Petrouše, tak proti němu skandovali fanoušci také pravidelně. Sám si pamatuju, jak jsem totéž skandoval při prohře doma se Slováckem. Nyní toho lituju, protože je to skvělý trenér. Pokřiky Petrouš ven! nebo dokonce Teplouš ven! byli hodně hlasité.

      Důvodů proč se proti němu skandovalo bylo několik:

      1) Vyjádření o Bohemce a Řepkovi.

      2) Prohlášení vedení, že tenhle tým (juniorů) má na to hrát první polovinu tabulky + prohlášení o provizorním trenérovi.

      3) Debakl s Převýšovem a fraška v Jablonci, kam Petrouš odjížděl ze zápasu Bohemky.


      To, jak se k němu pak vedení zachovalo bylo to nejlepší, co pro něj mohlo udělat, protože strhlo sympatie na jeho stranu.

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        Alanor (admin)     před 11 lety 02.05.2013 17:14 |  
        0 0

        Já jsem teda žádné "Teplouš ven!" neslyšel a silně o něm pochybuji.

        Tehdejší vyhazov Petrouše byl oprávěný a zatím se zdá, že mu i prospěl. Jen samozřejmě neměl přijít Straka.

        • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

          spino     před 11 lety 02.05.2013 17:18 |  
          0 0

          To řval kámoš. ;)

          • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

            Alanor (admin)     před 11 lety 02.05.2013 17:31 |  
            0 0

            Že si to řval ty nebo tvůj kámoš, mě nepřekvapuje. Já vím, že když ti to zařve kamarád přímo do ucha, tak ti to připadá velmi hlasité, ale těžko to můžeš vydávat za velmi hlasité v rámci celého stadionu. ;)

          • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

            slaviator     před 11 lety 02.05.2013 17:36 |  
            0 0

            Tak proč jsi ho neuposlechl a nešel ven? :-))

          • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

            Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 02.05.2013 19:38 |  
            0 0

            A neřval to spíš na tebe?

        • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 02.05.2013 18:34 |  
          0 0

          Asi tak na Slavii co já pamatuji se skoro pořád kritizovalo,kdysi v tom byla vyhlášená stará dřevěnka té se snad mimo Franty Veselého nikdo nezavděčil o trenérech ani nemluvě.Legendární diskuze po zápase za touto tribunou,kolikrát málem končili inzultacemi.Tak se ta kritičnost dědí z generace na generaci.Na ¨Petrouše se samo řvalo at jde ven a hlavně se mu také vyčítalo že je srdcem zelená bída od botiče což v nějakém rozhovoru netakticky řekl.

          • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

            jarodo57     před 11 lety 02.05.2013 19:49 |  
            0 0

            Já jsem na dřevěnku taky chodil.Nepamatuju se , že by se tam nějak urážlivě řvalo.Možná někdo jo,ale většina ne.Že byla hodně kritická to nezapírám.Bylo to ,ale podle mého názoru tím, že tam vesměs chodila starší generace,která zažila asi lepší fotbal. Bohemka pro mě v životě nebyla chátra a to je zase jedna ze špatností novodobých fandů- nerespektování soupeřů a jejich fandů. Já naopak jsem na Bohemku , když hrála pěkný fotbal jezdil na každý zápas.Takže když to srovnám tak je to pořád stejné jen s tím rozdílem,že se trochu to fandovství přehání někdy až k fanatismu.

            • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 02.05.2013 20:16 |  
              0 0

              Tak ja taky nepíšu nic o chátře to patří za vltavu.Ale přezdívek měli klokani dost počínaje čochtanem konče zelenuu bídou atd.Však nás také přezdívali všelijak.Fakt taky je, že nám byli jaksi nejmíň nesympatičtí v Praze a pár piv jsme s nima vypili.Na dřevěnce se k nějakému hrubšímu vyrazu nechodilo daleko,hlavně když se nedařilo.Dokonce by se i v tv archívu možná něco našlo :-)

            • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

              mats     před 11 lety 02.05.2013 21:33 |  
              0 0

              Máš pravdu s tím, že se to fandovství tak trochu radikalizuje. Kromě Slavie, kde jsem býval na každym domácím zápase, jsem vyrážel čas od času (se stejnou partou lidí) i na Bohemku. Nakonec, začátkem 80. jsme chodili na gympl na Přípotoční, takže vlastně... Ďolíček přes ulici. Když jsme měli tělák a Bohemka zrovna trénink, běhávali jsme po stejných cestičkách kolem Botiče a na škváře Loko Vršovice jsme se střídali se Zdeňkem Hruškou, Jardou Němcem, Jirkou Sloupem a spol.
              Z dřevěnky v Edenu pamatuju spíš jednotlivý izolovaný výkřiky než nějaký mohutný urážlivý skandování...

            • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

              bongor     před 11 lety 04.05.2013 16:28 |  
              0 0

              Já jsem na Bohemku taky chodil,jenže to hrál Tonda,Levý,myslím i Bičovský a další moc dobří fotbalisté.Tak se nebylo co divit.Občas jsme se s zelenými trochu chytli,ale nic sprostého,ani facky nelítaly.
              Řek bych,že "status quo"narušili zelenáči,začali blbnout a bylo po
              respektu.Jinak chátru znám jen jednu a ta má úplně jiné dresy,které mimochodem nemůžu ani vidět.

          • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

            Pepino44     před 11 lety 02.05.2013 20:23 |  
            0 0

            Tak tohle co píšeš jsem tedy nezažil a že chodím pravidelně na Slávii někdy od roku 1960,jako mlaďas jsem chodil pod hodiny,kde to žilo,fandilo se a taky kritizovalo. Na dřevěnku jsme nadávali,protože tam bývalo mrtvo,maximálně se zakřičelo gol nebo zatleskalo. Chodili tam totiž většinou starší lídé nebo tátové s dětmi.Tam jsem vlastně jako kluk taky s tátou začínal. A jestli nevíte kde jsem ve starém Edenu končil - tak zase na dřevěnce.

            • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

              jarodo57     před 11 lety 02.05.2013 20:39 |  
              0 0

              Horké párky.(60 léta)Pán s košem s párkama .Za ním s pivem a brambůrkamaNa place Franta plet hlavu bekům,Smolík to mydlil hlava nehlava ,Lála -první ofenzivní bek v Česku.No nostalgie.

            • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 02.05.2013 20:48 |  
              0 0

              Ja teda jo,ale ne v 60 letech to je fakt.Ale v 80 letech určitě.Soudce je vůl kolikrat řvala celá dřevěnka jako prd.

            • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

              bongor     před 11 lety 04.05.2013 16:32 |  
              0 0

              Já jsem chodil na schody,kousej od hodin,v zatáčce.Viděl jsem Tě tam Pepino mnohokrát,jenže jsem nevěděl,že jsi to právě Ty.

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      jarodo57     před 11 lety 02.05.2013 20:12 |  
      0 0

      Ano Borrisi souhlasím. V jen jednom bodě tě musím upozornit ,že nemusíš mít úplně pravdu. A to je v tom bodu,kdy píšeš.že se samozřejmě najdou nespokojenci při příchodu každého trenéra.Já se hrdě hlásím k tomu, že jsem byl nespokojencem příchodu Rady.A měl jsem k tomu mnoho důvodů, které jsem zde uváděl a vše co jsem zde uvedl se do puntíku vyplnilo. Ještě na podzim jsem zde psal ,že stejně na jaře Radu vyhodí za špatné výsledky a hru pod ním .Můžu tě ujistit,že to z mé strany není jen neustálá kritika ,ale myslím si i občas to ,že trochu tomu fotbalu rozumím a umím si udělat obrázek jak by to mělo vypadat.Takže si myslím, že by se i ti o kterých mluvíš o věčných nespokojencích měli někdy brát vážně. Tvých článků si vážím. Jseš jeden z těch , který ví o čem píše.

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        Borris     před 11 lety 02.05.2013 23:36 |  
        0 0

        Ahoj jarodo :-) předně děkuju za pochvalu mých příspěvků. Ano chápu co mi naznačuješ. A věřím ti, že jsi už od začátku měl na Radu takovýhle názor. A jak se nakonec ukázalo, měl jsi do puntíku pravdu. A už vůbec nepochybuju o tom, že fotbalu rozumíš. I panu Kusému jsem na webovkách psal, že my fanoušci nejsme žádný blbci co fotbalu nerozumí a že tu hrůzu co jsme předváděli pod Radou dobře vidíme. Jak jsem psal že se objevilo pár nespokojenců, tak to jsem nemyslel tak, že se tu zase objevili nějací věčně nespokojený jedinci. Spíš jsem to myslil tak, že co člověk to názor a že ať se vždycky udělá jakýkoliv tah, tak se vždycky najdou lidé kteří třeba mají pochyby o správnosti toho tahu a nemají na to pozitivní názor. Někdy jich je většina, někdy jich je menšina. A to samozřejmě neplatí jen pro fotbal. Tak spíš takhle jsem to myslel. Pamatuju že se tu tehdy při Radově příchodu objevilo několik příspěvků, které z Radz nadšením zrovna dvakrát nejásali. Já jsem byl v takovém stadiu, že jsem v té době u nás chtěl radši jiná jména, ale příchod Rady mi nijak nevadil a říkal jsem si že šanci mu dám. Jenže bohužel jsem byl nucen přejít na stranu jeho odpůrců. Pokud jde o mě, já se snažím příspěvek každého slávisty brát s respektem. Ať už má stejný názor jako já a nebo nemá stejný názor jako já. Pravda, u spina mi to jde někdy těžko:-D ale snažím se, jsme přece všichni na stejné lodi a slovy klasika "máme přece všichni stejný zájem" :-) hlavní je že Rada je pryč a snad tu sezonu důstojně teď dohrajeme. Nechme se překvapit jak to Michal v neděli postaví a co z toho vyleze. Mojí podporu rozhodně má a věřím že hráči v neděli hrábnou a ten zapráskanej Peltonec smázneme.

        • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

          jarodo57     před 11 lety 04.05.2013 09:45 |  
          0 0

          To je správný s tím respektem .Já to tak mám celý život.Mít svůj vlastní názor neznamená ,že mám vždycky pravdu .A co se týče o Petrouše ,tak o něj nemám strach .V neděli uvidíme novou Slávii . V to jsem přesvědčený.

  4. Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

    Petr9608     před 11 lety 02.05.2013 21:33 |  
    0 0

    No, co rozhodně vedení nepostrádá, je jasný signál všech slávistů, koho oslovit jako trenéra. Řekl bych, že by to celkem mohla být i výhoda v tom, že de facto odpovědnost za výběr trenéra padá i tak trochu na nás, aneb "chtěli jste Kozla, tak ho máte a pokud by to (hned tolik) nešlo, tak si nestěžujte"

    Dále už je to dost složité a prakticky není moc trenéra, jehož příchod by nevzbudil rozporuplné až kontroverzní reakce u větší či menší (nikoliv však pouze nepatrné) části slávistického publika. Nejvíce toto platí samozřejmě u Jarolíma, kde ten problém je snad i spíše jaksi morální než obavou o trenérský um...

    Z tohoto důvodu bych chtěl věřit tomu, že snaha získat Kozla nebude malá a nabídka dosti lukrativní. Nicméně koukám, že by spíše než na nějaké óbr numero v gáži Luboš mohl slyšet na pravomoce, prostředky na posily + "čas na koncepci". No ale tedy asi pořád je tady ta možnost "velkého návratu", přičemž míra reálnosti jeho návratu asi bude souviset s mírou snahy získat Kozla (velká x maximální) aneb "Když padá plán A (Jarolím), zkusíme dát všechny síly do plánu A+"

    Samozřejmě, berte tyto hypotézy s rezervou, avšak věřím, že jste mne pochopili, co chci říct...

    P.S.: Myslim, že by to chtělo někoho mladšího (věkový limit tak těch 55 let, co má KJVCD), takže důchodce typu Komňacký či Zeman nebrat...

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      Kactus     před 11 lety 02.05.2013 21:40 |  
      0 0

      no, jelikoz je klub rizen jako ministerstvo, moc bych nespolihal na to, ze vyberou nekoho jako je Kozel. spis to bude zas dalsi takovy prumerny rada.

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        Petr9608     před 11 lety 02.05.2013 21:47 |  
        0 0

        Já věřim, že těch pokusů s pseudotrenéry bylo dost a tentokrát se na to půjde jinak a lépe...

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        petrjir     před 11 lety 02.05.2013 22:04 |  
        0 0

        Určitě malý, pozitivní náznak je již to, že vedení chtělo Kozla již minulý rok a tak by snad nyní mohlo už konečně dostat rozum a zvolit opravdu někoho správného. Naopak velký, negativní náznak je způsob oslovení Kozla a nabídnutý typ smlouvy a zde se obávám, že se náš pan prezident nezmění.

        • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

          spino     před 11 lety 02.05.2013 22:35 |  
          0 0

          Hlavně aby se změnil (nejlépe vypadl) Držmíšek.

          Jsem zvědavej, zda ponese následky za nesplnění svého vyhlášeného tříletého plánu, kdy první sezóna měla být stabilizační, druhou jsme měli hrát poháry a třetí bojovat o titul. Sám Držmíšek mi na podzim 2011 řekl, že tento plán chce dodržet.

  5. Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

    Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2013 01:21 |  
    0 0

    Otázka do pranice. Vzpomene si někdo na jméno trenéra, na kterého dříve nebo později nekřičeli slávističtí fandové "ten a ten ven". Slyšel jsem na vlastní uši Petržela ven, Máčala ven, Jarabinský ven, Hřebík ven, Cipro ven, Pešice ven, Csaplár ven, Jarolím ven, Petrouš ven, Straka ven, Rada ven, Tobiáš ven, Dejmal ven, Beránek ven, Kopecký ven. Tak kdo?

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      Petr9608     před 11 lety 03.05.2013 04:04 |  
      0 0

      Poustka a Vláďa Růžička :-)))

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2013 07:57 |  
      0 0

      J.W. Madden?

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        slaviator     před 11 lety 03.05.2013 19:25 |  
        0 0

        Bican?

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      bongor     před 11 lety 04.05.2013 16:37 |  
      0 0

      Nikdo,je to bohužel tak.Na někoho oprávněně,na jiného zbytečně ostře.Ale nevyhne se tomu ani ten Luboš.On jako starý Slávista to ví
      a bojí se toho.V jeho rozhodování to může hrát dost důležitou roli.

  6. Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

    Petr9608     před 11 lety 03.05.2013 04:29 |  
    0 0

    Pořád si projíždím ten onlajn s Kozlíkem a nepřijde mi, že by příchod k nám nějak vylučoval.

    "Děkuju. Věřím, že se ve Slavii jednou objevím."
    To na mne působí tak, že ta chuť jít do Edenu tam je. A spoléhat, že "jednou" bude za 5-10 let?! To by Lubiš úplně neměl. Jak lépe se stát slavnym, než že vytáhnu jeden z dvou nejslavnějších klubů ze šedi průměru zpět tam, kam patří?

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      Rottax (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2013 05:55 |  
      0 0

      Přesně tak!!
      Jestli někdo čekal,že Kozel řekne "Nabídka Slavie se nemůže odmítat a já udělám maximum pro to,abych jí vrátil zas na vrchol",tak byl hodně naivní! Co měl jako říkat, když má v Dukle smlouvu,konec ligy je ještě až za 5 kol a navíc Dukla bojuje o poháry? Na mě ty jeho odpovědi působí stejně jako na Petra9608,ale ať půjde do Plzně, nebo k nám,tak musí být k Dukle loajální. Já osobně nevěřím tomu,že v Dukle bude Kozel pokračovat v nové sezóně. A nejsem si jistý,že by Vrba odešel z Plzně,kdyby vyhrála Plzeň ligu (v což doufám!) k repre. Něco mi prostě říká,že Luboš nakonec opravdu skončí ve Slavii. Slavie ho potřebuje,on to ví a tak za určitých podmínek (a bude jich asi hodně :) ) k radosti nás všech bude Slavii trénovat!!

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        Petr9608     před 11 lety 03.05.2013 06:52 |  
        0 0

        Tak. Co by dělal Vrba v nároďáku? Pokud vy Pelta oslovil, tak to bude jen v případě neúspěchu v kvaldě, načež ta bude ztracená a tim pádem bude v repre vidina zápasu "o něco" až v září 2014 a většího tunaje až v červnu 2016 - ZA TŘI ROKY! Navíc kvalifikace na ME 2016 by sec jenom měla být poněkud jednodušší, vždyť tam bude startovat půlka Evropy a tak zlej ten náš fotbal není. Kdyby ano, tak SPA + PLZ by jaro nehrály (cizinci jsou v SPA i PLZ v jasný menšině). Na ME 2016 nás dostane i Bílek. Není to špatnej. Neřikám, že je výbornej, ale co se od týmu čekalo, to s nim dokázal. Postoupil na ME, byť s tou Rezkovou kaňkou a navzdory tý bouři nevole po výprasku od Rusáků jsme nakonec porazili Řeky i Poláky, načež jsme pak skoro celý zápas vzdorovali CR7 a spol. (nicméně to samozřejmě vepředu byly bída a jedinná naše šance by byla to ještě chvíli vydržet, doufat v postupnej úbytek sil u Portugalců a pak penalty - ALE TY MY UMÍME)

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        Betynka58     před 11 lety 03.05.2013 09:29 |  
        0 0

        A navíc z těch odpovědí už vůbec nevyplynulo, že by preferoval Plzeň před Slavií, jak tady automaticky všichni předpokládají.

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      Petr9608     před 11 lety 03.05.2013 07:32 |  
      0 0

      No a vlastně jedna věc - paní Kozlová existuje (přechýlená verze označení samce zvířete, jehož název je v základní podobě ženského rodu - zkuste to vysvětlit cizinci, viďte pane Barra :-) no, snad ani netipovat, jak se familérně osolovujou a že to svádí k lecčemu), takže ta vyšší gáže ze Slavie by byla kde "užitelná". Tuhle stránku bych zkrátka nepodceňoval, jakkoliv to budí spíš pousmání.

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      subHuman     před 11 lety 03.05.2013 09:03 |  
      0 0

      Pane Blueflash, projíždějte si to jak chcete, ale být Vámi, krotím svůj optimismus...

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2013 09:37 |  
      0 0

      ja mam z toho onlinu jasný pocit, ze za teto konstelace hvezd do SKS nepujde. Tezko hledat konkretni duvod, mozna obsazeni sportovniho managementu. Asi by chtel mit podobne volnou ruku jako v Dukle. Navic se mi zda, ze ho urazila ta nabidka z minulého lete.

      Divil bych se, kdyby v lete do Slavie zamířil, byt by mi to udelalo radost. Docela se toho obavam, kdo nas,nakonec bude trénovat. Jarolima bych nechtel a uprimne - on by,k nam ted stejne nesel. Komnacky by k asi do Slavie taky nesel, navic ma,platnou smlouvu. To same Kotal a Šilhavý.

      ono zase tolik možnosti neni a nenamluvejme si, ze do současné Slavie se každý pohrne. Mozna by u Acka mel zustat Petrous, nez nejaky experimenty typu Straka, Rada.

      Mj. mi uz prijde podezrely jak Drzmisek vse prezije. tady se vystridalo treneru, ale on nic, porad je tu, zadna odpovědnost za tolik veci, co zmatlal.

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        Petr9608     před 11 lety 03.05.2013 09:50 |  
        0 0

        No a právě proto by snaha získat Kozla mohla být skutečně velká, jelikož z toho, co tu píšeš to vypadá tak, že on je nejen dobrou volbou, ale i jedinou dobrou. Já věřim, že se ti nahoře uvědomují, že těch pseudoexperimentů se Straky, Rady bylo dost a že je třeba "jít do boje".

        Snad by nás trochu mohlo opravňovat k optimismu to, že když nám chtěl Řebíček přivést Vrbu, tak asi byl ochoten dosti provětrat kešeň. A třeba by jí provětral i na Kozla. Pokud by byl přesvědčen o tom, že je to skutečně kvalitní trenér, co za to stojí...

        • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

          Mac     před 11 lety 03.05.2013 10:15 |  
          0 0

          Myslím, že v případě Kozla vůbec nejde o peníze. Kozel přijde do Slavie, když dostane:
          1) čas na koncepční práci = víceletou smlouvu (tipuji 3 roky).
          2) možnost výběru svého realizačního týmu = vezme si z Dukly své lidi
          3) právo podílet se na přestupové politice a možnost ovlivňovat složení kádru = odchod Držmíška nebo někoho jiného?

          Peníze jsou podle mého názoru až na 4. místě.

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        bongor     před 11 lety 04.05.2013 16:43 |  
        0 0

        Kotala ne!Byl by to další špion,bývalý sralťan

  7. Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

    klimi     před 11 lety 03.05.2013 06:39 |  
    0 0

    Já jen nechápu, proč se Kozlovi nabízela smlouva jen na rok, ale Rada ji ve Slavii měl údajně na dva roky. Nebo tam taky snad měl nějakou podmínku?...

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      Kornovo     před 11 lety 03.05.2013 08:27 |  
      0 0

      podminka pro radu prece byla zapracovani mladych

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        Jiri1     před 11 lety 03.05.2013 10:30 |  
        0 0

        Velmi chybne jsou tady posuzovana nektera vyjadreni jak Lubose Kozla , tak vedeni klubu Slavia. Kozel samozrejme nemel sanci prijmout takto nevyhodnou smlouvu a tak se objevila cesta pro chranence pana Pasky Radu, ktery udelal i vedeni klubu skvelou financni nabidku na kterou by asi Kozel nikdy nesel. Navic v te dobe se vedelo i o Radovych nevolnostech a srdecnich slabostech a tak postupne radeji vycouval z angazma v Teplicich.
        Jeho uvod v Edenu byl uzasny , pak bohuzel zacaly rozpory s Kusym, ktery se pasoval na odbornika ve fotbbale , v teto chvili jsem radeji prestal psat o Radovi kriticky a spis jsem presel ke kritice vedeni , ktere nebylo schopno situaci resit. Velkym omylem je, ze podminky smlouvy nabizi a rozhoduje o ni Drzmisek, ten jen schvalene podminky ktere urcuje majitel klubu projedna a nema velky prostor , cili tohle rozhodne neni jeho zodpovednost.
        V socasne dobe se prilis nejedna mozna probehly nejake kontakty , je potreba rict, ze prichod Suchoparka po boku Kozla je proste utopie, ten proste do Slavie nepujde. Vedeni vyckava na to, jak se Petrous chytne a podle toho se budou vyvijet dalsi kroky.
        S cim je potreba pocitat, je odchod Kuseho, v tom nyni zabranili predevsim investice jeho pratel tedy jejich firem , ktere prinesly klubu nemale prstredky, ale nikde neni dano , ze to tak musi byt i d budoucna , u Zemanovcu se cim dal vic hovori o nasazeni popularniho politika do parlamentnich voleb a jeho dalsi angazma ve vysoke politice.

        • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

          Petr9608     před 11 lety 03.05.2013 10:45 |  
          0 0

          Aby nedošlo k nedorozumění: "Suchopárek - určitě ne, Kozel - snad mooožná, uvidíme" nebo "Suchopárek + Kozel - určitě ne, nepřijde ani jeden, finito (a slávisto, buď rád, když přijde i ten proklínanej KJVCD)"

          A pokud platí první možnost, tak co jsme Suchoušovi udělali?

        • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

          Petr9608     před 11 lety 03.05.2013 10:52 |  
          0 0

          A tedy snad ještě bych načal jednu spekulativní otázku - nemůže být případné (ne)získání Kozla i otázkou jakési prestiže aneb "To už ta Slavie je uplnej prd, když ani z blbý Dukly není schopná při(/e)táhnout trenéra"

          asi tak...

        • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2013 10:59 |  
          0 0

          Jo tak to všechno je naprosto realné,jen jsem zvědavej když odejde Kusý kdo nám ty prachy bude shánět, abychom zase nebyli firma Krach a Svorc.

          • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

            Jiri1     před 11 lety 03.05.2013 11:21 |  
            0 0

            Predstavte si, ze Vam nekdo Prokes nabidne smlouvu a volnou ruku temer ve vsem, mate stesti na lidi, prijde treba skvely maser, ktery si vazi moznosti delat v Dukle a obetuje tomu temer vse/ je ze Slovacka , kde ma rodinu, behem casu se obejdete i bez uznavaneho kustoda , ktery si Duklu plete s dojnou kravou a prijde nekdo , kdo to dela jeste lepe, mate asistenta , ktery je Vase krevni skupina a je i pro mne prekvapive opravdu odbornikem, jako trenera golmanu mate sice neprilis uznavaneho , ale o to vice tymoveho hrace,mate sportovniho reditele , ktery je schopen vzit koste do ruky a delat stejne jako Vase uklizecka. Pracujete s rozpoctem , kdy tito lide nemaji ani srovnatelny plat s lidma z naseho klubu a to i po masivnim snizeni z doby Platila , rozpocet no mozna vice nez o pulku nizsi, ale vse funguje na nejvyssi mozne urovni, v tom je ejvetsi mozny problem, ve Slavii mame sice profiky , ale dnes uz jen profiky bez srdce.O tom mimo jine mluvil Kozel to je ten rozdil a v kabine jasna hiearchie , jasne misto, nikdo neni odsouvan i to je rozdil mez kabinami obou muzstev.

  8. Spekulace

    Heretic (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2013 12:30 |  
    0 0

    Jak nám ukazuje zkušenost.. Pan Petrouš nebude jen dočasným trenérem.

    Ještě se tu neobjevila podstatná myšlenka ohledně spekulací příchodu Kozla na trenérský post ve Slavii a to: Jestli Dukla uhraje poháry, tak rozhodně nepřijde.

    Co vlastně pan Držmíšek dělá? O čem rozhoduje? Zdejší spekulativní informace ve mě vzbuzují dojem, že "jen" spravuje areál Na Chvalech.

    • Re: Spekulace

      Jiri1     před 11 lety 03.05.2013 12:45 |  
      0 0

      V jeho kompetenci je treba rizeni sportovniho useku, uz vami zmineneho arealu v Pocernicich, zastresuje realizacni tym acka .
      Nema posledni slovo pri posilach ani pri obsazeni postu trenera A tymu, neni kompetentni osobou pro jednani s hraci, tuto kopetenci si drzel reditel Kusy.

      • Re: Spekulace

        Heretic (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2013 13:40 |  
        0 0

        Tím padá i možnost pana Šeterleho na místo Držmíška. To by byl značný ústup v kvalitě povolání.

        Tedy výměna Šeterle Kusý??? => Kusý pod bratry Benýšky v Hc Slavia? To by se mi asi i líbilo.

    • Re: Spekulace

      Petr9608     před 11 lety 03.05.2013 12:49 |  
      0 0

      To je taky problém. Snad radši s tim Jabloncem prohrát, aby zabral místo Dukle :-D

      No nevim, dost by se Dukle zvýšili akcie, kdyby minule dala ty Syrečky, nyní už to tam těžší.

      Osobně bych byl nejradši, kdy do EL šla Olomouc + Liberec, Olomouc to má hrát pro koho, Liberece celkem taky, a Slovan by mimo ACS + FCVP mohl mít nejvíce šancí trochu uspět - i by mohl postoupit do skupiny...

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      Heretic (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2013 13:35 |  
      0 0

      Ano, je to jen přepsaný online rozhovor s fanoušky.

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        Petr9608     před 11 lety 03.05.2013 13:47 |  
        0 0

        Ne úplně 100%, ale více méně ano...

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      Petr9608     před 11 lety 03.05.2013 13:44 |  
      0 0

      Nešlo by to vyfotit na 2x (půlka a půlka), z toho plastovýho šidítka je to téměř nečitelný...

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        Petr9608     před 11 lety 03.05.2013 13:49 |  
        0 0

        Jo, tak pardon, ta druhá fotka už je čitelná slušně...

        Ještě ta přestřelka na téma "Slavie a trenéři! (str. 23) je co? Šla by taky sem dát?

          • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

            janko (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2013 14:15 |  
            0 0

            Bože ten Škvor, to je tatrman. Prý ztratíme hned trpělivost kdyby se Kozlovi nedařilo... Myslím si že zrovna trpělivost je to čeho mají Slávisté na rozdávání.

            • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

              Tomski     před 11 lety 03.05.2013 15:29 |  
              0 0

              kdyby bylo podle pana Škvora, že do Slavie nepůjde, protože tady není potenciál hráčský, finanční a manažerský ( kdy já osobně nevidím do toho finančního a o tom manažerském se podle posledních náznaků dá věřit, naopak o hráčském si myslím že když nic jiného tak potenciál v něm je) tak co by tady dělal. Kdo se bojí nesmí do lesa...jeho podmínkou jestli jsem to pochopil je vlastní realizační tým a široké pravomoci a těch by se mu snad i dostalo...

  9. Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

    jarodo57     před 11 lety 03.05.2013 15:22 |  
    0 0

    Jestli se mohu zapojit do diskuse o novém trenérovi ,tak já to vidím asi následovně.Dle mého názoru jsou z větší míry dohodnuti s Kozlem.Zabránit by tomu mohlo jedině hraní Dukly evr. poháry a nebo jak zde uvádí Jiří: nedohoda ohledně pravomocí a možnosti si přivézt své lidi. Kozel má na to aby naši Slávii pozvedl.V případě ,že by to s Kozlem nedopadlo nehledal bych jiného trenéra a nechal bych trénovat Petrouše .To samé co o Kozlovi si myslím i o Petroušovi- má na to aby Slávii pozvedl.Jen se obávám, aby zase nedopadl jako minule,kdy to odskákal ze všech nejhůř .Nehledejme pořád někde nějaká super jména a to jak na pozice trenérů,hráčů a jiných ,když můžeme využít svých vlastních kádrů ,ale chce to jim dát šanci se vším všudy.Proto všechny co se zde zúčastňujete diskusí mějte někdy střízlivější požadavky. Z vlastní zkušenosti vím,že někdy méně je lépe než více.A ta Dukla ,alespoň jak píše Jiří nám může být příkladem.Hlavně to chce pracovat s lidma ,kteří jsou zapáleni(to byl Rada asi taky ,ale nejvíce pro slušný příjem)do fotbalu a jsou pro tu Slávii schopni něco udělat a nemusí to zrovna být kovaní slávisté.)Ať žije Slávie.

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      jarodo57     před 11 lety 03.05.2013 15:32 |  
      0 0

      A jestli by třeba taky nepomohlo zkusit úplně jiný styl hry a to na 2 brankáře a 8 hráčů v poli jako to hrají naše děvčeta . Alespoň podle fotky před derby . No a vidíte hrají o titul. Co na to pan Bongor?

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      Tomski     před 11 lety 03.05.2013 17:12 |  
      0 0

      tohle můžu podepsat....když nevyjde Kozel, tak bych nechal trénovat Petrouše s Knoflíčkem...uvidíme co přinese závěr ligy...

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      Barra     před 11 lety 03.05.2013 22:32 |  
      0 0

      Nic než absolutní souhlas. Jestli má přijít Luboš Kozel, tak to bude fajn. Mladý, perspektivní, zastánce útočného fotbalu. Jestli ale nepřijde, vůbec bych dál nevybíral mezi možnými jinými kandidáty (protože předpokládám, že nějakého Vrbu bychom stejně nenalákali), ale rezolutně bych hrál kartu Michal Petrouš.

      Petrouš dokázal po svým nedůstojným odvoláním, že je profík ve správném smyslu slova. Že Slavia mu leží na srdci, dokazuji i teď když bez váhání souhlasil s výpomoci. Jeho výsledky u Juniorky jsou jednoznačně dobré, mužstvu nastřelilo 67 branek a jsme tím po Jablonci (70) druhé nejvíc útočné mužstvo. Představuje to krásných téměř 2,5 branek na zápas.

      V jarní části 2010-11, když zažívala Slavia jedno z nejvíc obtížnějších období své historie, jsme v dramatických okamžicích pod Petroušem uhráli ze 13 zápasů 6 výher, 6 remíz a jen 1, jedinou prohru. Dali jsme 23 branek a dostali jsme jen 11 branek proti. Škoda těch 6 remíz, tam jsme ztratili body. Pod Petroušem jsme uhráli krásné zpětné kolo, nejlepší od dob mistrovských titulů (vím samozřejmě, že Petrouš po té, co přebral Slavii po KJ, měl ve svých prvních 7 zápasů, které se odehráli na ještě na podzim 1 výhru, 3 remízy, 3 prohry).

      Dal bych Petroušovi jednoznačně šanci, on na to má. Petrouš se musel v 2011-12 poroučet po 9 zápasech, ve kterých Slavia získala 2 výhry, 3 remízy, 4 prohry. Slavia měla 9 bodů na 27, když přišel Straka.

      Kozel měl v této sezóně 2012-13 s Duklou po 9 zápasech, ve kterých Dukla měla 1 výhru, 6 remíz, 2 prohry, také 9 bodů na 27… Dukla Kozla nevyhodila, nebyl důvod, věděla že v sezónu před tím dovedl Duklu na konečné 6. místo v 42 body. Důvěra se vyplatila, Dukla má teď, po 25 zápasech, 38 bodů.

      Michal Petrouš se vůbec nemusí stydět za své dosavadní výsledky, a co se týká mě, rád bych viděl duo Petrouš- Knoflíček příští sezónu na lavičce. Myslím, že mají navíc, než aby trénovali jen Juniorku.

  10. Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

    klimi     před 11 lety 03.05.2013 16:46 |  
    0 0

    Jak veliká je podle Vás pravděpodobnost, že místo Hubáčka bude hrát Kolařík? Podle mě je ta možnost téměř nulová, bohužel...

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      Alanor (admin)     před 11 lety 03.05.2013 18:24 |  
      0 0

      Podle mě také.

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      jarodo57     před 11 lety 03.05.2013 18:30 |  
      0 0

      Já bych to spíš viděl,že bude Hubáček hrát a to s Kolaříkem.

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        klimi     před 11 lety 03.05.2013 18:39 |  
        0 0

        A Bortel?

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      Heretic (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2013 18:47 |  
      0 0

      Není asi povolanějšího člověka na posouzení které hráče nasadit z juniorky do zápasu A týmu než je trenér Petrouš. Proto si myslím, když nenastoupí doma proti Jablonci, tak nejsou lepší než hráči současného A týmu.

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      Markus     před 11 lety 03.05.2013 19:16 |  
      0 0

      V rozjeté sezoně a dohodou na pár zápasů do konce sezony to neočekávám. Budeme si muset počkat na letní přípravu.

  11. Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

    janko (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2013 21:26 |  
    0 0

    Jsem si pustil video s Petroušem na oficiálkách a přijde mi takový sebevědomější, než když tu byl poprvé. Jako by u té juniorky nabral na jistotě.

  12. Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

    Alanor (admin)     před 11 lety 03.05.2013 22:19 |  
    0 0

    Co říkáte na první gól Plzně? Podle mě maximálně sporný moment. Ale netroufl bych si říci, jak se to mělo posoudit.

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      spino     před 11 lety 03.05.2013 22:37 |  
      0 0

      Dáša řádí. Asi jí Paclík šáhnul na švába. :))

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        Alanor (admin)     před 11 lety 03.05.2013 22:45 |  
        0 0

        Jasnou situaci v tom může vidět jen boží člověk, jako jsi ty.

        Já se po několikerém zhlédnutí spíš přikláním k tomu, že to pustil správně. Byla to jasná chyba Křížka, který byl viníkem střetu. Ale na druhou stranu to dostal do hlavy, což je ošidné a vůbec bych se nedivil, kdyby radši přerušil. Ale záleží, jestli rozhodčí nekoukal na míč a nezaregistroval ho až pozdějš.

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        Barra     před 11 lety 03.05.2013 22:50 |  
        0 0

        Myslíš si spino, že jsi vtipný?

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        bongor     před 11 lety 04.05.2013 16:38 |  
        0 0

        Údajně tam má pěknou hřívu./neprověřená informace/.

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      opicemag     před 11 lety 03.05.2013 22:43 |  
      0 0

      Mně to sporné nepřišlo. Brankář tam byl pozdě, Kovařík již odehrál míč. O faul nešlo, brankář do něj vjel. A pak to Plzeň dohrála tak rychle, že rozhodčí ani asi neměl čas zjišťovat, zda-li se tam opravdu něco stalo.
      Ale jinak mi Plzeň přišla taková mdlá. Už se na ní nekouká tak hezky jako v sezoně, kdy získala titul.

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        Alanor (admin)     před 11 lety 03.05.2013 22:48 |  
        0 0

        Je to tak, ale dostat pecku do hlavy je vždycky riskantní a přerušení se samo nabízí. Ale jak jsem psal výše, spíš souhlasím, že se to pustilo.

        • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

          slaviator     před 11 lety 03.05.2013 23:03 |  
          0 0

          Každopádně "jde to" za rozhodčím. Plzeňáci to správně dohrávali. A ne, že to měli kopnout do autu či přestat útočit. Prostě dokud rozhodčí nepískne, hraje se dál (ostatně takový je trend nejen UEFA)

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        janko (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2013 23:25 |  
        0 0

        Naprostý souhlas. Dostal do hlavy až po odehrání balonu, všichni hráči i rozhodčí sledují balon a navíc to trvalo všechno jen 5 vteřin. To i ta krev začne téct později. Kdepak, naprosto v pořádku, ale rudé mediální mr. se jistě budou ukájet a hořekovat.

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      slaviator     před 11 lety 03.05.2013 23:02 |  
      0 0

      Jednoznačně platí. Prostě dokud rozhodčí nepískne, tak se hraje...

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        Alanor (admin)     před 11 lety 03.05.2013 23:14 |  
        0 0

        Tak to je jasný, že platí. :) Spíš jde o to, jak se to mělo posoudit.

        • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

          slaviator     před 11 lety 03.05.2013 23:26 |  
          0 0

          Kdyby tam ležel deset vteřin, tak bych to na místě rozhodčího už písknul, z obavy o zdraví hráče. Třeba by se ukázalo, že simuloval a nic mu není, třeba by tam byla krev, třeba by mohl mít zapadnutej jazyk. Ale tady se jednalo o tři-čtyři vteřiny, tak to rozhodčí podle mě správně nepískal a hráči to správně dohrávali dál..

          • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

            Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2013 23:42 |  
            0 0

            Když hráč odehraje ve skluzu balón a pak zasáhne nohy, tak je to faul. Tady Kovařík odehrál balón a pak vzal kolenem hlavu. Brankář šel sice pozdě, ale nenarazil brankář do Kovaříka, ale Kovařík do brankáře, když odehrával míč. Brankář zaujal pozici těsně před míčem. Spousta hráčů by šla do střetu s brankářem šetrněji, přece jen by měl být u branky chráněn. Sporný moment. Nikdo se nad tím nepozastavoval, ale já jsem si jist, že naproti, kdyby šlo o brankáře Plzně, tak se pískne.

            • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

              SmoKerS     před 11 lety 04.05.2013 00:00 |  
              0 0

              kovařík šel do souboje hrát balón a hrál ho.. brankář tam byl jednoznačně pozdě a došlo ke střetu, v takovém případě se spíš fouká desítka, než faul na brankáře.. (brankář je citlivěji pravidly bráněn hlavně v malym vápně, tady celkem nesmyslně vybíhal do skrumáže skoro na hranici velkýho).. plzeň situaci hodně rychle dohrála, rozhodčí ani neměl čas posoudit míru vážnosti zranění gólmana, který mimochodem celou situaci eště v kleče dokoukal.. jednoznačně správně posouzená situace, jasná chyba gólmana a zcela regulerní gól viktorky!

              • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

                SmoKerS     před 11 lety 04.05.2013 02:35 |  
                0 0

                já to vidim tak, že dal po faulu brankáře rozhodčí prakticky výhodu plzni dohrát jasnou gólovou situaci (i když výhodu nesignalizoval).. kdyby ten střet písknul, musela by zákonitě následovat penalta. Křížek balón nehrál a Kovaříka po odehrání sundal, i když nešikovně hlavou a sám se tim zranil.. jasná desítka..

                • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

                  Alanor (admin)     před 11 lety 04.05.2013 08:59 |  
                  0 0

                  Jo, taky mi to tak přišlo. Ale kdyby to přerušil a foukl penaltu, tak rudí brečí ještě víc. :)

                  • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

                    slaviator     před 11 lety 04.05.2013 12:47 |  
                    0 0

                    co jsem se o tom bavil se sparťanama a četl v diskuzích co psali sparťané, tak zhruba tak v 70-80 % ten gól "uznávají" jako zcela regulerní s tím, že to byla hrubka Křížka...

                    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

                      Alanor (admin)     před 11 lety 04.05.2013 13:29 |  
                      0 0

                      To tedy nevím, cos četl. :)

                      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

                        slaviator     před 11 lety 04.05.2013 14:23 |  
                        0 0

                        iDnes... spartaforever ani sparta.cz nečtu O.o

                        • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

                          Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 04.05.2013 15:06 |  
                          0 0

                          Podle pravidel asi v pořádku. Nicméně Kovařík sice věděl, že bude u balónu dříve, ale také musel vědět, že potom vezme nohama brankáře. Je to podobné, jak když Teplice Naumovovi zlomili nohu. Je to spíše etická otázka, jestli hráč má hrát, když je podle fotbalových regulí v právu, ale současně ví, že může závažně zranit protihráče.

                          • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

                            SmoKerS     před 11 lety 04.05.2013 15:17 |  
                            0 0

                            z mýho pohledu určitě má! naopak spíš hráčům zazlívám, když souboje vypouští.. taky je to dost znát u některých hráčů, jak po zranění nechtějí naplno absolvovat souboje ze strachu z obnovení zranění, nebo porostě vzniknul blok.. v tomhle konkrétním případě, kdyby tam gólman nešel tak nešikovně, tak by to spíš zavánělo zraněním kovaříka a ten tam zas na druhou stranu nešel žádnym šlapákem, ale chtěl normálně hrát míč.. samozřejmě se musí u hráčů krotit míra agresivity a věci jako skluzy zezadu na paty, se zvednutou nohou na kolen, nebo šlapáky pořád zůstanou prasárnama, který se trestaj a je to i ošetřený v pravidlech..

                  • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

                    bongor     před 11 lety 04.05.2013 23:38 |  
                    0 0

                    Samozřejmě,ti brečej neustále,jsou to nejrozmazlenější fandové v kaprlize,to už teď ví každej,Léta se chlubili jací jsou neochvějní tvrďáci,oni nikdy neměli důvod k nářku,bodejť ano,sudí je milovali
                    jako pracující lid KSČ,

            • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

              no-nick     před 11 lety 04.05.2013 10:26 |  
              0 0

              To máš sice pravdu, ale v držení mice nebyl golman, ale Kovarik. Jestli byl stret faul, tak na Kovarika, ne golmana.

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      slaviator     před 11 lety 03.05.2013 23:05 |  
      0 0

      Jinak mě spíš z reportu zaujalo toto, během zápasu jsem si toho ani nevšiml (ale je fakt že jsem párkrát odešel od televize na chvíli)

      Oslavnou atmosféru na stadionu pak narušoval jen pokřik jedinců mezi fanoušky, kteří hanlivě uráželi pražskou Slavii. Následně se v ochozech strhla mela a zbytek stadionu pískáním dával najevo, že přišel fandit Plzni a ne urážet jiné kluby. Svou nelibost prezentoval i kapitán Horváth, který po provokujících fanoušcích hodil míčem. To pomohlo k uklidnění situace.

      Co tam proboha vyřvávali...?

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        SmoKerS     před 11 lety 04.05.2013 00:08 |  
        0 0

        počítám, že tam hulákalo "jude slavie" pár jedinců, natěšenejch na příští domácí zápas, nebo spíš před- a po-zápas. minulej rok tam byla nějaká mela před štrunckama, to samý před edenem u nás, nějak je to s nima poslední dobou napjatý nebo co:)) viz: http://www.youtube.com/watch?v=O-xKZmK1_AA&feature=youtu.be

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        huhu     před 11 lety 04.05.2013 00:15 |  
        0 0

        Jude Slavie. A následně se mezi sebou ještě porvali.

        • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

          Petr9608     před 11 lety 04.05.2013 01:36 |  
          0 0

          A pí.čajík nebyl? :-) Nebo ten se rozlévá jen na pilszimáku? :-)))

        • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

          janko (přítel SN)     před 11 lety 04.05.2013 10:17 |  
          0 0

          Kotel Plzně řval "jude Slavie" už minulý týden v Jablonci. Jakmile se na obrazovce objevila informace s konečným výsledkem mezi Slavií a Příbramí tak to pro ně byl impulz aby spustili.

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        no-nick     před 11 lety 04.05.2013 10:24 |  
        0 0

        Kamarád chodí mezi kotelniky a prý to tam vyrvava uz nějakou dobu pár idiotu, ostatni ani neví proč.

        • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

          slaviator     před 11 lety 04.05.2013 12:49 |  
          0 0

          Není to proto, jak dostal před časem jeden z Plzeňáků po zápase v Edenu kamenem do hlavy? Ale už je to a) před delší dobou b) proč by s tím začínali kvůli tomu pořvávat až nyní?

        • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

          bongor     před 11 lety 04.05.2013 23:42 |  
          0 0

          Že jsou to idioti,to dosvědčuje fakt,že nemají tušení,kterému pražskému klubu vlastn fandila židovská obec.Pletou si nás s jiným S

  13. Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

    Petr9608     před 11 lety 04.05.2013 03:45 |  
    0 0

    http://www.youtube.com/watch?v=1IKo2VCIohI

    Tak si z nich vyber, sešivko :-)))

    Nicméně jsem radši, že Dukla nebodovalo naplno. S takovou se jí ty poháry sec jenom trochu vzdalujou. Z těch dvou kol po tom HK to chtělo tak ty 3-4 body (hlavně tedy ta Olomouc), maj jenom dva. Třeba si Kozel uvědomí, že ten strop Dukly je skutečně 5. - 6. místo a ve Slavii je vejš... Snad.

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      Rottax (přítel SN)     před 11 lety 04.05.2013 08:06 |  
      0 0

      Tak já mám vybráno !! :-))
      I když ani pan Komňacký by mi vůbec nevadil.

      Já si myslím,že si to Kozel moc dobře uvědomuje :-) a navíc - fotbal se hraje pro diváky a bez urážky pro Dukláky, na Julisku jich chodit moc nikdy nebude. A se Slavií by měl větší perspektivu... Snad. :-D

    • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

      subHuman     před 11 lety 04.05.2013 13:39 |  
      0 0

      Blueflashi, je hezke, jak v 99% svych komentaru adorujes Kozla a spekulukes o jeho prichodu, zacni se ale smirovat s tim, ze v lete neprijde, at nejsi tak zklamany, az prodlouzi v Dukle.

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        slaviator     před 11 lety 04.05.2013 14:25 |  
        0 0

        Kozel v Dukle možná prodlouží, ale reálnější je, že v rámci ligy odejde jinam. Pokud Plzeň nevyhraje titul, tak Vrba má prý nabídku od zahraničního ligového týmu (a nejsou to ani Slováci ani Poláci), kterému finančně nemůže konkurovat žádný tým z Gambáč ligy.

      • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

        Petr9608     před 11 lety 04.05.2013 20:15 |  
        0 0

        Tak samozřejmě, že budu zklamanej, co se bude dát dělat. Jenom zkrátka řikám, že ty dvě plichty Dukly snižujou šanci Dukly na Evropu, což naopak zyvšuje naděje na jeho odchod...

        A Kozla tu chce každej, až na pár Jarolímofilů (i ti mají Luboše hned jako "druhou volbu"). Nicméně KJVCD bych snesl...

        • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

          subHuman     před 11 lety 04.05.2013 21:02 |  
          0 0

          Pokousim se ti naznacit, ze s nejvetsi pravdepodobnosti neprijde, prodlouzi v Dukle. Zdroj z Dukly.


          Ze bychom ho chteli skoro vsichni je jasne.

          • Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

            Petr9608     před 11 lety 04.05.2013 21:11 |  
            0 0

            Dokud nebude upečeno.... Vždyť pořád choděj téměř "zaručený" zprávy, že ne, jo, ne, jo, ne, jo...

            Už fakt nevim, co by tam dělal. Napadá mne, že by tam mohl leda tak vyčkávat na Vrbův odchod z Plzně (ten by mohl nastat třeba po příští sezoně...)

            Ale jak řikám - v případě, že možnost získat KJVCD je zcela nereálná, tak by usílí získat Kozla mělo být takřka enormní. Pokud zas nechceme s trenérama paběrkovat....

  14. Zdravím, Sokrate!

    Barra     před 11 lety 04.05.2013 08:27 |  
    0 0

    I když opožděně, neodpustím si také pozdravit Sokrata. Jsem rád, že jste se po dlouhé době ozval, řada lidí – a hlavně Bongor - si o vás dělali velkou starost. Doufám, že nejhorší máte za sebou a nabíráte síly. Budeme se moc těšit na další zprávy. Moudro, se kterým píšete vaše příspěvky, mi tady celkem scházelo. Držím vám palce.

    • Re: Zdravím, Sokrate!

      bongor     před 11 lety 05.05.2013 12:02 |  
      0 0

      Chtěl jsem napsat nějaký příspěvek do ofiků.Nechce se to tam se mnou bavit,pořád mě to napomíná,že píši pod špatným heslem,tak se na to radši vykašlu,protože to heslo mám už léta stejné.

      • Re: Zdravím, Sokrate!

        Barra     před 11 lety 05.05.2013 13:21 |  
        0 0

        Ahoj Bongore, zdravím. Do teď jsi na nových oficiálkách nebyl, že ne? Nebo psal jsi pod jiným nickem? Asi ta nová verze stránek není dokonualá, když nepozná tvé heslo - založ si nový účet, vždyť je to malá snaha. Ať je tam nějaká protiváha v příspěvcích.

  15. Re: Novým trenérem juniorky Milan Titěra

    moxi (host)     před 11 lety 24.05.2013 05:29 |  
    0 0

    ray ban sale [www.chicraybansunglasses.com]
    ray ban sunglasses sale [www.chicraybansunglasses.com]
    ray ban on sale [www.chicraybansunglasses.com]
    http://www.chicraybansunglasses.com [www.chicraybansunglasses.com]

    ray ban sunglasses on sale [www.raybans-sunglasses.co.uk]
    ray ban sale uk [www.raybans-sunglasses.co.uk]
    http://www.raybans-sunglasses.co.uk [www.raybans-sunglasses.co.uk]

    ray ban sunglasses uk [www.cheapray-bansunglasses.co.uk]
    ray ban uk [www.cheapray-bansunglasses.co.uk]
    http://www.cheapray-bansunglasses.co.uk [www.cheapray-bansunglasses.co.uk].