O Slavii

SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

Odbor Přátel SK Slavia Praha ostře nesouhlasí s požadavkem Bohemians 1905, který před nedělním zápasem přinesl svérázný výklad návštěvního řádu stadionu.

Dle návštěvního řádu stadionu Bohemians 1905, konkrétně §4 čl. 3, "Osobám, které představují bezpečnostní riziko, nebude umožněn vstup. Odmítnuté osoby nemají nárok na vrácení vstupného." Upozorňujeme fanoušky Slavie, že za takové osoby budou považováni všichni, kteří budou chtít vstoupit na stadion označeni symboly Slavie Praha nebo Tribuny sever, jako je např. dres, šála, triko apod. Takovým osobám bude umožněn vstup pouze do sektoru D, který je jako jediný určen pro fanoušky hostí. Pokud se někdo pokusí přesto projít takto označen mimo sektor hostí, může mu být pořadatelskou službou bez náhrady znehodnocena vstupenka a vstup do areálu odepřen. Stejně tak bude pořadatelská služba oprávněna zakročit v případě aktivního povzbuzování Slavie.

Odbor Přátel SK Slavia Praha vyzývá fanoušky, aby nezradili svoje barvy a nebáli se jít na stadion se šálami, dresy a jinými klubovými symboly. V případě nevpuštění na stadion doporučujeme fanouškům, aby toto dokumentovali a následně dodali informace na sekretariát Odboru Přátel. Dle našeho právního rozboru se jedná o porušení antidiskriminačního zákona a také zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Následně podáme podnět k České Obchodní Inspekci.
Jako fanoušci, jako civilizovaní občané České republiky odmítáme diskriminaci fanoušků z důvodu vyjádření svého názoru = podpory svému klubu. Dnes nepustí na stadion Slávisty, zítra černochy, Vietnamce a Romy?
Již nás nepřekvapuje, že toto opatření sleduje FAČR s tichým souhlasem. Evidentně nemůžeme od strahovské elity čekat, že by v sobě našla kus cti a zakročila. Byli jsme obětí diskriminace již na podzim v Jihlavě, tentokrát již nepřejdeme věc naštvaným mlčením!
Slávisti, svoje barvy nezradíme!

Odbor Přátel SK Slavia Praha

Komentáře (67)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

    Barra     před 10 lety 25.04.2014 11:50 |  
    0 0

    A nebylo by rozumne, aby Slavia vyzvala jiz ted Ceskou Obchodni Inspekci, aby v nedeli poslala jiz preventivne sveho inspektora do Dolicku, ktery bude na miste kontrolovat jestli Bohemians doopravdu pusti na stadion fandy se slavistickymi atributy? COI je dobry napad, maji moznost udelit milionove pokuty, jak jsem si dohledal. Ze strany Bohemians by se jednalo jednoznacne o klamani spotrebitele, kdyby Bohemians po prodeji listku zavedla opatreni, ktere by zneumoznilo kupci bez problemu sledovat zapas zpusobem, jak je bezny - tedy se salou kolem krku a s aktivnim povzbuzovanim.

    • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

      Gino     před 10 lety 25.04.2014 13:13 |  
      0 0

      Souhlasím

    • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

      bongor     před 10 lety 25.04.2014 19:00 |  
      0 0

      Mně to připadá jako situace,kdy si koupíte televizor a za týden dostanete od prodejce upozornění,že je zakázáno tento televizor používat.

  2. Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 25.04.2014 11:56 |  
    0 0

    Respekt! Osobně bych ale vyzval ČOI a FAČR k prošetření ihned.

  3. Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

    malan (přítel SN)     před 10 lety 25.04.2014 12:39 |  
    0 0

    Může mi to někdo vysvětlit?Omlouvám se,ale nerozumím nově upřesněným podmínkám.....Odbor přátel hlásá,že za žádných okolností nemají Slávisté schovávat své barvy.Nyní vydala Tribuna Sever prohlášení o domluvě s pořadatelem,že své propriety si má slávistický fanda ukrýt při vstupy na stadion.Já se ptám proč?Není snazší říci pořadatelské službě,že má vpustit na stadion každého s platným lístkem?Proč bych měl před někým schovávat šálu či dres?Co je to za myšlení?A co tedy platí?Hrdě jít na stadion ve svých barvách nebo zbaběle schovávat červenobílý oděv a stáhnout ocas tak jak to mají Češi ve zvyku již od Bílé hory?

    • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

      Barra     před 10 lety 25.04.2014 12:54 |  
      0 0

      Rekl bych, ze obe strany smichaly vino s vodou. Bohemians nebude branit ve fandeni, oby nedoslo jiz pred stadionem k zbytecnym konfliktum pristoupila TS na to, aby se zbytecne neprovokovalo se symboly Slavie. Muze se mi to libit ci ne, mozna to byl nejlepsi mozny kompromis, ktery dovoli aby bylo v Dolicku stejny pocet Slavistu, jak tech z Bohemy, a doufam ze i vice. Jinak ocekavam ze v pristi sezone, jestli se kluby udrzi v stejne lize, dostane i Bohemka stejne doporuceni, ze maji saly schovat az kdyz si sednou v Edenu na sve misto.

      • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

        Barra     před 10 lety 25.04.2014 13:07 |  
        0 0

        Jinak jeste z dnesniho prohlaseni TS:

        "Žádáme také uplakánky a debily z našich řad, aby si nafackovali, případně se ve svých 14-ti letech vyjadřovali pouze ve třídě před kamarády a ne anonymně na různých fórech (zejména fanoušků Bohemians). Za situaci jsou zodpovední pořadatelé utkání a policie, ne fanoušci klokanů. Děláte ostudu nejen sami sobě, ale hlavně všem ostatním slávistům".

        http://www.slaviaultras.cz/t/54959-Zmeny-v-podminkach-nedelniho-derby.html

        • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

          PetCC     před 10 lety 25.04.2014 15:33 |  
          0 0

          Pěkný :-)

        • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

          Edwardtheiron     před 10 lety 25.04.2014 15:54 |  
          0 0

          Tak já nevím, na ty stránky jsem se podíval a neřekl bych, že tam někdo pláče. Je tam pár nesouhlasných komentářů /a co je špatného na tom, napsat je na oficiální stránky Bohemky/ a pak jsou tam tuny a tuny urážek směrem k nám. Myslím, že v tomhle by se ultras měli trochu uklidnit a ne žádat podobné nesmysly.

      • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

        malan (přítel SN)     před 10 lety 25.04.2014 14:37 |  
        0 0

        díky za odpověď.Ano souhlasím,stejný metr i na fanoušky klubů kterým jsou totalitní praktiky vlastní(Bohemka,Jihlava).Nevím proč by si Slavia,potažmo její fandové měli nechat od kohokoliv kálet na hlavu.

        • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

          rossobianco     před 10 lety 28.04.2014 16:52 |  
          0 0

          Proboha,proč na fanoušky ?!
          Byli to snad oni,kdo si takovouhle skandální ptákovinu vymysleli?Obávám se,že to by byl klasický příklad hledání zástupného cíle,tj.hlavně se zahojit na někom,kdo má něco společného s Bohemkou/Jihlavou.To opravdu není správný přístup,trestat někoho za cizí prohřešky a dělat mu naschvály za to,že někdo jiný dělal naschvály nám.
          Jde přeci o to,že podobné diskriminační praktiky jsou naprosto nepřípustné vůči komukoliv,a pokud to někdo myslí vážně,tak by se neměl snižovat k jejich praktikování sám,byť by to bylo až jako reakce a odveta.Ovšem vůči nesprávnému cíli...
          Adekvátní by bylo jedině zjistit,kdo konkrétně byl autorem tohoto nařízení,a toho pak označit v Edenu za nežádoucí osobu.

  4. Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

    Divizni (přítel SN)     před 10 lety 25.04.2014 13:08 |  
    0 0

    Pánové, mě se před několika lety stalo v budějkách, že jsem musel naši šálu schovat, jinak by mě na hlavní tribunu nevpustili. Tam už jsem jí zase vyndal a nikdo si mě nevšímal.

  5. Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

    slaviator     před 10 lety 25.04.2014 13:27 |  
    0 0

    co porušení zákona... je to dokonce protiústavní. A jestli mě v dresu nepustí (jenom kvůli dresu) na stadion do sektoru A1, volám policii.

    • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

      Barra     před 10 lety 25.04.2014 13:30 |  
      0 0

      A nez prijdou a se rozhodnou, bude po zapase.

    • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

      lassiter     před 10 lety 25.04.2014 13:31 |  
      0 0

      no ta bude blízko, hned to s tebou vyřeší :-)

      • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

        Barra     před 10 lety 25.04.2014 13:36 |  
        0 0

        Hlavne, kdyz budou poucovani o proti-ustavnosti.

      • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

        slaviator     před 10 lety 25.04.2014 19:49 |  
        0 0

        S nějakým chlapem od pořádkové policie, kterej se těší už den před zápasem že si bouchne, se od průvodu na derby na Letné odmítám byť jenom bavit...

    • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 25.04.2014 13:51 |  
      0 0

      No obrať oni tě rovnou odvezou... každopádně souhlasím s OP, pravidla se změnila až po uzavření smlouvy (nákupu lístku) a jeden pracovní den na vrácení peněz je málo. Takže pokud nepustí na stadion podat podnět na ČOI a TO pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

    • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

      afro     před 10 lety 25.04.2014 14:11 |  
      0 0

      Ad volání policie) Že ty chceš mermomocí dostat teleskopem? ;-)

      • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

        slaviator     před 10 lety 25.04.2014 19:47 |  
        0 0

        Tak jestli bych dostal teleskopem za to, že jsem zavolal policii, protože mě pořadatel na řádně koupenou vstupenku za podmínek daných při nákupu vstupenky odmítá pustit na stadion nikoli proto, že bych byl třeba přiopilý apod, ale protože mám na sobě slávistickej dres, tak by si na tom GIBS slušně smlsnul a dalo by se vysoudit i docela solidní odškodnění a bolestné...

  6. Off topic - sestava

    alois_veliky (admin)     před 10 lety 25.04.2014 13:40 |  
    0 0

    Teď trochu mimo téma, pokud se nebudete zlobit. V dnešním Sportu byla uveřejněna předpokládaná sestava Slavie v následujícím složení: Čontofalský - Dostál, Smejkal, Dobrotka, Tusjak - Gecov, Hrubý, Boudjemaa, Zmrhal - Škoda, Necid.

    Jenže v takové sestavě se nabízí hned několik otazníků - Dobrotka a Boudjemaa jsou zdraví? Tusjak v základu? Dva útočníci, jeden z nich navíc Škoda? Juhar na lávce?

    Myslíte, že má Sport tu sestavu podloženou nějakými tajnými informacemi (pokud ji zase trefí do posledního muže, Pastoor bude určitě zuřit :D) nebo je to jen z prstu vycucaný výstřel do tmy?

    • Re: Off topic - sestava

      Barra     před 10 lety 25.04.2014 13:47 |  
      0 0

      Boudjemaa, Tusjak, Dobrotka - nechame se prekvapit. Jinak mi vubec nevadilo duo Skoda - Necid v utoku.

      Mas pravdu, jestli zase nekdo vykecal interni informaci, bude Pastoor zurit. Jak po Sparte prohlasil, bud konci ten zradce, nebo ja. Ze by si Alexander Pastoor jiz predem uslapaval cesticku pro mozny odchod? Ja v kazdem pripade doufam, ze jestlize nevyhrajeme proti Bohemians, k zmene trenera dojde.

      • Re: Off topic - sestava

        alois_veliky (admin)     před 10 lety 25.04.2014 13:58 |  
        0 0

        Mně osobně by se takováhle sestava vcelku líbila, i když třeba Zmrhala bych tam vidět nemusel.(...)

        Jinak si myslím, že Pastoor sezónu dotrénuje, ať se bude dít cokoliv. Takže raději nespekuluji a doufám, že si odvezem z Ďolíčku tři body. Pořád věřím, že když budeme hrát aspoň zčásti to,na co máme, tak by to neměl být nesplnitelný úkol.

    • Re: Off topic - sestava

      afro     před 10 lety 25.04.2014 14:18 |  
      0 0

      Ta sestava vypadá až moc nadějně. Zejména co se týče zdravotního stavu Dobrotky a Boudjemaa (jak se to skloňuje, herdek?). Ovšem Škoda v útoku by mě nepotěšil a jsem zvědavej na toho Tusjaka.

      • Re: Off topic - sestava

        Alanor (admin)     před 10 lety 25.04.2014 14:50 |  
        0 0

        Našli jsme s quelharem, že se to skloňuje tím způsobem, že vždy necháš Boudjemaa a další písmena píšeš za to. Druhý pád tedy Boudjemaay.

        • Re: Off topic - sestava

          afro     před 10 lety 25.04.2014 15:07 |  
          0 0

          Díky kucí, doufám, že to třeba pár let budu v souvislosti se Slavií používat...

    • Re: Off topic - sestava

      onceiwasadeadbeat     před 10 lety 25.04.2014 15:20 |  
      0 0

      Taková sestava by dávala smysl, a proto věřim, že si ji Sport nevycucal z prstu. Pokud doopravdy nastoupíme v tomhle složení, zajásám - nic lepšího s naším kádrem snad ani udělat nejde.

      A kdybych si měl zaspekulovat nad otazníkama, o kterejch mluvíš:
      Dobrotka s Boudjemaaou jsou rozdílový hráči a pokud existuje minimální šance jejich startu, Slavia se je k němu bude snažit dotlačit, vedena (rozhodně ne scestným) přesvědčením, že nedělní zápas bude z hlediska našeho setrvání v lize nejdůležitější z příštích pěti.
      Tusjak měl dostat šanci už dávno. Že ho přeskočili postupně Nevés, Ritchie a Čonka, jen svědčí o poměrech vládnoucích ve Slavii.
      Jestli ve Slavii konečně padlo rozhodnutí přestat parodovat rozestavení 4-5-1, pro hru na dva útočníky zase tolik variant nemáme. Proto Škoda.
      A Juhar by mohl dobře fungovat jako střídající hráč proti unaveným hráčům soupeře.

      • Re: Off topic - sestava

        Pepino44     před 10 lety 25.04.2014 15:50 |  
        0 0

        Nechápu zaujetí některých Tusjakem. Viděl jej někdo z těch co jej vzývají hrát ? Já ano-jednou nastoupil za juniorku - dojem ? Moc mne nepřesvědčil, i v té juniorce to byl slabší průměr. A aby si nškdo nemyslil,že jej nemám rád - kdysi se mi moc líbil když v přípravě hráli s Čonkou nalevo,myslel jsem,že by to tak mohlo klapat,ale vytratil se Čonka i Tusjak. Já si od něho moc neslibuji,ale rád bych se mýlil.

        • Re: Off topic - sestava

          onceiwasadeadbeat     před 10 lety 25.04.2014 21:15 |  
          0 0

          Tusjaka jsem viděl hrát opakovaně a shledávám ho nejlepší dostupnou volbou na levej kraj obrany.

    • Re: Off topic - sestava

      Nosorozec     před 10 lety 25.04.2014 15:26 |  
      0 0

      Pamatujete si ještě někdo, kdy jsme naposledy hráli od začátku utkání systém 4-4-2?

  7. Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

    Kactus     před 10 lety 25.04.2014 14:23 |  
    0 0

    hlavni je, ze jsme se ozvali, stacilo toho ze si na nas kazdy vyskakuje

  8. Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

    fredydj (přítel SN)     před 10 lety 25.04.2014 14:34 |  
    0 0

    ahoj, myslíte, že na LB nastoupí Tusjak, Juhy nebo Zmrhal nebo snad Alex překvapí ? :)

    • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

      afro     před 10 lety 25.04.2014 14:38 |  
      0 0

      Tipuju Necku. Na Pastoora si vynašeči z kabiny nepřijdou... :-)

    • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

      alois_veliky (admin)     před 10 lety 25.04.2014 14:39 |  
      0 0

      Nitro to jistí...

    • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

      alois_veliky (admin)     před 10 lety 25.04.2014 14:39 |  
      0 0

      Nitro to jistí...

      • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

        fredydj (přítel SN)     před 10 lety 25.04.2014 14:52 |  
        0 0

        no vidíš , ten mi uplně vypad :)

        • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

          alois_veliky (admin)     před 10 lety 25.04.2014 14:59 |  
          0 0

          Kéž by vypad i Pastoorovi:)

  9. Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

    edenian     před 10 lety 25.04.2014 14:52 |  
    0 0

    Jdu na hlavni normalne v sale, zadny schovavani neexistuje.Tecka.

    • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

      malan (přítel SN)     před 10 lety 25.04.2014 14:54 |  
      0 0

      přesně tak!

  10. Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

    Heretic (přítel SN)     před 10 lety 25.04.2014 14:56 |  
    0 0

    A co když bude teplo, doufám, že bude hezky, a půjdu jen v dresu a s šálou bez bundy, kam to mám schovat? A kurva, co bych měl něco schovávat, to pronáším něco zakázaného?

    Takováto pravidla a domluvy jsou velmi nešťastné (dohodu měla TS i s policií před derby,že?).

    Na Spartě sedím s kamarádem sparťanem na hlavní oba v dresu absolutně bez problémů a teď to má být problém??? A to na tu Bohemku jdu zrovna podobně s bohemákem (do sektoru C).

    Chápu, že jde hlavně o situaci, že Slávisti kupovali lístky do kotle Bohemians (a to by byla nejspíš mela), ale řešit to takhle paušálně?

    • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

      lassiter     před 10 lety 25.04.2014 15:02 |  
      0 0

      Představa, že jde někdo v dresu nebo šále do kotle soupeře je úsměvná, myslim že něco jako pud sebezáchovy funguje celkem dobře :-)

    • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

      edenian     před 10 lety 25.04.2014 15:30 |  
      0 0

      Zadny ustupovani, normalni chovani v normalnich Vrsovicich.

  11. Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

    jira123     před 10 lety 25.04.2014 15:24 |  
    0 0

    Má někdo info z dnešního a včerejšího tréninku ??A co naši marodi , jen ty s možností hrát ??

    • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

      alois_veliky (admin)     před 10 lety 25.04.2014 16:23 |  
      0 0

      Z článku na oficiálkách:
      „Trápí nás tradiční problémy s kolenem u Mičoly a Vyhnala. Další, kdo měl problémy s kolenem, byl Mario Lička, ale ten už je zpátky. Chybět bude Boudjemaa a ani Ritchie nenastoupí. Ale Mario Lička, Karel Piták, Matúš Čonka, Milan Nitrianský a Martin Dobrotka jsou zpět, takže máme z čeho vybírat,“ objasňuje trenér Slavie.

  12. sedmdesátá léta minlého století

    rak (přítel SN)     před 10 lety 25.04.2014 15:47 |  
    0 0

    Jen tak pro zajímavost. Pamatuji, jak ve starém Edenu stály hlavní skupiny fandů, řekněme kotle, slávistů a sparťanů při derby se spoustou vlajek těsně vedle sebe, na půlce, proti hlavní dřevěné tribuně, fandilo se dost, ale kromě nadávek a občas postrkávání se prakticky nic nedělo.

    • Re: sedmdesátá léta minlého století

      bongor     před 10 lety 25.04.2014 21:33 |  
      0 0

      s bohemákama to samý,stál jsem vedle asi deseti čochtanů a při zápase jsme se špičkovali.Já nevím,že se to poslední dobou tak přiostřuje.odborníci říkají,že to je tím,že už nebyla dlouho válka a mužský jsou z toho důvodu agresivnější.No on to teď Putin napraví.

      • Re: sedmdesátá léta minlého století

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 26.04.2014 08:53 |  
        0 0

        Ono se nic nepřiostřuje samo od sebe. Ale media a pak i FAČR a kluby takovýmhle opatření jen dmýchají vášně.
        Ještě ve čtvrtek ráno mě ani nenapadlo, že by se v neděli mělo něco semlít. Teď už si tím jistej nejsem...

        • Re: sedmdesátá léta minlého století

          slaviator     před 10 lety 26.04.2014 12:40 |  
          0 0

          dost vliv na tom mají i sekurity... je sakra rozdíl mezi sekuriťáky v Edenu, kteří se chovají profesionálně a tak, jak si představuju že by se měli chovat, a mezi sekuriťáky v Jihlavě...

  13. Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

    Petr9608     před 10 lety 25.04.2014 17:28 |  
    0 0

    Pardon, ale vytvářet nějaký oslí můstky k rasismu, to je dosti laciný.

    • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

      golux     před 10 lety 25.04.2014 18:04 |  
      0 0

      Ale tady tím to začíná, ten je náš, tomu to dovolíme a ty cizáku drž hubu a nebo sem vůbec nechoď...

      • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

        Petr9608     před 10 lety 25.04.2014 18:10 |  
        0 0

        Prostě nechtěj riskovat bezpečnostní pr*ser, to je celý.

        • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

          Petr9608     před 10 lety 25.04.2014 18:12 |  
          0 0

          Čili rozhodně tohle není začátek cesty, na jejímž konci by bylo to, že by někomu zakázali vstup na základě toho, že je černoch. Sami všichni musíte cítit, jak absurdně to zní...

        • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

          Rottax (přítel SN)     před 10 lety 25.04.2014 18:55 |  
          0 0

          Nebo je to odveta za Berkovce!!

    • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

      Barra     před 10 lety 25.04.2014 19:06 |  
      0 0

      Mas pravdu, Petre, v pripade rozhodnuti Bohemians omezit vstup pro slavisticke fandy se ypis jednalo o (a) omezit mozne bezpecnostni rizika, (b) mozna pomsta pro pripad Berkovec a (c) o snahu omezit pocet fandu Slavie v tom klicovem zapase, kde pro oba kluby jde o udrzeni v lize, na 250.

      Dovolim si ale jednu poznamku o racismu. Belgie je urcite demokraticka zeme, patri mezi ty kde dle pruzkumu se lide maji dobre a kde je prijemne zivobyti. Belgie spoluzakladala v 1958 predchudce EU, evropsky parlament ma sve sidlo v Brusselu (i ldyz stridave se Strassburgem), v Brusselu sidli evropska rada, komise. V Brussele-Evere ma sve sidlo Nato, Brussel je povazovan ze hlavni mesto Evropy, je tam vice cizincu nez kdekoliv jinde v Evrope. Presto, do sedmdesatych let bylo v Belgii legalni, aby obchody, hospody (a tech v Belgii je, spolecensky zivot se tam odehrava), restaurace, atd meli u stupnich dveri cedulku " Interdit aux etrangers", cili vstup cizincum zakazan. I ve vlamske casti se to psalo tak, ve francoustine, bylo to urceno Gastarbeiterum, kteri tehdy hlavne pochazeli z Maroka, pozdeji Turecka. Nikdo by nevykazal Nemce, Americany, Francouse, ale Marokani to kvuli sve tmave pleti odskakali, stejne jako cernosi, Turci, atd. Pred nejakymi 40 lety by tedy Nando Neves, Joseph Mensah ani Damien Boudjemaa nesmeli se zbytkem muzstva do restaurace - a to v dospele zemi, ktera se predstavovala jako centrum Evropy. Nekomu se to muze zdat jako davna minulost, pro me je to jako vcera.

      • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

        Petr9608     před 10 lety 25.04.2014 19:48 |  
        0 0

        A kdyby tam mohl jít kdokoliv, kdo by vlastnil belgický pas, tak by to bylo více v pořádku?

        • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

          Barra     před 10 lety 25.04.2014 20:33 |  
          0 0

          :-). Dobry dotaz, Petre, i kdyz tady s 'cizincem' ani nebolo mineno ne-Belgican, ale spis ne-typicky Belgican, tedy nekdo s jinou barvou pleti. Jinak je a i tehdy bylo uz dost Belgicanu s cernou pleti.

          Belgie mela jako kolonii tehdejsi Kongo, ted Zaire (Kongo 2,35 mil km2, Belgie jen 30tis km2) a to az do 1960. Po radikalnim prevratu pri kterem zahynula cela rada Belgicanu, utekla rada obyvatelu kteri v dobe kolonie stali na strane kolonizatoru, do Belgie, a dostali belgicke obcanstvi.

          Pro tyto Belgicany s tmavou pleti by vstup do zazemi s cedulkou 'zakaz' by to asi bylo jako pro Slavistu zamirit do hospody plne Spartanu. V tehdejsi dobe to bylo zkratka neco, co se nedelalo. Ale casy se nastesti meni.

          Dlouhodobe jsem letal do USA pres Atlantu. Na letisti je stala expedice venovana Martinu Luther King. Jsou tam cerno-bile fotky, ktere ukazuji jak segregace tehdy vypadala. Kdo jednou tyto vykriky ktere ukazuji na tehdejsi nespravedlnost videl, to ken tak rychle nezapomene. Ze tmavi Americane museli v autobuse nastupovat zadnimy dveri a stat, at to cert bere. Horsi jsou snimky tech, kteri byli lynchovani s horici pneumatikou kolem krku, tahnuti za truckem na lane, poveseni jen proto, ze meli jinou barvu pleti. Kdyby tehdy nekdo rekl, ze za 50 let bude mit Amerika jako prezidenta Baracka Obamu. Pred 30 lety nebyl v Antwerpach jediny advokat ciziho puvodu, ted je minimalne 50 advokatu marokanskeho, tureckeho puvodu, nebo s cernou pleti. Cesko si kvuli sve byvale izolaci stale moc nezvyklo na cizince, Rakousko je na tom uplne jinde.

          • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

            slaviator     před 10 lety 25.04.2014 20:57 |  
            0 0

            Nemyslím si, že by si Česko nezvyklo na cizince. Karlovy Vary jsou v podstatě ruské město, dost často názvy obchodů začínají být jenom v ruštině apod, člověk když přijde do lékárny tak kolikrát magistry spustí rusky... Teplice jsou vietnamsko-rusko-arabské město. Praha je velmi kosmopolitní, není dne abych v metru na trase C neslyšel ruštinu. A ač Česko kolonii nemělo (byť se uvažovalo po I.světové válce, že bychom jako část reparací dostali od Německa třímilionové Togo, namísto nás ho nakonec dostala Francie. Ale přesto v 70. letech v Československu studovali tisíce černochů a Arabů z afrických zemí a zemí Blízkého východu (kupříkladu hodně Egypťanů, ale i Etiopanů apod), studovali zde Vietnamci (a dost z nich tu zůstalo a zapustilo kořeny) a tak hlavně Praha je na černoch posledních čtyřicet let také zvyklá...

            • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

              Khadgar     před 10 lety 25.04.2014 21:53 |  
              0 0

              Taky si myslím, že je to lepší, než se říká. Sestra taky měla obavy, když se stěhovala s manželem Kubáncem na vesnici s pár sty obyvatel. Realita je taková, že ho neustále někdo tahá do hospody a všichni se chtějí kamarádit.

          • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

            postovni (přítel SN)     před 10 lety 25.04.2014 21:01 |  
            0 0

            Díky za ten příběh z Belgie. Martin Luther King je můj oblíbenec. Netušil jsem že přibližně ve stejný době existovala segregace i v Evropě.

          • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

            bongor     před 10 lety 25.04.2014 21:38 |  
            0 0

            No tohle vždycky říkám cikánům,aby počkali tak padesát let a třeba budou taky mít prezidenta například Dežo Horvatha.

          • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

            klimi     před 10 lety 25.04.2014 23:32 |  
            0 0

            Pokud je cizinec slušný, platí a odvádí daně, nevysává stát a nedělá bordel, pak s ním nikdy není problém, spíše naopak.

            • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

              bongor     před 10 lety 26.04.2014 07:45 |  
              0 0

              Jedna připomínka k "dnes vadí slávisti".Oni vadí už od února 1948 a Áda z nich předtím taky nebyl nijak nadšenej. Systematicky byli napadáni jako škodná v rudém rajonu.Takže "dnes"
              nesedí,spíš bych napsal "opět,jak je v našich krajích dobrým zvykem" .Výsledkem systematické šedesátileté práce je například pokles preferencí slávistů oproti rumunům z 50 na 50% na 30 na 70%.
              Náš národ totiž není národem velkých hrdinů a ono je vždycky lehčí plavat po proudu,než se lopotit proti němu.Třeba současná mizerná situace,nad níž se stále zamýšlím a nezdá se mi,že by vznikla nějakou přirozenou cestou, opět sníží počet našich příznivců a sympatizantů.Komu to udělá radost?V čí prospěch? Proto se musíme vzepřít a ukázat,že slávisti nejsou druh zapsaný v červené knize druhů, ohrožných vymřením.SKS navždy!

            • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

              slaviator     před 10 lety 26.04.2014 12:45 |  
              0 0

              Proto mi vadí (kromě jiných věcí) Okamura, který hlásá, že "cizinci berou Čechům práci". Hloupost. Naopak cizinci, kteří jsou slušní, platí a odvádí daně, tak mohou českou společnost naopak obohatit o nový pohled na věc - a nemyslím tím jenom Němce, protože tvrdím, že Česko je de facto 17. spolkovou zemí (vzhledem k historii, vzhledem k tomu, že přes 30 % českého exportu míří do BRD, vzhledem k tomu kolik majitelů podniků v ČR jsou Němci, vzhledem k podobnému stylu života apod - přeci jen Češi jsou pracovitější a mají větší smysl pro pořádek než ostatní Slované)

          • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

            Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 26.04.2014 08:52 |  
            0 0

            Já si uplně nemyslím, že by v jsme v Česku nebyli zvyklí na cizince. Naopak ve spoustě firem je část vedení ze zahraničí, je tu spousta zahraničních studentů, žije tu mnoho vietnamců. Jezdí sem hromady turistů a nevím o tom, že by si nějak hromadně stěžovali na chování čechů k nim. Ani jsem toho nebyl nikdy svědkem. Jasně cizinci tu mohou mít problém s různými vychcánky jako znamí pražští taxikáři a pořád dost střední a starší generace neumí jazyk tak pak samozřejmě s cizincem nepokecaj a spíš se tváři nepřátelsky, ale to je spíš tím, že se i trochu stydí a neví jak reagovat. V tom jsme pořád tzv východní Evropa a věřím, že se to zlepšuje.

            O nás se možná v zahraničí mluví, že jsme rasisté nebo xenofobní. Ale mi nemáme problém s cizinci nebo černochy či asiaty. My máme problém jen s opálenými indoevropany a ne proto, že jsou tmavší ale protože se prostě neumí chovat.

            Jediné kdy třeba já znervozním při pohledu na černocha je, když na mě bafne v noci na Václaváku a začne mě lákat na "levnou lásku" :D

            • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

              slaviator     před 10 lety 26.04.2014 12:50 |  
              0 0

              To s tím Václavákem - nechápu, že je policajti nevyženou... po Václaváku jdu po setmění jednou týdně či max po dvou týdnech a nestalo by se, aby ti černoši nenabízeli kromě "levné lásky" i drogy. To přece není normální a jestli chce policie něco dělat a vykazovat činnost, tak místo potírání fotbalových chuligánů jako při pochodu na derby, když dávali tonfama do žeber i holkám, tak by měli zakročit proti těmhle pouličním prodejcům drog...

              • Re: SLÁVISTI, SVOJE BARVY NEZRADÍME! DNES VADÍ SLÁVISTI ZÍTRA ČERNOŠI!

                Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2014 10:20 |  
                0 0

                Vzhledem k tomu kolik policjatů tam v noci je, tak mám jasno. Peníze.