Fortuna liga

Statistické okénko - 19. kolo

Ligové jaro má za sebou tři kola, podívejme se tedy na to, co lze vyčíst ze statistik z odehraných zápasů.

Slavia nepotkala v prvních třech jarních kolech vyloženě těžkého soupeře, navíc dvakrát hrála doma a proto se může jevit 7 získaných bodů de facto jako ztráta dvou bodů. Žádný soupeř se sice neporazí sám a zvlášť venku nevyhrávají nijak pravidelně ani největší jarní konkurenti Slavie - Mladá Boleslav a Liberec, průběh zápasu v Jihlavě, který skončil bezbrankovou remízou, však jednoznačně dává dobrý důvod si myslet, že bodový zisk Slavie měl být ještě vyšší. Právě Mladá Boleslav a Liberec, tedy týmy, se kterými se Slavia bude srovnávat na jaře asi nejčastěji, získaly po šesti bodech. Slavia tedy na ně bod stáhla, ale jistě je třeba připomenout, že oba tyto týmy hrály dvakrát venku a navíc se oba střetly s jedním silným soupeřem (Boleslav se Spartou a Liberec s Jabloncem).

Mohlo by se tedy zdát, že Slavia má před sebou více těžkých zápasů než Boleslav s Libercem (jako "těžké zápasy" pro účely tohoto okénka beru zápasy s šesti pohárovými adepty (PLZ, ACS, SKS, MLB, LIB, JAB)). Tak tomu ale ve srovnání s Mladou Boleslaví není, je potřeba totiž vzpomenout na to, že jedno "jarní" kolo se hrálo ještě na podzim a v něm se Slavia utkala s Libercem, zatímco Boleslav hrála v Brně. Liberec naopak má za sebou již dva z pěti těžkých jarních zápasů (Slavii a Jablonec).

Připomeňme, že nejbližší los Slavie není zrovna dvakrát jednoduchý, sešívaní z příštích čtyř zápasů hrají třikrát venku, na druhou stranu ale celkem třikrát v Praze, výjezdy na Letnou a na Julisku nebudou jistě tak nepříjemné jako cesty na Moravu. Liberec, který osobně beru jako nyní největšího soupeře Slavie, v tomto období hraje se Slováckem (d), Příbramí (v), Plzní (d) a Bohemians (v), Mladá Boleslav se Slavií (d), Teplicemi (v), Jabloncem (d) a Příbramí (v).

Slavii může těšit, že ačkoli přes zimu hodně doplnila kádr, je podobně produktivní jako v závěru podzimu, z posledních sedmi ligových zápasů pětkrát vstřelila minimálně dvě branky, inkasovala přitom dohromady jen šestkrát. Zatímco v prvních dvanácti kolech ligy vstřelila Slavia alespoň dvě branky jen čtyřikrát, v následujících sedmi zápasech pětkrát. To je viditelný posun správným směrem. Jeden inkasovaný gól ve třech zápasech je taky docela dobrá bilance.

Ještě větší radost však může mít realizační tým z toho, jak odehrané zápasy vypadaly co se týče střelby. Zápas s Brnem: střely celkem 15:5, střely na bránu 5:1. Zápas v Jihlavě: střely celkem 6:17, střely na bránu 1:3. Zápas s Baníkem: střely celkem 20:4, střely na bránu 10:2. Jak vidno, sešívaní ve svých jarních zápasech hodně střílí (v Jihlavě však měli velký problém trefit zařízení) a naopak své soupeře nenechávají střílet příliš často. Na bránu Martina Berkovce mířily celkem jen čtyři střely. Takové střelecké statistiky samozřejmě významně pomáhají tomu, aby se slávistické ukazatele TSR (total shots ratio) a SoTR (shots on target ratio) neustále zlepšovaly.

Připomeňme, že TSR je poměr mezi celkovým počtem střeleckých pokusů Slavie (za celou sezónu) a součtem celkového počtu střel Slavie a celkového počtu střel soupeřů v zápasech Slavie. Čím vyšší tento poměr je, tím výš lze očekávat, že se klub umístí v ligové tabulce. Zatímco po deseti kolech měla Slavia tento ukazatel na hodnotě 46% (mimo jiné byl tedy celkový počet střel soupeřů vyšší než celkový počet střel Slavie), po dalších devíti kolech se tento ukazatel vyšplhal už na 56%, pátý nejvyšší v lize. Před Slavií jsou v tomto ohledu tři očekávané týmy (Plzeň 65%, Sparta 59%, Ml. Boleslav 59%), ale také Jablonec s 61,5%, který je přitom sedm bodů za Slavií. Naopak Liberec má TSR jen na hodnotě 51% a zdá se tak pravděpodobné, že by měl tabulkou spíše klesat.

V případě ukazatele SoTR, který se počítá stejně jako TSR, jen se berou v úvahu pouze střely na bránu a nikoli všechny střely, je na tom Slavia podobně. Po desátém kole měla tento poměr přesně na 50%, aktuálně se vyšplhal už na 59,6%, což je opět páté místo v lize, ale poměrně těsně za Mladou Boleslaví (60,4%) a naopak daleko před Libercem (48,6%).

Jak je na tom na jaře nejbližší soupeř Slavie, Mladá Boleslav? Při domácí výhře nad Baníkem 3:0 hráči Boleslavi nijak střelecky nehýřili (12:5 celkem, 4:2 na bránu), ale o své výhře rozhodli už na začátku zápasu a neměli důvod se hnát za dalšími brankami. Na pražské Letné sice Boleslav prohrála, ale střelecké skóre (6:6 celkem, 4:2 na bránu) nepůsobí vůbec zle, mimo jiné tak nízký počet střel Sparta doma ještě doposud neměla. Na zlínské Letné pak Boleslav také zaznamenala úctyhodnou střeleckou bilanci (11:15 celkem, 4:6 na bránu) a její vítězství tak lze z tohoto pohledu nejspíš považovat za zasloužené. V Boleslavi tak v sobotu můžeme čekat velmi zajímavý zápas dvou kvalitních týmů, které se v zápasech obvykle dostávají do mnoha zakončení.

Komentáře (175)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - 19. kolo

    Divizni (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2016 16:23 |  
    0 0

    Už se těším. Myslím, že až v tomto kole se ukáže, jak na tom opravdu jsme. S Jihlavou nám to tam nepadalo, ale šance byly. Celá zimní příprava plus 3 ligová kola by měli na rozehrání a určité sehrání mužstva stačit.

  2. Re: Statistické okénko - 19. kolo

    dalislavista     před 8 lety 02.03.2016 16:47 |  
    0 0

    OT:
    Na idnesu píšou, že Dominik Mašek se těžce zranil (koleno vazy). Je to ten, o kterém se mluvilo, že by mohl přijít? Jestli ano, tak si měl vybrat Slavii...
    Jinak teda přeju brzké uzdravení

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      mirecek1111     před 8 lety 02.03.2016 17:13 |  
      0 0

      A Pepík Kaufman si neměl vybrat Slavii... :D to se takto nedá brát. Takový je někdy život.

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        Jiri1     před 8 lety 02.03.2016 17:17 |  
        0 0

        Ano, víte kolik kluů třeba z různých důvodů dlouhodobě marodilo v jednom Slávistickém dorostu a nikdo to neřešil ani neřeší,

        • Re: Statistické okénko - 19. kolo

          Tomski     před 8 lety 02.03.2016 17:23 |  
          0 0

          a proč si nás neupozornil tenkrát Jíro ?

          • Re: Statistické okénko - 19. kolo

            Jiri1     před 8 lety 02.03.2016 17:40 |  
            0 0

            Nejen já jsem na to poukazoval, i Plíšekl mluvil o nutnosti ten dorost resit.Jenže mezitím půlka hráčů omarodila, Petrouš měl prostě odejít, mohl se třeba vrátit jejich trenér , který je vedl léta bez problémů

            • Re: Statistické okénko - 19. kolo

              klimi     před 8 lety 02.03.2016 17:49 |  
              0 0

              Jirko, včera jste upozorňoval, že jeden z diskutérů není konkrétní, tak buďte tentokrát konkrétní vy...

              • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                Jiri1     před 8 lety 02.03.2016 17:51 |  
                0 0

                Myslím,, že konkrétnější už nelze být.

            • Re: Statistické okénko - 19. kolo

              Tomski     před 8 lety 02.03.2016 17:50 |  
              0 0

              nebude trochu problém v tom týmu a právě předešlých trenérech ? podle toho co se povídá na různých setkání to bude pěkná banda :-D

              • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                Jiri1     před 8 lety 02.03.2016 17:59 |  
                0 0

                Já si to nemyslím, měli úspěchy , byli oblíbení nejen u jejich svěřenců ale třeba i u rodičů a hlavně měli výsledky, terorem 17 kluka nezlomíte , to teda opravdu ne, celkový problém je ale jinde ani po 7 měsících nového vedení se prostě u mládežee nic nemění, ted je zase termínem léto, už ted o tom kolují pochyby jak mezi mládežníky , tak jejich rodiči, rád si počkám.

                • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                  Alanor (admin)     před 8 lety 02.03.2016 18:39 |  
                  0 0

                  Když už zmiňujete Plíška, tak ten na setkání říkal, že problém zcela jistě není v Petroušovi, který k tomu přišel jako slepý k houslím.

                  Co se týče konkrétního, tak jsem říkal, že Baník bude kopat alespoň jednu penaltu.

                  • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                    Jiri1     před 8 lety 02.03.2016 18:53 |  
                    0 0

                    Tak rozhodcí byl rozhodně k Beníku shovívavější, to vidělo více lidí, ano za sou Vaseho zdejšího šéfa jsem to čekal, rozhodčí pískající předešlé zápasy byli prý pěkně vytočení a víte , že vás pochválím, váš názor o tom , že rozhodčí obecně pomáhají sliným klubům v lize , již před několika lety při prvním Jarolímově titulu přesně řekl dodnes jeden z podle nejfundovanějších svazových bafíků, který je dodnes uznávaným odborníkem a rekl mi to v reakci na moje obavy vzhledem k jisté věci na kterou už vzpomínat nechci. Nevím jestli to byla vaše myšlenka , ale zcela správná.
                    Abych vám řekl pravdu , dal jsem si tu práci a mluvil jsem i s hráči z jiných klubů, mluvil jsem s rodici hráčů a mluvil jsem i se Slávistickými trenéry mládeže , to vše v horizontu několika měsíců asi půl roku, právě pro to je potřeba dávat vhodné trenéry ke vhodným týmům a ne naopak, protože se ho potřebuju někde zbavit, nic proti Petroučovi nemám, ale je potřeba to řešit s citem , aby se to za rok neopakovalo s dalším týmem, který povede stejný trenér.

                • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                  jane (admin)     před 8 lety 02.03.2016 18:53 |  
                  0 0

                  Spojení slov "teror" a "Michal Petrouš" mi k sobě opravdu nejde. Myslím, že M. Petroušovi se může vyčítat hodně věcí, ale to, že by byl moc drsný na hráče mezi ně nepatří. To omarodění bylo, jak se hráči natruc hodili marod?

                  Já myslím, že u mládeže se mění dost věcí, něco se nedá udělat ze dne na den, ale pracuje se na více projektech a pravidelná školení trenérů v určitých tématech jsou jen jedním z důkazů.

                  • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                    spino     před 8 lety 02.03.2016 20:23 |  
                    0 0

                    Příští sezónu bych k tomuhle ročníku přivedl Petrželu s asistentem Radou. :D

                    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                      Jiri1     před 8 lety 03.03.2016 15:22 |  
                      0 0

                      To už nebude třeba , většina z nich stejně odejde.

                • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                  quelhar (admin)     před 8 lety 02.03.2016 19:32 |  
                  0 0

                  "ani po 7 měsících nového vedení se prostě u mládežee nic nemění,"

                  Toto je naprostá lež, navíc poměrně lehce vyvratitelná.

                  • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                    Jiri1     před 8 lety 03.03.2016 15:21 |  
                    0 0

                    Pochybuji o tom, ze víte co píšete, nebo jste už také součástí té zdejší akce , nepište sem kriticky, deník S naslouchá .
                    Heledte Jane tady nejde o podzim, jenze ono to pokracuje , to si třeba stačí přečíst i ten rozhovor s tou Vaší trenérskou celebritou, jedno se teda domívám to by se za dřívějšího vedení mládeže stát nemohlo.

                    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                      quelhar (admin)     před 8 lety 03.03.2016 15:46 |  
                      0 0

                      Tak Jane asi v úterý večer tedy nikde nebyla, když se u mládeže nic nového za 7 měsíců nestalo... :o) A článek, který se tu za chvíli objeví, si zřejmě úplně vycucala z prstu.

  3. Re: Statistické okénko - 19. kolo

    Betynka58     před 8 lety 02.03.2016 17:32 |  
    0 0

    Díky za tradičně velmi kvalitní statistický rozbor, quelhare. Jen mne trochu zaráží, že za pohárového adepta stále považuješ i přes sedmibodový odstup od Slavie Jablonec. Vzhledem k tomu, že venku ho čeká většina těžkých soupeřů (Sparta, Mladá Boleslav, Slavia, Plzeň), nedá se příliš očekávat nějaká série výher, která by ho přiblížila z ligy pohárům (samozřejmě v MOL cupu má ještě šanci). A také nepředpokládám, že by někdo z trojice MB, Liberec, Slavia začal pravidelně klopýtat.

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      bongor     před 8 lety 02.03.2016 18:15 |  
      0 0

      Já s Quelharem zcela souhlasím v názoru na Jabka.Mají kvalitní kádr,ale ještě mnohem důležitější je jejich tandem Pelta-Ivánek.Staré psy novým kouskům nenaučíš,viz první jarní zápas.

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2016 10:10 |  
        0 0

        Proboha, ty červené byly zcela evidentní.

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      quelhar (admin)     před 8 lety 02.03.2016 19:23 |  
      0 0

      Jablonec ma lepsi strelecke statistiky nez Sparta (lepsi TSR i SoTR). Bojim se vic, ze nas dozene Jablonec, nez ze bychom nepreskocili Liberec. Jablonec alespon dle statistik patri uplne jinam, nez se v tabulce nachazi, dojizdi na prumerne promenovani strel v goly (podobne ma Slavia, pritom Liberec, Sparta, Boleslav a Plzen jsou uplne nikde jinde) a vylozene podprumerne braneni souperovych strel (jen 87,37%, tedy jedna z osmi strel soupere konci golem - Slavia ma treba 92%, tedy souper potrebuje vic nez 12 strel na gol do site Slavie).

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        Navyseals     před 8 lety 02.03.2016 20:38 |  
        0 0

        Porazili doma Brno a Jihlavu a tam jim musel pomoct zase rozhodčí. Máme je doma a pokud neprohrajeme, tak nás už nedají podle mě. Zase je nepřeceňuj.

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        sasky     před 8 lety 03.03.2016 06:18 |  
        0 0

        To je fajn, ale naprosto není důvod si myslet, že se tato statistika z ničeho nic prostě otočí. Obranu ani útok za den nepředěláš.

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        Travinho     před 8 lety 03.03.2016 08:21 |  
        0 0

        Tohle je ale zase jen a jen statistika. Otázka je z jakých pozic střely chodí, jaké chyby dělají obránci (v Jablonci dost hrubé) a jakým systémem mužstvo brání.

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      doctorex (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2016 19:34 |  
      0 0

      Osobně souhlasím s Quelharem a velice bych se divil, kdyby se Jablonec příští rok nedostal do evropských pohárů, myslím si, že to budou mít dobře ohlídané.

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        Jachym     před 8 lety 03.03.2016 11:41 |  
        0 0

        Když budou hrát dál takhle blbě, tak jim nepomůže ani zesílená hlídací služba...

  4. Re: Statistické okénko - 19. kolo

    Fulham     před 8 lety 02.03.2016 18:40 |  
    0 0

    Ahoj - pěkně shrnuto , akorát se od půlky nesoustředím...přečtu,, trefit zařízení " vidím Hnatka a mám po...:-) Dvě věci - do Bolky ještě lístky jsou , tak lidi !!!! A ta druhá - TS a Banikovci za neděli v Top 5 víkendu - paráda. ( jestli už to padlo, omluva) tak doufám v hodně malou nebo zadnou pokutu a jen tak dál. Snad bez těch dymovnic jen.

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      bongor     před 8 lety 02.03.2016 20:16 |  
      0 0

      Kde se to dá najít Fulhi?

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        Fulham     před 8 lety 03.03.2016 05:07 |  
        0 0

        YouTube. : Top - 5 ultras od the week 22.-28.2.2016 ultras world

  5. Re: Statistické okénko - 19. kolo

    judy     před 8 lety 02.03.2016 19:20 |  
    0 0

    Pro pana syrovatku: V patek se pry chystate k nam do Jicina na besedu a s sebou vemete jednoho hrace, neslo by prozradit kdo jim bude aby si kluci od nas mohli pripravit nejake pekne otazky ? Ja se bohuzel ucastnit nemohu protoze nedostanu v praci volno.. Ale informaci predam a kluci budou urcite radi.
    Diky

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      bedy     před 8 lety 02.03.2016 20:55 |  
      0 0

      Judy, nevypravujete autobus v sobotu do Boleslavy?

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        bedy     před 8 lety 02.03.2016 21:06 |  
        0 0

        Boleslavi.

        • Re: Statistické okénko - 19. kolo

          judy     před 8 lety 02.03.2016 22:32 |  
          0 0

          Ano bus nejspíše bude ale ještě není upřesněn počet lidí takže se to bude na 100% vědět až zítra.

          • Re: Statistické okénko - 19. kolo

            bedy     před 8 lety 03.03.2016 05:15 |  
            0 0

            Jestli by se jelo i z Lazni Belohrad, tak bych jel taky.

            • Re: Statistické okénko - 19. kolo

              judy     před 8 lety 03.03.2016 11:59 |  
              0 0

              Však Bělohrad jezdí s Jičínem. nakonec jede "jenom" microbus. Z Bělohradu nás jede 6 kusů a určitě budeme rádi když nás pojede více. Dejte mi vědět na FB nick "Lukáš Judy Fejfar"

  6. Re: Statistické okénko - 19. kolo

    zeleznik2     před 8 lety 02.03.2016 20:11 |  
    0 0

    Zatím ze tří zápasů 7 bodů, doufám, že v Bolce neprohrajeme. Těžký los, každý bod dobrý, zatím mi tipy vycházejí, ale v Bolce bych se rad spletl(tipoval jsem výhru domácích).

  7. Re: Statistické okénko - 19. kolo

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2016 22:15 |  
    0 0

    Nevíte někdo, jak to vypadá zdravotně s Barákem, Zmrhalem, Bořilem a Bílkem? Bude někdo z nich připraven na Boleslav?

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2016 22:52 |  
      0 0

      Přece nebudeme informovat soupeře, jen ať v MB do poslední chvilky nevědí, kdo proti nim nastoupí.

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2016 07:58 |  
        0 0

        Zkusím zamotat Jarolímovi hlavu...nezlob se Dušane, že jsem to vynesl ven, ale nešlo to jinak!
        Berkovec - Bořil, Bílek, Deli, Jabloň - Hušbauer, Souček - Mihalik(60. min.Vukadinovic), Kenia (70. min. Barák), Zmrhal - Škoda (2.poločas Mešanovič)

        • Re: Statistické okénko - 19. kolo

          Travinho     před 8 lety 03.03.2016 08:32 |  
          0 0

          Jsou tam minimálně 2 hráči, kteří nebudou hrát na 100 procent, jména říkat nebudu, ale myslím si, že je většina ví.

          • Re: Statistické okénko - 19. kolo

            Jachym     před 8 lety 03.03.2016 10:09 |  
            0 0

            To doufám. Já např. jsem nikdy nebyl "unešený" z Keňana coby údajně rozdílového hráče, a divím se, že pro spoustu lidí je téměř nepostradatelný...

            • Re: Statistické okénko - 19. kolo

              afro     před 8 lety 03.03.2016 10:59 |  
              0 0

              Já tedy spíše patřím do kategorie, že když je Kenia zdráv nebo zrovna není v trestu, měl by hrát. Oblíbil jsem si ho hned po jeho příchodu a i přes negativa, ke kterým přičítám zejména časté držení míče přes míru a chybějící fyzičku na odehrání celého zápasu je rozdílovým hráčem (zdravím pana Czaplára). Bohužel teď si tři zápasy nezahrál a asi mu bude chybět zápasová praxe. Na druhou stranu by mohl odjezdit svých 60 minut a pak by mohl být vystřídán. Ale DUVCD s ním podle mě moc do budoucna nepočítá a místo v z základu by měl asi pouze za předpokladu hry na 1 hrot.

              Domnívám se, že tohle jaro bude jeho poslední ve Slavii a novou smlouvu nedostane. Přeci jen se s ním nedá z důvodu neustálých zranění moc počítat. Teď k tomu ještě přidal "bonus" ve formě trestu...

          • Re: Statistické okénko - 19. kolo

            malan (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2016 11:30 |  
            0 0

            Vuk a Tonda.
            jinak to vidím takto: Pavlenka-Bořil, Bílek, Deli, Jabko-Mihalík, Kenia, Souček, Zmrhal-Hušbauer-Škoďák

            • Re: Statistické okénko - 19. kolo

              zeleznik2     před 8 lety 04.03.2016 08:45 |  
              0 0

              Bořil asi ne, takže na beku buďto Mikula nebo Frydrych, Bílek snad bude k dispozici...

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      zeleznik2     před 8 lety 04.03.2016 08:47 |  
      0 0

      Podle webovek nebude hrát asi Martin Latka a ani Honza Bořil. Bílek s otazníkem, Vukadinovič a Štohanzl(dohoda klubů), Barák nezmiňován..sakra, abychom vůbec dali dohromady 11!!

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      adams89 (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2016 10:19 |  
      0 0

      Zřejmě Italové poznali, že to žádné terno není. Ale ten jeden gól, co za ně dal, ten se mu povedl.

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        Jachym     před 8 lety 03.03.2016 10:39 |  
        0 0

        Možná že by mohl opět pomoci Dynamu u nás v Budějcích zachránit alespoň druhou ligu... Na Slavii nemá.

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      Barra     před 8 lety 03.03.2016 11:08 |  
      0 0

      Diky Lado, ze sledujes z blizka i jine weby a prisel jsi na tuto zpravu. Jestli jsem to dobre pochopil, tak Nitriansky odchazi na vlastni prani. Dva mesice uz nebyl ani na lavicce, asi to nebylo ono. Presto patrim mezi ty, kteri nenadavaji na Nitrianskeho. Neslo mu to u nas, zly umysl z jeho strany ale podle me nebyl. Ze umi hrat ale dokazal jiz v mladi. Preji mu aby se dal do poradku, je mu teprve 25 let. Co se tyka psychiky ktera je stale u sportovcu velmi podcenovana, na tom muze zapracovat sam v spolupraci s sportovnim psychologem. Co se tyka makani na treninku, takovy Karel Jarolim by byl pro neho mysli idealni. Jsem zvedavy.

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2016 15:02 |  
        0 0

        Pochopil jsem to stejně jako ty Barro, tzn. po vzájemné dohodě na přání hráče. Jinak já myslím, že zlý úmysl se děje opravdu jen velmi velmi vyjímečně, obvykle jen hráči mají lepší nebo horší období, tzn. mají nebo nemají odpovídající formu (pokud tedy mají odpovídající kvalitu). Však on se Nitro někde uchytí, je to jen otázka času.

        • Re: Statistické okénko - 19. kolo

          heftyje (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2016 15:40 |  
          0 0

          Doslovný překlad je:
          Klub US Avellino oznamuje, že ve shodě s přáním fotbalisty Milana Nitrianského ruší kontrakt, který ho pojil k tomuto klubu. Klub děkuje hráčovi za práci, kterou v zelenobílém dresu odvedl a přeje mu vše nejlepší v jeho profesionálním životě.

          • Re: Statistické okénko - 19. kolo

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2016 17:20 |  
            0 0

            Díky heftyje za doslovný překlad.
            Si vzpomínám, jak jsem nastoupil večer do metra (jel jsem samozřejmě "z práce") a byl tam Ital. Bavili jsme se hodně o fotbale, který oni milují, ale diskuse nakonec končila takto: jsi kretino - si, stupido - si, imbecilo - si, cornuto - no, to nikdy. Můžeš mi nadávat jak chceš, ale paroháč nejsem, to nikdy.

  8. Re: Statistické okénko - 19. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2016 08:43 |  
    0 0

    Dobrý den přeji Vám všem.
    Děkuji Quelharovi za tu práci, kterou si dal s tímto statistickým okénkem.
    Přes všechny možné i nemožné kombinace čísel, je to všechno prostě fotbal se vším, co k tomu patří.
    Pokud půjdeme ke každému zápasu s vůlí nechat tam úplně všechno, tak jdeme výhře naproti. V Boleslavi určitě bude potřeba hrát vysoký presing už od jejich vápna, nenechat v klidu žádného jejich hráče, využít každého momentu k tlaku na jejich bránu. Nesmí nás přehrát ve středu hřiště. Já ani neumím všechno pojmenovat, ale takto je nutné k zápasu přistoupit. Ano, úcta k soupeři, ale ne se ho bát. Máme na to hráče a Magera nebo Baroš jsou také jen hráči. Boleslav bude prubířský kámen a právě proto by to měla být motivace pro každého slávistického hráče. Budu věřit, že budou na hřišti pořádně při boji vidět. Všechno ostatní je "vis major".
    Sokrates55
    "Commodum eis esse debet, cuiusest periculum".
    Kdo nese riziko, tomu patří i prospěch" Sokrates

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      smely (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2016 09:06 |  
      0 0

      Dobry den Sokrate, souhlasim , bojovnost a nasazeni bude v sobotu vyrazny faktor pripadneho uspechu.

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      Artur (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2016 09:07 |  
      0 0

      Ahoj Sokrate55,
      sice jsi to přímo nenapsal, ale napadla mě věc na kterou tu mnozí zapomínají. Je to sakra jen fotbal, sport, 11lidí honících se za nafouklou puckou. Někdy se daří jindy ne, nejsem zastáncem hyperkorektnosti ale házet lidem v současném vedení klacky pod nohy a to i slovní je naprosto ulítlé :o) věřím, že v MB budeme bodovat. A když ne svět se nezboří.

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        Jachym     před 8 lety 03.03.2016 10:12 |  
        0 0

        "Vždyť přece nehoří a svět se nezboří, copak jste magoři, zejtra je taky den..." :-)

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2016 09:09 |  
      0 0

      Prospěch nebo úspěch?

      Jinak přesně tak, je to o hlavách a v Bolce se musí nastoupit s úplně jiným přístupem, než v Jihlavě nebo proti Baníku...

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2016 09:23 |  
      0 0

      Take preji dobry den,

      V sobotu - bojovat, bojovat a bojovat. Kdyz si budem verit, urcite vyhrajeme. Jsem presvedcen, ze dnes mame lepsi tym nez Bolka. Uz se nemuzu dockat soboty, respektive jako kazdeho jineho zapasu SKS.

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2016 09:43 |  
        0 0

        Hezký den přeji Arturovi a Vám všem ostatním
        Ano, tak jsem to myslel. Prostě jde o fotbal jako hru.
        Víte, už několik týdnů si vždycky ráno jen tak hodím kostkou.
        A vždycky je to úplně jinak než vyjdou ta čísla. A je fakt, že někdy míň je víc.
        A pak se někde v ústraní směju sám sobě. S
        Stejně mě ten fotbal baví dál a za Slávii se budu "mydlit" pořád dál. Je pravda, že někdy při tom ztrácím soudnost a jsem zaujatý, rozhodčí je jasně proti nám a všíchni se proti nám spikli, ale nakonec si řeknu, že jsme na tom všichni stejně.
        Pak si na Vás všechny vzpomenu a řeknu si, hlavně že ta naše Slávie vůbec je. Ještě před pár měsíci nemuselo být ani to.
        Tak díky pane Šimáně.
        Sokrates55

  9. Re: Statistické okénko - 19. kolo

    Artur (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2016 09:15 |  
    0 0

    OT: k novému webu

    1.Šla by na nový web přidat tabulka hráčů se žlutýma kratama? -) podobná té s bodama?

    2. plánujete udělat kladné a záporné hodnocení příspěvků registrovanými uživateli? v podobě, kdy člověk najede kurzorem na dané kladné hlasy a zobrazí se mu tabulka kdo hlasoval pro + nebo - , spousta názorů se mi líbí/nelíbí a nemuselo by se psát +1 :-)

  10. Re: Statistické okénko - 19. kolo

    Viking     před 8 lety 03.03.2016 12:48 |  
    0 0

    Škodovka má 3 ŽK, tak doufám že si nechá dát v MB čtvrtou aby ho nějaký pitomec proti Zlínu (teď asi nejslabšímu týmu ligy) před derby nevykartoval.

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      malan (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2016 12:51 |  
      0 0

      "Zlínu (teď asi nejslabšímu týmu ligy)" Co?

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        Tomski     před 8 lety 03.03.2016 13:23 |  
        0 0

        ještě neudělali ani bod na jaře a to hráli s Baníkem...

        • Re: Statistické okénko - 19. kolo

          malan (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2016 13:38 |  
          0 0

          Blbej los a s Baníkem těžký podcenění. Kádr mají lepší než Baník, Olomouc, Jihlava, Bohemka.
          Teď hrají v Brně, potom u nás, pořád prohrávat nebudou...

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      Jachym     před 8 lety 03.03.2016 13:15 |  
      0 0

      Řešením je také případně ho proti Zlínu pošetřit a nasadit Železníkem, který by měl zvýšenou motivaci proti "svým" :-) Obecně jsem proti úmyslným žlutým kartám a když už, tak za ruku nebo zdržování. Rozhodně to nedělat jako ten bezmozek Řezníček nějakým prasáckým faulem...

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        Jachym     před 8 lety 03.03.2016 13:16 |  
        0 0

        Správně mělo být "nahradit Železníkem" nebo "nasadit Železníka."

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        HUSAR (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2016 13:33 |  
        0 0

        Ideální je 4.zluta za svlečený dres po vstřelení vítězného gólu v nastaveném čase v MB:)

          • Re: Statistické okénko - 19. kolo

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2016 14:50 |  
            0 0

            Už nějakou dobu mám v hlavě stejnou myšlenku jako Viking a týká se to nejen Škody, ale i Hušbyho (třetí v ohrožení je Železník). Proti Zlínu je oba nahradíme a mužstvo zápas zvládne i bez nich, ale v derby by oba dva velmi citelně chyběli.

            • Re: Statistické okénko - 19. kolo

              birkin     před 8 lety 03.03.2016 15:50 |  
              0 0

              otazka je, jestli by nebylo lepsi, kdyby Husbauer na derby chybel...rudy mu to daji pekne sezrat a i kdyz se jevi jako flegmatik, tohle s nim muze zamavat

              • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2016 17:20 |  
                0 0

                A nebo ho to naopak vybičuje.

              • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2016 17:27 |  
                0 0

                Já myslím birkine přesně naopak, Hušby je natolik zkušený, že ten tlak zvládne a navíc bude mít obrovskou motivaci jim ukázat, jakou udělali chybu. Zatím za nás v lize neskóroval, takže je celkem jasný, kdo jim zatrhne tipec.

            • Re: Statistické okénko - 19. kolo

              Kornovo     před 8 lety 04.03.2016 02:37 |  
              0 0

              tak Husbauer sel z Baniku do Sparty a ve vzajemnem utkani to dostal sezrat i od byvalych spoluhracu, nemyslim si, ze spartansky tlak fandu v derby by mu mel nejak vadit. Se zlutymi kartami jasny souhlas, pokud bude Husbauer a Skoda hrat proti Zlinu, tak si to sudi osifuje. tezko rict jak z toho ven :)

        • Re: Statistické okénko - 19. kolo

          smely (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2016 14:57 |  
          0 0

          +10

          • Re: Statistické okénko - 19. kolo

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2016 15:09 |  
            0 0

            Nechci strašit, ale co pamatuju, tak rudí vždycky v minulosti žluté karty sledovali a když potřebovali, tak si to uměli zařídit. Ale Křéťa je určtě jinej formát, ten tyhle praktiky nepoužívá ...

            • Re: Statistické okénko - 19. kolo

              Jiri1     před 8 lety 03.03.2016 15:38 |  
              0 0

              Možná by jste mu to moh říct osobně, vždyt jste přátelé., nebo se pletu.........

              • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2016 15:48 |  
                0 0

                Jiri, vyjímečně se pletete, ale určitě by to nebylo k zahození mít za přítele miliardáře ... No, třeba to ještě přijde.

  11. Re: Statistické okénko - 19. kolo

    Knajpar (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2016 17:15 |  
    0 0

    omlouvam se za OT :

    ale v neděli jsme s klukem dobíhali tramvaj na IPaku a bohužel jsme ztratili mladého salu, predpokladam ze ji asi nikdo ze zdejších diskutujících nenasel, ale jelikož se jedna o model, který již par let není v nabídce, chtěl bych se zeptat zda-li by mi ji někdo neprodal. Jedna se o dětskou SKS JUNIORS (kostky). dam za ni klidne i 3-4kila, vidět zklamaného syna je hroznej pohled.

    dekuji přátele slavisté
    SKS 4 EVER!

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      Borris     před 8 lety 03.03.2016 19:33 |  
      0 0

      Ty jo tak to mě moc mrzí teda :-( bohužel tuhle šálu nemám, jinak bych neváhal, jen aby tvůj syn nebyl zklamaný. Ale napadlo mě, že by ses mohl zkusit obrátit na Navara. Třeba by se někde na klubu ještě přesně tato šála našla. Za pokus to stojí ne?

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        Knajpar (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2016 20:38 |  
        0 0

        Mám kontakt na fanshop na Máru co ho provozuje, ale ten vzor už asi 2 roky nedělají, to byla první šance, leda Navar, ale nevím, je pravda že za zeptání člověk nic nedá, klukovi je 5, neoblafnu ho jinou šálou, prostě už vše pozná, každopádně díky

        • Re: Statistické okénko - 19. kolo

          Borris     před 8 lety 03.03.2016 20:45 |  
          0 0

          Není zač. Třeba Navar něco vykouzlí, za zeptání opravdu nic nedáš. Kvůli synovi to za to určitě stojí. Určitě bych to zkusil.

          • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                před 8 lety 03.03.2016 22:14 |  
            0 0

            klukům z AREA 114 jsem napsal, určitě by dali vědět ale radši jsem ještě udělal popošťouchnutí :-)

            • Re: Statistické okénko - 19. kolo

              Knajpar (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 08:41 |  
              0 0

              dekuji vsem, rano mrknu do mailu a jeden z nas mi nabizi salu, parada, nekdy jsem na nasi SKS komunitu jeste hrdejsi nez normalne.

              Diky vsem
              SKS 4 ever

              • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                Barra     před 8 lety 04.03.2016 11:39 |  
                0 0

                Jsem moc rad pro tveho kluka - a hrdy na iniciativu, ktera se tu po tve vcerejsi prosbe rozjela a vedla k dobremu konci. Palec nahoru!

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      Gino     před 8 lety 04.03.2016 08:16 |  
      0 0

      Jsem docela překvapenej, že rozhovor s jedním z našich nejlepších hráčů nikoho moc nezajímá.
      Celkově na mě i rozhovor působil dost smutně - je tu bez rodiny (proč?), bydlí sám na hotelu, kamarádů málo...

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        jufoun (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 09:59 |  
        0 0

        Tuhle to tu zmiňoval Barra, chybí zapojení nějaké náhradní rodiny?
        Jako to funguje v Belgii. Mělo by být v zájmu klubu, aby se tu cizinci cítili dobře, protože pak poroste i jejich výkon.
        Tím nemyslím, že by Deli nehrál dobře, jen, aby to zázemí bylo připravené.
        A tak snad to do budoucna bude vyřešené.

        • Re: Statistické okénko - 19. kolo

          Barra     před 8 lety 04.03.2016 11:30 |  
          0 0

          Ahoj Jufoune. I na mne udelal rozhovor s Simonem dojem. Co si budeme rikat, hotelovy pokoj je jen hotelovy pokoj, teplo a utulnost domova nemuze vynahradit. Simon Deli by ale ani u nas nepadal do kategorie hracu, kde se hleda minimalne v prvnim roce nahradni rodina. Jde o mlady kluky pod 20 let, kteri jsou sami a potrebuji nejaky "dohled" a nahradni matku a otce. Simonovi uz 24 let, je to mlady dospely chlap - musim se priznat ze jsem netusil ze ma rodinu a 2 male deti. Netusim proc jeho manzelka neni s detmi v Praze - mozna se jedna(lo) tak z financnich duvodu. Ted bude mit zajiste uz slusny plat a premie, v dobe kdy k nam prisel 'jeste za spatnych casu' tomu tak urcite jeste nebylo.

          Je mi lito ze jen Tomas Soucek se jak se zda mu venuje - daji si obcas kafe, jdou nakupovat. Myslim ze by bylo sympaticke kdyby ostatni hraci kabiny kteri maji sve rodine zazemi by obcas udelali cas a pozvali sve spoluhrace - cizince na veceri, proc by ne k sobe domu. Jinak je u nas zvykem ze i fandove se cizincum kteri jsou sami venuji. Myslim ze Simon Deli by urcite neodmitnul kdyby sem tam dostal pozvanku na kafe ci pizzu. A takovy fanda by mel v nim navzdy pritele.

          • Re: Statistické okénko - 19. kolo

            Artur (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 11:41 |  
            0 0

            Je také možné, že problém bude v udělení víza (pracovní, pobytové). Což je smutné, že ani hráč co tu bere nadstandartní plat a odvádí slušné daně, nemůže dostat rezidenta?

            • Re: Statistické okénko - 19. kolo

              Artur (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 11:41 |  
              0 0

              dovětek se svojí rodinnou...

            • Re: Statistické okénko - 19. kolo

              Barra     před 8 lety 04.03.2016 12:05 |  
              0 0

              Nevim, ale nemyslim si to na prvni pohled. Simon ma povoleni k pobytu a pracovni povoleni, to by podle me melo stacit na to, aby jeho manzelka mohla pobyvat v Cesku s nim, je tady uz take nejaky ten rok. V kazdem pripade vec pro vedeni Slavie, aby se u Simona informovali a dali popripadne veci do poradku. Ale mozna ze si preje aby manzelka byla v zahranici. Nedavno jsem cetl rozhovor s Danielem Van Buyten, ktery pusobil mimo jine 8 let u Bayernu a po MS v Brazilii skoncil. Psal ze to byl celkem divny prechod - od svych 8 let, tedy temer 30 let, denne trenoval nebo hral, najednou nevedel co delat. Ale hlavne, ze u Bayernu chteli aby se hraci 100% venovali fotbalu a proto vse za hrace nebo jejich rodinu vyrizovali. Pracka rozbita? Klub se postaral o opravu nebo vymenu. Kdyz bylo zapotrebi, nechali deti dovest ze skoly, vezli manzelku k zubari, odvezli pejska na ockovani, postarali se o letenky - zkratka nebyla jedna jedina vec, kterou by klub za hrace nevyridil. Oproti tomu ale zadali 100% na treninku. Van Buyten psal, ze kdyby nekoho napadlo si to trochu ulehcit a nedat vse, by to hned vsichni videli a vypadnul by z selekce na zapas.

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        jane (admin)     před 8 lety 04.03.2016 11:12 |  
        0 0

        Kamarádů má málo, protože nejvíc času trávil s Boudjemaou a Diopem, to je jednoduchý...

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      Kornovo     před 8 lety 04.03.2016 02:40 |  
      0 0

      nevite proc to posunuli? pro mimoprazske docela sila a naprosto nesmyslny cas

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 05:19 |  
        0 0

        Taky mně to silně narušilo plány a je velmi pravděpodobné, že za tím bude Kellnerova TV, tedy O2Sport.

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      Gino     před 8 lety 04.03.2016 08:17 |  
      0 0

      Tak mě napadlo jediné: ČESKÝ FOTBAL PRO FANOUŠKY! Tohle je pěkně hloupá změna. Místo, aby se hrálo odpoledne za relativního tepla, bude se hrát až do noci. Škoda, chtěl jsem vytáhnout rodinu, ale nemůžeme být do 22h v Praze.
      Jsem nasranej.

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 08:43 |  
        0 0

        Ještě je tady druhá možnost, že si to prosadila sparta, aby jejich unavení chlapci měli po Laziu o pár hodin delší odpočinek.

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        slamacek (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 08:45 |  
        0 0

        alespon mam po starostech. bych byval na letnou zavital s detma, ale takhle pozde? skoda no.

        • Re: Statistické okénko - 19. kolo

          Tomski     před 8 lety 04.03.2016 11:21 |  
          0 0

          tak půl osmá není zase takový průšvih ne ?

          • Re: Statistické okénko - 19. kolo

            Artur (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 11:38 |  
            0 0

            Po večerníčku vyčůrat a spát :o)

          • Re: Statistické okénko - 19. kolo

            slamacek (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 12:08 |  
            0 0

            pro mne? v pohode. pro dite 9 let? druhy den do skoly? fotbal skonci v cca 21:30. nez se dostanu od stadionu k autu cca pul hodiny, pokud nas tam nebudou zdrzovat v sektorech. nez dojedu domu dalsich 45 minut - az hodina podle provozu a toho kde bych parkoval. tedy cca v 23 doma. vykoupat a spat ve 23:30. rano ja vstanu.. to je vklidu, ale dite? to nema cenu a jeste navic na ten hnusnej stadion? tohle proste neni pro deti cas.

            • Re: Statistické okénko - 19. kolo

              Tomski     před 8 lety 04.03.2016 12:32 |  
              0 0

              tak v jeho věku mě táta bral na pohár uefa a ten se hrával později ještě kolikrát...ale chápu...

            • Re: Statistické okénko - 19. kolo

              Kenny     před 8 lety 04.03.2016 16:35 |  
              0 0

              Ale pro spousty aktivních fotbalistů nebo funkcionářů je to super změna.

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      Gino     před 8 lety 04.03.2016 12:40 |  
      0 0

      Tak jak to sakra je? Na Synot lize i na Sparte se pořád píše, že v 15!

  12. Re: Statistické okénko - 19. kolo

    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 08:14 |  
    0 0

    V předprodeji Ml.Boleslav vůbec neprodávala dva sektory L a K (vedle našeho kotle), které byly zabukované jen pro slávistické fanoušky a budou se prodávat zítra před zápasem v MB. Takže kdo jedete po vlastní ose, tak lístky zítra budou, samozřejmě do vyprodání.

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 10:46 |  
      0 0

      A ty lístky vedle kotle jsou v prodeji u normálního vstupu, nebo u sektoru hostí?

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 10:59 |  
        0 0

        Na oficiálkách ve fóru někdo píše, že zbývá posledních 120 lístků. Zase na druhou stranu se to asi nedá brát vážně.

        Každopádně bych nerad zítra dojel do Boleslavi a zůstal před stadionem...

        • Re: Statistické okénko - 19. kolo

          Jiri1     před 8 lety 04.03.2016 11:44 |  
          0 0

          To se ti bohuzel může stát, ta kapacita je tak malá a polud do toho zasáhla ješrě policie, která chce mít některé sektory volné, tak fakt nevím.
          Rozhodně bych do Bolky jel s tistotou, nemá cenu jezdit na blint, před lčasem jsme dopadli stejně, naštěstí vše spravil telefonát vlivnému Středočeskému rozhodčímu a za chvíli jsme byli vevnitř, ale už bych tam bez lístku nejel.

          • Re: Statistické okénko - 19. kolo

            Jiri1     před 8 lety 04.03.2016 11:52 |  
            0 0

            P.Kreml furt čekám na ten Váš slíbený článek o té mládeži , o situaci v prvním dorostu, rád bych už konečně viděl tu reakci na ty snadno vyvratitelné lži.
            Též slínené odpovědi pana šéfa mládeže jsou také furt někde v nedohlednu, opravdu je takový problém odpovědět na otázky , které se stejmě neustále opakují a z velké části už byli zodpovězeny.
            Také doufám, že se konečně všem omluvíte za vače prohlášení ohledně nadržování našemu klubu rozhodčími.

            • Re: Statistické okénko - 19. kolo

              Tomski     před 8 lety 04.03.2016 12:03 |  
              0 0

              článek je avizován na později :-D

              • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                Jiri1     před 8 lety 04.03.2016 12:11 |  
                0 0

                p. Kreml ctvrtek 15.46 jeho vyjádření

                • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                  Tomski     před 8 lety 04.03.2016 12:19 |  
                  0 0

                  jako přítel pavoučí mafie nebudu hledat Dulharovi vyjádření a počkám si na nové :-D

                  • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                    Jiri1     před 8 lety 04.03.2016 12:43 |  
                    0 0

                    hahaha, spokojen a co nabízíte ještě svému pavoučímu souručenství.

                    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                      Tomski     před 8 lety 04.03.2016 12:59 |  
                      0 0

                      souručenství ? vážně ? co bych měl nabízet podle vás milý Jíro ?

            • Re: Statistické okénko - 19. kolo

              Barra     před 8 lety 04.03.2016 12:10 |  
              0 0

              Nevim proc by se Quelhar mel nekomu omlouvat za svuj nazor, ktery uvedl na sve soukromne strance a nikoliv jako predstavitel SN. Kazdy ma narok na svoji vizi - i vy.

              • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                Jiri1     před 8 lety 04.03.2016 12:17 |  
                0 0

                Mne mezi tu vaší cinskou agitku netahejte, jsem zhrozen už jen těmi vašimi akcemi , co jste tady v minulývh týdnech podnikal.

                • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                  Barra     před 8 lety 04.03.2016 12:24 |  
                  0 0

                  Vidim ze jste bohuzel uz uplne mimo. Asi zbytecne se zeptat ktere 'akce' jsem tu podle vas podnikal, nebo o jakou 'cinskou agitku' se z me strany jedna. Co kdybyste se alespon jednou snazil jednat jako chlap, a kdyz reknete 'A' dodal i ' B'. To chce ale urcitou ferovost, ktera vam jak se zda neni priliz vlastni. Ale nevadi, alespon je s vami sranda.

                  • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                    Jiri1     před 8 lety 04.03.2016 12:40 |  
                    0 0

                    Pane Barra nechte už té komedie, těch keců o férovosti a pod., to si fakt myslíte , že jsme tadfy v Cechách všichni blbí , já rozhodně odmítám tyhle vaše hry, jen jsem zíral , jak to tady dáváte do latě a jak to okamžitě nabralo jiný směr , když jsem se opět zapojil do diskuze.

                    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                      Barra     před 8 lety 04.03.2016 12:42 |  
                      0 0

                      Ne, vsichni ne.

                      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                        Jiri1     před 8 lety 04.03.2016 12:45 |  
                        0 0

                        Vy jste opravdu chudák.

                        • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                          Barra     před 8 lety 04.03.2016 12:56 |  
                          0 0

                          Chudak je ten, ktery neni schopny odpoveded na jednoduchou otazku a dolozit sve vymysly, nebo lzi, jak chcete. Ja do vasi hlavy nevidim, bohuzel nemam tuseni kde je zdroj vasi predstavy ze jeden z nas je pritel vedeni, druhy ma jako kamarada Kretinskeho, treti je redaktor Sportu - a tak muzu pokracovat de nekonecna. Takze opet jednoducha otazka - jake akce jsem tady provadel, jakou agitaci. A prosim o jasnou odpoved a zadne nic nerikajici 'at uz nehraji komedii'. Nebo ptam se toho snad az moc?

                          • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                            Jiri1     před 8 lety 04.03.2016 13:08 |  
                            0 0

                            Odpovídat vám by bylo zahlcení celého webu, navíc jsem byl konkrétní pri vasich akcích, mne už nebaví ta vaše hra i s tím vačím přitelem .

                            • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                              paweza (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 13:17 |  
                              0 0

                              Ty jsi lama..

                            • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                              Barra     před 8 lety 04.03.2016 13:20 |  
                              0 0

                              Netusim kdo je muj pritel podle vas, ale beru na vedomi ze tedy odmitate vysvetlit sve vyroky. Jse obycejny fantast. Nevim proc mate zapotrebi si vymyslet a lhat, ale ocividne vam to dela dobre. Je to vase chvilka slavy, kdyz se tady muzete ukazat jako hrdina ktery bez obav to vsem nalozi a rekne "pravdu" do oci, aby pak opet na par dni zmizel a nasledne svoji hru opakoval. Jestli vam doopravdy dela dobre a nabije vas 'pozitivni' energii ze me pouzivate jako boksersky pytel, prosim, posluste si. Tak dlouho jak se vam alespon zase na chvili ulevi. Me s tim vazne nemuzete urazit, jste jen k smichu. To vam ale nedochazi.

                        • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                          smely (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 12:57 |  
                          0 0

                          Koukam, ze v Kosmonosech uz zase obnovili pripojeni...

                • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                  JS (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 12:58 |  
                  0 0

                  Jiří, Vaše skvělé vymizení z těchto stránek netrvalo snad ani 14 dní. Všichni se tu radovali, ale Vám to očividně nedalo, a přišel jste prudit znovu. Pojďme uzavřít dohodu: Ke každému článku přidáte maximálně pět komentářů. Vlk se nažere a koza zůstane celá. Vy si ukojíte touhu kritizovat, a čtenáři se nebudou muset probírat tunami Vašich, s prominutím (jak gramatických, tak obsahových) sraček, jenom pěti, a to se dá. Co Vy na to? Je to přeci win-win situace.

            • Re: Statistické okénko - 19. kolo

              quelhar (admin)     před 8 lety 04.03.2016 12:17 |  
              0 0

              Ano, nevedel jsem, ze ho Jane teprve poslala k autorizaci a mel jsem za to, ze uz je pripraveny k vydani. Omlouvam se, ted opravdu nevim, kdy ten clanek vyjde. Muzu ale avizovat, ze je o skoleni mladeznickych treneru, ktere se zavedlo prave pod Jirim Pliskem. Tedy vyvraci vase tvrzeni, ze se u mladeze nic nezmenilo.

              Slibene odpovedi pana sefa mladeze jsou na diktafonu, neni zrovna sranda prepsat 90 minut hovoru do pocitace.

              Doufate marne, protoze si absolutne stojim za tim, co jsem v polocase zapasu s Jihlavou napsal, tedy ze vykon sudiho byl otresny.

              • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                Jiri1     před 8 lety 04.03.2016 12:34 |  
                0 0

                Pane Kreml totálně nechápete nebo chápat nechcete , školení mládečnických trenérů není žádnou změnou, je to Ondřeji základní povinnost , aby mohl vůbec trénovat a zpravidla ho dělají součásti fotbalové federace. V menších oddílech. jsou trenéři mládeže celkem často bez kvalifikace a tu si jako rodiče svých ratolestí doplnují postupně., ale ve Slávii byli vžsy plně kvalifikovaní trenéři, nejlepší z nejlepších, kteří i ve ěpatné době vyjížděli na stáže do nejlepších klubů Evropy.
                Mne t ani nejde o vaší redakci, jde mi o to , aby už někdo z vedení vzal vážně tu informovanost veřejnosti i o té mládeži, ne , že měsíc mládež na hlavním webu neexistuje, to pak skutečně můžete vycházet jen z neofiko infa.
                Možná místo toho aby p.Zlámal dělal PIAR 10 futsalistům, mohl by se plně věnovat této oblasti.

                • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                  quelhar (admin)     před 8 lety 04.03.2016 12:52 |  
                  0 0

                  Kdybych nebyl poučen z posledních 10 let interakce s vámi, asi bych se pustil do věcné diskuze. Poučen jsem, takže se do ní pouštět nebudu, protože vím, že není možná. Vaše lži o žádných změnách v mládeži vyvrátí sám pan Plíšek, až zveřejníme rozhovor s ním.

                  • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                    Jiri1     před 8 lety 04.03.2016 13:03 |  
                    0 0

                    B ohužel, ten kdo lže jste vy, to už jsem vám před chvíli dokázal, mne Plíšek a spol. nic dokazovat nemusejí, byli to todiče malých Slavistů, kterí se i na vašem webu ptali o co jde , byli to Vaši čtenáři, kteří se ptali na ty nové slibované posily, nakonec pročíst si hlavní web ohledně mládeze je taky zážitek jiné odkazy ani vy ani nikdo jiný nenabízí, tak alespon nervěte něco o lžích, když jste tady jak hrad v Karpatech a to co jste dříve dělali za PÁR DNŮ, TED TVRVÁ PAR TYDNU.

                    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                      Navyseals     před 8 lety 04.03.2016 13:13 |  
                      0 0

                      Člověk by řekl, že tak informovaný člověk jako vy bude všechno tohle vědět. Já jsem na SN asi 5 let a od vás nikdy nepřišla hodnotná informace. Vždy jen provokativní lži, kterými jste se chtěl jen udělat zajímavým. Osobně nechápu, o co vám tu neustále jde. Fungujete tady jen jako zábava pro diskutující a vážně vás tu berou lidé, které byste spočítal na prstu jedné ruky. A to jak urážíte a pomlouváte představitele klubu nebo lidi, který tenhle web vytvořili, provozují ve svém volném čase, to je ubohost. Měl byste jim děkovat za to, že vám ještě nedali BAN.

                      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                        Jiri1     před 8 lety 04.03.2016 13:24 |  
                        0 0

                        Jistě vaše lži a často až nechutné překrucování faktů o některých hráčích je zcela legální, vaše výhrúžky jsou v normě a vaše neustálé ataky ok.
                        Nejsem si vědom , že bych někomu z vámi zminovaných ublížil, ze se mi pomery v klubu často nelíbí je fakt a ze reakce hlavne 1 osoby jsou spís reakcí rezidenta nez Slávisty v necich sluzbách to je taky fakt. Jsem tady dost dlouho a jsem bohužel jeden z mála, který třeba vaše metody jestě toleruje.

                        • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                          Navyseals     před 8 lety 04.03.2016 13:30 |  
                          0 0

                          Quelhar měl pravdu. S vámi diskuze není možná, takže reagovat nebudu a ve vašich představách vás nechám. Ale tím, že jako jeden z mála mě tu tolerujete, jste mě fakt rozesmál, moc děkuji. Jste opravdu originál. Bohužel též i člověk s diagnostikovatelnou psychickou poruchou.

                          • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                            Jiri1     před 8 lety 04.03.2016 13:35 |  
                            0 0

                            tp vid , že jo

                            • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                              Navyseals     před 8 lety 04.03.2016 13:38 |  
                              0 0

                              Děkuji za důkaz.

                • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                  dandandan     před 8 lety 04.03.2016 13:33 |  
                  0 0

                  Vážený pane Jiri1. Myslím, že byste mohl nechat pana Zlámala, aby svobodně dělal, co ho baví. Pan Zlámal nepracuje pro fotbalovou Slavii, ale pro UEFU, a jako koníčku se věnuje PR pomoci futsalu. Nikdo Vás nenutí na futsal chodit, ani ho sledovat, ale když už si ho berete do úst, zkuste si nejdříve zjistit relevantní informace, než ho budete ironizovat. Rád bych Vás informoval, že futsalová Slavia v současnosti eviduje 453 registrovaných členů, provozuje mimo jiné tři mládežnické oddíly, které vedou kvalifikovaní trenéři, a v kategorii U-19 jsme aktuálními Vicemistry ČR. Staráme se o mládež, jak nejlépe v našich amatérských podmínkách můžeme, kluci trénují, mají kvalitní vybavení. Takže se snažíte ironizovat práci mnoha lidí, kteří včetně Ondřeje Zlámala pracují doposud pro futsal, pro klub, pro Slavii, pro mládež, zcela zdarma a bez nároku na odměnu. Přijďte na futsal, zvu Vás, vstupenku Vám předám, a rád Vám osobně vysvětlím, co si o Vašem příspěvku myslím. Daniel Kolman

                  • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                    Jiri1     před 8 lety 04.03.2016 13:51 |  
                    0 0

                    Vážený pane futsal sleduji jiz dost dlouho, na radu zápasů jsem přišel osobně, jenže Ondry by bylo třeba hlavně u fotbalové Slávie, tam je ta informovanost dost spatná a to zejména v oblasti o kterou se nikdo nestará.
                    To, že dělá zapisovatele , zpravodaje pro UEFU, to že jeho práce využívá x jiných klubů, to že jede i v dalších věcech je mi známo a já o něm neříkám nic špatného.
                    Bohužel , ale futsal je furt jen malým sportem a to nejen návstěvami , ale třeba i významem a já si prostě myslím, že pomoci s propagací vám klidně může ta agentura najatá Slávii na tyto věci.Za nabídku děkuji , ale lístek si v případě zájmu koupím ze svého. Přeji trvalejší výkonost .

            • Re: Statistické okénko - 19. kolo

              StoneIsland     před 8 lety 04.03.2016 14:10 |  
              0 0

              Jsi dobrej Jirko, mám tě rád

        • Re: Statistické okénko - 19. kolo

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 12:31 |  
          0 0

          Oficiálně od Slavie:

          "Do ostatních sektorů zbývá v tuto chvíli necelých 100 lístků, které ale nemůžeme zaručit, že budou zítra ještě v prodeji."

          • Re: Statistické okénko - 19. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 12:50 |  
            0 0

            Tomu celkem věřím včera jsem byl v bolce kupovat nějaký lístky a paní říkala,že jeden mě musí dát na jinou tribunu, protože ta východní,je už vyprodaná a stejně že jí zbývá pár lístku,poněvadž lidi je kupujou jak vzteklý :-)

            • Re: Statistické okénko - 19. kolo

              Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 18:43 |  
              0 0

              Já když jsem tam kupoval lístky v úterý, tam kamarád chtěl vedle našeho kotle do sektoru L a paní jasně řekla, že nemůže, protože sektory L a K jsou zablokované pro slávistické fanoušky a budou se prodávat až v sobotu před zápasem. Tak samozřejmě je otázka, kolik se do těchto dvou sektorů vejde lidí, ale myslím, že pokud se zítra přijede trochu s předstihem, tak se lístky seženou.

  13. pan Jiří

    JS (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 12:59 |  
    0 0

    Jiří, Vaše skvělé vymizení z těchto stránek netrvalo snad ani 14 dní. Všichni se tu radovali, ale Vám to očividně nedalo, a přišel jste prudit znovu. Pojďme uzavřít dohodu: Ke každému článku přidáte maximálně pět komentářů. Vlk se nažere a koza zůstane celá. Vy si ukojíte touhu kritizovat, a čtenáři se nebudou muset probírat tunami Vašich, s prominutím (jak gramatických, tak obsahových) sraček, jenom pěti, a to se dá. Co Vy na to? Je to přeci win-win situace.

    • Re: pan Jiří

      Jiri1     před 8 lety 04.03.2016 13:14 |  
      0 0

      Pane JS tohle fakt myslíte vážbě, když jsem už nechtěl reagovat byl jsem opakovaně označeny za lháře, zbabělce a to i cizákem, kterého by cesti í panovnici rychle vyprovodili k zemské hranici.

      • Re: pan Jiří

        JS (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 13:26 |  
        0 0

        Podívejte se, opačný názor může být podnětný, protože diskusí se posouváme v mnoha problémech dále, nebo nám otevírá jiné úhly pohledu. Vaše názory jsou ale plné nepodložených provokací, urážek a nemístné kritiky. Tak se nedivte, že Vás tu všichni posílají do... někam, nebo se Vám smějí. A ano, myslím to vážně.

      • Re: pan Jiří

        doctorex (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 17:47 |  
        0 0

        Myslíte české panovníky původem z Litvy, Lucemburska nebo dnešního Švýcarska?

  14. Re: Statistické okénko - 19. kolo

    Heretic (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 13:30 |  
    0 0

    http://www.a114.cz/slavisticka-fanzona-co-na-to-fanousci/

    Zajímavé čtení. Divím se, že to tu ještě není. Mě osobně fanzona nenadchla. a) chodím včas - tou dobou je fanshop nepřeplněný, stánek tedy nepotřebuji. b) na zahrádce před hotelem byla klobása i předtím c) do hotelové restaurace(v zimě) či na zahrádku jsem pravidelně chodil na pivo a klobásu, takže umístění fanzony pro mě velmi nevyhovující. d) Co je to v této podobě fanzona? Ve své podstatě jen ta nafukovací brána a dva stánky + balónky?

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

          před 8 lety 04.03.2016 13:39 |  
      0 0

      Konkrétně při posledním zápase tam člověk nalezl
      - balónky pro děti
      - malování na obličej
      - fotografování (výsledek: fotka na vyprodaném stadionu)
      - prodejní stánek fanshopu
      - informační stánek Odboru přátel
      - asi prodejní stánek fanklubu
      - klobása
      - pivo a jiné pití bylo možné koupit uvnitř v hotelu

      myslím, že umístění na prostoru vyhrazeném hotelu není náhodné

      Rozsah fanzony by měl korespondovat s počasím a soupeřem.

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        Heretic (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 13:47 |  
        0 0

        Malý prostor,mnoho hluku, žádné místo k sezení. Bohužel nejsem cílová skupina ani jednoho ze stánků. Prostě se nejde zavděčit všem, tak to i beru. A díky za info, že je restaurace otevřena. Ono dost dobře není jasné, co je zázemí jednotlivých stánků a co veřejný prostor, tak jsem tam nechtěl lézt a zkoušet dveře, tuším zrovna před plátnem. Uvidíme za týden.

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        Heretic (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 13:50 |  
        0 0

        Skoro nic není náhodné. Ale jak to mám chápat, jak to myslíš? Aby lidi nechodili před zápasem do hotelu?

        • Re: Statistické okénko - 19. kolo

              před 8 lety 05.03.2016 02:23 |  
          0 0

          mám prostě pocit, že na okolních pozemcích, které má pronajaté majitel stadionu je nějaká komplikace :-) Na pozemku hotelu asi problém není.

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      podol (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 15:15 |  
      0 0

      Jako staroslavista pro mne k fotbalu a radosti ze Slavie patřilo i pivo a klobása. Jedno, zda ze stánku či nabízených přímo v hledišti. A dokonce za lidové ceny, jako pozornost pro fanoušky. Podobně jako v dnešních hernách či sázkových kancelářích. To se změnilo a já jsem to vyřešil tak, že před i po zápase Slavie jdu do okolních restaurací, nebo i do podniku v areálu stadionu u hřiště pro pozemní hokej za tréninkovými hřišti. Zde si popovídám s fandy v přátelském prostředí a v slávistické restauraci. Ale změna asi nepříjde, dokud Slavia nebude vlastnit i stadion.
      Ale nestěžuji si, nelze mít vše najednou.
      Podol

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        steev (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 20:56 |  
        0 0

        V dobách starého Edenu jsme chodil s přáteli ke Klokoňovi,když jsme hráli na Strahově tak byla naše oblíbená restaurace na Hrádku.Po návratu do Edenu jsme čas před zápasem trávili buď u stánku který se nacházel před fanshopem nebo v synotu. Po té co stánek zmizel chodíme na Waldesku,chodí tam docela slušná parta slávistů a obsluha je v pohodě. Vůbec by mi nevadilo kdybych trávil čas před zápasem s ostatními u stadionu ale musí to nějak vypadat. Třeba jako fanzona před derby nebo s Hajdukem.

        • Re: Statistické okénko - 19. kolo

          steev (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 21:10 |  
          0 0

          Tím nechci říct říct že je nynější fanzona šaptná ,to vůbec ne ale když bude větší a fanoušci se tam naučí víc chodit tak to bude super.

          • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                před 8 lety 05.03.2016 02:25 |  
            0 0

            to je asi to, na co jsem poukazoval. Nápad dobrý a je třeba vytrvat. Snad se brzy změní vlastnické poměry stadionu a s přibývajícím teplým počasím se rozroste i sortiment. Na místa k sezení jsem v článku úplně pozapomněl!

            • Re: Statistické okénko - 19. kolo

              steev (přítel SN)     před 8 lety 05.03.2016 06:35 |  
              0 0

              Snad máš pravdu. To co chci ještě říct vlastně taky souvisí s tou velikostí a to že když si chci dát před zápasem pivo tak ve frontě u stánku si dám tak dvě kdyžto v hospodě sedim a ještě si dám ty piva třeba 4. A pak když přijdu na stadion a tam je nealko tak jsem rád že jsem stihnul ty čtyři v hospodě.Vůbec teda tohle točení nealka nechápu,není mi jasné proč klub trestá svoje bezproblémové fanoušky vždy když přijede atraktivní soupeř.Mělo by se s tím něco dělat. Třeba na tý Bohemce točej při derby v sektoru hostů normálně alkoholický pivo a u nás to nejde?

              • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                    před 8 lety 05.03.2016 08:59 |  
                0 0

                A.C.A.B. vyhodnotí rizikovost zápasu na Slavii vícekrát do roka než u klokana. A jelikož se u nás žerou děti tak se nesmí pít pivo. S tím bohužel klub nic udělat nemůže.

              • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                Barra     před 8 lety 05.03.2016 09:21 |  
                0 0

                Ctyri pullitry pred zapasem? Asi vedi proc davaji behem zapase jen nealko -;)

                • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                  Heretic (přítel SN)     před 8 lety 05.03.2016 10:03 |  
                  0 0

                  A kolik by dle tebe byla správná norma vypitých piv před zápasem? Realita je prostě jinde než řeči zde na fóru. Když jdu někam na několik hodin tak je snad jasné, že a) potřebuji jíst b) v případě fotbalu a volného odpoledne mám chuť na pivo. Nealko na stadionu, tak maximálně způsobilo absolutní tichý východ, západ a nic moc formu na severu. Konfliktům s Baníkem zabránil v maximální míře plot, co bylo před stadionem bylo stejně odporné jako vždy.

                  • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                    Barra     před 8 lety 06.03.2016 08:56 |  
                    0 0

                    Samozrejme ze hraje svoji roli (a) vaha dotceneho a (b) jestli je zvykly si pravidelne par piv za sebou davat ci nikoliv. Jestli je nekdo natolik natrenovany ze vladne bez problem 4 piva pred zapasem tak at si klidne behem tech cca 2 hodiny co stravi ve stadionu da dalsich 4 nebo vice. A po zapase je jen na nim jestli bude oslavovat nebo da si dalsi piva na zapijenu zalu. Nekdo holt svych tucet piv potrebuje, druhy ne.

                    Jestli ale nadmerna spotreba piva vede k tomu ze se stanou idiotske kousky jako "fandy" kteri maji zapotrebi hazet na hriste v krucialnim okamziku delobuchy jako vcera - coz bohuzel neni vyjimka, vice krat nas tito blbci v minulosti nepodrzeli s dymovnicemi atd, tak lituji. Mozna by mensi spotreba alkoholu take nevedla k smutne udalosti ktere popisuje Borris po zapase v Boleslavi, kdy nejaky hrdina fanda zezadu bezduvodne napadne jineho Slavistu.

                    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                      Heretic (přítel SN)     před 8 lety 06.03.2016 14:24 |  
                      0 0

                      U nás(a koneckonců v Belgii také) prostě platí jednoduchá úměra: mnoho lidí vypije mnoho piva. :-) Co léta sleduji, tak na východní tribunu rozhodně nepřevažují abstinenti.

                      Ti co házejí dělobuchy atp. bych neporovnával vhledem ke konzumaci piva. O tom to prostě vůbec není. Dle mého je to tak maximálně přitěžující okolnost. Hází a ještě je opilý.

                      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

                        Heretic (přítel SN)     před 8 lety 06.03.2016 14:26 |  
                        0 0

                        Mimochodem minulý zápas Baník házel celý zápas dělobuchy, dýmovnice, světlice atp. a následně byl všude chválen a to i tím Navarem. Dle těchto vyjádření to mají (ne)officiálně tolerované (myslím TS).

  15. Re: Statistické okénko - 19. kolo

    Fulham     před 8 lety 04.03.2016 15:01 |  
    0 0

    Ahoj - k debatě k lístkum níže - já je kupoval v úterý a do sektorů K a L je prodávala , jen upozorňovala na vstup ze sektoru hostí. Bacha na to, moc jich nebylo. Jinak jsou schopni Vám prodat i lístky do ,,sektoru " domácích.

  16. Re: Statistické okénko - 19. kolo

    Navar (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 15:06 |  
    0 0

    "Reakce hlavne 1 osoby jsou spís reakcí rezidenta nez Slávisty v necich sluzbách" :-)

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      Fulham     před 8 lety 04.03.2016 15:33 |  
      0 0

      Nevypadlo Ti ,,p"..? :-))

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      Barra     před 8 lety 04.03.2016 15:35 |  
      0 0

      Muj favorit je "... cizaka ktereho by cesti i panovnici rychle vyprovodili k zemske hranici' -;)

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      homerinho     před 8 lety 04.03.2016 16:27 |  
      0 0

      Navrhuji vytvořit webovky slavistickylamer.cz kam by lidé mohli postovat nejlepší hlášky ze zdejší diskuze :D

    • Re: Statistické okénko - 19. kolo

      Artur (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 16:50 |  
      0 0

      Ahoj Navara, mohu se zeptat jak je to s tím Delim? ( bydlení v hotelu a rodina) , jestli to není tajné.

      • Re: Statistické okénko - 19. kolo

        Artur (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2016 16:51 |  
        0 0

        *Navare :o)