Evropská liga

Los Evropské ligy: Sevilla

Na cestě do Baku stojí před Slavií španělská překážka v podobě Sevilly FC. První zápas odehrají sešívaní venku 7. března. Odveta je na řadě hned o týden později.

Slávisté se během losu ve švýcarském Nyonu vyskytli po boku vybrané společnosti šestnácti nejlepších celků Evropské ligy a mohli tak v další fázi narazit na takové giganty, jakými jsou např. Arsenal, Chelsea, Valencia nebo Inter Milán.

Bývalý reprezentant Andrés Palop ale vylosoval Slavii jiný španělský tým – Sevillu. Pětinásobný vítěz Poháru UEFA, potažmo Evropské ligy (2005/06, 2006/07, 2013/14, 2014/15 a 2015/16), má ve své brance exsparťanskéhoTomáše Vaclíka a je v současnosti s bilancí 10-7-7 (37 bodů) na čtvrtém místě španělské soutěže se ztrátou sedmnácti bodů na první Barcelonu. Klub z jihu Španělska dokráčel do osmifinále Evropské ligy skrze dvojzápas s Laziem. Italskému celku přitom nedovolil ani jednou skórovat a postoupil po venkovní výhře 1:0 a domácí 2:0. Sevilla, mimo jiné, ve 4. předkole vyřadila Sigmu Olomouc, kde Hanáci, zejména v prvním zápase, předvedli velmi solidní výkon.

Hlavní útočná síla Sevilly se skrývá ve dvojici Pablo Sarabia a Wissam Ben Yedder. Dohromady se v současné sezoně ve všech soutěžích postarali již o 40 branek. Další ofenzivní hrozbu představuje Portugalec André Silva, který v klubu hostuje do konce sezony z milánského AC. Tempo hry většiny zápasů diktuje podsaditý střední záložník Éver Banega, který má na svém kontě již přes 60 startů za seniorskou reprezentaci Argentiny. Kapitánem týmu je zkušený Jesús Navas, který má se Slavii zkušenosti již z Ligy mistrů v roce 2007. Na lavičce Sevilly poté sedí třiačtyřicetiletý Španěl Pablo Machín, který klub vede od začátku probíhající sezony.

Komentáře (251)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Los Evropské ligy

      ehad     před 3 měsíci 22.02.2019 16:50 |  
      1 1

      Jak jsem ho videl behem zapasu, tak mi to prislo celkem lozeny ;-) ...

      Kolar se tam asi nedostal, ze ... ;-)

  1. Re: Los Evropské ligy

    VanDel     před 3 měsíci 22.02.2019 13:05 |  
    3 0

    Rennes nebo Inter, prosím prosím prstíčkem hrabu.....

  2. Re: Los Evropské ligy

    Sedrousek     před 3 měsíci 22.02.2019 13:08 |  
    0 0

    Tipuji Neapol.

    • Re: Los Evropské ligy

      Sedrousek     před 3 měsíci 22.02.2019 13:19 |  
      0 0

      O chlup

  3. Re: Los Evropské ligy

    gazza     před 3 měsíci 22.02.2019 13:09 |  
    0 0

    no tak pojdme na to

  4. Re: Los Evropské ligy

    sTizz (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 13:10 |  
    6 0

    Tipuju nekoho ze Spanelska.:(

  5. Re: Los Evropské ligy

    Rudolfonc (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 13:15 |  
    0 0

    Co zatim vypadává, tak se bojim, že pojedem do Ruska :-D

  6. Re: Los Evropské ligy

    Boss82     před 3 měsíci 22.02.2019 13:17 |  
    0 1

    Sevilla

    • Re: Los Evropské ligy

      slavanda     před 3 měsíci 22.02.2019 13:19 |  
      19 0

      Alespoň uděláme z Pavlenky repre golmana č, 1

      • Re: Los Evropské ligy

        Boss82     před 3 měsíci 22.02.2019 13:21 |  
        0 2

        No kéž by:-)

  7. Re: Los Evropské ligy

    sTizz (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 13:17 |  
    13 0

    Nejtezsi mozne podle me..

    • Re: Los Evropské ligy

      sTizz (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 13:18 |  
      2 0

      Ale tak zas bude prijemny vyjezd.. :))

  8. Re: Los Evropské ligy

    fleder     před 3 měsíci 22.02.2019 13:17 |  
    3 0

    Tak ty Španělé není asi moc výhra :-)

  9. Re: Los Evropské ligy

    VanDel     před 3 měsíci 22.02.2019 13:18 |  
    0 31

    Sevilla, takovej zlatej střed bych řekl.

    • Re: Los Evropské ligy

      JS (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 13:18 |  
      21 3

      Podle mě nejtěžší los, jakej jsme mohli dostat.

      • Re: Los Evropské ligy

        VanDel     před 3 měsíci 22.02.2019 13:21 |  
        2 9

        Ba ne. Když si člověk vzpomene, jak s nima hrála Olomouc, tak tam jakástakás šance je.

        • Re: Los Evropské ligy

          Steevee     před 3 měsíci 22.02.2019 13:22 |  
          13 3

          Sevilla přijela do Olomouce na flám, doma jim rychle zatlačila oči...

      • Re: Los Evropské ligy

        Sedrousek     před 3 měsíci 22.02.2019 13:29 |  
        2 2

        Oni jsou ted spokojeny, ale az si zjistej o nas trochu vic, tak jim taky dojde, ze je neceka nic lehkyho.

    • Re: Los Evropské ligy

      Steevee     před 3 měsíci 22.02.2019 13:21 |  
      11 1

      Zlatej střed:DD Tým, který reálnou kvalitou není slabší než Chelsea nebo Arsenal + jakou jediného nehrozí podcenění, protože tohle už roky berou smrtelně vážně. Nejhorší možná kombinace.

      • Re: Los Evropské ligy

        VanDel     před 3 měsíci 22.02.2019 13:24 |  
        2 12

        Pro upřesnění, zlatej střed je myšleno - celkem atraktivní soupeř a oproti Arsenalu, Chelsea, Neapoli nebo Benfice je tam alespoň nějaká menší šance na postup.

        • Re: Los Evropské ligy

          M@rvin     před 3 měsíci 22.02.2019 13:26 |  
          11 3

          Tak zrovna s Benficou bych tu šanci viděl rozhodně vyšší.

        • Re: Los Evropské ligy

          Steevee     před 3 měsíci 22.02.2019 13:28 |  
          13 1

          Upřesněním jsi to moc nevylepšil. Sevilla není kvalitativně o nic horší než Chelsea nebo Arsenal. Spíš bych, vzhledem k serióznosti, s jakou k EL přistupují, favorizoval ve dvojzápase s Angličany Sevillu.

        • Re: Los Evropské ligy

          Hesmir (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 18:00 |  
          0 1

          Vidím to přesně opačně, konečná by to byla i s Londýnskými, ale tam by aspoň byla šance na podcenění, nějakou plichtu... Sevilla si užila flám v Olmiku a už jen pohledem na tabulku ligy se vzpomínkou na Sigmu a tím, jak Sevilla přistupuje k EL jsme v loji... Nejhorší možný los. Taliáni by byli zvuční i hratelní, angláni absolut TOP, Sevilla s Frankfurtem našlapaná konečná. Ale furt lepší než jet na východ.

      • Re: Los Evropské ligy

        JS (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 13:25 |  
        8 3

        Přesně tak, mají ve sbírce dokonce hattrick v letech 2014 – 2016. A předtím vyhráli Pohár UEFA v letech 2006 a 2007. Skvělé mužstvo, které není složené ze světových megastar, ale o to nebezpečnější. Sarabia, Navas, Ben Yedder... Uf uf.

    • Re: Los Evropské ligy

      Gillan     před 3 měsíci 22.02.2019 13:23 |  
      12 6

      A ty mi pises, ze nerozumim fotbalu:))))Sevilla, která vyhrála EL třikrát po sobě, jen poslední rva roky ne,protože byla v CHL a pro tebe zlatý střed:))))

      • Re: Los Evropské ligy

        VanDel     před 3 měsíci 22.02.2019 13:27 |  
        0 9

        Viděl jsem jak hráli s Olomoucí a taky mimochodem momentální fazona v domáci lize taky nic moc.

      • Re: Los Evropské ligy

        o5aradecek     před 3 měsíci 22.02.2019 13:31 |  
        0 0

        Opravdový západní superklub. Kolos.

    • Re: Los Evropské ligy

      VitK     před 3 měsíci 22.02.2019 16:43 |  
      1 0

      No, vzhledem k tomu, že je, ne neprávem, nejvýše nasazeným mužstvem ze všech, tak to asi takový střed nebude. Ale věřím. Líp, než proti Ukrajincům. Španělé hrají fotbal a to by nám mohlo vyhovovat.

  10. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    gazza     před 3 měsíci 22.02.2019 13:18 |  
    3 0

    ajaj Sevilla

  11. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    bububu (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 13:20 |  
    12 2

    Tak Sevilla. Neskutečně těžký a kvalitní soupeř, ale určitě atraktivní. Osobně jsem si přál někoho jiného (i proto, že jsme se Sevillou už před lety hráli), ale hlavně že jsme se vyhli Kyjevu a Krasnodaru. Tak třeba překvapíme, každopádně Sevilla je v dvojzápase obrovský a jednoznačný favorit.

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      sTizz (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 13:26 |  
      8 0

      Prakticky to dopadlo dobre,nejedeme na vychod ani na jihovychod,sance vidim tak 15 ku 85,Sevilla prohanela Barcelonu i Real,zejmena u nich to bude kolotoc,ale treba znovu uspejeme s perfektni fyzickou kondici,tvrdosti a tymovosti. Mozne podceneni ze strany Sevilly muze nastat,momentalne se jim ale nedari moc v lize,posledni zapas rupli 3:0 s Villarealem..

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        bububu (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 13:35 |  
        9 0

        Já budu maximálně spokojený, když z prvního zápasu přivezeme výsledek, aby bylo v domácí odvětě o co hrát. Sen by byla plichta, ale i prohra o gól (nejlépe s naším vstřeleným) by nebyla špatnou výchozí pozicí.

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        bongor     před 3 měsíci 22.02.2019 14:57 |  
        1 0

        Villareal je čtvrtý od konce.

  12. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    Janty     před 3 měsíci 22.02.2019 13:20 |  
    6 0

    Tak si Vaclík udělá další výlet do ČR alespoň. Jinak los těžký, ale snad jim zatopíme víc než Olomouc.

  13. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    Jachym     před 3 měsíci 22.02.2019 13:20 |  
    11 5

    Tak Sevillu jsem si přál ze všech nejméně... Naděje umírá poslední, ale tady naše šance vidím sotva na 10 %...

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      Boss82     před 3 měsíci 22.02.2019 13:23 |  
      4 12

      Neviděl bych to tak černě, v posledních zápasech v lize nemají oslnivou formu. Naše šance vidím jako cca 30%.

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        Sedrousek     před 3 měsíci 22.02.2019 13:35 |  
        3 0

        Uplne presne a pripada mi ze se tady behem poslednich 15 minut nekdo pokakal.

        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

          Boss82     před 3 měsíci 22.02.2019 20:15 |  
          1 2

          Stahujeme kalhoty, přitom brod je ještě daleko.

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        Jachym     před 3 měsíci 22.02.2019 13:36 |  
        2 1

        No, ani my nemáme zatím na jaře v lize oslnivou formu...:-) A to je naše liga kvalitativně někde jinde. Na druhé straně jsem byl opatrný až skeptický ohledně našich šancí ve skupině EL i proti Genku… Alespoň ale věřím, že naše výsledky proti Seville budou lepší než ve skupině LM před nějakými 12 lety.

        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

          PetCC     před 3 měsíci 22.02.2019 15:00 |  
          0 0

          No mě se Genk líbil a Sevilla ne. Uvidíme.

        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

          Boss82     před 3 měsíci 22.02.2019 20:18 |  
          2 2

          To nemáme, ale to se brzy spraví:-). Věřím, že kdyby se všechno sešlo na 100 % v náš prospěch, všichni podali bezchybný výkon na hranici možností a přiklonilo se k nám také trochu štěstí, tak nějaká rozumná šance na postup je.

  14. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    gazza     před 3 měsíci 22.02.2019 13:20 |  
    5 1

    prvni zapas venku .to je dobre .Kazdy je porazitelny

  15. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    Gillan     před 3 měsíci 22.02.2019 13:21 |  
    8 12

    Tak to je nejhorší, co jsme mohli dostat.

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      PetCC     před 3 měsíci 22.02.2019 15:03 |  
      1 0

      Souhlas, kvalitou z nejlepších a pro mě naprosto neatraktivní soupeř. Španělsko mě nebaví.

  16. Sevilla

    Merlinus (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 13:21 |  
    4 15

    Mimoradne tezky a ne zase tak atraktivni. Za me zklamani.

    • Re: Sevilla

      VitK     před 3 měsíci 22.02.2019 16:47 |  
      0 3

      Nejtěžší, ale velmi atraktivní soupeř. Španělská liga není tak vyrovnaná, jako anglická, ale kvalita prvních 4 až 5 mužstev je o dost vyšší. Z anglické ligy se s nimi může v současné době rovnat jen Manchester City a Liverpool. Přesto věřím.

  17. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    nobiczek (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 13:22 |  
    4 0

    Těžký los, ale aspoň hrajeme první zápas venku, což je mírná výhoda. Každopádně budeme muset předvést top výkon, nebude to lehký dvojzápas..

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      donford     před 3 měsíci 22.02.2019 14:03 |  
      3 0

      A který dvojzápas by byl piánko? Hlavně, že nejedeme na východ. To by zase zde byl pláč a skřípění zubů o neatraktivních a přitom těžkých soupeřích. Tenhle soupeř je atraktivní a zároveň těžký. Jako každý z těch 15.ů

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        nobiczek (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 14:21 |  
        0 0

        Asi jsem se špatně vyjádřil, piánko by nebyl ani jeden z dvojzápasů. Komentářem jsem chtěl zdůraznit, že z mého pohledu je Sevilla jedna z nejtěžších variant.

  18. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    celtix     před 3 měsíci 22.02.2019 13:22 |  
    3 21

    Síla soupeře je velká, ale podobná síle Genku. Sevilla už není co bývala. Věřím, že na ně máme.

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      Steevee     před 3 měsíci 22.02.2019 13:26 |  
      15 6

      Nevím, co takoví jako ty berou, ale chci to taky:) Sevilla podobná Genku?:D Buď jsi troll, nebo nevím...Ben Yedder stojí to, co celá Slavia, roky to hrajou, roky na to nekašlou, nic těžšího, co se postupu týká, tam nebylo. Ani Chelsea nebo Arsenal.

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        VitK     před 3 měsíci 22.02.2019 16:48 |  
        3 0

        Máš 100% pravdu. Určitě nejtěžší soupeř ze všech, co byli k mání. Tak se ukážeme.

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      necich     před 3 měsíci 22.02.2019 13:44 |  
      0 2

      Až na ten Genk máš ve všem pravdu, souhlasím, palec hore.

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      kalex     před 3 měsíci 22.02.2019 14:09 |  
      2 0

      Tož pomé do nich!

  19. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    mpik     před 3 měsíci 22.02.2019 13:22 |  
    7 0

    Je to jeden z nejtěžších soupeřů. Čtvrté místo v jedné z nejlepších evropských lig není náhodné. Rozhodně nejsme favoritem a můžeme jen překvapit. Z pohledu koeficientu snad Portugalci vyřadí Dinamo,

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      Sedrousek     před 3 měsíci 22.02.2019 21:55 |  
      0 1

      Na prvniho ztraci 17 bodu a na zachranu maji naskok 14 bodu. Takze v letosni sezone jsou prumerny!!

  20. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    marp (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 13:23 |  
    7 1

    To je možná vůbec nejsilnější soupeř, jakého jsme mohli dostat. Ale věřím v postup!

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      sicilianbrno     před 3 měsíci 22.02.2019 13:24 |  
      1 0

      Já hlavně věřím že to bude vyrovnané a hratelné do domácí odvety, i když je Sevilla jasný favorit, tak to bude o rozdílu jedné max dvou branek

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      donford     před 3 měsíci 22.02.2019 14:04 |  
      1 5

      Určitě jsou těžší než Eintracht - v současné formě? Nebo než Chelsea či Arsenal?

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        marp (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 15:34 |  
        3 2

        Ano. Sevilla je ve své lize na 4. místě, Arsenal na 5., Chelsea na 6. a Frankfurt na 7.

        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

          donford     před 3 měsíci 22.02.2019 20:45 |  
          1 1

          No, jo, ale my jsme v naší lize naopak první. :-) Ale vážně: anglická liga mně přijde jako celek kvalitnější než španělská. Tam je to asi o prvních 6. mančaftech. Ano a v nich je rovněž Sevilla.

  21. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    sicilianbrno     před 3 měsíci 22.02.2019 13:23 |  
    7 0

    Uměl jsem si představit lepšího soupeře, ale jak se blížil konec a smrděli tam ty dva ruské kluby, tak sú nakonec za Sevillu rád, těžký soupeř, ale atraktivní, začínáme venku, tak očekávám podobnou sestavu (podobný styl) jako včera..už teď se tešim

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      Agbik     před 3 měsíci 22.02.2019 15:47 |  
      1 1

      Já jsem ze Sevilly nadšený. Bude to super!!

  22. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    o5aradecek     před 3 měsíci 22.02.2019 13:26 |  
    0 0

    No jo, no...

  23. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    Lunaris     před 3 měsíci 22.02.2019 13:26 |  
    5 14

    Nepříjemný los. Soupeř velmi těžký, ale zdaleka ne tolik atraktivní jako Arsenal, Chelsea nebo Inter Milán. Ze Španělska má pořádné jméno jen Real a Barcelona, zbytek z hlediska zvučnosti jména pouze druhý sled, ale kvalitou hodně vysoko.

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      sTizz (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 13:31 |  
      0 2

      Inter by byl o nicem z hlediska atraktivity,v Italii by prislo malo lidi,jen ta sance na postup by byla o 10% vyssi:)

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        Lunaris     před 3 měsíci 22.02.2019 13:43 |  
        4 3

        Z hlediska atraktivity není Slavia atraktivní ani pro tu Sevillu, to si nic nenamlouvejme. Uvidíme, kolik lidí přijde tam.

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      JS (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 13:31 |  
      13 5

      Atlético druhý sled? Aha. Sevilla 3x vítěz EL, poté osmifinalista CL a loni dokonce čtvrtfinalista CL. Porovnej s posledními výsledky Interu nebo těch londýnských klubů.

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        Lunaris     před 3 měsíci 22.02.2019 13:34 |  
        4 10

        To vůbec neřeš, Inter vyhrál třikrát PMEZ, resp. LM, hrál za něj Ronaldo, Ibrahimovič, Roberto Baggio a další. Sevilla takové úspěchy ani hráče podobného jména nikdy neměla a ani historicky se s Interem nemůže vůbec rovnat. Několik vítězství v EL na tom nic nemění.

        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

          JS (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 13:35 |  
          7 4

          Inter měl naposledy zvuk před deseti lety. Skvělí fotbalisté hráli i za Nottingham. :-P

          • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

            Lunaris     před 3 měsíci 22.02.2019 13:39 |  
            4 3

            Tohle píšeš ve druhém vláknu, tak nevím, co si mám myslet. Měníš názory jak někteří politici.

            "Sorry, dal jsem to pod článek s Genkem, ale mělo to patřit sem:

            Tak jak to vidíte se soupeři v osudí losu? Otázka je, jestli chceme atraktivního soupeře nebo další postup. Každopádně, za mě:

            • Chelsea, Arsenal, Inter – zvučná jména, TOP evropská kvalita, možnost podcenění
            • Sevilla, Valencia, Frankfurt, Benfica, Salzburg – s nejvyšší pravděpodobností konečná, nehrozí podcenění
            • Villareal, Dynamo Kyjev, Zenit, – „staří známí“, pravděpodobnost postupu vyšší než týmy jmenované výše
            • Krasnodar, Dinamo Záhřeb, Rennes, Neapol – potencionálně hratelní soupeři, seřazení od nejlehčího po nejtěžší"

            • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

              JS (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 13:45 |  
              2 5

              Jméno jo, ale výsledky měl naposledy před 10 lety! Zato Sevilla je má teď, což jsem se Ti snažil sdělit a odpověď na to byla, že to nemám vůbec řešit.. OMFG.

              • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

                Lunaris     před 3 měsíci 22.02.2019 13:51 |  
                1 4

                To jsi asi nepochopil, co znamená mít jméno. Jméno pak dělá atraktivitu. I když teď Manchester United po odchodu Fergusona hraje v Anglii druhé housle a výsledky nemá (byť uhaluzil Evropskou ligu), tak ti budu stále tvrdit, že je to větší jméno než City, Chelsea, Arsenal, Tottenham a i Liverpool, který je na tom historicky taky hodně dobře.

              • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

                Sedrousek     před 3 měsíci 22.02.2019 15:12 |  
                0 3

                Sevilla ma vysledky ted. A proto je porazi i vilareal.
                Skoc se osprchovat a prevliknout!

                • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

                  JS (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 15:21 |  
                  2 2

                  Sevilla je na 4. místě španělské ligy, loni sice 7. v lize, ale za to ve čtvrtfinále CL. Já se bavím o dlouhodobém úspěchu. Ten je za posledních 5 - 6 let naprosto neuvěřitelný.

                  No a co, nás taky porazil Baník.

        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

          Steevee     před 3 měsíci 22.02.2019 13:37 |  
          1 4

          Jakou má HISTORIE souvislost s tím, co by se teď dělo na hřišti? To jako že se v NBA má současné Golden State bát Lakers, protože Lakers mají historicky víc titulů a hráli za ně lepší hráči?

          • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

            Lunaris     před 3 měsíci 22.02.2019 13:41 |  
            5 7

            O tom já přece nepíšu - Sevilla je velmi těžký soupeř, ale to jméno prostě nemá. Jméno si buduješ právě v průběhu historie. Inter patří k evropské špičce po desetiletí, Sevilla ani náhodou, proto to jméno prostě nemá takové jako Inter.

            • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

              Steevee     před 3 měsíci 22.02.2019 13:50 |  
              6 2

              Sevilla 2x vítěz UEFY, 3x EL. Všechno za posledních 13 let. Inter MIlán 6 trofejí (LM+EL). Jedna za posledních 20 let. Já ti s tím jménem nějak nevím...

              • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

                Lunaris     před 3 měsíci 22.02.2019 13:56 |  
                1 5

                Jak jsem psal, Inter je špička po desetiletí. Už za Bicana to byl slavný klub, hrál tam Giuseppe Meazza, možná nejlepší hráč té doby (spolu s Bicanem). Kde byla třeba tehdy Sevilla? A tak to pokračuje až do současnosti, i přes výhry Sevilly v EL. Španělsko je Real, Barcelona a pak druhý sled.

                Dám jiný příklad, před pár lety jsme hráli o sestup, Viktoria Plzeň sbírá tituly. Kdo má větší jméno? Slavia nebo Plzeň? Tohle snad už pochopí každý...

                • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

                  Steevee     před 3 měsíci 22.02.2019 14:02 |  
                  6 4

                  Uklidním tě, v Evropě nemáme jméno ani jeden. Španělská Marca před dnešním losem psala krátkou charakteristiku všech účastníků. U nás jediných jim stačila jedna věta. "Nejslabší účastník..." Takhle "velkou" stopu zanechal v Evropě náš včerejší koncert. A už to radši nebudu rozvádět. Zvuk jména nikoho nezajímá. Jak říká Trpiš, pravda je na hřišti. A ta milánská je posledních 10 let hodně bídná.

                  • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

                    bongor     před 3 měsíci 22.02.2019 15:08 |  
                    1 0

                    No snad je přesvědčíme a konečně si nás všimnou.

                • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

                  necich     před 3 měsíci 22.02.2019 14:02 |  
                  0 5

                  Kdo nechce, nepochopí..

                • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

                  o5aradecek     před 3 měsíci 22.02.2019 14:20 |  
                  1 1

                  V Itálii je Juventus, pak dlouho nikdo. Pak AC Milán - to je druhý sled a pak je třetí sled...

                  • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

                    Lunaris     před 3 měsíci 22.02.2019 16:23 |  
                    1 3

                    Podle tvojí logiky AC Milán nehraje už léta nic, ani do pohárů se z ligy nedostává, tak nechápu, proč by měl být druhý sled.

                    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

                      o5aradecek     před 3 měsíci 22.02.2019 16:33 |  
                      0 1

                      Ne, nebudu se rozčilovat, sorry. :-) Přečti si celé vlákno, ty logiko.

                      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

                        Lunaris     před 3 měsíci 22.02.2019 16:36 |  
                        1 3

                        Protože vůbec nevíš, která bije, a neumíš rozlišit slávu a jméno klubu oproti síle kádru.

                        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

                          o5aradecek     před 3 měsíci 22.02.2019 17:04 |  
                          0 2

                          Ne, to opravdu neumím, když mi přijde slavnější klub, který vyhrál evropský pohár 5x, než ten, který ho vyhrál třeba 3x. :-))) Ty seš myslitel.

                • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

                  o5aradecek     před 3 měsíci 22.02.2019 14:28 |  
                  6 2

                  Teď mícháš jablka a hrušky, srovnáváš blbosti. Takže podle tebe je atraktivnější vyčpělý Inter, který za 60 let vyhrál v Evropě dvě trofeje, než klub, který udivuje Evropu svou konstantní výkonností a neustále obhajuje své pozice v pohárech? Kde byla Sevilla ve 40. letech? Spíš, kde je ten tvůj Inter (až na jednu trofej) posledních cca 20 let? Jméno mají oba, ale jeden už žije jen ze zaprášených vzpomínek, druhý už 15 let válcuje poháry. A v nejkvalitnější soutěži světa, je neustále na špici (opět narozdíl od Interu a chřadnoucí italské ligy, která je o JEDNOM mužstvu).

                  • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

                    Lunaris     před 3 měsíci 22.02.2019 16:31 |  
                    1 2

                    Inter vyhrál v roce 2010 Ligu Mistrů, předtím 5x po sobě Serii A, v 90. letech vyhrál 3x pohár UEFA, za posledních 60 let toho vyhrál trošku víc. Serie A je teď o jednom mužstvu a celkově jde dolů v kvalitě, ale taky můžu říct, že La Liga je o dvou mužstvech. A 15 let válcuje poháry? To zase trošku přeháníš, Evropská liga je oproti LM nesrovnatelná. V LM Sevilla nic pořádného neuhrála.

                    Stejně jako má Slavia větší jméno než Plzeň, která je v poslední dekádě daleko úspěšnější, tak i Inter má větší jméno než Sevilla.

                    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

                      o5aradecek     před 3 měsíci 22.02.2019 17:09 |  
                      2 5

                      Jo, prosimtě, dej už mi pokoj. Mě to nezajímá. Měli jsme dostat ten Krasnodar, aby volové tvého typu byli spokojení. Smrdí ti Sevilla. Ok, tak už mlč, mě to nezajímá. Já se na ni těším a věřím, že nejsme bez šance.

                      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

                        Lunaris     před 3 měsíci 22.02.2019 17:56 |  
                        5 2

                        Ty seš dost jednoduchej a ani nerozumíš psanému textu. Sevilla mi nesmrdí, jen píšu, že je silná, ale na to jak silná, tak ne tolik atraktivní.

            • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

              kalex     před 3 měsíci 22.02.2019 16:10 |  
              2 0

              Jméno už má, by si ho minimálně v zemích, kde se hraje fotbal lidi zapamatovali a úspěchy v Evropě za poslední dobu předčí i ten Inter. To ale neznamená, že jsou nadlidi. Genk taky někteří brali jako konečnou.

        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

          Gillan     před 3 měsíci 22.02.2019 13:50 |  
          7 4

          Vem si poslednich pet let a zjistis, co tu pises za blbosti

          • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

            Lunaris     před 3 měsíci 22.02.2019 16:32 |  
            1 2

            Proč posledních 5 let? Když vezmu posledních 10 let, vyjde mi teda, že Plzeň je slavnější klub s větším jménem než Slavia? Je to tak?

            • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

              Gillan     před 3 měsíci 22.02.2019 18:31 |  
              0 3

              V Evropě každopádně jo.

        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

          necich     před 3 měsíci 22.02.2019 14:01 |  
          3 2

          Zajisté máš pravdu, mnozí si pletou sílu a atraktivitu. LIve toho v poslední dekádě moc nevyhrál, ale bez ohledu na to, by byl TOP.

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        VitK     před 3 měsíci 22.02.2019 16:51 |  
        2 0

        100 % pravda. Nejsilnější mužstvo ze všech. Třeba se ale vyplní, že 2x se stejný výsledek nebude opakovat.

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      o5aradecek     před 3 měsíci 22.02.2019 13:33 |  
      13 2

      Jestli nemá pětinásobný vítěz poháru UEFA/Evropské ligy (rekord) zvuk a atraktivitu, tak už nevím....

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        necich     před 3 měsíci 22.02.2019 13:39 |  
        4 12

        Nijak zvláště velkou tedy ne..

        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

          o5aradecek     před 3 měsíci 22.02.2019 13:45 |  
          1 2

          Sleduješ fotbal...??

          • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

            necich     před 3 měsíci 22.02.2019 13:55 |  
            5 4

            Myslím, že déle než ty a proto vím, že síla a atraktivita nejsou jedno a to samé :)

        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

          necich     před 3 měsíci 22.02.2019 13:52 |  
          4 9

          No co co mínusáři...S atraktivitou mančaftů jako Benfika, Real, Barca, Atletiko, Live, MU, MC, Bayern, Dor.,Ajax, PSG, se prostě najaká Sevija rovnat nemůže ani náhodou

          • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

            o5aradecek     před 3 měsíci 22.02.2019 14:05 |  
            6 2

            To ne, no. Právě jsi vyjmenoval, až na Benfiku, jen kluby z LM, ale budiž.

          • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

            bongor     před 3 měsíci 22.02.2019 15:10 |  
            9 0

            Nejaktrativnější je stejně sralta.Říkal to i Zdenda a ten to zná!

            • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

              o5aradecek     před 3 měsíci 22.02.2019 15:54 |  
              2 1

              Už přivedli flusíka. Tzn. rychlý konec Kangy a je definitivně po spartě. Bořík se jen přišel vyprdět před důchodem :-)) Ještě šoupnou Vašóna do základu a bude to.

            • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

              necich     před 3 měsíci 22.02.2019 19:05 |  
              1 2

              No vidíš a pro mne je mnohem atraktivnější než podělaná Plzeň, která je poslední roky mnohem úspěšnější. A to je o če mluvím....

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        Merlinus (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 15:14 |  
        3 4

        Ano sportovní úspěch má, ale atraktivitou to prostě top není. Nebýt Vaclíka, tak ještě méně. Tak schválně řekni mi z hlavy jméno jediného hráče Sevilly (kromě samozřejmě Vaclíka)... Pro nezaujatého fanouška nebo dokonce laika je Sevilla už naprosto neznámý pojem. Např. dnes jsem se s kolegy v práci, kteří fotbal sledují jen zběžně bavil koho jsme dostali a nikdo se vůbec nechytal...

        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

          o5aradecek     před 3 měsíci 22.02.2019 15:50 |  
          2 1

          To ti neřeknu, stejně jako jména hráčů Interu či Arsenalu (až na Čecha). Ale jestli tvoji kolegové neznají Sevillu, tak jsou to totální idioti! :-)) Pozdravuj je.

        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

          Lunaris     před 3 měsíci 22.02.2019 16:34 |  
          2 2

          Naprostá pravda, já ani neznám jméno stadionu Sevilly, kdežto San Siro zná úplně každý, kdo se o fotbal trošku zajímá.

  24. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    iwanowicz     před 3 měsíci 22.02.2019 13:28 |  
    7 2

    V roce 2019 je porazili Vigo, Bilbao, Villarreal, Barcelona, Real. Eibar u nich remizoval. Mohlo by se s nima dat hrat o postup..

    FC Sevilla - Lazio Roma 20.02.2019 2:0(1:0,1:0) Evropská liga
    Villarreal - FC Sevilla 17.02.2019 3:0(2:0,1:0) 1. španělská liga
    Lazio Roma - FC Sevilla 14.02.2019 0:1(0:1,0:0) Evropská liga
    FC Sevilla - Eibar 10.02.2019 2:2(0:1,2:1) 1. španělská liga
    Vigo - FC Sevilla 02.02.2019 1:0(0:0,1:0) 1. španělská liga
    FC Barcelona - FC Sevilla 30.01.2019 6:1(2:0,4:1) Španělský pohár
    FC Sevilla - Levante 26.01.2019 5:0(0:0,5:0) 1. španělská liga
    FC Sevilla - FC Barcelona 23.01.2019 2:0(0:0,2:0) Španělský pohár
    Real Madrid - FC Sevilla 19.01.2019 2:0(0:0,2:0) 1. španělská liga
    FC Sevilla - Bilbao 16.01.2019 0:1(0:0,0:1) Španělský pohár

  25. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    bramburek (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 13:29 |  
    11 4

    tak je to bohužel absolutně nejsilnější tým, co tam byl, i podle koeficientu má lepší než Chelsea nebo Arsenal... a ještě je to hodně daleko na výjezd... no nezbývá nám nic jinýho než se s tím popasovat...

    začínáme venku, takže klíč je uhrát tam přijatelnej výsledek pro odvetu, aby v Edenu bylo o co hrát... což s naší výbornou defenzivou v evropě snad není nereálný...

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      Papol     před 3 měsíci 22.02.2019 13:38 |  
      4 1

      Máme krásné nové éro :-)

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        PetCC     před 3 měsíci 22.02.2019 15:04 |  
        3 0

        Však se taky pěkně proletí :-)

  26. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    Lunaris     před 3 měsíci 22.02.2019 13:29 |  
    9 0

    Na druhou stranu jedno pozitivum - bude tam teplo a kvalitní trávník. :D

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      první rytíř     před 3 měsíci 22.02.2019 13:40 |  
      2 0

      No a také jsme tam poblíž byli nedávno na soustředění :-))

  27. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    Steevee     před 3 měsíci 22.02.2019 13:32 |  
    7 3

    No tak los supertěžký (za mě kvalitativně nejtěžší možný), ale pořád lepší než východ. Na tom si fanoušek dvakrát divácky nepošmákne a jistotu postupu taky zdaleka nemá. Tak co...začínáme venku, snad to tam přežijeme tak, aby bylo doma o co hrát a potom děj se vůle boží. Je to kulaté...:)

  28. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    Harvey     před 3 měsíci 22.02.2019 13:35 |  
    5 0

    Hodně specifický soupeř, na které se očividně #teamtrpiš umí dobře připravit. Věřím v úspěch.

  29. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    necich     před 3 měsíci 22.02.2019 13:36 |  
    15 0

    Tak to maj smůlu kluci opálený. Letos to opět nevyhrají a my se snad dočkáme atraktivního soupeře ve čtvrtfinále no.

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      JS (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 13:37 |  
      4 3

      Jo, konečně ten Zenit...

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        Hesmir (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 18:17 |  
        1 0

        ten pak vyklepnem taky, už sme si vyzkoušeli před svátkama :P

  30. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    Borgetti     před 3 měsíci 22.02.2019 13:37 |  
    5 0

    Bratr Sevillu miluje, ovšem méně než Slavii, to vím jistě, ale bude nadšenej a je fakt, že svojí hymnu mají nádhernou a když spustí celý stadion, tak jde husina po těle:

    https://www.youtube.com/watch?v=Hsz4kcWyWQM

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      hiker42     před 3 měsíci 22.02.2019 15:06 |  
      3 0

      pěknej chorálek, v utkání s náma si ho letos na jaře v EL zazpívaj naposledy!!

  31. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    VanDel     před 3 měsíci 22.02.2019 13:39 |  
    13 12

    Ty woe tady se bude furt brečet. Po losu skupin EL samá stížnost-těžká, ne moc atraktivní skupina.......po Genku se brečelo-velmi těžký a neatraktivní soupeř.........a teď se tu brečí zase. Pro některý by bylo asi nejlepší ty evropský poháry vůbec nehrát, mají z toho akorát deprese.

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      Borgetti     před 3 měsíci 22.02.2019 13:43 |  
      3 0

      Tak na druhou stranu, kdo z nás by nechtěl vidět Slavii v takovém semifinále po cca. 25 letech. Nevím jaká je úspěšnost českých klubů proti španělským.

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        VanDel     před 3 měsíci 22.02.2019 13:46 |  
        3 0

        Tak Liberec onehdá za Škorpila v tom svém slavném tažení Evropou vyřadil v jednom ročníku Mallorcu a Celtu Vigo. Jinak ale se španělama to u českých týmů asi nebude nic slavného. Ale jak jsem už tady psal, rozhodně bych zbraně neskládal, nějaká šance tam je. Náš styl by jim sedět vůbec nemusel, to by mohla být naše velká šance.

        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

          Borgetti     před 3 měsíci 22.02.2019 13:55 |  
          4 0

          Trpiš je mág, ten má španělskou ligu v malíčku :-) Dobře určitě zná styl ligy, klubu, co na ně platí atd... Španělé jsou snad nejtechničtější fotbalisti, ale soubojově jsou na druhém konci co my, tak že když je budeme dohrávat jak včera Genk, tak je můžeme hezky pozlobit. Olomouc s něma taky hrál slušný zápas doma nebo Plzeň na Realu taky hrála hezky. Šance určitě jsou, kor doma na tom drnovišti :D

          • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

            VanDel     před 3 měsíci 22.02.2019 13:58 |  
            4 3

            Přesně tak. Ale jak tu člověk čte některé hysterky, tak to vypadá, že jsme spíš vyfasovali Real, Barcu anebo Manchester City......

            • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

              Borgetti     před 3 měsíci 22.02.2019 14:05 |  
              2 0

              Na to si počkáme na podzim :-)

          • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

            bongor     před 3 měsíci 22.02.2019 15:16 |  
            3 0

            Asi bude záležet na arbitrovi,jakej metr nasadí.

            • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

              Borgetti     před 3 měsíci 22.02.2019 15:44 |  
              1 1

              Přesně. Včera ten Madden nám seděl, přeci jen nám to jméno přeje :-) Byl to rozhodčí z ostrovů, kde se hraje tvrdý fotbal, což nám vyhovovalo.

  32. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    amon     před 3 měsíci 22.02.2019 13:41 |  
    8 0

    Tak začínám 7.3. u nich. 7. března mám narozenin, tak řeknu klukům, že chci od nich dobrý výsledek. U nich 1:1 a doma 1:0. Sevillu jsem nechtěl, ale tam už nebylo moc z čeho si vybírat. Olomouc to s nima odehrála důstojně a ti naši kluci po včerejšku si to s nima daj na férovku. Ten náš náročný styl nebude vyhovovat nikomu a při troše štěstí.. Kurna, výjezd bude super

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      PetCC     před 3 měsíci 22.02.2019 15:05 |  
      1 1

      Já mám narozeniny 17.2. a moc pěknej dárek jsem nedostal :-)

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        amon     před 3 měsíci 22.02.2019 15:49 |  
        2 0

        nosíš smůlu no, tak příště radši zápas přeložíme :-)

  33. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    Max1     před 3 měsíci 22.02.2019 13:44 |  
    5 0

    Tak lepší to být nemohlo to je pravda ale já věřím v bráně mají rudou díru :)

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      Pepino44     před 3 měsíci 23.02.2019 09:31 |  
      0 0

      Mám takový dojem, že Vaclík není původně sparťan, když přestupoval do sparty, tak jsem si říkal, že Slávii by slušel víc.

  34. Když se řekne Sevilla...

    JS (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 13:49 |  
    3 1

    Vybavím si Pudilův nádherný gól, ale také porážku 2:4. Btw tenkrát jsme tam hráli v úplně stejně pastelově modrých dresech, jako máme teď. I když kdo ví, jak bude vypadat venkovní PUMA.. :)

    • Re: Když se řekne Sevilla...

      kalex     před 3 měsíci 22.02.2019 15:49 |  
      2 2

      No chtěl jsem sice adidas, ale vem to čert. Už se těším, jak klukovi koupím nový dres. Apropo, Jindra už má několikátý zápas černou bundu se znaky Slavie a Pumy.

  35. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    daadyy     před 3 měsíci 22.02.2019 13:51 |  
    22 0

    Osobně jsem čekal Sevillu až ve finále. Ale co se dá dělat, pokud chceme treble, tak musíme porazit každého, kdo se nám postaví do cesty..

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      kalex     před 3 měsíci 22.02.2019 15:46 |  
      3 0

      Přesně tak. Jít vstříc vítězství je vlastnost vítězů!

  36. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    Lord     před 3 měsíci 22.02.2019 13:51 |  
    8 0

    Jestli chceme hrát v LM důstojnou roli, musíme si na kluby jako Sevilla zvykat, a s trochou štěstí je přecházet.

  37. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    asanin     před 3 měsíci 22.02.2019 13:52 |  
    6 1

    Moc těžších soupeřů tam nebylo. Sevilla je strašně silná a navíc je to jeden z mála velkých týmů, který tuto soutěž nepodceňuje... Sestava z posledního zápasu Vaclík - Mercado, Kjaer, Gomez - Navas, Vazquez, Mesa, Sarabia, Escudero - Ben Yedder, Silva... Mají i silnou lavičku a to ještě pro zranění chyběl třeba Nolito, Vidal, Gonalons, Banega , Wober a Gnagnon... V základní skupině doma přejeli St.Lutych 5:1, Akhisarspor 6:0, Krasnodar 3:0 a teď zametli i s Laziem 2:0... Realisticky vidím šance na postup 20:80 pro Sevillu....

  38. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    brťas74     před 3 měsíci 22.02.2019 13:54 |  
    7 0

    Čtu tady spoustu ubrečených příspěvků,ale nač stahovat kalhoty když brod je ještě daleko.S Genku jsme taky měli respekt a jak to dopadlo:))Doma nás trochu podceněj,dáme gól,a vzadu máme top hráče,to snad víme.Venku 1:1 doma taky a postup na penalty se vší parádou:)))

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      necich     před 3 měsíci 22.02.2019 13:57 |  
      3 0

      Přesně...Vzals mi to z huby:)

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      daadyy     před 3 měsíci 22.02.2019 13:57 |  
      5 0

      Přesně tak, hlavně cílem v EL byl postup do jarní části ne? Takže cíl splněn, hráče už nemusí nic svazovat. My můžeme, Sevilla musí.

  39. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    slaviator     před 3 měsíci 22.02.2019 13:57 |  
    14 3

    Škoda je za Zenitem, včera dle hodnocení WhoScired.com známka 9.0, hráč zápasu... Tak snad mu Sevilla taky sedne ... :)

  40. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    LadaJel     před 3 měsíci 22.02.2019 14:01 |  
    15 0

    Vídeň -> Sevilla (přímý let); odlet: 6. 3. 2019 15:35
    Sevilla -> Vídeň (přímý let); odlet 9. 3. 2019 17:50
    Letecká společnost: Laudamotion OE300
    Cena: 2.161,-/os.

  41. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    Martin Platil     před 3 měsíci 22.02.2019 14:05 |  
    17 0

    Docela by mě zajímalo, co by dělala UEFA, kdyby do finále postoupili Ukrajinci a Rusáci. Navíc do Baku.

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      JS (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 14:08 |  
      0 3

      Taky jsem si to říkal.. :D

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      deny91     před 3 měsíci 22.02.2019 14:13 |  
      1 1

      Nesměli by spolu hrát, jednoduché :D

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      Novi.sks     před 3 měsíci 22.02.2019 14:22 |  
      8 1

      Kontumačně 3:0 pro ukrajince, protože protiruský sankce... A je to :)

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        PetCC     před 3 měsíci 22.02.2019 15:08 |  
        10 11

        Rusové můžou být rádi, že je vůbec pustíme do Evropy hrát poháry.

        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

          PetCC     před 3 měsíci 22.02.2019 18:50 |  
          5 1

          No co, já zkátka svinstva neodpouštím. A ničit životy milionům lidí jen pro vlastní zpupnost, to je pro mě svinstvo nejvyšší úrovně.

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      martas2019     před 3 měsíci 22.02.2019 14:43 |  
      2 6

      to je jednoduchý, každý by hrál jen poločas proti vylosovanému týmu

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      Rhu-rhu     před 3 měsíci 22.02.2019 16:42 |  
      2 0

      Vyhrál by Celtic ;-)

  42. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    Sapfa     před 3 měsíci 22.02.2019 14:14 |  
    9 0

    Já myslím, že v téhle fázi už není slabého soupeře, španělský fotbal nám obecně moc nevyhovuje, i když Slavia nyní hraje až nečeským stylem, takže třeba naopak jim náš otravný všudypřítomný press s rychlým přechodem vpřed ten jejich technický ťukes plný kontroly míče naruší a půjde to lépe než s běhavým atletickým soupeřem...já si počkám, až co řekne Jindra a dle toho se začnu bát/těšit, protože Sevillu nakoukanou nemám a kakat strachy předem, jako půlka diskutujících včera tady před zápasem, se nevyplácí :-)

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      Sapfa     před 3 měsíci 22.02.2019 14:15 |  
      3 0

      Sevilla jsou saláťi, na Bělehrad...ééé pardon...na Baku...Trpiš je Bůh! (-;

  43. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    Markus     před 3 měsíci 22.02.2019 14:25 |  
    12 0

    Jsem spokojený, z jejich fotbalu se můžeme lecčemus dobrému naučit a pro hráče to bude další skvělá příležitost se ukázat a zaujmout. Taky sklaplo těm, co nás kritizovali za moc široký kádr, program bude stále náročný, zahrají si všichni co mají formu, nebojím se, že by se někdo z hráčů cítil ukřivděný. Před rokem jsme nevěděli, co s námi kvůli problémům CEFC bude, teď jsme v osmifinále Evropské ligy, to je už sakra úspěch a jsem přesvědčený, že CITIC/SINOBO musí být nadšeni, jak rychle jsme dokázali jejich investice využít. Některé posily se chytnou, některé ne, to je život, ale my z toho i tak dokázali poskládat tým, co má úspěch. Tohle je radost :)

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      kalex     před 3 měsíci 22.02.2019 15:38 |  
      2 0

      S posilama máš recht. Ale věřím, že se Peter i Alex chytnou. No ale hlavně kritici nekopů Jardy, Milana a Miňa... , ti se asi poserou po včerejšku.

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        Markus     před 3 měsíci 22.02.2019 20:27 |  
        3 0

        Škoďákovi to strašně moc přeju, jsem zvědavý, zda tady pro něj padne nejvyšší známka v hodnocení hráčů. Já bych mu jí dal, protože to utkání výrazně ovlivnil. Úspěšně provokoval a šikovně okopával hráče Genku, kteří pak zapoměli hrát svou hru, určitě ho v tu chvíli nenáviděli :) A k tomu pak přidal i ty branky, navíc takovýhle soupeř, u nich doma, pro postup do osmifinále. I s chladnou hlavou, kdy když ne teď :)

  44. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    Lord_Edmund     před 3 měsíci 22.02.2019 14:28 |  
    5 0

    Nejen podle mého názoru nejtěžší soupeř, kterého jsme mohli dostat....ale když chceme hrát Ligu mistrů, tak musíme hrát právě s takovými soupeři. Moc bych si přál , aby nebyl zápas v Edenu formalitou a mohli jsme si to se Sevillou doma rozdat o postup. ...Stále jsem po včerejšku v euforii a už se těším na pondělí.

  45. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    apple_pie     před 3 měsíci 22.02.2019 14:30 |  
    12 2

    Uprimne, spanelske tymy si nepreji nikdy. Vzdy jsou to pro nas ty nejtezsi zapasy s malou pravdepodobnosti na uspech a zaroven proste nejsou pro fanouska tak atraktivni, jako jine (vyjma samozrejme silne spanelske trojky). Argument, ze je to vitez poslednich nekolika rocniku EL je zcestny. To, ze Plzen poslednich par let hraje prim v lize, z ni taky nedela atraktivnejsiho soupere nez treba Sparta nebo Banik. Zaroven je to v ramci Evropy temer ta nejvzdalenejsi destinace (kdyz nebudu pocitat Krasnodar a dalsi neevropske prdele).

  46. .

    Qope     před 3 měsíci 22.02.2019 14:38 |  
    6 3

    Atraktivní soupeř za mě super - a samozřejmě věřím v postup

  47. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    urs (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 14:42 |  
    6 2

    Za mě top soupeř a taky to mam dobré v tom, že kolega z práce je fanda Sevilly. Takže si v den zápasu půjdeme oba rozbít držky do Edenu! :D

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      martas2019     před 3 měsíci 22.02.2019 14:44 |  
      4 8

      co tady v česku španěl hledá? vždyť se nemá ani kam jít najíst, v půl 3 už jsou češi po obědě a v 10 v posteli.

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        urs (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 15:18 |  
        2 0

        Já jsem nepsal, že je Španěl. Jen tam několik let žil a Sevillu, a vůbec španělskej fotbal si zamiloval. Jde do kotle, tak snad nebude mít důvod moc řádit. Budu to klasicky z Jižní sledovat a kdyby zlobil, zasáhnu, neboj! :)

        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

          martas2019     před 3 měsíci 22.02.2019 15:54 |  
          5 10

          ahaaa, já myslel že je to espaňolec :) já taky fandím i Mun1860, ale kdyby hráli s náma, nebylo by žádné dilema

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      bongor     před 3 měsíci 22.02.2019 15:22 |  
      5 0

      Nalož mu ursi!

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        urs (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 15:52 |  
        2 0

        Co se do něj vejde, Bongi! :))

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      kalex     před 3 měsíci 22.02.2019 15:30 |  
      1 0

      Ti pošlu raději půl litra kvalitní slivovice. Je lepší na pysk :()

  48. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    lassiter     před 3 měsíci 22.02.2019 15:26 |  
    5 0

    Koho byste si přáli ve čtvrtfinále?

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        necich     před 3 měsíci 22.02.2019 20:03 |  
        1 0

        Přesně, atraktivní a hratelní...:) Ne jako ti nesympatičtí vaclíkovci.

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      PetCC     před 3 měsíci 22.02.2019 18:46 |  
      5 0

      Někoho atraktivního ... takže asi nějaký ženský! :-)

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        edenian     před 3 měsíci 22.02.2019 18:56 |  
        1 0

        Slavia - Benfica, to stymuje ne?

        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

          Wulfstan (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 21:05 |  
          0 0

          Valencia by taky nevadila :-)

          • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

            edenian     před 3 měsíci 22.02.2019 21:12 |  
            0 0

            Jo to je taky slusna kost :-)

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      p!erreCORE     před 3 měsíci 23.02.2019 10:15 |  
      0 0

      Sevillu

  49. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    Ondráš     před 3 měsíci 22.02.2019 15:28 |  
    10 1

    No tak jestli dáme Sevillu, tak to už EL hladce vyhrajem. Jednoznačně nejtěžší možnej soupeř, ale nádherný město=krásnej výjezd. A oproti Chelsea a Arsenalu snad nehrozí, že se v Edenu vyrojí plno jejich českých příznivců, to vždycky teču.
    Ještě mi tu někdo řekněte, že by nebylo lepší to Dinamo Záhřeb:) Z hlediska fans atraktivní a přitom relativně hratelný. Nu což.

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      Jachym     před 3 měsíci 22.02.2019 16:14 |  
      0 0

      Mluvíš mi z duše. Právě jsem se v práci bavil s kolegou, sparťanským permanentkářem a prý fandou Arsenalu...:-)

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        padre     před 3 měsíci 22.02.2019 19:26 |  
        1 0

        A co tě na té kombinaci překvapuje, když ti jeho "kluci rudí" teď pravidelně dostávají nálož?

  50. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    bububu (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 15:30 |  
    9 1

    OT:
    Jugas na hostování do Bolky
    Sýkora do Liberce

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      JS (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 15:37 |  
      4 9

      Za Sýkoru fakt zklamání.

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        JS (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 18:35 |  
        1 3

        Ale podle tech minusu tu jsou nejspis taci, kteri Sykorovi ten neuspech dostat se do sestavy preji... :(

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        PetCC     před 3 měsíci 22.02.2019 18:45 |  
        0 0

        No Van Buren ho zkrátka předčil.

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        Boss82     před 3 měsíci 22.02.2019 20:29 |  
        5 1

        Ode mě máš plus. Sýkorovi jsem hodně věřil, v mistrovské sezóně patřil ke klíčovým hráčům, doufal jsem, že se do toho zase dostane. Jeho práce s míčem je na české poměry nadstandardní, navíc naběhá každý zápas přes 12 km ve vysokém tempu. Jeho problémy jsou nízká produktivita a častá zranění. Oba problémy si myslím, že jsou řešitelné. Snad u nás ještě neřekl poslední slovo a za půl roku se vrátí ve výborné formě.

        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

          JS (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 20:46 |  
          1 0

          Souhlas.

  51. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 15:47 |  
    11 4

    Já jsem celkem spokojen. Slabého soupeře jsme dostat nemohli a že je pro někoho Sevilla neatraktivní a beze jména to teda zírám. A bez šance taky rozhodně nejsme.

  52. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    Borgetti     před 3 měsíci 22.02.2019 15:50 |  
    1 0

    Tak autobusem nějakých 2700 km, 25 hodin cesty. Já normálně ven nejezdím, tak nevíte jak budou výjezdy pořádat? Respektive jakou dobu před odjezdem už to může být vyhlášený?

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      martas2019     před 3 měsíci 22.02.2019 15:58 |  
      1 10

      blbý je, že jsem koukal na kiwi a přímý volný let tam nevidím. takže to vypadá z Dráždan. Za šestku se to dá pořídít, plus ubytko plus lupen.

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        MIKr.8     před 3 měsíci 22.02.2019 18:38 |  
        13 2

        Udělej nám laskavost. Vypni internet a třeba týden jenom koukej na kiwi. Hlavně nepiš komentáře.

        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

          martas2019     před 3 měsíci 22.02.2019 18:55 |  
          1 16

          komu Vám? já si budu příteli psát co chci, a žádné regulace jako za totáče. tvoje výzva je směšná :-D to jsem e fakt nasmál, že někdo něco takové sesmolí snad i vážně :-D :-D

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      Jachym     před 3 měsíci 22.02.2019 16:10 |  
      2 0

      Výjezdy budou pravděpodobně pořádat Odbor přátel (byl jsem s nimi např. v Kodani), Fanklub, Tribuna Sever. Sleduj jejich weby.

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        Borgetti     před 3 měsíci 22.02.2019 17:28 |  
        0 0

        Ok, díky, zvolil bych nejlépe leteckou dopravu poprvé v životě :-)

        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

          PetCC     před 3 měsíci 22.02.2019 18:44 |  
          0 0

          Někde jsem zahlídnul v diskuzích spoj z Vídně.

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      cunak     před 3 měsíci 22.02.2019 17:48 |  
      3 1

      Autobus, který smí jet MAXIMÁLNĚ 100 km/h opravdu 2700km za 25 hodin neujede.

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        Gillan     před 3 měsíci 22.02.2019 18:27 |  
        2 4

        Ještě když k tomu člověk připočítá povinné přestávky, je z toho přes 40 hodin, jen to hvízdne.Jel jsem busem z Říma a trvalo to přes 20 hodin

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        jufoun (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 20:21 |  
        1 0

        My jeli do Porta na Euro 30 hodin osobákem, cca 3.000 km. A to jsme to nějak nešetřili :)

  53. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    smichov_2     před 3 měsíci 22.02.2019 16:07 |  
    2 13

    Pamatuji, když jsme spolu hráli na Strahově v LM, to si nás pěkně namazali na chleba, u nich i u nás. Jiná liga a jiný level. Nemyslím, že se od ty doby zas tak moc změnili, oni, ani my. Je třeba být realistický a nastavit priority: 1) Liga. 2) Český pohár. 3) Utopický postup přes Sevillu.

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      martas2019     před 3 měsíci 22.02.2019 16:11 |  
      2 8

      tomu říkám optimizmus :) :/

  54. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    p!erreCORE     před 3 měsíci 22.02.2019 16:07 |  
    0 0

    ja 19.2. a dnes jmeniny ;)

  55. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    martas2019     před 3 měsíci 22.02.2019 16:15 |  
    5 16

    s tim murisem a jugasem to vypadá jako nějaká předdohoda ohledně komlihy ne? blbý je že máme moc dobrých hráčů, trochu mne ten jugas překvapil, přeci jen kudela zas trochu spadl (včera notným podílem pomohl kolářovi k tomu golu) a jugas by mohl zústat jako kvalitní alternace. se Sýkorou až tak problém nemám, zahrál skvěle v tenkrát
    v Příbrami, ale pak se mi nelíbil, a ted máme hráče, které je potřeba vyzkoušet.

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      sicilianbrno     před 3 měsíci 22.02.2019 17:20 |  
      7 1

      Náhrada na století je Král, který je hlavně stoper, ale ukazuje, že mu DZ taky půjde skvělé, tudíž za Jugase tu náhrada je a já Kubovi přeju štěstí a základní sestavu...

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        sicilianbrno     před 3 měsíci 22.02.2019 17:20 |  
        0 0

        Ach ten editor opravování textu...* Na stoperu

        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

          PetCC     před 3 měsíci 22.02.2019 18:42 |  
          3 0

          A já to pochopil tak, že Král u nás bude hrát do 120! :-)

  56. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    o5aradecek     před 3 měsíci 22.02.2019 16:20 |  
    13 2

    Uteklo cca 180 minut od losu EL a Jindra už podle mě viděl sestřih minimálně pěti zápasů našeho příštího pohárového soupeře. :-)

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      pehacko     před 3 měsíci 22.02.2019 16:22 |  
      6 1

      jindra se na ne dival uz cestou ze zapasu! jindra je totiz borec a vedel to predem!

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      rak (přítel SN)     před 3 měsíci 22.02.2019 16:33 |  
      2 2

      Jasně. Okamžitě se tomu věnuje a ani zatím neměl čas někam říci, co si o tomto soupeři myslí. Pořád se neobjevily reakce.
      Jak jsem včera viděl sestavu, hned jsem chtěl napsat, že tímto musel Genk zaskočit. V Praze se jejich trenér chlubil, že nás mají dobře nasledované. Toto určitě nemohl čekat. Pak jsem se ale raději díval a nic nepsal. To překvapení soupeře asi nebyl hlavní důvod. Důvody Trpiš vysvětlil. Jak byl kritizován za Plzeň, tak teď ho opravdu nikdo kritizovat nemůže. Vyšlo to dokonale. A vůbec, těžko si vzpomínám, kdy jsem viděl Slavii hrát v Evropě takto dobře, tedy i s koncovkou (i když tam je vždy třeba i trochu štěstí)
      Tak teď vymyslet něco na Sevillu.

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      smichov_2     před 3 měsíci 22.02.2019 16:58 |  
      4 0

      U Sevilli je nejvražednější protiútok. Stačí, že se ti standardka trochu nepovede, odrazí se to od prvního hráče, najednou 3-5 jejích sprintérů jede jako vítr na jednoho nebo dva obránce. Neskutečný.

  57. Trpis v Olomouci

    Mike     před 3 měsíci 22.02.2019 17:18 |  
    6 0

    Tak Jindra byl spatren v Olomouci u Jilku na kave, jak s trenerem Sigmy probiraji Sevillu. Zitra tam shledne Matouska, a pak pojedezppojede zpet udelat pripravu na Slovacko. Vzal si s sebou ridice, aby cestou zpet shlednul na tabletu Boleslav- Jablonec s Jugym. Takhle mame cinorodeho trenera, ktery pracuje 20 hodin denne.

  58. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    Eskaes     před 3 měsíci 22.02.2019 17:31 |  
    3 0

    Řek bych, že vím, jak tenhle dvojzápas skončí! Postoupí tým se S na začátku a A na konci. ;-)

    Horší, lepší...v téhle fázi?! Já chtěl Londýňany, ale to je život.

  59. Sevilla FC

    tobro     před 3 měsíci 22.02.2019 17:59 |  
    3 9

    Tak jsem si přečetl, co si o nás myslí budoucí soupeř, a vypadá to, že jsou zdravě namyšlení, ale nic nepodceňují. Velmi dobře si pamatují, jak je zaskočila Sigma (hlavně u nich doma v prvním zápase) a jednoduše řečeno, mají respekt, byť dobře ví, že jsou favority. Úkol pro média: Obden článek "jací že to jsou pašáci" a jak na ně SKS nemá!
    !!! SKS4EVER !!!
    P.S.
    Dneska fanit Dukličce! .. ;-)

    • Re: Sevilla FC

      Ondráš     před 3 měsíci 22.02.2019 18:06 |  
      6 3

      Dobře..a proč vlastně, že máme Dukličce fandit?
      Jinak ta Sevilla je krutá. Musíme spoléhat na brutální podcenění, jinak si nedovedu představit, že je dáme. To třeba u Interu jsem ten fantas na postup měl, tady ale fakt ne.

      • Re: Sevilla FC

        tobro     před 3 měsíci 22.02.2019 18:13 |  
        3 11

        Néé fandit, ale fanit, Ty.seš tu asi novej, co?!!

        • Re: Sevilla FC

          Pepino44     před 3 měsíci 23.02.2019 09:10 |  
          2 0

          Já mám takový dojem, že takovéto výrazy se používaly na oficiálkách, tady se nějak moc nepamatuji, ale je možno, že se pletu protože jsem pročítal obě diskuse.

  60. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    PetCC     před 3 měsíci 22.02.2019 18:40 |  
    1 0

    Vzhledem k tomu, že 7.3. hrajeme ve Španělsku, pořád platí, že na Bohemce budeme v neděli 3.3.?
    A co další zápas, doma s Ostravou, to asi bude v pondělí, co?

    Člověk musí mít jasno, aby si mohl srovnat plány :-)

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      Borgetti     před 3 měsíci 22.02.2019 18:49 |  
      2 0

      Slavia - Ostrava už oficiálně 10.3. v 17:30.
      Snad to posunou na pondělí jak píšeš.

  61. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    goofy38     před 3 měsíci 22.02.2019 18:47 |  
    1 0

    Tak jak byste to postavili proti Seville? Nejvyšší čas sem hodit sestavy! :D

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      martas2019     před 3 měsíci 22.02.2019 18:52 |  
      2 12

      kuciak - coufal deli MNN zelený - suk král - stoch ševčík olayinka - MvB

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      Borgetti     před 3 měsíci 22.02.2019 18:54 |  
      2 0

      Tak nějak podobně jako včera. Taky je bude třeba furt napadat.

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      wimpy     před 3 měsíci 22.02.2019 22:46 |  
      0 0

      Těma dnešníma přestupama a hostovačkama se to trochu zůžilo.

  62. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    ezechiel     před 3 měsíci 22.02.2019 19:26 |  
    0 1

    Podle mě nejtěžší možný soupeř. Sevilla stejně jako Salczburk nepodcení vůbec nikoho a bude to neskutečná zkušenost a další známka toho, na co Slavie skutečně má. Rozhodně neodchodí půlku zápasu jako nedávno Villareal.

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      carevitchando     před 3 měsíci 22.02.2019 20:12 |  
      3 2

      Já se musím přiznat, že z losu jsem rozmrzelej, velmi těžký soupeř, který EL vyhrává pravidelně a přitom ne úplně sympatickej mančaft, co se týká atraktivity...Navíc hrál letos už v Olmíku, chtělo to něco novýho. Ale někdo už je zastavit musí :-)

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        bongor     před 3 měsíci 22.02.2019 21:22 |  
        4 0

        Sevilla má šesté nejvyšší hodnocení ze všech evropských klubů,tedy i z těch co hrají LM.To je výzva!!

  63. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    Leksel     před 3 měsíci 22.02.2019 21:33 |  
    2 0

    Tak myslím, že je to slušná výzva hrát s týmem, který poměrně nedávno exceloval vítězným hattrickem ve finále EL. Je to velký silný tým, což ale nikterak neznamená, že zastavit ho je utopie. Po našem včerejším velkolepém galapředstavení mám v hlavě optimistický scénáře!

  64. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    JaymzBond     před 3 měsíci 23.02.2019 10:00 |  
    3 0

    Pokud někoho tato informace minula, tak Sevilla hraje dnes od 16:15 domácí ligový zápas s Barcelonou.

  65. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    Harvey     před 3 měsíci 23.02.2019 10:43 |  
    0 3

    No bude potřeba hrát tvrdě do těla a s maximálním nasazením. Trochu se bojím španělské techniky, tam bude 4 - 5 Trossardů a všechny zdvojit nemůžeme. Když jsem viděl, jaký může mít Bořil problémy s Kayambou, co potom s frajerama z La Ligy. (To není nic proti Bořilovi, hraje na hranici sebeobětování, byť někdy hloupě fauluje. Mám obavu o všechny obránce jak to zvládnou)

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      martas2019     před 3 měsíci 23.02.2019 11:32 |  
      1 6

      mít obavy a bát se ještě nikomu úspěch nedodalo, věř tomu

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      donford     před 3 měsíci 23.02.2019 11:57 |  
      1 0

      Věřím, že proti Seville kluci nastoupí sice s pokorou, ale taky s radostí, proti komu že si to mohou zahrát. Obavy si asi moc připouštět nebudou. Hodně bude rozhodovat naše fyzická připravenost, protože kluci španělský budou hodně kombinovt a naši mezi nimi lítat. Takhle lítal Král proti Genku celý zápas, a pak říkal, že takhle těžký zápas nikdy za celý fotbalový život nehrál. Možná, že by nám mohl být jakýmsi ukazatelem domácí zápas Olomouce, kde rychlostně, kombinačně i fyzicky Olmik vydržel a teprve na konci dostal branku, když sám při svém nasazení několik tutovek spálil. Podobně jsme takhle hráli i my proti Španělům tam. A vedli dokonce 2:0.

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        Gillan     před 3 měsíci 23.02.2019 12:30 |  
        1 3

        To bylo predkolo, formalita, tohle bude uplne jinej zapas.A prvni zapas hrajeme v Seville.Urcite bude Sevilla chtit rozhodnout uz doma.O!mik tam dostal trojku a to se jiste ani nezpotila.Dnes se uvidi, jak na tom Sevilla je.

        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

          JaraK     před 3 měsíci 23.02.2019 13:46 |  
          0 0

          Hned říkám, že co napíšu není v negativním smyslu, jsem založením spíše optimista a i na těch případných negativních věcech mám vždy snahu najít pozitivní stránky:)
          Na nějaké diskusi někdo shrnul domácí výsledky FCS v letošní EL - 3:0 (OL), 5:1, 3:0, 6:0 a 2:0 (Lazio), což budí chtě nechtě respekt. Jen tím chci říct, co většina ví, a to že první zápas rozhodne. Pokud u nich uhrajeme přijatelný výsledek (v nějž věřím), venku už zdaleka tak suverénní nejsou (2xprohra).

        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

          JaraK     před 3 měsíci 23.02.2019 13:47 |  
          2 0

          Hned říkám, že co napíšu není v negativním smyslu, jsem založením spíše optimista a i na těch případných negativních věcech mám vždy snahu najít pozitivní stránky:)
          Na nějaké diskusi někdo shrnul domácí výsledky FCS v letošní EL - 3:0 (OL), 5:1, 3:0, 6:0 a 2:0 (Lazio), což budí chtě nechtě respekt. Jen tím chci říct, co většina ví, a to že první zápas rozhodne. Pokud u nich uhrajeme přijatelný výsledek (v nějž věřím), venku už zdaleka tak suverénní nejsou (2xprohra).

          • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

            JaraK     před 3 měsíci 23.02.2019 13:49 |  
            1 0

            Hmm, to je kouzlo psaní příspěvků z mobilu, někdy se ztratí a někdy odešlou dvakrát:( Za zbytečné zdvojení se omlouvám.

          • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

            Gillan     před 3 měsíci 23.02.2019 15:35 |  
            2 2

            S tim souhlasim.Vidim to stejne.

  66. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    pethead (přítel SN)     před 3 měsíci 23.02.2019 11:13 |  
    5 1

    Tak vám nevím... vaše pesimistické problémy na mou hlavu. To já řeším zásadnější dilema. Do 7. 5. jsem totiž v Londýně. Myslíte, že je ze statistického hlediska velký risk si to tam prodloužit do 10. 5., když jsou devátého odvety semifinále EL? Nejde mi ani tak o to, jestli v SF budeme a jestli dostaneme někoho z anglánů, to je celkem jasnačka. Jde mi spíš o to, jestli budeme hrát první doma, nebo venku...;)

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      martas2019     před 3 měsíci 23.02.2019 11:30 |  
      1 18

      koho toto zajima ....

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 měsíci 23.02.2019 14:29 |  
        6 3

        Každýho kromě takovýho rudýho trollího lejna jako jsi ty.

        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

          martas2019     před 3 měsíci 23.02.2019 14:53 |  
          0 11

          vyjímečně reaguji na tvůj nick - vypni si moje komentáře. hulváte.

          • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

            necich     před 3 měsíci 23.02.2019 19:23 |  
            7 0

            Kdo chce rány rozdávat, musí je umět přijímat. Tvá reakce na petheada byla zbytečná. Rád provokuješ, tak pak nebul když ti dá někdo virtulálně do držky..

        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

          Gillan     před 3 měsíci 23.02.2019 15:33 |  
          1 9

          Už bys ten ban potreboval.Tva drzost je stale vetsi.

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      Agbik     před 3 měsíci 23.02.2019 12:57 |  
      4 0

      Tomu říkám pozitivní přístup!! :-)) JA odpověď je - první semifinále hrajeme doma. :-)))

  67. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    Qope     před 3 měsíci 23.02.2019 18:35 |  
    5 2

    Je jeste otevrene prestupní okno? Já že mam malej recept na Sevillu, po tom co jsem koukal na zápas Sevilla - Barcelona. Neni to nic složiteho prostě koupíme Messiho ...

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      vikik_vikik     před 3 měsíci 23.02.2019 18:41 |  
      3 0

      hoši neviděl bych to černě, když tam Vaclikovi kopnul tři kousky nějakej Messi, tak mu tam Milan aspoň jednoho čutne taky :-) , a když nečutne, tak zavěsí hlavou z 20-ti metrů, jak je jeho zvykem :-)

      • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

        Max1     před 3 měsíci 23.02.2019 18:48 |  
        4 7

        Vaclík je asi nejpřeceňovanější českýc hráč a golman obecně, doteď jsem nepochopil proč ho sevilla vůbec kupovala.

        • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

          necich     před 3 měsíci 23.02.2019 19:18 |  
          5 1

          Asi aby chytal... Což zatím evidentně dělá...

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      tobro     před 3 měsíci 23.02.2019 22:13 |  
      1 4

      Já bych ho nekupoval, stačí hostovačka bez opce do konce sezóny. Vyhraje s náma EL a pak ať si klidně de.
      Prostě, co.sme.si, to.sme.si, hlavně žádnej stres, že jo... :-)

    • Re: Los Evropské ligy: Sevilla

      Leksel     před 3 měsíci 23.02.2019 23:09 |  
      0 1

      To je megarecept a jak je to jednoduchý, božínku! Ty patříš do realizačního týmu, Qopíku, to je jasňačka! Takže Sevillu si už odškrtávám. Díky

  68. Re: Los Evropské ligy: Sevilla

    Tomassks     před 3 měsíci 24.02.2019 00:57 |  
    0 2

    Co jsem tak koukal na dnešní sestavu Sevilly tak jsem se docela zhrozil, Banega - Inter, Valencia, Rog- Neapol , Jesus Navas- Man.City, Kjaer - Fenerbahce Wolfsburg, Mercado - River Plate , El-Hadidi- Barcelona , Gonalons- Lyon, Nolito- Benfica, Vidal - Barca, Andre Silva - Porto, začínám pochybovat o té hratelnosti jak někteří tvrdí.

SN na Facebooku

Oficiální Facebook žen