Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 1. kolo

Cestu za obhajobou titulu začala Slavia málo vídanou kanonádou v Českých Budějovicích.

Výsledek 6:0 hovoří za vše a asi mohu s čistým svědomím říct, že tenhle zápas patří k těm nejpovedenějším za dlouhé roky mého hodnocení. Slavii ideálně vyšel úvod zápasu, když se hned v 1. minutě prosadil Standa Tecl a následně v 5. minutě po prvním rohu Honza Bořil. Pro domácí to bylo těžké KO a i když se ještě pokoušeli pomyslně vstát a bojovat, tak je nakonec stejně srazily další chyby v obraně a skvělý výkon sešívaných. Za mě to tedy byla velká paráda a tak dominantní vstup do ligy jsem nečekal. Potěšen jsem byl i hladovostí Slavie, která makala až do konce a zápas už jen nedohrávala za rozhodnutého stavu.

Vstup do soutěže tedy ideální a opět vypadáme velice silně. Jen se nenechme přespříliš uspokojit pohodlnou první výhrou. Přeci jen nám od samotného začátku hrálo vše do karet a takový start se bude opakovat jen těžko. Navíc domácí nám zápas ulehčili sice sympatickou, ale přeci jen až naivně otevřenou hrou. Dopředu sice hráli docela dobře, ale směrem dozadu doslova hořeli, na čemž se pravděpodobně podepsalo i několik letních změn v sestavě. Uvidíme, jak nám to půjde proti silnějším soupeřům nebo zaparkovanému autobusu. Po včerejšku ale není moc důvodů nebýt optimistou. Tahle silná Slavie rozdává fotbalovou radost plnými doušky.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 8 - Hrál se otevřený fotbal a směrem dopředu byly Budějovice celkem nebezpečné. Třikrát ale ztroskotali na výborném Kolářovi. Ten si vedl i velice přesně při riskantní rozehrávce. Vybavuji si snad jen jeden špatně rozehraný míč.

Vladimír Coufal - 7 - Podobně jako celá Slavia i Vláďa odehrál zápas s přehledem a velmi nadstandardně.

David Hovorka - 7 - Po dlouhém zranění se vrátil rovnou do základní sestavy, čímž jsem byl celkem překvapen. Stejně tak mě překvapil i Davidův výkon, na kterém nebylo poznat, že by hrál po dlouhé době. Hovorka byl sebevědomý a konstruktivní, zaujal i výlety do útoku.

David Zima - 7 - Klidná síla. Nebyl tak výrazný jako parťák Hovorka, kterého na hřišti pro jeho aktivní styl nepřehlédnete, ale i tak David podal podobně kvalitní a jistý výkon. Jediný problém měl po trochu smolné ruce před vápnem, z přímého kopu však domácí pálili nad.

Jan Bořil - 8 - Našemu kapitánovi zápas sedl a patřil k nejlepším hráčům na hřišti. Vstřelil druhou branku po dobrém zavření zadní tyči. Gól mohl dát ještě jeden, když se prosadil k důrazné hlavičce, která mířila těsně vedle.

Ibrahim Traoré - 7 - Zápas odehrál v pořádku a jistil kreativní duo Ševčík - Stanciu.

Lukáš Masopust - 7 - Nepatřil k nejvýraznějším hráčům, nakonec se ale gólově prosadil, když dobře doplnil Tecla a dohrál situaci. Předtím ještě jednou zajímavě pálil ze střední vzdálenosti.

Nicolae Stanciu - 9 - Špičkový výkon! Nahrál na Teclův druhý gól, akci před jeho třetí trefou zase fantasticky založil. Přesně také rozehrál roh před brankou Bořila. Takových oku lahodících momentů měl v zápase víc. Rozdílový hráč, desítka byla blízko.

Petr Ševčík - 8 - Stanciu mi přišel ještě o fous lepší, i Ševčík ale odehrál vynikající zápas. Sledovat ty dva při vzájemné spolupráci byla čirá fotbalová radost. Ševčík krásně vyslal za obranu Tecla při jeho první brance a pomohl mu i ke zkompletování hattricku přesným sklepnutím před prázdnou branku, což bylo opět technicky brilantně provedeno.

Lukáš Provod - 7 - Poctivý i fotbalově uspokojivý výkon. Lukáš se vypracoval na rovnocennou konkurenci pro Olayinku.

Stanislav Tecl - 10 - I slepý holub našel zrno! Nic proti Standovi, který patří k nejsympatičtějším hráčům, ale v minulé sezóně byla jeho gólovost skutečně žalostná (ostatně samo za sebe hovoří, že ji včerejším zápasem vyrovnal). A jsem rád, že to Tecl takto velkolepě protrhl a doufám, že nejde jen o ojedinělou vlaštovku. Při první brance vyřešil únik skvěle, při zakončení byl pod tlakem a nebyla to úplně jednoduchá situace. U druhé trefy měl i potřebné štěstí s tečí bránícího hráče. A při třetí brance byl zase ve správný čas na správném místě. Kromě toho do značné míry připravil gól i Masopustovi. Zasloužená maximální známka!

Tomáš Holeš, Peter Olayinka, Petar Musa, Ondřej Kúdela a Ondřej Lingr nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

1. - Neděle 23. 08. 2020 16:30

Fortuna liga, 2020/2021
0 - 6
0 - 3
SK Dynamo České Budějovice
SK Dynamo České Budějovice

SK Slavia Praha

Komentáře (96)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    witty13     před 4 lety 24.08.2020 15:48 |  
    1 15

    Osobne jsem mel pocit, že Ševčík je lepší než Stanciu, ale jinak souhlas!

  2. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Dresco     před 4 lety 24.08.2020 15:51 |  
    15 3

    Stanciu byl podle mě lepší než Tecl, ale zase pokud to bereme podle toho kde mají hráči svůj standard, tak hodnocení chápu :-) Snad tento zápas Teclíkovi dodá sebevědomí.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 24.08.2020 16:40 |  
    6 11

    Kolář měl minimálně dva výkopy do zámezí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      pehacko     před 4 lety 24.08.2020 16:44 |  
      11 5

      Ukřižovat ho za to!!!

  4. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    cvočkař Danda     před 4 lety 24.08.2020 16:44 |  
    2 0

    Velmi povedený vstup do ligy.Už se téším na zápasy se silnéjším soupeřem a hlavňe na zápasy v předkole LM.Podle mne byly nejlepší Nico Petr a Standa.

  5. Standa Tecl

    Cross     před 4 lety 24.08.2020 16:53 |  
    7 22

    “Slepý holub našel zrno”. To je, Alanore, skvělá charakteristika a dál jsi k Teclovi už nic psát nemusel....(:-))). Je fajn, že se teď trefoval, ale Paganini z něj uz fakt nevyroste. Ono totiž zvláště v pohárových zápasech toho zrna na zemi moc nebude, a tak se Standa vrátí ke svým standardním číslům - do deseti branek v lize. Nedovedu si predstavit, ze by skóroval byť v Evropské lize, natož v LM.

    • Re: Standa Tecl

      kjandourek (admin)     před 4 lety 24.08.2020 16:55 |  
      23 5

      Jojo... u hráče, který se už trefil na Machesteru City, či v Neapoli.... případně jistil postup do základní skupiny LM gólem v Mariboru, je velice těžké si představit, že dává nějaký gól v Evropě :-)

      • Re: Standa Tecl

        Cross     před 4 lety 24.08.2020 17:06 |  
        7 10

        KJ, vedeš příliš komplikované úvahy. Hrot - a obecně proměňování šancí - je v Evropě zkrátka naše nejslabší stránka. Jsme v této činnosti minimálně na úrovni LM nekonkurenceschopní. A Standa to nevylepší. Kolik jsme v loňské sezóně dali gólů? Bořil dva. Souček. Olayinka. V Celkem osmi zápasech...

        • Re: Standa Tecl

          kjandourek (admin)     před 4 lety 24.08.2020 17:08 |  
          9 2

          Souček dva... a ten Masopustův v Kluži se nepočítal proč?

          • Re: Standa Tecl

            pehacko     před 4 lety 24.08.2020 17:11 |  
            11 2

            Jeste ze nedal nejakeho gola milan skoda, ten by se jeste odecital!

            • Re: Standa Tecl

              Marek3     před 4 lety 24.08.2020 17:21 |  
              4 3

              Nedal ale v Dortmundu vybornej :)

          • Re: Standa Tecl

            Cross     před 4 lety 24.08.2020 17:57 |  
            2 5

            Za chybu se omlouvám. To přece ale na věci - o níž se bavíme - nic nemění. Dva góly levý obránce, dva defenzivní záložník a dva - připomínám - v osmi zápasech křídla. Hrot nula.

            • Re: Standa Tecl

              kjandourek (admin)     před 4 lety 24.08.2020 18:23 |  
              11 5

              No tak dali jsme šest branek.... a ty jsi na třetinu zapomněl.... pokud k tomu přistupuješ takhle, není se co divit, že ti připadá, že jich dáváme málo....

              Ano, loni na podzim jsme neměli jasnou útočnou jedničku - Milan se dlouho trápil, Standa po zranění ještě nebyl ve formě, Musa byl ještě v Liberci.... Museli jsme to uhrávat týmovostí a góly tak dávali hráči, kteří vyplavali na hrotu nečekaně.... a co si budeme povídat branky Bořila (obě), Olayinky i Součka v Dortmundu, to pro mě byly góly od hráčů, kteří se objevili na hrotu a počínali si tam jako hroťáci - tp je výhoda systému, kterým hrajeme a kdy se do koncovky dostává s výjimkou Koláře a stoperů celá sestava...

              • Re: Standa Tecl

                Cross     před 4 lety 24.08.2020 18:42 |  
                4 4

                KJ, mi se na Tobě líbí ta schopnost pracovat s detailem a rozvinout ho do plnohodnotné názorové syntézy.

      • Re: Standa Tecl

        Marek3     před 4 lety 24.08.2020 17:18 |  
        3 5

        Ma's pravdu ale na druhou stranu se ted Standa trefil poprve od zapasu s Jablonce, to bylo kolik? Mozna 10-11 zapasu bez golu? Myslim ze neexistuje zadny slavista ktery by mu to nepral - ja povazuji Tecla za vzor sportovce Co se tyce moralni stranky a chovani na hristi- ale tyhle tri goly proti Budejkam (s hrozivym golmanem) musi potvrdit v dalsich kolech. Nikomu bych to nepral vice a s dvojici Tecl- Musa bychom byli smrtici.

        • Re: Standa Tecl

          kjandourek (admin)     před 4 lety 24.08.2020 18:39 |  
          7 3

          Ovšem teď se nebavíme o loňské sezóně.... Standa byl v loňském roce po jednom z nějtěžších zranění, co může fotbalistu postihnout... Souhlasím s tím, že fazónu neměl kdovíjakou, ale to jsou loňské sněhy. Teď má za sebou letní dril, vypadá fyzicky velice v pohodě, což takovému typu hráče vždycky přidá ten důležitý rozdílový čas na to, být u míče o zlomek vteřiny dříve.... a to kolikrát stačí.

          A propó: Standa se trefil proti Jablonci v základní části, kde jenom tak mimochodem i zařídil penaltu a vypracoval druhý gol pro Holeše.... A potom? Odehráli jsme devět zápasů.... a Standa v Ostravě nastoupil až na druhou půli, proti Zlínu nehrál protože měl stopku za červenou.... a po zisku titulu nenastoupil proti Jablonci, a v Liberci odehrál poslední půlhodinku...... Takže zase kolik zápasů bez gólu? Pět v základu a dva na 30+... takže když je vezmeme jako jeden, tak se zastavíme na čísle šest.... to není 10-11... i kdybychom k tomu připočetli ty dva přípravné zápasy, tak se na tu sumu pořád nedostaneme...

          • Re: Standa Tecl

            Marek3     před 4 lety 24.08.2020 19:06 |  
            1 4

            Hele v pohode, ja se nehadam, jen si myslim ze je stale prilis brzo na nejake predcasne zavery. Prave v tom zapase s Jabloncem hral vyborne a uz to vypadalo ze se chyti a bohuzel se tak ne stalo. Ty rikas ze se nebavime o minule sezone ale tvoje uvodni poznamka byl zalozena na golech v Evropskych soutezich jeste z jeho pusobeni v Plzni jestli se nemylim. Proto jsem poukazal na zapasy z blizsi minulosti kde mas pravdu ze to bylo spise 8-9 i s pratelakama. Co se tyce Standovi fyzicke kondice a formy tak tu trener u nej chvali jiz v zime a on hral skutecne vyborne az na tu produktivitu. Co se asi snazim rici je ze je velky rozdil mezi hattrickem proti Budejkam a klicovych golech v Evrope o kterych se zminil Cross. Ja doufam ze duo Tecl-Musa by mohlo byt zabijacke.

            • Re: Standa Tecl

              kjandourek (admin)     před 4 lety 24.08.2020 23:10 |  
              4 2

              Já se taky nikterak nehádám, jenom se snažím argumentovat fakty.... Jako první jsme reagoval na to, že si kolega neumí představit, že by dával góly i v Evropě... tak já si to prostě představit dovedu... proto poukazuji na to, že už nějaké góly v Evropě dával...
              loňská sezóna mu nevyšla - na podzim byl po zranění... s každým ta roční absence může zamávat jinak - Hovorka byl po první plastice křížových vazů za řekou také celou sezónu špatný.... teď se zdá, že po plastice druhého vazu už to má jinak....

      • Re: Standa Tecl

        Cross     před 4 lety 24.08.2020 18:06 |  
        2 10

        Pro stromy nevidíš les. Ale já se nijak nezlobím. Máme vpředu Tecla. A to je o hodně lepší, než kdybychom tam měli třeba Sáčka (:-))). Mysleme pozitivně...

        • Re: Standa Tecl

          kjandourek (admin)     před 4 lety 24.08.2020 18:28 |  
          12 5

          No tak tvrdíš, že si nedovedeš představit, že by Standa dal gól v Evropě...přitom právě on už ukázal, že když je v optimální fyzické i psychické kondici, tak góly umí dávat i na mezinárodní scéně.... v Plzni hned po přestupu se trefil v Neapoli i v odvetě, v létě při výhře v Mariboru 1:0, která definitivně stvrdila postup do skupily LM a tam srovnával dvacet minut před koncem zápasu na City na 2:2....

          To jsou zkušenosti, které mu nikdo nevezme....

          Dále u nás ve dvojzápase s Kyjevem na něj byla penalta a v odvetě dal regulérní gól, který zrišili sudí kvůli hodně spornému ofjadnovému postavení Deliho, který rukama nad hlavou dával najevo, že se hry neúčastní, ovšem narazil do něj vracející se bek.... Standa udělal všechno zcela správně...

          Suma sumárum: v okamžicích, kdy byl nahoře - a že teď by na tom po soustředění mohl být podobně - dával góly i na nejvyšší úrovni.... tak proč bychom si nedovedli představit, že tomu bude tak i teď....

    • Re: Standa Tecl

      Carlito1892     před 4 lety 24.08.2020 17:48 |  
      6 2

      No pamatuju si, jak pred lety na bohemce jsem videl utok Skoda - Hartig a rikal jsem si, ze nic horsiho byt nemuze. Pak Skodak prestoupil k nam a taky jsem to nechapal... Jak to bylo postupne dal, vsichni vime.... Spoustu veci si nedovedeme predstavit ;)

    • Re: Standa Tecl

      Qope     před 4 lety 24.08.2020 18:13 |  
      7 4

      Dávám do placu sázku, že Standa dá letos více golů než 10 :-)

      • Re: Standa Tecl

        o5aradecek     před 4 lety 24.08.2020 23:28 |  
        1 1

        Když mu vydrží zdravíčko, věřím tomu. :-)

      • Re: Standa Tecl

        donford     před 4 lety 26.08.2020 15:39 |  
        1 0

        Ja dělat sázkovou oponenturu dělat nemohu, protože, pokud se nezraní (tzv. vis major), tak vřele souhlasím. Přijde takovej úplně na góly nadrážděnej. Jen vrčet. :-)

    • Re: Standa Tecl

      martyni (přítel SN)     před 4 lety 24.08.2020 20:02 |  
      14 2

      Mě ta charakteristika teda neprijde "skvela", ale zbytecne ponizujici. Jasne, Standa v minule sezone nebyl produktivni, muzeme si z toho delat srandu, ale mne tohle prirovnani zni spis trapne a prijde mi za hranici vkusu. Preju Standovi, at jeste mnohokrat v sezone ukaze, ze si to nezaslouzil.

      • Re: Standa Tecl

        Dr. Fe1     před 4 lety 24.08.2020 23:32 |  
        4 7

        Přesně. Podepisuji. Standa je dříč a herně byl už na jaře hodně dobrý. A shazovat ho teď, že na to stejně nemá a kdesi cosi - to je podpásovka vůči jednomu z našich nejvěrnějších hráčů. Standa ukázal, že na to má a může být i gólový.
        Už jsem to psal na jaře, že doufám, že se na stará kolena stane gólovějším podobně jako kdysi Standa Vlček. Ten byl taky v mládí velký palič a ve "stáří" se to hodně zlepšilo. Dával mnohem víc gólů. Kéž by šel Standa Tecl stejnou cestou.

  6. *

    bramburek (přítel SN)     před 4 lety 24.08.2020 17:07 |  
    10 0

    Šéva klidně 9, a Nico 10, ale to je jen detail... ale je to neskutečná dvojka ve středu pole, to je opravdu radost se na takový hráče koukat, a jsou čím dál lepší, máme se v týhle sezoně na co těšit... miluju takovýhle technický, rychlý, a nesmírně šikovný playery...

    Jinak - před 15 dny bylo ukončeno hlasování v anketě Slávista jara, bude to vyhlášeno ještě letos?

    • Re: *

      o5aradecek     před 4 lety 24.08.2020 23:24 |  
      5 0

      Ševa a Nico opravdu koncert. V neskutečný rychlosti, nápaditost, přihrávky, kvalita. Jsem rád, že nejsou "nadlidi", ale slávisti! :-)) Opět na dálku virtuálně zdravím pana Vízka.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 24.08.2020 17:21 |  
    12 13

    Dobrý podvečer přeji Vám všem.
    Děkuji Alanorovi za zhodnocení zápasu a ohodnocení výkonu jednotlivých hráčů.
    Když jsem to u dobré kávy porovnal s tím, jaké jsem dal známky hráčům já, tak se rozcházíme jen minimálně :-)).
    Já bych spíše vyzdvihl způsob naší hry, a jak jsme Budějovice celý zápas nepustili do žádné vážnější šance.
    Nesouhlasím s názorem, že nám to nabídli svými chybami, to jsou od "budějčáků" kecy v kleci.
    Hned první gól Standy Tecla byla ukázka fotbalové krásy a umění.
    To, že jsme hráli v rychlosti a zužitkovali nacvičené signály (viz druhý gól), to přeci byla zásluha našich hráčů.....
    Niko Stanciu je fotbalovým myšlením o parník před ostatními a jsem moc rád, že se mu Petr Ševčík opravdu velmi rychle přibližuje. Je radost se na ty dva kluky koukat, jak si rozumí.
    Mám i obrovskou radost z výkonu Davida Hovorky. To jak prožíval každý souboj a jak se povzbuzoval navzájem s dalšími kluky, to byla radost z fotbalu. Věřím, že zápasovou praxí se David dostane ještě o "štok vejš" a zdraví mu bude držet...... :-)).
    A pomalu se nám začíná vybrušovat další kousek a tím je Lukáš Provod. Získává zkušenosti zprava i zleva, chodí do kombinací i na hrotu, dokáže vzít balon (ještě zapracovat na některých nepřesných příhrách) a jeho výdrž je už teď úctyhodná. Jen tak dál Lukáši :-)).
    Tím chci za výkon poděkovat všem klukům. Nikdo nemachroval, všichni makali a pomáhali si navzájem.
    Úsměvná byla situace, když dostal Tecl žlutou kartu. Nejprve dva fauly na něj a .......Zelinko, Zelinko.... to se Ti nepovedlo :-((.
    Jak řekl pan Tvrdík na tiskovce........ buďme pokorní a přitom bojovní a trpěliví. Víme co chceme hrát a jak chceme bojovat.
    A ještě pár postřehů.
    Pan Mádl se začíná opravdu zesměšňovat a směr jeho uvažování je už na hranici diagnozy jedné duševní choroby. Jeho dnešní článek na "seznamu" je opravdu směsicí hysterie na úrovni opičky, které někdo sebral banán :-((.
    Dnes se potvrdilo, proč byl tehdy (Slávia šla málem ke dnu) vzat p. Mgr. Doležal do funkce svazového právníka panem Peltou na fotbalový Strahov a dokresluje se zpětně to, proč ta situace tehdy nastala.
    A naši kluci na "hostovačkách" proti nám mohou hrát!!
    Když jsem to na SN před časem dal jako téma, tak jsem dostal čočku. V pořádku, přijal jsem to.
    Teď je v té samé situaci pan Tvrdík. Spousta lidí ho viní z populismu a ústupku.
    Čas ukáže, kdo se jak ukáže.............
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Kábě     před 4 lety 24.08.2020 17:33 |  
      10 9

      Mně se ten novej Mádlův článek líbí, není důvod pořád takhle brečet a nadávat, že všichni novináři píšou proti nám.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 24.08.2020 18:59 |  
        6 7

        Je to věc názoru a nikde nebrečím. Pokud se Vám článek Mádla líbí, tak já Vám to neberu.
        Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Marek3     před 4 lety 24.08.2020 21:04 |  
        0 4

        Jen doufam ze se keca stim Musou, fakt nechapu proc bychom prodali prave jeho...

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        obiwan     před 4 lety 24.08.2020 22:09 |  
        2 3

        Mně zase ty úvahy nepřipadají nesmyslné, ano, pokud budou peníze z evropských pohárů, jsme v pohodě, ale kdyby to nedejbože nevyšlo...ostatně pamatujeme si, co nás potkalo v nedávné minulosti, byť jsme na tom dnes jinak...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      dropt     před 4 lety 24.08.2020 17:34 |  
      6 9

      Dobrý podvečer,
      dovolím si trochu nesouhlasit s větou: „ Nesouhlasím s názorem, že nám to nabídli svými chybami, to jsou od "budějčáků" kecy v kleci. Hned první gól Standy Tecla byla ukázka fotbalové krásy a umění.”

      Ano, byla to fotbalová krása, ale také to byla obří a dvojitá chyba Drobného. Tecl s poprvé dotkl míče až těsně před vápnem, zatímco Drobný v době přihrávky stál na penaltě. Měl to tedy k míči mnohem blíže. Být tam Kolář nebo jiný brankář schopný trochu číst tyhle míče za obranu, Tecl by se vůbec nedostal do zakončení. Místo toho, a to považuji za druhou chybu, Drobný zacouval před Teclem až do malého vápna a nechal tak Teclovi spoustu místa, kudy ho obstřelit. Jaký rozdíl oproti Neuerovi, kterého jsme mohli pozorovat o pár hodin později.

      Nechci tím snížit přihrávku Ševčíka ani zakončení a práci Tecla, jsem rád, že umíme chyby soupeře potrestat a budu jedině šťastný, když v lize nastřílíme 100+ branek za sezónu, ale zpátky na zem. Takhle jednoduché to v boji o LM a následně v evropských pohárech nebude.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Marek3     před 4 lety 24.08.2020 17:40 |  
        1 2

        Drobny byl spatne...

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        jufoun (přítel SN)     před 4 lety 24.08.2020 21:00 |  
        5 0

        První gól byla hlavně skvělá Ševčova přihrávka, Drobný vzhledem k věku a jeho nerychlosti věděl, že to nestihne. Vždy musíme vycházet z toho proti komu hrajeme.

  8. Nezmic out

    kapitan.pisoar     před 4 lety 24.08.2020 18:06 |  
    1 17

    Nezmar konci nahrazuje ho Bilek. To by snad ani nemohla byt Slavia aby snovy vstup so sezony okamzite nahradilo vystrizliveni..

    • Re: Nezmic out

      JS (přítel SN)     před 4 lety 24.08.2020 18:41 |  
      20 5

      Nemyslím si, že poznáme nějaký zásadní rozdíl.

      • Re: Nezmic out

        Mikey     před 4 lety 24.08.2020 23:27 |  
        2 1

        Taky si myslím, možná při výběru posil
        Ale jak už bylo řečeno na tiskovce, větší zodpovědnost za sportovní oddělení bude mít i Trpišovský, takže o to nemám vůbec strach.
        A Jiří Bílek měl hodně času se učit od toho nejlepšího v oboru, není to jako Tomáš Rosický, který sotva půl roku po skončení kariéry začal dělat sportovního ředitele.
        Jednou bych zkusil přivést, jestli k nám půjde a bude to finančně možné, Pavla Nedvěda

    • Re: Nezmic out

      Slávista 51     před 4 lety 24.08.2020 18:45 |  
      9 1

      Pokud má nějaké zdravotní a rodinné problémy, nelze se divit, že nakonec končí. Zdraví a rodina má přednost.
      Třeba se časem vrátí.

    • Re: Nezmic out

      pipe1980     před 4 lety 24.08.2020 21:48 |  
      4 0

      Z čeho jako vystřízlivění?

    • Re: Nezmic out

      o5aradecek     před 4 lety 24.08.2020 23:21 |  
      5 0

      Určitě to v klubu řešili delší dobu a není to "blesk z čistého nebe". Podle mě to bude ok. Honzovi za vše dík!

  9. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    zeleznik2     před 4 lety 24.08.2020 20:52 |  
    5 1

    Hodnotil jsem podobně, Standa rovněž u mě známka deset.
    Porazit takto jednoho z kandidátů na první šestku, jak asi pak dopadne třeba taková Příbram?kluci jen tak dál.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Slávista 51     před 4 lety 24.08.2020 21:10 |  
      8 1

      To by měla být tak desítka/10:0.
      A pár podobných výsledků nejen od Slavie, aby těm fotbalovejm bafuňářům konečně došlo, že lepší by byl rakouský systém - 10mužstev čtyřkolově.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Akuls     před 4 lety 25.08.2020 01:41 |  
        1 0

        V zásadě souhlas, i když rakouská Bundesliga má od sezóny 2019/2020 celkem 12 účastníků a za sezónu se tam odehraje celkem 32 kol. V základní části 22 a v nadstavbě, po rozdělení tabulky na lepší a horší polovinu, ještě dalších 10 kol.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Slávista 51     před 4 lety 25.08.2020 03:39 |  
          0 1

          No, hlavně ne už ten experiment/paskvil, v podobě loňské sezóny.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Akuls     před 4 lety 25.08.2020 10:45 |  
            4 1

            A hlavně nerozmělňovat už tak bídnou kvalitu Kaprligy ještě zvyšováním počtu jejich účastníků. ČR není Němeko, aby si mohlo dovolit ligu o 18-ti účastnících, jako má jejich Bundesliga. Domnívám se, že současný rakouský model (12 týmů v lize) by mohl být pro Kaprligu ideální a navíc by se tím zvýšila i kvalita 2. ligy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      obiwan     před 4 lety 24.08.2020 22:11 |  
      1 1

      Příbram se bude chovat zcela jinak, než Budějovice...

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        o5aradecek     před 4 lety 24.08.2020 23:19 |  
        4 0

        Taky tuším těžší zápas. Autobus před vápnem.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Mikey     před 4 lety 24.08.2020 23:23 |  
          2 2

          Právě proto možná bude hrát Musa

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            o5aradecek     před 4 lety 24.08.2020 23:33 |  
            4 1

            Možná jo, ale nepostav Standu, když takhle začal. Třeba budeme hrát na dva hroty. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      La Tortuga     před 4 lety 25.08.2020 09:37 |  
      0 5

      Zbrojovka kandidatem na prvni sestku?

  10. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    vršek     před 4 lety 24.08.2020 22:02 |  
    8 2

    Případ Tecl
    Kritizoval jsem výkony Tecla cca dva roky...
    Nechápu zdejší diskusi o tom, jak hrál Tecl vloni či před rokem. Tento "článek" má nadpis Hodnocení slávistů - 1.kolo.
    Jistě je to zde "volná" diskuse a nechce se mi určovat, jak a o čem diskutovat, ale Stanislav Tecl předvedl ve včerejším 1. kole vynikající výkon - 3 góly, jedna asistence a k tomu jeho bojovnost a nasazení po celý zápas se nedá dle mého hodnotit jinak než známkou 10. Nevím proč poměřovat jeho včerejší, naprosto dominantní výkon s výkony z roku loňského se slabou produktivitou i jeho "gólově" vydařenými dřívějšími sezónami.
    Včera nejlepší na hřišti! Za týden zde budeme hodnotit jeho výkon a přínos týmu v dalším zápase a doufám, že to bude znovu výkon hodný Tecla před zraněním a ne Tecla ze dvou sezón předešlých.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Travinho     před 4 lety 24.08.2020 22:55 |  
    5 2

    Za ty první slova o Teclovi se omluviš nebo už nedostaneš lístky na hokej.... Ale ne, dělám si srandu. Nicméně Standa měl loni často i smůlu, mnohdy je to o tom, aby to útočník prolomil. On už mnohokrát v kariéře ukázal, že góly dávat umí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      o5aradecek     před 4 lety 24.08.2020 23:47 |  
      1 1

      Tys mu vlastně gól předpovídal. :-) Ale tři? :-))

  12. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    o5aradecek     před 4 lety 24.08.2020 23:17 |  
    2 2

    Krásný známky, krásný! Standa od mě dostal samozřejmě taky 10. Kdyby mi to někdo před rokem řekl, ťukal bych si na čelo. :-)) Ať mu tahle forma vydrží!

  13. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    fredydj (přítel SN)     před 4 lety 25.08.2020 08:52 |  
    0 0

    Nevíte jestli je někde na netu záznam celého utkání? Mimo O2, díky.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Fačín     před 4 lety 25.08.2020 09:29 |  
    5 3

    Tak Stanciu jasná 10, to je bez debat, nevidím tam důvod mu známku snižovat.

    Mimochodem. Chápu, že je jakási "koronakrize" a v rámci prevence se to asi nechce zodpovědným moc míchat, ale těch hráčů, co se nedostali ani na lavičku, bylo dost. Nebylo by lepší, poslat je aspoň hrát za béčko? Nebo tam nemáme žádné ambice postoupit výš?

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      iwanowicz     před 4 lety 25.08.2020 10:58 |  
      1 0

      A co mu das za znamku, az ke svymu vykonu prida 2 goly?

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Fačín     před 4 lety 25.08.2020 11:31 |  
        1 2

        No to je zajímavá poznámka... Asi 10+...

  15. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    JohnyPine (přítel SN)     před 4 lety 25.08.2020 10:18 |  
    7 2

    S hodnocením úplně nesouhlasím. Kdy jindy by mělo být hodnocení maximální, když ne při venkovním(!) zápase, při kterém jsme soupeři, který hrál v minulé sezóně v prostředku tabulky, dali 6 gólů a pustili ho do jediné vážnější šance. Za mě minimální známka 8 pro Koláře, který neměl moc práce, 9 pro obranu, která tu jedinou šanci dopustila. Stejně tak 9 pro křídla která větrala soupeře 90 minut, 9 Ševčík, který byl o trochu horší Stancia - 10. A samozřejmě Standa 10. Škála hodnocení by se měla využívat v plné šíři, když je k tomu příležítost. Třeba jako teď.

    • Re: Sestava kola...

      kalex     před 4 lety 25.08.2020 11:47 |  
      11 0

      I přes to, že dal slimák dva góly, tak tam měl být místo něj Ševčík.

      • Re: Sestava kola...

        tobro     před 4 lety 25.08.2020 11:50 |  
        6 0

        Taky jsem tam Šévu hledal marně.. ;-)

      • Re: Sestava kola...

        ColinSKS     před 4 lety 25.08.2020 14:20 |  
        0 4

        slimák dal dva goly jen díky dětem ze zbrojovky. ucvrkávat ze situace 3:1 mohou jen na ispartu a pak, poněkud překvapivě v tikitaka


        Komentář byl uživatelem upraven (25.08.2020 14:20) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Sestava kola...

          kalex     před 4 lety 25.08.2020 17:23 |  
          1 0

          Hele sorry, ale v kterou minutu to bylo 3:1? Díky Za odpověď!

          • Re: Sestava kola...

            kjandourek (admin)     před 4 lety 25.08.2020 17:26 |  
            1 0

            Nemělo to být myšleno jako situace tři na jednoho? To by odpovidalo jednomu z gólů....

            • Re: Sestava kola...

              kalex     před 4 lety 25.08.2020 17:30 |  
              3 0

              Pravda, to jsem asi špatně pochopil. To neměl napsat jako jantar a já bych neměl blbé připomínky:()

    • Re: Sestava kola...

      ColinSKS     před 4 lety 25.08.2020 12:07 |  
      1 9

      nechápu co tam dělá bogel, který dal gol snad zadkem. je to pro mne jeden z nejnesympačtějčích hráčů, co si stěžuje na "rasismus" a pak si obarví vlasy na bílo. težký případ, jak říkával můj tata.

      • Re: Sestava kola...

        Qope     před 4 lety 25.08.2020 12:10 |  
        8 5

        Chlape, za tehle komentář o vlasech bych tě taky diagnostikoval na těžký případ ...

  16. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    belmis (přítel SN)     před 4 lety 25.08.2020 11:52 |  
    14 4

    Kdyby to nedejbože nevyšlo, tak co? Co by se stalo?
    Vlastní nás firma, která je stokrát bohatší než Křéťa. Nevlastní nás zadlužený Řebíček. Tak by nás prodali přinejhorším někomu movitému. To se takhle třesou všichni fanoušci anglických a italských klubů a mají panický strach (přání) jako Mádl, že nepostoupí do LM? Aby nás Číňani prodali třeba zpátky Sisákovi??

    To už se všichni z těch pirátských a topáckých keců všichni zbláznili, že nás vlastní negramotní bohatí démoni, kteří, když nepostoupíme do LM, natruc zbourají stadion a prodají ho Sapě na pěstování rýže? Nebo by místo skvělé reklamy, kterou jim Slavia dělá doma i v Evropě, se spokojili se středem tabulky, aby se jim investice znehodnotila? To jediné by určitě potřebovali pro další obchodování se západem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      honza_sl     před 4 lety 25.08.2020 14:42 |  
      10 8

      Belmisi, zkusím Ti odpovědět, snad to vezmeš jako názor a příspěvek do diskuse.

      Obecně si myslím, že nám (resp. mně, ale podle fóra je nás tu víc) minimálně jedna věc vadí a dvou se bojíme:

      Vadí nám to, že nás vlastní společnost napojená na struktury post-totalitárního státu, který navíc v posledních letech přitahuje šrouby doma i mezinárodně víc a víc. Mně to vadí, mrzí mě to. Stejně tak by mě mrzelo a vadilo, kdyby nás vlastnili třeba arabští šejkové nebo ruský oligarcha (míněno mající jmění a byznys svázaný se současným Ruskem). Ale tímhle pocitem - vadí, mrzí - tím to prostě končí. Majitelé jsou daní, tečka, nic s tím nenadělám a nepřestanu proto fandit Slavii. Prostě to nedokážu. Stejně tak se ale nedokážu s tím majitelem smířit. Těžký rozpolcení, ale sympatie ke klubu převažují.

      Bojíme se dvou věcí:

      A. Majitel (což fakticky je zprostředkovaně čínský stát/režim) to nedělá primárně pro prachy. Dělá pro reklamu a kredit. A také pro své politické zájmy prezentovat se pozitivně - zdůrazňuji, že to nijak nekritizuju, jen konstatuju. To ovšem neznamená automaticky, že "by nás prodali přinejhorším někomu movitému". Mohou totiž nastat dvě varianty negativního vývoje:
      1. Slavia půjde ekonomicky do červených čísel (viz bod B) a přestane se jí dařit - to se prostě stát může. Pak majitelé mohou přiškrtit peníze či odejít. Pak by nás ale pravděpodobně zkusili dobře prodat, takže varianta bez katastrofy. Ale znamenalo by to oproti současnému stavu ústup finanční i sportovní.
      2. Změní se politika ČLR, nastane tam velká krize, dostane se do vážného konfliktu s USA, ČR se začne vymezovat výrazně více proti ČLR, atd. - tady je hafo možností, jaké vidle do toho mohou přistát. Pak si klidně dokážu představit, že jedním z "trestů" by bylo velké podvázání SKS následované opravdu hlubokou krizí klubu (protože rozpočet). Opět - neříkám, že to tak bude, ale je to možnost.

      B. Jaroslav Tvrdík se zatím profiluje jako schopný šéf, který se nechá korigovat ve svém rozletu. To je vysoce pozitivní. Ale také má svou minulost a prostě se jeho rozmachu a (někdy) fanfarónství bojím - byť zatím zbytečně. Klidně by se mohla opakovat historie po Tiraspolu. Akorát s větším průšvihem, protože teď by to taky fakt mohlo být na krach. Zdůrazňuju: nepřeju si to, věřím, že to nenastane, ale bojím se toho.
      JT to evidentně buduje na formu středoevropského velkoklubu, který postupuje alespoň každý druhý rok do LM, prodává za draho na Západ. Zatím to vychází a pokud to pár let udržíme, měli bychom být finančně v plusu a vysoce stabilní, vytvořit momentum a minimálně střednědobě fungovat. Rozumím této strategii, fandím jí, protože když vyjde, splní to sny generací slávistů. Ale je to prostě na velké riziko (protože na velké zisky), to mi nikdo nevymluví.

      Co chci říct: To není o tom, že by šlo o negramotné bohaté démony. Není to o nenávisti k ČLR a Bůh ví o čem. Je to o obavách, takovém tom stále rozsvíceném varovném světélku. A ano, asi, pravděpodobně, doufám, je to světélko zbytečné...

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Edenjejenjeden     před 4 lety 25.08.2020 14:56 |  
        7 0

        A ty si Honzo myslíš ,že když nás bude vlastnit někdo jiný ,třeba američan ,nebo němec ,že to bude jiné ? Nebo třeba Kellner? Ted nás vlastní CITIC, který díky nám ukazuje "lidskou tvář" Číny a sami v Číně si moc dobře uvědomují ,jaký je fotbal fenomén, a že je na něj upřena pozornost doslova celého světa. Nebo myslíš ,že se třeba v Interu Milán taky bojí ,že jim majitel může kdykoliv zmizet ? Ano může ,ale to může kdokoliv. To já bych se paradoxně možná bál nějaké firmy ,která může kdykoliv zkrachovat ,zejména v současné nejisté ekonomické situaci.


        Komentář byl uživatelem upraven (25.08.2020 15:03) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          donford     před 4 lety 25.08.2020 17:04 |  
          10 0

          Tady také hodně souhlasím s "Edenem". Jsme pro Čínu opravdu vynikající a přitom levnou výkladní skříní do Evropy. Právě skrzeváde fotbal, jakožto lidový a celosvětově uznávaný fenomén. Ze sportů ten největší. Nešílím radostí, že to je právě Číňan, ale opravdu necítím rozdíl, pokud by to byli naftoví arabští oligarchové, nebo záhadní majitelé z daňových rájů, a tak podobně. A nikdo chudý dnes ve špičkovém, vrcholovém fotbalu neobstojí. Ekonomicky nelze.
          Pořád si myslím, že finančně jsme pro ně opravdu jen tou pověstnou kapičkou v moři. Že pokud nás částečně saturují, (což perfektně ví Tvrdík, ale nikoliv my) že pro ně nějaký stomiliónek skutečně tou kapičkou je.
          A take žiju v tom přesvědčení, že se nás zbavovat nebudou chtít. Jen my se tu občas masochisticky mučíme, co by kdyby. Teď v září nás bude Čína vlastnit již 5 let a my celých těch 5 let pochybujeme. A za tu dobu Slavia docílila úspěchů jako nikdy v historii.
          Hele, fandím Slavii od r. 1955, když jsem začal na rozum brát, a nikdy jsem z ní neměl potěšení jako nyní. Na každý zápas se těším a rád ho vyhlížím. Každý den se dívám na SN a "hltám" novinky. Vážení, vždyť je to vše pro slávisty radost neskonalá. Věřím, že toto potěšení bude trvat dál. Rád bych řekl, že si to za 20 let povíme, ale to tu už dávno nebudu. Ale vy ostatní ano. Takže pochyby odhoďme stranou a jen si přejme, aby nadšeného vizionáře Tvrdíka (ale že mu to vychází :-). Myslím, že právě dík zkušenostem z dřívějších profesí ho nějaký ten stomilón neporazí a umí s ním zacházet. Mně by se dávno kolena rozklepala) občas ti kolem něj přibrzdili a abychom se pro futuro víc a víc spoléhali na vlastní hráčské podhoubí, na akademii, prostě na budoucí výhonky od nás.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          honza_sl     před 4 lety 25.08.2020 17:06 |  
          9 5

          Díky za slušnou reakci. Tvůj argument je pravdivý, ale to jádro je podle mého názoru v tom, že:

          U Američana či Němce či Mexičana atd. může nastat krach, může zmizet, může se rozhodnout, že na to kašle. On sám, majitel.

          Naproti tomu u nepřímého vlastnění ČLR může nastat totéž (že může firma krachnout i v ČLR, a to státní a s podporou státu, jsem viděli u předchozího vlastníka SKS), ale navíc (!) může přijít stopka z těch důvodů v bodu A výše. To prostě je vyšší riziko a obávám se, že reálné. Zabývám se geopolitikou i profesně a zájmově a jsem přesvědčen, že se blíží minimálně mocenská tvrdá konfrontace mezi Západem a ČLR (btw. Amíci i Číňané otevřeně počítají s vojenskou).

          To je celé jádro toho argumentu. Samozřejmě jistotu nemáš nikdy, to je jasné. Zase zcela otevřeně řečeno je pravděpodobnost krachu CITIC (bez politických důvodů) menší než u firmy ze Západu, to je taky pravda.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            donford     před 4 lety 25.08.2020 17:53 |  
            6 0

            Pokud by, Honzo, došlo k tvrdé vojenské konfrontaci mezi USA a Čínou, třeba i nejadernou, zastavil by se nebo zanikl celosvětově i jakýkoliv špičkový fotbal. A to je bohužel zase ta další masochistická (a nikdy nikoliv nereálná) představa, jež třeba i mě provází po celý život. Kdysi konfrontace mezi USA a SSSR, zažil jsem Berlínskou zeď 13. srpna 1961 na vojně a hned další rok karibskou krizi, kdy Chruščov otáčel své lodi s raketami, takže my jsme v zákopech v letech 61a 62 vyšilovali, fasovali atomkecky, gasmasky a náboje do svých samopalů a mařen (pušek), učili se prakticky používat bodák vztyč a bodák sklop a nyní se přidává i Čína. A vy s tím budete asi také žít po další desetiletí. Proto si i tolik a ještě jednou tolik ... vážím každého dne se Slavií.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        belmis (přítel SN)     před 4 lety 25.08.2020 15:19 |  
        8 4

        Honzo, samozřejmě, že beru tvé argumenty do diskuze, i když máme jiný názor. Stát se samozřejmě může cokoliv. Ale to v případě každého vlastníka. A pokud se něco stane, největší pravděpodobnost je ta, že nás každý vlastník někomu prodá. To, že v Číně nakládají do vlaků lidi, se mi také nelíbí, ale stejně se mi nelíbí pokračující cenzura a pronikající marxismus ze západu. Ideálního českého, polského neznám.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          honza_sl     před 4 lety 25.08.2020 17:07 |  
          4 0

          Díky za reakci, viz odpověď výše na to, že stát se může cokoliv. Reakce na předposlední větu by tu asi rozpoutala politickou diskusi, což rozhodně nechci, nepatří to sem. Kdyžtak na SZ. :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          obiwan     před 4 lety 25.08.2020 18:29 |  
          3 0

          Můj opatrný povzdech nesměřoval k majiteli a vůbec už ne k politizaci problému. Já jen zkrátka se dívám na to vše střídmě a opatrně, fakt mě trochu děsí vysoké výdaje, to je celé. Taková trochu sedlácká úvaha, i když jsem z města:-) Do skutečných střev hospodaření klubu nevidíme, takže je to jen pocit...pochopitelně jsem nadšený z toho, co se za pár let dokázalo v našem milovaném klubu. A finančním otřesům se v minulosti nevyhnuly ani velké světové kluby, proto ta jistá opatrnost.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            belmis (přítel SN)     před 4 lety 26.08.2020 00:19 |  
            4 0

            Chápu, tvůj přístup je určitě správný, já jsem stejný typ (lepší vrabec ....). Na druhou stranu jsem rád, že tu máme člověka, který udělal ze Slavie tým, který je tím středoevropským velkoklubem, tak, jak si vytkl jako cíl na začátku. Nikdy před tím bych si nemyslel, že jakýkoliv tým české ligy by mohl být v černých číslech. Ale tak trochu díky té "megalomanii" tomu tak je. Souček nejde ven za 70 ml, ale přes půl miliardy, hrajeme o LM, v EL vyřadíme dřívějšího i pozdějšího vítěze této soutěže. Prostě buďme rádi, že v čele klubu nejsme my, příliš opatrní, kteří by byli jen pár desítek milionů v mínusu každou sezónu a hráli bychom nejspíš hůř.....

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        kjandourek (admin)     před 4 lety 25.08.2020 16:51 |  
        11 1

        Já sice chápu, že tu jsou obavy, které vycházejí z toho, co si pamatujeme - tj. ze situace po Tirraspolu.... Ale zase si uvědomme, že tehdy za námi nestál nějak movitý majitel.... vyšachování Enicu byla víceméně krádež, ani nevíme, jestli za Slavií stál Rosen, Doležal, nebo Sisák... v takové chvíli jsme opravdu byli na hodně hliněných nohách...

        Ale teď? Víme kdo nás vlastní, víme že patří mezi nejbohatší společnosti světa, dokonce víme i to, že se snaží sloučit dvě "právnické osoby" tak, aby stadion i klub byla jedna firma... to jsou všechno kroky do plusu....

        Já osobně si myslím, že Slavia v LM... hrající v dresech s nápisem CITIC Group proti Barceloně (přenos do celého světa), je pro čínské majitele nejlepší možnou formou reklamy... reklamy, která by jinak stála daleko více než je náš roční rozpočet...
        Proto si myslím, že to naši majitelé mají takto nastaveno: chceme úspěch, chceme hrát LM, nebo alespoň v EL dojít co nejdále a tudíž do toho peníze dáme.... když zvládneme naplnit rozpočet bez jejich příspěvku, je to pro ně bonus navíc....

        A upřímně si nedovedu představit, že by ČLR chtěla ČR potrestat tím, že něco, do čeho narvali takové peníze, nechá krachnout.... Co by tím získali? Maximálně si dovedu představit, že by Tvrdíkovi řekli, že má prodat všechny hráče a prachy jim dát, ale to je zase o tom, že by se připravili o tu reklamu, kterou jim děláme...

        To už je daleko realističtější představa, že osloví nějaké korporace s tím, že nás chtějí prodat... a v takové chvíli by se jim jistě spíše vyplatilo, kdyby prodávali fungující firmu a ne zkrachovalý podnik...


        Když se podíváme za řeku co vidíme? Vlastníkem je jeden člověk... co by bylo, kdyby s ním zítra spadnul vrtulník, nikdo netuší... zdědil by to nějaký švagr, nebo synovec? jak by se k tomu choval?
        A jak se bude dál chovat Křetínský? Zatím na půlce areálu na Letné staví hotel, už se spekuluje o tom, že rudoši půjdou na Strahov.... Ono je taky klidně možné, že o hotel na Letné šlo panu majiteli od začátku především... a všechno ostatní je pro něj jenom zábava... asi jako když miliardář zajde do kasína s tím, že tam klidně prohraje milion... a ono se mu půl večera daří vyhrávat.... a pak najednou do rána už nee...

        Já prostě vnímám, že teď se ta naše situace nedá srovnávat s tím, co jsme zažili v roce 2009...

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          honza_sl     před 4 lety 25.08.2020 17:13 |  
          5 6

          Ano i ne :-)

          První tři odstavce souhlas.
          Čtvrtý naopak ne - pro poměry čínské (polo)státní firmy jsou to Peanuts. V případě politického tlaku na peníze hledět nebudou. Alespoň si to myslím a bojím se toho. Třeba se pletu, ale i lidé hodně vstřícní k ČLR z vědecké komunity mi tohle potvrzují - politika je nadřazena byznysu, a hlavně se to v ČLR čím dál tím více v posledních letech posouvá k té politice. :-(

          5. odstavec - pokud nás budou chtít prodat, tak jistě.
          Co se ACS a DK týká, tak také souhlas, pokud tedy vynechám tu mou osobní pachuť k tomu, kdo nás vlastní, tak je jistě lepší mít korporátní než osobní vlastnictví.

          Poslední odstavec - no snad, já jsem prostě o něco skeptičtější.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    ColinSKS     před 4 lety 25.08.2020 12:04 |  
    1 7

    i slepá veverka najde ořech, ale teclíkovi jsem dal devítku, desítka je ovlivněna hetrikem, který byl famozní ale zároveň trošilinku zapracovalo štěstíčko. což určitě není nic k výtce, díky smůle z loňska. ale dal bych 9. jinak se to kryje s mým hodnocením u ostatních.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Taky     před 4 lety 25.08.2020 12:37 |  
    3 1

    Jak to tu teď čtu, tak si Tecl tu desítku fakt asi zasloužil. Dal jsem mu devítku a narychlo mě jako jediná výmluva napadá, že měl obráceně štulpny...
    Ale neříkejte mu to, nebo si je dá příště správně a pokazí si krále střelců ! :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      fps     před 4 lety 25.08.2020 13:33 |  
      0 1

      obráceně štulpny? já tedy nevím jak mají být správně? jako Tecl je měli třeba i Hovorka a Coufal

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Taky     před 4 lety 25.08.2020 15:25 |  
        0 0

        Kdepak, obě pruhama dovnitř měl jenom Teclík. Hovorka s Coufalem natáhli obě pravé. Asi to kluky bude ještě zlobit, než to vychytají. Ale jak jsem už psal, pšt, jsou skoro všichni pověrčivý...

  19. stuplny

    ColinSKS     před 4 lety 25.08.2020 14:23 |  
    1 5

    se mi například líbí mnohem víc jak ty modré. asi je to vkus každého. dresy považuji za nádherné včetně motivu, jediné co bych v uvozovkách vytkl, jsou ty nárameníky. ale to je zas o tom vkusu, přijdou mi unikátní. tedy až n tu cenu 3 600. to mi přijde tedy dost. ale co dělat, s jednou hvězdičkou chodit nebudu

    • Re: stuplny

      Jardiiis     před 4 lety 25.08.2020 15:31 |  
      5 1

      Můžeš koupit repliku za 1900 :)

  20. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    gazza     před 4 lety 25.08.2020 19:42 |  
    1 4

    Podivej se na originaly v jinych tymech co maji pumu ,Nemyslim tim samo repliku .Nikde nedosahuji v prepoctu na czk 3600 kc .Nevim proc zrovna nase ,ale kdo chce si je koupi a nebo potom tu repliku.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    mirecek1111     před 4 lety 26.08.2020 09:18 |  
    15 0

    Fanděte dneska večer proti Celticu a Dynamu Záhřeb. Když aspon jedne z těchto týmů vypadne, budeme v LM nasazení.
    Někdo zmiňoval, že jsou ti soupeři prašť jak uhoď, ale já si to nemyslím. Vyhnout se v osudí Salzburgu nebo Olympiakosu, a nakonec vlastně i tomu Celticu by byla velká výhoda. Lepší dostat např. znova Kluž nebo Ludogorec než ten Salzburg.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Dennis     před 4 lety 26.08.2020 10:04 |  
      5 0

      Chystám se na to. :-) Ale Celtic to myslím dá, hraje doma a zvládne to. Věřím ale Kluži, že Chorvatům doma zatopí. Třeba pak dostaneme Ludogorec a zařídíme Vrbovi dovolenou... ;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Alfie16     před 4 lety 26.08.2020 10:57 |  
        0 0

        Já bych si nebyl tak jistý postupem Ludogorce už v tomhle předkole :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Akuls     před 4 lety 26.08.2020 12:57 |  
      3 0

      Kluži také docela věřím i když Dinamo Záhřeb i po odchodu Olma má stále svoji kvalitu. Pikantní by bylo, kdyby nám vylosovali CZ Bělehrad s Kangou v základu. Vzhledem k pověsti jejich příznivců by asi ani moc nevadilo, že se bude hrát i 4. předkolo Ch.L. bez diváků.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    zeleznik2     před 4 lety 26.08.2020 10:20 |  
    15 1

    Otevřu Blesk a tam se redaktor rozplývá nad výkonem Juliše, Hložka, Dočkala a Lischky, na Hložka už stojí zájemci v čele s Lipském frontu. Plzeň suverénně přejela Opavu. Opravdu asi jsem viděl jiné zápasy, u nás lehká pochvala, ale to, že jsme porazili daleko silnějšího soupeře rozdílem několika tříd ani ň. A propo ligu jsme vyhráli s náskokem šesti respektive 22 bodů. Bohužel redaktor si popletl stav po základní části a po nástavbě +9 a + 25 bodů. Takže další z těch řady omylů Deníku Blesk.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Akuls     před 4 lety 27.08.2020 11:54 |  
    0 0

    Delegace rozhodčích na zápas Slavia vs. Přibram:
    Hlavní rozhodčí: Ondřej Ginzel
    První asistent: Zdeněk Koval
    Druhý asistent: Jakub Šimáček
    Čtvrtý rozhodčí: Karel Hanousek
    Delegát utkání: Petr Kolbaba
    Delegát svazový: Martin Schröter
    VAR: Ondřej Lerch
    AVAR: Lucie Ratajová