Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 1. kolo

Slavia vstoupila do ligy vítězně a po dobrém výkonu porazila neoblíbený Hradec Králové.

Slavii sedl úvodní ostrý zápas o dost lépe než nepříliš vydařená generálka s Drážďany. Ráz utkání určila rychlá branka, sešívaní pak měli jasnou herní převahu, ale větších šancí nebylo až tolik, aby to stačilo na pojištění náskoku. Po přestávce pak následovala slabší pasáž z naší strany, která vygradovala "dvojtutovkou" Krejčího s Gabrielem. Naštěstí si oba ex-sparťané počínali v zakončení mizerně. Vedení pak potvrdil při povedeném střídání Chytil a závěr už se dohrával víceméně v poklidu, byť samotné nastavení bylo od nás až lehkovážné.

Celkově ale pozitivní dojmy samozřejmě převládají, i když to nebyl úplný válec nebo gólový uragán. Výhra a povedený výkon pak byly doplněny i skvěle zaplněným Edenem. Je vidět, že ze Slavie je konečně fenomén, který přitahuje davy, i když se zrovna nevyhraje titul a když se nepřekonávají rekordy. Z mého pohledu by se v klubu měli začít vážně zabývat otázkou rozšíření kapacity stadionu, která by růstu klubu nadále pomohla. Klidně už s realizací ve střednědobém horizontu deseti nebo i pěti let. Samozřejmě ale jen za předpokladu, že by vedení dokázalo zajistit financování stavby bez ohrožení stability klubu.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - V 1. kole se nepotvrdila slova Deníku Sport o tom, že by měl být slabinou v boji o titul. Samozřejmě to ale nejde vyvrátit jedním zákrokem, protože zmíněná data brala v potaz celou jarní část soutěže. Proti Hradci nás každopádně Kolář podržel při tutovce Krejčího, i když víc než zákrok bych vypíchl zoufalé zakončení hradeckého hráče. Pozici měl natolik výhodnou, že mohl bez problémů míč poslat do sítě, aniž by měl brankář šanci zasáhnout. V závěru Kolář radši vyrážel míč pravděpodobně směřující vedle, jinak práci v podstatě neměl. Lepší šestka.

Tomáš Vlček - 7 - Musím přiznat, že mě při svém debutu velmi příjemně překvapil. Už v generálce se blýskl gólovou nahrávkou a podobnou věc zopakoval i v sobotu, když skvělou kolmicí udělal rozdíl u naší první trefy. Navíc si vedl i dostatečně důrazně v soubojích a vyhrával hlavičky. Je to teprve první vlaštovka, ale po stránce podpory útoku mi přijde jako výjimečně zajímavý stoper. O to stejné se pokouší i Ogbu nebo Ousou, ale u Vlčka mi přišlo, že je na tom po stránce techniky přihrávek nejlépe. Ve druhé půli ale trochu ztratil na ostražitosti a v závěru vyrobil před vápnem zbytečnou chybu. Při velké šanci Krejčího si pak nepředali hráče s Oscarem. Za mě šlo spíš o chybu záložníka, ale i Vlček měl situaci dohrávat důrazněji až do konce.

Igoh Ogbu - 6 - Zápas odehrál nadprůměrně a potvrdil svůj obvyklý nadstandard. Vlček byl ale za mě o něco lepší. Šest plus.

Tomáš Holeš - 6 - Zápas zvládl stejně jako celá Slavia, ze stoperů byl nejméně výrazný. Je vidět, že levá strana ho omezuje a vadí mu v rozehrávce.

David Douděra - 6 - Odmakaný zápas končil v křečích. Tentokrát patřil spíše k herně méně výrazným hráčům, ale své si odvedl. Jednou pěkně pálil za vápnem, ale míč šibenici minul.

Oscar Dorley - 6 - Hrál lépe než v generálce a už to od něj byl obvyklý nadstandard, kdy i ve dvou ve středu pole se Zafeirisem zvládli přehrát hradecký střed zálohy. U jediné velké šance Hradce ale chyboval, když vypustil náběh Krejčího, kterého předtím hlídal, s tím, že se o něj postará Vlček.

Christos Zafeiris - 6 - Nadprůměrný výkon už jen tím, že s Oscarem ve dvou přehráli hradeckou zálohu. Zafeiris měl několik dobrých momentů, jako když se probil ze strany do vápna, celkově by ale už měl být sžitý s týmem a měl by začít být vzhledem ke svým schopnostem rozdílový - viz třeba zatím nevýrazná produktivita. Ve vápně šel také dvakrát velmi ochotně k zemi po menším kontaktu.

Ivan Schranz - 6 - Dobrým náběhem a přesnou přihrávkou načal naši výhru. Herně ale patřil k našim slabším hráčům a levá strana s Juráskem nefungovala zdaleka ideálně.

Mick van Buren - 7 - Povedený zápas od Van Burena, který byl z našeho útočného tria nejvýraznější. V závěru sezony moc nebyl vidět a dělal spíš dobrý servis pro Jurečku, tentokrát se to prohodilo. Van Buren si po dobrém náběhu i zakončení připsal gól a nebezpečný byl i v dalších situacích, jako když si navedl míč podél vápna a zamířil do tyče.

Václav Jurečka - 6 - Patřil k méně výrazným hráčům, dávám šestku s minusem. Své si ale odběhal a šanci proměnil s přehledem, bohužel byl předtím v mírném ofsajdu.

Matěj Jurásek - 6 - Má problém se stabilitou výkonů a udržením tempa po delší čas v zápase. Buď je hrdinou (v podstatě vždy jako střídající), nebo patří k méně výrazným hráčům a je spíš nemastný, neslaný. Tentokrát se nedá říct, že by zahrál špatně a měl pár dobrých driblinků, celkově mi ale při povedeném výkonu připadal ze základní jedenáctky nejméně výrazný. Rozhodoval jsem se mezi pětkou a šestkou, nakonec dávám vyšší známku s minusem vzhledem k tomu, že se zápas povedl.

Mojmír Chytil - 7 - Nastoupil až jako střídající hráč, ale zaujal. Líbila se mi jeho hra zády k brance, kdy byl schopen podržet míč, což nám v minulých sezonách chybělo a útočníky jsme měli spíš čistě náběhové. Chytil se navíc velmi dobře gólově prosadil po rohovém kopu, kdy ukázal důraz a nadvakrát míč do sítě dostal.

Ondřej Lingr - 6 - Působil aktivně a nebezpečně pro branku soupeře. Rychlostně ani přihrávkově to tradičně nic dechberoucího nebylo, ale kromě dobré práce v pokutovém území se tentokrát Lingr i tak zvládl dobře zapojit do mezihry.

Lukáš Provod - 6 - Přispěl ke zvládnuté poslední půlhodině, kdy jsme potvrdili náskok. Konkrétně Provod mě zaujal dvěma výborně kopnutými rohovými kopy - tak by to mělo vypadat! Po tom prvním nakonec i Chytil dokázal vstřelit branku.

Petr Ševčík a Lukáš Masopust nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

1 - Sobota 22. 07. 2023 18:00

Fortuna liga, 2023/2024
2 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

4. Mick van Buren
70. Mojmír Chytil

FC Hradec Králové
FC Hradec Králové

Komentáře (53)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Myšák     před 10 měsíci 24.07.2023 15:39 |  
    12 2

    S hodnocením se naprosto ztotožňuji, podle mne nemá chybu.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Flame     před 10 měsíci 24.07.2023 16:07 |  
    13 2

    Hodnocení OK. Ale opět situace, kdy vypustíme souboj a nebýt Krejčí kopyto z pakoně, mohlo být zle. Stejně jako v posledních zápasech, kdy po dobrém výkonu ztratíme koncentraci a soupeř ukope plichtu nebo i výhru. Oskar, Vlček i Holeš nestačili reagovat na průnik a upřímně, Koli tam velký zákrok nepředvedl, řekl bych, že ho kopyto z pakoně trefilo dost náhodou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      mig52     před 10 měsíci 24.07.2023 16:12 |  
      3 3

      Tak hraje se 90.minut plus nastavení, tak se dá počítat s tím, že se i soupeř k něčemu dostane. Bylo to jednou, sice obr loženka a za nejištěného stavu, přesto u mne dobrý.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Flame     před 10 měsíci 24.07.2023 16:29 |  
        4 0

        Jasně, ale je rozdíl, jestli se soupeř k něčemu dostane vlastní šikovností, nebo třeba jenom naší chvilkovou nekoncentrovaností. Memento do budoucnosti!

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          žbl68     před 10 měsíci 24.07.2023 16:46 |  
          1 0

          souhlas - memento mori - dvě "umrlé" sezony stačily :-)

  3. Hodnocení

    mig52     před 10 měsíci 24.07.2023 16:08 |  
    5 2

    Od Alanora výborný výkon.

    • Re: Hodnocení

      žbl68     před 10 měsíci 24.07.2023 16:45 |  
      3 1

      drobné nanomušky, ale on to zvládne :-)

  4. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    žbl68     před 10 měsíci 24.07.2023 16:45 |  
    1 5

    Vlček,Zafa, MvB, Chytil - lepší :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      žbl68     před 10 měsíci 25.07.2023 08:53 |  
      0 2

      polibte si , všichni tři ... :-DDD

  5. Matchday

    Edenjejenjeden     před 10 měsíci 24.07.2023 16:49 |  
    2 0

    Jinak "Matchday" bude i letos . Poprvé dnes v 19h na Slaviatv

  6. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    kupik     před 10 měsíci 24.07.2023 17:32 |  
    9 0

    Dobrý podvečer,přátelé
    tak start dopadl dobře.Hodnocení velice výstižný a objektivní,trávník,dá-li se to tak nazvat,sebevražedný.Slavia je mančaft,kterej preferuje kombinační hru,ale taky hlavně presink a represink.Zde je zapotřebí výbušnosti a krátkýho startu a silnýho záběru a odrazu.Ani jedna z těchto aktivit se na tomto pískovišti nedá dost dobře a bezchybně realizovat.Nechápu,že není v silách odborníků hrací plochu připravit lépe.U mě tedy trávníkáři 1,možná 1-.....
    Zastavím se u dvou hráčů.
    Mladý Vlček.Na jeho věk velice dobrej výběr místa a timing.Přehled i ve výskoku a velmi slušná dlouhá rozehrávka.
    Až nasbírá více zkušeností a vyhraje se tak to bude top hráč.Hlavně ať mu drží zdraví,víme jak to u nás funguje se stoperama.
    A pak mě zaujal M.Chytil.Už v OLO a i v nacionálním mančaftu jsem se všiml jeho pohybu,potažmo běhu a práce s míčem.Vždy je trochu nahrbenej a má vysazenej zadek.Trochu mi připomíná J.Jágra při hře u manťáku v rohu.Tam mu puk nikdo nesebral.A Mojmír i mezi dvěma beky zády k bráně umí podržet balón,přihrát,udělat kličku nebo vystřelit.Pořád ramena dopředu a trošku nahrbenej.To se strašně těžko brání,a když,tak s faulem.Určitě jeho čas přijde a bude hodně užitečnej.
    Tak snad to vykročení bude pokračovat parádním maršem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Hofo78     před 10 měsíci 24.07.2023 18:23 |  
      9 4

      Sorry, ale trávníkáři za trávník nemohou, ti ho jen posekají...pohnojí...zasejou prořídlá místa.
      Trávníkový koberec ještě bohužel neprorostl se spodní zeminou což trávníkáři nemohou ovlivnit

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Ivan     před 10 měsíci 25.07.2023 11:58 |  
        2 0

        Tak zase bych z trávníkářů nedělal nějaký neexpertní lidi. Věřím tomu že jsou lepší a horší trávníkáři a že to není tak jednoduché, můžeš dávat různá hnojiva, různě kropit, různě sekat etc. Takže si myslím že dobrý trávníkář a špatný trávníkář mohou mít výrazně rozdílné trávníky, ale na druhou stranu nejsou všemocní a je nějaký limit přes který se dostat nemohou.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    kupik     před 10 měsíci 24.07.2023 17:37 |  
    5 9

    Jo,málem bych zapoměl.Simon Deli konec smlouvy v Turecku.Volnej hráč.Co vy na to? Nebyla by to dobrá dvojka s Igohem?

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Eluin (přítel SN)     před 10 měsíci 24.07.2023 18:19 |  
      3 0

      Tak otázka je i v jakém je Simon zdravotním stavu. Aktuálně máme už jednoho maroda na stoperu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Tacit     před 10 měsíci 24.07.2023 19:27 |  
        0 0

        A Ngadeu přestoupil z Gentu a hraje v Číně.
        Nic moc, ale penízky to sype. Věk 32. Cena na transfermatket 2 mega €.
        Takže už ne.
        Ale spolu s Delim - to byla dvojka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Tučňák     před 10 měsíci 24.07.2023 21:07 |  
      0 0

      Pokud by o nem realizacni tym byl presvedcen, uz je u nas. A vime, jak to hraci s Afriky obcas maji s vekem.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    soudce     před 10 měsíci 24.07.2023 17:47 |  
    5 8

    Dovolím si u dvou hráčů s Alanorem nesouhlasit. První je Lingr, který by měl mít rozhodně alespoň o stupeň lepší znamku, než třeba Jurásek, Jurečka nebo Schranz. Podle mě bylo především jeho zásluhou, že uvadající hra SKS se zlepšila a Hradec byl vrácen do neškodnosti, kterou definitivně podtrhlo střídání Vašulína. Také měl dvě velmi dobré šance a jen diky ještě lepším zákrokům Bajzy je neproměnil. Druhý, a to v obráceném gardu, je Oscar. Je sice pravdou, že i přes svou " výšku" se mu podařilo leckdy hradecké hráče přehlavičkovat, ale následně tuto výhodu ztratil nepřesnou přihrávkou. A šance exsparťanského kopyta, která v případě jejího využití mohla zcela změnit výsledek jde jasně za ním. Z mého pohledu zatím to rozhodně není ten dominantní Osky z předchozího ročníku ligy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Dennis     před 10 měsíci 24.07.2023 19:33 |  
      13 0

      K tomu Oscarovi - ty zmíněné výtky chápu a beru. Ale k dobru bych mu zase přičetl, že obsáhl obrovský prostor. Hrál skutečně na celé šířce hřiště, byl všude.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      obiwan     před 10 měsíci 25.07.2023 21:10 |  
      1 0

      Oscara, stejně jako Micka, mám nesmírně rád, ale ano, v tomto utkání měl překvapivě hodně pokaženych přihrávek...jinak ale je skvělé, na jakém prostoru dokáže pracovat...

  9. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Tučňák     před 10 měsíci 24.07.2023 21:09 |  
    3 6

    Kdyz vidim, jak je Vlcek fotbalovy, tak bych se nedivil, ze by ho Trpis zkusil treba i v zaloze nekdy. Jinak Kolar by si zaslouzil 7. Zachranil nas ve vylozene sanci. Jinak s ostatnim hodnocenim souhlasim.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      mig52     před 10 měsíci 25.07.2023 03:53 |  
      14 5

      Dej pokoj s předěláváním stoperů na záložníky! Víme, jak to dopadlo s Maxymem! Navic těch stoperů (kvalitních) zase tak moc nemáme, narozdíl od nabušeného středu. Fungovat to může občas naopak. Budeme nejkvalitnější, když budou hrát kluci své nejsilnější posty, to mi věř. Na pokusy není čas a prostor, chceme-li být úspěšní i v evr. pohárech. A to platí i do budoucnosti.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    pinochet     před 10 měsíci 24.07.2023 23:10 |  
    14 0

    Dle mého byl Oscar výrazně lepší než např. Matěj Jurásek a Lingr také předvedl nadstandardní výkon, oba dle mého za 7 a Mickovi by slušelo i 8 za gól a tyč. Stejně tak bych u Zafeirise ocenil defenzivní práci. Za to, že nemá čísla, může v tomto zápase spíše holeš než Christos, který se báječně uvolnil a přihrál mu. Zasloužil by si také 7.


    Komentář byl uživatelem upraven (24.07.2023 23:13) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      vršek     před 10 měsíci 25.07.2023 10:44 |  
      11 0

      Já bych ještě doplnil skvělou nahrávku Jurečkovi před neuznaným gólem. Nádhera. Za mne Van Buren za 8.
      Navíc a nemohu si odpustit - je zvláštní, že v Edenu jaksi ofsajd lajna "nechybí" a rozhodčí jsou si jisti ofsajdem i při minimálním - cm ofsajdu.... byť na stadionu jsem postavení Jurečky za obranou viděl, on šel proti míči a v momentu kdy se obrátil směrem k bráně pak velmi těžko lze posoudit okamžik Van Burenovi přihrávky i ze záznamu v TV - jen velmi těžko posouditelné.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        dalislavista     před 10 měsíci 27.07.2023 13:42 |  
        0 0

        Nám už takhle "baj voko" neuznali několik gólů a i odvolali min 1 penaltu ( na Suka), zajímalo by mě, kolik Spartě.
        Nesleduju pravidelně, ale o ničem nevím.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Cross     před 10 měsíci 24.07.2023 23:16 |  
    11 16

    Typické slepé, anebo alibistické, hodnocení. V desetistupňové škále se všichni vešli do šestky a sedmičky. Za to, ze dejchali společný vzduch? Tak co třeba Juràsek čtyři a Buren 8? Byl mezi nimi rozdíl jedné znàmky? Bože… Alanore, nafasuj slepeckou hůl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      japhy     před 10 měsíci 25.07.2023 10:16 |  
      5 0

      Původně jsem chtěl hned startovat na obranu Alanora, ale pak jsem si uvědomil, že jsem četl jen slovní hodnocení (a s ním byl úplně v pohodě).
      Nejkřiklavější je vážně asi číselné hodnocení MvB vs. Jurásek. Mick dal gól, v podstatě sám si připravil pozici před tyčkou a odvedl spoustu další práce, hodně se i stahoval mezi záložníky. V tomhle světle mi výkon Juráska přijde nanejvýš průměrný. Navíc se mi zdá, že hlavně nalevo je až zbytečně moc nalepenej u lajny.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        mig52     před 10 měsíci 25.07.2023 14:28 |  
        2 3

        Ok, navíc Juras patří napravo!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Alanor (admin)     před 10 měsíci 25.07.2023 10:46 |  
      4 2

      Ono je to i o tom textu. Souhlasím, že reálně byl mezi Van Burenem a Juráskem větší rozdíl než 1 stupeň, u jednoho jsem se rozhodoval mezi 7-8, u druhého mezi 5-6. Nakonec jsem to ale vyhodnotil, že ani jeden výkon nebyl tak výrazný, abych ho vypichoval jako nejhoršího/nejlepšího. Pro mě to byl celkově dobrý týmový výkon s tím, že nejvýraznější byli Vlček, Van Buren a Chytil. Klidně se dalo použít i rozmezí od 5 do 8, ale nemyslím si, že by pár známek jinak měla být nějak dramatická změna.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        dalislavista     před 10 měsíci 27.07.2023 13:38 |  
        0 1

        Tak ale potom by měl mezi nimi zůstat rozdíl 2, když uvazuješ 7-8 a u druhého 5-6.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    vršek     před 10 měsíci 25.07.2023 11:07 |  
    19 1

    Za mne Van Buren za 8 - nejlepší a nejvýraznější postava zápasu min v první půli... no, 7, budiž...
    S čím však nesouhlasím je stejné hodnocení u Ogbua a Holeše. Pokud dostal Ogbu 6 musel by Holeš mít max. 5. Holeš je klíčový hráč Slavie. Velmi jej uznávám, ale již závěr loňské sezony ukázal, že post levého stopera limituje jeho výkony, Určitě trpí naše rozehrávka po levé straně... Co mne však vadí více je jeho podle mého stále horší hra v soubojích a špatná hra v hlavičkových soubojích. Už v loňském závěru ligy to bylo patrné, a už jsem zde zmiňoval prohraný hlavičkový souboj v derby, po kterém byla pískána penalta Ogbuovi. Sobotní výkon hlavně v první půli byl opravdu "ohleduplně" řečeno - hodně nevýrazný. Působí to na mne tak, jakoby Holeš při hře na tři stopery ztratil herní přehled a jistotu prostorové orientace - jeho postavení na levé straně obrany je jistě v současné době nutností, ale Holeše jednoznačně limituje ve výkonu zcela! Navíc nám jednoznačně chybí jako obranná jistota v záložní řadě. V první půli nevyhrál jediný hlavičkový souboj - při výši ohodnocení ostatních - za mne Holeš max 5.
    Bohužel, a píšu to opravdu strašně nerad.
    Doufám, že jej opět budeme vídat na postu v záložní řadě, tam kde je našemu týmu jednoznačně nejprospěšnější. Na postu, na kterém nemá v naší lize konkurenci!
    Podobná situace mne mrzí i v případě Schranze. Jeho hra zleva je naprosto nesrovnatelná s jeho výkony v prostoru pravé lajny, Schranz je pravé křídlo, či jak to v dnešní době nazvat...


    Komentář byl uživatelem upraven (25.07.2023 11:12) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      martyni (přítel SN)     před 10 měsíci 25.07.2023 11:35 |  
      7 1

      Nerad s tebou v případě Holeše souhlasím (e Schranze nevim), mně se nikdy extra nelíbil na stoperu, neměl nějaký výrazný hrubky jako Ousou nebo Santos, ale plno takových drobných chyb a prohraných soubojů, po kterých jsme dostávali goly. Pri 3 obrancich by asi potřeboval být vpravo, ale tam má nečekanýho konkurenta. Obávám se navíc, že v systému 3 - 4 - 3 už pro něj v záloze místo spíš nebude a že bude skoro jedinej, komu to novy rozestaveni nesedne.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Lantenac     před 10 měsíci 25.07.2023 17:07 |  
        9 0

        Podle mě se snažíme z Holeše udělat druhýho Ondru Kúdelu (spolehlivou klidnou sílu), ale ten vynikal rozehrávkou, přehledem a perfektní poziční hrou. Tomáše navíc dost limituje hra přes nohu, kdy levačkou často nedokáže ani trefit hřiště.
        Absence levonohého stopera je náš aktuálně největší problém, bohužel.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          mig52     před 10 měsíci 26.07.2023 13:29 |  
          0 3

          Přesně!!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      lukas6novak     před 10 měsíci 25.07.2023 11:37 |  
      6 0

      Začíná se tady objevovat názor že Holeš má jít zpět do zálohy. Ale za mě je otázka jestli v záloze má vůbec místo momentálně. Protože pokud se nezmění rozestavení tak pro něj já osobně nevidím jiný místo než stoper.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        mig52     před 10 měsíci 25.07.2023 14:26 |  
        6 4

        Zapomněl jsi dodat, že v tom případě stoper na lávku. Sedávali na ní jiní slávističtí borci.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      MKCZ83     před 10 měsíci 25.07.2023 16:18 |  
      10 1

      Holeš už místo v záloze nemá. Za prvé je to defenzivní záložník do systému se 4 obránci a za druhé Oscar je o parník lepší. Jediné, co by Holešovi mohlo pomoct je to, že by Vlček hrál levého stopera a Holeš by hrál pravého, kde by mu tolik nevadilo, že hraje přes nohu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        martyni (přítel SN)     před 10 měsíci 25.07.2023 18:06 |  
        5 1

        Jenže dej Vlčka nalevo, když dává pravou nohou tak luxusní pasy..

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          MKCZ83     před 10 měsíci 26.07.2023 00:23 |  
          4 0

          V Pardubicích levýho stopera hrál. Sice ve čtyřce, ale hrál. A sice nejsem úplný přítel vyvažování nedostatků a předností, ale s Holešem se něco udělat musí. V základu by být měl, protože charakter, přístup, přenos instrukcí trenérů na hřiště a další "neherní" kvality. A pokud mu to pomůže herně, tak by se to udělat mělo. Na levé obraně se vyloženě trápí už nějakou dobu. A je mnohem pravděpodobnější, že Vlček se zvládne přizpůsobit, navíc Vlček nemá levačku jenom na opírání, je schopný s ní hrát celkem slušně.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            martyni (přítel SN)     před 10 měsíci 26.07.2023 12:43 |  
            1 1

            Asi máš pravdu, mohlo by to bejt řešení.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      IJS     před 10 měsíci 26.07.2023 22:37 |  
      2 0

      Bohužel máš s Holešem pravdu! Také ho velmi uznávám a beru ho jako klíčového hráče současné Slávie, ale post - levý stoper ve 3-obranném systému, je post, který mu vůbec nesedí. Malá výška, horší hra levou nohou, menší rychlost. Co má nadstandardní je poziční hra a řízení obrany. Za mně by byl pro Slavii nejplatnější jako "6" - defenzivní štít. Ovšem levonohého stopera nemáme a asi mít ani nebudeme...

  13. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    p!erreCORE     před 10 měsíci 25.07.2023 19:03 |  
    3 1

    Musím pochválit Christose. Za to, jak odebíral balony a za to, jak skvěle se s míčem pak pohyboval a nebylo možný mu ho vzít.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 10 měsíci 26.07.2023 09:35 |  
    12 1

    Dobré dopoledne u dobré kávy přeji Vám všem.
    Zápas jsme zvládli dobře a několik našich chyb už tu bylo popsáno.
    Hodnocení je férové a tak bych snad Mickovi jeden bodík přidal, ale to jsou spíše detaily.
    Byl to první zápas a ten je vždycky trochu nervózní.
    Náš trenér správně popsal, že máme na čem pracovat a co vylepšovat.
    Co je asi podstatné, že se objevuje bonus z toho, na čem pracovali naši trenéři na jaře. Větší variabilita a měnění rozestavení, přitom s hráči, kteří na jednotlivých postech už ví jak tam hrát.
    Tedy stabilizace základu, plus kluci do průběhu zápasu.
    Další zápasy včetně pohárových pak naznačí, "kudy běží zajíc".......
    Třeba hned v Budějovicích...... i tam jsme na jaře padli:-((
    Buďme proto trpěliví a pokorní, ale s pevnou vírou a odhodláním odmakat každý zápas na maximum a rvát se o body až do posledního písknutí!!!
    Pochybování, rejpání a shazování hráčů, trenérů a i vedení, to není dobrá cesta.
    "Unum bonum est quod beatae vitea causa et firmamentum est, sibi fidere". - Seneca mladší
    Je jedno dobro, které je příčinou a zárukou spokojeného života - důvěra v sama sebe.
    Ta hezký den a s úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      žbl68     před 10 měsíci 27.07.2023 07:48 |  
      0 0

      krásné ráno na krásnou šumavu :-)
      souhlas se vším ... snad jen
      k těm budějkam (krom toho že by tam chtěl žít každý - tedy mimo mě...) snad jen - nedívej se zpátky , otoč list :-)
      ale jako připomínka ok - nezvedat přiliš nos nahoru, mohlo by do něj napršet ... (jinak tenhle los na rozehrání je ok - HK, CB, ZL, MB ...) :-)

  15. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Taky     před 10 měsíci 26.07.2023 16:24 |  
    2 0

    Díky za hodnocení!
    Tentokrát bych to viděl tak nějak o stupínek vejš u všech, i Jindra byl s výkonem spokojenej... :-)
    Jen u Holeše bych to nechal na šestce. Stále je pomalejší než býval před zraněním a ta tutovka, co zahodil, mohla být rozhodující, kdyby ti dva rudoši proměnili tu jejich tutovku....

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Wulfstan (přítel SN)     před 10 měsíci 27.07.2023 10:40 |  
      4 0

      Já bych to teda jako tutovku úplně neviděl. Od Zafeirise to byl dost prudkej míč a Holeš to dával z voleje, což asi není úplně snadný. Kdyby si to zpracoval, možná už by se ke střele nedostal vůbec. Pomalejší je, no. Abych řekl pravdu, na stoperu se mi moc nelíbí a v záloze moc místa není. Co s ním?

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        dalislavista     před 10 měsíci 27.07.2023 13:27 |  
        3 1

        No úplně lehké to sice není, ale ligový fotbalista by to dávat měl, natož nadprůměrný fotbalista reprezentant.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    dalislavista     před 10 měsíci 27.07.2023 13:25 |  
    4 3

    Chtěl bych se zeptat, proč vlastně chceme ofsajdovou čáru ( nemyslím to vážně), když se dá odvolat gól za ofsajd i bez ní?
    O žádný prokazatelně jasný ofsajd nešlo, a vzhledem k tomu, že ofsajdová čára není, tak by snad měl gól platit, ne???
    Jestli se budou takhle pěkně odvolávat góly po nic nevypovídajících záběrech ze špatného postavení kamery, no tak to potěš koště...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Dennis     před 10 měsíci 28.07.2023 09:40 |  
      5 1

      Když hrajeme my, tak mají vždycky hned jasno, zatímco jinde řeknou, že ze záběrů nebylo prokazatelné, jestli byl nebo nebyl. :-) Už jsem si zvykl.
      Mně by spíš zajímalo, jaká je definice toho, kdy se má záběr zastavit a jak se s tím pracuje. Protože všichni včetně komentátorů koukají na ten zastavený záběr a řeší postavení hráče na hraně ofsajdu. Ale nikdo už vůbec neřeší, jestli je ten záběr zastavený ve správný moment. Tomu všichni slepě věří. Jenže tam každá milisekunda znamená posun třeba i o decimetry. A to kopnutí do balonu - ten kontakt s balonem tam chviličku je. Si to někdy pusťte zpomaleně, tam se dá ten záběr zastavit několikrát a postavení těch hráčů se mění, tím spíš, když jsou v rychlém pohybu. Jak tohle vyřeší nová ofsajdová čára? Stejně bude záležet na tom, kdy to někdo ručně zastaví, ne?

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        cunak     před 10 měsíci 28.07.2023 18:40 |  
        2 1

        Milisekunda o decimetr (jeden), to je rychlost 3600 kilometrů za hodinu. Tak rychle neběhá ani Standa Tecl.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Dennis     před 10 měsíci 28.07.2023 18:56 |  
          1 0

          Dík, že jsi to spočítal za mě. Se mi to v práci nechtělo počítat. Beru tedy zpět velikost toho posunu v čase. :-) Ale na měřítku věci to nic zásadního nemění.

          Podle mě ty centimetrové ofsajdy, které pískají tam, kde mají ofsajdovou čáru, se dají zastavit tak i tak. Speciálně, pokud hráči jsou v pohybu opačným směrem. Je moment přihrávky přesně ten okamžik, kdy balón opouští kopačku? Dá se ten záběr vždycky s jistotou zastavit přesně v tenhle okamžik?

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            cunak     před 10 měsíci 29.07.2023 06:13 |  
            0 1

            Ano. Kromě toho nesmyslného výpočtu máš pravdu.