Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 4. kolo

Slavia veze cennou výhru z Mladé Boleslavi a nadále zůstává 100%.

V Boleslavi nás čekala dosud nejtěžší ligová prověrka. Domácím se úvod ligy vydařil, Slavia navíc ve čtvrtek hrála zápas evropského poháru, což značilo, že buď dojde ke změnám v sestavě, nebo hráči nebudou plně odpočatí. Trenéři nakonec vsadili na rozumný mix - zachovali dostatečnou kostru základu a doplnili ji několika čerstvými hráči.

Papírové předpoklady se pak vyplnily, protože nás skutečně nečekalo nic jednoduchého. Nicméně mě trochu zklamalo, že to bylo ve smyslu soubojovém a ne fotbalovém. Domácí trenér Kulič se dle svých slov chce prezentovat útočnou hrou, což se mu v úvodu ligy i dařilo, tentokrát to ale byl v Boleslavi typický český bojovný fotbal. Spousta soubojů, ani centimetr hřiště zadarmo, ale fotbalovosti tam bylo od "škodovky" velmi málo, o čemž svědčí i nula střel na branku za celý zápas z její strany.

Zápas tak nebyl nijak zvlášť líbivý. Kombinovaná sestava Slavie to měla s urputným soupeřem složité, i tak ale měla v celkovém kontextu převahu a nakonec zaslouženě zvítězila. Jako klíčové se ukázalo nasazení čerstvého silného bijce na hrot útoku ve druhé půli. S Hradcem a Budějovicemi nám takto pomohl Chytil, tentokrát to byl Tijani. Sice jednoduchá, ale účinná strategie tak Slavii přináší ovoce již na začátku ligy a já doufám, že tomu tak bude i nadále, pokud dojde na zápasy, které bude třeba lámat až v samotném závěru.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - Naše obrana pracuje na začátku sezony až na pár výjimek výborně. Soupeři tak mají minimum šancí a střeleckých pokusů, takže Kolář je často bez práce. To byl i případ nedělního zápasu, kdy nemusel řešit žádnou střelu. Ke hře nohama pak k němu v úvodu ročníku nemám žádné výhrady. Při takovém průběhu zápasu se tak dá vybírat mezi pětkou a šestkou podle vytížení a hodnocení se tak opakuje.

Lukáš Masopust - 6 - Po svém vyléčeném zranění a následném zranění Douděry naskočil do sestavy rovnýma nohama a je v celkem dobré formě. Jen tak dál a ať hlavně drží zdraví.

Aiham Ousou - 6 - Úvod utkání nebyl z jeho strany úplně přesvědčivý, ale nakonec se rozkoukal a vlastně odehrál docela dobré utkání, kdy přispěl k dobré práci naší obrany, která Boleslavi nepovolila žádnou větší šanci.

Igoh Ogbu - 7 - Červený zákrok proti Dnipru byl úlet. Navíc ne první, takže očekávám, že se Ogbu poučí a že nebude chodit do každého míče s až naivní vervou. Proti Boleslavi ale jednoznačně ukázal svou lepší tvář, když byl dominantní v hlavičkových soubojích s Júsufem, kterého v podstatě úplně vymazal. Dobře si Igoh vedl i na zemi nebo s míčem na kopačkách.

Lukáš Provod - 7 - Pokračuje ve velmi kvalitních výkonech na levé straně, kde hraje na halfbeku nebo rovnou beku, díky čemuž Slavia zatím celkem bezbolestně nahrazuje odchod Davida Juráska. Velmi pozitivně hodnotím i Provodovy centrované míče - jediný gól padl v Boleslavi právě po jednom z nich.

Michal Tomič - 5 - Snažil se a podal standardní ligový výkon. Trochu doplatil na nejednotný metr sudího Machálka z první půle, kdy dostal žlutou kartu za obdobný zákrok, který rozhodčí několikrát nepřesně ani neodpískal.

Oscar Dorley - 7 - V prvních zápasech nevypadal až v takové pohodě jako v jarní části minulé sezony, kdy byl klíčovým hráčem. Naštěstí se zdá, že menší pokles formy netrval dlouho a v sobotu to už byl ten starý známý Oscar. Pozičně a pohybově skvělý dozadu, kombinačně výborný dopředu.

Petr Ševčík - 6 - Nalijme si čistého vína - Ševčík jako náhrada Stancia zklamal a Zafeiris je pro mě lepší hráč. Petr tak aktuálně do základní sestavy nepatří, v rámci rotace a střídání ale jistě prostor dostane, pokud vydrží zdravý. V Boleslavi nezklamal a zahrál nadprůměrně. Nejlepším momentem byla kolmice do samostatného úniku Van Burenovi.

Václav Jurečka - 5 - V úvodních zápasech sezony hrál celkem dobře, ale doplácel na smůlu v koncovce (2 góly mu sebral VAR pro těsný ofsajd). Situace na něj možná trochu dolehla, v Boleslavi se mu každopádně příliš nedařilo a i přes pracovitost se příliš neprosadil a míč mu občas uskočil. Pětka s minusem (což ale není taková tragédie jako ve školní stupnici :) ).

Conrad Wallem - 6 - S Dniprem prožil vysněný debut, když se trefil po minutě pobytu na hřišti. Teď dostal šanci poprvé v základu a nezklamal. Snažil se být aktivní, měl nějaké dobré akce, i když automatismy a sehranost v této sestavě nebyla ideální. Bohužel se těsně před půlí zranil a nezbývá než doufat, že nepůjde o nic vážného.

Mojmír Chytil - 5 - V minulých zápasech předvedl skvělá střídání, minule už ale hamounil, když radši zakončoval ze složité pozice, než aby nahrál do tutovky Ševčíkovi. Teď dostal Chytil možnost poprvé v základu, ale výrazněji se v náročném zápase neprosadil.

Christos Zafeiris - 7 - I přes vynechanou přípravu kvůli Euru do 21 let je v úvodu sezony ve výborné formě a je naším klíčovým hráčem. Proti Boleslavi zůstal na lavičce kvůli oddychu, už v poločase ale musel na plac, protože výsledek i naše hra zůstávaly za očekáváním. Zafeiris pak jednoznačně ukázal své kvality a pomohl k výhře i lepšímu výkonu Slavie.

Matěj Jurásek - 5 - Výkon na hranici 5 a 6. Wallem mi přeci jen připadal o trochu výraznější, tak dávám Juráskovi nižší známku s plusem.

Mick van Buren - 5 - Poctivě si nabíhal, čímž dělal obraně soupeře problémy. Ve velké šanci ale selhal a Slavia se tak o cennou výhru musela bát až do konce.

Muhamed Tijani - 6 - Na naši hru si zvyká pomalu, to se ale dalo čekat, protože rozdíl oproti Baníku je velký a ani Slavia není na tuto typologii útočníka zvyklá. I tak ale ukázal, že může být platný už teď v úvodní části sezony. Vítězný gól si nakonec vstřelil do vlastní sítě Poulolo, bez tlaku Tijaniho by se tak ale nestalo. Při hře pak ukázal sílu i relativně dobrou pohyblivost. Škoda jen momentu, kdy dobře udržel míč, aby následnou velmi nepřesnou přihrávkou div nerozjel brejk soupeře.

Tomáš Holeš - 6 - Nastoupil na závěr zápasu místo unaveného Provoda a přispěl k udržení výhry.

4 - Neděle 13. 08. 2023 15:00

Fortuna liga, 2023/2024
0 - 1
0 - 0
FK Mladá Boleslav
FK Mladá Boleslav

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

59. vlastní branka

Komentáře (67)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    WarszawskiMuranow     před 9 měsíci 15.08.2023 12:38 |  
    6 3

    Mě tedy Mick doslova vytočil tou zahozeenou tutovkou. Když pak prislo to kopyto Šimek bal jsem se i výhru. Ale zase je to sympaťák takže mu tu 5 přiznávám rád.


    Komentář byl uživatelem upraven (15.08.2023 12:39) . Zobrazit původní komentář

  2. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Myšák     před 9 měsíci 15.08.2023 12:57 |  
    2 9

    Kdybysme hráli v sestavě jako proti Dnipru, bylo by to asinejméně 0:3. To není kritika, ale suché konstatování. Věřím trenérům, že měli ke změnám v sestavě pádný důvod.
    Hodocení perfektní, s výkonem zatím naprostá spokojenost.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      mig52     před 9 měsíci 15.08.2023 13:06 |  
      4 8

      Zase "kdybychom" a zářivý tip, no mnohým se to třeba bude líbit. Já jsem moc rád za výhru, ale ve skromnosti podotýkám, že nedat si Bolka vlastence, mohlo to skončit také remízou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Myšák     před 9 měsíci 15.08.2023 13:19 |  
        8 3

        To je můj soukrmý názor, že s ním nesouhlasíš je tvoje nezpochybnitelné právo. A ve vší skromnosti podotýkám, že vlastenec vznikl po našem tlaku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          mig52     před 9 měsíci 15.08.2023 14:22 |  
          1 6

          S tlakem souhlasím, ale musel nám někdo pomoci, no. Kdybychom neberu nikdy a kdybysme už vůbec ne. Kdyby byly....

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            El Greco     před 9 měsíci 15.08.2023 15:32 |  
            3 3

            Kdyby nebere, a proto napíšeš "kdyby si nedali vlastence".
            (Čím neříkám, že kdyby úvaha na téma "prohráli bychom 0:3" má nějaký smysl.)

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              mig52     před 9 měsíci 15.08.2023 20:05 |  
              1 3

              Máš recht, proto upavuju - dali si vlastence.....:). Proč si ogaři lžete do vlastní kapsy a hladíte sladké komenty :))))

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Cygnus     před 9 měsíci 15.08.2023 17:31 |  
      15 1

      Pádný důvod vidím v tom, že odvětný zápas v Košicích bude již čtvrtý zápas během 11 dnů. Že některým hráčům byl dopřán odpočinek 66 hod po ukončení prvního zápasu s Dniprem mi připadá logické.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 9 měsíci 15.08.2023 18:12 |  
      7 1

      Když hraješ v Evropě, tak to nemůžeš postavit na 12-13 hráčích. Potřebuješ rotovat, to je prostě jakási daň za úspěch. Dělá to tak každý klub, každý trenér. První zápasy jsme do sestavy nešahali vůbec, teď když už hrajeme dva zápasy za týden, tak ta rotace je potřeba. I kvůli klimy v kabině.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    honza304     před 9 měsíci 15.08.2023 13:04 |  
    6 3

    No jo, nejednotný metr sudího, stejný "faul" jako předvedl Tomič byl na Wallema jen s těmi rozdíly, že Tomič hrál balon a v tom druhém případě (nevím, kdo to byl z Boleslavi - Karafiát asi) faulující balon nehrál. Podobná situace byla mezi Plzní a ČB, taky bez balonu a bez karty.


    Komentář byl uživatelem upraven (15.08.2023 13:06) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Myšák     před 9 měsíci 15.08.2023 13:25 |  
      0 3

      Každý člověk je jiný, každý sudí je jiný.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Maeden (přítel SN)     před 9 měsíci 15.08.2023 14:37 |  
        9 1

        Díky, kapitáne Zřejmý, za pronikavou myšlenku. To by němej neřek!
        Machálek je zrovna z těch, kteří neumějí pískat, neboť mj. nepozná faul od čistého zákroku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      rybarmirek     před 9 měsíci 15.08.2023 16:07 |  
      0 2

      Zdravím,hodnocení je spravedlivé,ja jsem se začátkem ligy spokojen.Co se týká sudího Machálka,ten se mi nikdy nelíbil,je moc důležitý a chce být na hřišti vidět, což je u rozhodčího ta největší chyba,nás rád nemá.

  4. hodnocení slávistů-4 kolo

    profesor     před 9 měsíci 15.08.2023 13:21 |  
    6 4

    Zklamal mne Chytil u mne měl nižší známku a rozhodně zatím není připraven nastupovat od začátku


    Komentář byl uživatelem upraven (15.08.2023 13:22) . Zobrazit původní komentář

  5. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Flame     před 9 měsíci 15.08.2023 16:08 |  
    7 0

    Zdravím, jednoznačně pozitivní je návrat formy Provoda, nezačínal u nás také na křídle? Stejně věřím, že se v dohledné době chytne Ševa, ale je to o jeho zdraví, když si vzpomenu kolik na něho bylo tvrdých faulů, je div že ještě chodí.

    Chytil je poklad, musí se zapracovat i sám na sobě zapracovat:)

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      pehacko     před 9 měsíci 15.08.2023 16:10 |  
      5 5

      Sevcik hral v bolce uz dobre… je videt, ze se dostava zase do formy, coz znamena, ze je to treba vyuzit, nez se zase zrani.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    kupik     před 9 měsíci 15.08.2023 17:16 |  
    15 1

    Dobrý odpoledne přátelé,
    tak známkování asi v pořádku,drobný odchylky budou pořád.
    Já mám radost,že Provodovi narůstá forma,pracuje na velkým prostoru a s přehledem.
    A nemůžu vynechat Masopusta.Odmakal zápas a nevynechal jedinej souboj.Totéž Oscar.Výbornej výběr místa a skvělý načasování hry ve výskoku.Přehrává i o hlavu vyšší hráče.
    Kolektivním výkonem dokonale vymazali Kušeje a Hilál si taky moc fotbal nezahrál.
    Takovouhle výhru beru jako zodpovědnej profesionálně taktickej výkon a skvěle odpracovaný 3 body.
    Takže u mě dobrý.

  7. Karma je zdarma

    Slávista 51     před 9 měsíci 15.08.2023 22:03 |  
    18 2

    Tak se sparťanskej střelec penalt vyznamenal,
    tu zatím nejdůležitější v životě - neproměnil.

    • Re: Karma je zdarma

      žbl68     před 9 měsíci 16.08.2023 06:45 |  
      2 0

      tomu se říká bumerang ... ale snad v EL neudělají ostudu ...

      • Re: Karma je zdarma

        Edenjejenjeden     před 9 měsíci 16.08.2023 08:55 |  
        16 0

        EL doufám ne , přeju jim EKL :-)))

        • Re: Karma je zdarma

          žbl68     před 9 měsíci 16.08.2023 09:59 |  
          2 0

          uvidíme ... jako body pujdou z obojího tak je to jedno ...

      • Re: Karma je zdarma

        bongor     před 9 měsíci 17.08.2023 07:28 |  
        2 1

        V EL neudělají ostudu,protože tam hrát nebudou,budou rádi za EKL.Ale i tam je zase jako obvykle všichni budou šidit.

    • Re: Karma je zdarma

      jenusp     před 9 měsíci 16.08.2023 09:24 |  
      11 0

      Presne tak, napadlo mne pouze Tebou uvedené KARMA JE ZDARMA

    • Re: Karma je zdarma

      Karel IV     před 9 měsíci 16.08.2023 21:47 |  
      3 1

      Vypadli na penalty a brečí, že byli lepší! Ale již neřeší asi 5 sporných penalt z jara, díky nimž si mohli s Kodaní vůbec zahrát. Dále se jim nelíbilo správné neuznání gólu v 56. minutě. Být to v lize gól na Spartě platí a VAR situaci posvětí (nejspíše s vysvětlením o nízké intenzitě zákroku) a opět nezklamal ani Tomáš R. (Rozhovory dává pouze při jejich výhrách a po vypadnutí zmizi)

  8. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    knl66 (přítel SN)     před 9 měsíci 15.08.2023 22:29 |  
    17 1

    Kolego Alanore, budeš muset chvilku vydržet bez našich reakcí a příspěvků... Jelikož teď se vyžíváme u zápasu Ave RB!!!
    Tady si to přečteme až zítra, když sousedovi chcípla koza. Děkujeme za pochopení. Promiň, díky a ahoj!

  9. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    smichov_2     před 9 měsíci 15.08.2023 22:33 |  
    20 0

    Sparta právě zažila svůj Šachťar Doněck, který je bude pronásledovat ve snu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      žbl68     před 9 měsíci 16.08.2023 06:44 |  
      11 0

      každý jak si zaslouží ...

  10. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    DKNL     před 9 měsíci 16.08.2023 09:01 |  
    8 0

    Ten Claesson, o tohohle jsme se zajímali? Dík.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Alanor (admin)     před 9 měsíci 16.08.2023 09:53 |  
      20 1

      Ano, je to on. Nakonec to ztroskotalo snad na 10 mega a místo toho jsme koupili levnějšího Van Kessela... Byl to velký omyl, Claesson je hráč evropské úrovně a tu kvalitu potvrzuje všude, kde byl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        JohnyBeGOOD     před 9 měsíci 16.08.2023 17:58 |  
        3 0

        To byly časy. Už je to víc než 7 let, v té době ještě Slavii trénoval DUML a nebyl to ani rok od vstupu CEFC.

  11. Hodnocení slávistů-4. kolo.

    Myšák     před 9 měsíci 16.08.2023 09:40 |  
    4 12

    Teď mne tady roztrháte na kusy, ale se skřípěním zubů musím sportovně uznat, že sparta hrála dobře.Byl to krásný fotbal!
    Vidíš Migu, nejsem populista.

    • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

      žbl68     před 9 měsíci 16.08.2023 10:02 |  
      2 2

      krásný? místy super místy totální nesmyslný věčný přihrávání si dozadu, milion dotyku než šel míč dál, hráč dostane míč, zastaví se a čumí .... ovšem některé jejich kolmice luxusní a ti jejich jižní kluci mají skvělou fotbalovost ... a pak je tu XXX faktor Krejčí :-DDD 2x pustit vedení to tedy sorryjako ... dánové ovšem skvělí

    • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

      Slávista 51     před 9 měsíci 16.08.2023 10:37 |  
      8 4

      TAKHLE ZAHRÁT Slavia,
      tak jí média roztrhají na kusy a o Spartě ticho po pěšině, nebo téměř chvála.

    • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

      witty13     před 9 měsíci 16.08.2023 11:04 |  
      15 1

      Shodou okolnosti mi vcera pristaly na stole pozvanka a dva listky na do VIPu na letne, a doporuceni od generalniho nasi skupiny abych tam sel, jelikoz jsme jako skupina v jednani o sponzoringu sparty. Nadseny z toho nejsem, ale co uz. Na fotbal jsem vyrazil, s tim ze si alespon prohlidnu i VIP konkurence, podivam se jak to ta Sparta hraje, co fandeni, atd. Vysledek mi byl uprimne jedno, a prubeh zapasu me bavil. Zkousel jsem si namlouvat, ze budu prat ceskemu tymu, ale neslo to :-). Fandil jsem Kodani (pro koeficientove rejpaly, ja se fakt snazil, ale podvedome jsem mel proste radost kdyz Kodan vyrovanala, a za karmu pro LK37 jsem mel chut vyskocit do vzduchu a jen dekorum mi to nedovolilo :) )
      Shrnu tedy muj zazitek - VIP prostory ma sparta stejny jako mame my, ale uroven o krapet horsi - proc horsi? No lyz si dam vodu, fakt nemusim mit rozlejvanou ze petky :D, stejne tak cola, dzus… ttj - to je fail. Pote jsem sedel na klasicke tribune, smichan s normalnimi fanousky - to je taky fail, ale chapu, mel jsem nejaky VIP Polster, a asi to neni ta spicka (partneri se lakaji podle me jinak, ale chapu ze meli asi velky zajem o listky)

      Pote zaclo fandeni. Vyvolavani sestavy 15 minut pred zacatkem uplne zoufale, jen je precetli. speaker porad mluvil pateticke kecy o 12. hraci, sampionech z letne (fakt tim po tech 10 letech zijou) atd. Minutu pred vykopem znovu ohlaseni sestavy domacich (wtf, proc jako? :D) tentokrat za prispeni tribun (prijmeni dodaly tribuny). Uprimne, tady je asi jedina vec, v ktere je sparta napred - opravdu vsechhny tribuny, snad vsichni fanousci, se zapojovali. Obcas mam pocit ze u nas v Edenu je d timto problem (hlavne tedy v prubehu, ohlaseni sestavy mame lepsi ;) ).
      Pote jejich hymna, to je taly dost dobre, vsichni stali, zpivali, saly nahore, uprimne s respktem - pekny pohled. Kazi to akorat to, ze aby se udrzeli v rytmu, celou dobu je slyset predzpivavani z ozvuceni - kazi to dojem, tribuny nejsou pote tolik slyset.
      Nasledne fandeni zoufale, asi 3-4 choraly, ktere byly slyset jen kdyz se zapojil cely stadion - ale to zase byla docela sila. Jinak byli slyset danove.

      Fotbalove lepsi sparta, ale zahazovala sance - ocividne nemaji takovou tu evropskou zkusenost takovy zapas zvladnout. A Kodan ji ma - proto byla schopna dotahovat. Penalty byly tresnicka pro me. A prekvapani, jak rychle se letna vylidnila :D. Ono obecne - v cem jsou slabi, potom co dostanou gol, zmlknou, neumi podporit. V Edenu, kdyz Slavia dostane gol, vetsinou stadion kluky extremne podpori (aspon co si pamatuji) oni podporuji hlavne kdyz je nejaka sance (ale zase fakt do posledniho jedince)

      • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

        wimpy     před 9 měsíci 16.08.2023 11:08 |  
        8 1

        Tak už je mi jasný, jak mohla z jejich hlavní tribuny přilítnout rachejtle. :-)

        • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

          witty13     před 9 měsíci 16.08.2023 11:10 |  
          4 0

          Ta byla od danu :)

      • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

        habroš     před 9 měsíci 16.08.2023 15:10 |  
        8 1

        Reaguji na větu "Zkoušel jsem si namlouvat, ze budu přát českému týmu, ale nešlo to :-). " Já jsem se stejnou myšlenkou usedal k televizi minulý týden, ale hned u první neproměněné šance Kodaně mi v křesle kopaly nohy a z hrdla se draly lítostivé vzdechy. Tak jsem usoudil, že to fakt nepůjde a poté už se ani nesnažil o přetvářku. A včera už vůbec, až se manželka divila, jestli nejsu nějakej divnej, že fandím Dánům. :-) :-)

        • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

          bongor     před 9 měsíci 17.08.2023 07:03 |  
          1 0

          Koukám,že Tě ještě doma čeká spousta práce,než Tvoje paní pochopí co jsou ti za řekou zač.Tak do toho.

          • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

            habroš     před 9 měsíci 17.08.2023 09:59 |  
            0 0

            Tak o ni strach nemám, je taky slávistka. Dokonce je ochotná sem tam jet se mnou do Prahy na fotbal a hrdě nosit červenobílou šálu. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

        Flame     před 9 měsíci 16.08.2023 19:00 |  
        1 2

        Můžeš nám prozradit kdo chce sponzorovat rudochy?

        • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

          witty13     před 9 měsíci 16.08.2023 21:21 |  
          3 0

          Jsem diskretni k obema stranam, takze nemohu ;)

          • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

            wimpy     před 9 měsíci 16.08.2023 23:28 |  
            3 0

            A toho se drž. Jeden na oficiálkách takhle přišel o práci.

            • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

              žbl68     před 9 měsíci 17.08.2023 09:22 |  
              0 1

              nejeden

        • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

          bongor     před 9 měsíci 17.08.2023 07:00 |  
          1 0

          Já se hlásím,poslal bych jim dvě koruny,za víc to nestojí.

          • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

            Lukavo     před 9 měsíci 17.08.2023 08:39 |  
            0 0

            Nějakej rozhazovačnej, rudokožcům ani hovno!!!

      • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

        amon     před 9 měsíci 16.08.2023 23:11 |  
        4 0

        Před lety, jsem díky firmě, co sponzoruje UEFU, měl možnost navštívit pohárové zápasy Plzně, Liberce i Sparty. Plzen hrála s Atleticem, VIP prostory i raut skvělý. Majitelé Atletica, to je jiný vesmír. Dle mýho každá ženská od nich, měla na sobě šperky za statisíce. Letná- vo lejnu- mrtě lidí v čele s Peltou, Bémem, občas tam proběhnul Daník, přeplněný prostory. No a Libe, to byl prostě party stan a takový vesnický. Jinak jsem byl na Letný včera taky (zase sponzoring, ale ne VIP) a jestli mě něco fakt sr..., takže tam měli ve stáncích náctileté "děti", který fakt neuměli čepovat pivo a trvalo jim to večnost. Jinak pokud pominu derby, byl jsem na Letné po 25letech. Tenkrát hráli kvaldu o CL s Dynamem Kyjev a taky vypadli po peckách, potom, co Gabriel si dal pár minut před koncem vlastnák- jsem jejich talisman štěstí :D

    • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

      SLAVIESTA     před 9 měsíci 16.08.2023 11:33 |  
      3 6

      Po remíze na hřišti soupeře dvakrát vedli v nastavení a vypadli. Tomu já neříkám krásný fotbal. Takže jejich piruety a trojité skoky v poli jsou jim ale úplně na h.....! Můžou dělat krasobruslení.

      • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

        witty13     před 9 měsíci 16.08.2023 12:13 |  
        8 3

        Reknu to jinak. Sparta hrala lepe nez Kodan. Mela mozna i trochu smulu, ale urcite byla lepsi, a vysledek je pro ni svym zpusobem zklamanim. Zaroven, jako nezaujaty fanousek rikam, ze jsem si ten zapas docela uzil a bylo na co koukat. Ano, Sparta ma ohromne rezervy v prvnim doteku, snad kazdy z jejich hracu potrebuje dotek az dva navic, ale to nekteri nasi take. Ano, nechala si dvakrat hloupe vyrovnat, a nepromenila dalsi sance. Olatunji byl primo strasidelne spatny a od urcite chvile naprosto mimo hru, ale to nic nemeni na tom, ze Kodan byla proste horsi, a takovy hrac cislo 33, kapitan (nevybavuji si jmeno) byl dozadu zoufaly, nekolikrat presne nahral souperi, a treba ve Slavii by takovy hrac nemel misto ani na lavce… nebo mel proste jen blbej zapas

        • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

          lukas6novak     před 9 měsíci 16.08.2023 14:19 |  
          3 0

          Mě nejvíc zarazilo to že tým co je schopný klidně dva roky za sebou utratit skoro 20M euro za přestupy (19,6 a 17,5). Mají super zajímavý hráče směrem dopředu ale ve výsledku mají tak tragickou obranu která je schopná dělat chyby i když není pod tlakem.

        • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

          SLAVIESTA     před 9 měsíci 16.08.2023 15:48 |  
          3 1

          Nezaujatý fanoušek - těžko hledám větší protimluv!

      • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

        Slávista 51     před 9 měsíci 16.08.2023 13:58 |  
        0 3

        OKECAT
        se to nějak musí !

    • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

      martyni (přítel SN)     před 9 měsíci 16.08.2023 12:01 |  
      13 0

      Krásný nevím, ale nesledoval jsem to poctivě. Je ale fakt, že se určitě zlepšili a už to nejsou ti tragedi, co minulej rok na podzim nebo ve druhy pulce jara. Ten cinklej zaver ligy jim dal sebevedomi a jsou takovy vic zabejceny. Haraslin s tim druhym kridlem jsou nebezpecni, nastesti tedy Haraslin ma jen genialni chvilky, nedokaze hrat konstantne dobre nekolik zapasu za sebou ani cely zapas, vcera se brzo vytratil. Nebezpecny maj standardky. Naopak Kuchta nic moc a obrana nejista.

      • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

        mig52     před 9 měsíci 16.08.2023 13:54 |  
        2 1

        Asi ti cizinci, které dovedli, jsou lepší, než Karabec, Daněk a další původní.


        Komentář byl uživatelem upraven (16.08.2023 13:54) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

      fleder     před 9 měsíci 16.08.2023 12:22 |  
      21 1

      Hrají na první pohled relativně dobrý fotbal. Proti CZ teamům se snaží o dominanci a kombinaci, to je dáno kvalitou jejich soupeřů u nás a zkušeností, že je podrží rozhodčí a nebude foukat proti nim. ALE.
      Mezinárodní pohled je jiný. Pryskyřičník tvrdí v rozhovoru, jak byli skvělí, jak byli techničtější, kondičně připravenější a lepší takticky.
      Asi jsem viděl jiný zápas.

      Techničtější...no to těžko. Dánové se snažili hrát z první, narážečky, prostrkávání, kombinace. Dělali obří chyby při rozehrávce od stoperů do středu zálohy, kdy díky tlaku čertů a ztrátám balonů v přechodu je nechali chodit do otevřené obrany na brejky. Na to rudý hráli. Sparta na míči pomalu obehrávala a snažila se to hnát přes křídla, kde si Dánové nebyli schopni hlídat náběhy Padaslína. Rozhodně technicky, co se kvality, přihrávek, byli rudí horší. A to nezminuji tragické zakončování, hlavně opět Padaslín.
      Kondiční připravenost...no už na konci zápasu před prodloužením byla u rohů vidět půlka sparťanů na rozdíl od Dánů v předklonu, jak těžce vydýchávali. Rozhodně nebyli kondičně lepší.
      Takticky? Tak jestli byli takticky lepší v tom, že si nechali dát dva goly ze standardek, hlavně ten třetí naprosto směšným způsobem, kdy je za rok pan super trenér nenaučil takticky bránit, tak asi jo, lepší byli :-)

      Pro nezaujatého pozorovatele to byl asi i krásný zápas, já to poslouchal s anglickým komentářem po výpadku O2 - hlavně průběhem a dramatičností prodloužení. Nicméně oba teamy byly v některých věcech dost...neschopné. A podle mě ani jeden nemá v LM co dělat.

      • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

        domácí     před 9 měsíci 16.08.2023 18:06 |  
        5 1

        Baví mě, jak sparťani stále opakují, že jsou na sebe pyšní , to je jak na pride parade!

        • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

          mig52     před 9 měsíci 16.08.2023 18:53 |  
          4 3

          Stačilo, aby Kabela nesměl do kabiny rozhodčích a bylo vymalováno. Ale zas abych nemachroval, byly chvíle, kdy jsem ztrácel víru.

        • Re: Hodnocení slávistů-4. kolo.

          bongor     před 9 měsíci 17.08.2023 06:53 |  
          2 1

          Prostě je to strašná svoloč.

  12. Ještě S......

    SLAVIESTA     před 9 měsíci 16.08.2023 11:24 |  
    6 4

    Někdo opakovaně psal, že si je téměř jistý, že Dánové je v Praze vyklepnou. Jsem líný hledat autora, ale příteli gratuluji k Tvému odhadu! Já malověrný jsem šel za stavu 3:2 od toho, byl jsem si jist, že je hotovo. Radost mi udělaly až noční zprávy. Teď zase jsem přesvědčen, že je čeká pouze konf. liga. I to je až moc.

    • Re: Ještě S......

      domácí     před 9 měsíci 16.08.2023 17:58 |  
      1 2

      I já to vypnul, hned při 2:1. Když jsem zjistil, že sparta vypadla, díval jsem se na záznam ještě v noci. Není to správné, ale já měl takovou radost...

    • Re: Ještě S......

      bongor     před 9 měsíci 17.08.2023 06:52 |  
      4 0

      sralťani jsou zvyklí,že jsou maminčini mazlíčkové.40 let v tom neměli konkurenci a ani po 89.se to moc nezměnilo.
      Kromě toho jsou zvyklí na všeobecnou chválu,zejména od řiťolezců z i.spartu.A potom je překvapí,když viděj,že ve skutečnosti uměj hovno a skutečnej soupeř jim to dá sežrat.

      • Re: Ještě S......

        SLAVIESTA     před 9 měsíci 17.08.2023 10:57 |  
        2 1

        100% souhlas! Uměj hovno, ale krásný hovno, vždyť se s ním už všichni několik dní pomázávaj a libujou si jak jim to voní!

  13. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    habroš     před 9 měsíci 16.08.2023 15:15 |  
    5 5

    Souhlasím s Alanorem ve všem až na jednu poznámku. Ogbu rozhodně, alespoň v 1. poločase, nedominoval v hlavičkových soubojích s Júsufem.
    PS. Docela by mě zajímalo, co je za tím, že můj oblíbenec Lingr nebyl ani na lavičce náhradníků, zranění nebo se pohnul jeho přestup?

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Markus     před 9 měsíci 16.08.2023 15:27 |  
      3 0

      Drobné zranění, měl by být brzy ok, zda odletěl do Košic nevím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      wimpy     před 9 měsíci 16.08.2023 19:11 |  
      4 2

      V prvním poločase vyhrál Ogbu s Yusufem snad všechny hlavičkové souboje. Říkal jsem si, že ten lempl nevyhrává ani hlavičky. Těsně před vystřídáním jednu nebo dvě prodloužil do nikam za sebe.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Alanor (admin)     před 9 měsíci 16.08.2023 21:52 |  
        6 3

        Jo, Júsuf se mi taky hned vybavil u nás. To je hráč líný na krok, prostě na zabití. Nechápu, jak si ho mohl zrovna Trpiš vybrat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          birkin     před 9 měsíci 17.08.2023 07:45 |  
          7 0

          Podle mě to tehdy Trpiš dostal trochu jako politický úkol, když jsme se ucházeli o sponzoring u Arabů.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        habroš     před 9 měsíci 17.08.2023 09:57 |  
        2 1

        Promiň, ale zvlášť z počátku zápasu Ogbu hlavičkové souboje prohrával. Na to bych si i vsadil vlastní boty. :-)


        Komentář byl uživatelem upraven (17.08.2023 10:25) . Zobrazit původní komentář