Názory

Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

Jak jistě víte, před nějakou dobou jsme Vás informovali o projektu, který se jmenuje - Nový chorál. Jakmile jsme zveřejnili náš úmysl, kontaktovali jsme několik osobností. Odpověď se nám dostala jen od jedné z nich. No a naší povinností je, abychom Vám ji nebo spíš ho představili.

Zpěvák a moderátor Richard Sacher je nejen členem fotbalového týmu známých osobností Arabela, ale také nazpíval píseň „Fotbal“. Natočil ji se svojí novou skupinou Cukr, se kterou koncertuje po celé republice. Videoklip k tomuto chytlavému songu obsahuje celou řadu fotbalových šotů z celého světa, takže si příznivci tohoto sportu přijdou na své.
 
   
 
Před nedávnem píseň „Fotbal“ dokonce dvakrát vyhrála ranní hitparádu české televize, brzy se objeví i na ostatních televizních stanicích. „Když hraji fotbal, tak nejraději v obraně a navíc pravé křídlo. Dřív jsem závodně běhal, takže mojí nejsilnější stránkou je rychlost. Ta bohužel vítězí nad technikou,“ směje se Richard, s kterým jsme v posledních dnech často v kontaktu.
 
Jejich písničku si můžete stáhnout přímo z našeho webu - ZDE.
 
Spolupracovali Viking z Lípy a King 25.

Web Richarda Sachera:
http://www.richardsacher.cz/

Komentáře (76)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

    GeorgK (přítel SN)     před 19 lety 19.10.2005 14:10 |  
    0 0

    To je april?

    • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

      myshack (přítel SN)     před 19 lety 19.10.2005 14:32 |  
      0 0

      Hmm. Tak Sachr se toho nebojí....

    • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 19.10.2005 14:50 |  
      0 0

      ne

  2. Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

    (host)     před 19 lety 19.10.2005 14:41 |  
    0 0

    Jako vtip je to dokonalý...To radši druhou ligu, než mít tohle jako hymnu.

    • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

      kolman     před 19 lety 19.10.2005 14:42 |  
      0 0

      LOL!

    • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

      KING25     před 19 lety 19.10.2005 14:48 |  
      0 0

      Kdo tady píše o hymne??

    • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 19.10.2005 14:51 |  
      0 0

      Pokud vím, nikdo tu nic neřek o hymně!!!!

  3. Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

    kolman     před 19 lety 19.10.2005 14:41 |  
    0 0

    Totálně vám přeskočilo ?

    A Salava z Amfory neodpovědel ? Ivetu Bartošovou a Michala Davida jste asi zapoměli oslovit, co ?

    • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 19.10.2005 14:56 |  
      0 0

      Oslovili několik lidí, jeden, který se ozval je právě Richard, tak co asi podle tebe máme jinýho dělat?

  4. Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

    (host)     před 19 lety 19.10.2005 14:57 |  
    0 0

    Nono, jen se nezblázněte. Já jen tak pro jistotu, kdyby náhodou měl někdo podobné úmysly.

  5. Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

    Markus     před 19 lety 19.10.2005 15:01 |  
    0 0

    Tjamtadada Tjamtadada ... oslovili jste také Maxim Turbulenc? Mám pocit že by mohli vytvořit něco co by posunulo ještě výše již tak vysoko nastavenou la?ku výše uvedené vysokokvalitní písně "fotbal" :)

    • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

      KING25     před 19 lety 19.10.2005 15:09 |  
      0 0

      :-))) To jsou rudoši...:-))

  6. Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

    (host)     před 19 lety 19.10.2005 15:13 |  
    0 0

    Co to je za paskvil??? Tady se snad uz vsichni zblaznili, to uz vazne nejde...((

    • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 19.10.2005 15:17 |  
      0 0

      Nojono, každej máme jinej styl...

  7. Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

    (host)     před 19 lety 19.10.2005 15:21 |  
    0 0

    Nemám tady v rachotě zvukovku, takže si to vychutnám až doma :-) Ale upřímě jsem čekal spíše ten rozhovor s LEŽkounem. Myslel jsem , že je to vtipně naplánováno na dnešní slavný den a místo toho se dozvim, že někdo složil písničku "fotbal" a že se nikomu nelíbí. Zvlá?tní a smutný. LordEdmund

  8. Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

    GeorgK (přítel SN)     před 19 lety 19.10.2005 15:35 |  
    0 0

    No snaha se pocita, kdo nic nedela nic nezkazi, ale tohle se jako choral nechytne. Dovedete si predstavit jak to zpiva trba jen zbor?

    • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 19.10.2005 17:28 |  
      0 0

      Tohle taky nebudeme zpívat

  9. Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

    KING25     před 19 lety 19.10.2005 15:46 |  
    0 0

    Malé upřesnení. Písen fotbal nic společného s chorálem nemá. Ta písnička už dávno existuje a nikdo neplánuje jí spojit s chorálem.

    • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

      (host)     před 19 lety 19.10.2005 17:09 |  
      0 0

      Tak v tom případě vůbec nechápu proč to sem cpete??? Já myslel, že chledáte nový chorál a ne že budete dělat reklamu na tak úděsnou věc!!! Paul

      • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

        vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 19.10.2005 18:13 |  
        0 0

        Je to jedna z podmínek dohody

  10. Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

    (host)     před 19 lety 19.10.2005 16:22 |  
    0 0

    TRAGIKOMICKE! des bes, hruza, nevkus, hnus

  11. kdo je to?!

    rudahvjezda     před 19 lety 19.10.2005 17:00 |  
    0 0

    prosím vás, kdo je richard sacher? zdráhám se uvěřit, že se ten člověk živí hudbou... nemá nějaký konto kam mu poslat peníze, aby neumřel hlady?

  12. Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

    (host)     před 19 lety 19.10.2005 17:13 |  
    0 0

    Co to je??? To je děsný??? Já myslel, že tu jde o nový chorál a ne o nějkou "písničku" co se hodí tak akorát k nám do Vidlákova na "zábavu"??? Paul

    • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 19.10.2005 17:31 |  
      0 0

      Ta písnička je jen pro představu, s chorálem nemá nic společnýho.

  13. Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

    (host)     před 19 lety 19.10.2005 17:18 |  
    0 0

    A co to jako má společnýho se Slavií??? Proč to tu je??? Nechápu prosím vysvětlit??? Vy někoho oslovíte, aby udělal fotbalový chorál pro Slavii, on vám dodá tuhle s odpuštěním sračku a vy nám to sem předložíte a co my s tim jako??? Já jsem asi úplnej idiot protože to jsem fakt nepochopil. Paul

    • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

      KING25     před 19 lety 19.10.2005 17:26 |  
      0 0

      počítej pomalu do deseti a vychladni. Když se ty to nelíbí..nikdo tě to nenutí číst..:-)

    • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 19.10.2005 17:30 |  
      0 0

      Víš co, tak to prostě nečti

      • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

        (host)     před 19 lety 19.10.2005 17:59 |  
        0 0

        Proč bych si to neměl číst? Když vidim nadpis "Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení" a hned v 1. větě vidim něco o novým chorálu, tak si to čtu bez váhání (i přestože toho člověka vůbec neznám). Jenže z toho článku nevyznělo, že nejde o ten slibovaný nový chorál a vůbec tam neni vysvětleno, co je to překvapení. Promiňte, ale ten článek je fakt blbě napsnej!!! Spíš bych čekal, že to bude nějak takhle: R.S. se bude podílet na novém chorálu a tady je pro zajímavost ukázka jeho fotbalové tvorby. Paul

        • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

          vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 19.10.2005 18:15 |  
          0 0

          tak chyba no, se nezblázni, víš ty co?! příště než budeš kecat kraviny, tak radši něco udělej a pak mluv

  14. Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

    vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 19.10.2005 17:32 |  
    0 0

    Opět opakuju, písnička s chorálem nemá nic společnýho!!!! A ještě něco: to že se vám nelíbí nemusíte ho hned hodit do koše a poslat ho někam...

    • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

      Knajpar (přítel SN)     před 19 lety 19.10.2005 17:58 |  
      0 0

      Klidekk pohoda... ten song sem si ani nepustil, ne ze bych to predem odsoudil, ale nejak se mi to nezda, Choral ma vznikout z kotle a postupem casu, ne ze nekdo napise slova a pak zpivejte, pro zacatek bych zkusil choral beze slov??? co vy na to>???

      • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

        vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 19.10.2005 18:19 |  
        0 0

        hm, nápady by byly, ale kdo je zrealizuje už nevíš? a to že by měl vzniknout z kotle, má něco do sebe, ale když tu byla diskuze o novym chorálu, tak nikdo nic nevymyslel, jen všichni souhlasili s tím, že bychom my s tim měli pokračovat, tím nechci říct, že je to vina všech ostattních, ale jak řikám, možnost tu byla a nikdo ji nevyužil, ozval se sice asi jeden z konzervatoře nebo odkud, ale jinak nic

        • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

          Knajpar (přítel SN)     před 19 lety 19.10.2005 18:32 |  
          0 0

          tak si me tam najdi a koukni se ze bych si predstavoval neco jako meli Corkaci!!! coz bylo jsetli se nepletu beze slov!

          • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

            vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 20.10.2005 06:55 |  
            0 0

            Beze slov to nebylo, já s tim souhlasim, ale prostě tohle už v našich silách není, protože na tohle bys potřeboval tak nějakou skupinu, která by to udělala a nazpívala, mě se líbej tyhle chorály, ale ve dvou s tim nic nenadělám, bohužel

  15. Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

    vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 19.10.2005 18:22 |  
    0 0

    Pro Paula: Hele víš ty co, když nás furt krtizuješ, jak jsme to blbě napsali a koho jsme to kontaktovali, tak poslouchej, když se ti podaří ukecat někoho lepšího, přiveď ho sem, řekni mu oco jde a co by měl udělat...no a když na to kývne a složí něco, co se chytne, tak řeknu: Ano, měl jsi pravdu

  16. Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

    japhy     před 19 lety 19.10.2005 19:07 |  
    0 1

    To je fakt ta nynější "hymna" tak blbá?

    • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 20.10.2005 06:57 |  
      0 0

      nazdar Japhy s hymnou to nemý nic splečnýho

  17. Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

    (host)     před 19 lety 19.10.2005 19:42 |  
    0 0

    Richi, co to PROBOHA dáváš na web ? DDS

  18. Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

    lucky-pilda     před 19 lety 19.10.2005 19:45 |  
    0 0

    jeste jsem si ten song neposlechnul, tak ho samozrejme nebudu hodnotit. jen by me zajimalo, jestli jsem uplny kulturni barbar, protoze jsem vzivote neslysel ani jmeno richard sacher, ani o skupine cukr, a dokonce ani ne o tymu znamych osobnosti arabela. odkudze jsou? neni to doufam nejakej komercni vyplod typu samer ...

    • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

      japhy     před 19 lety 19.10.2005 20:39 |  
      0 1

      Až si to poslechneš, tak ještě budeš rád, že si budeš moct toho Sámera zabroukat:)

  19. Tak ještě jednou

    kolman     před 19 lety 19.10.2005 20:53 |  
    0 0

    1. K osobě pana Sachera:

    Mě osobně uráží, že se jméno tohoto individua vůbec objevuje na tomto webu. Měl jsem to štěsti (...) shlédnout na informačním kanálu kabelové televize asi dva díly jeho obskurního pořadu, nějaký dámský klub nebo co. Polovina obsahu vždy sestávala z prezentace jeho nového cd (ROFL), hosté byli persóny typu Jakuba Smolíka, Heidi Janků atd. Prostě ten chudák by odpověděl KOMUKOLIV, kdo by po něm chtěl "písničku" nebo zapózovat.
    Todle foto mluví za vše:
    http://www.richardsacher.cz/images/fotky/fotogalerie/22_velika.jpg


    Proto prosím, Richi, czenzuruj tu zprávu, a? nejsme Spar?anům zas k smíchu.

    2.Wohnout
    Abyste neřekli, že tu jen nekonstruktivně kritizuju: v červnu zde vyšel rozhovor se skupinou Wohnout, kde se pánové vyznávali ze sympatií ke Slavii. Je jste kontaktovali, oslovovali ? Skupina, schopná vyprodat Lucernu, napsat chytlavou písničku, to je jiný kafe než nějakej cukr. (BTW v članku se píše, že "Před nedávnem píseň „Fotbal“ dokonce dvakrát vyhrála ranní hitparádu české televize, brzy se objeví,
    i na ostatních televizních stanicích..." - to přišel panu Sacherovi asi hodně vysokej telefonní účet, že :)

    Co takhle chorálek:
    Sej-kono-pí, sej sej konopí.
    ten by se v kotli určitě chytnul!

    3.

    Ten posměváček Bernatský mě dneska pěkně ve zprávách nasral, čT je samej Spar?an :)

    • Re: Tak ještě jednou

      Markus     před 19 lety 19.10.2005 21:40 |  
      0 0

      já myslel že to v edenu je jen obyčejný křoví, hmm, on ten ležka není takovej hlupák, nekují nějaké pikle se Strakou?

    • Re: Tak ještě jednou

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 20.10.2005 07:00 |  
      0 0

      Dej nám kontakt a požádáme je, proč ne?! Ale znovu, kontaktovali jsme několik lidí a odpověděl jen on, takže nám nezbývalo, než se toho chytit.

      • Re: Tak ještě jednou

        (host)     před 19 lety 20.10.2005 13:03 |  
        0 0

        Tak Wohnouti jsou trochu jiná třída, než tenhle ubožáček.Navíc Slávii, jak si můžeš v rozhovoru přečíst fandí jenom půlka kapely a to zrovna ta, která 1. texty nepíše, 2. téměř nezpívá, takže si myslim, že dohoda s nima asi nevyjde.Navíc toho mají určitě víc na práci, než pan Sacher, kterýmu přijde za rok jedna nabídka a tak se jí samozřejmě chytne :) ...jo a ještě by mě zajímalo, kdo si jako myslíte, že bude ten chorál na Strahově zpívat? Pár vikingů z Lípy, nebo snad ten náš jižní mrňavej kotel?...Looky

        • Re: Tak ještě jednou

          vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 20.10.2005 15:48 |  
          0 0

          Je snaha o celkové zapojení fanoušků

        • Re: Tak ještě jednou

          lucky-pilda     před 19 lety 20.10.2005 17:37 |  
          0 0

          a co treba plexis? to sou, tusim, vsichni slavisti! napadlo me to az ted ...

          • Re: Tak ještě jednou

            (host)     před 19 lety 20.10.2005 17:42 |  
            0 0

            Plexis už myslim neexistujou,ale ten jejich frontman(myslim že se jmenuje Hošek)je slávista...jednou byl v TV s Pavlem Kukou...

            • Re: Tak ještě jednou

              lucky-pilda     před 19 lety 20.10.2005 22:32 |  
              0 0

              a kdy se rozpadli? ja byl na jejich koncerte na jare ...

      • Re: Tak ještě jednou

        (host)     před 19 lety 20.10.2005 17:26 |  
        0 0

        Tak v tom pripade preju trochu vic soudnosti...:-)

  20. Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

    vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 20.10.2005 07:12 |  
    0 0

    Takže ještě jednou. Tebhle článek je napsanej proto, aby jsme vám představili toho, kdo se nám ozval, tady to máte, písnička je tam daná jen proto, aby jste si ho mohli poslechnout, a? už je jaká je, tak s chorálem to nemá nic společnýho. Nevim, co tu furt melete o hymně, když o hymně celou dobu nepadlo ani slovo, chorál je chorál a hymna je hymna. Hymna by z něj mohla jen vzniknout. Jsou tu povětšinou záporné reakce. Tak byl tu návrh na pár jinech skupin nebo zpěváků (Turbulenc, Wohnout, M. David,...), dobře každýmu se zamlouvá někdo jiný, ale když už jste to řekli, tak nám opatřete nějaký kontakt na ně a my už se je pokusíme nalákat:-) To by byla jedna věc. Dále je tu návrh na to, aby se dělal bezeslovný chorál, osobně k tomu nic nemám, ale ve dvou lidech a to ještě z různého města to prostě není zrealizovatelný, takže pokud chcete něco podniknout, můžete, v tom vám nidko nebrání.

    • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

      (host)     před 19 lety 20.10.2005 09:54 |  
      0 0

      OK. Nyní je to jasný :-) Ale k věci a neber to jako kritiku, pouze, jako jinej pohled, možná špatný, ale stejně ho sem napíšu, protože od toho fóra jsou.. Kdybychom potřebovali novou hymnu, tak je taková aktivita, jako obesílání hudebníků, na místě. My chceme chorál a něco mi říká, že chorál musí být něco co vznikne spontálně v kotli a ne uměle, někde ve studiu. Nemusí to bejt nutně v našem kotli. Je spousta chorálů v evropě , který se dají použít, stačí pouze otextovat, je spousta skladeb z kterých se dá čerpat. Chce to jen nápad, namáhejme tedy kedlubny a předkládejme návrhy. Návrh Cukrů si klidně poslechnu i přes to, že to ani náhodou neni moje krevní skupina. Nikdo nás nenutí chorál přijmout a když bude špatnej, tak se neujme. Nevim, jak moc je profláknutá deska Punk od VZ, ale pár motivů na reakce kotle se tam dá najít. např. "Úplatnej Jára už od mládí, tó neva, tó neva tó nevadí" " Děravej Blažek, už od mládí, to...." Kdo zná chápe, kdo ne, tak se za domácí úkol doučí :-)) ...to byl jen p?íklad..Ovšem realizace takového případného "projektu", to už neni nic pro mě. LordEdmund

      • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

        vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 20.10.2005 16:24 |  
        0 0

        Nojo v podstatě souhlas, ale už to tu bylo několikrát a nic z toho, takže když si neporadíme sami, tak asi nám stim musí někdso pomoc

  21. Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

    orangeman     před 19 lety 20.10.2005 08:10 |  
    0 0

    Kdyz si clovek cte tyhle prispevky pripada si jak v matersky skole.Proboho lidi zacnete pouzivat konecne tu bradavici na hlave.Jeste jste ten novej choral neslyseli ani neznate text a uz kritizujete!!!Nejvic kritizujou lidi co nic nedelaj.To je typicky ceska vlastnost.Kazdej kdo to tady kritizuje urcite chodi fandit na kazdej zapas SKS, ze ano?!?Ja si pockam az to bude hotovy a pak to posoudim.Taky bych chtel podekovat vsem lidem co se nejakym zpusobem snazi zlepsit atmosferu na utkanich SKS.Nic si nedelejte z tech naprosto ubohejch prispevku.Jo a vsichni koukejte prijit na derby a poradne fandit!!!!!

    • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 20.10.2005 16:25 |  
      0 0

      Dík za podporu

  22. Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

    KING25     před 19 lety 20.10.2005 09:02 |  
    0 0

    Teda. Jsem si pročetl všechny komentáře a docela mě to udivuje. Se nestačím divit. Všichny prakticky odsoudili člověka, kůli jedné písničce a ani jednoho člověka nenapadlo přiložit ruku k dílu!!! V prvním článku o chorálu, jste všichny souhlasili, jak je to skvělý nápad vymyslet nový chorál. A i tam jsme psali, že budeme oslovovat umělce a když vám napíšeme popravde jak jsme s chorálem postoupili, tak samá kritika. Co takhle taky přiložit ruku k dílu?

    • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

      (host)     před 19 lety 20.10.2005 11:29 |  
      0 0

      OK. Ale podle mě se tady motaj dvě odlišný věci - hymna a chorál. Hymnu máme, "žádný ne, že néé" :), jen na ní všichni kašlou, i když si myslím, že kdyby jí zpívala půlka stadionu, bylo by to fajn. No, a ten chorál by asi fakt neměl vymýšlet nikdo z venku. Prostě buď něco vymyslet mezi fanoušky nebo vybrat něco z toho, co je. Už když jsem si o tomhle tématu přečetl první článek, tak někdo v komentáři vypisoval všemožné chorálky a popěvky.čus, Japhy

      • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

        posed     před 19 lety 20.10.2005 13:10 |  
        0 0

        myslíš půlka stadionu - čili cca 1200 lidí :DDD?

      • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

        vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 20.10.2005 16:27 |  
        0 0

        Víme, za ty příspěvky děkujem, ale když není melodie, tak nám jsou slova k prdu..

    • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

      (host)     před 19 lety 20.10.2005 11:30 |  
      0 0

      Ale pořád platí, že nejlepší věci jsou ty neplánované, spontánní( kromě neplánovaného těhotenství :)))

  23. Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

    South     před 19 lety 20.10.2005 11:54 |  
    0 0

    Já myslel že Sparta je buzerantů parta

  24. Vzkaz od Richarda

    KING25     před 19 lety 20.10.2005 12:56 |  
    0 0

    Vážení fandové Slavie… Škoda, že Vám to nedošlo, ale píseň „Fotbal“, kterou jsem natočil se skupinou Cukr, je vysloveně „crazy songem“… Nevymyslel jsem ji já, ale kapela Cukr, která je celá „crazy“… Nazpíval jsem ji jenom proto, že mi připadla správně „ujetá“ a že podle mě vystihuje inteligenční potenciál minimálně padesáti procent lidí v česku… Za normálních okolností mám rád kvalitní jazz a rock, který nemá s hudební produkcí této země nic společného… Ale to je fu(c)k… Každopádně píseň „Fotbal“ nemá se Slavii nic společného, ani nebude – nebojte! J To, že mě Vaši kolegové oslovili, abych pro Vás vymyslel chorál, jsem považoval za zajímavou výzvu a svým způsobem i čest… Zvláště když mi kolega řekl, že všichni ostatní umělci (Leoš Mareš, František Ringo čech), co se tváří jako fandové Slavie, se na Vás doslova vykašlali… Tak jsem si řekl, že pro Vás zadarmo vymyslím chorál, který samozřejmě bude mít mnohem vážnější a „lepší“ úroveň než „Fotbal“ od Cukrů … A když se bude líbit, tak fajn, a když se nebude líbit, tak to zkusím jinak, anebo to vzdám… No, ale vidím, že nemáte zájem, tak to pouštím z hlavy… O jednu starost méně… J Třeba něco úžasného vymyslíte sami, anebo něco za půl milionu vykoumá třeba Leoš Mareš a další hvězdy… Každopádně přeji hodně štěstí a mějte se fajn! Richard S.


    p.s. Reakce Richarda a komentáře pod tímto článkem.

    • Re: Vzkaz od Richarda

      (host)     před 19 lety 20.10.2005 13:29 |  
      0 0

      Richard je citlivej, jak nějaká panna :-/ ,ale má pravdu, že chorál bychom si měli vymyslet sami. LordEdmund

    • Re: Vzkaz od Richarda

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 20.10.2005 16:30 |  
      0 0

      Richarde, je zde i parta lidí, která to podporuje, jsou dvě možnosti, buď jo nebo ne, a když jo, tak by se asi něco vymyslelo. Pak už by to záležolo jen jestli by se chytnul nebo ne, jak sám říkáš.

      • Re: Vzkaz od Richarda

        Knajpar (přítel SN)     před 19 lety 20.10.2005 19:19 |  
        0 0

        hlavne to nevzavat!!! viking+King25 maj pred sebou proste to nejvetsi sousto, skusit se zavdecit vetsine "nejnarocnejsich" fandu, nas SLAVISTU!! tak si to Kurwa priznejME ze vetsina Kybicuje a skutek utek!! vzyt to bude vostuda az nas v nedeli prervou ty zmetci(ktery uz choral v kotli zpivaj) z donuceni sem byl na tech blsanech a voni fakt fandili, cekal se Hu Hu a hovno....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! coz me sere asi nejvic!!!drzim palce na napad co se chytne!!forever SKS!!

    • Re: Vzkaz od Richarda

      (host)     před 19 lety 20.10.2005 19:53 |  
      0 0

      Po přečtení tohoto příspěvku bych se chtěl omluvit za to, co jsem psal výše, vážně promiňte. Kdybyste to takhle vysvětlili hned, myslim, že by nebylo tolik negativních reakcí. Většina lidí tě nezná, neví jakou hudbu máš rád, neví, že ta písnička je jenom crazy... A to, že to ty slavistický "hvězdy šoubyznysu" odmítly, se dalo BOHUŽEL čekat, jsme přece v čechách! Paul a ještě jednou se omlouvám.

    • Re: Vzkaz od Richarda

      lucky-pilda     před 19 lety 20.10.2005 22:46 |  
      0 0

      ja myslim, ze ten clanek byl jen spatne postaven. stacilo napsat "na derby se nam take ukaze skupina "cukr" se svym navrhem na novy choral. jako jedina ze vsech oslovenych umelcu-slavistu totiz prijala nabidku na jeho vytvoreni. frontmanem je velky slavista richardem sacher a na sn ho mozna znate pod prezdivkou "king 25"." sorry, jestli sem tam neco zblbnul. uz si nepamatuju, jestli ma vystoupit cela skupina, nebo jen richard, ale in general bych to takto nejak postavil. ovsem, jak se rika, po bytve je kazdy generalem, takze uz se do toho nebudu stourat a jen zvolavam "necht se to uskutecni!". myslim totiz, ze dost negativnich nazoru pramenilo ze spatne interpretace veci ...

      • Re: Vzkaz od Richarda

        KING25     před 19 lety 21.10.2005 08:15 |  
        0 0

        No Tak pod nickem King 25 se určitě Richard Sacher neschovává.:-) pak dál. O vystoupení se vůbec neuvažuje, když tvorba chorálu teprve začíná a nikdo nezaručuje, že se povede.

  25. Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

    Katrin     před 19 lety 21.10.2005 13:01 |  
    0 0

    No, a co kdyby se prostě rozšířil počet lidí, co zpívají "Héja, hopladí ja hé jo"… To by taky znělo hustě, kdyby to zpívalo víc lidí. Je to melodie, kterou jsme v květnu oslavovali v Ostravě druhýho fleka, takže byste to mohli mít i někde na nějakym videu (těsně po skončení utkání v sektoru hostí se to zpívalo). Jako nápadů na melodie je dost, ale když je někdo ignoruje a pak si stěžuje, že nikdo nehne ani prstem, a že všechno jen oni chudáci sami…

    • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 21.10.2005 13:26 |  
      0 0

      My nikoho neignorujem, několik lidí se ptalo na ten chorál a tak, chtěli pomoc, že nevěděj kam to poslat, já jsem dal mail a dosud jsme nic neobdržel, bohužel, každý slibuje ale nekoná. Ty tady třeba taky navrhuješ video z Ostravy, my třeba žádný takový nemáme, ani nevim, kdo by nějaký mít moh:-( Prostě řekne se nápad, to je hezký, ale pak kluci starejte se, my děláme co můžem, ale bez pomoci dalších lidí (hlavně jejich poznatků, nahrávek, slov, videí, a tak) se nehnem:-)

      • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

        Katrin     před 19 lety 21.10.2005 13:30 |  
        0 0

        No, vzhledem k tomu, že jsem ho stahovala tady, neni dobrý řikat, že to video nemáte... :-)) Leda, že by to bylo jinde. Což pochybuju

        • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

          vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 21.10.2005 13:58 |  
          0 0

          jestli to tu je, tak s tím něco provedem, ju?

  26. Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

    Katrin     před 19 lety 21.10.2005 13:29 |  
    0 0

    Opakuji ještě jednou (pro případ, že by si zase někdo stěžoval, že nejsou ŽÁDNÝ nápady na melodie) - jděte na www.scooter.aktualne.cz, tam sjeďte až dolu, dokud se vám vlevo neobjeví nabídky, tam zvolte v sekci "Downloads" položku "Midi". Otevře se vám stránka se seznamem songů, které lze kliknutím na "Download" poslouchat přímo z netu. Doporučuji k poslechu tyto: How much is the fish 2, I´m your pusher, I´m raving - tu "skotskou" pasáž, The age of love (ale to asi nebude uzpívatelný), nebo i Rebell Yell... Až si to poslechnete, tak mi sem napište, že jako chorál je to blbost (ačkoli na albech zněj ty chorály fakt sakra dobře), ale nepište, že se na vás všichni vybodli a nikdo vám neposlal žádnej návrh, protože to kecáte! Jinak se můžete klidně dál cpát dortíčkem od Sachera...

    • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

      (host)     před 19 lety 21.10.2005 15:44 |  
      0 0

      Scooter - nějaký posraný skopčáci...fuj

      • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

        Katrin     před 19 lety 21.10.2005 16:09 |  
        0 0

        Tak si to vymysli sám, kreténku... Já je taky neposlouchám, ale ty svoje vodrhovačky prokládaj dobrejma chorálama... Takj si vymysli třeba "Šla nanynka do zelí", nebo si zpívej "Sej konopí" když jsi tak chytrej!

    • Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

      (host)     před 19 lety 22.10.2005 16:56 |  
      0 0

      No jsem si ty písničky poslehnul a nevím jak by se to dalo zpívat na stadionu jako chorál..:-/

  27. Re: Richard Sacher chystá pro naše fanoušky překvapení

    moxi (host)     před 11 lety 24.05.2013 10:26 |  
    0 0

    ray ban sunglasses price uk [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses uk [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses price [www.buycheaprayban.co.uk]

    ray ban sunglasses cheap [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses cheap price [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses cheap uk [www.buycheaprayban.co.uk]

    ray ban sunglasses uk [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses price [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses cheap [www.buycheaprayban.co.uk]

    cheap ray ban sunglasses [www.buycheaprayban.co.uk]
    cheap ray ban sunglasses price [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses uk [www.buycheaprayban.co.uk]