Názory

Jak si dnes vedli testovaní hráči?

Slavia od včerejška testuje dva nové hráče, Oleksandra Granovskiho a Mate Dragičeviće. Dnes hrstka diváků mohla oba borce vidět v akci. Pojďme si shrnout, jak se prezentovali v dnešním zápase.

Mate Dragičevič (19. 11. 1979)
187 cm vysoký a 85 kg vážící chorvatský útočník přišel na testy z Hajduku Split. Za tento klub se však v poslední sezoně příliš neprosazoval, odehrál totiž pouze dvě utkání. Za celou dobu svého působení v Hajduku sehrál 26 zápasů a vstřelil pouze pět branek. Dnes se slávistům představil ve druhém poločase.
 
A jak bych ho asi hodnotil? Dá se říct, že mě nepřesvědčil! Už od začátku, když jsem ho viděl běhat, tak mi to přišlo takové jiné, nevím jak to popsat. No prostě jsem se pousmál, ale po chvilce jsem si na jeho styl zvykl. Druhá půle proti Púchovu už sice nebyla tak kvalitní, takže asi zapadl do průměru. K míči se moc nedostal, sice se snažil bojovat, ale marně. Vystřelil jednou na bránu, nutno dodat, že pohotově, ale pouze do náruče brankáře. Zkažená přihrávka na Pitáka při nadějném brejku, kdy nedokázal nahrát do strany do běhu, to bylo žalostné. Celkově se mi tento útočník opravdu nelíbil a takový Hercegfalvi je rozhodně lepší. Sice se nemá hodnotit podle jednoho zápasu, ale kdybych tak měl učinit, můj názor je nebrat.
 
Oleksandr Granovski (11. 3. 1976)
Levý ukrajinský obránce pochází z Charkova. Celek se prozatím nachází na osmém místě ligové tabulky. Stejně jako jeho kolega se slávistům představil ve druhém poločase, kdy nahradil Davida Hubáčka.
 
Je poměrně těžké ho hodnotit, protože Púchov nás směrem dozadu prakticky neprověřil. Takže se co defenzivy týče, je to velká neznámá. Směrem dopředu nebyl úplně špatný, ale střídal světlé okamžiky s horšími. Vidět byl hlavně ze začátku, kdy z levé strany zásoboval spoluhráče centry. Některé byly vydařené, jiné naopak v nadějný okamžik zkazil. A nebojí se vystřelit z dálky, což je dobré. Ale aby nějak oslnil, to nelze říci. V jeho případě bych přistoupil na další testování a uvidí se, co dál.
 
Z nových hráčů se dnes představil také Radek Dosoudil. Neměl příliš možnost se projevit, protože míč se k němu dostal párkrát, Púchov byl opravdu směrem dopředu bezradný. Bohužel vyrobil jednu velkou chybu, kterou hosté naštěstí nevyužili.
 
Zoltán Hercegfalvi byl v útoku aktivní, dokázal se dostat i do šancí. Hodnotím ho pozitivně, je na něm vidět, že s týmem už je delší dobu, tak se stále více sehrává. Proti Palermu však dostane přednost osvědčená a zkušenější dvojice Vlček – Fořt, kteří už o sobě vědí.
 
Brankář Michal Vorel prakticky nemusel být v bráně. Těch pár pokusů v pohodě pokryl, včas vyběhl v 17. minutě proti útočníkovi Púchova a sebral mu míč, který mu utekl od nohy. Ta pravá prověrka ho čeká za týden.

Komentáře (31)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

    (host)     před 18 lety 09.02.2006 22:40 |  
    0 0

    spiš si myslim že tohle je uplně zbytečnej članek,,(až teda na ty popisky k hračum)asi se tu někdo nudí:-)

    • Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

      Richi (admin)     před 18 lety 09.02.2006 22:43 |  
      0 0

      Jak myslíš no ... no snad to někdo přivítá, aspoň jeden :-).

      • Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

        Djedek     před 18 lety 09.02.2006 22:56 |  
        0 0

        Si piš že jo..:-) Alespoň něco, když člověk trčí pořád v práci a nemůže je vidět..:-)) DÍKY! :-)

      • Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

        (host)     před 18 lety 09.02.2006 22:56 |  
        0 0

        Já to rozhodně vítám. Aspoň mám o nich jakoustakous představu, takže díky.
        MK

      • Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

        Joker     před 18 lety 09.02.2006 22:57 |  
        0 0

        Já tenhle článek rozhodně uvítal, jelikož sem se na strahov nedostal a jinde toho o těch hráčích, co sou u nás na testech moc neni:) Akorát sem se trošku pobavil nad "osvědčenou dvojicí Vlček-Fořt":)

        • Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

          Richi (admin)     před 18 lety 09.02.2006 23:03 |  
          0 0

          No osvedcena to je :-) ... vzdyt hrajou stale spolu a prece si uz na sebe zvykli :-) ... ale ta koncovka ...

    • Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

      vlada     před 18 lety 09.02.2006 22:57 |  
      0 0

      A proč zbytečnej? Je to jediný článek na netu, co se můžeš něco dozvědět o testovaných hráčích a ty ohrnuješ nos. Sakra,soudě podle diskusích na slávistických webech to je se slávistickýma fandama fakt těžký. FURT NESPOKOJENÝ!!! Díky Richi za postřehy a také GRATULACE!!

      • Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

        Richi (admin)     před 18 lety 09.02.2006 23:02 |  
        0 0

        Dik :-)) ... skoda ze jsem byl na Strahove sam, jsem chtel mit nazor Jarolima, ale mi pak utekl. Lepsi by tedy bylo, kdyby ty hrace zhodnotil nejaky odbornik .. sakra, ted me napadlo, ze jsem se mel zeptat treba Kozla :-).

        • Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

          (host)     před 18 lety 10.02.2006 07:47 |  
          0 0

          Já jsem rád, žes to napsal Richi. Byl jsem na tom zápase taky a aspoň si můžu utvořit názor jak to vidí někdo jiný než já sám. Bylo nás tam opravdu pár a ve druhém poločase to bylo i psí počasí. Co se týká popisu těch posil, tak mě nepřesvědčil ani ten maďar, ten ukrajinec byl snad o trošku lepší než ho vidíš Ty. Řekl bych, že to měl fotbalově srovnaný a byl docela rychlý a snažil se to potáhnout dopředu (i když se mut to asi třikrát nepovedlo). To mě spíš úplně nas..r..al Lukáš J. protože hrál jako lempl a vedle něho Holeňák si musel připadat jako blbec. Míra hrál velmi dobře a přitom nemá vůbec místo v sestavě a Lukáš za takovýhle výkon by měl Mírovi přelešit a umýt kopačky. Jediný pozitivum vidím v tom, že mu dal hned na hřišti starej Jarolím takovej kouř, že Lukáš vzteky jen supěl. Jinak výborný byl Matěj (asi nejlepší), Piták se chvílema po hřišti tak nějak divně toulal. Vlček má asi za úkol dát góly až Palermu nebo co, protože těch šancí bylo víc než jen ty dvě. Hrdlička slušnej, Holeňák taky, Marek Suchý velmi dobrej (to je kluk na kterýho je radost pohledět), Dosoudil se musí ještě poprat s míčem a technikou, jinak ve hře hlavou velmi dobrý. No a teď jen věřit a přijít fandit (v televizi to bude pouze na ČT 4, tak se lidi urvěte a přijděte). Věřím Jarolímovi, že to rozhoupe. Vždyť začátek ligy jsme taky neměli nejlepší a pak to šlo. Tak pěkný den Sokrates

          • Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

            (host)     před 18 lety 10.02.2006 09:04 |  
            0 0

            Krajčík nejlepší nebyl, ani náhodou. Kdeže loňské sněhy jsou... Pete

            • Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

              (host)     před 18 lety 10.02.2006 09:25 |  
              0 0

              Ahoj Pete. Připust aspoň to, že Matěj byl na ten fotbal opravdu nabuzenej a měl chuť ho hrát a makat o každý míč. Je to ale jen můj názor. Zdravím Tě Sokrates

        • Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

          (host)     před 18 lety 10.02.2006 07:47 |  
          0 0

          Já jsem rád, žes to napsal Richi. Byl jsem na tom zápase taky a aspoň si můžu utvořit názor jak to vidí někdo jiný než já sám. Bylo nás tam opravdu pár a ve druhém poločase to bylo i psí počasí. Co se týká popisu těch posil, tak mě nepřesvědčil ani ten maďar, ten ukrajinec byl snad o trošku lepší než ho vidíš Ty. Řekl bych, že to měl fotbalově srovnaný a byl docela rychlý a snažil se to potáhnout dopředu (i když se mut to asi třikrát nepovedlo). To mě spíš úplně nas..r..al Lukáš J. protože hrál jako lempl a vedle něho Holeňák si musel připadat jako blbec. Míra hrál velmi dobře a přitom nemá vůbec místo v sestavě a Lukáš za takovýhle výkon by měl Mírovi přelešit a umýt kopačky. Jediný pozitivum vidím v tom, že mu dal hned na hřišti starej Jarolím takovej kouř, že Lukáš vzteky jen supěl. Jinak výborný byl Matěj (asi nejlepší), Piták se chvílema po hřišti tak nějak divně toulal. Vlček má asi za úkol dát góly až Palermu nebo co, protože těch šancí bylo víc než jen ty dvě. Hrdlička slušnej, Holeňák taky, Marek Suchý velmi dobrej (to je kluk na kterýho je radost pohledět), Dosoudil se musí ještě poprat s míčem a technikou, jinak ve hře hlavou velmi dobrý. No a teď jen věřit a přijít fandit (v televizi to bude pouze na ČT 4, tak se lidi urvěte a přijděte). Věřím Jarolímovi, že to rozhoupe. Vždyť začátek ligy jsme taky neměli nejlepší a pak to šlo. Tak pěkný den Sokrates

    • Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

      Markus     před 18 lety 10.02.2006 07:34 |  
      0 0

      Spíš si myslím že tohle cos napsal je úplně zbytečnej příspěvek nebo teď budeme všichni pod články psát "tenhle článek mě vůbec nezajímal"? :) Richi, mě se ten článek líbil, získal jsem informace o tom jaké typy hráčů testujeme a hlavně že se stále snažíme ty posty ještě nějak narychlo vyřešit.

      • Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

        myshack (přítel SN)     před 18 lety 10.02.2006 10:19 |  
        0 0

        No nakonec budeme psát příspěvky, že nás nezajímal zbytečný příspěvek ke zbytečnému příspěvku ke zbytečnému příspěvku ke zbytečnému článku....:)))

        • Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

          (host)     před 18 lety 10.02.2006 10:37 |  
          0 0

          Circulus in demonstrando in bona fides.

          A přeber si to myšáku jak chceš. Sokrates

          • Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

            myshack (přítel SN)     před 18 lety 10.02.2006 17:36 |  
            0 0

            Tak já se pokusím si to přebrat dobře.
            Fakt je, že zkoušku z Latiny už mám za sebou pěkných pár let....:)

            • Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

              (host)     před 18 lety 13.02.2006 07:32 |  
              0 0

              Není to nic neslušného a volný překlad znamená, že soudíš ještě před tím než, má být souzeno a že to myslíš určitě v dobré víře. Sokrates

  2. Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

    EpidEm     před 18 lety 09.02.2006 23:22 |  
    0 0

    No tenhle článek se docela hodí, protože ofical sajtna je absolutně prostá jakýkoliv informací o nových hráčích

  3. Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

    (host)     před 18 lety 10.02.2006 08:41 |  
    0 0

    Richi, ten kdo zkasil prihravku pri brejku byl zrovna hercegvalfi a ne dragicevic. a naopak pohyb hercegvalfiho nuti k usmevu. mas v tom nejakej maglajz, kamo. jinak mas pravdu ze je tezke je soudit po 45 minutach. ja bych je ale oba bral. na prvni pohled vypadali dobre

    • Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

      Richi (admin)     před 18 lety 10.02.2006 09:42 |  
      0 0

      A ja zase videl Dragicevice, ze ... ted kdo ma pravdu. Ale to nic nemeni, ze me nezaujal.

    • Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

      (host)     před 18 lety 10.02.2006 10:22 |  
      0 0

      Jestli myslíš tu akci na pravé straně, kdy šli vedle sebe a on to Kájovi hodil uplně jinam, tak to byl fakt Hercegfalvi. To vim na 100%. Pak se Zoltán přesunul na levou stranu a předvedl pár hodně povedených věcí. Dragičevič chodil skvěle do hlav, udělal jednu parádní kličku a fakt se snažil. Ale nevim jestli takového hráče potřebujem.

      • Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

        Richi (admin)     před 18 lety 10.02.2006 17:41 |  
        0 0

        Njn, tak to vypada, ze jsem asi zaspal a prehledl...

  4. Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

    (host)     před 18 lety 10.02.2006 10:08 |  
    0 0

    Neda mi to a musim se vyjadrit k tem posilam,protoze tohle mi neprijde jako moc adekvatni hodnoceni... CO se tyce Dragisevice,tak se jedna o utocnika,kterej je silovej a do vapna.. Z toho vyplyva, ze neni moc pohyblivy a technicky.. Je to utocnik tipu Kollera,ale jeho kvalit bohuzel nedosahuje... Prohraval prilis mnoho hlavickovych souboju a kombinacne taky zrovna nezaril.. Na druhou stranu pro hrace jako je on, tak je tezky hrat na takovych hristich jako bylo vcera na Strahove vzhledem k jeho fyzickym parametrum... Granovski se mi docela libil... Jedna se o mensiho hrace,ktery je pomerne rychly,nebo ji se utocit a ani vystrelit.. Rychle pristupuje k hracum a je dost agresivni.. Tady je ovsem problem,ze nas Puchov opravdu moc neproveril a z toho mala,co predvedli se da Granovski tezko hodnotit... Muj nazor je,ze za tyden nemuze nikdo poznat,co v danem hraci je... Je tu problem s aklimatizaci v tymu,apod,takze testovani hraci casto pusobi zakriknute... Co se tyce Hercefalviho,tak ten me vcera dost zklamal... Videl sem ho hrat na Tipsport Cupu,kde hral slusne,ale to co predvadel vcera bylo zalostny... Kazil velky nozstvi prihravek,spoustu akci resil blbe.. Misto strelby se poustel do nesmyslnych klicek... Ale myslim si,ze to neni spatny hrac a ze se ve slavii snad prosadi... Jinak Dosoudil a Vorel podali slusny vykon.. Vorel nemel moc co resit a kdyz uz se neco vyskytlo,tak to s prehledem vyresil... Dosoudila jsem videl hrat poprve a videl jsem v nem Latku s trochu delsimi vlasy..:) Typove je naprosto stejny... Durazny,nekompromisni,dobry hlavickar... Doufejme,ze svuj potencial vyuzije....

    • Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

      (host)     před 18 lety 10.02.2006 10:09 |  
      0 0

      Jo a jeste sem se nepodepsal..:) Kuczik:)

    • Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

      (host)     před 18 lety 10.02.2006 10:38 |  
      0 0

      Díky Kucziku, v podstatě se v tomhle shodujeme.

      Tak na Palermo. Ahoj Sokrates

    • Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

      Richi (admin)     před 18 lety 10.02.2006 17:40 |  
      0 0

      Jeee, si mohl rict, ze si byl na zapase, bys ten clanek napsal ty :-). Ja vim ze nejsem odbornik no ... a holt jestli s tim nekdo nesouhlasi, tak budiz, rad se poucim.

      • Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

        (host)     před 18 lety 13.02.2006 07:14 |  
        0 0

        Richi, ale to vůbec nebylo myšleno špatně. Já jsem už psal o několik štoků nahoře, že je dobře žes to napsal. Já sám taky spoustu věcí nemusím vidět nejlépe a poučovat nejdřív musím sám sebe. Tak doufám, žes to nevzal nijak špatně a pokud srovnám ta hodnocení, tak naše pohledy na ten zápas zas tak daleko od sebe nejsou. Sokrates

  5. Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

    Bejbl     před 18 lety 10.02.2006 11:56 |  
    0 0

    Richi, nenech se odradit a pokračuj v aktivitě. Poslední příprava a prakticky jen na SN se dočtu nějaké podrobnější informace nejen o posilách, ale o výkonech všech hráčů (potěšily mě názory na mého oblíbence Holeňáka:o)).
    Richi, připojuji se k gratulantům! V jakém oboru plánuješ získat titul ING.?

  6. Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

    (host)     před 18 lety 10.02.2006 12:15 |  
    0 0

    Souhlasím s tím, že tenhle článek je potřebný, na ofiko stránkách se člověk dovídá jen pečlivě uklazené fráze. Ale na hodnocení se s Richim rozhodně neshodnu. Nejsem asi jediný, kdo si myslí, že při té zkažené přihrávce si prostě oba zahraniční útočníky spletl :-) Zkazil skutečně Hercegfalvi a kazil prakticky celou dobu, co hrál. Jak se mi na Tipsportu líbil, tak včera byl přímo úděsný, doufám, že tohle byl jen úlet a nezačne se flákat hned jak dostal smlouvu. Ten Chorvat se mi docela líbil, ale pochopitelně jeden poločas proti takovému "supersoupeři", jako je Púchov, neukáže vůbec nic. Ale to už je problém vedení, že nedokázalo sehnat kvalitní soupeře do přípravy a potenciální posily včas, aby byl čas je odzkoušet. Smarty

  7. Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

    (host)     před 18 lety 10.02.2006 12:42 |  
    0 0

    Děkuji za komentář určitě je přínosem. Ale nemužu souhlasit s hodnocení chorvatského útočníka. Byl jsem včera náhodou na strahově. A když mam srovnávat typově stejné hráče Fořta s Dragičevičem tak se mi jeví chorvat daleko lépe. Jeho stahovačka a náražečka s Pitákem kdy Karel nedal gól s hranice šestnáctky tak to od Forda neuvidim nikdy to se klidně vsadim.

  8. Re: Jak si dnes vedli testovaní hráči?

    Dobi     před 18 lety 10.02.2006 17:43 |  
    0 0

    Chapu,ze se kazdy spleteme, kdo nic nedela,nic nezkazi - vracim se treba ke sve hrubici z Cervenobilych listu, pretiskovanych sem, kdy si pletu Kisela a Kulice... Jeden zapas nic neukaze, my jen muzeme hodnotit, odpovedny je ale Jarolim. Takze Richimu predevsim zatleskejme, muzeme polemizovat, ale ne nadavat! Predevsim on dela maximum! Ja se motam pri casove narocne praci taky kolem slavisticke publicistiky - CBL odboru pratel tahnu hlavne sam, ale tolik casu jako Richi tomu venovat nemohu! Vzdyt v Cesku je 10 216 332 treneru, politiku, televiznich kritiku a vseumelu! A zaverem jedno prani - at ma kdysi (kdysi!!!) podcenovany Svento a odepsany Krajcik sve nasledniky. At uz jsou z HR, H, UA, SK nebo treba z Tramtarie! At si vazi dresu Slavie a at Karel rozhodne, komu veri!!! Slavia, do toho!