Rozhovory

K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

Po dnešním zápase mohl být kouč Karel Jarolím spokojený, mohl postavit 22 hráčů a radoval se z celkového prvenství. Jediným stínem jsou zranění Šventa a Vorla.

jarolim_cel.jpgProč dnes nehrál Šmicer, ačkoliv byl jeho start avizovaný?

Nebyly dořešené věci ohledně jeho přestupu, nechtěli jsme riskovat nějaké problémy.

Sám říkal, že se cítí unavený, nebyl to i další důvod?

To je dobře, že se cítí unavený, to je známka toho, že se snaží trénovat poctivě a myslím si, že mu to prospěje. Je logické, že když jsme v přípravě, unavený trošku bude.

V neděli už by mohl nastoupit?

Uvidíme, jak se to vyvine, vím, že oficiální jednání proběhnou v pondělí nebo útery, takže je možné, že ano, ale taky že ne.

Dnes se představili Francouzi Michael Tavares a Tijani Belaid, jak hodnotíte jejich výkon?

Ukázali, že mají určitě talent a hrát umí, každý má jiné přednosti. Delaid je ofenzivnější, technicky velice slušný. Je tady krátce, ani pro něj to není jednoduché. Zatím je předčasné spekulovat, zda mě přesvědčili, budou tady do neděle, možná až do středy, pak se rozhodne.

V obraně jste testovali Ericha Brabce a Lukáše Kopřivu, jak jste spokojený s jejich hrou?

Docela ano, zůstanou tady tak ještě týden, je pravděpodobné, že nastoupí proti Ameri - jednak abychom hráče prostřídali a jednak abychom je taky otestovali.

Oproti zápasu s Teplicemi jste musel dnes mít radost při skládaní sestavy, kdy jste měl k dispozici 22 hráčů..

To jsem měl, protože proti Teplicím to byla beznaděj.

Jak celkově dnešní dva zápasy hodnotíte, ukázaly vám něco?

Ukázaly, kde máme udělat nějaké rozhodnutí, co se týká hráčů. I když je něco jiného hrát proti Čelákovicím a Boleslavi, tak je dobré, že člověk vidí hráče v různých konfrontacích.

Jediným gólem se předvedl Šenkeřík, takže jste asi měli šťastnou ruku při jeho příchodu...

Proto jsme ho chtěli, hlavně aby byl připravený na ligu a poháry a tam mu to tam padalo, nebo i samozřejmě jiným hráčům. Tu práci je ale schopen udělat.

Michal Vorel a Dušan Švento museli odstoupit ze zápasu, jak to s nimi vypadá?

U Vorla je to zase koleno, i když se zdálo, že už je v pořádku. U Šventa to vypadá možná i na naštípnutou kost na ruce.

Komentáře (41)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

    (host)     před 17 lety 05.07.2007 19:56 |  
    0 0

    CO oni dnes dokázaůli dnes to bylo králůovské tihle dva kluci by zastínily Matějovského Horvátha jak nic mají talent jako bejk hrozně těm klukůkm a hlavně prosím boha at nám k nim pomůžou jsou přeskvělý

    • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

      (host)     před 17 lety 05.07.2007 20:17 |  
      0 0

      NO zrovna zastínit pomalého horwatha neni žádnej problém. Vzal bych je zatím na hostování , když se prosadí tak koupit, když ne, tak nazdar, jako Raiter a spol...LordEdmund

      • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

        (host)     před 17 lety 06.07.2007 08:44 |  
        0 0

        Byl jsem na dobvolený a skoro tu neni kámen na kamani, snad vyjde i ten Vláďa. Myslim, že by možná mohly být SN aktivistické a napsat - Vláďo, pojď k nám.... Ale nechci do toho mluvit.
        Asi jsem zde přehlédl v záplavě zpráv tu o Marku Suchém. Jak ta kauza pokračuje? Doufám, že za nás bude hrát dál. Díky za informaci

        • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

          (host)     před 17 lety 06.07.2007 10:11 |  
          0 0

          zatím pro veřejnost na mrtvým bodě, asi se to bude řešit až po MS

          • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

            (host)     před 17 lety 06.07.2007 11:31 |  
            0 0

            To je celkem jasne. Jednak asi sam Marek nema naladu na vyjednavani behem turnaje, druhak by to repre trener taky asi nevidel rad. Za dalsi se jedna o naseho hrace a pripadne by prestupoval urcite v ramci Evropy, takze by muselo jet za nim plno lidi. Proste dokud je v Kanade, tak je podle me technicky nakladne a proto nepravdepodobne, ze by se cokoli dojednalo.
            quelhar

  2. Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

    (host)     před 17 lety 05.07.2007 20:26 |  
    0 0

    verim, ze jsou dobri, ale proc mi to zatim strasne moc pripomina Nedzipiho s Costou?

    • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

      (host)     před 17 lety 05.07.2007 21:55 |  
      0 0

      Protože máš moc bujnou představivost. Dej si studenou sprchu.

    • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 05.07.2007 22:12 |  
      0 0

      Toho se neboj. Jsou fakt oba dobří. Hlavně o toho Tavarese bysme měli usilovat. Všichni jsme se na to m shodli. Te ndruhej je malej, běhavej. . styl Ludovic Giuli. A mně se osobně líbil Brabec. Bral bych ho hned. Je s nima 2 dny a už to tam všechny dirigoval! Umí zařvat a to je potřeba, supr organizátor. Žádnej rychlik, ale hrál na jistotu. Úplně jiná kategorie než studík..

  3. Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

    (host)     před 17 lety 05.07.2007 20:39 |  
    0 0

    Spíš ty zranění mě trápí na duši:(

  4. Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

    (host)     před 17 lety 05.07.2007 21:59 |  
    0 0

    kdo je ten kopřiva?odkud prišel?

    • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

      Richi (admin)     před 17 lety 05.07.2007 22:02 |  
      0 0

      Přečti si článek o Šenkeříkovi na SN ... je z Pardubic.

  5. Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

    (host)     před 17 lety 06.07.2007 08:51 |  
    0 0

    Když jsem včera Francouze viděl, věřil bych, že je to práce Karla Jarolíma. Zapadají mi totiž do jeho stylu hry. Oba jsou dobří. Mě však o něco více zaujal Belaid. Po dlouhé době jsem viděl hráče, který hraje s hlavou nahoře a navíc dokáže rychle vyhodnotit situaci. Hráči, kteří hrají s hlavou nahoře pak mohou mít menší problémy s komunikací. Navíc několikrát předvedl, že má i dobré krytí míče. Je to samozřejmě můj pohled na hráče, který může být odlišný, ale řekl bych, že v naší současné lize by oba hráči mohli být hvězdami. Uvidíme jak budou vypadat v dalších přípravných zápasech. A i kdyby neskončili nakonec u nás, přeji jim hodně sportovních úspěchů.

    • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

      (host)     před 17 lety 06.07.2007 09:23 |  
      0 0

      Oba jsou na naše poměry vysoký nadprůměr. Tavarez mi přijde jako ideální defenzivní záložník - s balonem se nemazlí, rychle, přesně rozehrává, techniku má velice dobrou a navíc je dlouhý a má hlavičky. Matějovského docela vymazal, a to je pan fotbalista. Připadá mi o třídu lepší než Suchý. Belaid je určitě dobrý, ale hráčů jeho typu máme víc . Pokud bude i Šmicer a protožen tady už jsou Šenkeříka Volešák, Dočkal, Kalivoda, Vácha atd. máme těchhle ofenzivních záložníklů docela nadbytek. Přesto bych bral oba, pokud to bude finančně je trochu možné.
      Tantalos

      • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

        (host)     před 17 lety 06.07.2007 11:06 |  
        0 0

        Šmicer bude hrát s největší pravděpodobností volného hráče. Kalivoda s Váchou jsou alternací pro pravou zálohu a hlavně nesmíme zapomenout, že velmi kvalitního defenzivního záložníka máme Švece. Proto Belaid bude alternace k Volešákovi a Tavarez ke Švecovi. Ale nechme to na trenérech. Oni musí mít představu jak a s kým hrát.

  6. Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

    el_moscardon     před 17 lety 06.07.2007 09:23 |  
    0 0

    Lidi já sem uplně nejvíc snad šťastnej z toho, že máme zase sešívaný záda, doufám že to tak bude i na ligu :-)

    • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

      (host)     před 17 lety 06.07.2007 15:28 |  
      0 0

      To mi povídej...! Je to nádhera, takhle mě sral jenom ten trapnej bílej obdélník na reklamu. To je taky pěknej hnus! Ale záda chválím, jen aby zůstaly...

  7. Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

    (host)     před 17 lety 06.07.2007 11:39 |  
    0 0

    Pokud by přišel Brabec a alespon jeden francouz můžeme Žilinu i porazit!!! Kozáčik-Krajčík-Latka-Brabec-Hubáček-Šmicer-Taveres-
    Švec-Švento-Vlček-Šenkeřík B:Vorel-Dríždal-Šourek-Suchý-Aračič-Kalivoda-Belaid-Volešák-
    Jablonský-Gaucho-Necid + Diviš-Vácha-Studík-Dočkal-Gecov-Costa-Janda-Gaucho-Necid a ještě tam je Milan Černý Zelinka a Vrzal pánové takhle by sme byli nadupaný jak prasata !!!

    • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

      Richi (admin)     před 17 lety 06.07.2007 11:44 |  
      0 0

      Copak si myslis, ze vsichni zustanou? Rada hracu pujde na hostovani, nekteri treba i na prestup. Je nesmysl drzet takhle sirokej kadr. Staci max 23 hracu vcetne tri brankaru.

    • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

      (host)     před 17 lety 06.07.2007 12:07 |  
      0 0

      Belaid určitě do A týmu!! Prodat Kozáčika a pár hráčů na hostování. A jestli se ten Sucháč neumoudří, tak ho prodat za těch 30 mega at si jde.

      • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

        AKI     před 17 lety 06.07.2007 12:19 |  
        0 0

        Osobně si myslim,že prodávat Suchýho by byla veliká hloupost!!! Ani nevíme jak se věci mají a už hodnotíme,vyhazujeme atd.atd.atd.... AKI

        • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

          (host)     před 17 lety 06.07.2007 13:38 |  
          0 0

          Drzost některých manažerů je neuvěřitelná. Připravují neakceptovatelné smlouvy a na samotných hráčích jim vůbec nezáleží. Jde jim jen o jejich prachy. Škoda jen, že se řada hráčů nechá tak snadno ošálit. A dnešní móda nepodepisovat smlouvy, protože pak mě snadněji někdo koupí, považuji za zločin na našem fotbalu. Souhlasím s tím, že pokud nepodepíšeš, rozhodl jsi sám o svém osudu a není důvod, aby jsi byl stavěn. Je tu řada dalších talentů, kteří dostanou šanci. Navíc Suchý toho tolik zase nedokázal, aby si takhle mohl pískat. Sleduji MS dvacítek a řekl bych, že v tamní konkurenci se jedná o průměrného hráče s řadou výpadků. Na prvním gólu s KLDR má rozhodně spoluvinu. Jako stopér nedokázal včas a lépe zareagovat na prohraný souboj pravého obránce. Jeho jediná reakce bylo zanožení nohy. Trochu málo na tak skvělého fotbalistu (dle pana Vandase).

          • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

            (host)     před 17 lety 06.07.2007 14:16 |  
            0 0

            S tim Marou souhlas navic toho za posledni dva roy diky zranenim moc nenahral tak by mel radsi na sobe zacit poradne pracovat.

          • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

            (host)     před 17 lety 06.07.2007 22:07 |  
            0 0

            Zcela s tebou souhlasím.Už i KJ byl naštvanej,že už toho ze strany Vandase bylo dost.Tak proč s ním nějak nezametou?Třeba Paska
            tohle mohl taky zneužívat,třeba při prodeji Rosickýho do Dortmundu.
            Ale neudělal to a mlaďoši by se měli nechat zastupovat jenom takovýma solidníma agenturama.Že jdou pryč dřív a za míň jim škodí.
            Kolik takových rychle prodaných hráčů nedopadlo nejlíp.Třeba teď Svěrkoš ale i Papadopulos a některý sparťani.
            Suchý není hvězda,ale kdyby dal na názory lidí který to s ním myslej dobře,tak by mohl být.Je to jenom jeho volba.

            • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

              (host)     před 17 lety 06.07.2007 23:55 |  
              0 0

              Je to těžký s těmi mladými uchazeči o flek u docenta Chocholouška. Párkrát se mu něco podaří v dorostu nebo juniorce a už jim nikdo nevymluví, že nejsou podceňované superhvězdy, které by se jinde topily ve zlatě. Největší talent ve Slavii za poslední roky, Jakub Hottek, je příklad. Chodíval jsem se na něj dívat do Edenu, když tam ještě hrálo béčko. Od pánaboha měl výbornou levačku a nádhernou střelu. Agent mu namluvil, že je ve Slavii zakopaný a že se o něj zajímá Manchester United. A prý aby mu umožnil kariéru, protože ve Slavii, která pro něho údajně nebyla dost dobrá a hrál v ní jen za béčko, tak ho ještě naprosto nezralého přetáhl, jestli se nepletu, k Horníkovi - kluk dostal o pár litrů víc, ale teď je z něj nula - totální nicka. Co se týče Suchého, poslední půlrok hrál víceméně tužku. Viděl jsem ho v Xaverově kopat za béčko a ani tam hrou nijak nevynikal, defenzivní hru, destrukci má sice dobrou, slušný start na míč. Průšvih je, že se nelepší ve hře dopředu, a tak se bojím, že je to jeden z těch Mikolandů a spol, co kolem nich bylo moc povyku, ale skutek (tedy opravdový úspěch) utek.
              Tantalos

              • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

                (host)     před 17 lety 07.07.2007 00:06 |  
                0 0

                Ještě upřesnění, na Žižkov ho nepřetáhl Vandas, ale Kramarič. Mimochodem tehdy po úspěchu slavistické juniorky v Itálii se psalo, že zvlášť Italy zaujal Kratochvíl. Tantalos

                • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

                  (host)     před 17 lety 07.07.2007 01:34 |  
                  0 0

                  To me ani neprekvapuje, pamatuju si doby, kdy mi Kratochvil taky pripadal celkem dobry. A k Markovi Suchemu - jestli je pravda to, co zase kdosi kamsi napsal do diskuze, ze bychom ho mohli prodat za 45M do Anderlechtu, tak myslim, ze to je dobra cena za hrace, ktery je relativne casto zraneny a ktery byl dost mozna lepsi pred sezonou nebo pred dvema nez ted... :o)
                  quelhar

                  • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

                    Rottax (přítel SN)     před 17 lety 07.07.2007 05:52 |  
                    0 0

                    Těch 45 miliónů psal DDS na SSC, ale těžko někdo nabídne 45mil. když vedení samo vyhlásilo, že Marek je volný za 30 mil.

                    • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

                      jane (admin)     před 17 lety 07.07.2007 09:27 |  
                      0 0

                      O Marka je podle nasich informaci zajem ve vice klubech. Jinac kdyz jsme u Hottka, tak ted bude hrat za Livingstone, coz je nejaky mistni klub ve Skotsku. Neni to sice ManU, ale hrat ve VB se mu nakonec splni :)

                      • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

                        (host)     před 17 lety 07.07.2007 10:10 |  
                        0 0

                        Teď jde o to, jestli je ten zájem podložený fakty, nebo jestli jde jenom o Vandasova zbožná přání a velkou hubu. Pokud bereme jako zájem skauta, že se přeptá, kdo to je a kolik stál, pak nepochybuji. Určitě by ho brala třeba Příbram, možná i Bolka, Šeterle je evidentně jako smrt, bere vše, oč ve Slavii není zájem. Nepochybuji, že by se Marek neztratil ani v juniorce Anderlechtu, ale podávej se třeba na Tavarese, ve Francii se nechytil a přitom mi připadá o třídu lepší než Suchý.
                        Tantalos

                        • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

                          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 07.07.2007 10:54 |  
                          0 0

                          Máš pravdu, ale Tavares je taky o 6 let starší. . Sice jeden zápas jaro nedělá, ale fakt se mi líbil. Myslim, že je lepší na místo LJ jak Švícko. . resp. umí víc dopředu a taky je zkušenější, hrál hodně s přehledem. Brát a a brát brát :) Toho Belaida bych i oželel. Sice taky vypadal dobře, ale stejnej typ je Standa, Janda i ten Šenkeřik. . (Vácha ten je i stejně prťavej:)))) S Márou nevim. Ten Anderlecht je sice konina z pera páně DDSova, ale jestliže Mára nepodepíše novou smlouvu (a je fakt, že ta klauzule je teď hodně nízká. . a při vývoji ceny hráče naprosto debilní, protože zpět na 30 M spadne jen když bude mít rok zlomený nohy. . ), tak za 45 MEGA (i 30 + % do budoucna střelit hned a máme zajištěnej rozpočet, zbyde i na dluhy a přestupy a hurá na LM!

                          • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

                            (host)     před 17 lety 07.07.2007 11:32 |  
                            0 0

                            Jak můžeš Belaida srovnávat se Standou, Šenkeříkem a Jandou. Standa se Šenkeříkem jsou útočníci a Janda obvykle hraje za útokem volného hráče. Vzpomeň si na Spartu, kdy Janda nastoupil místo Jarolíma jako tvořivý záložník a byl rázem poloviční. Hrát na středu zálohy je velmi těžké a ne každý to dokáže. Belaid tu schopnost má a navíc má obě nohy a cit pro přihrávku. A zase tak malý není. Samozřejmě, pokud ho neporovnáváme s Tavaresem. Řekl bych, že výškově je na tom jako Jarolím. Jedno je fakt. Záloha je na naše české poměry hodně nabitá a všichni hrát nemůžou. Všechno však záleží na trenérech. Jim především musí hráč zapadnout do koncepce a zvolit alternativy. Je to jejich práce a jsou za ní zodpovědni.

                            • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

                              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 07.07.2007 14:40 |  
                              0 0

                              To můžu stovnánat klidně. Říkal jsem, že jsou stejný typy. Rychlí, techničtí hráči. Navíc Janda a zrovna tak Standa začínal jako pravej záložník. Ale nebudem se hádat. Jennom říkám, že tvořivých záložníků máme dost, takže bych víc usiloval o toho Tavarese, kterej dobře odebíral, ale zároveň uměl účinně rozehrát.. prostě LJ. Samozřejmě, že by bylo nejlepší koupit oba( už kvůli tomu, aby se tu líp cítili) , ale absolutně netušim, jestli je to finančně reálný. Každopádně budu zvědavej, jak to dopadne.

                              • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

                                (host)     před 17 lety 08.07.2007 08:34 |  
                                0 0

                                Máš pravdu v tom, že máme nyní hodně dobrých záložníků včetně toho, že Janda i Vlček mohou hrát ze zálohy. Ale tvořivých moc po hřišti neběhá. Právě tento, většinou střední záložník, dělá hru celého mužstva. Měl by mít dokonalý přehled, tzn. hrát s hlavou nahoře a číst hru, kvalitní zpracování a přihrávku, velmi dobré krytí míče, zrychlení na dvou metrech a neměl by být jednonohý. Těžko se takový hledá. Až od chvíle, kdy Horvát chytil fazónu, začala mít Sparta výsledky. Do té doby to byla jen nakopávaná. Ve Slavii tu hru jednoznačně tvořil Lukáš Jarolím. Dnes by ho měl nahradit Volešák. A dalších už moc není. Ostatní jsou většinou krajními záložníky. Švec je jednoznačně naším nejlepším defenzivním záložníkem. Pro zkvalitnění se hodí oba Francouzi. Uvidíme v dnešní přípravě a proti Kladnu.

  8. Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

    Bejbl     před 17 lety 06.07.2007 23:19 |  
    0 0

    Viděl jsem jen finále. Brabec výbornej, dirigoval obranu, rozehrávka s přehledem. Kopřiva nejistej, nepřesvědčil mě. František z Mostu byl dost nervózní, ale snad ten přechod do Slavie ustojí, fyz. dispozice na to má. Líbil se mi i Šourek, vedle Brabce by se mohl rychle otrkat. Dobře hráli i Volešák a ten Tavarez. A Šenkeřík, snažil se, chodil důrazně do soubojů a se Standou si vyhověli. V první půli předvedla tato dvojice se Šventem pár rychlých přechodů dopředu na jeden dotek, to by mohlo fungovat. Naopak druhá půle Vlček-Gaucho o ničem. Zápas celkově ovlivnil silný vítr, ale kdo na to má, tomu to nevadilo. Byl to jen jeden zápas, uvidíme, jak dál.

    • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

      (host)     před 17 lety 07.07.2007 10:44 |  
      0 0

      Jakej František z Mostu?

      • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

        mart     před 17 lety 07.07.2007 12:10 |  
        0 0

        ...nehledej hnidy. Myslel Frantu ze Sokolova. Je to pro nej (stejne jako pro me) uplne jedno jestli Most nabo Sokolov. Hlavne aby byl Franta dobrej, .... a jedeeeem.mart

        • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

          kickme     před 17 lety 07.07.2007 14:14 |  
          0 0

          neserte, Most a Sokolov je neco jinyho ;)

          jinak kdyz se ted vraci hraci, kteri od nas odchazeli zadarmo, do ceske ligy, tak bychom meli neco inkasovat, ne? myslim T. Doska a Holenaka...

          • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

            (host)     před 17 lety 07.07.2007 14:30 |  
            0 0

            hm leda tak hovno, to už neplatí přes jeden tým

          • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

            mart     před 17 lety 07.07.2007 15:22 |  
            0 0

            Sudetenland, ne? Falkenau, Bruex. Jinak Franta se menuje DRIZDAL, a je mi sympatickej. Budu mu fandit, snad to pomuze :).
            Ale ted uz doopravdy - ta poznamka o T.Doskovi a Holenakovi je podle me naprosto spravna. Jina vec je, ze ja se dost cato pletu :).zdravi mart

    • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

      (host)     před 17 lety 07.07.2007 19:45 |  
      0 0

      Zasadne nesouhlasim, ze ve druhy puli vlcek-gaucho o nicem. Naopak Guacho byl nas nejlepsi utocnik, kdyby hral takhle i v lize tak np. To Vlcak palil co mel i to co mu dal Gaucho pred prazdnou.

      • Re: K. Jarolím: Francouzi ukázali, že hrát umí

        (host)     před 17 lety 08.07.2007 10:29 |  
        0 0

        Gaucho hraje pořád to svoje což je vždycky hooodně dobrej výkon,ale bohužel bez golu,ale až mu tam ten jeden spadne tak to bude něco!!!!!!Hlavně se mi líbí že je to důraznej brazilec což se jen tak nevidí a s míčem umí taky perfektně,vzpomeňte na jarní zápas se Zlínem byl na něj faul on se ještě zvedl a prošel přes 3 hráče!!!