Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

Všichni jistě ještě žijeme ze včerejší euforie, kdy konečně vyšel postup do Champions League. Můžeme se těšit na skvělé zápasy v základní skupině, plné stadiony a krásné fotbalové zážitky, ale zároveň bychom v některých ohledech měli zůstat při zemi a nevytvářet si nereálné sny a představy.

Kdo by to byl řekl, že navzdory losu 3. předkola LM, který nám přiřknul slavný Ajax, dokážeme postoupit do základní skupiny a to zcela poprávu. A přitom nechybělo moc a vyřadila nás už Žilina. V penaltovém rozstřelu jsme měli štěstí, o slávistickém osudu rozhodla jedna proměněná penalta.

Jistě jsme si pak všichni přáli slabšího soupeře, přes kterého by se dalo přejít. Zpětně - nakonec snad bylo i lepší, že jsme dostali silný tým. Ajax, jehož minulost budí respekt, se vžil do role jasného favorita, který si dá typický tým z východu levou zadní. Podcenil nás, což by jistě slabší tým neudělal. Neměl úctu k soupeři a to se mu vymstilo. Jak jen jsem si přála, abychom postoupili už jenom kvůli velkohubým prohlášením trenéra Hank ten Kateho, kterému stačilo na přípravu video a ani neposlal na utkání Slavie pozorovatele.

Ve fotbale je potřeba štěstí, ale pokud se na dva zápasy díváme objektivně, postoupil lepší tým. Vždyť jsme dvakrát vyhráli, porazili Ajax na jeho domácím stadionu. Nelze mluvit o nějaké náhodě. Je to paradoxní, z našich dosavadních soupeřů o LM byl asi nejsilnějším týmem a zrovna to vyšlo.

V zápasech se však projevilo, jak kvalitní posily v létě přišly. To, že Vaniak chytil hodně gólových šancí, není štěstí, ale svědčí to o jeho kvalitách. To samé se dá říct o všech hráčích, kteří odehráli dva opravdu výborné zápasy.

Dnes se dozvíme, s kterými top evropskými mužstvy odehrajeme šest zápasů v základní skupině. Tady bych vůbec nespekulovala, jestli máme dostat silné nebo hratelné týmy. Je to náš první start v Lize mistrů, fotbal se hraje hlavně pro fanoušky a tak bychom měli dostat takové týmy, s kterými by nám souboje přinesly co nejhezčí fotbalový zážitek. To, jestli uhrajeme nějaké body, je už jen něco navíc. Prostě si to užijme a nemějme žádná velká očekávání. Osobně se těším nejvíc na to, až na Strahově uslyším hymnu Ligy mistrů, ale už se nebude hrát v předkole, ale skutečně v základní skupině. To mrazení při jejím poslechu je neopakovatelné. Kolikrát jsem si při sledování jiných zápasů této soutežě v televizi říkala, jestli tohle zažiju i se Slavií. Dočkala jsem se.

Všechny výše zmíněné záležitosti jsou skvělé, ale krotila bych názory, které se v diskuzích vyskytly. Přání, abychom na každý post koupili dalšího hráče, atd. Musíme si uvědomit, že postup do Ligy mistrů se nestává každý rok. Letošní bonusy padnou na zaplacení dluhů bývalým i současným hráčům a dalším subjektům, dalších několik milionů si mezi sebou rozdělí hráči. Rozhodně nám z částky, kterou inkasujeme (vloni to bylo 2 miliony euro za postup, 400 tisíc za každý zápas ve skupině, 600 tisíc za výhru, 300 tisíc za remízu. Po sezóně se rozděluje částka za televizní práva, která může být několik desítek milionů korun), nezbydou peníze na nákup nových posil. Spíš můžeme kalkulovat s tím, že se v LM všichni naší hráči zviditelní a jejich cena se zhodnotí a jejich následný prodej dostane náš rozpočet do černých čísel v následující sezóně.

Přesto je jasné, že s kádrem dvaceti hráčů nemůžeme asi úplně bez problémů zvládat anglické týdny, které nás čekají. Hráči, kteří by nyní v lize třeba šanci dostali, jsou na hostováních a stáhnout zpátky si je nemůžeme, a do béčka není možné sahat po nezkušených hráčích. A to si už radši ani nepředstavujme scénář, kdy se někdo zraní či vykartuje. Pokud budeme chtít hrát důstojnou roli v LM a mít síly na ligu, asi nakonec nezbyde nic jiného, než aby někdo skutečně ještě přišel.

Postup do LM se bude moct využít i v marketingu, jen by asi mělo vše fungovat lépe než například v případě dresů Šmicra, které byly k dispozici až včera. Vždyť kdo by si nechtěl koupit šálu jako památku na zápas s Realem Madrid. Slávisti budou muset pořádně vysypat prasátka, aby měli na výjezdy i vstupné na domácí zápasy. I přes věhlas našich budoucích soupeřů doufám, že vedení bude rozumné a nenasadí přemrštěné ceny za vstupenky. Bohatě to stačilo na Žilinu.

Těšme se na fotbalové zážitky, které nám podzim přinese.

P.S.: Plně se s tímto ztotožňuji. Richi

Komentáře (57)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

    (host)     před 17 lety 30.08.2007 10:48 |  
    0 0

    též přidávám svůj podpis. R209Vltava

    • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

      Pedro08     před 17 lety 30.08.2007 18:40 |  
      0 0

      Po posilách netoužím, i když tři hráče z ligy bych chtěl. Ale nemohu s tebou Jane souhlasit v tom, že vlastně jenom splatíme dluhy. To tak trošku zavání obhajobou neschopnosti vedení.

      Marketing je na děsivé úrovni, poločasová soutěž to jen dokumentovala. Neměli ani míč, spíkr opět neprofesionální v hadrech z kanálu, na brance plachta bez jakékoli reklamy... Děte se podivat apoň na Spartu, jak se dělá ze zápasu podukt, nebo někam na bundesligu.

      Osobně si myslím že: peníze by se měly použít na prodloužení smluv s mladými superhráči typu Švec, Švento, Latka, Janda - aby nám po té, co si udělaj reklamu v LM neodešli. Jako třeba mladej Frejlach.
      Investice do propagace a merchandisingu.
      . Samozřejmě, odmítám vydírání, takže šel li Abraham za 12, tak Rajnoch musí jít za 15 a Fillo za 25. Nemá cenu se nechta vydírat, protože volných hráčů je na trhu dost - Tavares.

      Myslím, že ustoupit trochu z naší skromnosti by nevadilo, samozřejmě, nesmí se to dělat ve stylu Lešky.

      Bojím se, že jste až moc střídmí, lastně po klubu nic nechcete. Já si myslím, že naopak musíme být nároční. Stejně jako je náročná Slavia, když určí ceny lístků na Žilinu.

      • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

        Luke (host)     před 17 lety 31.08.2007 10:26 |  
        0 0

        Poslední větě není co vytknout..:)

  2. Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

    Luke (host)     před 17 lety 30.08.2007 11:02 |  
    0 0

    Tak trochu nesouhlasím. Je jedno kolik bodů uhrajem, ale za každej bod jsou peníze:) Ale hlavně není jedno jakou hru budeme hrát, musíme hrát pořád dobře. Jestli pak po výkonu jako včera s Ajaxem prohrajem doma s Chelsea 0:5, tak to bude smula, ale co se dá dělat, to je fotbal a nemužeme čekat v LM samé výhry. Ale posily bych přivedl, právě proto abychom mohli hrát podobnej fotbal. Šmicer se (zase) zranil, nevíme jestli to nebude skutečně častější. Přijdou karty, přijdou další zranění, přijde ztráta formy hráčů. Takže nějaký hráče bych koupil - i s ohledem na to že v zimě asi přestoupí dva tři hráči ze základu pryč. A do zimy budeme hrát neděle - středa - neděle... Ono třeba právě Koller kdyby přišel, tak by to zase bylo využitelný v marketingu, diváků by chodilo ještě o něco víc než jen na Šmicra a hlavně - kdomá dvoumetrovýho dobrýho hlavičkáře?:) To je obrovská výhoda při standartkách na obou stranách a Koller na to ještě má, asi by měl i chuť si ještě jednou zahrát LM... Do posil bych nedal moc. Nesahal bych moc na peníze od UEFY za účast ve skupině, spíše na ty z prodeje lístků. Vždyt za základní skupinu se mohou prodat lístky dohromady za třicet milionů! To je jedna kvalitní, hodně kvalitní posila. Navíc máme pak šanci s trochou štěstí i postoupit do UEFY nebo do vyřazovacích skupin LM. A to už pak není sto třináct, ale dvěstě dvacet milionů přibližně. To je docela pálka a to by spartani už asi nepřežili...:)

    • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

      (host)     před 17 lety 30.08.2007 11:08 |  
      0 0

      Postup do vyrazovacich skupin? si asi vcera hodne kalil co. A nevim, co bysme delali s Kollerem a jeho pripadnym vysokym platem.

      • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

        Luke (host)     před 17 lety 30.08.2007 11:46 |  
        0 0

        Dvojzápas s Ajaxem mě naplnuje myšlenkou, že při štěstí při losu a pak i při zápasech na vyřazovací část (ne skupinu, ta už není jak dlouho!;) ) máme... Kór když bude Vaniak chytat dál tak jak chytá...

    • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

      (host)     před 17 lety 30.08.2007 11:59 |  
      0 0

      No Kollera nevím,ale třeba Berger taky moc nehraje,třeba by šel zpět do Slávie...ale upřímně máme na to kupovat hráče z Monaka nebo z anglie???Myslím že by nám měli nějaký love zůstat a ne vše roztočit za tejden...

      • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

        Luke (host)     před 17 lety 30.08.2007 12:09 |  
        0 0

        Nemáme na to přeplácet anglický nebo francouzský kluby. Ale máme na to ty hráče přivést při troše štěstí. Páťa Berger by taky nebyl špatnej!:) Koukni za kolik šel do Sparty Řepka z West Hamu. Za nula. Dohod se že chce jít domu a klub ho uvolnil. Kéž by se to povedlo i tady.. :)

        • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

          (host)     před 17 lety 30.08.2007 12:21 |  
          0 0

          Ale tak Repky uz se proste chteli zbalit. Vek mu leze na mozek a je to videt cim dal vic. Oni to zjistili vcas, tak ho pustili.

        • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

          (host)     před 17 lety 30.08.2007 16:05 |  
          0 0

          Repka sel za 10 nebo 15 ...

    • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

      (host)     před 17 lety 30.08.2007 12:20 |  
      0 0

      Těžko můžete uvažovat s tím, že z domácích zápasů by Slávia mohla mít cca 30 mil. Kč ze vstupného a neuvažovat zároveň s nemalými výdaji na celkovou organizaci a zajištění těchto domácích zápasů (platby za stadion, organizátory, PČR, technické zajištění zápasů,...). Další věcí je, že i když Slávka získá cca 100 mil. Kč za postup do ChL, rozhodně tyto peníze "nevyhodí" na nákup jednoho hráče (pochybuji, že by Monako Kollera prodalo za nějakých 30-50 mil. Kč). Pokud vím, tak celkem slušná část půjde na odměny týmu, další část (snad) zamázne stávající dluhy a určitě budou muset zbýt nějaké peníze na zajištění působení Slávie v ChL (cestování, ubytování,...). Takže ve výsledku nebude asi nějak závratná suma na neuvážené posilování. Thomas

      • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

        Luke (host)     před 17 lety 30.08.2007 12:46 |  
        0 0

        Na Strahov by včera přišlo klidně 35 tisíc lidí, kdyby to šlo. Zájem o to byl. A myslím že bude i o základní skupinu, možná ještě větší. Tím spíše že loni se v Praze LM nehrála vůbec... Takže když budou lístky za 500 až 1600, pruměrná cena je 1000 za kupen. Krát 17 tisíc lidí je 17 mil za zápas. Krát tři je 54 mil. Z toho odečti náklady, DPH a vyjde ti těch 30 milionu. Kollera jsem myslel vzít v tom případě, že by ho Monaco uvolnilo levně, za hubičku. Za třicet milionů jinak radši koupit Filla a ještě dva talenty...

        • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

          wector     před 17 lety 30.08.2007 16:37 |  
          0 0

          3x17 = 51 ;) Zase nepřeháněj, sice je pěkný vydělat love, zrovna SKS to potřebuje jak Řepka mozek, ale nemusí se kvůli tomu odrbat fanoušci o poslední korunu... Ceny lístků by měly jít nahoru max o 20%, nekecal sem když vyplivli cenu pro Žilinu, stejně jako 11tis dalších, na oplátku by zase neměla dělat svini Slavia.

  3. Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

    (host)     před 17 lety 30.08.2007 11:02 |  
    0 0

    Mám podobné pocity, jen ještě dodávám, že KJ by se měl postarat, aby sebevědomí hráčů narostlo pouze do pozemských výšek ;-)

    tomahu

  4. Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

    (host)     před 17 lety 30.08.2007 11:14 |  
    0 0

    no ja si spis myslim ze zadny posili nepotrebujeme maximalne tak do obrany.....a hned bych skoncil s tim feninem,fillem,rajnochem....KJ vi co udelat a vzdycky to neak zvladne takze se nechme prekvapit.A muj tip je ze nikdo neprijde:)

  5. hymna ligy mistru na vychodni

    (host)     před 17 lety 30.08.2007 11:23 |  
    0 0

    Zazitek to byl uzasnej, ale take bych chtel nekdy slyset na vychodni tribune hymnu Ligy mistru. Co je platna velka obrazovka, kdyz nejsou schopni opravit reproduktory na "vychodni". Nejdou snad uz nekolik let.

    • Re: hymna ligy mistru na vychodni

      (host)     před 17 lety 30.08.2007 11:37 |  
      0 0

      Mimochodem, muze se vubec na takovemto stadionu hrat z bezpecnostnich duvodu LM? A nejen LM. Vzdyt pri nefunkcnosti reproduktoru je nemozne varovat divaky v pripade nejake krizove udalosti. Vymluva typu "stadion mame jen pronajaty" neobstoji. Takze misto obrazovky at Slavia radeji zatlaci na majitele stadionu, at konecne udela neco s timto ostudnym stavem.

      • Re: hymna ligy mistru na vychodni

        Luke (host)     před 17 lety 30.08.2007 11:47 |  
        0 0

        Asi nemůže za stávajících podmínek...

        • Re: hymna ligy mistru na vychodni

          MichalMMac     před 17 lety 30.08.2007 12:09 |  
          0 0

          tu necelou sezonu to snad ještě vydržíme, ne ? :)

          • Re: hymna ligy mistru na vychodni

            (host)     před 17 lety 30.08.2007 12:22 |  
            0 0

            Tady nejde o to, ze to vydrzime. Jiz jsme to vydrzeli bez reproduktoru dost dlouho. Tady jde o to, ze na stadionech, kde se hraje utkani LM musi byt dodrzovany zakladni bezpecnostni standardy, mezi ktere ozvuceni stadionu rozhodne plati. Ale stejne predpisy plati i pro utani nasi 1. ligy.

  6. Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

    (host)     před 17 lety 30.08.2007 11:45 |  
    0 0

    Hezkej článek. KJ by mohl dát šanci v lize Costovi a Jablonskýmu.Moźná i M. Černýmu,jestli je fit. Nikoho dalšího nepotřebujeme. Kdyby přeci jen zbylo pár milošů, tak jedině Fillo. Je ho obrovská škoda v Plzni. No a kdyby byl drahej, tak hostování s opcí a podílem na zisku z prodeje pro Plzeň........LordEdmund

    • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

      _Sedative_Youth_     před 17 lety 30.08.2007 12:19 |  
      0 0

      myslim, ze jestli vubec nekoho kupovat, tak jedine kvalitniho zkuseneho koncoveho utocnika; hrace jako fillo etc. muzeme nahradit z vlastnich zdroju (cerny, belaid, ivana etc.)

  7. Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 30.08.2007 12:04 |  
    0 0

    opět super článek, jane, opět marně vzpomínám, kdo z českých novinářů dokáže napsat něco co má hlavu a patu.. jo a plně se s tím ztotožňuji:-)) snad jen jestli je nutný nákup, no sám jsem zvedav, jak tým zvládne anglický týdny.. je jasný, že nějaký drahý nákupy nejsou na místě... otázka, jak na tom jsou hráči z lavičky, Belaid, Necid, Gaucho, Volešák, Ivana, budou se muset více zapojit do hry a jsem zvědav jak to zvládnou.

    • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

      Heretic (přítel SN)     před 17 lety 30.08.2007 12:10 |  
      0 0

      Ivana mi včera přišel celkem dobrej, ještěže Trenér střídal na konci opět jeho a ne Standu

      • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

        PetCC     před 17 lety 30.08.2007 12:35 |  
        0 0

        Na stadiónu mi Ivana v obranný činonnosti připadal (nejen mě) strašně línej, když jsem viděl záznam v TV, byla vidět jeho veliká kvalita dopředu, takže si u mě trochu spravil renomé. Díry v jeho prostoru ale dost často byly a to se nám mohlo zle nevyplatit. Musí zkrátka přidat a vzít si příklad ze Standy!

        • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 30.08.2007 14:06 |  
          0 0

          Ivana v první puli nehlídal svýho záložníka a na Dříždala tam furt chodili dva, to me hrozne stvalo a rikal jsem si, ze s timhle pristupem za slavii hrat nemuze... ve druhy puli uz ale branil lip, asi to trochu schytal..

        • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

          (host)     před 17 lety 30.08.2007 16:27 |  
          0 0

          ten kluk se nevrací, jako jedinej, když ztratil balon, tak nevysprintoval a nebojoval o balon. *eru na to, že balon několikrát přikryl, ale dozadu byl nulovej a to si nedovolil ani šmíca. proto jsem se radoval, když šel dolu, to volešák jezdí po zadku a třeba by jim i nohy zlámal, tj bojovník. ivana je primadona, která chce hrát jen dopředu, ale dozadu na to *ere. to si může dovolit snad jen kaká, ronaldhinu a spol.

  8. Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

    Heretic (přítel SN)     před 17 lety 30.08.2007 12:08 |  
    0 0

    Kdy končí letní přestupový termín, myslel jsem konec září_? Takže ještě měsíc_?

    • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

      (host)     před 17 lety 30.08.2007 16:26 |  
      0 0

      Prestupy z ciziny a do ciziny konci 31. srpna o pulnoci, prestupy v ramci CR az do konce zari.
      Ja bych se pokusil privest Rajnocha a Filla, pokud nebudou jejich majitele prehnane narocni. A samozrejme udrzet vsechny stavajici hrace aspon do zimy.

  9. Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

    Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 30.08.2007 12:24 |  
    0 0

    me staci kdyz celej rok neuslysim ze hraci dostali pozde vejplaty nebo ze nekomu neco dluzime , a prachy at se jinak narvou do stadionu

  10. Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

    (host)     před 17 lety 30.08.2007 12:30 |  
    0 0

    No ja budu nejradsi pokud se ty penize pouzijou na vyrovnani dluhu Slavie a zbytek at se necha na pristi sezonu nebo v pripade odchodu hracu na zimni posileni. Kupovat v soucasnosti hrace podle me nepotrebujem a s timhle kadrem uz to muzeme odehrat.

    • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

      PetCC     před 17 lety 30.08.2007 12:38 |  
      0 0

      Taky myslím, že nějak nutně další hráče nepotřebujeme, ale tyhle starosti přenechávám Jarolímovi a vedení. Hlavně bych investoval do vnitřního chodu klubu, tam jsou nedostatky.

  11. Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

    foxterier     před 17 lety 30.08.2007 12:38 |  
    0 0

    Tento článek se mi vůbec nelíbil ,vůbec se s ním nestotožnuji a ohodnotím ho nejhorší známkou. Zejména odstavec č.7 mi nepříjde jako objektivní . Jak nás prodej hráčů může dostat do černých čísel ? vždyt je to celý nesmysl. Fox

  12. Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

    Luke (host)     před 17 lety 30.08.2007 12:48 |  
    0 0

    Btw podle vyjádření pana Doležala jsme v černejch číslech už byli loni, ne?:)

    • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

      (host)     před 17 lety 30.08.2007 13:20 |  
      0 0

      Lukasi , Lukasi,opet tady lzes, Dolezal hovoril o hospodareni ve financnim roce a ne celkovem financni bilanci,ale existuje predpoklad jisteho prijmu nyni tedy jiz z ligy mistru a ten by Slavii do zari mel odluzit.Jina situce je okolo stadionu, pravda je , ze podle zpravy ceskych rozhodcich provazejicich delegata i rozhodci,chteji nanektere veci zde zminovane poukazat, ale jinak asi se budete divit ,stadion dle kriterii UEFFA vyhovujea po nejakych upravach /parking, VIAP prostory, unikove cesty, lze dle prvnich domenek na nem zakladni cast odehrat. Ale samozrejme, ze je nutno cekat dalsi kontroly a ispekce, rozhodne, kdyz na nem muze hrat repre , tak musi byt zpusobily. Jina vec je v bezpecnosti, tj, treba pruniku fanousku na plochu ,tady si jsem jisty, ze federace bude chtit zaruky a tvrde. Jinak si myslim, ze posily musi prijit, Fillo asi ne,je moc drahy/40 milionu/, ale jeden zaloznik i obrance by se asi hodil.Neni ale moc casu , tak uvidime. Jedinou nadeji by melo byt udrzeni Sucheho, kde jednani udajne nejdou moc dopredu.Jinak jeste poznamka k tem vsem dekovackam,velkou praci odvedli i lidi ze zakulisi,hlavne jedno jmeno zminim, Pucek, diky jeho kontaktum se podarilo eliminovat snahu Amsterdamu nominovat sveho rozhodciho a delegatatzv. euro gardu UEFFA a i diky nemu muzeme hrat tuto soutez. Jiri

      • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 30.08.2007 14:04 |  
        0 0

        hm.. to je zajímavý s tím Pučkem... ale i tak, oba rozhodčí na Ajaxu i tady dali ve 2. puli Ajaxu par standardek navic, to ne ze ne. Na druhou stranu vcera moh i fouknout jednu penaltu pro Ajax a pred druhym golem tam prej byl malej slapacek tavarese, takze celkove dobry..

      • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

        Luke (host)     před 17 lety 30.08.2007 15:27 |  
        0 0

        jj, blbě jsem to pochopil... mluvil o hospodaření za sezonu že je po letech v černejch číslech... sorry

      • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

        (host)     před 17 lety 31.08.2007 19:43 |  
        0 0

        Ahoj Jiří,tentokrát s Tebou musím souhlasit,nevím jestli něco udělal Puček,ale všeobecně máš pravdu.Zákulisí je stejně důležité jako hráči a realizační tým.Bongor

  13. Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

    jack09     před 17 lety 30.08.2007 13:14 |  
    0 0

    jaky trest muzem dostat za to vniknuti divaku na travnik?cetl jsem (na aktualne.cz) ze az i zavreni stadionu...to by byla fakt skoda, snad to budou jenom prachy, delegat to pry vsechno zaznamenal... vase nazory?? zdar

    • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

      (host)     před 17 lety 30.08.2007 13:30 |  
      0 0

      Ano,ale hriste nam zavirat pry nebudou, spis to nasi bafici vidi na mastnou pokutu, prece jen slo o vniknuti po ukoncenen zapase anikdo nebyl napaden. Jinak, ale rady tutomoznost pripousti,ale de oto jak to napsal , nebo lepe receno , zdalin apsal,ze to bylo pote co hraci Ajaxu opustili hriste. Spis bychse bal toho stavu stadionu, tam pry ty poznamkybyly hodne zasadni a take nedostatku okolo vstupu. Jinak zase musim napsat, ze delegat byl v pohode. jiri

      • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

        (host)     před 17 lety 31.08.2007 16:03 |  
        0 0

        V tuto chvíli není jasné jaký trest dostaneme, je možné i uzavření stadionu. Vniknutí na hřiště je jeden z nejvážnějších prohřešků a delegát ve své zprávě nerozlišoval zda už byli hráči Ajaxu v kabině. Dalším problémem bylo, že fanoušci běželi až k sektoru fanoušků Ajaxu a tam na ně gestikulovali. Je velká škoda, že si fanoušci předem neuvědomují jaké problémy mohou klubu způsobit. Všichni samozřejmě doufáme, že se vše vyřeší pouze pokutou, nicméně nám to přinese problémy do budoucna. Jinak Ligu mistrů budeme hrát na Strahově.
        Jan Jakubec

  14. Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

    Vilda     před 17 lety 30.08.2007 13:55 |  
    0 0

    Absolutní pravda, největší neznámá je marketing. A doufat, že vedení klubu bude rozumné? To by byla pohádka. Hlavně jak se k tomu postaví vlastník klubu - čelem: posílí hráčský kádr nebo zády: rozprodá, co se dá a neúspěchy svede na trenéra. Přejme si, aby v Edenu nastal čas pohádek.

  15. naučte se počítat a přemýšlet

    (host)     před 17 lety 30.08.2007 14:32 |  
    0 0

    Za LM dostaneme, vysilaci prava hodi dost, cena vstupenek je ciste pro slavii, protoze naklady pokryje treba prodej jidla.Musime pocitat take to, ze Fortuna plati za kazdy zapas a za LM si pripalti slusne, dalsi partneri priplati take za pohary, to uz ma slavia nasmlouvane a do toho moc nikdo nevidi.Takze minimalne 100 milionu, ktere pujdou ciste pro slavii mame jistych, penize pro hrace budou treba ze vstupneho, tam je plno dalsich veci na kterych se vydela, ale zase jsou rteba naklady o kterych se tu nepise, takze bych to videl jako ze zaklad 100 milionu ktere jdou na ucet slavie uz mame jiste a penize pro hrace a naklady... pokryjji ty zapasy-neco se sni a vypije, vstupenky,sponzori,vysilani... a kazdy dalsi uspech bude znamenat dalsi money pro slavii a doufam ze tam bude nejaka remizka ci vyhra, na tymy typu Steau,Marseile,Sachtor apod. proste mame,pokazde to treba nevyjde jako ted s ajaxem, ale zase to jsou tymy slabsi nez ajax.Jak rikal Dolezal, mit v UEFE Nemce, tak na 1 zapase mame pres 20 mega jen za vysilani a to je UEFA.Na UEFE se da vydelat take klidne par desitek mega kdyz se dari a jsou i slusni souperi, na LM to je nekolikrat tolik

    • Re: naučte se počítat a přemýšlet

      (host)     před 17 lety 30.08.2007 14:43 |  
      0 0

      Musim te zklamat, obcerstveni dle smlouvy je jena jen pouze pronajimele, tj, CSTV, prenosova prava ,nekdo tady psal o tom klici , tady bude prijem min 8mil , jiste, za vstupenky ano, odhaduji ze vsech utkani na 20 mil korun, ten zaklad zapostup asi 108 mil. premie od sponzoru asi 10 mil. reklamy asi 5 mil za toto utkani a prenosova prava doHolanska okolo tech 20 mil. ale urcite uz dnes jsou vydaje minimalne okolo 10 mil a bude hur,Uefa bude vyzadovat upravy a ty ne budou levne. Jiri

      • Re: naučte se počítat a přemýšlet

        (host)     před 17 lety 30.08.2007 15:58 |  
        0 0

        Prvne pises spravne ze majitelem strahova je CSTV a pak napises, ze upravy nebudou levne. Kdyby to ale platila pouze Slavia, tak by to byla vazne blbost, platit vylepseni ciziho stadionu, ktery za mene jak deset mesicu opustime. Jiste s CSTV vznikne nejaka dohoda, za urcitych podminek si dokazu predstavit, ze by pri vyjednavani Dolezal kalkuloval s moznosti hrat na letne. Taxi

  16. Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

    (host)     před 17 lety 30.08.2007 16:00 |  
    0 0

    Jane, tvoje příspěvky mám ze všech nejradši. Nevím jak je to možný, ale si snad jediná ženská s kterou bych v hospodě u piva mohl o fotbale slavii) diskutovat celé hodiny. Ted by se nám setsakramentsky hodil Vácha, Gecov..na druhou stranu do obrany méme hubyho, šuryho, záloha 100x raději volešák, beilaid než ivana! v útoku by měl dostávat více prostoru necidgol. ted se nám uzdravil milan černý a pak švento, latka, stáhnem si gecova, váchu, jablonskýho..tak bych moc neposiloval, jen bych střelil ivanu a přivedl místo něho nějakýho agilního "rváče". amon

  17. Ať žije euforie, zázraky existují

    (host)     před 17 lety 30.08.2007 16:06 |  
    0 0

    Jane se zachovala jako správná žena, zůstala při zemi a nechce podléhat šílenství. Ale na ně máme alespoň 24 hodin právo. Minimálně proto, že jsme ne jednou, ale hned dvakrát po sobě porazili slavný Ajax a ukázali, že Slavia může hrát na velmi vysoké úrovni. Fakt ale je, že se postupujeme díky tomu, že se seběhlo několik neuvěřitelných událostí najednou.
    1. Šmicer je zázrak sám o sobě. Ne, že by hrál tak skvěle a byl pro hru Slavie nepostradatelný, ale on když přestoupí do nějakého mužstva, tak hraje Ligu mistrů. Nedivil bych se, kdyby do ní postoupil třeba i s mužstvem Blšan.
    2. Michal Vorel se zranil v ideální čas. Slavia skončila druhá díky skvělému zákroku Michala Vorla chvilku před koncem jarního utkání v Budějovicích a kdyby si neublížil v Čelákovicích, trenér by se asi spokojil s tandemem Vorel - Diviš, který je vynikající, ale takové zázraky na čáře jako Vaňous přece jen nedokáže. Vorel svým zraněním donutil vedení koupit Babu Jagu.
    3. Dřížďal musí litovat smrti Oty Pavla. Přemýšlím, jakou pohádku by o něm napsal - také jeho příběh je neuvěřitelný, doslova zázračný. Jak kuchař ze školní jídelny vynuloval drahé hvězdy Ajaxu.
    4. Nákup Tavarese - získat hráče jeho kvalit zadarmo, tomu taky říkám zázrak. Všichni sice chválí Vlčka - a já s nimi naprosto souhlasím, byl to nadlidský výkon - ale zapomínají, že oba jeho góly připravil Mickael geniálními přihrávkami. Že by ho Slavii dal čarovný dědeček za uzlík s buchtami?
    5. Mlaďoši - jak vyrostli po Kanadě Janda a Suchý, je těžko uvěřitelné. Člověk by řekl, že bez seriózní letní přípravy se budou ploužit po hřišti, ale oni jsou lepší než kdykoli předtím. Snad jim to ještě vydrží.
    Před odvetou na Strahově jsem si říkal, že pokud vypadneme, napíšu děkovný dopis pánům Jarolímovi a Rosenovi za to, že bez peněz a mocných sponzorů a přátelíčků nahoře dali dohromady partu, která přece jen dokázala Ajaxu dost dlouho odolávat. Teď nevím, jestli by to bylo správné. To co dokázali, je taky zázrak a tvůrcům zázraků se neděkuje.
    Tantalos

    • Re: Ať žije euforie, zázraky existují

      (host)     před 17 lety 30.08.2007 16:22 |  
      0 0

      hezky napsaný, snad to bude pokračovat, protože máme v kádru šmícu a ten kluk prostě štěstí nosí. Věřím, že když bude u toho národáku, tak se probojuje "kašlající" repre opět na euro, jeho kariéra je pohádka a jsem si jist, že ještě nekončí. Těšme se! Jinak díky postupu do LM by jsme si mohli dovolit nějakou zvučnější posilu, ale tím mám na mysli hlavně bývalé hráče slávie-srdcaře, skácel, berger, vachoušek, pokud by nestáli moc peněz...amon

      • Re: Ať žije euforie, zázraky existují

        (host)     před 17 lety 30.08.2007 17:12 |  
        0 0

        Vzhledem k naší finanční situaci - peníze z UEFY hned tak nepřijdou - bych navrhoval jiné řešení - jednoho obránce a jednoho útočníka si půjčit na hostování z klubů, které by chtěly své špičky prodat do ciziny. Potom se šábnout o výnos z prodeje.
        Tantalos

      • Re: Ať žije euforie, zázraky existují

        Luke (host)     před 17 lety 30.08.2007 17:37 |  
        0 0

        Vachoušek je už přes rok marod...;) :((

    • Re: Ať žije euforie, zázraky existují

      (host)     před 17 lety 31.08.2007 19:53 |  
      0 0

      Tys to taky napsal moc hezky Tantalosi.Jane fakt umí a zázraky se opravdu staly.Na toho Dřížďala Holanďani asi hned tak nezapomenou,
      dělal s nima věci.Mě taky ten kluk fascinuje.O Šmícovi bych řekl,že viděl
      že to kluci vyhrajou i bez něj,tak si dal oraz.Uvidíš ale ještě,co je to za hráče.Vzpomínám na jeho průniky ve finále LM,jen jsem koukal,co se taky dá dělat v plné rychlosti s balonem.Myslím,že teprve ve skupině se plně předvede.Bongor

  18. Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

    (host)     před 17 lety 30.08.2007 16:18 |  
    0 0

    marketing-
    Před zápasem jsem si šel do fanshopu koupit nový dres se Standou a jeho sedmičkou na zádech. Mám ho prostě rád i přesto, že kolikrát zazdí i nemožné. V obchodě mi řekli, že měli jen dresy s Vláďou a i ty už byly vyprodaný, takže prý jen ty čistý a takovej jsem nechtěl.
    acho bože, vyprodaný zápas a oni nemají dresy...děje se vůbec něco v téhle oblasti na slávii, léta 70 řekl bych:o(

    • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

      Pedro08     před 17 lety 30.08.2007 19:09 |  
      0 0

      Tomasová ven. Je to tragédie, ale podle týhle zprávy jsou s tim Richi, Jane i dlší smířeni, že bysme měli zůstat na zemi.

      Garantuju, že s takovouhle bude Eden průser.

  19. Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

    (host)     před 17 lety 30.08.2007 16:34 |  
    0 0

    Fortuna, náš generální partner pro pohárovou evropu, nevíte alespon přibližně, jak jsou nastavený prémie, bonusy-za postup, za výhru, remízu v CL atd..? amon

  20. Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

    TomsS     před 17 lety 31.08.2007 07:57 |  
    0 0

    S článkem souhlasím. Kdo dění ve Slavii sleduje, kdo sleduje i dění v naší nejvyšší soutěži, nemůže mít nijak výrazně odlišný názor.
    Maličko mě mrzí jedna věc: spousta příznvců Slavie, trenéři, novináři, činovníci kolem fotbalu vidí na prvním místě finanční přínos pro klub. Ano, liga mistrů je bohatá soutěž, alespoň z pohledu "východních" klubů, mějme ale na paměti sportovní stránku a stavne ji výše. Tešme se na zápasy s evropskou elitou a na peníze nemysleme. Myslí na ně jiní a doufejme, že s nimi dokáží naložit.
    Souhlasím s Jane - tešme se na utkání soupeřů, jejichž kvalita násobně převyšuje kvalitu soupeřů v domácí soutěži. Na vlastní oči budeme vidět skvělé fotbalisty a celky, se kterými přijedou i jejich pověstní fanoušci (Arsenal). Vychutnejme si takový zážitek.

    • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

      (host)     před 17 lety 31.08.2007 10:02 |  
      0 0

      Budu reagovat jen velmi strucne, na upravach pro ligu mistru se financne podilet budeme muset, nebot CSTV jako rozpoctovka nenajde penize na nejake byt mensi prestavby, viz stav stadionu a jeho chatrani. Jiri

      • Re: Těšme se na LM, ale zůstaňme realisté

        Ravik     před 17 lety 03.09.2007 09:31 |  
        0 0

        Když máš info o cenách vstupenek na LM nevíš náhodou kdy a jakým způsobem, případně za kolik, se začnou prodávat pernamentky do Edenu?