Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

Slavia Praha rozehraje letos už třetí soutěž. Po Lize mistrů a Gambrinus lize to bude domácí pohár. V jeho rámci přivítá Slavii divizní Rakovník.

Autobusový zájezd fanklubu byl pro utkání v Rakovníku zrušen. Trenér Jarolím se bude muset obejít bez několika stabilních hráčů A- týmu, mezi nimi bude například čtyřgólový Tijani Belaid, který si plní povinnosti u své reprezentace. Dále budou chybět reprezentanti Diviš, Janda, Suchý, Jablonský, Gebre Selassie a Švento. Pravděpodobně nenastoupí ani marodi Dřížďal, Šmicer a Latka.

"Nebudeme mít k dispozici sedm fotbalistů, kteří si plní reprezentační povinnosti. Máme ale široký kádr, takže možnost dostanou další hráči sestavy. Nemyslím si, že bychom někoho povolali z našeho rezervního týmu," řekl před zápasem trenér Karel Jarolím.

SK Rakovník hraje v současnosti divizi, po čtvrtém kole mu patří dvanáctá příčka, zatím získal čtyři body. V posledním kole si však přivezl "bůra" z Litvínova. Před sezonou posílil Rakovník právě ze Slavie útočník Marek Isteník. "Zápas si chceme užít, být Slavii důstojným soupeřem a co nejvíce jí postup znepříjemnit," řekl Istenik před zápasem. Ve Slavii strávil kdysi několik let. "Až do mého zranění, které angažmá vlastně ukončilo, to bylo hezkých pět let. Hodně trenérů, skvělých hráčů a atmosféra ligových zápasů pod trenérem Hřebíkem, který mě nechal nakouknout do ligy. Na to se nezapomíná. Jen ten stadion, toho jsem se nedočkal." Ze současného kádru se bývalý slávista zná ze společného působení v Karlových Varech s Františkem Dřížďalem. "Byli jsme spolu v kontaktu před zápasem, ale ani ne tak kvůli utkání, spíše jsme probírali jeho nešťastné zranění. Říkal, že se možná přijede alespoň podívat." Vedle Isteníka jsou v kádru Rakovníka také další bývalí slávisté Stuchl a Hertl. A jaké vidí šance na postup přes úřadujícího mistra? "Myslím si, že se žádná Líšeň opakovat nebude. Takový propadák jako loni si už letos Slavie dovolit nemůže. Je to velký mančaft a postup si podle mého názoru pohlídá. Takže jsme ani o žádném vypisování premií v kabině nemluvili," uvedl Isteník.

Utkání se hraje ve čtvrtek 4. 9. od 17:00.

Komentáře (60)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 03.09.2008 18:23 |  
    0 0

    Přeji Vám všem pěkný den,
    zítřejší pohárový zápas (minulý výsledek v Líšni by měl být varující,ale ne svazující) by mohl napovědět, kdo ještě nakonec zůstane na soupisce "A" a bude to ještě velmi zajímavé. Je to vlastně pokračování i té naší včerejší disputace a povídání si o našem klubu. Jen jsem se dnes dozvěděl, jak to vlastně je s předběžným užíváním našeho stadionu, které je samozřejmě povoleno a protože redaktor televize PRIMA neumí rozlišit význam slova kolaudace, vyhlášku o nočním klidu v Praze 10 a povolení stavby k předběžnému užívání za splnění uložených podmínek, které budou splněny při řádné kolaudaci, vyjde z toho takováhle bublina. A navíc Slavia v žádném případě neporušila zákon. O výjimku bylo požádáno E-SIDE, ale to prý bude ještě zítra projednáno. No bylo důležité se o Slávii otřít. Slinta Ota to ihned doplnil a tak nevím, copak ho tak trápí. Že mu náš Rosen leží v žaludku je jasné, ale že bude až takhle "Otík" lhát? Jen si přeji, aby všichni naši kluci přijeli zdrávi a v pohodě. Když jsem viděl včera mistra Slepičku, tak se mi Vám udělalo nějak špatně. Pořád vidím ten jeho úmyslný a prasácký loket ve tváři Marka Suchého při derby na podzim minulého roku, už za stavu 0:2 pro nás a to byl Marek po tom úraze čelisti a hrál chudák na MS "20" s tou ochrannou maskou. Tak to je sparťan Slepička v reprezentaci. No zatím kouká Necidovi do zadečku. Ale nešť, jak říkal Emanuel Habásko starší : "Jen houšť a větší kapky". Tak ať to zítra kluci zmáknou a dobře to dopadne. Sokrates55

    • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

      slaviator     před 16 lety 03.09.2008 19:42 |  
      0 0

      Zdravím. Dneska jsem se byl kouknout na Most-Ústí, na to že hrály spolu dva druholigové týmy bylo utkání plné nepřesností, hlavně v obraně. Ústí nakonec postoupilo na penalty, možná sice trochu se štěstím, protože všichni tři exekutoři Mostu nastřelili pouze tyč, ale podle průběhu zápasu zaslouženě. Zítra to bude mít Slavia v Rakovníku asi těžké, na druhou stranu podle mých informací hrál Rakovník v Litvínově více než hrozně. Dostal pět branek, ale mohl dostat dalších pět minimálně. Jen v prvním poločase Litvínov nastřelil tři tyčky. Za celej zápas Rakovník vystřelil jen jednou. Poznatkem je to, že skutečně hrál libero a hráli na pět záložníků. Předpokládám, že s podobným stylem nastoupí i na nás, a budou chtít co nejdéle udržet čisté konto. Musíme na ně vlítnout od první minuty. Doufám, že se dokážeme prosadit ze standartní situace. Jsem zvědav, kdo za nás bude hrát. Za Rakovník je to vlastně jasné, v Litvínově měli na lavičcce jen čtyři hráče, Stuchl hrál spolu s Hertlem a Isteníkem v základu. Nemají prý ani lékaře, hráči se museli navzájem ošetřovat sami. Byla by ostuda, převeliká ostuda s takovýmhle týmem vypadnout.

      • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 03.09.2008 20:45 |  
        0 0

        Také Vás zdravím. Díky za zajímavé informace, člověk se pořád učí a tady se učím rád. Slavia je mistr ligy a hráči musí počítat, že do nich půjde naplno a až na doraz i "Dolní Horní". Proto je dobrý i tento zápas, aby se měli možnost ještě někteří ukázat, jak jsou schopni nahradit a unést na sobě tu odpovědnost za dobrý výkon. Necháme se Lukáši překvapit a věřím, že ten náš "mindrák" necháme někde hodně daleko, mimo naše hlavy. Dneska udělala blamáž M.Boleslav. Tak snad to zítra zvládneme bez "nervíků" a Slávia se v Rakovníku prezentuje dobrým fotbálkem. Sokrates55

        • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

          slaviator     před 16 lety 03.09.2008 22:04 |  
          0 0

          Já budu rád za vítězství. Očekávám, že to bude spíše než fotbal boj... Tak uvidíme no. Očekávám v základu bojovně nalaďaného Láďu Volešáka :)

    • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

      zz     před 16 lety 03.09.2008 20:45 |  
      0 0

      Zdravím Sokrate a přeji dobrý večer,
      o hráčích, kteří opustí Slávii, je už rozhodnuto, nic na tom nezmění zítřejší zápas. Ono by bylo špatné, kdy vše záleželo na jednom zápase, rozhodovat musí jiná kritéria. Podle slov Karla Jarolíma nevyužijeme žádného hráče z B týmu, budeme hrát v silné sestavě, nechceme opakovat blamáž z Líšně, která dneska vypadla s Jihlavou. Viděl bych to na následující sestavu:Diviš, Krajčík, Latka, Brabec, Hubáček, Ivana, Jarolím, Tavares, Volešák, Černý, Toleski a na střídání budou připraveni Litteri, Grajciar, Necid, Cisse, Kindel, Vorel, Šiklič. Překvapením dnešních zápasů je vypadnutí Boleslavi, Žižkova. Svůj první gól vstřelil mladý talent Václav Kadlec. Když už jste zmínil redaktůrka z Primy, nedivte se, úroveň žurnalistiky šla hodně dolů. Stačilo si poslechnout předzápasové i pozápasové rozhovory z Ostravy, ještěže Ondřej Zlámal pomohl s tlumočením odpovědi Tijaniho. Většina současných televizních novinářů si plete právní pojmy jako právní moc, vykonatelnost, nařízení , povolení... Chybí novinářská esa typu Karla Kincla, jehož fejetony byly výkladní skříní nebo kvalitní práce Jana Petránka, Zdeňka Velíška a dalších. Lepší je někdy si vypnout zvuk, protože komentář je příšerný. Jak jste správně napsal Tantalosovi, spousta zpravodajských serverů jako aktualne.cz pracují na principu hamty, hamty. Jejich informace jsou navíc často neověřené, nepodložené. A největším neštěstím je bulvarizace médií, ještěže ČT2 má zajímavé dokumenty. Tak si přejme zítra úspěšný vstup do poháru. I když jak řekl Karel Kincl v jednom svém fejetonu, v Čechách i nemožné je možné. Snad to zítra nebude platit. Přeji Vám hezký večer.

      • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

        Khadgar     před 16 lety 03.09.2008 20:53 |  
        0 0

        Diviš je s repre, takže chytat by mohl Vorel.

        Když už je o hráčích rozhodnuto, tak kteří to tedy jsou?? Pověz nám...

        nejvíc by mě zajímalo jak to bude právě s Vorlem, tam je to takový nečitelný...

      • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

        slaviator     před 16 lety 03.09.2008 22:00 |  
        0 0

        Ohledně aktualne.cz bych rád řekl něco jiného...:-) Ale musím souhlasit, bohužel. Jenže to je problém všech médií, i například MF Dnes (a ještě ve větší míře iDnesu)...

  2. Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

    coolair     před 16 lety 03.09.2008 23:01 |  
    0 0

    Mě dojímá, že na oficiálních stránkách Slavie je informace o začátku prodeje lístků (pro permanentkáře se prodávají už od čtvrtka), ale nikde tam není napsáno, jestli opravdu hrajeme 18.9. (doteď všude bylo, že ,,bychom měli" hrát první zápas doma) a už vůbec tam není čas. Takže oni prodávají lístky, aniž by určili čas zápasu? A jestli ho určili - proč ho neoznámí?? Je to DILETANTSTVÍ!

    • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

      coolair     před 16 lety 03.09.2008 23:03 |  
      0 0

      Haha, teď to vylepšili :-D Doplnili tam větu, že výkop zápasu je v 19:15. Ale v celém článku není, který den se hraje :-D Teprve pod článkem je maličký odkaz ,,Slavia - Vaslui 18.9.2008". Bože bože...

      • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

        coolair     před 16 lety 03.09.2008 23:04 |  
        0 0

        EDEN – Předprodej vstupenek na první utkání 1. kola Poháru UEFA proti FC Vaslui začne ve čtvrtek 4. září ve 12 hodin. První dva dny prodeje - čtvrtek a pátek - jsou rezervovány výhradně pro majitele permanentních vstupenek, kteří mají rezervováno své místo do konce otevírací doby pokladen v úterý 9. září. Výkop utkání je v 19:15 hodin.

        • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

          slaviator     před 16 lety 04.09.2008 07:37 |  
          0 0

          Tak podle tohoto by se dalo i vyvodit, že se hraje v úterý od 19:15... což je blbost.. :)

          • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

            Wommi     před 16 lety 04.09.2008 10:05 |  
            0 0

            ..a ty strasny ceny zase..kdo toto vymysli!!!!?....nechapu ze proste nemaj zajem o sve verne fanousky - do kotle nechodim a mam pocit, ze platit skoro 400 se mi opravdu nechce!!:((
            M.

            • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

              YsoEz     před 16 lety 04.09.2008 11:02 |  
              0 0

              ceny sou vysoky, ale jeste by se todalo zkousnout kdyby nastavili aspon 20% slevu na permice jako s Fiore, nebo nejakou akci kdo byl na Fiore ma 20% slevu, sleva 10% na permici zvlast kdyz sem student me teda fakt nebere, holt po dlouhy dobe ynechavam :S

              • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                Wommi     před 16 lety 04.09.2008 11:22 |  
                0 0

                ..prave ja nechapu, ze se nesnazi prilakat divaky...!!
                - slavia hraje lepe..ale zatim toho v sezone moc nepredvedla
                - je to "pouze" UEFA
                - protovnik neni nijak znamy ani pro divaky pritazlivy, presto bude asi tezkym souperem (a tedy podpora divaku se bude hodit)
                - doposavad je pocatek kazdeho utkani v edenu hororem (a to jsem permanentkar)
                - sluzby v edenu jsou pomerne drahe a poskytovani sluzeb je dosti pod urovni, ac je vsude inzerovan nekuracky stadion, kouri se vsude i v hledisti (prijde mi k smichu neco takoveho propagovat, kdyz nejsou poradatele ani v minimalni mire kuraky potlacit)

                -osobne si myslim, ze by se vice vyplatila cesta snizeni cen predevsim s velkou podporou studentu a permanentkaru!! - to je dle myho cesta jak se dostat k fanouskum, sblizit s klubem a v nepodledni rade i "vydelat", protoze pote muze byt vice zajemcu o permice, o zapasy, slavisticke zbozi a tedy ve finale vice penez ve slavisticke kase.

                M.

                • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                  YsoEz     před 16 lety 04.09.2008 11:44 |  
                  0 0

                  moc by me zajimalo kdo urcuje ceny vstupenek na zapasy a ruzne slevove akce, je to skoda takhle neprijde ani 10 000 lidi a ve finale budou vsichni zklamany - jak fanousci co prijdou, ze nebude plno tak hraci

                  • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                    Wommi     před 16 lety 04.09.2008 12:34 |  
                    0 0

                    ..no to bych se pak pobavil treba nad steky trenera a nebo hracu!.)

                    ..smutny rikal jsem ei ze nejakou chvili bude eden i uplne vyprodavanej,..evidentne to nadseni opadlo rychleji:(..a myslim si ze minimalne z 50 procent je to chyba slavie (potazmo e-side). no snad se jednou dockame opravdu profesionalniho pristupu klubu k fanouskum..ale to je omylana pisen, kterou uz jsme tu zpivali x-krat..navrhu na reseni situaci bylo milion..snad priste.
                    M.

                    • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                      quelhar (admin)     před 16 lety 04.09.2008 14:03 |  
                      0 0

                      Nj, kdyz to je tezke, pohar UEFA taky nehraje kdekdo, ale presto si slavisticky fanousek postezuje, ze to neni LM, ale "jen UEFA" - ve stylu, jako by to byl jen pohar CMFS, co hraje kdejaky divizni tym v republice. Evropske pohary hralo letos pet tymu, z toho Teplice a Liberec jen jediny zapas. Videt zahranicniho soupere nazivo zas neni takova samozrejmost a poharove utkani (i kdyz to je "jen UEFA") je porad neco jineho nez liga.
                      Tym, se kterym hrajeme, je sice neznamy, ale asi to nebudou takovi nazdarci, jak se zprvu zdalo a jen proto, ze se nejmenuje Steaua a nema dlouhou historii, tak lidi odmitnou prijit, prestoze ten tym muze hrat treba podobne jako jine slavnejsi rumunske tymy.

                      A jen tak mimochodem, tento tyden jsem v Hannoveru, tak jsem se byl kouknout k mistnimu stadionu. Skoda, ze je oploceny, od plotu k samotne budove je jeste dost daleko, takze se clovek moc blizko nedostane (narozdil od Edenu, kde clovek ma moznost videt pruhledy v rozich primo na plochu). Presto je stadion moc pekny. Fanshop maji nadherny (a to je to jen prumerny tym bundesligy). Zrovna zitra hraji na nejakem malem hristatku pratelak s mistni Arminii Hannover. Vstup na zapas je 5 Euro na stani a 10 Euro k sezeni. Na pratelak s nejakym tymem z nizsi souteze, ve chvili kdy plno hracu je v repre.

                      • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                        YsoEz     před 16 lety 04.09.2008 14:08 |  
                        0 0

                        no tak ale zrejme tam si ceny muzou dovolit dat, pac vi ze ty lidi prijdou i tak, ne jak tady na Fio jen o malo vyssi ceny a presto jen 14,5k lidi tak na neznamy Vaslui v 1.kole UEFY to snizime o stovku - vysledek pod 10k lidi. na permice min sleva 20% by mela byt

                        • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                          zz     před 16 lety 04.09.2008 15:00 |  
                          0 0

                          Máš pravdu v tom, že by měl být zavedený kreditový systém, který by zvýhodnil fanoušky, kteří pravidelně chodí na Slávii doma, a jezí občas na zápasy venku nebo pohárové zápasy. Sleva by mohla být mnohem vyšší než 20%, ale zatím to bohužel nefunguje.

                      • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                        zz     před 16 lety 04.09.2008 14:27 |  
                        0 0

                        Zdravím Qelhare,
                        není to o tom, že Hannover je průměrný klub, ale on patří mezi nejoblíbenější kluby mezi fanoušky, proto jich má tolik. A dále musíš vzít v úvahu kupní sílu Němců. Myslím si, že kdyby cena byla o stovku nižší, stejně by více lidí na Vaslui nepřišlo. To si jen nalháváme. Prostě Slávia nemá tolik fanoušků, kteří by chodili pravidelně na většinu zápasů. To je realita, v ceně lístků na Vaslui není problém. A jsem rád, že jsi už pochopil, že Vaslui je silný soupeř, ještě nedávno jsi tu psal o tom, že jim dáme doma tři góly. Budu rád za výhru jedna nula a v odvetě s Vladimírem Šmicerem to snad uhrajeme. Přeji Ti hezký pobyt v Hannoveru.

                        • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                          quelhar (admin)     před 16 lety 04.09.2008 14:57 |  
                          0 0

                          Taky zdravim.
                          Psal jsem, ze by bylo dobre jim ty tri goly doma dat, protoze venku to bude tezsi, protoze oni doma neprohravaji.
                          Co se tyce Vladimira Smicera, zda se mi, ze na nej cekas trosku jako na spasitele. Obavam se, ze jim Vlada nebude. Vlada nema natrenovanou fyzicku, cele leto se nepotkal s micem. Dat ho hned po uzdraveni do zakladni sestavy by podle me byl hazard a neprimereny risk. Kdyz uz to udelat, tak v domacim ligovem utkani s horsim souperem a ne ve veledulezitem poharovem utkani.
                          A ohledne Hannoveru - opravdu me prekvapilo, ze klub je tu tak popularni, mnoho lidi ma v autech minivlajecky tymu a logo 96 je videt na mnoha mistech ve meste, nejen v okoli stadionu.

                          • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                            zz     před 16 lety 04.09.2008 15:08 |  
                            0 0

                            Nemyslím, že by měl Šmíca hrát od začátku, ale na poločas by se mohl hodit, stačí si vzpomenout na poločas v Teplicích, kdy naskočil po dlouhé pauze.. Odveta může být hodně náročná, k tomu si přidej prostředí. Kondici už nabírá delší dobu, myslím, že poločas by v odvetě mohl zvládnout. A hlavně nás čekají těžké zápasy ke konci podzimu proti Bolce, Spartě, Brnu, Teplicím. Jeho zkušenost a kvalita nám může hodně pomoci. Prostě přes Vaslui musíme postoupit, třeba na penalty. Dokážeš si představit, jak by nás kritizovala média. Bude to těžký, ale hratelný soupeř. Jsem rád, že se Ti v Hannoveru líbí, fanshop mají opravdu pěkný. Fotbal je v Německu marketingově někde úplně jinde než ve většině Evropy, natož u nás. Je to hodně lákavý produkt pro sponzory i fanoušky.

                            • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                              slaviator     před 16 lety 04.09.2008 15:14 |  
                              0 0

                              tak tak... v Německu je to uplně někde jinde... U nás na ligu přijde 5 tisíc lidí, na Slavii 12... a je to dost. V Německu jede na přátelák s průměrným týmem jako třebas Frankfurt ven 3 tisíce lidí a na stadaku jich je celkem 20 a víc... Je to někde jinde.

                            • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                              quelhar (admin)     před 16 lety 04.09.2008 15:20 |  
                              0 0

                              Jo a jeste na neco jsem si vzpomnel. Protoze tu mam mezinarodni kolegy, tak jsem mel to stesti, ze jsem se potkal s par lidmi z Rumunska, kteri sice nejsou zadni velci fotbalovi fanousci, ale maji takovy obecny prehled o tom, jak to zrovna v jejich lize vypada a rikali, ze Vaslui je hodne na vzestupu a ze to nebude jednoduche. Mel jsem stesti a rikal jsem si, jak je ten svet maly, protoze ti lide byli z Temesvaru (celkem si pochvalovali Uhrina) a jeden z nich byl fanousek Steauy (nevzpomina na Slavii v dobrem a tak mel radost, jaky pekny gol nam vstrelila rumunska modla Mutu ve Florencii). Navic jsem se bavil i s jednim kolegou, ktery pochazi z Ruska, taky rikal zajimave veci. Treba ze Petrzela ma v Rusku vyborne jmeno a mnoho fanousku Zenitu ho melo radeji nez mnohem uspesnejsiho Advocaata. Lidi tam opravdu Petrzelu milovali, nebylo to jen jeho vychloubani. No a ten kolega zase preje Spartaku Moskva a rikal, ze ten tym je ted hodne v krizi, dve prohry 1:4 s nenavidenym Kyjevem se tam braly jako strasna potupa. Pry chteji angazovat bud van Gaala nebo Laudrupa po vyhazovu minuleho trenera.

                      • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                        Jachym     před 16 lety 04.09.2008 15:01 |  
                        0 0

                        Jenže v Německu jsou do fotbalu blázni, a to je ještě slabé slovo. Právě dnes jsem se s kolegou bavil na toto téma. Na třetiligový (sic!) tým u Magdeburgu chodí pravidelně 10-15 tisíc lidí... A pokud se vám dostane do rukou nějaký německý specializovaný časopis s nejneuvěřitelnějšími fotbalovými statistikami (viz příslovečnou německou důkladnost), poznáte, že např. náš Gól sleduje fotbal v podstatě pouze "z rychlíku". Jinak já přijdu (a beru s sebou poprvé i zmíněného kolegu), ale ceny měly být po zvážení všech okolností (uvedených přispěvatelem výše) v rozmezí 100(150)-350 Kč. Přišlo by víc diváků a tudíž by byla lepší atmosféra, vydělalo by se v podstatě stejně, ale víc lidí by si koupilo suvenýry apod. A toto všechno by je spíše naladilo přijít v budoucnu zas - na kvalitnějšího soupeře a za vyšší cenu. Ale to snad není tak obtížné si domyslet.

                      • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                        slaviator     před 16 lety 04.09.2008 15:13 |  
                        0 0

                        tak od kdy je podle tebe Vaslui silnej soupeř? :))

                      • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                        martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.09.2008 15:23 |  
                        0 0

                        Ja bych taky nerekl, ze ta cena je az tak hrozne premrstena.. holt proste ceny v edenu ńebudou nejlevnejsi a tohle je evropskej pohar.. ja si ostatne myslim, ze to muze bejt hodne zajimavej zapas, rumunskou ligu pochopitelne neznam, ale vzhledem k prumernosti ci spis podprumernosti ligy nasi nelze spolehat na to, ze rumunska liga bude slabsi. Tihle hrajou v popredi, porazili Steauu, takze neco budou umet, ja myslim ze to bude dobrej fotbal a doufam, ze to zvladneme.

  3. Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

    zz     před 16 lety 04.09.2008 12:41 |  
    0 0

    Michal Prokeš-šéftrenér mládeže ve Slávii, odchází pracovat do Dukly Praha jako nový člen realizačního týmu trenéra Bittengla. Na starosti bude mít začleňování mladých hráčů do A týmu a vyhledávání mladých talentů do Dukly.

    • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

      Nax     před 16 lety 04.09.2008 12:50 |  
      0 1

      ZZ jaky to ma na nas dopad z Tveho pohledu?

      • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

        zz     před 16 lety 04.09.2008 14:48 |  
        0 0

        Zdravím Naxi,
        to se těžko odhaduje. Zastávám názor, že pokud je dobře nastavený systém, tak by to neměl být problém. Na druhé straně zase lidí, kteří rozumějí mládežnickému fotbalu, znají mladé talenty, mnoho není. Pan Prokeš zná know how Slávie v práci s mládeží. Přivedl ho myslím pan Říčka. Kdo ho nahradí, je věc sportovního ředitele klubu. Na Spartě fungoval systém, že ředitelem tréninkového centra na Strahově byl pan Pešice, který zároveň trénoval reprezentaci do 17 let. Možná by se něco podobného mohlo zkusit ve Slávii třeba s panem Hřebíkem nebo Dovalilem nebo zkusit přivést zahraničního odborníka. Ale vše je o penězích,o zájmu uvedených lidí, úsek mládeže má nějaký rozpočet, a tím je limitován. Všechny koncepce jsou o penězích. Vzhledem k možnostem patří Slávie stále ke špičce v práci s mládeží, ale ročníky 87-89 se v nejbližší době nebudou opakovat. Velkou kapacitu má Slávie v sportovním úseku a v skautingu, opět je tam limitace ekonomickými možnostmi. Před měsícem jsem tu psal o tom, že projekt Dukly, kdy vsadila na jména jako Novotný, Zelenka, Gedeon a další, nemůže být úspěšný. Dukla musí začít zdola, od mládeže, výchovy hráčů. Proto příchod pana Prokeše. Uvidíme, jak se naloží s penězi za Necida. Už jsem psal, kam bych je investoval, ale realita bude asi jiná. Musíme si počkat, kdo bude nástupcem pana Prokeše, zda využijeme vlastní zdroje nebo přivedeme někoho zvenčí. Ale určitě bych to nepodcenil, ani nebagatelizoval. Uvedu Ti konkrétní příklad, před čtyřmi roky jsem psal předsedovi tenisového svazu Kaderkovi, že český tenis čekají těžké časy. Bylo po OH v Aténách, kde Berdych porazil Federera. Odpověděl mi, že se zbytečně obávám, uvedl mi jména hráčů Jako Berdych, Vaidišová, přidal pár frází o počtu našich hráčů na grandslamech. Dneska novináři píší, že český tenis je v krizi. Ptám se, proč to neviděli dříve? Kaderka to opět bagatelizuje, hrajeme v hlavní skupině Davis cupu, ženy postoupily do Fed cupu a k tomu přidá oblíbené fráze. Realita mluví jasnou řečí. Proto nemám rád bagatelizování a zjednodušování problému.

        • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

          Nax     před 16 lety 04.09.2008 15:01 |  
          0 1

          Aspon, ze Kaderka odpovedel:-) Diky za vysvetleni. Ono to muze byt docela riskantni, Slavia je mala firma, kde rada veci je na osobnich vztazich a zaujeti kazdeho jednoho clena tymu, kdyz pak jeden vypadne, muze s nim zmizet spousta cennych zkusenosti a vubec fungovani casti nedej boze celeho useku. proto by bylo dobre vybudovat system prace s mladezi, ktery bude mit sva jasna pravidla, postupy a cile, a nebude pak tak citlivy na odchody jednotlivcu. Zrovna tu ted resim podobny problem v obchodni spolecnosti.

          • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

            zz     před 16 lety 04.09.2008 15:10 |  
            0 0

            Myslíš kariérní řád?

            • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

              Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 04.09.2008 15:49 |  
              0 0

              zz, Dukle nepomůže ani svěcená a ani když začne odspoda. Je to umělý komunistický projekt, podporovaný v době komunismu stranou co to jde. Chápu nostalgii bývalých hráčů Dukly po zašlých časech svého mládí a svých sportovních úspěchů, ale ta doba byla pokřivená a Dukla té pokřivenosti chrám. Dnes kromě sentimentu bývalých kádrů a hráčů nemá nic, půvab, ideu, fanoušky, peníze a ani důvod existence. Časem Dukla zanikne a doufejme i komunistická strana. I když..... V jedné malé vísce na Šumavě je kostelík, vypálený husitskou bandou táhnoucí ke hradu Rabí, a to jen tak, z nudy a z nicnedělání, podobné uvažování měli husité stejné jako nacisté a komunisté

              Sorry za politicko historickou poznámku, jen mi to k té Dukle nedalo....

              • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.09.2008 15:55 |  
                0 0

                Abychom se taky někdy shodli, Huzgi, tohle můžu podepsat.. naprosto přesné..

              • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                mart     před 16 lety 04.09.2008 16:25 |  
                0 0

                Tak ted jen jak bych to nejak velice opatrne napsal, a pritom nic nevynechal. Uz to mam !
                Precetl jsem si Huzgi Tvuj prispevek velice POZORNE a trikrat. Uz docela chapu, proc se casto ve svych komentarich shodnem.mart

              • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                Rhodri     před 16 lety 04.09.2008 16:59 |  
                0 0

                Jo, presne tak. Jen je problem, ze tech nostalgickych lampasaku je za tech skoro ctyricet let jako hub po desti.
                Rhodri

                Jinak podle online prenosu je dneska alespon na lavicce Vlada Smicer!

                • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                  slaviator     před 16 lety 04.09.2008 17:12 |  
                  0 0

                  Docela mě překvapilo, že hraje /krom Brabce/ vlastně to nejsilnější, co máme k dispozici. Čekal jsem spíše, že dostanou šanci mladí hráči a hráči bojující o základ a vůbec i udržení ve Slavii - například Ivana, Vorel, Kindel či Hošek...

                  • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                    Khadgar     před 16 lety 04.09.2008 18:21 |  
                    0 0

                    Tak Kindel se vrátil po zranění, zatim hrál chvíli za béčko. Takže tam bude nějaký větší zapojení ještě chvíli trvat.

            • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

              Nax     před 16 lety 04.09.2008 16:01 |  
              0 1

              Myslel jsem to tak, ze je potreba mit system vychovy mladeze, ktery neni tolik zavisly na jednotlivych lidech, kteri se tomu venuji. Ze tu jsou uz zavedene postupy, metody.

              • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 04.09.2008 16:54 |  
                0 0

                Přeji Vám všem pěkný den chlapi a zdravím Vás,
                co se týče Huzgiho, tak to bylo přímo na komoru. Vždyť já už takhle těžko koušu, že naší repre vede lampasák a jak si to pěkně zase podávají se slintajícím Košťálem, který se teď jako stáhnul, ale v zákulisí to jede podle jeho housliček. Taky je to vidět. Ceny lístků mi nevadí, já si to na naší Slávii rád dám. Když vidím, kolik zbytečností a naprostých blbin si lidi kupují, aby byli "Echt", cigarety nepotřebuji, tu svou jednu plzničku? Ta mě spíše ozdraví. Pokud budeme hrát dobrý fotbal i díky tomu, že si na sebe nějakou korunu vyděláme, tak to prostě za ten zápas dám. Vždycky si vzpomenu na tátu a jeho smutný oči, když jsme se jmenovali Dynamo. A teď se dává "Dukla" dohromady? Psal jste mi včera pane (zz), že už je asi rozhodnuto ještě před dnešním zápasem, kdo dostane "Černého Petra". Je to možné a Vaše usouzení, že čekat na jeden zápas a na základě jeho rozhodnout by asi nebylo to pravé ořechové. Asi máte pravdu. Tak tím víc jsem zvědav. Za chvilku to v Rakovníku začne a tak věřím ,že to kluci nepodcení a budou poctivě bojovat, jde o jméno a čest Slávie a to je hodnota, za kterou se prostě bojuje až dokonce utkání, naplno. Snad tam ty hráče takové máme. Sokrates55

        • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

          jane (admin)     před 16 lety 04.09.2008 16:48 |  
          0 0

          Zajimava informace o odchodu pana Prokese, i kdyz me to asi moc neprekvapuje, vzhledem k tomu, ze podle mych informaci ma v klubu svuj podil. Uz treti clovek, ktery ze Slavie zamiril do Dukly, kdo bude asi ten dalsi? Jinak myslim, ze angazovani Dovalila ve Slavii neni moc realne, pred nejakou dobou se o tom uvazovalo, ale nakonec z toho seslo, otazka, zda by se jednani v nejake forme mohla obnovit.

          • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

            slaviator     před 16 lety 04.09.2008 17:06 |  
            0 0

            Buď Šmicer jako sportovní ředitel, protože u nás to kvůli něčemu krachne... A nebo tam půjde na hostování s opcí třebas Diviš. Či Milan Černý :)

            • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

              Wommi     před 16 lety 04.09.2008 17:33 |  
              0 0

              3:0 tak snad to dopadne:)

              • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                Wommi     před 16 lety 04.09.2008 17:35 |  
                0 0

                ..jinak se chci zeptat..vite jeste o jinym onlinu nez na ofiko strankach-blbne to..diky
                M.

                • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                  slaviator     před 16 lety 04.09.2008 17:48 |  
                  0 0

                  5:0 :-) A Šmíca na ploše.... zkus onlajny.cz :) Nevím zda tam maj tenhe zápas, ale když tam mívaj i divize, proč by neměli toto? maj tam toho mnooogo :)

                  • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                    martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.09.2008 17:59 |  
                    0 0

                    hlavne aby uz se nikdo nezranil.

                  • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                    martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.09.2008 18:01 |  
                    0 0

                    odkud vis, ze je to 5:0, ty jsi na miste? onlajny zda se jen opisujou goly z ofic. webu.

                    • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                      slaviator     před 16 lety 04.09.2008 18:03 |  
                      0 0

                      Neee, 4:0... překlep.. :))) Nevím, normálně onlajny píšou svoje, tak holt ted tam nikoho asi nemaj... Třebas včera ale svoje psaly no :)

                      • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                        Wommi     před 16 lety 04.09.2008 18:07 |  
                        0 0

                        ..jinak celkem zajimavej prispevek z slavia webu....
                        opet kvalita slavisticke prace:)))

                        Eden a doprava 4.9.2008 17:59:00
                        kamarad napsal na DP ohledne problemu s posilenim dopravy v okoli Edenu pred a po zapase. Toto je odpoved: Přeji příjemný den z DP Praha ! Nejprve bych chtěl poděkovat za Váš podnět, resp. stížnost. K problematice návštěvnosti sportovních a kulturních akcí v multifunkčním stadionu Eden bych Vám rád sdělil následující : DP se vždy snaží o určitou formu spolupráce s pořadateli těchto akcí. Dobrým příkladem jsou uplynulé koncerty (Metallica, R.E.M.), kdy i při vyšším počtu diváků fungovalo posílení dopravy bez problémů. Bohužel musím přiznat, že v jednání s SK SLAVIA PRAHA FOTBAL se nám zatím nedaří dospět k nějakému podobnému závěru jako s pořadatelem koncertů. Pokud jste fanouškem Slávie a navštěvujete její utkání již delší dobu, určitě si pamatujete posilové autobusy na Strahově. Zde v Edenu se nám zatím nedaří najít společné řešení, ale budeme se o to i nadále snažit. Rád bych byl přesvědčen, že se to podaří a sám zaregistrujete zlepšení dopravní situace při Vaší další případné návštěvě.

                        • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                          quelhar (admin)     před 16 lety 04.09.2008 18:17 |  
                          0 0

                          Zajimave. Asi to bude tim, ze poradatel koncertu je ochoten nejakou cenu zaplatit a Slavia tu cenu ochotna zaplatit neni a tak se smlouva a smlouva.

                        • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 04.09.2008 18:39 |  
                          0 0

                          Dobrý den přeji, když se řekne "A" mělo by se říci také "B". Problém je v tom, a to už DP radši nezmíní, že Slavia sama o tu spolupráci při posílení spojů usiluje taky, ale trvá na termínu nahlášení ca 3 týdny před akcí, protože sama neví, jak budou nebo nebudou termíny zápasů. V tom je ten spor. Ano Mettalica, termín znám 3 měsíce předem a pouze jednorázová akce. Tak a co teď? Pořád špatná kvalita slávistické práce?
                          Sokrates55

                • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.09.2008 18:12 |  
                  0 0

                  slavisti jsou mimoradne aktivni fanousci na internetu.. jakmile jde nejakej online, hned kvuli nim pada server.. stadiony ovsem pod tihou fanousku nepraskaji..

                  • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                    quelhar (admin)     před 16 lety 04.09.2008 18:19 |  
                    0 0

                    Nj, onlajn je zadarmo, zatimco za navstevu stadionu se musi platit... Lepsi je prece onlajn a zanadavat si pritom na vedeni, jake drahe vstupne zase pripravili, nez se jit podivat nazivo.

                    • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                      Wommi     před 16 lety 04.09.2008 18:22 |  
                      0 0

                      ... a nebo holt sedet v haku misto toho abych sedel doma, venku, v hospode,...na fotbale a nebo cekal na listek pred kasou:))

                      • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                        Wommi     před 16 lety 04.09.2008 18:24 |  
                        0 0

                        ..skoda ze to nedavaj v TV to muze byt peknej fotbal..skoda..a nebo kdyby byla uz ta slavia TV..to bych si rad koupil zaznam!

                        • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                          Wommi     před 16 lety 04.09.2008 18:28 |  
                          0 0

                          ..safra to neni mozny ze to tak porad pada:))..dohaje

                          • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                            slaviator     před 16 lety 04.09.2008 18:55 |  
                            0 0

                            Láááďaaa Volešáááák

                            • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                              Wommi     před 16 lety 04.09.2008 19:01 |  
                              0 0

                              ..hezky..moc hezky..kez by jim to klukum kopalo takhle porad

                              • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                                slaviator     před 16 lety 04.09.2008 19:11 |  
                                0 0

                                Třebas proti Jablonci, viď :)

                  • Re: Slavia vstoupí do Poháru ČMFS

                    urs (přítel SN)     před 16 lety 04.09.2008 19:39 |  
                    0 0

                    :-))))))))))))))
                    tos uhodil hřebíkem na hlavičku ;-)