Přípravná utkání

Statistiky přípravy

V zimní přípravě slávisté odehráli sedm zápasů, podívejme se na ně nyní statistickým pohledem.

Nejprve poznamenejme, že sedm zápasů v jednom přípravném období je nejméně za posledních několik let. Například loni v zimě Slavia odehrála o dva zápasy více a o rok dříve dokonce zápasů deset. I v zimě na přelomu let 2007 a 2008, kdy Slavia končila podzim zápasem se Sevillou až 12. prosince a první jarní soutěžní zápas proti Tottenhamu hrála už 14. února, stihla v přípravě osm utkání a halový Víkend šampionů k tomu.

Ze zmíněných sedmi zápasů si Slavia díky zlepšeným výsledkům v závěru přípravy připsala kladnou bilanci 4-1-2 a kladné skóre 12:8. První porážka přišla hned v prvním zápase po návratu z kondičního soustředění od druholigového Sezimova Ústí (0:1), druhá pak v půlce přípravy v Bratislavě od místního Slovanu (0:2). Remízu uhrála Slavia s třetiligovým Kladnem (2:2) ve druhém přípravném zápase. Výhry přišly nad třetiligovými Pardubicemi (4:0 dokonce v kombinované sestavě), druholigovým Brnem (2:1), Las Palmas (1:0) a Vecindariem (3:2).

O 12 vstřelených branek se postaralo sedm střelců, nejlepším z nich byl se třemi brankami Zoran Milutinovič, který si dvěma brankami v posledním zápase zajistil pomyslnou korunu krále střelců v přípravě. Za ním jsou se dvěma brankami útočníci Vlček, Böhm a Blažek, jednu branku si připsali Voráček, Nitrianský a Hurka. Osm inkasovaných branek si přesně napůl rozdělili oba golmani, kteří zasáhli do přípravy - Berkovec a Hrubeš.

Co se týče odehraných minut, nejvíce jich v přípravě nasbíral Róbert Cicman, který se jediný dostal s 436 minutami přes hranici čtyř stovek. Za ním je pole poměrně vyrovnané, s malými odstupy najdeme za sebou Milutinoviče, Hubáčka, Petráka, Nitrianského, Proška, Berkovce, Dostála a Čepeláka, který dokonce začal přípravu s béčkem a spolu s Dembélém se k áčku přidal až před zápasem s Kladnem. Nejméně minut nasbírali hráči, se kterými se do áčka pro jaro nepočítá - 90 minut mají leví obránci Sudek a Tiosi, 58 minut Carvalho a poločas Veselý.

Překvapivě může působit, že někteří zkušení hráči jsou v počtu odehraných minut v podprůměru - kapitán Jarolím i útočník Blažek jich například mají jen 225. Brankářská jednička Kamil Čontofalský neodehrál vinou zranění ani minutu a je otázkou, zda bude pro ligový zápas v Příbrami připraven. Otazník může viset i nad startem Milana Škody, který nemohl hrát v zápasech na Kanárských ostrovech a zřejmě by patřil do základní sestavy.

Komentáře (36)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistiky přípravy

    fredydj (přítel SN)     před 12 lety 13.02.2012 13:24 |  
    0 0

    Sestavu bych viděl asi takto- Čonto-Nitri, Cicman, Latka, Čonka- LJ, Petrák-Blažek, Hurka, Trubila- Bohm

    • Re: Statistiky přípravy

      mirecek1111     před 12 lety 13.02.2012 13:28 |  
      0 0

      asi nějak tak no :) Do léta se nám snad uzdraví Koreš = šel by místo Trubily a snad z těch mladých se též někdo do léta ještě vyšvihne, např. Prošek nebo Čepelák.
      Teď mě spíš vrtá hlavou jestli jsou už nějak domluveni s Latkou, prý mu končí smlouva v létě. To bude hodně důležité aby zůstal, pokud tedy budeme chtít příští rok útočit na poháry, stejně jako ten nový trenér.

      • Re: Statistiky přípravy

        fredydj (přítel SN)     před 12 lety 13.02.2012 13:40 |  
        0 0

        blbý je že byl s Latym rozhovor a říkal že by chtěl ještě vyzkoušet zahraničí

    • Re: Statistiky přípravy

      quelhar (admin)     před 12 lety 13.02.2012 13:38 |  
      0 0

      Podle toho, co lze vycist z pripravy, bych zalohu a utok videl spise na Prosek, LJ, Petrak, Hurka - Skoda - Bohm.

  2. Re: Statistiky přípravy

    Hajens     před 12 lety 13.02.2012 13:30 |  
    0 0

    OFFTOPIC. Když v článku na iDnesu o SLovácku napsali, že SynoTip už nechce mít s fotbalem nic společného (kvůli tomu zákonu) a už nebude dávat penítze do fotbalu. Znamená to něco pro SKS?

    • Re: Statistiky přípravy

      quelhar (admin)     před 12 lety 13.02.2012 13:37 |  
      0 0

      Jo, to se prezentovalo i na setkani s fanousky a pak se o tom diskutovalo - SynotTip uz nebude ani na dresech Slavie, ani se po nem nebude jmenovat stadion. Pro Slavii to je vypadek vice nez 10 mega, aspon tak to bylo prezentovano... Novy hlavni sponzor se hleda.

      • Re: Statistiky přípravy

        Troubi     před 12 lety 13.02.2012 16:31 |  
        0 0

        od nove sezony?

        • Re: Statistiky přípravy

          quelhar (admin)     před 12 lety 13.02.2012 16:36 |  
          0 0

          Pokud jsem to dobre pochopil, tak se mluvilo dokonce od ledna, ale cert vi, jak to doopravdy je. Ostatne tipl bych si, ze v Pribrami budeme hrat normalne v dresech se SynotTipem...

    • Re: Statistiky přípravy

      jane (admin)     před 12 lety 13.02.2012 13:43 |  
      0 0

      Chtela bych udelat v dohledne dobe rozhovor s Alesem Rebickem o zmenach kvuli tomuhle zakonu, a dopadu nejen na Slavii, tak se dozvime vic doufam.

  3. Re: Statistiky přípravy

    quelhar (admin)     před 12 lety 13.02.2012 14:39 |  
    0 0

    Par detailu, co se ke mne ted donesly, ohledne vyhrivani a potazmo zruseni generalky:

    Slavia sice jede do jiste miry v low-cost rezimu, ale ne natolik, aby si nemohla dovolit vytapeni travniku. Pod travnikem se topi uz od stredy. Bohuzel vyhrivani nefunguje tak, jak ma, ale jen na nejakych 30 az 40%, coz v soucasnych podminkach samozrejme nestaci. Eside uz si tam na to pozval techniky a resi, kde muze byt chyba. Bohemka zuri, protoze tam ma hrat uz o vikendu (kvuli pohrbu Pribyla posunuto na nedeli a tak maji "nastesti" o teple dva dny vice) a neni jistota, ze hriste bude zpusobile. Psala dokonce na svaz, kde se vyjadroval Eside, ze starost o travnik je v kompetenci Slavie. Ta to odmita, protoze je ve smlouve napsano, ze vyhrivani nepatri pod starost o travnik a je to v gesci Eside, takze je tu opet stary dobry pretrvavajici spor mezi Esidem a Slavii. Slavia mezitim kouma, kde bude mit o vikendu predzapasovy trenink, kdyz nebude pripraven Eden, v uvahu pripadaji stadiony, kde se topi, napr. Zizkov.
    Oficialni zprava v tomto duchu (zrejme s mene detaily) by se snad mela take v dohledne dobe objevit...

    • Re: Statistiky přípravy

      Moskyta     před 12 lety 13.02.2012 16:29 |  
      0 0

      Podle mých informací někdo zapomněl na zimu vypustit z trubek vodu a ta díky mrazům zmrzla, proto topení nefunguje.

      Nevím však do jaké míry v topení pod stadiony koluje voda, či jiná tekutina (nemrznoucí) a zda je pak toto médium nutné na zimu vypoštět.

      • Re: Statistiky přípravy

        Eluin (přítel SN)     před 12 lety 13.02.2012 17:05 |  
        0 0

        Tak to je docela velká "bota", i když ve světle nedávných událostí už mě toho asi moc nepřekvapí...

        • Re: Statistiky přípravy

          Viking     před 12 lety 13.02.2012 17:36 |  
          0 0

          Blbost, do vyhřívání se dává nemrznoucí směs, která vydrží i -30 stupňů.

          • Re: Statistiky přípravy

            Kactus     před 12 lety 13.02.2012 18:26 |  
            0 0

            no, voda mohla byt v nejakem bocnem systemu, v tech trubkach pod travou ale je asi nejaka nemrznouci smes.

      • Re: Statistiky přípravy

        Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 14.02.2012 13:28 |  
        0 0

        Vzhledem k tomu, že vyhřívání je hlavně kvůli zimě, tak by tam standartně měla být nemrznoucí směs. Pokud by tam byla voda a ta tam zamrzla tak by to ten systém pravděpodobně zničilo uplně (popraskali by trubky a podobně). Ale jestli tam byla nějaká nekvalitní směs, třeba špatně naředěná nebo do malých mrazů. Tak se tam mohli vytvořit nějaké zmrazky, to by systém zničit nemuselo ale jeho účinnost by to ovlivnilo do té doby než by se ty zmrazky rozpustili. Tomu byk mohl odpovídat výkon na 40% proti standartu. Ale může jít i o jinou vadu, nebo prostě jen někdo šetří.

    • Re: Statistiky přípravy

      subHuman     před 12 lety 14.02.2012 13:36 |  
      0 0

      Pockat...vzdyt jsme se preci nedavno z medii dozvedeli, ze stadion neni E-side ale Natlandu, ne? Tak jak tomu tedy je?
      Mimochodem, svaz absolutne nezajima, ci je hriste, pro nej je partnerem klub, ktery ma povinnost zajistit reguler.hriste...
      mmchd, byl jsem se vcera cestou domu podivat na 2.puli na sparte a jsem moc zvedav, jak bude vypadat zpusob hry a herni system pod Fandou Pumpickou v porovnani s tim, jak budou hrat rudosi... :-(

    • respond

      ToddLacey23     před 12 lety 17.02.2012 11:51 |  
      0 0

      If you are willing to improve your knowledge close to this topic, look for custom thesis [www.primedissertations.com"] or custom dissertation [www.primedissertations.com"] and order perfect thesis papers there.

  4. Re: Statistiky přípravy

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 13.02.2012 14:44 |  
    0 0

    Díky, quelhare, za dobrý a čtivý popis přípravy. Doufejme, že za rok to bude o něčem jiném.

  5. tiskovka?

    Kactus     před 12 lety 14.02.2012 15:12 |  
    0 0

    Nevite nekdo kdy je tiskovka pred jarem?

    • Re: tiskovka?

      quelhar (admin)     před 12 lety 14.02.2012 15:52 |  
      0 0

      Ve ctvrtek v 13:00, budeme tam...

      • Re: tiskovka?

        Kactus     před 12 lety 14.02.2012 23:09 |  
        0 0

        jo dik
        a zeptejte se kdy vyhodi strakavena :)

          • Re: tiskovka?

            mats     před 12 lety 15.02.2012 19:23 |  
            0 0

            jen aby neusoudili, že je momentálně zaostalej... :-)

  6. Re: Statistiky přípravy

    slaviator     před 12 lety 15.02.2012 09:42 |  
    0 0

    sedm zápasů v jednom přípravném období je nejméně za posledních několik let. Například loni v zimě Slavia odehrála o dva zápasy více a o rok dříve dokonce zápasů deset - a to prosím není zohledněna ale vůbec úroveň a síla soupeřů... Ono s prominutím je rozdíl hrát přípravu proti Sezimovým Ústím apod a proti prvoligistům, ať by to bylo na soustředění Poznaň, či Petrohrad, AS Řím...

    • Re: Statistiky přípravy

      dejva     před 12 lety 15.02.2012 22:09 |  
      0 0

      Upozorňuji, že tímto příspěvkem nehájím kroky současného vedení SK Slavia.

      Mnozí se tady rozčilují nad tím, za jakých okolností proběhlo letošní zimní soustředění. Vedení je vyčítáno, že dalo přednost zasponzorované variantě zimní přípravy, která podle jejího průběhu postrádala jakýkoli smysl.

      Předem je potřeba říci, že bez Canaria Travel by A-tým nejel ani do Itálie ani na Kypr a ani nikam jinam. Z důvodů naprosto tragické finanční situace by zůstal, stejně jako například Bohemians, v Praze kde v té době panovala teplota hluboko pod bodem mrazu.
      Ideální by samozřejmě bylo, kdyby pořadatelé zimních (zahraničních) turnajů zvali Slavii na své akce a ještě ji zaplatili tučné startovné, o prémiích za celkové prvenství ani nemluvě. Tato situace ale, jestli vůbec, nebude dlouho reálná.

      Kdo tady ohrnuje nos nad zaplacením jistě nemalých výdajů sponzorem za soustředění na Kanárských ostrovech, bude jistě překvapen, že takový Bayern München se chová úplně stejně „hloupě“ a možná právě proto se jeho ekonomika jako jedena z mála, ne-li jediná, nachází v černých číslech.

      Zápasy Byernu v zimní pause.
      Al-Sailiya- II. qatarská liga. Utkání platila banka QNB v rámci své propagace.
      Al-Ahly Kairo o utkání nejsou žádné podrobnější zprávy. Pokud by ovšem Bayern chtěl prověřit kvalitním týmem, o deset metrů dál na vedlejším hřišti probíhala příprava Schalke 04.
      Pouťák proti U19 Aspire AFD ,který se hrál na 2x 30 minut a všech pět gólů vsítil jediný hráč byl typickou ukázkou toho, jak si bohatý šejk po vydatném obědě může dovolit opravdu vše. Třeba se podívat na hru německého rekordmana.
      Indický národní tým, aktuálně 154 celek tabulky FIFA. S tím se mnichovský celek utkal v rámci sponzorské akce, kterou dotovaly firmy Adidas, Audi a Luftahansa . Akce měla zpropagovat nepopulárnější sport v nejlidnatější zemi světa. A pomoci mladým indickým talentům.
      Páté a zároveň poslední přípravné utkání proběhlo na půdě RW Erfurt. Aktuálně šestého týmu 3. německé ligy.
      Všechny zápasy skončily výhrou týmu trenéra Heynckese. A to rozdílem třídy. Pro tým z hlavního města Bavorska neměly absolutně žádnou sportovní hodnotu. Z hlediska ekonomické stability klubu byl tréninkový kemp v Qataru a posléze v Indii naprosto klíčový.

      Bayern má po čtyřech odehraných kolech druhé části BL statistiku
      2-1-1.
      Přímá úměra mezi (ne)kvalitou soupeře v přípravě a výsledky v lize je naprosto neprokazatelná.

      • Re: Statistiky přípravy

        Artur (přítel SN)     před 12 lety 15.02.2012 23:49 |  
        0 0

        Jsou to zajímavá čísla, avšak řekl bych velmi vyjímečný případ, hráči jako Ribéry, Robben jsou schopni pri kvalitnim treninku porazit pulku bundesligy s prstem v nose, ale to jsou hráči již ověření a zatížení skvělou kariérou. Mají vyprodanou A.arenu na rok dopředu, obrovské přijmy z reklam a sponzoringu. Myslím že u méně kvalitních družstev je progres výkonnosti u kvalitní přípravy mnohem větší... ale je pravda že příprava je příprava. Takovouhle přípravu si může dovolit pouze Bayern a spol.

        • Re: Statistiky přípravy

          dejva     před 12 lety 16.02.2012 10:59 |  
          0 0

          Papírově. Jinak hráči, které zmiňuješ spolu nejsou schopni vytvořit tým. V klubu se tvoří partičky a špatnému startu do ligy by nepomohlo ani pět přáteláků s Barcelonou po sobě.

      • Re: Statistiky přípravy

        klimi     před 12 lety 16.02.2012 06:59 |  
        0 0

        Promiň, ale mně přijde statistika Bayernu po 4 kolech naprosto tristní, obzvláště pokud jsi viděl, jakým způsobem ty zápasy odehráli. Tím to však nechci házet na přípravu...

        • Re: Statistiky přípravy

          dejva     před 12 lety 16.02.2012 10:50 |  
          0 0

          Ano. Chtěl jsem jen poukázat na to, že i v týmu jakým je Bayern dostávají přednost ekonomické zájmy před těmi sportovními. Hned v prvním zápase proti M´gladbachu bylo znát, že je tým naprosto nerozehraný. Na druhou stranu podle logiky pana Držmíška si měl Bayern pohodu z přípravy přenést do ligy.

      • Re: Statistiky přípravy

        1rytir     před 12 lety 16.02.2012 11:14 |  
        0 0

        Srovnání s Bayernem je hezké,ale daleko více mě zajímá, proč se nemůžeme srovnávat s takovým Jabloncem, Libercem, či třeba Teplicemi. A také by mě zajímalo proč je finanční situace Slavie momentálně opět katastrofální, jak naznačuješ. Proč tedy vedeme jednání ohledně koupi xaverovských hřišť. Na to by peníze byly?

        • Re: Statistiky přípravy

          dejva     před 12 lety 16.02.2012 12:33 |  
          0 0

          Proč se nemůžeme srovnávat s kluby jako Teplice,Jablonec či Liberec? Na to ti spíše odpoví Jiří1.

          Já nepíšu, že je situace opět katastrofální. Ona je totiž katastrofální stále. S tím rozdílem, že v nedávné době si vedení Slavie myslelo, že její B-tým bude fungovat jako líheň talentů pro áčko. Dnes je vedení přesvědčeno o tom, že A- tým lze plnohodnotně doplňovat hráči z třetiligové rezervy. Ať si říká kdo chce co chce, tak máš B-tým ve třetí lize (momentálně nehraje ani o postup) pak je druhá liga, pak je první liga a pak je základní sestava Slavie- která by za normální-ne katastrofální- situace měla hrát do třetího místa. Je rozdíl, jestli jsi špílmachr v divizi nebo v první lize natož ve Slavii.

          Pokud by z nebe spadl bohatý sponzor, pohádka o dávání šancí mladým, se ze dne na den rozplyne. Jenže sponzoři se nehrnou a ze Slavie tak zůstane na dlouhou dobu jen její skořápka.

          Samozřejmě je dobré když teď ti kluci z béčka a dorostu šanci dostanou a na jaře ukáží, zda-li budou Slavii prospěšní i v dalších letech. Ale fanoušci by si měli uvědomit, s kým tady Straka pracuje a podle toho se chovat. Slavia je teď Mercedes s motorem trabantu.