Fortuna liga

Slavia - Dukla 0:0

Tradičním bezbrankovým výsledkem skončilo utkání Slavie s Duklou. V nezáživném zápase oba týmy nastřelily jednou brankovou konstrukci.

Slavia - Dukla 0:0

Slavia: Čontofalský - Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Čonka - Vošahlík (53. Skácel), Petrák, Zmrhal, Juhar (87. Mičola) - Kisel - Škutka (66. Škoda)

Jedinou změnu udělal trenér Petr Rada oproti nepříliš povedenému zápasu v Teplicích, Martina Fenina nahradil Karol Kisel. To také znamenalo, že Rudolf Skácel opět zůstal - pro většinu fanoušků naprosto nepochopitelně - jen na lavici náhradníků. V úvodu se představili hosté dvěma střelami zpoza vápna, žádná však netrefila zařízení. Slávisté kontrovali střelou Kisela v těžké pozici vysoko nad. Obrovskou šanci spálili po čtvrthodině hry hosté, když slávisté nedokázali odvrátit dlouhý aut, Čontofalský skočil ve směru střely, která byla zblokována, a Borek trefil z hranice vápna břevno úplně prázdné brány. Za čtyři minuty odpověděli i slávisté, centr Vošahlíka pěkně usměrnil hlavou Kisel, syn trenéra Slavie v brance Dukly však míč výborně vyrazil. O chvíli později se prodral k hlavičce Vošahlík, Rada opět uspěl a míč sebral. Jinak však hra Slavie trpěla tradičními neduhy této sezóny, hráči nejevili zájem o hru směrem vpřed, rychlé protiútoky jako by měli přímo zakázané. Při hře do plných dělali nepřesnosti a tak bylo v drtivé většině jen otázkou času, kdy ztratí míč a o brejk se pokusí Dukla. Není proto divu, že se po půl hodině ozval z tribun pískot a pokřik "My chceme Slavii". V 37. minutě vystřelil z hranice vápna Zmrhal, jeho pokus však těsně minul vzdálenější tyč. Pět minut před koncem poločasu se připomněli i hosté, hlavička Pospěcha ale nebyla nebezpečná. Nudný poločas tak skončil tak trochu očekávaným výsledkem 0:0.

Slabý výkon v prvním poločase nepřinutil trenéra Radu udělat žádnou změnu. První střelu druhé půle si připsali hosté, Čontofalský kryl střelu Přeučila a sebral míč i před dotírajícím Gedeonem. Na druhé straně nadějný brejk zazdil Vošahlík ukvapenou střelou z velkého úhlu mimo. V 53. minutě se na hřiště dostal konečně i Rudolf Skácel, velkou část zápasu vyvolávaný Tribunou Sever. Ani on však s bídnou hrou sešívaných nic neudělal a tak se brzy začalo s tribun linout také "Rada ven!" Zničehonic přišla po dlouhých minutách ukrutné nudy Zmrhalova rána z voleje z dobrých 30 metrů, která trefila spojnici tyče a břevna! O chvíli později chtěl využít špatnou malou domů Juhar a následně Škoda, který byl možná na hranici vápna faulován, nicméně sudí nepískal. Když se pak odpískal podobný souboj na druhé straně jako faul, dostali karty Petrák i protestující Škoda. V závěru zápasu byly na hřišti i emoce, slávisté se pokoušeli o jakýsi tlak, Dobrotka po rohu hlavičkoval nad. V nastaveném čase ještě střílel z úhlu tvrdě Nitrianský, ale trefil jen jednoho z bránících hráčů. To bylo vše a po konečném hvizdu rozhodčího se tak spustil i pískot tribun a znovu pokřik "Rada ven."

Po zápase neproběhla děkovačka, kterou odmítli fanoušci. Během rozhovorů v mixzóně byli k vidění také Miroslav Platil a Tomáš Rosen, kteří šli do chodby směrem ke kabině Slavie, mohli však jen procházet do garáží.

Trenér hostů Luboš Kozel hodnotil zápas takto: "Získali jsme bod na Slavii, to je pozitivní. Před zápasem bychom ho brali. Mrzí mě ale, že jsme hráli se Slavií počtvrté 0:0. Šance tentokrát byly, ale bylo to přesto dost takticky svázané. Kvalita hřiště je tu dost špatná, pro náš kombinační fotbal je to tu nevhodné, míče uskakovaly, měli jsme abnormální množství ztracených míčů ve středu pole, kde jsme obvykle silní. V závěru zápasu nás Slavia s příchodem Rudy Skácela dostala pod tlak, ale přestáli jsme to. Jsem rád, že mě tu fanoušci přivítali pěkně, prožil jsem tu deset let a nikdy jsem se netajil, že bych se sem třeba jednou rád vrátil."

Petr Rada příliš spokojený nebyl. "Potvrdilo se to, že v tomto derby branky nepadají. V první půli jsme hráli špatně. Bylo jen po jedné šanci na každé straně. Do druhé půle jsme nastoupili aktivně, chtěli jsme hrát víc vysunutí, získávali jsme odražené balóny, měli jsme několik zajímavých situací. Byli jsme aktivnější, měli jsme víc šancí, bohužel to tam nepadlo. Pro diváky je to špatné, když nepadají branky. Je to pro nás ztráta, ale musíme brát kvalitu Dukly, která obyčejně soupeře ve středu hřiště přehrává. Proti Dukle nejde úplně otevřít hru. Terén může mít trošku vliv, ale nemyslím, že velký. V jistých situacích to však ovlivní. Rozhodli jsme se pro sestavu, která hrála v Teplicích, protože tam jsme podali dobrý kombinační výkon a neměli jsme důvod sestavu měnit. Proto nehrál Ruda Skácel, navíc si nejsem jistý, zda by vydržel celých 90 minut. Měli jsme nyní těžká utkání, ale pět kol jsme neprohráli. I proto je trošku nepříjemné, že na mě diváci křičí a těžko se to změní, i kdybychom další dva zápasy vyhráli. Je to tu teď tak nastavené, ale je to škoda pro Slavii, bojím se, že to dolehne na hráče, jsou tu někteří mladí, které to může ovlivnit. Nejsem první, v poslední době tu trenéři odcházeli často. Myslím, že jsme na jaře až na zápas v Brně podávali solidní výkony. Samozřejmě umístění Slavie není takové, jaké bychom si asi všichni představovali, ale kádr tu je tak poskládaný, že to je pro budoucnost a mužstvo půjde nahoru. Když jsme sedmkrát nevyhráli, bylo to na místě. Ale teď jsme udělali devět bodů v pěti zápasech a situace je horší než předtím. Uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál."

Komentáře (147)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Dukla před zápasem

    opicemag     před 11 lety 05.04.2013 19:06 |  
    0 0

    Kde je Ruda? Ví někdo, proč ho Rada nestaví? Nemá natrénováno? Nebo formu (ale i Ruda v nejhorší formě by pro nás bylo velké posílení)? Nebo je to prostě tím, že Rada je blb?

    • Re: Slavia - Dukla před zápasem

      zeleznik2     před 11 lety 05.04.2013 19:12 |  
      0 0

      Tipnul bych to poslední...., staví Juhara, kterého veřejně kritizoval po Teplicích!!!máme pomalu nejdražší lavičku v lize: Skácel, Mičola a Fenin, to bude takových 500 tisíc za měsíc..

    • Re: Slavia - Dukla před zápasem

      quelhar (admin)     před 11 lety 05.04.2013 19:51 |  
      0 0

      Nebo je to tim, ze ho Rada v tymu nechtel a privedl ho nekdo jiny? Fakt tezko rict...

    • Re: Slavia - Dukla před zápasem

      janko (přítel SN)     před 11 lety 05.04.2013 20:27 |  
      0 0

      ta guma zelena (pro mladsi rocniky pripomenu ze se jedna o dustojnika csla) si sice dokaze kdo ma posledni slovo, ale neuvedomuje si ze si pod sebou podrezava vetev. Milackove tribun na lavici nepatri. Mohl ho predhodit davu, takto jen stve dav proti sobe... A kde jsou nase nadeje? Poslem je do acka a vysledkem je ze nehraji ani v acku ani v juniorce. Opravdu koncepce jak vino... Rada ven!

      • Re: Slavia - Dukla před zápasem

        psychosks     před 11 lety 05.04.2013 20:44 |  
        0 0

        Rudi je prostě na Radu až moc kreativní a eště by dal synkovi fíka:D

      • Re: Slavia - Dukla před zápasem

        psychosks     před 11 lety 05.04.2013 20:46 |  
        0 0

        Rudi je prostě na Radu až moc kreativní a eště by dal synkovi fíka:DAle jinak mi prijde, že ho fakt koupily spíš kvůly fanouškům než , že by ho Rada chtěl....:/

        • Re: Slavia - Dukla před zápasem

          jarodo57     před 11 lety 05.04.2013 21:17 |  
          0 0

          Teď samozřejmně pan Rada Skácela tam v 60 minutě dá a bude mít alibi. To je hroznej alibista ,mě je z něho opravdu špatně.Takovýho žebráka jsem ještě neviděl,kam se sere Straka -ten měl aspoň to srdíčko,ale tohle je opravdu zelená hlava.

          • Re: Slavia - Dukla před zápasem

            psychosks     před 11 lety 05.04.2013 21:22 |  
            0 0

            Když já se docela bojím, ay ho tam vůbec dal!!!:/Ale třeba je to trumf až do derby;):D Rada je opravdu nečitelnej pro mě....

  2. Re: Slavia - Dukla před zápasem

    zeleznik2     před 11 lety 05.04.2013 19:06 |  
    0 0

    Tak super trenér překvapil a postavil sestavu jen s jedním útočníkem a bez Rudy!!!:

    Čontofalský – Nitrianský, Dobrotka, Bortel, Čonka – Vošahlík, Zmrhal, Petrák, Juhar – Kisel – Škutka.

    Lavička: Hubáček, Skácel, Fenin, Gecov, Škoda, Mičola, Rakovan.

    nečekám zázraky....

  3. Re: Slavia - Dukla před zápasem

    Philliip     před 11 lety 05.04.2013 19:08 |  
    0 0

    Už si skoro i začínám myslet, že Rada sleduje tyhle diskuze a natruc tam Skácela nedává. To už jinak opravdu není možný!

    • Re: Slavia - Dukla před zápasem

      bongor     před 11 lety 05.04.2013 19:12 |  
      0 0

      rada ven!,teď mě už opravdu nasral,co tím sleduje,chce Rudimu ukázat,kdo je tady pánem?Jenže my potřebujeme body a připravit sestavu na bolševika,ti z něj mají bobky!

  4. Re: Slavia - Dukla před zápasem

    jirrkka     před 11 lety 05.04.2013 19:11 |  
    0 0

    Když je skoro stejná sestava jako v Teplicích - myslíte, že bude i stejná taktika? Budeme opět čekat na jednu šanci? A co myslíte, dočkáme se jí dnes?

    • Re: Slavia - Dukla před zápasem

      bongor     před 11 lety 05.04.2013 19:14 |  
      0 0

      Ne ,budem jako obvykle hrát kombinační fotbal ala lampas.To jsou tajné kombinace,které nikdo nevidí,zkrátka vojenská taktika.

      • Re: Slavia - Dukla před zápasem

        mats     před 11 lety 05.04.2013 19:22 |  
        0 0

        To bude asi kvůli utajení... Abysme zmátli případný letenský zvědy... :-)

    • Re: Slavia - Dukla před zápasem

      zeleznik2     před 11 lety 05.04.2013 19:18 |  
      0 0

      Tipoval bych více útočení, ale šanci asi opravdu jednu maximálně dvě...

    • Re: Slavia - Dukla před zápasem

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 05.04.2013 19:21 |  
      0 0

      njn, souperuv kombinační fotbal soupeře by nasemu antifotbalu mohl vyhovovat.
      Rudi radši nehraje, aby v lete odešel, tak dobří fotbalisté nejsou žádoucí.

      svet se asi fakt zblaznil. Rada ven!

  5. Re: Slavia - Dukla před zápasem

    slamacek (přítel SN)     před 11 lety 05.04.2013 19:20 |  
    0 0

    jsem v stadionu a váhám z
    da vůbec jít! Nemám vůbec chuť! Snad nám dukla nakope a mi pak radu.

  6. Re: Slavia - Dukla před zápasem

    patras     před 11 lety 05.04.2013 19:24 |  
    0 0

    Ježišmarjááááááááááááááááá ten rada je debííííííííííííííííílll

  7. Re: Slavia - Dukla před zápasem

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 05.04.2013 19:57 |  
    0 0

    tak sestava prakticky stejná jako v Teplicích, jen s tou změnou že v Teplicích marného Fenina nahradil v dobré formě hrající Kisel.

    Rada si veřejně sere na hlavu, po zápase veřejně zkritizuje Juhara, ale následující zápas je v základní sestavě znovu. Kdyby alespoň držel hubu, tak nic neřeknu. Mě Juhar osobně nevadí, potom co se posunul na levou zálohu tak se mi tam i dokonce líbí, v Teplicích to byl náš nejlepší hráč, samozřejmě až do té osudné chyby.

    Celkem mi na střídačce chybí mladí hráči, Hurka, Šimeček? Kde jsou? Nechodí hrát ani za juniorku, nechodí ani na střídačku? Když už jsme zrušili béčko (což mi osobně nevadí, protože tolik hráčů zase nemáme), tak alespoň proč nemáme nějakou farmu, ideálně na úrovni ČFL. Většina týmu, po tom co se rozjela juniorská liga, zrušila svá béčka, ale ty samé týmy mají alespoň tu farmu, Sparta má jak béčko, tak farmu Vlašim, Budějovice mají Strakonice, Ml. Boleslav má Kolín, Dukla má Kunice, Olomouc má Šumperk, i blbá Příbram má divizní Votice.

    Tu celou komedii s Rudou nechápu. Nejdřív ho strašně uháníme, stojíme o něj a on pak už 3 zápas začíná na lavičce. Hráč který v Hearts nastřílel v letech 2010-2012 v 69 zápase, 31 gólů. Ruda navíc prohlásil že už se 14 dní se cítí naprosto připravený. Potom tedy nechápu proč dostává přednost Zmrhal nebo Vošahlík (který je tu stejně na hostování bez opce). Jestli to takhle bude pokračovat, tak nám dá po sezóně sbohem.

  8. Re: Slavia - Dukla před zápasem

    AdJap     před 11 lety 05.04.2013 20:16 |  
    0 0

    Počkám si, co předvedeme, ale brizantní výkon nečekám:D

    S tím Skácelem je to neskutečný. Na lávce máme hráče, kterýho by nám mohla závidět celá liga. Asi jsme na tom skutečně tak dobře. Chudák Rudy, bejt jim, tak Radu kopnu do prdele a odejdu...

  9. Re: Slavia - Dukla 0:0 v 1. pol.

    Kuliss9     před 11 lety 05.04.2013 20:18 |  
    0 0

    Skoda ze ma pan Kusy svazane ruce protoze tuhle sestavu a opovrhovani urcitymi hraci on uz urcite nerozdycha a bude zajimave co se bude dit v tydnu

    • Re: Slavia - Dukla 0:0 v 1. pol.

      patras     před 11 lety 05.04.2013 20:55 |  
      0 0

      P. Kusý je velkej kádr a on chce mít úspěchy a pokud má vážně tak svázaný ruce, tak tady dlouho nevydrží! Á já mu to nebudu mít za zlo.


      Fotbal je příšernej, můžu si i odskočit ke compu...

      • Re: Slavia - Dukla 0:0 v 1. pol.

        jarodo57     před 11 lety 05.04.2013 21:01 |  
        0 0

        Já jsem hrozně rád, že jsem konečně udělal rozhodnutí,že dokud bude trénovat ten lampasák tak na naši Slávii nepojedu. První poločas mi dal za pravdu, že jsem udělal dobře.

        • Re: Slavia - Dukla 0:0 v 1. pol.

          opicemag     před 11 lety 05.04.2013 21:08 |  
          0 0

          Jsem nemocný, tak jsem dnes také nešel a vůbec toho nelituji. Ale nechápu, že to nevidí vedení. Tento fotbal a trenér doslova vyhání fanoušky ze stadionu.

  10. Re: Slavia - Dukla 0:0 v 1. pol.

    AdJap     před 11 lety 05.04.2013 20:29 |  
    0 0

    Očekávaně Dukla diktuje tempo hry. Dost možná i proto, že má trenéra, který je schopen vysvětlit a naučit tým to, co po něm chce.

  11. Re: Slavia - Dukla 0:0 po 1. pol.

    opicemag     před 11 lety 05.04.2013 21:06 |  
    0 0

    Rada ven. Teď hned, vyhodit ho rovnou o přestávce. Dukla je zoufalá a my jí v tom zdatně sekundujeme. Pokud bude u týmu Rada, nikam se nemůžeme posunout.

    • Re: Slavia - Dukla 0:0 po 1. pol.

      patras     před 11 lety 05.04.2013 21:28 |  
      0 0

      Ty woe, sorry, ale já mám sedmu vínka v sobě a sem tak vytočenej, že sem uplně bezradnej jak se uklidnit!!! CO TEN NÁŠ PÍÍÍÍÍÍÍÍÍČUS TAM NACVIČUJE..... (rADA)

  12. Re: Slavia - Dukla 0:0 po 1. pol.

    psychosks     před 11 lety 05.04.2013 21:17 |  
    0 0

    Juhar by si tu pravou nohu mohl klidně ušmiknout a bylo by to jedno.....:DTen než aby s ní vystřelil tak by to dal radši šulinem tl......Hlavně, že minule dostal ceres!!Velkej ceres!!:D

  13. Re: Slavia - Dukla 0:0 v 2. pol.

    Kuliss9     před 11 lety 05.04.2013 21:30 |  
    0 0

    Zrada neprekvapil Vosahlikovi to dnes celkem slo tak ho sundame a dame na jeho pozici ortodoxniho levaka a Zraduv kurburt bude neomylne hrat dale

    • Re: Slavia - Dukla 0:0 v 2. pol.

      patras     před 11 lety 05.04.2013 21:35 |  
      0 0

      co chceš dělat??! mne už to nebaví komentovat...

    • Re: Slavia - Dukla 0:0 v 2. pol.

      Alanor (admin)     před 11 lety 06.04.2013 00:23 |  
      0 0

      Za to Rada nemůže, Vošahlík střídal vynuceně.

  14. Re: Slavia - Dukla 0:0 v 2. pol.

    opicemag     před 11 lety 05.04.2013 21:36 |  
    0 0

    Proč střídá dobrého Vošahlíka a ne úplně zoufalého Juhara? PROČ????????????

    • Re: Slavia - Dukla 0:0 v 2. pol.

      jarodo57     před 11 lety 05.04.2013 22:22 |  
      0 0

      Protože je to debil.Já už začínám věřit tomu, že tu naši Slávii chtějí normálně zlikvidovat.Nejprve Straka,teď tenhle zelený pablb.Nerozumím tomu.A začínám být i sprostý což nechci. Takže dobrou noc.

  15. Re: Slavia - Dukla 0:0

    klimi     před 11 lety 05.04.2013 22:17 |  
    0 0

    Nejhorší výsledek, jaký mohl být...
    Tabulkou nás to neposune, Radu to nevyhodí,...
    Juhar s Čonkou nulový, střídání Vošahlíka nechápu, proč byl na hřišti Zmrhal? Bortel je kopáč, to samý Nitrianský, tudíž na derby:

    Čontofalský-Nitrianský,Kolařík,Dobrotka,Mikula-Petrák-Vošahlík,Kisel,Skácel-Škutka, Fenin

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      Barra     před 11 lety 05.04.2013 22:23 |  
      0 0

      Nitrianský dostal 8 žlutou kartu v 89 minutě a nezahraje si proti Spartě, ani Slovácku.

      • Re: Slavia - Dukla 0:0

        Barra     před 11 lety 05.04.2013 22:26 |  
        0 0

        Asi falešný poplach, vycházel jsem z online reportáže na idnes, kde kartu připsali Nitrimu, podle oficiálek ji ale dostal Dobrotka.

        • Re: Slavia - Dukla 0:0

          quelhar (admin)     před 11 lety 05.04.2013 22:27 |  
          0 0

          Byl to opravdu Dobrotka.

        • Re: Slavia - Dukla 0:0

          Barra     před 11 lety 05.04.2013 22:30 |  
          0 0

          Kdyby měl 8 karet, je trest dva zápasy - ale jak již potvrzeno Quelharem, byl to Dobrotka. Takže Nitri ještě na chvíli utekl osudu.

          • Re: Slavia - Dukla 0:0

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 05.04.2013 22:40 |  
            0 0

            stejně mi to přijde divný, protože televizní grafika nejdřív ukázala za faul kartu Dobrotkovi (někdy v 80min) a ke konci zápasu kdy Dobrotka fauloval toho Španěla tak jí dostal doopravdy a tv grafika ukázala Milan Nitrianský.

            • Re: Slavia - Dukla 0:0

              Barra     před 11 lety 05.04.2013 22:51 |  
              0 0

              I podle isport ji dostal Nitrianský za faul na Vorla?!

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      Slawek     před 11 lety 05.04.2013 22:56 |  
      0 0

      A proč byl na hřišti Nitrianský, Juhar, Čonka, Škutka ?

  16. Re: Slavia - Dukla 0:0

    quelhar (admin)     před 11 lety 05.04.2013 22:41 |  
    0 0

    Nejzajimavejsi z celeho zapasu byl asi prichod Platila s Rosenem do kabiny po zapase.

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      quelhar (admin)     před 11 lety 05.04.2013 22:42 |  
      0 0

      Tedy presneji nikoli do kabiny, to jsem nevidel, ale do chodby, kde je kabina domacich. Je tam i pruchod do garazi, takze mozna tam jen prochazeli, to nemuzu vyvratit. Ale docela me to zarazilo, kdyz jsem je tam videl.

      • Re: Slavia - Dukla 0:0

        jarodo57     před 11 lety 05.04.2013 22:51 |  
        0 0

        Copak tyhle 2 mají ještě přístup ? To pak odpovídá všemu co se kolem Slávie děje.Já teda tohle nechápu.Asi jsem na to už starý.Já převzít firmu před krachem ,kde viníci krachu mi chodí v útrobách stadiónu ,to je nepředstavitelné.Ale alespoň si můžeme udělat obrázek oč jim všem jde.Ale určitě to není SLÁVIE.

      • Re: Slavia - Dukla 0:0

        janko (přítel SN)     před 11 lety 05.04.2013 22:53 |  
        0 0

        To verim. Ale zas na druhou stranu, treba sli jen na fotbal, prece jen tu nejaky cas pusobili. Ja bych v tom nic nehledal, navic kdyz z portfolia partneru na webovkach zmizela firma Roto.

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      AdJap     před 11 lety 05.04.2013 22:44 |  
      0 0

      To jsou ti praví...vážně začínám přijímat myšlenku, že Slavia spěje k pomalé ale jisté destrukci...

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      Barra     před 11 lety 05.04.2013 22:47 |  
      0 0

      Stará láska nerezaví... Nebo že by to nějak souviselo s plánováným prodejem stadionu, jak tady bylo zmíněno?

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      slaviator     před 11 lety 05.04.2013 23:48 |  
      0 0

      Počkejme si na info od Jiřího. Ten do toho přinese více světla.

  17. Re: Slavia - Dukla 0:0

    urs (přítel SN)     před 11 lety 05.04.2013 22:43 |  
    0 0

    poslední věta Luboše Kozla mě zahřála na srdíčku :)
    k výkonu na ihrisku nemám co dodat a trenérský um jsem posledně rozebral..
    slavia4ever

    urs

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      Hajens     před 11 lety 06.04.2013 10:38 |  
      0 0

      Co řekl, já jsem po té "hře" už psych. neměl na rozhovory s trenéry.

      • Re: Slavia - Dukla 0:0

        urs (přítel SN)     před 11 lety 07.04.2013 14:27 |  
        0 0

        "Jsem rád, že mě tu fanoušci přivítali pěkně, prožil jsem tu deset let a nikdy jsem se netajil, že bych se sem třeba jednou rád vrátil."

        :)

  18. Re: Slavia - Dukla 0:0

    1rytir     před 11 lety 05.04.2013 23:05 |  
    0 0

    Pánové, pokud pořád nevíte v čem je chyba, pak především v tom, že střed zálohy hrají Petrák se Zmrhalem (oba opět strašně), díky těmto hráčům je útok absolutně odstřihnut od zálohy a "druhá vlna" neexistuje. Rada musí skončit a to hned! Dnes jsem opět nepochopil jeho střídání. Jen blázen, který nechce vyhrát vystřídá útočníka za typově stejného útočníka, Skácela pošle na místo celkem slušného Vošahlíka a Skácel pak hraje vlevo, pravá strana je prázdná, protože Nitranský už dávno kvůli svojí formě v základu nemá co dělat. Na vině ale není jenom Rada. Kde byl celý sportovní úsek během zimní přípravy? Copak nikdo neviděl, že herní systém nelze vyladit, když každý poločas hraje někdo jiný? Zkrátka výměna trenéra musí přijít hned teď, protože ten nový bude potřebovat daleko více času na všechny nezbytné změny, než mu nabídne léto. A jít s tímto souborem na Letnou? To může jen masochista, kterému dělá dobře přihlížet vraždění neviňátek!

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      opicemag     před 11 lety 05.04.2013 23:07 |  
      0 0

      Všichni až na naše vedení to vidí. To mi přijde nejsmutnější.

  19. Re: Slavia - Dukla 0:0

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 05.04.2013 23:08 |  
    0 0

    Teda obdivuju, jak se tam těch 5500 diváků namačkalo na poměrně malém výseku tribun!

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      travel (přítel SN)     před 11 lety 05.04.2013 23:41 |  
      0 0

      Jelikož jsem tam byl,tak si troufnu odhadnout,že fanoušků bylo max. 4000 ,5500 ani náhodou.Ruda opět nebyl v základu,pak ho dá místo Vošahlíka na pravou stranu,kde bylo vidět,že to není jeho flek,pořád ho to táhlo na levou stranu,ale budiž,aspoň,že vůbec nastoupil.Hra opět nekoukatelná,nakopávaná na náhodu.Chybí hráč,který by dal hře nějakou myšlenku.Snaží se o to Zmrhal,ale bohužel zatím na to nemá.Jak se říká hra mužstva je rukopis trenéra.V tomto případě hroznej,na to se nedá skoro dívat.Jestli Radu,co nejdřív nevyhodí,tak tam za chvíli nebude chodit ani ty 4000 diváků.Opravdu nechápu na co vedení čeká,až dostanem na toaLetný nářez?Fakt se máme na co těšit.

  20. Re: Slavia - Dukla 0:0

    Tom     před 11 lety 05.04.2013 23:22 |  
    0 0

    S jedním utočníkem doma proti dukle ... Vůbec nechápu proč sedí na lavici Gecov, Skácel nebo Fenin takovej luxus ... Radův oblíbenec Zmrhal opět nic nepředvedl ... Sem pro jeho odvolání už mě fakt dožral

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      zeleznik2     před 11 lety 06.04.2013 10:30 |  
      0 0

      Též se připojuji, Rada ven!!Juhar se Zmrhalem snad jsou pro něj bozi, jako na podzim tápající Škoda..., výborná koncepce..

  21. Re: Slavia - Dukla 0:0

    DrFe1     před 11 lety 05.04.2013 23:28 |  
    0 0

    Rada ven ! A najměte konečně nějákého skutečného trenéra s koncepcí. Ne nějáké, Rady, Straky či Jarolímy .....

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      janko (přítel SN)     před 11 lety 05.04.2013 23:36 |  
      0 0

      Je normalni? Co to mele? Jaky kombinacni fotbal v teplicich? Vzdyt to byl hnus. O jake dece a tlaku na mlade hrace to tu keca? Vzdyt mladosi nejsou uz ani na lavicce... At jde do pryc a konecne prijde trener s vizi... Takhle se v tom budem furt jen placat

  22. Re: Slavia - Dukla 0:0

    spojka     před 11 lety 05.04.2013 23:31 |  
    0 0

    "Rozhodli jsme se pro sestavu, která hrála v Teplicích, protože tam jsme podali dobrý kombinační výkon a neměli jsme důvod sestavu měnit."

    Buď je Rada blázen, nebo prostě lže. Poté, co jsem viděl v Teplicích mě ty řeči o dobrém kombinačním fotbalu vyloženě urážejí. Dneska to byl podobně zoufalý výkon, který Rada podtrhl hrubě nepovedenou základní sestavou a naprosto šíleným střídáním. Potřebujeme vyhrát, blíží se konec a ten lampión vystřídá Škutku za Škodu...

    Kapitola sama pro sebe je Juhar. To už nemá s fotbalem nic společného.

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 05.04.2013 23:39 |  
      0 0

      Mě to přijde, že přesně tohle Rada chce hrát. A to je ale to nejhorší. Protože on je spokojenej s hrou, vedení je asi spokojené se záchranou a kdo to odnese? fanoušek.... ne jako tohle je fakt k blití. Mě je fakt líto Kisela se Skácelem. Kisel tam celej zápas líta a dře a Rada kolem něj staví to nejhroší co může a Skácela raději do základu nestaví vůbec a pak ho pošle napravo. Na levo hraje celej zápas opět tragický Juhar ale Rada stáhne celkem slušně hrajícího Vošahlíka. A korunuje to tím, že stáhne Škutku a postaví místo něj Škodu.... Btw jak Vošahlík tak Škutka šli z placu dolu chvíli po tom co se dostali do šance, to snad Rada dostal strach, že fakt dáme gól nebo nevim... a to jak se jeho synáček radoval z remízy to mě taky pobavilo....

      • Re: Slavia - Dukla 0:0

        travel (přítel SN)     před 11 lety 06.04.2013 00:07 |  
        0 0

        Nechci aby mě zas někdo označil,že pořád a zřejmě neoprávněně kritizuju Juhara.Druhý poločas hrál přesně na té straně,kde mám permici,takže jsem si ho s nikým nespletl.Za celý 2. poločas slušně odcentroval jednou-v 82. minutě.Dnes by si zasloužil přezdívku konečná,protože u něj vše končilo.Tím nechci říci,že ostatní(až na vyjímky) by si podobnou přezdívku nezasloužili,ale píši to o něm,protože je podle mě Radou nejvíc protěžovanej.

        • Re: Slavia - Dukla 0:0

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 06.04.2013 00:17 |  
          0 0

          Dnes jsem z Juhara tekl taky, nechápu jak může mít pořád tak nevyrovnané výkony. V Teplicích odehraje slušnej zápas ale zakončí to obrovským kiksem - no stalo se i lepším borcům (třeba Horváthovi proti turků v EL) a další zápas odehraje takhle tragicky... myslím, že by mu opravdu prospělo aby si od zápasů pár kol odpočal.

          • Re: Slavia - Dukla 0:0

            bongor     před 11 lety 06.04.2013 00:54 |  
            0 0

            Dnes hrál Juhár mizerně,minule v Teplákách dobře ,až na ten zkrat.
            Ovšem kdo hrál dneska dobře?Kisel,ten ano,Vošahlík taky slušně,proto asi byl vystřídanej,ale prý zdravotní problémy.Jinak bída,bez koncepce.Nejhorší Škutka , Petrák a Zmrhal,Nitro.
            Ruda byl v hrozné situaci,všichni od něj čekali nemožné,že totiž s jeho příchodem začne mužstvo šlapat.Ani Messi by nepomohl to je jisté.Rada ven,tohle fakt nemá cenu.Bolševika dáme,jsou to jen papíroví čerti,ale až přijde taková Plzeň,tak jsme v háji.Hlavně doufám že na toaletě postaví Rudiho od začátku.

            • Re: Slavia - Dukla 0:0

              travel (přítel SN)     před 11 lety 06.04.2013 08:43 |  
              0 0

              Jak jsem napsal není Juhar jedinný u koho akce končily.A teď proč je podle mě nejprotěžovanější a nejpřeceňovanější Radův hráč.Porovnám to s hráčema,které zmnuješ.Škutka-jsem rád,když hrajem na 2 útočníky.Takže nejlogičtější je Fenin a Škutka,či Škoda.Já jsem pro Škutku,když jsme ho kupovali měl by dostat šanci se ukázat,navícSkoda hrál celý podzim a moc mě nepřesvědčil.Petrák a Zmrhal- zde mě to mrzí nejvíc,ale ani mě se teď na jaře moc nelíbí.Zřejmě hrají pořád,aby se mohlo říci,že sázíme na mladé odchovance.Nitranský-pro mě snad největší zklamání z nových hráčů za poslední roky.Čekal jsem od něj,že naváže výkony na Krajčíka,ani náhodou.Ale koho dát místo něj?Dostála? Jemi líto,ale to je podle mě výkonostně hráč na úrovni ČFL.Mikula?Neumím odpovědět,neviděl jsem ho.A teď Juhár-na začátku jara hrál hrozně jako levý krajní obránce,fajn hraje levýho záložníka.Když vezmu všechna utkání,co odehrál,nechápu,že pořád hraje,na jeho post totiž máme několik hráčů.Hurka ,Tusjak a především Ruda.Jsem přesvědčen,že kdyby hrál kdokoli z nich místo Juhara,že by rozhodně nebyli horší.Jenže Juhar je pro Radu holt jeden ze základních kamenů a musí hrát pořád,což nechápu.A když jsem u Hurky a Tusjaka,tak nechápu proč je Rada v podstatě zlikvidoval.

        • Re: Slavia - Dukla 0:0

          zeleznik2     před 11 lety 06.04.2013 10:35 |  
          0 0

          Ano, je to jeho oblíbenec, po zápase v Teplicích jsem myslel, že ho konečně sundá, ale včera se tam zase plácal, snahu sice má, ale nepřihraje, vše zakončuje sám, v Teplicích to bylo vedle a do obránců, včera už jen do obránců a když odcentruje, zavírám oči... a ty přihrávky?musím se podívat na trénink, protože to samý dělá Nitrianský a Čonka, prvoligový fotbalista vydělávající tisíce měsíčně neumí pořádně odcentrovat balon, obránci Dukly měli tak ca 175cm, naši hráči nedokáží kopnout balon výše...

      • Re: Slavia - Dukla 0:0

        slaviator     před 11 lety 06.04.2013 00:15 |  
        0 0

        Mě je líto Kisela - ať skončí kariéru a věnuje se právu, fotbal je prostě v českém prostředí humus... Je mi líto Rudy, než lézt do Slavie a sedět tu na lavičce, to si nezaslouží... A je mi líto Škutky, kterého koupíme jako druhého nejlepšího útočníka Corgoň ligy a pak hraje sám na hrotu a dostává všechny míče do souboje a když pro někoho z druhé "vlny" vybojuje míč, tak ten střelí deset metrů nad a dvacet vedle... A je mi líto nás fanoušků co chodíme pořád na stadion.

        • Re: Slavia - Dukla 0:0

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 06.04.2013 00:21 |  
          0 0

          Naprostý souhlas Škutku jsem opomněl on a Skácel si musejí rvát vlasy, že sem vůbec pod Radu lezli. A Kisel se už taky musí těšit na konec sezóny, ten toho musí mít taky dost tuhle sezónu. Latkovi se nedivím, že zmizel a nechtělo se mu tu zůstávat. Pro tyhle hráče co chtěj vyhrávat a maj Slavii v srdci to musí být hrozný peklo, když viděj jak jejich snahu zabíjí nekopové jako Juhar.

          • Re: Slavia - Dukla 0:0

            slaviator     před 11 lety 06.04.2013 00:29 |  
            0 0

            Umíš si představit, že by sem vlez i Depetris? Už takhle máme na lavičce fakt kvalitní hráče (Fenin, Skácel, Gecov) a další kvalitní v základu trpí tím, že si nemají s kým dát míč (Kisel) nebo že jim nikdo nenahraje jak potřebujou (Škutka) a Juhar, Čonka, Bortel by fakt potřebovali vytahat za uši...

            Největší záhadou pro mě je Zmrhal, něco v něm asi je, ale podle mě nezvládá tlak kdy by měl tvořit hru. Potřebuje dozrát. A záhadou je pro mě Nitrianský, který dříve předvedl že umí zahrát dobře, ale letošní sezonu se mu fakt nedaří...

            • Re: Slavia - Dukla 0:0

              Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 06.04.2013 00:41 |  
              0 0

              No Depetris udělal dobře pro sebe, že se na poslední chvíli rozhodl nepřijít. Ale nevím na co ho sem chtěli když Rada stejně nechá 2 ze tří hrotů co tu má sedět...

              • Re: Slavia - Dukla 0:0

                slaviator     před 11 lety 06.04.2013 00:49 |  
                0 0

                ... no a pak chceme (???) doma vyhrát a místo útočníka tam pošle útočníka... proč nestáhl tragického Čonku (a Radův miláček Juhar by se zatáhl) a místo něho tam nedal druhého útočníka?

                • Re: Slavia - Dukla 0:0

                  Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 06.04.2013 01:06 |  
                  0 0

                  Podle toho co řekl na tiskovce tak on vyhrát nechce on je s neprohrou spokojen. Akorát nějak nechápe proč nám se to nelíbí.... jsem ho asi chudáka nepochopili....

                  • Re: Slavia - Dukla 0:0

                    slaviator     před 11 lety 06.04.2013 01:22 |  
                    0 0

                    nebo otevřel v kanclu šuplík po Františkovi a našel pytlíčky s práškem, jinak to fakt nechápu...

                    • Re: Slavia - Dukla 0:0

                      Petr9608     před 11 lety 06.04.2013 02:21 |  
                      0 0

                      Lol :-))))

  23. Re: Slavia - Dukla 0:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 05.04.2013 23:37 |  
    0 0

    ruku na srdce, za tu dobu co Skácel hrál, tak mi nějak extra nepřišel. Byl hrozně pomalej, všechno mu strašně trvalo.

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 05.04.2013 23:40 |  
      0 0

      taky potřebuje nabrat zápasové tempo, před tímhle zápasem mu Rada dovolil 20minut a dneska ho pro jistotu poslal na pravou stranu jako leváka aby se mu lepší hrálo. Prostě Radovi už zase hráblo....

  24. Re: Slavia - Dukla 0:0

    slaviator     před 11 lety 05.04.2013 23:42 |  
    0 0

    Rada ven!

    Zima, nezáživná hra, velmi tragický pomezní rozhodčí. Nejdřív v asi první nebo druhé minutě měl myslím Juhar míč půl metru za lajnou, rozhodčí kousíček od toho a nechal ho hrát dál, slávisti pod náma řvali ještě na protestující dukláky, ať drží hubu, že to bylo v pořádku. A ve druhým poločase kdy to samé se stalo naopak, že duklák byl s míčem půl metru za čárou a pomezní kousek od a nechal to znovu hrát, tak div toho rozhodčího nevyběhli inzultovat. Korunu nasadil, když vpustil vystřídaného Kaloudu zpátky na hřiště a Dukla tak chvíli hrála s dvanácti hráči. To jsem nechápal a nevěřil jsem svým očím, jak je toto na prvoligové úrovni možné.

    A zajímalo by mě to ohledně pravidel. Neměl dostat ten hráč žlutou kartu (možná i červenou, která by však nic neřešila v tomto zápase, stejně jako nic neřeší červená pro hráče na střídačce - jen nesmí do hry) za neoprávněné vniknutí na hrací plochu?

    A co kdyby si toho hlavní rozhodčí nevšiml, Kalouda hrál jako dvanáctý hráč ne tu půlminutu, ale hrál by tak půl hodiny a vstřelil branku či asistoval? Platila by, neplatila by?

    Každopádně to podle mě jen podtrhlo celý zápas. Nuda, šeď, bída. Pomalej fotbal, hráči si nejsou schopni dát přihrávku, Vošahlík neviditelnej, Juhar viditelnej, ale akorát chybama. Škutka vepředu utopenej, chudák nedostane přihrávku jak potřebuje... Kiselovi to fakt už nejde. Čonka fakt hrál, Nitrianský hrál? A Ruda na lávce? Proč?

    Rada ven a dejte to do konce sezony Vláďovi Růžičkovi, když teď maj hokejky po sezoně... :-)

  25. Re: Slavia - Dukla 0:0

    spino     před 11 lety 06.04.2013 00:06 |  
    0 0

    A Rada si už dělá alibi na derby:

    „Ani kdybychom na Letné vyhráli, tahle lavina už nejde zastavit."

    RADA VEN!

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      travel (přítel SN)     před 11 lety 06.04.2013 00:13 |  
      0 0

      Musím se přiznat,že jsem tentokrát pouze nefandil,ale přidal jsem se i ke skandování Rada ven!Tahle hra nemá s prvoligovou opravdu nic společnýho.

  26. Re: Slavia - Dukla 0:0

    Hanzzz (host)     před 11 lety 06.04.2013 00:50 |  
    0 0

    Předně musím říct, že ještě teď rozmrzám :D.

    K výkonu, musím říct, že spousta z vás je na hráče až přespříliš kritická, těm klukům se nasazení nemůže upřít, z fotbalovostí to už je pak trošku na štíru, ale....

    ....nemuselo by to tak být, jsem si jistý, že stávající kádr je konkurenceschopný a měl by atakovat přední příčky, problémem je Radovský antifotbal, to jsou zejména nesmyslné nakopávané balony na 1 útočníka!! Stačilo by přitom progresivnější vedení, začít mužstvu vtiskávat nějakou tvář a OPRAVDU se pokoušet o moderní kombinační hru. Rada je zkrátka stará škola a dost se obávám, že to on sám se svojí (ne)soudností (,,já jsem malej, ale šikovnej") nevidí.

  27. Re: Slavia - Dukla 0:0

    Fallen (přítel SN)     před 11 lety 06.04.2013 00:51 |  
    0 0

    Rada očividně nepochopil, že není v Teplicích. Na Slavii opravdu vadí, že se 5x nevyhraje a jen 5x neprohraje.

  28. Re: Slavia - Dukla 0:0

    spino     před 11 lety 06.04.2013 00:55 |  
    0 0

    Jestli se Rada na podzim snažil vyvinout před bránou tlak vytažením Latky na hrot, tak nyní už úplně rezihnuje na jakoukoliv koncovou nátlakovou fázi. Pokud na hřiště pošle útočníka, tak jedině za jiného vystřídaného. Neříkám, že na konci zápasu musí hrát 4 útočníci, ale pokud chci vyhrát, tak bych tam minimálně dva dal, já klidně i tři a ke konci dlouhé nákopy. Vemte si třeba, jak se takhle podařilo vyhrát na podzim Spartě na Dukle.

    PS: Kdo vůbec vymyslel, že Vošahlík (typičtějšího hrota si snad ani neumim představit) je furt tlačen na pravou zálohu? Tam hrál v Jablonci, protože kvůli Lafatovi nebylo zbytí, ale Rada to zase vyhodnotil špatně a cpe ho tam teď furt, ačkoliv nemá pro pravou zálohu krom kvalitních centrů žádné předpoklady.

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      zeleznik2     před 11 lety 06.04.2013 10:27 |  
      0 0

      Rada má přeci koncepci ne?na podzim jsme měli jen jednoho hrota Škodu a Kisela, který hrál podhrot, když byl Vošahlík zraněný, pak přišel Mičola a Latku stavěl na hrot, to je fakt, v zimě přišli Škutka a Fenin, máme teďka čtyři útočníky!!a dva podhroty Mičolu s Kiselem, a stejně hrají maximálně čtyři(Kisel, Vošahlík, Fenin a Škutka), spíše tři(Kisel, Vošahlík a Škutka), drahé hvězdy Fenin a Mičola sedí na lavičce a Škoda tam chodí na maximálně 15 minut. Viz včerejší mizérie Vošahlík je nejlepší na hřišti, tak ho stáhneme a dáme tam Rudu, že hraje na levo?nevadí, tam máme přeci Juhara, kterého kryje Čonka, pak sundá neviditelného Škutku za Škodu a finále 87 minuta Mičola to má zachránit a sundá Juhara, který měl odejít už po půli. To byl zase geniální tah..., kdyby trošičku přemýšlel, tak mohl sundat Juhara a dát tam Rudiho o půli, levá strana by pak šlapala Vošahlík z prava a byl by tam nátlak na obránce Dukly a to by jsme určitě něco dali, kdyby to nestačilo tak v 70 minutě bych pak sundal Zmrhala se Škutkou a nasadil tam Mičolu se Škodou, ale hold pan trenér má jiné představy...bod dobrý.

  29. Re: Slavia - Dukla 0:0

    Hanzzz (host)     před 11 lety 06.04.2013 00:58 |  
    0 0

    Individuálně není moc co hodnotit, upachtěná remíza. Individuálně určitě vyniká na jaře stoper Dobrotka, ze kterého se stává ten správný lídr obrany, jeho kolega Bortel takovou jistotou nedisponuje. Nitrianský z formy, hráč s velkým potenciálem, zatím však nevyužitým. Čonka dnes makal, snažil se, avšak nadstavba v podobě dotažených individuálních průniků se nedostavila ani dnes. Vošahlík jediný hráč, který si troufne 1 na 1, z neznámých důvodů střídán (??), Petrák= na jaře se stále hledá, hodně kazil, Zmrhal hojně kritizovaný, dle mého názoru však neprávem, hodně se snažil a mohl to završit krásným gólem, Juhar= 0, naprosto nefotbalový, nerozumím jeho nasazování, Kisel= ohromný dříč, stále strašně důležitý, Škutka se pere, rve, ale není to jeho role (A NEMÁ BÝT!), velká škoda, ve vápně by byl velmi užitečný, dnes musím pochválit i střídajícího Škodu, který odehrál solidní zápas. Rudy do základu a modlit se příště v DERBY!!

    VŽDYCKY JSME S VÁMA, tak se toho držme!

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      Fallen (přítel SN)     před 11 lety 06.04.2013 01:22 |  
      0 0

      Dle mého názoru jsou Petrák se zmrhalem jedni z mála co jsou schopni hru zrychlit po zemi. Zejména v tom Brně to bylo moc pěkně vidět, když nikdo jiný vlastně nic jiného neudělal a Zmrahal tam rozdával míče do křídel. Ta dnešní jeho střel abyla libová. Místo juhara bych rád viděl Tusjaka. Hrubý se na druhý křídlo, kde by snad měl hrát Ruda, nebo vošahílk asi nedostane. Každopádně Ruda již myslím v Hearts dokázal, že může hrát i z obrany a pořád být nejlepším střelcem ligy, takže kohokoli z dvojice Čonka-Nitrianský bych ze základu vykopl. A líp než škoda by už zahrál podle mého i Vondráček z juniorky, to je naprosto ztracený střídání, kór, když má jít místo Škutky, kterého upřímně s Gecovem, Rudim a dalšími lituji a čekám jejich zhnusený odchod, hned jak budou moci.

      • Re: Slavia - Dukla 0:0

        slaviator     před 11 lety 06.04.2013 02:51 |  
        0 0

        Nebát se a prostě do tý sestavy trochu říznout:
        Čontofalský - Dostál, Dobrotka, Kolařík/Čepelák, Tusjak - Gecov/Petrák - Hrubý, Zmrhal, Šimeček - Skácel - Škutka. Na lavičce pro případ potřeby Hubáček, Kisel, Fenin, Škoda...

      • Re: Slavia - Dukla 0:0

        1rytir     před 11 lety 06.04.2013 11:15 |  
        0 0

        Absolutně nesouhlasím. Ti dva hru dopředu naopak brzdí a hrát by v současné formě neměl ani jeden! Pokud budou tito dva hrát ve středu zálohy, nikdy, opravdu nikdy nemůžeme hrát ofenzivní fotbal!!!

  30. Re: Slavia - Dukla 0:0

    zeleznik2     před 11 lety 06.04.2013 01:16 |  
    0 0

    Tak a je to, další zmar, bod je ještě zlatý, po předvedeném výkonu, se přidávám ke kritikům trenéra Rady, okamžitá rezignace, ale obávám se, že ho majitel zase podrží..stejně jako on Juhara, ten hráč nás stál už dost bodů, hlavně ten kiks v Teplicích. Trenér opět nezklamal a postavil totožnou sestavu jako v Teplicích(kde údajně hrála dobrý kombinačný fotbal?)jen Fenina nahradil Kisel. V první půli jediná šance hlavička Kisela a dvě pološance Vošahlíka a Zmrhala, Dukla o dost nebezpečnější, v druhé půli jsem čekal tlak, vskutku přišel - pár minut, ale vše končilo jako obvykle před hranicí Velkého vápna až na pumelenici Zmrhala, škoda, že tam nespadla, v závěru ještě šance Škody, ale zase nic...kdyby měl někoho z té šedi podprůměru vytáhnout, tak jen Vošahlíka, Kisela a Dobrotku, ze střídajících hráčů pak Rudyho, který nádherně obešel tři hráče. Trenér ho poslal s alibistickým odůvodněním na hřiště až v 53minutě a světě div se, za nejlepšího našeho hráče... Honzu Vošahlíka. K jednotlivým výkonům těžko mluvit, Kamil jako vždy nejistý, centry nepokrývá, špatně rozehrává, opravdu je Kamil mimo, Nitrianský klasický výkon, vzadu tragédie, vepředu určitá snaha a pak zákrok na žlutou, Dobrotka náš nejlepší obránce často musel hořit požáry je jedním z mála hráčů, kteří zaslouží uznání, Bortel, tak to je taky děs, nedokáže pořádně přihrát, tragický výkon, ale bez žluté karty, už druhý zápas zasebou. Čonka, tak ten hraje pořád stejně, dlouhé nákopy nikam, povedl se mu snad jediný centr za celý zápas, vzadu jako Nitrianský děravý.. Záloha jako celek vůbec nefunguje: Petrák, tak ten kluk je totálně z formy, čekal jsem, že se zvedne bez Gecova, ale nic, Zmrhala chválím za ty dvě střely, jinak též děs, Vošahlík náš nejlepší hráč viz výše, Kisel se snažil, ale nebyl to dobrý výkon, svezl se s ostatními, Juhar, tak ten nás znovu potopil, všechno zakončuje sám a jak to dopadlo...., pokud přihraje tak pouze na obsazené spoluhráče, doufám, že už na Spartě hrát nebude. A Škutka sám voják v poli, potkal se snad jednou s balonem, asi jako výkon Škody na podzim. Ruda dobrý, bojoval, krásně obešel tři hráče, ale nedokázal pořádně vystřelit, Škoda lepší než Škutka, šel si pro penaltu a dostal žlutou, více nestihl, Mičola tak to byl nejlepší tah, sundat Juhara, který měl odejít o půl hodiny dřív a ne až v 87.minutě, co tam Mičola na těch 5 minut dělal?to ví asi jen pan Rada. Kádr máme na poháry, ale stejně hrajeme maximálně o střed tabulky.

    S tímto výkonem a přístupem očekávám na Letné příděl 3 až 5 branek.

    Hodnocení:

    Čontofalský 4 - Nitrianský 2, Bortel 3, Dobrotka 6, Čonka 4 - Vošahlík 6(53. Skácel 5), Petrák 2, Zmrhal 3, Juhar2 (87. Mičola) - Kisel 5 - Škutka 3 (66. Škoda 4)

    Sestava na Spartu:

    Čontofalský - Dostál, Bortel, Dobrotka, Čonka - Gecov, Vošahlík, Skácel, Zmrhal/Mičola - Kisel - Škutka/ Fenin

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      slaviator     před 11 lety 06.04.2013 02:52 |  
      0 0

      Já bych rád v sestavě viděl namísto Čonky Tusjaka.

      • Re: Slavia - Dukla 0:0

        zeleznik2     před 11 lety 06.04.2013 09:58 |  
        0 0

        Tusjak je zraněný, těžko odhadovat, zda bude fit...

        • Re: Slavia - Dukla 0:0

          travel (přítel SN)     před 11 lety 06.04.2013 14:32 |  
          0 0

          To už je poměrně dlouho,o jaké zranění se jedná? Díky

  31. Re: Slavia - Dukla 0:0

    subHuman     před 11 lety 06.04.2013 01:43 |  
    0 0

    Nechtel jsem, ale neda mi to a musim napsat dojmy s pozapasoveho setkani s hraci. V garazich jsme postupne "promluvili do duse" Zmrhalovi, Vosahlikovi, Nitrianskemu, Juharovi a Conkovi. Sam jsem navic mluvil s Hubackem. Nic pozitivniho napsat nemohu. Nekterym je situace evidentne uplne fuk (dulezite je bavit se o autech).

    Svalovat vlastni neuspechy na fanousky (obzvlast v pripade, kdy by v ramci ligy tezko hledali oddanejsi a tolerantnejsi) je absolutni alibismus. Pan Rada nema zadnou sebereflexi.

    Kde to nejde po dobrem, musi to jit po zlem...

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      fredydj (přítel SN)     před 11 lety 06.04.2013 08:36 |  
      0 0

      můžeš napsat trošku víc? :) o čem ste se bavili atd...

  32. Re: Slavia - Dukla 0:0

    subHuman     před 11 lety 06.04.2013 01:47 |  
    0 0

    MOHU POTVRDIT, ZE ROSENA S PLATILEM JSEM V PRATELSKEM OBJETI PO ZAPASE POTKAL V TUNELU MEZI SATNAMI A GARAMI.
    Se s. Platilem se srdecne u busu Dukly zdravil Pospech.

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      spino     před 11 lety 06.04.2013 10:28 |  
      0 0

      Tahle zpráva mě nechává absolutně chladným. Platil byl na zápase i minule a Rosen s Vaniakem a Jarolímem chodí běžně na hokej. Spíš by mě zajímalo, kdy vyhodí RADU!

  33. Re: Slavia - Dukla 0:0

    Petr9608     před 11 lety 06.04.2013 03:41 |  
    0 0

    Jinak jak je to reálně s kvalitou Dukly? Hráčský kádr má dle TransferMarkt nejnižší hodnotu z celý GL. Podle toho by se měla Dukla plácat někde u dna kolem 13. - 16. místa. Je to zásluha trenérů, že je Dukla takto nahoře? Využívá maximální potenciál kádru, co má? Pokud by byl schopen stejně vymačkávat maximální potenciál ze Slavie, stačilo by to na červencovou letenku někam do postsovětský republiky či na Balkán (a nikoliv za účelem dovolené či přípravy)....

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      lassiter     před 11 lety 06.04.2013 08:29 |  
      0 0

      Těžko říct, podle mě byla Dukla stejně marná jako my. Obecně to byl dost tragický prvoligový fotbal. V prvním poločase lépe kombinovala, druhý byl z její strany strašný, uzdržovaný. Žádnou Kozlovu koncepci a systém jsem v tom nenašel. Pospěch tragédie. No ale zřejmě výjimka vzhledem k tomu, že maj už několikátou sezonu bodů jako máku.

      • Re: Slavia - Dukla 0:0

        Petr9608     před 11 lety 06.04.2013 08:38 |  
        0 0

        Ale asi něco tam bejt musí. Z druhý ligy do horní půlky tabulky a pokud vim, tak tam nikdo nic moc nenapumpoval...

  34. Re: Slavia - Dukla 0:0

    Tugarin     před 11 lety 06.04.2013 08:20 |  
    0 0

    Já si myslím, že je to celé o absenci jakékoli koncepce vedení nebo i její chybnost, pokud nějakou má. Slavia je vedena jako regionální provinční klub, např. Teplice. Mužstvo, které má nasbírat nějaké body pod trenérem praktikem, o hru nejde, ty tři tisíce lokálních diváků stejně přijde. Jenže Slavia je v Praze, má velkou konkurenci a zbytky pověsti, že to bývalo kdysi mužstvo, které hrálo fotbal. A její význam, pověst i PR neustále upadá a nezlepší se to. Upřímně vzato, ani posílené mužstvo není nic, co by dokázalo strhnout. Skupina profesionálů, pro které je to jen jedna štace, mám pocit, že jediný kdo to trochu prožívá je Kisel, jinak prostě odfacháme svou hru. Nářky na mladé nezkušené mužstvo moc nechápu a popravdě, ani přestupovou politiku. Pokud stavíme mužstvo pro další sezónu, tak chápu proč nehraje skácel, ale na druhou strnu proč jsem ho brali ?

  35. Re: Slavia - Dukla 0:0

    Tugarin     před 11 lety 06.04.2013 08:30 |  
    0 0

    A ještě jeden poznatek, dělal jsem si průzkum tisku za poslední cca. rok a půl. o Slavii se píše od doby F.Straky zcela průměrně. Když jsem si to analyzoval, tak nebýt dvou derby, a několika excesů trenéra, tak jsme mediálně nezajímaví. Je to samozřejmě o hře, ale i o dalších fenoménech, které jsou novinářsky přitažlivé. Schopnost prodat herní systém (i neúspěšný, něco nového zkoušíme a zatím to nejde) absence zařazování mladých hráčů (příběhy jak mladík do A Slavie přišel), jediná novinářsky zajímavá osobnost byl Latka. My nemáme v téhle době vůbec co nabídnout a neustále klesáme i v popularitě.

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      bongor     před 11 lety 06.04.2013 09:03 |  
      0 0

      Já to sleduju,ale ne statisticky.Asi vycházíš z nějakých čísel,na která já momentálně nemám moc času a tak mi nezbývá,než to brát jako fakt.Kdo je extremně sledovaný a v mediích protěžovaný,to vidíme všichni,ty oslavné výkřiky nýmandů,jako vidím třeba dnes"Horvatha si namazali na chleba",to je nechutnost,o kterou bych ve spojení se Slavií naprosto nestál.Po dlouhé serii neúspěchů,tápání a ostud se jim něco podařilo a vlezdořitníci se můžou zbláznit,jak to propagují,až do dalšího průšvihu,který po takovém náhodném vzepětí musí brzy následovat.Třeba už příští týden s námi.
      Co mi hodně vadí,to jsou zprávy,že to naše hráče nějak moc nevzrušuje a věřím tomu,protože je to vidět i na hřišti.

      • Re: Slavia - Dukla 0:0

        Tugarin     před 11 lety 06.04.2013 09:38 |  
        0 0

        Já jsem si s tím trochu pohrál, ale hlavně můj kamarád na obdobné téma tvořil studii, a tak mi dal základní penzum statistik článků.
        a teď nechám stranou své antipatie vůči Spartě, a poslední dobou i vůči Plzni. Ale problém je, že mi už jsem se v mediálním zájmu propadli i za Ostravu, Liberec, Olomouc, Duklu a dokonce i za Ml.Boleslav. Nedokážeme vlastně prodat mediálně vůbec nic. napřed jsem si myslel, že je to jen mediální politikou, ale potom mi došlo, že mi prostě nemáme co. Svým způsobem byl Straka geniálním reklamním tahem. Od doby "konsolidace" klubu, jsme šli na periférii zájmu... A postupem času, nevím zda si toho někdo všiml, se o Slavii přestává psát jako o velkoklubu, který má být někde jinde, ale prostě se z nás stal průměrný klub a tak je i pojímán.

        • Re: Slavia - Dukla 0:0

          edenian     před 11 lety 06.04.2013 11:37 |  
          0 0

          Ale my jsme prumerny klub. Jedine co je na Slavii dnes hodnotne je historie. Znacka. Nic vic. Tu si ovsem muze v dnesnich casech koupit kejakej arab nebo cinan nebo kdokoliv jinej, tak jako to udelal soucasny tzv. majitel. Nemame navstevnost, nemame majitele kterej vi co chce / nebo to nikdo nevi /, nemame vysledky ani nemame perspektivni tym. Nemame nas tradicni herni projev, styl. Nemame slusnej travnik. Asi lze pokracovat. Mame solidni mladez a system vychovy. No, ta ale ligu nehraje. Takze proc by se o nas melo psat jinak. Tomu nerozumim.

  36. Re: Slavia - Dukla 0:0

    Philliip     před 11 lety 06.04.2013 09:46 |  
    0 0

    Nebudu se ani tak vyjadřovat k výkonu hráčů, že to bylo opět špatný a jsou bez formy, to víme všichni. Nemůžu si ale pomoct, nechci být neobjektivní, ale já už toho Radu prostě nedávám. Vždycky jsem v očekávání, že další zápas se konečně něco změní, pak mě usadí to, že Skácel opět sedí na laviččce. Samotný zápas je samozřejmě tragický a jako třešničku na dortu čtu ty jeho absolutní pozápasové rozbory.

    Jen po zápase s Duklou:
    1. Rozhodli jsme se pro sestavu, která hrála v Teplicích, protože tam jsme podali dobrý kombinační výkon a neměli jsme důvod sestavu měnit. // Dobrý kombinační výkon?
    2. Proto nehrál Ruda Skácel, navíc si nejsem jistý, zda by vydržel celých 90 minut // Rudi sám řekl. že 90 minut odehraje, ale Rada si prostě není jistej. On s ním během tréninků a předzápasové přípravy nemluví? Aby se ho zeptal? On si radši nebude jistý...
    3. Měli jsme nyní těžká utkání, ale pět kol jsme neprohráli. I proto je trošku nepříjemné, že na mě diváci křičí. // Ale co ta hra? Co nějaká koncepce, systém? Slavia má hrát úplně jiný fotbal, tohle není přijatelný.
    4. Že na mě diváci křičí a těžko se to změní, i kdybychom další dva zápasy vyhráli. // hold slávistický fanoušek není ten teplický pane Rado, my očekáváme více než znuděné remizy
    5. Je to tu teď tak nastavené, ale je to škoda pro Slavii, bojím se, že to dolehne na hráče, jsou tu někteří mladí, které to může ovlivnit. // Oprávněná kritika se snáší na trenéra, ale je to škoda pro Slavii? Tohle je pouze alibismus.
    6. Nejsem první, v poslední době tu trenéři odcházeli často. // Další alibismus.
    Takže vlastně pan Rada za to nemůže, tady se trenéři vyhazují jeden za druhým.
    7. Myslím, že jsme na jaře až na zápas v Brně podávali solidní výkony. // Co k tomu dodat?
    8. Uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál. // Pane Rado, děkujeme, odejděte!

    Většinou hledám chybu převážně v hráčích, ale teď už nedokážu jejich výkony hodnotit, když naprosto selhává kouč.

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 06.04.2013 10:00 |  
      0 0

      Souhlasím, pěkně napsáno.

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      quelhar (admin)     před 11 lety 06.04.2013 10:13 |  
      0 0

      Mel jsem na tiskovce velmi podobne pocity a jen jsem nevericne kroutil hlavou, kdyz tam Rada tyto veci povidal. Pred zapasem, kdyz jsem se jeste doma dozvedel sestavu, jsem byl nastvany az na pudu, na miste jsem se tomu uz jen smal, jak se od nasich hracu mice v polovine pripadu jen odrazeji, jak je hra dopredu totalne na nahodu, jak pri "rychlem" brejku zustane sest hracu na pulce a koukaji, co ti zbyli ctyri vepredu vymysli... Dukla nepredvedla taky vubec nic, ale v jednom nas predcila - v prvni puli si pry rychlem prechodu do utoku dokazali petkrat v rade nahrat po zemi bez chyby pri zpracovani a nasledne prihravce. Nerad bych se mylil, ale podobnou akci jsem z nasi strany nezaznamenal, rychly prechod do utoku u nas prakticky neexistoval.

  37. Re: Slavia - Dukla 0:0

    Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 06.04.2013 09:57 |  
    0 0

    Včera to byl opět trest pro fanoušky, kteří se odhodlali v teplotách lehce nad nulou vydat na posvátnou půdu Edenu a i přes všechny ty šíbry a a jiné podpořit tým...

    Radův příchod jsem nijak nevítal. Ovšem na podzim se v jistém období relativně dařilo až do derby a já už se skoro Radoval, že se mu budu muset v duchu omlouvat za předchozí nedůvěru. Bohužel se ale ukázalo, že to šesté místo s Teplicemi nejspíš zůstane jeho stropem.

    Vidím v tom stále více a více paralelu s nároďákem (kterému vlastně ani tolik nepřeju v poslední době kvůli tlačení lidí jako Limberský, Sivok nebo Lafata, který "překvapivě" hraje víc od přestupu na ToaLetnou - namísto hráčů jako Kalas, Suchý nebo ve Skotsku úspěšný Skácel). Je to taková letargie. Občas se něco menšího výsledkově povede (přáteláky se Slovenskem, Tureckem; doma s Libercem), ale hra i dlouhodobá koncepce a taktika neviditelná. Když se k tomu přidají ty amatérské výroky do médií a protiřečení si (Juhar), člověk už vážně čeká, kdy se konečně něco změní a věří, že změna k horšímu je těžko proveditelná. Oba týmy mají hráčskou kvalitu na lepší úrovni, než předvádějjí... V tuhle chvíli jsou asi nejhorší remízy - toho trenéra většinou neodstaví, hra je nekoukatelná a ke změně nedojde... Mně by ani hypoteticky nevadilo včera odcházet ze stadionu s bodem za remízu 3:3 a dobrým pocitem z kombinační hry plné pěkných gólů a dalších neproměněných šancí.

    Rada má pravdu. Ani já už nevěřím, že by se pod ním něco zlepšilo. Výhra v derby by samozřejmě udělala radost, ale už bych ani přes ni nevěřil, že pod Radou jsme schopni se dlouhodobě vydrápat nahoru. Nejlepší by bylo vzít někoho jiného s vyšším potenciálem, kdo bude lépe připravovat hráče v takticky na cestě vzhůru (můj oblíbenec Komňacký, Kozel, příp. bych asi překousl i variantu Jarolíma pod přísným dohledem Kusého). Teď, když se už relativně o nic nehraje, je ideální doba na změnu - šance pro nového trenéra poznat před letní přípravou kádr a příští sezonu už bojovat nahoře s Plzní, Olomoucí, spartou a možná Jablonzem...

  38. Re: Slavia - Dukla 0:0

    zeleznik2     před 11 lety 06.04.2013 10:10 |  
    0 0

    Po těchto úvahách, viz dialogy s hráči v garážích, bude nejlepší to rozpustit, budeme hrát s dorostenci(Hurka, Tusjak, Zmrhal atd..) a několika veterány(Kisel, Čontofalský, Hubáček), zbavme se drahých hráčů typu Mičola, Fenin atd.. a budeme mít dobrý pocit z každého získaného bodu.

    Super sestava:
    Čontofalský - Dostál, Mikula, Hubáček, Kolařík - Petrák, Zmrhal, Tusjak, Šimeček - Kisel - Škoda

    alternativa: Hrubeš/ Berkovec, Zákostelský, Čepelák, Hurka, Koreš, Vondráček

    trenér: Martin Poustka

    vstupné: maximálně 50,-Kč

      • Re: Slavia - Dukla 0:0

        zeleznik2     před 11 lety 06.04.2013 10:29 |  
        0 0

        Jasně, ale bez zbytečných nervů a velkých proslovech o útoku na pohárové příčky...

  39. Re: Slavia - Dukla 0:0

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 06.04.2013 10:12 |  
    0 0

    nezdá se vám, ze to Rada nezvlada psychicky? začíná mi to připomínat jeho pusobani u repre.

    Minulý týden slovně napadá novináře.
    po Dukle padaji vety, ze lavinu hnevu fanoušků nezadtavi ani vyhry. ze postavil po kom fanousci volaji ( Rudi na pravou zalohu) a že fanousci stejně křičí.

    a zcela me rozbila vsemi umilana argumentace, ze neprohrali 5x v rade. to uz si snad delaji srandu. My mame 27b z 22zapasu 6 vyher a 9 remiz a mame trenerovi tleskat?

    nenastalo ve Slavii kolektivni blaznovstvi?

    mj. co mel dela Rosen s Platilem v kabine, to mi mozek nebere.

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      quelhar (admin)     před 11 lety 06.04.2013 10:15 |  
      0 0

      V kabine mozna nebyli, mohli jen prochazet tou chodbou do garazi, nevim, jestli se tam da dostat jinudy nez skrz mixzonu a kolem kabiny.

      • Re: Slavia - Dukla 0:0

        jane (admin)     před 11 lety 06.04.2013 13:06 |  
        0 0

        Jasne ze se tam da dostat jinudy nez chodbou kolem kabiny...

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      zeleznik2     před 11 lety 06.04.2013 10:17 |  
      0 0

      Asi přinesly finanční vzpruhu...

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      spojka     před 11 lety 06.04.2013 10:46 |  
      0 0

      Je otázka, jestli to Rada nezvládá, nebo ty šílenosti po zápase vypouští z pusy záměrně. Mně to připadá, že on sám tu bídu vidí, ale není schopen s tím nic udělat (ostatně to nebyl v žádném předchozím angažmá, když se mu to začalo hroutit), a tak prostě lže a dělá si alibi, že za další neúspěchy (které s tímhle nefotbalem musí zákonitě přijít) nemůže on, ale fanoušci, kteří ho veřejně kritizují a tím dostávají hráče pod tlak.

      Ta jeho hodnocení o pěti neprohraných zápasech v řadě a zmiňování zápasů s MB a Libercem, to už je naprosto nedůstojné trenéra Slavie. Tímhle dokázal, že jeho trenérským vrcholem byly Teplice produkující dlouhodobě nejodpornější fotbal v lize.

  40. Re: Slavia - Dukla 0:0

    zeleznik2     před 11 lety 06.04.2013 10:16 |  
    0 0

    Krasné po zápasové vyjádření Rudyho a Juhara:
    http://www.slavia.cz/clanek.asp?id=Slavia-TV-Martin-Juhar-a-Rudolf-Skacel-po-Dukle-11505
    hráči se na derby těší..., chtějí udělat radost fanouškům, svým výkonem

    + trenér Rada, ten zase perlí:

    http://www.youtube.com/watch?v=MM6jIdsXUsU&list=UUPi3_GbTljPZ6b2Laiw-Z5g

    z jeho rozhovoru to vyzní, že jsme Duklu hlavně ve druhé půli válcovali: Nitrianský, Juhar, Zmrhal, Škoda měli velké šance a jen nepřízeň osudu nás stály dva body!

  41. Re: Slavia - Dukla 0:0

    jarodo57     před 11 lety 06.04.2013 10:36 |  
    0 0

    Otevřeně vyzývám a dokonce prosím pana Kusého a hlavně pana Řebíčka :,,Pro dobro naší SLÁVIE odvolejte v co nejkratší možné době trenéra Radu pro absolutní neschopnost ,nesoudnost a nevhodné veřejné chování !''Jako celoživotní věrný slávistický fanoušek neustále přispívající na chod (vstupné,občerstvení,nákup tiskovin,rekl. předmětů atd.) celé Slávie na tuto výzvu z mého pohledu mám nárok a v případě dalšího setrvání tohoto stavu já do Edenu nevkročím a nadále nehodlám podporovat amaterismus nebo jiné aktivity. Děkuji .

  42. Re: Slavia - Dukla 0:0

    fredydj (přítel SN)     před 11 lety 06.04.2013 10:56 |  
    0 0

    subHumane, můžeš prosím napsat něco víc o promlouvání hráčům do duše? :)

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 06.04.2013 10:58 |  
      0 0

      Taky se přimlouvám. Asi by bylo na místě napsat, jak situaci vnímají hráči, jestli je náhodou Rada taky už nepřesvědčil, jak hrají skvěle a kazí jim to proradní fanoušci.

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      edenian     před 11 lety 06.04.2013 11:45 |  
      0 0

      Jasne. Koukej to vytasit. Uz jsi to nakousl tak ted to musi ven!!

  43. Re: Slavia - Dukla 0:0

    spojka     před 11 lety 06.04.2013 11:03 |  
    0 0

    Tak tím rozhovorem na idnes.cz tomu ten lampasák nasadil korunu. Nechápe, co se lidem nelíbí na střídání Škody za Škutku, Zmrhal se prý v Brně chytil, dobrý kombinační fotbal Teplicích, fanoušci Slavii v podstatě škodí atd.

    A ten novinář bude podobný diletant. Proč s ním dělá rozhovor, když zápas evidentně neviděl? Jinak by přece musel na ty Radovy nesmysly zareagovat úplně jinými dotazy, např. o tom, co ten tým předvádí za antifotbal, proč hráči nejsou schopní zpracovat balon, proč střídá tak, jak střídá, co měl na hřišti za 4 minuty předvést Mičola atd. Místo toho tam čtu nesmysly typu: Ubírá vám taková atmosféra chuť do práce? Jak může tahle nespokojenost zapůsobit na hráče? Co jste říkal výkonu syna Filipa v brance Dukly?

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 06.04.2013 14:09 |  
      0 0

      Třeba měl strach aby ho Rada neseřval jako minule toho ze Sportu :) on náš pan trenér moc kritiku nepřijímá, to bylo znát už u repre.

  44. Re: Slavia - Dukla 0:0

    Khadgar     před 11 lety 06.04.2013 11:32 |  
    0 0

    Rada starší i Rada mladší se diví, že fanoušci jsou po pěti neprohrách nespokojení. V Teplicích by to možná byl úspěch, ale tady prostě není. Kdyby tým předváděl nebo se snažil o atraktivní systém hry, tak bychom to jistě odpustili a čekali, až se to sehraje a zautomatizuje. Ale systém tam není žádný, většina hráčů se kope za uši, a to i ti, kteří dříve ukázali, že fotbal hrát umí.

    Je mi líto Škuty. S míčem to evidentně umí, ale koncový útočník, který se s míčem potká nejčastěji 10-20 metrů od vápna góly dávat nebude.
    Je mi líto Rudy. Oba hráči na levé straně jsou totálně mimo a on stejně nehraje. Mám takový pocit, že Rada ho opravdu nestaví jen na truc. Každý tým v lize by takového plejera bral, u nás leští lavičku. Tak v létě zase sbohem...
    Je mi líto Kisela. I když k němu mám spoustu výhrad, snaží se a maká.

    Ale co, neprohráli jsme, máme další nulu, to je přece úspěch.
    Na Letné prohrajeme třeba těsně a podle Rady to bude smůla. Dostaneme nářez a podle Rady za to bude moct negativní atmosféra vytvořená fanoušky apod. Myslím, že do konce sezóny tu bude. A možná i pak... achjo...

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 06.04.2013 12:09 |  
      0 0

      Myslím, že po včerejším dění na hřišti a hlavně na tiskové konferenci tu dlouho nevydrží. ;)

      Prohra v derby = Radův vyhazov. Jinou možnost nevidím.

      • Re: Slavia - Dukla 0:0

        Khadgar     před 11 lety 06.04.2013 12:19 |  
        0 0

        Za normálních okolností bych si myslel to samé. Jenže v posledních letech se ve Slavii dějí podivné věci...
        Ale budu doufat, že máš pravdu

      • Re: Slavia - Dukla 0:0

        opicemag     před 11 lety 06.04.2013 12:45 |  
        0 0

        To ne. Takhle by pak bylo nejlepší, abychom derby prohráli. A přestože si přeji Radův odchod, nedokáži si představit, že budu fandit spartě či alespoň si přát naši prohru v zápase se spartou. Nikdy. Ale pokud bychom zázrakem vyhráli, Rada tu bude další zápasy. Hrozná situace.

      • Re: Slavia - Dukla 0:0

        opicemag     před 11 lety 06.04.2013 12:45 |  
        0 0

        To ne. Takhle by pak bylo nejlepší, abychom derby prohráli. A přestože si přeji Radův odchod, nedokáži si představit, že budu fandit spartě či alespoň si přát naši prohru v zápase se spartou. Nikdy. Ale pokud bychom zázrakem vyhráli, Rada tu bude další zápasy. Hrozná situace.

        • Re: Slavia - Dukla 0:0

          Alanor (admin)     před 11 lety 06.04.2013 16:30 |  
          0 0

          Já samozřejmě budu v derby fandit sešívaným, přijde mi až trapné sem něco tak zřejmého psát.

          Ale beru to tak, že ten zápas snad nemůže dopadnout špatně. Buď obereme rudé, nebo skončí Rada. Ten tlak po případném prohraném derby prostě už neustojí..

        • Re: Slavia - Dukla 0:0

          Pepino44     před 11 lety 06.04.2013 16:49 |  
          0 0

          Já nevím,proč s tímhle máš problém. Pokud objektivně srovnáš hru Slávie a sparty v současné době,tak výhra Slávie v derbi je asi tak pravděpodobná jako byl konec světa v prosinci minulého roku. Nejsem takový pesimista ale jsem realista. Zázraky se dějí pouze občas a ten svůj jsme si už vybrali loni. Bodík by byl zlatej a za těch 0-0 bych moc děkoval,i když je to bohužel nepravděpodobné.

  45. Re: Slavia - Dukla 0:0

    Philliip     před 11 lety 06.04.2013 12:08 |  
    0 0

    Napadá mě, jak by dopadl včerejší zápas, kdyby ho místo Rady, který má trenérskou licenci, různá školení, zkušenosti, vedl někdo z nás fanoušků bez jakékoliv trenérské praxe. Co bych řekl hráčům já? Připoměl bych jim, co je to SLAVIA. A že nemusí být jenom figurky tohoto slavného jména, ale že to mohou být právě oni, kdo tohle mužstvo vrátí zpět na vrchol. Klidně bych jim pustil sestříhané video ze slavnějších dob, emoční a motivační. Snažil bych se je namotivovat, dodat jim sebevědomí. Nedělal bych žádné rozsáhlé rozbory taktiky a soupeře. Chtěl bych, aby hráli útočný kombinační fotbal s tlakem a presinkem na soupeře. Máme útočné hráče, kteří umí góly dát i připravit, nemůžeme hrát defenzivně. Hlavně ať jdou do zápasu s jedinou myšlenkou, dávat góly a vyhrát. MY JSME SLAVIA A NÁS SE MUSÍ SOUPEŘ OBÁVAT!

    Berte tenhle komentář s velkou nadsázkou. Spíše jsem chtěl vyjádřit, že hráči potřebují především dodat sebevědomí, vyhecovat a také vést k odvážnému útočnému fotbalu.

  46. Re: Slavia - Dukla 0:0

    Petr9608     před 11 lety 06.04.2013 12:15 |  
    0 0

    Ti do konce sezony:
    Sparta 0
    Slovácko 3
    Příbram 1 /STNS/
    Jablonec 1
    Plzeň 0
    Budějky 3
    Hradec 3
    Jihlava 1

    To máme 12 + 27 (dosavadních) = 39 bodů

    To je tak 8. - 9. místo. To by mohlo stačit na to, aby bylo evidentní, že nás lampas nikam neposunul a NEPŘIJATELNÝ jeho setrvání.

    Samozřejmě se měl pakovat po podzimu. Tři zápasy se žumpou = nula bodů. Kde to jsme?

  47. Re: Slavia - Dukla 0:0

    brotheus     před 11 lety 06.04.2013 12:15 |  
    0 0

    Bojim se, ze me tu rozcupujete, ale podle myho skromnyho nazoru jsme vcera predvedli hru nejvic se priblizujici obecne zazity predstave fotbalu za cely jaro. Mozna jsem videl jinej zapas, ale zdalo se mi, ze citelne ubylo nakopu a snazili jsme se hrat po zemi. Ma to ovsem jedno velky "ale". Nedalo se prehlednout, ze nasi hre schazi druhej stredni ofenzivni zaloznik. Mozna jim mel bejt Zmrhal, kteryho tu dokonce pro me nepochopitelne kdekdo chvali, podle me se ale ani nepriblizil kvalitnimu vykonu. Pokud se zrovna neschovaval za hracem, bezucelne se motal na prostoru, kterej patri Petrakovi. Vubec nevi, co hrat, a na hristi je tak zbytecnej. To jeho mel stridat Skacel. Co uz vubec nechapu, je kritika Petraka. Co vsechno by podle vas (jedna?)dvacetiletej DZ mel delat, aby byl jeho vykon hoden pochvaly? Zapas co zapas souperi znemoznuje projit stredem naseho hriste kvalitnim ctenim hry a odebiranim micu a stejne to nakonec schyta. Myslim, ze jste pomatli, pokud cekate, ze navic jeste bude tvorit hru vic nez zakladanim akci. Neni to ukol hrace na jeho postu a kdyby to presto delal, sotva by ted jeste nosil sesivanej dres. Pokud chcete ukazovat prstem, ukazte na uz zminenyho Zmrhala. Na jeho misto se nabizi Skacel, Hruby, Simecek a Hurka. Naprosto nechapu, proc je Rada ignoruje a navic se jima (odchovancema) zastituje pred kritikou. Takova drzost. Ze prej by se na nich mohla podepsat ta negativni atmosfera. Jak, proboha, kdyz zadnej z nich nehraje?! Trochu jsem odbehnul od tematu. Zklamal Juhar, ale to uz sotva muze nekoho prekvapit a jeho stridani az nejakejch pet minut pred koncem je plivnutim do tvare jak fanouskum, tak konkurentum v tymu. Jinak me vylozene nezklamal nikdo. Skutka neustale ukazuje potencial bejt nasim nejlepsim utocnikem za posledni roky. Zpracovani, pohyb, sila, v tom se mu Skoda s Feninem ani nepriblizujou. Neskutecne trpi nasim hernim stylem, kdy musi opoustet misto utocnika a stahovat se do hloubi pole, aby se vubec dostal do hry. Navic vsechny mice dostava do souboje. Slusnej vykon podal Kisel, jen si poradn nemel s kym prihrat. Po odchodu stejne kvalitne hrajiciho Vosahlika ze hriste to platilo dvojnasob. Tu a tam uz ma svejtlej zablesk i Conka s Nitrim. Myslim, ze slaba podpora utoku neni jejich napad. Zlepsujou se i vykony Bortela, kterej konecne odehral zapas bez karty. A z myho pohledu nejlepsi na zaver je Dobrotka. Stava se z nej pilir nasi obrany, roste s kazdym zapasem a ma naslapnuto stat se mym oblibencem. Narky po navratu Huba mi opravdu nejdou na mozek.

    Dnesni zapas jednoznacne rozhodla Radova neschopnost reagovat na jeho vyvoj. Dukla byla neskodna, dala se hrave porazit. Jen by tomu musela bejt uzpusobena sestava a posleze stridani. Vubec nechapu Raduv tah s umistenim Skacela na misto, ktery mu vubec neni vlastni. Skoro to budilo dojem naschvalu za to, ze si Rudi dovolil bejt oblibenej. Rada musi skoncit. Tenhle tym ma potencial predvadet ne serie peti zapasu bez porazky, ale peti zapasu bez ztraty bodu. Pokud to z nej trener nedokaze dostat, nezbejva nez se s nim rozloucit.

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      fredydj (přítel SN)     před 11 lety 06.04.2013 12:35 |  
      0 0

      Ruda....poslední dobou, když jsem hrál za útokem, tak jsem hrál zprava. Levou zálohu jsem nehrál ani nepamatuju. Mně tahle pozice vyhovuje.

      • Re: Slavia - Dukla 0:0

        brotheus     před 11 lety 06.04.2013 12:38 |  
        0 0

        Ted jsem si to precet. Pekne me Ruda podrazil. :D Na druhou stranu, jeho nejlepsi okamziky v zapase se odehraly na levy strane. :))

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      1rytir     před 11 lety 06.04.2013 12:39 |  
      0 0

      Protože do Edenu chodím a vidím, co s děje na hřišti píšu opakovaně, že Zmrhal a Petrák nemohou hrát spolu střed zálohy. Snad 80% jejich přihrávek míří dozadu, za půlku skoro nechodí vůbec! Díky tomu je útok totálně odřízlý, něco jako druhá vlna neexistuje. Na voně jsou i oba krajní beci, zvláště Nitranský. Když jsem viděl včera jeho duklácký protějšek, tuším s číslem 15, tak Nitranského strčil hluboko přehluboko do kapsy. A ještě jedna nepochopitelná věc ze včerejška. Skácel jde na hřiště šest minut po zahájení druhé půle. To jako Rada během čtyř minut (dvě minuty na přípravu střídání) poznal, že hra bez Rudy lepší nebude? A to, že na plac šel místo Vošahlíka může omluvit jedině Vošahlíkovo zranění, o kterém ale nikdo z nás nic neví.

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      Markus     před 11 lety 06.04.2013 12:53 |  
      0 0

      Petrák potřebuje sbírat zkušenosti, zatím moc fauluje a někteří hráči soupeře tak zkouší divadýlko, ale když na sobě bude dál makat, zazáří. Zmrhala jsem tu hájil já, bohužel jeho hra na jaře je opravdu špatná, jako by mu někdo zakázal ofenzivu. Na místo odvážných pokusů o založení útoku tak hraje co neumí, včera to v jeden okamžik bylo až groteskní, měl míč, mohl přihrát nakrátko nebo dlouhý míč, mohl to zkusit sám, ale on to poslal zpět na Čonku, který tam ale už dávno vůbec nebyl ... kdyby hráči Dukly nebyli lemplové, daroval jim gólovku. Stažení Vošahlíka jsem nepochopil. Teď mě nekamenujte, ale Čonka hrál včera tak pěkně, že bych ho raději viděl na kraji zálohy a v obraně Skácela. Juhara je dobrý sportovec, ale špatný týmový hráč, včera jsem si na něj dával velký pozor a u mě vyfasoval nálepku alibisty. Útočníky hodnotit nebudu, protože i kdybychom tam dali Ronalda, vypadalo by to podobně. Škutka i Škoda si musí chodit pro balony dozadu a když pak míč získají, nemají komu. Pokračujeme v neproduktivním fotbale bez systému. Máme dobré technické hráče, které ale trenér viditelně nutí hrát něco, na co stačí i průměrní ligoví hráči a my tak přicházíme o výhodu. Nevyužíváme naplno potenciál hráčů, nemáme odvahu alespoň doma zaskočit soupeře změnou hry a využít více útočníků na lavičce a pokračujeme v tom nekoukatelném mišmaši. Žádné jiné řešení než odvolání Rady a angažování jiného trenéra nevidím, Rada už týmu nic nedá a jeho další setrvání jen způsobuje další škody, na týmu i vztahu diváků k týmu.

      • Re: Slavia - Dukla 0:0

        fredydj (přítel SN)     před 11 lety 06.04.2013 12:55 |  
        0 0

        Čonka je stejně tragickej jako Nitri, střídání Vosy bylo vynucený

  48. Re: Slavia - Dukla 0:0

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 06.04.2013 13:44 |  
    0 0

    Strašný zápas...
    Ale víte co je nejhorší? Mě už to vůbec nepřekvapuje. Fotbal v podání Rady (krom úvodu jeho angažmá a občasných záblesků) velmi nudí. Včera jsem zápas sledoval v televizi a měl jsem co dělat, abych se do utkání vůbec "dostal". Neustále se mi myšlenky toulaly kdekoliv, jen se nesoustředily na hru.
    Slavii budu fandit pořád, ale přiznám se, že na ty zápasy se už skoro vůbec netěším...

  49. Re: Slavia - Dukla 0:0

    AdJap     před 11 lety 06.04.2013 14:09 |  
    0 0

    Rada nezklame. Z jeho vyjádření je jasně vidět, že se spokojí s průměrnou hrou okolo 8.-10. fleku. Jenže na to už nemá nárok. Má tu mančaft, který patří nejméně do top 5 naší ligy a to ještě při horší formě. To, že byl zvyklej celej život trénovat týmy, který byli nadšeni umístěným v polovině tabulky, není problém fanoušků. Věřím, že když sleví z nároků, tak ho v Budějkách, Příbrami, Teplicích apod. vemou mile rádi, ale ve Slavii to nestačí. Rada rád kritizuje hráče, že nejsou schopni ustát tlak, který ve Slavii je. Já mám ale pocit, že je to on, kdo ten tlak nesnáší. Dlouho jsem mu dával šanci, ale nyní už trpělivost přetekla. Hrajem strašnou holomajznu. Jestli je pro Radu měřítko výhra nad letos špatným Libercem či lehce nadprůměrnou Boleslaví, tak pardon, ale to asi teda skutečně v pohárové Evropě nemáme co dělat.

    • Re: Slavia - Dukla 0:0

      AdJap     před 11 lety 06.04.2013 14:12 |  
      0 0

      Samozřejmě ale, že ryba smrdí od hlavy. Bohužel ve vedení mi přijde, že jediný, kdo je na svém místě, je Kusý. Tot vše. Že je Řebíček ***** víme všichni, ale srát na to. On nejvíc ukázal svůj amatérismus už tím, že angažoval někoho jako je Straka...