Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

Juniorka se nedokázala brankově prosadit na hřišti Slovácka a podlehla domácím 0:2. Testovaný stoper Šofranac odehrál celý zápas.

Slovácko - Slavia 2:0 (1:0)
Branky:
 44. Stünhubel, 90.+2. Martan (pen.) 

Slavia: Soukup - Smolák, Šofranac, Zákostelský, Čepelák - Hrubý (79. Liška), Salašovič, Šimeček, Bazal (89. Zámečník) - Vyhnal, Peterka (84. Verner)

Trenér Daniel Šmejkal si při nedostatku brankářů musel vypomoci Soukupem z dorostu U19, na stoperu dostal šanci testovaný Šofranac a v útoku se podruhé v této sezóně objevil Pavel Vyhnal. A byl to právě on, kdo měl první šanci zápasu, po chybě domácích stoperů ale poslal míč těsně vedle. Na druhé straně zahřála Soukupa rána Martana. Ve 23. minutě trefil po Vyhnalově přihrávce Šimeček břevno. Slavii pak podržel Soukup po chybě v rozehrávce a vytáhl střelu Bartoše. Minutu před koncem první půle však už byl Soukup krátký na střelu Stünhubela a v poločase tak vedli domácí 1:0. Po změně stran měli slávisté převahu, vyloženou šanci měl Bazal, ale brankář Slovácka Heča jej vychytal. Jedenáct minut před koncem zachránil šanci Slavie na body Soukup, když vychytal Hašu i dorážejícího Martana. V nastaveném čase pak kopali domácí penaltu a Martan zpečetil vítězství domácích - 2:0.

Komentáře (89)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

    carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 16:53 |  
    0 0

    Tak Šofranac v základu , nic proti, ale to by případně pro nás byla v současný situaci posila a unes by všechny tlaky, které mu Slavia a šeterle vytvoří ?

  2. Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 17:09 |  
    0 0

    myslíte že dnes někdo z vedení jel do Slovácka aby se osobně podíval na Šofranace? Já tomu moc nevěřím, spíš počkají na čtvrteční zápas s Příbramí.

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Slawek     před 11 lety 16.09.2013 20:17 |  
      0 0

      Jedině by mohl Držmíšek, ale ten do vedení, je-li vůbec nějaké, přece nepatří. Vedení nemáme ! Nemáme nic, jen oči pro pláč.

  3. Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Nosorozec     před 11 lety 16.09.2013 17:15 |  
    0 0

    Doufám, že Šofranac odehraje celej zápas, aby měl příležitost se ukázat. Jinak moc nechápu stavění Vyhnala, když už je mu 23 nebo kolik. Raději bych v základu viděl Lišku, Vondráčka nebo Poběrežskýho.

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

      quelhar (admin)     před 11 lety 16.09.2013 17:38 |  
      0 0

      Pro Vondracka je asi lepsi hrat s chlapama CFL, posledni dva zapasy byl v zakladni sestave Admiry. Poberezsky je spis kridelni hrac. Liska nebyl jeste ani jednou v zakladu, coz je docela zvlastni, ale ja mam z tech par zapasu, co jsem jej videl hrat, na nej neprilis dobry nazor, takze to nikomu nezazlivam.

      • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

        marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 17:55 |  
        0 0

        Takže Poběrežský nakonec přišel?

        • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

          quelhar (admin)     před 11 lety 16.09.2013 18:08 |  
          0 0

          Jj, uz do par zapasu naskocil, byt vzdy jen na poslednich par minut. Nevim, jak se dohodli s Celakovicemi, jestli tu je na hostovani nebo jak...

      • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Nosorozec     před 11 lety 16.09.2013 19:39 |  
        0 0

        Pokud Vondrářek nastoupil v ČFL za Admiru, tak je to pro jeho vývoj lepší.

      • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

        leoneig     před 11 lety 16.09.2013 19:51 |  
        0 0

        Jak hrál ten Šofranač Quelhare?

        • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

          quelhar (admin)     před 11 lety 16.09.2013 19:58 |  
          0 0

          Netusim, jsem ve Svycarsku, ne na Morave :o)

          • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

            slaviator     před 11 lety 16.09.2013 21:01 |  
            0 0

            Řebíček musí platit dobře...

            :-)))

            • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

              quelhar (admin)     před 11 lety 16.09.2013 21:31 |  
              0 0

              To si pis :o))

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

      ortevor     před 11 lety 16.09.2013 18:53 |  
      0 0

      podle mne by si Vyhnal zaslouzil po zraneni dlouhym sanci, delsi dobu poradne nehral...kdysi se jevil dobre a daval goly, treba se do toho zas dostane...
      a Liska mi prijde takovej dost frajirek s nosem nahoru - neznam ho, jenom muj nazor, co jsem ho videl v tech par zapasech co stridal...

      • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Nosorozec     před 11 lety 16.09.2013 19:38 |  
        0 0

        V dorostu patřil mezi nejlepší, tak jsem doufal, že bude ve výkonech pokračovat i v juniorce.

        • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

          ortevor     před 11 lety 16.09.2013 20:02 |  
          0 0

          to doufam taky, byl sem na nej zvedavej, a zatim mne nepresvedcil, ale uvidime az se v juniorce poradne rozkouka...

  4. Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

    Edwardtheiron     před 11 lety 17.09.2013 07:07 |  
    0 0

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-13-14/180432/slavisticka-cesta-z-krize-kisel-do-kancelare-kapitanem-david-jarolim.html

    Když odcházel z Hamburku a říkal, že by si chtěl zahrát za Slavii, tak o něj nestáli a teď, když je pod smlouvou, tak ho chtějí. Taková slávistická klasika.
    Apropós, předpokládám, že za chvíli nám Miross sdělí, že tohle už dávno věděl, jen to nemohl říct, načež se v zimě nestane vůbec nic... :-)

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

      bongor     před 11 lety 17.09.2013 07:30 |  
      0 0

      Myslím,že hodně z nás eseňáků tady psalo,že by se měl DJ určitě vzít.Ale asi vedení jako často předtím a i potom zase drasticky zaváhalo.To by byl člověk,se kterým by mohl spolupracovat i slabší trenér ,jako Petrouš.Ukočíroval by mužstvo bez problémů.A dál,jak říká Cipro,mohlo u nás být několik kvalitních cizinců,zřejmě většinou z Afriky a zase vedení to pos..ralo,není tu nikdo a hrajeme pod psa.Takovej černoušek se musí vždycky hodně snažit,většinou živí velmi početné příbuzenstvo a bez jeho peněz by tam mohlo třeb jít i o život.Držmíšek tu zůstane,jenom na jeho místo přijde Karolko a Drž.půjde trochu níž.Ale škody,které ve Slavii napáchal už nikdo nenapraví,to je můj názor,nemusí to být fakt.Proto jsem se snad desetkrát ptal,jestli někdo z nás nezná náplň jeho práce.
      Vrcholem bylo "testování"posil před pár týdny.Na testování chodí vytipovaní hráči,klub je má pár měsíců sledovat a potom teprve testovat.Někdo je musel doporučit.Buď nic neuměj a potom tu neměli být vůbec přítomní a nebo jsou lepší než naše parta lenochů a potom jsme neměli být krmeni nesmyslnými kecy o jejich
      nedosažení kvality našeho mančaftu.V obou případech se jedná o fatální selhání zodpovědného pracovníka,nebo pracovníků.

      • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

        Edwardtheiron     před 11 lety 17.09.2013 07:42 |  
        0 0

        Naprostý souhlas, snad až na tu poslední větu. U nás totiž nikdo žádnou zodpovědnost za nic nemá. :-)))

        • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

          janko (přítel SN)     před 11 lety 17.09.2013 08:14 |  
          0 0

          To že ho mohli mít zadarmo už před rokem a teď ho budou tahat z Bolky mi taky hlava nebere.
          Jen je otázka nakolik to má autor podložené, protože něco v tomto smyslu tu včera psal Jiří a druhý dne je ve stejném duchu článek ve spartu:-)))

          • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

            Mac     před 11 lety 17.09.2013 08:53 |  
            0 0

            Ovšem dát za Jarolíma Hurku s Tusjakem, to by byla velká chyba!

            • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

              mats     před 11 lety 17.09.2013 22:46 |  
              0 0

              ...že by ho chtěli na testy? :-)

      • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

        Bulldock (přítel SN)     před 11 lety 17.09.2013 08:55 |  
        0 0

        Upřímně, Bongore, dovedeš si představit, že by nedosahovali kvality našeho mančaftu? To by museli přijet o berlích , aby si je někteří na či hoši dali.. Tak mizerný kopyta jako u nás by se v akademii Arsenalu nebo Turína jen tak neobjevila. Tam totiž narozdíl od Slavie dělaj profíci, kteří rozuměj fotbalu a ne tunelům..

        Prostě kalej vodu. Na nikoho nemaj. Však taky nejdřív vypustili balón, že S Bunjakem budou jednat o smlouvě a pak to dodatečně překlasifikovali na nepřesvědčil..

        Ke Sportu.. ať už by Držmíška nahradil kdokoliv, bude to změna k lepšímu. Kisel sice absolutně nemá formu, ale blbej neni a já bych to bral. Ale vyřeší to desetinu problémů..DJ jasně, hned, ale kde je realita, to ví Bůh.

        Nerad to říkám, ale tohle léto dostala Slavia možná největší ťafku za poslední dva roky. Nejde o to, že přišli jen Radek a Štěpán..to by se ještě dalo skousnout. Fanoušci by pochopili, že nejsou prachy a musíme nějak vydržet. Ale zhasla naděje do dalších let.. Vyměnit Kusýho s Kubíkem za Šetrleho byl tragickej lapsus, ze kterýho se Slavie bude sbírat dlouho.

        • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

          bongor     před 11 lety 17.09.2013 14:33 |  
          0 0

          Proto taky Buldo píšu,že nedosažení kvalit našich hráčů jsou jen kecy.Výměna Kusýho a Kubíka,to byla skutečná rána z milosti.Kusý je špičkový sportovní manažer,oproti Šetrlemu o třídu výš.Kubík je Slávista a sportovní eso.Nikoho alespoň částečně srovnatelného
          u nás nevidím.

  5. Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

    spino     před 11 lety 17.09.2013 07:44 |  
    0 0

    Isport:

    "V Edenu je pro současného kapitána červenobílých připravena funkce sportovního ředitele, kterou dosud vykonává necharizmatický Miroslav Držmíšek."

    To ještě charakterizovali Držmíška HODNĚ slušně. Já bych byl asi ostřejší.

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

      Betynka58     před 11 lety 17.09.2013 09:56 |  
      0 0

      Myslím, spino, že si Držmíška moc démonizuješ. Já sice do zákulisí Slavie vůbec nevidím, ale co jsem tak četl, tak si ho spíše představuji jako takového úředníčka, který za nemalé peníze v podstatě nedělá nic - tedy nic podstatného, co by rozhodovalo o dění ce Slavii. Čili více než jako největšího škůdce našeho milovaného klubu ho vidím jako zbytečného človíčka, kterého by na jeho pozici bylo nanejvýš záhodno nahradit někým schopnějším (v tom se určitě shodneme).

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 17.09.2013 12:15 |  
      0 0

      já tedy moc nadšený z této rošády nejsem.

      Nic proti Karolovi, ale vidím to, že se mění poskok za poskoka, hlavní kvalifikace je vše odkývat a nebýt moc vidět. Ikdyž Karol asi bude umět anglicky jako jeden z mála ve vedení, to vnímám jako krok kupředu.

      Jinak si myslím, že Karol se svou povahou moc na manažera nehodí, těžko krotí emoce a to prostě do vyššího managementu nepatří. A pochybnosti mám i o jeho kompetentnosti shánět posily, je v této oblasti zcela neznalý, stejně jako v oblasti dojednávání přestupů, ekonomiky. Nevím no. Sice má práva, ale to moc nemusí znamenat. byť i to, že má VŠ je oproti Držmíškovi posun:)

      Jako vyloženě výsměch vidím snahu přovést D. Jarolíma. Zadarmo jsme ho nechtěli a teď ho budeme vykupovat? Nabízet za něj Hurku a Tusjaka? To je podle mě další manažerský výbuch, debilismus.

      • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

        quelhar (admin)     před 11 lety 17.09.2013 12:27 |  
        0 0

        Netroufam si Kisela jako manazera hodnotit, ale nemyslim, ze by jeho impulsivnost na hristi pri zapasech jakkoli souvisela s tim, jak se bude chovat pri jednanich v pozici sportovniho reditele. To jsou uplne odlisne situace.

        Mimochodem stejne vytky jako ke Kiselovi (neznalost ve vyjmenovanych oblastech), by se daly pripsat i treba Nezmarovi v Liberci a taky to tam funguje. Kdyz je fotbalista dostatecne inteligentni, tak za svou karieru nasbira tolik zkusenosti, ze vi, jak ma byt poskladany uspesny tym, a pozna, jestli muze byt hrac pro klub prinosem nebo ne.

        To s Davidem Jarolimem mi opravdu prijde jako vysmech. Od doby, co jsme Peltovi poslali Vanka s Valesem uz uplynul nejaky ten patek a tak si asi musime znovu pripomenout, jake to je, poslat ligovemu souperi dva talentovane mlade hrace. Peltovi bychom mohli pro zmenu poslat Proska se Simeckem treba za Eliase nebo Jablonskeho.

        • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

          marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 17.09.2013 12:40 |  
          0 0

          Tak ale psal to Sport, myslim, že je spíš výmysl. Navíc bych řekl, že je nabízeli na hostování bez opce. Podle mě je to blábol.

        • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

          slaviator     před 11 lety 17.09.2013 14:33 |  
          0 0

          Plus navíc Kisel při fotbale vystudoval vysokou školu. Sice práva v Plzni, ale férově a 98 % fotbalistů nemá ani na UJAK :-)

        • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 17.09.2013 15:43 |  
          0 0

          no jako plus vidím Kiselovu angličtinu a VŠ, ale obávám se servilnosti. No, uvidíme, já se asi skutečného manažera v Edenu nikdy nedočkám, ale uznávám, posun kupředu to je.

          S posledním odstavcem souhlas. A ještě více je to výsměch ve světle Šeterleho nářku nad ztrátou Váchy, Dočkala atd., atd. to člověk nepochopí..

      • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

        sasky     před 11 lety 17.09.2013 17:51 |  
        0 0

        Já souhlasím co se výměny Držmíšek - Kisel týče. Emoce nevím, nemusejí být na škodu. Nicméně mi vadí jeho nezkušenost a zejména málo kontaktů. Osobně by mi na funkci sport. ředitele vyhovoval Plíšek nebo Cipro. Cipro by si v Kiselovi např. mohl vychovat svého nástupce. Každopádně jeho prioritní úkol je samozřejmě doplnit kádr na zbytek sezóny (i kdyby na host. bez opce) a následně vybudovat skauting (Balkán, Afrika).

  6. Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

    spino     před 11 lety 17.09.2013 12:36 |  
    0 0

    3. října jdu ke Slovanskému domu pokorně poprosit pana Babiše, aby koupil Slavii. Kdo jde se mnou? Čím víc, tím lépe.

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

      tolsimir     před 11 lety 17.09.2013 13:31 |  
      0 0

      nadavani na drzmiska se rebickem uz se stal takovej kolorit a ani mi to pak uz ani nevadilo, ale ted uz te fakt nemuzu vystat ani ja..

      • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

        no-nick     před 11 lety 17.09.2013 13:40 |  
        0 0

        :-))))

      • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

        bongor     před 11 lety 17.09.2013 16:38 |  
        0 0

        Já bych na něj nenadával,vždyť vůbec neznám jeho smlouvu a co v ní má za náplň práce.Ale ptal jsem se tady na SN na tuhle věc už nejmíň desetkrát a nikdo mi vlastně neodpověděl.Vědět by to mohl jirka,ale taky nereagoval,nebo jsem to zrovna nečet,každopádně je to zcela zbytečný člověk.

        • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

          slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 17.09.2013 16:58 |  
          0 0

          Bongore, moc tady nechci vystupovat s obhajobou člověka, kterého neznám, ale co jsem slyšel já od svých kontaktů, tak je to spolehlivě fungující úředník, na jehož slovo je při jednání spolehnutí, což je v českém fotbale věc téměř nevídaná. Úlety typu "pozvem 4 hráče a pak zjistíme, kolik peněz vlastně chtějí" a podobná "strategická rozhodnuti" jsou akce jiných šíbrů. Definici pojmu "sportovní ředitel", jak si ji tady mnozí představují, asi spíše neodpovídá, spíše bych jej chápal jako obdobu manažera u české repre.
          Vysvětlovat cokoliv z toho Vocelovi alias spinovi nemá samozřejmě smysl, proto jsem se k tomu spíše nechtěl vyjadřovat, zvláště při té hysterii, co tu vůči němu poslední dobou panuje...
          Do jaké míry je jeho pozice v současné Slavii zbytečná nebo ne neumím posoudit, ale pana Kisela si tedy zrovna na jeho místě příliš představit neumím.

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 17.09.2013 20:26 |  
      0 0

      Tak jestli Babiš umí o svém spasitelství přesvědčit jenom spina, tak si na ten jeho nevstup do Sněmovny pod kurzem 1:5 vsadím více, než jsem původně plánoval :-)

  7. Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 17.09.2013 13:30 |  
    0 0

    hoší to mě tak napadlo, ten Tomáš Valenta co hraje u nás v dorostu je brácha toho co hraje za Slovácko? jistá podoba tam je

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

      slaviator     před 11 lety 17.09.2013 14:35 |  
      0 0

      Tak vzhledem k tomu, že Jirka Valenta je náš odchovanec a šel setjně jako Eliáš, Kovařík, Jablonský a další ze Slavie do Jablonce, tak je to dost dobře možný...

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

      slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 17.09.2013 16:34 |  
      0 0

      Ano, je...
      Důraznej, nebojí se střílet, přehled a hlava ale trochu schází. Potenciálně druhý Juhar... :-)

  8. Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

    slaviator     před 11 lety 17.09.2013 14:39 |  
    0 0

    Když jsme tu před 15 měsíci psali, že by měl přijít David Jarolím, tak prý že ne, že ve Slavii jsou dobří hráči a on že z Německa do Česka nepůjde. Skončil v Evianu ve Francii. Když jsme tu pak mnozí psali, že by mu Slavia měla nabídnout smlouvu, tak prý že ne, že ve Slavii jsou lepší hráči a on že už je starej a na ligu nemá a přišel místo toho na restart kariéry Gecov a DJ skončil v Bolce. A když v Bolce hraje, když mu to tam jde, tak by ho vedení najednou chtělo vyměnit za dva odchovance, z nichž Hurka i Tusjak mají ve Slavii podle mě budoucnost? Divím se, že k nim vedení nechce přidat ještě Dávida Škutku.... Fakt antikoncepce tohleto!!!

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 17.09.2013 15:34 |  
      0 0

      debilismus, co dodat. Co dělat, když stejný diletanti jsou i v politice, FAČR a mohl bych pokračovat...

  9. Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

    Ferguss     před 11 lety 17.09.2013 16:03 |  
    0 0

    Nevíte jaký dostal trest Hrubeš? Protože jestli jeden zápas, tak by si to měl odsedět při poháru ve středu a na další kolo být připraven. Další zápas s Rakovanem v bráně - větší pravděpodobnost dalšího debaklu.

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

      birkin     před 11 lety 17.09.2013 16:13 |  
      0 0

      muzes mi prozradit, na zaklade ceho jsi dosel k nazoru, ze Hrubes je vetsi jistota nez Rakovan?

      • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

        ortevor     před 11 lety 17.09.2013 16:20 |  
        0 0

        souhlasim s Fergussem, kdo videl v juniorce a v pripravach Hrubese a Rakovana tak ma pri jejich porovnani myslim naprosto jasno...

        • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

          Pepino44     před 11 lety 17.09.2013 17:13 |  
          0 0

          Naprostý souhlas,pravidelně chodím na juniorku (doma),kde pravidelně chytá Hrubeš (a dobře) a párkrát jsem viděl i Rakovana.tak jednoznačně Hrubeš.

      • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 17.09.2013 16:20 |  
        0 0

        No, upřímně Rakovan nechytil vůbec nic:-) ten 3. Gol sel na nej, to se mohl alespon pokusit a 4. Gol - to sólo bylo docela z uhlu zakončení nic moc, to se dalo taky řešit.

        podle mě je Rakovan tlačenka nějakého agenta, moc bych na nej nesázel..

        • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

          slaviator     před 11 lety 17.09.2013 20:03 |  
          0 0

          Ne agenta, ale jeho otce, který de facto platí jeho plat a Rakovanovo HOSTOVÁNÍ tak Slavii nestojí ani korunu (podobně jako nedávno hostování Zdeňka Zlámala)

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

      quelhar (admin)     před 11 lety 17.09.2013 16:16 |  
      0 0

      Disciplinarka podle me zasedne az ve ctvrtek. Jeden zapas ma stop automaticky a ve ctvrtek se uvidi, jestli mu daji vic nebo ne.

      • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

        slaviator     před 11 lety 17.09.2013 20:03 |  
        0 0

        Přesně tak...

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

      slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 17.09.2013 16:37 |  
      0 0

      Já nevím, ale v Chomutově Rakovan nevypadal až tak zle... Podle skóre to moc sice nevypadá, ale naše slavná obrana ho rozhodně zahálet nenechala. :-)

      • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

        Arutha     před 11 lety 17.09.2013 17:00 |  
        0 0

        Mně se teda v Chomutově vůbec nelíbil a přišel mi dosti nejistej...

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 17.09.2013 20:31 |  
      0 0

      Já bych Rakovana neodepisoval. V tom nešťastném zápase nebyl horší než Hrubeš a působí sebevědoměji, zkoušel i chvíli dirigovat obranu.

      Hrubeš by bral bronzovou medaili na republikovém mistrovství o nejsmutnější xicht. (Zlato by měla jedna bezdomovkyně z Anděla a stříbro Leoš Heger.)

      • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

        slaviator     před 11 lety 17.09.2013 23:28 |  
        0 0

        Ehm, Hrubeš obranu nedirigoval?

        Vzhledem k tomu, že celé Rakovanovo působení ve Slavii platí jen jeho otec (myslím teda, že je to přímo on...) a Rakovan je ve Slavii jen na hostování, zatímco zde máme MINIMÁLNĚ rovnoceného (spíše lepšího) odchovance Hrubeše a v zástupu za ním je Měsíček a další (btw co je s Malinou, šel pryč?), tak bych to viděl jednoznačně...

  10. Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

    spino     před 11 lety 17.09.2013 23:07 |  
    0 0

    Zbavit se všech tlačenek je základ očisty Slavie. Takže Rakovan, Fenin ven! Vlastních kvalitních brankářů máme dost a o Feninovi je škoda slov. Bejbla jsem neviděl, takže nemohu soudit, nicméně to vypadá na stejný případ.

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

      bongor     před 11 lety 18.09.2013 06:24 |  
      0 0

      Včera jsme viděli propastný rozdíl mezi naší a anglickou špičkou.I když se plzeňáci snažili,prostě na nejlepší nemají.Po třetí brance během deseti minut jsem to vypnul,vraždění neviňátek nemusím.
      Kompany mi přijde jako asi nejlepší současný stoper.U Plzně se mi
      nelíbil snad nikdo,ještě tak Horvi chvílemi něco udělal a Kozáčik něco chytil.Darida jim chybí hodně.Rajtoval z formy,Limberskýmu sudí jeho
      představení nebaštil.A když si tam přestavím na místě plísně naše
      případy,tak to by byla desítka jak v každý horší hospodě.
      Bože jak hluboko jsem klesla.

      • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

        klimi     před 11 lety 18.09.2013 08:16 |  
        0 0

        Já bych to neviděl zas tak černě, moje poznatky ze včera:

        Nepochopil jsem, proč hrál Bakoš, když od začátku sezóny hrává spíše Wágner a padá mu to tam. Pro mě byl vždycky (co je v Plzni) Wágner lepší fotbalista než Bakoš.
        Kolář je úplně mimo, nezpracuje míč, nenahraje, Ďuriš byl opět mnohokrát lepší.
        Petržela to samé...

        Tři výše zmínění hráči základní sestavy by si hlavně v LM měli uvědomit, že už neobejdou každého hráče naivní kličkou jako v Gambrinus lize.

        Jinak třeba Horváth s Hořavou hráli celkem dobře.

        • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

          slaviator     před 11 lety 18.09.2013 09:51 |  
          0 0

          Mě teda přijde nejlepší z těch tří útočníků Tecl, který chytl už formu a je to brejkovější hráč než Wagner nebo Bakoš.
          S Kolářem-Ďurišem souhlas. Petržela mimo formu absolutně. Nechápu Hejdu v základu na úkor Hubníka.

          Jinak každopádně Vincent Kompany nejlepší hráč. Pamatuju ho ze sezony 05/06, když jako 19tiletý mladíček hrál za Anderlecht proti Slavii. Bavil jsem se potom s J.P.Muchowem a pamatuju, kdy JPM říkal "tenhle černoušek jednou bude hodně dobrej"

          • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

            Aloha     před 11 lety 18.09.2013 10:01 |  
            0 0

            Jj taky si ho pamatuju, už tenkrát měl neskutečný přehled a náš útok si na něj vůbec neškrtl

        • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

          birkin     před 11 lety 18.09.2013 09:59 |  
          0 0

          mne teda prisel Petrzela docela dobrej...jinak nejlepsi v poli Horava...

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

      Pepino44     před 11 lety 18.09.2013 10:11 |  
      0 0

      Tak já nevím,proč Ti tak leží v žaludku zrovna Rakovan. Ne,že by to byl nějaký zázrak,ale vzhledem k tomu,že jsem někde četl,že Rakovan je ve Slávii jenom na hostování a Slávia ho neplatí, tak nevím,co je na tom špatného,obvzláště když nám nyní vytrhává trn z paty.

      • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

        Pepino44     před 11 lety 18.09.2013 10:14 |  
        0 0

        Tak vzhledem k tomu,že jsem přehlédl příspěvek slaviátora,omlouvám se za duplicitu.

      • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

        slaviator     před 11 lety 18.09.2013 10:22 |  
        0 0

        Není to špatné proto, že hraje na úkor jiného brankáře, který je odchovancem Slavie? Rakovan tu sice je zadarmo a Slavii nestojí ani korunu, ta ho "dovybrousí" a Rakovan půjde pryč a Slavia z něho nebude mít ani korunu.

        Za juniorku tak mohl letos chytat jen Hrubeš s Řehákem, v U-19 je Otáhal se Soukupem, v U-18 Jakimeczko, Janalík, Keller. A to jsou pryč Měsíček s Malinou, kteří v létě odešli, přičemž s Měsíčkem ve Slavii panovala spokojenost.

        A naopak místo toho ve Slavii není jediný kloudný levý bek..

  11. Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

    Pepino44     před 11 lety 18.09.2013 10:23 |  
    0 0

    Chtěl bych požádat někoho,kdo viděl na vlastní voko zápas se Slováckem,jestli by mohl podat nějaký report jak se jevil Šofranc při zápase. Dočetl jsem se jenom,že hrál celý zápas. O jeho výkonu nebo jak se jeví nikde ani čárka.

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

      naplavnik     před 11 lety 18.09.2013 11:23 |  
      0 0

      ta u prvoligistů vyhořel zatím všude, takže tu dobře zapadne... ironie :-( snad pokud je to šeterlův kůň, tak by mu mohl někoho nakonec přivést, resp. povyhazovat některé hráče... a hlavně mičola asi nebude moc rád ;-)

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

      Mac     před 11 lety 18.09.2013 11:26 |  
      0 0

      Osobně ho neznám, ale je mi nesympatický. A moc kvalitní trenér to teda není, viz jeho dosavadní výsledky. Rozhodně to není trenér na dlouhodobou koncepční práci, navíc už je mu přes 60 let.

      Pozitivní je, že je přísný, údajně se hráči nemaže. Takže krátkodobý efekt by mít mohl.

      • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

        Mike     před 11 lety 18.09.2013 11:40 |  
        0 0

        Tak Ostravu málem dotáhl v sezoně 2009/2010 k titulu, kdy v předposledním kole před koncem vyrovnával Táborský z Boleslavi v Ostravě na 2-2. Pokud by Ostrava vyhrála, tak před posledním kolem by měla na Spartu 2 body náskok a jela do v té době ,,spřátelené" Příbrami, která již byla zachráněná a určitě by Ostravě nečinila žádné obtíže. Takže špatný trenér to určitě není, navíc si myslím, že je přísný a bič naši borečkové potřebují ze všeho nejvíce. Ale berte to jako můj názor, nikomu ho nevnucuji.

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 18.09.2013 11:40 |  
      0 0

      No dobra v tom, ze je to trener, ktery slavii dovede k zachrane. Hodi se uplne akorat k tymu, ktery nema jine ambice nez hrat stred tabulky. Blba v tom, ze to bude jeden z rady tech, co tu dlouho nevydrzi, nedokaze tu nic vyznamnyho a bud ho vyhodi nebo sam nesnese pomery ve slavii. Rad bych se mylil, ale nic vic v tom nevidim..

      • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

        Mike     před 11 lety 18.09.2013 11:42 |  
        0 0

        Tak Ostravu málem dotáhl v sezoně 2009/2010 k titulu, kdy v předposledním kole před koncem vyrovnával Táborský z Boleslavi v Ostravě na 2-2. Pokud by Ostrava vyhrála, tak před posledním kolem by měla na Spartu 2 body náskok a jela do v té době ,,spřátelené" Příbrami, která již byla zachráněná a určitě by Ostravě nečinila žádné obtíže. Takže špatný trenér to určitě není, navíc si myslím, že je přísný a bič naši borečkové potřebují ze všeho nejvíce. Ale berte to jako můj názor, nikomu ho nevnucuji.

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 18.09.2013 13:34 |  
      0 0

      Náročnej trenér. Není na nějaké bratříčkování v kabině. S Ostravou hrál o titul a Boleslav dotáhl na 4. místo. Nebojí se posadit starší hráče, pokud jim to nejde a to se paradoxně stalo osudným v Boleslavi, kde ho pár měsíců po odchodu Šetrleho kabina odstřelila.

      Takže je to typ trenéra, kterého teď potřebujeme. Tzn stejný typ jako Jarolím či Petržela, akorát s tím rozdílem, že je levnější než Jarolím a je v psychycké pohodě narozdíl od Petrželi. Současně působí u CZ U19 takže mu není cizí ani práce s mládeží a některé naše mladíky zná. To je další plus.

      Takže když se nad tím zamyslím, tak je to určitě dobrá volba. Potřebujeme udělat pořádek v kabině, v zimě posílit a na jaře vybudovat nějakou osu mužsta s tím, že máme omezené zdroje. S tím má Koubek zkušennosti.

      • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

        quelhar (admin)     před 11 lety 18.09.2013 13:51 |  
        0 0

        Melo by to mit nulovy vyznam, ale Koubek me u U19 zaujal tim, ze do tymu opakovane povolava hrace, kteri Csaplarovi loni nestali za cely rok ani za zkousku: stoper Soucek, pravy bek Kadavy, utocnik/kridlo Sodoma. Do Lotysska jel i Myslivecek, byt byl puvodne jen mezi nahradniky. Csaplar povolaval opakovane jen Broze a Proska.

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

      Markus     před 11 lety 18.09.2013 13:43 |  
      0 0

      Mě to celé nějak smrdí. Šeterle Petrouše nemusel a taky že to podle toho vypadalo, dal mu to vyžrat a když se ho konečně zbavil, přivede kamarádíčka. Na Koubka jsem toho moc dobrého neslyšel, rozhodně to není nějaký stmelovač týmu ani ras, co by z hráčů vymáčkl fyzičku jako to uměl Petržela. Takže si myslím, že to ještě více rozklíží.

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

      sasky     před 11 lety 18.09.2013 15:22 |  
      0 0

      Myslím, že to není špatný trenér. Není tolik známý, ale v Čáslavi a následně i v Baníku a MB s ním byli asi spokojeni. Čáslav dokázal s hráči, kteří tam byli povětšinou na hostování "postoupit" do první ligy. Nyní spadla do ČFL. V Baníku boj o titul, s Bolkou 4. flek. Nějaké úspěchy se mu přičíst určitě dají. Snad bude schopen srovnat hráčům zejména hlavy. Tam nás teď tlačí bota nejvíc. Jsem zvědavý, jestli se vedení kvůli nutnosti hledání trenéra vymluví, že nebyli schopni tedy přivést žádného hráče (ačkoliv by to popsali, že si nebyli jistí, jestli by byl pro Slavii posilou). Jako řešení do konce sezóny, případně na sezónu další dobrý, ale stejně je nutné jednat s dalšími možnými kandidáty (např. ten Kozel) do budoucna.

  12. Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

    slamacek (přítel SN)     před 11 lety 18.09.2013 11:40 |  
    0 0

    jen tak pro zajimavost. zajimalo mne jak to mame vlastne kvalitni juniorku a podivat se na vekove slozeni obou tymu. To jsem tedy narazil. zatimco u nas soupiska temer sedi, u slovacka, to je uplne jiny tym. ze soupisky na juniorskelize.cz nastoupil jen jeden hrac. zajimave je ze ani na strankach slovacka nenajdete nektere hrace.
    z toh oco jsem nasel nas nejstarsi hrac 23 (vyhnal) 22 (sofranac), 21 (1) 20 (4) 19 (5) 18 (2)
    u slovacka 30 let (1) 24 (1) 22 (2) 19 (3).
    porovnat tedy kdo ma jake sance predem, opravdu nelze. hlavne je v tom takovy neporadek...

  13. Pohar

    Dresco     před 11 lety 18.09.2013 13:04 |  
    0 0

    Hlavne dnes za kazdou cenu postoupit!!! Klidne at to ukopou na penalty treba, ale hlavne postoupit at je alespon na jedne fronte jeste o co hrat a treba do dalsich kol uz to bude vypadat jinak a pak na jare budeme postrachem vsech tymu :-)

    • Re: Pohar

      Kornovo     před 11 lety 18.09.2013 13:58 |  
      0 0

      hlavne vypadnout s hfk olomouc by byla ostuda srovnatelna s vypraskem v lize

  14. Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

    naplavnik     před 11 lety 18.09.2013 15:12 |  
    0 0

    btw, nevíte někdo, jak je to přesně s čísly na dresech hráčů? koukal jsem nyní na soupisku, a hrubeš tam má uvedenou 1, stejně jako čonto... a jak hrubeš, tak čonto s jedničkou v lize v tomto ročníku nastoupili... já myslel, že se před sezonou uvádějí hráči i s pevně danými čísly... nebo to znamená, že čonto už u nás skončil, ale hraje se to na díru v noze? (konspirace)

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

      Kornovo     před 11 lety 18.09.2013 15:33 |  
      0 0

      proste mame bordel i v cislech jako ve vsem.kdyz vidim,kdo u nas nosi 10 a 9,tak je mi zle

  15. Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

    Borris     před 11 lety 18.09.2013 15:42 |  
    0 0

    Tak to začíná dost vážně vypadat na Koubka. Nevím jak vy ostatní, ale já musím říct, že jeho bych jako trenéra docela uvítal. A zároveň se i ztotožňuji s Filípkem z deníku Sport a s tím co ve svém článku píše. Mě se vždycky líbil fotbal který týmy pod Koubkem hráli. Jak Ostrava, tak potom i Bolka. Koubek je známý tím že vyznává rozestavení 4-3-3, takže by se dalo čekat, že by ho nastolil i u nás. Navíc je to trenér který se s hráči nemazlí, nebojí se je vzít pořádně od huby a nenechá si do ničeho kecat. A to je správný! Trenér tam není od toho aby byl s hráči kamarád! Jak se s nimi začne bratříčkovat, je to dřív nebo později cesta do pekel. Prostě přesně jak to říkal Kurt Russel coby Herb Brooks ve filmu Hokejový zázrak "Jsem váš trenér! Kdybyste potřebovali přítele, zajděte si za doktorem nebo za Patrickem". A takhle to přesně má být, trenér tam není od toho aby se kámošil z hráčema. A to by se u Koubka určitě nestalo. Je tu samozřejmě jeden otazník který se přímo nabízí. Jak by ho snesli někteří hráči a ta slovenský klika která v kabině je, protože není tajemstvím že z Bolky pryč mu pomohli i někteří starší hráči kteří nevydýchali to že nehrajou. Ale v takovém případě by to mělo být poměrně jasné. Šeterle by měl stát v ten moment na Koubkově straně a kdo by se stavěl na odpor, okamžitě s ním rozvázat smlouvu a ze Slavie ho vyhnat. Teď je opravdu potřeba nastolit hodně tvrdý režim. Aby si někteří jedinci konečně uvědomili za koho hrají, jaká je to zodpovědnost a že je naprostou povinností aby každý zápas odjezdili tak, že po něm budou lézt po čtyřech. Kdo by se tomu snad nehodlal podřídit, okamžitě ho ze Slavie vyhnat pryč. V prvé řadě se musí zlepšit tohle. No a díky Koubkovi by tu byla i ta šance, že se vrátí časem i ta fotbalovost. Takže za sebe rozhodně říkám, Koubek ano.

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 18.09.2013 15:50 |  
      0 0

      V naší situaci asi nej volba z dostupnych jmén. A s hráči se nebude mazlit, kamaradickovat.

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

      Barlblog     před 11 lety 18.09.2013 16:04 |  
      0 0

      Ahoj,

      řekl bych, že je to lepší volba z voleb špatných. Byl jsem před lety a jsem stále, zastáncem Levého.

      Teď jde o to, kdo odejde. Obávám se, že se asi můžeme rozloučit s Mičolou, což tu někdo trefně naznačil. U něj mi to připadá jako škoda, protože sice zmatkuje, ale není líný a herně hloupý. (Stál i dost peněz) Pokud to předznamená konec Juhara, Čontofalského a Fenina, pak mi to nevadí.

      • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

        Kornovo     před 11 lety 18.09.2013 16:10 |  
        0 0

        nemyslim si,ze by pod nim tomas nechtel hrat.prave pod nim v sezone 09/10 predvadel svuj nejlepsi fotbal.pokud obnovi svoji spolupraci z baniku,bude to pro nas jiste super

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

      Kornovo     před 11 lety 18.09.2013 16:05 |  
      0 0

      tak to vypada pro pana kisela celkem jasne na lavici

    • Re: Juniorka: Slovácko - Slavia 2:0

      Jiri1     před 11 lety 18.09.2013 16:23 |  
      0 0

      Tak mi to neda, pokusim se reagovat na nektere ,myslite si , ze v situaci ve ktere jsme byl onas zajem, myslite si, ze Hapal opravdu vazne uvazoval ze by sel do Slavie, myslite si ze nejednali i s jinymi kandidaty, ti ale prozretelne rekli, ze dekuji za nabidku.....
      Bohuzel bychom si vsichni meli uvedomit, ze nemuzeme mluvit do vseho a vsech,nabizene podminky totiz pry nebyly nejlepsi, nakonec se to brzy dozvite
      Tady bych Seterlemu vy jimecne podekoval, ale musi prijit dalsi slibene kroky okterych se mluvi, ale zatim je nikdo neudelal.To je zaklad.