Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

Juniorka Slavie opět i s testovaným Šofranacem v základní sestavě porazila v ligovém zápase Příbram 3:2 brankami Bejbla, Proška a Salašoviče.

Slavia - Příbram 3:2 (1:1)
Branky:
 21. Bejbl, 65. Prošek, 85. Salašovič - 22. Barák, 50. Brandner

Slavia: Hrubeš - Smolák (69. Verner), Šofranac, Čepelák, Bejbl - Šimeček, Hrubý (82. Zákostelský), Bazal (59. Salašovič) - Prošek, Vondráček (53. Vyhnal), Peterka

Sestava Slavie hodně připomínala tu z úspěšné minulé sezóny, v záloze opět nastoupili Prošek, Bazal, Šimeček a Hrubý, vepředu Vondráček, v obraně Čepelák a v bráně Hrubeš. Na stoperu nastoupil opět testovaný Šofranac.

V úvodních minutách si oba týmy vypracovaly několik standardních situací v podobě rohových kopů, ve 14. minutě zaujal Krameš, když k němu na hranici vápna po centru doputoval balón, ale nikým nehlídán se zamotal a spadl na zem. Úvodní gól tak patřil Slavii, ve 22. minutě nejdříve přenechal za vápnem Šimeček balón za sebe na Bazala, jeho ránu vyrazil gólman na roh. Po něm se míč dostal k Bazalovi, ten ho skoro od brankové čáry poslal před bránu, kde si naběhli hned tři spoluhráči - do brány ho usměrnil Bejbl. Poté se mohlo parafrázovat klišé "Nedáš-dostaneš" na "Dáš-dostaneš", protože hned z protiútoku podběhl Hrubeš centr a do prázdné brány dorážel Barák. Hrubeš se vyznamenal o tři minuty později, když vyrážel nebezpečnou střelu ze standardky na roh. Slávistům někdy chyběla pohotovost a razance v zakončení, například když si v 28. Šimeček nesmyslně dlouho zpracovával míč ve vápně. Další dobrý zákrok vytáhnul Hrubeš ve 32. minutě při střele Stratila zpoza vápna.

Hosté měli dobrý vstup do druhé půle, nejdřív osamocený Brandner ve vápně z první napálil míč po pasu úplně mimo, v 50. minutě pak stoperská dvojice Šofranec a Čepelákem podskočila oblouček, kterým spoluhráč vyslal do samostatného úniku Brandnera a ten se tentokrát nemýlil. Hrubeš pokračoval v dobrých zákrocích, v 58. minutě skvěle vyrazil dvě střely z malého vápna. Slavia srovnala skóre v 65. minutě, Prošek využil souboje brankáře Štěpanovského se Smolákem, dostal se k míči a bez problémů zavěsil mezi tři tyče. Po střídání zraněného Smoláka se stáhnul Prošek na pravý kraj obrany a slávisté si vytvořili tlak, soupeř už příliš neopouštěl svou polovinu. Výjimkou byla situace ze 78. minuty, kdy Hrubeš vyrazil na roh hlavičku Kayamby na roh. Na druhé straně nejdřív nanečisto pálil nad břevno Salašovič, naostro pak opět minut později zvýšil krásnou střelou z dálky na konečných 3:2.

"Bylo to dramatické utkání, úvod zápasu patřil nám, vytvořili jsme si tři nebo čtyři gólové příležitosti, vstřelili jsme branku, ovšem vzápětí jsme lacině inkasovali. Posledních deset minut byl pak lepší soupeř. Ve druhém poločase se hodně zhoršil terén, byl problém kombinovat, vstoupili jsme do něj nervózně. Byli jsme trpěliví, ale z jedné brejkové situace jsme dostali branku, vytvořili jsme si další šance, soupeř také, podržel nás Karel Hrubeš. Příbram se hodně soustředila na defenzivní činnost, ale naštěstí se nám podařilo dát kontaktní gól a Salašovič pak přidal vítěznou branku nádhernou střelou," řekl trenér Daniel Šmejkal.

Komentáře (84)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Příbram 1:2 v 2. pol.

    ligas99     před 11 lety 19.09.2013 17:11 |  
    0 0

    Hrubeš, podběhnutý centr a gól, to musel mít pan Paska radost ...

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 1:2 v 2. pol.

      Alanor (admin)     před 11 lety 19.09.2013 17:59 |  
      0 0

      Na druhou stranu prý pak několik tutovek chytil. Uvidíme, co napíše jane.

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 1:2 v 2. pol.

        repan     před 11 lety 19.09.2013 18:44 |  
        0 0

        Měl tam dost pěkných zákroků a chytil pár tutovek. To nedošáhnutí na centr byla asi jediná chyba.

        • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 1:2 v 2. pol.

          ortevor     před 11 lety 19.09.2013 21:39 |  
          0 0

          gol byl jasne jeho, ale jinak nekolik dalsich vychytal, a jak tam vycapal behem par sekund zakonceni od uplne volneho hrace z penalty a i naslednou dorazku k tyci, to byly zazracny reflexy ala Vaniak s Ajaxem....takze za mne Hrubes navzdory te chybe, kdy nedosahl na centr, dobre (na ten centr by napr. Radek Cerny rozhodne nesel, a ja radsi golmana co chodi stahovat centry a pomaha obrane, nez se trast pri kazdem centru do vapna s golmanem prikovanym na lajne...)

  2. Re: Juniorka: Slavia - Příbram 1:2 v 2. pol.

    Nosorozec     před 11 lety 19.09.2013 17:12 |  
    0 0

    Hlavně sledovat, jak si vede Šofranac.

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

      quelhar (admin)     před 11 lety 19.09.2013 18:28 |  
      0 0

      To je - jak se zda - nejdulezitejsi otazka dnesniho dne :o)

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

      deadbeat     před 11 lety 19.09.2013 18:28 |  
      0 0

      A hrac cislo 22. Taky by me to zajimalo, resili jsme to uz pod predchozim clankem. Ze by dalsi hraci na testech? Nebo si Koubek vzal do acka svy kone z repre U19? Zahada.

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

        klimi     před 11 lety 19.09.2013 18:30 |  
        0 0

        Snažil jsem se porovnat fotky všech hráčů, 12ka mi nejvíc připomínala Ondru Herce, ale nevím, spíš tak jen z 30% :D
        22 vypadá jak Liška, ale opět, ruku do ohně za to nedám.

        • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

          repan     před 11 lety 19.09.2013 18:46 |  
          0 0

          22 je Liška určitě. A 12 je nejspíš opravdu Herc

          • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

            klimi     před 11 lety 19.09.2013 18:51 |  
            0 0

            Pravděpodobně tedy místo Proška a Vondrce, kteří šli dnes hrát za juniorku.

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 19.09.2013 19:16 |  
      0 0

      12 Herc, 22 Liška,na 100%. Ještě tam pak byli Veselý, Zámečník a Poběrežský. Možná i Duga, ale toho jsem na fotkách neviděl. Dneska ani nebyli na střídačce juniorky a potom všichni přišli, tak v 10 minutě. Naopak z áčka byli Šimeček, Bazal, Vondráček.

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

        (host)     před 11 lety 19.09.2013 21:24 |  
        0 0

        Smejkal rikal, ze v acku potrebovali vic hracu na nacvik nejakych situaci, takze proto je tam vzali a vlastne pak mel v juniorce jen čtyři hráče do pole na střídání. jane

        • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

          Fallen (přítel SN)     před 11 lety 20.09.2013 07:53 |  
          0 0

          Dobrá zpráva je, že něco nacvičovali

  3. Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 19.09.2013 18:37 |  
    0 0

    Sofranac prý moc nepřesvědčil, uvidíme...

  4. Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 19.09.2013 19:23 |  
    0 0

    Šofranac dnes hrál celkem slušně, hrál to na jistotu, moc nevymýšlel. Za mě OK, možná měl prsty ve druhém gólu Příbrami, ale bylo to tak na půl s Čepelákem. Je celkem rychlý, silný v soubojích, dobrá přihrávka (hlavně dlouhé míče). Ale nevím jestli by to stačilo na 1. ligu, určitě ne hned, možná až by se trochu otrkal, kdyby mu bylo o dva roky méně, tak bych ho určitě bral.
    Jinak dnes zápas plný nepřesností, mohl za to velice špatný terén. Čekal jsem víc od Šimečka a Hrubého, Bazal celkem dobrý. Opět nezklamal Prošek, ten je fakt sakra rychlý. Překvapil mě i Bejbl, taky hrál bez problémů a dost podporoval útok. Oproti minulému zápasu se mi nelíbil Smolák, hrál moc alibisticky. Hrubeš sice může za 1 gól, ale zase 4-5 tutovek pěkně chytil. Určitě by měl dostávat šance v áčku.

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

      judy     před 11 lety 19.09.2013 19:34 |  
      0 0

      Myslím a doufám že by mohl s Berkym až se vrátí domů udělat dobrou dvojku.

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 19.09.2013 19:38 |  
        0 0

        snad ano, předpoklady na to má.

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

      ortevor     před 11 lety 19.09.2013 21:45 |  
      0 0

      hodnoceni Hrubese sem psal v reakci na komentar vyse, snad jenom se vyjadrim k Sofranacovi, mne teda nepresvedcil, podle mne spatna rozehravka (neustale zpet na golmana, pripadne do strany na Cepelaka nebo nakop dopredu), pomalej, a ten druhej gol pribrami je podle mne jasne jeho, kdy na pulce spatne odhadl dlouhej nakop, podbehl ho, a Cepelak to uz za nej nestihl zachranit...
      mne Sofranac rozhodne nepresvedcil ze by byl lepsi nez Kolarik nebo Cepelak, vychazel mi dnes z nich lepsi Cepelak, takze bych ho poslal domu...

      Simecek nebyl moc ve hre, ale ukazuje kvalitu, mel by dostat sanci v acku...a tesim se na Proska, podle mne nejlepsi hrac juniorky aktualne, rychlej, spravne drzej, neboji se delat klicky ve vapne, oproti minulosti se mu i dari strelecky...podle mne aktualne lepsi jak Kores nebo Stepan a snad dostane sanci

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

        judy     před 11 lety 19.09.2013 21:49 |  
        0 0

        Třeba se dočká pod panem Koubkem...

        • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

          ortevor     před 11 lety 19.09.2013 22:23 |  
          0 0

          hlavne bych byl rad, kdyby dostal misto Zmrhala sanci Simecek, ale to sem nedockam :/

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

      PetCC     před 11 lety 20.09.2013 00:08 |  
      0 0

      To se divím, nečekal bych to. Dobrá zpráva.

  5. Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

    Khadgar     před 11 lety 19.09.2013 20:37 |  
    0 0

    Jak už koluje po Facebooku, proslov k hráčům trenér Koubek vymýšlet nemusel. Už byl napsán za něj :)))

    „Na žádnej ťukes nemáte, jste dřeváci, a proto taky hrajete spodek tabulky.“

    http://wickpick.sweb.cz/nyx/Koubek2.jpg

  6. Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

    subHuman     před 11 lety 19.09.2013 23:10 |  
    0 0

    Zapas jsem stihl certuzel az od 20. minuty.
    Nejvice se mi libil Hrubes, ktery predvedl nekolik vynikajicich zakroku.
    Sve si odehral Prosek, zejmena do doby, nez byl presunut na praveho beka...
    Sofranec bida, druhy gol Pribrami jednoznacne jeho, takovy kiks jsem hodne dlouho na zadne urovni nevidel... Do acka rozhodne nebrat. Na ligu to ted nevypada u nikoho, bohuzel. Obzvlast ne za soucasne situace.
    Prvni pulku jsme s Jane sedeli pod Paskou a Rosickym, nepral bych vam slyset Paskovo komentare na nase hrace... Nicmene v polocase se druzne bavil s "Jardou" v tamni restauraci, ve druhe puli jsem jej jiz nevidel.
    Zaludek se mi zvedl pri pohledu ke stolu, kde s "nasim" Pitakem sedel Vratislav Lokvenc...

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

      Borris     před 11 lety 20.09.2013 00:20 |  
      0 0

      ale mě by docela ty Paskovy komentáře zajímaly? Prozraď prosím.

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

      janko (přítel SN)     před 11 lety 20.09.2013 06:12 |  
      0 0

      hradecaci, ale jinak chapu

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

      ortevor     před 11 lety 20.09.2013 09:35 |  
      0 0

      souhlas se Sofranacem, jsem rad, ze to nekdo vidi podobne jako jsem to napsal vyse...rozehravka hruzostrasna, to podskoceni balonu pred druhym golem jak je vyslal do sola se taky jen tak nevidi...takovej o tridu az dve horsi Ante Aracic...

  7. Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

    judy     před 11 lety 20.09.2013 10:30 |  
    0 0

    Řebíček se ve Slavii při výběru trenéra Koubka konečně trefil...

    nevim ale myslím si že tohle je práce hlavně Šeterleho. Řebíček to pouze odkejvá

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

      quelhar (admin)     před 11 lety 20.09.2013 10:37 |  
      0 0

      I to je prijemna zmena oproti tomu, kdy Rebicek osobne vybiral Straku a Radu.

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

        judy     před 11 lety 20.09.2013 10:39 |  
        0 0

        To každopádně, ale mám obecně z pana Šeterleho dobrý pocit, škoda že nepřišel drobek dříve ...

        • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

          quelhar (admin)     před 11 lety 20.09.2013 10:43 |  
          0 0

          Ja z nej zatim dobry pocit moc nemam, dle meho se aktivne pricinil o odstreleni predchoziho trenera. A opravdu mi neprijde jako nahoda, ze za Petrouse klub nedokaze sehnat ani jednoho asi ze sedmi hracu, o ktere projevi zajem (Brabec, Hosek, Jarolim, Cerny, Bunjaku, Uyi, Sus), zatimco Koubek dostane tri hodiny po tiskovce do tymu Licku, ktery sam rika, ze v jeho rozhodovani hrala osoba trenera velkou roli.

          • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

            ortevor     před 11 lety 20.09.2013 10:47 |  
            0 0

            ja jsem docela zvedavy jak to bude s Petrousem dal...jestli bude pokracovat skutecne v SKS dal (coz by bylo docela paradoxni, pokud ho Seterle od acka vystipal, coz si myslim taky), pripadne jestli by se zase vratil k juniorce (imho by to urcite byla lepsi varianta nez Smejkal)

          • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

            mike-k (přítel SN)     před 11 lety 20.09.2013 10:52 |  
            0 0

            Takže je vlastně špatně, že Šetrle podržel Petrouše a nevyhodil ho hned po Teplicích, kdyby jsme ž tehdy měli Koubka, tak by třeba někdo z těch co si říkal přišel.

            A coby se dělo kdyby někdo z nich přišel?? Přišel by pak Lička?? Kterého já považuji za lepšího než kdokoliv z těch 7. (vyjma Brabce, kterého bych bral do obrany a jako rovnocenou posilu s Ličkou) Nenadávali bychom, že mi vezmeme (třeba) Jarolíma a necháme jít Ličku k .......

          • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

            judy     před 11 lety 20.09.2013 10:57 |  
            0 0

            Senica chtěla za starého Brabce dva relativne perspektivní hráče, Brabec by za rok skončil a co pak ? Jarolím to je uplně stejná písnička, Černého chápu prostě chce hrát v klidu protože ho potřebuje, jelikož dlouho nehrál. Uyi by k nám asi nešel z takové destinace asi jen pro to že byl výkonostně velice dobrý že ? Navíc si nemyslím že to byli zrovna posily vytipované panem Petroušem. Téměř vždy když přijde nový trenér se dají čekat ihned posily , je to jednoduché.. Ano budu vás trénovat ALE chci posílit tento a tento post a chci tyto jména protože je znám a vím co od nich čekat.

            • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

              quelhar (admin)     před 11 lety 20.09.2013 11:17 |  
              0 0

              Skoda, ze se tak nepristupovalo v lete i k Petrousovi...

              • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

                judy     před 11 lety 20.09.2013 11:20 |  
                0 0

                Asi se s panem Koubkem počítalo ale Petrouš zázračně začal vyhrávat a vedení mu muselo dát smlouvu.. bůh ví jak to asi skutečně je, možná radši nevědět.

        • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

          spino     před 11 lety 20.09.2013 10:45 |  
          0 0

          Goebbels sice rozumí fotbalu více, než pan Kusý, ale jeho činnost na poli marketingu a komunikace s fanoušky je skutečně žalostná. Hledání sponzorů také žádná sláva. Hlavně prosím neargumentujte, že přivedl oproti Kusému generálního sponzora - nepřivedl - zalátal jeho místo dvěma hlavními partnery.

          Jsem zvědav, jak si poradí s výročím Pepiho Bicana - schválně si to poté porovnejte s Kusého oslavami v ND.

          • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

            judy     před 11 lety 20.09.2013 10:52 |  
            0 0

            to je fakt. Pana Kusého bych tu videl i nadále velice rád ale spíše na nějake funkci managmentu komunikace,PR apod.. v tom byl asi opravdu dobrý

            • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

              spino     před 11 lety 20.09.2013 10:54 |  
              0 0

              Tak co se týče sportovní odbornosti, tam ho nemůžeme soudit, protože on měl především na jaře hodně svázané ruce a o všem rozhodoval Řebíček s Držmíškem. Nevím, co je pravdy na tom, že Kusý chtěl Radu odvolat už po Boleslavi a časem přivést Kozla...

              • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

                judy     před 11 lety 20.09.2013 10:58 |  
                0 0

                O tom se třeba dozvíme časem, až emoce vyprchají a někdo z nich se někde u piva prořekne...

                • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

                  naplavnik     před 11 lety 20.09.2013 11:14 |  
                  0 0

                  ať to bylo, jak bylo, či mohlo být, kozel ať získává ostruhy tam kde je, nyní je u týmu potřeba zkušený trenér, který bude mít u hráčů respekt, což si myslím, že jak zkušenosti tak i respekt koubek má... kozlíka šikulu tady vidím tak za 4-5 let, nyní by si u nás jen zkazil renomé...

                  jinak po zvážení všech pro a proti je v naší situaci asi koubek nejlepší možná varianta z těch dostupných, takže mu držím palce a již po několikáte za posledních x let doufám v lepší zítřky...

                  • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

                    judy     před 11 lety 20.09.2013 11:19 |  
                    0 0

                    s tím naprosto souhlasím. jen mám trošku strach, protože vždy když mám podobný pocit že bude už jen lépe se vždy stane ještě něco o mnoho horšího..

                    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

                      naplavnik     před 11 lety 20.09.2013 11:52 |  
                      0 0

                      zač tě bůh trestá, co... já jsem díkybohu obdařen tím, čemu se říká selektivní paměť, tedy většinou si pamatuju jen to příjemné, nepříjemné se někam vypaří... no, že bych na měl v předchozích 3-4 letech na slávii nějak přespříliš vzpomínek, to fakt nevím ;-)

          • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

            Barra     před 11 lety 20.09.2013 11:10 |  
            0 0

            Z rodinných důvodů jsem neměl poslední dobu ani chuť ani čas se tady ozývat, teď ale to ve mně vře.

            Spino, jsi psychický labilní člověk, který má poslední dobu zapotřebí opakovaně používat osobnosti ze Třetí Říše a hrůzy největšího masakru dějin, když mluvíš o fotbale a o Slavii.

            Stydím se za to, že Slavisté musí mezi sebou takovou osobu jako ty trpět. Jdi si raději zahrát tvojí oblíbenou prdelačku před domem, to ti bude slušet lépe.

            • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

              spino     před 11 lety 20.09.2013 11:14 |  
              0 0

              Já už se bojím něco napsat, abyste se nenaštval. :(

              Mimochodem přirovnání Šeterleho ke Goebbelsovi vymyslel Jiří Lála a já si myslím, že to vzhledem k jeho nekonečným lžím, demagogii a alibismu sedne jako prdel na hrnec.

              • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

                Euforak (přítel SN)     před 11 lety 20.09.2013 11:41 |  
                0 0

                Ty žalude, vypadni odtud... Seš hroznej kašpar a je mi z Tebe zle...

              • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

                Edwardtheiron     před 11 lety 20.09.2013 19:18 |  
                0 0

                Ty jsi stejný hovado, jako ten blb, kterého cituješ! Ovšem to nepíšu nic nového, to už tady všichni vědí.

            • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

              Kornovo     před 11 lety 20.09.2013 13:46 |  
              0 0

              vy jste komedianti ogari

            • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

              bongor     před 11 lety 20.09.2013 17:36 |  
              0 0

              Abych se přiznal,ani já i při své velké toleranci,nejsem ze spina nijak nadšen.Ale třeba se příteli barro může vybarvit do světlejšího odstínu až vyroste z té potvory puberty.

              • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

                Barra     před 11 lety 20.09.2013 23:31 |  
                0 0

                Dobrý večer Bongore. I já si o sobě myslím, že jsem velmi tolerantní a že respektuji názory jiných. Už jsem si zvyknul na to, že Spinosaurus má jen zapotřebí jiné urážet, vymýšlet si kauzy, dávat prostor své bujné fantazií. Neberu mu to, na takové kraviny kdy dvojitý agent Spino, jak si sám sobě říká, se snaží rozplést konspirační teorie, nemám zapotřebí ani reagovat.

                V okamžiku ale kdy student Jan Vocel jako v posledních týdnech v souvislosti se Slavii a lidmi ji blízkých mluví v paralelách s vyvražděním židovské rodiny, jmenuje zapálení vesnic, SS, Hitlerovi a kde podle něho mezi těmi věci není rozdíl – a teď místo jména Šeterlého už ve svých příspěvcích mluví jen o Goebbelsevi, tak se proti tomu budu stavět, i když s tím nic nezměním. Oslovovat Šeterlého, ať už je jaký je, jménem jednoho z nejvyšších nacistických představitelů a válečných zločinců všech dob je ukázka prvotřídního hnusu.

                Spino se narodil po roce 1989, o reálném životě v dobách totality a nesvobody nemá ani tušení, natož o hrůzách války, které zná jen ze svých oblíbených filmů. A to ani nevadí, stejně jako Spino je na tom velká řada zdejších uživatelů (a Pán Bůh ví, jak rád bych také ještě patřil mezi tuto mladou generaci, která má celý život před sebou). Na rozdíl od Spina ostatní uživatele jeho generace ale používají svůj zdravý rozum a nemají zapotřebí se zesměšňovat. Pochybuji, že by se v případě Jana Vocela jednalo o pubertu, na to už je dost starý, pochybuji také, že by z toho jednou vyrostl. A z takových zaslepených a nenávistných fanatiků mám celkem husí kůži.

                • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

                  Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 14:06 |  
                  0 0

                  Já mám u tohodle člověka jen obavy kam se mu jednou povede dostat. Jako student politologie se nejspíš chce uplatnit ve státní správě a bohužel tam velkou konkurenci mít nebude, protože tam se nikdo kdo má na to být úspěšný nežene. Ostatně mě vůbec děsí, že takovejhle člověk vůbec na té škole úspěšně studuje...

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

      judy     před 11 lety 20.09.2013 11:03 |  
      0 0

      Skoro to někdy vypadá že kouřej Šalvjej a pod drogama pak píšou ty krásné a pravdivé články... někdy je mi jich líto ale spíše je to k pousmání, to víte senzace a PECKY se nenapíšou jen tak...

  8. Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

    Tugarin     před 11 lety 20.09.2013 14:12 |  
    0 0

    Mě hodně vytočil Šeterle těmi výroky, jak to vlastně dělal dobře. Sděleníá, že v Plzni jsme vyhráli, tak proč by se mělo posilovat, za stavu, když odešli dva hráči základní sestavy - a to Vošahlík a Hubáček, za které nepřišel ani náznak posily, mi zavání těžkou demagogií.
    To, že chtěl vlastního trenéra tak to chápu, ale pohřbít kvůli tomu část sezóny, mi přijde klasický bafuňářský postup. Navíc jeho vyjádření k posilám, kdy dovodil, že vlastně to bylo skvělé, mi přijde už za hranou. A to zejména za situace, kdy se jeho výroky o dost rozcházejí. rajnocha se pokoušel ulovit Petrouš ze zoufalství sám. Jarolím byl od počátku jen jako křoví, tj. má kde trénovat a slavia se tváří, že někoho testuje. Proč se sem tahali ti zahraniční, a kdo je vysypal z rukávu, se může jen domýšlet. A vůči Milanu Černému to považuje za sprosté a rovněž si dovolím vůbec pochybovat, že mu byla nějaká smysluplná smlouva nabídnuta.

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

      judy     před 11 lety 20.09.2013 15:20 |  
      0 0

      Pán je z bulváru ? Přesně tato negace nás dovede ještě hlouběji.

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

        Markus     před 11 lety 20.09.2013 16:13 |  
        0 0

        Jaká negace? Tohle jsou už jasná fakta, pro nějakou negaci není prostor.

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

        Edwardtheiron     před 11 lety 20.09.2013 19:17 |  
        0 0

        Co to kecáš za blbosti o bulváru a o negaci??? To jsou naprosto přesně popsaná fakta, ty bulváre jeden. Příště si buď rozmysli, co píšeš, nebo se rovnou podepisuj jako Šeterle, ale nedělej ze sebe blbce psaním hovadin!

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

      spino     před 11 lety 20.09.2013 15:55 |  
      0 0

      Goebbels takhle lže prakticky nonstop od svého příchodu.

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

      Kornovo     před 11 lety 20.09.2013 16:33 |  
      0 0

      nevim kde se tu bere tolik priznivy nazor na setrleho,zatim nic nepredved a sezona je prakticky v troskach.dostali jsme 7 doma a on dela jakoby nic,nevim no

  9. Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

    Markus     před 11 lety 20.09.2013 14:32 |  
    0 0

    Ahoj Spino, to tvé volání po Babišovi není taková utopie jak jsem si myslel. Ve fotbalovém prostředí bude asi vidět více a v regionu slavný fotbalový klub s historií plnou ušlechtilých myšlenek vypadá jako volba číslo jedna. Osobně z toho panáčka dvakrát nadšený nejsem, ale pokud by Slavii taková budoucnost čekala, asi by to byla dobrá zpráva, spoustu věcí by nejspíše skutečně dal dopořádku.

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

      spino     před 11 lety 20.09.2013 15:56 |  
      0 0

      Huráááááááááááá!!!


      Žije, žije duch slovanský, bude žít na věky!

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

      naplavnik     před 11 lety 20.09.2013 16:11 |  
      0 0

      nevím proč by to dělal, ale z tohodle panáčka bych já nadšený klidně byl, protože na co šáhl, to mu vyšlo, včetně politického hnutí ANO

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

        lassiter     před 11 lety 20.09.2013 16:19 |  
        0 0

        skoro brzo na hodnocení ne?

        • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

          naplavnik     před 11 lety 20.09.2013 16:51 |  
          0 0

          pokud to někdo z nich fatálně nezvoře, tak tam budou...

          • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

            bongor     před 11 lety 20.09.2013 17:41 |  
            0 0

            jako to teď zvoral Okamura tím,že přibral Bártu.To je chyba,jako vzít si do mančaftu Fenina.Rázem mu přestaly stoupat preference.

            • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

              Markus     před 11 lety 20.09.2013 19:01 |  
              0 0

              Bárta je celkem unikát. Nedostatek sebereflexe (nebojí se rizika ani nebere ohledy na ostatní - včetně varování) a štěstí v obchodu mu přineslo úspěch, v politice fungují věci jinak a nohy židle mu v ní postupně podřezali jeho "obchodní partneři". Považuji ho za špatného a nevhodného vůdce politické strany co se odvolává na demokracii. Na druhou stranu, jeho řídící schopnosti jsou excelentní, ten člověk by nejspíše velmi dobře zvládal vysokou funkci ve státní správě (nemyslím to ironicky a dokonce ho ani nespojuji s velkou korupcí, bral bych ho jako šéfa nějakého velkého státního podniku).

              • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

                quelhar (admin)     před 11 lety 20.09.2013 19:23 |  
                0 0

                A tim bych ukoncil dnesni politicke okenko, at nemusime zase mazat...

                • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

                  naplavnik     před 11 lety 20.09.2013 22:02 |  
                  0 0

                  hm, a já myslel, že se jedná o statistické, resp. prognostické okénko... mea culpa...

              • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

                bongor     před 11 lety 20.09.2013 23:21 |  
                0 0

                On pokud vím velel bezpečnostní agentuře.Tam se kapsoval na extremně nízkých mzdách různých ochranek,vrátných a hlídačů,kde
                není zvláštností plat 42-Kč na hodinu.Mně je protivnej už svým hlasem,mluví jako eunuch.

  10. Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

    judy     před 11 lety 20.09.2013 15:59 |  
    0 0

    posloucháte teď někdo pana Lička co říká o našem managmentu ? ve Studiu fotlab extra na čt4 ..

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

      spino     před 11 lety 20.09.2013 16:01 |  
      0 0

      Názory takového zločince je to poslední, co mě zajímá.

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

        judy     před 11 lety 20.09.2013 16:11 |  
        0 0

        Pana Ličku bohužel neznám, takže nemohu nic napsat..

        • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

          spino     před 11 lety 20.09.2013 16:19 |  
          0 0

          Tak se zeptejte nějakého fanouška Baníku.

          • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

            judy     před 11 lety 20.09.2013 16:29 |  
            0 0

            Bohužel kolem sebe žádného nemám a Ostrava i celé Slezko je celkem daleko.

    • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

      ortevor     před 11 lety 20.09.2013 16:51 |  
      0 0

      nevim co o nas rika Licka, ale jeho nazory bych bral s velikou rezervou, protoze jestli je u nas zabou na prameni Drzmisek, tak v Baniku tou zabou na prameni byl Werner a dokazal to tam luxusne rozlozit...takze jenom doufam, ze si timhle ze o nas ted mluvi nebo ze u nas ma ted syna nerika o budouci angazma u nas :/
      nevimproc ma v mediich gloriolu experta, pritom je to stejnej pripad pseudoexperta jako Csaplar, Pulpit a dalsi...to bychom spadli jeste hloubeji do bahna

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

        jarodo57     před 11 lety 20.09.2013 17:33 |  
        0 0

        To samé si myslím o něm i já.Kecal

        • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

          bongor     před 11 lety 20.09.2013 17:43 |  
          0 0

          Myslíč ten pán z Prodanky?

          • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

            jarodo57     před 11 lety 20.09.2013 18:01 |  
            0 0

            ano.

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

        jarodo57     před 11 lety 20.09.2013 19:01 |  
        0 0

        V našem státě je nejdůležitější měřítko právě to kecání. Ten kdo hodně mluví je nejvíc hodnocený. Lička st. patří mezi ně ,ale všechno to dělají média,protože nejsou schopna rozpoznat kdo jenom blafe a v praxi nic nedokáže a to proto ,že oni jsou jedno a to samé.

        • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

          jarodo57     před 11 lety 20.09.2013 19:13 |  
          0 0

          Ještě dodám k jeho synovi. Myslím si, že je to mnoho povyku pro nic. Já jsem v jeho podání fotbalu nikdy neviděl nic nadprůměrného. Nemyslím si , že to bude až tak velká posila.Nedělal bych z toho takovou bublinu.Důležitější pro nás teď je jak přijmou fotbalovou filozofii pana Koubka naši stávající hráči.Některým to asi bude dělat problém(Kisel a jeho klika )a v tom vidím velký problém.

      • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

        judy     před 11 lety 20.09.2013 19:10 |  
        0 0

        Povídal něco ve smyslu že byl naprosto překvapený nad výbornou a rychlou prací našeho managmentu jmenoval Držmíška, Šeterleho, Řebíčka nad velmi rychlím a dobrým jednáním ohledně jeho syna u nás ...

        • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

          bongor     před 11 lety 20.09.2013 23:22 |  
          0 0

          Tak to byla výjímka,potvrzující pravidlo.

        • Re: Juniorka: Slavia - Příbram 3:2

          Markus     před 11 lety 21.09.2013 07:06 |  
          0 0

          Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají ...