Fortuna liga

Bohemians - Slavia 0:1

V asi nejdůležitějším zápase dosavadního průběhu sezóny porazila Slavia v Ďolíčku domácí Bohemians 1905 1:0 brankou Necida, Slavia tak má nyní před Bohemians tříbodový náskok a navíc lepší vzájemné zápasy.

Bohemians - Slavia 0:1 (0:1)
Branka:
 16. Necid 

Slavia: Černý - Nitrianský (85. Dobrotka), Škoda, Smejkal, Dostál - Juhar, Gecov, Hrubý, Zmrhal (62. Lička) - Necid, Vošahlík (48. Piták)

Trenér Alex Pastoor měl k dispozici uzdravené Pitáka, Ličku a Dobrotku, všichni tři ale byli jen na lavičce náhradníků. Nevese nahradil na levém beku Dostál, napravo tak hrál opět Nitrianský. Slavia před zápasem avizovala, že bude hrát v rozestavení 4-4-2 s útočníky Vošahlíkem a Necidem, levého záložníka hrál Zmrhal. A Vošahlík se na hrotu útoku hned po čtyřech minutách dostal do šance, zjevil se za obranou, ale nedokázal si míč zpracovat ani zakončit a dokumentoval tak stav, ve kterém se na jaře nachází ofenziva sešívaných. Ve 13. minutě střílel zpoza vápna Necid po sklepnutí Vošahlíka, prudkou střelu však nedokázal namířit mezi tři tyče. Napotřetí to už ale vyšlo, Zmrhal rozjel akci přihrávkou na Vošahlíka, ten našel přihrávkou ve vápně trestuhodně osamoceného Necid, který dal zavzpomínat na roky, kdy dával branky pravidelně - 0:1! Domácí si první vážnější šanci připravili po 22 minutách, dlouhý nákop ale naštěstí Bartek nezpracoval. Po půlhodině hry se slávisté hodně zatáhli a nechali hrát hráče Bohemians, v 35. minutě střílel z dálky Hora, Černý jeho skákavou střelu lapil. Na druhé straně stejně dopadl Juhar v souboji s Havránkem. V závěru první půle se tlak domácích stupňoval, do vápna Slavie přiletělo několik nebezpečných centrů, zakončit se však klokanům nepodařilo a slávisté tak šli do kabin s jednobrankovým vedením.

Hned na začátku druhé půle musel odstoupit s poraněnými zády Vošahlík, nahradil jej na hřišti Piták. Slávisté se v kabině nijak nepoučili z vývoje v závěru první půle a od začátku byli pod výrazným tlakem domácích. Horův centr naštěstí sebral Černý a ani další šance v úvodních minutách druhé půle neznamenaly nebezpečí pro branku Slavie. Během prvních 15 minut druhého poločasu si hráči Bohemians dokázali vytvořit snad šest nebezpečně vypadajících závarů, které sice nevedly k přímému ohrožení branky, ale to vyloženě viselo ve vzduchu. Trenér Pastoor na to reagoval stažením Zmrhala a na hřiště poslal místo něj Ličku. Ani poté se však obraz hry nezměnil. V 76. minutě střílel nebezpečně po akci Lietavy střídající Kuklys, naštěstí branku Černého těsně minul. To byla první opravdu velmi nebezpečná šance domácích v zápase. Ze hry Slavie vyloženě bolely oči, přesto se tříbodový zisk blížil, protože klokani byli ve hře dopředu nepřesní. Pět minut před koncem zápasu asistent sudího přehlédl skoro metrový ofsajd Lietavy, ten však naštěstí stejně nedokázal zakončit. Ve druhé minutě nastavení běželi tři slávisté do brejku na jediného bránícího hráče, Juhar však udělal to nejhorší, co mohl, nevystřelil, nepřihrál, ani nepošetřil čas a ztratil míč. Naštěstí to znamenalo jen následnou žlutou kartu pro Hrubého a ne nic horšího. Slávisté si připsali velice cenné tři body, ustrašený výkon ve druhé půli je však velkým varováním do dalších zápasů.

Komentáře (217)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Bohemians - Slavia před zápasem

    Alanor (admin)     před 10 lety 27.04.2014 19:50 |  
    0 0

    Sestavou jsem zklamán, svůj předzápasový tip 1:1 ale nechávám. Doufám, že naši budou hrát, jako kdyby hořelo hřiště! Jen aby od něj nechytla naše obrana. :))

    • Re: Bohemians - Slavia před zápasem

      Mike     před 10 lety 27.04.2014 19:55 |  
      0 0

      Já budu asi za blázna, ale vyhrajeme 3-1. Jednou už přece musíme vyhrát a dát více gólů než dva.Po včerejším zaváhání Olomouce a jejímu dost děsivému losu by ale i remíza byla solidní.

    • Re: Bohemians - Slavia před zápasem

      Nosorozec     před 10 lety 27.04.2014 19:55 |  
      0 0

      Já dal v tipovačce výhru 2:1. Dnes musej bojovat a vyhrát!

      • Re: Bohemians - Slavia před zápasem

        Kornovo     před 10 lety 27.04.2014 20:05 |  
        0 0

        2:0 pro nas

  2. Re: Bohemians - Slavia před zápasem

    zeleznik2     před 10 lety 27.04.2014 19:56 |  
    0 0

    Tak jsem netrefil jen Černého v bráně jinak sestava očekávaná. Na lavičce: Čontofalský, Dobrotka, Prošek, Červenka, Čonka, Piták, Lička. Já si tipnu 0:1 gól Škoda, Juhar nebo Necid.

  3. Re: Bohemians - Slavia před zápasem

    Edwardtheiron     před 10 lety 27.04.2014 20:04 |  
    0 0

    Tenhle zápas určitě ještě nerozhodne o sestupu, ale pokud nás budou i dnes řezat rozhodčí, bude naprosto jasno, že se zbylé zápasy nemusí hrát, protože Vyšší moc už náš osud zpečetila.
    Sestava se mi nelíbí, ale počítám, že se tak do dvaceti minut někdo zraní a do poločasu se to prostřídá. :-) A jelikož osud rád laškuje, tak vyhrajeme a vítězný gól dá buď Zmrhal nebo Nitrianský. :-D

  4. Re: Bohemians - Slavia před zápasem

    Kornovo     před 10 lety 27.04.2014 20:10 |  
    0 0

    nejake funkcni odkazy na utkani?

  5. Re: Bohemians - Slavia před zápasem

    Viking     před 10 lety 27.04.2014 20:18 |  
    0 0

    Chytá Černý, nečekám zázraky.

    • Re: Bohemians - Slavia před zápasem

      kleofas     před 10 lety 27.04.2014 23:17 |  
      0 0

      Zachytal...

  6. Re: Bohemians - Slavia před zápasem

    zeleznik2     před 10 lety 27.04.2014 20:20 |  
    0 0

    Další spalovač, Vošahlík nedokázal ve vápně ani vystřelit, hrůza, hrůza

  7. Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Edwardtheiron     před 10 lety 27.04.2014 20:32 |  
    0 0

    YESSSS !!!!!

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

      vojta     před 10 lety 27.04.2014 20:33 |  
      0 0

      a dokonce z pekny kombinacni akce, ja ziram :)

  8. Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 1. pol.

    bhcak     před 10 lety 27.04.2014 20:34 |  
    0 0

    Ta kolmice Jardy Zmrhala...a pal že neumí :D

  9. Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 1. pol.

    zeleznik2     před 10 lety 27.04.2014 20:35 |  
    0 0

    Gol konečně Necka prolomil střelecké prokletí...

  10. Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 1. pol.

    zeleznik2     před 10 lety 27.04.2014 20:38 |  
    0 0

    Po třech zápasech a téměř 315 minut jsme dokázali vsítit branku. Naposledy v Boleslavi 59 minutě Juhar.

  11. Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 1. pol.

    zeleznik2     před 10 lety 27.04.2014 20:39 |  
    0 0

    A už zase ty chyby v obraně, koledujeme si, kraje zatím hoří.

  12. Re: Bohemians - Slavia 0:1 po 1. pol.

    spino     před 10 lety 27.04.2014 21:05 |  
    0 0

    Panebože, zavřete už někam toho Pastoora. Proč nepresujeme? Proč jsme tak zatažený? Jestli prohrajeme, tak kvůli téhle stupidní taktice.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1 po 1. pol.

      Emes     před 10 lety 27.04.2014 21:08 |  
      0 0

      Sem přemýšlel jestli on se Pastoor dneska nekoukal na Liverpool - Chelsea :-P

  13. Re: Bohemians - Slavia 0:1 po 1. pol.

    Edwardtheiron     před 10 lety 27.04.2014 21:07 |  
    0 0

    Nechci malovat Mikuláše na zeď a pochopitelně si dovedu představit mnohem lepší výkon, ale dneska se mi to celkem líbí. Je tam vidět bojovnost, napadání i snaha jít dopředu. Po gólu tradičně polevili a obrana začala být víc průchozí, ale zatím se to daří ustát, tak hlavně aby to vydrželo.

  14. Re: Bohemians - Slavia 0:1 po 1. pol.

    Dresco     před 10 lety 27.04.2014 21:11 |  
    0 0

    Zatim ok, kvalita fotbalu me nezajima, hlavne body. Skoda, ze se lepe nevyuzila ta sance, jak Juhar strilel, tam byli na druhe strane dva volni. Sice je fajn, ze umi dobre vystrelit, ale taky by mu mohli rict, ze neni zakazano v uzemi 30 metru od brany i prihravat. Obzvlast uplne volnym spoluhracum...

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1 po 1. pol.

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2014 21:17 |  
      0 0

      Tak sis taky určitě všimnul, že mezi Juharem a Neckou tam byli minimálně 2 obránci ve výhodných defenzivních pozicích, kteří by tu přihrávku 100% zastavili, nebo alespoň nenechali Necida zpracovat, což by musel, aby to Juhar přes ty obránce dostal...

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1 po 1. pol.

        Dresco     před 10 lety 27.04.2014 21:22 |  
        0 0

        Nekde na vapne tam byl jeste jeden hrac, nejspis Vosahlik a ten tam byl uplne sam a na nej by to rozhodne proslo.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1 po 1. pol.

          Fallen (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2014 21:25 |  
          0 0

          Ten byl přece stejným směrem, akorát ještě za Neckou

  15. Re: Bohemians - Slavia 0:1 po 1. pol.

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2014 21:24 |  
    0 0

    Co to tam ten Smejkal dělá?

  16. Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

    Pepino44     před 10 lety 27.04.2014 21:32 |  
    0 0

    Nechápu,proč jsme pořád tak zalezlí vzadu. Necháváme Bohemku hrát a to je špatné. Něco ce může ujmout a je zle.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

      Gemplus     před 10 lety 27.04.2014 21:36 |  
      0 0

      Přesně tak, tohle je čekání na průser!

  17. Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

    Edwardtheiron     před 10 lety 27.04.2014 21:37 |  
    0 0

    Tohle nedopadne dobře! Úplně jsme přestali hrát a představa, že to ubráníme bez gólu je dost iluzorní.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2014 21:43 |  
      0 0

      Už se to trochu lepší

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

        Edwardtheiron     před 10 lety 27.04.2014 21:45 |  
        0 0

        Tedy opravdu jen trochu...

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

          Fallen (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2014 21:47 |  
          0 0

          Spíš mě teď děsí, jak Neckovi dochází šťáva a Lička je strašně, ale uplně strašně, pomalej.

          • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

            Edwardtheiron     před 10 lety 27.04.2014 21:52 |  
            0 0

            Neckovi došla šťáva po čtvrthodině v Olomouci a od té doby ji nemá. Ale jak se mi docela líbila snaha z první půle, tak teď je to děs.

  18. Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

    Emes     před 10 lety 27.04.2014 21:44 |  
    0 0

    Takhle dřív či pozdějc fakt dostanem..

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

      patras     před 10 lety 27.04.2014 21:51 |  
      0 0

      já to už nedavám, fakt ne. My si koledujem, až to není pěknýýýýý

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

        Emes     před 10 lety 27.04.2014 21:53 |  
        0 0

        Lička s Pitákem sou hrozně pomalý, měl by tam ještě plknout Proška.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

        Falk     před 10 lety 27.04.2014 21:53 |  
        0 0

        Dnes to zvládneme,Bohemka je bezzubá

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

          Falk     před 10 lety 27.04.2014 21:56 |  
          0 0

          Fotbal z naši strany velmi špatný ,ale musíme to ubránit

          • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

            Emes     před 10 lety 27.04.2014 21:58 |  
            0 0

            Jestli dneska nedostanu infarkt tak snad už nikdy.

  19. Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

    Edwardtheiron     před 10 lety 27.04.2014 22:00 |  
    0 0

    Takže je to naprosto jasný, v lize o nás nestojí! Dva ofsajdy, které nebyly nám pískly, teď metrový Lietavovi ne. Bohemka měla dva rohy, které nebyly a počítám, že ještě něco Příhoda a spol. vymyslí.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

      postovni (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2014 22:13 |  
      0 0

      Lietavův ofsajd byl jasnej ale ty naše taky byly. Nesmíš věřit hlenovi, ten je úplně mimo.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

        Edwardtheiron     před 10 lety 27.04.2014 22:21 |  
        0 0

        Tak to teda určitě NE! Ten první, o kterém tvrdil, že ho rozhodčí pustil, ale nebyla to pravda, nebyl sice těsně, ale nebyl. Ten druhý, kdy mohl jít Necka do jasné šance nebyl skoro o půl metru.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

          postovni (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2014 22:25 |  
          0 0

          Kdyby ty situace byly na druhý straně, budeš mluvit jinak. Jediný, co hlenovi věřím, je že by pomohlo video. Dneska nás rozhodčí rozhodně neřezali. Zas je třeba bejt soudnej.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

          postovni (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2014 22:25 |  
          0 0

          Kdyby ty situace byly na druhý straně, budeš mluvit jinak. Jediný, co hlenovi věřím, je že by pomohlo video. Dneska nás rozhodčí rozhodně neřezali. Zas je třeba bejt soudnej.

          • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

            Edwardtheiron     před 10 lety 27.04.2014 22:33 |  
            0 0

            Já nevím, jestli jsi viděl záběry s tou ofsajdovou lajnou, kde to bylo vidět úplně jasně. Zřejmě ne a pak nemá smysl ti něco vysvětlovat.

            • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

              postovni (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2014 22:39 |  
              0 0

              Viděl, ale desekrát jsem si to nepouštěl. Rozhodně to nebylo něco, co bych rozhodčím vyčítal.

              • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

                Edwardtheiron     před 10 lety 27.04.2014 22:44 |  
                0 0

                Tak to já bych jim to samozřejmě vyčítal, protože minimálně ten druhý byl prostě nesmyslný a mohla z něj být jasná šance. Na druhé straně zase byla šance z evidentního ofsajdu. Já zkrátka nechápu, proč se rozhodčí pletou vždy jen v náš neprospěch...

            • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

              postovni (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2014 22:40 |  
              0 0

              Pro upřesnění ten Lietavův neodpískanej ofsajd bych jim samozřejmě vyčítal.

  20. Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

    Edwardtheiron     před 10 lety 27.04.2014 22:04 |  
    0 0

    Pane bože, Juharrrrrr!!!

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

      Khadgar     před 10 lety 27.04.2014 22:05 |  
      0 0

      Jestli tu ještě měl nějaké obhájce, tak po tomhle už snad nemá. Tam by nahrál i věčný sólista Robben.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

        Edwardtheiron     před 10 lety 27.04.2014 22:06 |  
        0 0

        Já jsem jeho obhájce, ale za tohle bych ho profackoval!

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

          bongor     před 10 lety 27.04.2014 22:54 |  
          0 0

          Já to samý,dneska ale mu rozhodně nepoděkuju.Ono teda mimo Černýho,Škodu a Hrubýho taky není komu.Druhá půle děs a běs.
          Lička a Karlos to je mizerie,Karlos asi dost přibral.

          • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

            bongor     před 10 lety 27.04.2014 22:55 |  
            0 0

            Jo zapomněl jsem Geciho,alespoň první poločas byl dobrej.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

        postovni (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2014 22:11 |  
        0 0

        za tohle bych mu za jiny situace dal pokutu.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

          Nosorozec     před 10 lety 27.04.2014 23:18 |  
          0 0

          trénovat nás ještě Petr Rada, tak by mu za to dal ceres

          • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

            jarodo57     před 10 lety 28.04.2014 16:22 |  
            0 0

            Já bych ho z jeho výplaty nechal dát odstřelit.

  21. Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

    Gemplus     před 10 lety 27.04.2014 22:05 |  
    0 0

    Juhar je opravdu kretén. Tohle není fotbalista ani na divizi. Jediné co umí alespoň trochu je běhat. To je tak vše!!

  22. Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2014 22:05 |  
    0 0

    3 na jednoho a co to kopyto udělá? WTF

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

      eomer (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2014 22:06 |  
      0 0

      Juhara uškrtit, ale zaplať Bůh je to tam !!

  23. Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

    vojta     před 10 lety 27.04.2014 22:05 |  
    0 0

    juhare juhare, co to sakra bylo na konci?

  24. Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

    Merlinus (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2014 22:06 |  
    0 0

    Hrozný výkon. Druhý poločas to byla naprostá tragédie. Ale tři body jsou tři body.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

      Kactus     před 10 lety 27.04.2014 22:07 |  
      0 0

      no, 65min hrajeme v deseti - Zmrhal jakoby nebyl - tak docela dobry :)
      fuj ty nervy

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

        Pepino44     před 10 lety 27.04.2014 22:22 |  
        0 0

        Tak ne,že by Zmrhal zahrál excelentně,ale zapomínáš na krásnou kolmici ,ze které byla nahrávka na Necidův gol

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

        bongor     před 10 lety 27.04.2014 22:59 |  
        0 0

        Já jsem nečet sestavu a celej první poločas jsem si říkal no vida
        Zmrhal nehraje a hned to jde o něco líp.A najednou v tý nastavený minutě se mi tam vyloup s míčem.Neuvěřitelný kouzelník,to by se taky mělo cenit,ne mu nadávat.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

          bongor     před 10 lety 27.04.2014 23:02 |  
          0 0

          Ta kolmice,tam mi uniklo,že jí dal zrovna Zmrhal,ani bych tomu totiž neuvěřil.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

      Pepino44     před 10 lety 27.04.2014 22:11 |  
      0 0

      Máš pravdu,tři body jsou dobré, ale abych řekl pravdu,tak se za ně stydím.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

        Betynka58     před 10 lety 27.04.2014 22:43 |  
        0 0

        Já tedy rozhodně ne. V tomhle dávám Pastoorovi za pravdu, že v naší situaci není důležitá hra, ale body. Ještěže má Bohemka stejná kopyta jako Slavie.

  25. Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

    opicemag     před 10 lety 27.04.2014 22:06 |  
    0 0

    Juhar...

  26. Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

    Emes     před 10 lety 27.04.2014 22:09 |  
    0 0

    twl 29 % držení míče aahahaha

  27. Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

    Edwardtheiron     před 10 lety 27.04.2014 22:09 |  
    0 0

    Ale jinak super, už jsme dvanáctí... :-)

  28. Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

    Barra     před 10 lety 27.04.2014 22:09 |  
    0 0

    Zlate 3 body, to je tak asi vse.

  29. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    spino     před 10 lety 27.04.2014 22:10 |  
    0 0

    Pastoore, ty jseš břídil! 29% držení míče proti Bohemce!!! Máme z prdele kliku, styď se!

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      Matlafous     před 10 lety 27.04.2014 22:55 |  
      0 0

      Omyj si přirození vlažnou vodou.

  30. Počet bodů

    Mike     před 10 lety 27.04.2014 22:10 |  
    0 0

    Můj názor po tomto zápasu- fotbal je nespravedlivý, protože po těchtp hrozných výkonech máme relativně dost bodů.

    • Re: Počet bodů

      Falk     před 10 lety 27.04.2014 22:16 |  
      0 0

      O fotbale z naši strany se mluvit nedá,ale důležité tři body,Slavie navždy!!!Dobrá řeč od Novotného

      • Re: Počet bodů

        Looky     před 10 lety 27.04.2014 22:35 |  
        0 0

        Co přesně říkal?

        • Re: Počet bodů

          Konraad     před 10 lety 28.04.2014 08:20 |  
          0 0

          Souhlasil se Šetrlem. Zvou si tam o půlích kokoty.

  31. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2014 22:13 |  
    0 0

    Já tomu snad ani nevěřim, že máme za tohle 3 body. Aneb když hrajem na 3 máme 0 bodů a když na 0 máme 3.

  32. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    ortevor     před 10 lety 27.04.2014 22:13 |  
    0 0

    drzeni mice ve druhem polocase 16%..takhle malo jsem snad u SKS nikdy nezazil ...a to cekani na pulce a neustaly odkopy byla fakt hruza, stejne jako Juhar na konci :/
    vybojovany 3 body, ale jinak des bes...

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      zeleznik2     před 10 lety 27.04.2014 22:16 |  
      0 0

      souhlas, naštěstí jsme to urvali...

  33. Re: Bohemians - Slavia 0:1 v 2. pol.

    zeleznik2     před 10 lety 27.04.2014 22:15 |  
    0 0

    Opravdu jsem asi jasnovidec, výsledek 0:1 naprosto přesně, škoda, že jsem nevsadil. Důležité tři body v boji o záchranu, teď potvrdit proti Příbrami. Jinak fotbal žádná krása, nesouhlasím s pozápasovým hodnocením Alexe. V první půli jsme určitě nebyli lepší, v úvodu ano, Vošahlík a Necid měli šance, třetí šanci Necid využil, ale poté Bohemka hru vyrovnala a dostala nás pod tlak, hlavně našimi chybami v obraně. Černý opět tragický, nedokáže pořádně vyběhnout a ani ve výkopech taky zrovna není silný. Ještě horší byl Zmrhal krom té přihrávky na gól naprosto tragický, zklamal Juhar to co předvedl na konci, kdy jdou tři hráči na jednoho obránce takhle vyřešit situaci, opravdu nechápu, hlavně v druhé půli to bylo o velkém štěstí, naštěstí Bohemka nedokázala využít převahy, střely na bránu 3:2 hovoří o všem.

  34. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2014 22:18 |  
    0 0

    Tak jsme utrpěli vítězství.....

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      Falk     před 10 lety 27.04.2014 22:24 |  
      0 0

      O Zmrhalovi je zbytečné mluvit,každý to vidí a i proto jsme tam kde jsme,dnes se radujme ,diky antifotbalu jsme asi zachráněni,mám velkou radost

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        petrjir     před 10 lety 27.04.2014 22:37 |  
        0 0

        Já bych ještě teda neřekl, že jsme zachráněni!!!

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1

          bongor     před 10 lety 27.04.2014 23:06 |  
          0 0

          Takhle proti nám a není to dávno,hrála velká většina mužstev.
          Smáli jsme se jim a teď jsme pro srandu králíkům my.S mizernou Bohemkou se za poločas skoro nedostat za střed.?!?!

  35. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2014 22:22 |  
    0 0

    3 body ceny zlata. Totálně kašlu na to, jak jsme je získali.

    jinak si nemyslím, ze ta hra v 2. poločase byla trenérova taktika. Podle mě se hrací podělali ze zlomového zapasu a už se viděli nejraději v kabině.

    Doufam, ze nás tato výhra přiblíží záchraně. V létě ale musí přijít brutální čistka kádru. Tehle tým je tak slabouckej, ze příští sezonu by ho sestup neminul.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      Dresco     před 10 lety 27.04.2014 22:25 |  
      0 0

      taky myslim, ze to nebyla jeho taktika, v tom rozhovoru rikal, ze se mu to nelibilo...ale chapu, ze to hraci meli v hlave, ze proste hlavne nedostat, tak se dopredu moc nehrnuli...jinak bych rekl, ze Bohemka snad zazila nejvetsi drzeni mice v jeji prvoligove historii :-)

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      bhcak     před 10 lety 27.04.2014 22:26 |  
      0 0

      Souhlasim, vždyť i Pastoor v tom rozhovoru řikal že druhej poločas byl hodně špatnej,hráči to sami zkomplikovali a maj rozhodně o čem přemejšlet do dalšího zápasu, akorát se to nějak ztratilo v Hrdličkově překladu...

  36. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    japhy     před 10 lety 27.04.2014 22:25 |  
    0 0

    Vejplatu si za tohle zaslouží snad jen stopeři, za první půli ještě Necka a Gecov, možná Vošáhlo. A zaplatit by jim ji měla komplet záloha, která do druhý půlky asi ani nenastoupila. Vlastně jo, Juhar tam byl, ta jeho etuda nešla přehlídnout :((( A Ličku s Pitákem bych nechal týden hladovět. Piták měl aspoň ten skluz ve vápně, ale jinak horor. Jo, a nečekal bych, že Radek po asi 30 letech chytání zapomene výkopy. A takhle by se dalo pokračovat ještě hodně dlouho.....Jsem ale zcela psychicky vyčerpán, nutně potřebuju kapku něčeho silnějšího.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      Dresco     před 10 lety 27.04.2014 22:27 |  
      0 0

      rekl bych, ze Licka tam sel proto, aby podrzel balon, rozehral nebo se nechal faulovat, kdyz trener videl, jak jen zbesile odpokavame mice a podle me toto Licka nekolikrat udelal, takze jeho nasazeni hodnotim pozitivne, prestoze je strasne pomaly...

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        Falk     před 10 lety 27.04.2014 22:34 |  
        0 0

        Ještě se musím zmínit o Juharovi,to se nevidí ani v okresním přeboru

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1

          Dresco     před 10 lety 27.04.2014 22:36 |  
          0 0

          no ted proste nenahraje ani kdyby na druhy strane bylo 5 volnych spoluhracu a na nej slo pet souperu...

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        Mike     před 10 lety 27.04.2014 22:34 |  
        0 0

        Já jenom nechápu, že takoví fotbalisté, jak jsou nebo byli Necid, Piták a Lička, nedokáží podržet míč nebo si 2x za sebou přihrát, a to proti Bohemce. To se přece nedá zapomenout. Jakoby celoživotní hráč na housle začal hrát falešně a hmatal blbě na struny.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1

          Dresco     před 10 lety 27.04.2014 22:36 |  
          0 0

          pohoda a sebevědomí dělá hodně moc v tomhle

          • Re: Bohemians - Slavia 0:1

            Edwardtheiron     před 10 lety 27.04.2014 22:45 |  
            0 0

            Tak tak. Nervozita a snaha neudělat chybu vedou obvykle k tomu, že se chyba udělá.

  37. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    no-nick     před 10 lety 27.04.2014 22:38 |  
    0 0

    Tak po první půli jsem byl celkem namlsanej, nasazení super, byl to sice boj, ale byl jsem spokojen. Hlavně akce z 45. minuty, ta byla na naše poměry velmi povedená. O to hůř, co přišlo ve druhé půli. Těch šedin co přibylo... Zaplaťpánbů za tři body. Dnes pro mě muž zápasu Škoda. Jak jsem ho nesnášel v útoku, tak je neskutečný v obraně.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      bongor     před 10 lety 27.04.2014 23:10 |  
      0 0

      Já dávám taky Škodovku a v první půli ještě Gecova.

  38. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    Khadgar     před 10 lety 27.04.2014 22:39 |  
    0 0

    Chtěl bych zmínit, že při tradičním "posero posranej" docházelo k urážení osoby působící v českém fotbale, tedy Radka Černého, a rozhodčí měl přerušit zápas. Nebo jsou snad Pelta či jiný bafuňáři (pamatujeme si pokutu za Poborského) něco víc??? To, co teď v tomto ohledu fačr předvádí, je docela nebezpečný a bůhví, kde to skončí.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2014 23:50 |  
      0 0

      Tak dneska se nepřerušovalo ani za Pelta je čumák, takže dneska nebyl ješitný. Btw dnes vyhlásil, že chce jednat s fans a nějak se domluvit :)

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        Pepino44     před 10 lety 28.04.2014 10:03 |  
        0 0

        Ať se nedomlouvá a jde od válu. To je jediné řešení!!!!!

  39. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    travel (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2014 22:42 |  
    0 0

    Zlatý 3 body ,ale fotbal špatnej.Jo a zítra,aby to dopadlo dobře s Falkonidou.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      Alanor (admin)     před 10 lety 27.04.2014 22:44 |  
      0 0

      Dopadnout dobře znamená v tomto případě co?

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        Edwardtheiron     před 10 lety 27.04.2014 22:49 |  
        0 0

        Všechny zúčastněné zavřít, zabavit jim majetek a stadion věnovat Slavii. :-D

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1

          spino     před 10 lety 27.04.2014 23:07 |  
          0 0

          Navrhuji, abychom je soudili my! :)

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        slaviator     před 10 lety 27.04.2014 23:48 |  
        0 0

        Vyloučení akcií fotbalové Slavie z konkurzní podstaty Falkonidy...

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      spino     před 10 lety 27.04.2014 22:46 |  
      0 0

      Doufám, že nám zítra někdo z "insiderů" řekne výsledek.

  40. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    Travinho     před 10 lety 27.04.2014 22:51 |  
    0 0

    Moc, moc důležité body. Nicméně, to že mne nepustili v našem dresu pod bundou bude mít ještě dohru...

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      slaviator     před 10 lety 27.04.2014 23:50 |  
      0 0

      Já to nechápu. Nakonec jsem měl dres pod mikinou a na hajzlech si ho pak přetáhl přes mikinu, po zápase tam byla nějaká potyčka na tramvajovým ostrůvku, kdy Bohemáci byli dost v přesile (tak 3:1) a chtěli brát slávistům šály, ale dopadlo to dobře... Ale při vstupu na stadion normálně pouštěli na hlavní tribunu fanoušky i co měli vidět šály, dresy apod...

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        Travinho     před 10 lety 28.04.2014 07:11 |  
        0 0

        Mě prostě nepustili, na místě jsem to řešil s PČR, výzva že si to mám sundat je dost trapná, zhruba 200m od tamtud mám práci, kde učím děti a spousta jich mohla jít kolem a já se tam opravdu nebudu vysvlékat do polonaha, musel jsem letět ke kamáradovi a dát mu jej, nehledě na neustálé skandování slavisto posranej, zkurvenej, za které se ovšem zápas nepřerušoval. Mě to teda uráží ještě víc, než kdyby mi někdo vmetl do ksichtu, že jsem čurák...

  41. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    onceiwasadeadbeat     před 10 lety 27.04.2014 22:52 |  
    0 0

    Myslim si, že tenhle zápas s konečnou platností v plný nahotě ukázal, na co tenhle tým má. Případy, kdy jsme si zkažením naprosto banální přihrávky zmařili příležitost jít do šance nebo naopak založili akci soupeře, šly do desítek. Z hráčů, který dneska nastoupili, by si ve Slavii, jak jsme ji znávali, kopli Necid, možná Hrubý, a při pevnym zdraví Dobrotka. Vyřvávat hlouposti o vině trenéra může jen naprostej zabedněnec - a bez ostychu přiznávám, že jsem jím ještě nedávno byl i já.

  42. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    Edwardtheiron     před 10 lety 27.04.2014 22:58 |  
    0 0

    Je docela fajn, že CSKA tweetuje Neckovi gratulaci :-)

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      RaDDa521     před 10 lety 27.04.2014 23:52 |  
      0 0

      Až na to že to netweetuje CSKA, ale fans stránka podobná jako SN :)

  43. Počet bodů k záchraně

    Mike     před 10 lety 27.04.2014 23:01 |  
    0 0

    Trenér po zápasu říkal, že k záchraně bude potřeba ještě 7 bodů.
    Já myslím, že budou stačit jenom 3. Pokud beru Znojmo za 1.sestupujícího z důvodů sportovního nebo nesplnění řádů, tak Bohemka z posledních 4 kol 7 bodů nezíská.
    Koukal jsem na los, jasně nejhorší ze všech má Olomouc a nejlepší podle mě my a Ostrava. Ale neznám samozřejmě nějaké zákulisní dohody kdo, komu a jak. Vzorem by pro všechny mělo být Slovácko.
    Ta dnešní výhra sice po strašidelném výkonu je dvojnásob důležitá. Trochu jsme odskočili od spodku a máme s Bohemkou lepší vzájmené zápsy. jak jsem psal výše, nevěřím, že v posledních 4 kolech získají o 4 body více než my.

    • Re: Počet bodů k záchraně

      quelhar (admin)     před 10 lety 27.04.2014 23:42 |  
      0 0

      Souhlasim. Ja pocitam k zachrane ted 4 body, ale i tri by asi mely stacit. Porazit priste doma Pribram a bude snad uz klid.

      • Re: Počet bodů k záchraně

        Mike     před 10 lety 28.04.2014 00:00 |  
        0 0

        Kouknul jsem ještě před chvílí na ten Tvůj článek, kde si psal 6 kol před koncem o možnostech zisku bodů ohrožených týmů.
        Těší mě a určitě i Tebe, že si vůbec nepočítal se 3 body z tohoto zápasu.
        Naopak si přecenil Olomouc, stejně jako já, počítal jsem se 6 body s Příbramí a na Slovácku. Rázem se Olomouc podle mě ocitá jako 2.nejohroženější tým po Bohemce, ten los má pěkně tvrdý. Ale jak psal Procházka z Hattricku, za tu korupci, která bohužel nešla soudně prokázat, by si sestup zasloužili. Pokud neporazí Baník, tak další kolo na Spartě určitě bodovat nebudou- Sparta jede podle mě na absolutní rekord v počtu bodů, nemá důvod někde body nechávat a navíc objektivně hrajou letos dobře, podle mě nejlépe za doby Křetínského. Pak mají doma Znojmo, to jsou 3 body a končí v Liberci, tam se bude bodovat těžko. Kdyby si měl čas, zkus udělat ještě nějakou analýzu možnosti sestupu jednotlivých týmů, Tvoje články se bezvadně čtou.

  44. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    Matlafous     před 10 lety 27.04.2014 23:01 |  
    0 0

    Dvouděkovačka :)) Fotbal hroznej, ale bylo to příkladně odbojovaný. Pochválil bych Necida, Gecova a hlavně Škodu. Příští sezónu doporučuju vyměnit 7 hráčů základu.

    Berkovec - Mikula, Dobrotka, Škoda, Posila - Posila, Hrubý, Piták, Posila - Posila, Boudjemaa

    Tak by stačili jenom čtyři kousky a Berkovec s Mikulou.

    ---

    Na Vošahlíka a Juhara se Zmrhalem jsem už vyloženě alergickej a s nimi na hřišti se nikam neposuneme. Dopředu je to tragický.

    ---

    Jo a perfektně zachytal Radek Černý.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      Nosorozec     před 10 lety 27.04.2014 23:38 |  
      0 0

      Ty bys přesunul Boudemaau do útoku?

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      Slawek     před 10 lety 28.04.2014 08:46 |  
      0 0

      Jj, Dobrotka nám fakt hodně pomohl a pomáhá.

  45. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    rihy10 (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2014 23:04 |  
    0 0

    Jen pár poznámek:
    1) Fakt, že Martin Dostál je členem kádru už 2 nebo 3 roky, vypovídá asi o všem.
    2) Relativně pozdě leč přece někoho napadlo změnit rozestavení, které nám v současnosti prostě nesedí a 442 z počátku celkem fungovalo. Vošahlík má ale 4žk a navíc se zranil, takže proti Příbrami to pravděpodobně bude opět bezzubé 41221.
    3) Vím, že se najdou tací, kteří se Martina Juhara zastávají, ale ani po dnešku se mi nedaří tomu porozumět. Vyčítat jednu akci je teoreticky nespravedlivé, ale to co předvedl v přečíslení 3!! na 1 je prostě typická Juharovina.
    4) U každého centru do vápna nebo střely mi trne, když je v brance Radek. Cítím se přitom provinile ale je to tak.
    5) Největší problém Slavie dle mě je, že tam absolutně chybí nějaká duše týmu, ten hráč, který v žádné situaci nezklame, ten motor týmu, který dokáže tým vyburcovat, přirozená autorita. Jediný, kdo k tomu alespoň bojovností, srdcem směřuje je Marcel Gecov, který za dnešek zaslouží pochvalu.
    6) Za dnešek si zaslouží pochvalu Gecov, Škoda, Hrubý, Necid.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      Slawek     před 10 lety 28.04.2014 08:44 |  
      0 0

      Taky si myslím, že Gecov byl dnes nejlepší. Ne však pro Kalouše ze Sportu, který mu dal 4 a byl tak se Zmrhalem a Dostálem hodnocen nejníže.

  46. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    Nosorozec     před 10 lety 27.04.2014 23:13 |  
    0 0

    Zlatý 3 body, doufám, že je potvrdíme v pátek doma proti Příbrami a nakročíme tak k záchraně. Kromě nás přeju záchranu v první lize i Bohemce. Co mě na ní ale hrozně štve, je ta znělka z Arabely, kterou pouštěj při každym střídání nebo oznamování žlutý karty. Vždycky když jsem ten zvuk slyšel, tak jsem myslel, že se osypu. :D

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      Emes     před 10 lety 27.04.2014 23:29 |  
      0 0

      haha přesně tak, taky sem si říkal ať už si tu znělku strčí do někam

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        Alanor (admin)     před 10 lety 27.04.2014 23:32 |  
        0 0

        Já ji mám naopak rád a přijde mi speciální. :)

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1

          Nosorozec     před 10 lety 27.04.2014 23:39 |  
          0 0

          Já jsem si vždycky při tý znělce představil Bohemáky, jak šeptaj tomu přacímu prstenu, že si přejou vyrovnat :D

          • Re: Bohemians - Slavia 0:1

            spino     před 10 lety 27.04.2014 23:54 |  
            0 0

            Snad se Bohemka zachrání a sestoupí se Znojmem Olomouc.

            • Re: Bohemians - Slavia 0:1

              Nosorozec     před 10 lety 28.04.2014 00:50 |  
              0 0

              Nebo Ostrava

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      slaviator     před 10 lety 27.04.2014 23:54 |  
      0 0

      Já byl v Ďolíčku naposled před 3 nebo 4 lety když tam hrál v zimě Liberec (myslím, že to byl konec února už, prostě začátek jarní půlsezony...) a od té doby jsem na tu znělku Arabely úspěšně zapomenul... :D Každopádně nechápu, proč posunuli kotel hostí, dřív ho mívali za bránou, teď z toho boku mi to přijde takové divné...

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        Nosorozec     před 10 lety 28.04.2014 00:50 |  
        0 0

        On je celej Ďolíček takovej zvláštní, jakoby se tam zastavil čas :)

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      RaDDa521     před 10 lety 27.04.2014 23:55 |  
      0 0

      Pořád lepší než ten otřesný zvuk na Letné :D

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        Nosorozec     před 10 lety 28.04.2014 00:49 |  
        0 0

        Myslíš tu pohřební melodii kterou hrajou, když dá Sralta gól? :D

  47. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    dArtagnan     před 10 lety 27.04.2014 23:22 |  
    0 0

    Přijde mi, že hlavním trenérem současné Slavie je Gecov a asistenty Necid a Černý... díkybohu, to je teď asi jediná cesta k záchraně.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      spino     před 10 lety 27.04.2014 23:28 |  
      0 0

      Taky mám ten pocit.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        smely (přítel SN)     před 10 lety 28.04.2014 09:16 |  
        0 0

        koukam, ze nas chorobny grafoman si nasel dalsi obeti. po drzmiskovi a benyskovi je to pastoor a novi "bafunari"... Co se treba takhle jednou radovat z veledulezitych 3 bodu ze hriste primeho konkurenta o sestup ?
        co takhle neustale prestat,alespon pro jednou kolem sebe prskat jed a siru ? Tvuj vek te neomlouva chlapce. tohle je uz na vysetreni...

  48. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    slaviator     před 10 lety 27.04.2014 23:26 |  
    0 0

    Neves seděl tři řady za náma v A1, za celej zápas nehnul ani brvou, flegmatik... Já když jsme dali gól, tak jsem málem skočil o tři řady níž. Nevím jak to bylo slyšet v televizi, ale na stadionu mi hlavně o druhý poločas přišlo, že jsme tam fakt měli dva kotle proti sobě, byť Bohemáku v tom jejich kotli bylo přece jen víc než nás v našich dvou dohromady. Ale jinak důležitý zápas, důležité vítšězství!

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      spino     před 10 lety 27.04.2014 23:31 |  
      0 0

      A byli tam naši bafuňáři? Kisel, Kornějev, Dop?

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2014 23:45 |  
        0 0

        tak ti určitě nešli do A1...

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1

          Slawek     před 10 lety 28.04.2014 08:39 |  
          0 0

          Karol byl ve 3. řadě A2.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        slaviator     před 10 lety 27.04.2014 23:59 |  
        0 0

        To nevím, ti jestli byli, tak byli ve vipce, ne? V A1 seděl Fernando se svoji přítelkyní a jejím otcem.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1

          Khadgar     před 10 lety 28.04.2014 00:04 |  
          0 0

          V Ďolíčku mají vipku? :)))

          • Re: Bohemians - Slavia 0:1

            slaviator     před 10 lety 28.04.2014 00:19 |  
            0 0

            No... dobrá otázka :))

          • Re: Bohemians - Slavia 0:1

            Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 28.04.2014 07:58 |  
            0 0

            No něco jako VIP tam určitě mají. Ale prý je hnusná a jsou tam hnusný WC. Tak totiž obhajoval Doležal stěhování klokana do Edenu, když jsme se ho na setkání ptali, proč Ďolíček vadí. Tak si právě stěžoval na ošklivou VIP kde ani nejsou pořádný záchody :D

  49. Radek Černý

    Mac     před 10 lety 27.04.2014 23:41 |  
    0 0

    Radek je sice za zenitem, ale už má 4 čistá konta. A ta vychytal při klíčových výhrách venku - 1:0 na Dukle, ve Znojmě a dnes. Plus 0:0 s Jabloncem.

    • Re: Radek Černý

      slaviator     před 10 lety 28.04.2014 00:02 |  
      0 0

      Podle statistik na slavia.cz má letos 6 zápasů a 2 nuly, což je jenom podzimní část a jaro tam nemá... Kolik mu vlastně chybí jinak do 100? Myslím, že před dnešním zápasem mu chyběly 1 nebo 2...?

      • Re: Radek Černý

        Nosorozec     před 10 lety 28.04.2014 00:55 |  
        0 0

        podle wikipedie má k datu 1.11.2013 92 vychytaných nul. Takže teď by jich měl mít 94

        • Re: Radek Černý

          slaviator     před 10 lety 28.04.2014 01:50 |  
          0 0

          ty jo, škoda... bych mu tak moc přál, aby těch sto nul pokořil...

          • Re: Radek Černý

            Nosorozec     před 10 lety 28.04.2014 13:58 |  
            0 0

            To bude muset asi pokračovat v kariéře :D

  50. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    DrFe1     před 10 lety 27.04.2014 23:49 |  
    0 0

    Zaplaťpámbů za ty dary ! Tak snad přeci jenom nebudu příští sezonu muset chodit na Vlašim nebo Varnsdorf ......

  51. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    podol (přítel SN)     před 10 lety 28.04.2014 07:18 |  
    0 0

    Tři body jsou, to je klíčové. Fotbal nic moc, ale co čekat od souboje
    posledních mužstev GL. Bohemky je mi líto, přeci jen je to klub z Vršovic a každé utkání s ní je malé derby. Ani Slávia nemá ještě vyhráno. Musí si zachovat alespoň takové nasazení, jako bylo včera.
    Několikrát jsem si přehrál ten jediný gól Necida. Marně vzpomínám,
    kdy Slávia dala takový - po přesné kombinaci,průniku a přesnou střelou bez přípravy levou nohou.Za něj pochvala pro Zmrhala Vošahlíka i Necida.
    Na závěr konstatování, že se nenaplnily obavy z výkonu rozhodčího.
    Jistě nebyl vždy úplně přesný, ale zápas neovlivnil špatným rozhodnutí.
    Za týden doma další klíčový zápas. Snad už nebude infarktový.
    Podol

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      Euforak (přítel SN)     před 10 lety 28.04.2014 08:28 |  
      0 0

      No kdyby Lietava nebyl kopyto, tak srovnával z metrovýho ofsajdu na malým vápně...

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        opicemag     před 10 lety 28.04.2014 08:35 |  
        0 0

        Jistě. Ale rozhodčí (hlavní) mi přišel v pohodě. To čároví rozhodčí dělali chyby (Lietava v jasném ofsajdu, v 1. poločase odpískali myslím Vošahlíkovi ofsajd, který nebyl v žádném případě).

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        PetCC     před 10 lety 28.04.2014 09:26 |  
        0 0

        Kdyby nebyl kopyto, tak by teď nebyl v Bohemce ...

  52. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    Heretic (přítel SN)     před 10 lety 28.04.2014 08:56 |  
    0 0

    Doufám, že případná záchrana nebude znamenat prodloužení smlouvy pro trenéra. Vzhledem k první půli nebyl jediný důvod hrát druhou s takovouhle taktikou. To byl ofenzivní fotbal holandského střihu až na mě šli mrákoty.

    K jednotlivým hráčům se nemá cenu vyjadřovat, když prostě rezignujeme na jakoukoliv hru. Jen bych podotkl, že Marcel Gecov hraje poslední dobou lépe a Radkem Černým jsou to tahouni.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      Dresco     před 10 lety 28.04.2014 09:12 |  
      0 0

      To zalezeni v druhy puli nebylo na trenerovo pokyny, sam to v rozhovoru po zapase kritizoval. Naopak bych rekl, ze se snazil s tim neco udelat, abychom alespon po zisku mice se ho tak rychle nezbavovali, kdyz tam dal zkusene zalozniky, bohuzel Pitak to moc nepotvrdil, ten herni vypadek na nem byl hodne znat.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      Aloha     před 10 lety 28.04.2014 09:15 |  
      0 0

      Já si nemyslím, že to je trenérem, akorát naší hráči už jsou tak po.raní, že se bojí hrát a absolutně si nevěří

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      opicemag     před 10 lety 28.04.2014 09:21 |  
      0 0

      Problém (ten zásadní) nebude v trenérovi ale v hráčích. Pokud nepřijde v podstatě zcela nový tým, nikam se neposuneme.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        Dresco     před 10 lety 28.04.2014 09:25 |  
        0 0

        Ono i s timhle tymem by se dalo pracovat, nebo rekneme s pulkou. Hlavni cast vykonu je v hlave a kdyz se hraje takhle o zachranu, kdy je zasadni nedostat gol, tak je to neco jinyho. Myslim, ze i Sparta nebo Plzen, kdyby meli tolik bodu, co my ted, tak by s tema svyma kadrama hrali uplne stejnou holomajznu jako my.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 28.04.2014 09:25 |  
      0 0

      Lidi, proberte se! Ta druhá půle nebyla taktika, to se hraci podělali. Pastoorovi to vadilo viz střídání Licka - Zmrhal

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        smely (přítel SN)     před 10 lety 28.04.2014 09:37 |  
        0 0

        zdravim, ano , tez muj nazor. meli bychom se v nasi situaci radovat ze zisku veledulezitych bodu a povznest se nad neustalou kritiku. To , ze hrajeme tuzku je kazdemu jasne, ale aktualne by nas melo zajimat ziskavani bodu ...

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1

          naplavnik     před 10 lety 28.04.2014 09:43 |  
          0 0

          Přesně tak, jak trefně uvedl komentář první třetiny hokejové 18 v zápase s Američany "Nyní je důležité zastavit krvácení." I my jsme v situaci, že primárně zastavujeme krvácení (hrozba sestupu), o kvalitě hře a budoucnosti se pojďme bavit až po skončení sezóny a vývoji v klubu v letním období. Zlaté tři body!!!

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1

          leoneig     před 10 lety 28.04.2014 13:00 |  
          0 0

          Ano, druhá půle hrozná, ale koho to zajímá. Když ten zápas porovnám s Plzní před týdnem, tak tam jsme sice opticky hráli lépe, nula bodů. Naopak hráče chválím za bojovnost. Nemá cenu tady někoho kritizovat, takže za mě pochvala, hlavně pak Marcel a Škodovka, škoda, že musel odstoupit Vošahlo, ten hrál včera velmi slušně..

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        AlesJa     před 10 lety 28.04.2014 10:16 |  
        0 0

        tak tak Lička měl podržet balon a vynutit si balon, i když má podle mého nadváhu a pohyb bídný tak dělal to pro co tam přišel. Naše záloha se úplně vytratila. Jak prvních dvacet minut Gecov s Hrubým čistili střed hřišti a vše kombinačně vyřešili tak jsi o nich posledních 30 minut ani nevěděl.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1

          AlesJa     před 10 lety 28.04.2014 10:17 |  
          0 0

          vynutit faul

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1

          quelhar (admin)     před 10 lety 28.04.2014 10:27 |  
          0 0

          Problem vidim hlavne v tom, ze zaloha se do hry prakticky nedostala proto, ze zastaveni souperovy akce vetsinou prislo od nasi obrany a ta v drtive vetsine pripadu jen zbesile odkopla mic na pulku Bohemky a nesnazila se jej podrzet a rozehrat. A to i v pripadech, kdy hrac (nejvic jsem si toho vsiml u Dostala a Skody) nebyl nijak atakovany a klidne by mic rozehrat mohl. Takhle je tam zaloha k nicemu, souperi mic neodebere a od vlastni obrany mic nedostane...

          • Re: Bohemians - Slavia 0:1

            Heretic (přítel SN)     před 10 lety 28.04.2014 11:43 |  
            0 0

            No právě. Nechce se mi věřit, že nakopávané balóny z obrany na Necida nebyla taktika, když to tak hrajem každý zápas. Zmiňoval to i trenér Lavička.

  53. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    Aloha     před 10 lety 28.04.2014 09:21 |  
    0 0

    Fotbal strašná holomajzna, ale naštěstí 3 body. Jediný kdo trochu snesl měřítko byl Necid, Gecov, Hrubý a Vošáhlo. Jako Zmrhal sice dobře začal gólovou akci, ale jinak jak kdyby na hřišti nebyl. Obecně jsme vůbec neměli kraje zálohy to se pak ti krajní obránci z toho můžou zbláznit. Druhou půli to je škoda mluvit totálně jsme se posr... Střídající hráči Piták a Lička bída čekal jsem, že hru zklidní a podrží balon ale stejný tragédi jako zbytek

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      afro     před 10 lety 28.04.2014 09:39 |  
      0 0

      Osobně bych ještě pochválil Škodu, ve vzduchu super a dokonce asi dvakrát vyvezl míč. Mně už stačí k pozitivnímu hodnocení celkem málo... ;-)

      Jinak strašná holomajzna, ale kdo by čekal pěknej fotbal, že?

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        Barra     před 10 lety 28.04.2014 09:46 |  
        0 0

        Urcite Milan Skoda. Kdyby vsichni na hristi dreli jako on, byli bychom o kus dale. Je dobry stoper, a v jeho roli bude jeste rust.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1

          naplavnik     před 10 lety 28.04.2014 09:51 |  
          0 0

          Jsem rád, že se v posledních dvou zápasech z týmu vydolovat srdce bojovníků, to je bohužel v naší situaci nyní nejdůležitější. Měl bych dotaz, nastoupil v druhém poločase Dobrotka, jak se tam pak poskládali? Bylo to pak se třemi stopery v řadě?

          • Re: Bohemians - Slavia 0:1

            Dresco     před 10 lety 28.04.2014 09:58 |  
            0 0

            Byl tam jen chvili, ale spis byl nalevo misto Nitrianskyho, jednou hazel aut zleva na urovni naseho vapna a hodil ho az nekam za pulici caru :-)

            • Re: Bohemians - Slavia 0:1

              naplavnik     před 10 lety 28.04.2014 10:16 |  
              0 0

              Takže v rukách to má... ;-)

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        japhy     před 10 lety 28.04.2014 10:07 |  
        0 0

        Všichni se tu asi bojí pochválit i Smejkala kvůli tomu, jak ho jednou vykoupal Hora, ale práce jinak odvedl hodně.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1

          AlesJa     před 10 lety 28.04.2014 10:20 |  
          0 0

          oba stopeři včera dobře, Škodovka výborně

          • Re: Bohemians - Slavia 0:1

            warhammer (přítel SN)     před 10 lety 28.04.2014 17:13 |  
            0 0

            Smejkalova hra se mi líbí, byl bych docela rád, kdyby zůstal. Zrovna včera to byl ale jeho nejhorší výkon za Slavii.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 28.04.2014 09:40 |  
      0 0

      To si řikám už pár zápasů, že Zmrhal snad na hřišti neni, ono je dost málo když se jednou za dělší dobu povede přihrávka, přestřelení prázdné brány , případně útěk. Ale co , 3 body ubránily a hned se na tu tabulku dívá o trochu líp. Snad si teď nebudou myslet, že už je to v klidu a záchrana je v kapse, chce to potvrdit proti Příbrami .

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      Markus     před 10 lety 28.04.2014 10:07 |  
      0 0

      Vidím to velice podobně. Pro nás zlaté 3 body a skvělí naši fanoušci, to je jediné pozitivní, co se včera stalo. Bohemka v druhé půli poctivě makala na krev, ale ty jejich střely, takhle mohou dát góla jen náhodou. Ale neřešme Bohemku, řešme nás. Fascinuje mě, jak dlouho to trvalo, než jsme konečně hodili do útoku druhého útočníka a taky to hned bylo znát, útočníci měli více prostoru. Nicméně gól, to byla především fatální chyba soupeře, Necku pochválím za dobrou střelu od gólmana, i kdyby do toho šel více, stejně by to nechytl. Černý je typický s prominutím veterán, nejvíce nám pomáhá hlavou, rychlost, mrštnost, ale také přesnost odkopů už viditelně slábne, teď je v kůži Honzy Stejskala, když u nás hrával. Smejkal odehraje většinu zápasu pěkně, ale každý zápas si musí vybrat nějakou megaminelu. Juhar je ztřeštěnec, to sólo totálně podělal, ale zase jsem si všímal, jak s jeho střelami mají brankáři problémy, udržet mají problém i zdánlivě slabé střely, chtělo by to nějaký rozbor, jak ten balon vlastně trefuje, míč se chová odlišně než při střelách jiných hráčů :) Škoda doufám už Pastoorovi dostatečně ukázal, jaký je to bojovník, včera odvedl obrovský kus práce. Dostál opět poctivě makal za hranicí svých možností. Střídání ukázalo neradostný stav lavičky, Piták s Ličkou tam běhali asi tak, jak by běhali hokejisti, hrozně těžký nohy, nestíhali a soupeř si toho rychle všiml. Měli jsme velké štěstí, že jsme dokázali dát góla, to rozhodlo. Způsob, jakým jsme odehráli zbytek druhé půle byl alarmující, beton neumíme a bylo to jen neumění bohemáků, že zápas neotočili ve svůj prospěch. Tedy nemáme hráče schopné dát gól a zároveň nemáme hráče schopné zahrát jako opravdu kvalitní stoper, tak co vlastně chceme s tímhle kádrem hrát? A proč,jak,kdy se to stalo, že máme tak mizernou kvalitu kádru?

  54. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    naplavnik     před 10 lety 28.04.2014 09:49 |  
    0 0

    Zápas jsem bohužel neviděl, podle komentářů to žádný "bayern" nebyl, ale to nepřekvapí. Za sebe říkám, zlaté tři body a další ještě budou muset přijít, ber kde ber. Jsem rád za Necku, že dal důležitou branku a správně konstatoval, že do konce ligy to bude boj na krev. Fotbal proto, milé Slávistky a milí Slávisti, prosím nečekejte, i v pátek proti Marile to bude ubojovaná holomajzna, ale na konci se prostě sečítají získané body.

  55. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    Radovan62 (přítel SN)     před 10 lety 28.04.2014 10:01 |  
    0 0

    Já nevím jak vy, ale já jsem rád za 3 body,nečekal jsem vůbec žádný krásný akce , ale jen boj a to se potvrdilo. Na Bohemce se nehraje nikomu dobře a v naší situaci tvrdím,že by nám tato výhra mohla pomoci k trochu větší sebedůvěře. Ještě to všechno bude těžké , včera naši alespoň bojovali. Chce to vyhrávat hlavně doma.

  56. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    AlesJa     před 10 lety 28.04.2014 10:11 |  
    0 0

    Typický zápas o záchranu, myslím, že vyhrálo šťastnější mužstvo, pro mě hráč zápasu Škoda. Minule jsem kritizoval Černého v bráně, nyní perfektní výkon až na ty odkopy a výkopy, to je děs když více než polovina skončí v autu. Dle mého mínění jsme přestali hrát když musel střídat Vošahlík, Piták a Lička mají viditelně nadváhu a jejich pohyb je tedy dost špatný né-li děsivý.

  57. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    lassiter     před 10 lety 28.04.2014 10:20 |  
    0 0

    Takhle nějak se hraje o záchranu, nasazení bylo u většiny příkladné, vyzdvihl bych Škodu a zejména Gecova, pod kterým opravdu doslova hořela tráva a navíc se dokázal vyvarovat zbytečných faulů, takhle hraje kapitán týmu bojujícího o záchranu. Jinak fotbal nemá smysl komentovat...

  58. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    lassiter     před 10 lety 28.04.2014 10:32 |  
    0 0

    Jinak tedy co mě ještě zaujalo, bylo měnění krajních beků. Dostál se s Nitrianským vyměnili během zápasu asi pětkrát, celé to trenér dovršil střídáním Dobrotky za Nitrianského, což bylo celkem zvláštní, přeci jen pět minut před koncem se většinou obránci nestřídaj..., Dobrotka šel napravo a stejně se ještě s Dostálem stačil jednou vyměnit :-)

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      AlesJa     před 10 lety 28.04.2014 11:07 |  
      0 0

      dobrý bylo když během snad 20 vteřin byli dva auty jeden nalevo a druhý napravo a oba házel Dostál, přišlo mi že tam běhal jen kvůli autům. To jsem snad nikdy neviděl.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 28.04.2014 11:07 |  
      0 0

      To je fakt, to jsem snad jeste nevidel..:)

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 28.04.2014 14:05 |  
      0 0

      Mne to přijde kravina a hodnotím to negativně. Cemu tohle prospěje? To má jako někoho zmást? Spíš to zmate spoluhráče a daného hráče, protože musí jinak přistoupit k soupeři.

      Jako blbost mi to přijde i u záložníků, ale tam to aspon není tak riskantní při bránění

  59. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    Pepino44     před 10 lety 28.04.2014 10:33 |  
    0 0

    Tak já jsem překvapen,jak mnohým zde se líbil výkon Necida. Ano,dal pěkný gol,když byl sám před brankou,ale co dalšího. Nevím,zda je to slabou fyzičkou nebo čím,ale to jeho "stínové" napadání soupeře při rozehrávce je hrozné,je všude hrozně pozdě. Vypadá to sice,že se jako snaží,ale efektivita žádná. Přebíhá si na křídlo a dokonce jednou i zahrával přímý kop centrem. Na to tam snad není. Necid je hráč do vápna a na hrotu. Je správné,že vypomáhá obraně při rozích a centrech do vápna po trestňáku,ale co jinak dělá před velkým vápnem? Do druhé půlky měl jít rozhodně Prošek místo Ličky(Pitáka), protože ten by byl schopen reagovat na naše bezhlavé odkopy. Bránění v deseti hráčích před tresňákem je zoufalost. Tak si mohli v klidu vyjet i stopeři Bohemky a vystřelit. Pokud by se motal jeden z našich hráčů kolem půle,museli by ho jistit nejméně dva hráči soupeře a nemuselo docházet k takovému tlaku. A myslím si,že na tohle by byl Prošek velmi dobrý.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      lassiter     před 10 lety 28.04.2014 10:44 |  
      0 0

      No tak pokud chtějí napadat, tak musí napadat organizovaně ve třech ve čtyřech, přesně tohle by je měl podle mě trenér naučit. Pokud bude napadat samotný Necid, pak vzhledem k počtu obránců těžko může být jeho efektivita jiná než žádná.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        japhy     před 10 lety 28.04.2014 11:39 |  
        0 0

        Přesně tak, pokud chce napadat jen samotný Necid, vypadá to, že se tam buď fláká(to když ho nebaví dělat šaška a běhat tam sám) anebo lítá odnikud nikam a je všude pozdě.

  60. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    lassiter     před 10 lety 28.04.2014 11:12 |  
    0 0

    Jinak toho Nerada bychom si mohli odvézt o dvě zastávky dál, vydělat by se na něm třeba někdy dalo, tak by to mohlo i naše vedení zajímat.

  61. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 28.04.2014 11:21 |  
    0 0

    Nechapu vubec nasi organizaci hry ve druhem polocase.. zrejme byla pouzita ta taktika na spartu, kdy se krajni zaloznici stahli do obrany a hrali jsme se sesti obranci.. Gecov s Hrubym litali ve stredu hriste jak blazni, protoze tam byli uplne sami. Fakt utrpeni to sledovat. Ucel sveti prostredky, ale tyhle prostredky velmi snadno mohly vest k inkasovani branky. Pritom bohemka byla zrala na dalsi branky z protiutoku, ale ve dvou lidech se skutecne tahnou tezko.. korunu tomu nasadil jinak neviditelny Juhar, tak netymoveho hrace, ktery udela behem zapaszu tolik spatnych rozhodnuti, to aby clovek pohledal..

    Nicmene bojovnost je treba ocenit, zejmena Skoda, Gecov a Hruby do toho dali vsechno, Necka taky, pro nej taky plati to, ze ve druhy puli byl totalne odriznutej.. musel chodit do kraji, protoze krajni zaloznici neecistovali.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      japhy     před 10 lety 28.04.2014 11:47 |  
      0 0

      Ano, letos už jsme takhle několikrát hráli. Já z TV v podstatě nepoznám, kde se ti hráči flákaj. Vepředu nikdo, takže soupeř v klidu kombinuje, co je ale horší - přihrávky přebírá neobsazenej soupeř i v případě, kdy mu to jde do nohy. Následuje klasická situace, kdy naši proti němu zběsile vybíhaj v době, kdy už v klidu zpracoval míč a může z nich dělat blbečky.
      Tady už jde veškerý fotbalový myšlení a um stranou. Co je těžkýho na tom být natěsno u svýho hráče? Buď se mi nechce a nebo už fyzicky prostě nemůžu. A obojí je stejně děsný, jelikož jsme takhle hráli skoro celej druhej poločas.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      kubavariete     před 10 lety 28.04.2014 11:51 |  
      0 0

      Bojovnost by snad měla být samozřejmostí, zrovna tak si přihrát na tři metry.
      Hráči hrají 1.ligu za peníze, a proto chci vidět kvalitu.
      Gecov, Dostál, Juhar nemají ani náhodou fotbalové myšlení a proto to jsou největší tragédi.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        indy14     před 10 lety 28.04.2014 12:41 |  
        0 0

        Nechci se gecova nejak zastavat ale vcera jeho vykon a aji rozehra byla snad nejlepsi z celyho tymu.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1

          Pepino44     před 10 lety 28.04.2014 14:14 |  
          0 0

          U nás se musí vždy na někoho nadávat,že je nekopa. Když není Hubáček,tak se nediv,že je nyní v modě Gecov,ať zahraje sebelíp. Mnozí zde jdou se stádem,svůj názor si dělají podle zdejších příspěvků,protože možná ty fotbaly ani nevidí.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1

          afro     před 10 lety 28.04.2014 15:21 |  
          0 0

          Mě taky Gecov hlavně v první půli potěšil. Myslím, že včera byl příkladným kapitánem, překvapivě tolik nepoužíval ruce (asi souvisí se sedmi žlutýma...) a přihrávky taky celkem OK.

          • Re: Bohemians - Slavia 0:1

            afro     před 10 lety 28.04.2014 15:47 |  
            0 0

            Mně, krisovanoho...

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 28.04.2014 11:54 |  
      0 0

      Musel chodit do kraje protože tam stále létaly balony zezadu. :-)

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        kubavariete     před 10 lety 28.04.2014 12:47 |  
        0 0

        Co předvedl Juhar při tom přečíslení tři na jednoho a kdy vlastně založil golovou akci Bohemky ??? tak já si u nás půlroku nekopnu.!!!

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      leoneig     před 10 lety 28.04.2014 13:08 |  
      0 0

      nebyla to taktika, hráči se z toho prostě trochu posrali a kouč to viděl, proto tam vcelku logicky nasadil zkušené hráče, což sice nepomohlo, ale jak se říká, kdo nic neudělá, ten nic nezkazí

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 28.04.2014 13:13 |  
        0 0

        jo, myslim ze to pochopil a celkem strizlive hodnotil, toz je ale jeho ukolem naucit hrace, aby hrali lip:)

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1

          leoneig     před 10 lety 28.04.2014 14:07 |  
          0 0

          Tak hlavně teď dát tu Příbram, případně bod z Brna a pak je může učit hrát na krásu :-))

  62. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    Barra     před 10 lety 28.04.2014 12:58 |  
    0 0

    Takze malo zaviditelny primat byt posledni v tabulce jsme nastesti po sobotni vyhre Baniku drzeli jen 24 hodin. Presto mame stale jeste par malo zaviditelnych prvenstvi na svym konte:

    - mame hned 14 proher z 26 zapasu, nejvic ze vsech muzstev
    - nastrelili jsme jen 20 branek, nejmin vsech konkurentu
    - mame s 26 nejvetsi negativni saldo branek.

    Jednoznacne sezona, kde jsme prekonali i ty nejhorsj predstavy, horsi to stezi mohlo byt. Jen k porovnani: v 2002-03 jsme pod Berankam prohrali za celou sezonu jen 2 zapasy.

    Mozna ze jsme byli pekne rozmslani od 1993, rok vzniku samostatne ligy, az do dob druheho titulu pod KJ: celkem 3 x mistri, 9 x stribro, 2 x bronz. Clovek si rychle zvykne na dobre veci a uspech. O to bolestivejsi je pak pad, tuto sezonu dokonce az na same dno. 

    • Re: Bohemians - Slavia 0:1

      mitsu     před 10 lety 28.04.2014 13:38 |  
      0 0

      je asi pravda, ze jsme byli hodne zmlsani. Ja jsem mladsi rocnik, takze doba pana Korbela sla jeste trochu mimo me. Ale za dob pana Lešky, coby generálního ředitele, jsem to bral tak, že je Slavia v úpadku a že se vlastně moc nedaří. Končili jsme převážně druzí za Spartou a v pohárech taky žádná velká díra do světa. clovek byl z té situace skoro az deprimovany(vecne druzi) Ted zpetne to clovek vnímá jinak a musim rict, ze mi ta doba asi dost chybí. Ani na strahov chodit mi nevadilo. Koneckoncu jsem to mel jen kousek od domova. Ale predevsim, nikdo nas nedotoval, vlastnicka struktura byla jasna a vse okolo Slavie bylo taky jasne dane. Když jsme chtěli nekoho koupit, museli sme si na to sami vydělat. A darilo se nam to dost dobre i s omezenym rozpoctem. Nejlepsi mladez v lize, pravidelne jsme prohaneli Spartu v honbe za titulem a sbírali spoustu bodu do koeficientu v poháru UEFA.

      Jen pro upresneni Barro, vim, že si to nebudete brát špatně a že to spíše oceníte.
      Rika se nastrelit tyc, ale vstrelit branku

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        slaviator     před 10 lety 28.04.2014 13:39 |  
        0 0

        Nikdo nás nedotoval??? A co ENIC a ty jeho "půjčky"?

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1

          mitsu     před 10 lety 28.04.2014 13:54 |  
          0 0

          odkdy jsou pujcky dotace? je to mysleno tak, ze kazdej umi vest klub s tim, ze na konci sezony odepise 100 mio a majitel to zadotuje. My jsme si ale vsechno museli platit sami a ty pujcky jsme meli s urokem

          • Re: Bohemians - Slavia 0:1

            lassiter     před 10 lety 28.04.2014 14:29 |  
            0 0

            tak to nemáš pravdu, enic tu dost půjček odepsal, tuším okolo čtyř set milionů.

            • Re: Bohemians - Slavia 0:1

              mitsu     před 10 lety 28.04.2014 15:48 |  
              0 0

              no jak to bylo s tema odpisama uz uprimne nevim a nebudu se hadat. Enic urcite neco odepsal, ale nejsem si jist, jeslti to bylo spojeno s pujckami na provoz klubu. 400 mio je hrozne moc a tolik cashe, troufam si tvrdit, sme nepropalili. pokud vim, tak rozpocet byl vicemene vyrovnany. na zadne stomilionove ztraty jako z nedavna si nepamatuju. nebylo to spis spojeny s tou saradou okolo akcii?
              Jinak myslenka byla takova, ze Kretinsky ve Sparte kazdy rok straslive zahori a nic se nedeje.Mesec je stale otevren. Ma to jako konicek. Ale Enic nam pujcoval s tim, ze tam byly i nejake uroky a s tim, ze mu to jednou vratime. coz je v principu dost rozdil.

              • Re: Bohemians - Slavia 0:1

                lassiter     před 10 lety 28.04.2014 16:37 |  
                0 0

                Byly to podle rejstříku půjčky z let 99-05. Právě proto, že enic většinu takto kapitalizoval v tom žádný rozdíl není.

                • Re: Bohemians - Slavia 0:1

                  mitsu     před 10 lety 28.04.2014 17:10 |  
                  0 0

                  v te dobe jsem byl jeste malej kluk. kterej si koupil sport a pak sel na strahov. akorat si pamatuju, ze psali, ze enic uz nam nic pujcovat nechce a chce, abysme byli samostatni a sami si na sebe vydelali. vedel sem, ze sme enicu hodne dluzili, ale ze to je tolik, to jsem netusil.. to vychazi skoro 70 mio kazdou sezonu. to je strasne moc. myslel sem, ze ke konci jsme zili uz ze sveho a ze enic chtel to, co do nas narval ziskat pri prodeji

                  • Re: Bohemians - Slavia 0:1

                    slaviator     před 10 lety 28.04.2014 22:07 |  
                    0 0

                    rozhodně jsme si na sebe nevydělali... vůbec... enic každej rok dotoval (resp. "půjčoval", aby to později většinu odepsal)... a ty stamilionové ztráty z nedávna nic neznamenají, je to jen účetní operace... hraní s čísly... kdy byly odepsaný účetně to fiktivní plnění pojistek hráčského kádru, díky čemuž se předtím navýšil Doležalem s Rosenem zlodějsky kapitál a ojebal se tím tak ENIC... a díky čemuž jsme dneska ve sračkách v jakých jsme..

          • Re: Bohemians - Slavia 0:1

            slaviator     před 10 lety 28.04.2014 22:03 |  
            0 0

            půjčka není doztace, proto jsem psal "půjčky" v uvozovkách... enic celou dobu se tvářil že to sou půjčky, nakonec velkou část odepsal a byla to tedy de facto dotace...

      • Re: Bohemians - Slavia 0:1

        Barra     před 10 lety 28.04.2014 14:30 |  
        0 0

        Ahoj Mitsu, to vis, ze ocenuji kazde pouceni. Vzdyt cestina je tak tezka a ma haldu slov, ktere se cizincum zdaji nadbytecne. V holandstine se jednoduse na vsechno pouziva "schieten" (nemecky "schiessen", anglicky "to shoot" - vsak jsem rikal jak jsou tyto germanske jazyky propojene).

        Jinak mas samozrejme pravdu s temi dotacemi. Je velky rozdil mezi Enicem, ktery pujcoval, a Kretinskym, ktery uz dlouhe leta Spartu dotuje a teprve ted vlastne uspeje. V nasem pripade nemusime zadne darky od nikoho ocekavat, ani od noveho majitele, priklad Liberce ale dokazuje, ze i se skromnymi prostredky a dobrym hospodarenim se da uspet. Jestli cesta s Kornevem a spol bude pokracovat, tak doufam ze ziskame vice hracu jako Damien Boudjemaa, kteri pul rokem pred koncem prisel levne, a mene Eschmannu, i kdyz, clovek nikdy nevi. Je cas aby padlo rozhodnuti okolo mozneho prodeje Slavie, a abychom se dozvedeli, jake umysly kupec ma, a co muzeme ocekavat. Cekaji nas jeste napinave tydny.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:1

          slaviator     před 10 lety 28.04.2014 22:05 |  
          0 0

          Jenže ENIC půjčoval, půjčoval... a nakonec většinu toho odepsal... bud zjistil že to z nás nedostane nebo to tak bylo pro ně výhodnější co se týče daní a odpisu daní...

  63. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    fredydj (přítel SN)     před 10 lety 28.04.2014 15:22 |  
    0 0

    Zdravím, neměl by prosím někdo nahranej zápas?

  64. Re: Bohemians - Slavia 0:1

    Travinho     před 10 lety 28.04.2014 15:43 |  
    0 0

    Moc moc důležité 3 body, ale jinak děs běs, ještěže to takhle dopadlo. Organizace hry přímo mizerná, hlavně ten rádoby presink, kdy hráči snad ani nevěděli či mají presovat byl strašný. Přehazování krajních beků je podle mne taky nesmysl. Hodně hráčů má i strašidelnou fyzičku, ani nemluvím o zřetelné nadváze u Pitáka. Chybí tomu náběhy za obranu, chceme hrát jako Barcelona, ale na to prostě nemáme. Tak snad vyjde záchrana a potom přijdou lepší časy.