Fortuna liga

Brno - Slavia 2:0

Slavia podala v Brně ostudný výkon a naprosto zaslouženě podlehla domácím 0:2, je tak stále namočená do boje o záchranu ligy, na 15. místo má nyní tříbodový náskok.

Brno - Slavia 2:0 (1:0)
Branky:
 11. Šisler, 72. Kroupa 

Slavia: Černý - Dostál, Škoda, Smejkal, Neves (70. Dobrotka) - Nitrianský, Hrubý (70. Zmrhal), Gecov, Piták - Juhar (58. Boudjemaa), Vošahlík

Trenér Alex Pastoor zůstal věrný rozestavení 4-4-2, ve kterém se Slavii povedlo zvítězit v posledních dvou ligových utkáních. Tentokrát však neměl k dispozici zdravého Tomáše Necida, v útoku tak nastoupilo duo hráčů, co velkou část kariéry hrají v záloze - Vošahlík, Juhar. Na mokrém trávníku si první velkou šanci připravili domácí už ve čtvrté minutě, střelu Keresteše Černý jen vyrazil, akce pokračovala závarem, který ukončila nepřesná střela domácích. Za Slavii mohl odpovědět Juhar, jenže byl v ofsajdu, o pár minut později byla střela Nitrianského zablokována. V 11. minutě však Radek Černý chyboval, když vyrazil střelu Skaláka jen k nohám Šislera, který měl jednoduchou úlohu - 1:0. V 17. minutě to zkusil z velké dálky Vošahlík, bránu Hladkého ale přestřelil. Po hluché pasáži hry zapomněla pravá strana Slavie na Keresteše, jeho centr naštěstí tísněný Pašek poslal hlavou mimo. Domácí se touto akcí dostali novu do hry a začali znovu hrozit, slávisté byli naopak zoufale nepřesní a nedostávali se ani do blízkosti Hladkého brány. Na druhé straně naopak Zavadilův centr z přímého volného kopu proskákal jen těsně vedle Černého tyče. Slavia v závěru poločasu naprosto vyklidila pole a jen přihlížela svěžím kombinacím domácích. Hyčka spálil dvě tutovky, jednu z nich po velké chybě Smejkala. Slavia tak mohla být hodně ráda, že při odchodu do kabin prohrávala jen o jednu branku.

Na začátku druhé půle střílel z těžké pozice Hrubý, vybojoval alespoň roh. Slavia oproti první půli zvýšila aktivitu, za prvních 13 minut kopala čtyři rohové kopy, ale Hladký v bráně Brna mohl být naprosto v klidu. Minuty plynuly a Slavia si nevytvářela žádné šance na zisk alespoň jednoho bodu za remízu. Domácí poměrně pozorně bránili a dopředu se příliš nepouštěli. To se změnilo 20 minut před koncem zápasu, nejprve po propadnutí levé strany obrany, kde už hrál Dobrotka místo Nevese, tutovou šanci domácí spálili, ale v téže minutě se trefil Kroupa a vzhledem k dosavadnímu průběhu zápasu prakticky rozhodl - 2:0. Poté už měl fotbalu asi dost sudí Královec a poslal hráče 14 minut před koncem zápasu do kabin, zřejmě zaslechl z tribun útok na osobní integritu předsedy fotbalové asociace. Možná by bylo lepší, kdyby byl zápas ukončen a už dál nepokračoval, protože po návratu na hřiště šel do souboje se Smejkalem jako smyslů zbavený Košťál a srážku hlavami oba hráči odnesli krvavými zraněními. V 11. minutě nastavení v největší šanci Slavie přestřelil odkrytou bránu po chybě Hladkého Škoda. To už navíc neviděl kotel Slavie, který v tu dobu vyklízeli domácí pořadatelé.

Komentáře (248)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Brno - Slavia před zápasem

    vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 18:48 |  
    0 0

    Hm Necka,Boudjemaa ani Dobrotka,to teda nepřekypuji optimismem.

    • Re: Brno - Slavia před zápasem

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 19:04 |  
      0 0

      nevypadá to moc dobře

    • Re: Brno - Slavia před zápasem

      Kornovo     před 10 lety 11.05.2014 19:08 |  
      0 0

      tipuju 1:0 pro brno

  2. Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

    spino     před 10 lety 11.05.2014 19:08 |  
    0 0

    To už si ten Nitrianský fakt dělá prdel. V létě ho okamžitě vyhodit lempla alibistickýho!

    • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Edwardtheiron     před 10 lety 11.05.2014 19:11 |  
      0 0

      Ty se jdi léčit!

  3. Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Emes     před 10 lety 11.05.2014 19:11 |  
    0 0

    Díky Ráďo

  4. Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 19:12 |  
    0 0

    Kur*a, co to tam jako předváděj? nulový presing ani souhra. Jak to, že to minule šlo a teď to takhle se*ou???

    • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

      spino     před 10 lety 11.05.2014 19:15 |  
      0 0

      Výkony týmu jsou řízeny z kanceláře!

      Ovlivňuje je jednání o prodeji klubu.

      • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Maeden (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 19:17 |  
        0 0

        Ty jsi kokot, to snad ani není možný.

  5. Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

    spino     před 10 lety 11.05.2014 19:13 |  
    0 0

    Šisler, Harba - tyhle chtěl Petrouš a ty také Řebíček s Šeterlem zamítli. Nehodili se do koncepce.

    • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Edwardtheiron     před 10 lety 11.05.2014 19:15 |  
      0 0

      Prosím tě, přestaň žvanit tyhle debilákoviny! Zrovna tyhle hráče jmenoval Šeterle jako jím vytipované, naposledy při zápase s Příbramí.

      • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

        vavicek     před 10 lety 11.05.2014 19:18 |  
        0 0

        Ano. Všechno co řekne pan Šeterle je pravda. Stejně tak, že ten jeho seznam čítal skoro celou ligu a týkal se zimní přestávky.

        • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

          Edwardtheiron     před 10 lety 11.05.2014 19:25 |  
          0 0

          Já se nehodlám zastávat Šeterleho, jsem rád, že je pryč, ale tenhle pomatenec vyloženě kecá, protože chce zase jenom vypadat důležitě. Ten Šeterleho seznam byla sranda, nicméně ti hráči na něm asi byli, když je jmenoval a Vocel tu píše hovadiny.

          • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

            vavicek     před 10 lety 11.05.2014 19:35 |  
            0 0

            Nevim jak Harba, ale Šišlera skutečně Petrouš chtěl. Pochybuju, že nějaký seznam existoval. Šeterle je prostě ubožák. Kdyby se dařilo, tak bude tvrdit, že je to jeho zásluha, když se nedaří, tak tvrdí, že za něj by se to nestalo. Prostě neunesl, že ho odstavili. To je celé.

      • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

        spino     před 10 lety 11.05.2014 19:19 |  
        0 0

        Tak se sakra Petrouše zeptej sám, které hráče chtěl!

        • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

          Edwardtheiron     před 10 lety 11.05.2014 19:26 |  
          0 0

          Tak si někde najdi ten rozhovor, kde Šeterle mluví o seznamu jím vytipovaných hráčů...

        • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

          Fallen (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 19:27 |  
          0 0

          Spíš by se někdo měl zeptat, zda by ti hráči chtěli k nám.

          • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

            Barra     před 10 lety 11.05.2014 19:28 |  
            0 0

            Plus jestli na to byli penize k dispozici...

            • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

              spino     před 10 lety 11.05.2014 19:31 |  
              0 0

              Šisler byl hráč druholigového Hradce. Slavii by bral určitě.

              Edward: Šislera tuším Šeterle na zimním seznamu neměl. Harbu ano, ale musel by ho zaplatit nový majitel.

              • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

                Edwardtheiron     před 10 lety 11.05.2014 19:34 |  
                0 0

                Samozřejmě, že by ty hráče musel někdo zaplatit, proto taky považuju ten seznam za nesmysl. Ale tady vidíš, jak kecáš, víš o tom a přesto píšeš blbosti.

                • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

                  Tomski     před 10 lety 12.05.2014 00:41 |  
                  0 0

                  tak v létě, když ho chtěl Petrouš, ho zaplatila Jihlava...tak, jsi měl v minulé diskuzi pravdu co se týče útočníků :-)...

              • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

                tolsimir     před 10 lety 11.05.2014 19:38 |  
                0 0

                Nechapu, k cemu by nam Sisler byl. Akorat dalsi zcela prumerny hrac, to at radeji hraje Hruby

              • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

                Barra     před 10 lety 11.05.2014 19:56 |  
                0 0

                Pro Krista Pana, nemeli jsme penize na stopera jako nahradu za zraneneho Dobrotku a Huba ktery odesel, a ty resis Sislera.

                • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

                  Tomski     před 10 lety 12.05.2014 00:35 |  
                  0 0

                  musím se Spina zastat...má pravdu...Harba, Štěpán i Šišler proběhl jak médii, tak tady a o Šišlerovi se přímo zmiňoval sám Petrouš (mám pocit, že ve Sportu)...dával bych to do spojitosti s tím, že už v létě měl odejít Petrák...

      • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Tugarin     před 10 lety 12.05.2014 11:33 |  
        0 0

        Musís se zastat, Šislera chtěl skutečně Petrouš, u Harby nevím

  6. Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 10 lety 11.05.2014 19:18 |  
    0 0

    Hm tak Radek dnes nemá den, branka jde na jeho vrub, takže pokud rychle nevyrovnáme bude to zase trápení.

    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

      Edwardtheiron     před 10 lety 11.05.2014 19:20 |  
      0 0

      Já mám obavu, že to, bohužel, žádné trápení nebude a Brno nás přejede bez problémů.

      • Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

        zeleznik2     před 10 lety 11.05.2014 19:23 |  
        0 0

        Podle dosavadního průběhu to zatím na to vypadá, tohle není výkon jako s Příbramí, takže zase budeme muset zabrat doma proti Slovácku. Vošahlík snad dneska netrefí bránu.

        • Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

          marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 19:28 |  
          0 0

          Já jsem rád, že většina tady po zápase s Příbramí nepřestala být skeptická a nenasazovala zase hned růžové brýle. Poněvadž už jsme tolikrát poučení po těch vlaštovkách, že prostě konstantně kvalitní výkon venku nepředvedem.

  7. Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

    klimi     před 10 lety 11.05.2014 19:19 |  
    0 0

    Takže jsme zase přijeli jen nakopávat na Juhara, který v životě hlavičku nevyhraje a vůbec neví, kam si nabíhat. Černého hra nohou je prostě směšná, i dorostenec z krajské soutěže rozehrává líp. O vyrážení před sebe nemluvím...

    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

      zeleznik2     před 10 lety 11.05.2014 19:29 |  
      0 0

      Takto Černého hodnotím v každém zápase, jsem rád, že se někdo přidal, Radku je čas odejít..

      • Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

        klimi     před 10 lety 11.05.2014 19:32 |  
        0 0

        Já to psal minule a někdo mě zde seřval, že prý má Černý jednu z nejlepších kopacích technik v lize. Pak nechci vidět toho nejhoršího...

        • Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

          jarodo57     před 10 lety 11.05.2014 20:01 |  
          0 0

          Ono se to hezky kritizuje Černého.Ale co mu tam ty hošani před ním dělají.Zase exeluje pravá strana a k nim se přidal Smejkal a k tomu pan Hrubý se na malém vápně na nějaké bránění vykašle a nejde vůbec do souboje. Proč přeci já jsem talent na rozehrávání a na bránění tam musí být jiní. Za takovou obranou chytat je teda kumšt. I když má na tom gólu vinu.Utočná dvojka je nejhorší variantou co mohl Pastoor postavit. Pomalý,líný Vošahlík a rapl Juhar. K nim se přidávají další šneci Piták s Hrubým a o obraně jsem už psal a tak ten fotbal je takový jaký vidíme.

        • Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

          Tomski     před 10 lety 12.05.2014 00:30 |  
          0 0

          dneska to od něj nebylo dobré, ale těžko jsem tě seřval na diskuzním fóru :-) Ten nejhorší mu dělá náhradníka...

    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

      PETR7     před 10 lety 11.05.2014 19:30 |  
      0 0

      Naštěstí je Černý flegmatik, takže ho pár odkopů do autu nemůže rozhodit, dyť je to jen fotbal, o nic nejde..

      • Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

        klimi     před 10 lety 11.05.2014 19:33 |  
        0 0

        Vida, takže úplně stejně jako Nitrianský.

  8. Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 19:32 |  
    0 0

    Jsou pomalí a daleko od protihráčů, a proto prohrávaj všechny souboje. A nejpomalejší jsou Vošahlík a Dostál.

    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 19:46 |  
      0 0

      Pressing je uplně na nic, když se o něj snaží jen Juhar a Vošahlik se tam jen prochází? A to vše sleduje Pastoor na lavičce s otevřenou pusou jak nějaký vesnický trouba. Mimochodem, nezdá se vám Vošahlík nějak nemocnej? Připadá mi jak v posledním tažení

  9. Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

    tolsimir     před 10 lety 11.05.2014 19:35 |  
    0 0

    Nas vykon me neprekvapuje, cekal jsem ho. Vykon a vysledek proti Pribrami povazuji za zcela nahodny, zpusobeny absolutnim nezajmem soupere a brzkym golem. Spousta lidi zde zapomnela na ty tragicke zapasy, ktere jsme letos na jare odehrali, ktere jsou realnym odrazem naseho soucasneho tymu..

  10. Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

    spino     před 10 lety 11.05.2014 19:36 |  
    0 0

    Přepínám na MS v hokeji. Tahle banda ubožáků mě už nezajímá.

    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

      tolsimir     před 10 lety 11.05.2014 19:37 |  
      0 0

      Skoda, ze jsi takovy kecal. Jinak by to bylo na hromadnou oslavu, jelikoz by to znamenalo, ze se tu uz neukazes

      • Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

        Barra     před 10 lety 11.05.2014 20:00 |  
        0 0

        -:)

  11. Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

    Emes     před 10 lety 11.05.2014 19:37 |  
    0 0

    Ostuda takhle se nechat válcovat Brnem...

  12. Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

    mart01     před 10 lety 11.05.2014 19:38 |  
    0 0

    Tak to je slušná holomajznička. Jestli se zachráníme, tak to chce opravdu bez milosti rozpustit!

    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

      judy     před 10 lety 11.05.2014 19:41 |  
      0 0

      Příšerný... Gecov,Nirtianský vystřídat hned , nebo bude průser... Smejkal taky děsný co to předvádí ?

  13. Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 10 lety 11.05.2014 19:43 |  
    0 0

    Tak kraje obrany zase hoří Skalák a Pachek nám dělají velké problémy.

  14. Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

    no-nick     před 10 lety 11.05.2014 19:49 |  
    0 0

    I když se s Tolsimirem nedá nesouhlasit, náš výkon standardně špatnej, stejně jsem asi naivka. Sakra, na tuhle bídu jsem se těšil celý týden?:(((

    Zoufale chybí fotbalisti...

  15. Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 10 lety 11.05.2014 19:50 |  
    0 0

    Tak total holomajzna, co to zase předvádíme na hřišti?jestli majitel chce zachránit v lize Brno, tak jsme tam ani nemuseli jezdit, prohrát kontumačně 3:0 taky lze. Obrana příšerná, záloha nepracuje, útok impotentní a k tomu super brankář, fakt se divím, že je to jen 1:0.

    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

      pinochet     před 10 lety 11.05.2014 21:27 |  
      0 0

      Super brankář? Myslíš toho, co si myslí, že za malým vápnem sou miny a zavinil první gól? Dneska katastrofa. S Dostálem hrajeme každý zápas v deseti - úplně zbytečnej hráč, nikoho neubrání, nikoho neobejde, nikomu nenahraje. Záloha bez nápadu a útok = 0. Jestli nás Slovácko veme vážně, tak tutová dvojka. Pastoor go out!

      • Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

        zeleznik2     před 10 lety 14.05.2014 08:23 |  
        0 0

        Jó přesně tak, flegmatik na čáře, jinak mu už neříkám....

  16. Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

    Emes     před 10 lety 11.05.2014 19:52 |  
    0 0

    Nechci nějak moc chytračit, ale vemte si jak mizerně jsme hráli proti Bohemce, ale aspoň ty hráči trochu jezdili po zadku. Dneska to je katastrofa nejen co se týče fotbalovosti, ale i co se týče bojovnosti, mi příjde že je to těm hráčům úplně u pr**le..

  17. Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

    Nosorozec     před 10 lety 11.05.2014 19:52 |  
    0 0

    První poločas hrůza děs. Paastor musí mít svatou trpělivost, protože já už bych nejpozdějc v 35 minutě udělal dvojitý střídání - ven Smejkal a jeden z dvojice Juhar/Nitrianský a na plac Dobrotka a Boudjemaa

  18. Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

    winter (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 19:55 |  
    0 0

    Zatim to je strašidelný.. Smejkala si tam vodí jak malý děcko, k tomu ta neksutečná hrubka kterou vyslal brňáka do úniku sám na golmana.. Neves dozadu taky hroznej, navíc se u něj bojim že nedohraje zápas.. Dostál všechny míče nesmyslně nakopává dopředu kde o něj hned přijdeme, je to děs běs.. asi by by to chtělo Boudjemuu na plac a udělat z něj playmakera, všechno posílat pozemi na něj a nechat ho tvořit abysme byli taky aspoň trochu nebezpečný směrem dopředu

  19. Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

    edenian     před 10 lety 11.05.2014 19:56 |  
    0 0

    Jsem na chajde. Pred casem me navstivil zlodej a slohnul co? Setopbox. Jak to tady ctu, ani se na nej nezlobim. Vlastne jsem mu vdecny. Rozumnej chlapek asi.

    • Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

      Emes     před 10 lety 11.05.2014 19:57 |  
      0 0

      +1

    • Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

      bongor     před 10 lety 11.05.2014 20:03 |  
      0 0

      Mně zase sežral ovladač pes.Musím mu poděkovat,protože aspoň nevidím tu další hrůzu-alespoň podle toho,co slyším od zde přítomných diváků TV.A stream mi nejde ,nevím proč,nejde to spustit,chce to povolení pro VLC Player.Nevíte někdo jaký povolení?

      • Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

        zeleznik2     před 10 lety 11.05.2014 20:07 |  
        0 0

        Máš ho v PC nainstalovaný?pokud ano chce to pravou myší dát spustit Plugin, pak by to mělo běžet..

        • Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

          bongor     před 10 lety 11.05.2014 20:38 |  
          0 0

          Jo dík,mám to nainstalovaný,ale radši budu dělat že ne.Je mi z toho nanic a to to jen čtu.

      • Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

        dArtagnan     před 10 lety 11.05.2014 20:13 |  
        0 0

        Dej link a napiš, co přesně ti to říká.

  20. Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

    lassiter     před 10 lety 11.05.2014 19:58 |  
    0 0

    Brno vystřelí, míč se dostane za naší bránu, přijde televizní opakovačka, odborník na rozhodčí hodí nějakou rádobyvtipnou hlášku na náš účet, obraz vrátí do reálu a my už zase nemáme míč...

    • Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

      PETR7     před 10 lety 11.05.2014 20:01 |  
      0 0

      Protože mezitim je Radkův výkop..

  21. Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

    Nosorozec     před 10 lety 11.05.2014 19:58 |  
    0 0

    Neběželi dneska naši hráči náhodou pražskej maraton? Že jsou tak pomalý a působěj unaveně :D

    • Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

      Edwardtheiron     před 10 lety 11.05.2014 20:01 |  
      0 0

      To spíš běželi z Prahy do Brna. :-) Anebo by měli běžet zpátky, zs to, co předvádí.

      • Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

        Nosorozec     před 10 lety 11.05.2014 21:20 |  
        0 0

        a v Brně už běhat přestali :)

    • Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

      mart01     před 10 lety 11.05.2014 20:08 |  
      0 0

      Kluci mají v nohou cestu z Prahy, jak by řekl Míša Petrouš :)

      • Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

        Nosorozec     před 10 lety 11.05.2014 21:21 |  
        0 0

        co má řikat chudák autobus, ten má cestu z Prahy v kolech :)

  22. Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

    fredydj (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 19:59 |  
    0 0

    já tuhle bandu neschopů trénovat tak se na to brzo vyseru

  23. Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

    tolsimir     před 10 lety 11.05.2014 20:07 |  
    0 0

    Proc vlastne kope rohy nas nejmin technicky hrac? To jen zapada do celeho obrazu dnesni Slavie

  24. Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

    jarodo57     před 10 lety 11.05.2014 20:12 |  
    0 0

    Pomalu 40 letý Zavadil s balńem o 3 kroky rychlejší než Dostál. To mi nejde do hlavy.

  25. Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

    jarodo57     před 10 lety 11.05.2014 20:13 |  
    0 0

    Pomalu 40 letý Zavadil s balńem o 3 kroky rychlejší než Dostál. To mi nejde do hlavy.

    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

      jarodo57     před 10 lety 11.05.2014 20:13 |  
      0 0

      balónem

    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

      zeleznik2     před 10 lety 11.05.2014 20:23 |  
      0 0

      Jde o přístup k utkání, Dostálovi se evidentně nechce...

  26. Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

    marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 20:14 |  
    0 0

    Mě je z toho zle. Roh, to je pro nás uplně zbytečná standartka.

  27. Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

    zeleznik2     před 10 lety 11.05.2014 20:15 |  
    0 0

    No ne Alex poprvé střídá už v 58 minutě!Damien na hřiště Juhar ven, ještě tak sundat Dostála, Nitrianského a Smejkala, ale ven už mohou jen dva...

    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 20:25 |  
      0 0

      Zmrhal do hry. no tak asi čekám, že je hotovo

  28. Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

    zeleznik2     před 10 lety 11.05.2014 20:26 |  
    0 0

    Tak Neves a Hrubý ven, na hřiště Dobrotka a pozor Zmrhal!!!u Hrubého fakt nechápu pokud to není vinou zranění, raději bych sundal Nitrianského...

    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

      Falk     před 10 lety 11.05.2014 20:31 |  
      0 0

      To je střídání jako hrom,Zmrhal nás zachrání .Brno nás přehravá o třídu,to je hrůza ,ten průvan musí byt zásadní !!!

  29. Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 20:30 |  
    0 0

    Ani jednoho z těch šmejdů ve Slavii v příští sezoně už nechci. Dneska končim

  30. Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

    zeleznik2     před 10 lety 11.05.2014 20:30 |  
    0 0

    Tak a hotovo, 2:0 obrovská chyba obrany, přes centr z půlky hřiště a centru z naší pravé strany(Dostál!!) nepokrytý hráč a branka, už se blížíme k výsledku 3:0

    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

      pavlikvik     před 10 lety 11.05.2014 20:50 |  
      0 0

      Dlouho jsem nepsal, ale dneska musím. Dostál není schopen nahrát ani na dva metry. Jeho bochánky akorát založí protiútok soupeře. Po vybojovaném míči špatně nahrál a pak propadl a byl z toho gól. Je neschopný a marný. Pokud budou hrát hráči jeho úrovně, pak Slavia bude hrát kulový.

      • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

        Dobi     před 10 lety 11.05.2014 21:12 |  
        0 0

        Jak mám Dostála jako slávistu a bojovníka rád, tak dnes by nemohl hrát snad ani okresní přebor Chomutovska za Vejprty....

      • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

        Alanor (admin)     před 10 lety 11.05.2014 21:25 |  
        0 0

        Dostál dnes extra špatný i na své poměry.

  31. Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

    Dobi     před 10 lety 11.05.2014 20:31 |  
    0 0

    No, Kroupa minuta na hřišti a gól. Snad si Slovácko vzpomene, že se kdysi jmenovalo Slovácká Slavia Uherské Hradiště. Jinou naději už nevidím...

    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

      zeleznik2     před 10 lety 11.05.2014 20:33 |  
      0 0

      Taky doufám, doufal jsem v bod, oba celky by si tím skoro jistě zajistili prvoligovou příslušnost, možná, že kluci si řekli Brno se porazí samo...

  32. Re: Brno - Slavia 2:0 v 2. pol.

    zeleznik2     před 10 lety 11.05.2014 20:34 |  
    0 0

    Zase přerušení zápasu, možná naše záchrana..., jo kdyby ty blbci na Svazu nevymysleli takové voloviny, mohlo to být v klidu, někteří fans to fakt dělají jen pro zábavu.

    • Re: Brno - Slavia 2:0 v 2. pol.

      bongor     před 10 lety 11.05.2014 20:39 |  
      0 0

      Hlavně aby to příště nedělali pro zábavu i v Edenu.

      • Re: Brno - Slavia 2:0 v 2. pol.

        zeleznik2     před 10 lety 11.05.2014 20:59 |  
        0 0

        Leda bez diváků, protože tam skandování Pelta bude 100%

      • Re: Brno - Slavia 2:0 v 2. pol.

        Kactus     před 10 lety 11.05.2014 21:09 |  
        0 0

        priste je v edenu finale poharu, takze o zabavu bude postarano :)
        rumuni a plzenaci to odbydou za nas, zapas by se evidentne nemel ani dohrat, odhaduji.

        • Re: Brno - Slavia 2:0 v 2. pol.

          jarodo57     před 10 lety 11.05.2014 21:24 |  
          0 0

          Mě už jsou i ty fanouškové jedno. Když jsou ubohý hráči ,tak proč bysme neměli mít i ubohý fanouškové.Mě už to Pelta ven a další s.... Raději křičte ,, Hráči každý den do práce" nebo vraťte nám peníze za permanentky apod. Pelta za to jak hrajeme nemůže.

  33. Re: Brno - Slavia 2:0 v 2. pol.

    Dobi     před 10 lety 11.05.2014 20:50 |  
    0 0

    Víte, proč byl založen FAČR? Aby bylo co nejvíce blbů pěkně pohromadě!!!

  34. Re: Brno - Slavia 2:0 v 2. pol.

    zeleznik2     před 10 lety 11.05.2014 20:57 |  
    0 0

    A když máme šanci tak si brňáci lehnou anebo Škoda zahodí..

    • Re: Brno - Slavia 2:0 v 2. pol.

      mart01     před 10 lety 11.05.2014 21:07 |  
      0 0

      Střely na branku 9:0, to je fakt pěkná vizitka.

    • Re: Brno - Slavia 2:0 v 2. pol.

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 21:09 |  
      0 0

      Škoda se inspiroval u Jardy Zmrhala, odborníka na překopnutí branky z vápna. Už to na mě půdobí, jako kdyby půlka kádru neměla dostatečnou techniku na ligu.

      • Re: Brno - Slavia 2:0 v 2. pol.

        mart01     před 10 lety 11.05.2014 21:13 |  
        0 0

        Jak půlka? Na tu ligu nemá 99% kádru.

    • Re: Brno - Slavia 2:0 v 2. pol.

      Falk     před 10 lety 11.05.2014 21:10 |  
      0 0

      Taková holomajzna to se jen tak nevidí ,my nemáme zálohu,obranu ani utok,hnus je slabé slovo Pastoore a Kisele táhněte po dnešním zápase,protože vy nerozumíte fotbalu

      • Re: Brno - Slavia 2:0 v 2. pol.

        opicemag     před 10 lety 11.05.2014 21:15 |  
        0 0

        No ale když si Pastoor a Kisel nevezmou s sebou všechny hráče kromě Hrubého, tak se stejně nic nezmění.

  35. Re: Brno - Slavia 2:0 v 2. pol.

    zeleznik2     před 10 lety 11.05.2014 21:07 |  
    0 0

    Tak zase zkažená neděle, díky kluci, opravdu po Příbrami jsem si myslel, že se konečně nakopneme k lepším zítřku, ale dneska to byla holomajzna nejvyššího řádu podobně jako třeba v derby. Dneska z Brna pěšky domu. Fuj, kde je nasazení?co brankář Černý, který má být oporou?obrana děs, útok impotentní, 23 branek po 28 kolech a 48 obdržených hovoří za vše. Zápas se Slováckem snad ani nebudu radši sledovat.

    • Re: Brno - Slavia 2:0 v 2. pol.

      bongor     před 10 lety 11.05.2014 21:19 |  
      0 0

      Jestli se zachráníme,tak musej padat hlavy.Takhle už Slavia nesmí nikdy dělat ostudu.Ještě že jsem na to nekoukal,asi bych musel prokopnout obrazovku.Ať mi nikdo neříká,že dneska hráli,každý z plných sil.0-9 střely na branku s jedním z nejhorších mužstev ligy.
      To je děs,kluci jděte se živit něčím jiným,něčím kde nebudete tak škodit zdraví!

    • Re: Brno - Slavia 2:0 v 2. pol.

      pavlikvik     před 10 lety 11.05.2014 21:19 |  
      0 0

      Nelze hrát nakopávanými míči na "útočníky", kteří vůbec zády k bráně hrát neumějí. Hra s vynechanou zálohu, navíc bez napadání na odražené míče - podle mne to je obraz nedostatku fotbalových schopností jednotlivých hráčů. Když už někdo hned neztratí balon a je schopen něco kreativního předvést (například Hrubý, Budjemaa) pak nahraje stejně nějakému kopytu, které to pak zazdí nepřesnou nahrávkou.

  36. Re: Brno - Slavia 2:0

    edenian     před 10 lety 11.05.2014 21:10 |  
    0 0

    Ja jsem si tipoval 0:3, takze nevim, meli jsme stesticko nebo jsme zahrali o neco lepe nez jsem cekal :-)
    Ted si proste par dni odpocineme hlavne psychicky a potom !?

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      Ravik     před 10 lety 11.05.2014 21:15 |  
      0 0

      aspoň bude mít zápas se Slováckem náboj :-)

      Nevim, ale čekat v letošní sezóně dobrý výkon venku mohl jen snílek. Podali jsme naprosto standardní venkovní výkon (podobně hrajeme venku už asi tři roky) tak jaképak překvapení.

  37. Re: Brno - Slavia 2:0

    winter (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 21:13 |  
    0 0

    Bych blil... Když za celej zápas ani jednou (!) netrefíme bránu tak těžko můžeme dát gól..

    Jinak Smejkal dneska prokázal že to taky nemůže být stoper na kterym můžeme do budoucna stavět.. většinu zápasů tu odehrál solidně ale způsob jakým se dneska nechal míchat od hráčů Brna (!) je k zamyšlení...

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      slavoj71 (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 21:29 |  
      0 0

      Vždyť by to bylo zvrácený už z principu - stavět na někom, kdo se nedokázal prosadit v MB... Takhle postupujeme už 4 roky a výsledek je naprosto adekvátní.

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 22:01 |  
        0 0

        Nehledě na tom, že hrubé chyby předváděl i v předešlých zápasech.

  38. Re: Brno - Slavia 2:0

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 21:19 |  
    0 0

    Prostě ubohost, co k tomu dodat.

    To se může Petrouš, Koubek, Pastoor zbláznit, ale s tímhle přístupem to prostě nepůjde.

    Ani nemám chuť to hodnotit, sem fakt naštvaný a nechci být vulgární. Trapnost nad trapnost.

    Po pravdě začínám mít spíše pocit, že Pastoorovi se uleví, až odsud vypadne. V pozápasovém rozhovoru jsem z něj měl pocit, že vůbec nechápe, co hráči na hřišti předváděli. Hrozný výkon, hrozné nasazení. Dle mě je problém pořád stejný, hráči prostě nedovedou plnit taktiku, nemají na to myšlení a půlka kádru techniku.

    Pokud se v létě něco velkého nestane, tak nás může trénovat kdokoliv a příští sezonu nás 2. liga nemine.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      slavoj71 (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 21:27 |  
      0 0

      Ona nás možná nemine už od podzimu: Slovácko nikomu nic pouštět nechce, naopak je velmi pravděpodobné, že B1905 už neztratí ani bod a čekat na to, že nám dám Baník vánoční dárek už na jaře...

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 21:31 |  
        0 0

        Bohemka hraje s Plzní, tu neporazí. Musela by z posledních 2 kol dát min 4 body. Podle mě se těsně udržíme. Ale má tahle ubohost ligové parametry?

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          slavoj71 (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 21:37 |  
          0 0

          Já bych si nebyl tak jistý, zaslechnout lze mnohé... Třena to, že aby si plzeňská parta v čele s Berbrem přála záchranu SKS, tak tomu opravdu tak není. To už se spíš zasnaží ten Pelta, co ho nemáme tak rádi. :-/

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      pavlikvik     před 10 lety 11.05.2014 21:30 |  
      0 0

      Naprostý souhlas. Já úplně brečím nad rozdílem mezi hrou Brna po stranách a naší "nehrou". Jak míč dostane Dostál, tak se akorát všichni můžou jít vrátit do obrany. Neves tam radši vůbec neběhá, aby stíhal zadek. Piták je bez rychlosti. Jedinej na kraji, kdo tu rychlost má je Nitrianský, ale muže hrát beka dozadu bez chyb?

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      Travinho     před 10 lety 11.05.2014 22:34 |  
      0 0

      Jenže on zato může svým způsobem též. Na lavičce stojí jako jojo, po hráčích nikdo nezařve a to je špatně i v normálním týmu, natož u nás!

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      leoneig     před 10 lety 12.05.2014 10:37 |  
      0 0

      Z mého hlediska to vidím hodně podobně,nebudu se kvůli těm laxním a evidentním psychopatům rozčilovat,to nemá význam. A Pastoor ? Na něm je dobře vidět,že je z toho sám v šoku.Ne takhle se za Slavii Praha a za její záchranu nebojuje.Ostudy

  39. Re: Brno - Slavia 2:0

    Alanor (admin)     před 10 lety 11.05.2014 21:22 |  
    0 0

    Napadla mě myšlenka, že by po dnešku mohl skončit Pastoor. Pokud by tedy byla pravda, že s Rusy to jednání krachlo a že už před Bohemkou byl připravený Beránek v případě nezdaru... Nahrávala by tomu i dvoutýdenní pauza a já bych asi nebyl proti, Pastoor totiž vůbec neví, co s týmem. Je to podobné jako pod Petroušem, na naše flákače volnost a pozitivní přístup neplatí. Ale škatulatům na místě trenéra dávám spíš malou pravděpodobnost.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 21:27 |  
      0 0

      podle mě tohle nemá smysl. Přijde Beránek a budeme hrát stejné ho... jako doteď. Já už jsem k tomu zcela skeptický.

      Mj. bych taky byl dost bezradný po podobném výkonu. Hráčům řekneš taktiku, týden jí trénujete, nasadíš nejlepší možné hráče a totální výbuch. Podle mě nelze nic moc Pastoorovi vyčítat, i střídání byla OK.

      Navíc z vlastní zkušenosti - je unavující počád někoho nutit makat. Buď toho člověka stejně vyhodíš, a nebo tě to bude děsně demotivovat. Tohle nikam nevede.

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        tolsimir     před 10 lety 11.05.2014 21:30 |  
        0 0

        viz. nize - pokud rekl hracum tuhle taktiku a tyden ji trenovali, tak Pastoorovi lze vycitat naopak opravdu hodne

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 21:40 |  
          0 0

          a co svede Pastoor s tím, že si hráči nepřihrají, nenacentrují, netrefí z vápna branku a hrají v tempu okresní přebor?

          On přijde ten nej trenér budeme hrát stejnou tužku. Podle mě hledáš nejsnadnějšího viníka, ale půlka kádru nemá na ligu.

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            tolsimir     před 10 lety 11.05.2014 21:41 |  
            0 0

            jak rikam, narazim na ten styl hry, tedy nakopy na dva utocniky, kde ani jeden neumi hlavickovat ani hrat zady k brane. To je jasna vizitka trenera, to hraci z vlastni hlavy nemaji

            • Re: Brno - Slavia 2:0

              Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 21:44 |  
              0 0

              já si teda nemyslím, že Pastoor s hráči trenuje nákopy. K nim se uchyluje Slavia tradičně s každým trenérem od Jarolíma, Koubka nevyjímaje. Podle mě to je spíš projev bezradnosti hráčů. Vem si krajní beky, k ním se dostane míč a prásk na nikoho. A Černého výkopy tu už rozebíral klimi.

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        Alanor (admin)     před 10 lety 11.05.2014 21:31 |  
        0 0

        To jo, ale hlavně už by to chtělo mít trenéra s kompetencemi a perspektivou. Takhle může být Pastoor hráčům u prdele, když stejně za chvíli končí.

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          slavoj71 (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 21:33 |  
          0 0

          Tak já pevně věřím, že to funguje oboustranně a tihle lemplové taky v létě vylítaj...

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            Alanor (admin)     před 10 lety 11.05.2014 21:35 |  
            0 0

            No nevím, drží se tu už dlouho... A když už některý odejde, tak přijde snad ještě větší.

            • Re: Brno - Slavia 2:0

              Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 21:37 |  
              0 0

              ono tak dlouho se chodí s džbánem pro vodu...

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      dArtagnan     před 10 lety 11.05.2014 21:46 |  
      0 0

      Beránek je můj nejoblíbenější trenér a paradoxně proto ho tady nechci. Nerad bych totiž viděl, jak si z něj tahle banda lemplů dělá dobrý den.

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        Alanor (admin)     před 10 lety 11.05.2014 21:51 |  
        0 0

        To by muselo jít ruku v ruce s pozicí v klubu. Že by byla koncepce radši podržet trenéra než několik hráčů. Ale to tu léta není, trenéři se točí a vlastně s tím stejně žádný nemůže nic dělat, protože je prohnilé vedení.

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          dArtagnan     před 10 lety 11.05.2014 21:59 |  
          0 0

          Rozhodně. Touhle cestou ale rus zřejmě jít nechce. Kdes slyšel, že jednání s ním padla? Dá se tomu věřit?

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            Alanor (admin)     před 10 lety 11.05.2014 22:04 |  
            0 0

            Já nevím, já jsem žil v přesvědčení, že se dohodnou. Teď to ale psal Pavel Procházka na eFotbalu (který mívá dobré info), že je to v současnosti na mrtvém bodě, pokud to nekrachlo úplně. Má to být kvůli tomu, jak si Řebíček řekl o dalších 80 mega... A od zimy se to nehlo.

  40. Re: Brno - Slavia 2:0

    tolsimir     před 10 lety 11.05.2014 21:29 |  
    0 0

    Hraci byli zoufali, jako ostatne celou sezonu, ale fakt je ten, ze kritizovat zalohu neni uplne fer. Kdo hral fotbal, tak vi, jak vam dokaze otravit to, ze vam balon jen lita nad hlavou sem tam, sem tam, jeste navic, kdyz ti utocnici nejsou schopni ten souboj vyhrat. Nechapu, proc jsme zrovna do Brna s Kostalem prijeli nakopavat balony

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 21:35 |  
      0 0

      ty nákopy byla kravina, ale dnes prostě hráčům chybělo tempo, byli všude pozdě. Navíc Juhar mi přijde, že neví, co je poziční hra, pořád nabíhá někam do pryč. Sice jsme hráli na 2 útočníky, ale oba tam byli úplně zbyteční. Když k tomu připoštu slabý výkon krajů zálohy a celé obrany v čele s Černým, tak mi vyjde, že tehle tým je fakt děsně ubohej.

      Chtěl bych fakt vidět někoho, kdo s tímhle něco svede...

  41. Re: Brno - Slavia 2:0

    Sartorius     před 10 lety 11.05.2014 21:32 |  
    0 0

    Musím říct, že jsem ubožejší výkon dlouho neviděl. Kdyby hráli špatně tři čtyři hráči, tak by se to dalo vysvětlit ztrátou formy, ale když hrajou mizerně všichni? Pak musí být chyba v trenérovi...
    Ok, Dostál na to skutečně nemá a dneska předvedl naprosto tragický výkon. Angažmá Vošahlíka absolutně nechápu, ten hráč snad nevyhraje jediný souboj. Ale Piták, Gecov nebo Necid? To přece není možné, aby zapomněli hrát fotbal! Kolik hráčů už ze Slavie odešlo s vizitkou kopyt a jinde se rozehráli. Naposledy Štěpán, který táhne Baník za záchranou...

  42. Re: Brno - Slavia 2:0

    JS (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 21:43 |  
    0 0

    Už by to chtělo ten sestup.. Pročistilo by se to od kdejaké špíny na postech od hráčů po majitele, a mohlo by se začít stavět od základů.. Lepší klub a lepší tým. Za dnešní "výkon" si stejně nic jiného nezasloužíme. A doteď lituji, že jsme tehdy nespadli do té třetí ligy, a místo toho nás vyčahroval Alda v zákulisí. Už jsme mohli být dávno zpět v první lize bez těch koulí na nohou.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 21:46 |  
      0 0

      Vůbec nevim, kde bereš tu jistotu, že by se něco, cokoli, pročistilo.

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 21:58 |  
        0 0

        Přesně, naopak, snížil by se rozpočet a do týmu by přišli ješt průměrnější hráči, jenž by byli ochotní hrát druhou ligu za menší peníze.

  43. Re: Brno - Slavia 2:0

    carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 21:50 |  
    0 0

    Nejhorší je, že ty naše kopyta hráli naplno, ale absolutně nic nevymysleli. Jinak se k zápasu nemá cenu vyjadřovat, tohle by snad nestačilo ani v divizi k výhře.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      Falk     před 10 lety 11.05.2014 21:56 |  
      0 0

      Chtěl bych požádat Alanora za spravedlivé a přísné hodnoceni,dnes nejlepší známka 3!!a musí rozdat i jedničky !!,prostě dnes to nebyl fotbal,to byl hnus

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        Alanor (admin)     před 10 lety 11.05.2014 22:01 |  
        0 0

        Hodnocení je přísné, i když nepadají samé jedničky... To je opravdu pro historické debakly s šílenými výkony. Na něco takového by to chtělo nakombinovat výsledek z Teplic a hru z druhého poločasu proti Bohemce (nebo z dneška, nebo ze Sparty, nebo bych mohl pokračovat x dalšími zápasy z posledních let...).

        A třeba Hrubý dnes podle mě zahrál obstojně. Taktéž mi přišlo, že Škoda v obraně odvedl své, jemu bych vyčítal až tu zahozenou šanci v nastavení, ale vzadu hořeli ostatní. V číslech tedy asi tak tvrdý nebudu, možná padne i jedna pětka a Dostál odejde s dvojkou těsně nade dnem. :) Ale o to tvrdší bývám ve slovní kritice.

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2014 22:11 |  
          0 0

          přesně, pořád máš 10 bodovou stupnici, ta jednička je už opravdový extrém. Ale pravdou je že některé výkony byly druholigové.

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          Travinho     před 10 lety 11.05.2014 22:33 |  
          0 0

          Pro mě byl solidní i Gecov.

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            Alanor (admin)     před 10 lety 11.05.2014 22:35 |  
            0 0

            Gecov taky nepropadl, i když Hrubý se mi líbil ještě o trochu více. Podrobněji ale v hodnocení, které bude asi zítra.

  44. Re: Brno - Slavia 2:0

    PETR7     před 10 lety 11.05.2014 22:01 |  
    0 0

    No, pořád máme co zlepšovat..

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      Falk     před 10 lety 11.05.2014 22:09 |  
      0 0

      Souhlasím s Tvým komentářem Alanore,já už nevím jak upozornit i fotbalisty na to,že opravdu předvádí velmi špatné výkony.Bohužel po dnešku bych vyhodil Pastoora,protože tým nemá žádný styl,jenom hra na náhodu,a jak nejsem pro časté střídání trenérů ,tady to vidím jako nutnost

  45. Re: Brno - Slavia 2:0

    Travinho     před 10 lety 11.05.2014 22:36 |  
    0 0

    Co mě poslední dobou hrozně vytáčí, je to, že výkon je hrozný a za naší střídačky se nikdo ani pořádně nezvedne, nezařve na hráče co mají hrát, že mají makat atd. To je podle mě hrozné, sedět tam Uličný nebo Jarolím, tak se hráči bojí jít do kabiny, ale tady?

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      Alanor (admin)     před 10 lety 11.05.2014 22:37 |  
      0 0

      Tak Pastoor tam občas něco řval... Ale je to obecně dané tím, že nemá autoritu a že má vzhledem k našemu mužstvu lemplů špatný přístup.

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        vavicek     před 10 lety 11.05.2014 23:00 |  
        0 0

        A to víš jak, že nemá autoritu? Tohle už je na úrovni jířího, který se tvářil, že má štěnice v kancelářích Slavie.

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          Alanor (admin)     před 10 lety 11.05.2014 23:05 |  
          0 0

          Odpověď je výše. Ví se, že trenér po sezóně končí, takže jeho pozice není do budoucna pevná (spíše přesně naopak) a hráči to vědí. Nakonec Petrouše s Poustkou brali jako provizorní záskok, Radu také příliš nepodrželi, tak proč by měli extra naslouchat nějakému cizinci, co si stejně za měsíc sbalí kufry? A to se samozřejmě i odráží v zápasech, kdy Pastoor vůbec neví, proč nastal takový výkon a nedovede si to selhání hráčů vysvětlit.

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            vavicek     před 10 lety 11.05.2014 23:08 |  
            0 0

            Ano. Na úrovni jiřího - spekulace a výmysly.

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            Slawek     před 10 lety 11.05.2014 23:49 |  
            0 0

            Alanore třeba proto, aby si i v příští sezóně zahráli I.ligu. Víš ?

            • Re: Brno - Slavia 2:0

              Alanor (admin)     před 10 lety 12.05.2014 08:02 |  
              0 0

              Sestoupit samozřejmě nikdo nechce. Však když šlo do tuhého (Liberec, Bohemka), tak hráči zabrali. Problém je právě ta nevyrovnanost výkonů i nevyrovnanost snahy. Ono se také po zápase mezi novináři spekulovalo, jestli neměla vliv výhra Sparty nad Olomoucí.

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            Pepino44     před 10 lety 12.05.2014 08:26 |  
            0 0

            Tak nevím,ale z tohoto příspěvku vypadá.jako by hráči měli hrát za Pastoora,přeci nejprve hrají za sebe,klub a až potom za trenéra. Je jasné,že je zde limitující faktor,že trenér po sezoně odejde a proto je mu to tak nějak jedno jak Slávia dopadne,chápu,že tomu nedává asi všechno,ale to přeci nemůže ovlivnit hru a nezájem hráčů. Vždyť oni hrají o svoji budoucnost a zajištění. I když je tu možnost výměny velké části mužstva (čemuž moc nevěřím do výměny majitele),tak si hráči,kteří by měli odejít musí uvědomit,že po takovýchto výkonech o ně moc velký zájem nebude.

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          Alanor (admin)     před 10 lety 11.05.2014 23:07 |  
          0 0

          Takže nepotřebuju mít štěnice v kabině Slavie. Stačí mi vědět o charakteru našich hráčů, o Pastoorově přístupu, který jasně deklaroval do novin, a stačí mi vidět zápasovou realitu.

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            vavicek     před 10 lety 11.05.2014 23:09 |  
            0 0

            No jistě. Z různých nitek, náznaků a pohybů těl si všechno domyslíš. Na co nějaká fakta. Možná i siderické kyvadlo...

            • Re: Brno - Slavia 2:0

              Alanor (admin)     před 10 lety 12.05.2014 07:52 |  
              0 0

              Já myslím, že výsledky a výkony jsou jasnými fakty. Chytrému napověz, hloupého trkni.

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            spino     před 10 lety 11.05.2014 23:10 |  
            0 0

            Kteří hráči jsou podle tebe charakterově nejhorší?

            • Re: Brno - Slavia 2:0

              Alanor (admin)     před 10 lety 12.05.2014 07:51 |  
              0 0

              Do toho se nechci pouštět, tak dobře je osobně neznám. Jako tým už ale Slavia dlouhodobě nefunguje.

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        indy14     před 10 lety 11.05.2014 23:12 |  
        0 0

        Pastoor byl na nohou z lavičky celej zápas v podstatě , třeba oproti kotalovy.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      spino     před 10 lety 11.05.2014 22:48 |  
      0 0

      Rada řval, dával ceresi a co z toho? Akorát ho hráči odstřelili.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      bongor     před 10 lety 12.05.2014 05:50 |  
      0 0

      Bohužel ten člověk,kterej by uměl z těch hochů vymačkat maximum
      už pevně sedí jinde a nemá jediný důvod jít do Slavie.Navíc plno fandů ho ani nechce,pořád se mu předhazuje,že se na Slavii napakoval.Dal bych mu klidně ještě jednou tolik peněz,kdybych zase jednou viděl jak Slavia všechny přehrává a ne že si z ní ostatní dělají Dikobraz.Tak budeme ještě pár roků zkoušet jednoho trenéra za druhým a hráči si budou dělat kulový z jednoho trenéra z druhým.
      Slavná značka upadá,ztrácí cenu,ztrácí diváky,už ztratila veškerý respekt v zákulisí-ale to je zase jiná kapitola.Beránek byl výbornej,kolikrát jsem čuměl,co jsme za něj hráli,starej není,to je absolutní omyl.Aktivní věk se neustále prodlužuje,kdo byl před třiceti lety stařec je dneska ještě schopný člověk,toho bych se nebál.Ale nevím,jak dokáže psychicky zvládnout rozesrané mužstvo.

  46. Re: Brno - Slavia 2:0

    dspsn     před 10 lety 11.05.2014 23:14 |  
    0 0

    Není co dodat. Ostuda.

  47. Re: Brno - Slavia 2:0

    gurman99     před 10 lety 11.05.2014 23:30 |  
    0 0

    Tak dost slziček a zítra přijděte spravit chuť na Xaverov.
    juniorka vs Jihlava od 17.00
    to bude "trochu jinej fotbálek".

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      gurman99     před 10 lety 11.05.2014 23:35 |  
      0 0

      Zaznamenali jste,že v nominaci repre U21 jsou jako náhradníci dva kluci z juniorky -Verner a Salašovič ? Vlastně jako dva jediný ze všech juniorek?
      Tak jestli chcete vidět FOTBAL v podání Slavie,máte možnost zítra v 17.00 na Xaverově.

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        ortevor     před 10 lety 12.05.2014 00:13 |  
        0 0

        taky si zajdu spravit chut..a tesim se na poradnej fotbal a goly :)

  48. Re: Brno - Slavia 2:0

    honza1947     před 10 lety 12.05.2014 00:05 |  
    0 0

    Po výhře v Příbrami všichni velebili Pastoora a dnes ho zase většina vyhazuje. To co dnes hráči předvedli v Brně, ale není vina trenéra. Normálně se na to vybodli a mysleli si, že po minulém zápase přes ně není a už jsou skoro mistry. Snad si nikdo nemůže myslet, že jim trenér naordinoval neběhat, nebojovat, nenabízet se, tedy nechtít hrát fotbal a z toho pak ta nakopávaná, a když už se dostanou k bráně, tak to kopat to do 15. řady a ne do brány. Této naší skvadře nepomůže žádný trenér, i kdyby přišel sám velký Pepe. A myslí si snad někdo, že by chtěl Pastoora za svého asistenta Van Baasten, kdyby to byl takový nýmand, jak z něho někteří rádoby odborníci v této diskuzi dělají?
    I přes špatný výkon téměř celého mužstva nechávám bez komentáře výkon Černého v bráně. Nebýt jeho minely u 1. gólu, třeba se to mohlo vyvíjet trochu jinak a o druhém gólu ani nemluvě, když stojí na lajně jak tvrdé "y" a pak ještě předvídavě skáče úplně na druhou stranu než lze očekávat balon.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      Barra     před 10 lety 12.05.2014 09:54 |  
      0 0

      Vsichni velebili Pastoora? Mluvis za sebe, doufam, protoze snad kazdy vi ze jedna vlastovka jaro nedela.

  49. Nestřílejte trenéry, dělaj, co uměj

    tantalos     před 10 lety 12.05.2014 00:55 |  
    0 0

    Je naprosto fuk, kdo dnes Slavii trénuje. On je totiž vlastně jen bezvýznamná loutka podřízená lidem, kteří Slavii škodí.
    1. Slavia potřebuje šéfa - majitele, který by se nerozhodoval pod vlivem alkoholu a byl ochoten dohlížet na běh klubu soustavně. Mnoho lidí si už stěžovalo, jak je těžké řebíčka sehnat a donutit k rozhodnutí.
    2. Mnohem důležitější roli než trenér hraje ve Slavii Kisel. Nechápu, čím si tak odpovědné postavení zasloužil. Jeho zkušenosti odněkud z Austrálie mohou být dobré při vyhánění klokanů z hřiště, ale jako bafuňář nic chytrého nepředvedl, jen krok co krok šlape do ho.na. Evidentně kecá do sestavy - sám přiznal, že se o tom radí i s Kornějevem, takže by se nemělo lát Pastoorovi, ale jim dvěma.
    3. Rusové se také nijak pozitivně neukázali. Je pozoruhodné, jak nám dávají góly hráči, o něž náš Rusy vedený management nejevil zájem - dnes to byl Šísler, kterého jsme odmítli, před ním Harba atd. Zatím jsou spíše na škodu - buď by měli převzít Slavii, nebo se do ní neplést.
    4 Podivné jsou evidentně kšefty hráčských agentů. Ne náhodou si na ně stěžoval Koubek - vše se řídí podle Mullera. Přitom ještě nedávno se říkalo, že o Slavii vlastně rozhoduje Paska.
    Teprve potom by se dalo mluvit o trenérovi. Sám věřím Beránkovi. Nicméně příliš si ho vážím, než abych mu přál, aby si pod takovou neschopnou bandou kazil svou výbornou pověst

    • Re: Nestřílejte trenéry, dělaj, co uměj

      spino     před 10 lety 12.05.2014 01:04 |  
      0 0

      1. Sehnat Řebíčka lze snadno v teplických barech. Franta Straka vás navede...

      4. O Slavii rozhoduje úplně každý, kdo našemu majiteli sype. Tu je to Paska, onehdá zase Křetínský, nyní Muller atd. Tohle je vyloženě o majiteli, co těmto lobbistům, agentům a dalším zákulisním hráčům dovolí.

      • Re: Nestřílejte trenéry, dělaj, co uměj

        Fallen (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 12:25 |  
        0 0

        Je naučenej z veřejného sektoru

    • Re: Nestřílejte trenéry, dělaj, co uměj

      rak (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 08:44 |  
      0 0

      Včerejší výkon Slávie byl naprosto tragický. Podle mně není úplně jedno, kdo Slávii trénuje. Ten kádr tak děsivý, jak to včera vypadalo, zase není. Troufám si říci, že pod Radou či Koubkem bychom nezářili, ale jistě byli v klidném středu tabulky. Netroufám si říci, jestli je Pastoor špatný trenér, ale evidentně to není trenér pro současnou Slávii. Jak někdo zmínil výše, trochu to připomíná Petrouše. Hráči vůbec nevědí, co hrát. Jeho slova, co se týče hry jakou chce hrát, se od počátku vcelku dobře poslouchala, ale ukazuje se, že realita je DIAMETRÁLNĚ odlišná a není tedy schopen tomu mužstvu předat nic a hra je celkově ještě o něco horší než dříve. Proč jsou někteří trenéři schopní hrát s horším kádrem lepší fotbal?

      1. Samozřejmě od majitele se to odvíjí.

      2. Kisel na své pozici nemá co dělat. Nelze si stavět vzdušné zámky. Diletantský tah se změnou trenéra po jednom nevydařeném zápase byl nesmyslný. Při takové změně musí přijít někdo evidentně lepší a o tom mám silné pochybnosti. Řekl ale správně, že jdou s kůží na trh. Evidentně to nevyšlo, naopak. Měl by se tedy odporoučet sám.

      3. Rusy tam moc rád nevidím. Neměl jsem na to ze začátku jasný názor, ale zdá se, že jim jde jedině o to vytahovat neznámé hráče a prodávat je. Je to ale naivní. Nejdříve musí mužstvo za něco stát. Koubek sem odmítal tahat hráče horší než stávající a to byl zřejmě hlavní důvod toho, že musel pryč. Raději Rusové pryč, i když nevidím ohledně majitelů řešení.

      4. Silná pozice agentů je tragédií. Na hráčské agenty mám naprosto jednoznačný názor. Jsou to paraziti, kterým jde jen a jen o vlastní kapsu. Nic dobrého nepřináší a to ani mužstvům ani hráčům samotným. Hráčský agent = pasák (aniž přirovnávám hráče k prostitutkám).

      • Re: Nestřílejte trenéry, dělaj, co uměj

        Barra     před 10 lety 12.05.2014 08:52 |  
        0 0

        + 1

      • Re: Nestřílejte trenéry, dělaj, co uměj

        ortevor     před 10 lety 12.05.2014 10:18 |  
        0 0

        k bodu 4 - naprosty souhlas, agenti jsou nejvetsi verbez a paraziti na fotbale...kdyz si clovek vezme, o kolik % se navysujou prestupove castky a bonusy pri podepsani smlouvy, aby se uspokojili vsichni agenti, tak je to neskutecne...

    • Re: Nestřílejte trenéry, dělaj, co uměj

      hiker42     před 10 lety 12.05.2014 10:32 |  
      0 0

      jenom k 1. - souhlas, naprostý souhlas, ryba smrdí od hlavy. druhá věc je, že Řebíček není a nikdy nebyl jediným a majoritním majitelem SKS. třetí věc je, že kdo si koupí (cokoli) od gaunera? jenom stejnej nebo větší gauner. ŽÁDNÝ rusáky v Edenu nechci, nikdy, ani kdyby přinesli rubly nebo jiný děngy a SKS měla hrát opět špičku GL a za pár let Evropu, za tuhle cenu ne.

      myslím (a ne dnes nebo letos), že sestup by nám paradoxně pomohl, ikdyby jsme se ve 2. lize 2-3 roky motali. ono jiná reálná možnost na vyčištění (se od pijavic) a nastartování reálně není. Hovno hrajeme (až na pár výjimek typu Valencie 2009) stejně už 5 LET a motáme se v tom absolutně bez vize. Sestup je pro mě naděje.

      • Re: Nestřílejte trenéry, dělaj, co uměj

        JS (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 10:46 |  
        0 0

        Můj názor. Navíc kdybychom sestoupili už před pár lety, už teď jsme mohli být na cestě zpět do ligy. Místo toho pořád jen nesmyslně prodlužujeme agonii a namlouváme si, že něco bude lepší, i když se vše stále jen zhoršuje.

  50. Re: Brno - Slavia 2:0

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 08:19 |  
    0 0

    Jak tak procházím diskusi, jsem vlastně rád, že jsem to včerejší klání vůbec neviděl.
    A je mi líto těch několika posledních fotbalistů a srdcařů v našem týmu, to musí být utrpení.
    A samozřejmě i fanoušků, ale - ruku na srdce - my jsme si už tak nějak i zvykli, ne? :-(

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      kubavariete     před 10 lety 12.05.2014 08:47 |  
      0 0

      které fotbalisty máš na mysli?
      snad ne Dostála, Gecova....atd kteří nepřihrají na 3m

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        Eluin (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 11:44 |  
        0 0

        Asi Prošek, Hrubý, možná Piták.

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          kubavariete     před 10 lety 12.05.2014 11:55 |  
          0 0

          Tak to souhlas, ale to je tak všechno.
          Piták jako náhradník.

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            Eluin (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 11:57 |  
            0 0

            On třeba ve fungujícím týmu by nemusel hrát špatně ani Gecov a další, ale v podobném rozkladu je to těžké (a to znovu podotýkám, že včerejší "výkon" jsem - díkybohu - neviděl).

  51. Re: Brno - Slavia 2:0

    Viking     před 10 lety 12.05.2014 08:19 |  
    0 0

    Myslel jsem si, že totálním dnem byl angažování Jamese Dense. Včerejší "výkon" Dostála tomu ovšem nasadil úplně jinou dimenzi.

    TO OPRAVDU NEMÁME V DOROSTU NEBO JUNIORCE HRÁČE, KTERÝ BY DOSLOVA KAŽDÝ BALON NEODEVZDAL SOUPEŘI???

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      spino     před 10 lety 12.05.2014 08:24 |  
      0 0

      Pár jich tam máme, ale ti nejkvalitnější jsou spíš záložníci a útočníci.

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        Pepino44     před 10 lety 12.05.2014 08:45 |  
        0 0

        Ty taky musíš reagovat na každý příspěvek ač o tom nemáš ani páru. Patrně chodíš na každý zápas juniorky,takže asi přehled mít budeš. Můžeš jmenovat ty nejkvalitnější ? Já chodím jenom na domácí zápasy juniorky a někoho,kdo by pomohl vAčku jsem tam nenašel. Ostatně je to vidět na lavičce Ačka,že opravdu ti nejkvalitnější (Prošek,Sodoma,Červenka,Souček) si tam mnoho nezahrají,možná,že je chyba,že zbytečně sdí na lavičce a oslabují tak juniorku. Jak jsem již psal mnohokrát,v juniorce celkem dobří,ale na ligu podle mne ještě nestačí. Za úvahu by stál možná Verner,defenzivní zálžník,taková motorka.ale jestli by to stačilo na ligu taky nevím.

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          Jiri1     před 10 lety 12.05.2014 09:23 |  
          0 0

          /Nechte uz ho na pokoji probuh, ma pravdu a vy to vite , dete uz nekam s tema Vasima kecama s tim Vasim pozitivnim pristupem, oba vime , ze v acku hraje momentalne ten , kdo plati, to by ste uz moh pochopit i vy , ze s neceho bejt zivi musej

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            klimi     před 10 lety 12.05.2014 09:56 |  
            0 0

            A který pravý bek z naší mládeže by to odehrál líp než Dostál? Snad mi nechcete říci, že Smolák.

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            Pepino44     před 10 lety 12.05.2014 10:00 |  
            0 0

            Tak pokud vidíš v juniorce někoho,kdo by Ačko spasil,tak napiš,mám takový dojem,že kecy jsou spíš ty Tvoje konspirační teorie.

  52. Re: Brno - Slavia 2:0

    Jiri1     před 10 lety 12.05.2014 08:34 |  
    0 0

    Uz dlouho jsem sem nenapsal, priznam se , ze mne vyprovokovali az nektere prispevky oznacujici kritiky za skudce.
    To, ze nekteri lide drive i nyni prscujici pro Slavii vedi o dost vice nez ostatni je asi jasne , to ze lidi bijici se na levem brehu Vltavy v prsa a na pravem zapominajici, komu ze leta tzv. fandili a tvrdici , ackoliv pracuji treba v pratekich, jak jim je Slavia u prdele mne neprekvapuje , co ale nedokazu pochopit je , treba udiv nekterych nad vysledkxy je j preci jasne , ze pokud nezaplatite za hrace , pokud dluzite reba hracum, dokonce prodate vlastni podil na Xaverove , nemuzete se divit problemum s hraci a i to ze Vam tito nektere zapasy odchodi.
    A upozornuji, ze pokud se neco zasadniho nestane bude se to opakovat, to ze Kisel nezvlada nejen situaci, ale ze si dokonce dela ze Slavie jakousi trafiku je bohuzel taky jasny.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      spino     před 10 lety 12.05.2014 08:38 |  
      0 0

      Dobrý den. Komu byl prodán podíl na Xaverově?

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        Jiri1     před 10 lety 12.05.2014 08:58 |  
        0 0

        MAVRCH MA OPET MESTSKA CAST.

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          spino     před 10 lety 12.05.2014 09:20 |  
          0 0

          Tak to fakt nechápu. Evidentně chce Řebíček zpeněžit co se dá. Předpokládám, že celou věc zařizoval pan Držmíšek.

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            smely (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 12:51 |  
            0 0

            ses vedle jak ta jedle spino, byl to Benysek...

            • Re: Brno - Slavia 2:0

              spino     před 10 lety 12.05.2014 14:05 |  
              0 0

              Benýšek prodal svůj podíl Pitterovi, aby nemusel platit ten 20ti milionový dluh, co udělal ve Slavii. Normálně bych na něj podal trestní oznámení...

              • Re: Brno - Slavia 2:0

                smely (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 14:23 |  
                0 0

                ty si vosel...sory...

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          spino     před 10 lety 12.05.2014 09:20 |  
          0 0

          Jinak děkuji za info.

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            Jiri1     před 10 lety 12.05.2014 09:28 |  
            0 0

            Neni za co, uz jsem se nechtel sem vracet, ale tyhle jejich kecy a realita , to je proste fakt hnus , co se deje.
            Chapu i kdyz tezko , ze tzyhle noviny musej z neceho bejt zivio, ale nechapu diskutujici a jejich zaslepenost, popripade hlavne ty , co nam tady skupinu prekupniku s fotbalem davaj za vzor, nebo dokonce o nich pisoz jeste jako o zachrancich a nejde o Rebicky, hlavne , ze maj hezkej firemni piar.

            • Re: Brno - Slavia 2:0

              Tomski     před 10 lety 12.05.2014 09:35 |  
              0 0

              tak nás uveďte do reality na přímo a my nebudeme muset spekulovat...

              • Re: Brno - Slavia 2:0

                Jiri1     před 10 lety 12.05.2014 09:52 |  
                0 0

                To bych jen opakoval , co jste si mohl precist uz tolikrat a konkretne od jinych, ze to povazuju za zbytecny a navic rada lidi pise pravdu, nespekuluji, to vam tedy podepisu,
                Anarchie , chaos, snaha stahovat penize za kazdou cenu, novodobi Svedsti najezdnici v podani Holandanu a naprosto nejista budoucnost od krachu az po navrat minulych casu,
                Snad vam jen pogratuluji k probuzeni pet minut po dvanacte

                • Re: Brno - Slavia 2:0

                  Tomski     před 10 lety 12.05.2014 10:13 |  
                  0 0

                  já Vám věřit můžu, ale pokud nebudete konkrétní, tak jsou to jen spekulace...

                • Re: Brno - Slavia 2:0

                  Aloha     před 10 lety 12.05.2014 11:51 |  
                  0 0

                  Jiří to by bylo tak pěkné, kdyby jste si dal někdy na stylu vašeho příspěvku záležet, aby byl jasně srozumitelný a uvedl jasné a konkrétní informace a ne jen mlžil a házel nějaké výstřely do tmy

  53. Re: Brno - Slavia 2:0

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 12:12 |  
    0 0

    Já jsem byl vždy proti konspiračním teoriím, ale poslední vývoj nahrává domněnkám, že v klubu se asi skutečně cosi děje. Jak si jinak vysvětlit, že hráči typu V. Štěpán hrájí celkem slušně v jiném týmu, kdežto u nás podávali mizerné výkony? Přiznám se, že Koreše teď nesleduji, ale viděl jsem jeden jeho zápas za MB a bylo to podle mě velmi dobré.

    Něco v klubu je prostě nastaveno špatně a v komentářích se toho už mnoho lidí přede mnou dotklo. Otázkou je, co konkrétně. Jsem si vědom toho, že tým je poskládán dost nekoncepčně, dobrých hráčů tam napočítáme na prstech jedné ruky, nicméně současný výkon je podle mého názoru stejně pod úrovní i takových hráčů. Jak je možné, že Nitrianský jednou zahraje skvěle a podruhé doslova "pod psa"? To samé Piták, Gecov,.... Takhle by šlo pokračovat dál. Být to jen několik hráčů, či třeba kdyby se to stalo jen 1-2 krát za sezonu, tak se to patrně dá pochopit, ale toto je v klubu celkem permanentní jev. Nevěřím, že je to náhodou, nevěřím, že je to (jen) trenérem (respektive trenéry).

    Připomínám, že jsem fotbalový laik, do nitra našeho klubu nevidím. Jasné ale je, že současný vývoj není hoden jména klubu (vím, zní to pateticky). Co "Sešívaní drží spolu"? Asi budu znít příliš naivně a bláhově a v komentářích níže mě pošlete kamsi, ale možná by nebylo od věci zkusit situaci nějak řešit skrze tuto platformu třeba schůzkou s Kiselem, apod.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      tantalos     před 10 lety 12.05.2014 12:57 |  
      0 0

      Možná spíš než schůzku s Kiselem bych doporučoval vyvíjet tlak na majitele, aby nastolil pořádek. Třeba místo Pelta je ču.ák bych doporučoval slogan "AŔ je pí.a!"

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        Barra     před 10 lety 12.05.2014 13:32 |  
        0 0

        AR zajiste muze za to, ze z 10 ligovych zapasu od odchodu Koubka jsme nasbirali 6 proher, kdyz k tomu vezmeme ty dva zapasy v poharu Ceske posty, je pocet proher dokonce 7 z 12 zapasu...

        AR muze za to, ze nove sportovni vedeni Kisel-Korneev posilili utok jen Necidem (2 branky), po te co z sesti strelcu Slavie v podzimni casti zustal jen Juhar. Kisel koncil, Skutka na hostovani stejne jak Kores, Ondra Petrak transferovan, Micola v zime na operaci. V 10 zapasech ligy jsme 5 x neskorovali, a kdyz vynechame zapas proti Pribrami ktery s 3 brankami zkresluje pocet celkove strelenych branek, tak mame uzasny prumer 0,55 branek strelenych na zapas, oproti 1,4 inkasovanych branek.

        Vzdy je dobre soustredit se na jednoho obetniho beranka. Jinak vcera uplynulo presne 10 tydnu od zmeny realizacniho tymu. Moc neslavim.

        Ano, nejvetsi chyba AR byla evidentne ze dovolil aby se potencionalni investor chytil moci bez toho, ze byla jednani dotahnuta do konce a uzavrena finalni dohoda.

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          Eluin (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 13:41 |  
          0 0

          Necid dal branky 3, jinak s Vámi víceméně souhlasím.

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            Barra     před 10 lety 12.05.2014 13:48 |  
            0 0

            Mas pravdu, Eluine, branku proti Dukle jsem prehlednul.

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            Barra     před 10 lety 12.05.2014 14:33 |  
            0 0

            Ano, je to prohlaseni z 5 dubna, kdyz Slavie prohrala 3 z 4 ligovych zapasu pod Pastoorem, a jednani se ocitlo v slepe ulicce. V tom okamziku uz byli K a K jiz 4 mesice u moci.

            Mam ale obavu, ze tele uz bylo utopene.

            • Re: Brno - Slavia 2:0

              warhammer (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 16:30 |  
              0 0

              Vidím, že i u Vás v Belgii dobře znáte pohádku o hodném králi, za jehož zády zlí rádcové kují pikle. Pokud jí chcete věřit, nic proti tomu.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      Kactus     před 10 lety 12.05.2014 13:08 |  
      0 0

      Kisel je mrtvá ryba, všimněte si jak je uplne ticho, po velkohubych prohlasenich a rozhovorech do vsech novin ted zmizel a neni o nem ani videt ani slyset, ani kolem lavicky se jiz nemota. jo, hodne sklamal.

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        Eluin (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 13:10 |  
        0 0

        Souhlasím, mně jen přišlo, že veškerá ta fanouškovská aktivita se zůžila na "Pelta ven" a tím to, aspoň z mého hlediska, mohu se mýlit, končí. Přitom my jako fanoušci jsme snad jednou z posledních věcí, na níž může být Slavia oprávněně hrdá.

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          AlesJa     před 10 lety 12.05.2014 13:26 |  
          0 0

          jo jo k podpoře bych přidal i nějakou iniciativu zástupců fans směrem k situaci. Proč hráči jedno utkání bojují a druhé jsou jak leklé ryby to není snad v trenérovi, jsou snad problémy s výplatou ? nebo rebelují trenéra ?

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            Barra     před 10 lety 12.05.2014 14:00 |  
            0 0

            Alesi, myslim ze rada lidi precenuje vysledek zapasu s Pribrami. Pribram tuto sezonu venku nevyhrala, mela jen 5 remiz, 5 bodu na 42. Je to snad nejslabsi souper, ktery v lize js, body sbira doma , za jakych okolnosti je jina vec. Nase prvni branka v 5 minutenam moc pomohla, jinak dalsi jsme dali az v 71 minute, treti v 88...

            Kolik takovych zapasu jsme ale v jarni casti hrali?

            • Re: Brno - Slavia 2:0

              Betynka58     před 10 lety 12.05.2014 15:45 |  
              0 0

              Jistě, Barro, Příbram byla výjimka, ale rozhodně není na místě snižovat ten výsledek hrou našeho soupeře. S takovým nasazením, a ano, i herní kvalitou, by ten den Slavia porazila i mnohem silnějšího soupeře, o tom jsem přesvědčen. Proč ale hráči nejsou schopni takový výkon zopakovat, to je jiná otázka, která by zasluhovala hlubší rozbor.

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        AlesJa     před 10 lety 12.05.2014 13:23 |  
        0 0

        no pěkně Karol v poslední době zalezl, jen co je pravda, moje teorie je, že neřídí vůbec nic a proto ani nevyleze aby nemusel lhát a vymlouvat se.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 13:26 |  
      0 0

      tak bych byl pro nějakou akci.

      My se tu s prominutím jako paka dohadujeme o trenérovi, ale to je dle mě marginálie. Zakopaný pes je úplně jinde. Pojďme to řešit, vyviňme nějakou iniciativu...

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 13:32 |  
        0 0

        Jedině smysluplná iniciativa je mít miliardu na prdeli a vše to koupit.

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          Eluin (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 13:35 |  
          0 0

          Ale to je alternativa patrně neuskutečnitelná...:(

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 13:39 |  
          0 0

          ano, s tímhle uvažováním můžeme jít brečet do kouta.

          Ono se stačí podívat např. na rozpočet Dukly, obstojný fotbal nemusí polykat miliardy

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 14:36 |  
            0 0

            Určitě,ale koupě Slavie její finanční stabilizace plus vybudování trochu slušného tymu to spolkne slušnej balík.K tomu pronájem stadionu plus provoz klubu.

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            smely (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 15:34 |  
            0 0

            pardon, dukla hraje nejaky obstojny fotbal ?

            • Re: Brno - Slavia 2:0

              Barra     před 10 lety 12.05.2014 15:38 |  
              0 0

              Ale tak Smely, vzdyt ma o celych 6 bodu vic nez my ;-)

              • Re: Brno - Slavia 2:0

                smely (přítel SN)     před 10 lety 13.05.2014 14:45 |  
                0 0

                a to je nejaky umeni ?

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        1rytir     před 10 lety 12.05.2014 14:02 |  
        0 0

        No byl bych všemi deseti pro kdyby alespoň polovina TS a s nimi každý, kdo by mohl, dorazila na některý z nejbližších tréninků v Edenu a to, co si myslí o výkonech hráčů by jim a celému realizačnímu týmu dala vědět známým pokřikem: My jsme Slavia, vy nejste nic!
        Asi by to moc nepomohlo, ale hráči by si snad uvědomili, že jejich výkony vadí tomu nejcennějšímu, co ještě současné Slavii zbylo - fanouškům.

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          smely (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 15:32 |  
          0 0

          ja navrhuji dobrocinne konzerty, poulicni divadlo a tichou demonstraci v sede a pokud by to nezabralo tak bych (a to necham na zvazeni) zautocil nekompromisni letakovou kampani...

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          naplavnik     před 10 lety 12.05.2014 16:31 |  
          0 0

          Nevím, myslím, že je tam pár lidí, kterým situace není lhostejná a dostávat tuto "hrstku" pod další tlak dvě rozhodující kola sezony může být kontraproduktivní. Ale rozumím, že lhostejno nám to být nemůže. Mě by se líbila forma naléhavého protestu během utkání se Slováckem, nějaké nové pokřiky např "Proč nehrajete za Slavii", "Varnsdorf, Vlašim, Sokolov, vám se tam snad líbí?" apod.

  54. Re: Brno - Slavia 2:0

    tolsimir     před 10 lety 12.05.2014 13:13 |  
    0 0

    http://www.supras.cz/# !Po%C5%99adatel%C3%A9-a-benga-museli-vytla%C4%8Dit-Sl%C3%A1visty-klub-se-b%C3%A1l-kontumace/cu6k/354BECE5-B497-4CBD-8CF7-3EBD32F54D54

  55. Re: Brno - Slavia 2:0

    AlesJa     před 10 lety 12.05.2014 13:21 |  
    0 0

    Tak jestli nás výkon proti Příbrami zase trochu navnadil, tak nás včerejší výkon zase vrátil do reality. Začnu brankařem, když pominu tu střelu před golovou dorážkou tak ten Radek nedá z ruky a výkopu jediný balon kde by byl jeho spoluhráč. Stopeři Škoda, Smejkal ukázali své nedostatky při hře po zemi. Krajní beci, dozadu špatní dopředu nic. Vepředu antifotbalista Juhar, Nitrianský po povedenějším zápase předvedl další hrůzu, nechápu, proč rozehrává všechny standartky, snad jen ,že se mu minule nějaké centry povedly. Nějaké měřítko snese Gecov a Hrubý. Vošahlík občas snaha ale rychle upadne na úroveň ostatních. Jestli se zachráníme tak s odřeným zadkem a za pomoci jiných.

  56. Re: Brno - Slavia 2:0

    AlesJa     před 10 lety 12.05.2014 13:31 |  
    0 0

    jinak čím dál tím více nabírám dojmu, že je opravdu připraven přesný jízdní řád jak se poslední kola odehrají aby určité skupiny vydělali. Jinak si nedovedu vysvětlit první poločas Dukly, celé utkání Jablonce, možná i přístup příbrami v Edenu.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 13:36 |  
      0 0

      Také mě to napadlo, zůstávám skeptikem, ale přiznám se, že už bych se ani moc nedivil....

  57. Re: Brno - Slavia 2:0

    Navar (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 14:06 |  
    0 0

    Zdravím, přátelé! Musím se přiznat, že poslední dobou čtu příspěvky stále méně a méně. Důvodem je, že mě nebaví probírat se stále častějšími extrémními příspěvky, v nichž pisatelé - dle podstaty extremismu - hledají jednoduchá vysvětlení problémů. Často tu čtu, že půlka kádru nemá na ligu. A která? Necid? Vošahlík? Piták? Gecov? Juhar? Budjemaa? Lička? Škoda? Smejkal? Nitrianský?.... Hráče máme docela slušné, ne že ne. Ano, na poháry nemají, ale klidný střet tabulky by měl být v pohodě. Teoreticky.
    Pak čtu, že problém je ten a ten hráč, ten by měl hrát, jiný ne. Nejčastěji Zmrhal. Ale myslíte, že ostatní jsou o tolik lepší? Hrajeme bez něj lépe? Z Jardy aspoň něco může být.
    A Pastoor? Ano, jeho angažování byla obrovská chyba. Ale že by byl tak hrozným trenérem a původcem všeho zla?
    Prvotní problém je podle mě jinde - dosud se nevyřeší šílená situace kolem vlastníka Slavie a ta bude sloužit jako "průtokový ohřívač" hráčů, nikam se podle mě neposunem. Až poté je potřeba přivést autoritativního trenéra na několik let a pročistit kádr.
    A až poté se můžeme hádat, zda by měl hrát Pepa nebo Lojza. Teď je to podle mě bezpředmětné.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      1rytir     před 10 lety 12.05.2014 14:09 |  
      0 0

      Je to pravda, ale může "průtokový ohřívač" za to, že mužstvo zahraje proti Příbrami docela obstojně a za týden proti Brnu předvede parodii na stejnou hru?

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      Barra     před 10 lety 12.05.2014 14:26 |  
      0 0

      Zdravim Navare. Urcite mas pravdu a rad souhladim. Jinak si mysli, ze nasim hracum chybi hlavne mentalni odolnost. Proti Pribrami branka v 5 minute, pak se jede. Proti doma odolnemu Brnu branka v 11 min, a Slavie se sesype.

      Vice krat se tady psalo, ze vykon hrace je hlavne zavisly na psychicke pohode. Ihned po prichodu Pastoor jsem videl nejvetsi problem v rozdilne mentalite, alespon ja to tak citim ze vlastni zkusenosti. Dale muze trener o to vice nahlas deklarovat, ze ma soupere precteneho, osobne si ale myslim, ze byla chyba Pastoora se tak vytahovat pred zapasem a tvrdit ze zna vsechny hrace Brna, v jakych rozestaveni hraji, ze Slavii tedy nemuzou nicim prekvapit, ze Slavie na Brno nachystana. Je to jen zbytecne drazdeni soupere, ktere nic neprinese, naopak funguje kontra-produktivne.

      Jeho ostatni prohlaseni (Jsme ve forme, jsme sebevedomi, vyhrali jsme posledni zapasy a nedostali jsme branku) si mel nechat jako pep-talk v kabine pred zapasem, aby dal hracum sebeduveru. Myslim, ze hlavne tady se jevi jazykovy problem. Ja osobne lituji, ze misto
      Smicera neni na lavicce Ivo Knoflicek. Nekdo kdo stoji blizko k hracum, kdo umi ukazat svoje emoce, kdo umi hrace psychicky nakopat.

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        lassiter     před 10 lety 12.05.2014 15:21 |  
        0 0

        Z čeho soudíš, že Knoflíček tohle umí a Šmicer ne? Knoflíček na lavičce stál i s Teplicema nebo Boleslaví. Na Bohemce jsme taky dali góla někdy v patnácté minutě a pak jsme hráli, co jsme hráli, nehledě na to, že inkasovaný gól s Brnem na hru Slavie žádný zásadní vliv neměl, protože sesypaná byla od první minuty.

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          Barra     před 10 lety 12.05.2014 15:35 |  
          0 0

          Psal jsem ze osobne lituji, ze Ivo neni u muzstva, nikomu to nevnucuji. Knoflicek podle umi vice hrat na emoce, nic vic, nic min. Ze jsme i s Ivosem prohrali proti Teplicim ci Boleslavi je pravda, v obou pripadech kdyz jsme hrali v deseti.

          • Re: Brno - Slavia 2:0

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 15:54 |  
            0 0

            Znám Knoflu od té doby co přišel do Slávky,samo s přestávkami nikdy to žádnej extra hecíř nebyl.spíš takovej pohodář kterej dává právě tu pohodu.ale dle mého to není typ na ted,zrovna jako Smíca.V tuto chvíli bych to viděl na takovýho Reháka.

            • Re: Brno - Slavia 2:0

              naplavnik     před 10 lety 12.05.2014 16:02 |  
              0 0

              S tím Řehákem jsi to vystihnul přesně, vůbec mě ten chlap nenapadl. U něj by asi v Brně nikdo nešetřil krokem, jak jsme u některých mohli vidět. Ale nyní už bych trenéra nechal dojet, myslím, že to stále máme v rukách (záchranu) a Olomouc mně přijde ještě více v háji.

              • Re: Brno - Slavia 2:0

                AlesJa     před 10 lety 12.05.2014 16:10 |  
                0 0

                no a v šatně by museli měnit koše :-), Pavel nesouhlasí s odvoláním Koubka jako většina slávistické odborné veřejnosti, mě napadl i jako trenér třeba společně se Suchopárkem

                • Re: Brno - Slavia 2:0

                  naplavnik     před 10 lety 12.05.2014 16:15 |  
                  0 0

                  On na mě dělá dojem trochu takového toho trenéra rapla, který je super na záchranářské boje (teď by se hodil), ale nevím, zda jde trenérsky směrem dejmetomu Vrby, Kozla apod. Tedy zda je to vhodný trenér pro Slavii, jakou bychom ji všichni chtěli mít, tedy v tabulce nahoře, ofenzivně a kombinačně vyladěnou a v evropských pohárech. Vím, poslední věta je jak z kosmu, proč si nedopřát tyto hypotetické úvahy v rámci nějaké povíkendové terapie :-)

                  • Re: Brno - Slavia 2:0

                    AlesJa     před 10 lety 12.05.2014 16:48 |  
                    0 0

                    :-) proto jsem tam psal toho Suchopárka, ten získal zkušenosti a měl jsem ho vždy rád

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 14:37 |  
      0 0

      To je pravda. A nemas Navare, nebo nemate nekdo jiny, nejake aktualni informace?

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      naplavnik     před 10 lety 12.05.2014 16:09 |  
      0 0

      No projevila se moudrost nebo prozřetelnost kamaráda, který správně asi argumentoval, že někdo (Řebíček), kdo nikdy nic pořádně nevybudoval a veškerý jeho podnikatelský úspěch je víceméně jen díky čachrům a šmelinám na dopravě, nemůže dlouhodobě Slavii nic dobrého přinést. Nejenže nejspíše AŘ nerozumí prostředí fotbalu, ale nefunguje ani manažersky. Jak jinak si totiž vysvětlit už xtou totálně průserovou sezonu bez jiskřičky naděje.

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 16:36 |  
        0 0

        No jo, problem je, ze Alesovi se nedari zaridit ani ten prodej klubu.. uz jenom fakt, ze nechal spadnout akcie slavie do konkurzu tomu, od koho je koupil, je tedy pekny amaterismus.. ve slavii se zjevne vubec nevi, kdo je sef a az bude sef, co vlasnte bude chtit.. to je pak tezky..

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      naplavnik     před 10 lety 12.05.2014 16:21 |  
      0 0

      Já už dneska chci jen jediné, konec sezóny, záchranu klidně s odřenými ušima, klidně o skóre před Klokanem nebo kdo nakonec spadne a trpělivé očekávání v průběhu léta, zda se něco v klubu hne. A vůbec nevím, co si počnu, když všechno zůstane v současném stavu. Si snad budu na stará kolena muset najít nového koníčka, nebo co...

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      jarodo57     před 10 lety 12.05.2014 17:01 |  
      0 0

      Z těch hráčů co jsi jmenoval bych hned několik vyškrtnul.Vošahlík,Lička,Smejkal,Nitrianský,Juhar,Gecov s dovětkem,že by třeba na tu ligu i měli,ale. A těch ,,ale " je více.Např. Dnešní fotbal je založený na rychlosti,důrazu,poctivé dřině a když se k tomu přidá přidaná hodnota fotbalové myšlení,kopací technika,umění zakončování,obounohost atd. tak pak teprve to má něco společného s pořádným fotbalem.Ty co jsem zde vyjmenoval k těm pořádným fotbalistům nepatří a proč?Protože jim z těch vyjmenovaných vlastností schází takřka všechno. Oprav mě a vysvětli, že to tak není.
      Pastoorovi vytýkám jen jedno. Měl si obrázek o tom co ho tady čeká udělat již před příchodem a ne po jeho příchodu. Teď už s tím nic neudělá a je mi ho svým způsobem líto.Protože tohle co tu poznal nezapomene do konce života.
      Největší hloupostí posledního půlroku bylo od AŘ ,že si nechal imlantovat něco co ještě ke Slávii nepatří a není tím samozřejmě za nic zodpovědné.Ale do toho zase my nevidíme a tak není o čem se bavit.

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        fredydj (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 17:36 |  
        0 0

        rychlosti,důrazu,poctivé dřině a když se k tomu přidá přidaná hodnota fotbalové myšlení,kopací technika,umění zakončování,obounohost...... však naši hráči VŠECHNY tyto vlastnosti mají! problém že každej má pouze 1 tuhle vlastnost:)

        • Re: Brno - Slavia 2:0

          jarodo57     před 10 lety 12.05.2014 17:51 |  
          0 0

          Já už dávno nevěřím těm řečem,že máme hráče,kteří to v sobě mají jen to ukázat nebo ,že je to psychická záležitost.Opakuji nevěřím.K tomu aby hráli fotbal jim schází právě to co jsem vypsal .A k tomu si připočtu ještě hodně dobré bidlo,které je ale vůbec nepálí a jsme tam kde jsme.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      Betynka58     před 10 lety 12.05.2014 17:04 |  
      0 0

      Za mne jednoznačný souhlas. Mluvíš mi z duše.

    • Re: Brno - Slavia 2:0

      skors     před 10 lety 13.05.2014 11:16 |  
      0 0

      Dobrý den.Dovoluji si opravdu s váma nesouhlasit.Jaké proboha dobré hráče:Vošahlík??no to snad ne u toho mě ani nenapadá co bych nějak přidal na jeho obhajování mezi hráči,kteří ny nás mohli někam posouvat.Juhar a jeho hra běž a zakopni balon za stadion.Kličku nebo přesnou rozehrávku od něj nikdy nespatříme.Piták ano ten to v noze má,ale na sklonku své herní kariéry už nás taky nespasí.Škoda???Bože můj no to snad ne.To je špatný útočník předělaný na průměrného obránce.To nás taky nikam neposune.Smejkal to taky neni nic co diametrálně zlepší naší hru.Nitranský to je každý zápas uplně jiný hráč.Jednou zahraje slušně a druhý zápas je na střídání už v 10 minutě.Zřejmě nedokáže zvládat tlak ve Slávii.Gecov to samé jak Nitra.Každý zápas je jak den a noc.Lička ten teda přišel taky v super formě.Na lávce neposedává jen tak pro nic za nic.Jediný Boudjemaa to opravdu v noze má,ale ten by potřeboval pár dalších k němu aby se v tom neplácal sám.Bylo by dobré si už konečně připustit,že tam kde jsme nejsme proto že máme super kvalitní hráče.To je strašný si takto něco neustále nalhávat a namlouvat!Tohle totiž zřejmě dělají i všichni ostatní ve vedení Slávie a proto jsme tam kde jsme.Začne sezona všichni si sednou přečtou tahle jména a řeknou si no jo vždyt máme super kádr a nikoho nepotřebujeme a hurá do další sezony.No jestli to tak opravdu bude tak příští už bude jisto jistě sestupová.

  58. Re: Brno - Slavia 2:0

    ropa     před 10 lety 12.05.2014 14:51 |  
    0 0

    Vážení přátelé, že se na tu naši milovanou Slávii nedá koukat mě bolí u srdce, ale co s tím naděláte když to těm odpovědným nevadí a trenér v 1. lize nemůže nekopy naučit zásadní věci, které umí každý žáček nebo dorostenec a to i ve Slávii a tím je bojovat, běhat a co je hlavní.... přihrát třeba i na jeden metr. Bohužel ti naši nekopové to neumí a nebo nechtějí umět, když v jiných oddílech jim to šlo jako po másle. Všechno to je o přístupu a zodpovědnosti. Je mi z toho smutno a..........asi mě v Edenu už nikdy nikdo neuvidí, za poslední tři roky jsem jenom zklamán a dál utvrzován, že v našem slavném klubu je něco shnilého. Franta Veselý se s Pepi Bicanem musí v hrobě obracet. Mějte se a někdy snad bude líp.

  59. Re: Brno - Slavia 2:0

    bedva (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2014 18:28 |  
    0 0

    OT: Martin Latka končí ve Fortuně. Je to ten zmiňovaný navrátilec z Bundesligy? :)

      • Re: Brno - Slavia 2:0

        bhcak     před 10 lety 12.05.2014 18:44 |  
        0 0

        Latkův facebook ;)

  60. Re: Brno - Slavia 2:0

    zeleznik2     před 10 lety 14.05.2014 17:39 |  
    0 0

    Krom Latky další náš bývalý hráč Dušan Švento mění dres, přestupuje ze Salburku do 1.FC Köln.