Fortuna liga

Druhá liga volá? Snad už naposledy

Nepochopitelně mizerný výkon v Brně vedl k zasloužené porážce a místo jistoty záchrany v případě výhry či velkému kroku k záchraně v případě remízy musí být Slavia ještě hodně obezřetná. Situace se však po 28. kole už hodně vyjasnila.

Přicházíme se čtvrtým - a doufáme že už opravdu posledním - vydáním detailního přehledu aktuální situace v ligovém suterénu. První text na toto téma naleznete zde, druhou verzi zde a před minulým kolem jsme analyzovali takto. Začínáme opět pohledem na tabulku od 11. místa níže, desáté Brno je už totiž definitivně zachráněno.

11. Ostrava 7-10-11 31:43 31 bodů
12. Příbram 8-7-13 31:45 31 bodů
13. Slavia 8-5-14 23:46 29 bodů
14. Znojmo 6-9-13 32:45 27 bodů
15. Bohemians 6-8-14 24:39 26 bodů
16. Olomouc 6-7-15 39:59 25 bodů

Spadnout tedy teoreticky může ještě šest týmů, v praxi však jsou Ostrava s Příbramí už téměř zachráněné. Z ligy je totiž může dostat jen málo pravděpodobná shoda několika výsledků. Třináctá Slavia je však v boji o udržení namočená výrazně, byť jakékoli zaváhání Bohemians jí výrazně pomůže. Začneme tentokrát pohledem na los.

Slavia: Slovácko doma, Ostrava venku
Ostrava: Teplice venku, Slavia doma
Příbram: Jihlava venku, Boleslav doma
Znojmo: Olomouc venku, Dukla doma
Bohemians: Jablonec venku, Plzeň doma
Olomouc: Znojmo doma, Liberec venku

Absolutně klíčový je tedy souboj Olomouce se Znojmem. Rozeberme si tedy důsledky jednotlivých výsledků tohoto zápasu směrem ke Slavii:

Výhra Znojma: Vítězství hostů znamená pro Olomouc pohromu a jistotu sestupu. Bude se pak již hrát jen o jedno sestupové místo. Pokud navíc v Jablonci Bohemka bodovat nebude, bude mít i ona jistotu sestupu, což mimo jiné bude znamenat, že se Slavia zachrání bez ohledu na své vlastní výsledky. Obecně v případě výhry Znojma v Olomouci platí, že Slavii stačí k jistotě záchrany před posledním ligovým kolem stejný výsledek, který uhraje Bohemka v Jablonci - tak, aby zůstal rozdíl mezi Slavií a Bohemians tříbodový. Při případné rovnosti bodů by pak totiž rozhodovaly vzájemné zápasy, které má Slavia lepší, a to i v případě, že by se na konci ligy na 32 bodech srovnala se Slavií a Bohemkou i Příbram (nebo při jiném vývoji Ostrava či Příbram s Ostravou).

Remíza: Remíza znamená, že se situace značně zamotá. Olomouc bude mít 26 bodů a vzhledem k lepším vzájemným zápasům se Slavií šanci ji přeskočit v případě, že Slavia už do konce ligy bodovat nebude. Slavii pak samozřejmě mohou přeskočit i Znojmo a Bohemka. Ani porážka Bohemky v Jablonci by Slavii příliš nepomohla, pokud by prohrála se Slováckem. Hrozila by totiž na konci ligy bodová rovnost Slavie, Bohemians a Olomouce (na 29 bodech) na posledních třech místech v tabulce (v případě výhry Znojma nad Duklou v posledním kole) a v takovém případě by se zachránila Sigma a sestupovali by Slavia a Bohemians. Pokud by však Znojmo v posledním kole prohrálo s Duklou, zůstalo by poslední a z trojice Sigma - Slavia - Bohemka by sestupoval jen jeden tým a tím by byli klokani. Také může nastat na 29 bodech rovnost všech čtyřech týmů (v případě remízy Znojma s Duklou) - to by byla Slavia zachráněna a sestoupily by Znojmo a Bohemians.

Pokud by však Slavia se Slováckem bodovala, měla by jistotu, že ji Olomouc už bodově nedostihne a v takovém případě opět platí, že pokud Bohemka uhraje stejný nebo horší výsledek jako Slavia, jsou sešívaní jistě zachráněni.

Výhra Olomouce: Tento výsledek situaci pro Slavii z jedné strany zkomplikuje a z druhé strany naopak zjednoduší. Předně, pokud Slavia neuhraje proti Slovácku ani bod, bude před posledním kolem v pěkné bryndě. Sice bude mít za sebou oba moravské kluby a vzhledem ke vzájemným zápasům de facto i Bohemku (i kdyby zvítězila v Jablonci), jenže bude stát před nutností uhrát nějaké body v Ostravě v závislosti na výsledcích soupeřů. Tedy nic příjemného.

Ale opět, pokud Slavia se Slováckem bodovat bude, získá jistotu, že Znojmo ji přinejhorším pouze bodově vyrovná a přijde na řadu opět lepší kriterium vzájemných zápasů. Takže i zde platí, že pokud Bohemians nezvítězí v Jablonci a Slavia alespoň remizuje se Slováckem, bude zachráněná.

Abychom to tedy shrnuli: Výhra nad Slováckem samozřejmě zajistí Slavii jistotu záchrany. V opačném případě by spíš než do Olomouce měly pohledy slávistů směřovat příští neděli do Jablonce, kde bude hrát Bohemka. Pokud totiž klokani ztratí v Jablonci body, i pouhá remíza se Slováckem zajistí Slavii jistotu záchrany bez ohledu na výsledek z Olomouce! A nakonec, jediná kombinace výsledků, které dají Slavii jistotu záchrany před posledním kolem při porážce se Slováckem, je výhra Znojma nad Olomoucí a výhra Jablonce nad Bohemkou.

Komentáře (206)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

    gurman99     před 10 lety 15.05.2014 14:50 |  
    0 0

    Vyčerpávající rozbor,
    Smekám!!

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 15.05.2014 15:29 |  
      0 0

      pridavam se, diky quelhare.

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      bongor     před 10 lety 15.05.2014 20:38 |  
      0 0

      Já taky souhlasím.Jen bych doplnil:Když tohle všechno ten podivný cizinec vidí a slyší,nenapadne ho,že se v českém fotbale vesele cinká dál?Samozřejmě ,není to pravda,vždyť to deklaruje sám předsda FAČRu,tady už se totiž necinká.ale přímo mlátí kladivem do zvonu.

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 15.05.2014 20:42 |  
        0 0

        Pan předseda cinklý jaro, má stejnej slovník jak soudruzi v roce 89.Jen by mě zajímalo zda ten pocit má také druhá strana.

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      japhy     před 10 lety 15.05.2014 21:24 |  
      0 0

      Taky souhlasím a zároveň si myslím, že Pastoor si pořádně oddychne, až bude mít v létě Petrovice za zády. Naše vedení, vedení FAČRu, hráči s podivným přístupem...Absolutně nepředpokládám, že by mohl mít byť jen minimální zájem tady zůstat. A asi to tak bude dobře.

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      Dobi     před 10 lety 15.05.2014 23:50 |  
      0 0

      Já taky. Ale kdo je vlastně vůbec schopen se ztotožnit s heslem Čistému vše čisté? Berbr? Damková? Cinklouš? Velitelé zásahů, kteří nekonají, když mají a mlátí, když se zase tolik moc neděje! Nebo si na Mělníce, v Roudnici, v Ústí či Děčíně a nedejbože v Drážďanech kdosi stěžoval, že teplota vody Labe kvůli světlicím stoupla při derby o 0,000001°C?

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        bongor     před 10 lety 16.05.2014 07:52 |  
        0 0

        Koukám ,že cinklouš se lísá/hezkej nick Dobiku/.Najednou přišel na to,že k fotbalu potřebuje i ty blbý diváky,samozřejmě hubu a krok držící-jak jinak.Ti překážející už byli dostatečně zmláceni a teď si musí
        udobřit ty ostatní,hlavně svoje rudochy-copak ještě nepochopili,že mu vděčí za mnohé?
        Mlátit a trestat se bude zase až po poháru,krásná příležitost bude na Slavia-Slovácko,ti překážející červenobílí sestoupěj a ještě budou mít pěkný boule a vyražený zuby.
        Z Peltonce udělá mužstvo evropské extratřídy,ve svém cirkuse mu
        vyhradí krásné druhé místo,budou hrát ligu mistrů,nevadí ,ža tam na ni bude chodit celých tři tisíce diváků,hlavně že se penízky budou sypat.
        Je to opravdu krásně vymyšlený.Ještě najít ty blbce,který mu to sežerou.

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      slavoj71 (přítel SN)     před 10 lety 16.05.2014 11:01 |  
      0 0

      Díky, Eddie! Bezvadně a hlavně trefně napsaný článek.

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      afro     před 10 lety 16.05.2014 11:04 |  
      0 0

      Díky.

      Trefně napsaný článek. Pastoor bude mít doma co vyprávět...

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        bongor     před 10 lety 16.05.2014 11:48 |  
        0 0

        Jenže mu to stejně nikdo nebude věřit,ještě ho dají na pozorování.

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          Barra     před 10 lety 16.05.2014 13:26 |  
          0 0

          Ver mi Bongore, ze by v Holandsku hlavne nikdo neveril co se resi ohledne fan-karty, viz vlakno u predchoziho clanku.

          • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

            slaviator     před 10 lety 16.05.2014 15:41 |  
            0 0

            V Holandsku nemají zkušenosti s padesáti lety totalitního režimu (nacisté+komunisté)...

            • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

              Barra     před 10 lety 16.05.2014 23:17 |  
              0 0

              Tak to je tedy zásadní omyl, Slaviatore. Ne jen ty, ale i Stanislav Hrabě se velmi pletete, co se týká Holandska během druhé světové války, židů a kolaborace.

              Začněme tím, že král všech králů Holandska, Willem van Oranje, byl Němec z rodu Oranje-Nassau. Teď je král Willem-Alexander, jeho tchán byl mimochodem jeden z hlavních představitelů argentinské junty, která byla v létech ´70 odpovědná za režim generálů, během kterého zmizelo bez stopy desítky tisíc odpůrců režimu.

              Více podstatné je, že jeho prababička Wilhelmina, která byla královna do roku 1948, stejně jak jeho babička Juliana (královna do 1980) a jeho matka Beatrix (královna do roku 2013), měly všechny tři za manžele Němce. Wilhelmina měla Heinricha (Hendrik) von Meckelenburg-Schwerin, který byl velmi oblíbený, což se ale moc nedá říct (alespoň po WW II) o manželu Juliany, prinse Bernharda von Lippe Biesterveld, a prinse Clause von Amsburg. Jak Bernhard, tak Claus byli členem NSDAP, Bernard dokonce SA a SS. Každý má právo na omyl, ale…

              Během války kolaborovala velká část Holandska. Ministři vlády sice utekli do Anglie, ale jejich zástupci, státní sekretáři, zůstali ve funkci během celé války, stejně jako téměř celý úřednický aparát. Velké firmy jako Philips, DAF, Hollandia Kattenburg, Fokker a řadu dalších otevřeně kolaborovaly. V Holandsku byl během války fašistické oddíly NSB, Zwart Front a Nederlandsche Unie. Holandské vlaky řízené holandskými Machienenfuehrer ministerstva dopravy (NS) vozili holandské židy a jiné nechtěné až na německou hranici, odkud pokračovali dál do koncentračních v Německu a Polsku. Přes 20 tis Holanďanů vstoupilo do Waffen SS, kolem 100 tis stavělo pro Německo Atlantik Wall, bunkry a letiště, velká část populace kolaborovala. Anne Frank na to nakonec zaplatila svým životem, stejně jako desetitisíce ostatních Holanďanů.

              Po válce nebyl nikdo z vůdčích osobnosti jmenovaných firem potrestán, ani ne z zmíněných státních sekretářů a úředníků, kteří zůstali jak ve vedení firem, tak normálně pokračovali v administrativě vlády (podobně jako v Německu, navíc). Ani Belgie přitom neostála za Holandskem, ale to je na jiné povídání.

              • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

                Edwardtheiron     před 10 lety 17.05.2014 07:19 |  
                0 0

                Barro, promiň, ale Hrabě nepíše nic o /ne/kolaboraci Holanďanů, naopak je v tom článku výslovně napsáno, že "Kdo jen trochu zná nizozemskou historii, dobře ví, jak je v této placaté zemi holocaust velmi citlivé téma." A souhlasím i se Slaviatorem, rozhodně si na Západě neužili tolik fízlování, jako mi tady. A nemá smysl, abys vytáhl příklad, podle něhož kdysi někde někdo někoho špicloval, tady to bylo pořád a trvalo to čtyřicet let /plus válka/. Proto ani pro mě není přijatelné nechat se sledovat, ještě ke všemu tak nedůvěryhodným spolkem, jako je FAČR, který k dovršení absurdity řídí estébák! Nikdy jsem neměl problém se zákonem, nikdy jsem neměl problém na fotbale ani nikde jinde, co se zde několikrát zmiňovaného Velkého bratra týče, je mi v podstatě jedno, jestli mi někdo čte maily nebo odposlouchává telefon, nic tajného se nedozví. Ale to neznamená, že mu musím dobrovolně dát heslo nebo si sám namontovat štěnici. Prostě nechci, aby měl někdo právo mě šikanovat jen proto, že jsem fotbalový fanoušek a potenciální zločinec.

                • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

                  Barra     před 10 lety 17.05.2014 08:45 |  
                  0 0

                  Nemas uplne pravdu, Edwarde, urcite ne v prvni casti. Co se tyka tvoho nazoru a obav z karty, to respektuji, i kdyz i tam mam sve poznamky. Vecer se k tomu vtytim.

              • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

                slaviator     před 10 lety 17.05.2014 18:15 |  
                0 0

                Ne, padesát let totalitního režimu, jaký byl u nás nacismus + komunismus, tak to v Nizozemí ani v Belgii s tím takovou zkušenost vážně nemají...

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          naplavnik     před 10 lety 16.05.2014 12:54 |  
          0 0

          Ironie až za hrob, ale o čemsi to fakt asi vypovídá. A protože je mně Pastoor furt sympatický, přestože jsme asi čekali více, ale já bych mu to hypotetické prodlouženi smlouvy u nás snad ani nepřál.

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          bongor     před 10 lety 16.05.2014 14:50 |  
          0 0

          Tento článek popisuje atmosferu v českém fotbale tak dokonale,že se nedá dodat už vůbec nic.

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      Tomski     před 10 lety 16.05.2014 12:38 |  
      0 0

      jen trochu z jiného úhlu: Nám nevadí, když odcházejí hráči(někdy i trenéři) do zahraničí...říká někdo, když přijde cizinec-hráč sem, že je to plivnutí do tváře našich hráčů ? proč by sem neměl chodit zahraniční trenér? tenhle čecháčkovský přístup mi hrozně vadí...

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        Travinho     před 10 lety 16.05.2014 16:01 |  
        0 0

        Nejde o čecháčkovský přístup, ale o to, že polovina hráčů prostě anglicky pořádně nerozumí.

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          Tomski     před 10 lety 16.05.2014 16:30 |  
          0 0

          to je věc jiná...já myslel to o plivání do tváře trenérům od nás...

          • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

            mats     před 10 lety 16.05.2014 21:06 |  
            0 0

            To je v praxi ono heslo ze Tří veteránů - Cizinec není našinec... ;-)

  2. Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 16.05.2014 12:37 |  
    0 0

    http://90-minut.cz/post/85896768526/simic-rozhodl-jsem-se-vsadit-na-jine-hrace-rika

    Pobavte se. Pokud české naděje budou trénovat odbornici Hoftychova formátu, tak nemam pochyby o tom, ze jdeme správným směrem do fotbalového pravěku.

    fakt primitiv,ty komentáře k Simicovi a opomíjení slavistu jsou fakt směšné az na facku.

    Jsem zvedav na jeho výsledky, budu ho speciálně sledovat, vidím v něm druheho Csaplara.

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      spino     před 10 lety 16.05.2014 12:52 |  
      0 0

      Hoftych je kvalitní trenér, ale u mládeže je úplně omylem. To nikdy nebyla jeho parketa.

      Kdo ho tam vůbec dosadil? Vrba? Docela mě Vrba začíná srát. Trenér to je bezpochyby kvalitní, ale s příchodem na svazu se z něj stal klientelista.

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        no-nick     před 10 lety 16.05.2014 17:24 |  
        0 0

        Trenéry mládeže dosazuje trenér A týmu? O tom silně pochybuji.

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          slaviator     před 10 lety 16.05.2014 17:46 |  
          0 0

          Vrba skutečně ale Hoftycha dosadil, resp. Hoftych byl dosazen na Vrbovo přání...


          "Nový trenér reprezentace do 19 let Pavel Hoftych naposledy vedl druholigové České Budějovice. U týmu nahradí Miroslava Koubka, jenž kvůli klubovým povinnostem v pražské Slavii u devatenáctky nedávno skončil.
          Bývalý ligový fotbalista trénoval v nejvyšší soutěži Zlín a Bohemians 1905, na Slovensku působil v Trnavě. "Vybírali ho (trenér reprezentačního A-týmu) Pavel Vrba s (manažerem) Dušanem Fitzelem. Netuším, kolik měli kandidátů, nám bylo předloženo jako návrh jediné jméno a tím byl Pavel Hoftych," řekl generální sekretář Fotbalové asociace ČR Rudolf Řepka."

          • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

            no-nick     před 10 lety 16.05.2014 19:57 |  
            0 0

            Hmm. Tak beru zpět:)

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      slamacek (přítel SN)     před 10 lety 16.05.2014 13:15 |  
      0 0

      zduvodneni nepovolani simice je smutne. hlavne ze golman z anglii je sledovany...
      opomijeni slavistu? to nedokazu posoudit. v kontextu toho co pronesl o simicovi, mu vsak prilis verit nelze.

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      AlesJa     před 10 lety 16.05.2014 13:46 |  
      0 0

      mě se ten Hoftych zdál v minulosti jako, že by to mohl někam dotáhnout, ale co jsem slyšel a četl, tak prý i v Č.B. odkud ho vyhodili měl divné metody a přístup. Pár mladých talentů vyhodil ty snad poté brali zpět a jiné věci.

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      Navyseals     před 10 lety 16.05.2014 14:05 |  
      0 0

      Pamatuj si, že mládež v repre není nikdy o výkonnosti. Tam to určujou jiný lidi než trenér. Nepovolat Součka, protože sedí na lávce v áčku je ubohost. V juniorce normálně hraje.

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        AlesJa     před 10 lety 16.05.2014 14:20 |  
        0 0

        no podívej se jak repre tlačenka zamávala s Vrbou :-), u mládeže se opravdu říká, že je to horší, no protože to není tak na očích

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          quelhar (admin)     před 10 lety 16.05.2014 14:21 |  
          0 0

          Pote, co se do repre dostal v jedne nominaci Hulinskeho syn ze Slavoje Vysehrad, tak uz se clovek asi nemuze divit vubec nicemu...

          • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

            Tonda     před 10 lety 16.05.2014 14:37 |  
            0 0

            ja nevim, neslo by aby slavia hrala treba nemeckou ligu?

            • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

              slaviator     před 10 lety 16.05.2014 15:46 |  
              0 0

              Tak třeba FC Vaduz hraje ve Švýcarsku (myslím, že se potácí pořád v druhé lize), takže teoreticky by to šlo - stejně jako jsem zvědavej na Šachtar Doněck. Bude teda hrát Ligu mistrů a sbírat body do ukrajinského koeficientu a bude hrát i nadále ukrajinskou ligu, nebo bude příští sezonu hrát ruskou ligu, nebo bude hrát nějaký doněcký oblastní přebor? :))

          • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

            bongor     před 10 lety 16.05.2014 14:44 |  
            0 0

            Jak to,že ještě není v repre dcera Miloše Zemana?

            • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

              smileboy     před 10 lety 16.05.2014 14:52 |  
              0 0

              Hoftych jí volal, ale prej má v té době nějaké natáčení nebo co...

              • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

                slaviator     před 10 lety 16.05.2014 15:44 |  
                0 0

                Dneska jsem si ve Student Agency vzal Blesk, byl tam rozhovor s Milošem, prej že Kačenka po střední po maturitě se chystá "na jistou brigádu" a potom chce studovat ve Skandinávii vejšku. By mě zajímalo, zda tou "jistou brigádou" je to natáčení či ne :))

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      bongor     před 10 lety 16.05.2014 14:42 |  
      0 0

      Když chce někdo vsadit,tak to musí udělat za svoje peníze.Jenže
      tohle jsou hráči vypěstovaní za peníze,které jeho nejsou.

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      PetCC     před 10 lety 16.05.2014 17:39 |  
      0 0

      No rozhovor zajímavej, ale protože nevidím důvod povolovat skripty z kejakého webu, tak jsem to mám černý na černým :-)
      Opravdu kvalitní webdesign.

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        Dobi     před 10 lety 16.05.2014 19:59 |  
        0 0

        Pro Simiće mám dvojnásobnou slabost. Vedle jeho tatínka jsem seděl na Hajduku při oslavách "hajdučkog rođendana" a sledoval jsem jeho slzy, když jej Petrouš na pár minut postavil. Ovdovělý táta má syna jako jediné zlato. Za přestupem byly i jeho povinnosti. Ale to neznamená, že nebude pro nás "náš". A "nějaký" Hoftych nám to svým kecáním nemůže pokazit. Bože, to je úroveň!

  3. Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

    Kactus     před 10 lety 16.05.2014 15:31 |  
    0 0

    OT
    byl nekdo na tom setkani s tim peltou?

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      Marasks     před 10 lety 16.05.2014 18:22 |  
      0 0

      To není marihuanou. On je blbej odjakživa..

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 16.05.2014 18:37 |  
      0 0

      číst reflex? To raději projímadlo, výsledek je stejný.

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        spino     před 10 lety 16.05.2014 18:56 |  
        0 0

        Před pár lety kvalitní časopis, ted žumpa.

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          Dobi     před 10 lety 16.05.2014 19:48 |  
          0 0

          Když Reflex začínal po Listopadu, člověk jej kupoval a docela hltal. I když ten feťák nám moc neseděl. Teď už je nečitelný, feťák nezblnul, on blbej byl vždy, ale ty "drógo, drógo" působí, jak se říká, kumulativně. Bože, to je blb. Nikdo z nás nekecá třeba do kuchařských receptů, pokud ho vaření nebaví. Nikdo z nás neuráží studenty čínštiny, ruštiny, svahilštiny, rumunštiny, finštiny nebo třeba maďarštiny, pokud se jim jazyk zalíbil a sami se v něm nevidíme. Ale to od JXD chtít nemůžeme... Neznám účinky jeho drog, ale třeba mu huba skutečně doslova upadne...

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      Nosorozec     před 10 lety 16.05.2014 20:50 |  
      0 0

      Tohohle blba, kterej sám sebe občas nazývá "psychoželvou" nemá vůbec cenu řešit. Většinou plácá samý blbosti a napsat něco rozumnýho dokáže tak jednou za X let.

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        Dobi     před 10 lety 16.05.2014 21:02 |  
        0 0

        Proto je to i "X" Doležal....

  4. Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

    hamlo1 (přítel SN)     před 10 lety 16.05.2014 18:49 |  
    0 0

    O.T.
    na isportu byl online s pani nebo slecnou Radostovou z FACRu,ktera mi vysvetlila, ze pokrik Jude Slavie je horsi nez pravda o peltovi, ale nic s tim nejde delat...
    tak uz nevim, co Vy nato

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 16.05.2014 19:26 |  
      0 0

      Je to pipka,ale jako kuřbaba ucházející :-)))

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        Dobi     před 10 lety 16.05.2014 19:35 |  
        0 0

        Kdyby to radši byla baba s xichtem čarodějnice, ale konala, bylo by to užitečnější!

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          bongor     před 10 lety 16.05.2014 20:32 |  
          0 0

          Jakej FAČR takovej krám.Hergot,nejde mi to do rýmu

          • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

            jarodo57     před 10 lety 16.05.2014 21:24 |  
            0 0

            Nenapadlo Vás ,že příspěvky od KaRa jsou právě od Kateřiny Radostové?

            • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

              slaviator     před 10 lety 16.05.2014 22:08 |  
              0 0

              Popravdě řečeno mě toto nenapadlo. Myslel jsem si, že to píše očividně někdo s právnickým vzděláním nebo minimálně někdo, kdo má alespoň právníka s praxí v rodině. Ale toto mě přímo nenapadlo, i když svým způsobem by to nebylo nelogické...

            • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

              petrjir     před 10 lety 17.05.2014 08:21 |  
              0 0

              To bude ona

            • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

              Barra     před 10 lety 17.05.2014 14:49 |  
              0 0

              Je to celkem logicke. Jinak Kara na me tady pusobila rozumne a mela logicke a vyrovnane argumenty. Jestlize se tady zapojila do diskuse, tak je to dukaz toho, ze ji o osudu fotbalu jde.

              O to vice je mi lito hrubounu, kteri se snazili slecnu/pani Radostovou na Idnesu zesmesnit hrubymi poznamkami. Ona ukazala ze ma vice rozumu nez oni, a myslim ze vice krat naznacila co se o Peltovi mysli. Skoda ze rada diskutujicich tam vubec nepochopila jakou funkci Katerina Radostova v asociaci ma a tedy jake pravomoce.

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        slaviator     před 10 lety 16.05.2014 21:02 |  
        0 0

        no, byla to kuřbaba Aleše Řebíčka, tak třeba Alešovi samotnýmu to Jude Slavie nevadí...

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          galapetr     před 10 lety 16.05.2014 21:24 |  
          0 0

          pořád je kuřbaba Aleše.

          • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 16.05.2014 21:29 |  
            0 0

            V tom případě zase nemá Alda tak blbej vkus,jinak asi je lepší když koná než když mluví :-)

          • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

            slaviator     před 10 lety 16.05.2014 21:44 |  
            0 0

            kamarád a bývalej kolega je s ní v odvolací komisi, s Alešem to prej už netáhne...

  5. Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

    Barra     před 10 lety 16.05.2014 21:57 |  
    0 0

    Takže problém neudělení licence je, jak se zdá, daleko závaznější než se myslelo, zásadně nejde jen o formalitu, jak vyplývá z vyjádření Jiřího Vrby.

    Právníci a ekonomové mají ještě 5 dni na to, aby problém vyřešili. Začínám mít obavy, jde o to, aby navrženou opravu také FACR akceptovalo. Máme hroznou sezónu za sebou, a to by za 4 týdny už měla opět začít príprava na novou sezónu.

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 16.05.2014 22:40 |  
      0 0

      Ano, to nevypadá moc dobře. Paradoxně mi to ale mohlo ten náš prapodivný majetkový spletenec možná vyřešit, ne?

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      judy     před 10 lety 16.05.2014 22:41 |  
      0 0

      Zdravím Barro,
      Třeba se již část Slavie prodala a ještě není vše dotaženo a s tím by mohli teoreticky mít velý problém.

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        Barra     před 10 lety 16.05.2014 23:36 |  
        0 0

        Zdravim vas oba, Eluine a Judy. Ano, muze nam to paradoxne pomoci, ale bojujeme tak strasne moc o cas. Jsme nejak v zacarovanem kruhu, a nejhorsi je ze nikdo nema ani tuseni jak na tom jsme. Jak daleko jsme se ocitli od slibu otevrenosti, jak to deklaroval 2,5 mesicu Karol. Nemel on navic zadost o udeleni licence na starost, po te co odesel Seterle?

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          judy     před 10 lety 16.05.2014 23:46 |  
          0 0

          Bohužel se z příslibu otevřenosti stalo neprůhledné a nicneříkající něco co ani neumím popsat. :)

          • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

            carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 17.05.2014 10:04 |  
            0 0

            To vyjádření, že samozřejmě chtěj hrát ligu, ale že se to musí nejdřív vyřešit s akcionáři klubu a právníky(aby si to vyříkaly kdo to bude krejt) a pak budou hledat řešení mi napovídá, že to odvolání do odvolání do čtvrka nemůžou stihnout. Případně se nabízí otázka, jestli můžem dostat výjímku ? :)

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      Slawek     před 10 lety 17.05.2014 13:11 |  
      0 0

      Vzhledem k tomu, že věřitelský výbor v Č. Budějovicích už proběhl a věc byla vyřešena ve prospěch Slavie, jde podle mě jen o to, kdy budou akcie zapsány zpět Slávii. Jak je to ovšem u nás s termíny včetně soudních zápisů víme.

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      Slawek     před 10 lety 17.05.2014 13:11 |  
      0 0

      Vzhledem k tomu, že věřitelský výbor v Č. Budějovicích už proběhl a věc byla vyřešena ve prospěch Slavie, jde podle mě jen o to, kdy budou akcie zapsány zpět Slávii. Jak je to ovšem u nás s termíny včetně soudních zápisů víme.

  6. Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 16.05.2014 23:03 |  
    0 0

    Na hostování v Ústí by měl být ze Slavie Petr Růžička, nevíte jak to vypadá s jeho návratem? To samé u Dugy. Dík

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      quelhar (admin)     před 10 lety 17.05.2014 16:11 |  
      0 0

      S Ruzickou nevim, Duga je oficialne na hostovani bez opce. Ale jestli o nej ve Slavii bude zajem nebo ne, to netusim. Uprimne receno neverim, ze by se ted v acku prosadil, ale za rok tomu muze byt jinak, takze bych jej osobne neprodaval a jen prodlouzil hostovani v Myjave, pokud jej tam budou chtit. Co tak sleduju Myjavu, tak tam je na pomezi zakladni sestavy a lavicky. Myjave se ale na jare moc nedari.

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        slaviator     před 10 lety 17.05.2014 17:03 |  
        0 0

        ad Růžička - během jarní části jsem četl na iDnesu rozhovor s ústeckém trenérem, o Růžičku mají zájem i pro příští sezonu...

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 17.05.2014 08:55 |  
      0 0

      Přesně, tyhle novinářské výlevy opravdu nechápu. Jako kdyby člověk mohl protestovat jen v jednu dobu a jakmile je to třeba o rok později tak už to neni relevantní, to jsou fakt bláboly, že by jeden brečel.

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 17.05.2014 09:51 |  
      0 0

      Je to vůl,podle jeho vývodů by se lidi měli bouřit při posledních volbách před listopadem 89 a ne až v listopadu 89.

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 17.05.2014 10:52 |  
      0 0

      S těmi skutečně "kvalitními" články se v poslední době roztrhl pytel. Docela mě zaráží i to, že k problematice fanoušků/hooligans, apod. se vyjadřují i lidé (a snaží se působit fundovaně), kteří jinak o fotbal nedávno ještě ani nezavadili.

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      Slawek     před 10 lety 17.05.2014 13:05 |  
      0 0

      Ondřej Škvor, tak se jmenuje autor toho nesmyslu, žije zřejmě mimo realitu. Vše hází na kluby, ale ty samy nezmůžou nic. Vše rozhoduje VV FAČR, samozřejmě včetně začátků zápasů. Dali možnost televizím, aby určovaly kdy, kdo s kým bude hrát. Škvor tak odvádí pozornost od podstaty současných problémů. Totiž že si VV v čele se zkorumpovaným Peltou dělá naprosto co chce. Co by asi tak po 17.11. 2011, tedy po zvolení Pelty předsedou, fanoušci zmohli ? To jsou vše jen přihlouplé poznámky rádobyexperta z přiblblého Sportu.

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      slaviator     před 10 lety 17.05.2014 15:36 |  
      0 0

      Pelta nám přece vadil vždycky, slávisté KAŽDÝ zápas s Jabloncem skandovali "Pelta ven", to že teď po represích vůči fanouškům "přetekl pohár trpělivosti" a skandují to i ostatní fanoušci a ve všech zápasech je věc jiná...

  7. Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

    podol (přítel SN)     před 10 lety 17.05.2014 08:53 |  
    0 0

    Přiznávám, opět dění kolem Slavie přestávám zcela rozumět. Postupně nepochopitelné činy a skutky přibývají, tajemný majitel -
    nemajitel, diletantské vedení, nechuť hráčů bojovat, nový trenér z venku jen do konce sezony. Jakoby příprava na to, když se neudrží GL odejde ke svým. Kdyby byl od nás, vytrpěl by si peklo.
    Nyní zpráva o neudělení licence. Nebyla to pojistka, kdyby se třeba plánovaný sestup hrou nepovedl ? Vloni licence byla, třeba se letos
    zase něco tajemně změnilo? Slavia nemá ve FAČR žádného vlivného zástupce. FAČR je dnes zcela pod vlivem řekněme dvou lobistických skupin s jediným cílem. Vlastní prospěch a zisk. Slavia jim do této
    koncepce nezapadá a při jejím případném obrození by se cítili ohroženi. Výkony rozhodčích, tresty, zákroky proti příznivcům Slavie
    a další skutečnosti by tomu nasvědčovaly. Jiné kluby ohrožené sestupem jim nevadí. Jsou jen taková vata na doplnění ligy.
    Ano, je to možná jako paranoia, ale po těch minulých 4 letech, s nesplněnými sliby, plány, výměnami trenérů, funkcionářů, bez jakékoli koncepce prostě propadám pesimismu.
    Jiskřička naděje, zmíněná výše, že neudělení licence urychlí změnu
    majitele a zprůhlednění Slavie stále žije.
    Budu rád, když se mýlím a sejdeme se někdy v nové sezoně s novým
    neanonymním vedením, majitelem, trenérem i hráči, pro které je čest a poslání hrát za Slavii.
    Podol.

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      Euforak (přítel SN)     před 10 lety 17.05.2014 09:15 |  
      0 0

      Je to hlína, ale máme jedinou jistotu. Už brzy, velmi brzy, se to celý rozsekne. Sestup/nesestup, licence/nelicence, nový/starý trenér, posily/neposily, nový/starý majitel... :))

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        spino     před 10 lety 17.05.2014 10:02 |  
        0 0

        Podle mě: nesestup, licence, staronový trenér, neposily (nepočítám Grajciara), starý majitel.

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        bongor     před 10 lety 17.05.2014 10:09 |  
        0 0

        Už je toho moc i na nás ,odkojené nepřátelským režimem,který se snažil co to šlo,aby Slavii,buržoázní přežitek,utopil ve srágorách.
        Ale na nás neměli,stejně jako přiblblo děda mráz neměl na našeho Ježíška.Vydrželi jsme,i když někteří tendenčně přešli na stranu úhlavních kamarádů.
        Teprve nyní se daří nás rozložit,v což už soudruzi ani nedoufali.
        Věřím,že opět přežijeme a že se o to významně přičiníme i my eseňáci.Kdybych měl dvě miliardy,určitě bych Slavii koupil a určitě je nás tady takových mnohem víc.Ale moment, jdu se podívat na účet.
        Hm,aktuální zůstatek deset korun.Tak nic.
        Rusové asi už jsou fuč,AŘ už asi moc peněz nemá,co sbírku,něco jak se národ skládal na Národní divadlo?Vždyť Slavia je taková zlatá kaplička českého sportu.Fakt už mě nebaví poslouchat věčné oslavné rumunské chorály.Doufám,že jim to alespoň dnes Plzeň pořádně znechutí.

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 17.05.2014 10:24 |  
          0 0

          Jako asi se něco děje, lze se domnívat že se jedná o akcie potažmo jejich vlastníky.No ted bych to hodil za hlavu v létě se ukáže.Duležité pro nás bude utkání se Slováckem a záchrana to je o co tu kráčí.

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          Euforak (přítel SN)     před 10 lety 17.05.2014 12:22 |  
          0 0

          Nebuď pořád tou spartou tak zhrzelej, hoď mindrák za hlavu.. Rivalita musí být, ale tohle je opravdu moc... On jim spadne brzo hřebínek, neboj..

          • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

            bongor     před 10 lety 17.05.2014 15:24 |  
            0 0

            Já z nich mindrák hochu nemám.Jak bych mohl mít mindrák z toho,kdo se chlubí tím ,co získal různými kejklemi.Kdyby drželi ústa a neustále se neoháněli počtem svých titulů a "úspěchů",tak bych si jich ani nevšiml. Naopak oni by měli mít mindrák z nás,kdyby ovšem za něco stáli.Můj pocit se nazývá pohrdání.

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      Slawek     před 10 lety 17.05.2014 12:52 |  
      0 0

      Celkem souhlas s Podolem. Slavia je dlouhodobě trnem v oku FAČRu a jeho pochlebovačům. Kdyby se Slávii zadařilo, tak by to opravdu do jejich koncepce nezapadalo. O paranoiu se v žádném případě nejedná. My jim to ovšem sami dost usnadňujeme. A naše vedení, resp. náš majitel je skutečně diletant, jeho každý krok tomu fakt nasvědčuje. AŘ peníze má, o to bych obavy neměl, jenže už je nechce vydávat. Myslel si, že po jeho investici další obstarají sponzoři, ale ti mu pomáhat "kupodivu" nechtějí. A tak pokud Slavii rychle neprodá, bude muset platit nebo o svou investici, nad jejímž zrodem kdekdo kroutí hlavou, přijde. Asi si myslel, že to bude fungovat samo, ale tak to prostě není. A neudělení licence je rovněž ukázkou úrovně práce lidí, kteří se tyto věci mají ve Slávii starat. Předpokládám, že se opírají o heslo z Leškovy doby : My jsme Slávie, vy nejste nic !

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        lassiter     před 10 lety 17.05.2014 13:28 |  
        0 0

        Hm, není to tak dávno co se svaz snažil Slavii v lize poměrně aktivně zachránit, to když byla na pokraji krachu a její akcie nosil v tašce kdejaký taxikář. Nevím, komu je Slavia dlouhodobě trnem v oku, koneckonců proč by měl být někomu trnem v oku ten, kdo se už pět let jak kapr na suchu zmítá v předsmrtných křečích. Pokud dotyční existují, nemusí dělat vůbec nic, pouze Slavii s pobavením sledovat. Není to nikdo jiný než sama Slavia, která se dlouhodobě sune vlastní silou dolu. Nikdo nenutil Rosena, aby sem přitáhnul gaunera Sisáka a snažil se vy..bat s ENICem a nastartoval tak následný řetěz událostí. Fakt, že rozhodčí letos upřeli Slavii tři nebo čtyři penalty, je ve světle těchto dějů zcela podružný. Číst neustále o nějakém vnějším nepříteli na FAČR mi už přijde velmi únavné.

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          Markus     před 10 lety 17.05.2014 14:15 |  
          0 0

          Jo jo, Slavia je tank, co zapadl do bahna a nemůže se z něj sám vyhrabat. Vždy už to vypadá na uvolnění a zase tam znovu a znovu zapadneme. Tank potřebuje vyprošťovací tank a Slavia dostatečně silného investora. Pro Řebíčka byla Slavia příliš velké sousto a i když to zpočátku vypadalo nadějně, nedostali jsme se z toho. Beznadějně vidím pokus zvládnout to vlastními silami nějakou přestavbou na nízkorozpočtový klub a restart. Nejspíše bychom přišli o možnost hrát v Edenu na několik let, odešli by hráči, zaměstanci klubu, zbytek sponzorů, upadli bychom do nezájmu a z toho je sakra těžké se vrátit.

          • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

            bongor     před 10 lety 17.05.2014 15:29 |  
            0 0

            A.Ř.Slavii asi pojal jako investiční záměr s nadějí,že se jeho penízky namnoží.Ale asi přecenil své síly.Ostatně proti takovému Křetínskému
            je finančně o dvě třídy níž a i toho stál jeden titul miliardu.

            • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

              hiker42     před 10 lety 17.05.2014 15:55 |  
              0 0

              dobrý den Bongore,
              Řebíček je fíkovej list Janouška.
              Křetinský teď oslavil s rudým chmérem čtvrtý titul za 10 let.

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          slaviator     před 10 lety 17.05.2014 15:42 |  
          0 0

          Jsme sakra velkým trnem v oku Berbrovi a jeho boys ... Peltovi ne - jednak ten s náma docela vyjebal co se týče přestupů (Valeš, Vaněk, Kovařík, ... Specifický přestup potom Hloušek...), tak Pelta má prachy od sponzorů asociace a ti chtějí Slavii v lize. Berbrovi je jedno, zda v lize bude Slavie nebo třeba Opava, Vltavín či Cheb, hlavní je aby platili alespoň "jízdné", které my neplatíme...

          • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

            lassiter     před 10 lety 17.05.2014 15:56 |  
            0 0

            Pokud tomu tak je, tak aspoň něco patří AŘ ke cti. Přesto je to pro Slavii nyní pouze marginální problém.

            • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

              Pepino44     před 10 lety 17.05.2014 16:18 |  
              0 0

              Tak ale je otázkou,zda AŘ je Mirek Dušín nebo Skrblík.

              • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

                Tomski     před 10 lety 17.05.2014 16:43 |  
                0 0

                :-D

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          Slawek     před 10 lety 18.05.2014 11:03 |  
          0 0

          Svaz se aktivně podílel na záchraně Slavie. No tak to je tedy novina. A tři nebo čtyři neodpískané penalty v letošní lize; tak ty by mimochodem znamenaly cca o 10 bodů více a "klid na práci". To se takhle jednoduše přejít nedá. To bychom pak mohli přejít všechno. Jsi příliš velkorysý. Pravdu máš lassiere jen z poloviny. Že si na spoustu problémů zaděláváme sami, to je pravda. Jaké škody napachali Rosen a spol. to je pravda taky, ale že jsme trnem v oku některým svazovým mocným, to je pravda taky i když to vypadá, že jsme schopni se oddělat sami. Opakuji, kdyby se náhle zadařilo a objevil se bohatý partner, nebyli by na Letné určitě štěstím bez sebe.

  8. Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

    Edwardtheiron     před 10 lety 17.05.2014 16:44 |  
    0 0

    Barro,
    neber, prosím to, co tady napíšu osobně a už vůbec ne, jako něco, čím bych se tě chtěl dotknout. Naopak, velmi si tě vážím a považuji tě za jednoho z nejmoudřejších lidí, kteří přispívají do tohoto fóra. Ovšem teď jsme se tady dostali k tématu, o němž jsem přesvědčen, že mu jako cizinec, navíc cizinec ze Západu prostě rozumět nemůžeš.
    Než ale začnu, zeptám se ještě na ten Hraběho článek, kde píšeš, že se velmi mýlí a mě v reakci zase upozorňuješ, že nemám pravdu v první části. Ta se týkala Hraběho věty, kterou jsem citoval celou a která se jako jediná týkala onoho tématu. S čím tedy konkrétně nesouhlasíš, ve větě "Kdo jen trochu zná nizozemskou historii, dobře ví, jak je v této placaté zemi holocaust velmi citlivé téma" ? Neber to zle, mě to opravdu zajímá, co se ti nezdá na téhle jediné větě, která ani nijak nepopírá to, co jsi následně napsal ty.
    Nyní tedy k tomu závažnějšímu: Nejprve "causa" Kateřina Radostová. Zde jde o to, že tahle dáma je politička a v České republice panuje velmi velká a oprávněná nedůvěra v politiky. Snad jen s výjímkou Vocela, bezmezně obdivujícího prokazatelného nomenklaturního komunistu a velmi pravděpodobného estébáka Babiše, tady asi nenajdeš moc lidí, kteří by vyjadřovali velké sympatie k nějakému politikovi. V České republice totiž panuje značná, a je třeba říct, že oprávněná averze vůči politikům, což se týká i těch nově příchozích. Sám nedokážu vyjmenovat jediného, který by politiku dělal jakkoliv nezištně, snad jen vyjma paní režisérky Heleny Třeštíkové, která asi po čtrnácti dnech zjistila, že s tou pakáží není možné jednat a rezignovala.
    Mám tudíž pochybnosti o tom, zda se dr. Radostová opravdu snaží nějak pomoc českému fotbalu. V on-line rozhovoru na stránkách Sportu jsem jí poslal poměrně nevinný dotaz, zda si myslí, že prokazatelně zkorumpovaná osoba pana Pelty a příslušník zločinné organizace Berbr mají právo kázat fanouškům o morálce. Světe div se, na můj dotaz se nedostalo, přičemž mnohé se opakovaly... Poslední věcí k nedůvěryhodnosti této dámy je skutečnost, že kandiduje za naprosto neuvěřitelné sdružení, které nejen já považuji za šovinistické, fašistické a rasistické.
    Dostávám se k tématu těch tzv. Fan karet. Odmítám je naprosto kategoricky! Už jsem napsal, že jsem absolutně bezúhonný občan této země a odmítám být kriminalizován, jen proto, že jsem fotbalový fanoušek. Myslím, že ze všeho, co jsem tady kdy napsal, je jasné, že mám mnohé výhrady k chování utras a hooligens a že i já, stejně jako ty, chci na fotbale pořádek. Pořádek, nikoliv klid!
    Pominu-li už zmíněnou věc, že nehodlám dávat estébákovi Berbrovi své osobní údaje, jde mi třeba i o to, že chci jezdit na fotbal. Zdůrazňuji na fotbal! Nejsem aktivně fandící, jezdím čistě na hru a chci, abych si třeba v Mladé Boleslavi nebo v Příbrami koupil lístek na normální sedadlo a koukal na fotbal. Nechci chodit povinně do kotle, nechci schytávat sprchu od hasičů a nechci, aby mě hodinu po zápase drželi na stadionu! Tohle všechno je ale v plánu a pokud se to zrealizuje, pak po téměř čtyřiceti letech přestanu chodit na fotbal, byť jsem na něm nikdy nic neprovedl.
    Víš, Barro, my jsme si tady s fízlováním a šikanováním opravdu užili. Já jsem celoživotní rocker, pořád ještě nosím vlasy delší, než je asi obvyklé, byť už jsou poněkud řidší. :-) A pořád si pamatuji tu dobu, kdy mě jen tak policisté /pardon Veřejná bezpečnost/ bezdůvodně kontrolovali nebo i odvedli na oddělení. Jen tak, bez vysvětlení. A teď mám dát své údaje člověku, který byl tohohle součástí? Teď mi tenhle člověk bude určovat, co smím a co ne?
    Barro, Česká republika je velmi specifický stát. Tady kdekdo tvrdí, že patříme k Západu /mnozí kvůli tomu dokonce zpochybňují naše slovanství/, ale chová se spíš jako v Kolumbii. Soustavně protestujeme proti porušování lidských práv v Tibetu a bůhví kde, ale sami si zavádíme dohled nad sebou a to všechno ve jménu demokracie. Promiň, ale znovu opakuji, tohle ty, jako cizinec ze Západu opravdu nemůžeš pochopit.

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      slaviator     před 10 lety 17.05.2014 17:09 |  
      0 0

      "Sám nedokážu vyjmenovat jediného, který by politiku dělal jakkoliv nezištně" - jako takové jsem bral dříve i Františka Ringo Čecha... A na místní, komunální politice, takových politiků je více - však i za SDS v zastupitelstvu Prahy 10...

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        Edwardtheiron     před 10 lety 17.05.2014 17:14 |  
        0 0

        F.R. Čech? To si snad děláš legraci. A o komunální politice tady řeč není, nehodlám rozebírat kdejakého starostu a nehodlám se vůbec o politice bavit. Můj příspěvek se týkal něčeho jiného a na cokoliv politického nebudu reagovat a budu rád, když to redakce smaže.

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          bongor     před 10 lety 17.05.2014 17:50 |  
          0 0

          F.R.Čech mě velmi potěšil svými obrazy.Z nich bych jmenoval zejména obraz "Zvířátka v lese obdivují píču".Ale jako politik mě bohužel nijak nezaujal.

          • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

            Edwardtheiron     před 10 lety 17.05.2014 17:59 |  
            0 0

            Pak existuje ještě obraz, který je úplně stejný, jen bez "ní" a jmenuje se Zvířátka ji hledají. Ale jinak mě mrzí, jakým směrem se ta diskuze ubírá, záměr byl naprosto jiný.

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 17.05.2014 17:21 |  
        0 0

        A nebo třeba Slaviator, tomu celkem věřím :) :D

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      Barra     před 10 lety 17.05.2014 19:17 |  
      0 0

      Ahoj Eddie, jak jsem rano psal, vecer, mozna v noci se tomu vratim. Mam pracovni vikend, a na presnou formulaci mych myslenek a psani v cestine potrebuji klid a cas.

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 17.05.2014 19:47 |  
      0 0

      Se vším víceméně souhlasím,jen s tím rozdílem, že rozhodně nejsem klidnej fanoušek :-)

  9. Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

    slaviator     před 10 lety 17.05.2014 18:14 |  
    0 0

    Jinak trochu k tý Anglii... Fanoušek Man United chtěl pronést na zápas v Newcastlu plechovku piva, byl zatčen. Policie poté informovala i klub a ten fanouškovi zakázal všechny venkovní zápasy svého klubu.

    Barro, skutečně by bylo vhodné, aby to v ČR vypadalo jako v Anglii?

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      Nosorozec     před 10 lety 17.05.2014 19:06 |  
      0 0

      plechovku piva... Co je na tom proboha tak hroznýho, že mu zakázali všechny venkovní zápasy?

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        tolsimir     před 10 lety 17.05.2014 19:09 |  
        0 0

        nevis jaka zbran muze byt takova plechovka piva v rukou zkuseneho vytrznika :)))

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        slaviator     před 10 lety 17.05.2014 19:54 |  
        0 0

        Zákaz vnášení jídla a pití na stadion, to víš.. :))

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          Nosorozec     před 10 lety 17.05.2014 23:01 |  
          0 0

          mě už se několikrát podařilo jídlo a pití na Slavii pronýst. :) Nebudu si tam nic kupovat, protože je to předražený :)

          • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

            slaviator     před 10 lety 18.05.2014 10:32 |  
            0 0

            Já tam nikdy nic nepronášel naschvál, klobásu s pivem si tam koupím, ale párkrát se mi stalo, že jsem tam pronesl třeba nesnězenou margotku, bagetu crocodille a jednou jsem tam pronesl nákup na večeři (prostě jsem šel před zápasem nakoupit na večeři a nějak jsem si to neuvědomil) :D

            • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

              Nosorozec     před 10 lety 18.05.2014 11:44 |  
              0 0

              Oni na to stejně většinou nepřijdou :) Akorát Tykunda mi jednou vyhodil lahev s coca colou

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      Barra     před 10 lety 17.05.2014 19:11 |  
      0 0

      Co kdybys uvedl zdroj, Slaviatore? Za jakych okolnosti? Kolik mu bylo let?l Jinak samozrejme to nechci, ale ja mluvim uplne o necim jinym. O fankarte v Beneluxu, o ktere tady malokdo vi jak funguje, ale k cemu se vecer vratim v odpovedi Eddiemu.

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        Barra     před 10 lety 17.05.2014 19:20 |  
        0 0

        Odkaz v anglictine jsem jz na webu nasel, nemel jsem cas si to jiz precist. Vratim se k tomu.

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        slaviator     před 10 lety 17.05.2014 19:53 |  
        0 0

        Zdroj:
        Manchester United ban fan ‘indefinitely’ for carrying one can of unopened beer

        Manchester United have banned a loyal fan from attending away games ‘indefinitely’ after he was caught with one can of unopened beer upon entering St James’ Park.

        Jamie Bazley claims the can of Stella Artois, which he was carrying along with his United flag, was mistakenly left in his bag following the train journey to Newcastle earlier this month.

        He was stopped at the turnstiles and cautioned by police, before being reported to Manchester United.

        The club have since written to him, saying: ‘We have been informed by the Police that you were arrested at the above game and subsequently cautioned for possession of alcohol on entry.

        ‘The club has worked extensively with the FA, the Police and a number of local authorities to ensure our supporters are treated fairly and safely when supporting the Club at away grounds. This process is also linked to the allocation of tickets given to us as the away support.

        ‘People who breach these safety measures are jeopardising our ticket allocations for future matches.

        ‘As a result you will be banned from attending domestic and European away matches indefinitely.’

        However, Bazley claims United will still allow him to renew his season ticket at Old Trafford.

        ‘This is how a club treats you after spending all your money following them??’ he wrote, while posting the letter on Twitter.

        ‘Still let me renew my ST tho won’t they. Sick ov em treating fans like idiots.’

        http://metro.co.uk/2014/05/01/manchester-united-ban-fan-indefinitely-for-carrying-one-can-of-unopened-beer-4715264/

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          Barra     před 10 lety 17.05.2014 20:25 |  
          0 0

          Lepe by bylo citovat cely dopis, ktery mu byl zaslan, a kde se poukazuje na to, ze ma pravo se do 15 dnu odvolat. Precetl jsem si take celou diskusi (115 prispevku), kde je tabor pro a contra sice rozdeleny, kde se ale ukazuje na to, ze pivo se da volne koupit v stadionu, nesmi se ale konzumovat na sedacce. Zakaz vlastniho piva slouzi zaprve sponzorovi Carlsberg, ktery plati obrovske castky aby mel exkluzivitu, a za to si uctuje uctyhodnych 4 liber za prodej na stadionu Neni tajemstvi ze anglicke kluby maji obrovske pridely z televiznich prav, stejne jak od sponzoru - a podle toho take vypadaji jejich rocni rozpocty. Nekde jsem na webu cetl kolik se plati za exkluzivitu prenosu Gambrinusligy, uz si castku nepamatuji, ale bylo to jestli se nemylim v radu par desitek milionu korun. K porovnani, za prava Jupiler Pro League v Belgii se plati zase z hlavy kolem 70 mil euro, tedy kolem 2 miliard korun. V porovnani s Premier League je i tato castka samozrejme smesna.

          Jen okrajove, dostat jako hrac plnou plechovku piva na svoji kebuli by pekne bolelo, asi nikdo znas by si to nepral. Takze nejaky bezpocnostni duvod to take muze mit. Jinak musim pana Jamieho pochvalit za jeho dobry vkus, ze si s Stellou Artois vybral belgicke pivo.

          • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

            slaviator     před 10 lety 17.05.2014 20:38 |  
            0 0

            Ano, Carlsberg má exkluzivitu, ale zakázat kvůli tomu někomu vstup na zápasy se mi zdá velmi přehnané a neproporcionální...

            • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

              Barra     před 10 lety 17.05.2014 21:25 |  
              0 0

              Neni to myslim kvuli tomu ze Carlsberg ma exkluzivitu.Spis protoze plechovka mrstena na hriste muze zabolet. Je ale otazka, jestli ji doopravdy zapomnel v batohu, ci nikoliv. Jinak fakt ze zakaz plati jen pro venkovni zapasy je take signifikantni. A stale plati moznost odvolani, ceho urcite vyuzije.

              • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

                slaviator     před 10 lety 17.05.2014 21:36 |  
                0 0

                O to ale přece vůbec nejde... Jde o to, že je pitomost se něčím takovým vůbec zabývat! Vůbec žádný trest neměl dostat! Vůbec se tím nikdo neměl zaobírat! Jestli mu našli v batohu plechovku piva, měli mu jí vyhodit do odpadkového koše a pustit ho normálně dál na stadion...

                U nás v ČR když někdo (omylem či schválně, to je jedno) chce pronést pití na stadion (a je jedno zda skleněnou láhev, zda PET lahev nebo plechovku) a sekuriťáci u vchodu ji najdou, tak jsou dvě možnosti: na místě vypít nebo vyhodit. A je to, nic víc se neděje...

                Přitom na stadionu se prodávají půllitrové PET lahve, akorát se odšroubují víčka. Ale pokud někdo bude chtít udělat bordel, tak si prostě jedno víčko přinese z domovu. Jedno víčko pronese každý i v peněžence... A dále není problém mít s sebou flakon parfému/toaletní vody v kabelce/"buzna tašce"/"diplomatce"/brašně na notebook. Není problém přijít po svém zápase/jít poté na svůj zápas a mít s sebou v batohu/tašce přes rameno kopačky a dres.

                • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

                  Barra     před 10 lety 17.05.2014 22:56 |  
                  0 0

                  Jako pravnik in spe bys mel vedet ze plati pravidlo lex dura, sed lex. A vubec to neschvaluji, jen se divim zes mi kladal sugestivni otazku jestli bych tohle chtel v Cesku. Pri me odpovedi jsem se snazil jen logicky premyslet. Ze si Carlsberg snazi hajit sve zamy a exkluzivitu je logicke. Vyhledal jsem si to. Carlsberg uzavrel 3-letou smlouvu s Premier League, ktera bezi do konce sezony 2015-16 a ktera je rocne stoji 8 mil GBP, celkem tedy 24 mil liber nebo v prepoctu pres 720 mil kc. Vubec nevime jake jsou podminky teto smlouvy mezi Carlsbergem a Premier League a k cemu se kluby zavazuji v pripade poruseni teto exkluzivity, popripade kolik je to muze stat jako pokuta. Muzeme nekoho soudit nebo odsuzovat na zakade emoci, muzeme se take na to podivat z pravni stranky, coz urcite ty bys mel delat. Jestli klub jako Man U rocne dostane nemale penize za to, ze bude prosazovat zajmy tohoto sponzora, ktery ma exkluzivitu a pri poruseni se Man U naopak zavaze, ze se postavi na stranu sponzora a bude konat, se nam to muze zdat smesne, ale musi se to respektovat. Vzpominam si na olympiadu, kde hrozi vylouceni atletum, kteri by nerespektovali oficialni sponzory.

                  Jenze se tato vec vubec netyka problematiky fan-karty.

                • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

                  edenian     před 10 lety 18.05.2014 00:39 |  
                  0 0

                  Dovoluji si poznamenat ze me nepustili do Edenu s nakousnutou bagetou a vicko na petlahev si nosim :-)

  10. Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

    quelhar (admin)     před 10 lety 17.05.2014 19:42 |  
    0 0

    Tak co říkáte na pohárové finále? Mimo jiné to krásně dokumentovalo, že v tichu stojí fotbal za prd a jakmile se začne křičet (a je jedno co), tak to hned nabralo trošku vyšší tempo.

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 17.05.2014 19:48 |  
      0 0

      Fotbal stojí za prd. Akorát jsem rád, že mi moje místo na stadionu nešpiní nějakej rudej rumun. :D Taky je mi líto kolik odchovanců hraje za jiný kluby a že finále nehrajeme my. Ale kdo ví, kde a co budeme hrát příští sezónu. Tak by se zatím daly shrnout moje pocity.

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        bongor     před 10 lety 17.05.2014 20:02 |  
        0 0

        Chvíli jsem se díval,jak hrajou dvě nejmíň špatný mužstva.
        Je to bída,taky hokejky jdou pěkně dolů,nějak se nám tady ty kolektivní sporty rozkládaj

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          slaviator     před 10 lety 17.05.2014 20:12 |  
          0 0

          Mě "pobavilo" jak má Zelinka nařízen mírnější metr (stejně jako byl mírnější metr v derby), takže zatímco náš zápas s Jabloncem pískal velice přísně, tak nyní...? A podruhé mě "pobavilo" jak na konci 32. minuty začali sparťani skandovat "Jude Slavie" a komentátor na ČT Sport k tomu podotkl, že "sparťané začali podporovat svůj tým obvyklým skandováním"... Ach jo. To je přesně jeden z těch mnoha důvodů proč lidi raději než na fotbal jdou trávit volný čas do nákupního centra. Fotbal není dneska žádná zábava (kolik bylo dneska pohledných akcí?), fotbal není čistý (domluvené zápasy - ať mi nikdo neříká, že třeba Dukla na jaře absolutně nemá formu, že naopak Příbram sezonu co sezonu kromě jedné sezony kdy byl Straka ve vazební cele někde na Ostravsku a měl jiné starosti než fotbal, tak že Příbram sezonu co sezonu na jaře chytne zázračnou formu a další), že fotbal vedou lidi co ho vedou (Pelta, Berbr), že fotbal se hraje v časy kdy se hraje (plánujte něco dopředu, když za posledních 50 domácích zápasů jich Slavie v úřední čas hrála asi 5×...), tak i rozdílný metr rozhodčí (aneb toto nahrává také myšlenkám o korupci.-..)

          • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

            bongor     před 10 lety 17.05.2014 20:42 |  
            0 0

            Teď se zase rozehrálo pimprlové divadlo na téma,kdo je tady nejlepší?Penalta ve 4.minutě nastavení.Paráda,rumunskej pohár rumunům.

            • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

              Fallen (přítel SN)     před 10 lety 17.05.2014 20:51 |  
              0 0

              Tak bohužel musim uznat, že ta pencle byla uplně jasná

              • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

                bongor     před 10 lety 17.05.2014 20:58 |  
                0 0

                Nemůžu posoudit,do divadla chodím jinam.

              • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

                slaviator     před 10 lety 17.05.2014 21:02 |  
                0 0

                Nakonec bylo dneska v Edenu k vidění 21 pokutových kopů, tak teď na takových patnáct sezon to bude v pohodě...

                • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

                  Petr9608     před 10 lety 17.05.2014 22:12 |  
                  0 0

                  Škoda, za nebyla 11. serie. Kozáčik vs. Vaclík, Vaclík vs. Kozáčik :-)))

  11. Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

    spino     před 10 lety 17.05.2014 20:58 |  
    0 0

    Petrželovi to přeju! ;)

  12. Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

    Petr9608     před 10 lety 17.05.2014 21:16 |  
    0 0

    Taky jsme se mohli pokusit v roce 2009 o double. To, že jsme nedali po.sraný Slovácko je důkazem toho, že už to na jaře nestálo za nic...

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      spino     před 10 lety 17.05.2014 21:31 |  
      0 0

      Kvalitní práce trenéra Jarolíma skončila v roce 2008. Jaro 2009 + všechno další už byl jen výsledek Jarolímovi ješitnosti a touhy po obohacení.

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        Barra     před 10 lety 17.05.2014 21:36 |  
        0 0

        Signa Olomouc jiz ted podekovala Rudemu Zitu za jeho uzasny spolupraci.

        http://prask.nova.cz/

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          spino     před 10 lety 17.05.2014 21:46 |  
          0 0

          Nemáte pravdu, ale již dříve jsem psal, že takové tréninky (zjistěte si, z čeho to má) bych pod jeho vedením zavedl ve Slavii. ;)

          Petr0609 už zná mou vizi, říkal jsem mu jí na valné hromadě fanklubu.

          • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

            spino     před 10 lety 17.05.2014 21:47 |  
            0 0

            Petr9608, sorry za překlep. :D

          • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

            Barra     před 10 lety 17.05.2014 22:23 |  
            0 0

            Cim to asi bude ze uz me nicim neprekvapis?

            • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

              spino     před 10 lety 17.05.2014 22:27 |  
              0 0

              Vy máte pořád tendenci někoho démonizovat. Jednou jsem to já, nyní je to umělec, který má rád adrenalinové sporty. Co mám já a on společného, že vás to nepřekvapuje?

              • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

                Barra     před 10 lety 17.05.2014 23:01 |  
                0 0

                Demonizovat? Ale jdi. A co mate spolecneho? Vidi ze mas celkem kratkou pamet, a to v tvym veku.

                • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

                  spino     před 10 lety 17.05.2014 23:05 |  
                  0 0

                  Máme společného asi jen lásku k vlasti a zájem o mystickou historii. A to je špatné, nebo snad zakázané?

                  • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

                    Barra     před 10 lety 18.05.2014 08:51 |  
                    0 0

                    Chlapce, probud se, kde jsem psal ze je to zakazane nebo spatne? Co kdybys nekdy trochu premyslel nez vytahnes ty tvoje demony a hnev na druhe? Psal jsem jen o krvavem nosu Zita a referoval jsem na jeho virilni prohlaseni o Sigme, ktera by pod jeho mentalnim doprovodu mirila do Evropy. Mlatit do boxovaciho pytle hracum nejak neprospelo.

                    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

                      spino     před 10 lety 18.05.2014 08:59 |  
                      0 0

                      Chyba v Sigmě je jinde, než v Landovi, ale rozepisovat vám to tady nebudu. To sem nepatří.

                      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

                        Barra     před 10 lety 18.05.2014 09:46 |  
                        0 0

                        Jiste.

                  • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

                    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 18.05.2014 11:23 |  
                    0 0

                    Mystická historie, probůh, co to je?

                    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

                      no-nick     před 10 lety 18.05.2014 11:49 |  
                      0 0

                      Nee, prosím, neptej se:D

                      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

                        Eluin (přítel SN)     před 10 lety 18.05.2014 13:17 |  
                        0 0

                        Pozdě :)

                          • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

                            Matysek     před 10 lety 19.05.2014 01:41 |  
                            0 0

                            Prosím Žita 88 a všechny jeho mystický a filozofický sračky, překroucenej Kryl a náckovství bych nejraději poslal někam mimo tuhle zeměkouli....

  13. Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

    slaviator     před 10 lety 17.05.2014 21:56 |  
    0 0

    Tak v Edenu jsou strhaný slávistický plakáty, super...

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      tolsimir     před 10 lety 17.05.2014 21:56 |  
      0 0

      tak to bylo jasne

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        spino     před 10 lety 17.05.2014 21:59 |  
        0 0

        To byla součást Peltova plánu. Samozřejmě tam jiné nedají, protože nikdo na to nemá "koule" jako měl pan Kusý.

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        Navyseals     před 10 lety 17.05.2014 22:15 |  
        0 0

        a samozřejmě to nikdo řešit nebude, jen panu panu Peltovi se nesmí nadávat, ale Jude Slávie a ničení stadionu je naprosto v pořádku

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        slaviator     před 10 lety 17.05.2014 22:24 |  
        0 0

        ...a samozřejmě věci jako vykopaný dveře od záchodů a tak. Ach jo... To byl čert dlužen.

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          spino     před 10 lety 17.05.2014 22:29 |  
          0 0

          Je to někde nafocené?

          Jinak, abych to upřesnil, pohár se hrál v Edenu ze dvou důvodů:

          1) Aby se poničil stadion a slávistický majetek.

          2) Kvůli bezbarierovosti aby mohlo dojít k výtržnostem a dát tak Peltovi další záminku k represím, případně postup Jablonce do Evropy.

          • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

            Petr9608     před 10 lety 17.05.2014 22:38 |  
            0 0

            Dej pokoj s těma pí.čovinama. Hrálo se to v Edenu, protože vyhovoval polohou, kapacitou a neutralitou.

            • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

              spino     před 10 lety 17.05.2014 22:40 |  
              0 0

              Polohou, kapacitou a neutralitou vyhovovalo několik bezpečnějších a levnějších stadionů. Důvod byl pro Peltu jiný.

          • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

            Barra     před 10 lety 17.05.2014 22:58 |  
            0 0

            Jaky slavisticky majetek? Eden je snad nas? Jsme jen najemnici.

            • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

              spino     před 10 lety 17.05.2014 23:01 |  
              0 0

              Výzdoba je naše. Nejen, že nebude uhrazena škoda, ale vzhledem k nulovým vyjednávacím schopnostem (koho vlastně? Ředitele nemáme.) vedení ani znovu nainstalována. Navíc nám Pražák jde po krku kvůli nájmu, takže využije každé záminky...

              • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

                Barra     před 10 lety 18.05.2014 08:45 |  
                0 0

                Ty jsi reagoval na vykopnute dvere zachodu k kterych Slavuator informoval s otazkou, jestli to nekdo vyfotil.

                • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

                  spino     před 10 lety 18.05.2014 08:57 |  
                  0 0

                  Myslel jsem výzdobu, akorát jsem použil jiné vlákno.

            • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

              spino     před 10 lety 17.05.2014 23:26 |  
              0 0

              Neskutečná prasečina. Nechápu, že tam nemohli stát pořadatelé a zabránit tomu, tohle nešlo strhat jen tak nenápadně. Snad se proti tomu Slavia ohradí.

              Pelta nad tou fotkou určitě pohoní.

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      janko (přítel SN)     před 10 lety 18.05.2014 10:18 |  
      0 0

      k tomu jen doplnim ze vcera pred pulnoci jsem potkal na hlavaku ctyri rudy uz od pohledu retardovany kreteny pricemz jeden z nich si nesl sedacku z edenu. Sli na vlak do co jel do pardubic. Nez mne napadlo si je vyfotit tak byli v trapu... Hromady policajtu a on ten zmrd to verejne pronese na nadrazi pres celou prahu. Nemam slov.

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      pl3     před 10 lety 18.05.2014 11:54 |  
      0 0

      Dobré poledne všem, z poničeného Edenu je mi smutno a to bez ohledu na to, kdo je zrovna vlastníkem stadionu. Po konci včerejšího utkání byly na ploše spíše místo hráčů (což nakonec zas tak nevadilo) k vidění desítky sekuriťáků a členů pořádkové jednotky, jejichž předpokládám hlavním úkolem bylo ochránit jedinou osobu a její pobočníky. Když už bylo na utkání vysláno takové mmnožství bezpečnostních složek, jak je možné, že zůstanou takto poničené prostory stadionu? Proč nestáli také uvnitř stadionu, když se takto ubohé chování dalo předpokládat, obzvlášť na stadion nepřítele? Předpokládám, že se Pelta dokáže pochválit za dobrou organizaci a zvládnutí celého utkání, strhanými fotkami slávistických legend se asi chlubit nebude, neboť to asi ani nebylo předmětem jeho zájmu a ochrany...

  14. Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

    Petr9608     před 10 lety 18.05.2014 06:56 |  
    0 0

    Jinak, co se myslíte stalo / stane s tričkama VIKTORIA PLZEŇ - VÍTĚZ POHÁRU 2013/14? Zůstanou navždy skryty oku běžného smrtelníka nebo si to kustodi a pradleny rozdaj příbuzenstvu a známym? :-) Něco podobnýho už v Plzni museli řešit s tričkama VIKTORIA PLZEŇ - MISTR LIGY 2011/12 :-)

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      Edwardtheiron     před 10 lety 18.05.2014 07:29 |  
      0 0

      Tak tyhle starosti bych chtěl mít taky... Ale jestli tě to opravdu trápí, tak si ta trička rozeberou hráči, pokud budou chtít a ten zbytek se rozdá a zůstane to jako kuriozita. Podobně má spousta českých hráčů doma tričko mistra Evropy z roku 1996.

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        Petr9608     před 10 lety 18.05.2014 08:17 |  
        0 0

        No nevim vám. Výroba takovýchto suvenýrů je v zásadě naprosté urážení "fotbalového (/sportovního) boha", nicméně co se dá dělat, pokud mají být hned k dispozici, není možné začít s výrobou po stvrzení triumfu. Ale asi by skutečně bylo "nejvíce morální (/sportovní)" to schovat a nikdy nevytáhnout, protože je to něco, na co člověk nemá "morální právo" ani se podívat - je to suvenýr k události, která se nestala. Událost, jejichž nastání si dotyčný nebyl schopen vybojovat.

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          spino     před 10 lety 18.05.2014 08:56 |  
          0 0

          Ty máš teda starosti...

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      slaviator     před 10 lety 18.05.2014 10:36 |  
      0 0

      Já bych tam přidělal dodatek "Ještě ve 3.minutě nastavení" a bylo by :))

  15. Pro odlehčení

    Dobi     před 10 lety 18.05.2014 11:30 |  
    0 0

    Vzpomněl jsem si na jeden fejetone, myslím, že v tehdejší Večerní Praze, někdy před 50 lety. Tehdy se objevily první skandované urážky "Soudce je vůl!" A tam byla parodie - reportér hlásí: "Ano, slyšíte dobře - soudce chce úl, soudce chce úl! Ano i on si přeje, aby tona trávníku čile bzučelo jako v úle..."
    Tak mě napadlo "Pelta chce burák!" A pokud Berbr slyší něco jiného, mohu doporučit výborného ušaře... Dr. Grünstein ze Švejka už vyléčil každého hluchého!
    Jinak si myslím, že umístění finále poháru do edenu bylo aktem msty a nenávisti. Důsledky poneseme asi i při Slovácku! A kde byli Flákat se a mlátit? Oni trefí jen na Čechův most?

    • Re: Pro odlehčení

      bongor     před 10 lety 18.05.2014 16:47 |  
      0 0

      Občas se tady objeví názory,že máme mindráky ze sralty.Jak by moh mít slávista mindráky z takových ubožáků,co dokážou jen ničit,podvádět a urážet?Takového slávistu já neznám,myslím,že jsem to už v této diskusi vysvětlil. Náš pocit je pohrdání,i kdyby třeba vyhráli ligu mistrů-kde si s nima ovšem kdekdo vytře prdel.

  16. Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

    Nosorozec     před 10 lety 18.05.2014 11:50 |  
    0 0

    Docela by mě zajímalo, jestli někdo ve vedení Slavie momentálně pracuje na tom, aby nám po odvolání byla již licence na ligu udělaná. Z toho co se tu poslední dobou děje, mám nepříjemnej pocit, že se na to všichni vykašlou...

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 18.05.2014 12:23 |  
      0 0

      Taky mi to přijde , že je vedení klidný, do Čtvrtka to hlavně musí podat a mít to zřejmě vyřešený! Z vyjádření p. Vrby pro gambrinusliga.cz mi přišlo, že se to nemůže stihnout a rádi by jsme si GL zahráli i příští sezónu!? Neví někdo z redakce Slavistických novin jak se to teda řeší a vyvíjí, jestli se ti akcionáři nějak vůbec sešli , případně vyřeší ?

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        Slawek     před 10 lety 18.05.2014 12:33 |  
        0 0

        Předpokládám a jsem o tom zcela přesvědčen, že se na tom pracuje a bude-li to reálné tak se to i připraví tak, aby to ze strany FAČR bylo přijato. Jen si nemyslím, že nás management Slávie bude o své činnosti průběžně informovat. Takže vyčkejme.

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          Nosorozec     před 10 lety 18.05.2014 15:37 |  
          0 0

          Obávám se, aby si ten problém lidi ve vedení nepřehazovali jeden druhýmu tak dlouho, až bude pozdě s tim něco dělat a následně nám Kisel neprohlásil, že Slavia se rozhodla vyslyšet návrhy části fanoušků a očistit klub pádem do třetí ligy. :D

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        Navyseals     před 10 lety 18.05.2014 13:04 |  
        0 0

        dá se na to udělit výjimka jako v případě znojma se stadionem, toho bych se nebál

  17. Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 18.05.2014 11:58 |  
    0 0

    Pohar ukazal jednu vec. Celak afera s nadavkami je jen boure ve sklenici vody, okrajova bitka, u niz bylo jasne, ze ji Pelta od zacatku prohraje. Fanousci budou stastni, ze jsou vitezove, budou jeste chvili nadavat a nikdo nebude prerusovat zapasy. Ukaze se, ze ve skutecnosti fans bojovali jen za tohle. Za chvili je to nadavani omrzi, neb to nikoho nebude zajimat, kdyz se nebudou prerusovat zapasy. Tim vse utichne a Pelta a spol., ti budou vitezove valky. Rad bych se mylil a fans podcenoval, bohuzel si myslim ze prave tady se ukazuje, ze o nic duleziteho fanouskum neslo.

    Zajimavou myslenku napsal Edward, je jasne, ze tady je jina kultura nez na zapade. Narod je zvykly povazovat stat, resp. autority, za nepratele, v lidech je stale ta neduvera ze statni a policejni sikany, autority se ani za 25 let svobody nenaucily chovat ferove a nezneuzivat moci, at uz jde o stat, policii, FACR. Neco se zlepsuje, neco velmi pomalu, neco jde od deseti k peti (fotbal).

    Proto je dle meho pro mnohe tezko pochopitelne, kdyz Barra rika jednoduchou vec, "zavedme rozumna pravidla a ty dodrzujme". U nas jaksi od zacatku panuje neduvera, ze budou pravidla rozumna, ze nebudou zneuzivana temi, kdo maji moc, a vzdy budem premyslet o tom, jak je obejit. Pro Barru musi byt tezko pochopitelne, ze fankartu muze nekdo citit jako prilezitost k represi obavat se toho, ze udaje budou zneuzity.

    Rad bych se tady dozil toho, ze se tohle jednou zmeni a lide budou konecne myslet tak, jako Barra. Je jasny, ze je k tomu cesta dlouha a zmena v mysleni musi byt na strane autorit i na strane tech ostatnich.

    Nevim, co se tu hovorilo o JUDr. Radostove, nicmene zde souhalsim S Edwardem, Usvit je xenofobne fasisticka strana a patri k tomu nejhorsimu, co tady po listopadu 89 vzniklo, je alarmujici, kdyz za tuto stranu nekdo kandiduje.

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      Konraad     před 10 lety 18.05.2014 12:40 |  
      0 0

      Díky za moc pěkný příspěvek!

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      quelhar (admin)     před 10 lety 18.05.2014 15:06 |  
      0 0

      Prvni odstavec pekne dokumentuje skutecnost. Ano, nejspis to tak dopadne. Jenze budou pak fanousci opravdu stastni? Nebudou. Fotbal povedou porad neverhodni korumpujici a zkorumpovani mafiani. Fanouskum se ale - pokud se opravdu nebudou prerusovat zapasy - vezme z rukou jediny ucinny nastroj, jak svou nespokojenost medializovat. Ale opravdu jen tezko budu moci souhlasit s tim, ze o nic duleziteho fanouskum neslo. Oni totiz budou nespokojeni porad, jen nebudou mit moznost svou nespokojenost jakkoli ucinne dat najevo a budou stejne jako driv odsouzeni do role tech, kteri fotbal ovlivnovat nemohou.

      A k odstavci k pravidlum - ano, panuje neduvera. A jsem si jisty, ze opravnena. Pokud pravidla urcuji korumpujici predseda a jeho prvni mistopredseda byvaly estebak, tak je neduvera naprosto na miste. Stejne tak je na miste obava ze zneuziti osobnich udaju. A protoze se ty tzv. autority nijak nesnazi tuto neduveru zmirnit, naopak se neostychaji priznat, ze "kdyz chci ridit fotbal, nemuzu jit proti Berbrovi, protoze ceska komora je Berbr, takze mi nevadi, ze to byl estebak".

      Opravdu je pak tak divne, ze je situace takova, jaka je? Fotbal delaji lide, kteri jej delat neumi. Delaji jej jen pro vlastni zisk a dobry pocit z velke moci, kterou oplyvaji. Pro dobro fotbalu neudelali nikdy nic, naopak pomahali budovat korupcni prostredi, ktere prevlada dodnes.

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        Romino     před 10 lety 18.05.2014 16:17 |  
        0 0

        Nevím, co Berbr dělal u STB, bylo tam i úseky fungující i v demokracii, ale to, co dělal a dělá ve fotbale je svinstvo, které nezmizí, dokud většina fotbalových aktérů to bude považovat za normální. Řešením je pouze revoluce zdola, neboť nahoře nikdo nemá zájem. Proto by se toho měli ujmout takoví, kterým nedělá dobře řvát na někoho že je ču..., ale vadí jim hlavně korupce v Kapr lize, moc rozhodčích atd. Rozhodčí by měli být úplně vyjmuti ze struktur klubů FAČR, neměli by být předsedy okresů a krajů zkrátka žádné další angažování, problémů k řešení by byla spousta, jenom je uchopit za správný konec správnými lidmi.

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 19.05.2014 10:27 |  
        0 0

        Jo, ale kteri fanousci budou nespokojeni? Spartani? Plzenaci? Tezko, Pelta s Berbrem to budou sefovat, aby na tom jejich kluby byly dobre, oni na ne budou nadavat a jinak budou spokojeni. konecne o nic jineho jim neslo. Nemam zadnou iluzi, ze fanouskovska obec se spojila proti korupci a mafianskym pomerum ve fotbale. Ano, fanousci ted meli nejaky prostor v mediich, ale vystoupil nekdo s nejakymi pozadavky nebo s nejakou rozumnou formulaci protestu? Fanouskovska obec se spojila jen v nadavani. Nastvani budem jen my slaviste. Jsem v tomhle skeptik.

        Neduvera.. ano, fotbal sefuje mafie, ale jejim cilem neni sikanovat fans, ale ovlivnovat zapasy a mit kontrolu nad financemi. Nemohu si pomoct, problem je v tom, ze protesty nebyly namireny spravnym smerem a nezabyvaly se jadrem problemu.

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          Romino     před 10 lety 19.05.2014 11:59 |  
          0 0

          Plně s Tebou souhlasím, bohužel, je to tak.

  18. Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

    bhcak     před 10 lety 18.05.2014 14:13 |  
    0 0

    Pelta před chvílí v OVM prohlásil, že díky dobré organizaci a bezpečnostním opatřením nedošlo při finále poháru k žádnému ničení majetku...

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 18.05.2014 15:36 |  
      0 0

      Tak že se Pelta dopustil v přímém přenosu lži s tím že je ze včerejším zápasem sokojen, protože nedošlo k ničení majetku.Je potřeba na to zareagovat a doufám že tak učiní Slavie nebo kdokoliv a usvědčí ho fotek je dost a navíc bylo ničeno i vnitřní zařízení.Tudíž máme předsedu FACR lháře, který bezostyšně lže do medii.

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        slaviator     před 10 lety 18.05.2014 16:30 |  
        0 0

        já už vidím tu argumentaci, že "bylo to jen pár papírů, o nic nejde..." - ale co ty vytrhaný toaletní mísy, vykopaný (a prokopaný) dveře od záchodu, co ty vytrhaný sedačky z hlediště?

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        bongor     před 10 lety 18.05.2014 16:57 |  
        0 0

        Ale vlku,snad nemyslíš,že tomu člověku někdo něco věří?Nějaká lež sem nějaká tam,takže klidně může říct,že rumunům poslali blahopřejné telegramy Obama a Merklová a že britská panovnice jim drží palce.On lže systematicky,na tom má založenou celou svou funkci.Tak nebuď tak cimprlich,jak by řekla moje babička blahé paměti.

          • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

            bongor     před 10 lety 18.05.2014 18:48 |  
            0 0

            mně už tady nepřekvapí nic a ani nemůže,protože jak jsem řek,tak dokud budou v repre soudruzi Vácha a Štěch,tak pro mě to mužstvo vůbec neexistuje.To se týká i všech rozhovorů okolo tohoto nechutnýho slepence.

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          Dobi     před 10 lety 18.05.2014 17:17 |  
          0 0

          Já když jsem ukoktaného Cinklouše slyšel, udělalo se mi až zle. Ty kecy, ty lži, ty argumenty.... Boha Máruis! Až zajedu k neteřince, její synek má prý nového houpacího koně. A musím porovnat jeho IQ (toho koně) s Peltou. Moc velký rozdíl určitě nebude'

          • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

            bhcak     před 10 lety 18.05.2014 18:47 |  
            0 0

            Přesně tak, opravdu se to jeho blekotání nedá poslouchat, nehledě na obsah, protože se vyhýbá naprosto každé přímé odpovědi a jeho vyjadřování je na úrovni člena ÚV KSČ...A podle mého by se mělo svazu ze strany Slavie připomenout, že nejde jen o legendy klubu, ale jde o neúctu například k prakticky celému čs. týmu ze slavného MS 1934 a mnoho dalších

  19. Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

    Nosorozec     před 10 lety 18.05.2014 18:21 |  
    0 0

    Rodina s dětma se jde podívat na fotbal a rozhodčí utkání přeruší kvůli skandování diváků. Malý synek se ptá otce: "Tatínku, proč se nehraje?"
    A ten mu odpoví: "Protože Pelta je čůrák" :D

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      Ravik     před 10 lety 18.05.2014 19:15 |  
      0 0

      Fanoušci Slávie: "K přerušení zápasu nebyl důvod. My křičeli, že Pelta je čumák."
      FAČR: "Nechte si ty výmluvy. My moc dobře víme, co je Pelta!"

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        Nosorozec     před 10 lety 18.05.2014 19:28 |  
        0 0

        Křetinský přijde s kabelou za Peltou a povídá: "Mirku tady jsou ty důkazy!" Sáhne dovnitř a vytáhne ven balík vložek. Chvíli na to zmateně kouká a pak řekne: "A sakra, zase jsme si prohodili s manželkou kabelky!"

  20. Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

    Maeden (přítel SN)     před 10 lety 18.05.2014 19:31 |  
    0 0

    Aspoň že ČT uvedla Čumákovy lži na pravou míru. Ještě že je ve zpravodajství slávistka Kubálková a byla neděle, připosraní sporťáci s pořešeným Čapounem v čele si umí maximálně nagelovat hlavu, aby se neodřeli, když mu lezou do prdele. Smrt Plzni!

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      Dobi     před 10 lety 18.05.2014 20:09 |  
      0 0

      Zrovna jsem to chtěl taky vzpomenout. V normálních zprávách. Sporťáci se rochnili a Cinklouš se prsil, že to proběhlo bez incidentů, až na maličkosti, ale při těchto zprávách bylo naznačeno, že Cinklouš LŽE. Ukázali potrhané plakáty i další škody. A naznačila, že by to FAČR měl hradit.. No, to spíš postaví Al Kajdá katolický kostel!

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 18.05.2014 20:30 |  
        0 0

        Jo jo čt se pochlapila,jen jsem zvědavej co tištěny medmrdky předvedou,ale asi nic.

      • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

        Edwardtheiron     před 10 lety 18.05.2014 20:44 |  
        0 0

        Já myslím, že nám to budou odepisovat z pokut... :-)

        • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

          bongor     před 10 lety 18.05.2014 22:13 |  
          0 0

          Já myslím,že nám daj pokutu,že máme bordel na stadionu

  21. Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

    quimi (přítel SN)     před 10 lety 19.05.2014 12:42 |  
    0 0

    Tak podle nizozemských serverů Pastoor už podepsal s Alkmaarem dvouletou smlouvu. Zdroj zde [translate.google.cz].

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      Oja     před 10 lety 19.05.2014 12:54 |  
      0 0

      Tak už to potvrdila i Slavia. Dalo se to čekat. Jsem hodně zvědav, kdo ho nahradí.

  22. Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

    Barra     před 10 lety 20.05.2014 13:32 |  
    0 0

    Zdravím vás Slavisté, a dovolím si odpovědět na příspěvek Edwarda The Irona. Vůbec není lehké správně formulovat nějakou odpověď, když alfa a omega názoru Eddieho je jeho přesvědčené, ´že (já) tomuto tématu jako cizinci ze západu prostě nemůžu rozumět´, jak znělo hned v prvním paragrafu a opakovaně v poslední větě.

    Dlouho jsem přemýšlel, jestli vůbec se pustit do odpovědi a když už, jak odpovědět abych se snažil vysvětlit (a) že i cizinec může mít pochopení pro vaši obavu z neužití osobních údajů, (b) abych dokázal že i západ měl a má své problémy, kde se nejednalo jen o šmírání, ale kde kvůli snahám upevnit si svojí moc docházelo k závažným trestným činům a (c) abych nepřipsal k těm znmíněným 58 stránkám další – i když nejde Eddiemu odpovědět v pár slovech. Kdo tedy nechce se zabývat moji odpovědi, ať ji přeskočí.

    Samozřejmě přiznávám, že moje znalost Česka a tedy posouzení problému, o kterém se poslední dobu tady debatuje, se nikdy nemůže srovnat s osobní znalosti, kterou řada z vás má, a mluvím o těch, kteří jste totalitu aktivně prožívali a možná i byli sami šikanování, v horším případě i trestání. Pro vás mám velký obdiv a obrovskou úctu. Přesto si myslím, že moje startovní pozice je možná poněkud srovnatelná s tou, kterou velká část Slavistů má, a teď mluvím o mladší generaci. Platí to pro ty, kterým je méně než 25 let, ale často i pro ty, kteří byli v 1989 děti, a kteří tehdy realitu jako dítě ještě nevnímali. A kteří přesto se oprávněně tady vyjadřují o problematice fan-karty, stejně jako já, ale pro které tedy naopak neplatí adagio ´že tomu prostě nemůžou rozumět´. Kteří o 1948, o 1968 a následně o létech normalizace vědí hlavně to, co se učili ve škole, slyšeli doma, četli.

    A v tom případě jsem, myslím si, i já. Mám Česku manželku, mám 4 dcery které mají dvojitou národnost, mám ze strany manželky v Česku rodinu. Než byl internet, tak jsme si nechávali posílat do Belgie noviny, a protože mě zajímají různé názory, tak jsme odebírali jak Dnes, tak Právo. Denně si přečtu zprávy na internetu, rodina pro nás schovává noviny a časopisy, v Belgii sledujeme českou televizi, zprávy, diskusní programy. Mám extra pozornost pro českou politiku a s tím spojenou korupci, o běžnou kriminalitu, o hospodářskou kriminalitu, o justici, o fungování policie. O věcech, které mě zajímají, si extra informaci vyhledám. Atd, atd, atd. Jinak jsem se také s realitou v Česku mohl osobně seznámit, byl jsem tam poměrně často, stejně jak na Slovensku, a to jak pracovně pro firmy z Beneluxu, tak osobně, s rodinou na návštěvě. Nejednalo se tam ale o špehování a zneužití osobních informaci, ale o korupci a pokus o korupci, ať se to týká politiků, policistů, podnikatelů.

    Česko, jeho minulost, jeho problémy a součastná situace mi není tak cizí, jak by se mohlo zdát. Myslím, že umím být kritický, moje názory co se týká otevřenost, smysl pro fair play nejen ve fotbale ale i běžném životě jsou tady na SN myslím si už známe, stejně jak můj postoj co se týká rasismus, ochrany slabších, a to, co chápu já pod pojmem slušného lidského chování. Nejsem ale naivní snílek, jsem myslím realista.

    ČISTÁ BELGIE?
    Co se týká různých skandálu, není Česko takový unikát jak si mnozí myslí. Samozřejmě má i Belgie svoje černé stránky, minulost, se kterou se nemusí vůbec chlubit. Belgičané (hlavně Vlámové) kolaborovali během války s okupanty, stejně jak tomu bylo v Holandsku, o čem jsem již psal a na co Edward reagoval. Stejně jako v Německu a v Holandsku zůstala velká část úředníků, kteří během války projevili svoji loyalitu s nazi-režimem, i po válce na svém místě v administrativě, v justici, v represním aparátu. V Česku jste měli/máte lustraci, něco takového u nás vůbec nebylo. Na to jsem reagoval v mé poznámce, nejedná se tedy o kritiku slov Hrabě, jak si špatně pochopil, Eddie. U nás nebyla po válce žádná čistka, jako u vás. Státní aparát, justice, policie, málo co na západě změnilo. Bylo tomu tak u nás, v Holandsku, v Německu.

    Tady je Berbr v čele asociace, u nás zůstali Berbři na vedoucích místech státní moci, justice. Ti Berbři, kteří během války poslali deseti tisíce občanu na nucené práce, do koncentračních táborů. Kdysi jsem tady v reakci na Spinove poznámky o nazi-režimu už psal, že moje matka byla jako 16leté holka mezi těmi, kteří byli poslaní do Německa a že byla nasazená na nucené práce. Provinila se tím, že pracovala v domácnosti tehdejšího vrchní státního zástupce v Antwerpách, který spolu s jeho rodinou putoval do koncentračního táboru. Doma její rodiče nevěděli kam zmizela, moje babička se návratu své dcera v 1945 nedožila. A právě ti, kteří rozhodovali o osudu moje matky a sta tisíce jiných, zůstali u moci po válce, stejně tak v Hollandsku, a nejen tam.

    A po válce nastal velký hon, ale ne na kolaboranty, ale na hrozící nebezpečí komunismu. Mccarthismus nebyl jen v USA, ale i v západní Evropě. Čistky se prováděly na základě často nepodloženého obvinění. I u nás máme Staatsveiligheid neboli oddíl Bezpečnost státu, který sbírá informace o ideologickém extremismu, o radikalismu, o sektářských organizacích, organizovaném zločinu, ekonomické špionáži, proliferaci zbrani, terorismu, atd. Tento oddíl byl založen po válce, a pravidelně se provinil tím, že operoval ne zrovna kosher v honbě na možné nepřátele.

    KRIZE DEMOKRACIE
    V létech ´70 a ´80 Evropa hořela a to způsobem, o kterém se zase v Česku moc neví. Mimo Skandinávii a ve Švýcarsku existoval terorismus v každé zemi na západě. V Německu RAF a skupina Baader Meinhof, v Itálii Brigate Rosse a P2, ve Francii Action Directe, v Španělsku ETA, v Anglii a Irsku IRA, v Holandsku Molukers, v Belgii dokonce hned součastně GLADIO, Westland New Post, Front de la Jeunesse, CCC a Bende van Nijvel (což bude dané centrální polohou Belgie a její význam jak hlavní sídlo jak NATO, tak Evropské Unie). Boj proti těmto zločineckým a teroristickým skupinám, které unášely, spáchaly atentáty a vraždily, měl jako efekt velké zesílení policejní moci a omezování osobních práv.

    V létech ´70 a ´80 byly v Belgii

    - bombové atentáty skupiny CCC, byly útoky para-vojenských organizací FJ a WNP,
    - žurnalisté byli intimidování a jejich redakce zapálené
    - byly únosy politiků (Cudell, Vanden Boeynants), byly politické vraždy (André Cools, nejmocnější walónsky politik),
    - korupce v politických stranách (podplácení při nákupu helikoptéru firmy Agusta-Dessault – 4 ministři plus generální tajemník NATO Willy Claes byli odsouzení, jejich strany dostali pokutu ve výši 150 mil Kč),
    - unášelo se za výkupné (baron Bracht, baron Empain, Anthony de Clerck - v Hollandsku Freddy Heineken (ano, pivo), Gerrit-Jan Heijn (spolupojistel holding Hypernova a Albert), Toos van der Valk (členka rodiny která vlastní přes 70 motelů), atd.
    - měli jsme případ unesených 7 dívek ve věku mezi 12 a 16 let, pachatel 5 z nich zabil (2 zakopal za živa, jiné vyhladověly, jen 2 přežily),
    - měli jsem biskupa Vangheluwe z Brugge, který dlouhé léta zneužíval svého synovce,
    - byla aféra Roze Baletten (Růžové balety), kde brusselská smetánka se pouštěla do sexuálních a drogových orgií a kde šlo o to prominentní účastníky později vydírat (policejního generála, soudce, politiky, podnikatele, dokonce měl tam i figurovat Albert II, tehdy princ a pozdější belgický král)
    - byly případy loupežných přepadení (na letišti v Brusselu-Zaventem byly tři krát přepadené transporty diamantů (Belgie a Antwerpy jsou světové centrum v obchodu s diamanty), posledně se v Diamantovém centrum v Antwerpách uloupily diamanty za 100 mil euro
    - atd. atd.

    Proč tyto případy jmenuji? Protože ve většině případů byli pachatelé četníci (v Belgii jsme měli policii pod Vnitrem a vedle toho četníky, kteří měli vojenský statut a patřili pod Ministra obrany). Málokdy se něco dalo objasnit, protože svědci byli zavraždění nebo zmizeli, tam kde hrozilo prozrazení bylo více podezřelých sebevražd, spisy záhadně zmizely přímo ze soudní budovy, zabavené zbraně a vozy se ztratily, vyšetřovatelé kteří měli úspěch byli vyhození nebo přemístění, když i to nepomohlo tak se rozhodlo, že spis bude putovat z Flanders do Wallonie a dle zákona se tedy musí přeložit celý spis (v případě Bende van Nijvel, viz níže, se jednalo o 300.000 stránek. Vyšetřování se sabotovalo tak, jak jen bylo možné).

    Nejhorší byl případ Bende van Nijvel kdy bylo jasné, že za atentáty a vraždy které nemají smysl stála část ultra pravicových politiků a četníků, hlavě z elitního oddílu BOB nebo Bijzondere Opsporings Brigade – četníci v civilu. Banda spáchala celkem 17 přepadení, ukradla celkem jen v přepočtu jen nějakých 160 tis EUR, zavraždila 28 lidí, 40 dalších zranila. Šest krát byl přepaden obchodní dom Delhaize (Delvita který v Česku působila patří do této belgické skupiny), u těch 6 loupeží padlo celkem 18 mrtvých. Nejhorší byly útoky z 27 září 1985, když během 1 hod byly přepadené Delhaizes v Overijsel a další v Eigenbraekel, města které leží jen 20 km od sebe. V prvním bylo zavražděno 5 zákazníků, v druhém další 3. Šest týdnů později byl spáchán poslední raid na Delhaize v Aalst (50 km od Overijsel), u kterých zemřelo dalších 8 lidí. Vždy se vraždilo bestiálním způsobem. Kradly se cigarety, někdy balíky kávy, peníze z pokladen. Na místě byli exekutovaní zákazníci, i když nekladli žádný odpor. Na parkovišti před obchodním domem byli zastřelené děti, které jezdily na kole. Pachatelé měli jako auto Golf GTI, zadní dveře byly otevřené dokořán, zadní lavice odstraněná, zády k řidiči seděl střelec, který seděl jako na střelnici a měl stativ pro svou pušku. Pachatelé se chovali jako vojáci, stříleli účelově, vystupovali organizovaně a profesionálně.

    Výsledek byl, že se vyhlásil nouzový stav v Belgii. V ulicích byly míchané hlídky policistů, posílené s vojáky, kolem justičních paláců (v Antwerpách byl spáchán pumový atentát u soudu), úřadů a ministerstvech byly betonové zátarasy, telefonní odposlechy byly automaticky povolené (do té doby se mohlo jen registrovat kdy kdo komu volal, a jak dlouho ten hovor trval – nikoliv obsah sám). A policie a četníci dostali také Golf GTI´s stejně jako pachatelé (předtím měli Renaulta R4, malé autíčko), dostali jiné vyzbrojení, ultra-lehké neprůstřelné vesty, byly masálně instalované kamery, jejich rozpočet byl několikrát znásobený. Spáchaný teror přinesl sebou omezení svobod a posílení moci státu. Vyšetřování se bojkotovalo, důkazní materiály byly zničené nebo se ztratily, možní svědci byli zavraždění, někteří spáchali podivné sebevraždy.

    Určitě tomu není tak, že Belgie by byla čistá jako panna. A ty si vážně smyslíš, že si nemůžu pochopit, jaké nebezpečí by mohl Berbr znamenat 25 let po rozpuštění STB? Jinak, kdy omine to nebezpečí? Za dalších 25 let? Odejde Berbr, přijdou další. Vždy a všude se vše točí jen o moc a o prachy. Nic víc, nic míň.

    Jinak – moje postoje co se týká korupce ve fotbale, černých peněz, fan-karty atd jsou známé, nemá smysl je opakovat. Přesto, protože jak se zdá málokdo ví, jak karta fungovala v Belgii (která ji jako první zavedla) a v Hollandsku: při fotbalové asociace jsou přidělení běžní soudci, kteří posuzují když je zapotřebí. V případě prohřešku se je dotyčný informován, může si přečíst s jeho obhájcem spis, může dohledat svědky, připravit se na zasedání, při kterém má jeho zástupce/advokát volné slovo a může přednést veškeré argumenty. Když je advokát podá písemně, musí soudce také písemně ve svém rozhodnutí na každý argument odpovědět. V případě že se uloží trest, může se tento fanda do 14 dnů odvolat. Následně se jeho případ bude projednávat veřejně u soudu, kde můžou být přítomní novináři. Proti následnému rozsudku se může ještě odvolat u vyššího soudu, je možnost i odvolání k nejvyššímu soudu, který posoudí formální stránky případu a jestli zákon nebyl porušen. Takže záruk je celkem dost. Nikdo prozatím netvrdí, že Pelta a Berbr budou rozhodovat.

    Co by se mělo trestat a co ne, tak v tom smyslu se rád odvolám na otázky a odpovědi Kateřiny Radostové, a v jejich názorech na protesty a kartu se celkem ztotožnuji. Eddie, ty si stěžuješ na to, že tvoje otázka nepřišla na řadu. Jak paní Radostová psala, nemohla každému odpovědět, ale vyzívala účastníky aby ji napsali jejich dotaz na její facebook stránku, tím že jim rád odpoví. Když jsem psal o Radostové, tak jen protože mám pocit že více rozumí fotbalu než řada těch, kteří kladli dotazy, a měli zapotřebí se zesměšnit výrazy jako ´Byla jste někdy na fotbale?´, ´Fotbalu rozumíte stejně jako já dámské kosmetice´, ´Zdravíčko, jste krásná (…) nechápu proč se s prominutím serete do něčeho, po čem nic nevíte´, a vrchol byl chytrý mozeček David Bajnar, který se ji ptal ´jestli má ráda anál´. Jak směšně, jak ubohé.

    Nemluvil jsem o jejich politických aspiracích a straně, kterou reprezentuje. Belgický Vlaams Belang (kdysi Vlaams Blok), má srovnatelný program s Le Pen, Joergem Haiderem a Tomio Okamurou, které jsou postavané na nacionalistických prvkách. Myslím, že moje názory v tom smyslu jsou celkem známe, o tom jak Vlaams Belang stojí oproti cizincům z východní Evropy jsem již psal v souvislosti s moji manželkou.

    Nikomu ale neberu za zlé, že bude mít přesvědčení, že bych se tady neměl motat do věci, které neznám osobně a tedy nerozumím.

    • Re: Druhá liga volá? Snad už naposledy

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 21.05.2014 11:01 |  
      0 0

      Diky, Barro, moc zajimave cteni!