Fortuna liga

V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

Slavia se nachází v pro ni nezvyklé situaci, do Mladé Boleslavi jedou sešívaní hájit pozici lídra ligové tabulky. V cestě jim však stojí tým vedený Karlem Jarolímem, tedy mužem, který právě Slavii dovedl k posledním velkým úspěchům. Zápas vysílá v přímém přenosu ČT Sport.

Zápas šestého kola v Mladé Boleslavi je posledním před dvoutýdenní reprezentační pauzou a pro Slavii znamená také konec těžké série zápasů, ve které se utkala s téměř celou špičkou minulého ročníku ligy. Posledního mistra ligy sice Slavia přivítá v derby až za měsíc, jinak se však v prvních šesti kolech slávisté utkali s pěti z prvních šesti týmů konečné tabulky sezóny 13/14. A bez ohledu na to, jak dopadne zápas v Boleslavi lze říci, že sešívaní z těchto zápasů vyjdou více než se ctí - již nyní mají ze zápasů proti špičce loňské ligy na kontě devět bodů a další mohou přidat právě v Boleslavi. Přidáme-li k tomu tři body proti Baníku Ostrava, který měl vynikající závěr minulé sezóny a Slavia je jediným týmem, který dokázal Baník porazit od poloviny dubna (a to včetně přípravných zápasů), je jistě na místě napsat, že start ligy mají sešívaní opravdu jako z říše snů.

To Mladá Boleslav se v takové pohodě nenachází. Trenér Jarolím v letní přestávce udělal mnoho změn v kádru a současný tým si sedá o poznání pomaleji než Slavia. Vypadnutí s Olympiquem Lyon v předkole Evropské ligy jistě nelze hodnotit jako zklamání nebo dokonce selhání, šlo jen o potvrzení obrovského rozdílu mezi francouzským velkoklubem a nadprůměrným českým týmem. Ligové působení Mladé Boleslavi však připomíná tápání. V prvním kole ještě "Bolka" uhrála tři body v Jihlavě, byť ze hry branku nevstřelila a o výhře 1:0 rozhodl objev minulé sezóny Jasmin Ščuk z penalty. Poté však přišla překvapivá domácí porážka od Dukly, chybu Hrušky potrestal už ve čtvrté minutě Beauguel a domácí favorit se pak proti přesné obraně hostů už nedokázal prosadit. Z bezbrankové remízy v Hradci Králové ve třetím kole asi v Boleslavi také dvakrát neskákali radostí.

Druhá výhra v sezóně pro Mladou Boleslav přišla doma proti Příbrami (4:1), klíčovým faktorem přitom bylo vyloučení hostujícího Husára už v 15. minutě a následná proměněná penalta Wágnerem. Ten vzápětí přidal ještě jeden gól a dvě branky mu stačí na to, aby byl nejlepším ligovým střelcem Boleslavi. Podobně dobře se pro Boleslav vyvíjel také zápas v Českých Budějovicích, kde šli domácí do desíti už ve 22. minutě. Ani to však Boleslavi nepomohlo k zisku byť jen jediného bodu, protože nováček i v deseti byl hostům více než vyrovnaným soupeřem a zaslouženě vstřelil v 72. minutě vítězný gól.

Jak vidno, Mladá Boleslav zatím v lize nenarazila (snad až s výjimkou Dukly) na silného soupeře a přesto z pěti zápasů uhrála jen sedm bodů. Pokud nechce ztratit v boji o poháry hned na startu sezóny, musí Slavii v sobotu porazit. Sešívaným přitom bude chybět klíčový muž záložní řady, Aldo Baéz, který během pěti kol nasbíral čtyři žluté karty, a odsedí si tak jednozápasový trest. Chybět mohou i další, Slavia v tiskové zprávě uvedla, že některé hráče trápí natažené svaly, detaily však z pochopitelných důvodů nezveřejnila.

Posledním trenérem Slavie, který porazil Mladou Boleslav na jejím hřišti, byl František Cipro, což pro vás jistě není nová informace, pokud sledujete na Twitteru alespoň některé fanoušky Slavie - akce #avataremkvitezstvi totiž pokračuje i přes částečný neúspěch v Teplicích. Stalo se tak v posledním kole sezóny 2009/10, když o výhře 1:0 rozhodl z pokutového kopu Jaroslav Černý. Takový scénář je nyní však nepravděpodobný hned ze dvou důvodů: jednak J. Černý ve Slavii už dávno nepůsobí, hlavně však se ve prospěch Slavie penalty již třetí sezónu nepískají (počet ligových zápasů bez penalty pro Slavii je aktuálně 67, ale můžeme být klidní, protože to není dle předsedkyně komise rozhodčích nic jiného než obyčejná náhoda).

Předpokládaná sestava podle autora článku: Hrubeš - Nitrianský, Latka, Bílek, Juhar - Gecov, Zmrhal - V. Vukadinovič, Boudjemaa, Černý - Škoda

Kurzy bwin: 1,95 - 3,20 - 3,60

Komentáře (146)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

    zeleznik2     před 10 lety 29.08.2014 12:45 |  
    0 0

    Jaro 2010 Mladá Boleslav - Slavia Praha 0:1 (J.Černý)

    poslední výhra v Boleslavi se datuje na jaro 2010, před tím jsme tam dvakrát vyhráli a jednou remizovali a prohráli, takže to byl v celku oblíbený soupeř, ale poté už jen tři porážky je to na čase zlomit. Celkem bilance v Boleslavi 10z 5 - 2 - 3.
    Bude to těžké hodně těžké, Boudjemaa v základu a Zmrhal zpět na DZ to bych taky tipl.

  2. Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

    edenian     před 10 lety 29.08.2014 12:50 |  
    0 0

    Trochu binec s temi Jihlavami :-)

    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

      quelhar (admin)     před 10 lety 29.08.2014 12:57 |  
      0 0

      Ach jo :o( Díky...

      • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

        edenian     před 10 lety 29.08.2014 13:01 |  
        0 0

        Pan Jiri 1,2 atd. tady asi neni tak mas kliku :-)

        • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

          Tomski     před 10 lety 29.08.2014 13:03 |  
          0 0

          Jiri a jeho parta nás už asi opustila úplně...

          • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

            edenian     před 10 lety 29.08.2014 13:07 |  
            0 0

            Stesk ? :-)

            • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

              Tomski     před 10 lety 29.08.2014 13:11 |  
              0 0

              trošku mi chybí nějaké divení :-D

              • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

                Kactus     před 10 lety 29.08.2014 19:23 |  
                0 0

                presne, trosku takovy doomsayer neni k zahozeni :)

                • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

                  edenian     před 10 lety 30.08.2014 09:15 |  
                  0 0

                  Tohle slovo jsem fakt neznal :-)

          • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

            Eluin (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 12:11 |  
            0 0

            Zdá se, asi už ho (nebo je) nebavilo číst neustále články, které píše podplacená redakce v čele s quelharem....
            Ale třeba se ještě budeme všichni divit.

        • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

          quelhar (admin)     před 10 lety 29.08.2014 13:06 |  
          0 0

          Nj, dnes si nezasloužím výplatu :o)

    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

      slamacek (přítel SN)     před 10 lety 29.08.2014 12:57 |  
      0 0

      primlouvam se ke korekci a jednu jihlavu zamenit za duklu ;)

  3. Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

    DavidM     před 10 lety 29.08.2014 12:55 |  
    0 0

    Vyhrajeme 2:1 a tentokrát bude i ta penalta, uvidíte:-)

    Místo Baeze Dobrotka a místo Gecova bud Piták do zálohy nebo Balaj na hrot.

  4. Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

    edenian     před 10 lety 29.08.2014 13:05 |  
    0 0

    A ja bych chtel videt Damiena jak si pohraje s Mickaelem, toho se asi nedockam.

  5. Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

    stromovous (přítel SN)     před 10 lety 29.08.2014 13:20 |  
    0 0

    Tip na sestavu: Hrubeš - Nitrianský, Latka, Bílek, Juhar - Gecov, Dobrotka - V. Vukadinovič, Zmrhal, Černý - Škoda

    Přání na sestavu: Hrubeš - Mikula, Latka, Bílek, Juhar - Dobrotka, Zmrhal - V. Vukadinovič, Boudjemaa, Piták - Škoda

    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 29.08.2014 13:25 |  
      0 0

      Pitak proti Durisovi nebo Skalakovi nevypada jako dobrej napad. A duvod k posazeni Mini podle me taky neni.

      • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

        stromovous (přítel SN)     před 10 lety 29.08.2014 19:14 |  
        0 0

        S toudle logikou by si Karel Piták už nikdy na levé straně zálohy nekopl, resp. málokdy. Protože v lize bude asi jen pár pravých záložníků "starších" než on. Navíc rychlost není a nesmí být jedinou správnou kvalifikací pro krajního záložníka, to bychom mohli rovnou oslovit nějakého atleta. Úbytek rychlosti jde nahradit zkušeností, přehledem, výběrem místa a zajišťováním spoluhráči. Všimni si navíc, že Karla Pitáka nestavím ve svém přání na levou stranu do čtyřčlenné zálohy, ale do zálohy pětičlenné se dvěma defenzivními štíty.

        Karel Piták podle mého názoru loni i letos v těch pár minutách prokázal, že je stále nadprůměrným hráčem a jsem přesvědčen, že přínos z jeho kvalitních centrů, neortodoxních řešení, fotbalového myšlení, síly na míči a schopnosti jak podržet balon tak zrychlit hru kolmou přihrávkou by převažoval nad tím, že by mu možná (!) někdo utekl a šel by na Juhara.

        Navíc, existuje takový pěkný institut, říká se tomu střídání, které případně může eliminovat obavy některých fanoušků, že by již Karel nevydržel celý zápas.

        A ano, i mně by se Karel Piták líbil veprostřed zálohy a levonový Boudjemaa nalevo, což je snad dokonce místo, které při svém příchodu označil jako svoje nejoblíbenější, zkusil jsem však i ve svém přání aspoň trošku vyjít z toho, že když už MB KP postaví, tak nalevo, a když už MB DB postaví, tak doprostřed. Ze stejného důvodu (že ho tam ještě MB nezkusil) např. nestavím Dobrotku na pravého beka.

        A závěrem, je to jen mé přání, v tipu KP nemám a na levé straně ho tedy v sobotu neočekávám.

        • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

          Thane (přítel SN)     před 10 lety 29.08.2014 19:45 |  
          0 0

          O veku jsem nic nepsal. To jiste neni jedina kvalifikace nicmene je treba k zapasum pristupovat i vzhledem k souperi. Taky bych ho videl radsi ve stredu hriste ale kdyz tam nenastupuje tak nepredpokladam ze by se to zmenilo. Tohle je jeden z poslednich zapasu s tymem ze spicky tabulky (lonsky) s rychlostne kvalitnimi krajnimi zalozniky. Naopak bych ho klidne nechal hrat ve vetsine domacich zapasu a ve venkovnich klidne taky. A je zde jeste jeden duvod proc bych ho nenasazoval v zakladu. Nevidim duvod k posazeni na lavicku ani u Mini ani u Vukadinovice. A ba brejky jsou oba urcite vhodnejsi typy..
          A jenom k lonsky sezone. Podle me nepredvedl prakticky vubec nic..cest cestnym vyjimkam..O jeho zkusenostech, takovejch "souravejch" prihravkach (dobrejch), zklidneni hry apod. nepochybuju (uz, po lonsky sezone bych ho poslal do duchodu), ale nevidim proste duvody k jeho nasazeni od zacatku

          • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

            stromovous (přítel SN)     před 10 lety 29.08.2014 19:57 |  
            0 0

            U toho potenciálu Míňi a Karla ohledně brejků si nejsem tak jistej, kdo má větší. Nechci tvrdit, že by KP snad MČ předběhl, to určitě ne. Ale kolik těch kvalitních brejků MČ letos předvedl? V porovnání s Vukadinem třeba. To Piták by taky nepředved moc sprintů přes celý hřiště, ale zas by do nějakého brejku moh někoho (po svém krátkém sprintíku) poslat nebo vykouzlit báječnej centr přímo Škodovi na hlavu či Vukadinovi na druhou stranu do běhu. :)))

            • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

              Thane (přítel SN)     před 10 lety 29.08.2014 20:45 |  
              0 0

              Mina jich na konte moc nema, ale rekl bych, ze to je zalezitost jeho taktickych ukolu. Pokud by byl podobne v obrane utopeny Pitak, pak by se do brejku tezko dostaval (kdyz se tam nedostane Mina). Do brejku se dostavaji Vukadinovic a Zmrhal, coz nebude nahoda..

  6. Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 29.08.2014 13:23 |  
    0 0

    Tim, ze rekla, ze to je nahoda, me velmi uklidnila..ja uz se bal, aby v tom snad nebylo neco jinyho..Jsem zvedavej, jestli tu penaltu sfouknou behem nasledujicich dvou (max trech) zapasu, nebo to dotahneme na nejake kulatejsi cislo, treba 80. Kdyby nahodou doslo na 100, pak bych byl pro, aby k tomuto zapasu nastoupil spalir vsech rozhodcich co nas behem ty doby piskali a dostali metal!!! Jake by to bylo krasne promo nasi ligy!! Vsichni pri sobe. Kazdej mame rad svy jistoty, nekdo ma proto rad Capouna, nekdo rad kouka na Slavii.

    JInak na sestavu jsem pomerne zvedavej. Tim ze nemuze hrat Baez (obrovska ztrata), tak se nam pravdepodobne uvolni misto podhrotoveho hrace. Tezko rict, jestli nastoupi opet Balaj, ale spis to necekam, Pitak asi taky ne, kdyz hrat doted na kraji, takze asi ten Damien. Leda by nastoupili Gecov s Dobrotkou, ale to se snad nestane.

    Ptal jsem se uz nekolikrat, tak mi treba konecne nekdo odpovi..Co se stalo tomu Mikulovi? Vite to nekdo? Je to uz snad mesic ne?

  7. Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

    vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 29.08.2014 13:31 |  
    0 0

    Bydlím pár kiláků od MB, tudíž znám lidi od tamního fotbalu,prej se na nás chystají ve stylu Tepláků,budu rád za bodík.Samo se pojedu podívat jako každej rok.

  8. Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

    slaviator     před 10 lety 29.08.2014 14:21 |  
    0 0

    Tipuji, že někdo z Boleslaváků zahraje ve svém vápně rukou, když mu ruku metr od těla trefí míč směřující na bránu, rozhodčí ale penaltu neodpíská a Damková poté následně řekne, že takovéto nastřelené ruce se nepískají :D

    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

      Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 29.08.2014 19:40 |  
      0 0

      Já si naopak myslím, že v nadcházejících kolech se penalty dočkáme. Ale v nějaké 80. minutě až povedeme 2:0, aby se vlk nažral...

      • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

        Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 29.08.2014 19:41 |  
        0 0

        Aha, tak tohle jsem tu měl napsat tak před pěti hodinami, když se koukám na příspěvek níže.

  9. Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

    Oja     před 10 lety 29.08.2014 15:03 |  
    0 0

    Já si zkusím tipnout, že v nejbližších kolech tu penaltu budeme kopat, ale chvilku před koncem zápasu za rozhodnutého stavu. Tím se vynuluje ten šílený počet bez penalty a budou mít zase na nějakou tu sezonu klid:)

    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

      Corfe     před 10 lety 29.08.2014 17:21 |  
      0 0

      Taky si myslím, že Damková rozhodčím doporučí: "foukněte nějakou Slavii až o nic nepůjde, ať je konečně klid." ;-)

  10. Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

    PetCC     před 10 lety 29.08.2014 15:20 |  
    0 0

    A já bych zase zavedl tipování, kolik dostane Baez žlutých v tomhle ročníku. Očekávám, že 12 v klidu překoná :-)

      • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

        Nosorozec     před 10 lety 29.08.2014 17:07 |  
        0 0

        Kolik je rekord ligy, co se týče počtu žlutejch karet pro jednoho hráče za sezonu?

        • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

          mirecek1111     před 10 lety 29.08.2014 17:25 |  
          0 0

          Pamatuju ze Repka se dokazal propracovat k distancu na tri zapasy, takze minimalne dvanact. A pocitam, ze to ceka asi i Alda. Takze za sezonu minimalne 6 zapasu distanc a to nepocatam pripadne cervene.

          na druhou stranu mi zase prijde, ze je Aldo takovy gumovy...asi moc zraneny byvat nebude takze ty jeho ocekavane distance jsou vice mene to same jako kdyz spousta hracu sem tam vypadne kvuli trislum, kotnikum apod. viz. LAtka, Mikula, Boudjemaa, Cerny apod.

          Takze bych z toho zadnou vedu nedelal, proste to tak je, spousta nasich hracu sem tam vypadne kvuli drobnym zranenim a Aldo kvuli kartam.

          • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

            Navyseals     před 10 lety 29.08.2014 17:33 |  
            0 0

            takovej Zabaleta jich minulej rok dostal 11, to prostě patří k tvrdý hře

          • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

            Nosorozec     před 10 lety 29.08.2014 21:06 |  
            0 0

            I kdyby se Aldo pravidelně vykartovával na 6 zápasů v sezoně, tak se jeho styl hry vyplatí, protože ve zbylejch 24 zápasech je hodně platnym hráčem.

        • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

          stromovous (přítel SN)     před 10 lety 29.08.2014 18:12 |  
          0 0

          Rekord je právě těch 12.

          Stránky Synot ligy uvádí Petra Holotu (Žižkov) a ročník 1996/1997. Řepka tohoto počtu v sezoně 06/07 však "dosáhnul" taky.


          Vůbec nejvíc karet v historii ligy má Pavel Horváth (však si ještě pamatuju, jak je dostával ve Slavii za kecy či za stažení trenýrek apod.). :)))

          Poměr ŽK na zápas má "nejlepší" pár jedinců, kteří hráli zápas či dva, z těch, co jich odehráli více je na tom zatím nejlíp Aldo, ale i jemu to číslo snad trošku klesne.

          • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

            edenian     před 10 lety 29.08.2014 18:41 |  
            0 0

            Js si pamatuju jedinou Horvathovu cervenou, a to pred drevenici ve starym Edenu, asi byl v tu chvili spartan. Nekdo ho prejel a von lezici po nem sel kopackama. Uplne si pamatuju ten jeho xicht, jak uz vedel co bude. To jsem si rikal, ty vole veverko, to si moc nevydrzela :-))))

          • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

            Nosorozec     před 10 lety 29.08.2014 21:02 |  
            0 0

            Ten Petr Holota - nehrál náhodou taky kdysi za Slavii?

            • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

              stromovous (přítel SN)     před 10 lety 29.08.2014 21:53 |  
              0 0

              Wiki:
              Petr Holota (* 16. května 1965) je bývalý český fotbalista, obránce a záložník, reprezentant Československa. Za československou reprezentaci odehrál 30. ledna 1991 přátelské utkání v Austrálii, které skončilo výhrou 1-0. Táborský odchovanec, přes Planou a Žďár nad Sázavou se propracoval do ligy. V lize hrál za Bohemians Praha (1987-1991), Slavii Praha (1991-1992) a Viktorii Žižkov (1992-2001). V lize odehrál 290 utkání a dal 22 gólů. V evropských pohárech nastoupil dvakrát v roce 1994 v předkole Poháru vítězů pohárů proti IFK Norrköping.
              Nyní působí jako asistent trenéra u týmu U21 v FC MAS Táborsko.

              • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

                Nosorozec     před 10 lety 29.08.2014 22:07 |  
                0 0

                Tak jsem se nemýlil :)

      • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

        Nosorozec     před 10 lety 29.08.2014 17:08 |  
        0 0

        Jinak tipuju, že Aldo dostane letos těch žlutejch karet 14.

        • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

          Navyseals     před 10 lety 29.08.2014 17:17 |  
          0 0

          tak proti těm slabším týmům to nebude takovej mariáš, on spíš moc kecá po těch faulech

          • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

            edenian     před 10 lety 29.08.2014 18:43 |  
            0 0

            A ja bych se ani nedivil, kdyby ho Mira privedl k rozumu. Minimalne tech kecu ubude, to si klidne vsadim.

      • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

        slaviator     před 10 lety 29.08.2014 20:31 |  
        0 0

        Může i víc jak 16, vzhledem k tomu ze se trest da odsedet v domácím poháru

        • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

          stromovous (přítel SN)     před 10 lety 29.08.2014 20:50 |  
          0 0

          Vychází to tak, že pokud by v lize nastupoval pokaždé, když nebude v trestu, a pokaždý dostal kartu, tak by to mohl dotáhnout na 20 karet (vycházím z toho, že za 16 karet by byl flastr 3 zápasy stejně jak za 12), a to by do toho ani nemusel zasahovat ten pohár.

          Kdyby do toho vyšel pohár, tak se může přehoupnout i přes 20. Těch 16 byl tip, nikoliv maximální možné číslo.

        • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

          quelhar (admin)     před 10 lety 30.08.2014 09:28 |  
          0 0

          Trest za zlute karty z ligy nelze odsedet (a taky ani neplati) v domacim poharu. Jen tresty za cervene karty plati na vsechna soutezni (tedy i poharova) utkani.

    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 07:12 |  
      0 0

      podle mě se zklidní, podívejte se, proti jakým soupeřům je dostával. Měl by si dát bacha na kecy, ale jinak tipuju, že víc jako 10 jich nebude.

    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 07:12 |  
      0 0

      podle mě se zklidní, podívejte se, proti jakým soupeřům je dostával. Měl by si dát bacha na kecy, ale jinak tipuju, že víc jako 10 jich nebude.

  11. Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

    Sedrousek     před 10 lety 29.08.2014 17:40 |  
    0 0

    jestli budou hráči bojovat tak jako proti Plzni tak věřím že budeme bodovat. a nemusel by to být jen 1 bod. Věřím že MB to hráčum do palice natluče a že se všichni poučili ze zápasu s Teplicema. Bylo by to krásné před repre pauzou urvat ještě 3 body.

  12. Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

    Navar (přítel SN)     před 10 lety 29.08.2014 17:50 |  
    0 0

    Dobry den pratele, remiza by pro nas byla vybornym vysledkem a dobrym razitkem na povedeny vstup do sezony. Ve vyhru neverim. Sestavu necham na MBVCD, he mnohem fundovanejsim muzem nez ja.
    Ke KJ mam velmi komplikovany vztah. Na jednu stranu jej se znalosti veci povazuji za jednoho z architektu arogance, nabubrelosti a marnotratnosti, ktere nas malem staly zanik klubu. Na druhou stranu na KJ nikdy nebudu pokrikovat, protoze je zarovem i architektem nejvetsim uspechu Slavie v mem zivote a uzasnych zazitku, ktere jsem mohl se Slavii v Ziline, Praze, Amsterdamu ci Londyne prozit.

    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

      edenian     před 10 lety 29.08.2014 18:38 |  
      0 0

      Vyhra byt muze, jeste porad jsou z nas vsichni trochu vydreny a to co Teplice, to asi v tuto chvili MlaBo zahrat nezvladne.
      Ale s tim KJ to vidim stejne, taky na nej nedokazu nadavat. Ale vzdycky kdyz se tohle tema objevi, musim si polozit jedinou otazku, ktera mi z tech dob zustala nezodpovezena a navzdy zustane. Jestli byla ta spinava bouda na ENIC opravdu, myslim osudove nutna k tomu, abychom mohli prozit to, co jsme tehdy prozili.

    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

      Navyseals     před 10 lety 29.08.2014 19:41 |  
      0 0

      on šlapal s omezeným rozpočtem, spoustě lidem, když dáš moc a peníze, hrábne

    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

      bongor     před 10 lety 30.08.2014 08:09 |  
      0 0

      Já mám na KJ zcela jednoznačný názor.
      -je to velký Slávista
      -je to nejúspěšnější trenér Slavie v poválečném období,dva tituly a
      LM.
      -byl to výborný hráč,uměl, a nikdy nic nevypustil
      -obrovský vzestup Slavie mu příliš vlezl do hlavy,ale u následného
      pádu mužstva pouze asistoval,sám těžko mohl rozhodovat
      o ekonomice klubu.Arogantní asi je,ale je těžké zůstat skromným
      po takových úspěších,které výrazně pomohl Slavii získat.
      -i nyní patří mezi tři nejlepší české trenéry MB,KJ a Vrba.Vrba si to
      ale začíná taky pěkně posírat,už tím,že přistoupil na nekalé praktiky
      cinklouše .

      • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 10:24 |  
        0 0

        Myslím že se s KJ dost pleteš jako hráč samo dobrej,ale uměl zápas i prodat byl tím celkem známý samo důkazy nejsou,kdo se ve fotbale pohyboval tak ví, že tu pověst měl.Pádu mužstva hlavně napomohl svou přestupovou politikou, kde měl od Rosena prakticky volnou ruku a že s těch přestupů měl malou domu se také všeobecně ví v součinosti s jistou paní která se ve fotbale pohybuje.Ne nadrmo se říká, že je velký numismatik :-)

        • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

          edenian     před 10 lety 30.08.2014 10:41 |  
          0 0

          ... a chtel bych bejt u toho, az mu to reknes do oci.

          • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

            slaviator     před 10 lety 30.08.2014 13:26 |  
            0 0

            Já mu to před lety řek, potom na mě asi týden nebo dva týdny potom vylít na Strahově na jedný tiskovce.

            • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

              edenian     před 10 lety 30.08.2014 15:58 |  
              0 0

              Tak takhle to beru. Ale mlit to takhle tady v diskusi jak to obcas nekdo napise, to se mi nelibi. To je jak v nejaky diskusi ve sportu. To bysme k lidem jako KJ nemeli smerovat, si myslim teda ja, nikomu to nenutim, taky jsem se do vlka nejak nepoustel, ale ja bych proste drzel trochu nejaky meze.

              • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

                vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 17:08 |  
                0 0

                Píšu jenom to co jsem slyšel od lidí které dobře znám,jinak samo na nic nejsou dukazy, když ti tak vadi přejdi přejdi.Ja tomu osobně věřím a kdybych s ním někde seděl u piva tak mu to klidně řeknu,ale takě mu řeknu pozitivní věci.

                • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

                  edenian     před 10 lety 30.08.2014 18:04 |  
                  0 0

                  Clovece, vlku, jak rikam nejak moc to neresim, proste jsem te jen glosoval, jiste to neni nejake zasadni tema na hadku, ale predstavuji si jak potkas v hospode sediciho KJ, tak si to k nemu prihrnes, sednes a povidas: Hele Karle, jako hrac jsi prodaval zapasy, jako trener jsi byl dobrej, ale padu mužstva jsi hlavně napomohl svou přestupovou politikou, protoze jsi z těch přestupů měl malou domu. Upekli jste to s tou tvoji zenskou, abyste se napakovali. Ne nadarmo se říká, že jsi velký numismatik.

                  A rikas, ze ti to nekdo rikal.

  13. Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 29.08.2014 18:37 |  
    0 0

    Hurka na hostovani..to je super uskodit mu to totiz nemuze a nebude prekazet v juniorce..

    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

      Markus     před 10 lety 29.08.2014 19:50 |  
      0 0

      Třeba se tam chytne a budou spokojení všichni. Prostor pro vybojování si áčka tu měl velkou a k ničemu to nevedlo. Zácpu mezi áčkem a juniorkou se konečně daří rozpouštět.

  14. Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

    Petr9608     před 10 lety 29.08.2014 19:51 |  
    0 0

    Se asi ty Teplice vytáhly fakt jen proti nám, co?

    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

      quelhar (admin)     před 10 lety 29.08.2014 20:02 |  
      0 0

      Já si nestěžuju. Remíza v Brně je pro nás další skvělý výsledek, už teď je jisté, že v repre pauze tak budeme nejhůř třetí. Jsme nyní před Teplicemi při stejném počtu zápasů o pět bodů, stejně tak před Boleslaví a Slováckem, což jsou tři konkurenti v boji o poháry. Máme tak výbornou výchozí pozici do zbylých 25 kol. Teplice jistě (hlavně doma) ještě nějaké další pohárové adepty porazí, na druhou stranu jak přijde zima, tak jejich hra bude dle mého uvadat, a tak by nás třeba nemusely dohnat až do konce podzimu.

      Uvidíme, nejdůležitější bude do zbytku podzimu, jak si poradíme v zápasech, kde budeme muset něco tvořit a ne jen spoléhat na brejky a standardky. Snad se v těch zápasech budou prosazovat Piták a Boudjemaa.

      • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

        Navyseals     před 10 lety 29.08.2014 21:06 |  
        0 0

        tak ale Teplice mohly v pohodě vyhrát, viz. šance Nivalda a Katolonga

        • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

          quelhar (admin)     před 10 lety 29.08.2014 21:46 |  
          0 0

          Na druhou stranu jediny gol daly po metrovem ofsajdu. Proste ztrata konkurenta nas musi tesit (a zvlast v zapase, kde mel docela blizko k vyhre).

          • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

            Thane (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 00:21 |  
            0 0

            Ten ofsajd byl neomluvitelna chyba..jinak, sledoval jsem to jako kulisu a sem tam se dival i dyl a prislo mi ze to Kocourek zvlad velmi dobre i nekolik pomerne vypjatych situaci

            • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

              quelhar (admin)     před 10 lety 30.08.2014 09:26 |  
              0 0

              Ja na to taky vlastne ani nekoukal, mel jsem to za zady a otocil se jen, kdyz komentator zvysil hlas :o) Takze sudiho hodnotit nemuzu, za ten ofsajd muze asistent. Ale osm zlutych karet mi prijde jako docela dost, asi to byl tvrdy zapas.

    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

      bongor     před 10 lety 30.08.2014 08:12 |  
      0 0

      Teplice jsou poslední dobou dost přirudlé.Bývali spíš na naší straně,
      ale teď se dost bolševizují.Vyhrát nad Slavií to je tedy pro ně zadostiučinění.

  15. Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

    spino     před 10 lety 29.08.2014 21:45 |  
    0 0

    Fanoušci v Jihlavě křičí na Petra Radu: "Střídej!!!" :DDD

    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 00:17 |  
      0 0

      tak jestli to kriceli po 78 minute tak to chapu..asi zapomnel :D

      • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

        spino     před 10 lety 30.08.2014 07:36 |  
        0 0

        Hlavně mě pobavila jeho reakce. Prohodil s fanoušky za lavičkou pár slov, udělal omluvné gesto a přikázal střídat. :D

        • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

          fredydj (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 11:25 |  
          0 0

          celá republika chtěla, abysme hráli na 2 útočníky, tak jsem je tam dal :D

  16. Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

    lassiter     před 10 lety 30.08.2014 09:13 |  
    0 0

    Pokud k tomu chlapci přistoupí podobně jako k Plzni, pak věřím, že neodjedeme s prázdnou. Wagnera Latka pohlídá, ani jejich křídla mi nějakou velkou hrůzu nenáhánějí, ale góla pro nějaký bod asi budeme muset dát, Smejkal by tam mohl něco vymyslet a Míňa se kolem něj protáhnout... Těším se na Tavarese a tipuju, že po víkendu povedeme o čtyři body, cha! :-)

    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

      tantalos     před 10 lety 30.08.2014 11:50 |  
      0 0

      Jo, dřív bývala dřevěnka kritická, ale spíš šlo jen o pár dědků, kteří se chodili na fotbal vynadávat. Ale taky si vzpomínám, jaK z ní byl vyhnán šéf Sparty Košťál, zlili ho pivem a málem dostal přes hubu.
      Jenže proti dřevěnce, uprostřed východní tribuny stávaly velké davy mladých s vlajkami - pravými slavistickými, které dnes už nevidíš - a vytvářely velký tlak. Na soudce býval mnohem větší než dnes - občas se skandovalo "Inzultace, inzultace..."
      Kotel tehdy mnohem víc reagoval na průběh hry, nestalo se, že by soudce pískl proti Slavii a kotel si dál klidně pozpěvoval nějaké chorály.
      A stávalo se, že na fotbal chodívali různí potentáti a tribuny je pravidelně vypískávaly.
      Prostě fandění bylo tehdy jiné. Ale na fotbal chodívalo mnohem víc lidí než dnes.

      • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

        pl3     před 10 lety 30.08.2014 12:01 |  
        0 0

        Ač na zápase chodím do kotle a fandění a atmosféera celkově je výborná, tak musím souhlasit, že už mi dlouhodobě chybí právě ta výraznější reakce na průběh zápasu a současně i vytváření tlaku na sudího. Nějak mi nejde roztleskávat přímák nebo brejk soupeře a na fotbal chodím primárně kvůli hře a zajímá mě její průběh. A stejné je to s vytvářením tlaku na sudí, mám takovej dojem, že pokud by po každym nesmyslnym odpískání faulu/offsidu dostal(i) pořádnou čočku, tak tu při zohlednění našich domácích ligových návštěv a početnosti kotle nemusíme řešit, že nám sudí už 2 a půl sezony nepískli penaltu...

        • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

          Eluin (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 12:19 |  
          0 0

          Je pravda, že kotel někdy reaguje vzhledem k vývoji hry trochu zvláštně, ale pánbůh zaplať za něj. Taková atmosféra jako u nás - pokud mohu soudit - není na žádném jiném stadionu v ČR.

      • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

        edenian     před 10 lety 30.08.2014 12:42 |  
        0 0

        Tantalos si urcite bude pamatovat na reakce na rozhodci, specielne na Krchnaka, to byl superzmetek. To po cem se mu asi trochu styska vypadalo treba takhle:
        MY - kotel: Cerna svi...
        Hlasatel: Zadame fanousky aby ... slusne.
        MY: A my rveme zase, Krchnak to je prase.
        Vecerni Praha: Kotel Slavie svymi vtipnymi pokriky ...

        Pravda je, ze to bylo vsechno trochu jiny :-), ale lepsi, to nevim. Na vyjezdy nas jelo 20? 30?

        • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

          tantalos     před 10 lety 30.08.2014 13:13 |  
          0 0

          Mé oblíbené bylo:
          "Zavolejte uklízečku, soudce vidí ho.no!"

      • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

        Kara (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 12:53 |  
        0 0

        Jj, ač je náš kotel rozhodně výbornej a chorea nápaditá, měla jsem zejména v případě těch více vyhrocených utkáních by bylo asi záhodno více reagovat na průběh utkání. Koneckonců několikrát se tohle reagující povzbuzování začalo objevovat na popud z jiných částí stadionu, než TS... určitě je super, že TS je a že i výjezdy vypadají, jak vypadají, ale tohle by ještě chtělo trošinku vylepšit.

      • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

        klimi     před 10 lety 30.08.2014 13:20 |  
        0 0

        Já tomu nerozumím. Vám vadí, že kotel nereaguje na odpískané fauly proti Slavii?

        Já si to nějak nedokážu představit, ani se nemáme kým inspirovat. Viděl jste někdy něco podobného třeba v Dortmundu nebo na Schalke? Vůbec nic takového není. Prostě se fandí, však nejlepší je, když se jede třeba deset minut dokola ten samý chorál, tak to prostě skvěle vynikne, než po každém výroku pískat na rozhodčího, to nepomůže ani hráčům ani rozhodčímu samotnému...

        • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

          tantalos     před 10 lety 30.08.2014 13:31 |  
          0 0

          TS je skvělá, o tom žádná, a fandění se mění. Ostatně dnes se občas ani těm dědkům z dřevěnky nedivím. Oni pamatoval Bicana.

        • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

          edenian     před 10 lety 30.08.2014 13:32 |  
          0 0

          Jojo, tady ja souhlasim. Me se teda po nadavani rozhodcim apod. nestyska. Ja jsem obecne priznivec ignorace rozhodcich. Spis rozumim reakcim na "matulu" nebo "limberskyho" proste zakerny hrace apod.
          Krom toho atmo dela fandeni, ne nadavani. A nadavani je pro me jen extremni pripad situace/osoby, ktera uz prerostla snesitelne meze. Viz Straka atd.
          Kdybych mel neco kritizovat, tak spis to, jak mimo TS chcipnul pes. Chapu, ze vsichni skakat nebudou abysme vyhrali :-), ale zafandit by mohli casteji / jsem na 114/

          • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

            Kara (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 13:37 |  
            0 0

            Jj, s tím souhlasím a ono je to takový pitomý, když člověk tleská nebo skanduje a kolem něj všichni mlčí. Ad nadávání - nemyslím, že je to cesta, i když sem tam je nějakej ten pískot logickej s úrovní českých rozhodčích; tou reakcí jsem myslela víc ty pozitivní věci - začít víc používat povzbuzování typu "my chceme gól", pokud je Slavia v tlaku, případně víc vytleskávat rohy, přímáky... a to si myslím, že je typ fandění, do které je spíš zapojí i mimo sever...

            • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

              Kara (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 13:38 |  
              0 0

              * do kterého se spíš zapojí i mimo sever...

              • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

                edenian     před 10 lety 30.08.2014 15:42 |  
                0 0

                Co ale funguje jsou ty intertribunalni / dobry slovo ne :-) / pokriky, to celkem i "dedkove" zvladaj, i ti, co zustavaj na dekovacku, i vychod si ji uziva myslim. Bude treba trochu rozsirit repertoar, zkusim nejakou inspiraci Strasakovi poslat.
                Jeste bych dodal, ze nejaky urazky jsou v tech emocich celkem ok, tim nejak netrpim, koneckoncu co se tyka skutecneho obsahu slov, tak na politicke scene se verejne rikaji daleko sprostejsi veci nez na fotbale, proste na fotbel je cur... alespon jasny vyraz bez nejakych podtonu :-) Pokud ovsem za vama nesedi exot, pro kteryho je cur... kazdej rozhodci pri kazdem pisknuti proti nam. To je docela vycerpavajici za ty roky. A takovyho tam mam. No, je to tezky,.

                • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

                  Kara (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 17:52 |  
                  0 0

                  "Intertribunální" je super slovo :)) a intertribunální pokřiky rozhodně působí dobře. Jinak, co se sprostých slov týče, tak pro mě třeba není problém je použít, když mě nějaký výrok/zákrok opravdu naštve, ale ve vztahu k jejich hromadnému skandování jsem k nim spíš rezervovaná. Ale jak píšu, myslím, že ta pozitivní reakce na vývoj hry, je určitě něco, co by nebylo špatný víc zapojit :)

            • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

              lassiter     před 10 lety 30.08.2014 13:52 |  
              0 0

              No tak tady by se měl východ sám realizovat (a čas od času se tak skutečně děje), koneckonců když Strašák stojí 90% zápasu zády, tak takový přehled mít nemůže.

              • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

                Kara (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 14:01 |  
                0 0

                Tak to po něm asi ani nikdo nechce, spíš by, pokud by se to realizovalo s jádrem na severu, třeba někdo mohl dát echo, že teď je tlak, teď by to chtělo reagovat. (A neříkám, že to ten sever nedělá vůbec, samozřejmě, že dělá, jen někdy ne úplně hned.) Realizace východem je dobrej nápad, akorát se trochu obávám, že je to o poznání méně organizovaná jednotka než sever (z logiky věci) a rovněž by asi nevypadalo úplně dobře, kdyby si sever jel chorály a východ reagoval zároveň na hru, což jsou asi největší limity toho plánu.

          • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

            slaviator     před 10 lety 30.08.2014 13:53 |  
            0 0

            Až budeme někde ve 20. kole pořád na pohárovém umístění a budeme vyhrávat v zápase tak věřím, že se k našemu fandění na TS přidají i ostatní... ;-)

  17. Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

    vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 12:52 |  
    0 0

    Tak dnes prej takto Hrubeš - Nitrianský, Latka, Bílek, Juhar - Gecov, Dobrotka - V. Vukadinovič, Zmrhal, M. Černý - Milan Škoda

    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 13:57 |  
      0 0

      No Gecova s Dobrotkou jsem si moc nepřál..

      • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

        stromovous (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 14:10 |  
        0 0

        Naděje umírá poslední! Minule měl vlkův zdroj v základu Balaje a nikoliv Gecova, tak doufejme, že dnes to bude taky o jedno jméno jinak :)))

        • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 14:23 |  
          0 0

          Jasně klidně to muže být jinak,ale třeba nevěřím že DB bude hrát od začátku,na víc hrajem venku tak bych se te sestavě ani tolik nedivil.

          • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

            quelhar (admin)     před 10 lety 30.08.2014 14:27 |  
            0 0

            Taky bych se nedivil, trosku jsem doufal, ze by k tomu mohl Beranek pristoupit malinko ofenzivneji vzhledem k tomu, ze Bolka zas takovou formu nema (a rozhodne neni tak silna jako Plzen), ale na druhou stranu pokud udrzime nulu, tak budeme odjizdet spokojeni, takze tahle sestava smysl rozhodne dava.

          • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

            stromovous (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 14:42 |  
            0 0

            Já bych se taky nedivil, výše jsem dával svůj tip na sestavu a byla přesně taková, jakou máš ty od zdroje. :)

      • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

        slaviator     před 10 lety 30.08.2014 14:21 |  
        0 0

        Proč Dobrotku ne? On je, holomek, technickej - jen mu chybí štěstí na zdraví a je tak trochu skleněnka... Jinak by to byl asi ještě lepší hráč než třeba Latka

        • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

          Thane (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 15:50 |  
          0 0

          Sestava dava smysl z hlediska defenzivniho, ze to proste zkusime ukopat. Ja vychazim z predstavy, ze pokud chci byt uspesny (ne nahodou), pak potrebuju krome odebrani mice (vic od Gecova moc cekat nemuzeme) i rozehravku (vic nelze cekat od Dobrotky) a podporu utoku. To vsechno podle me splnuje Zmrhal, ale pokud by byl pod utocnikem, pak by tahle uloha padla na Gecova a Dobrotku. Ztrata Baeze a Zmrhala na techto pozicich mi pak prijde (rekneme velmi pravdepodobne, nikoli jiste) fatalni..

    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 14:05 |  
      0 0

      Akorat je mi divny ze rika ze si pamatujou kde vyrostli a nezapomneli..zejmena u toho jednoho pana to zni neuveritelne..

    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

      slaviator     před 10 lety 30.08.2014 14:27 |  
      0 0

      Já osobně slávisty ve Spartě chápu. Rozuměj v tom smyslu že tam hrajou. Prostě jsou to odchovanci Slavie, neprosadili se u nás a nějak si vydělat musí. A Sparta platí prostě líp než třeba České Budějovice.

      Co ale nechápu je to, že uráží klub, ve kterém měli (a možná stále mají) spoustu kamarádů, ve kterém strávili několik sezon, skoro celé mládí.

      Tady se mi třeba líbil Volešák (odchovanec Sparty), líbil se mi Abraham, líbil se mi Juhar. NIKDY ani po přestupu ani potom neřekli ani žbla proti Spartě, třeba Abraham naopak - po přestupu se z něj snažili novináři něco vytlačit a on řek, že s Řepkou kamarádil ve Spartě, kamarádí pořád a kamarádit bude i když hraje ve Slavii a na Spartu že nikdy neřekne ani křivého slova.

      On ve Spartě hrál dřív před 110 lety třeba i Jan Košek, takže tohle tu je odnepaměti, ale tohle urážení bývalého klubu, to je mi fakt proti mysli...

      • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

        lassiter     před 10 lety 30.08.2014 14:30 |  
        0 0

        Já jejich vyjádření úplně tak nesleduju, jak Slavii uráželi?

        • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

          slaviator     před 10 lety 30.08.2014 14:38 |  
          0 0

          Dočkal ne, ale Vácha jo. Už jenom tím culíčkem... :)

          Ale fakt někdy něco po přestupu říkal proti Slavii

          • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

            Eluin (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 15:10 |  
            0 0

            Já si tedy na jeho vyjádření nevzpomínám.
            Culíček se mi nelíbí, ale to je osobní věc pana Váchy.

          • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

            Barra     před 10 lety 30.08.2014 15:29 |  
            0 0

            Culicek? Asi ma kazdy z nas nejakou uchylku, stejne tak i ty nebo ja -:)

            Jinak Vacha naopak pri svem prestupu do Sparty prohlasil, ze Slavie je jako prvni holka, na kterou se nikdy nezapomene. Rekl ze Slavie ho vychovala, ze tam vyrostl. Ze Slavie tam vzdycky bude.

            http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-12-13/136053/spartan-vacha-slavia-je-prvni-holka-na-kterou-se-nezapomina.html

            Vachu nemusim, prebral rychle spartanske manyry, ale budme spravdelivi. Nepamatuji si, ze by Slavii urazil.

            • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

              quelhar (admin)     před 10 lety 30.08.2014 15:32 |  
              0 0

              Slovne primo asi Slavii nikdy neurazil. Jeho chovani na hristi pri derby v Edenu je vsak pro me osobne jeste horsi nez kdyby Slavii urazil slovne.

              • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

                Barra     před 10 lety 30.08.2014 15:37 |  
                0 0

                Ne kazdy je gentleman jako Cristiano Ronaldo, ktery po te, co dal v Champions League branku proti Man United, se vubec neradoval a naopak se jako omlouval fandum soupere.

                • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

                  quelhar (admin)     před 10 lety 30.08.2014 15:42 |  
                  0 0

                  Ne kazdy je ale taky idiot, aby chytil kapitana soupere (klubu, ktery ho vychoval) a cloveka, ktery ve fotbale toho dokazal daleko vic nez on, pod krkem.

                  • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

                    Navyseals     před 10 lety 30.08.2014 15:50 |  
                    0 0

                    podle mě má těžkej Napoleonskej komplex, nevidí přes psa na tramvaj, tak rozdává lokty v soubojích a hraje si na velkýho machra

                  • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

                    Barra     před 10 lety 30.08.2014 15:52 |  
                    0 0

                    -:)

                    Netusim ale, jestli KK Vachovi neco nerekl ohledne jeho culiku. Mam take tuseni, ze Karolko nebyl zrovna nejsvatejsi na hristi, viz tehdy jeho cervene karty. Mel takove to obdobi vzteklouna.

                    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

                      Borris     před 10 lety 30.08.2014 16:20 |  
                      0 0

                      Karolko mu tehdy určitě nic neřekl Barro. Protože ten blbeček Vácha ho chytil pod krkem po tom, co se Karol srazil s Vaclíkem v souboji o balon. Navíc Karol když viděl že v souboji bude až druhý, tak šlo vidět že na poslední chvíli ještě stahoval nohu aby Vaclíka trefil co nejmíň a pak měl hned snahu se omluvit. Jenže ještě než to pořádně stihl, tak se přihnal tenhle idiot, chytil ho za dres a cloumal s ním jako smyslu zbavený. Nic mu nedávalo právo takhle reagovat a kor na hráče, který toho dokázal daleko víc než on. A pak si dobře pamatuju, jak ho po Karolově vyloučení zabrala kamera, jak se zlomyslně a vítězoslavně culí směrem ke střídačce Sparty. To se mi fakt z něj udělalo špatně. Byla to normální podlost. Ten blbeček je pro mě normální ubožák a stydím se že někdy vůbec byl spojovaný s námi. A dnes se v mém žebříčku nenáviděných hráčů už dávno vyhřívá na prvním místě a i Řepka je až daleko za ním. Doufám že ho v derby Aldo pořádně nabere na vidle a že mu nachystáme pořádně nenávistnou atmosféru, že si bude muset o půli vyměnit podělaný trenky.

                      • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

                        Navyseals     před 10 lety 30.08.2014 16:23 |  
                        0 0

                        Moje slova! Ale radši bych mu přál souboj s Latkou a hodně nahlas "Vácha je čůrák"

            • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

              Thane (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 15:58 |  
              0 0

              Primo neurazil, ale kdyz se ho ptali, co rika na to, ze slavisti tahnou Sraltu (nebo tak neco), tak se Slavii velmi vysmal, ze to jej jejich chyba, ze si je nedokazala udrzet a nedala jim sanci. Pritom v drivejsim rozhovoru (ktery zde byl take tenkrat linkovan), prohlasil, ze chape proc ve Slavii skoncil, protoze tam je hodne vynikajicich hracu a on moc nehral (protoze byl zranenej myslim), ze je dobre, ze odesel, protoze by se tam neprosadil.
              To co predvedl v onom derby a jak se tvaril jako vladce vsehomira potom, co nam dal gol, na to asi nezapomenu do smrti na ten odpornej rypak..(ne delam si srandu, ze sna me to nebudi, ale kdyz si na to vzpomenu tak bych zvracel)

              • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

                slaviator     před 10 lety 30.08.2014 16:03 |  
                0 0

                bingo! na tenhle rozhovor jsem narážel, to mě fakt nas...l

              • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

                Barra     před 10 lety 30.08.2014 16:11 |  
                0 0

                A jak se budes koukat na to, kdyby Martin Juhar nebo Bekim Balaj dali v derby proti Sparte vizeznou branku, nedej Boze hattrick? Muzou slavit? Muzou delat dlouhy nos na fandy Sparty? Kdyz se nebudou radovat, odnesou to od fandu Slavie, kdyz ano, tak se na ne vrhnou Spartane. Je to nekdy tezke -:)

                Jinak ma myslim Vacha pravdu v tom, ze u Slavie zadnou budoucnost v ten okamzik nemel. Budme uprimni, ztratili jsme dost mladych hracu, protoze se jim neverilo, nebo nedostali vubec sanci, a naopak pak zarili u svych novych klubu. Tecl, Gebre Selassie, Dockal, a spol. Ten seznam je dlouhy.

                • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

                  quelhar (admin)     před 10 lety 30.08.2014 16:15 |  
                  0 0

                  Barro, jistě i ty vidíš rozdíl mezi Váchou a Dočkalem, kteří byli ve Slavii vychováni odmala, a Juharem s Balajem, kteří byli oba ve Spartě cca rok a k tomu klubu nemají důvod mít žádný speciální vztah.

                  Mi je taky úplně ukradené, jak by se radoval Hora nebo Tecl, kdyby dali gól Slavii.

                  • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

                    Barra     před 10 lety 30.08.2014 17:02 |  
                    0 0

                    Mas pravdu, je v tom rozdil. Presto nekdy nechapu tu nenavist, kterou fandove projevuji oproti Sparte a vice versa. Tebe beru jako velmi vyrovnaneho inteligentniho muze, ktery diky sveho oboru musi myslet racionalne - ale casto mam pocit, ze se take nechavas unest, jakmile spadne slovo Sparta. Bude to dane tim, ze jsem zdejsi minulost tady nezazil, ale presto, jsme 25 let po obratu. Nechapu dobre, proc by hrac, ktery je odchovancem jednoho klubu, nemohl prestoupit k druhemu, navic ne primo, ale jak u Dockala, tak Vachy s mezistupem pres jiny klub. Nedostali sanci u Slavie, nebylo pro ne misto, nebyl zajem. V Cesku se vys nez oba 'S' plus v poslednich 5 let Viktorii nemuzou dostat, malo kdo z hracu se uchytne po prestupu do zahranici I pro Dockala byl prestup do Sparty urcite sportovne vys, nez hrat norskou ligu. Tak dlouho, jak vse zustane v norme, mi prestup mezi vecnymi rivaly nevadi, ani ne kdyz jde od odchovance. Budu tady na webu vyjimka, urcite dane tim ze jsem ty doby nezazil a jsou mi cizi.

                    Presto, vetsi rivalitu nez mezi Antwerp FC a Beerschotem, oba ze stejneho mesta, si snad neumim predstavit. Nikdy ale nepanovala takova dusiva nenavist mezi kluby, hraci a fandy,
                    jak to vidim u obou 'S'. Ladislav Novak trenoval koncem '70 let Antwerp, nasledne presel bez problemu k Beerschotu. Stejne tak na tom byli hraci - ano, nadavalo se, ale vse v mezi.
                    Mezi rivaly Club Brugge, Standard a Anderlecht presla za posledni dobu cela rada ikonu klubu, nikdy ale jsem nevidel nebo neslysel takove temer vrazedne komentare, jako zni v pripade Slavie se Spartou. Pro nas fandy jde o srdecni zalezitost, u hracu az na velke vyjimky o povolani a karieru, ktera je kratkodoba. Urcite spatne prirovnani, ale rekneme, ze jsi docent matematiky na Karlovy Univerzite. Kdyz o tebe projevi zajem rekneme Brno a Masarykova Univerzita s tim, ze dostanes vetsi prostredky jak platove, tak na vyzkum nebo stazi v zahranici - budes odmitat s tim, ze v Praze udelali z tebe matematika? Nebo
                    chytnes se sanci profesionalniho rustu? Opakuji, ze priklad je urcite spatny, ale myslim, ze vetsina hracu mysli napred hlavou a moznosti, ktere jim prestup k rivalovi nabizi, nez srdcem, jako fandove. Alespon tak to vidim ja.

                • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

                  Navyseals     před 10 lety 30.08.2014 16:20 |  
                  0 0

                  Vácha je odchovanec, Juhar s Balajem tam rok leštili lavičku. A takovej Tecl tu byl půl roku a teď je v Plzni k smíchu za takový prachy. Za Dočkala jsme dostali dost. Vácha se spartě dost prodražil. 15 mega + Pavelka, Frýdek a Hušek, to je pálka jako hrom. Nejvíc mě sral odchod Gebreho, protože tenkrát byla šance ho stáhnout z hostování a prodat Feyenoordu za ranec. Kdo se z těch kluků výrazně prosadil? Jedině právě Gebre a to nic extra, občas hraje v Brémách.

                • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

                  Thane (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 16:39 |  
                  0 0

                  Tys me asi nepochopil. Kdyby se normalne radoval, tak je to normalni. On se ale ani poradne neradoval, neradoval se se spoluhracema, jen nam vsem ukazal jakej je JAJAnek. Proste, aby vsichni videli, ze to ON dal gol. Bud si to nevidel, nebo si to nepamatujes, protoze takovej vyraz neni radostnej, ale podle povysenej a nakonec urazlivej. Ja bych pochopil, kdyby se radoval jak zbesilej, kdyby od nas odchazel ve zlem, ale uz v mnou zminenem rozhovoru bylo jasne patrne ze to tak nebylo.

                  Nemel a ani si ji tehdy asi nezaslouzil (takhle zpetne tezko rict). Pokud by odesel pryc, protoze tu nedostal sanci, tak ok (taky se to stalo), ale to povyseny chovani vuci Slavii je naprosto neuctive, nezaslouzene a ubohe.

            • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

              slaviator     před 10 lety 30.08.2014 16:03 |  
              0 0

              Barro, kdysi jsem býval velmi namyšlený, ale teď už jsem úplně bez chyby!

              :))

              • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

                Barra     před 10 lety 30.08.2014 16:13 |  
                0 0

                Stejne plati u me. Jen by se ti pisisvor Vacha s jeho 170+ cm mohl vysmivat, ze vypadas jako zirafa -:)

                • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

                  slaviator     před 10 lety 30.08.2014 16:42 |  
                  0 0

                  No to jo, nebo ze nejsem obdařen bicepsy jako on (při 191 cm mám 82 kilo), ale jelikož jsem slavista, tak to předčí Váchu

                  • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

                    Barra     před 10 lety 30.08.2014 17:46 |  
                    0 0

                    Ty Hulku jeden...

          • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

            vavicek     před 10 lety 30.08.2014 18:39 |  
            0 0

            Proti Slavii nic neříkal. Naopak říkal, že Slavia je jako první láska - na ni se nezapomíná.

      • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

        Kara (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 14:57 |  
        0 0

        Naprosto souhlasím - přestup, pokud se neprosadí je ok, koneckonců je to jejich zaměstnání, ale ty blbý kecy se mi taky nezamlouvají.

  18. Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

    slaviator     před 10 lety 30.08.2014 14:59 |  
    0 0

    ...tak Boudjemaa prý bude dneska v základu :)

    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 15:02 |  
      0 0

      Výborně! Tím pádem se na zápas těším zase o chloupeček více. Jeho souboje s Tavaresem (pokud bude hrát) mohou být dost zajímavé.

      • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

        Navyseals     před 10 lety 30.08.2014 15:13 |  
        0 0

        minule byl hroznej, myslím, že si jen už plive po svým odkazu, co tu nechal

        • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

          stromovous (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 16:35 |  
          0 0

          Nevím, co je větší blbost. Zda to, že byl minule hroznej nebo to, že tu už snad zanechal nějakej odkaz :D

          • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

            lassiter     před 10 lety 30.08.2014 16:39 |  
            0 0

            kolega asi mluví o Tavaresovi

            • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

              stromovous (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 16:42 |  
              0 0

              Mea culpa. Kolegovi se omlouvám ;)

    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 16:01 |  
      0 0

      Pokud ano, tak jsem rad, protoze bude hrat Zmrhal vic vzadu. Musim rict, ze uz ted se bojim toho, az se vykartuje (nedejboze zrani), protoze nemame hrace, kterej by ho typologicky nahradil. A posunuti Baeze a nasazeni Gecova nebo Dobrotky vidim spis jako prusvih nez reseni..

      • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

        Navyseals     před 10 lety 30.08.2014 16:01 |  
        0 0

        tak dostane šanci Hrubý

        • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

          Thane (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 16:41 |  
          0 0

          Coz je uplne jinej hrac, kterej podle me nehraje proto, ze neni tak pracovitej jako ostatni a je daleko slabsi v osobnich soubojich. Pokud na sobe bude pracovat, tak sanci urcite dostane..

    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

      edenian     před 10 lety 30.08.2014 16:08 |  
      0 0

      Doufam ze nekecas !

      • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

        stromovous (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 16:36 |  
        0 0

        To by u Slaviatora nebylo nic neobvyklýho, že??? :)))))

        • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

          slaviator     před 10 lety 30.08.2014 16:44 |  
          0 0

          No ty ses minulé se zaručenou sestavou moc nevytah, když jsi tvrdil, ze Damien hrát bude a neveril si před Plzni, ze nebude :-))

        • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

          slaviator     před 10 lety 30.08.2014 16:44 |  
          0 0

          No ty ses minulé se zaručenou sestavou moc nevytah, když jsi tvrdil, ze Damien hrát bude a neveril si před Plzni, ze nebude :-))

          • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

            stromovous (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 16:50 |  
            0 0

            A už si to zas trošku přikrášluješ. :) Já zaručenou sestavu nikdy nepíšu, protože zdroje ve Slavii nemám. Před Plzní jsem psal, jako obvykle, svůj tip na sestavu i přání na sestavu. Ani tip ani přání mi nevyšlo. :) Po zápase mi to ale nijak nevadilo. :) "Skorozaručenou" sestavu sem dává vlk30 a ten tam Boudjemuu neměl.

    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

      kleofas     před 10 lety 30.08.2014 19:17 |  
      0 0

      Já ho tam nevidím asi na lavičce

    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

      Barra     před 10 lety 30.08.2014 19:19 |  
      0 0

      Takze Dobrotka jako levy bek a Petr ve sestave. Juhar chybi, Boudjemaa ani ne na lavicce.

    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

      pl3     před 10 lety 30.08.2014 19:33 |  
      0 0

      To se ti vážně povedlo...

      • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

        slaviator     před 10 lety 30.08.2014 20:59 |  
        0 0

        To samy vlkovi s Juharem na beku :-)

  19. Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

    zeleznik2     před 10 lety 30.08.2014 19:03 |  
    0 0

    Tak první špatná zpráva píská sparťan Franěk, snad to bude jediná špatná zpráva....

  20. Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

    edenian     před 10 lety 30.08.2014 19:07 |  
    0 0

    Pratele, specialne pro Quelhara apple_c/apple_v z iDnes:
    Teď bídná série Manchesteru United pokračuje remízou 0:0 s Burnley, které tak získalo první bod po návratu do Premier League.
    Léčebná kúra pod vedením nového trenéra Van Gaala zatím nepokračuje podle představ. Nizozemský kouč přitom poslal na hřiště zvučná jména - De Geu, Valenciu, Matu, Van Persieho, Rooneyho a také Di Maríu, jenž v týdnu přestoupil za 60 milionů (2,1 miliardy korun) liber z Realu Madrid.
    Mimochodem, tato přestupová částka je vyšší, než Burnley utratilo za posily za 132 let existence klubu.
    Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/anglicka-fotbalova-liga-3-kolo-djw-/fot_zahranici.aspx?c=A140830_153801_fot_zahranici_pes

    Takovyhle statisticky udaje proste miluju.

    • Re: V šestém kole jede Slavia do Ml. Boleslavi

      Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 30.08.2014 19:37 |  
      0 0

      Ale ne, Utd. už se zvedá a v 87 min. měli kopat jasnou penaltu, chce to čas.